[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.545 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Outerspace schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:36:
* Outerspace hoopt toch dat Huntelaar er bij komt. Bij Ajax bewijst hij het toch niet kwijt te zijn. Ik denk dat we er meer aan hebben als vast aanspeelpunt, dan een 'zwervende' spits.
Echt? Na hoeveel wedstrijden heeft hij dat bewezen dan? Hij speelde net 2 wedstrijden waar hij nuttig was. Dus eerst afwachten de komende periode voordat we hem weer als super spits neerzetten. Afgelopen jaren was hij gewoon stukken minder. Dat hij nu bij Ajax misschien weer goed lijkt heeft ook te maken met het niveau van de NL clubs waardoor spelers VEEL beter lijken dan de werkelijkheid is.

Niet om een discussie op te laaien maar ik zie het dus totaal niet zitten in deze trouble maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat ik van Huntelaar heb gezien bij Ajax dit seizoen is niet zozeer dat hij een superspits is, maar wel dat hij hard werkt, wil winnen en het team op sleeptouw neemt. Net zoals Robben dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:10
rikoos schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:38:
[...]

Echt? Na hoeveel wedstrijden heeft hij dat bewezen dan? Hij speelde net 2 wedstrijden waar hij nuttig was. Dus eerst afwachten de komende periode voordat we hem weer als super spits neerzetten. Afgelopen jaren was hij gewoon stukken minder. Dat hij nu bij Ajax misschien weer goed lijkt heeft ook te maken met het niveau van de NL clubs waardoor spelers VEEL beter lijken dan de werkelijkheid is.

Niet om een discussie op te laaien maar ik zie het dus totaal niet zitten in deze trouble maker.
Niet om een discussie te starten, maar ik doe 't toch? Bedoelde je dat niet te zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:57
[...]

Maar dan had Janssen uberhaupt niet geselecteerd mogen worden in deze redenatie :) want die speelt niet, scoort niet en gaat dat de komende periode ook niet doen bij zijn Club.
Enige spits in supervorm is Dost, die wordt niet opgesteld :? daarnaast zou je een Luuk de Jong hebben in goede vorm, dus dat is nu ook geen optie. Dan ga je toch eens kijken wat hebben we nog rondlopen qua ervaren spitsen, dan kom je bij van Persie en Huntelaar, "toevallig" allebei de beste spitsen die we ooit in Oranje hebben gehad.

Als je van Persie in huidige staat kunt selecteren, dan Huntelaar ook. Daarnaast zijn er ook niet veel andere opties :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Martinusz schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:32:
[...]

Maar dan had Janssen uberhaupt niet geselecteerd mogen worden in deze redenatie :) want die speelt niet, scoort niet en gaat dat de komende periode ook niet doen bij zijn Club.
Enige spits in supervorm is Dost, die wordt niet opgesteld :? daarnaast zou je een Luuk de Jong hebben in goede vorm, dus dat is nu ook geen optie. Dan ga je toch eens kijken wat hebben we nog rondlopen qua ervaren spitsen, dan kom je bij van Persie en Huntelaar, "toevallig" allebei de beste spitsen die we ooit in Oranje hebben gehad.

Als je van Persie in huidige staat kunt selecteren, dan Huntelaar ook. Daarnaast zijn er ook niet veel andere opties :)
Locadia _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:03
Dus, dit weekend weer een vol Eredivisie programma, waarbij ik toch een erg lastige wedstrijd voor PSV voor zie. Verder gaat Feyenoord op bezoek bij Heracles, waar Ajax eerder al punten tegen liet liggen en krijgt Ajax PEC Zwolle op bezoek.

Zaterdag,18.30 uur:
Heracles Almelo - Feyenoord
Willem II - ADO Den Haag

20.45 uur:
Ajax - PEC Zwolle
Excelsior - Vitesse

Zondag,12.30 uur:
sc Heerenveen - PSV

14.30 uur:
FC Utrecht - Roda JC
AZ - NAC Breda
Sparta R'dam - FC Twente

16.45 uur:
FC Groningen - VVV-Venlo

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Nog even terugkeren op het verhaal Janssen, nu Tottenham Llorrente ook heeft aangetrokken lijkt me het een goede idee voor hem om terug te keren op het Nederlandse veld. Voor mijn gevoel gaat hij het nooit waarmaken in Engeland en er zijn voldoende clubs in NL die hem zouden willen huren.

Hopelijk krijgt ie het balgevoel een beetje terug. De laatste twee jaren was het hopeloos in Oranje, misschien met wat meer wedstrijden dat ie beter gaat functioneren in Oranje.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Outerspace schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:48:
Nog even terugkeren op het verhaal Janssen, nu Tottenham Llorrente ook heeft aangetrokken lijkt me het een goede idee voor hem om terug te keren op het Nederlandse veld. Voor mijn gevoel gaat hij het nooit waarmaken in Engeland en er zijn voldoende clubs in NL die hem zouden willen huren.

Hopelijk krijgt ie het balgevoel een beetje terug. De laatste twee jaren was het hopeloos in Oranje, misschien met wat meer wedstrijden dat ie beter gaat functioneren in Oranje.
Dit zou pas kunnen in de winsterstop of hij moet zijn contract laten ontbinden, want T.Hotspurs natuurlijk niet zomaar gaat doen, aangezien ze toch een redelijk bedrag voor hem neer hebben gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-09 15:58
Gezien het feit dat hij niet eens naar een andere club in de Premier League wilde lijkt het mij sterk dat hij naar Nederland wil komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Gynnad Kijk, dat is wel ff zo handig wat je daar deed. Anders had ik zo maar mijn club gemist op zaterdagavond. Dank daarvoor! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
[...]

Dat het bij Schalke slecht ging is vrij logisch. Hij past totaal niet bij hun tactiek, geen aanvoer voor hem etc.
Bij Schalke speelde hij ook vaak in een totaal andere rol dan dat hij gewend was. Niet als diepe spits en afmaker maar meer als opbouwer.

De bal ging naar hem en hij speelde dan diep naar een snelle aanvaller. Deed dit niet slecht maar hij was ongeschikt voor deze rol.

Hoe Ajax speelt past veel beter bij hem (aanvallend en veel bal bezit).
Denk dat je op het moment meer aan hem dan aan v Persie hebt. Maar v Persie heeft uiteraard de grotere naam terwijl zijn prestaties ook al jaren niet meer goed genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:36
Zo, weer zin in de ED na al dat trieste interland gebeuren.

Gevaarlijk potje op die plastic troep in Almelo voor Feyenoord, verwacht wel een overwinning.
Ajax zal ook wel winnen. PSV kan best wel eens punten laten liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:15:
Zo, weer zin in de ED na al dat trieste interland gebeuren.

Gevaarlijk potje op die plastic troep in Almelo voor Feyenoord, verwacht wel een overwinning.
Ajax zal ook wel winnen. PSV kan best wel eens punten laten liggen
Triest? heb je de fantastic game gemist? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ach, de helse weken beginnen.

Na Heracles komt Man-city naar de kuip en mag Feyenoord 4 dagen later naar PSV. Daarna midweeks ADO voor de beker en vervolgens NAC, Napoli en AZ is hels tempo.

Puntverlies inc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op woensdag 6 september 2017 @ 21:20:
Ach, de helse weken beginnen.

Na Heracles komt Man-city naar de kuip en mag Feyenoord 4 dagen later naar PSV. Daarna midweeks ADO voor de beker en vervolgens NAC, Napoli en AZ is hels tempo.

Puntverlies inc!
Dit PSV schat ik niet echt hoog in. Dus 4 dagen zouden voor Feyenoord genoeg moeten zijn om dan van PSV te winnen.
ADO kan kan verassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Als de top 3 ploegen tegen elkaar moeten spelen kunnen er ineens hele andere krachten opstaan. Vergeet niet dat PSV vorig jaar twee keer van Feyenoord verloren heeft, die willen dus hoe dan ook iets rechtzetten.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:10

Shabbaman

Got love?

Door de vuurspuwende Chinese draak? :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:08
Shabbaman schreef op woensdag 6 september 2017 @ 22:41:
[...]

Door de vuurspuwende Chinese draak? :+
ze hakken de tegenstander gewoon in mootjes sushi babi pangang. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door makooy op 07-09-2017 06:52 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:30
TerrorSource schreef op woensdag 6 september 2017 @ 22:51:
[...]

ze hakken de tegenstander gewoon in mootjes sushi . >:)
Maakt ongeveer net zoveel sense als dat WIllem 2 er pizza van zou maken, maar ik begrijp dat het lezen van een wereldkaart voor veel voetbalfans vrij lastig is

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:08
Snowdog schreef op donderdag 7 september 2017 @ 00:06:
[...]

Maakt ongeveer net zoveel sense als dat WIllem 2 er pizza van zou maken, maar ik begrijp dat het lezen van een wereldkaart voor veel voetbalfans vrij lastig is
Jeroen "Pizza" Verhoeven speelt toch niet bij Willem II of wel?
Heb er babi pangang van gemaakt hoor |:(

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Ankona
TerrorSource schreef op donderdag 7 september 2017 @ 06:52:
[...]

Nog steeds snap ik de link met nu weer de Indische keuken niet helemaal.

alles kan off-topic

• LZ86
Nasi met lijst dan :+

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Ankona schreef op donderdag 7 september 2017 @ 07:52:
[...]

Nog steeds snap ik de link met nu weer de Indische keuken niet helemaal.
Ik maak me vooral zorgen over de link tussen de Aziatische keuken en je laten verassen...

• Terranova
TerrorSource schreef op donderdag 7 september 2017 @ 06:52:
[...]

Maar Verhoeven vond Pizza juist niet lekker :+

• Martinusz
Terranova schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:50:
[...]

Maar Verhoeven vond Pizza juist niet lekker :+
Voor de kenners....Stafan Postma vond iets heel anders lekker :o :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Martinusz schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:16:
[...]

Voor de kenners....Stafan Postma vond iets heel anders lekker :o :+ :+ :+ :+ :+
Zonder te zoeken op google, maar is dat die keeper van ADO? :D
Man man man, die heeft het echt zwaar te verduren gehad.

Volgens Aad de Mos moet Ajax proberen in een 3-4-3 te spelen. Ik ben benieuwd, al ben ik bang dat 3 verdedigers nou niet echt helpt om het beeld van de zwakke defensie te verbeteren.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Martinusz
Outerspace schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:35:
[...]

U gaat door voor de koelkast :+
Volgens Aad de Mos moet Ajax proberen in een 3-4-3 te spelen. Ik ben benieuwd, al ben ik bang dat 3 verdedigers nou niet echt helpt om het beeld van de zwakke defensie te verbeteren.
Als je een hele sterke 6 hebt zou dat kunnen, met huidige selectie is het zelfmoord, met 4 verdedigers is het al gatenkaas 8)7

• Gynnad
Waar ik vooral benieuwd naar ben is gaat Siem de Jong zaterdag spelen, al dan niet als invaller.. Is natuurlijk een optie die 'we' er bij hebben gekregen, die voor de Eredivisie zeker voldoende kwaliteiten heeft..

• Martinusz
Gynnad schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:45:
Waar ik vooral benieuwd naar ben is gaat Siem de Jong zaterdag spelen, al dan niet als invaller.. Is natuurlijk een optie die 'we' er bij hebben gekregen, die voor de Eredivisie zeker voldoende kwaliteiten heeft..
En wanneer mag de nieuwe rechtsback minuten maken? Ben bang dat dat nog lang gaat duren aangezien onze "aanvoerder" daar staat....

• Gynnad
Martinusz schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:47:
[...]

En wanneer mag de nieuwe rechtsback minuten maken? Ben bang dat dat nog lang gaat duren aangezien onze "aanvoerder" daar staat....
Ben bang dat hij eerst nog moet 'wennen' aan het spelsysteem.. 8)7

Vind ik altijd zo'n onzin reden, in elke andere competitie zie je dat spelers gewoon worden opgesteld maar in Nederland, of misschien alleen bij Ajax moeten ze altijd eerst wennen voordat ze aan spelen toe komen..

Begreep trouwens dat Neres en Cassierra beide erg goede speelde de laatste wedstrijd bij Jong Ajax.

• Martinusz
Gynnad schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:48:
[...]

Ben bang dat hij eerst nog moet 'wennen' aan het spelsysteem.. 8)7

Vind ik altijd zo'n onzin reden, in elke andere competitie zie je dat spelers gewoon worden opgesteld maar in Nederland, of misschien alleen bij Ajax moeten ze altijd eerst wennen voordat ze aan spelen toe komen..

Begreep trouwens dat Neres en Cassierra beide erg goede speelde de laatste wedstrijd bij Jong Ajax.
En de nieuwe rechtsback speelde in diezelfde wedstrijd ook erg goed, goede tandem met Neres.
Geloof eerste helft een passingpercentage van 100% (en ja meer dan 1 passes gegeven ;) )

Wennen kan ik mij toch wel voorstellen voor spelers uit bijv. Brazilië/Colombia, ten eerste voelt de zomer hier voor hen als winter en spreken ze vaak geen Engels, dat maakt het toch wel lastig op de training en op het veld. Maar goed Sanchez ging ook snel, Neres begint te komen (die moet echt meer speeltijd krijgen), en hopelijk de rechtsback ook snel.

• Deadsy
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=312635

Veel goede ideeën maar dat max aantal contract spelers is nogal eenvoudig om te omzeilen.
Dan gaan ze gewoon via een tussenpersoon een club kopen en laten deze talenten kopen.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:49:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=312635

Veel goede ideeën maar dat max aantal contract spelers is nogal eenvoudig om te omzeilen.
Dan gaan ze gewoon via een tussenpersoon een club kopen en laten deze talenten kopen.
IANAL, maar ik vraag me af of een maximum aantal spelers onder contract hebben wettelijk haalbaar is? Mag de UEFA dat überhaupt bepalen? Maximum aantal registraties wel natuurlijk, maar dat is er al, iig voor de Champions League, en dat werkt (dus) niet.

• Deadsy
Gaius schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:52:
[...]

IANAL, maar ik vraag me af of een maximum aantal spelers onder contract hebben wettelijk haalbaar is? Mag de UEFA dat überhaupt bepalen? Maximum aantal registraties wel natuurlijk, maar dat is er al, iig voor de Champions League, en dat werkt (dus) niet.
Denk niet dat de UEFA er zelf over gaat bepalen maar dat de leden erover gaan stemmen.
Maar het is wel iets wat eigenlijk nodig is, als je ziet hoeveel spelers de grote clubs onder contract hebben. Chelsea verhuurd er dacht ik 35 stuks ofzo.

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:35:
[...]

Aad kan zoveel willen.. Stel je doet het en het loopt niet, dan roept ie net zo makkelijk welke simpele dat nou weer verzonnen heeft

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:18

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gaius schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:52:
Wellicht dat als je het maximum aantal registraties breder trekt dat het wel werkt? Één lijst voor alle competities, dus overal dezelfde selectie.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:09
Nee dat werkt niet. Het probleem is niet dat er clubs zijn met een selectie van 60 man. Het probleem is dat er talentjes worden "opgekocht" en verhuurd. Zo wordt er met hagel op de potentiele toppers gejaagd en dat verstoort de markt voor de mindere clubs/competities. Daarnaast kun je je afvragen of het goed is voor de ontwikkeling van de spelers: Elk seizoen een andere club, speelwijze, trainers om aan te wennen. Het zal City wordt wezen wat er met de 24 anderen gebeurt als nummer 25 pak hem beet een Mbappe blijkt te zijn.

Regeren is vooruitschuiven

• Gonadan
  • Laatst online: 22:18

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ah zo, dat is waar inderdaad. Dan moet je echt aan een maximum aantal contacten, maar ook daar is simpel een uitweg voor te bedenken.

Van geld ga je simpelweg niet winnen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dit weekend speelronde 4:
09.09. 18:30 Heracles v Feyenoord
09.09. 18:30 Willem II v ADO DenHaag
09.09. 20:45 Ajax v PECZwolle
09.09. 20:45 Excelsior v Vitesse
10.09. 12:30 Heerenveen v PSV
10.09. 14:30 AZ v NAC
10.09. 14:30 Sparta v FCTwente
10.09. 14:30 FCUtrecht v RodaJC
10.09. 16:45 FCGroningen v VVV-Venlo

Leuk weekendje voetbal, wat denken jullie ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 15:48
Vincent Janssen vertrekt op huurbasis naar Fenerbahce. Wat een verrassing, ik wist niet dat dit nog kon in september. Wellicht dat Van Persie nu alsnog weg mag. Voor Janssen denk ik een goed niveau waar hij hopelijk weer ritme op kan doen.

[ Voor 69% gewijzigd door ph4ge op 08-09-2017 09:20 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:36
T-MOB schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:23:
Nee dat werkt niet. Het probleem is niet dat er clubs zijn met een selectie van 60 man. Het probleem is dat er talentjes worden "opgekocht" en verhuurd. Zo wordt er met hagel op de potentiele toppers gejaagd en dat verstoort de markt voor de mindere clubs/competities. Daarnaast kun je je afvragen of het goed is voor de ontwikkeling van de spelers: Elk seizoen een andere club, speelwijze, trainers om aan te wennen. Het zal City wordt wezen wat er met de 24 anderen gebeurt als nummer 25 pak hem beet een Mbappe blijkt te zijn.
Dat kun je toch aan banden leggen? Beperk het verhuren bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:19:
Vincent Janssen vertrekt op huurbasis naar Fenerbahce. Wat een verrassing, ik wist niet dat dit nog kon in september. Wellicht dat Van Persie nu alsnog weg mag. Voor Janssen denk ik een goed niveau waar hij hopelijk weer ritme op kan doen.
Turkse transfer window is nog open ;) maar dat werkt niet andersom, dus je kunt niet spelers uit Turkije nog halen hierheen. Tenzij contract wordt ontbonden natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 08-09-2017 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mja, Turkije is volgens mij normaal gesproken niet een plek waar je je carrière een boost geeft. Ik bedoel dit niet als kritiek naar Turkije of Turkse clubs, maar ik kan me niet veel spelers voor de geest halen die na een Turks avontuur nog naar een topclub zijn gegaan? Ribery, maar verder? Doet me een beetje denken aan spelers die naar Newcastle United gaan zeg maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gaius schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:29:
Mja, Turkije is volgens mij normaal gesproken niet een plek waar je je carrière een boost geeft. Ik bedoel dit niet als kritiek naar Turkije of Turkse clubs, maar ik kan me niet veel spelers voor de geest halen die na een Turks avontuur nog naar een topclub zijn gegaan? Ribery, maar verder? Doet me een beetje denken aan spelers die naar Newcastle United gaan zeg maar. :P
Ik denk dat Janssen een carriere bij Real Madrid ofzo voorlopig wel kan vergeten, maar er zijn best spelers die van Fenerbahce weer een stap omhoog maken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:39:
[...]

Ik denk dat Janssen een carriere bij Real Madrid ofzo voorlopig wel kan vergeten, maar er zijn best spelers die van Fenerbahce weer een stap omhoog maken.
Nou, ik zit op Wikipedia in de lijst van bekende spelers te klikken, afgezien van een enkele Turkse speler zie ik ze niet? Het zijn toch vooral veel bekende spelers die in de nadagen van hun carrière zitten. Niets mis mee natuurlijk, en het zegt ook niets over de toekomst van Janssen, maar dat maakt Fenerbahce voor mij wel een verrassende keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ah, Mooi. Hij zal daar meer aan spelen toekomen denk ik.
Gaius schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:29:
[...]

Ik denk ook niet dat een speler als Janssen, bij een topclub in Engeland of Spanje veel zal spelen mocht ie daar komen. Ik zie het niet als een topspeler. Of hij moet sterk verbeteren, en dat zie ik in Turkije niet gebeuren. Van Almere City naar AZ was leuk, maar verder komt er niet uit wat men en ook ik verwachte.

[ Voor 50% gewijzigd door Hackus op 08-09-2017 09:56 . Reden: quote ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:20
D-e-n schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:23:
[...]

Dat kun je toch aan banden leggen? Beperk het verhuren bijvoorbeeld
Dat zal, net als veel andere gewenste oplossingen, wel eens lastig kunnen worden met de EU, beperking van vrij verkeer van personen. Bovendien worden spelers dan voor een klein bedrag verkocht, met het recht om ze na een seizoen voor hetzelfde bedrag terug te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Martinusz schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:23:
[...]

Turkse transfer window is nog open ;) maar dat werkt niet andersom, dus je kunt niet spelers uit Turkije nog halen hierheen. Tenzij contract wordt ontbonden natuurlijk.
Wat houdt dat contract ontbinden in? Als dat een escape is dan ligt de markt gewoon nog helemaal open. (anders gezegd, bij elke transfer wordt het bestaande contract ontbonden)

[ Voor 8% gewijzigd door Ankona op 08-09-2017 10:20 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:50
Het contract wordt afgekocht, dat is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ankona schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:19:
[...]

Wat houdt dat contract ontbinden in? Als dat een escape is dan ligt de markt gewoon nog helemaal open. (anders gezegd, bij elke transfer wordt het bestaande contract ontbonden)
dutchgio schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:24:
Dit dus :)

Als je samen besluit om ermee te stoppen, dan wordt het contract ontbonden -> geen transfersom etc.
speler is dan weer vrij om elders een contract te tekenen. En volgens mij omdat het dan niet als transfer wordt gezien, kan een andere club alsnog zo'n speler vastleggen. Maar je zult begrijpen dat dit niet vaak gebeurd met goede voetballers ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 08-09-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:56
ph4ge schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:39:
[...]

Ik denk dat Janssen een carriere bij Real Madrid ofzo voorlopig wel kan vergeten
Degene die dit dacht, moeten ze heel gauw in een gesloten inrichting stoppen en er nooit meer uitlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
dutchgio schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:24:
Ik zie het verschil niet. Er is een contract daar wordt een streep doorgezet. Dat noem je ontbinden. Of dat nou is omdat het afgekocht wordt of omdat de partijen om een andere reden vinden het beter vinden dat het ontbonden wordt of omdat een rechter er een streep door zet. Wat maakt het verschil? De kern van het afkopen van een contract is dat het ontbonden wordt.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
Volgens mij kan dat ook niet. Ja, je kan natuurlijk wel je contract ontbinden, maar je kan dan niet zo maar naar een andere club. Volgens mij is het zo dat wanneer je na de sluiting van de transferperiode nog onder contract staat bij een club kan je niet naar een andere club.

Alleen spelers die voor de transferperiode geen contract hebben, kunnen daarna nog naar een andere club.

Wanneer het afkopen van je contract voldoende zou zijn, zou je dat gewoon je nieuwe club kunnen laten betalen. Veel verschil met een transfer is er niet.

Overigens wel onder voorbehoud, ik weet dit niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lateef schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:17:

Overigens wel onder voorbehoud, ik weet dit niet 100% zeker.
Divisieregels afhankelijk, in bv de league 1/2 van Engeland mag je buiten transferperiode als free agent wel gewoon tekenen voor de club en direct spelen, maar in premier league is dat weer niet toegestaan.

Ik weet wel dat ik de premier league bij ontbinding (of afkoop) je wel mag tekenen voor de club, maar nog niet mag spelen. Training etc mag dan wel, maar je mag pas spelen na eerst volgende transferperiode.

Dacht wel dat alle voetbalbonden er een gelijke regels op nahouden, Oscar vorig jaar bv tekende toen in China al voor transferperiode, maar mocht erna pas gaan spelen. Beetje hoe hoger de divisie, hoe strakker de regels zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2017 11:27 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
SinergyX schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:26:
[...]
Ik weet wel dat ik de premier league bij ontbinding (of afkoop) je wel mag tekenen voor de club, maar nog niet mag spelen. Training etc mag dan wel, maar je mag pas spelen na eerst volgende transferperiode.
Maar dat is dan natuurlijk weer hetzelfde als bij een transfer. Zie bijvoorbeeld de transfer van Silva naar Leicester. Die waren 14 seconden te laat met registreren. Silva staat nu wel onder contract bij Leicester, maar is niet speelgerechtigd. Is een half jaar lang een duur trainingsmaatje zo... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
https://www.vi.nl/nieuws/...-en-zonder-uitsupporters-

Altijd fijn bekerwedstrijden...

Het is altijd gezeik met amateurploegen die topploegen ontvangen. Zeker door de regels van de KNVB voor het sportpark van de amateurs, die dan weer niet genoeg geld hebben om aan die regels te voldoen

[ Voor 47% gewijzigd door Terranova op 08-09-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Voor de competitite is het erger. Kan me voorstellen dat de animo bij de Ajax aanhang niet zo heel groot zal zijn om naar een wedsrtijdje tegen amateurs te komen kijken. (Voor de amateurs is het natuurlijk wel het evenement van het jaar om eens professioneel afgedroogd te worden)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
lateef schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:37:
[...]

Maar dat is dan natuurlijk weer hetzelfde als bij een transfer. Zie bijvoorbeeld de transfer van Silva naar Leicester. Die waren 14 seconden te laat met registreren. Silva staat nu wel onder contract bij Leicester, maar is niet speelgerechtigd. Is een half jaar lang een duur trainingsmaatje zo... :D
Die zal dus ook nog wel aan een Turks team verhuurd worden voor een half jaartje.
Terranova schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:51:
https://www.vi.nl/nieuws/...-en-zonder-uitsupporters-

Altijd fijn bekerwedstrijden...

Het is altijd gezeik met amateurploegen die topploegen ontvangen. Zeker door de regels van de KNVB voor het sportpark van de amateurs, die dan weer niet genoeg geld hebben om aan die regels te voldoen
Hoe jammer ook voor Scheveningen, ze hadden die wedstrijd gewoon om moeten zetten naar de Arena. Desnoods met gratis vervoer naar de Arena voor de Scheveningen supporters. Hoe begrijpelijk het ook is dat ze geen geschikte lichtinstallatie hebben en er het risico is dat er ADO supporters op bezoek komen, dat mag niet het probleem van Ajax zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door toolkist op 08-09-2017 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
toolkist schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:34:
[...]

Hoe jammer ook voor Scheveningen, ze hadden die wedstrijd gewoon om moeten zetten naar de Arena. Desnoods met gratis vervoer naar de Arena voor de Scheveningen supporters. Hoe begrijpelijk het ook is dat ze geen geschikte lichtinstallatie hebben en er het risico is dat er ADO supporters op bezoek komen, dat mag niet het probleem van Ajax zijn.
Blijft inderdaad bizar dat de Ajax supporters de dupen moeten zijn, je zou zeggen dan maar op neutraal terein in Arnhem o.i.d. Of de thuis en uitspelende ploegen omdraaien natuurlijk. Nu is het voor Ajax niet zo'n ramp natuurlijk omdat het maar tegen een amateurploeg is, maar toch het haalt de charme van het bekervoetbal wel weg..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Nog erger, Ajax is niet eens betrokken geweest bij gesprekken over deze beslissing. Dus het stond gewoon allang vast dat hij bij ADO ging worden en dat de Ajax supporters maar pech hebben. Erg fijn weer. Het is natuurlijk maar een bekerwedstrijd tegen een amateurtje, maar het is niet de eerst keer dat zoiets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Dat "de driehoek" besluit om geen uit publiek toe te laten kan ik me onder bepaalde omstandigheden wel indenken. Maar de aanvullende regel van de knvb zou moeten zijn om de club dan ook te verbieden thuis publiek binnen te laten.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 29-09 11:53
Ik vind eigenlijk vooral dat als je het zelf niet kunt organiseren, omdat je stadion niet voldoet, dat je dan niet een alternatief mag kiezen waar de tegenstander niet welkom is. Wat een onzin dit zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Had het niet in de ArenA gespeeld kunnen worden?
Als je het niet zelf kunt organiseren vervalt je thuisvoordeel en wordt dat vergeven aan Ajax.

Doordat het stadion in Scheveningen niet voldoet, wordt Ajax gestraft; kunstgras en geen uitsupporters.

Volgens mij zou het meer terecht zijn om Scheveningen te 'straffen' en het thuisvoordeel weg te halen.

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 08-09-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik vind het eerlijk gezegd best veel geklaag over een hele gunstige loting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 29-09 11:53
ph4ge schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:42:
Over de loting hoor ik anders niemand klagen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Het is meer dat ze eindelijk eens de kans dachten te hebben hun club te kunnen zien winnen.... mogen ze er niet in.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:02

m0nk

16-09-2003 15.15

Niks mis met deze beslissing, teveel risico, hoe lomp dat ook is.. Vergeet niet dat dit bij veel ADO supporters ook erg diep zit: http://www.adofans.nl/art...den%20zijn%20gevallen.htm

En niet lullen dat de Ajax supporters hier de dupe van zijn, want een deel van deze zogenaamde supporters is hier net zo schuldig aan als andersom.. Jammer dat het zover heeft moeten komen wel..

edit:
Ook zonder supporters zou scheveningen een eitje moeten zijn.. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door m0nk op 08-09-2017 16:06 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Het gaat helemaal niet om de loting. Ajax zou deze wedstrijd met het 2e elftal op het strand van Scheveningen nog dik moeten winnen.

Het gaat er mij persoonlijk om dat het niet de eerste keer is dat een amateurploeg in de beker tegen een topclub moet spelen en dat er problemen zijn met de accommodatie. En ipv dat de KNVB er voor zorgt dat zo'n wedstrijd mogelijk kan zijn, moet de amateurclub er zelf voor een oplossing zorgen. En in veel gevallen zijn de topclubs(kan ook alleen Ajax zijn, mijn blik is daar meer opgericht dus kan niet voor Feyenoord e.d. spreken) dan weer de lul.

De KNVB zorgt er wel voor dat de wedstrijden gespeeld moeten worden, maar zodra er problemen zijn dan mag de club het zelf oplossen. Zoals bij JOS tegen Ajax een tijdje geleden, mocht JOS zelf voor de verlichting zorgen wat te duur was en uiteindelijk heeft Amsterdam en/of Ajax voor de kosten van het Olympisch Stadion mogen opdraaien.

In dit geval is zijn er blijkbaar meerdere problemen met de accommodatie dus dan moet er verplaatst worden. En dat Den Haag dan beslist dat Ajax supporters niet welkom zijn is vervelend en misschien de makkelijkste oplossing voor Den Haag, maar dat kan gebeuren.

Wat ik dan wel weer apart vind is dat Ajax niet eens heeft kunnen meedenken over de situatie om alsnog de supporters erbij te kunnen laten zijn.

Dus voor mij is het vooral de KNVB die hier verantwoordelijk voor is. En dat het nou is voor de eisen voor de accommodatie of het überhaupt mogelijk laten zijn dat dit soort wedstrijden uit de loting mag komen. Deze problemen zijn er bijna elk jaar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunt die wedstrijd toch ook vervroegen naar een zodanig tijdstip dat je gedurende de gehele wedstrijd geen kunstlicht nodig hebt? Probleem opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:50:
Kunt die wedstrijd toch ook vervroegen naar een zodanig tijdstip dat je gedurende de gehele wedstrijd geen kunstlicht nodig hebt? Probleem opgelost.
Dat zou je denken, maar dat zal de tv zender wel weer niet willen.
Ik zou het in ieder geval wel mooi vinden als de Ajax directie een punt maakt en gewoon stelt 'op deze manier komen we helemaal niet'.
't zijn nogal eens een keer de Ajax supporters die de dupe zijn van de beslissingen van de burgemeester van de andere stad, die bang is dat z'n eigen supporters zich niet in kunnen houden. Utrecht moet de Bunnikside leeglaten? Hup geen Ajax supporters. Den Haag supporters massaal aan het 'hamas hamas Joden aan het gas'? Hup geen uitsupporters meer naar Den Haag. Nou hebben wij genoeg randdebielen rondlopen tussen die supporters, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gewoon een jeugd team sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goh, bij Cambuur was het kunstgras veld onbespeelbaar doordat er regen onder was gekomen of iets dergelijks... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:00:
Goh, bij Cambuur was het kunstgras veld onbespeelbaar doordat er regen onder was gekomen of iets dergelijks... 8)7
Bij VI hadden ze net de beelden, lachwekkend.
Ik was er gewoon op gaan spelen, had grappige beelden opgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Haha zie het net ook langs komen bij VI ja. Dat ziet er ook echt niet uit, gaten prikken om het door het water omhoog komende kunstgras tegen te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:16:
[...]

Bij VI hadden ze net de beelden, lachwekkend.
Ik was er gewoon op gaan spelen, had grappige beelden opgeleverd
Gewoon afkeuren, levensgevaarlijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:21:
[...]

Gewoon afkeuren, levensgevaarlijk zo.
Neen, want dan zou men toegeven dat kunstgras zwakke punten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Daarom juist ;)

[edit]Nou staat het stadion nog in de fik ook nog, dat zijn wel heel drastische maatregelen om het kunstgras niet de schuld te hoeven geven ;)

[ Voor 83% gewijzigd door toolkist op 08-09-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:30:
Daarom juist ;)

[edit]Nou staat het stadion nog in de fik ook nog, dat zijn wel heel drastische maatregelen om het kunstgras niet de schuld te hoeven geven ;)
Als je het bewijs vernietigd dan is er geen bewijs.
Misschien hebben ze in de verkeerde dingen zitten prikken met hun hooivorken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:00:
Maar is er wel volgens afspraak gesproeid?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Bij Feyenoord speelt st Juste ipv Botteghin en Nelom start omdat Haps geblesseerd is. Ik had toch wel een beetje Kramer verwacht in de basis op dat poepplastic. We gaan het zien!

Zijn er trouwens meer mensen die zich helemaal het gompes ergeren aan die nieuwe Glenn Helder tune bij Fox? En dan ook nog zijn vrouw meenemen om de volumeknop open te draaien en te doen alsof ze een vrouwelijke Armin v Buuren is.

Edit: Feyenoord begint iig erg sterk

Edit 2: En dat was eigenlijk een pingel voor Feyenoord 8)7

Edit 3: en dat was pingel 2 voor Feyenoord....... wtf Makkelie :F

Edit 4: en Goal!!!!!1 Lekker!

[ Voor 57% gewijzigd door LZ86 op 09-09-2017 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pff, weer een slachtoffer van kunstgras. Spierblessure, typisch voor die klote ondergrond. Hopelijk is het niet ernstig en is Jorgensen er de komende wedstrijden gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al met al toch best wel aardig wat veranderingen in de opstelling van Feyenoord ten opzichte van afgelopen seizoen. Moet nog zien hoe bijvoorbeeld deze verdediging het echt houdt. Ben daar niet direct echt zo gerust op, al hebben ze nog niet echt onder druk gestaan in deze wedstrijd.

En Jorgensen er af? Mag hopen dat dat niet ernstig is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Makkelie niet op z'n sterkst, maar maak me meer zorgen om dat plastic shitzooi veld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Lekker handig ook van Gio om Jorgensen op te stellen met 2 volle wedstrijden voor DK in de benen terwijl je weet dat ie een hekel heeft aan ku(ns)tgras. Had gewoon meteen met Kramer begonnen

Edit: Hoppa 2-0. Klaar.

[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 09-09-2017 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, die ging er wel erg gemakkelijk in zeg. Waar ik overigens geen bezwaar tegen heb in dit geval :Y

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2017 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Jorgensen schijnt last van de hamstring te hebben.

Boem 3-0.

En Ajax verloor hiervan :+ :+

[ Voor 32% gewijzigd door LZ86 op 09-09-2017 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wachters van City weten niet wat ze van Feyenoord moeten denken op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tegen City gaat Feyenoord met 0-3 achter rusten denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:12:
Welnee man. De Bruijne uit de wedstrijd spelen en City is vleugellam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:12:
Heb een beetje vertrouwen, we zijn niet voor niets al 12 jaar ongeslagen in de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:36
Ik zou zonder spits spelen tegen City. Dat vinden ploegen met drie verdedigers nooit leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Maar goed, City heeft net Liverpool afgedroogd met 5-0. Ik denk niet dat we daar ook maar enige kans tegen gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Heer en meester. Wat een geweldige pot om te zien. Hopelijk gaat Larsson zometeen debuteren. Berghuis is zijn transfersom nu al dubbel en dwars waard, om over JPB maar te zwijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door CR1691 op 09-09-2017 19:28 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:24:
Maar goed, City heeft net Liverpool afgedroogd met 5-0. Ik denk niet dat we daar ook maar enige kans tegen gaan hebben.
Middenveld van Liverpool is toch niet te vergelijken met dat van Feyenoord. Gaan er in die linie ook tegen Feyenoord af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ah, Heracles denkt dat ze door de tank in de 1e 10 minuten leeg te spelen ze het weer goed kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:36:
Ah, Heracles denkt dat ze door de tank in de 1e 10 minuten leeg te spelen ze het weer goed kunnen maken
Net zo naïef dus als Keizer die nu vanaf het begin met suïcide tactieken gaat spelen? Leuk zo'n 4-2-4, maar zo'n tactiek slaat natuurlijk helemaal nergens op. Leuk zo'n tactiek die je in geen enkele wedstrijd tegen een beetje een fatsoenlijke tegenstander kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larsson die warm loopt. Is wel luxe tegenwoordig bij Feyenoord. Eindelijk eens een bank te hebben die niet direct vele malen slechter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:40:
[...]

Net zo naïef dus als Keizer die nu vanaf het begin met suïcide tactieken gaat spelen? Leuk zo'n 4-2-4, maar zo'n tactiek slaat natuurlijk helemaal nergens op. Leuk zo'n tactiek die je in geen enkele wedstrijd tegen een beetje een fatsoenlijke tegenstander kunt gebruiken.
Nu kan je PEC amper een fatsoenlijke tegenstander noemen...

Maar goed, hij moet wat om zijn discipel Dolberg ten koste van alles maar op te blijven stellen.
En dan slachtoffert ie Frenkie de Jong 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:42:
[...]

Nu kan je PEC amper een fatsoenlijke tegenstander noemen...

Maar goed, hij moet wat om zijn discipel Dolberg ten koste van alles maar op te blijven stellen.
En dan slachtoffert ie Frenkie de Jong 8)7
Nou doet Frenkie de Jong echt nog niks bijzonders anders dan veel te lang rennen met de bal, dus daar kan ik nog wel inkomen.
Ik ben alleen wel benieuwd wie nu het spel moet gaan maken, als Zwolle het een beetje slim neerzet is er geen doorkomen aan en staat iedereen voor de bal te wachten op... lange ballen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Heracles wordt alweer moe. Als Feyenoord nog een keertje aanzet is het zo 0-4
Pagina: 1 ... 52 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.