In plaats van mij te beschuldigen lijkt het me verstandiger dat jij je voortaan beter en duidelijker uitdrukt...eerst wordt Strootman overschat (al weet ik nog steeds niet door wie, ondanks mijn vraag hierover aan jou), dan werd hij als de redder des vaderlands gezien (ook hierbij is nog steeds niet duidelijk door wie, want eerst was het vooral de media en nu alleen Van Gaal), daarna moet ik volgens jou wel de feiten kennen (maar de door jou genoemde media is ineens mysterieus verdwenen en de referentie van jouw feit was verre van duidelijk, dus wie moet nu welke feiten kennen?) en ik heb nog geen antwoorden op enkele vragen gehad.
Wilde alleen maar benadrukken dat Strootman helemaal niet zo goed is als men beweert en hij doet ook niet bepaald zijn best om het tegendeel te bewijzen.
Maar wie is "men" en hoe goed beweert deze men dan dat Strootman is?
Oftewel, wederom ben je niet duidelijk genoeg.
Dat Strootman tegenvalt en hooguit matig speelt tijdens de laatste wedstrijden van Oranje zal niemand ontkennen trouwens. Dus met het 2e gedeelte van je laatste zin ben ik het helemaal eens!
Het maakt wel degelijk uit wie speelden. Als bijna alle spelers in je as aan het verzaken zijn, dan heb je als team een heel groot probleem. Slechts 1 van die spelers vervangen lost dan ook niets op.
Ik denk dat stap 1 had moeten zijn om doelpunten en rode kaarten te voorkomen en de schade zo beperkt mogelijk houden, en hopen op een countertje. Na de rode kaart was het echt te naief en mochten we nog blij zijn met 4-0.
Dit ben ik helemaal met je eens.
Sneijder had in ieder geval nog geen kaart en speelde niet dramatischer dan Strootman of Wijnaldum m.i..
Dit ben ik dan weer niet met je eens, ik vond Sneijder namelijk de allerslechtste.
In balbezit deed hij niets goed en bij balverlies deed hij niet mee, dat is nog erger dan weinig goed doen en te makkelijk overlopen worden zoals bij Strootman en Wijnaldum.
Sneijder is al een tijd bezig met een dalende lijn, wat niet meer dan normaal is.
Desondanks kan hij nog best van waarde zijn, tegen teams waarbij Oranje de betere is en dus vooral op de helft van de tegenstander speelt. Tegen de toplanden is hij echter volslagen nutteloos, wat wel bleek tegen Frankrijk.
[
Voor 33% gewijzigd door
Baseman77 op 05-09-2017 12:43
]