[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.560 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:38
Man man man.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20
Alsof er een stel hersenloze idioten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:17

Saffie_time

Why use this? 42!

|:(

Niemand raakte die bal nog aan...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Ongelooflijk, staan er ook gewoon 3 vrij.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wow. Deze goals zie ik mijn locale tweedeklasser amateurs niet eens weggeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 03-09-2017 19:28 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:28:
Ongelooflijk, staan er ook gewoon 3 vrij.
Dan moet je als doelman toch gewoon een paar van die gast een schop onder hun reet geven.
Want door hun gekloot heeft hij weer een goal aan zijn broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Popov is de maker, die andere raakte de bal niet. Verdedigen.....

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Blind lijkt zo'n beetje de enige met het besef wat er moet gebeuren

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Deadsy schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:29:
[...]

Dan moet je als doelman toch gewoon een paar van die gast een schop onder hun reet geven.
Want door hun gekloot heeft hij weer een goal aan zijn broek.
Een goal aan je broek is geen schande.

Zolang je er zelf maar genoeg maakt.

al is deze goal wel heel kinderlijk binnengelaten

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Saffie_time schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:29:
Blind wordt ook gewoon helemaal vrij gelaten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Saffie_time schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:29:
Hij moet het dan ook goed maken voor zijn vader. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
azz_kikr schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:30:
[...]

Een goal aan je broek is geen schande.

Zolang je er zelf maar genoeg maakt.

al is deze goal wel heel kinderlijk binnengelaten
Het is wel een schande als je het zo makkelijk weg geeft. Lopen totaal niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Schiet toch eens tussen de palen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
En nu snel wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:32
Deadsy schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:31:
[...]

Het is wel een schande als je het zo makkelijk weg geeft. Lopen totaal niet mee.
Of dat de keeper te laat is voor een bal die niet aangeraakt word.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Ja Rekik erin, kan het nog 2-2 worden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Advocaat valt me ook wel tegen deze wedstrijden. Hij is totaal geen tactische toevoeging op het team terwijl we daar zo naar snakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Nou Advocaat. Wat doet Wijnaldum nog op het veld? En wordt het niet eens tijd voor een aanvallende wissel? Hoedt er uit, Dost er bij en nog kwartiertje pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:34:
Advocaat valt me ook wel tegen deze wedstrijden. Hij is totaal geen tactische toevoeging op het team terwijl we daar zo naar snakken.
Tja wat hadden we dan verwacht? Toch al een tijd geleden dat hij nog echt iets geflikt heeft.
Komt al jaren alleen in het nieuws omdat hij voor het geld naar clubs en landen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Mja, Advocaat wordt ook gevraagd om een tafel te maken uit een doosje lucifers he...

Aanvallende wissel? Als ie dit vasthoudt, is het mooi, als er nog eentje goedvalt is het mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:34:
Deze wedstrijden? Heb Advocaat nooit kunnen betrappen op een goede tactische ingreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:36:
Mja, Advocaat wordt ook gevraagd om een tafel te maken uit een doosje lucifers he...

Aanvallende wissel? Als ie dit vasthoudt, is het mooi, als er nog eentje goedvalt is het mooi meegenomen.
Nee, met deze stand wordt het zijden draadje nog dunner. Je moet scoren, imo. Los daarvan, er staan er echt een aantal in het veld die niks toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mooi goaltje

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:38
Propper, wat een aderlating voor PSV dat die weg is.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

ph4ge schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:37:
[...]

Nee, met deze stand wordt het zijden draadje nog dunner. Je moet scoren, imo. Los daarvan, er staan er echt een aantal in het veld die niks toevoegen.
En met 1 punt in plaats van 3 is het helemaal afgelopen. Kijk, 3-1. Zweden 3-0. Dan moet het maar tegen Zweden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:39:
En met 1 punt in plaats van 3 is het helemaal afgelopen. Kijk, 3-1. Zweden 3-0. Dan moet het maar tegen Zweden.
Zweden moet ook nog tegen Luxemburg. Je moet echt nu scoren om de hoop in leven te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Penalty Zweden...

Edit: Zweden 4-0

[ Voor 37% gewijzigd door Oekiejoekie op 03-09-2017 19:42 ]

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Klaar dus, die ga je niet meer inhalen op doelsaldo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Sjonge jonge we gaan toch echt al wisselen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
ph4ge schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:40:
[...]

Zweden moet ook nog tegen Luxemburg. Je moet echt nu scoren om de hoop in leven te houden.
Gelukkig heeft Jansen het viezer op scherp staan, wat een drama is dat zeg.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Al worden we 2e. Ik heb er weinig vertrouwen in dat we de playoff overleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
We moeten straks met minimaal 3 doelpunten verschil winnen van Zweden. Als ze een beetje hun best doen tegen Luxemburg worden dat 6 doelpunten verschil.

Waarom Propper en niet Wijnaldum er uit? Propper is een van de betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

ph4ge schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:40:
[...]

Ja, in de ideale wereld. Maar als je er eentje tegenkrijgt bij 2-1 stand, is het helemaal gedaan. En NL mag nog tegen Wit-Rusland. Alsof Zweden met een veel groter verschil gaat winnen tegen Luxemburg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Exocet schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:43:
Klaar dus, die ga je niet meer inhalen op doelsaldo
Mochten die Zweden doorgaan hoop ik dat ze wel de playoffs verliezen. Man, wat komen die gemakkelijk aan de punten. Tegen Frankrijk twee keer en nu ook weer geflatteerd als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:45:
Ja, in de ideale wereld. Maar als je er eentje tegenkrijgt bij 2-1 stand, is het helemaal gedaan.
Ja, natuurlijk snap ik dat je dat risico loopt, maar je moet nu risico's nemen. Je geeft dan ook een signaal af, je wil niet dat de wedstrijd naar het einde kabbelt.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 03-09-2017 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Kunnen we die Jansen svp gewoon niet meer meenemen?
Als dit het beste is wat we hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

ph4ge schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:46:
[...]

Ja, natuurlijk snap ik dat je dat risico loopt, maar je moet nu risico's nemen. Je geeft dan ook een signaal af, je wil niet dat de wedstrijd naar het einde kabbelt.
'Gewoon' met 4-0 winnen van de Zweden en tegen Wit-Rusland minstens even goed doen als de Zweden tegen Luxemburg :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Ik vraag me af of Advocaat nu wel een radiootje had, ze leken zich op de bank niet druk te hebben gemaakt om het doelsaldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ok, laten we de volgende keer 4-4-2 spelen want voor 433 hebben we de spelers niet.
Laten we v Persie en Sneijder gewoon thuis laten tenzij ze bij hun club spectactulair spelen.
Een spits die daadwerkelijk iets laat zien bij zijn club in de basis.
En Strootman laten we op 0 beginnen en moet zich bewijzen, niet gewoon weer in de basis zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Saffie_time schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:50:
Kunnen we die Jansen svp gewoon niet meer meenemen?
Als dit het beste is wat we hebben...
Die mist gewoon wedstrijdritme. Ik snap echt niet waarom hij dat aanbod van Brighton niet aannam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 15:12

ricardo246

Life's what you make it!

D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:46:
[...]

Mochten die Zweden doorgaan hoop ik dat ze wel de playoffs verliezen. Man, wat komen die gemakkelijk aan de punten. Tegen Frankrijk twee keer en nu ook weer geflatteerd als ik het zo lees.
Iets met op eigen kracht winnen?
IMHO verdiend NL het nog steeds niet.. ondanks dat anderen de punten makkelijk binnen harken. Laten we eerlijk zijn, van dit Bulgarije had NL met gemak moeten winnen.. Ik vind de uitslag te mager..

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
ph4ge schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:51:
Ik vraag me af of Advocaat nu wel een radiootje had, ze leken zich op de bank niet druk te hebben gemaakt om het doelsaldo.
Er wordt nu teveel over het doelsaldo geluld, let maar op. De beslissing valt niet op doelsaldo.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Ouch, dat deed echt pijn aan de ogen, Janssen en Wijnaldum erg matig, Blind beste man imho.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Deadsy schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:52:
Ok, laten we de volgende keer 4-4-2 spelen want voor 433 hebben we de spelers niet.
We hebben meer vleugelspitsen dan centrumspitsen. Want wie zijn dan je twee spitsen? Met bijvoorbeeld Dost moet je juist over de vleugel spelen.
ricardo246 schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:52:
[...]

Iets met op eigen kracht winnen?
IMHO verdiend NL het nog steeds niet.. ondanks dat anderen de punten makkelijk binnen harken. Laten we eerlijk zijn, van dit Bulgarije had NL met gemak moeten winnen.. Ik vind de uitslag te mager..
Nu maak je weer de denkfout als een topland te redeneren

[ Voor 37% gewijzigd door D-e-n op 03-09-2017 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Vincent Dave schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:53:
[...]

Er wordt nu teveel over het doelsaldo geluld, let maar op. De beslissing valt niet op doelsaldo.. ;)
In andere woorden, je ziet Nederland thuis niet winnen van Zweden. Ja dat zit er best in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:56:
[...]

We hebben meer vleugelspitsen dan centrumspitsen. Want wie zijn dan je twee spitsen? Met bijvoorbeeld Dost moet je juist over de vleugel spelen.
Bij een 4-4-2 kun je ook spelers laten opkomen.
We hebben op papier vleugel spelers, maar dit zijn grotendeels het type waar onze spitsen niet zoveel mee kunnen. Vleugel spelers die voor eigen kansen gaan.
En bij een 4-4-2 hoeven het niet 2 spitsen te zijn. Kan ook gewoon 1 spits zijn en 1 speler in een vrije rol zoals een vleugel speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
@Deadsy
Maar zie jij bijvoorbeeld Promes en Robben als duo? Je kan ook Depay daartussen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:19
Nooit en te nimmer gaat Oranje dit halen. Zweden kan na een successvolle wedstrijd tegen Luxemburg straks met 5-0 van Nederland verliezen. Over en uit dus.

Mochten jullie een ander scenario voorzien, laat maar horen :P

[ Voor 17% gewijzigd door jaapstobbe op 03-09-2017 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:21
jaapstobbe schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:06:
Nooit en te nimmer gaat Oranje dit halen. Zweden kan na een successvolle wedstrijd tegen Luxemburg straks met 5-0 van Nederland verliezen. Over en uit dus.
Helaas heb je gelijk, weer geen uit ronde, pfffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Huh? Doelpuntensaldo Zweden is nu + 11, NL +5. Als NL wint met 5-0, wordt het saldo Zweden +6, NL+10.

Ik snap die redenering niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 21:19
Hebben ze het verandert in UEFA dat onderlinge resultaat niet meer uitmaakt? Ik zie op vi ook dat ze zeggen dat NL niet alleen van Zweden moet winnen maar ook 6 goals goedmaken....dat boeit dan toch niet als de onderlinge resultaten in Nederland's voordeel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:11:
Huh? Doelpuntensaldo Zweden is nu + 11, NL +5. Als NL wint met 5-0, wordt het saldo Zweden +6, NL+10.

Je vergeet de voorlaatste wedstrijd. Nederland wint misschien met 2-1 van Wit-Rusland, Zweden in deze vorm met 5-0 van het kleine Luxemburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:32
De resultaten tegen de nr laatst ( Luxemburg dus ) worden toch ook weggestreept?
Zoals het nu staat heeft Zweden een plus van 6 goals. 3 goals van NL tegen Zweden (Als het zo blijft ) en dat is weer gelijk en gaat het onderlinge resultaat tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:11:

Durf mijn kind erop te wedden dat Zweden een beter resultaat haalt tegen Lux dan Nederland tegen Wit. En dan ben ik helemaal niet van het snel opgeven maar dit is gewoon een brug te ver, want 5-0 tegen Zweden geloof je het zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Vincent Dave schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:15:
[...]

Durf mijn kind erop te wedden dat Zweden een beter resultaat haalt tegen Lux dan Nederland tegen Wit. En dan ben ik helemaal niet van het snel opgeven maar dit is gewoon een brug te ver, want 5-0 tegen Zweden geloof je het zelf?
Ik reageer op een post he - ik stel niet dat ze met 5-0 gaan winnen ;) Volgens mij miskijken mensen zich op het verschil in doelpuntensaldo. Dat bedraagt nu 7 goals, waardoor het lijkt dat zelfs een 5-0 overwinning niet gaat helpen, maar zo werkt het dus niet. Achteraf zeggen dat ik de andere wedstrijd 'vergeet' is een beetje een zwaktebod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Leon Zwiers schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:15:
De resultaten tegen de nr laatst ( Luxemburg dus ) worden toch ook weggestreept?
Zoals het nu staat heeft Zweden een plus van 6 goals. 3 goals van NL tegen Zweden (Als het zo blijft ) en dat is weer gelijk en gaat het onderlinge resultaat tellen.
Is dat zo? Dus Zweden kan volgende week zijn doelsaldo niet verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
@Leon Zwiers
Dat resultaat vervalt alleen bij de vergelijking tussen de nummers twee

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 03-09-2017 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik weet zeker dat de punten van de nr laatst verdwijnen, de goals weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:17:
[...]

Ik reageer op een post he - ik stel niet dat ze met 5-0 gaan innen ;) Volgens mij miskijken mensen zich op het verschil in doelpuntensaldo. Dat bedraagt nu 7 goals, waardoor het lijkt dat zelfs een 5-0 overwinning niet gaat helpen, maar zo werkt het dus niet. Achteraf zeggen dat ik de andere wedstrijd 'vergeet' is een beetje een zwaktebod.
He dat laatste kwam niet van mij haha. ;)

Maar NL wint niet van Zweden, alles kan natuurlijk echter is het NL elftal los zand. Mede mogelijk gemaakt door Hiddink, Blind en de KNVB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Wat @D-e-n zegt inderdaad. Resultaat tegen nummer laatste vervalt voor plaatsing voor play-offs ronde, niet voor rangschikking op de ranglijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Vincent Dave schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:19:
[...]
Maar NL wint niet van Zweden, alles kan natuurlijk echter is het NL elftal los zand. Mede mogelijk gemaakt door Hiddink, Blind en de KNVB.
En niet door de spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:18:
@Leon Zwiers
Bah, weer een droom die vervliegt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Leon Zwiers schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:21:
[...]

Bah, weer een droom die vervliegt :+
Ik geef die dode mus van jou wel aan de katten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Wat een draak van een wedstrijd, vooral achterin erg slecht. Traag en onnauwkeurig. Over het hele veld lijkt het wel of die spelers elkaar vanmiddag voor het eerst hebben leren kennen. Iedereen doet maar wat maar ze weten elkaar totaal niet te vinden. En als ze elkaar wel tegenkomen is dat omdat ze elkaar in de weg lopen.

En dan die coach, het loopt voor geen meter en alleen in de 85e minuut een publiekswissel. Ik denk dat de HR functionaris in Zeist morgen een afspraak met de coach inplant en de hoge heren opzoek kunnen naar een nieuwe.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

:X
Als ik Advocaat hoor zeggen dat het grootste deel van de groep goed in de wedstrijd zat en goed gespeeld heeft weet ik niet naar welke wedstrijd hij heeft gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Saffie_time schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:33:
:X
Als ik Advocaat hoor zeggen dat het grootste deel van de groep goed in de wedstrijd zat en goed gespeeld heeft weet ik niet naar welke wedstrijd hij heeft gekeken...
De coach moet de moraal goed houden. Zulke uitspraken moet je wel in het juiste daglicht bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Interview met Advocaat is flink gespannen.

Interviewer haalde een video van de kleedkamer op de Instagram van Ruud Gullit aan. Advocaat vind het niet kunnen dat Gullit dit online heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 20:30
Haha, Gullit die een filmpje uit de kleedkamer op Instagram zet, waar Advocaat niet echt blij mee is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 15:09
Haha die Gullit.

Ik had overigens graag Dost zien spelen. Ik heb het idee dat er dan meer goals gevallen waren. Janssen kan alleen de bal vasthouden als hij uitwijkt naar de corner vlag en dan is hij weg uit de spits. Hij staat ook nog eens vaak buitenspel. Precies het kenmerk van een speler die wedstrijdritme mist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:24
Kan me er wel wat bij voorstellen, ongeacht wat er gebeurt wil je dat toch gewoon intern houden.

Ze hadden het op het veld ook wel even kunnen vieren, daar was alleen Robben die een ereronde deed een de rest was naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:18:
@Leon Zwiers
Waarom eigenlijk? Voorheen was dat omdat niet alle pools 6 ploegen hadden maar nu met Kosovo en Gibraltar hebben wel alle 9 pools 6 teams.

En dat met doelsaldo en onderling resultaat. Is dat niet gewoon omdat dat doelsaldo bij het kiezen van de beste nummers 2 ook weer belangrijk is.Zweden zou dan meer kans hebben om beste nr 2 te zijn dan Nederland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Maar goed, we moeten dus tegen Wit-Rusland het net zo goed doen als Zweden tegen Luxemburg.... EN dan nog met 3-0 van Zweden winnen.

Mja, ik ga nu toch ook voor kansloos. ;w

Edit: Luxemburg houdt nu al langer stand tegen Frankrijk dan NL :+

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 03-09-2017 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Voor de oudere kijkers: ik stel voor dat we een mooi stadion voor de Wit Russen laten bouwen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Er is een kleine kans dat Zweden toch bezwijkt onder de druk. Het is ook echt geen wonderploeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Maar het zal aan de ArenA liggen waarschijnlijk:

Gullit maakt een video in de kleedkamer
Advocaat vond Oranje goed spelen
Janssen vond dat ie een goede pot speelde
Overmars vind dat ie het goed heeft gedaan in de transfer periode

Mensen die daar langer dat 10 minuten rondhangen worden knettergek :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:02
Saturnus schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:39:

Interviewer haalde een video van de kleedkamer op de Instagram van Ruud Gullit aan. Advocaat vind het niet kunnen dat Gullit dit online heeft gezet.
Haha. Brandstof voor een mooie rel. Als ze nou slim zijn maken ze hier een fittie van. Leidt de aandacht af van de ploeg.

Gullit: Advocaat komt uit een ander tijdperk dan ik, maar ik heb hem beloofd het niet weer te doen.
Avocaat: Ik heb Gullit gezegd dat hij zich in dienst van het elftal en niet de populaire jongen uitgangen.
etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Is ook bepaald niet handig van Gullit (en eigenlijk dus ook totaal not-done) Geen wonder dat het voor Advocaat lastig is om daar voor de media passend op te reageren.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:33
Leon Zwiers schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:16:
Maar het zal aan de ArenA liggen waarschijnlijk:

Gullit maakt een video in de kleedkamer
Advocaat vond Oranje goed spelen
Janssen vond dat ie een goede pot speelde
Overmars vind dat ie het goed heeft gedaan in de transfer periode

Mensen die daar langer dat 10 minuten rondhangen worden knettergek :+ :+
oke, goed verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43
maar ik zie wel een duidelijk verband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Mijn Belgen doen het ook weer verschrikkelijk.
Amper een kans bij elkaar gesprokkeld. Wat zeg ik, amper een combinatie bij elkaar gesprokkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Om te bleiten, inderdaad. En ik hoop dat Hazard er niet inkomt, want die Grieken knallen hem in zes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
gambieter schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:01:
[...]
Vanwaar die Calimero over Ajax? Slechte spelers zijn overal te vinden, dat betekent niet dat ze in Oranje moeten spelen. Als Tete het beste is wat we hebben op rechtsback, dan horen we op geen enkel groot toernooi thuis.
Geen idee, herken me niet zo in die Calimero, heb niet zo veel met Ajax. Vind het alleen wel vermakelijk dat je - ondanks je geclaimde neutraliteit - tussen de regels door je regelmatig je aversie tegen Ajax nogal blijken :)

In deze ook, Tete is geen hoogvlieger, maar die heeft Nederland sowieso niet. En hij was vandaag ook zeker de zwakste schakel niet.

En wat betreft het thuis horen op een eindtoernooi, de afgelopen keer was Nederland er niet bij en het moet nu wel heel gek lopen dat ze er bij het WK wel bij zijn.

Of dat terecht is, weet ik niet. Bij de top van de wereld horen ze zeker niet meer en ook de toekomst ziet er weinig rooskleurig uit, maar ook met dit materiaal behoort Nederland boven (het huidige) Zweden te eindigen en zeker aanwezig te zijn bij een EK met 24 landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:33:
Om te bleiten, inderdaad. En ik hoop dat Hazard er niet inkomt, want die Grieken knallen hem in zes.
Kunnen we Henry niet naturaliseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:29
Niet te vergeten. Griekse ploeg is echt heel stug hoor. Verdediging loopt alles zo mooi vast. En dan hebben ze een snelle spits. Ideale counterploeg!

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als ik Gullit zo op de bank zie zitten heb ik niet het gevoel dat het hem veel uitmaakt.
Met dat filmpje enzo heb ik meer het gevoel dat hij het puur doet voor zijn eigen TV carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 22:22

FreakNL

Well do ya punk?

0-0 is toch ook prima voor België? Luxe problemen, wou dat wij ze hadden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Dan zijn ze geplaatst ja, maar ik zie die Grieken nog scoren op een counter, een strafschop of een andere stilstaande fase. De verdediging is een ramp.

Edit: De Belgen liggen zelfs onder nu.

[ Voor 13% gewijzigd door Coltrui op 03-09-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Saturnus schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:39:

Ziet er niet uit als een ploeg die zojuist een erg belangrijke wedstrijd heeft gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
FreakNL schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:50:
0-0 is toch ook prima voor België? Luxe problemen, wou dat wij ze hadden :+
Tegen bakkers en beenhouwers winnen we met 9-0, 8-1, etc..
Van zodra we tegen een deftig blok of gewoon een topland spelen zakken we als pudding ineen en lukt er NIETS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Kijk, Luxemburg laat even zien hoe het moet, die houden de Fransen in Parijs al meer dan een uur op 0-0 _O-

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Oef, Vertonghen vanop afstand met de 0-1.

Edit: en alweer 1-1. Sjongejonge.

Edit2: 1-2 Lukaku. Allemaal op 5 minuten tijd 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Coltrui op 03-09-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:59:
@Deadsy
Maar zie jij bijvoorbeeld Promes en Robben als duo? Je kan ook Depay daartussen zetten.
Beide zie ik meer als zwerver. Robben/Promes met een bal vaste spits zou top zijn.

trouwens hebben de Fransen alles eruit gegooid tegen Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Gaat hard bij de Belgen.

Toch wel pijnlijk dat Luxemburg zo lang stand houdt. Nederland is qua aanval nog wel een top 10-20 land. Maar qua verdedigen staan we echt op 40-60. Natuurlijk heeft Luxemburg geluk. Maar dat dwing je ook af.

edit: en daar was het bijna 0-1 voor Luxemburg _O-

[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 03-09-2017 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Fleximex schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:19:
Gaat hard bij de Belgen.

Toch wel pijnlijk dat Luxemburg zo lang stand houdt. Nederland is qua aanval nog wel een top 10-20 land. Maar qua verdedigen staan we echt op 40-60. Natuurlijk heeft Luxemburg geluk. Maar dat dwing je ook af.
Het verschil is hard willen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:19

Fiber

Beaches are for storming.

Han schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:10:
Kijk, Luxemburg laat even zien hoe het moet, die houden de Fransen in Parijs al meer dan een uur op 0-0 _O-
Zou wel grappig zijn als ze een punt pakken tegen Frankrijk... :)

Bal op de paal... (Van het Franse doel...)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ze krijgen zelf Pogba helemaal gefrustreerd. Daar hebben wij in Nederland echt geen kaas van gegeten.

Het was eigenlijk nog best denkbaar dat als Luxemburg die 0-1 maakte en dat Frankrijk ook bij Bulgarije uit misschien verliest Nederland er overheen zou kunnen. Hoewel qua doelsaldo Frankrijk thuis tegen Wit-Rusland het er in de laatste wedstrijd natuurlijk niet bij een 1-0 zal laten :+

[ Voor 59% gewijzigd door Fleximex op 03-09-2017 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Tis jammer dat Luxemburg tegen de Fransen gaat stunten.
Kans dat dat tegen Zweden ook lukt is natuurlijk niet heel groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Oranje moet misschien eens naar beelden van Luxemburg gaan kijken.
Gretigheid, werklust etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Toen Griezmann gewisseld was waren op Koscielny en Lloris na alle spelers van Frankrijk donker getint. Niet racistisch bedoeld of iets maar het viel me op. Dat zijn echt de nieuwe moderne voetballers. Groot, sterk, technisch en beweeglijk: de totaal voetballer. Daar hebben in Nederland er geen een van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dirk Kuyt :p
Pagina: 1 ... 50 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.