O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Niemand raakte die bal nog aan...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dan moet je als doelman toch gewoon een paar van die gast een schop onder hun reet geven.ph4ge schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:28:
Ongelooflijk, staan er ook gewoon 3 vrij.
Want door hun gekloot heeft hij weer een goal aan zijn broek.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Een goal aan je broek is geen schande.Deadsy schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:29:
[...]
Dan moet je als doelman toch gewoon een paar van die gast een schop onder hun reet geven.
Want door hun gekloot heeft hij weer een goal aan zijn broek.
Zolang je er zelf maar genoeg maakt.
al is deze goal wel heel kinderlijk binnengelaten
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Blind wordt ook gewoon helemaal vrij gelaten.Saffie_time schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:29:
Blind lijkt zo'n beetje de enige met het besef wat er moet gebeuren
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij moet het dan ook goed maken voor zijn vader.Saffie_time schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:29:
Blind lijkt zo'n beetje de enige met het besef wat er moet gebeuren
Het is wel een schande als je het zo makkelijk weg geeft. Lopen totaal niet mee.azz_kikr schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:30:
[...]
Een goal aan je broek is geen schande.
Zolang je er zelf maar genoeg maakt.
al is deze goal wel heel kinderlijk binnengelaten
Of dat de keeper te laat is voor een bal die niet aangeraakt word.Deadsy schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:31:
[...]
Het is wel een schande als je het zo makkelijk weg geeft. Lopen totaal niet mee.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tja wat hadden we dan verwacht? Toch al een tijd geleden dat hij nog echt iets geflikt heeft.D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:34:
Advocaat valt me ook wel tegen deze wedstrijden. Hij is totaal geen tactische toevoeging op het team terwijl we daar zo naar snakken.
Komt al jaren alleen in het nieuws omdat hij voor het geld naar clubs en landen gaat.
Aanvallende wissel? Als ie dit vasthoudt, is het mooi, als er nog eentje goedvalt is het mooi meegenomen.
Deze wedstrijden? Heb Advocaat nooit kunnen betrappen op een goede tactische ingreep.D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:34:
Advocaat valt me ook wel tegen deze wedstrijden. Hij is totaal geen tactische toevoeging op het team terwijl we daar zo naar snakken.
Nee, met deze stand wordt het zijden draadje nog dunner. Je moet scoren, imo. Los daarvan, er staan er echt een aantal in het veld die niks toevoegen.Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:36:
Mja, Advocaat wordt ook gevraagd om een tafel te maken uit een doosje lucifers he...
Aanvallende wissel? Als ie dit vasthoudt, is het mooi, als er nog eentje goedvalt is het mooi meegenomen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En met 1 punt in plaats van 3 is het helemaal afgelopen. Kijk, 3-1. Zweden 3-0. Dan moet het maar tegen Zweden.ph4ge schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:37:
[...]
Nee, met deze stand wordt het zijden draadje nog dunner. Je moet scoren, imo. Los daarvan, er staan er echt een aantal in het veld die niks toevoegen.
Zweden moet ook nog tegen Luxemburg. Je moet echt nu scoren om de hoop in leven te houden.Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:39:
En met 1 punt in plaats van 3 is het helemaal afgelopen. Kijk, 3-1. Zweden 3-0. Dan moet het maar tegen Zweden.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Gelukkig heeft Jansen het viezer op scherp staan, wat een drama is dat zeg.ph4ge schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:40:
[...]
Zweden moet ook nog tegen Luxemburg. Je moet echt nu scoren om de hoop in leven te houden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Waarom Propper en niet Wijnaldum er uit? Propper is een van de betere.
Ja, in de ideale wereld. Maar als je er eentje tegenkrijgt bij 2-1 stand, is het helemaal gedaan. En NL mag nog tegen Wit-Rusland. Alsof Zweden met een veel groter verschil gaat winnen tegen Luxemburg...ph4ge schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:40:
[...]
Zweden moet ook nog tegen Luxemburg. Je moet echt nu scoren om de hoop in leven te houden.
Mochten die Zweden doorgaan hoop ik dat ze wel de playoffs verliezen. Man, wat komen die gemakkelijk aan de punten. Tegen Frankrijk twee keer en nu ook weer geflatteerd als ik het zo lees.Exocet schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:43:
Klaar dus, die ga je niet meer inhalen op doelsaldo
Ja, natuurlijk snap ik dat je dat risico loopt, maar je moet nu risico's nemen. Je geeft dan ook een signaal af, je wil niet dat de wedstrijd naar het einde kabbelt.Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:45:
Ja, in de ideale wereld. Maar als je er eentje tegenkrijgt bij 2-1 stand, is het helemaal gedaan.
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 03-09-2017 19:48 ]
Als dit het beste is wat we hebben...
'Gewoon' met 4-0 winnen van de Zweden en tegen Wit-Rusland minstens even goed doen als de Zweden tegen Luxemburgph4ge schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:46:
[...]
Ja, natuurlijk snap ik dat je dat risico loopt, maar je moet nu risico's nemen. Je geeft dan ook een signaal af, je wil niet dat de wedstrijd naar het einde kabbelt.
Laten we v Persie en Sneijder gewoon thuis laten tenzij ze bij hun club spectactulair spelen.
Een spits die daadwerkelijk iets laat zien bij zijn club in de basis.
En Strootman laten we op 0 beginnen en moet zich bewijzen, niet gewoon weer in de basis zetten.
Die mist gewoon wedstrijdritme. Ik snap echt niet waarom hij dat aanbod van Brighton niet aannamSaffie_time schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:50:
Kunnen we die Jansen svp gewoon niet meer meenemen?
Als dit het beste is wat we hebben...
Iets met op eigen kracht winnen?D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:46:
[...]
Mochten die Zweden doorgaan hoop ik dat ze wel de playoffs verliezen. Man, wat komen die gemakkelijk aan de punten. Tegen Frankrijk twee keer en nu ook weer geflatteerd als ik het zo lees.
IMHO verdiend NL het nog steeds niet.. ondanks dat anderen de punten makkelijk binnen harken. Laten we eerlijk zijn, van dit Bulgarije had NL met gemak moeten winnen.. Ik vind de uitslag te mager..
I have no special talent. I am only passionately curious.
Er wordt nu teveel over het doelsaldo geluld, let maar op. De beslissing valt niet op doelsaldo..ph4ge schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:51:
Ik vraag me af of Advocaat nu wel een radiootje had, ze leken zich op de bank niet druk te hebben gemaakt om het doelsaldo.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
We hebben meer vleugelspitsen dan centrumspitsen. Want wie zijn dan je twee spitsen? Met bijvoorbeeld Dost moet je juist over de vleugel spelen.Deadsy schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:52:
Ok, laten we de volgende keer 4-4-2 spelen want voor 433 hebben we de spelers niet.
Nu maak je weer de denkfout als een topland te redenerenricardo246 schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:52:
[...]
Iets met op eigen kracht winnen?
IMHO verdiend NL het nog steeds niet.. ondanks dat anderen de punten makkelijk binnen harken. Laten we eerlijk zijn, van dit Bulgarije had NL met gemak moeten winnen.. Ik vind de uitslag te mager..
[ Voor 37% gewijzigd door D-e-n op 03-09-2017 19:57 ]
In andere woorden, je ziet Nederland thuis niet winnen van Zweden. Ja dat zit er best in.Vincent Dave schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:53:
[...]
Er wordt nu teveel over het doelsaldo geluld, let maar op. De beslissing valt niet op doelsaldo..
Bij een 4-4-2 kun je ook spelers laten opkomen.D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:56:
[...]
We hebben meer vleugelspitsen dan centrumspitsen. Want wie zijn dan je twee spitsen? Met bijvoorbeeld Dost moet je juist over de vleugel spelen.
We hebben op papier vleugel spelers, maar dit zijn grotendeels het type waar onze spitsen niet zoveel mee kunnen. Vleugel spelers die voor eigen kansen gaan.
En bij een 4-4-2 hoeven het niet 2 spitsen te zijn. Kan ook gewoon 1 spits zijn en 1 speler in een vrije rol zoals een vleugel speler.
Maar zie jij bijvoorbeeld Promes en Robben als duo? Je kan ook Depay daartussen zetten.
Mochten jullie een ander scenario voorzien, laat maar horen
[ Voor 17% gewijzigd door jaapstobbe op 03-09-2017 20:06 ]
Helaas heb je gelijk, weer geen uit ronde, pfffff.jaapstobbe schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:06:
Nooit en te nimmer gaat Oranje dit halen. Zweden kan na een successvolle wedstrijd tegen Luxemburg straks met 5-0 van Nederland verliezen. Over en uit dus.
Ik snap die redenering niet hoor...
Je vergeet de voorlaatste wedstrijd. Nederland wint misschien met 2-1 van Wit-Rusland, Zweden in deze vorm met 5-0 van het kleine Luxemburg.Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:11:
Huh? Doelpuntensaldo Zweden is nu + 11, NL +5. Als NL wint met 5-0, wordt het saldo Zweden +6, NL+10.
Zoals het nu staat heeft Zweden een plus van 6 goals. 3 goals van NL tegen Zweden (Als het zo blijft ) en dat is weer gelijk en gaat het onderlinge resultaat tellen.
Durf mijn kind erop te wedden dat Zweden een beter resultaat haalt tegen Lux dan Nederland tegen Wit. En dan ben ik helemaal niet van het snel opgeven maar dit is gewoon een brug te ver, want 5-0 tegen Zweden geloof je het zelf?Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:11:
Huh? Doelpuntensaldo Zweden is nu + 11, NL +5. Als NL wint met 5-0, wordt het saldo Zweden +6, NL+10.
Ik reageer op een post he - ik stel niet dat ze met 5-0 gaan winnenVincent Dave schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:15:
[...]
Durf mijn kind erop te wedden dat Zweden een beter resultaat haalt tegen Lux dan Nederland tegen Wit. En dan ben ik helemaal niet van het snel opgeven maar dit is gewoon een brug te ver, want 5-0 tegen Zweden geloof je het zelf?
Is dat zo? Dus Zweden kan volgende week zijn doelsaldo niet verhogen?Leon Zwiers schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:15:
De resultaten tegen de nr laatst ( Luxemburg dus ) worden toch ook weggestreept?
Zoals het nu staat heeft Zweden een plus van 6 goals. 3 goals van NL tegen Zweden (Als het zo blijft ) en dat is weer gelijk en gaat het onderlinge resultaat tellen.
Dat resultaat vervalt alleen bij de vergelijking tussen de nummers twee
[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 03-09-2017 20:19 ]
He dat laatste kwam niet van mij haha.Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:17:
[...]
Ik reageer op een post he - ik stel niet dat ze met 5-0 gaan innenVolgens mij miskijken mensen zich op het verschil in doelpuntensaldo. Dat bedraagt nu 7 goals, waardoor het lijkt dat zelfs een 5-0 overwinning niet gaat helpen, maar zo werkt het dus niet. Achteraf zeggen dat ik de andere wedstrijd 'vergeet' is een beetje een zwaktebod.
Maar NL wint niet van Zweden, alles kan natuurlijk echter is het NL elftal los zand. Mede mogelijk gemaakt door Hiddink, Blind en de KNVB.
En niet door de spelers?Vincent Dave schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:19:
[...]
Maar NL wint niet van Zweden, alles kan natuurlijk echter is het NL elftal los zand. Mede mogelijk gemaakt door Hiddink, Blind en de KNVB.
Bah, weer een droom die vervliegtD-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:18:
@Leon Zwiers
Ik geef die dode mus van jou wel aan de katten.
En dan die coach, het loopt voor geen meter en alleen in de 85e minuut een publiekswissel. Ik denk dat de HR functionaris in Zeist morgen een afspraak met de coach inplant en de hoge heren opzoek kunnen naar een nieuwe.
alles kan off-topic

Als ik Advocaat hoor zeggen dat het grootste deel van de groep goed in de wedstrijd zat en goed gespeeld heeft weet ik niet naar welke wedstrijd hij heeft gekeken...
De coach moet de moraal goed houden. Zulke uitspraken moet je wel in het juiste daglicht bekijken.Saffie_time schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:33:
![]()
Als ik Advocaat hoor zeggen dat het grootste deel van de groep goed in de wedstrijd zat en goed gespeeld heeft weet ik niet naar welke wedstrijd hij heeft gekeken...
Interviewer haalde een video van de kleedkamer op de Instagram van Ruud Gullit aan. Advocaat vind het niet kunnen dat Gullit dit online heeft gezet.
Ik had overigens graag Dost zien spelen. Ik heb het idee dat er dan meer goals gevallen waren. Janssen kan alleen de bal vasthouden als hij uitwijkt naar de corner vlag en dan is hij weg uit de spits. Hij staat ook nog eens vaak buitenspel. Precies het kenmerk van een speler die wedstrijdritme mist.
Ze hadden het op het veld ook wel even kunnen vieren, daar was alleen Robben die een ereronde deed een de rest was naar binnen.
Waarom eigenlijk? Voorheen was dat omdat niet alle pools 6 ploegen hadden maar nu met Kosovo en Gibraltar hebben wel alle 9 pools 6 teams.D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:18:
@Leon Zwiers
En dat met doelsaldo en onderling resultaat. Is dat niet gewoon omdat dat doelsaldo bij het kiezen van de beste nummers 2 ook weer belangrijk is.Zweden zou dan meer kans hebben om beste nr 2 te zijn dan Nederland
Mja, ik ga nu toch ook voor kansloos.

Edit: Luxemburg houdt nu al langer stand tegen Frankrijk dan NL
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 03-09-2017 21:09 ]
Gullit maakt een video in de kleedkamer
Advocaat vond Oranje goed spelen
Janssen vond dat ie een goede pot speelde
Overmars vind dat ie het goed heeft gedaan in de transfer periode
Mensen die daar langer dat 10 minuten rondhangen worden knettergek
Haha. Brandstof voor een mooie rel. Als ze nou slim zijn maken ze hier een fittie van. Leidt de aandacht af van de ploeg.Saturnus schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:39:
Interview met Advocaat is flink gespannen.
Interviewer haalde een video van de kleedkamer op de Instagram van Ruud Gullit aan. Advocaat vind het niet kunnen dat Gullit dit online heeft gezet.
Gullit: Advocaat komt uit een ander tijdperk dan ik, maar ik heb hem beloofd het niet weer te doen.
Avocaat: Ik heb Gullit gezegd dat hij zich in dienst van het elftal en niet de populaire jongen uitgangen.
etc.
alles kan off-topic
oke, goed verhaal.Leon Zwiers schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:16:
Maar het zal aan de ArenA liggen waarschijnlijk:
Gullit maakt een video in de kleedkamer
Advocaat vond Oranje goed spelen
Janssen vond dat ie een goede pot speelde
Overmars vind dat ie het goed heeft gedaan in de transfer periode
Mensen die daar langer dat 10 minuten rondhangen worden knettergek![]()
Amper een kans bij elkaar gesprokkeld. Wat zeg ik, amper een combinatie bij elkaar gesprokkeld.
Geen idee, herken me niet zo in die Calimero, heb niet zo veel met Ajax. Vind het alleen wel vermakelijk dat je - ondanks je geclaimde neutraliteit - tussen de regels door je regelmatig je aversie tegen Ajax nogal blijkengambieter schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:01:
[...]
Vanwaar die Calimero over Ajax? Slechte spelers zijn overal te vinden, dat betekent niet dat ze in Oranje moeten spelen. Als Tete het beste is wat we hebben op rechtsback, dan horen we op geen enkel groot toernooi thuis.
In deze ook, Tete is geen hoogvlieger, maar die heeft Nederland sowieso niet. En hij was vandaag ook zeker de zwakste schakel niet.
En wat betreft het thuis horen op een eindtoernooi, de afgelopen keer was Nederland er niet bij en het moet nu wel heel gek lopen dat ze er bij het WK wel bij zijn.
Of dat terecht is, weet ik niet. Bij de top van de wereld horen ze zeker niet meer en ook de toekomst ziet er weinig rooskleurig uit, maar ook met dit materiaal behoort Nederland boven (het huidige) Zweden te eindigen en zeker aanwezig te zijn bij een EK met 24 landen.
Kunnen we Henry niet naturaliseren?Coltrui schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:33:
Om te bleiten, inderdaad. En ik hoop dat Hazard er niet inkomt, want die Grieken knallen hem in zes.
Here's to you Nicola and Bart
Met dat filmpje enzo heb ik meer het gevoel dat hij het puur doet voor zijn eigen TV carriere.
Edit: De Belgen liggen zelfs onder nu.
[ Voor 13% gewijzigd door Coltrui op 03-09-2017 21:54 ]
Ziet er niet uit als een ploeg die zojuist een erg belangrijke wedstrijd heeft gewonnen.Saturnus schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:39:
Interview met Advocaat is flink gespannen.
Tegen bakkers en beenhouwers winnen we met 9-0, 8-1, etc..FreakNL schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:50:
0-0 is toch ook prima voor België? Luxe problemen, wou dat wij ze hadden
Van zodra we tegen een deftig blok of gewoon een topland spelen zakken we als pudding ineen en lukt er NIETS.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Edit: en alweer 1-1. Sjongejonge.
Edit2: 1-2 Lukaku. Allemaal op 5 minuten tijd

[ Voor 57% gewijzigd door Coltrui op 03-09-2017 22:16 ]
Beide zie ik meer als zwerver. Robben/Promes met een bal vaste spits zou top zijn.D-e-n schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:59:
@Deadsy
Maar zie jij bijvoorbeeld Promes en Robben als duo? Je kan ook Depay daartussen zetten.
trouwens hebben de Fransen alles eruit gegooid tegen Nederland?
Toch wel pijnlijk dat Luxemburg zo lang stand houdt. Nederland is qua aanval nog wel een top 10-20 land. Maar qua verdedigen staan we echt op 40-60. Natuurlijk heeft Luxemburg geluk. Maar dat dwing je ook af.
edit: en daar was het bijna 0-1 voor Luxemburg

[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 03-09-2017 22:20 ]
Het verschil is hard willen werken.Fleximex schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:19:
Gaat hard bij de Belgen.
Toch wel pijnlijk dat Luxemburg zo lang stand houdt. Nederland is qua aanval nog wel een top 10-20 land. Maar qua verdedigen staan we echt op 40-60. Natuurlijk heeft Luxemburg geluk. Maar dat dwing je ook af.
Zou wel grappig zijn als ze een punt pakken tegen Frankrijk...Han schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:10:
Kijk, Luxemburg laat even zien hoe het moet, die houden de Fransen in Parijs al meer dan een uur op 0-0
Bal op de paal... (Van het Franse doel...)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het was eigenlijk nog best denkbaar dat als Luxemburg die 0-1 maakte en dat Frankrijk ook bij Bulgarije uit misschien verliest Nederland er overheen zou kunnen. Hoewel qua doelsaldo Frankrijk thuis tegen Wit-Rusland het er in de laatste wedstrijd natuurlijk niet bij een 1-0 zal laten
[ Voor 59% gewijzigd door Fleximex op 03-09-2017 22:31 ]
Kans dat dat tegen Zweden ook lukt is natuurlijk niet heel groot...
Gretigheid, werklust etc.
Dit topic is gesloten.