Over en uit
En terecht. Goeie speler hoor, hele wedstrijd al.
Nu even er overheen zodat het 6-0 ofzo gaat worden. Misschien dat ze bij de KNVB dan wakker worden....
Nu hoeven we tijdens het WK tenminste niet te doen alsof het een mooi geregeld toernooi in een mooi land is en waar absoluut geen slaven arbeid gebruikt is etc.
Die wacht op de uitleg. Ik denk dat hij het spelletje niet kent en dus geen idee heeft waarom er ineens gejuigd wordt .
alles kan off-topic
Bij de KNVB worden ze nooit wakker.
yes m'bappe erin, ik ga die pot winnen god!
Heb je nog een Mbappe op de bank zitten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Mbappe, de Franzen gaan nog ff gas geven
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klopt, is alleen niet doorgegaan.Deadsy schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:13:
Wenger zou 100mln geboden hebben voor die gast
Elect a clown, expect a circus.
Die Rutte ook echt met zo’n hoofd van Moet ik ook juichen?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Kunnen al die succes supporters eens even ergens anders gaan zitten? Ja, we weten nu wel dat Frankrijk betere spelers heeft. En natuurlijk heeft Oranje en met name Blind het verkloot maar kunnen we alsjeblieft ook gewoon beetje supporter van Oranje zijn? Het zit in deze groep natuurlijk ook gewoon niet mee.
Dat is Qatar. Niet dat Rusland perfect isDeadsy schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:15:
Nu hoeven we tijdens het WK tenminste niet te doen alsof het een mooi geregeld toernooi in een mooi land is en waar absoluut geen slaven arbeid gebruikt is etc.
Zou wat wezen als die Mbappe nu zijn beide kruisbanden scheurt
Dat niet meezitten hebben ze anders zelf over zich afgeroepen daar bij de KNVB.. Verliezen van ploegen die minder zijn en dan maar hopen op een zege tegen een van de beste teams van de wereldD-e-n schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:16:
Kunnen al die succes supporters eens even ergens anders gaan zitten? Ja, we weten nu wel dat Frankrijk betere spelers heeft. En natuurlijk heeft Oranje en met name Blind het verkloot maar kunnen we alsjeblieft ook gewoon beetje supporter van Oranje zijn? Het zit in deze groep natuurlijk ook gewoon niet mee.

[ Voor 83% gewijzigd door LZ86 op 31-08-2017 22:17 ]
@Rubman Nederland speelt wel uit. doen ze in het blauw toch?
En wij Hiddink en Blind maar de schuld geven....Grudgie schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:15:
Bij de KNVB worden ze nooit wakker.
alles kan off-topic
In Rusland is ook genoeg slavenarbeid. Daar zijn het alleen Nood-Koreanen...Fleximex schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:16:
[...]
Dat is Qatar. Niet dat Rusland perfect is
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tjah, kan ook onder de douche gebeurenLeon Zwiers schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:16:
Zou wat wezen als die Mbappe nu zijn beide kruisbanden scheurt
Misschien kan Manolev ons nog redden haha
Dat wist ik niet. Ik zal me er eens in verdiepenDaniëlWW2 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:17:
[...]
In Rusland is ook genoeg slavenarbeid. Daar zijn het alleen Nood-Koreanen...
Kom op heb je echt goed spel gezien, dit is juist pure frustratie om de belachelijk slechte prestaties van het NL elftal.D-e-n schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:16:
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Rusland is hetzelfde liedje.Fleximex schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:16:
[...]
Dat is Qatar. Niet dat Rusland perfect is
Is al bekend dat er slaven uit Noord Korea gebruikt worden om aan de stadions te werken.
https://nos.nl/nieuwsuur/...w-wk-stadion-rusland.html
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 31-08-2017 22:19 ]
Maar zijn 'we' nu al echt helemaal 100 procent zeker uitgeschakeld of is er nog steeds een theoretische wiskundige kans...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hahaha promes.. Nog nooit een goede wedstrijd gespeeld voor het Nederlands elftal.
En België 8-0 aan het winnen (ps: ik ben Belg) tegen dwerg Gibraltar.
Niks om over op te scheppen, niks om te onthouden.
Tegen postbodes, bakkers en beenhouwers. Wellicht staat morgen onze krant vol: "Wereldse prestatie van onze Rode Duivels."
En zondag op Griekenland verliezen of gelijk spelen waarschijnlijk. "Terug met beide voetjes op de grond."
Zoals het al een paar jaar het geval is.
Als je met deze kern geen prijs speelt op het WK 2018 is het een echte teleurstelling.
ps2: Ik ben een TE kritische Belg.
Niks om over op te scheppen, niks om te onthouden.
Tegen postbodes, bakkers en beenhouwers. Wellicht staat morgen onze krant vol: "Wereldse prestatie van onze Rode Duivels."
En zondag op Griekenland verliezen of gelijk spelen waarschijnlijk. "Terug met beide voetjes op de grond."
Zoals het al een paar jaar het geval is.
Als je met deze kern geen prijs speelt op het WK 2018 is het een echte teleurstelling.
ps2: Ik ben een TE kritische Belg.
DitRubman schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:18:
[...]
Kom op heb je echt goed spel gezien, dit is juist pure frustratie om de belachelijk slechte prestaties van het NL elftal.
Tsja, we zijn gewoon niet beter. Maakt niet uit wie je er neerzet als bondscoach.Exocet schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:18:
Wordt nu weinig over de bondscoach geklaagd..
v Persie komt erin en schiet 3 goals?Fiber schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:18:
Maar zijn 'we' nu al echt helemaal 100 procent zeker uitgeschakeld of is er nog steeds een theoretische wiskundige kans...?
HAHAAHAHAH.. oh sorry.. moest echt hardop lachen. Wat een schot.
Hoe de f*ck mis je dat zo?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet eens in de buurt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Scheids is wel vreemd. Fosu-Mesah ligt daar terwijl de doeltrap nog genomen moet nemen.
"Laten we lekker doorspelen"
"Laten we lekker doorspelen"
Ben gelukkig niet de enigste blijkbaar die in de lach schoot van dat schot
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Tweede helft wel meer een oranje met iets meer durf gezien.
Liever zo verliezen
Liever zo verliezen
Inderdaad, veel beter dan dit kan het gewoon niet. Welke pop ook op de bank zit of bij de knvb.RoD schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:19:
[...]
Tsja, we zijn gewoon niet beter. Maakt niet uit wie je er neerzet als bondscoach.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 31-08-2017 22:21 ]
Beginnetje: https://www.bnr.nl/nieuws...ouw-russische-wk-stadionsFleximex schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:18:
[...]
Dat wist ik niet. Ik zal me er eens in verdiepen
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bondscoach treft weinig blaam ( Behalve die Strootman dan ) Hij zei al, dat als ie vasthield aan zijn eigen principes hij niet eens een elftal kon opstellen.Exocet schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:18:
Wordt nu weinig over de bondscoach geklaagd..
Er is gewoon teveel uit vorm/geblesseerd om het Frankriijk moeilijk te kunnen maken.
Blind/KNVB heeft er voor gezorgd dat we kansloos zijn. Dat waren we eigenlijk stiekem al, maar nu natuurlijk een soort van echt, omdat dit verlies er is
Genante vertoning, Nederland wordt overklast momenteel.
Ik zie het trouwens de komende jaren ook somber in. Waar we ooit spelers hadden die bij topclubs rond liepen hebben we nu weinig meer aansprekende spelers. Een spits die vaste bankzitter is, oude vergane glorie aangevuld met Eredivisie spelers. Als je dat afzet tegen Duitsland, Spanje en Frankrijk is het wel duidelijk dat het voorlopig helemaal niets gaat worden de komende jaren.
Ik zie het trouwens de komende jaren ook somber in. Waar we ooit spelers hadden die bij topclubs rond liepen hebben we nu weinig meer aansprekende spelers. Een spits die vaste bankzitter is, oude vergane glorie aangevuld met Eredivisie spelers. Als je dat afzet tegen Duitsland, Spanje en Frankrijk is het wel duidelijk dat het voorlopig helemaal niets gaat worden de komende jaren.
Ik zeg nergens dat het goed is nu. Maar al dat gelul dat we er niks te zoeken hebben. Het treurige is dat de tweede plaats mogelijk was geweest. Maar door allerlei redenen is dat verkloot: van Blind en diverse spelers tot pech, van scheidrechterlijke dwalingen tot mazzel van die Zweden.Rubman schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:18:
[...]
Kom op heb je echt goed spel gezien, dit is juist pure frustratie om de belachelijk slechte prestaties van het NL elftal.
Meten met de toplanden hoeft ook niet; een toernooi halen zou al heel wat zijn.
Het is niet zo dat we alleen deze wedstrijd slecht spelen. Laatste jaren spelen we elke wedstrijd zo slecht. Het is gewoon niet om aan te gluren.
Godsamme zijn we er nog niet definitief uit, 3-2 bu;lgarije
En dan zouden we wel moeten kunnen winnen van de Zweden?
Ik geloof het niet
Bulgarije voor! Mighty Manolev?
Ik geloof het niet
Eigenlijk sinds we bijna wereldkampioen werden...Grudgie schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:23:
Het is niet zo dat we alleen deze wedstrijd slecht spelen. Laatste jaren spelen we elke wedstrijd zo slecht. Het is gewoon niet om aan te gluren.
Bulgarije 3-2 Zweden
Tja, Bulgarije met een goed resultaat. Was leuk geweest als je zelf dan ook had gepresteerd.
Zonder Strootman, dat scheelt.Harribo schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:24:
En dan zouden we wel moeten kunnen winnen van de Zweden?
Ik geloof het niet
alles kan off-topic
En dat had dus in deze groep wel degelijk mogelijk geweest. Maar dan moeten we dus stoppen met selecteren alsof we top vijf zijndutchgio schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:23:
Meten met de toplanden hoeft ook niet; een toernooi halen zou al heel wat zijn.
Wen er maar aan, het niveauverschil wordt waarschijnlijk alleen maar groter. Nederland kan niet meer mee met het grote geld.
Nee, we hebben op dit WK echt niets te zoeken.D-e-n schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:21:
[...]
Ik zeg nergens dat het goed is nu. Maar al dat gelul dat we er niks te zoeken hebben. Het treurige is dat de tweede plaats mogelijk was geweest. Maar door allerlei redenen is dat verkloot: van Blind en diverse spelers tot pech, van scheidrechterlijke dwalingen tot mazzel van die Zweden.
Het is niet alleen de schuld van Blind, Hiddink en de scheidsrechters geweest of mazzel.
Elke wedstrijd weer viel het merendeel van de spelers gewoon vies door de mand.
We hadden 4 jaar geleden al moeten door selecteren maar dat doen we niet. We hadden weg moeten gaan van het o zo goede 4-3-3 waar we niet de spelers voor hebben, maar dat doen we niet.
We gaan niet naar het WK omdat we de hele kwalificatie hebben gefaald en dat is aan de staf en de spelers te danken.
Ben benieuwd wanneer de KNVB ontploft, want 2 toernooien achter elkaar niet plaatsen is natuurlijk een unieke en enorme schande
Haha, wat was die nederlandse verdediger denkende? Dat zag er niet heel indrukwekkend uit.
[ Voor 28% gewijzigd door JeroenTheStig op 31-08-2017 22:26 ]
Een 2-1 zou nog goed zijn. Doelsaldo is toch belangrijk.
Maar Zweden wel? Of Bulgarije? Of IJsland? Gewoon een slechte lichting.Exocet schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:25:
Wen er maar aan, het niveauverschil wordt waarschijnlijk alleen maar groter. Nederland kan niet meer mee met het grote geld.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 31-08-2017 22:26 ]
Geld?Exocet schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:25:
IJsland schat ik nu hoger in dan Nederland haha. en dit zeg ik niet gauw.
Niks met geld te maken in dit geval. We hebben een waardeloze generatie aangevuld met wanbeleid vanuit de KNVB
Zou wat zijn als we de slechtste nummer twee worden...Fleximex schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:26:
Een 2-1 zou nog goed zijn. Doelsaldo is toch belangrijk.
Geld is voor clubs, landen maakt dat niet uit. Als je ziet wat voor landen zich allemaal wel plaatsen...
En tegelijk het pupillenvoetbal omzeep helpen met een idiote nieuwe opzet.Leon Zwiers schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:25:
Ben benieuwd wanneer de KNVB ontploft, want 2 toernooien achter elkaar niet plaatsen is natuurlijk een unieke en enorme schande
alles kan off-topic
Fosu-Mensah is toch wel een groot talent waar we er niet veel van hebben. Sterke jongen.
had je dat nu moeten zeggen?Leon Zwiers schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:28:
Cillessen staat best goed te keepen btw.
Drie...
Yes, ik win de pot, is mijn avond toch nog een beetje goed
Die gast heeft het gewoon super druk idd.Leon Zwiers schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:28:
Cillessen staat best goed te keepen btw.
De beste speler aan de kant van Nederland is ook gelijk de enige die in de NL competitie speelt.Exocet schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:27:
[...]
Ja, Nederlandse competitie wordt steeds zwakker.
alles kan off-topic
Ah en er mogen alleen spelers uit eigen competitie meedoen? Goede Nederlanders gaan al jaar en dag naar buitenlandse competities.Exocet schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:27:
[...]
Ja, Nederlandse competitie wordt steeds zwakker.
met 10 man 1 man achterin houden schitterend
Die Lemare is best goed hoor...
Maar je hebt gelijk. Hij was goed bezig, heeft aardig wat ballen gestopt.
Belgie heeft zowat de beste selectie ter wereld op Frankrijk na, en die hebben toch ook geen cent ter makken in de competitie
Maar wel beleid.Grindtegel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:30:
Belgie heeft zowat de beste selectie ter wereld op Frankrijk na, en die hebben toch ook geen cent ter makken in de competitie
Ja, maar bijna alleen nog maar naar de subtoppersPolarBear schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:29:
[...]
Ah en er mogen alleen spelers uit eigen competitie meedoen? Goede Nederlanders gaan al jaar en dag naar buitenlandse competities.
Nou, Robben een 6je, de rest cijfers tussen de 3 en 1...
Strootman voor straf naar Nederland terug laten lopen.
Strootman voor straf naar Nederland terug laten lopen.
[ Voor 34% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-08-2017 22:31 ]
Dat stappen is toch pas na de wedstrijd...?

Eerste aanname van Robben was al slecht. Daarmee verpest hij de kans voor zich zelf. Knap dat hij hem daarna nog tegen de lat krijgt.
Verwijderd
Maar leg mij even uit wat het nou met geld te maken heeft?Exocet schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:30:
[...]
Ja, maar bijna alleen nog maar naar de subtoppers
Het wordt een lekkere afdroogpartij op deze manier.
Wil je dit liever niet doen? De sfeer in het topic is al aardig in een grafstemming zonder.
[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-08-2017 22:35 ]
Vier... Op doelsaldo gaan we het ook niet meer redden..
Dit topic is gesloten.