Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
heb het ook niet over het verschil. Ik heb het over een goede basis.Fleximex schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:57:
[...]
In het NL elftal. Ik bedoel alle spelers die ik noem doen het bij hun clubs prima. Maar ook Klaassen gaat het verschil niet maken in het NL elftal.
Bij dit Oranje is er niemand die het verschil maakt maar is ook de basis gewoon slecht.
We hebben het met Oranje regelmatig zwaar tegen ploegen waar ook niemand speelt die echt het verschil maakt, die echt van wereld klasse is. Maar we hebben het zwaar tegen hun omdat de basis van hun wel goed is, omdat er een goede kern is.
Vilhena had voor Strootman moeten komen ipv voor Sneijderph4ge schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:58:
[...]
Wie zou er voor Strootman in moeten komen? Hij speelt slecht, maar Propper is ook niet wat je zoekt.
Dost ansich is een prima spits alleen dan moet je dus buitenspelers hebben die de achterlijn halen en dan voor weten te geven. In deze wedstrijd kan ik me niet heugen dat dit is gebeurd. Dost inbrengen of laten starten had dus hetzelfde effect opgeleverd als nu met Janssen spelen.Fleximex schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:55:
[...]
Een speler die op de bank zit bij Tottenham of een speler die elke week uitblinkt bij Sporting Lissabon. Hmm.
Van Persie inbrengen is dan de beste optie als aanspeelpunt en creatieve/behendige speler.
Haha Strootman rood.
[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 31-08-2017 22:02 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat Brazilianen naturaliseren?
Strootman loser
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Lijkt wel een Veltman, onlogisch veel krediet
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 31-08-2017 22:03 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nou is Strootman in ieder geval weg...Sjurm schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:59:
[...]
Vilhena had voor Strootman moeten komen ipv voor Sneijder

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
alles kan off-topic
Want hoe kan je positief blijven als je dit allemaal zietJanW schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:02:
[...]
Hou toch eens op met dat negatieve gezeik zeg.
Nou eigenlijk hadden we het idee dat een ander voor hem in het veld zou komen.
Mja nu hoeven we dat gepruts van hem de volgende pot niet te zien.
Niets doms aan, enkel van de scheids dat hij in dat toneelstukje trapteph4ge schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:03:
Domme overtreding, onnodig ook, maar in deze stevige wedstrijd wel overdreven om hier rood voor te geven.
alles kan off-topic
Van oersie er alsnog in ipv Janssen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij liep een beetje door. Kan je voor fluiten. Geel slaat nergens op, laat staan een tweede.PWM schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:04:
Strootman doet niets verkeerd.

Hele wedstrijd al te traag en te laat, ook nu.PWM schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:04:
Strootman doet niets verkeerd.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Maakt soms onverwachte krachten los!
Ik zeg niet dat je positief moet zijn op t voetbal. Maar dat kansloze yes we gaan niet naar het WK komt me de strot uit. Bewaar dat soort reacties voor voetbalzone of Facebook. Ambitieloos gezwam.vhal schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:03:
[...]
Want hoe kan je positief blijven als je dit allemaal ziet
Haalt speler neer terwijl de bal al een meter weg is, dat is toch gewoon geel?ph4ge schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:04:
[...]
Hij liep een beetje door. Kan je voor fluiten. Geel slaat nergens op, laat staan een tweede.
Tenzij hij hem niet raakt, maar leek er wel op dat hij nog ff een tikje na gaf.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vind trouwens Hoedt en Fosu het redelijk doen
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 31-08-2017 22:07 ]
Belangrijke pot en hij gaat alvast douchen inplaats van zijn teamgenoten vanuit de bank aan te moedigen.
Nederlander geblesseerd, scheids laat doorspelen.
1-0 tegen Frankrijk met 10 man is nog best goed.Leon Zwiers schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:07:
Hoe kan het in hemelsnaam nog maar 1-0 staan zeg. Die Fransen moeten zich schamen
De ultieme vernedering.
Houdoe
Belgie dat overigens met 10 man speelt. Witsel kreeg rood in 1ste helft.
En 8-0.. Maarja, wat zegr het ook tegen jan met de pet en de bakker en slager op de hoek.
[ Voor 16% gewijzigd door Unrealiac op 31-08-2017 22:10 ]
Here's to you Nicola and Bart
Hoop dat het waar is en dan in de 94e minuut een lullig countertje voor 1-1Witte schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:08:
Die Franse zijn al sinds de 40ste minuut bezig met hun competitiewedstrijd, waarschijnlijk tegen een betere tegenstander.
De ultieme vernedering.
Bijna Robben!
Voor Frankrijk ja.ph4ge schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:09:
Dit was de kans
Hij trekt sowieso constant de linies uitelkaar.Harribo schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:09:
Griezman is echt de speerpunt van Frankrijk. Als je hem uitschakelt, scheelt dat enorm veel gevaar
Ben bang dat dit gaat eindigen zoals de laatste paar wedstrijden van man-u.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alleen tja 10 man dankzij Strootman en Dick
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
heb hem al gezien maar bij deze pot weet ik ook wel hoe het afloopt

Ik denk dat we dan wel weten hoe laat het is...Fleximex schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:12:
Buitenspel. Laten we een camera vanaf de korte kant van de tribune nemen om dat moment te laten zien
Dickie stampend: fuck ik krijg hier niet genoeg voor betaald.Rubman schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:12:
Aan de andere kant wel steeds een voze stampende Dickie is wel weer leuk om te zien.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
TV uit zet...
Dit topic is gesloten.