Dit is wel lekker prijsschieten.
Haps is vele malen beter, ben echt blij dat die er bij is gekomen!Grudgie schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:11:
Kan wel gelijk het verschil zien tussen een Nelom en een Haps.
Die keeper van Willem-2 mag zich ook wel het een en ander aanrekenen bij die laatste goal.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Feyenoord is af en toe overigens best wel slordig hoor.
MOTM wat mij betreft deze eerste helft echt wel Diks hoor.
MOTM wat mij betreft deze eerste helft echt wel Diks hoor.
Jorgensen eraf. Haps was er al af. Dat is wel zorgwekkend.
Ik heb de indruk dat het vooral is om geen risico te nemen. Wedstrijd is gewonnen dus geen risico nemen.D-e-n schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:36:
Jorgensen eraf. Haps was er al af. Dat is wel zorgwekkend.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Van Bronckhorst neemt idd geen risico's met spelers. Maakt goed gebruik van de brede selectie. En met deze stand in de wedstrijd kan hij dat natuurlijk ook zeer wel.
Toevoeging:
Het is wel erg stil geworden in de Kuip. Als de wedstrijd zo voort blijft kabbelen moeten er veel mensen wakker worden gemaakt bij het eindsignaal.
Toevoeging:
Het is wel erg stil geworden in de Kuip. Als de wedstrijd zo voort blijft kabbelen moeten er veel mensen wakker worden gemaakt bij het eindsignaal.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2017 13:48 ]
Gelukkig zitten er mensen en is het niet zoals in andere stadions half-leeg.Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:40:
Van Bronckhorst neemt idd geen risico's met spelers. Maakt goed gebruik van de brede selectie. En met deze stand in de wedstrijd kan hij dat natuurlijk ook zeer wel.
Toevoeging:
Verwijderd
Die vallen in slaap als het zo door gaat tenzij Cheik Touré iets leuks gaat laten zien.TerrorSource schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:52:
[...]
Gelukkig zitten er mensen en is het niet zoals in andere stadions half-leeg.
Voorlopig laat hij zich makkelijk van de bal af zetten, denk dat dat gewoon de zenuwen zijnVerwijderd schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:58:
[...]
Die vallen in slaap als het zo door gaat tenzij Cheik Touré iets leuks gaat laten zien.

Hoop dat die nog een mooie actie maakt!
5-0 is goed maar er mag er zeker nog wel eentje bij. Hopelijk kan Toure nog iets moois laten zien.
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Vond het nu niet echt een zware overtreding op Botteghin. Maar ja, hij kan er een pingel voor geven.
Zwaar niet nee, maar wel gewoon een terechte penalty. Hij haakt eerst met zijn rechtervoet het been van Botje en vervolgens nog eens met de andere erachteraan.Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:11:
Vond het nu niet echt een zware overtreding op Botteghin. Maar ja, hij kan er een pingel voor geven.
Snap alleen niet dat er altijd mensen voortijdig al het stadion verlaten, je betaald voor een hele wedstrijd, je bent toch ook altijd Feyenoord supporter en niet maar voor een deel van de wedstrijd...
Verwijderd
Wat ik niet helemaal snap is dat je als speler van Willem II niet lekker vrij uit gaat voetballen met zo'n stand. Wat heb je nog meer te verliezen dan die 3 punten?
Verwijderd
Met wat de spelers van Willem II nu laten zien is het net of zij stiekem aan werkweigering doen voor een transfer.
Lekker veldje hoor, het rubber stuitert meer op dan de bal...
Kán toch niet? Lijkt net zoveel op zaalvoetbal als op veldvoetbal zo...dutchgio schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:35:
Lekker veldje hoor, het rubber stuitert meer op dan de bal...
Verwijderd
Inderdaad zonde van het veld. Verder is de Koel natuurlijk wel een hartstikke leuk stadionnetje. Is toch prachtig hoe de spelers het veld op komen.
Bal lijkt ook vrij stroef te rollen of lijkt dat alleen maar zo?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Die mat, letterlijk in dit geval, ziet er echt niet uit. Is toch geen gezicht hoeveel van die rubber stukjes opstuiven met je zelfs maar een beetje af zet.
Bier drinken kun je er prima zo te zien, voetballen daarentegen...Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:38:
Inderdaad zonde van het veld. Verder is de Koel natuurlijk wel een hartstikke leuk stadionnetje. Is toch prachtig hoe de spelers het veld op komen.
Verwijderd
Iedereen die indertijd zijn diensttijd heeft volbracht bij de Rijschool Venlo kan dat zeker weten beamenKoppensneller schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:43:
[...]
Bier drinken kun je er prima zo te zien, voetballen daarentegen...

Dit is toch bizar, kunnen we niet een crowdfund actie starten om alle clubs een echt veld te geven ofzo. Man man man
Die teams willen niet eens op echt gras voetballen joh. Dit is lekker voor ze. Zij zijn 't gewend, tegenstanders vaak niet (al worden dat er ook steeds meer) en hebben dus zo al een extra voordeel.
De KNVB moet 't gewoon verbieden. Klaar. Wil je in Nederland betaald voetbal spelen dan moet je gewoon gras hebben liggen, niet van die plastic knoei.
De KNVB moet 't gewoon verbieden. Klaar. Wil je in Nederland betaald voetbal spelen dan moet je gewoon gras hebben liggen, niet van die plastic knoei.
Precies, gewoon een bewussie want voordeel.JanW schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:52:
Die teams willen niet eens op echt gras voetballen joh. Dit is lekker voor ze. Zij zijn 't gewend, tegenstanders vaak niet (al worden dat er ook steeds meer) en hebben dus zo al een extra voordeel.
Er zijn al richtlijnen voor het formaat van het veld. Wordt hoog tijd dat er veel meer bijkomen.
In ieder geval in de Eredivisie, promoverende clubs met kunstgras kun je dan gewoon weren.
De clubs met kunstgras die al langer in de ED spelen kunnen prima een normaal veld betalen.
Dit veld van VVV is wel het toonbeeld van hoe waardeloos dit is. Je ziet constant het rubber en de bal neemt een volledig eigen, onvoorspelbare wending.
De clubs met kunstgras die al langer in de ED spelen kunnen prima een normaal veld betalen.
Dit veld van VVV is wel het toonbeeld van hoe waardeloos dit is. Je ziet constant het rubber en de bal neemt een volledig eigen, onvoorspelbare wending.
De rubber korrels springen hoger op dan de bal wil rollen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Engelse commentatoren stelden het zojuist ook nog dat het moeilijk is om snelheid in het spel te krijgen met dit veld, wat ook in hun ogen nogal droog lijkt te zijn.
Met zo'n temperatuur in die kuil mag je eigelijk wel meermalen per helft sproeien wil je een snel veld krijgen.
Met zo'n temperatuur in die kuil mag je eigelijk wel meermalen per helft sproeien wil je een snel veld krijgen.
Wat een armoede, het veld, de backs en ook Dolberg. Op basis waarvan mag hij toch weer beginnen?
XXXVI
Pffff 3de wedstrijd van het seizoen, zoveel wedstrijden verder maar men gaat nog steeds klappen in de 34ste minuut...
Is en blijft heel erg wat er voor gebeurd is maar is maanden geleden gebeurd en inmiddels al genoeg aandacht aanbesteedt lijkt me
Vindt Ajax nou ook niet echt denderend spelen trouwens... wat een drama..
Is en blijft heel erg wat er voor gebeurd is maar is maanden geleden gebeurd en inmiddels al genoeg aandacht aanbesteedt lijkt me

[ Voor 13% gewijzigd door makooy op 27-08-2017 15:10 ]
Je had gewoon weer met beide moeten spelen, dat is veel dynamischer.
Huntelaar als vaste spits en Dolberg daar in een vrije rol omheen.
Huntelaar als vaste spits en Dolberg daar in een vrije rol omheen.
Je wordt toch ook doodmoe van die Younes he. Dan ligt er nu ruimte, kan je snelheid in 't spel gooien en diep gaan, waar staat meneer de bal te vragen? Als echte buitenspeler verwacht je dat ie diep gaat. Nee, die knul staat naast de linksback te wachten tot de bal in z'n voeten rolt zodat ie weer met een dribbelavontuurtje kan beginnen 
Om nog maar te zwijgen over de voorzetten. Haal 'm er alsjeblieft uit, zet Cerny op links en Neres op rechts. Zet Younes naar Jong Ajax of stuur een DVD op naar een Duits team en vraag of ze Robben-light willen kopen.

Om nog maar te zwijgen over de voorzetten. Haal 'm er alsjeblieft uit, zet Cerny op links en Neres op rechts. Zet Younes naar Jong Ajax of stuur een DVD op naar een Duits team en vraag of ze Robben-light willen kopen.
[ Voor 24% gewijzigd door JanW op 27-08-2017 15:15 ]
Verwijderd
Ajax heeft die wedstrijd van donderdag niet eens zozeer in de benen zitten, want ze hebben conditie genoeg, maar in het koppie. Het oogt erg onzeker wat Ajax vooralsnog laat zien in deze wedstrijd.ephymerous schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:06:
Wat een armoede, het veld, de backs en ook Dolberg. Op basis waarvan mag hij toch weer beginnen?
Wow je ziet gewoon de warmte van het veld afkomen bij die shots van de bank.
Nah, donderdag was het niet beterVerwijderd schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:15:
[...]
Ajax heeft die wedstrijd van donderdag niet eens zozeer in de benen zitten, want ze hebben conditie genoeg, maar in het koppie. Het oogt erg onzeker wat Ajax vooralsnog laat zien in deze wedstrijd.
XXXVI
Verwijderd
Je moet maar zo denken dat je op dit moment tenminste nog geen voorsprong weg kunt geven.
Niet eens in de rust gesproeid...gewoon dikke boetes gaan geven.
En natuurlijk mag Younes blijven staan
Zet dan Cerny op links neer voor de voorzetten, die gaan van Younes er écht niet komen.
Spelers met kunstofschoenen(zullen er best wat zijn) zullen wel echt kapot gaan van de hitte.
Met vergelijkbare temperaturen is het op kunstgras voor mij ook soms echt te heet voor een hele wedstrijd met die schoenen aan.
En nee ik speel niet met goedkope schoenen waardoor het erger lijkt
Met vergelijkbare temperaturen is het op kunstgras voor mij ook soms echt te heet voor een hele wedstrijd met die schoenen aan.
Hehe, eindelijk. Trek dit over de streep, maakt niet uit hoe.
En goede voorzet van Younes, het kan dus toch
En goede voorzet van Younes, het kan dus toch
Voorzet van Youness zowaar eens goed. 
Nu is het wachten op de 1-1.
Nu is het wachten op de 1-1.
[ Voor 28% gewijzigd door dutchgio op 27-08-2017 15:48 ]
Fijn dat Ajax hem toch gaat winnen. Ik zeg dat niet snel. Maar een club als deze met zo'n mat, mag nooit of te nimmer voordeel hebben van zulk gedrocht.
500 minuten niet gescoord, dus 100K geboden door o.a. Monaco voor elke minuut dat ie nier scoort.ephymerous schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:06:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
@PWM
Daar gaan wij ook last van krijgen en dan hoopt de concurrentie ook niet dat we winnen
Daar gaan wij ook last van krijgen en dan hoopt de concurrentie ook niet dat we winnen
Iemand heeft duidelijk niet de beschrijving gelezen van die rubberen bolletjes. Het moet zijn 1000 per 10m2 niet 1000 per 1m2
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
En hij wordt alleen maar duurder zo!loekf2 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:56:
[...]
500 minuten niet gescoord, dus 100K geboden door o.a. Monaco voor elke minuut dat ie nier scoort.

Nou, moeizaam, maar toch winst.
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 27-08-2017 16:02 ]
Frenkie de Jong staat goed te spelen trouwens, veel dynamischer dan Schöne en sterk in balbezit en passing.
Denk dat er weinig tot geen clubs hier makkelijk winnen. Helemaal niet met deze temperaturen in combinatie met dit kurkdroge plastic/rubberen veld. Eredivisie onwaardig dit.dutchgio schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:02:
Nou, moeizaam, maar toch winst.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gezien ze allemaal met de schoenen uitstonden direct na de wedstrijd, is het dus echt zo.Terranova schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:41:
Spelers met kunstofschoenen(zullen er best wat zijn) zullen wel echt kapot gaan van de hitte.
Gewoon gevaarlijk voor de gezondheid zo'n veld. Oververhitting kan echt serieus zijn.
Pfff wat is Groningen slecht zeg
Ze kunnen niet eens twee keer overspelen, en dat zonder een tegenstander in de buurt.
Echt heel raar.
Wel 2-0... Zeer effectief. Utrecht tig keer beter en meerdere keren op de paal.
Utrecht heeft het tegen
Ze kunnen niet eens twee keer overspelen, en dat zonder een tegenstander in de buurt.
Echt heel raar.
Wel 2-0... Zeer effectief. Utrecht tig keer beter en meerdere keren op de paal.
Utrecht heeft het tegen
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 27-08-2017 17:26 ]
Als de beelden van deze wedstrijd de wereld rond gaan dan sta je toch gewoon voor paal.
Dan bedoel ik het veld van VVV.
Je maakt jezelf toch gewoon belachelijk door op het hoogste niveau deze zooi toe te laten.
En de andere 16 clubs moeten ook hierop spelen, om je voor te schamen.
Dan bedoel ik het veld van VVV.
Je maakt jezelf toch gewoon belachelijk door op het hoogste niveau deze zooi toe te laten.
En de andere 16 clubs moeten ook hierop spelen, om je voor te schamen.
Huntelaar had geen goed woord over voor het trage kunstgrasveld in De Koel. "Je voeten branden weg aan de onderkant", vervolgde hij. "Ik ben er geen voorstander van. De bal loopt niet. Als je een steekpass wilt geven, moet je hem bijna schieten. Het is lastig, maar het heeft weinig zin om er veel over te zeggen. Het woord ligt bij KNVB."
[ Voor 38% gewijzigd door Deadsy op 27-08-2017 17:31 ]
Manschot fluit alles af, vnl in het voordeel van Utrecht
Goede spits die nieuwe van Utrecht.
Maar Groningen laat hem gewoon 4 man passeren.
Groningen heeft echt een brakke verdediging
Goede spits die nieuwe van Utrecht.
Maar Groningen laat hem gewoon 4 man passeren.
Groningen heeft echt een brakke verdediging
[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 27-08-2017 17:57 ]
Ik ben ook tegen kunstgras, maar van competitievervalsing is nauwelijks meer te spreken als bijna de helft van de teams op kunstgras speelt.
Dat betekent dat de 7 kunstgrasteams 17 + 6 = 23 keer op kunstgras spelen en 11 x op gras
De grasteams spelen 17 + 10 = 27 x op gras en 7 x op kunstgras.
Volgens mij hebben zat clubs de mogelijkheid om op kunstgras te trainen. Zolang deze situatie voortduurt, is het enige wat ze kunnen doen, aanpassen en wennen. Hopelijk beslist de KNVB dat het anders moet en iedereen op gras speelt.
Dat betekent dat de 7 kunstgrasteams 17 + 6 = 23 keer op kunstgras spelen en 11 x op gras
Volgens mij hebben zat clubs de mogelijkheid om op kunstgras te trainen. Zolang deze situatie voortduurt, is het enige wat ze kunnen doen, aanpassen en wennen. Hopelijk beslist de KNVB dat het anders moet en iedereen op gras speelt.
Your Friendly Neighborhood Moderator
De kunstgrasclubs trainen over het algemeen ook dagelijks op datzelfde veld, er is dus volgens mij zeker wel veel meer voordeel.
Het ene kunstgras veld is het andere niet. Zelfs een team wat thuis op kunstgras is zal moeite hebben met een ander type kunstgras,zeker clubs die wel sproeien.Jorgen schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 18:09:
Ik ben ook tegen kunstgras, maar van competitievervalsing is nauwelijks meer te spreken als bijna de helft van de teams op kunstgras speelt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het voelt alsof je dit al een keer of 5 hebt gepostHarribo schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:25:
Pfff wat is Groningen slecht zeg
Echt heel raar.
Neenee, dan zou er nog wel een opmerking over Veltman bij hebben gestaanNapo schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 19:15:
[...]
Het voelt alsof je dit al een keer of 5 hebt gepost
En Neres uiteraardtoolkist schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 19:39:
[...]
Neenee, dan zou er nog wel een opmerking over Veltman bij hebben gestaan
Float like a butterfly, sting like a bee.
Volgende wedstrijd graag Huntelaar met Dolberg in de basis en ook Neres er graag bij.
Neres zwerft graag en loopt de lege ruimtes in, als de andere wat overzicht hebben dan kan het met Neres leuk worden.
Neres zwerft graag en loopt de lege ruimtes in, als de andere wat overzicht hebben dan kan het met Neres leuk worden.
Is dat een tweet van KJH zelf? Hilarisch
Het is z'n eigen geverifieerde account ja. 
https://twitter.com/KJ_Huntelaar/status/901883180747251717
https://twitter.com/KJ_Huntelaar/status/901883180747251717
Bij Rondo wordt net gemeld dat mogelijk ook Nigel de Jong naar Ajax komt, 3x de Jong 
Ik zou het een goeie zet vinden, ervaring in die ploeg brengen, hebben ze nodig, dat zie je aan Huntelaar al.
Ik zou het een goeie zet vinden, ervaring in die ploeg brengen, hebben ze nodig, dat zie je aan Huntelaar al.
Die werd al eerder eens genoemd. Rondom Siem is het nu weer stil, de onderhandelingen leken wat stug te gaan. Als zelfs dat soort spelers al niet haalbaar is...
Toch wel dus.
Toch wel dus.
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 27-08-2017 23:08 ]
Siem wordt net bevestigd door ADdutchgio schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 22:57:
Die werd al eerder eens genoemd. Rondom Siem is het nu weer stil, de onderhandelingen leken wat stug te gaan. Als zelfs dat soort spelers al niet haalbaar is...
Met Nigel De Jong kunnen ze dat spel van vorig seizoen niet meer spelen dan in elk geval. In Oranje was het de laatste jaren ook een stoorzender wat dat betreft. Die kan echt niet meer mee in het moderne voetbal.Martinusz schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 22:50:
Bij Rondo wordt net gemeld dat mogelijk ook Nigel de Jong naar Ajax komt, 3x de Jong
Ik denk dat hij op 6 nog wel uit de voeten kan, zeker in de zwaardere wedstrijden of wanneer je een voorsprong wilt verdedigen. Hoef je geen Veltman op die plek te zettenD-e-n schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 23:09:
[...]
Met Nigel De Jong kunnen ze dat spel van vorig seizoen niet meer spelen dan in elk geval. In Oranje was het de laatste jaren ook een stoorzender wat dat betreft. Die kan echt niet meer mee in het moderne voetbal.
Niet voor de basis, maar wel voor de ervaring en gezag. Het is wel iemand met uitstraling die ontbreekt bij Ajax, allemaal good Guy's op dit moment.
Juist wel voor de basis. Eindelijk iemand die dan de boel aanstuurt, die hebben we nu totaal niet.Martinusz schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 23:12:
[...]
Ik denk dat hij op 6 nog wel uit de voeten kan, zeker in de zwaardere wedstrijden of wanneer je een voorsprong wilt verdedigen. Hoef je geen Veltman op die plek te zetten
Niet voor de basis, maar wel voor de ervaring en gezag. Het is wel iemand met uitstraling die ontbreekt bij Ajax, allemaal good Guy's op dit moment.
Dat aansturen wordt overschat. Dat gaat alleen nog als je het zelf voetballend nog kunt brengen en bij Oranje kon De Jong dat al een tijd niet meer. Ook v Bommel zijn terugkeer bij PSV werd daarom een flop.
En wat denken de voorstanders wat voor spelletje je krijgt met hem op zes? Iedereen was zo blij met de pressie van het vorige seizoen. Maar juist dat spel zul je met De Jong niet meer zien.
En wat denken de voorstanders wat voor spelletje je krijgt met hem op zes? Iedereen was zo blij met de pressie van het vorige seizoen. Maar juist dat spel zul je met De Jong niet meer zien.
Pressie van Schone is er wel dan?D-e-n schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 23:51:
Dat aansturen wordt overschat. Dat gaat alleen nog als je het zelf voetballend nog kunt brengen en bij Oranje kon De Jong dat al een tijd niet meer. Ook v Bommel zijn terugkeer bij PSV werd daarom een flop.
Het is in ieder geval een speler die Ajax totaal niet heeft, een sloper als het nodig is, verbaal en uiterlijk aanwezig. Die ga je ook weleens nodig hebben in wedstrijden waarin schone verdedigend tekort komt en Frenkie te onvolwassen nog is.
Gaat lekker verwarrend worden voor commentators en om langs de lijn te volgen...
De Jong speelt naar De Jong, terug naar De Jong ... steekballetje van De Jong naar De Jong ... mooie actie van De Jong, voorzet van De Jong op De Jong en mooi afgewerkt door De Jong. Mooie combinaties van De Jong, De Jong en De Jong. Misschien maar de 3J's noemen?
De Jong speelt naar De Jong, terug naar De Jong ... steekballetje van De Jong naar De Jong ... mooie actie van De Jong, voorzet van De Jong op De Jong en mooi afgewerkt door De Jong. Mooie combinaties van De Jong, De Jong en De Jong. Misschien maar de 3J's noemen?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En dan zijn de meeste andere voetballers van Ajax ook nog jong...
In het online voetbalspel Hattrick had je vroeger een team dat "Allemaal Anders" heette. De persoon van wie het team was, kocht enkel spelers die "Anders" als voornaam hadden, behalve de trainer, want die kon je niet zelf kiezen/kopen.
De grap/slogan was dan ook altijd:
"Allemaal Anders. Alle spelers heten Anders; behalve de trainer, want die heet anders."
Zover zal het bij Ajax wel niet komen, maar daar moest ik door jouw post wel even aan terugdenken.
In het online voetbalspel Hattrick had je vroeger een team dat "Allemaal Anders" heette. De persoon van wie het team was, kocht enkel spelers die "Anders" als voornaam hadden, behalve de trainer, want die kon je niet zelf kiezen/kopen.
De grap/slogan was dan ook altijd:
"Allemaal Anders. Alle spelers heten Anders; behalve de trainer, want die heet anders."
Zover zal het bij Ajax wel niet komen, maar daar moest ik door jouw post wel even aan terugdenken.
Ook gehoord: goed voor de verjonging van het team...
Zoals eerder gesteld is het voor een Plan B wel een optie, maar dat zouden dan bijvoorbeeld Europese wedstrijden zijn om een voorsprong over de streep te trekken.
Dat was na de EL finale duidelijk, er is alleen een voetballende oplossing.
Daarvoor hadden ze dan wel wat eerder moeten handelen...
Ze liggen dus echt te slapen:
https://www.voetbalprimeu...ar-niemand-doet-wat-.html
Zoals eerder gesteld is het voor een Plan B wel een optie, maar dat zouden dan bijvoorbeeld Europese wedstrijden zijn om een voorsprong over de streep te trekken.
Dat was na de EL finale duidelijk, er is alleen een voetballende oplossing.
Daarvoor hadden ze dan wel wat eerder moeten handelen...
Ze liggen dus echt te slapen:
https://www.voetbalprimeu...ar-niemand-doet-wat-.html
[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 28-08-2017 07:26 ]
Of je zegt gewoon niets.. Het is ook wel eens goed dat men een keer écht stil staat bij zulke tragedies ipv dat obligate medeleven wat telkens gebeurt.TerrorSource schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:08:
Pffff 3de wedstrijd van het seizoen, zoveel wedstrijden verder maar men gaat nog steeds klappen in de 34ste minuut...![]()
Dit is een perfect voorbeeld van obligaat medeleven. Ik word er ook bijzonder moe van.
Erg voor die jongen, familie en zn vrienden, maar dagelijks gebeuren er net zo erge dingen me andere jongens waar ik en en een groot deel van de voetbalsupporters in Nederland (net zo goed) niets mee heeft.
Het open doekje in de 34e minuut is zo ongeveer een verplichting geworden.
Erg voor die jongen, familie en zn vrienden, maar dagelijks gebeuren er net zo erge dingen me andere jongens waar ik en en een groot deel van de voetbalsupporters in Nederland (net zo goed) niets mee heeft.
[ Voor 62% gewijzigd door St@m op 28-08-2017 08:10 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik moet zeggen dat ik het ook meekreeg en dacht "krijgen we dit nu het hele seizoen?". Daarmee wil ik overigens de ernst van de tragedie niet bagatelliseren.Vincent Dave schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 07:07:
[...]
Of je zegt gewoon niets.. Het is ook wel eens goed dat men een keer écht stil staat bij zulke tragedies ipv dat obligate medeleven wat telkens gebeurt.
XXXVI
Een keer doen en dan is het klaar... elke keer dat het vaker wordt gedaan vind ik te veel. Ja, het is een speler van Ajax. Ja, je mag daar groots aandacht aan geven. Maar een keer is het genoeg. Beetje in de zelfde trend van Fernando Ricksen. Allemaal heel erg voor de persoon in kwestie, maar op een gegeven moment is het genoeg. Het is prima dat de ziekte extra aandacht krijgt vanwege iemands bekendheid, maar die gast werd op een gegeven moment bijna als held behandeld. Dat terwijl het een persoon is die wij allen in onze directe omgeving de rug zouden toekeren; een notoire vrouwen mishandelaar, zowel fysiek als mentaal. Maar door zijn ziekte ineens op handen gedragen. Beetje vreemd.
Jaarlijks zijn er tientallen gevallen zoals Nouri en Ricksen. Daar moeten we zelf regelmatig bij stil staan, onze zegeningen tellen en blij zijn met onze eigen gezondheid. Maar om nou elke week te gaan klappen in de 34e minuut voor iemand die het grote gros geeneens persoonlijk kent, ik blijf het vreemd vinden.
Jaarlijks zijn er tientallen gevallen zoals Nouri en Ricksen. Daar moeten we zelf regelmatig bij stil staan, onze zegeningen tellen en blij zijn met onze eigen gezondheid. Maar om nou elke week te gaan klappen in de 34e minuut voor iemand die het grote gros geeneens persoonlijk kent, ik blijf het vreemd vinden.
Het zijn vooral de supporters van de tegenstanders van Ajax die het doen, want bij AFC Ajax - FC Groningen gebeurde het namelijk niet..St@m schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 08:04:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik zeg ook niet dat ik niet stilsta bij zulke tragedies alleen kan het iedereen overkomen, ook de gewone mens, daar wordt dan weer geen aandacht aan besteedt in het nieuwsVincent Dave schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 07:07:
[...]
Of je zegt gewoon niets.. Het is ook wel eens goed dat men een keer écht stil staat bij zulke tragedies ipv dat obligate medeleven wat telkens gebeurt.
Han schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 08:20:
Een keer doen en dan is het klaar... elke keer dat het vaker wordt gedaan vind ik te veel. Ja, het is een speler van Ajax. Ja, je mag daar groots aandacht aan geven. Maar een keer is het genoeg. Beetje in de zelfde trend van Fernando Ricksen. Allemaal heel erg voor de persoon in kwestie, maar op een gegeven moment is het genoeg. Het is prima dat de ziekte extra aandacht krijgt vanwege iemands bekendheid, maar die gast werd op een gegeven moment bijna als held behandeld. Dat terwijl het een persoon is die wij allen in onze directe omgeving de rug zouden toekeren; een notoire vrouwen mishandelaar, zowel fysiek als mentaal. Maar door zijn ziekte ineens op handen gedragen. Beetje vreemd.
Ok, ik heb nog geen wedstrijd gezien van Ajax behalve wat flitsen en zag toch iedere keer wel geklap voorbij komen. Maar wellicht heb ik het mis.Gynnad schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 08:21:
[...]
Het zijn vooral de supporters van de tegenstanders van Ajax die het doen, want bij AFC Ajax - FC Groningen gebeurde het namelijk niet..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Was mij niet meer opgevallen de laatste tijd, maar gelukkig zijn er hier altijd mensen die deze zaak graag opnieuw onder de aandacht willen brengen.
Nee je hebt het mis, in de ArenA was alleen de tijdens de eerste wedstrijd (tegen Nice) applaus. En dat was zo kort op de gebeurtenissen en de eerste thuiswedstrijd van Ajax.St@m schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 08:28:
[...]
Ok, ik heb nog geen wedstrijd gezien van Ajax behalve wat flitsen en zag toch iedere keer wel geklap voorbij komen. Maar wellicht heb ik het mis.
Wat andere clubs/supporters doen moeten zij weten, van mij hoeft het niet maar het stoort mij ook niet. Ik maak mij drukker om wat er op het veld gebeurt. Nou ja veld...
Veld was nog slechter dan de wedstrijd..PolarBear schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 08:50:
[...]
Nee je hebt het mis, in de ArenA was alleen de tijdens de eerste wedstrijd (tegen Nice) applaus. En dat was zo kort op de gebeurtenissen en de eerste thuiswedstrijd van Ajax.
Wat andere clubs/supporters doen moeten zij weten, van mij hoeft het niet maar het stoort mij ook niet. Ik maak mij drukker om wat er op het veld gebeurt. Nou ja veld...
Al dat rubber wat opspatte als er een sliding gemaakt werd, of de bal die opeens een hele andere kant op stuitert...

Prima, ik was in de veronderstelling dat de supporters van Ajax ook klappen in de 34e minuut. Maar als ze het alleen de wedstrijd tegen Nice hebben gedaan dan zat ik fout.PolarBear schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 08:50:
[...]
Nee je hebt het mis, in de ArenA was alleen de tijdens de eerste wedstrijd (tegen Nice) applaus. En dat was zo kort op de gebeurtenissen en de eerste thuiswedstrijd van Ajax.
Leuk middenveld; De jong, de jong, de jong.
Van jong elftal, naar 'Jong' elftal
Van jong elftal, naar 'Jong' elftal
Siem de Jong tekent vanmiddag een 3-jarig contract bij Ajax
Straks halen ze Luuk ook nog, als vervanger van Dolberg ofzo.
Dit topic is gesloten.