En Higler... lekker begin dustoolkist schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:29:
Gadver, waarom krijgen wij nou net weer Leo Driesen....

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En Higler... lekker begin dustoolkist schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:29:
Verwijderd
Wat een verschil, Utrecht of ADO, met beiden dezelfde begroting nota bene!Lekkerboeie86 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:35:
Forza Utreg!! 1-0 labyad
Die vent mag wel eens met pensioen. Ik had het zelfde idee toen ik hoorde dat hij het werdtoolkist schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:29:
Verwijderd
Gun ik die gozer ook wel, heerlijk interview met hem laatst. Niet zo gepolijst maar gewoon eerlijk zeggend wat hij er van vond.Lekkerboeie86 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:41:
En de 2-0 voor Dessers!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hele mooie stap voor hem natuurlijk. Waar kwam hij eigenlijk vandaan voor NAC?Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:43:
[...]
Gun ik die gozer ook wel, heerlijk interview met hem laatst. Niet zo gepolijst maar gewoon eerlijk zeggend wat hij er van vond.
Aanwinst voor de eredivisie die jongen.
Verwijderd
Dacht het wel, ja. Overigens gun ik Maurice Steins ook echt wel dat hij ook gisteren won met VVV. Prachtig toch voor zo'n man, helemaal nadat hij op zo'n nare manier weg moest bij ADO.Lekkerboeie86 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:47:
[...]
Hele mooie stap voor hem natuurlijk. Waar kwam hij eigenlijk vandaan voor NAC?
XXXVI
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mij laten hopen dat hij niet naar PSV komt als Zoet weg gaatLeon Zwiers schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:47:
Wtf deed Padt daar
Daar is Room toch al voor gehaald?Fleximex schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:53:
[...]
Mij laten hopen dat hij niet naar PSV komt als Zoet weg gaat
Room is als tweede keeper gehaald omdat Jurjus weg is en Koopmans langdurig geblesseerd is. In principe kan Room ook prima eerste keeper zijn als Zoet weg zou gaan, maar dan heb je nog steeds geen tweede keeper. Zou me niet verbazen als ze dan toch Padt halen en beide een concurrentiestrijd laten aangaan.
Wederom ideeloosLeon Zwiers schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:05:
81% balbezit en slechts 1 kans op de paal van de rand 16.
Uh? Kijk jij wel de wedstrijd, Higler gaat em zo nooit geven.Harribo schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:07:
Ach Ajax krijgt vast wel een penalty als het niet lukt
En terecht, ze hadden er al 3 moeten hebben.Harribo schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:07:
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Volgens de norm van Makkelie gisteren hadden we er nu al 2 moeten hebbenHarribo schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:07:
Dat doen ze altijd in Amsterdam.carpebios schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:09:
Groningen speelt als kip zonder kop.
[ Voor 81% gewijzigd door dutchgio op 20-08-2017 15:13 ]
Ziyech zei tegen Dijks: geef die bal maar aan mij, dan doe ik even voor hoe je een voorzet moet geven.
[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 20-08-2017 15:14 ]
InderdaadHan schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:15:
Maar voorlopig nog maar 1-0. En dat tegen Groningen, een zeer matige ploeg. Hier moet Ajax gewoon met 3/4-0 van winnen, zelfs in mindere doen.
Tja, dat gold ook voor de 4 vorige potjes. Ajax heeft eigenlijk maar 2 kansen gehad tegen een erg slecht Groningen.Han schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:15:
Maar voorlopig nog maar 1-0. En dat tegen Groningen, een zeer matige ploeg. Hier moet Ajax gewoon met 3/4-0 van winnen, zelfs in mindere doen.
Dat weet ik. Het was meer een knipoog naar "het staat in de media dus het is altijd waar". Mensen klagen vaak over de Telegraaf, maar die weten daar een heleboel.Han schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 10:53:
[...]
Het zal je verbazen hoeveel bronnen de Telegraaf binnen Ajax heeft. Welke krant wist als eerste van het gedonder rondom Jonk? Of het gerommel in de RvC? Of van de start van de Cruijff revolutie? De Telegraaf heeft het voor wat betreft het gerommel binnen Ajax tot nu toe altijd bij het juiste eind gehad.
Dus wat dat betreft eenterug.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 20-08-2017 15:51 ]
[ Voor 32% gewijzigd door LZ86 op 20-08-2017 15:53 ]
Dit dus.. gewoon weer te lang wachten met ingrijpen...toolkist schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:56:
Kom Keizer, schud de boel eens wakker. Ze denken er veel te makkelijk over op t moment. 1 fout en het is weer een wedstrijd
[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 20-08-2017 16:02 ]
XXXVI
Nee want het was een cornerHan schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:01:
Ja hoor, weer een zondagsschot uit het niets. Slap verdedigd door van de Beek, speler had nooit mogen schieten.
Verrassende postephymerous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:01:
Veltman... kansloos
Onzin, Veltman verdedigde prima de weg naar binnen, dat er vervolgens niet wordt ingegrepen door van de Beek is niet Veltman zijn schuld.ephymerous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:01:
Veltman stond niet als een man te verdedigen...
Is het anders dan? De backs zijn helemaal niets, van de 25 voorzetten komen misschien twee aan.
XXXVI
Geen idee wat ie nu weer van plan isTerranova schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:04:
Wat zijn dit voor wissels weer. 352 ofzo?
[ Voor 31% gewijzigd door dutchgio op 20-08-2017 16:07 ]
Ja het is anders. Veltman maakt geen fout en krijgt toch de schuld van je.ephymerous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:05:
Paar "verrassende" wissels van Keizer Spijkerman en Lami
[...]
Is het anders dan? De backs zijn helemaal niets, van de 25 voorzetten komen misschien twee aan.
Nee gewoon een goeie middenvelder halen voor op 6 zodat vd Beek weer naar voren kan. Tot die tijd lekker vd beek op 6 wat mij betreft
[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 20-08-2017 16:18 ]
In de nabespreking zijn ze het behoorlijk met me eenstoolkist schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:07:
[...]
Ja het is anders. Veltman maakt geen fout en krijgt toch de schuld van je.
Dit doet Schone dan wel erg goed, goeie wissel dus.
XXXVI
De tegenstander heeft totaal niks kunnen betekenen vandaag, Ajax stond in ieder geval beter dan in eerdere wedstrijden dit seizoen. Verdedigend was het op één moment na prima, fel en jagend.Leon Zwiers schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:21:
Het is meer dat Groningen zo ontzettend slecht was. Ajax heeft een half uurtje goed gespeeld. Daarbuiten mocht Groningen, maar die bakken er echt helemaal niets van
Vinden ze daar serieus dat de tegengoal de schuld van Veltman was?ephymerous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:25:
[...]
In de nabespreking zijn ze het behoorlijk met me eens
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het mes is weer botLekkerboeie86 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:53:
Stijn Vreven is echt een baas. Die weet zijn team echt mes scherp uit de kleedkamer te krijgen. Gewoon op strijd proberen duels te winnen. Niet altijd het mooiste voetbal, maar wel met veel beleving. Altijd lekker om naar te kijken.
Ben ik met je eens. Als dit een penalty is had Feyenoord er vanmiddag een stuk of 4 moeten krijgen. Prima dat je hem geeft, maar geef hem dan consequent op alle velden.RobbertC schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:47:
Wat een goedkope penalty voor NAC zeg... Vast verdedigbaar met de spelregels maar 9 van de 10 keer geen penalty. Hopen dat PSV het in de tweede helft afmaakt met 2 goals.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Van Boekel zag het anders, vind hem warrig fluiten.RobbertC schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:47:
Wat een goedkope penalty voor NAC zeg... Vast verdedigbaar met de spelregels maar 9 van de 10 keer geen penalty. Hopen dat PSV het in de tweede helft afmaakt met 2 goals.
Minimaal geel? Zo donkerrood dat het zwart wordt! Maarja, Polleke van Boekel....schwarzenegger schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:06:
[...]
Van Boekel zag het anders, vind hem warrig fluiten.
Charge van Vloet had ook minimaal geel moeten zijn.
mag ik dan guzubuyuk ook meesturen. Die kan er ook geen pepernoot van?toolkist schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:15:
[...]
Minimaal geel? Zo donkerrood dat het zwart wordt! Maarja, Polleke van Boekel....![]()
Laat hem maar een half seizoen lang naast Makkelie op de tribune plaatsnemen, notoire wanfluiters
Iedereenschwarzenegger schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:17:
[...]
mag ik dan guzubuyuk ook meesturen. Die kan er ook geen pepernoot van?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq