[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.562 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:54
Neres goed spelen? Komt geen man voorbij zo'n beetje. Doet niets beslissends. Toont weinig lef.
Niet echt goed voor een vleugelspits.

Toch kan je wel zien dat hij snelheid en wendbaarheid heeft, dus snap de aankoop op zich wel.
Misschien zit het hem tussen de oortjes.
Sommige spelers worden murw van de druk. Das ook een talent, daar mee omgaan en toch blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:02
Harribo schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:57:
Neres goed spelen? Komt geen man voorbij zo'n beetje. Doet niets beslissends. Toont weinig lef.

Toch kan je wel zien dat hij snelheid en wendbaarheid heeft, dus snap de aankoop op zich wel.
Sommige spelers worden murw van de druk. Das ook een talent, daar mee omgaan en toch blijven gaan.
Jouw Ajax bril B) heeft nog nooit goed gestaan, opdrachtje voor je, zoek maar even op de statistieken van Kluivert en Neres ;) kijk dan even naar rendement van gespeelde minuten en goals en assists :Y)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Het lastige is met zulke dure jonge aankopen is dat de verwachtingen gelijk heel erg hoog zijn. Die knul zit ergens in een appartement in Diemen en moet maar zien te aarden hier. Sinds hij in Nederland is regent het aan 1 stuk door. Ze hebben hem vast lekker gemaakt dat Ajax met een dak op stadion speelt :p

Zonder gekheid, voor dit soort spelers is het volgens mij heel erg lastig om op zo'n jonge leeftijd de verwachtingen waar te maken. Zeker als je ook nog van een andere planeet komt. Ergens hoop ik dat hij dit seizoen nog wat kan laten zien. Maar ik denk dat hij te vroeg uit zijn vertrouwde omgeving is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Statistieken zeggen mij niet altijd wat omdat ze slechts een gedeelte laten zien. De statistieken van Veltman waren ook beter dan die van Tete. Terwijl Tete toch bekend staat als een betere verdediger.

@Lekkerboeie86 dat idee heb ik ook wie weet wordt het nog wat.
En inderdaad regen doet wat met een speler :-)

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 19-08-2017 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah... hoeveel pech kun je hebben. Je wordt gehaald op het moment dat er een trainer zit die het spel speelt waarin je maximaal kunt renderen. Je wordt geleidelijk gebracht en in het seizoen dat je het mag gaan laten zien zit er plots een pannenkoek 2.0 op de bank. Resultaat; het goed draaiende elftal van vorig seizoen staat compleet verkeerd, draait niet meer en je krijgt weinig tot geen diepe ballen om snelheid en kunde te laten renderen.

En dan zit je daar, in je flatje in Diemen-zuid, balkondeur dicht, want het regent dat het giet.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 08:30:
Lees net dat zure stukje van Verweij van de Telegrof over de scheve salarisverhoudingen in de Ajax jeugd. Maar verdient die Neres echt het maximum salaris?

Als dat zo is...... 8)7
Ach joh, de Telegraaf probeert weer eens lezers te trekken in de komkommertijd.
Neres zal ongetwijfeld wel een miljoen verdienen ja, je gelooft toch niet dat een speler die 12m kost maar 4 ton vangt ofzo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:14:
Statistieken zeggen mij niet altijd wat omdat ze slechts een gedeelte laten zien. De statistieken van Veltman waren ook beter dan die van Tete. Terwijl Tete toch bekend staat als een betere verdediger.

@Lekkerboeie86 dat idee heb ik ook wie weet wordt het nog wat.
En inderdaad regen doet wat met een speler :-)
Nee, de statistieken vertellen niet wat jij WIL zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik ga niet mee naar Diemen Zuid

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:10

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ben wel benieuwd wat Overmars dan nog uit de hoge hoed weet te toveren. Feyenoord heeft ontzettend goed gevist in de Nederlandse vijver; dus qua talent en directe versterkingen is er al een heleboel weg. Ik zie namen als Wesley Hoedt voorbij komen, maar dat soort jongens moet je ophalen bij de buitenlandse (sub)top, met een navenant prijskaartje. Ajax is op zoek naar een paar kerels, met directe meerwaarde en voor de herkenbaarheid liefst Nederlands en international. Ga er maar aanstaan. Dan kan het budget straks richting de € 200 miljoen gaan - en dan ga je ook richting de wereldtop - maar wie wil er komen naar Ajax? Als Bosz had mogen en willen doorgaan, had het gemakkelijker geweest. Vraag me af of Sanchez dan ook weg had willen gaan. Wat dat aangaat is Huntelaar echt een topaankoop. Ongeacht of hij gaat renderen, voldoet hij wel aan het profiel lijkt me. Dat zouden Sneijder (helaas Nice), Nigel de Jong en Rafael van der Vaart ook doen, maar daarover is al het een en ander gezegd in dit topic. Los van de haalbaarheid, lijken beiden ook ver voorbij hun piek te zijn. Virgil van Dijk is een vermogen waard en kan naar de Engelse top toe, dus die komt niet. De Vrij lijkt op weg naar Juventus. Van Persie lijkt op weg naar Feyenoord (zou wel een stunt zijn). Strootman kan ook een stap omhoog maken, dus Ajax is geen optie. Lijkt me voor Overmars niet gemakkelijk om zo 1-2-3 versterking te halen. Denswil werd al genoemd en ik heb er in elk geval geen moeite mee om jongens terug te halen, als ze nu wel goed genoeg blijken te zijn. Vermaelen? Misschien ook wel een optie.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-10 19:40
toolkist schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:50:
[...]

Ach joh, de Telegraaf probeert weer eens lezers te trekken in de komkommertijd.
Neres zal ongetwijfeld wel een miljoen verdienen ja, je gelooft toch niet dat een speler die 12m kost maar 4 ton vangt ofzo?
Dat niet alleen, Neres is een non-EU speler, waardoor zijn minimum salaris hoger ligt. Voor -21 spelers is dat zo'n 275.000 euro per jaar, en daarboven 550.000 euro.

Miljoen is misschien een beetje overdreven, maar het zal er waarschijnlijk niet ver vandaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:48
Maar mensen als De Vrij en Van Dijk zijn op zoek naar een stap hogerop, vanuit hun perspectief is Ajax dat natuurlijk niet. Dus ongeacht of het financieel haalbaar is lijkt me dat sowieso geen doen, zeker niet nu zelfs de EL nog op de tocht staat. Dan kom je toch op routiniers uit die willen bouwen aan het team het komende jaar en er dan willen staan voor de CL/EL. Veel talenten zijn inderdaad al weg, die van Sparta die voor een paar miljoen wegging was anders ook prima haalbaar voor Ajax. Types als Kashia wellicht voor de ervaring, of uit de 2. Bundesliga spelers ophalen? Behoorlijk fysiek, dan wordt dat in ieder geval toegevoegd aan de verdediging. Je zal nu toch in relatief dure aankopen uitkomen, vooral ook omdat ze zoveel hebben verdiend met transfers.

Feyenoord heeft inderdaad aardig gevist in de "bekende namen". Hoe effectief dat is moet natuurlijk ook nog blijken, maar ze lijken betere zaken gedaan te hebben qua uitbreiding en vervanging van spelers. Kongolo en Karsdorp ook voor mooie bedragen weg. Ajax casht nu wel maximaal, maar de vraag is wat ze ermee gaan en kunnen doen.

Die Lozano van PSV kon wel eens de verrassing van het seizoen worden, verder vind ik PSV matige transfers hebben.

Qua kampioenschap wel een groot verschil qua aantal te spelen wedstrijden. Benieuwd hoeveel invloed dat heeft, ook nog afhankelijk van de Beker natuurlijk.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:02
Ajax is bezig met een Oostenrijkse verdediger, ben benieuwd..

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:55
19 jaar, ik zou toch eerder voor een meer ervaren kracht gaan.
2 'De Ligt's' naast elkaar lijkt me niet ideaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Pfff... ik benijd Overmars op dit moment echt niet.

Al hoe wel hij zo ongeveer alle stront over zich heen krijgt en als schuldige wordt aangewezen voor de sportieve malaise bij Ajax, is hij absoluut niet schuldig aan het geheel. Eind vorig seizoen wilde Overmars de wensen van Peter Bosz inwilligen en afscheid nemen van keeperstrainer Carlo L'Ami, inspanningsfysioloog Björn Rekelhof en assistent Bergkamp. Maar Overmars werd binnen het technisch hart overruled door Van der Sar en die zelfde Bergkamp.

Na het vertrek van Bosz zou Overmars van plan zijn geweest om Michael Laudrup aan te trekken als hoofdtrainer en Marcel Keizer naast Laudrup op de bank te zetten als assistent. Echter werd hij wederom overruled door Van der Sar en Bergkamp, die vervolgens door een meerderheid hun gewenste kandidaat Marcel Keizer er door hebben gedrukt.

Daarnaast heeft Overmars meerdere malen geprobeerd om in een vroeg stadium al spelers aan te trekken welke een mogelijk vertrek van bijvoorbeeld Sanchez zou kunnen opvangen. Echter werden deze pogingen door de RvC tegengehouden.

Ergo; Overmars probeert bij alle zaken het juiste te doen maar wordt overruled door incapabele mensen en is vervolgens zelf het pispaaltje.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Maar Overmars kan natuurlijk zelf ook de benen nemen als hij er niet kan werken op een manier waar hij zelf achterstaat.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 14:53:
Maar Overmars kan natuurlijk zelf ook de benen nemen als hij er niet kan werken op een manier waar hij zelf achterstaat.
Zou me niks verbazen als hij TD bij Arsenal wordt zodra Wenger daar met pensioen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:05
Harribo schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:57:

Neres loopt goed de lege ruimte in, vooral nadat hij de bal afspeelt en staat dan geregeld vrij.
Maar bij degene die aan de bal is ontbreekt dan of het overzicht of de lef om de steekbal richting Neres te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

toolkist schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:55:
[...]

Zou me niks verbazen als hij TD bij Arsenal wordt zodra Wenger daar met pensioen is
Meen je dat serieus?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-10 18:19
Waar is VVV mee bezig, nu 2-0 voor uit bij FC Twente nadat VVV vorige week ook al won.. knap hoor!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Gynnad schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:22:
Waar is VVV mee bezig, nu 2-0 voor uit bij FC Twente nadat VVV vorige week ook al won.. knap hoor!
Kampioen worden, maar houd het tussen ons. Het is voorlopig nog een geheim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:17
Christ, das toch gewoon een rode kaart voor die Twente verdediger?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gynnad schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:22:
Je ziet elke seizoen de gedoodverfde degradatiekandidaat verrassen in het begin van het seizoen. En meestal gaat het alsnog mis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PWM schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:38:
[...]

Je ziet elke seizoen de gedoodverfde degradatiekandidaat verrassen in het begin van het seizoen. En meestal gaat het alsnog mis :p
Deze punten pak je ze wel niet af. Hun zullen een doel hebben qua punten en ze hebben daar al 6 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
ephymerous schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:12:
Christ, das toch gewoon een rode kaart voor die Twente verdediger?
Nee, niet gewoon. Twee duidelijke redenen waardoor de scheids niet anders kon dan rood geven. Maar het is lastig om uit die twee te kiezen dus dan maar geel, daar was geen reden voor.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Deadsy schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:39:
[...]

Deze punten pak je ze wel niet af. Hun zullen een doel hebben qua punten en ze hebben daar al 6 van.
Klopt. Maar de laatste keer dat VVV degradeerde, waren ze de eerste 5 wedstrijden op rij ongeslagen, om daarna ongelukkig met 1-0 bij Feyenoord te verliezen.

En je ziet het vaker bij cubs die gepromoveerd zijn. Dat ze op 1 of andere manier de eerste 10 potjes lekker meekomen, en daarna wegzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PWM schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:44:
[...]

Klopt. Maar de laatste keer dat VVV degradeerde, waren ze de eerste 5 wedstrijden op rij ongeslagen, om daarna ongelukkig met 1-0 bij Feyenoord te verliezen.

En je ziet het vaker bij cubs die gepromoveerd zijn. Dat ze op 1 of andere manier de eerste 10 potjes lekker meekomen, en daarna wegzakken.
Misschien winnen ze deze keer van Feyenoord :+
Klopt, maar het zal voor hun sowieso 34 wedstrijden sprokkelen van punten zijn. VVV gun ik het wel om niet te degraderen om de een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Ik gun ze ook wel een langer verblijf in de eredivisie. De degradanten mogen uit dit rijtje komen:
Heracles Almelo
PEC Zwolle
Excelsior
ADO Den Haag
Roda JC
Sparta Rotterdam

Ow, wacht, volgens mij heb ik niet goed gekeken. VVV mag idd ook direct retour amateur klasse.

[ Voor 21% gewijzigd door Ankona op 19-08-2017 21:00 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ankona schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:59:
Ik gun ze ook wel een langer verblijf in de eredivisie. De degradanten mogen uit dit rijtje komen:
Heracles Almelo
PEC Zwolle
Excelsior
ADO Den Haag
Roda JC
Sparta Rotterdam
Heracles en PEC puur vanwege het kunstgras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ankona schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:59:
Heracles Almelo
PEC Zwolle
Excelsior
ADO Den Haag
Roda JC
Sparta Rotterdam
Eens hoor ;) En met name:

Heracles Almelo
PEC Zwolle

Die toch echt geen enkele reden hebben om niet gewoon een normale voetbalclub te willen zijn. Kunnen er niet gewoon 7 uit dit seizoen :+
Deadsy schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:00:
[...]

Heracles en PEC puur vanwege het kunstgras?
Zwolle heeft een, meestal, vol stadion met 13.000 supporters. Als die geen gras kunnen laten groeien, lijkt het me inderdaad beter om eens wat lager te gaan kijken.

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 19-08-2017 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
PWM schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:01:
[...]
Kunnen er niet gewoon 7 uit dit seizoen :+
Ik ben voor. Terug naar de plastic league. Nieuwe instroom zal direct uit de tweede divisie moeten promoveren naar de ED.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Oplossing is ook al aangedragen:
Veel andere clubs zijn inmiddels overgegaan op kunstgras. “Een kwestie van prioriteiten. Bij PEC trainen ze graag in het stadion en dan is kunstgras wel handig, ja. Maar de zware blessures die ze daar hebben, hebben wij hier dan weer niet.”

Vorig jaar liep een keeper van Feyenoord tijdens een wedstrijd op het kunstgras van Cambuur een zware blessure op. “Dat veld was voor een deel bevroren en daar gebeurde het. Logisch, want onder kunstgras hoeft geen veldverwarming te liggen. De KNVB moet de clubs met kunstgras gewoon verplichten veldverwarming aan te leggen. Moet je eens kijken hoe snel ze dan overgaan op echt gras. Zo’n operatie is namelijk onbetaalbaar.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Scheidsrechters moeten die velden gewoon vaker afkeuren.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
TV-gelden moeten eerlijker verdeeld worden, met name door de top drie, zolang dat niet gebeurd, geef ik die zeven clubs volledig gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

lateef schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:49:
TV-gelden moeten eerlijker verdeeld worden, met name door de top drie, zolang dat niet gebeurd, geef ik die zeven clubs volledig gelijk.
Hartstikke leuk bedacht, maar het grootste deel van het inkomen dat de Eredivisie genereert komt ook door diezelfde top 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:47

Fiber

Beaches are for storming.

Gewoon vanaf volgend seizoen echt gras verplicht stellen in de Eredivisie, op iets langere termijn in het hele betaalde voetbal...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Jorgen schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:14:
[...]

Hartstikke leuk bedacht, maar het grootste deel van het inkomen dat de Eredivisie genereert komt ook door diezelfde top 3.
ook hardstiike leuk bedacht maar 4 wedstrijden per seizoen per club is wat weinig dus ze kunnen niet zonder die andere 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:47

Fiber

Beaches are for storming.

Sleept Heerenveen er gewoon toch nog een puntje uit... Jammer voor Heracles...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zit de samenvatting van AZ-ADO te kijken, maar ongelofelijk dat dit kan zeg...
Wat is die Makkelie toch een misselijke scheids. Heeft enorm de pik op Kanon door 't klagen eerder in de wedstrijd en hgij zoekt gewoon een gelegenheid om hem z'n 2e geel te geven. Hij wist niet hoe snel ie die 2e kaart moest geven en het was nog niet misschien een penalty |:(
Wordt echt een keer tijd dat ze hem van het veld verbannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Han schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 14:45:

Al hoe wel hij zo ongeveer alle stront over zich heen krijgt en als schuldige wordt aangewezen voor de sportieve malaise bij Ajax, is hij absoluut niet schuldig aan het geheel. Eind vorig seizoen wilde Overmars de wensen van Peter Bosz inwilligen en afscheid nemen van keeperstrainer Carlo L'Ami, inspanningsfysioloog Björn Rekelhof en assistent Bergkamp. Maar Overmars werd binnen het technisch hart overruled door Van der Sar en die zelfde Bergkamp.

Na het vertrek van Bosz zou Overmars van plan zijn geweest om Michael Laudrup aan te trekken als hoofdtrainer en Marcel Keizer naast Laudrup op de bank te zetten als assistent. Echter werd hij wederom overruled door Van der Sar en Bergkamp, die vervolgens door een meerderheid hun gewenste kandidaat Marcel Keizer er door hebben gedrukt.

Daarnaast heeft Overmars meerdere malen geprobeerd om in een vroeg stadium al spelers aan te trekken welke een mogelijk vertrek van bijvoorbeeld Sanchez zou kunnen opvangen. Echter werden deze pogingen door de RvC tegengehouden.

Ergo; Overmars probeert bij alle zaken het juiste te doen maar wordt overruled door incapabele mensen en is vervolgens zelf het pispaaltje.
als dit het geval is moet hij zelf aan de bel trekken en het naar buiten brengen.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:03
Achterlijk dat de 1-1 van Heerenveen nog steeds niet op de Foxsports site staat, maar al wel 20 interviews.
En dan maar afvragen waarom je zo weinig abonnees hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam laatst een site tegen met een overzicht van de ontwikkeling van de begrotingen van de eredivisieclubs. Opvallend vond ik bijvoorbeeld dat Twente nog altijd de 4-de begroting heeft. En dat ADO een even grote begroting heeft als Utrecht wist ik ook niet.

http://www.consultancy.nl...n-maar-achterstand-groeit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

P.O. Box schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:29:
[...]

ook hardstiike leuk bedacht maar 4 wedstrijden per seizoen per club is wat weinig dus ze kunnen niet zonder die andere 15.
Klopt, maar wie zorgen voor de meeste aandacht? Tegen welke club zitten de andere stadions vol? Welke clubs zorgen voor de meeste punten in Europa (ook al was het de afgelopen jaren wat magertjes, muv Ajax afgelopen seizoen)?

Je doet het met elkaar en daarom is er een eerlijke verdeelsleutel nodig. Alles naar de top 3 kan niet. Alles /18 klopt ook niet. Er zal een soort van gewogen gemiddelde / naar rato / andere verdeelsleutel moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:01
Wel grappig dat er nu een hoop voetbalmensen aan de alarmbel hebben getrokken met dat kunstgras.
En nog steeds zegt die Jan Smit: Waar is het bewijs dat het slechter is dan? 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Robben geeft aan dat mocht een terugkeer aan de orde zijn, kunstgras hem daarbij zou tegenhouden.
Han schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 14:45:

Heb je hier een bron van? Hoopte eigenlijk dat het na de Cruijf-revolutie eindelijk rustig was met dit technische hart, maar sinds het vertrek van Peter Bosz komt er steeds meer gedoe naar buiten. Bayern heeft als bijnaam FC Hollywood, maar etiketje dat zou je ook prima op Ajax kunnen plakken. Sterren, sterallures en intriges; of in elk geval weer een hoop gedoe. :P

We hadden afgelopen jaar een prachtig team - en natuurlijk ben je met 2 vertrokken basisspelers niet alles kwijt, maar kom op zeg. Ajax heeft straks een begroting die wel past bij de Europese (sub)top, maar nog steeds alle waarde op de bank en geen vervangers in het veld.

[ Voor 91% gewijzigd door Jorgen op 20-08-2017 02:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Stond in de telegraaf van gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dan is het zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Het zal je verbazen hoeveel bronnen de Telegraaf binnen Ajax heeft. Welke krant wist als eerste van het gedonder rondom Jonk? Of het gerommel in de RvC? Of van de start van de Cruijff revolutie? De Telegraaf heeft het voor wat betreft het gerommel binnen Ajax tot nu toe altijd bij het juiste eind gehad.

Dus wat dat betreft een ;) terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-10 18:19
Huntelaar start vanmiddag vermoedelijk in de basis als vervanger van Dolberg en ook De Jong en Kluivert zullen hoogstwaarschijnlijk starten. Ben benieuwd of we de slechte start een beter vervolg kunnen geven.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zat ff Watford te kijken. Die hebben die Richarlison waar Ajax achter aan zat.
Die gozer kan echt goed voetballen en scoort ook nog.
Echt super jammer dat Ajax hem niet kon binnen hengelen
Gynnad schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:01:
Huntelaar start vanmiddag vermoedelijk in de basis als vervanger van Dolberg en ook De Jong en Kluivert zullen hoogstwaarschijnlijk starten. Ben benieuwd of we de slechte start een beter vervolg kunnen geven.
Ze moeten tegen Groningen. Groningen doet het altijd in de broek als ze in de arena staan.
Ik als Groningen aanhanger verwacht niets van die wedstrijd. Ze kunnen net zo goed jong Ajax daar neer zetten, winnen ze nog.
Verwacht dat Ajax zich niet bovenmatig hoeft in te spannen.

[ Voor 61% gewijzigd door Harribo op 20-08-2017 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Gynnad schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:01:
Zolang Younes blijft staan heb je niks aan de wisseling Dolberg/Huntelaar. De meeste aanvallen gaan over links en Younes geeft weinig tot geen bruikbare voorzetten en trekt naar binnen. Dan ben je zelfs beter af met Dolberg dan met Huntelaar. En wanneer Younes wel voorzet dan zijn die niet hoger dan een meter. Er zal op links wat moeten veranderen en ik snap dan niet waarom je niet start met een linksbenige Neres op links en een rechtsbenige Kluivert op rechts.

Dat Neres überhaupt op rechts wordt neergezet snap ik werkelijk niks van, hij is linksbenig, zet hem op links.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
Harribo schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:02:
Zat ff Watford te kijken. Die hebben die Richarlison waar Ajax achter aan zat.
Die gozer kan echt goed voetballen en scoort ook nog.
Echt super jammer dat Ajax hem niet kon binnen hengelen

[...]

Ze moeten tegen Groningen. Groningen doet het altijd in de broek als ze in de arena staan.
Ik als Groningen aanhanger verwacht niets van die wedstrijd. Ze kunnen net zo goed jong Ajax daar neer zetten, winnen ze nog.
Verwacht dat Ajax zich niet bovenmatig hoeft in te spannen.
Ik zou er ook niet van staan te kijken als Ajax vandaag een makkelijke middag heeft. Tegen Nice was het echt niet slecht, en zelfs tegen Rosenborg en Heracles had je eigenlijk 'gewoon' moeten winnen. Met iets meer mazzel had je nu de laatste voorronde CL gespeeld en 'gewoon' drie uit één gehad in de eredivisie. Ik ben nog helemaal niet zo pessimistisch in elk geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 17:42
Leon Zwiers schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 00:20:
Wel grappig dat er nu een hoop voetbalmensen aan de alarmbel hebben getrokken met dat kunstgras.
En nog steeds zegt die Jan Smit: Waar is het bewijs dat het slechter is dan? 8)7 8)7
de man heeft best een punt. Dat mensen aan de bel trekken is an sich geen bewijs. Dat zijn mensen die vanuit emotie reageren, wat de norm is in het voetbal.

Dat hij als mensen geëmotioneerd reageren zegt dat hij eerst gedegen onderzoek wilt, waar de feiten uit naar voren komen, voor hij een beslissing neemt, vind ik een bijzonder goede eigenschap voor een nieuwe voorzitter van de RvC van de KNVB, los van of het om kunstgras gaat of niet.
In het voetbal, en zeker bij de KNVB, zou dit vaker moeten gebeuren, ook al ben ik in dit specifieke geval van mening dat we inderdaad van dat kunstgras af moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:29
@KingKoning
Het is een keihard feit dat spelen op kunstgras een heel andere tak van sport is. Het is een keihard feit dat het niet goed gaat met het Nederlandse voetbal. Het is een feit dat diverse buitenlandse spelers kunstgras vervloeken en het dus een extra nadeel is voor de eredivisie.

We hebben geen extra onderzoek nodig maar daadkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

KingKoning schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:15:
[...]

de man heeft best een punt. Dat mensen aan de bel trekken is an sich geen bewijs. Dat zijn mensen die vanuit emotie reageren, wat de norm is in het voetbal.
Jan Smit zit vuistdiep in Ten Cate, 1 van de grootste kuntgras fabrikanten in de wereld. Die zal nog om bewijs vragen als er 22 spelers met spierscheuringen het veld afgedragen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
Begrijp me goed, ik ben ook geen voorstander van kunstgras. Maar voetballers die iets roepen over kunstgras, dat is een mening. Ook dit
D-e-n schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:44:
@KingKoning
Het is een keihard feit dat spelen op kunstgras een heel andere tak van sport is.
is een mening. Een feit is iets waarvan de waarheid vast staat. Een feit is dat een meter 100 cm is.

Ook al vindt ik dat we ASAP van kunstgras af moeten, vind ik dat beslissingen genomen moeten worden op basis van feiten, en dus vind ik dit best wijze woorden van Jan Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
https://www.fr12.nl/nieuw...gt-komst-sam-larsson.html

4-6 miljoen euro. Op elke positie dubbele bezetting waarin je kwalitatief bijna niet achteruit gaat (op de LB en ST positie na).

GK: Jones/Vermeer
RB: Nieuwkoop / Diks
CB: Botteghin / St Juste
CB: van der Heijden / van Beek
LB: Haps / Nelom
CM: El Ahmadi / Amrabat
CM: Vilhena / Tapia
CM: Toornstra / Hansson
RW: Berghuis / Bilal
ST: Jorgensen / Kramer
LW: Boetius / Larsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
https://nos.nl/video/2072...stgras-en-natuurgras.html

Conclusie: voetbal op kunstgras is niet anders dan op echt gras omdat er evenveel doelpunten en kaarten vallen 8)7

Als dat de feiten zijn waar Jan Smit naar kijkt dan komt er dus gewoon geen kunstgrasvrije eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Nee, dat is toch echt een feit. Wat wil je er voor onderzoek naar doen? Trainers en spelers zeggen het, journalisten zeggen het. Het is een keiharde vaststelling.

Tennis op gras is ook een heel ander spelletje dan tennis op beton of gravel. In het tennis bestaan de diverse ondergronden echter wereldwijd naast elkaar en heb je specialisten op iedere ondergrond. In het voetbal zijn wij echter het enige land dat dit spelletje op kunstgras speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chengbondkwok schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:22:
https://www.fr12.nl/nieuw...gt-komst-sam-larsson.html

4-6 miljoen euro. Op elke positie dubbele bezetting waarin je kwalitatief bijna niet achteruit gaat (op de LB en ST positie na).

GK: Jones/Vermeer
RB: Nieuwkoop / Diks
CB: Botteghin / St Juste
CB: van der Heijden / van Beek
LB: Haps / Nelom
CM: El Ahmadi / Amrabat
CM: Vilhena / Tapia
CM: Toornstra / Hansson
RW: Berghuis / Bilal
ST: Jorgensen / Kramer
LW: Boetius / Larsson
En RW, anders ben je wel heel negatief over Berghuis ;)
Wat betreft Larsson zal de transferprijs eerder richting 7 dan 4m gaan. Het lijkt me heel sterk dat Heerenveen de vraagprijs van 8m ineens gehalveerd heeft, terwijl ze hem eerder al voor 6m konden verkopen?
Als iedereen fit is (Van Beek bv?) een prima selectie, top 2 moet daar zeker weer mee lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
toolkist schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:34:
[...]

En RW, anders ben je wel heel negatief over Berghuis ;)
Wat betreft Larsson zal de transferprijs eerder richting 7 dan 4m gaan. Het lijkt me heel sterk dat Heerenveen de vraagprijs van 8m ineens gehalveerd heeft, terwijl ze hem eerder al voor 6m konden verkopen?
Als iedereen fit is (Van Beek bv?) een prima selectie, top 2 moet daar zeker weer mee lukken.
Ja, ik heb nog goede hoop dat Bilal het licht ziet. Maar idd, rechtsbuiten is ook niet super sterk.

Maar in dit tempo zien we wellicht Larsson eerder als backup voor Berghuis dan Boetius. Die pikt weer een doelpunt mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 06:50
We weten vanuit Heerenveen ook alleen maar geruchten over Larsson. Misschien heeft Heerenveen toch niet zo'n goed aanbod gehad, misschien bood Feyenoord bijv. een doorverkoopclausule of misschien wilde Larsson per se naar Feyenoord.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
D-e-n schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:26:
[...]

Nee, dat is toch echt een feit. Wat wil je er voor onderzoek naar doen? Trainers en spelers zeggen het, journalisten zeggen het. Het is een keiharde vaststelling.

Tennis op gras is ook een heel ander spelletje dan tennis op beton of gravel. In het tennis bestaan de diverse ondergronden echter wereldwijd naast elkaar en heb je specialisten op iedere ondergrond. In het voetbal zijn wij echter het enige land dat dit spelletje op kunstgras speelt.
je zou bijvoorbeeld kunnen onderzoeken of er inderdaad meer of minder blessures op een bepaalde ondergrond zijn. Je kan onderzoeken of het spelletje langzamer is, of het positiespel ten goede komt, wat de invloed is van weertypen op bepaalde ondergrond etc.
Tevens zal je moeten onderzoeken wat de lange termijn invloed is. De jeugd speelt in hoge mate op kunstgras, als het inderdaad een ander spelletje is, en we stoppen ermee in de ED, dan leren we onze jeugd dus een ander spel dan wat ze in de hoogste competitie spelen?

De hele wereld kan vinden dat tennis of voetbal op een andere ondergrond dan gras een ander spelletje is, dan is het nog steeds een mening. Zoals al gezegd: Een feit is een vaststaand iets, zoals dat een meter 100 cm is, dat de slogan van tweakers "Wij stellen technologie op de proef" is. Etc.
Een feit zou kunnen zijn dat wij het enige land zijn dat op kunstgras voetbalt (als dat idd zo is). Je zou kunnen onderzoeken of dat ook van invloed is op onze achterstand op andere landen, want vermoedelijk zijn er nog wel wat factoren.

Ik ben overigens van mening dat dit soort onderzoek bij de introductie van kunstgras ook al had moeten plaatsvinden, maar dan nog.

Zoals ook al gezegd: Ik ben ook geen voorstander van kunstgras, mijn mening is ook dat het een ander spelletje is en met name dat het het positiespel van mijn clubpie (Ajax) niet ten goede komt. Maar ik ben wel voorstander van dat beleidsbeslissingen genomen worden op basis van onderzoek en feiten en niet op basis van emotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
KingKoning schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:55:
Zoals ook al gezegd: Ik ben ook geen voorstander van kunstgras, mijn mening is ook dat het een ander spelletje is en met name dat het het positiespel van mijn clubpie (Ajax) niet ten goede komt. Maar ik ben wel voorstander van dat beleidsbeslissingen genomen worden op basis van onderzoek en feiten en niet op basis van emotie.
Kunstgras en positiespel gaan (helaas) juist wel goed samen, als er gewoon fatsoenlijk gesproeid wordt vantevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@toolkist @KingKoning
Vraag is of alles te meten is. Over heel veel statistieken kun je zo weer een discussie starten over het nut daarvan. Veel Nederlandse trainers hadden/hebben nogal eens de neiging om "procent balbezit" als maatstaf te nemen voor het vertoonde spel, hetgeen vrij dubieus is.

En wat is "goed positiespel" ? Gaat het om driehoekjes of wellicht positioneel verdedigen? En hoe meet je dat? Ik durf in elk geval wel de stelling aan dat we daar in Nederland ook niet meer zo goed in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Het speelt misschien ook mee dat t/m seizoen 2015-2016 kleinere clubs kleinere velden hadden. En kleinere clubs vaker kunstgras velden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distoration
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:20
Heeft Kuipers zijn kaarten thuis gelaten? Man man man, had toch al 3x geel kunnen trekken.
Edit*

Toch wel 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Distoration op 20-08-2017 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Distoration schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:13:
Heeft Kuipers zijn kaarten thuis gelaten? Man man man, had toch al 3x geel kunnen trekken.
Berghuis kreeg 'm anders direct... Bij Excelsior ook wel een paar dingen gezien die best bestraft hadden kunnen worden. Hebben ze dit keer wel gesproeid trouwens op dat plastic shitveld van ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distoration
dr.lowtune schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:15:
[...]

Berghuis kreeg 'm anders direct... Bij Excelsior ook wel een paar dingen gezien die best bestraft hadden kunnen worden. Hebben ze dit keer wel gesproeid trouwens op dat plastic shitveld van ze?
Ja klopt, op het moment dat ik m'n post verstuurde trok hij net geel haha. Ze hadden gesproeid ja, alleen dat helpt maar voor +- 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
dr.lowtune schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:15:
[...]

Berghuis pakt dan ook een domme gele kaart :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

chengbondkwok schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:16:
[...]

Berghuis pakt dan ook een domme gele kaart :/
Eens, die overtreding was echt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Han schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:08:
[...]

Dat Neres überhaupt op rechts wordt neergezet snap ik werkelijk niks van, hij is linksbenig, zet hem op links.
Younes is ziek... dus ik zou zeggen: laat het maar eens zien Neres !!!

edit: oh lees net dat Cerny een basisplaats krijgt...

en Dolberg gepasseerd... alhoewel ik vermoed dat het gespaard is... de jonge jongens wil hij niet te vaak laten spelen (daarom ook Neres ipv Kluivert afgelopen donderdag)

[ Voor 27% gewijzigd door P.O. Box op 20-08-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:02:
@toolkist @KingKoning
Vraag is of alles te meten is. Over heel veel statistieken kun je zo weer een discussie starten over het nut daarvan. Veel Nederlandse trainers hadden/hebben nogal eens de neiging om "procent balbezit" als maatstaf te nemen voor het vertoonde spel, hetgeen vrij dubieus is.

En wat is "goed positiespel" ? Gaat het om driehoekjes of wellicht positioneel verdedigen? En hoe meet je dat? Ik durf in elk geval wel de stelling aan dat we daar in Nederland ook niet meer zo goed in zijn.
Dat is het inderdaad niet. Het enige wat ik wilde zeggen is dat op een egaal nat veld een bal veel sneller rond kan gaan.

Ik heb geen idee wat het kost om de aanleg van 18 echte velden in de eredivisie te financieren, maar wat mij betreft moet de KNVB daar eens onderzoek naar doen.
P.O. Box schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:21:
[...]

Younes is ziek... dus ik zou zeggen: laat het maar eens zien Neres !!!
Cerny :p
Wel jammer dat Keizer Neres niet de kans geeft op links. Of zou hij dat in de training wel geprobeerd hebben?

[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 20-08-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zure pot daar in Kralingen. Nog 1 erbij prikken en naar huis. Altijd klote op dat plastic.

Die Faes zal nog wel rood krijgen. Die speelde bij Heereneen al enorm slecht en zet dat hier door

Edit: niet gesproeid want het water is op? Wat een bullshit.... Waarom heeft die poepclub nog een licencie.

[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 20-08-2017 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Met Cerny op links en Kluivert op rechts gaat Keizer in ieder geval eens voor voorzetten vanaf de zijkant. Al zie ik het wel gebeuren dat ie ze precies andersom neerzet en we dus weer met z'n allen naar het midden toe rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Leon Zwiers schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:23:
Zure pot daar in Kralingen. Nog 1 erbij prikken en naar huis. Altijd klote op dat plastic.

Die Faes zal nog wel rood krijgen. Die speelde bij Heereneen al enorm slecht en zet dat hier door
Het ziet er inderdaad echt niet uit. Snel afmaken als het kan. Kramer en Tapia even laten invallen en naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:32:
Met Cerny op links en Kluivert op rechts gaat Keizer in ieder geval eens voor voorzetten vanaf de zijkant. Al zie ik het wel gebeuren dat ie ze precies andersom neerzet en we dus weer met z'n allen naar het midden toe rennen
Als Kluivert speelt zoals tegen Heracles, krijg je goede passeeracties met daarna een voorzet richting tweede ring... dus reken je niet rijk :)
Afgelopen zaterdag kwamen de beste voorzetten van Dijks... en iedereen weet hoe zijn voorzetten zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Edit: niet gesproeid want het water is op? Wat een bullshit.... Waarom heeft die poepclub nog een licencie.
Wellicht waren ze bang voor roestplekken zoals bij Zwolle? |:(
P.O. Box schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:37:
[...]

Als Kluivert speelt zoals tegen Heracles, krijg je goede passeeracties met daarna een voorzet richting tweede ring... dus reken je niet rijk :)
Afgelopen zaterdag kwamen de beste voorzetten van Dijks... en iedereen weet hoe zijn voorzetten zijn :'(
Al waren de voorzetten goed, dan nog deed Dolberg totaal geen moeite om erbij te komen als ie niet precies op em af kwam. Geen beweging naar 1e of 2e paal.. das met KJH wel anders

[ Voor 36% gewijzigd door toolkist op 20-08-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Vervelend ploegje dat Excelsior. Staan met zijn allen achterin de hele tijd. Geen doorkomen aan.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:40:
[...]
Al waren de voorzetten goed, dan nog deed Dolberg totaal geen moeite om erbij te komen als ie niet precies op em af kwam. Geen beweging naar 1e of 2e paal.. das met KJH wel anders
Wellicht, maar dat weten we niet, want er waren geen goede voorzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distoration
CR1691 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:41:
Vervelend ploegje dat Excelsior. Staan met zijn allen achterin de hele tijd. Geen doorkomen aan.
Plus al 2x een penalty onthouden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
CR1691 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:41:
Echt gevaarlijk worden doen ze ook niet. Maarja. Probeer ermaar eens door te komen op dat plastic.

Kuipers ook matig, die spaart excelsior nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het niet echt een leuke wedstrijd om naar te kijken. Excelsior maakt best wel veel overtredingen. Komt het spel niet echt ten goede natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pff, Feyenoord doet een PSV. Denken dat een 1-0 genoeg is, lui achterover leunen en de tegenstander de kansen geven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n

Daar moet Feyenoord dus gewoon een officiële zaak van maken. Dien maar een klacht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:06:
[...]

Daar moet Feyenoord dus gewoon een officiële zaak van maken. Dien maar een klacht in.
Niet alleen Feyenoord, ik weet zeker dat de top 8 daarin mee wil (met eventuele uitzondering de kunstgras ploegen in die top 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maar in dit geval moet Feyenoord een klacht indienen over de tweede helft. Als het volgende week Ajax overkomt doen zij hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draak van een wedstrijd. En niet voldoende water hebben om het veld twee maal te sproeien is natuurlijk onzin. Kunt toch kranen open zetten of niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:14:
Draak van een wedstrijd. En niet voldoende water hebben om het veld twee maal te sproeien is natuurlijk onzin. Kunt toch kranen open zetten of niet dan?
En anders is de maas vlakbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:14:
Dat stadion ligt praktisch in de Maas, hoe kan er dan geen water zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:36
Feyenoord heeft het niveau van PSV bereikt, en dat is niet positief.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Amrabat, dat niet je eigen keeper hoor.

Mag toch aannemen dat het bij deze 0-1 blijft nu. Geen reclame voor het voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Klunzen. Beetje op70% spelen. Blijft toch altijd wel een dingetje, die kunstgras matten. Het draait nog niet lekker bij Feyenoord, dan speel je niet graag in Kralingen. Hielp ook niet dat Excelsior er een schoppartij van maakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Resultaat telt nu. We hebben het plastic weer even overleefd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Je kunt het ook een zakelijke overwinning noemen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fleximex schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:22:
Je kunt het ook een zakelijke overwinning noemen O-)
Met zoveel overtredingen krijg je in geen enkele wedstrijd snelheid in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zakelijk was het wel. Maar dit potje is mij Feyenoord te min.

Natuurlijk bijna niks weggegeven tegen een schoppende handbalvdediging die op de counter speelde, maar Feyenoord kan echt wel een stuk beter dan wat t vandaag heeft laten zien.

Maar goed, nu Ajax.

Edit: joh, younes is ziek en nog steeds geen Neres? Heeft ie de dochter van Keizer gedaan ofzo?

[ Voor 15% gewijzigd door LZ86 op 20-08-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd wat Huntelaar gaat laten zien. Niet leuk voor Dolberg natuurlijk. Maar ja, dat is het lot van spelen bij een club met een grote selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gadver, waarom krijgen wij nou net weer Leo Driesen.... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:55
Prima om eens wat te veranderen, je kunt niet eindeloos dezelfde opstelling aanhouden als het niet werkt.

Meer Huntelaar heb je in principe een eeg goede spits, ben benieuwd of hij het vanuit de basis kan laten zien.
Pagina: 1 ... 31 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.