[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.562 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:02
Ben bang dat er weer 3 Colombianen/Brazilianen worden gekocht, waarvan je niet weet hoe ze het hier gaan doen. Ineens lijkt de focus alleen nog maar op die landen te liggen :?

Ik zou nog liever Kashia van Vitesse kopen dan weer een onbekend talent, alleen ik verwacht niet dat de wat betere verdedigers in de markt nu denken ja leuk ik ga naar Ajax!
Han schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:01:
Bij de komst van Bosz was ik zowat de enige hier die direct op de tafel danste van geluk.
Hier ook, waar anderen druk bezig waren met Feyenoord sentimenten van Bosz of over dat hij in x jaar x clubs heeft getraind, wist ik dat zijn visie perfect past bij Ajax. Dat bleek later ook en vervolgens laat je als Ajax zijnde de beste trainer die je had kunnen wensen op dit moment gaan.
Het beetje hoop dat vorig jaar werd gezaaid, een beetje werd geoogst, is nu weer plat getrapt. -O-

[ Voor 45% gewijzigd door Martinusz op 18-08-2017 11:07 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ankona schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:02:
[...]

Ziyech wil ook naar Engeland
Lijkt er wel op dat hij weg wil. Men weet wel wat hij kan, maar de laatste weken is het niks.

Maar is Keizer nu de trekpop van Overmars of..? Rare gang van zaken en ik begrijp langzaam wel waarom Bosz weg wou.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:02:
[...]

Ziyech wil ook naar Engeland
Kan Ziyech al 2 wedstrijden in de week aan? Want dat was niet zijn sterkste punt afgelopen seizoen. Wat dat betreft zie ik zondag met enige angst tegemoet. Hij speelde gisteravond al geen beste wedstrijd en als ik naar afgelopen seizoen kijk waren zijn optredens in de eredivisie na een Europese wedstrijd niet altijd even best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gewoon als de donder zorgen dat Louis van Gaal de scepter overneemt bij Ajax, een nieuwe technische staf aanstellen bestaande uit Ten Hag als trainer en het duo Adriaanse/Jonk er naast zetten als assistent.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:03
Een Zeegelaar bijvoorbeeld is ook beschikbaar:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=311182

Transfer naar Sevilla stuk gelopen op een anti-Benfica/Porto clausule, voor Ajax moet dat geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:54
Als ze maar nieuwe backs en een cv erbij halen. Verdedigen is de basis, ook voor de opbouw.

Om een voorbeeld van gisteren te noemen, Dijks was te traag in de opbouw, bijna elk balletje werd terug getikt terwijl er op de counter mogelijkheden lagen.
Goede backs trekt het hele team profijt van, zeker Ajax, omdat die spelen met vleugel aanvallers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
dutchgio schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:15:

Transfer naar Sevilla stuk gelopen op een anti-Benfica/Porto clausule, voor Ajax moet dat geen probleem zijn.
Die naam viel mij laatst ook al op, denk alleen dat zo'n speler eenmaal in het buitenland, niet zo snel weer terug naar de eredivisie komt. Ik bedoel als je bij Sevilla zou kunnen voetballen of in de eredivisie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Daley Blind lijkt ook niet echt te kunnen rekenen op speeltijd toch? Misschien dat ze daar wat centjes op stuk kunnen slaan....

Edit: O wacht. Gewoon basis laatste wedstrijd :X

[ Voor 17% gewijzigd door naitsoezn op 18-08-2017 11:34 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

dutchgio schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:15:

Hij is niet duur, maar in La Liga verdien je wel beter denk ik

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

naitsoezn schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:32:
Daley Blind lijkt ook niet echt te kunnen rekenen op speeltijd toch? Misschien dat ze daar wat centjes op stuk kunnen slaan....

Edit: O wacht. Gewoon basis laatste wedstrijd :X
Ook zijn salaris zal hoger zijn als Ajax betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Daar gaat hij dus vooralsnog alleen niet heen.
Salaris bij Sporting zal wel meevallen lijkt me, en hij mag voor 3 miljoen weg.
Met een toekomstperspectief als international (?) doordat hij wekelijks bij Ajax speelt en in beeld komt, en een betere vervolgstap zou kunnen maken, zou toch moeten meehelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 13:24
Hackus schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:17:
[...]

Ziyech moet maar eens naar zichzelf kijken, hij is nu niet bepaald goed in vorm.
Als je het filmpje had gekeken dan had je gezien dat Ziyech dat zelf ook aangaf. Dat je niet in vorm bent betekent niet dat je ook maar gelijk je mond moet houden.

Geen idee waar de info hierboven vandaan komt, dat Ziyech naar Engeland zou willen. Ziyech heeft zelf al aangegeven nog niet klaar te zijn bij Ajax en dus nog niet weg te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

JanW schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:36:
[...]

Als je het filmpje had gekeken dan had je gezien dat Ziyech dat zelf ook aangaf. Dat je niet in vorm bent betekent niet dat je ook maar gelijk je mond moet houden.

Geen idee waar de info hierboven vandaan komt, dat Ziyech naar Engeland zou willen. Ziyech heeft zelf al aangegeven nog niet klaar te zijn bij Ajax en dus nog niet weg te willen.
Dat kan ik niet bekijken ivm rechten, ben in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:45

Hupske

AFCA

Omdat Ajax Bosz naar Dortmund heeft laten vertrekken, kunnen we daar niet een verdediger van krijgen? :P

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:15:
Als ze maar nieuwe backs en een cv erbij halen. Verdedigen is de basis, ook voor de opbouw.

Om een voorbeeld van gisteren te noemen, Dijks was te traag in de opbouw, bijna elk balletje werd terug getikt terwijl er op de counter mogelijkheden lagen.
Goede backs trekt het hele team profijt van, zeker Ajax, omdat die spelen met vleugel aanvallers
Door de manier hoe Ajax speelt heb je juist backs nodig die veel opkomen. Zowel Younes als Kluivert/Neres trekken veel naar binnen, dus ligt er dan veel ruimte aan de zijkanten. Met aanvallende backs heb je alleen een defensief sterke 6 nodig. Hoe vreemd het wellicht ook klinkt, volgens mij had Anita hier een prima rol in kunnen spelen. Was transfervrij beschikbaar, speelde in Championship, dus was echt wel haalbaar geweest. Nu is ie naar Leeds volgens mij, dus te laat. Nigel de Jong zou ook kunnen. Dan moeten Ziyech en/of vd Beek wel meer de opbouwende rol op zich nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De volgorde van handelen is wederom legendarisch. :/
In plaats van:
• versterkingen halen
• daarmee CL of EL halen
• goed verkopen
• aantrekkelijk zijn voor de vervangers van de verkopen

Kiezen ze voor de zoveelste keer voor:
• wachten op verkoop
• Europese kwalificatie verkloten
• competitiestart verkloten
• goed verkopen
• niet aantrekkelijk zijn voor vervangers en door je verkregen knaken de hoofdprijs betalen voor middelmatige vervanging

Ik snap best dat je niet de nieuwe Sanchez of Dolberg koopt voordat ze verdwenen zijn, maar is het nu zo moeilijk om een verstandige middenweg te vinden? :/
ph4ge schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:55:
Vergeet niet, het overwicht was er ook omdat de tegenstander geen enkele intentie had om het overwicht te grijpen, die waren blij met de kansen uit counters die ze kregen.
Deel wel uiteraard, maar zeker in de eerste helft was het ook meer dan alleen een optisch overwicht. Daar zag je Ajax wel een flink aantal keer dermate dicht bij het doel komen dat Rosenborg dat echt niet in het plan had.
Dat Rosenborg zelf niet de drang naar balbezit had ben ik helemaal met je eens.

[ Voor 35% gewijzigd door Gonadan op 18-08-2017 12:12 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-10 18:19
ParaDroid2 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:59:
Mist Ajax eigenlijk niet gewoon een type Serero? :+
Type Serero / Enoh / Poulsen die de boel kan opruimen achterin, echter graag wel een met wat meer voetballende kwaliteit.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:06
Gynnad schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:18:
[...]

Type Serero / Enoh / Poulsen die de boel kan opruimen achterin, echter graag wel een met wat meer voetballende kwaliteit.
Dus maar Nigel de Jong halen hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Terranova schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:33:
[...]

Ik wilde het net suggereren :) haal je meteen een leider in de as, want dat ontbreekt ook op dit moment een echte leider. Schone is geen type leider, Veltman al helemaal niet en Viergever ook niet. Je hebt iemand nodig met ballen, die de boel wegzet en scherp maakt. Daarna kan een voetballende leider als Ziyech zijn werk gaan doen :Y

Of dus een echte leider centraal achterin halen, maarja wie :?

[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 18-08-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:54
Terranova schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:33:
[...]

Het vervelende is aan Nigel de Jong is dat je ook moet incalculeren dat je wedstrijden zonder hem moet omdat hij weer eens rood gepakt heeft in een wedstrijd. Ik vind het jammer dat ze niet geprobeerd hebben om Sneijder te halen en hem een leuk salaris gegeven. Had hem graag bij Ajax gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:10

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Tja, dat heb je ook met Van der Vaart. Super veel kwaliteit, misschien nog wel meer dan Sneijder, maar o zo breekbaar.

Een middenveld met Sneijder, De Jong en Ziyech zou wel echt fantastisch geweest zijn. Kennelijk was het geen optie. Zie iemand Van der Vaart of De Jong nog wel eens spelen? Hoe goed zijn ze nog?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 06:50
spijkerhoofd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:41:
Het vervelende is aan Nigel de Jong is dat je ook moet incalculeren dat je wedstrijden zonder hem moet omdat hij weer eens rood gepakt heeft in een wedstrijd. Ik vind het jammer dat ze niet geprobeerd hebben om Sneijder te halen en hem een leuk salaris gegeven. Had hem graag bij Ajax gezien.
Nigel de Jong is wel echt ver over zn top. Zn laatste wedstrijden in Oranje ging echt niet meer. Misschien dat hij het bij Ajax weer oppakt, maar dat zie ik niet gebeuren. Misschien zou Ajax Clasie eens moeten vragen, hoewel ik denk dat Clasie daar teveel Feyenoorder voor is zou dat een ideale speler voor dit Ajax zijn die wellicht zn carriere wel uit het slob wil trekken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:54
Jorgen schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:00:
Tja, dat heb je ook met Van der Vaart. Super veel kwaliteit, misschien nog wel meer dan Sneijder, maar o zo breekbaar.

Een middenveld met Sneijder, De Jong en Ziyech zou wel echt fantastisch geweest zijn. Kennelijk was het geen optie. Zie iemand Van der Vaart of De Jong nog wel eens spelen? Hoe goed zijn ze nog?
Van der Vaart speelt in Denemarken niet meer, drukt zwaar op de begroting van de club. Jammer maar van der vaart heeft sinds zijn eerste periode bij HSV geen wedstrijd meer volgemaakt door gebrek aan fitheid en sinds hij weg is bij de Spurs is het alleen maar bergafwaarts gegaan met hem. 2e periode bij HSV en bij Betis heeft hij meer op de bank/tribune gezeten dan in het veld. Thank god dat ajax hem niet heeft gecontracteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
V.d. Vaart moet je niet meer willen, die haalt echt zijn niveau niet meer, zeker niet in het spel wat Ajax wil spelen met druk zetten etc.
De Jong denk ik dat hij nog altijd van grote meerwaarde kan zijn in dit team, ervaren, kan leider type zijn in dit elftal. Maar goed, wellicht zijn er nog betere opties, maar als je hem transfervrij zou kunnen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zou het ook niet aandurven met vd Vaart, jammer genoeg. Ik vond hem zo fijn spelen, jammer dat het bij de Spurs is weggezakt. Daarnaast vraag ik mij af of hij op 6 wel de speler is, want die loopconditie heeft ie echt niet. Degene die er had moeten staan was Bazoer, maar goed dat verhaal kennen we.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:20
Gonadan schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:05:

• versterkingen halen
• daarmee CL of EL halen
• goed verkopen
• aantrekkelijk zijn voor de vervangers van de verkopen
Dit inderdaad...

Uiteraard zal het in de praktijk allemaal wat lastiger zijn. Maar dit is nu gewoon structureel geworden bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:05:
Kiezen ze voor de zoveelste keer voor:
• wachten op verkoop
• Europese kwalificatie verkloten
• competitiestart verkloten
• goed verkopen
• niet aantrekkelijk zijn voor vervangers en door je verkregen knaken de hoofdprijs betalen voor middelmatige vervanging
Ik snap het ook niet. Ook dat gezeik met Sanchez. Sanchez heeft een persoonlijk akkoord met de Spurs, terwijl de clubs er blijkbaar nog steeds niet uit zijn. Waarom geef je dan überhaupt toestemming aan de Spurs om te praten met Sanchez? Kijk eerst maar 's of ze met de vraagprijs over de brug willen komen voordat ze het hoofd van je spelers op hol gaan brengen.

Zeker nu de competitie al begonnen is, laat Ajax zich weer behoorlijk piepelen m.i. Geen verrassing natuurlijk, maar wel treurig dat ze dit weer laten gebeuren.

edit: schijnt nu toch rond te zijn. In 2 termijnen, en geen 50 miljoen euro. Te gênant voor woorden dit.

[ Voor 5% gewijzigd door Gaius op 18-08-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Nigel de Jong kan inderdaad echt niet meer. Dat is alleen al qua type een speler van het vorige decennium. Hij kan prima sloopwerk verrichten als je met kont in de goal speelt maar zodra je vooruit wilt spelen of überhaupt een dynamisch middenveld met veel lopende mensen wilt heb je niks aan hem. Dat zag je ook in zijn laatste interlands bij Oranje. Zelfs op het WK ging het spel er al op vooruit toen Clasie in de laatste wedstrijd mee mocht doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gaius schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:54:
[...]

Ik snap het ook niet. Ook dat gezeik met Sanchez. Sanchez heeft een persoonlijk akkoord met de Spurs, terwijl de clubs er blijkbaar nog steeds niet uit zijn. Waarom geef je dan überhaupt toestemming aan de Spurs om te praten met Sanchez? Kijk eerst maar 's of ze met de vraagprijs over de brug willen komen voordat ze het hoofd van je spelers op hol gaan brengen.

Zeker nu de competitie al begonnen is, laat Ajax zich weer behoorlijk piepelen m.i. Geen verrassing natuurlijk, maar wel treurig dat ze dit weer laten gebeuren.

edit: schijnt nu toch rond te zijn. In 2 termijnen, en geen 50 miljoen euro. Te gênant voor woorden dit.
Sanchez heeft ook 8 zaakwaarnemers 8)7 die jongen is nu al verpest door die lui.
35 miljoen + 10 miljoen = 45 miljoen, geen 50, maar nog steeds dikke prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbdeiman schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:08:
[...]

Eigenlijk meer een zelfstandige coach waar het technische hart mee wil werken en die ook zijn vrijheid pakt/ krijgt. Een type Bos dus eigenlijk, die negeerde dat TH vrij redelijk en met zijn eigen plan wist hij echt een team te smeden, die voor elkaar door het vuur ging.
Ik denk vooral dat het TH in moet zien dat zij wel iets te vertellen hebben, maar dat de coach bepaald wie speelt, op welke manier wordt gespeeld en een advies geeft over spelersmateriaal wat evt. ontbreekt. Het is aan het TH om daar aan mee te werken in plaats van een coach tegen te werken ,of zelfs (waarmee ik niet beweer dat dit is gebeurt) weg te jagen omdat hij niet precies doet wat zij zeggen.

Het idee achter een technisch hart is op zichzelf wel prima, alleen moeten zij niet bepalend zijn, maar ondersteunend. Dat schijnt nog wel eens vergeten te worden, waardoor er wrijving ontstaat of een stroman wordt aangesteld.
Is indertijd al door menigeen als kritiekpunt gegeven op het plan Cruijff, dat de verantwoordelijkheden niet goed gedefinieerd waren daarin. Het ging nogal naïef ervan uit dat het wel geregeld werd door mensen met voetbal knowhow omdat die allemaal wel hetzelfde zouden zien, zoals je dat bij recreanten elftallen doet in de kleedkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:11:
Gewoon als de donder zorgen dat Louis van Gaal de scepter overneemt bij Ajax, een nieuwe technische staf aanstellen bestaande uit Ten Hag als trainer en het duo Adriaanse/Jonk er naast zetten als assistent.
Kan me je hoop voorstellen. Maar zie dat eerlijk gezegd niet gebeuren. Betwijfel of van Gaal nog zin heeft iets te doen in het voetbal. En of die overige drie er zin in hebben in deze slangenkuil te gaan stappen op dit moment? Het rottige bij Ajax is volgens mij dat je clubjes in een club hebt. Bosz is mede daarom opgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:41:
[...]
Kan me je hoop voorstellen. Maar zie dat eerlijk gezegd niet gebeuren. Betwijfel of van Gaal nog zin heeft iets te doen in het voetbal. En of die overige drie er zin in hebben in deze slangenkuil te gaan stappen op dit moment? Het rottige bij Ajax is volgens mij dat je clubjes in een club hebt. Bosz is mede daarom opgestapt.
Van Gaal werkt alleen als hij er de Van Gaal-show van kan maken. En gezien zijn trackrecord qua aankopen en hoeveel geld Ajax momenteel heeft, lijkt me dat een bijzonder dure en onrendabele show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:50
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:33:
[...]

Is indertijd al door menigeen als kritiekpunt gegeven op het plan Cruijff, dat de verantwoordelijkheden niet goed gedefinieerd waren daarin. Het ging nogal naïef ervan uit dat het wel geregeld werd door mensen met voetbal knowhow omdat die allemaal wel hetzelfde zouden zien, zoals je dat bij recreanten elftallen doet in de kleedkamer.
Ik kan je vanuit ervaring zeggen dat als we met 15 man in de kleedkamer zitten er ook zo'n 15 meningen zijn hoor :+
Maar inderdaad, die kritiek is toen geuit, het lijkt nu alleen meer op de voorgrond te komen en duidelijk te worden dat het inderdaad terechte kritiek is/ was op het plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blauwschaap schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:43:
[...]

Dit inderdaad...

Uiteraard zal het in de praktijk allemaal wat lastiger zijn. Maar dit is nu gewoon structureel geworden bij Ajax.
Als andere teams die meedraaien in de (sub)top het wel zo voor elkaar kunnen krijgen. Vitesse, Utrecht en Feyenoord hebben het wel redelijk voor elkaar volgens mij.

In de laatste periode nog een belangrijke speler laten vertrekken, is geen handige zet. Aan de andere kant, aangezien hij persoonlijk rond was, zou een blokkade een ontevreden speler opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:59
Wat Ajax nodig heeft is iemand die schoon schip maakt. Dat technisch hart eruit inclusief K+K en K.

v/d Sar is ongeschikt, al vaker aangetoond. Bergkamp kan je proberen te houden, maar dan wel aan de ketting.

v Gaal zou daar prima toe in staat zijn inderdaad, maar die komt toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat gaat van Gaal alleen nooit worden, gezien de strijd tussen hem en Cruijff en paar jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Van Gaal gaat niks meer doen, zeker niet in zo'n wespennest.
Ik denk dat de circel wordt verbroken zodra 1 van de heren gaat vertrekken een keer, en mijn gevoel zegt dat Marc dat gaat zijn. Denk dat Bergkamp ook niet eeuwig op die positie blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las op internet dat Larsson van Heerenveen twee opties als clubs heeft, Benfica en Feyenoord... Apart.

En dat Bel Hasani uit de selectie is gezet door van de Brom. Wederom apart. Toch bepaald geen nare speler lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Weet niet of je blij moet zijn met Larsson. Zijn voetballende kwaliteiten staan buiten kijf. Boetius speelt echter erg goed atm. En dan nog zijn maniertjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ik mag aannemen dat ze hem dan niet als linksbuiten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
D-e-n schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:28:
Ik mag aannemen dat ze hem dan niet als linksbuiten halen.
idd, als rechtsback zie ik nog wel een vacature

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ankona schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:36:
[...]

idd, als rechtsback zie ik nog wel een vacature
Even serieus. Boetius is volgens mij prima begonnen. Aangezien je niet zoveel geld uitgeeft voor een bankzitter zouden ze dan meer opties voor hem zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:29
Ik zou als ik Ajax was flink gaan investeren. Trek wat geld uit je portemonnee voor Denswil. Uitstekende verdediger die goed bij de club past. Ook al kost hij misschien 10 miljoen, hij zal perfect voor Ajax zijn op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:44:
[...]

Even serieus. Boetius is volgens mij prima begonnen. Aangezien je niet zoveel geld uitgeeft voor een bankzitter zouden ze dan meer opties voor hem zien
Als aanvallende middenvelder lijkt me, dus concurrent voor Toornstra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ajax maakt het nu ook eindelijk definitief, en noemt 40 vast + 2 miljoen variabel.

Nu moeten ze het inderdaad investeren, en snel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

hotymoty schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:16:
Ik zou als ik Ajax was flink gaan investeren. Trek wat geld uit je portemonnee voor Denswil. Uitstekende verdediger die goed bij de club past. Ook al kost hij misschien 10 miljoen, hij zal perfect voor Ajax zijn op dit moment.
Denswil is dan ook gewoon ex-Ajax natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tja Ajax verliest nu al bijna zicht op Europees voetbal. Ze hadden toch beter moeten anticiperen op de vertrekkers.
Dit kost geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:29
Jorgen schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:29:
[...]

Denswil is dan ook gewoon ex-Ajax natuurlijk :)
Ja klopt, ik snapte toen al niet dat Ajax hem heeft laten gaan. Ik had hem binnen gehaald als ik Marcie was!😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Harribo schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:39:
Tja Ajax verliest nu al bijna zicht op Europees voetbal. Ze hadden toch beter moeten anticiperen op de vertrekkers.
Dit kost geld
Minder dan Sanchez heeft opgebracht, de Europa League is helaas niet zo'n vetpot.. Maar qua prestige zou het zeker een klap zijn, de top 3 van Nederland hoort gewoon Europees te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De finale halen is ook wat waard, je zet jezelf weer op de kaart en dergelijke prestaties helpen ook bij potentiele aankopen binnenhalen, als ze op tijd hadden doorgepakt met het daadwerkelijk bij elkaar houden en versterken van de selectie.

Nu dreigt het weer op een vroege afgang zoals die ook zo vaak is voor gekomen uit te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:48

Grudgie

PSN: Grudgie7

Feyenoord slaat toe en legt Larsson vast

https://www.vi.nl/nieuws/...-toe-en-legt-larsson-vast

Komt ook totaal uit het niets. Welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Apart idd, vooral omdat ze met Boetius en Berghuis eigenlijk twee flankspelers hebben gehaald, nu nummer 3 dus. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij een top 3 club, heb altijd een beetje mijn twijfels gehad bij hem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wtf. Waar moet die dan gaan spelen? Rare aankoop imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Grudgie schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:08:

:o Did not see that coming. Dat moet haast wel het einde van ofwel Boëtius ofwel Berghuis betekenen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Gynnad schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:09:
Apart idd, vooral omdat ze met Boetius en Berghuis eigenlijk twee flankspelers hebben gehaald, nu nummer 3 dus. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij een top 3 club, heb altijd een beetje mijn twijfels gehad bij hem..
Je moet toch wat achter de hand hebben. Met alleen Bilal red je het niet. Stel dat JP of Berghuis geblesseerd raken. En je kan nu wat makkelijker wisselen. :) Prima aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:29
Grudgie schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:08:

Larsson is toch voor links ? Dan moet die het gevecht aan gaan met Boetius.

Rechts hebben we Berghuis en Bilal

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
naitsoezn schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:10:
[...]

:o Did not see that coming. Dat moet haast wel het einde van ofwel Boëtius ofwel Berghuis betekenen...
Meer het einde van Bilal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Vorig seizoen klaagde iedereen over de breedte bij Feyenoord, nu doen ze er wat aan en is het ineens raar. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Zullen we het eerst gewoon zien hoe die jongen het gaat doen bij Feyenoord en dan pas oordelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Heb nu wel het idee dat Mo el Hankouri geen kans meer gaat krijgen en toch een jaartje naar Dordt gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:38
Opzich een vreemde aankoop, maar wel goed om wat meer aanvallende opties te hebben. Opzich zou een ruiling met Bilal niet eens zo gek zijn. Maar er zijn nu wel genoeg spelers om uit te kiezen in een druk programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik had liever nog een back/verdediger of aanvallende middenvelder erbij gezien. Maar goed. We kunnen we gaan stellen dat Feyenoord een hele sterke/brede selectie heeft nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik zie ze niet met z'n drieën in de basis staan eerlijk gezegd. Bilal zag er sowieso al niet. ;) Geen basis bij Feyenoord lijkt me toch wel einde (serieuze) carrière op die leeftijden.

[ Voor 15% gewijzigd door naitsoezn op 18-08-2017 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Je kan ook nog rouleren? Er komen straks CL wedstrijden voor Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zie nu dat de transfer van Sanchez afhangt van medische keuring ( logisch ) en werkvergunning.

Nou vraag ik me af. Heel strikt komt ie toch niet in aanmerking voor een werkvergunning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
D-e-n schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:44:
[...]

Klopt, een Boetius doet het prima. Volwaardige dubbele bezetting op alle posities is natuurlijk wel wenselijk maar ook duur en je loopt het risico dat spelers die dan voor hun gevoel teveel moeten banken ontevreden worden.
De vraag is of hij ook op rechts uit de voeten kan of door het centrum als aanvallende middenvelder. En dan de concurrentie met Vilhena en Toornstra (die op zijn beurt ook wel weer als rechtsbuiten kan spelen)

Maar los daarvan, ik denk dat alle plekken redelijk gevuld zijn alleen op dit moment maak ik me zorgen om de rechtsback positie. (en voor de zwaardere wedstrijden ook wel een beetje over Haps op links, prima voetballer maar verdedigend schiet hij wat tekort voor een back)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 21:05
Leon Zwiers schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:46:
Zie nu dat de transfer van Sanchez afhangt van medische keuring ( logisch ) en werkvergunning.

Nou vraag ik me af. Heel strikt komt ie toch niet in aanmerking voor een werkvergunning?
International die x aantal van de laatste y aantal interlands gespeeld heeft of een uitzonderlijk talent.
Hij heeft al voor het nationale elftal gespeeld en met die prijs kun je zeggen dat het een groot talent is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Daar zat toch al geen toekomst in.

Goede aankoop voor Feyenoord.
Zij roeren zich wel op de transfermarkt, ook al is het met heel beperkt scouten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
TerrorSource schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:11:
[...]

Larsson is toch voor links ? Dan moet die het gevecht aan gaan met Boetius.

Rechts hebben we Berghuis en Bilal
Bilal en Kramer zijn een soort jokers. Zijn heel andere soort spelers dan de rest. Bilal vooral door zijn snelheid, Kramer als vechter etter in de punt.
Zulke spelers passen niet in het systeem waar Feyenoord mee speelt maar zouden goud kunnen zijn om met wissels het spel te kantelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 21:05
Gynnad schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:55:
[...]

Minder dan Sanchez heeft opgebracht, de Europa League is helaas niet zo'n vetpot.. Maar qua prestige zou het zeker een klap zijn, de top 3 van Nederland hoort gewoon Europees te spelen.
Voor Nederland is de klap ook hard als Ajax eruit vliegt.
Volgend seizoen moet de kampioen van Nederland een voorronde spelen voor de CL. En de kans is groot dat dit een tijdje zo blijft, als Ajax dit seizoen niet in Europa speelt is die kans nog groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Als er dit seizoen een beetje gepresteerd werd dan was dat voorronden CL maar 1 malig. Zoals het er nu uitziet zitten we voorlopig niet op die plek 10-11. Beetje jammer dat Ajax zijn eigen topresultaat van vorig seizoen weer om zeep helpt voor het NL voetbal en dat PSV een wanprestatie heeft geleverd.

Heel erg hopen dat Ajax volgende week zich alsnog plaatst en dat Utrecht overeind blijft tegen Zenit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:46:

Hij (als 21-jarige of jonger) moet in 30% van de interlands in het afgelopen jaar gespeeld hebben ... zo te zien voldoet ie daar niet aan. EDIT: dat is alleen om er automatisch voor in aanmerking te komen, kan alsnog door de commissie ervan te overtuigen dat hij een meerwaarde is/zal worden net als bij Richarlison.
http://www.hertfordshirem...0466727-detail/story.html
http://www.hertfordshirem...0466291-detail/story.html
Aangezien Colombia een top 10 land is en hij al z'n debuut gemaakt heeft zou ie goede kans moeten maken.
Ah hier nog duidelijk met bijkomende criteria: https://7500toholte.sbnat...ty-european-union-croatia

Die Larsson transfer saga is wel heel erg 'apart' geëindigd. Zou eerst al bij Fiorentina zitten, toen ... ?, vorige week zou ie nog zo goed als zeker naar Metz gaan en dan las ik net nog twee één andere club (Benfica) om uiteindelijk bij bff St.Juste aan te sluiten :D .

[ Voor 65% gewijzigd door apis29 op 18-08-2017 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Leon Zwiers schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:32:
Ik had liever nog een back/verdediger of aanvallende middenvelder erbij gezien. Maar goed. We kunnen we gaan stellen dat Feyenoord een hele sterke/brede selectie heeft nu.
Feyenoord doet het goed. Nu wachten op Troupee en ze hebben alle talenten van het afgelopen jaar binnen gehengeld. ;)

Ik zie de subtop sowieso geen kampioen worden dit jaar. Ajax heeft de boel wel weer aardig vergooid aan het begin van het seizoen en zal nog heel hard gas moeten geven om niet net als vorige jaar het complete seizoen achter Feyenoord aan te moeten lopen. PSV? Tja, daar is al genoeg over gezegd toch? Gaat het dit jaar ook niet worden. Met andere woorden: Feyenoord kampioen.

Edit: lees net op VI dat Ajax maar € 40 miljoen krijgt voor Davinson Sanchez en dat dit op kan lopen tot maximaal € 42 miljoen. Daar had toch meer in moeten zitten.

[ Voor 83% gewijzigd door Jorgen op 18-08-2017 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik ben nog niet zo overtuigd van Larsson.
Maar we zullen zien.

Duh.... Sanchez voor 40 is toch prima deal?

[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 18-08-2017 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Jorgen schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:27:
[...]

Feyenoord doet het goed. Nu wachten op Troupee en ze hebben alle talenten van het afgelopen jaar binnen gehengeld. ;)

Ik zie de subtop sowieso geen kampioen worden dit jaar. Ajax heeft de boel wel weer aardig vergooid aan het begin van het seizoen en zal nog heel hard gas moeten geven om niet net als vorige jaar het complete seizoen achter Feyenoord aan te moeten lopen. PSV? Tja, daar is al genoeg over gezegd toch? Gaat het dit jaar ook niet worden. Met andere woorden: Feyenoord kampioen.

Edit: lees net op VI dat Ajax maar € 40 miljoen krijgt voor Davinson Sanchez en dat dit op kan lopen tot maximaal € 42 miljoen. Daar had toch meer in moeten zitten.
Wie weet kunnen we wat geld van Ajax lenen, die doen er toch niks mee >:)
Harribo schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:38:
Ik ben nog niet zo overtuigd van Larsson.
Maar we zullen zien.
Eens, eerst zien of hij het niveau wel aan kan. Hij was bij Heerenveen ook niet altijd even stabiel op een bepaald niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Vitesse maakt tegen Roda niet echt een lekkere indruk. Staan wel voor door een mooie goal van Matavz

Edit: Pingel Roda. Vitesse doet een Ajaxje

[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 18-08-2017 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
En gelijk, doelpunt Pasveer

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Wat een aankoop weer door Martin van Geel. Er staat nu echt een ijzersterke selectie met een goede mix van ervaring en talent. Ik word wel een beetje moe van mensen die zeggen dat Feyenoord te makkelijk scout. Alsof het halen van dure tieners zaligmakend is. Kijk Ajax, Cassiera en Neres hebben bijna 20 miljoen gekost maar moeten hun waarde nog tonen. Van Larsson weet je direct wat je in huis haalt en kun je na 2/3 seizoenen ook nog voor een goed bedrag verkopen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik zou graag Ayoub nog zien komen. Dan kan je in de winter nog een back halen.

En RVP mag ook nog wel komen, maar die zal denk ik in Turkije blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Laat Ayoub lekker zitten, daar hebben we Tapia voor die nog wel een kans verdient. Op het middenveld zit het nu wel goed en een back hebben we ook niet direct nodig. Behalve als Lord Nelom vertrekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tapia mag van mij per direct verkocht worden. Dat die ooit gehaald is begrijp ik nog steeds niet. Ayoub is een perfecte stand in van Toornstra en kan goed concurreren met m. Tapia is een soort 4e keus nu. Amrabat heb ik hoger zitten dan Tapia

Ik zou graag nog een back zien omdat ik niet het gevoel heb dat Diks een stabiele RB gaat zijn. Nieuwkoop is jong, die gaat ook niet het hele seizoen top spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Nelom en Tapia zijn te licht, die kunnen het niveau niet aan en zullen dat ook niet halen. Met Amrebat erbij is de selectie op het middenveld wel breder geworden maar in de verdediging heb je eigenlijk niets achter de hand.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ayoub haal je als vervanger van El Ahmadi, daar hebben we Amrabat voor. Larsson kan ook op de plek van Toornstra spelen dus het middenveld zit gewoon goed. Tapia wil ik wel een laatste kans geven dit seizoen.

In de verdediging heb je genoeg centrale verdedigers, Van Beek staat ook weer op het trainingsveld en Juste kan je zo inbrengen. De rest van de ruimte kun je wel opvullen met talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Tapia is om te huilen. Heb ik nog geen enkele normale wedstrijd zien spelen voor Feyenoord. Die mag echt weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 22:03
En dan nog boos zijn en een wegwerpgebaar maken. En daarna respectloos nog over Cassierra heen stappen. Wat een gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Fleximex schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:49:
[...]

En dan nog boos zijn en een wegwerpgebaar maken. En daarna respectloos nog over Cassierra heen stappen. Wat een gek 8)7
Hij maakt eerst nog een gebaar van 'ik speel de bal'. Heel lang schorsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ja echt bizar, aan het commentaar te horen was het niet de eerste keer dat hij zo'n trap gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:29:
Tapia mag van mij per direct verkocht worden.
Ik had hem als verdediger nog wel willen zien.
Ayoub is een perfecte stand in van Toornstra
Ayoub is een heel ander type. Die is eerder stand in voor Vilhena. Ik zie Larsson nu als de andere optie voor Toornstra.

Van Persie moeten ze nu niet meer halen wat mij betreft. Je hebt voor de aanvallende posities achter Jorgensen nu vier man voor drie plekken. Dan wordt van Persie wel een dure backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
D-e-n schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:04:
[...]
Van Persie moeten ze nu niet meer halen wat mij betreft. Je hebt voor de aanvallende posities achter Jorgensen nu vier man voor drie plekken. Dan wordt van Persie wel een dure backup
Wanneer Van Persie echt een reële optie is, zou Feyenoord dat naar mijn idee echt moeten doen. Larsson zou eventueel wel als optie voor Toornstra kunnen, mits hij het waar kan maken. Maar voor de spitspositie is er geen serieus alternatief achter Jorgensen naar mijn idee? Van Persie kan beide rollen invullen en neemt daarnaast nog heel veel ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Van Persie is veel en veel te duur om als backup voor Jorgensen te dienen. Vergeet niet dat hij, in tegenstelling tot Larsson, nooit meer geld oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

CR1691 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:22:
Van Larsson weet je direct wat je in huis haalt en kun je na 2/3 seizoenen ook nog voor een goed bedrag verkopen.
Grappig, toen hij aan andere clubs gelinked werd moest je nog uitkijken dat hij zo moeilijk was. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankona schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:56:
[...]

Bilal en Kramer zijn een soort jokers. Zijn heel andere soort spelers dan de rest. Bilal vooral door zijn snelheid, Kramer als vechter etter in de punt.
Zulke spelers passen niet in het systeem waar Feyenoord mee speelt maar zouden goud kunnen zijn om met wissels het spel te kantelen.
Bleek een paar weken geleden belangstelling te zijn voor Kramer maar Feyenoord wilde hem niet laten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:41:
Tapia is om te huilen. Heb ik nog geen enkele normale wedstrijd zien spelen voor Feyenoord. Die mag echt weg.
Speelde tegen Hoffenheim in de voorbereiding op de plek van Botteghin en liet zien dat hij daar wel degelijk meerwaarde had ten opzichte van Botteghin, vooral voor wat betreft opbouw. Hij strooide in die wedstrijd met strakke passes, niet van die trage hoge boogballen, waarmee hij het spel danig versnelde.

Tapia moet je in mijn ogen echt niet laten gaan. Die gozer heeft veel potentie. Op meerdere posities. Wat voor mijn gevoel overigens voor meer spelers bij Feyenoord geldt. Daarin is Feyenoord zich allengs echt aan het onderscheiden, met spelers die op meerdere plekken goed uit de voeten kunnen. Waardoor het als tegenstander lastig is te anticiperen op de opstelling van Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Lees net dat zure stukje van Verweij van de Telegrof over de scheve salarisverhoudingen in de Ajax jeugd. Maar verdient die Neres echt het maximum salaris?

Als dat zo is...... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 08:30:
Lees net dat zure stukje van Verweij van de Telegrof over de scheve salarisverhoudingen in de Ajax jeugd. Maar verdient die Neres echt het maximum salaris?

Als dat zo is...... 8)7
Meestal met buitenlandse spelers, moeten die sowieso niet al een hoog minimaal salaris betaald worden? (Geloof 4 ton minimaal voor buiten EU)

Ik snap niet zo goed waar dat gezeur op Neres ineens vandaan komt? Omdat hij nu 1x keer basis speelde en niet werd aangespeeld en gebruikt in de wedstrijd? Wim zijn analyse in de rust was anders vrij duidelijk daarin.
De invalbeurten die hij kreeg speelde hij prima, aantal doelpunten gemaakt en assists gegeven. Qua rendement volgens mij hetzelfde als Kluivert.

Maar hey we moeten wat te zeuren hebben? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik snap niet dat een Ajax aan een jochie wat alles nog te bewijzen heeft ( had pas 3 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld toen ie werdt gehaald ) al meteen buiten die enorme transfersom ook nog het maximum salaris bij Ajax krijgt... Laat m lekker "modaal" beginnen en zichzelf eerst een meerwaarde tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 20:14
Martinusz schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 08:40:
[...]

Ik snap niet zo goed waar dat gezeur op Neres ineens vandaan komt? Omdat hij nu 1x keer basis speelde en niet werd aangespeeld en gebruikt in de wedstrijd? Wim zijn analyse in de rust was anders vrij duidelijk daarin.
De invalbeurten die hij kreeg speelde hij prima, aantal doelpunten gemaakt en assists gegeven. Qua rendement volgens mij hetzelfde als Kluivert.

Maar hey we moeten wat te zeuren hebben? :?
Het gaat er mij om dat je als Ajax zijnde niet in de positie bent om talentjes te kopen. Als je een aankoop doet (zelfs voor Ajax begrippen qua geld) moet je iemand hebben van een dusdanig kaliber, die er meteen staat en het elftal op sleeptouw kan nemen of met een individuele actie een wedstrijd kan beslissen. De Chelsea's en PSG's van deze wereld kunnen zich dat soort dingen makkelijk veroorloven. Als het mislukt is het jammer. Next! Maar wij in Nederland zijn gewoon niet in die positie om voor 12 of 15 miljoen e.o.a. talentje aan te trekken en maar hopen dat ie slaagt. Bovendien vind ik het huidige elftal totaal geen uitstraling en overtuiging hebben. Als je donderdag ook die koppies allemaal zag. Zo'n Ziyech bijvoorbeeld. Als iets mislukt, loopt ie erbij zo van mwa jammer dan volgende keer beter. Sorry, maar dat kan echt niet bij Ajax, vind ik. Oké, het is geen vergelijking maar kijk maar eens naar de uitstraling van spelers van Real Madrid bijvoorbeeld. Alleen al de uitstaling en zelfvertrouwen wat er van die gasten spat als ze het veld opkomen zegt al genoeg. Dan heb je als tegenstander al zoiets van shit, dit gaat een zware avond worden. Nou, dat zie ik gewoon niet bij Ajax. Het zijn allemaal jochies, geen kerels. En het is geen zeuren maar omdat het je cluppie is, doet het gewoon pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:16

Oekol

waka waka hey hey

Dus Pereiro op 10 is een goeie zet. Daardoor kan Maher als die niet verkocht wordt ook weer nieuw leven ingeblazen worden bij PSV. Dat zie ik eigenlijk wel zitten, bij AZ was die op 10 echt goed.. Heb je direct goeie stand in. Eventueel van Ginkel, maar liever pereiro daar en Maher keer kans geven keer.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 08:42:
Ik snap niet dat een Ajax aan een jochie wat alles nog te bewijzen heeft ( had pas 3 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld toen ie werdt gehaald ) al meteen buiten die enorme transfersom ook nog het maximum salaris bij Ajax krijgt... Laat m lekker "modaal" beginnen en zichzelf eerst een meerwaarde tonen.
Ajax zat op een wolk omdat ze met Onana, Dolberg en Sanchez drie keer in korte tijd de loterij gewonnen hadden. Daarom denkt iedereen dat alles wat aangekocht wordt zich snel tot goud ontwikkelt.

alles kan off-topic

Pagina: 1 ... 30 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.