Ben bang dat er weer 3 Colombianen/Brazilianen worden gekocht, waarvan je niet weet hoe ze het hier gaan doen. Ineens lijkt de focus alleen nog maar op die landen te liggen 
Ik zou nog liever Kashia van Vitesse kopen dan weer een onbekend talent, alleen ik verwacht niet dat de wat betere verdedigers in de markt nu denken ja leuk ik ga naar Ajax!
Het beetje hoop dat vorig jaar werd gezaaid, een beetje werd geoogst, is nu weer plat getrapt.
Ik zou nog liever Kashia van Vitesse kopen dan weer een onbekend talent, alleen ik verwacht niet dat de wat betere verdedigers in de markt nu denken ja leuk ik ga naar Ajax!
Hier ook, waar anderen druk bezig waren met Feyenoord sentimenten van Bosz of over dat hij in x jaar x clubs heeft getraind, wist ik dat zijn visie perfect past bij Ajax. Dat bleek later ook en vervolgens laat je als Ajax zijnde de beste trainer die je had kunnen wensen op dit moment gaan.Han schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:01:
Bij de komst van Bosz was ik zowat de enige hier die direct op de tafel danste van geluk.
Het beetje hoop dat vorig jaar werd gezaaid, een beetje werd geoogst, is nu weer plat getrapt.

[ Voor 45% gewijzigd door Martinusz op 18-08-2017 11:07 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.