Dat boeit mij nu even geen flikker.MrMistral schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:13:
[...]
Dat is wel het laatste wwaar iedereen mee bezig is..
Appie ook, echt een toffe kerel, je gunt het niemand maar juist hem, fuck
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat boeit mij nu even geen flikker.MrMistral schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:13:
[...]
Dat is wel het laatste wwaar iedereen mee bezig is..
UPDATE NOURI | Er was sprake van hartritmestoornissen. Hij is stabiel, heeft hartslag & wordt in slaap gehouden.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 08-07-2017 19:25 ]
[ Voor 30% gewijzigd door 418O2 op 08-07-2017 18:17 ]
Verwijderd
Evander Sno heeft ook nog jaren kunnen voetballen, weliswaar niet meer op het niveau wat die voorheen had(Volgens zijn eigen woorden "omdat je dan minder durft").418O2 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:15:
UPDATE NOURI | Er was sprake van hartritmestoornissen. Hij is stabiel, heeft hartslag & wordt in slaap gehouden.
Dat is wel een opluchting, maakte me wel echt zorgen. Kan wel eens einde carrière betekenen
Volgens mij was mede het probleem met de medische keuring. Ondanks dat het goed gaat en het voorkomen minder snel/beter door ingebouwde ICD, nemen clubs vaak niet het risico.Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:20:
[...]
Evander Sno heeft ook nog jaren kunnen voetballen, weliswaar niet meer op het niveau wat die voorheen had(Volgens zijn eigen woorden "omdat je dan minder durft").
Maar het hoeft nog geen einde verhaal te zijn, vooral omdat die nog zo jong is.
Maar de kans is inderdaad wel groot dat die niet meer 100% de oude word.
Het niveau dat hij kan halen, kan je enkel halen als je topfit bent. Ik hoop dat het meevalt en eenmalig wasVerwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:20:
[...]
Evander Sno heeft ook nog jaren kunnen voetballen, weliswaar niet meer op het niveau wat die voorheen had(Volgens zijn eigen woorden "omdat je dan minder durft").
Maar het hoeft nog geen einde verhaal te zijn, vooral omdat die nog zo jong is.
Maar de kans is inderdaad wel groot dat die niet meer 100% de oude word.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 08-07-2017 18:53 ]
alles kan off-topic
Ajax zegt buiten levensgevaar gelukkig.PWM schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:09:
Stabiel zegt helaas niet. Stabiel slecht, is ook stabiel.
Heel vervelend om te zien. Sterkte aan hem. 20 jaar, pff
Kan alle kanten op, kan eenmalig zijn, kan terugkomen etc. Wat vooral belangrijk voor hem is, is of hij zuurstoftekort heeft gehad of niet.HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 23:25:
[...]
Ajax zegt buiten levensgevaar gelukkig.
Hoe erg zijn hartritmestoornissen eigenlijk? Lees verschillende verhalen, zal dit waarschijnlijk liggen aan de vorm/oorzaak?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hartritmestoornissen kunnen onschuldig ( atriale ritmestoornissen ) zijn, of zoals je hier hebt gezien, dodelijk ( ventriculaire ritmestoornissen ).HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 23:25:
[...]
Ajax zegt buiten levensgevaar gelukkig.
Hoe erg zijn hartritmestoornissen eigenlijk? Lees verschillende verhalen, zal dit waarschijnlijk liggen aan de vorm/oorzaak?
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 09-07-2017 00:17 ]
Eens dat vaak topsporters teveel hooi op hun vork nemen of ze worden gepusht door de trainer om over hun kunnen heen te gaan, maar het kan ook een genetisch iets zijn. Bij mij in de familie aan m'n vader's kant zijn ook hartproblemen. Mijn opa is aan een hartstilstand overleden en mijn vader heeft een paar jaar geleden ook een hartinfarct gehad, maar die heeft het wel overleefd, dus grote kans dat ik het ook heb, al heb ik nog niets ervaren, maar dat kan natuurlijk altijd nog komen. Misschien is dat bij Nouri ook het geval. Ik ben geen expert, maar voor zover ik weet kunnen hartproblemen ook dus ook een genetisch iets zijn. Hopelijk komt ie er snel bovenop.Ankona schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:13:
Hart problemen tijdens het sporten is, zeker op die leeftijd, heel ernstig. Veel gevaarlijker dan wanneer het iemand van 40 zou treffen. Wat dat betreft is het heel goed nieuws dat ze hem hebben kunnen reanimeren en stabiel hebben.
Inderdaad, 6 miljoen zou Feyenoord geboden hebben en PSV is daar overheen gegaan. Dat is hij gewoon niet waard, imo.Leon Zwiers schreef op maandag 10 juli 2017 @ 02:13:
Feyenoord had Luckassen ook gewild lees ik in het transfernieuws, blij dat dat niet doorgaat en PSV ermee opgescheept zit. Snap ook niet zo dat men maar die AZ spelers blijft kopen. Bij AZ in de subtop doen ze het prima, maar ze falen nagenoeg allemaal bij de top 3.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Overrated speler.Leon Zwiers schreef op maandag 10 juli 2017 @ 02:13:
Feyenoord had Luckassen ook gewild lees ik in het transfernieuws, blij dat dat niet doorgaat en PSV ermee opgescheept zit. Snap ook niet zo dat men maar die AZ spelers blijft kopen. Bij AZ in de subtop doen ze het prima, maar ze falen nagenoeg allemaal bij de top 3.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hersenschade zal niet zo snel zijn, dat zie je meer bij hartaanvallen, waarbij de persoon tijdje geen zuurstof in de hersenen heeft. Zoals het eruit zag heeft Nouri in het begin zelf geademd en is daarna ondersteund, gereanimeerd. Laten we in ieder geval hopen dat hij er goed uit komt en dan kunnen ze gaan kijken wat voor type hartritmestoornis hij heeft. Overigens hoeft het helemaal niet einde carriere te betekenen, het komt meer voor dan we denken, zie ook dit bericht.MarvinG schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:27:
Geloof dat de familie van Nouri vandaag meer nieuws krijgt over eventuele hersenschade. Laten we hopen dat het positief nieuws is!
Dat is nog afwachten.Deadsy schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:40:
Luckassen gaat dus blijkbaar de vervanger van Moreno worden bij PSV.
Hoe kom je hierbij?ph4ge schreef op maandag 10 juli 2017 @ 07:07:
Inderdaad, 6 miljoen zou Feyenoord geboden hebben en PSV is daar overheen gegaan.
Het zijn allemaal geruchten, elk blad heeft zo zijn eigen belangen en ingangen. Het Eindhovens Dagblad meldde dat PSV meer had geboden dan Feyenoord dat 6 miljoen Euro bood. Op zich ook niet zo gek, geld speelt altijd een grote rol bij dit soort keuzes. Sportief is het natuurlijk aantrekkelijk om CL te spelen in de Kuip terwijl het bij PSV niet zo lekker loopt, dus geld zal vast een rol spelen.Baseman77 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:30:
Hoe kom je hier nu weer bij?
[ Voor 47% gewijzigd door ph4ge op 10-07-2017 09:41 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee hoor Ambrabat, heeft zelf aangegeven tijdens een interview dat hij meer met PSV heeft dan met Feyenoord.ph4ge schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:34:
[...]
Het zijn allemaal geruchten, elk blad heeft zo zijn eigen belangen en ingangen. Het Eindhovens Dagblad meldde dat PSV meer had geboden dan Feyenoord dat 6 miljoen Euro bood. Op zich ook niet zo gek, geld speelt altijd een grote rol bij dit soort keuzes. Sportief is het natuurlijk aantrekkelijk om CL te spelen in de Kuip terwijl het bij PSV niet zo lekker loopt, dus geld zal vast een rol spelen.
Uiteraard krijg je na een transfer altijd verhalen dat een speler een wit voetje wil halen bij de fans. Ambrabat schijnt ook altijd al gedroomd te hebben van de Kuip en echt niet naar Ajax te hebben gewild.Dat doet het natuurlijk goed bij de fans.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zoals ph4ge al aangaf, geld is de belangrijkste factor in de beslissing. Voetballers zijn de eersten die van hun vermeende clubvoorkeur afstappen.Mars18 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:42:
[...]
Nee hoor Ambrabat, heeft zelf aangegeven tijdens een interview dat hij meer met PSV heeft dan met Feyenoord.
FCG
Ho ho....die doen het natuurlijk om het voetbal in China te stimuleren en verder te brengenjeka schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:08:
Nee hoor. Elke voetballer speelt in China omdat het zo'n geweldig voetballand is. Geld is bij een voetballer geen factor.
Oh ?Mars18 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:42:
[...]
Nee hoor Ambrabat, heeft zelf aangegeven tijdens een interview dat hij meer met PSV heeft dan met Feyenoord.
En ze sliepen als kind al in een pyjama van de betr.Chinese club ...jeka schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:08:
Elke voetballer speelt in China omdat het zo'n geweldig voetballand is.
[ Voor 53% gewijzigd door Goner op 10-07-2017 11:58 ]
Ik heb Amrabat ook nooit ergens horen zeggen dat hij meer met PSV heeft.Goner schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:46:
[...]
Oh ?
Dat was dan niet dit interview ; https://www.vi.nl/pro/ove...d-ik-wil-de-kuip-meemaken
Ik denk dat ik als speler en qua persoonlijkheid goed bij Feyenoord zou passen. En ik wil die Kuip meemaken, hè
EDIT: of worden er nu 2 transfers door elkaar gehaald ? Luckassen en Amrabat ..
[...]
En ze sliepen als kind al in een pyjama van de betr.Chinese club ...
Nee was een interview met Amrabat, ad denk ikGoner schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:46:
[...]
Oh ?
Dat was dan niet dit interview ; https://www.vi.nl/pro/ove...d-ik-wil-de-kuip-meemaken
Ik denk dat ik als speler en qua persoonlijkheid goed bij Feyenoord zou passen. En ik wil die Kuip meemaken, hè
EDIT: of worden er nu 2 transfers door elkaar gehaald ? Luckassen en Amrabat ..
[...]
En ze sliepen als kind al in een pyjama van de betr.Chinese club ...
[ Voor 30% gewijzigd door Mars18 op 10-07-2017 12:26 ]
Dat is zeker waar!ph4ge schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:34:
Het zijn allemaal geruchten, elk blad heeft zo zijn eigen belangen en ingangen.
Nee, ze meldden dit:Het Eindhovens Dagblad meldde dat PSV meer had geboden dan Feyenoord dat 6 miljoen Euro bood.
http://www.ed.nl/psv/psv-...-naar-eindhoven~aa499f8a/PSV troeft Feyenoord af in de strijd om Derrick Luckassen. De verdediger/middenvelder van AZ wilde per se naar PSV en heeft daarmee een akkoord tussen AZ en Feyenoord genegeerd.
Hoeveel er precies wordt betaald, is nog onduidelijk. Naar verluidt wilde Feyenoord ongeveer zes miljoen voor Luckassen betalen. PSV betaalt doorgaans een contant bedrag en belooft een aantal bonussen, bij goede prestaties van speler/club.
Waarschijnlijk wel, maar Luckassen levert volgens de verhalen zijn eigen aandeel in de transfersom in en dat zou bij een transfer naar Feyenoord niet het geval zijn geweest. Dus in eerste instantie kost het hem geld.Op zich ook niet zo gek, geld speelt altijd een grote rol bij dit soort keuzes. Sportief is het natuurlijk aantrekkelijk om CL te spelen in de Kuip terwijl het bij PSV niet zo lekker loopt, dus geld zal vast een rol spelen.
Verwijderd
Totti kan naar Japan, om te voetballenjeka schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:08:
Nee hoor. Elke voetballer speelt in China omdat het zo'n geweldig voetballand is. Geld is bij een voetballer geen factor.
Sorry, maar je gaat niet reanimeren wanneer zijn hart voldoende bloed door het lichaam pompt. Reanimatie is het kunstmatig overnemen van de ademhaling en de bloedsomloop wanneer er sprake is van zowel een circulatiestilstand als een ademhalingsstilstand. Er is wel degelijk een kans op hersenletsel.Martinusz schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:48:
[...]
Hersenschade zal niet zo snel zijn, dat zie je meer bij hartaanvallen, waarbij de persoon tijdje geen zuurstof in de hersenen heeft. Zoals het eruit zag heeft Nouri in het begin zelf geademd en is daarna ondersteund, gereanimeerd. Laten we in ieder geval hopen dat hij er goed uit komt en dan kunnen ze gaan kijken wat voor type hartritmestoornis hij heeft. Overigens hoeft het helemaal niet einde carriere te betekenen, het komt meer voor dan we denken, zie ook dit bericht.
Is dat zo? ik dacht dat hij alleen naar PSV wilde en niet dat PSV meer had geboden. Maar wat een bedragen voor middelmatige voetballers zeg. Blijf het raar vinden dat als een club een goede speler verkoopt dat men denkt dat dat geld gelijk doorgeschoven kan worden naar andere clubs door enorme bedragen voor spelers te vragen. 10 miljoen voor Haps ????ph4ge schreef op maandag 10 juli 2017 @ 07:07:
[...]
Inderdaad, 6 miljoen zou Feyenoord geboden hebben en PSV is daar overheen gegaan. Dat is hij gewoon niet waard, imo.
[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 10-07-2017 14:53 ]
Wat ik bedoelde te zeggen is dat de kans kleiner is, omdat ze er meteen bij waren, ze waren er al bij toen hij nog zelfstandig ademde en hartslag had. Als iemand een hartaanval krijgt, zit er altijd tijd tussen dat moment en het weer op gang brengen, dan is de kans groter op schade uiteraard.NotSoSteady schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:29:
[...]
Sorry, maar je gaat niet reanimeren wanneer zijn hart voldoende bloed door het lichaam pompt. Reanimatie is het kunstmatig overnemen van de ademhaling en de bloedsomloop wanneer er sprake is van zowel een circulatiestilstand als een ademhalingsstilstand. Er is wel degelijk een kans op hersenletsel.
Je weet dat een ritmestoornis en circulatiestilstand ook als "hartaanval" wordt geclassificeerd? Wat jij bedoelt is waarschijnlijk een infarct door trombosering van een coronair arterie.Martinusz schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:30:
[...]
Wat ik bedoelde te zeggen is dat de kans kleiner is, omdat ze er meteen bij waren, ze waren er al bij toen hij nog zelfstandig ademde en hartslag had. Als iemand een hartaanval krijgt, zit er altijd tijd tussen dat moment en het weer op gang brengen, dan is de kans groter op schade uiteraard.
Maar goed, hopelijk is de schade beperkt, we zullen het wel later horen.
Uiteraard bedoelde ik datLeon Zwiers schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:42:
[...]
Je weet dat een ritmestoornis en circulatiestilstand ook als "hartaanval" wordt geclassificeerd? Wat jij bedoelt is waarschijnlijk een infarct door trombosering van een coronair arterie.
Weer wat geleerdOm het in lekentaal te zeggen, Nouri heeft een hartaanval gehad met als oorzaak een ritmestoornis. Dat ie in slaap werd gehouden ( en dus gekoeld werdt ) is niet positief. Dat betekend dat ie nadat ie zelf weer hartslag/circulatie had niet meteen weer aanspreekbaar was. Anders doen ze dat namelijk niet.
Hersenletsel is zeer zeker mogelijk, zoals als ook mogelijk is dat ie er weinig tot niets aan overhoudt op breingebied. Ik maak mensen mee post-reanimatie die een 20 minuten delay hadden en er zonder schade uitkomen ( zeldzaam ). Maar ook mensen die direct goede BLS/ALS kregen en er als een kwijlende baby uit zijn gekomen.
Hopen voor Nouri op geen schade natuurlijk.....
[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 10-07-2017 17:01 ]
En vanwege het avontuur en omdat het zeer goede competitie is.Martinusz schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:17:
[...]
Ho ho....die doen het natuurlijk om het voetbal in China te stimuleren en verder te brengen
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 10-07-2017 18:00 ]
Ik heb er geen verstand van, maar het nieuws dat nu naar buiten is gekomen is dat ze nog geen neurologische testen kunnen doen omdat hij nog in slaap gehouden wordt.... ik vind dat een slecht teken... zeg ik het goed als ze toch wel pijnprikkels e.d. kunnen testen? Dan heb ik het vermoeden dat daar niet op gereageerd wordt en dat ze dus de hoop verplaatsen naar het wakker-worden-moment... wellicht tegen beter weten in...Leon Zwiers schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:42:
[...]
Je weet dat een ritmestoornis en circulatiestilstand ook als "hartaanval" wordt geclassificeerd? Wat jij bedoelt is waarschijnlijk een infarct door trombosering van een coronair arterie.
Om het in lekentaal te zeggen, Nouri heeft een hartaanval gehad met als oorzaak een ritmestoornis. Dat ie in slaap werd gehouden ( en dus gekoeld werdt ) is niet positief. Dat betekent dat ie nadat ie zelf weer hartslag/circulatie had niet meteen weer aanspreekbaar was. Anders doen ze dat namelijk niet.
Hersenletsel is zeer zeker mogelijk, zoals als ook mogelijk is dat ie er weinig tot niets aan overhoudt op breingebied. Ik maak mensen mee post-reanimatie die een 20 minuten delay hadden en er zonder schade uitkomen ( zeldzaam ). Maar ook mensen die direct goede BLS/ALS kregen en er als een kwijlende baby uit zijn gekomen.
Hopen voor Nouri op geen schade natuurlijk.....
Nee, je kan zolang iemand aan de sedatie ligt helemaal niets zeggen over de neurologische toestand. De slaapmiddelen onderdrukken namelijk bepaalde reflexen en functies die prima in orde kunnen zijn maar door de slaapmiddelen niet werken. Daarom gebruiken we altijd kortwerkende middelen, anders kan een neuroloog zijn ding pas na een paar dagen doen. Met de kortwerkende middelen moet je binnen uren wel wat kunnen zeggen. Pas als die uitgewerkt zijn ( uitgezet zodra koelperiode voorbij is en dan afwachten ) kan je er wat nuttigs over zeggen.P.O. Box schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:31:
[...]
Ik heb er geen verstand van, maar het nieuws dat nu naar buiten is gekomen is dat ze nog geen neurologische testen kunnen doen omdat hij nog in slaap gehouden wordt.... ik vind dat een slecht teken... zeg ik het goed als ze toch wel pijnprikkels e.d. kunnen testen? Dan heb ik het vermoeden dat daar niet op gereageerd wordt en dat ze dus de hoop verplaatsen naar het wakker-worden-moment... wellicht tegen beter weten in...
Jij ljikt er verstand van te hebben... wat denk jij?
[ Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 10-07-2017 20:12 ]
Zouden ze nou ook hebben gekeken wat de oorzaak van zijn hartritmestoornis was of puur en alleen of er schade na de aanval? Er moet toch een reden zijn lijkt me.Leon Zwiers schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:06:
Scans lopen helaas vaak achter op de werkelijkheid. Maar ze zullen ook wel functietests gedaan hebben en filmpje gedraaid, anders ben je niet voorzichtig positief.
Op naar hopelijk volledig herstel!
[ Voor 49% gewijzigd door NotSoSteady op 11-07-2017 20:18 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bloedonderzoek is standaard bij hartklachten, in welke vorm dan ookHackus schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 21:17:
Hoop voor Ajax dat ze ook een groot bloedonderzoek hebben gedaan direct bij het ziekenhuis.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Ben je wel eens naar een JC wedstrijd geweest? Zonde van je geld en tijd.Mars18 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 07:04:
Ik wil graag naar de JC schaal, Feyenoord - Vitesse. Maar hoor niks over kaartverkoop voor de neutrale vakken.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ja in 2008 en vorig jaar met Feyenoord, vorig jaar was vreselijk. 1.5 uur er over gedaan om uit een parkeergarage bij de arena te komenFaddermakker schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:14:
[...]
Ben je wel eens naar een JC wedstrijd geweest? Zonde van je geld en tijd.
Daarom moet je bij de ArenA ook nooit in een parkeergarage parkerenMars18 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:27:
[...]
Ja in 2008 en vorig jaar met Feyenoord, vorig jaar was vreselijk. 1.5 uur er over gedaan om uit een parkeergarage bij de arena te komen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Of je gaat op tijd en parkeert 'boven', dan ben je in 1 minuut eruit.Gynnad schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:36:
[...]
Daarom moet je bij de ArenA ook nooit in een parkeergarage parkerenHet bedrijventerein wat iets verder lopen is, daar kun je direct weg rijden
Heb er jaren in de omgeving gewerkt en idd gewoon vroeg komen en dicht bij de uitgang parkeren op de 1ste ....ilhanko schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:14:
[...]
Of je gaat op tijd en parkeert 'boven', dan ben je in 1 minuut eruit.
Dat is inderdaad ook een optie.ilhanko schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:14:
[...]
Of je gaat op tijd en parkeert 'boven', dan ben je in 1 minuut eruit.
[ Voor 42% gewijzigd door Gynnad op 12-07-2017 12:19 ]
Zeker als je kijkt naar de posities:Gynnad schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:18:
[...]
Dat is inderdaad ook een optie.
Maar even on topic: Riedewald schijnt voor +/- 8 miljoen naar Crystal Palace te gaan, kan ik eerlijk gezegd niet zo van wakker liggen, had alleen wel liever gehad dat Tete was gebleven. Lijkt me dat Ajax dan toch nog wel een verdediger erbij gaat halen, anders wordt het wel erg dun achterin nu de volgende spelers zo goed als weg zijn:
- Tete
- Westermann
- Riedewald
- Dijks
Dan hou je de volgende spelers over:
- Sanchez
- Viergever
- De Ligt
- Veltman
- Sinkgraven
- Zeefuik (komt van Jong Ajax)
[ Voor 54% gewijzigd door dutchgio op 12-07-2017 12:26 ]
Zoals ik al jaren zeg. Nooit je team rond om een speler bouwen die vaak geblesseerd is.Martinusz schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:45:
De man van glas is weer eens geblesseerd...verrassend zeg. Zal wel weer belangrijke oranje wedstrijden missen straks....
[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 12-07-2017 18:19 ]
Ajax heeft woensdagavond middels een kort statement een update gegeven over de situatie van Abdelhak Nouri. De middenvelder heeft woensdag enkele neurologische onderzoeken gehad. Donderdag worden deze onderzoeken voortgezet. De verwachting is dat donderdag ook over de uitslagen kan worden gecommuniceerd.
Je bent je bewust dat de 1e en 2e doelman er niet bij waren en in de 1e helft min of meer de basis gespeeld heeft en in de 2e helft reserves en jeugd? Terwijl bij Werder in de 2e helft gewoon aardig wat basis spelers speelden? Dus puur op die wedstrijd kun je echt niet oordelen.Leon Zwiers schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:12:
Ìk weet het niet zo goed met Ajax.
Veel slechte beslissingen gemaakt de laatste tijd. Tegen werder ging het ook niet goed en die pot zou verloren zijn gegaan als ie was uitgespeeld.
De verdediging is niet echt Ajax materiaal/veel te jong om stabiel te presteren ( op Sanchez na, als ze die verkopen snijden ze zichzelf enorm in de vingers.)
De tijd zal t leren, maar ik zie problemen voor de Amsterdammerts. Die hebben zichzelf met dat technisch hart in het nauw gedreven. Er MOET dit seizoen iets gewonnen worden, anders pikken de supporters het denk ik niet meer. Keizer zal worden gefileerd.
Wat is het verschil?Deadsy schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:18:
[...]
Je bent je bewust dat de 1e en 2e doelman er niet bij waren en in de 1e helft min of meer de basis gespeeld heeft en in de 2e helft reserves en jeugd?
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 12-07-2017 23:30 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Leon Zwiers schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:12:
Ìk weet het niet zo goed met Ajax.
Veel slechte beslissingen gemaakt de laatste tijd. Tegen werder ging het ook niet goed en die pot zou verloren zijn gegaan als ie was uitgespeeld.
De verdediging is niet echt Ajax materiaal/veel te jong om stabiel te presteren ( op Sanchez na, als ze die verkopen snijden ze zichzelf enorm in de vingers.)
De tijd zal t leren, maar ik zie problemen voor de Amsterdammerts. Die hebben zichzelf met dat technisch hart in het nauw gedreven. Er MOET dit seizoen iets gewonnen worden, anders pikken de supporters het denk ik niet meer. Keizer zal worden gefileerd.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 13-07-2017 09:13 ]
Niet om te trollen maar heb je gezien waarmee Werder speelde? Ook niet bepaald de basis voor komende seizoen. Ook de 2de helft speelde er misschien max 7 basis spelers.Deadsy schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:18:
[...]
Je bent je bewust dat de 1e en 2e doelman er niet bij waren en in de 1e helft min of meer de basis gespeeld heeft en in de 2e helft reserves en jeugd? Terwijl bij Werder in de 2e helft gewoon aardig wat basis spelers speelden? Dus puur op die wedstrijd kun je echt niet oordelen.
Alblas keepte anders meer dan prima, die deed het goed.Deadsy schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:18:
[...]
Je bent je bewust dat de 1e en 2e doelman er niet bij waren en in de 1e helft min of meer de basis gespeeld heeft en in de 2e helft reserves en jeugd? Terwijl bij Werder in de 2e helft gewoon aardig wat basis spelers speelden? Dus puur op die wedstrijd kun je echt niet oordelen.
Komop zeg, sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan een eerste oefenpotjerikoos schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:13:
[...]
Niet om te trollen maar heb je gezien waarmee Werder speelde? Ook niet bepaald de basis voor komende seizoen. Ook de 2de helft speelde er misschien max 7 basis spelers.
Natuurlijk heb je WEL gelijk dat dit soort wedstrijden absoluut geen indicatie geven hoe ajax ervoor staat qua team. Daar is het echt nog te vroeg voor in het seizoen.
Dat is tegenwoordig marktconform, en dat te bedenken dat een speler als Verthongen 5 jaar terug voor een vergelijkbaar bedrag ging en dat werd toen als een mooie prijs voor het verkopen van je aanvoerder gezien.Martinusz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:11:
Overigens lijkt Riedewald voor 9 miljoen richting Frank de Boer te gaan, en dat voor een bankzitter!
Alleen als je wint van een team waar je normaal gesproken nooit van wint.Martinusz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:35:
Komop zeg, sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan een eerste oefenpotje
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-07-2017 21:13 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat is al beter ja. Ik kwam echt op niks.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 37% gewijzigd door Gynnad op 13-07-2017 21:23 ]
Voor een transfer naar Crystal Palace is dat normaal, binnen Nederland zou het veel zijn.Martinusz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:11:
Overigens lijkt Riedewald voor 9 miljoen richting Frank de Boer te gaan, en dat voor een bankzitter!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Uh dat deden ze ookP. Mekes schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:02:
En ik maar denken dat ze op Malta speelden.....
Ik had deze reactie even erbij moeten quoten denk ik :
toolkist schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:50:
Utrecht speelt 0-0 tegen een ploegje uit Luxemburg, kan dus zomaar gebeuren dat ze er weer heel vroeg uit vliegen
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Luxemburg was de vorige keer dat ze faalden in Europa. Deze keer vielen ze tegen in Malta.toolkist schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:50:
Utrecht speelt 0-0 tegen een ploegje uit Luxemburg, kan dus zomaar gebeuren dat ze er weer heel vroeg uit vliegen
Ja, Keyplayers,Gynnad schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:19:
Of er niet genoeg ellende is deze week loot Ajax ook nog Olympique Nice in de voorronde van de CL. De eerste wedstrijd is in Frankrijk.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq