[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.481 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:47
MrMistral schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:13:
[...]

Dat is wel het laatste wwaar iedereen mee bezig is.. |:(
Dat boeit mij nu even geen flikker.

Appie ook, echt een toffe kerel, je gunt het niemand maar juist hem, fuck

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:14
UPDATE NOURI | Er was sprake van hartritmestoornissen. Hij is stabiel, heeft hartslag & wordt in slaap gehouden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 05:16

Sargan

Filmfreak...

Van het officiele Ajax account op Twitter:
UPDATE NOURI | Er was sprake van hartritmestoornissen. Hij is stabiel, heeft hartslag & wordt in slaap gehouden.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fred_sterk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10-2023
Laat dit soort reacties achterwege.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 08-07-2017 19:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2

Dat is wel een opluchting, maakte me wel echt zorgen. Kan wel eens einde carrière betekenen

[ Voor 30% gewijzigd door 418O2 op 08-07-2017 18:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Volgens mij is er een update over Nour :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
klinkt als een positieve update..... vasthouden Appie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:10
Hopen dat het goedkomt nu :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:15:

Dat is wel een opluchting, maakte me wel echt zorgen. Kan wel eens einde carrière betekenen
Evander Sno heeft ook nog jaren kunnen voetballen, weliswaar niet meer op het niveau wat die voorheen had(Volgens zijn eigen woorden "omdat je dan minder durft").
Maar het hoeft nog geen einde verhaal te zijn, vooral omdat die nog zo jong is.
Maar de kans is inderdaad wel groot dat die niet meer 100% de oude word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:20:
[...]

Evander Sno heeft ook nog jaren kunnen voetballen, weliswaar niet meer op het niveau wat die voorheen had(Volgens zijn eigen woorden "omdat je dan minder durft").
Volgens mij was mede het probleem met de medische keuring. Ondanks dat het goed gaat en het voorkomen minder snel/beter door ingebouwde ICD, nemen clubs vaak niet het risico.

Voor de club en de speler lijkt me schrik ook een enorme factor te zijn/blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:20:
[...]

Het niveau dat hij kan halen, kan je enkel halen als je topfit bent. Ik hoop dat het meevalt en eenmalig was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04:41
sterkte toegewenst

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Heftige beelden om te zien, hopelijk gaat het de komende dagen goed met 'm.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:40
Pfffff gelukkig hebben ze hem weer uit die ritmestoornis gekregen. Hopen dat hij er niet teveel aan over zal houden.

Dat was vrees ik het hoofstuk Nouri bij Ajax, maar lekker belangrijk... Als ie maar een lang mooi leven mag hebben... Sterkte Appie!

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 08-07-2017 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Stabiel zegt helaas niet. Stabiel slecht, is ook stabiel.

Heel vervelend om te zien. Sterkte aan hem. 20 jaar, pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Het zijn heftige schrikmomenten. En zeker nu het iemand betreft die hier bij de kinderen wat beter bekend is.

Hart problemen tijdens het sporten is, zeker op die leeftijd, heel ernstig. Veel gevaarlijker dan wanneer het iemand van 40 zou treffen. Wat dat betreft is het heel goed nieuws dat ze hem hebben kunnen reanimeren en stabiel hebben.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Op Voetbalzone hebben ze een serie close up foto's van hoe hij daar ligt. Walgelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:09:
Stabiel zegt helaas niet. Stabiel slecht, is ook stabiel.

Heel vervelend om te zien. Sterkte aan hem. 20 jaar, pff
Ajax zegt buiten levensgevaar gelukkig.

Hoe erg zijn hartritmestoornissen eigenlijk? Lees verschillende verhalen, zal dit waarschijnlijk liggen aan de vorm/oorzaak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:00
HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 23:25:
[...]

Hoe erg zijn hartritmestoornissen eigenlijk? Lees verschillende verhalen, zal dit waarschijnlijk liggen aan de vorm/oorzaak?
Kan alle kanten op, kan eenmalig zijn, kan terugkomen etc. Wat vooral belangrijk voor hem is, is of hij zuurstoftekort heeft gehad of niet.

Eerst maar eens bijkomen, revalideren en uitzoeken of het iets structureels blijvends is of anders...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 23:25:
[...]

Hartritmestoornissen kunnen onschuldig ( atriale ritmestoornissen ) zijn, of zoals je hier hebt gezien, dodelijk ( ventriculaire ritmestoornissen ).

Nouri zal wel ventrikeltachycardie hebben gehad ( nog wakker, maar heul niet lekker ), overgaand in ventrikelfibrilleren ( circulatiestilstand--> reanimatie ). In principe is dit op te lossen met een shock van een defibrillator/AED, maar dat kan een paar shocks duren. ( elke 2 minuten co ritme en evt shock volgens de geldende ERC richtlijnen )

Na een reanimatie ben je vanzelfsprekend volledig naar de klote. Nouri zal gebroken ribben hebben, geen conditie meer en om zijn hersenen zo goed mogelijk te beschermen tegen schade door zuurstoftekort zal hij koel gehouden worden en dus moet hij in kunstmatig coma aan de beademing. Hij had geluk dat er geschoold personeel aanwezig was die snel handelden, anders was hij er niet meer.

Ik hoop van harte voor hem dat hij er zonder (cognitieve) schade vanaf komt, maar op het hoogste niveau blijven voetballen gaat heel heel erg moeilijk worden.

Hoe komt dit dan? Tja, wie zal het zeggen....Electrolyten disbalans? Aangeboren hartdefect wat tot nog toe onopgemerkt is gebleven? Ik hoop dat ze erachter komen en het kunnen fixen, maar een ICD zal hij wel gaan krijgen denk ik zo.

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 09-07-2017 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Ankona schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:13:

Hart problemen tijdens het sporten is, zeker op die leeftijd, heel ernstig. Veel gevaarlijker dan wanneer het iemand van 40 zou treffen. Wat dat betreft is het heel goed nieuws dat ze hem hebben kunnen reanimeren en stabiel hebben.
Eens dat vaak topsporters teveel hooi op hun vork nemen of ze worden gepusht door de trainer om over hun kunnen heen te gaan, maar het kan ook een genetisch iets zijn. Bij mij in de familie aan m'n vader's kant zijn ook hartproblemen. Mijn opa is aan een hartstilstand overleden en mijn vader heeft een paar jaar geleden ook een hartinfarct gehad, maar die heeft het wel overleefd, dus grote kans dat ik het ook heb, al heb ik nog niets ervaren, maar dat kan natuurlijk altijd nog komen. Misschien is dat bij Nouri ook het geval. Ik ben geen expert, maar voor zover ik weet kunnen hartproblemen ook dus ook een genetisch iets zijn. Hopelijk komt ie er snel bovenop. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:36
Ik kan uit ervaring spreken dat een familie lid en tevens prof voetballer verliezen zeer zwaar is (natuurlijk ook als ze het niet zijn!). Gelukkig hebben ze Appie dan ook weer bij kunnen brengen. En wat Ajax betreft, dat komt nu absoluut niet op de eerste paar plekken te staan. Deze jongen wilt geen risico meer lopen denk ik, ondanks dat hij best nog wel een potje zou kunnen voetballen. Hopelijk blijft hij nu gezond, ook ik vind hem wel een droogkloot :D

Toen ik het gister hoorde van een maat (hij wist niet de naam) kreeg ik wel even kippenvel, maar ik dacht dat het Ziyech was. Die klaagde namelijk wel eens over het zware programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Luckassen gaat dus blijkbaar de vervanger van Moreno worden bij PSV.
Zie het als een stap achteruit, maar ik denk dat ze bij PSV hopen op groei omdat er geen geld is voor een betere optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord had Luckassen ook gewild lees ik in het transfernieuws, blij dat dat niet doorgaat en PSV ermee opgescheept zit. Snap ook niet zo dat men maar die AZ spelers blijft kopen. Bij AZ in de subtop doen ze het prima, maar ze falen nagenoeg allemaal bij de top 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op maandag 10 juli 2017 @ 02:13:
Feyenoord had Luckassen ook gewild lees ik in het transfernieuws, blij dat dat niet doorgaat en PSV ermee opgescheept zit. Snap ook niet zo dat men maar die AZ spelers blijft kopen. Bij AZ in de subtop doen ze het prima, maar ze falen nagenoeg allemaal bij de top 3.
Inderdaad, 6 miljoen zou Feyenoord geboden hebben en PSV is daar overheen gegaan. Dat is hij gewoon niet waard, imo.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Geloof dat de familie van Nouri vandaag meer nieuws krijgt over eventuele hersenschade. Laten we hopen dat het positief nieuws is!

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Leon Zwiers schreef op maandag 10 juli 2017 @ 02:13:
Overrated speler.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
MarvinG schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:27:
Geloof dat de familie van Nouri vandaag meer nieuws krijgt over eventuele hersenschade. Laten we hopen dat het positief nieuws is!
Hersenschade zal niet zo snel zijn, dat zie je meer bij hartaanvallen, waarbij de persoon tijdje geen zuurstof in de hersenen heeft. Zoals het eruit zag heeft Nouri in het begin zelf geademd en is daarna ondersteund, gereanimeerd. Laten we in ieder geval hopen dat hij er goed uit komt en dan kunnen ze gaan kijken wat voor type hartritmestoornis hij heeft. Overigens hoeft het helemaal niet einde carriere te betekenen, het komt meer voor dan we denken, zie ook dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 16:15

Baseman77

We move

Deadsy schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:40:
Luckassen gaat dus blijkbaar de vervanger van Moreno worden bij PSV.
Dat is nog afwachten.
Luckassen wordt normaal gesproken gekocht als multifunctionele speler, hij is inzetbaar als rechtsback, CV en verdedigende middenvelder. Dat maakt hem interessant, mede door het vertrek van Moreno en het aanstaande vertrek van Arias.

Nergens wordt echter gezegd dat hij dé vervanger van Moreno is. Dit lijkt me ook onwaarschijnlijk omdat Luckassen rechtsbenig is en PSV een een linksbenige CV zoekt als vervanger van Moreno, liefst ook eentje met ervaring. Ik hoop het ook niet, aangezien PSV dan nogal inlevert.
ph4ge schreef op maandag 10 juli 2017 @ 07:07:
Inderdaad, 6 miljoen zou Feyenoord geboden hebben en PSV is daar overheen gegaan.
Hoe kom je hierbij?
Dat bedrag van 6 miljoen werd eerder alleen genoemd in een artikel in het AD en er werd juist gezegd dat PSV minder bood. Luckassen wilde echter zelf per sé naar PSV en heeft volgens de Telegraaf daarom afgezien van het meedelen in de transfersom, waarbij die transfersom op zou kunnen lopen naar 6 miljoen.
https://www.telesport.nl/...&utm_campaign=telesporttf

Mocht dit kloppen, dan vind ik Luckassen te duur. Maar ik ben benieuwd, hij brengt in ieder geval snelheid, power, lengte en duelkracht. Daarbij heeft hij een goede (vrije)trap en is hij kopsterk. Hij moet vooral nog rustiger worden, zowel in zijn hoofd als in zijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Het zijn allemaal geruchten, elk blad heeft zo zijn eigen belangen en ingangen. Het Eindhovens Dagblad meldde dat PSV meer had geboden dan Feyenoord dat 6 miljoen Euro bood. Op zich ook niet zo gek, geld speelt altijd een grote rol bij dit soort keuzes. Sportief is het natuurlijk aantrekkelijk om CL te spelen in de Kuip terwijl het bij PSV niet zo lekker loopt, dus geld zal vast een rol spelen.

Uiteraard krijg je na een transfer altijd verhalen dat een speler een wit voetje wil halen bij de fans. Ambrabat schijnt ook altijd al gedroomd te hebben van de Kuip en echt niet naar Ajax te hebben gewild. :z Dat doet het natuurlijk goed bij de fans.

[ Voor 47% gewijzigd door ph4ge op 10-07-2017 09:41 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ph4ge schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:34:
[...]

Het zijn allemaal geruchten, elk blad heeft zo zijn eigen belangen en ingangen. Het Eindhovens Dagblad meldde dat PSV meer had geboden dan Feyenoord dat 6 miljoen Euro bood. Op zich ook niet zo gek, geld speelt altijd een grote rol bij dit soort keuzes. Sportief is het natuurlijk aantrekkelijk om CL te spelen in de Kuip terwijl het bij PSV niet zo lekker loopt, dus geld zal vast een rol spelen.

Uiteraard krijg je na een transfer altijd verhalen dat een speler een wit voetje wil halen bij de fans. Ambrabat schijnt ook altijd al gedroomd te hebben van de Kuip en echt niet naar Ajax te hebben gewild. :z Dat doet het natuurlijk goed bij de fans.
Nee hoor Ambrabat, heeft zelf aangegeven tijdens een interview dat hij meer met PSV heeft dan met Feyenoord.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Mars18 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:42:
[...]

Nee hoor Ambrabat, heeft zelf aangegeven tijdens een interview dat hij meer met PSV heeft dan met Feyenoord.
Zoals ph4ge al aangaf, geld is de belangrijkste factor in de beslissing. Voetballers zijn de eersten die van hun vermeende clubvoorkeur afstappen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Nee hoor. Elke voetballer speelt in China omdat het zo'n geweldig voetballand is. Geld is bij een voetballer geen factor :p.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
jeka schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:08:
Nee hoor. Elke voetballer speelt in China omdat het zo'n geweldig voetballand is. Geld is bij een voetballer geen factor :p.
Ho ho....die doen het natuurlijk om het voetbal in China te stimuleren en verder te brengen O-)

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Mars18 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:42:
[...]
Oh ?
Dat was dan niet dit interview ; https://www.vi.nl/pro/ove...d-ik-wil-de-kuip-meemaken

Ik denk dat ik als speler en qua persoonlijkheid goed bij Feyenoord zou passen. En ik wil die Kuip meemaken, hè

EDIT: of worden er nu 2 transfers door elkaar gehaald ? Luckassen en Amrabat ..
Elke voetballer speelt in China omdat het zo'n geweldig voetballand is.
En ze sliepen als kind al in een pyjama van de betr.Chinese club ... :+

[ Voor 53% gewijzigd door Goner op 10-07-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Goner schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:46:
[...]

Oh ?
Dat was dan niet dit interview ; https://www.vi.nl/pro/ove...d-ik-wil-de-kuip-meemaken

Ik denk dat ik als speler en qua persoonlijkheid goed bij Feyenoord zou passen. En ik wil die Kuip meemaken, hè

[...]

Ik heb Amrabat ook nooit ergens horen zeggen dat hij meer met PSV heeft. 8)7

Dus ik denk dat hij Luckassen bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Goner schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:46:
[...]

Oh ?

[...]

Nee was een interview met Amrabat, ad denk ik

http://www.soccernews.nl/...as_ik_niet_voor_Feyenoord

In gesprek met het Algemeen Dagblad vertelt Amrabat: "Ik ga hier niet zeggen dat ik als kind al supporter was van Feyenoord, want ik wil niet liegen. Ik keek als jongetje vooral naar mijn grote broer Nordin, die destijds bij PSV speelde. Maar dit stadion, die mensen, technisch directeur Martin van Geel die voor deze transfer heeft gevochten: het klopt allemaal."

Wat gewoon goed is, tenminste eerlijk

[ Voor 30% gewijzigd door Mars18 op 10-07-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 16:15

Baseman77

We move

ph4ge schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:34:
Het zijn allemaal geruchten, elk blad heeft zo zijn eigen belangen en ingangen.
Dat is zeker waar!
Het Eindhovens Dagblad meldde dat PSV meer had geboden dan Feyenoord dat 6 miljoen Euro bood.
Nee, ze meldden dit:
PSV troeft Feyenoord af in de strijd om Derrick Luckassen. De verdediger/middenvelder van AZ wilde per se naar PSV en heeft daarmee een akkoord tussen AZ en Feyenoord genegeerd.
Hoeveel er precies wordt betaald, is nog onduidelijk. Naar verluidt wilde Feyenoord ongeveer zes miljoen voor Luckassen betalen. PSV betaalt doorgaans een contant bedrag en belooft een aantal bonussen, bij goede prestaties van speler/club.
http://www.ed.nl/psv/psv-...-naar-eindhoven~aa499f8a/

Dus dat PSV meer wilde betalen valt er niet te lezen.
Op zich ook niet zo gek, geld speelt altijd een grote rol bij dit soort keuzes. Sportief is het natuurlijk aantrekkelijk om CL te spelen in de Kuip terwijl het bij PSV niet zo lekker loopt, dus geld zal vast een rol spelen.
Waarschijnlijk wel, maar Luckassen levert volgens de verhalen zijn eigen aandeel in de transfersom in en dat zou bij een transfer naar Feyenoord niet het geval zijn geweest. Dus in eerste instantie kost het hem geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
PSV biedt misschien een half miljoen minder, Luckassen wil zelf liever naar PSV en ziet af van een bonus/deel van de transfersom zodat AZ eenzelfde bedrag als dat Feyenoord bood krijgt, zoiets zal het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totti kan naar Japan, om te voetballen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 22:28
Martinusz schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:48:
[...]

Hersenschade zal niet zo snel zijn, dat zie je meer bij hartaanvallen, waarbij de persoon tijdje geen zuurstof in de hersenen heeft. Zoals het eruit zag heeft Nouri in het begin zelf geademd en is daarna ondersteund, gereanimeerd. Laten we in ieder geval hopen dat hij er goed uit komt en dan kunnen ze gaan kijken wat voor type hartritmestoornis hij heeft. Overigens hoeft het helemaal niet einde carriere te betekenen, het komt meer voor dan we denken, zie ook dit bericht.
Sorry, maar je gaat niet reanimeren wanneer zijn hart voldoende bloed door het lichaam pompt. Reanimatie is het kunstmatig overnemen van de ademhaling en de bloedsomloop wanneer er sprake is van zowel een circulatiestilstand als een ademhalingsstilstand. Er is wel degelijk een kans op hersenletsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
ph4ge schreef op maandag 10 juli 2017 @ 07:07:
[...]

Inderdaad, 6 miljoen zou Feyenoord geboden hebben en PSV is daar overheen gegaan. Dat is hij gewoon niet waard, imo.
Is dat zo? ik dacht dat hij alleen naar PSV wilde en niet dat PSV meer had geboden. Maar wat een bedragen voor middelmatige voetballers zeg. Blijf het raar vinden dat als een club een goede speler verkoopt dat men denkt dat dat geld gelijk doorgeschoven kan worden naar andere clubs door enorme bedragen voor spelers te vragen. 10 miljoen voor Haps ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maximaal 5 miljoen wordt nu genoemd:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=308648
Dan is het wel een prima bedrag voor een speler die op meerdere posities kan spelen.

Heeft Luckassen zo'n leuk zakcentje dat hij 3 miljoen op tafel legt om niet naar Feyenoord maar naar PSV te gaan? :)

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 10-07-2017 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
NotSoSteady schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:29:
[...]

Sorry, maar je gaat niet reanimeren wanneer zijn hart voldoende bloed door het lichaam pompt. Reanimatie is het kunstmatig overnemen van de ademhaling en de bloedsomloop wanneer er sprake is van zowel een circulatiestilstand als een ademhalingsstilstand. Er is wel degelijk een kans op hersenletsel.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat de kans kleiner is, omdat ze er meteen bij waren, ze waren er al bij toen hij nog zelfstandig ademde en hartslag had. Als iemand een hartaanval krijgt, zit er altijd tijd tussen dat moment en het weer op gang brengen, dan is de kans groter op schade uiteraard.

Maar goed, hopelijk is de schade beperkt, we zullen het wel later horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Martinusz schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:30:
[...]

Wat ik bedoelde te zeggen is dat de kans kleiner is, omdat ze er meteen bij waren, ze waren er al bij toen hij nog zelfstandig ademde en hartslag had. Als iemand een hartaanval krijgt, zit er altijd tijd tussen dat moment en het weer op gang brengen, dan is de kans groter op schade uiteraard.

Maar goed, hopelijk is de schade beperkt, we zullen het wel later horen.
Je weet dat een ritmestoornis en circulatiestilstand ook als "hartaanval" wordt geclassificeerd? Wat jij bedoelt is waarschijnlijk een infarct door trombosering van een coronair arterie.

Om het in lekentaal te zeggen, Nouri heeft een hartaanval gehad met als oorzaak een ritmestoornis. Dat ie in slaap werd gehouden ( en dus gekoeld werdt ) is niet positief. Dat betekent dat ie nadat ie zelf weer hartslag/circulatie had niet meteen weer aanspreekbaar was. Anders doen ze dat namelijk niet.

Hersenletsel is zeer zeker mogelijk, zoals als ook mogelijk is dat ie er weinig tot niets aan overhoudt op breingebied. Ik maak mensen mee post-reanimatie die een 20 minuten delay hadden en er zonder schade uitkomen ( zeldzaam ). Maar ook mensen die direct goede BLS/ALS kregen en er als een kwijlende baby uit zijn gekomen.

Hopen voor Nouri op geen schade natuurlijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:42:
[...]

Je weet dat een ritmestoornis en circulatiestilstand ook als "hartaanval" wordt geclassificeerd? Wat jij bedoelt is waarschijnlijk een infarct door trombosering van een coronair arterie.
Uiteraard bedoelde ik dat :o :+
Om het in lekentaal te zeggen, Nouri heeft een hartaanval gehad met als oorzaak een ritmestoornis. Dat ie in slaap werd gehouden ( en dus gekoeld werdt ) is niet positief. Dat betekend dat ie nadat ie zelf weer hartslag/circulatie had niet meteen weer aanspreekbaar was. Anders doen ze dat namelijk niet.

Hersenletsel is zeer zeker mogelijk, zoals als ook mogelijk is dat ie er weinig tot niets aan overhoudt op breingebied. Ik maak mensen mee post-reanimatie die een 20 minuten delay hadden en er zonder schade uitkomen ( zeldzaam ). Maar ook mensen die direct goede BLS/ALS kregen en er als een kwijlende baby uit zijn gekomen.

Weer wat geleerd d:)b nou hopelijk heeft ie een goed lot uit de loterij getroffen.....

Ik las trouwens net dat voor Tete 3 miljoen betaald is? Ik dacht 4 :? of is het 3 met kans op oplopen tot 4?

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 10-07-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Martinusz schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:17:
[...]

Ho ho....die doen het natuurlijk om het voetbal in China te stimuleren en verder te brengen O-)

:+
En vanwege het avontuur en omdat het zeer goede competitie is.
Denk dat de betere spelers na elke wedstrijd even naar de bankrekening kijken om te zien of het t waard is.

ps. het heeft ook zo zijn voordelen. Bijvoorbeeld Ajax was Gulje anders nooit kwijt gekomen

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 10-07-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:42:
[...]

Om het in lekentaal te zeggen, Nouri heeft een hartaanval gehad met als oorzaak een ritmestoornis. Dat ie in slaap werd gehouden ( en dus gekoeld werdt ) is niet positief. Dat betekent dat ie nadat ie zelf weer hartslag/circulatie had niet meteen weer aanspreekbaar was. Anders doen ze dat namelijk niet.

Ik heb er geen verstand van, maar het nieuws dat nu naar buiten is gekomen is dat ze nog geen neurologische testen kunnen doen omdat hij nog in slaap gehouden wordt.... ik vind dat een slecht teken... zeg ik het goed als ze toch wel pijnprikkels e.d. kunnen testen? Dan heb ik het vermoeden dat daar niet op gereageerd wordt en dat ze dus de hoop verplaatsen naar het wakker-worden-moment... wellicht tegen beter weten in...
Jij ljikt er verstand van te hebben... wat denk jij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
P.O. Box schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:31:
[...]

Ik heb er geen verstand van, maar het nieuws dat nu naar buiten is gekomen is dat ze nog geen neurologische testen kunnen doen omdat hij nog in slaap gehouden wordt.... ik vind dat een slecht teken... zeg ik het goed als ze toch wel pijnprikkels e.d. kunnen testen? Dan heb ik het vermoeden dat daar niet op gereageerd wordt en dat ze dus de hoop verplaatsen naar het wakker-worden-moment... wellicht tegen beter weten in...
Jij ljikt er verstand van te hebben... wat denk jij?
Nee, je kan zolang iemand aan de sedatie ligt helemaal niets zeggen over de neurologische toestand. De slaapmiddelen onderdrukken namelijk bepaalde reflexen en functies die prima in orde kunnen zijn maar door de slaapmiddelen niet werken. Daarom gebruiken we altijd kortwerkende middelen, anders kan een neuroloog zijn ding pas na een paar dagen doen. Met de kortwerkende middelen moet je binnen uren wel wat kunnen zeggen. Pas als die uitgewerkt zijn ( uitgezet zodra koelperiode voorbij is en dan afwachten ) kan je er wat nuttigs over zeggen.

Je moet het zo zien:

Reanimatie --> geslaagd, maar niet wakker --> koelprotocol tot 33 graden --> 33 graden bereikt, dan 24 uur koel houden --> opwarmfase van een halve graad per uur MAX tot 36 graden --> stop sedatie --> wakker? Mooi!--> Niet wakker? --> neurologisch onderzoek en uiteindelijke prognose

Dat ie uberhaupt die slaap en koelprocedure nodig heeft is wel slecht btw. Dat betekent dat ie dus na de reanimatie niet wakker werd of reageerde op prikkels. Koelprocedure wordt gebruikt om het metabolisme van het lichaam te vertragen/stil te leggen om zo het zeer kwetsbare brein te beschermen tegen nog meer schade dan het al heeft ondergaan ( Alhoewel nu uit studies blijkt dat vooral koorts schadelijk is dus we neigen nu meer naar targeted temp manegement van ongeveer 36 graden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Op het officiële Ajax twitter account is naar buiten gekomen dat zijn hart normaal functioneert en onbeschadigd is, echter de hersenfuncties kunnen nog niet getest worden, dat laatste lijkt mij wat zorgelijk na zoveel tijd?

Zeegelaar naar Feyenoord?

[ Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 10-07-2017 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vervolg: zolang hij in slaap wordt gehouden.

Dat is dan wel logisch, waarschijnlijk is het toch nog niet stabiel genoeg dat ze hem niet meer in slaap hoeven te houden en dus is het afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Update Nouri, eerste hersenscans tonen geen schade, net als het hart.
Echter zegt het nog niet alles over het herstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Scans lopen helaas vaak achter op de werkelijkheid. Maar ze zullen ook wel functietests gedaan hebben en filmpje gedraaid, anders ben je niet voorzichtig positief.

Op naar hopelijk volledig herstel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Leon Zwiers schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:06:
Scans lopen helaas vaak achter op de werkelijkheid. Maar ze zullen ook wel functietests gedaan hebben en filmpje gedraaid, anders ben je niet voorzichtig positief.

Op naar hopelijk volledig herstel!
Zouden ze nou ook hebben gekeken wat de oorzaak van zijn hartritmestoornis was of puur en alleen of er schade na de aanval? Er moet toch een reden zijn lijkt me.

[ Voor 49% gewijzigd door NotSoSteady op 11-07-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Een reden wordt niet altijd gevonden, maar is in zulke gevallen in 90% van de keren een genetisch defect wat pas aan het licht zal komen bij b/v EFO en DNA onderzoek ( Google bijvoorbeeld WPW syndroom maar eens ).

Ik denk dat de topvoetbaldagen van Nouri er helaas opzitten. Voordeel is wel dat ie met een beetje geluk nog een lang, leuk leven kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hoop voor Ajax dat ze ook een groot bloedonderzoek hebben gedaan direct bij het ziekenhuis.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hackus schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 21:17:
Hoop voor Ajax dat ze ook een groot bloedonderzoek hebben gedaan direct bij het ziekenhuis.
Bloedonderzoek is standaard bij hartklachten, in welke vorm dan ook :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen voor die jongen en zijn directe familie dat het allemaal nog mee zal vallen.

Moet onwillekeurig terug denken aan Robbie de Wit. Zo in en in triest. Dat gun je niemand toe. Al werd hij getroffen door een hersenbloeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik wil graag naar de JC schaal, Feyenoord - Vitesse. Maar hoor niks over kaartverkoop voor de neutrale vakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Hier kunnen updates over Nouri's toestand worden gevolgd > http://www.ajax.nl/streams/ajax-actueel/update-nouri.htm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 05:56
Mars18 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 07:04:
Ik wil graag naar de JC schaal, Feyenoord - Vitesse. Maar hoor niks over kaartverkoop voor de neutrale vakken.
Ben je wel eens naar een JC wedstrijd geweest? Zonde van je geld en tijd.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Faddermakker schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:14:
[...]

Ben je wel eens naar een JC wedstrijd geweest? Zonde van je geld en tijd.
Ja in 2008 en vorig jaar met Feyenoord, vorig jaar was vreselijk. 1.5 uur er over gedaan om uit een parkeergarage bij de arena te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Mars18 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:27:
[...]

Ja in 2008 en vorig jaar met Feyenoord, vorig jaar was vreselijk. 1.5 uur er over gedaan om uit een parkeergarage bij de arena te komen :D
Daarom moet je bij de ArenA ook nooit in een parkeergarage parkeren :X Het bedrijventerein wat iets verder lopen is, daar kun je direct weg rijden

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:36:
[...]

Daarom moet je bij de ArenA ook nooit in een parkeergarage parkeren :X Het bedrijventerein wat iets verder lopen is, daar kun je direct weg rijden
Of je gaat op tijd en parkeert 'boven', dan ben je in 1 minuut eruit. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
ilhanko schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:14:
[...]

Heb er jaren in de omgeving gewerkt en idd gewoon vroeg komen en dicht bij de uitgang parkeren op de 1ste ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
ilhanko schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:14:
[...]

Dat is inderdaad ook een optie.

Maar even on topic: Riedewald schijnt voor +/- 8 miljoen naar Crystal Palace te gaan, kan ik eerlijk gezegd niet zo van wakker liggen, had alleen wel liever gehad dat Tete was gebleven. Lijkt me dat Ajax dan toch nog wel een verdediger erbij gaat halen, anders wordt het wel erg dun achterin nu de volgende spelers zo goed als weg zijn:
- Tete
- Westermann
- Riedewald
- Dijks

Dan hou je de volgende spelers over:
- Sanchez
- Viergever
- De Ligt
- Veltman
- Sinkgraven
- Zeefuik (komt van Jong Ajax)

[ Voor 42% gewijzigd door Gynnad op 12-07-2017 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gynnad schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:18:
[...]

Dat is inderdaad ook een optie.

Maar even on topic: Riedewald schijnt voor +/- 8 miljoen naar Crystal Palace te gaan, kan ik eerlijk gezegd niet zo van wakker liggen, had alleen wel liever gehad dat Tete was gebleven. Lijkt me dat Ajax dan toch nog wel een verdediger erbij gaat halen, anders wordt het wel erg dun achterin nu de volgende spelers zo goed als weg zijn:
- Tete
- Westermann
- Riedewald
- Dijks

Dan hou je de volgende spelers over:
- Sanchez
- Viergever
- De Ligt
- Veltman
- Sinkgraven
- Zeefuik (komt van Jong Ajax)
Zeker als je kijkt naar de posities:

LB:
Sinkgraven - Viergever

CV:
Viergever / De Ligt
Sanchez - Veltman

RB:
Veltman - Zeefuik

En dan schijnt er ook nog eens iemand met een hele grote zak geld rond te lopen voor Sanchez :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is te doen, maar inderdaad wel dun bezet zo. Anderzijds werden Riedewald, Tete en Westermann niet echt 'gemist'.
Viergever kun je ook nog onder de CV's meereken.

Met het geld van Tete en Riedewald moet je toch een defensieve versterking kunnen doen, desnoods een verhoogd contract voor Sanchez. Die moet echt behouden worden. O+

[ Voor 54% gewijzigd door dutchgio op 12-07-2017 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
De man van glas is weer eens geblesseerd...verrassend zeg. Zal wel weer belangrijke oranje wedstrijden missen straks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Martinusz schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:45:
De man van glas is weer eens geblesseerd...verrassend zeg. Zal wel weer belangrijke oranje wedstrijden missen straks....
Zoals ik al jaren zeg. Nooit je team rond om een speler bouwen die vaak geblesseerd is.
Gewoon een basis team en tactiek bouwen zonder hem en als hij er dan bij kan zijn moet je dit gewoon als voordeel zien.

En het gerucht is dat Ajax nog rondkijkt voor een linksback en Viergever is voor de Eredivisie gewoon een goede centrum verdediger.
Nadeel aan hem is dat er geen rek meer in zit maar doet nu toch al een tijdje verdienstelijk bij Ajax.

Als Sanchez en Veltman niet vertrekken dan ga ik er vanuit dat er een Linksback bij komt en dat ze misschien nog iemand van Jong Ajax laten doorstromen als 4e reserve voor het centrum mocht zich tijdens de voorbereiding iemand positief laten zien.

edit:
Maar ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat Sanchez vertrekt voor een flinke zak. Omdat er toch wel een club zal zijn die bang is de bood te missen of die de vraagprijs van Ajax als geen probleem ziet.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 12-07-2017 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ajax heeft woensdagavond middels een kort statement een update gegeven over de situatie van Abdelhak Nouri. De middenvelder heeft woensdag enkele neurologische onderzoeken gehad. Donderdag worden deze onderzoeken voortgezet. De verwachting is dat donderdag ook over de uitslagen kan worden gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ìk weet het niet zo goed met Ajax.
Veel slechte beslissingen gemaakt de laatste tijd. Tegen werder ging het ook niet goed en die pot zou verloren zijn gegaan als ie was uitgespeeld.

De verdediging is niet echt Ajax materiaal/veel te jong om stabiel te presteren ( op Sanchez na, als ze die verkopen snijden ze zichzelf enorm in de vingers.)

De tijd zal t leren, maar ik zie problemen voor de Amsterdammerts. Die hebben zichzelf met dat technisch hart in het nauw gedreven. Er MOET dit seizoen iets gewonnen worden, anders pikken de supporters het denk ik niet meer. Keizer zal worden gefileerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:12:
Veel slechte beslissingen gemaakt de laatste tijd. Tegen werder ging het ook niet goed en die pot zou verloren zijn gegaan als ie was uitgespeeld.

De verdediging is niet echt Ajax materiaal/veel te jong om stabiel te presteren ( op Sanchez na, als ze die verkopen snijden ze zichzelf enorm in de vingers.)

De tijd zal t leren, maar ik zie problemen voor de Amsterdammerts. Die hebben zichzelf met dat technisch hart in het nauw gedreven. Er MOET dit seizoen iets gewonnen worden, anders pikken de supporters het denk ik niet meer. Keizer zal worden gefileerd.
Je bent je bewust dat de 1e en 2e doelman er niet bij waren en in de 1e helft min of meer de basis gespeeld heeft en in de 2e helft reserves en jeugd? Terwijl bij Werder in de 2e helft gewoon aardig wat basis spelers speelden? Dus puur op die wedstrijd kun je echt niet oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:18:
[...]

Je bent je bewust dat de 1e en 2e doelman er niet bij waren en in de 1e helft min of meer de basis gespeeld heeft en in de 2e helft reserves en jeugd?
Wat is het verschil? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

Sowieso een oordeel geven na 1 oefenpot met een nieuwe trainer... Misschien even afwachten?

En welke vele slechte beslissingen bedoel je?

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 12-07-2017 23:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ach, je moet toch wat af te geven hebben op de concurrent als het seizoen nog niet begonnen is? Komkommertijd en zo. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:12:

:O

--

Vanavond begint het Europoese avontuur voor de Nederlandse clubs, FC Utrecht gaat het in Malta opnemen tegen Valletta, zou op papier in eitje moeten zijn.

Morgen volgt de loting voor de voorronde CL met Ajax en voor de vervolgrondes van de EL met FC Utrecht en PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Feyenoord zou switchen naar Larsson indien Berghuis niet rond komt, wat ook wel lang duurt inderdaad op dit moment. Maar ik verwacht dat Heerenveen een behoorlijk prijskaartje heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Larsson moet je niet halen, speler met vervelende maniertjes. Volgens insiders bij Heerenveen vind hij zichzelf regelmatig belangrijker dan het team.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ziekmeldingen na transfergeruchten om het te forceren etc., ik zou er ook niet aan beginnen.

[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 13-07-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
[...]
Je bent je bewust dat de 1e en 2e doelman er niet bij waren en in de 1e helft min of meer de basis gespeeld heeft en in de 2e helft reserves en jeugd? Terwijl bij Werder in de 2e helft gewoon aardig wat basis spelers speelden? Dus puur op die wedstrijd kun je echt niet oordelen.
Niet om te trollen maar heb je gezien waarmee Werder speelde? Ook niet bepaald de basis voor komende seizoen. Ook de 2de helft speelde er misschien max 7 basis spelers.

Natuurlijk heb je WEL gelijk dat dit soort wedstrijden absoluut geen indicatie geven hoe ajax ervoor staat qua team. Daar is het echt nog te vroeg voor in het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Alblas keepte anders meer dan prima, die deed het goed.
Daar lag het zeker niet aan.

Maar inderdaad, eerste oefenwedstrijd van het seizoen moet je niet teveel waarde aan hechten.

Bosz ging met Dortmund onderuit tegen een 4e klasser, vorig jaar met Ajax was het ook behoorlijk slecht in de oefenwedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
rikoos schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:13:
[...]

Niet om te trollen maar heb je gezien waarmee Werder speelde? Ook niet bepaald de basis voor komende seizoen. Ook de 2de helft speelde er misschien max 7 basis spelers.

Natuurlijk heb je WEL gelijk dat dit soort wedstrijden absoluut geen indicatie geven hoe ajax ervoor staat qua team. Daar is het echt nog te vroeg voor in het seizoen.
Komop zeg, sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan een eerste oefenpotje 8)7 het stond trouwens 2-1 wegens een dubieuze penalty, tegen een Duitste subtopper, wat is daar uberhaupt mis mee?

Als we dan even kijken wie er speelden de tweede helft (waar de tegendoelpunten vielen):
Alblas; Zeefuik, Dankerlui, Bergsma, Sinkgraven; Eiting, De Jong, Nouri; Neres, Huntelaar, Mazraoui;

En ja bij Werder idem, dus waarom hebben we het uberhaupt over die wedstrijd (behalve Nouri dan) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Het is allemaal erg voorbarig om nu wat te zeggen over hoe teams er voor staan. De selecties zijn nog lang niet definitief en in het hoofd ligt iedereen nog op het strand. Ik lees op de Feyenoord forums bijv. ook steeds commentaar dat mensen vinden dat Van Geel zo treuzelt.

Het is nog niet eens augustus, het spel is nog niet eens begonnen. Er is nog helemaal niets over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Overigens lijkt Riedewald voor 9 miljoen richting Frank de Boer te gaan, en dat voor een bankzitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
Martinusz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:11:
Overigens lijkt Riedewald voor 9 miljoen richting Frank de Boer te gaan, en dat voor een bankzitter!
Dat is tegenwoordig marktconform, en dat te bedenken dat een speler als Verthongen 5 jaar terug voor een vergelijkbaar bedrag ging en dat werd toen als een mooie prijs voor het verkopen van je aanvoerder gezien.

Op nu.nl (Bron: Bild) wordt nu zelfs belangstelling voor Viergever vermeld. Bayern Leverkussen zou hem voor 5 miljoen willen overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Martinusz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:35:
Komop zeg, sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan een eerste oefenpotje 8)7
Alleen als je wint van een team waar je normaal gesproken nooit van wint. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb de reacties over Nouri afgesplitst, dat kan hier verder.
De situatie rond Ajacied Abel Nouri

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-07-2017 21:13 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@DaniëlWW2 De situatie rond Ajacied Abel Nouri

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hackus schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:12:
@DaniëlWW2 De situatie rond Ajacied Abel Nouri
Dat is al beter ja. Ik kwam echt op niks. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
2e voorronde Europa League: Valletta - FC Utrecht, eindstand 0-0...

edit: Overigens verliest Galatasaray met 2-0 van Ostersund in de voorronde..

[ Voor 37% gewijzigd door Gynnad op 13-07-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Martinusz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:11:
Voor een transfer naar Crystal Palace is dat normaal, binnen Nederland zou het veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Utrecht speelt 0-0 tegen een ploegje uit Luxemburg, kan dus zomaar gebeuren dat ze er weer heel vroeg uit vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Helemaal vergeten dat Utrecht moest spelen......
Maar weer faal dus? Altijd hetzelfde met die Dom-stedelingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

En ik maar denken dat ze op Malta speelden.....

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
P. Mekes schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:02:
En ik maar denken dat ze op Malta speelden.....
Uh dat deden ze ook :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Ik had deze reactie even erbij moeten quoten denk ik :
toolkist schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:50:
Utrecht speelt 0-0 tegen een ploegje uit Luxemburg, kan dus zomaar gebeuren dat ze er weer heel vroeg uit vliegen

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:50:
Luxemburg was de vorige keer dat ze faalden in Europa. Deze keer vielen ze tegen in Malta.
Hoop dat ze het deze keer wel thuis kunnen afmaken.

Lees dingen over dat het veld en de bal ondermaats waren maar dat mag bij een dergelijk niveau verschil niets uitmaken vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Of er niet genoeg ellende is deze week loot Ajax ook nog Olympique Nice in de voorronde van de CL. De eerste wedstrijd is in Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gynnad schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:19:
Of er niet genoeg ellende is deze week loot Ajax ook nog Olympique Nice in de voorronde van de CL. De eerste wedstrijd is in Frankrijk.
Ja, Keyplayers,

Dante
Henrique,
Ballotelli 8)

Pagina: 1 ... 4 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.