Ben er weer bij 1 of 2 Augustus tijdens de return!
Zwaarste mogelijke loting... We gaan het zien
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hopelijk is de wedstrijd 2 augustus, aangezien ik 1 augustus 's avonds laat terug kom uit Boedapest..Purehz schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:25:
Ben er weer bij 1 of 2 Augustus tijdens de return!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoop het voor je, heb zelf geen voorkeur qua datum.Gynnad schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:26:
[...]
Hopelijk is de wedstrijd 2 augustus, aangezien ik 1 augustus 's avonds laat terug kom uit Boedapest..
[ Voor 10% gewijzigd door Purehz op 14-07-2017 12:29 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan het moment, maar het interesseert me eerlijk gezegd geen moer.Martinusz schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:30:
Het lijkt mij een vervelende tegenstander, maar als je in de CL mee wilt doen, zul je hier gewoon van moeten winnen. Doe je dat niet, dan hoor je ook niet in de CL thuisWordt een lastige klus!
Niet echt vergelijkbaar. Het vertrek van Klaassen gaat Ajax echt heel zwaar vallen. Het is te hopen dat ze de rest bij elkaar gaan houden en nog 2 directe versterkingen erbij weten te kopen.dutchgio schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:42:
In de groepsfase vorig seizoen gingen ze vrij kansloos onderuit; onder andere twee keer verloren van Schalke.
[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 14-07-2017 18:02 ]
Met AC Milan tegen Ajax was datHarribo schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:45:
Ajax van afgelopen seizoen maakt een goede kans om door te gaan.
Maar ja ik heb nu ff geen overzicht hoe sterk Ajax nu is.
Klaassen is inderdaad een aderlating.
Verder was Traore met zijn snelheid en fysiek wel nuttig.
Balotelli heb ik wel eens zien spelen. Was dat niet jaren geleden tegen een ander Nederlands team?
Vond hem niet zo goed toen, vooral fysiek en nog meer vervelend
Mrs. Sneijder wil ook wat, en hijzelf heeft natuurlijk ook nog wel wat te wensen (qua financiën dan; als Ajax interesse heeft zou er sportief weinig beters langskomen denk ik), maar als ie het nu slim speelt denk ik dat ie zich onsterfelijk kan maken bij de Ajax-aanhang.... Zou van meer waarde kunnen zijn dan KJH denk ikUpdate 19.36 uur: Galatasaray heeft bevestigd dat het contract van Wesley Sneijder met onmiddelijke ingang is ontbonden. De recordinternational van het Nederlands elftal kan daardoor transfervrij op zoek naar een nieuwe club.
[ Voor 6% gewijzigd door naitsoezn op 14-07-2017 19:55 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Noem me iemand van de oude stempel, maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat een middenmoter van een 'hoger aangeschreven competitie' meer voldoening zou geven dan een terugkeer naar je oude nestVos schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:02:
Ik denk dat Sneijder nog 1x in een hoger aangeschreven competitie wil ballen.
[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 14-07-2017 20:15 ]
Kan me niet herinneren dat Sneijder ooit geroepen heeft dat ie z'n carrière graag bij Ajax afsluitnaitsoezn schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:09:
[...]
Noem me iemand van de oude stempel, maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat een middenmoter van een 'hoger aangeschreven competitie' meer voldoening zou geven dan een terugkeer naar je oude nest. Dan zou het imho puur voor de centen zijn (niets mis mee hoor, maar benoem dat dan ook en roep niet dat je ná deze klus zo graag nog terug wilt komen.... op je 33e
). [small]Plus nu is het moment[/small]
O, wat spelers ooit geroepen hebben hou ik niet bij, en doelde ik ook helemaal niet op, en als dat zo overkwam: Excuses. Het is alleen iets wat 'standaard' geroepen wordt, vooral opgeklopt door media. Vorige maand nog zelfstoolkist schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:12:
[...]
Kan me niet herinneren dat Sneijder ooit geroepen heeft dat ie z'n carrière graag bij Ajax afsluit
Dat had hij moeten doen toen hij aan zijn top zat, maar hij koos er toen voor om zijn beste jaren in Turkije door te brengen.Vos schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:02:
Ik denk dat Sneijder nog 1x in een hoger aangeschreven competitie wil ballen.
Ik ben er op zich wel blij mee. Elke keer als ze een tegenstander loten die prima te doen moet zijn verkloten ze het. Laat het dan maar gewoon duidelijk zijn dat ze er wat voor moeten doen.Martinusz schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:30:
Het lijkt mij een vervelende tegenstander, maar als je in de CL mee wilt doen, zul je hier gewoon van moeten winnen. Doe je dat niet, dan hoor je ook niet in de CL thuisWordt een lastige klus!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk ook dat hij zelf niet zou willen, indien wel snel vastleggen.dutchgio schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 01:47:
Naast hem, net als dat Klaassen daar stond. Dat was daarvoor ook dé nummer 10 in een aanvallende rol.
Zijn kwaliteiten staan buiten kijf.
Ik denk alleen dat hij zelf nooit voor Ajax gaat kiezen als 'mooie stap' maar naar bijvoorbeeld de VS vertrekt met voetbal als bijzaak.
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 15-07-2017 08:58 ]
Maar ook zijn stijl. Waar Klaassen continu overal te vinden was en echt kon sleuren is Sneijder minder zo'n type. Die heeft juist graag een Klaassen naast zich. Klaassen stond echt niet muurvast op tien.dutchgio schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 01:47:
Naast hem, net als dat Klaassen daar stond. Dat was daarvoor ook dé nummer 10 in een aanvallende rol.
Zijn kwaliteiten staan buiten kijf.
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 15-07-2017 09:02 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 15-07-2017 09:37 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 15-07-2017 21:53 ]
Tja, erg creatief en verrassend weer. Van al die huursommen hadden ze ook een talent kunnen halen die mee kan in het eerste. Straks sta je weer met lege handen aan het einde van het seizoen omdat hij terug gaat naar Chelsea en mag je weer bedelen voor een verhuur. Want overlopen kan je vergeten omdat hij minimaal 15 á 20 miljoen moet kosten. Hij heeft immers veel speelminuten in de benen en is een speler van Chelsea. Persoonlijk vind ik het erg kansloos. Een speler voor een jaar huren omdat je op dat moment niks beters in huis hebt á la, maar keer op keer huren komt op mij over als weinig visie en toekomstgerichtheid. Het is niet zo dat van Ginke voor een appel en een ei gehuurd mag worden met een optie tot koop.Deadsy schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:15:
PSV huurt zoals verwacht v Ginkel weer eens
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat deed hij al toen hij naar Turkije ging ivm het gunstige belastingklimaat voor voetballers.Deadsy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:55:
[...]
Dat had hij moeten doen toen hij aan zijn top zat, maar hij koos er toen voor om zijn beste jaren in Turkije door te brengen.
Die gaat nu denk ik gewoon zoals gebruikelijk voor de centen kiezen.
Elect a clown, expect a circus.
Inderdaad, ze huren hem nu al voor ik geloof de 3e keer. Zou handig geweest zijn als ze in de tussentijd een talent ofzo haden gescout voor die positie.Han schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:47:
[...]
Tja, erg creatief en verrassend weer. Van al die huursommen hadden ze ook een talent kunnen halen die mee kan in het eerste. Straks sta je weer met lege handen aan het einde van het seizoen omdat hij terug gaat naar Chelsea en mag je weer bedelen voor een verhuur. Want overlopen kan je vergeten omdat hij minimaal 15 á 20 miljoen moet kosten. Hij heeft immers veel speelminuten in de benen en is een speler van Chelsea. Persoonlijk vind ik het erg kansloos. Een speler voor een jaar huren omdat je op dat moment niks beters in huis hebt á la, maar keer op keer huren komt op mij over als weinig visie en toekomstgerichtheid. Het is niet zo dat van Ginke voor een appel en een ei gehuurd mag worden met een optie tot koop.
Volgens de flexwet mag dat dus nu voor de laatste keer 😀Deadsy schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:16:
[...]
Inderdaad, ze huren hem nu al voor ik geloof de 3e keer. Zou handig geweest zijn als ze in de tussentijd een talent ofzo haden gescout voor die positie.
Lijkt steeds meer op korte termijn visie bij PSV
Vreemd genoeg meldt NOS dat de club onbekend is waar Willems heen gaat:Deadsy schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:15:
PSV huurt zoals verwacht v Ginkel weer eens en Willems gaat naar Freiburg.
Vind Freiburg een leuke club, maar het is ook een club die over 2 jaar gewoon meedoet voor degradatie.
2 jaar geleden dacht ik dat Willems naar een top club zou gaan maar de afgelopen 2 jaar waren gewoon vrij zwak.
Maar ze proberen het geeneens, en PSV heeft niet de centen om alleen maar spelers te blijven huren en kopen.Lekkerboeie86 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:22:
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar van Ginkel is wel een speler met kwaliteiten die normaal nooit haalbaar zou zijn voor de Eredivisie. Talent scouten is altijd goed, maar deze speler staat er gelijk. Cocu heeft aangegeven geen speeltuin te willen. Dus wat dat betreft past dit prima in hun beleid.
[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 16-07-2017 19:25 ]
Als dat alles is. De commentatoren die ik gewend ben zwetsen anderhalf uur onzin bij elkaar.apis29 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:11:
Commentaar is nog te pruimen ook, op 1 puntje na: weet over Dekker te vertellen dat ze Hegerberg uit de Franse competitie kent en dat Lyon eerste is geworden en Montpellier van Dekker derde.
Laat het nou net zijn dat ze tweede zijn geworden en zich voor het eerst voor de Champions League geplaatst hebben(kan beter Eurosport met Engels commentaar kijken alleen is het stadiongeluid nauwlijks te horen daar).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 16-07-2017 19:25 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hehe, deze valt me heel erg mee. Ze hebben er wel eens triestere op gezet ...Gonadan schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:21:
[...]
Als dat alles is. De commentatoren die ik gewend ben zwetsen anderhalf uur onzin bij elkaar.
[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 16-07-2017 19:36 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Fleximex op 16-07-2017 19:51 ]
Het grootste verschil is in mijn ogen dat het spel veel minder vaak stil ligt voor stervende zwanen en andere jankerds en dat er veel minder tegen de scheidsrechter gemekkerd wordt...Fleximex schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:48:
edit:
Het grootste verschil met het mannenvoetbal is vooral dat ze aanvallend het overzicht een stuk vaker missen en dat de aannames soms om te huilen zijn. Daardoor gaat het tempo er ook uit.
[ Voor 79% gewijzigd door Fiber op 16-07-2017 19:58 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat klinkt net als de omschrijving van de Oranje heren in huidige staatFleximex schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:48:
Eerste helft was niet zo om aan te gluren. Maar in de tweede helft speelt Nederland goed.
edit:
Het grootste verschil met het mannenvoetbal is vooral dat ze aanvallend het overzicht een stuk vaker missen en dat de aannames soms om te huilen zijn. Daardoor gaat het tempo er ook uit.
[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 16-07-2017 20:23 ]
Beetje een populaire reactie. Als je de wedstrijd gezien had dan zag je dat er best veel schwalbes gemaakt werden door het NL vrouwen elftal.Fiber schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:55:
Erg knap gedaan van de Nederlandse dames!![]()
![]()
[...]
Het grootste verschil is in mijn ogen dat het spel veel minder vaak stil ligt voor stervende zwanen en andere jankerds en dat er veel minder tegen de scheidsrechter gemekkerd wordt...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De vrouwenteams oefenen voor een toernooi vaak tegen sterke amateur teams en gaan meestal dik onderuit las ik laatst.PWM schreef op zondag 16 juli 2017 @ 20:36:
Het is toch een beetje kijken naar de special olympics. Ik bedoel dit niet seksistisch, een Brit/Duitser/Spanjaard kijkt zo bijvoorbeeld ook naar de mannen eredivisie.
In Nederland zijn wij historisch gezien verbonden aan een voetbalclub en zijn we van ze gaan houden. Ik weet dat Barca beter is dan Feyenoord, maar het stroomt door je bloed.
Nu hebben we iets gevonden wat lager is dan eredivisie voetbal, namelijk vrouwenvoetbal. Elk top landenteam word aan de kant gezet door een willekeurige Europese middenmoter. Je kijkt het om "onze" vrouwen of omdat je denkt dat het wat word, ooit. Maar voor het voetbal....
[ Voor 22% gewijzigd door Sinned123 op 16-07-2017 22:28 ]
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 16-07-2017 22:47 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is wel waar ja, toen speelden enkele meisjes vaak in de jeugd met jongens mee omdat er geen meiden elftallen waren, is nu wel anders! (Niveau is voorlopig nog dramatischGonadan schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:47:
Je bedoelt toen vrouwenvoetbal nóg minder serieus genomen werd dan nu?
Verwijderd
Noorwegen is ongeveer bij de dames wat Portugal bij de mannen is, best goed dus. Dit zou voor Nederland de zwaarste wedstrijd uit de poule moeten zijn.Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 23:02:
Daar had Oranje toch echt wel met heel wat meer doelpunten verschil kunnen winnen. Want wat die Noren lieten zien viel eigelijk best wel een beetje tegen. Of was Oranje zo goed?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Bij veel sporten, waaronder tennis denk ik (ben geen kenner), is het niveau van de vrouwen tak ook hoog. Niet zo hoog als bij de mannen, maar ze zijn wel enorm professioneel en getalenteerd. Technisch en tactisch doen vrouwen daar niet meer zoveel onder voor mannen, dat beperkt zich voornamelijk tot fysiek (bijv. kracht en uithoudingsvermogen). Ik heb niet de indruk dat een simpele mannelijke tennisamateur van Serena Williams wint. De toppers bij de vrouwen zouden bij de mannen denk ik net niet top 100 zijn. Dat vertalen naar het vrouwenvoetbal zou betekenen dat het beste vrouwenteam ter wereld zich zou moeten kunnen handhaven in de mannen Eredivisie en niet kansloos moet zijn tegen amateurs.Tosemime schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:16:
Het is imo niet echt terecht dat het vrouwenvoetbal steeds maar vergeleken wordt met mannenvoetbal, berichten hierboven over dat een vrouwenteam dik ingemaakt wordt door een gemiddeld amateurelftal. Dat geldt toch voor alle sporten? Zet een Serena Williams tegen een willekeurige mannelijke top 100 speler, of de nederlandse handbalsters tegen een willekeurig mannenteam, en ze zullen dik verliezen. Maar dat is toch logisch? Waarom blijven we het vrouwenvoetbal dan wel steeds vergelijken met het mannenvoetbal?
Ja het is technisch minder dan we gewend zijn, maar dat doet niks af aan de prestatie.
[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 17-07-2017 09:39 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja daar heb je wel gelijk in idd, vergeleken met dames-hockey of dames-handbal is deze sport nog lang niet zo ver met de ontwikkelingph4ge schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:36:
[...]
Bij veel sporten, waaronder tennis denk ik (ben geen kenner), is het niveau van de vrouwen tak ook hoog. Niet zo hoog als bij de mannen, maar ze zijn wel enorm professioneel en getalenteerd. Technisch en tactisch doen vrouwen daar niet meer zoveel onder voor mannen, dat beperkt zich voornamelijk tot fysiek (bijv. kracht en uithoudingsvermogen). Ik heb niet de indruk dat een simpele mannelijke tennisamateur van Serena Williams wint. De toppers bij de vrouwen zouden bij de mannen denk ik net niet top 100 zijn. Dat vertalen naar het vrouwenvoetbal zou betekenen dat het beste vrouwenteam ter wereld zich zou moeten kunnen handhaven in de mannen Eredivisie en niet kansloos moet zijn tegen amateurs.
Er is fysiek/biologisch geen reden waarom er bij vrouwenvoetbal bijv. nog zoveel aannames mis gaan bij de vrouwen en dat er eigenlijk nog geen fatsoenlijke keepers zijn. Dat ze niet zo snel lopen als mannen en minder kracht hebben zal altijd wel zo blijven.
EDIT: Deze post klinkt negatief, maar zo bedoel ik het niet. Deze sport staat gewoon nog in de kinderschoenen maar maakt grote stappen en het amusement en de inzet is er niet minder om.
Naar mijn idee is het niveauverschil bij het voetbal veel groter dan bij andere sporten. Serena Williams zal inderdaad wel verliezen van een top 100 speler, maar niet van een Nederlandse (sub)top amateur die in categorie 1 of 2 speelt. Het Nederlands Dameselftal is echter volledig kansloos tegen een hoofdklasse amateurelftal.Tosemime schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:16:
Waarom blijven we het vrouwenvoetbal dan wel steeds vergelijken met het mannenvoetbal?
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 17-07-2017 10:04 ]
Ik meen gelezen te hebben dat ze de meisjes willen laten meespelen in de jongenselftallen. Daarmee hopen ze de meisjes naar een hoger niveau te tillen, mede omdat de meisjescompetities te weinig deelnemende clubs hebben en het niveau echt te laag is.apis29 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:59:
Maar ik hoorde geloof ik voorbij komen dat ze meisjesteams willen afschafen hier bij de jeugd (?).
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 14% gewijzigd door KingKoning op 17-07-2017 12:01 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik hoop ook dat ze dat doen en van Geel toch toehaptLeon Zwiers schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:40:
Hoop echt dat AZ de hoofdprijs vraagt voor Haps en v Geel afhaakt. Ik hoef die gast echt niet in F'noord te zien
Zonder te veel van voetbl af te wijken, het nivo wat de Nederlandse Hockey dames hebben ligt nu eenmaal VEEL hoger dan de voetbal dames op dit moment hebben. De dames tak in Hockey wordt nu eenmaal door veel landen veel serieuzer genomen dan dames voetbal. Soms zelfs gelijkwaardig aan mannen qua belangstelling. Dus ja langzamer maar wel van een heel hoog technisch nivo en dat nivo hebben de voetbal dames nog lang niet (voor zover je voetbal en hockey kan vergelijken).Tosemime schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:34:
Het valt mij op dat het vrijwel alleen bij voetbal gebeurt. Maar misschien komt dat doordat vrouwenvoetbal nog niet zo ingeburgerd isBij dames-hockey hoor ik bijvoorbeeld nooit verhalen dat het slaapverwekkend zou zijn omdat het iets langzamer gaat dan bij de mannen
Hoop echt dat AZ de hoofdprijs vraagt voor Haps en v Geel de hoofdprijs betaalt. Dan hopen dat het voor die jongen een succes is maar voor Feyenoord net niet.Leon Zwiers schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:40:
Hoop echt dat AZ de hoofdprijs vraagt voor Haps en v Geel afhaakt. Ik hoef die gast echt niet in F'noord te zien
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Leuk idee! Ik heb me aangemeld.Lekkerboeie86 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:40:
Beste Allemaal,
Nu seizoen 2017/2018 weer voor de deur staat en wij op Tweakers best fanatiek zijn in het volgen van de Eredivisie lijkt mij het een leuk idee om een voetbalpoule te starten waarbij het voorspellen van de uitslag en de ranglijst het belangrijkste is. Deze vul je wekelijks in en hierdoor verzamel je punten. Dit is niets nieuws, maar wel een leuke manier om wellicht nog meer te verdiepen in de Eredivisie. Afgelopen seizoen heb ik met plezier gespeeld met een groepje gamers en nu wil ik dit graag uitbreiden naar Tweakers F.C.
Het meedoen is gratis, maar uiteraard gaat de winnaar er wel met een prijs vandoor!
De winnaar van deze poule krijgt een eredivisie clubsjaal naar keuze bij een minimaal aantal van 25 actieve deelnemers.
Bij minimaal 100 actieve deelnemers krijgt de alleen de winnaar een Eredivisie clubsjaal naar keuze en een kadobon van Bol.com of Coolblue twv 20.-
Regels kan je vinden op website.
Aanmelden kan hier: https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden
Wellicht een goed idee om hier uiteindelijk een nieuw topic voor te openen, maar hiervoor zoek ik nog iemand die een knappe OP wilt maken aangezien daar mijn talenten daar niet liggen.
Wat nog erger is, is dat hij letterlijk vertrekt voor het geld, natuurlijk is dat vaak de achterliggende gedachte, maar vaak hoor je dan dat ze het in Engeland willen proberen voor de droom/groter voetballand etc. Deze jongen lijkt vooral aan te sturen op een vertrek om gewoon meer te verdienen (op die leeftijdD-e-n schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:41:
En weer een zestienjarige jongen die naar Engeland vertrekt om vervolgens naamloos van invalbeurt naar invalbeurt te hobbelen. Zo wordt het natuurlijk nooit weer wat met het Nederlandse voetbal.
https://www.fr-fans.nl/ni...d?com=true#comment/544293
Wellicht de club die voor de winterstop al een akkoord had met zijn zaakwaarnemer. Even een half jaartje in de luwte voetballen zodat de prijs niet omhoog gaat en vervolgens vertrekken naar die club. Beetje dwars liggen om zeker te zijn dat je weg mag en klaar.Deadsy schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:44:
Welke club zou nou interesse in deze gast kunnen hebben, heeft de 2e seizoens helft niet echt veels toegevoegd.
[ Voor 21% gewijzigd door Han op 17-07-2017 17:19 ]
En dan haal je een type binnen dat dit misschien ook bij jouw gaat flikken.Han schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:16:
[...]
Wellicht de club die voor de winterstop al een akkoord had met zijn zaakwaarnemer. Even een half jaartje in de luwte voetballen zodat de prijs niet omhoog gaat en vervolgens vertrekken naar die club. Beetje dwars liggen om zeker te zijn dat je weg mag en klaar.
Leuk! Heb me ook aangemeld!Lekkerboeie86 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:40:
Beste Allemaal,
Nu seizoen 2017/2018 weer voor de deur staat en wij op Tweakers best fanatiek zijn in het volgen van de Eredivisie lijkt mij het een leuk idee om een voetbalpoule te starten waarbij het voorspellen van de uitslag en de ranglijst het belangrijkste is. Deze vul je wekelijks in en hierdoor verzamel je punten. Dit is niets nieuws, maar wel een leuke manier om wellicht nog meer te verdiepen in de Eredivisie. Afgelopen seizoen heb ik met plezier gespeeld met een groepje gamers en nu wil ik dit graag uitbreiden naar Tweakers F.C.
Het meedoen is gratis, maar uiteraard gaat de winnaar er wel met een prijs vandoor!
De winnaar van deze poule krijgt een eredivisie clubsjaal naar keuze bij een minimaal aantal van 25 actieve deelnemers.
Bij minimaal 100 actieve deelnemers krijgt de alleen de winnaar een Eredivisie clubsjaal naar keuze en een kadobon van Bol.com of Coolblue twv 20.-
Regels kan je vinden op website.
Aanmelden kan hier: https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden
Wellicht een goed idee om hier uiteindelijk een nieuw topic voor te openen, maar hiervoor zoek ik nog iemand die een knappe OP wilt maken aangezien daar mijn talenten daar niet liggen.
Tja, dat is een Engelse regel die snel gewijzigd is als ze er echt last van krijgen.lateef schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:49:
Dat probleem zal zich op redelijk korte termijn vanzelf oplossen, naar ik verwacht. Wanneer het VK niet meer in de EU zit, gelden voor spelers uit Nederland (en andere EU-landen) aanmerkelijk sterkere regels dan nu. Gezien de positie op de FIFA-lijst van Nederland zullen Nederlandse spelers een flink aantal interlands gespeeld moeten hebben voor ze in Engeland überhaupt mogen spelen. Die gasten komen over twee jaar allemaal gedesillusioneerd terug.
Schandelijk overigens dat zaakwaarnemers spelers daar niet voor waarschuwen. Maar ja, die gasten hebben weinig ethiek en zijn ook alleen maar geïnteresseerd in geld.
Verwijderd
Wie moet je beschermen? De voetballer die 4 jaar bij Chelsea onder de pannen is maar geen minuut speelt? of de club die dan met dat overgebleven geld nieuwe markten als E-sports eens even gaat bekijken? Het is altijd kiezen tussen twee kwaden, want het is nooit goed. Uiteindelijk legt FOX ook miljarden neer, en je kan de clubs niet vragen om met het geld wat duidelijk teveel is dan maar het Rode Kruis te steunen.D-e-n schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:25:
Daar moeten ze dus iets aan doen: een maximum aan contractspelers
Ben benieuwd om welke landen dat dan wel niet moet gaanrikoos schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:59:
[...]
Zonder te veel van voetbl af te wijken, het nivo wat de Nederlandse Hockey dames hebben ligt nu eenmaal VEEL hoger dan de voetbal dames op dit moment hebben. De dames tak in Hockey wordt nu eenmaal door veel landen veel serieuzer genomen dan dames voetbal. Soms zelfs gelijkwaardig aan mannen qua belangstelling. Dus ja langzamer maar wel van een heel hoog technisch nivo en dat nivo hebben de voetbal dames nog lang niet (voor zover je voetbal en hockey kan vergelijken).
Dat werd idd ook gezegd ja, ben eerder benieuwd welke invloed dat op de aanwas zal hebben. Kan me best voorstellen dat er genoeg (meisjes) niet op gemengde teams zitten te wachten ... .Han schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:13:
[...]
Ik meen gelezen te hebben dat ze de meisjes willen laten meespelen in de jongenselftallen. Daarmee hopen ze de meisjes naar een hoger niveau te tillen, mede omdat de meisjescompetities te weinig deelnemende clubs hebben en het niveau echt te laag is.
[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 17-07-2017 20:34 ]
Zijn nu al bezig om uitzonderingen te maken voor EU landen.lateef schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:49:
Dat probleem zal zich op redelijk korte termijn vanzelf oplossen, naar ik verwacht. Wanneer het VK niet meer in de EU zit, gelden voor spelers uit Nederland (en andere EU-landen) aanmerkelijk sterkere regels dan nu. Gezien de positie op de FIFA-lijst van Nederland zullen Nederlandse spelers een flink aantal interlands gespeeld moeten hebben voor ze in Engeland überhaupt mogen spelen. Die gasten komen over twee jaar allemaal gedesillusioneerd terug.
Schandelijk overigens dat zaakwaarnemers spelers daar niet voor waarschuwen. Maar ja, die gasten hebben weinig ethiek en zijn ook alleen maar geïnteresseerd in geld.
Inmiddels stromen de aanmeldingen binnen
[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 17-07-2017 21:19 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq