[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.483 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Jorgen schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:26:
Feyenoord is rond met Haps en St. Juste. Lijken me zeer goede aankopen, zowel voor nu als voor de toekomst.
Haps lijkt mij aan zijn max te zitten en bij St Juste twijfel ik ook aan de rek.
Lijken me wel de veilige keuzes en vallen in lijn met wat van Geel meestal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

't Zijn in elk geval jonge jongens die het goed hebben gedaan bij hun clubs en nog jaren voor Feyenoord kunnen spelen. Ik ken de Feyenoord jeugd niet zo, dus heb geen idee of ze daar betere spelers hebben lopen, maar volgens mij zijn er niet zoveel jongens in Nederland die betaalbaar en beter zijn.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Bah! Haps ben ik echt niet blij mee...... Ok ok, het is beter dan Nelom. Maar die gast is al 24, is ontzettend wisselvallig....

Haal dan een meer gevestigde speler die beter is als je toch geld weggooit. :( . In de tijd dat er amper geld was kan je hier wel mee wegkomen. Maar nu is er wel geld voor versterkingen, dan kan je het niet maken met die Haps aan te komen zetten....

St Juste kan ik nog begrijpen. Was bij Heerenveen wel goed, pakt alleen wel veel kaarten, maar is net 20. Zit zat groei in.

Feyenoord heeft atm een tegenvallende jeugdlichting. Bij de 16 jarigen zaten/zitten een paar hele goeie. Maarja, daar spelen houden er inmiddels ook weer een paar van de bank bij Tempo Te.....Chelsea warm.

Edit: Hahahahaha 6 mil voor Haps en 4,5 voor St Juste _O- 8)7 . Van Geel out!

[ Voor 42% gewijzigd door LZ86 op 17-07-2017 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, wanneer van Geel daadwerkelijk ca. €30,- miljoen heeft ontvangen voor Karsdorp en Kongolo dan lijkt het mij wel kunnen dat hij St. Juste en Haps haalt voor ca. €11,- miljoen, wat volgens berichten elders op internet ook nog eens in termijnen betaald mag worden.

Feyenoord moet per slot van rekening op 3 fronten aan de bak. Dus moet je wel aardig wat spelers hebben die er direct staan.

Enige waar ik me een beetje over verbaas is het geringe aantal buitenspelers. Daar mag Feyenoord zich in mijn optiek echt nog wel versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Berghuis komt echt nog wel. Maar dat zal later rond komen. Dat is verder dan wel prima denk ik. Mis daar alleen wel nog een concurrent voor op rechts

Linksbuiten Bilal en Boetius.

Aanval Jorgensen/Kramer/aankoop ( v Persie? ) Dikke prima.

Middenvelders zat

Verdediging is nu ook wel vol ( tenzij ze Nelom nog weten te lozen ergens )

v Geel heeft wel aangegeven nog vleugelspelers aan te willen trekken ( minimaal 1, waarschijnlijk 2 ).

De CL is leuk hoor, maar we zitten daar in pot 4. Dat wordt 6 potjes verliezen dus, tenzij je heel veel geluk hebt met de loting, maar daar moet je niet op rekenen.

Feyenoord is financieel nog te zwak om een selectie samen te stellen die een kans maakt op overwintering in de CL.

Houd dus rekening met de huidige selectie voor beker en Eredivisie en we hebben dit seizoen best wel eens een goede kans om weer hoog te eindigen. Zeker nu PSV in een soort opbouwfase zit en Ajax geschokt is door de situatie rondom Nouri, Bosz kwijt is en nog veel belangrijker: Klaassen die weg is.

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 18-07-2017 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Op zich prima die 2 aankopen, vejinovic ook lekker verhuurd, prima

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
Opzich prima. Maar er gaan 2 topverdedigers weg en vervolgens komen Diks, Haps, Stjuste en eigenlijk ook van Beek terug. Wat mij betreft is het centrum zo sterk daar je daar niets veranderd. Met Nelom en Woudenberg was LB positie al druk bezet. Er moet toch ook wel wat verhuurd gaat worden anders krijg je echt onvrede in de groep. Heb liever 2 fatsoenlijke buitenspelers. En Guidetti natuurlijk haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:30:
Opzich prima. Maar er gaan 2 topverdedigers weg en vervolgens komen Diks, Haps, Stjuste en eigenlijk ook van Beek terug. Wat mij betreft is het centrum zo sterk daar je daar niets veranderd. Met Nelom en Woudenberg was LB positie al druk bezet. Er moet toch ook wel wat verhuurd gaat worden anders krijg je echt onvrede in de groep. Heb liever 2 fatsoenlijke buitenspelers. En Guidetti natuurlijk haha :p
Denk wel dat Haps beter is dan Nelom en Woudenberg, Van mij mag Nelom weg, en Woudenberg back nr2.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Goed... Haps en st Juste zijn binnen.

Wie mogen er nu nog weg?
Tapia --> voegt echt niets toe
Vejinovic --> Is ws naar AZ
Nelom --> Blijft een uitermate zwakke schakel
Haps --> Waarom in hemelsnaam gehaald v Geel? ;)
Kramer --> Twijfelgeval. Heeft zijn nut, maar moet niet weer het halve seizoen lopen zeiken over de reserverol. Vind wel dat je als Feyenoord wat beters mag nastreven dan Kramer

Komen:
Berghuis SVP!!
Nog een buitenspeler ( geen Larsson aub )
Spits ( v Persie? )

Selectie begint redelijk vorm te krijgen. Zijn iig weer een stukje verder dan vorig seizoen. Feyenoord is weer op weg naar de top, en dat is fijn na al die jaren ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Gewoon twee goede aankopen. Binnen Nederland zijn er geen betere opties vindbaar en daarbuiten is het altijd afwachten of ze slagen. Ik heb de afgelopen jaren genoeg buitenlandse spelers gezien die keihard hebben gefaald in de Kuip. Wellicht is Van Drongelen nog een leuke om alvast te halen en gelijk te verhuren, toch ook een talentvolle jongen.

Nu nog in de aanval iets erbij. Hopen dat daar ook snel duidelijkheid over komt! Ik ben in ieder geval blij met deze versterkingen! Dat Haps 24 is zegt me niet zoveel. Kan na 2 goede jaren alsnog voor een leuk bedrag verkocht worden.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Vorig seizoen viel Haps ( zeker in de 2e seizoenshelft ) enorm door de mand, en heeft ie gewoon een slechte 2e seizoenshelft gedraaid. Dat je daar dan 6 miljoen voor neerlegt is waanzin. Voor 3 had ik het ook wel gedaan, maar 6 miljoen is ie gewoon niet waard imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:00
St. Juste is een goede voetballer, is nog jong en kan nu grotere stappen gaan maken. Haps vind ik twijfelgeval, maar zal in de defensie van Feyenoord waarschijnlijk prima uit de voeten kunnen :)
Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:36:
Vorig seizoen viel Haps ( zeker in de 2e seizoenshelft ) enorm door de mand, en heeft ie gewoon een slechte 2e seizoenshelft gedraaid. Dat je daar dan 6 miljoen voor neerlegt is waanzin. Voor 3 had ik het ook wel gedaan, maar 6 miljoen is ie gewoon niet waard imho.
Heel AZ was matig, maar hij kon zich er niet aan onttrekken.

[ Voor 53% gewijzigd door Martinusz op 18-07-2017 13:37 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:36:
Heel AZ was de tweede seizoenshelft beroerd dus ik vind niet dat je hem daar helemaal op af kunt rekenen. Hij heeft namelijk ook heel veel goede wedstrijden voor AZ gespeeld. In potentie gewoon een hele goede linksback die zeker nog stappen moet en kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ik hoop dat ie me positief kan verassen, maar ik heb er weinig vertrouwen in tbh.

In st Juste wel. Die kan nog flink groeien, 1e seizoenshelft was Heerenveen ook gewoon echt goed, en hij was een van de betere. In de 2e moest ie enorm veel fouten van die Belg ( Faes? ) corrigeren en pakte ie veel kaarten wat jammer was, maar in je uppie kan je geen verdediging dragen, wat dat gaat zal ie bij Feyenoord in een betere ploeg terecht komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Klopt maar was bij Haps ook wel het geval. Heel AZ was zo wisselvallig als de pest. Ik denk dat we een prima linksback hebben, sowieso voor de Eredivisie. Europees moet nog blijken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
Tja, het liefst haal je een speler net zo goed en jong als Kongolo terug, maarja die kosten ook 15 miljoen euro. Voor hetzelfde geld worden er nu 2 spelers gehaald en blijft er nog wat over. Beide spelers zijn nog jong en zullen nog wel restwaarde hebben zelfs als ze niet volkomen slagen, maar hebben genoeg potentieel om voor Feyenoord begrippen toppers te worden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Het is in ieder geval mindere gok dan 1 of andere Braziliaan kopen voor zo'n plek, schijnt dat Ajax met 1 bezig is....leuk al die jonge talenten, maar nog wat ervaring erbij kan geen kwaad. Al blijft linksback positie een drama in het algemeen om goede spelers te vinden. De laatste echt goede die Ajax had was Maxwell, maar dan zie je ook gelijk hoe zo'n carriere loopt na Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Haps zal beter zijn dan Nelom en Woudenberg. Maar St.juste weet ik niet. Botteghin en V/D Heijden hebben het steengoed gedaan. En die laatste zijn contract verlengd. Ik zou aan het centrum niet veel veranderen. Berghuis erbij en nog een aanvaller en dan is kampioen worden een realistische doelstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ajax is nu aan het zaaien. Die plukken de vruchten van het beleid over een jaar of 2. En als die spelers dan toch weggaan krijgen ze er dik geld voor. Hoeveel is het banksaldo inmiddenls? 150 miljoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:54
Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:58:
Berghuis SVP!!
Nog een buitenspeler ( geen Larsson aub )
Spits ( v Persie? )
In principe is Boetius gewoon je linksbuiten dus een extra aanvaller naast Berghuis zal hooguit een versterking voor de breedte of toekomst zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
D-e-n schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:03:
[...]

In principe is Boetius gewoon je linksbuiten dus een extra aanvaller naast Berghuis zal hooguit een versterking voor de breedte of toekomst zijn
Breedte. Als Berghuis een schorsing of blessure pakt heb je nu niet echt een back-up. Concurrentie is ook altijd goed om elkaar scherp te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:05:
[...]

Breedte. Als Berghuis een schorsing of blessure pakt heb je nu niet echt een back-up. Concurrentie is ook altijd goed om elkaar scherp te houden
De back-up is Bilal natuurlijk. Dat willen we allemaal niet maar de selectie is wel zo ingericht. Je hebt verder ook Toornstra nog en die jeugdspeler. Je kunt ook niet alles dubbel hebben. Ik denk eerder dat je een aanvallende speler moet halen die (ook) achter de spits kan spelen. Dan kun je wat schuiven met Toornstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ik denk nog steeds dat Bilal echt nog wel eens kan gaan verassen als ie wat vakern gaat spelen. Die knul heeft echt wel kwaliteiten. Maar Bilal als back up links, dan zou ik rechts ook graag nog een back up zien. Toornstra is geen rechtsbuiten. Hij heeft er vaak genoeg gespeeld, en viel er tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
CR1691 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:42:
Klopt maar was bij Haps ook wel het geval. Heel AZ was zo wisselvallig als de pest. Ik denk dat we een prima linksback hebben, sowieso voor de Eredivisie. Europees moet nog blijken natuurlijk.
Heb het gevoel dat ze de CL bij Feyenoord sowieso niet echt belangrijk vinden. Het geld is leuk maar ik denk dat de competitie de prioriteit heeft boven die 6 wedstrijden en dat ze echt niet voluit gaan tenzij ze na 2 wedstrijden opeens verrassend goed bezig zijn.

En ja Haps is beter dan Nelom maar dat is niet zo moeilijk. Betwijfel dat je Haps ooit voor een leuk bedrag verkoopt, mja als je ziet wat ze tegenwoordig al neerleggen voor matige spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Natuurlijk vinden ze bij Feyenoord die CL niet belangrijk. Je bent met het huidig budget en spelersmateriaal compleet kansloos. Beter kan je in de vaderlandse competitie weer prijzen proberen te pakken en rustig aan opkrabbelen naar een financieel/sportief niveau van Ajax zodat je dan ook echt iets kan in die CL.

Dat nieuwe stadion gaat wel flink helpen, maar eerst nog maar eens zien of dat ook echt doorgaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Lyon - Ajax dadelijk om 21:00 uur op Ziggo voor degenen die het niet wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
De eerste wedstrijd tegen Lyon is geëindigd in een 2-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:04:
Natuurlijk vinden ze bij Feyenoord die CL niet belangrijk. Je bent met het huidig budget en spelersmateriaal compleet kansloos. Beter kan je in de vaderlandse competitie weer prijzen proberen te pakken en rustig aan opkrabbelen naar een financieel/sportief niveau van Ajax zodat je dan ook echt iets kan in die CL.

Dat nieuwe stadion gaat wel flink helpen, maar eerst nog maar eens zien of dat ook echt doorgaat
Feyenoord heeft gedaan wat het moest doen, kampioen worden en directe plaatsing afgedongen voor het miljoenenbal.

Kan me niet voorstellen dat van Bronckhorst de CL-wedstrijden laat lopen. Zal ook niet gebeuren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Laten lopen? Neuh, meer realistisch. We maken daar geen enkele kans, tenzij we heel veel geluk hebben met de loting. Maar wij zijn zowieso de zwakke broeder in de poule, waar Ajax vaak nog in pot 2/3 zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:49:
Laten lopen? Neuh, meer realistisch. We maken daar geen enkele kans, tenzij we heel veel geluk hebben met de loting. Maar wij zijn zowieso de zwakke broeder in de poule, waar Ajax vaak nog in pot 2/3 zit
Is al flink wat jaren geleden dat Ajax pot 2 haalde, ze zitten bovenin pot 3.
Maar met de nieuwe opzet van de CL is de kans dat een Nederlandse club pot 2 haalt nihil tenzij er hele rare dingen in de top competities gebeuren.

Met de nieuwe opzet zullen de Nederlandse clubs onderin pot 3 zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ben je je nu al aan het indekken? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het hangt alles van de loting af en of je in eigen huis kan stunten. De afgelopen jaren hebben bewezen dat Feyenoord thuis kan winnen van grote clubs. Als het een beetje mee zit is alles mogelijk.

Ik reken overigens ook nergens op, overwintering in de CL is geen redelijke verwachting. Een punt of 7 in de poule halen is misschien realistisch.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:24
ph4ge schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 20:26:
[...]

Het hangt alles van de loting af en of je in eigen huis kan stunten. De afgelopen jaren hebben bewezen dat Feyenoord thuis kan winnen van grote clubs. Als het een beetje mee zit is alles mogelijk.

Ik reken overigens ook nergens op, overwintering in de CL is geen redelijke verwachting. Een punt of 7 in de poule halen is misschien realistisch.
yep, maar je kan met 9-0 thuis overlopen worden door Real Madrid.
Zeker als Ronaldo getriggerd word door 4 goals van Messi de avond ervoor ;)

Zou het al prima vinden als ze de Europa League halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Bossie schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 20:30:
yep, maar je kan met 9-0 thuis overlopen worden door Real Madrid.
Zeker als Ronaldo getriggerd word door 4 goals van Messi de avond ervoor ;)

Zou het al prima vinden als ze de Europa League halen.
Als Real er echt voor gaat maakt Feyenoord natuurlijk amper kans, maar ik zie ze thuis ook weer geen 9 goals om de oren krijgen. Ik maak me aanvallend meer zorgen dan verdedigend.

Derde worden zou inderdaad keurig zijn, je komt immers niet voor niets uit pot 4. Eerst maar eens de loting afwachten.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 18-07-2017 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 20:42:
[...]
Als Real er echt voor gaat maakt Feyenoord natuurlijk amper kans, maar ik zie ze thuis ook weer geen 9 goals om de oren krijgen. Ik maak me aanvallend meer zorgen dan verdedigend.

Derde worden zou inderdaad keurig zijn, je komt immers niet voor niets uit pot 4. Eerst maar eens de loting afwachten.
Feyenoord moet vind ik minimaal voor de 3e plek gaan, tenzij ze een echt zware ploeg krijgen uit pot 3.

Dat ze in pot 4 zitten heeft er vooral mee te maken dat er de afgelopen 5 jaar Europees niet echt iets gepresteerd is. Ik vind niet dat ze als ploeg onder doen voor de zwakkere ploegen uit pot 3.

edit:
Heeft iemand de oefen pot van PSV gezien? Hoe speelden ze? Aanvallend of met 11 man achter de bal?

wanneer worden de aardappelen van het veld gehaald bij Lyon - Ajax?

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 18-07-2017 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Netjes afgerond door Viergever. Mag ook wel eens gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Had toch wel verwacht dat Tete basis zou staan bij dit Lyon.
Want aanvallend is het nog steeds gruwelijk lekker, maar verdedigend valt het vies tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Gonadan schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 20:06:
[...]

Ben je je nu al aan het indekken? :D
Ja, liever wat negatief en verrast worden dan tegen beter weten in hopen en teleurgesteld worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:23:
Netjes afgerond door Viergever. Mag ook wel eens gezegd worden.
Hij wil volgens mij een transfer afdwingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Deadsy schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:27:
Had toch wel verwacht dat Tete basis zou staan bij dit Lyon.
Want aanvallend is het nog steeds gruwelijk lekker, maar verdedigend valt het vies tegen.
Hij staat toch ook basis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Terranova schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:45:
[...]

Hij staat toch ook basis?
Klopt, heb hem net voor het eerst langs zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Martinusz schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:33:
[...]

Hij wil volgens mij een transfer afdwingen :+
Vind het wel leuk om Kluivert weer te zien spelen. Ik geloof echt dat hij een goeie buitenspeler kan worden. Ben benieuwd of hij de strijd met Neres kan winnen.

Op het middenveld weet ik het niet. Van de Beek komt niet eens in de buurt van Klaassen. Wel een jonge speler, wellicht dat hij grote stappen gaat maken dit seizoen. Maar ik denk dat hij niet dat niveau gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:49:
[...]

Vind het wel leuk om Kluivert weer te zien spelen. Ik geloof echt dat hij een goeie buitenspeler kan worden. Ben benieuwd of hij de strijd met Neres kan winnen.

Op het middenveld weet ik het niet. Van de Beek komt niet eens in de buurt van Klaassen. Wel een jonge speler, wellicht dat hij grote stappen gaat maken dit seizoen. Maar ik denk dat hij niet dat niveau gaat halen.
Vind niet echt dat vd Beek op de 10 speelt, dus het vergelijk is moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Deadsy schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:51:
[...]

Vind niet echt dat vd Beek op de 10 speelt, dus het vergelijk is moeilijk.
Toch lijkt hij wel gezien te worden als zijn opvolger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:55:
[...]

Toch lijkt hij wel gezien te worden als zijn opvolger?
Klopt maar als ik naar het spel kijk dan vond ik dat Ziyech op de plek van Klaassen speelde en vd Beek op die van Schone.
En als je dan ernaar kijkt dan vond ik vd Beek wel ok, iets te traag in de aanname,

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 18-07-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:49:
[...]

Als je meer van hem ziet, zul je zien dat het een erg goede speler is. Heeft overigens afgelopen jaar ook al gespeeld, ook Europees en was aantal keer beter dan Schone.
Hij moet uiteraard nog groeien, is ook nie helemaal eerlijk om met een Klaassen te vergelijken na x aantal jaar eerste elftal achter zijn naam, voor hem was het ook een weg er naartoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:45:
Bah! Haps ben ik echt niet blij mee...... Ok ok, het is beter dan Nelom. Maar die gast is al 24, is ontzettend wisselvallig....

Haal dan een meer gevestigde speler die beter is als je toch geld weggooit. :( . In de tijd dat er amper geld was kan je hier wel mee wegkomen. Maar nu is er wel geld voor versterkingen, dan kan je het niet maken met die Haps aan te komen zetten....

St Juste kan ik nog begrijpen. Was bij Heerenveen wel goed, pakt alleen wel veel kaarten, maar is net 20. Zit zat groei in.

Feyenoord heeft atm een tegenvallende jeugdlichting. Bij de 16 jarigen zaten/zitten een paar hele goeie. Maarja, daar spelen houden er inmiddels ook weer een paar van de bank bij Tempo Te.....Chelsea warm.

Edit: Hahahahaha 6 mil voor Haps en 4,5 voor St Juste _O- 8)7 . Van Geel out!
Hoera, Haps niet naar ons 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Wat een veld trouwens daar...om je te schamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:08:
[...]

Hoera, Haps niet naar ons 8)
Tenminste iemand die echt blij is met de transfer.

Er word trouwens gezegd dat Feyenoord meer dan 4.5mln voor St Juste betaald heeft.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=309192

Nja 4.6mln is ook hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
2-0 Lyon, lekkere foute dekking van Veltman daar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
2 goede backs zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Lekkere aanvoerder weer ;)

Die zogenoemde rotsen in de branding van vorig seizoen zijn persoonlijk alweer aan 2 tegengoals schuldig :+ :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Wel weer goed om jong talent in actie te zien, die noa lang kan ook wel ballen :) (ook leuk achtergrond verhaal heeft die jongen :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Veldman is er wel klaar mee geloof ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:54:
Veldman is er wel klaar mee geloof ik :p
En Ziyech ook :p

Gaat trouwens een gerucht van van Zweden (eigenaar Swansea), dat Sneijder bij Utrecht zou tekenen.
Lijkt mij vooral wishfull thinking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Martinusz schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 23:09:
[...]

En Ziyech ook :p

Gaat trouwens een gerucht van van Zweden (eigenaar Swansea), dat Sneijder bij Utrecht zou tekenen.
Lijkt mij vooral wishfull thinking ;)
Alsof Yo op de tribune bij Utrecht gaat zitten.
En dit doet Sneijder ook nog voor een paar ton pj

v Zweden heeft wel vaker praatjes. Was trouwens nooit eigenaar van Swansea maar was aandeelhouder en dat is hij niet meer.

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 18-07-2017 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In thuiswedstrijden kan Feyenoord het tal van ploegen heel lastig maken, ook ploegen die zogenaamd vele malen beter zijn. Hebben zowel Sevilla als Manchester United ondervonden, beiden in het vervolg van het betreffende toernooi uiteindelijk de winnaar daarvan.

Wanneer Feyenoord het op zijn heupen gaat krijgen is het een verdraaid lastige ploeg om te bespelen, helemaal in de Kuip. En in uitwedstrijden heb ik Feyenoord ook in de afgelopen jaren menigmaal goed zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ik weet dat je niet veel waarde moet hechten aan oefenpotjes, maar zijn er meer mensen die Ajax echt slecht vonden daarnet? En dan vooral Veltman, Viergever, Dolberg, Schone en Younes.

Vond Sanchez wel echt goed. Die moet Ajax echt gaan houden, anders hebben ze achterin echt de poppen aan het dansen

Natuurlijk snap ik dat ze conditioneel en mentaal enorm achterlopen met wat er pas gebeurd is, maar ik had ze toch wel iets beter verwacht

[ Voor 15% gewijzigd door LZ86 op 19-07-2017 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 23:44:
[...]
Wanneer Feyenoord het op zijn heupen gaat krijgen is het een verdraaid lastige ploeg om te bespelen, helemaal in de Kuip. En in uitwedstrijden heb ik Feyenoord ook in de afgelopen jaren menigmaal goed zien spelen.
Heb ik toch weer ff gelachen. Afgelopen seizoen als ze maar iets van weerstand kregen vielen ze door de mand en de enige uitwedstrijd die van Feyenoord het aanzien waard was toen tegen een uitgeblust AZ die alle kracht verspeeld had tegen de grotere club Zenit. Lees: kleine club AZ tegen grote club Zenit, dus wellicht geeft het Feyenoord hoop. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
@Vincent Dave
Dikke onzin. Feyenoord viel door de mand als ze blessures hadden en het met de reserves moesten doen zoals tegen Ajax. De eerste elf waren behoorlijk weerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
D-e-n schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 07:53:
@Vincent Dave
Dikke onzin. Feyenoord viel door de mand als ze blessures hadden en het met de reserves moesten doen zoals tegen Ajax. De eerste elf waren behoorlijk weerbaar.
Hou het vriendelijk en ga niet zo bot reageren.

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-07-2017 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 01:40:
Ik weet dat je niet veel waarde moet hechten aan oefenpotjes, maar zijn er meer mensen die Ajax echt slecht vonden daarnet? En dan vooral Veltman, Viergever, Dolberg, Schone en Younes.

Vond Sanchez wel echt goed. Die moet Ajax echt gaan houden, anders hebben ze achterin echt de poppen aan het dansen

Natuurlijk snap ik dat ze conditioneel en mentaal enorm achterlopen met wat er pas gebeurd is, maar ik had ze toch wel iets beter verwacht
Vond het wel meevallen eigenlijk op dat bagger veld, je zag wel dat er wat peesoonlijke foutjes werden gemaakt. Ik heb alleen tweede helft gezien, maar daarin waren ze voetballend in ieder geval meer bezig dan Lyon.

Nee het was niet de beste wedstrijd, het was een matige pot van beide kanten, deels door veld, deels door paar spelers die wat foutjes maakten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Niet op reageren.

[ Voor 92% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-07-2017 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
RodeStabilo schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:02:
[...]

Wat is jouw probleem eigenlijk? Blijkbaar deden de rest van de clubs het nog slechter in de uitwedstrijden want Feyenoord is (terecht) kampioen geworden.
De discussie gaat over Feyenoord en niet over andere clubs, nergens zeg ik dat ze onterecht kampioen zijn geworden. We hebben het over het niveau van de Eredivsie en ik hoor Ajax supporters nimmer termen gebruiken als 'op de heupen krijgen' of dat ze een 'lastige ploeg kunnen zijn voor grotere clubs'. De zelfpijperij is enigszins stuitend te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Vincent Dave schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:17:
[...]

De discussie gaat over Feyenoord en niet over andere clubs, nergens zeg ik dat ze onterecht kampioen zijn geworden. We hebben het over het niveau van de Eredivsie en ik hoor Ajax supporters nimmer termen gebruiken als 'op de heupen krijgen' of dat ze een 'lastige ploeg kunnen zijn voor grotere clubs'. De zelfpijperij is enigszins stuitend te noemen.
Geen Europees programma is de reden van hun kampioenschap. Zo goed vond ik Feyenoord niet. En het is makkelijk om hoop te putten uit wedstrijden tegen betere teams waarin zij niet op 💯% spelen, maar dat is niet terecht natuurlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Vincent Dave schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:17:
[...]
en ik hoor Ajax supporters nimmer termen gebruiken als 'op de heupen krijgen' of dat ze een 'lastige ploeg kunnen zijn voor grotere clubs'. De zelfpijperij is enigszins stuitend te noemen.
Gaan we op die toer? Als er één supportersschare de kunst van het ophemelen verstaat is het die van Ajax wel.
418O2 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:20:
[...]
Geen Europees programma is de reden van hun kampioenschap. Zo goed vond ik Feyenoord niet
Kunnen we s.v.p. kappen met het bagatelliseren van het kampioenschap? Het denigrerend, beledigend en wat mij betreft ook trollend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:43
Het feit dat Feyenoord in de eerste helft van de competitie ook gewoon bovenaan bleef, terwijl ook Feyenoord een Europees programma had, zegt genoeg, wat mij betreft.

Tuurlijk heeft Feyenoord gebruik gemaakt van het Europese programma van de andere clubs na de winterstop, maar dan heeft Feyenoord zich vaak genoeg bewezen een terechte kampioen te zijn.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:43
Ze zijn sowieso terecht kampioen, want ze hadden de meeste punten ;)

Maar Feyenoord en Ajax waren, helemaal Europees, 't afgelopen seizoen thuis aanmerkelijk beter dan uit (of de tegenstander slechter)...

Ik zie wat dat betreft de kans dat Feyenoord overwintert ook somber in. Uit zou ik 1 punt verwachten en thuis 4 á 6, ik vraag me af of je met 5-7 punten overwintert. Wat dat betreft moet je hopen dat je uit pot A een heel sterke trekt en die ploeg dan in de laatste rond thuis treft, zodat ze 15 punten hebben, geplaatst zijn en anderen ploegen er ook geen punten tegen hebben gepakt. Dan kan je stunten op een manier die je ook nog nuttige punten oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Je moet gewoon hopen dat je een zwakkere broeder treft uit pot 3. Er zitten daar nog genoeg ploegen waartegen een Nederlandse ploeg kansen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:07:
Je moet gewoon hopen dat je een zwakkere broeder treft uit pot 3. Er zitten daar nog genoeg ploegen waartegen een Nederlandse ploeg kansen heeft.
Het voordeel van 3 sterke ploegen is dat ze onderling ook punten morsen. Als het dicht bij elkaar zit zou je het met 7 punten moeten kunnen halen.

Kortom, het is allemaal koffiedik kijken. *O* Achteraf kunnen we het waarschijnlijk allemaal verklaren en zullen er fans van andere clubs zijn die roepen dat Feyenoord door is want geluk of zullen Feyenoorders zeggen niet door want pech/niet sterk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:50:
[...]

Het voordeel van 3 sterke ploegen is dat ze onderling ook punten morsen. Als het dicht bij elkaar zit zou je het met 7 punten moeten kunnen halen.

Kortom, het is allemaal koffiedik kijken. *O* Achteraf kunnen we het waarschijnlijk allemaal verklaren en zullen er fans van andere clubs zijn die roepen dat Feyenoord door is want geluk of zullen Feyenoorders zeggen niet door want pech/niet sterk genoeg.
Ze kunnen in dit geval niet de KNJVB de schuld geven :+ wel de UEFA :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Martinusz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:53:
Ze kunnen in dit geval niet de KNJVB de schuld geven :+ wel de UEFA :o
Het feit dat we 5 uitwedstrijden hebben na de 6 Europese wedstrijden is anders reden genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:56:
[...]

Het feit dat we 5 uitwedstrijden hebben na de 6 Europese wedstrijden is anders reden genoeg :+
Had Ajax ook afgelopen seizoen, door het vaste ritme van Europese wedstrijden heb je dus of geluk veel thuiswedstrijden erna of pech veel uitwedstrijden na een Europese wedstrijd.
KNVB lijkt er in ieder geval 0,0 rekening mee te houden, enige wat ze proberen is om de clubs op zondag te laten voetballen als ze donderdag in actie zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
D-e-n schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:39:
[...]

Gaan we op die toer? Als er één supportersschare de kunst van het ophemelen verstaat is het die van Ajax wel.

[...]
Heb het niet over ophemelen, ik heb het over dat Feyenoord-supporters snel de neiging hebben zichzelf de moed in te praten. Reageer op de discussie, niet de persoon.

[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-07-2017 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vincent Dave schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:48:
[...]

Heb het niet over ophemelen, ik heb het over dat Feyenoord-supporters snel de neiging hebben zichzelf de moed in te praten. Begrijpend lezen kun je toch wel neem ik aan? Laat mij postings zien met quotes in de aard waar ik op doelde, dan praten we verder.
Ik snap niet wat je zit te zeuren. Niemand van de Feyenoorders denkt dat ze Real Madrid van de mat gaan tikken. Volgens mij werd er door een enkeling alleen gezegd dat je die potjes niet bij voorbaat moet laten lopen en dat je in thuiswedstrijden, met de Kuip achter je, nog best leuke resultaten kunt neerzetten. Maar dat kan ook pakweg tegen Anderlecht zijn. Echt, je zit echt te zeiken om het zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:03:
[...]

Ik snap niet wat je zit te zeuren.
Pot, ketel.. gewoon lekker negeren die posts, dan had niemand het er meer over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Volgens mij is overwinteren in CL ook helemaal niet iets waar ze bij Feyenoord mee bezig zijn. Ik niet in ieder geval. Wat mij betreft loten we Barcelona, Juventus en Bayern. Ook al is dat niet mogelijk, het is prachtig om tegen deze clubs te spelen. Manchester was vorig seizoen fantastisch op Old Trafford en we verloren met 4-0. Met een grote glimlach liep ik het stadion uit en ging een lekker pint drinken. Laat Messi maar naar de kuip komen. Dan ben ik heel gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:26:
Volgens mij is overwinteren in CL ook helemaal niet iets waar ze bij Feyenoord mee bezig zijn. Ik niet in ieder geval. Wat mij betreft loten we Barcelona, Juventus en Bayern. Ook al is dat niet mogelijk, het is prachtig om tegen deze clubs te spelen. Manchester was vorig seizoen fantastisch op Old Trafford en we verloren met 4-0. Met een grote glimlach liep ik het stadion uit en ging een lekker pint drinken. Laat Messi maar naar de kuip komen. Dan ben ik heel gelukkig.
Ik mag hopen dat de rest er anders over denkt. Zou imho kampioen onwaardig zijn. Als je nou onverhoopt toch in een kansloze poul terecht komt snap ik dat je deze instelling hebt. Maar in eerste instantie moet winnen, punten pakken en sowieso niet laatste worden toch je 1e doel zijn?

Dit soort uitspraken verwacht je van een club die met hangen en wurgen de beker heeft gepakt of de play-offs nipt is doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Robertdj schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:33:
[...]

Ik mag hopen dat de rest er anders over denkt. Zou imho kampioen onwaardig zijn. Als je nou onverhoopt toch in een kansloze poul terecht komt snap ik dat je deze instelling hebt. Maar in eerste instantie moet winnen, punten pakken en sowieso niet laatste worden toch je 1e doel zijn?

Dit soort uitspraken verwacht je van een club die met hangen en wurgen de beker heeft gepakt of de play-offs nipt is doorgekomen.
Ik snap ook nooit dat mensen dan hopen op een poule met pakweg Real en Man. City. Ja, leuke tegenstanders maar je hebt toch liever een poule met tegenstanders waar je wel een echte kans tegen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Tuurlijk niet, ben het helemaal met hem eens.
De kans is enorm groot dat je in een poule terechtkomt waarin je bij voorbaat kansloos bent om de volgende ronde te halen. Dan altijd liever de grote europese namen ipv wat oost europese teams waartegen je net zo kansloos bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:38:
[...]

Tuurlijk niet, ben het helemaal met hem eens.
De kans is enorm groot dat je in een poule terechtkomt waarin je bij voorbaat kansloos bent om de volgende ronde te halen. Dan altijd liever de grote europese namen ipv wat oost europese teams waartegen je net zo kansloos bent.
Dat vind ik dus enorm zonde. De laatste jaren hebben we vaak zat gezien dat 'knokploegen' ver kunnen komen, als Feyenoord op de juiste momenten piekt moet er zeker wat mogelijk zijn. Maar dan moeten ze er wel voor gaan en de CL niet als een serie leuke affiches met een flinke zak geld zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:26:
Manchester was vorig seizoen fantastisch op Old Trafford en we verloren met 4-0. Met een grote glimlach liep ik het stadion uit en ging een lekker pint drinken.
Wat was daar een topsfeer in het stadion (zat zelf in een thuis vak, dicht bij het uitvak, waar alle Feyenoorders helemaal los gingen.. ik hoorde alleen maar die 1000 feyenoord fans.. de 40.000 united supporters hoorde je nauwelijks :p)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
D-e-n schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:03:
[...]

Ik snap niet wat je zit te zeuren. Niemand van de Feyenoorders denkt dat ze Real Madrid van de mat gaan tikken. Volgens mij werd er door een enkeling alleen gezegd dat je die potjes niet bij voorbaat moet laten lopen en dat je in thuiswedstrijden, met de Kuip achter je, nog best leuke resultaten kunt neerzetten. Maar dat kan ook pakweg tegen Anderlecht zijn. Echt, je zit echt te zeiken om het zeiken.
Nogmaals, jij leest niet goed dus weet je niet waar ik op doel. Nu ook weer, waar staat dat er gedacht wordt dat jullie Real Madrid van de mat tikken? Wederom een verzinsel.
toolkist schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:18:
[...]

Pot, ketel.. gewoon lekker negeren die posts, dan had niemand het er meer over.
Ga jij je ermee bemoeien? Ik kom met argumenten, maar goed ga maar negeren dan blijft er steeds minder over van een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
[...]

Ik zeg ook nergens dat we hem bewust moeten verliezen. Tegen United wonnen we thuis ook. En Sevilla wonnen we met 2-0. Vervolgens won Sevilla de Europa league net als United. Zo'n affiche zie ik inderdaad liever dan vage clubs uit het oostblok. Barcelona zou een tegenstander zijn om van de dromen. Giovanni zou ook echt niets liever willen dan als trainer van Feyenoord tegen zijn oude club te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vincent Dave schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:51:
[...]

Nogmaals, jij leest niet goed dus weet je niet waar ik op doel.
Stop met de schijnheil uit te hangen. Ik lees "zelfpijperij". Dat is een kwalificatie die nergens op slaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:52:
[...]

Ik zeg ook nergens dat we hem bewust moeten verliezen. Tegen United wonnen we thuis ook. En Sevilla wonnen we met 2-0. Vervolgens won Sevilla de Europa league net als United. Zo'n affiche zie ik inderdaad liever dan vage clubs uit het oostblok. Barcelona zou een tegenstander zijn om van de dromen. Giovanni zou ook echt niets liever willen dan als trainer van Feyenoord tegen zijn oude club te spelen.
Het schijnt dat sommigen het zich niet kunnen voorstellen, maar je hoopt toch mooie ploegen te loten in de CL. Je hebt immers niets te verliezen en de derde plek komt daardoor echt niet in gevaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
offtopic:
Discussies zijn een stuk leuker als je er vriendelijker in gaat, in plaats van met een botte bijl en half trollend zoals jij doet. Dus ja, negeren lijkt me in dit geval een prima optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
JanW schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:56:
[...]

offtopic:
Discussies zijn een stuk leuker als je er vriendelijker in gaat, in plaats van met een botte bijl zoals jij doet. Dus ja, negeren lijkt me in dit geval een prima optie.
Wat is er ONvriendelijk aan dan? Omdat jullie dat zo ervaren? Als er wel op gereageerd wordt lijkt het me handig dat er ook goed gelezen wordt. Doe ik ook bij anderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Vincent Dave schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:51:
[...]

Nogmaals, jij leest niet goed dus weet je niet waar ik op doel. Nu ook weer, waar staat dat er gedacht wordt dat jullie Real Madrid van de mat tikken? Wederom een verzinsel.

[...]

Ga jij je ermee bemoeien? Ik kom met argumenten, maar goed ga maar negeren dan blijft er steeds minder over van een forum.
Misschien moet je je toon eens veranderen, man.....kijk eens even naar je posts in dit topic.
Beetje zelfreflectie kan geen kwaad, je wilt een discussie, maar je bent alleen maar aggressief verwijten aan het maken. :Y)
Vincent Dave schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:58:
[...]

Wat is er ONvriendelijk aan dan? Omdat jullie dat zo ervaren? Als er wel op gereageerd wordt lijkt het me handig dat er ook goed gelezen wordt. Doe ik ook bij anderen.
Het ligt aan je communicatie, als meerdere mensen dat opmerken, dan ligt het vast aan al die mensen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Martinusz op 19-07-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Martinusz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:59:
[...]

Misschien moet je je toon eens veranderen, man.....kijk eens even naar je posts in dit topic.
Beetje zelfreflectie kan geen kwaad, je wilt een discussie, maar je bent alleen maar aggressief verwijten aan het maken. :Y)

[...]

Het ligt aan je communicatie, als meerdere mensen dat opmerken, dan ligt het vast aan al die mensen ;)
Men stoort zich vooral aan het woord zelfpijperij, net hierboven gequote. Dat kan ik eventueel als onvriendelijk kwalificeren, wat nog meer dan?

PS. en dat laatste beweer ik helemaal niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Vincent Dave op 19-07-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
D-e-n schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:38:
[...]

Ik snap ook nooit dat mensen dan hopen op een poule met pakweg Real en Man. City. Ja, leuke tegenstanders maar je hebt toch liever een poule met tegenstanders waar je wel een echte kans tegen hebt?
En dan kom je ze alsnog tegen in de kwart of halve finale en krijg je alsnog pakkie. Je kan de besten gelijk zsm elimineren aan het begin. Maar sowieso heb je nog altijd iets als vorm van de dag en dat heeft iedere ploeg (uitzonderingen daar gelaten) en dan kunnen er gekke dingen gebeuren. Wie had ooit durven dromen dat Ajax in de EL finale zou staan? Lyon en Schalke uitgeschakeld. Dat is gewoon ontzettend knap gezien de financiële mogelijkheden van die ploegen.

En zonder gekleurde bril, maar imho heeft Madrid op dit moment de meest constante ploeg. Bayern ook wel, maar die moesten uiteindelijk ook buigen voor de Koninklijke. Ook al spelen ze slecht, ze weten nog een wedstrijd om te draaien en de winst te pakken en ook al ziet het er slecht uit, is het nog altijd tien keer beter dan Ajax of Feyenoord. Zal alleen PSG die 4 - 0 voorsprong op Barca weggeven nooit vergeven. Zoiets zal Real, Bayern of Barca niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Real had dit seizoen in de CL ook aardig hulp nodig en gekregen van de arbiter 1 potje. Weet even niet meer tegen wie dat was, maar dat was net zoals die pot van Barca echt een schande.

En ook ik hoop vooral op mooie potjes, overwinteren in de CL is niet reëel. 3e worden hangt af van de loting, maar is waarschijnlijk voor deze ploeg ook een brug te ver. Niks mis mee, het levert weer geld op om verder mee te bouwen aan een ploeg die dat wel gaat kunnen! Zeker als Ajax van Nice verliest, wat waarschijnlijk wel zal gebeuren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:21:
Zeker als Ajax van Nice verliest, wat waarschijnlijk wel zal gebeuren.
Guttegut... :z

Soms lijkt het wel je Ajacied bent. Veel van jouw posts gaan over Ajax of wordt het er wel bijgesleept. Zou bijna denken dat je in een Ajax pyjama slaapt, zoveel houdt het je blijkbaar bezig. Of het nou oefenpotjes zijn of potjes die nog gespeeld moeten worden. Vanwaar toch die interesse?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
chim0 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:12:
[...]

En dan kom je ze alsnog tegen in de kwart of halve finale en krijg je alsnog pakkie. Je kan de besten gelijk zsm elimineren aan het begin.
Maar Nederlandse ploegen moeten niet de illusie hebben dat de kans groot is dat ze de besten elimineren. De kans lijkt me ook groter in de KO fase dan in de poulefase. Dus ook realistisch gezien kun je beter de zwakkeren loten in de poule :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
D-e-n schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:41:
[...]

Maar Nederlandse ploegen moeten niet de illusie hebben dat de kans groot is dat ze de besten elimineren. De kans lijkt me ook groter in de KO fase dan in de poulefase. Dus ook realistisch gezien kun je beter de zwakkeren loten in de poule :)
En daarna kom je alsnog tegen goeie en word je alsnog eruit geknikkerd dus wat is het nut dan geweest? Als je de CL wilt winnen, moet je toch van iedereen kunnen winnen? Maar Feyenoord gaat de komende CL winnen. Daar heb ik alle vertrouwen in! Ze zijn nog steeds pumped van het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Met die verstande dat de 'zwakkeren' veel al sterker zijn en je alsnog niet door gaat. Alleen is het dan pijnlijker aangezien 'men' je meer kansen toedicht. Kansloos uitgeschakeld worden in een poule met sterkere tegenstanders doet minder pijn.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
In pot 3 zitten echt wel tegenstanders die te doen kunnen zijn. De EL bereiken is dan realistisch en dat is toch wat je wilt als je ambities hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Han schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:31:
[...]

Soms lijkt het wel je Ajacied bent. Veel van jouw posts gaan over Ajax of wordt het er wel bijgesleept. Zou bijna denken dat je in een Ajax pyjama slaapt, zoveel houdt het je blijkbaar bezig. Of het nou oefenpotjes zijn of potjes die nog gespeeld moeten worden. Vanwaar toch die interesse?
Snap je reactie maar Leon heeft wel gelijk over het geld. Als Ajax namelijk niet de poule fase haalt levert dat Feyenoord gewoon extra geld op. Raar maar wel waar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Han schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:31:
[...]

Grootste concurrent op de NL velden he, net zoals veel Ajacieden veel met Feyenoord bezig zijn! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:09:
Grootste concurrent op de NL velden he, net zoals veel Ajacieden veel met Feyenoord bezig zijn! :P
Ajax is alleen de grootste concurrent wanneer je geloofd dat één zwaluw de zomer maakt. Dat veel Ajacieden zich bezig hielden met Feyenoord afgelopen seizoen was omdat ze bovenaan stonden en dat de competitie leuker wordt als er weer een sterke top3 is in plaats van de top2 van de afgelopen jaren. Maar medelijden is wat anders dan er mee bezig zijn en Feyenoord bij alles er bij halen om te vergelijken. Laat staan wat ze presteren tijdens oefenduels of welke spelers ze halen. Ik denk dat je chromelijk overschat hoeveel Feyenoord Ajacieden bezig houdt ;)

In Europa gun ik ze overigens hun succes, echter enkel en alleen omdat het een Nederlandse ploeg is en het goed is voor de NL ranking. Maar dat geldt voor elke ploeg.

Pagina: 1 ... 6 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.