[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.484 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Han schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:51:
Dat veel Ajacieden zich bezig hielden met Feyenoord afgelopen seizoen was omdat ze bovenaan stonden en dat de competitie leuker wordt als er weer een sterke top3 is in plaats van de top2 van de afgelopen jaren.
Ik heb het anders op mijn maandagochtenden nog nooit zo rustig gehad aan mijn bureau als het afgelopen seizoen...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Laten we ons nu niet gaan storten op jouw werkethiek :P
[message=51958813,noline]D-e-n schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:17[/messadge]:
In pot 3 zitten echt wel tegenstanders die te doen kunnen zijn. De EL bereiken is dan realistisch en dat is toch wat je wilt als je ambities hebt.
We hebben als Nederlandse ploeg helemaal niks te zoeken in de CL in de huidige vorm. Het is enkel en alleen lekker vanwege de startpremie, tv-gelden en een verdwaalde premie van een gelijkspel of zelfs een overwinning. Nederland is gedegradeerd tot een EL land waarin wij een goede kans maken op de knock-out fase. Maar de EL winnen is weer een ander verhaal. Dat zag je aan Ajax afgelopen seizoen. Dan kun je door een gunstige loting en de nodige kunst -en vliegwerk het zelfs tot de finale brengen maar missen we het gochme en de ervaring om het ook daadwerkelijk te winnen. Afgelopen seizoen was Europees een uitzondering en gaan we voorlopig niet meer meemaken vrees ik. En kijk wat het je brengt aan het einde van de rit; geen hoofdprijs en een leegroof van je elftal. Sta je weer letterlijk en figuurlijk met lege handen en mag je opnieuw beginnen, terug bij af.

[ Voor 96% gewijzigd door Han op 19-07-2017 17:29 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
@Han
Met de huidige (nja vanaf volgend seizoen al helemaal) opzet hebben alleen clubs uit een top 5 competitie iets in de CL te zoeken.
Want de hele opzet is zo gemaakt dat clubs uit die landen meer geld krijgen en minder weerstand dan clubs die niet uit een top 5 competitie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent Dave schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:17:
[...]

De discussie gaat over Feyenoord en niet over andere clubs, nergens zeg ik dat ze onterecht kampioen zijn geworden. We hebben het over het niveau van de Eredivsie en ik hoor Ajax supporters nimmer termen gebruiken als 'op de heupen krijgen' of dat ze een 'lastige ploeg kunnen zijn voor grotere clubs'. De zelfpijperij is enigszins stuitend te noemen.
Pff, wat een terminologie zeg. Constateer nuchter dat noch Sevila noch Manchester United enig punt over hield aan hun ontmoeting met Feyenoord in de Kuip.

Dat zijn domweg feiten. Net zoals het feiten zijn dat beiden nadien kampioen werden van het betreffende toernooi.

Heeft bar en boos weinig met welke interpretatie dan ook te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
ph4ge schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:36:
[...]

Ik heb het anders op mijn maandagochtenden nog nooit zo rustig gehad aan mijn bureau als het afgelopen seizoen...
Haha inderdaad, hoe ik het ervaar zijn Ajacieden net zo veel met Feyenoord bezig als Feyenoorders bezig zijn met Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:39
Ajax zou bezig zijn met Braziliaanse buitenspeler/spits voor tussen de 10-15 miljoen. Vind wel dat er makkelijk dat soort bedragen ineens die kant opgaan, volgens mij denken die Brazilianen dat elke speler Neymar is :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:43
Martinusz schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:06:
Ajax zou bezig zijn met Braziliaanse buitenspeler/spits voor tussen de 10-15 miljoen. Vind wel dat er makkelijk dat soort bedragen ineens die kant opgaan, volgens mij denken die Brazilianen dat elke speler Neymar is :?
En dat denken de clubs in Europa ook weer vervolgens. Er is elk jaar wel weer een nieuwe Braziliaan die voor tientallen miljoenen naar Europa verkast. Robinho, Prato waren destijds ook al nieuwe wereldsterren voor we ze ook maar een minuut hadden gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
D-e-n schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:09:
[...]

En dat denken de clubs in Europa ook weer vervolgens. Er is elk jaar wel weer een nieuwe Braziliaan die voor tientallen miljoenen naar Europa verkast. Robinho, Prato waren destijds ook al nieuwe wereldsterren voor we ze ook maar een minuut hadden gezien
Ja en Ajax lijkt ook ineens helemaal into de Brazilianen, kwam dat niet door het netwerk van die nieuwe scout (die overkwam van Groningen?)?
Ik vind het een aparte mix met de koele Denen die vaak gescout worden en samba Brazilianen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Als hij ze er in Nederland dan ook zo inschiet dan zie ik hem graag komen (gebeurde in de afgelopen speelronde)

https://twitter.com/JelmerJager/status/887934561283436544

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:21:
Ik vind het een aparte mix met de koele Denen die vaak gescout worden en samba Brazilianen _O-
Maakt allemaal deel uit van de nieuwe jeugdopleiding 2.0 van Ajax. Geruchten gaan dat ze een speciaal fokprogramma zijn gestart waardoor facetten met verschillende kwaliteiten met elkaar gekruist gaan worden. Over een jaartje of 16 verschijnen de producten uit de eerste leg; zeer koelbloedige dribbelaars die allemaal het uiterlijk hebben van Dolberg en de skills van Sanchez en Neymar... O-)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:39:
[...]

Maakt allemaal deel uit van de nieuwe jeugdopleiding 2.0 van Ajax. Geruchten gaan dat ze een speciaal fokprogramma zijn gestart waardoor facetten met verschillende kwaliteiten met elkaar gekruist gaan worden. Over een jaartje of 16 verschijnen de producten uit de eerste leg; zeer koelbloedige dribbelaars die allemaal het uiterlijk hebben van Dolberg en de skills van Sanchez en Neymar... O-)
Doe dan maar het uiterlijk van Sanchez. Denk dat dat toch meer indruk maakt op de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MA®K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 08:53
Han schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:39:
[...]

Noemen we die dan ook Zuid-AmeriDenen? :+

Life to is short, not too

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:58
Gezien de prijs lijkt het erop dat Ajax alvast een vervanger voor Younes zoekt, want dit zijn geen bedragen voor een breedte-aankoop. In dat geval is het mooi dat men de opbrengst durft te investeren en ook het risico te lopen dat het een keertje misgaat en niet op safe gaat met een korte termijn huurconstructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Sempy schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:32:
[...]

Gezien de prijs lijkt het erop dat Ajax alvast een vervanger voor Younes zoekt, want dit zijn geen bedragen voor een breedte-aankoop. In dat geval is het mooi dat men de opbrengst durft te investeren en ook het risico te lopen dat het een keertje misgaat en niet op safe gaat met een korte termijn huurconstructie.
Ik vind wel dat ze de gokjes makkelijker maken nu, oke ze hebben geld zat, maar Neres is ook voor 16 miljoen gekocht (als buitenspeler!) en gaat ook nu pas waarschijnlijk zijn plekje pakken, naja ligt er ook aan hoe dat loopt met Kluivert. Koop je nog een buitenspeler van 16 miljoen erbij, waar ga je die tevreden houden? (of hoe hou je die andere 2 tevreden?) Als Youness niet weggaat, heb je in princiepe 4 basisplaats speler voor op de flanken...

Ik heb liever dat ze de verdediging wat uitbreiden met extra opties ;) (en ter voorbereiding van vertrek Sanchez in de toekomst, Viergever zal ook niet nog jaren bij Ajax blijven)

[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 20-07-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
De reden dat Ajax opeens wat meer snelheid in de transfer van deze Braziliaan brengt is omdat Younes al verkocht is.
Sinds ze bezig zijn met deze gast hoor je ook opeens niets meer over Duitse interesse in Younes, hij zit niet bij de selectie terwijl hij niet elke wedstrijd speelde bij Duitsland etc.

Ajax zal ook bezig zijn voor een linksback maar wil dit snel afronden zodat de transfer van Younes afgerond kan worden.
Voor het centrum zullen ze wel voor eigen jeugd of een talent gaan. Want je gaat geen gearriveerde speler halen voor de bank.

edit:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=309308
Ik moest een traantje laten van het lachen toen ik dit las. Het is bijna comedy.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 20-07-2017 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:11
Deadsy schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:09:
De reden dat Ajax opeens wat meer snelheid in de transfer van deze Braziliaan brengt is omdat Younes al verkocht is.
Sinds ze bezig zijn met deze gast hoor je ook opeens niets meer over Duitse interesse in Younes, hij zit niet bij de selectie terwijl hij niet elke wedstrijd speelde bij Duitsland etc.

Ajax zal ook bezig zijn voor een linksback maar wil dit snel afronden zodat de transfer van Younes afgerond kan worden.
Voor het centrum zullen ze wel voor eigen jeugd of een talent gaan. Want je gaat geen gearriveerde speler halen voor de bank.

edit:
Ik moest een traantje laten van het lachen toen ik dit las. Het is bijna comedy.
Younes weg kan je opzich ook al zowat als versterking zien :+

Dat stukje van Mourinho is idd dikke comedy. Zou ie doorhebben dat ie er zelf veel schuld aan heeft? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29

edit:
Uh wat? Volgens mij heeft hij gewoon gespeeld tegen Lyon? Hij is pas alleen een week terug van vakantie, terwijl hij eigenlijk deze week nog vakantie had. Dus ik volg je niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:24:
[...]

Pff, wat een terminologie zeg. Constateer nuchter dat noch Sevila noch Manchester United enig punt over hield aan hun ontmoeting met Feyenoord in de Kuip.

Dat zijn domweg feiten. Net zoals het feiten zijn dat beiden nadien kampioen werden van het betreffende toernooi.

Heeft bar en boos weinig met welke interpretatie dan ook te maken.
Laat de verwijten naar anderen achterwege.

[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-07-2017 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Terranova schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:02:
[...]

Uh wat? Volgens mij heeft hij gewoon gespeeld tegen Lyon? Hij is pas alleen een week terug van vakantie, terwijl hij eigenlijk deze week nog vakantie had. Dus ik volg je niet helemaal?
Damn, dacht dat hij niet gespeeld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27
Utrecht ziet er op dit moment, ondanks de voorsprong, niet al te best uit. Ik houdt m'n hart vast voor dit seizoen als dit het niveau blijft...

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sup4rdurt schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 20:46:
Utrecht ziet er op dit moment, ondanks de voorsprong, niet al te best uit. Ik houdt m'n hart vast voor dit seizoen als dit het niveau blijft...
Ach, thuis tegen een ploeg uit Malta is altijd moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tja, Utrecht is zijn hele middenveld en aanval zo'n beetje kwijt. Niet zo gek dat ze nu door de mand vallen. Het is al een wonder dat ze uberhaupt voorstaan.

En 2-0 uit cornertje. Dat is gespeeld

[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 20-07-2017 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Oh, gelukkig wel 2-0 nu. Het begon al ongemakkelijk spannend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:00:
Tja, Utrecht is zijn hele middenveld en aanval zo'n beetje kwijt. Niet zo gek dat ze nu door de mand vallen. Het is al een wonder dat ze uberhaupt voorstaan.

En 2-0 uit cornertje. Dat is gespeeld
Dan nog vind ik dat ze met 2 vingers in de neus langs deze ploeg moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tja, dat vind ik ook hoor, maar dit is wel de club die een paar jaar geleden van een semi amateurploeg uit luxemburg verloor in de voorronde.

Edit: oeh dat was een mooie goal

[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 20-07-2017 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:00:
Al zet je het middenveld van Spakenburg er in, van dit soort ploegen moet je gewoon dik winnen. Zoals ze nu spelen maken ze de tweede ronde geen enkele kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
En 3. Beste goal, nu is het wel klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:10:
[...]

Al zet je het middenveld van Spakenburg er in, van dit soort ploegen moet je gewoon dik winnen. Zoals ze nu spelen maken ze de tweede ronde geen enkele kans.
Helemaal met je eens hoor. Het is uberhaupt een wanprestatie van Utrecht dat ze "maar" 3 goals maken tegen zo'n butploeg

Edit: Lol, en nog een goal tegenkrijgen ook........ 8)7 Kansloos dat Utrecht. Daar gaan de europese punten dit seizoen

[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 20-07-2017 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Leon Zwiers schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:11:
[...]

Helemaal met je eens hoor. Het is uberhaupt een wanprestatie van Utrecht dat ze "maar" 3 goals maken tegen zo'n butploeg

Edit: Lol, en nog een goal tegenkrijgen ook........ 8)7 Kansloos dat Utrecht. Daar gaan de europese punten dit seizoen
Nouja, kansloos...? Wel een ronde verder nu. Er moet echt wel beter gevoetbald worden.

We zien het wel, de bal is rond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En Galatasaray ligt uit de EL.
Is wel goed voor Nederland, nu hopen dat de Nederlandse clubs een sterk Europees seizoen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dat vrouwenteam heeft t zwaar zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:25
Zeer zwaar, maar ja, als je na 1000 kansen maar 1x scoort, roep je het wel een beetje over jezelf af.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Deadsy schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:43:
En Galatasaray ligt uit de EL.
Is wel goed voor Nederland, nu hopen dat de Nederlandse clubs een sterk Europees seizoen draaien.
Wat dat betreft is het misschien het gunstigste als Ajax de EL in gaat in plaats van de CL, al gun ik ze de CL-deelname dit jaar.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Family Guy schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:56:
[...]

Wat dat betreft is het misschien het gunstigste als Ajax de EL in gaat in plaats van de CL, al gun ik ze de CL-deelname dit jaar.
Beste route voor NL clubs is CL spelen, derde worden en doorstromen in EL. Levert naast centen ook punten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Family Guy schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:56:
[...]

Ik denk dat het leuker is en meer punten oplevert als bepaalde clubs het niet weer volledig laten liggen.
1e worden in de EL groep of 3e in de CL groep, veel verschil in punten zal dat toch niet zijn, of wel?
Misschien als je met hakken over de sloot 3e word of alles weet te winnen in de EL groep.

Maar we moeten het goed doen, slechts 1 jaar buiten de top 10 blijven. Want anders gaat het moeilijk worden om terug in de top 10 te komen. Want met de nieuwe opzet zul je in de voorrondes van de CL denk ik zwaardere ploegen tegenkomen dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Deadsy schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 23:08:
Ik denk dat het leuker is en meer punten oplevert als bepaalde clubs het niet weer volledig laten liggen.
1e worden in de EL groep of 3e in de CL groep, veel verschil in punten zal dat toch niet zijn, of wel?
Misschien als je met hakken over de sloot 3e word of alles weet te winnen in de EL groep.
Een wedstrijd winnen levert 2 punten op, gelijkspelen 1, verliezen niks. Het behalen van de groepsfase CL levert 4 bonuspunten op. Dat betekent dat je 2x extra moet winnen in de EL groepsfase om evenveel punten als in de CL groepsfase te behalen. Echter betekent het halen van de groepsfase van de CL dat je in de voorronde ook al punten hebt gehaald. Eigenlijk moet je dus 3 wedstrijden meer winnen in de groepsfase van de EL dan je zou hebben gewonnen in de groepsfase van de CL om te zeggen dat het gunstig was dat je niet naar de CL bent gegaan.

Kortom, voor de punten van Nederland maakt het niet zoveel uit of Ajax CL of EL gaat spelen. Alleen als ze het allebei niet halen hakt het er flink in.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
edit:
Leon Zwiers schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:46:
[...]
Dat stukje van Mourinho is idd dikke comedy. Zou ie doorhebben dat ie er zelf veel schuld aan heeft? 8)7
Dit soort reacties geven meestal wel aan dat mensen niet goed lezen maar alleen de naam Mourinho lezen en hun gal over hem uitspreken. Ik ben ook geen grote fan van hem ook al zit ie bij mijn cluppie. Maar waarom zou ie hier zijn mening niet over mogen geven?
Het grappige is dat wij 'normale' mensen precies over hetzelfde klagen, alleen op veel kleinere schaal. Wij klagen ook steen en been dat producten in de winkel steeds duurder worden. Maar dat komt door precies dezelfde reden als wat er in het voetbal gebeurd. Men heeft meer geld te besteden > bedrijven weten dan > gooien de prijzen omhoog. Ik klaag er ook over als dingen weer omhoog gaan in prijs, maar uiteindelijk blijf ik het wel betalen als ik het nodig heb. Zo werkt het ook in het voetbal, maar daar mag je er blijkbaar niet over klagen 8)7 Enige dat Mourinho zegt is dat hij het (net zoals zoveel mensen) absurd vindt welke bedragen er in het voetbal om gaan. Daarnaast bepaalt Mourinho de prijs niet. Hij geeft alleen aan welke spelers hij wil en daarna is het aan een technisch directeur om de speler te kopen voor een prijs die zij ervoor willen geven (en beschikbaar hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 12:35
Noiz schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:26:
[...]

[...]

Enige dat Mourinho zegt is dat hij het (net zoals zoveel mensen) absurd vindt welke bedragen er in het voetbal om gaan. Daarnaast bepaalt Mourinho de prijs niet. Hij geeft alleen aan welke spelers hij wil en daarna is het aan een technisch directeur om de speler te kopen voor een prijs die zij ervoor willen geven (en beschikbaar hebben).
Ja dat is makkelijk :) Het interview met Mourinho is pas meer gepast als die niet alleen maar die gearriveerde spelers wilt halen. Pogba & Lukaku komen toch echt uit zijn koker en dat zijn nou net de spelers die je niet voor een appel & een ei gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Volgens verschillende berichten gaat Ajax vandaag Richarlison vastleggen voor 12 miljoen. Volgens de 'kenners' groot talent en al verder dan Neres, maar goed elke Braziliaan die ze zelf scouten vinden ze geweldig natuurlijk ;)

Bij PSV Willems eindelijk verkocht voor naar verluid 6 miljoen?
Bij Heerenveen gaat Larsson waarschijnlijk richting Celta da Vigo voor 5,5 miljoen.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinusz op 21-07-2017 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Leon Zwiers schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:11:
[...]

:')

Utrecht heeft nu al meer punten gescoord dan de play-off winnaars van de afgelopen 5 jaar. En ja daar zit die wedstrijd tegen de Luxemburgers waar je eerder naar refereerde ook bij ja, wat overigens met een compleet ander elftal was en nu ook niet meer relevant.

Als je gisteren je kansen wat beter benut win je met 7-1, zo slecht als jij doet alsof 't was, was het zeker niet.

Lech Poznan in de volgende ronde is dan weer andere koek, maar we zijn zeker niet kansloos.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Murrays schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:04:
[...]

Ja dat is makkelijk :) Het interview met Mourinho is pas meer gepast als die niet alleen maar die gearriveerde spelers wilt halen. Pogba & Lukaku komen toch echt uit zijn koker en dat zijn nou net de spelers die je niet voor een appel & een ei gaat kopen.
Maar uiteindelijk kan Mourinho er zelf niks aan doen dat er nu zo'n waanzinnige bedragen in het voetbal omgaan. Men weet dat clubs veel geld hebben, dus men vraagt ook de hoofdprijs iedere keer. De inflatie de laatste 2/3 jaar in het voetbal is gigantisch. Middelmatige spelers als Blind/Milik waar men 30 miljoen voor betaald. Dat is waar Mourinho op doelt. En ik zie niet in waarom iemand daar geen mening over mag hebben, ook al zit ie bij een club die veel geld heeft/veel kan uitgeven waar ze overigens veel hebben betaal voor ook echt goede spelers. Als ik lees dat een middelmatige speler als Perisic 60 miljoen moet kosten, vind ik dat ook absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Martinusz schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:05:
Volgens verschillende berichten gaat Ajax vandaag Richarlison vastleggen voor 12 miljoen. Volgens de 'kenners' groot talent en al verder dan Neres, maar goed elke Braziliaan die ze zelf scouten vinden ze geweldig natuurlijk ;)
Vooral die laatste zin klopt ;-) Maar PSV heeft natuurlijk wel een goed track record als het om Zuid Amerikanen gaat. Ik kan mij eigenlijk alleen Suares herinneren van Ajax (Maar daar wist men al dat hij goed was door zijn Groningen periode) en bij Feyenoord alleen Cruz die succevol was.

Zuid Amerikanen en PSV zijn gewoon vaker een goede combi in tegenstelling tot andere clubs. Goede scouting lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Noiz schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:19:
[...]

Maar uiteindelijk kan Mourinho er zelf niks aan doen dat er nu zo'n waanzinnige bedragen in het voetbal omgaan. Men weet dat clubs veel geld hebben, dus men vraagt ook de hoofdprijs iedere keer. De inflatie de laatste 2/3 jaar in het voetbal is gigantisch. Middelmatige spelers als Blind/Milik waar men 30 miljoen voor betaald. Dat is waar Mourinho op doelt. En ik zie niet in waarom iemand daar geen mening over mag hebben, ook al zit ie bij een club die veel geld heeft/veel kan uitgeven waar ze overigens veel hebben betaal voor ook echt goede spelers. Als ik lees dat een middelmatige speler als Perisic 60 miljoen moet kosten, vind ik dat ook absurd.
Ze breken zelf een record transferbedrag voor Pogba, wat natuurlijk zoveel geld niet waard was. Daarnaast verdiend Mourinho miljoenen per jaar, hij profiteert er zelf net zo hard aan mee, of is het zo'n edele man dat hij zegt nee laat maar ik doe het ook voor 5 ton per jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Martinusz schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:23:
[...]

Ze breken zelf een record transferbedrag voor Pogba, wat natuurlijk zoveel geld niet waard was. Daarnaast verdiend Mourinho miljoenen per jaar, hij profiteert er zelf net zo hard aan mee, of is het zo'n edele man dat hij zegt nee laat maar ik doe het ook voor 5 ton per jaar ;)
Daar gaat het helemaal niet om in dat stuk. Maar goed:
Noiz schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:26:
Dit soort reacties geven meestal wel aan dat mensen niet goed lezen maar alleen de naam Mourinho lezen en hun gal over hem uitspreken. Ik ben ook geen grote fan van hem ook al zit ie bij mijn cluppie. Maar waarom zou ie hier zijn mening niet over mogen geven?
Als de naam van Guardiola hierbij had gestaan was het hosanne in den hoge geweest, maar omdat Mourinho hierbij staat kan men alleen iets zeggen over de persoon dan over de daadwerkelijke inhoud van het stuk. Het feit dat hij zelf veel verdient, betekent toch niet dat de financiële situatie in de voetbalwereld redelijk absurd is geworden? En waarom zou ie er dan niet zelf ook van kunnen profiteren? Je zou wel gek zijn als je het zelf niet doet.
En je kan altijd discussiëren of een speler een bepaalde som waard is. Een Ronaldo en Bale gingen voor een 100 miljoen, een Suarez en Neymar voor 80 miljoen (als ik mij niet vergis). Dat soort sommen verdienen je enerzijds terug met prijzen, anderzijds is er de commerciële kant (waarmee een Pogba zijn transfersom grotendeels mee zal terugverdienen). Maar spelers als Martial/Walker/Stones kan je inderdaad afvragen of ze de transfersom waard zijn en dat lijkt mij van niet. En dat is het punt waar Mourinho op wijst. Dat clubs transfersommen verlangen die ver boven de echte marktwaarde zitten, maar die ze kunnen vragen omdat ze weten dat de clubs die prijzen uiteindelijk toch wel zullen betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Noiz schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:08:
[...]

Daar gaat het helemaal niet om in dat stuk. Maar goed:

[...]

Als de naam van Guardiola hierbij had gestaan was het hosanne in den hoge geweest, maar omdat Mourinho hierbij staat kan men alleen iets zeggen over de persoon dan over de daadwerkelijke inhoud van het stuk. Het feit dat hij zelf veel verdient, betekent toch niet dat de financiële situatie in de voetbalwereld redelijk absurd is geworden? En waarom zou ie er dan niet zelf ook van kunnen profiteren? Je zou wel gek zijn als je het zelf niet doet.
En je kan altijd discussiëren of een speler een bepaalde som waard is. Een Ronaldo en Bale gingen voor een 100 miljoen, een Suarez en Neymar voor 80 miljoen (als ik mij niet vergis). Dat soort sommen verdienen je enerzijds terug met prijzen, anderzijds is er de commerciële kant (waarmee een Pogba zijn transfersom grotendeels mee zal terugverdienen). Maar spelers als Martial/Walker/Stones kan je inderdaad afvragen of ze de transfersom waard zijn en dat lijkt mij van niet. En dat is het punt waar Mourinho op wijst. Dat clubs transfersommen verlangen die ver boven de echte marktwaarde zitten, maar die ze kunnen vragen omdat ze weten dat de clubs die prijzen uiteindelijk toch wel zullen betalen.
Daar gaat het wel om, uiteindelijk betalen ze zelf meer dan 100 miljoen voor een speler, niemand verteld hen om dat te betalen ;) Hij kan wel stellen dat de vraagprijzen absurd zijn, maar ze betalen ze zelf.
Nadeel van de Engelse clubs is dat ze al 180 miljoen per jaar aan tv geld krijgen, dusja dan kun je de prijzen ook verhogen.

Daarnaast verdiend de special one 15 miljoen per jaar, wat mij betreft ook veel te veel voor een trainer, maar daar hoor ik de special one niet over klagen ;) maar hij heeft wel vaker de neiging met uitspraken om de ketel te verwijten dat ie zwart ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Sneijder schijnt toch in gesprek te zijn met FC Utrecht... zeer opmerkelijke wending en eigenlijk erg mooi; terug naar de club waar hij is opgegroeid :)

Als hij daadwerkelijk naar Utrecht terugkeert dan is dat in mijn ogen een dikke neus naar alle criticasters die hem vooraf al hadden bestempeld als een geldwolf, Hollywood type of Yolante pleaser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Zou wel heel gaaf zijn, maar als het al gebeurt zal het voor een half jaar zijn denk ik.
Zat net al te kijken wat een shirtje kost, zullen aardig snel over de toonbank gaan als hij daadwerkelijk komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Han schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 18:30:
Sneijder schijnt toch in gesprek te zijn met FC Utrecht... zeer opmerkelijke wending en eigenlijk erg mooi; terug naar de club waar hij is opgegroeid :)

Als hij daadwerkelijk naar Utrecht terugkeert dan is dat in mijn ogen een dikke neus naar alle criticasters die hem vooraf al hadden bestempeld als een geldwolf, Hollywood type of Yolante pleaser :)
Half jaartje om alsnog te cashen in Amerika :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
heb het artikel gelezen en Mourinho geeft echt wel aan welke spelers hij wil en hij weet ook wel wat het prijskaartje ervan is. Dus hij doet zelf gewoon mee met de onzin.

@Han
Waarschijnlijk omdat het MLS team waarvoor hij wel vaker genoemd word nog niet mee doet in de MLS.
Dus half jaartje werken aan de reputatie en dan cashen.

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 21-07-2017 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Leon Zwiers schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:05:
Tja, dat vind ik ook hoor, maar dit is wel de club die een paar jaar geleden van een semi amateurploeg uit luxemburg verloor in de voorronde.
En daarvoor Celtic in de 3e voorronde versloeg en ook Liverpool op een gelijkspel hield. Kunnen we eindelijk eens ophouden met het over Differdange hebben als het over FC Utrecht gaat? Is jaren geleden, een heel ander team, een heel andere trainer. Het lijkt er wel op of FC Utrecht in de historie alleen tegen die Luxemburgers heeft gespeeld.

Overigens terechte overwinning, met een spits die het doel nog moet vinden, ondanks geweldige kansen.

FC Utrecht is pas net aan de voorbereiding begonnen, met een (weer) grotendeels ander team. Ten Hag heeft de afgelopen twee jaar laten zien dat hij even tijd nodig heeft, maar er dan een geweldig team van kan bouwen. Het enige belangrijke gisteren was doorgaan naar de volgende ronde, nu verder bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:58
rikoos schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:22:
[...]

Ik kan mij eigenlijk alleen Suares herinneren van Ajax (Maar daar wist men al dat hij goed was door zijn Groningen periode) en bij Feyenoord alleen Cruz die succevol was.
Maxwell is denk ik het enige goede voorbeeld van een Zuid-Amerikaan die door Ajax naar Europa is gehaald en echt de Europese top heeft gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 13-09 23:29
Sempy schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 20:09:
[...]

Maxwell is denk ik het enige goede voorbeeld van een Zuid-Amerikaan die door Ajax naar Europa is gehaald en echt de Europese top heeft gehaald.
En Filipe Luis natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ondanks dat we weten dat Nouri nooit meer voor Ajax zal voetballen, toch mooi dat hij dit seizoen 'gewoon' een rugnummer heeft gekregen. Verder natuurlijk opvallend dat De Ligt nummer 4 heeft gekregen, en dat Dolberg met nummer 25 blijft spelen en niet nummer 9 pakt, al staat Huntelaar dat natuurlijk ook perfect!
Definitieve rugnummers seizoen 2017-2018

De rugnummers voor het aankomende seizoen zijn officieel. Ten opzichte van vorig jaar zijn er diverse wijzigingen. Zo speelt Matthijs de Ligt met nummer 4 en Donny van de Beek is de nieuwe nummer 6. Andre Onana neemt afscheid van rugnummer 24 en zal keepen met nummer 1 op de rug. Hakim Ziyech neemt nummer 10 van de vertrokken Davy Klaassen over.

De complete lijst is als volgt:

1. Andre Onana
3. Joël Veltman
4. Matthijs de Ligt
5. Davinson Sanchez
6. Donny van de Beek
7. David Neres
8. Daley Sinkgraven
9. Klaas Jan Huntelaar
10. Hakim Ziyech
11. Amin Younes
15. Carel Eiting
17. Vaclav Cerny
19. Mateo Cassierra
20. Lasse Schöne
21. Frenkie de Jong
22. Benjamin van Leer
25. Kasper Dolberg
26. Nick Viergever
31. Norbert Alblas
34. Abdelhak Nouri
36. Jairo Riedewald
42. Deyovaisio Zeefuik
45. Justin Kluivert

De nummering is onder voorbehoud van eventuele transfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Opvallender vind het rugnummer 8 voor Sinkgraven... had verwacht dat Kluivert deze zou krijgen. Weet iemand waarom Kluivert met rugnummer 45 gaat spelen? Lijkt mij op verzoek van Kluivert zelf maar ben benieuwd naar de achterliggende gedachte van dit rugnummer.

Al gevonden: 4+5(45)=9 <~ het rugnummer van zijn vader bij Ajax.

Overigens wordt het spannend voor Ajax rondom de transfer van Richarlison. Chelsea heeft zich naast AC Milan ook gemeld voor de Braziliaan. De Engelse media spreken al van een akkoord met Richarlison en wordt er al gesproken over een directe verhuur aan Vitesse. De verwachting was dat Ajax de komst van Richarlison afgelopen vrijdag al zou afronden maar het bleef angstvallig stil. Ik hoop echt dat ze deze gast kunnen binnenhalen.

Kennis van mij woont in Brazilië en is fanatiek voetbalsupporter. Volgens hem is Richarlison op dit moment het grootste talent wat er op de Braziliaanse velden rondloopt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Han op 23-07-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Han schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 18:30:
Sneijder schijnt toch in gesprek te zijn met FC Utrecht... zeer opmerkelijke wending en eigenlijk erg mooi; terug naar de stad waar hij is opgegroeid :)

Even correctie om geschiedvervalsing te voorkomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als Sneijder graag een half jaar voor Utrecht zou willen ballen dan was het al rond geweest. Aangezien het zo traag gaat en ze op zoek zijn naar investeerders denk ik al vlug dan Sneijder veel centen wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Deadsy schreef op zondag 23 juli 2017 @ 21:19:
Als Sneijder graag een half jaar voor Utrecht zou willen ballen dan was het al rond geweest. Aangezien het zo traag gaat en ze op zoek zijn naar investeerders denk ik al vlug dan Sneijder veel centen wil.
Je gaat toch ook niet voor de lol bij Utrecht voetballen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Rodney Sneijder? >:)
Han schreef op zondag 23 juli 2017 @ 14:55:
Opvallender vind het rugnummer 8 voor Sinkgraven... had verwacht dat Kluivert deze zou krijgen. Weet iemand waarom Kluivert met rugnummer 45 gaat spelen? Lijkt mij op verzoek van Kluivert zelf maar ben benieuwd naar de achterliggende gedachte van dit rugnummer.

Al gevonden: 4+5(45)=9 <~ het rugnummer van zijn vader bij Ajax.
1+8 is ook 9, zet er nog een plusteken tussen zoals Zamorano https://www.google.nl/sea...psy-ab..0.0.0.4wt1sg3n9P4
(of neem dan gewoon 99)

Bij Bayern München is het wel een teken dat je uit de jeugdopleiding komt als je met z'n hoog nummer speelt. Maar bij Ajax is het dan misschien nog wel moeilijk om 1 t/m 9 te vullen O-)

[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 23-07-2017 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Sneijder wil een half jaar overbruggen en dan naar de MLS, bij Ajax zien ze een 'tussenhalfjaar' waarschijnlijk niet echt als reele optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bossie schreef op zondag 23 juli 2017 @ 21:30:
[...]

Je gaat toch ook niet voor de lol bij Utrecht voetballen?
Ben ik met je eens. Maar te veel mensen vinden het leuk dat hij het wil doen, voor zijn doen een kleine club, zijn geboorte stad etc. Alsof het hem niet om het geld gaat.

Als het hem niet om het geld ging dan waren ze al lang rond.
Misschien houd hij ze ook wel aan het lijntje in de hoop een andere club te vinden voor dat halve jaar welke meer betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Een dezer degen hoepn op duidelijkheid rondom Berghuis. En als v Geel v Persie ook nog strikt lojkt mij de selectie wel rond.

Jammer alleen van Haps en Nelom.

Lees net dat Ajax Dijks ineens bij de selectie houdt? Heeft Overmars opgegeven? Dat is wel een partijtje kansloos. Nog kanslozer dan Haps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 24 juli 2017 @ 01:31:
Een dezer degen hoepn op duidelijkheid rondom Berghuis. En als v Geel v Persie ook nog strikt lojkt mij de selectie wel rond.

Jammer alleen van Haps en Nelom.

Lees net dat Ajax Dijks ineens bij de selectie houdt? Heeft Overmars opgegeven? Dat is wel een partijtje kansloos. Nog kanslozer dan Haps
Viergever ging stukken beter spelen naast (dankzij) Sanchez, wie weet doet Dijks dat ook.
Voor de CL voorronde vind ik dit in ieder geval een logische keuze. Als je (nog) geen vervanger hebt, dan naar gewoon inschrijven. Verkopen kan later ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Leon Zwiers schreef op maandag 24 juli 2017 @ 01:31:
Blijkbaar is er geen betere linksback te vinden die in Nederland wil spelen, PSV dacht blijkbaar ook aan Dijks als vervanger / backup van Willems. Dijks is natuurlijk geen slechte verdediger en wordt 2e linksback na Viergever, dus wat mij betreft een prima backup. Ondertussen kun je natuurlijk gewoon nog verder kijken mocht er toevallig nog iets op het pad komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
Vind het geen slecht nieuws, altijd wel gecharmeerd geweest van Dijks.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Alsof je voor een redelijk bedrag een betere speler dan dijks gaat vinden die op de bank wil zitten... Ik vind het niet zo'n ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Als reserve vind ik Dijks niet zo'n probleem, ik denk dat hij Viergever en wellicht zelfs Sinkgraven voor zich heeft. Die laatste is meer geblesseerd dan fit.
Ondertussen kunnen ze natuurlijk gewoon verder zoeken, voor in de winterstop wellicht back erbij, volgend jaar loopt Dijks zijn contract af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Maverick schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:15:
Vind het geen slecht nieuws, altijd wel gecharmeerd geweest van Dijks.
Ik ook, natuurlijk geen wereldster en zal niet veel meer groeien maar hij is gewoon een degelijke back voor de Nederlandse top. Ik vind hem in ieder geval beter dan Sinkgraven (op die positie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

dutchgio schreef op zondag 23 juli 2017 @ 22:36:
Sneijder wil een half jaar overbruggen en dan naar de MLS, bij Ajax zien ze een 'tussenhalfjaar' waarschijnlijk niet echt als reele optie.
Tegelijkertijd lees je dat Sneijder in beeld wil blijven voor het NL elftal, dan ga je niet in LA spelen...

Voor 6 maanden hoeft hij van mij niet naar Utrecht te komen, voor 2 jaar wel. Maar ik reken er niet op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Mag Sneijder meedoen aan de EL? Dan zou het denk ik best een goede versterking zijn. Zelfs voor 6 maand.
Alleen voor de media aandacht zal het al aantrekkelijk zijn.

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

jeka schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:28:
Mag Sneijder meedoen aan de EL? Dan zou het denk ik best een goede versterking zijn. Zelfs voor 6 maand.
Alleen voor de media aandacht zal het al aantrekkelijk zijn.
Als ie voor woensdag 18:00 uur wordt ingeschreven, kan hij donderdag meespelen ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Waarom zou je dit als Utrecht zijnde eigenlijk willen?
Sneijder zal het nodige kosten, speciale financiele middelen gaan regelen voor.....een half jaar?
In zijn eentje wordt Utrecht echt niet ineens een topteam, en dan in de winterstop is ie weer weg, kun je als Utrecht zijnde op die plek in de winterstop opnieuw beginnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Martinusz schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:15:
Als reserve vind ik Dijks niet zo'n probleem, ik denk dat hij Viergever en wellicht zelfs Sinkgraven voor zich heeft. Die laatste is meer geblesseerd dan fit.
Ondertussen kunnen ze natuurlijk gewoon verder zoeken, voor in de winterstop wellicht back erbij, volgend jaar loopt Dijks zijn contract af.
Probleem voor Ajax is wel dat Viergever ook de CV stand in is. Sinkgraven is meer geblesseerd dan fit, dus zodra er een CV uitvalt staat Dijks gewoon basis....

Met zoveel geld op de bank moet Overmars toch wel een fatsoenlijke back kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:52:
[...]

Probleem voor Ajax is wel dat Viergever ook de CV stand in is. Sinkgraven is meer geblesseerd dan fit, dus zodra er een CV uitvalt staat Dijks gewoon basis....

Met zoveel geld op de bank moet Overmars toch wel een fatsoenlijke back kunnen halen?
Backs zijn altijd al een probleem geweest, voor elke club, er zijn er gewoon maar weinig goede.
De echt goede zitten al bij de grote clubs en/of hebben absoluut geen interesse om in Nederland te spelen.
Dan moet je dus een pareltje gaan vinden, de kans om de nieuwe Maxwell te vinden is gewoon klein. Dusja ga je weer gokken op een braziliaanse back, die niet gewend is, of neem je als reserve Dijks die het spel al kent en vetrouwd is in het systeem?

(zo'n nieuwe speler wil je ook niet zijn eerste minuten laten maken als invaller als het belangrijk is...)

Je merkt dus als Ajax zijnde ook, ondanks dat je veel geld op de bank hebt, Eredivisie is gewoon niet interessant voor gros van goede spelers. Die gaan veel liever in Duitsland of Engeland of Spanje spelen bij een middenmotor.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 24-07-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:14
ph4ge schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:21:
[...]

Ik ook, natuurlijk geen wereldster en zal niet veel meer groeien maar hij is gewoon een degelijke back voor de Nederlandse top. Ik vind hem in ieder geval beter dan Sinkgraven (op die positie).
Inderdaad, harde werker! En heeft een goede voorzet in de benen voor Huntelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
HansAnders07 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:04:
[...]

Inderdaad, harde werker! En heeft een goede voorzet in de benen voor Huntelaar
Die voorzetten waren juist vaak dramatisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Martinusz schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:27:
[...]

Beter dan die van Veltman / Tete, die kwamen echt nooit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
HansAnders07 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:29:
[...]

Beter dan die van Veltman / Tete, die kwamen echt nooit aan.
Op die ene van Veltman op Milik tegen Psv na dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 17:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:52:
Dit. Precies mijn idee.

Als reserve vind ik het geen ramp, maar ik zie hem vaker spelen dan wij leuk gaan vinden. Denk maar aan de schorsingen die de verdedigers Europees bij bosjes incasseren en de blessures die op de loer liggen. Dan staat Dijks gewoon weer vaak in de basis en in topwedstrijden gaat hij dan gewoon lek.

Daarnaast vrees ik met grote vreze voor de tweede helft van augustus. Voordat je het weet moet Viergever ineens je vaste centrale verdediger zijn en is Dijks de nummer één. :X

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:38:
Sneijder zal het nodige kosten, speciale financiele middelen gaan regelen voor.....een half jaar?
In zijn eentje wordt Utrecht echt niet ineens een topteam, en dan in de winterstop is ie weer weg, kun je als Utrecht zijnde op die plek in de winterstop opnieuw beginnen :?
Waarom zou Utrecht een speler willen die beter is dan alle 10 de andere spelers bij elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:05:
Waarom zou Utrecht een speler willen die beter is dan alle 10 de andere spelers bij elkaar?
Sneijder verdient zich in shirtjes en (sponsor)aandacht ook nog eens makkelijk terug. Er zullen 100.000 shirtjes van Sneijder met "Zorg van de Zaak" op de buik over de toonbank gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Gonadan schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:55:
[...]

Dit. Precies mijn idee.

Als reserve vind ik het geen ramp, maar ik zie hem vaker spelen dan wij leuk gaan vinden. Denk maar aan de schorsingen die de verdedigers Europees bij bosjes incasseren en de blessures die op de loer liggen. Dan staat Dijks gewoon weer vaak in de basis en in topwedstrijden gaat hij dan gewoon lek.

Daarnaast vrees ik met grote vreze voor de tweede helft van augustus. Voordat je het weet moet Viergever ineens je vaste centrale verdediger zijn en is Dijks de nummer één. :X
Ze hebben toch nog die jongen uit de jeugd die in de voorbereiding een aantal potjes gespeeld heeft? Ben z'n naam even kwijt. Die is alleen niet ingeschreven voor Europese potten denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

HansAnders07 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:14:
Ze hebben toch nog die jongen uit de jeugd die in de voorbereiding een aantal potjes gespeeld heeft? Ben z'n naam even kwijt. Die is alleen niet ingeschreven voor Europese potten denk ik..
Dat is allen hetzelfde idee als met Dijks. Prima om ernaast te hebben en langzaam te kunnen brengen, maar die wil je niet ineens gedwongen tot basisspeler moeten promoveren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:05:
[...]

En wat heb je eraan voor 6 maanden? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
Nog maar een keertje! inmiddels zijn er al aardig wat Tweakers die zich hebben aangemeld. Doe gezellig mee :)

Beste Allemaal,

Nu seizoen 2017/2018 weer voor de deur staat en wij op Tweakers best fanatiek zijn in het volgen van de Eredivisie lijkt mij het een leuk idee om een voetbalpoule te starten waarbij het voorspellen van de uitslag en de ranglijst het belangrijkste is. Deze vul je wekelijks in en hierdoor verzamel je punten. Dit is niets nieuws, maar wel een leuke manier om wellicht nog meer te verdiepen in de Eredivisie. Afgelopen seizoen heb ik met plezier gespeeld met een groepje gamers en nu wil ik dit graag uitbreiden naar Tweakers F.C.

Het meedoen is gratis, maar uiteraard gaat de winnaar er wel met een prijs vandoor!
De winnaar van deze poule krijgt een eredivisie clubsjaal naar keuze bij een minimaal aantal van 25 actieve deelnemers.
Bij minimaal 100 actieve deelnemers krijgt de alleen de winnaar een Eredivisie clubsjaal naar keuze en een kadobon van Bol.com of Coolblue twv 20.-

Regels kan je vinden op website.
Aanmelden kan hier: https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden

Wellicht een goed idee om hier uiteindelijk een nieuw topic voor te openen, maar hiervoor zoek ik nog iemand die een knappe OP wilt maken aangezien daar mijn talenten daar niet liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Maaskant gaat uit de voetbalwereld, goh wat een aderlating :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Martinusz schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:13:
Zal me niet verbazen als hij dadelijk voetbalprogramma's gaat volpraten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Mooie aanvulling op Jan Joost van Gruwelen.

Nu op FoX Sports! Duo of Doom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Martinusz schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:27:
[...]

Ja echt he? Soms vraag je je wel eens af of mensen wel voetballiefhebbers zijn. Dijks is niet eens goed genoeg voor de subtop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Martinusz schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:13:
FUCK!! Wie moet nu onze volgende bondscoach worden??? :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Martinusz schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:31:
En wat heb je eraan voor 6 maanden? :)
In het geval van Utrecht wellicht wat punten die ze anders niet hadden. Maar belangrijker, misschien wel lucratieve sponsordeals waarmee ze wat kunnen proberen. Je kunt er aardig wat publiciteit uit halen, misschien houden ze daar wat aan over.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 18:45
Voor de mensen die zich er in interesseren, een heerlijke middelvinger naar de KNVB :)
https://www.vi.nl/pro/ove...tbalrevolutie-vormgaf#_=_

Als je het gelezen hebt, herken je waarschijnlijk 9 van de 10 trainers erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 17:43
Mosin schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:03:
Voor de mensen die zich er in interesseren, een heerlijke middelvinger naar de KNVB :)

Briljant stuk. Het fileert ook gelijk de visie van onder andere v Breukelen en al die anderen die nog steeds ontkennen dat we momenteel juist aanvallend de boot missen. Het is geen toeval dat de duurste Oranje spelers verdedigers en middenvelders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Het schijnt dat Sneijder een jaarsalaris van 4 miljoen euro wil hebben, jeetje dat is nog al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:22:
[...]

Briljant stuk. Het fileert ook gelijk de visie van onder andere v Breukelen en al die anderen die nog steeds ontkennen dat we momenteel juist aanvallend de boot missen. Het is geen toeval dat de duurste Oranje spelers verdedigers en middenvelders zijn.
Van Breukelen had een visie over voetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 18:45
D-e-n schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:22:
[...]

Ja, he. Ik vind het echt een bijzonder goed artikel.

[ Voor 39% gewijzigd door Mosin op 24-07-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:03:

Hoe kan je dat lezen dan? Ik krijg een paywall.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Martinusz schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:38:
Het schijnt een contract van 2 jaar te zijn. Met evt een extra jaar en carrière als trainer er achteraan. Maarja, allemaal geruchten. Het zou, mits het financiële deel niet grotendeels bij de club komt te liggen, de gaafste transfer van deze zomer zijn.
Gynnad schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:06:
Het schijnt dat Sneijder een jaarsalaris van 4 miljoen euro wil hebben, jeetje dat is nog al!
De NOS schreef dat toch? Jongen van de stad, bekende van van Seumeren en op de hoogte van de financiële situatie biedt zichzelf aan, maar wil dan wel 4 miljoen?

Dat lijkt me stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

Sneijder naar Utrecht zou op zich een mooi verhaal zijn, maar het heeft nogal wat haken en ogen...

http://nos.nl/artikel/218...kasteel-of-realiteit.html

Ik vrees dat het er niet van gaat komen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:01
Dat sneijder verhaal..... Echt weer zon typisch komkommertijd artikel van de pers. Het is ze gelukt om prima aandacht en clicks te genereren.
Ik denk niet dat er ooit een realistisch moment is geweest waarop Sneijder heeft gedacht, goh laat ik bij Utrecht gaan voetballen.
Dit heeft nooit enige kans van slagen heeft gehad. Zwaar opgeblazen door de pers.

Zelfde als met dat Eto'o verhaal van een paar jaar terug, dat hij mogelijk naar Ajax zou komen. Natuurlijk gaat Eto'o niet naar Ajax, en natuurlijk gaat Sneijder niet naar Utrecht.

Kan me niet voorstellen dat hij zichzelf heeft aangeboden. Ik denk dat het niets meer is dan een journalist die gevraagd heeft aan v Seumeren of Sneijder niet interressant is, natuurlijk zegt die ja, en vervolgens wordt dat opgeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
:D
Fiber schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:12:
Sneijder naar Utrecht zou op zich een mooi verhaal zijn, maar het heeft nogal wat haken en ogen...

http://nos.nl/artikel/218...kasteel-of-realiteit.html

Ik vrees dat het er niet van gaat komen.
Het probleem is dat niemand weet wat er precies gaande is. De NOS schrijft een 'van horen zeggen' artikel met info van verschillende bronnen (andere media, fansites, etc) en presenteert dit als nieuw. Ze weten waarschijnlijk net zoveel als jij en ik.

Ik weet dat hij welkom is, maar niet tegen elke prijs. Meer dan dat is ook niet bekend.
KingKoning schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:26:
Dat sneijder verhaal..... Echt weer zon typisch komkommertijd artikel van de pers. Het is ze gelukt om prima aandacht en clicks te genereren.
Ik denk niet dat er ooit een realistisch moment is geweest waarop Sneijder heeft gedacht, goh laat ik bij Utrecht gaan voetballen.
Dit heeft nooit enige kans van slagen heeft gehad. Zwaar opgeblazen door de pers.

Zelfde als met dat Eto'o verhaal van een paar jaar terug, dat hij mogelijk naar Ajax zou komen. Natuurlijk gaat Eto'o niet naar Ajax, en natuurlijk gaat Sneijder niet naar Utrecht.

Kan me niet voorstellen dat hij zichzelf heeft aangeboden. Ik denk dat het niets meer is dan een journalist die gevraagd heeft aan v Seumeren of Sneijder niet interressant is, natuurlijk zegt die ja, en vervolgens wordt dat opgeblazen.
Dan ken je de historie van dit verhaal niet. Sneijder is een Utrechter in hart en nieren die er nooit een geheim van heeft gemaakt dat hij ooit nog bij Utrecht wil voetballen. Ondanks alles dat hij via Ajax heeft kunnen bereiken, blijft het een jochie uit Ondiep. Daarnaast blijf je eerder in beeld als je in de Eredivisie speelt, dan China of de VS. Ook ziet Sneijder een carrière na het voetbal wel zitten in Utrecht, dicht bij familie en vrienden.

Hij heeft eerder ook gesprekken gevoerd toen een potentiële investeerder wilde betalen. Uiteindelijk bleek dat bedrijf iets minder stabiel dan ze dachten en kwam het in financiële problemen. Weg mogelijkheid. Dit verhaal is laatst nog bevestigd door van Seumeren.

Sneijder wil, Utrecht wil, maar beiden niet tegen elke prijs.

[ Voor 55% gewijzigd door Framoes op 24-07-2017 22:35 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.