[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.490 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorizzz schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:47:
[...]

Of je draait hem om. Ajax kijkt écht wel in de eigen competitie(s) naar mogelijke versterkingen. Zelfs nu de nood hoog is om de verdediging (in ieder geval in de breedte) te versterken, wordt deze jongen niet opgepikt. Waarschijnlijk wordt hij dus gewoon als 'niet goed genoeg' beschouwd. Dat lijkt mij een logischer verklaring dan dat hij over het hoofd gezien zou zijn...
De Nederlandse topclubs liggen echt te slapen, gelijk ze dat ook deden bij onlangs Hoogma, bij Hoedt, bij van Dijk en bij Roon. Kijk eens naar zijn prestaties tot nog toe: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rick_van_Drongelen en https://www.transfermarkt...len/profil/spieler/354340

Van Drongelen gaat zonder twijfel in het grote Oranje komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:49:
Ik kan genoeg voorbeelden bedenken van keepers die van een lager niveau omhoog gaan. Jones bij Feyenoord kwam ook "maar" van NEC, viel daar op en werd gehaald door Feyenoord als eerste keeper.
Yeah right :o

De reden dat Brad Jones gehaald is door Feyenoord is exact de zelfde reden waarom Ajax Lamprou heeft gehaald; blessures in de selectie. Zowel Vermeer als Hahn waren geblesseerd en Jones was op dat moment transfervrij. Feyenoord haalde hem niet omdat hij, zoals jij zegt, goed speelde en daarom werd 'gehaald'. Het was omdat het de enige keeper was die direct beschikbaar was die geen cent kostte. Het was uiteindelijk een toevalstreffer wat niks te maken heeft met scoutingswerk of binnenhalen vanwege een goed seizoen. Het was pure noodzaak en een goedkope oplossing. Niks ten nadele van Jones, die inderdaad een topseizoen heeft gekeept, maar was alles behalve een zekerheidje vooraf.
Maar een derde keeper die een heel seizoen niet speelt, hooguit wat in het tweede zolang er een blessure golf is, ik kan geen voorbeelden noemen van spelers die daarmee hun carrière een boost gaven (dat ligt misschien aan mij). Tweede keepers hebben het al niet makkelijk om de draad weer op te pakken.
In het geval van Lamprou vind ik dit wel een slimme keuze. Hij werd in de media niet echt geholpen doordat elk foutje werd uitvergroot. De kans dat zoiets weer gebeurt wanneer je onder de lat staat bij Excelsior, wat garant staat voor veel tegendoelpunten, is zeer groot. Dat gaat je carrière zeker te weten niet helpen, net als tweede keeper bij Utrecht. Ik denk dat je onderschat wat Ajax op een CV brengt wanneer je naar het buitenland kijkt. Vergeleken met de andere opties is Ajax CV technisch voor volgend seizoen zeker de beste, helemaal wanneer je transfervrij bent, wat in het geval van Excelsior niet zo zijn geweest.
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:16:
De Nederlandse topclubs liggen echt te slapen, gelijk ze dat ook deden bij onlangs Hoogma, bij Hoedt, bij van Dijk en bij Roon. Kijk eens naar zijn prestaties tot nog toe: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rick_van_Drongelen en https://www.transfermarkt...len/profil/spieler/354340

Van Drongelen gaat zonder twijfel in het grote Oranje komen.
De clubs liggen echt niet te slapen... maar op het moment dat een transfer zich aan doet worden er bedragen geboden uit het buitenland waardoor het voor een Nederlandse club een speler moet zijn die er ook daadwerkelijk moet staan. Ik zie PSV of Feyenoord geen talent halen voor 4 miljoen. Wanneer dat soort bedragen worden betaald dan zal dat voor een speler zijn met meer ervaring. Ik kan mij afgelopen seizoen niet herinneren dat ik op het puntje van mijn bank zat toen Van Drongelen bij Sparta speelde, jij wel? Sterker nog, ik had nog nooit van Van Drongelen gehoord tot dat HSV in eens interesse had. Ik vind drie á vier miljoen veel geld voor een speler van Sparta.

[ Voor 22% gewijzigd door Han op 02-08-2017 13:22 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Han schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:16:
Yeah right :o

De reden dat Brad Jones gehaald is door Feyenoord is exact de zelfde reden waarom Ajax Lamprou heeft gehaald; blessures in de selectie. Zowel Vermeer als Hahn waren geblesseerd en Jones was op dat moment transfervrij. Feyenoord haalde hem niet omdat hij, zoals jij zegt, goed speelde en daarom werd 'gehaald'. Het was omdat het de enige keeper was die direct beschikbaar was die geen cent kostte. Het was uiteindelijk een toevalstreffer wat niks te maken heeft met scoutingswerk of binnenhalen vanwege een goed seizoen. Het was pure noodzaak en een goedkope oplossing. Niks ten nadele van Jones, die inderdaad een topseizoen heeft gekeept, maar was alles behalve een zekerheidje vooraf.
Hansson was gehaald toen Hahn geblesseerd raakte als tweede keeper. Jones werd gehaald om bijna een heel seizoen eerste keeper te zijn. Natuurlijk werd hij gehaald omdat er geen andere keeper was (welke club koopt keepers terwijl er al genoeg keepers in de selectie zitten?!), maar hij werd wel gehaald om direct in het eerste te spelen en was in salaris niet goedkoop (Hansson was goedkoper, Jones is buiten EU en Engelse salarissen gewend). Niet te vergelijken met Lamprou, die wordt gehaald in de hoop en verwachting dat hij nooit in het eerste zal spelen.

Jones had de clubs overigens voor het uitkiezen toen hij voor Feyenoord koos en iedereen wist wel dat hij te goed was voor NEC omdat hij daar heel goed presteerde. Hij koos er juist voor om niet langer 2e keeper te zijn bij een grote club maar de gaan keepen bij een kleine club toen hij naar NEC ging. Natuurlijk is het een meevaller dat hij zo goed presteerde, maar hij werd zodra hij gehaald werd al gezien als een prima vervanger voor Vermeer.
Han schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:16:In het geval van Lamprou vind ik dit wel een slimme keuze. Hij werd in de media niet echt geholpen doordat elk foutje werd uitvergroot. De kans dat zoiets weer gebeurt wanneer je onder de lat staat bij Excelsior, wat garant staat voor veel tegendoelpunten, is zeer groot. Dat gaat je carrière zeker te weten niet helpen, net als tweede keeper bij Utrecht. Ik denk dat je onderschat wat Ajax op een CV brengt wanneer je naar het buitenland kijkt. Vergeleken met de andere opties is Ajax CV technisch voor volgend seizoen zeker de beste, helemaal wanneer je transfervrij bent, wat in het geval van Excelsior niet zo zijn geweest.
Hij wil naar het buitenland, zouden buitenlandse clubs zich druk maken om de satire van VI? Manolev vond ook een club. Ik denk dat een harde statistiek als een heel seizoen niet spelen de buitenlandse scouts wel opvalt.

Derde keeper worden is gewoon vaak het einde van een carrière, dat doen spelers die tegen hun pensioen aanzitten of juist net komen kijken. Het is gewoon een bijzondere keuze op zijn leeftijd. Ik zou echt niet weten aan wiens carrière Lamprou zich kan spiegelen na deze stap.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Over keepers bij Feyenoord gesproken; Vermeer ligt er weer uit, minimaal 2 maanden. Heeft een pees blessure opgelopen aan zijn rechterhand tijdens de training woensdagochtend.

Het zit hem niet mee. Gaat nog moeilijk worden voor hem om dit seizoen eerste keeper te worden, of Jones moet het plots slecht gaan doen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Echt sneu voor Vermeer. Heeft hij de kans om zich terug te vechten in een eerlijke strijd met Jones, is hij nu al veroordeeld tot weer een jaar op de bank. En daarna gaat de jongere generatie met Ten Hove en zeker Bijlow steeds nadrukkelijker op de deur kloppen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:47
Tja, vrees dat dit het hoofdstuk Vermeer bij Feyenoord was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Toch Neres weer op de bank. Ik heb er gelukkig weinig verstand van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
Ik snap het ook niet, zelfde opstelling als heen wedstrijd. Vond Neres vele malen beter dan Kluivert.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:39

Hupske

AFCA

Waar ik nog veel minder van snap is dat Blind daar op het stoeltje mag zitten voor commentaar.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Toch weer Kluiveet in de basis. Kan ik niet begrijpen. En ook die Schone.

[ Voor 15% gewijzigd door LZ86 op 02-08-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Hupske schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:28:
Waar ik nog veel minder van snap is dat Blind daar op het stoeltje mag zitten voor commentaar.
Nou met de Mos én Blind heb je wel een partij kennis in huis hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Brr kippenvel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Sjonge jonge! Wakker worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Nu online
man man man man

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Die keeper mag m wel wat verder wegboxen :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
En dat was bijna 0-2. volgens mij wordt er voetballes gegeven.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Wat een verdediging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Te veel spanning op de benen bij iedereen, Komop ga voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Jemig. Wat zijn ze aan het doen.

Wat is er overigens met het veld aan de hand? Alle restjes van vorig seizoen wat nog goed was, hebben ze bij elkaar gedaan?

[ Voor 75% gewijzigd door Hupske op 02-08-2017 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:11
lekker balvast allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Snel een wissel! Lamprou erin, die heeft meer ervaring met aanvallers die constant door de verdediging heenkomen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit kan als het zo doorgaat met de rust beslist zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:56

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ja met Sanchez bakt er niet veel van...staat ook erg ver voor de Ligt die volgens mij vooral de spits opvangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:08

Fiber

Beaches are for storming.

Wat is Ajax allemaal aan het doen zeg...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05:15

Herman

FP ProMod
Ik weet nog niet wat meer teleurstellend is; de start van Ajax of erachter komen dat Sierd de Vos het commentaar doet...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Was er al bang voor
Maar het kan nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Kom op Ajax. Even compact gaan spelen. Niet vol gas vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Sanchez moet denk ik wel even wat kalmer worden..wild gebaren af en toe en die kaart al zo vroeg...beter om even niet op te vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Nu online
Kluivert laat ook weer helemaal niets zien. Goede beslissing om te laten staan ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Nou Keizer, laat maar eens zien dat je voldoende gewicht hebt door een tactische omzetting. Slecht verhaal dat Schone en Kluivert weer mogen beginnen :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik vind Kluivert nu eigenlijk beter en zichtbaarder dan Youness. Toch al 1x erdoor heen (net) plus directe tegenstander al geel.

Schone is de zwakke schakel en dat weet Nice heel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Van de Beek! En zo slecht is die Kluivert niet hoor... _/-\o_

[ Voor 80% gewijzigd door Fiber op 02-08-2017 21:12 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Goede goal zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Wie zeiden ook alweer dat v.d. Beek tekort kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Zo wat een doelpunt :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Nu online
Als een warm mes door de boter. Wat een contrast, vrees alleen dat het nu bij Ajax achterin niet het lek boven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Wat.... een.... goal.... wauw!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 12:02
Bergkamp doelpunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Zo wat draait hij goed open zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat is echt veel te veel eer.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:33
Faddermakker schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:12:
Als een warm mes door de boter. Wat een contrast, vrees alleen dat het nu bij Ajax achterin niet het lek boven is.
Klopt gewoon 1 meer maken als hun dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Faddermakker schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:59:
Kluivert laat ook weer helemaal niets zien. Goede beslissing om te laten staan ja.
Inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Erik82 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:16:
[...]

Klopt gewoon 1 meer maken als hun dus
Dan zij. Of is "als hun" voetbaljargon? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Mooie wedstrijd hoor :) van de Beek heeft wel een aardige gunfactor bij mij. Goeie speler en mentaal toch erg sterk. Ook in zijn interviews kwam hij erg goed over ondanks moeilijke situatie. Topgozer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Veltman weer zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ok, je mag vinden wat je wilt van de commentator, maar het hoeft niet in het topic terug te komen, en 'nadoen' voegt ook niets toe. Gelieve commentaar op commentators achterwege te laten.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Ajax zal nog 2 van de vele kansen moeten benutten want ze krijgen er nog wel 1 om de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Ben erg benieuwd hoe beide teams zo de kleedkamer uitkomen. Het werd wel meer een wedstrijd naarmate de helft vorderde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Faddermakker schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:59:
Tot nu toe wel een goede beslissing :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Man man, wat een inconsistente klote scheids. Sanchez al heel snel graag geel geven en dan vervolgens komt die Sarr ongeveer overal mee weg omdat ie al geel heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Beste Allemaal, voor wie het gemist heeft.

Nu seizoen 2017/2018 weer voor de deur staat en wij op Tweakers best fanatiek zijn in het volgen van de Eredivisie lijkt mij het een leuk idee om een voetbalpoule te starten waarbij het voorspellen van de uitslag en de ranglijst het belangrijkste is. Deze vul je wekelijks in en hierdoor verzamel je punten. Dit is niets nieuws, maar wel een leuke manier om wellicht nog meer te verdiepen in de Eredivisie. Afgelopen seizoen heb ik met plezier gespeeld met een groepje gamers en nu wil ik dit graag uitbreiden naar Tweakers F.C.

Het meedoen is gratis, maar uiteraard gaat de winnaar er wel met een prijs vandoor!
De winnaar van deze poule krijgt een eredivisie clubsjaal naar keuze bij een minimaal aantal van 25 actieve deelnemers.
Bij minimaal 100 actieve deelnemers krijgt de alleen de winnaar een Eredivisie clubsjaal naar keuze en een kadobon van Bol.com of Coolblue twv 20.-

Regels kan je vinden op website.
Aanmelden kan hier: https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden

Wellicht een goed idee om hier uiteindelijk een nieuw topic voor te openen, maar hiervoor zoek ik nog iemand die een knappe OP wilt maken aangezien daar mijn talenten daar niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zo. Uitermate zwak begin van Ajax. Tot die goal geen kans gehad en had t al 0-2 moeten staan. Na die goal is Nice het helemaal kwijt. Dit moet Ajax kunnen winnen.

Maar wat verrassend Kluivert me zeg. En wat is Schone zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zou keizer het durven om younes eraf te halen?
2 wedstrijden op rij niet in vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hupske schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:28:
Wilde zelfde typen. Zo mislukt, en dan nu vertellen hoe het moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
*knip* Ook dat valt onder naitsoezn in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018"

[ Voor 83% gewijzigd door naitsoezn op 02-08-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Kluivert heerlijk met die bravoure
Younes heeft het nog niet maar ja wie moet anders linksbuiten? Ik vind Kluivert niet echt een linksbuiten meer een rechtsbuiten

Donny van de river heel goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Harribo schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:42:
Kluivert heerlijk met die bravoure
Younes heeft het nog niet maar ja wie moet anders linksbuiten? Ik vind Kluivert niet echt een linksbuiten meer een rechtsbuiten

Donny van de river heel goed :-)
Neres op links of Kluivert kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Donny van de Beest! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vervelend goede speler, die Donny :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Speelt Donny goed!
Ik hoop alleen dat ze het dicht houden achterin. Een tegengoal is verre van wenselijk.
Misschien iets meer counteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Balletje wegtrappen is en blijft prima bij deze scheids, onbegrijpelijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
PWM schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:54:
Vervelend goede speler, die Donny :p
Welke club gaat hem nog even snel halen?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Wow die Koziello maakt ook al z'n 2e echte overtreding nadat hij geel pakte. Geef gewoon die 2e man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ankona schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:56:
[...]

Welke club gaat hem nog even snel halen?
In Rotterdam Zuid bulken we van het geld als Ajax vanavond verliest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En weer geen geel... verdomme zeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
PWM schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:58:
[...]

Denk niet dat die paar miljoen extra genoeg zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Sancheeeeeeeeeeeeeez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Han schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:58:
En weer geen geel... verdomme zeg :|
Ook tweede schwalbe ;)

Terechte voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

BAM! Lekker :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
goed uitgespeeld hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En nu doorgaan, want ze hebben nu lekker controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Yes!!! 2-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Wow! lekker doelpunt weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
PWM schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:58:
[...]

Zit er geen garantie op die spelers uit Amsterdam? Vermeer is alweer defect. Omruilen zou dus een optie kunnen zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wauw wat een goal! Super!
Nu niets weggeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
*O*

Nog eentje erbij dat zit wat lekkerder

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Mooie goal. Lekker getikt :D

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zo, het half uurtje billen knijpen bij een Ajax wedstrijd is weer begonnen. Lijkt wel een soort Haags kwartiertje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Idd Nice nog 1x scoren en ze zijn nog gewoon door. Dus Ajax kom op maak die 3e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Die was mooi geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Knappe actie van Dolberg hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
En weer heeft ajax 10 kansen nodig voor 1 goal. Ziyech valt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dante met de snelheid van zijn tante _O-
Dolberg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:06

Oekol

waka waka hey hey

Leuke wedstrijd om te kijken! Hoop dat het lukt vanavond, en PSV morgen ook..

Die kans net van ziyech mocht wel iets beter uitgespeeld worden, helaas is hij stijf links, rechts lag allee ruimte.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

jaapstobbe schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:06:
Ziyech wel met prachtige voorassist op het 2e doelpunt. En de assist op Donny van Beek. Let je wel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Nou bij de 2 goals gaf ziyech een beslissende pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ziyech gaat ook overal zomaar liggen toch scheids? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Nog 25minuten, maar ik heb niet het gevoel dat Nice echt iets kan forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 18:54
Volgens mij kwam de gelijkmaker best wel uit de lucht vallen, zoveel kansen had Ajax nog niet gehad.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik zit pas lekker bij een marge van twee. Een gelijkmaker is nu gewoon douchen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De echte regisseur is op het vrouwenvoetbal gezet? Man man wat een belabberde regie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Kluivert leeg? Tijd voor Neres!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Hupske schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:08:
[...]

Ziyech wel met prachtige voorassist op het 2e doelpunt. En de assist op Donny van Beek. Let je wel op?
Ok, ik bedoel Ziyech zijn schoten op doel vallen tegen. Ik zou willen dat hij er een inknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Huntelaar en Neres erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

KJH voor de ervaring en rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Fuck fuck fuck fuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:48
jaapstobbe schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:15:
[...]

Ok, ik bedoel Ziyech zijn schoten op doel vallen tegen. Ik zou willen dat hij er een inknalt.
Ook zijn keuzes. Dat hij alsnog een assist heeft terwijl hij onnodig veel balverlies lijdt laat zien hoe goed hij kan voetballen.
Maar als hij de hersens van Van De Beek of een type Klaassen had was het een wereldspeler. Er zit gewoon nog meer in, dat zie je.

Edit: kutzooi :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Dit doet pijn. Weer heerlijk verdedigd van Veltman in het eerste duel.

[ Voor 66% gewijzigd door Hupske op 02-08-2017 22:23 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.