- DarthDavy
- Registratie: Januari 2007
-
Laatst online: 24-04 02:30
Nu, ik ben ook tegen scalpen, maar Nintendo jaagt er ons gewoon naartoe. Ik ga niet overdrijven, maar ik heb nu één in pre-order staan bij Amazon. Als BOL.com en Game Mania hun pre-orders aanzwieren dan pre-order ik bij die beide winkels ook één. Da's dan drie en daar blijft het bij. Ik hoop dan om die bij Amazon te kunnen annuleren en indien er ik één teveel heb, dan verkoop ik die gewoon aan dezelfde prijs aan wat ik die zelf aangekocht heb.
Hopelijk zwieren BOL en Game Mania vandaag hun pre-orders aan, want morgen en vrijdag heb ik hele drukke dagen op het werk en kan pas 's avonds checken of we kunnen pre-orderen en dat zal natuurlijk veel te laat zijn.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is
SNES Mini - Levertijden en prijzen