Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:04
R4m0n_46 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:53:
De hype is wel echt real, zijn de meesten hier ook echt opgegroeid met de SNES of meer zoals ik gewoon fan van het retro gamen?
Ik heb vage jeugdherinneringen aan de NES, maar de SNES heb ik helemaal grijs gespeeld vroeger. Wij hadden een converter gekocht waarmee je spellen kon kopieren naar floppy disks. Dus dat was heel vaak spellen huren bij de videotheek en kopieren, op een gegeven moment hadden we zo'n 200 spellen op floppy disks.

Dus deze moet ik vooral hebben uit jeugdsentiment, nog meer dan de NES mini. Maar ze staan wel leuk naast elkaar straks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
De hype is wel echt real, zijn de meesten hier ook echt opgegroeid met de SNES of meer zoals ik gewoon fan van het retro gamen?
Ik ben opgegroeid met de Sega Mega Drive (Sonic). Dat was destijds de grote concurrent van Nintendo. Nintendo was wel altijd succesvoller. Sega is op een gegeven moment zelfs gestopt met consoles en is alleen software gaan ontwikkelen.

Ik heb altijd het gevoel gehouden dat ik destijds beter voor de SNES had kunnen kiezen. Dus vandaar mijn grote interesse in de Classic Mini. Gelukkig via een particulier een maand geleden nog voor een zeer acceptabele prijs een NES Classic Mini, met tweede originele controller (nog nieuw in doos), kunnen bemachtigen.

Het is niet zo dat ik nu uren de tijd heb om op de spellen van de NES Classic te spelen, maar het is sowieso een mooi om te hebben. Ook al vind ik de spellen van de SNES Classic interessanter, de NES Classic gaat nooit van z'n leven weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Mijn eerste console was de SNES :) Daarvoor alleen een GB gehad. Goede oude tijd, elke schoolvakantie spelletjes huren in de videotheek en ze vervolgens helemaal plat spelen :D En buiten de schoolvakanties me vermaken met Mario World, Kart en Paint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Joosie200 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:59:
[...]

Opgegroeid met. Jaren 90 kind present :P Nu mijn neefje richting 4 jaar oud gaat is dit een mooi cadeautje van mij als oom. Kan ik lekker tegen ergenis van mijn zus hem aan het gamen krijgen :+
Mijn ervaring is de jongere generatie (neefje van 10 jaar) niks heeft met retro. Maar wellicht is 4 jaar jong genoeg om er wel interesse in te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:36
Ik heb bij de wehkamp gekozen voor directe betaling aangezien ik verwacht dat die voorrang zullen krijgen op de achteraf betalers :-o

xbox: pvanst1p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 12:42
Uitverkocht bij Wehkamp

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:06
Net bij Intertoys en Wehkamp besteld ben benieuwd :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 12:51
Breaking news?

Zojuist Intertoys gebeld met de volgende vraag;

'Kan ik de nieuwe Nintendo mini bestellen?'

Intertoys: Jazeker, ik pak even even mijn schriftje erbij.
Intertoys: Wilt u de Super Nintendo mini reserveren, of de Nintendo 64 mini reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 17:24
ThinClientQ schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:07:
Breaking news?

Intertoys: Wilt u de Super Nintendo mini reserveren, of de Nintendo 64 mini reserveren?
Die lopen wel erg vooruit. Ik zou ook al een reservering maken voor de mini varianten van de GameCube, Wii, WiiU en de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Leuk om dat zo van iedereen te horen :)

Ben zelf opgegroeid met de originele GameBoy. Geweldig apparaat was dat, nooit een console van Nintendo gehad eigenlijk tot de Wii. Wel alle handhelds doorlopen, op de Switch nu na (komt er nog wel, maar is technisch gezien ook een console, toch :P).

De SNES heeft vooral veel games die de nostalgie van de GameBoy bij me oproepen. Geweldige tijd met dat ding gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:06:
[...]

Mijn ervaring is de jongere generatie (neefje van 10 jaar) niks heeft met retro. Maar wellicht is 4 jaar jong genoeg om er wel interesse in te hebben.
Ja, dat is ook zoiets tegenwoordig. Rond 9/10 willen ze vast wel al een Xbox One of PS4. Rond 4/5 vinden ze het allang mooi om zoiets te hebben bij gebrek aan ervaring met iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echtwuur
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-08 16:15
ThinClientQ schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:07:
Breaking news?

Ja als het je niet boeit en als het voor de handel is zou je het zomaar kunnen aanzien voor een N64, de cartridges gaan er tenslotte ook aan de bovenkant in. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:30

Daniel36

vernieuwde formule

Nog besteld via Wehkamp! En nu afwachten.

Wij hadden vroegah de Nintendo SNES thuis en speelden vooral uren Mario huppeldepup.
Ook nog wel een Sega 16bit gehad, maar de SNES is me het best bijgebleven.
Zolderkamer, stereo op tien met grunge en spelen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Bij Intertoys was het zojuist op de website weer te bestellen (misschien nu nog), ik heb er een backup bestelling geplaatst met Afterpay :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:23

TradeMarkNL

Videoproducer
meesje schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:58:
[...]

Wehkamp kun je toch achteraf betalen? Dat heb ik wel gedaan. Of heb je een nieuw account? Ik kan me herinneren dat bij een nieuw account je wel direct moet betalen (maar dat is al weer een tijdje geleden).
Jup, nieuw account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:40

masauri

aka qwybyte

Grumpmeister schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:14:
Bij Intertoys was het zojuist op de website weer te bestellen (misschien nu nog), ik heb er een backup bestelling geplaatst met Afterpay :)
_ERR_PROD_NOT_ORDERABLE

:(

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
Vreemd, heb ook een nieuw account aangemaakt, maar had toch de optie tot betalen achteraf.

Bestelling nog wel 'in behandeling', hopelijk een echte bevestiging later vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Grumpmeister schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:14:
The product "1356566" cannot be ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

masauri schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:16:
[...]

_ERR_PROD_NOT_ORDERABLE

Dit dus :(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

begonnen met duckhunt op de NES. Met een vriendje van de basisschool lekker gamen na schooltijd. Deur op een kiertje en dan naar binnen stormen met een koprol en schieten op die eenden. Mooie tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:58
masauri schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:16:
[...]

_ERR_PROD_NOT_ORDERABLE

Het is me op de valreep nog gelukt om een order te plaatsen bij Intertoys. Ik wilde een tweede exemplaar bestellen, maar toen kreeg ik ook deze melding.

Dus twee pre-orders nu: Amazon.de en Intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55

Was mij nog wel gelukt, mailtje met bestelbevestiging binnen. Vlug weer 'uitverkocht' dan ><

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:34
sylvesterrr schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:18:
[...]

Het is me op de valreep nog gelukt om een order te plaatsen bij Intertoys. Ik wilde een tweede exemplaar bestellen, maar toen kreeg ik ook deze melding.

Dus twee pre-orders nu: Amazon.de en Intertoys
Anders bestel je niet 3x het product? Zijn ook nog andere mensen die graag willen bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Mijn eerste console was de Atari 2600. Ik heb nooit een NES gekregen/kunnen kopen wegens te duur en het non-argument: "je hebt al een spelconsole" (die Atari 2600 dus). NES heb ik enkel voornamelijk bij vriendjes van school gespeeld. Wel een handheld gekregen: de allereerste game boy eind jaren 80.

Begin jaren 90 dan zelf gespaard voor een SNES, wat wel niet evident voor een 12/13-jarige jongen. Bij een goed rapport dan uiteindelijk het missende bedrag gekregen van mijn ouders voor een SNES met Street Fighter II. En toen begon het pas goed.

Ik wil eigenlijk niet weten hoeveel uren ik op de SNES heb gespeeld. Het was ook de hoogdagen van de huurmarkt voor console games. Het was wel een wekelijks ritueel om op vrijdagavond een nieuwe game te gaan huren en deze over het weekend uitgespeeld te krijgen zodat deze maandag terug naar de winkel kon. Ik heb echt letterlijk honderden games (uit)gespeeld op de SNES. De toppers spaarde ik voor en kocht ik aan.

Wegens de nostalgie MOET ik gewoon zo'n SNES mini hebben. Nog meer dan de NES mini die eigenlijk nu gewoon stof staat te happen. Maar met die SNES mini ga ik meer aan de slag met mijn kinderen. Mario Kart is denk ik best nog goed speelbaar in 2017. En persoonlijk zie ik me wel (nog) eens Zelda: A Link to the Past uitspelen. :p

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Nopheros schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:20:
[...]

Anders bestel je niet 3x het product? Zijn ook nog andere mensen die graag willen bestellen.
Sinds wanneer mag ik geen extra exemplaren bestellen voor m'n neefjes? 8)7

Wees niet bang, ik koop de SNES Mini niet om ze door te verkopen.
masauri schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:21:
[...]

Tis al Russische roulette, ongeacht hoeveel pre-orders ge kunt plaatsen.
Van de 3 winkels kan er bv maar 1 leveren, en dan zit ge daar met u 3 pre-orders.
^^ En dit dus... Als ik er meer dan één ontvang, dan zijn het cadeautjes.

[ Voor 32% gewijzigd door Mawlana op 28-06-2017 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Nopheros schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:20:
[...]

Tis al Russische roulette, ongeacht hoeveel pre-orders ge kunt plaatsen.
Van de 3 winkels kan er bv maar 1 leveren, en dan zit ge daar met u 3 pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Joosie200 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:10:
[...]

Ja, dat is ook zoiets tegenwoordig. Rond 9/10 willen ze vast wel al een Xbox One of PS4. Rond 4/5 vinden ze het allang mooi om zoiets te hebben bij gebrek aan ervaring met iets anders.
Vaak is op die leeftijd een tablet al weer interessanter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DarthDavy schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:20:
Maar met die SNES mini ga ik meer aan de slag met mijn kinderen. Mario Kart is denk ik best nog goed speelbaar in 2017. En persoonlijk zie ik me wel (nog) eens Zelda: A Link to the Past uitspelen. :p
Ja, Mario Kart sowieso en Donky Kong/Super Mario World/Yoshi World. Ik kan eindelijk a Link to the Past voor het eerst spelen.
meesje schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:23:
[...]

Vaak is op die leeftijd een tablet al weer interessanter....
Oh maar dat heeft ie nu al in de smiezen met de iPad :+

[ Voor 21% gewijzigd door Joosie200 op 28-06-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 14:47
Dat zijn nou net altijd de mensen die klagen over scalpers, maar als het om hunzelf gaat dan is het allemaal toegestaan. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 19:55
NotSoSteady schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:37:
Dat zijn nou net altijd de mensen die klagen over scalpers, maar als het om ze zelf gaat dan is het allemaal toegestaan. :9~
Precies, ik zie mensen 3/4 bestellen, en die gaan ze natuurlijk allemaal netjes cancellen of voor kostprijs verkopen als ze binnenkomen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ik wil er gewoon een voor bij de tv beneden ;(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 10:40
Zijn er meer mensen die net via Wehkamp achteraf betalen hebben aangevinkt? Ik koos voor 'achteraf betalen', daarna kreeg ik de melding dat dat niet mogelijk was. Daarna maar betaald met iDeal. Bedrag is afgeschreven, maar in de bevestigingsmail staat 'Je hebt ervoor gekozen om je bestelling achteraf te betalen'. Is dit de standaard gang van zaken bij Wehkamp?
beetje offtopic misschien sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Laatst online: 15:20
dubstepjoris schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:39:
Zijn er meer mensen die net via Wehkamp achteraf betalen hebben aangevinkt? Ik koos voor 'achteraf betalen', daarna kreeg ik de melding dat dat niet mogelijk was. Daarna maar betaald met iDeal. Bedrag is afgeschreven, maar in de bevestigingsmail staat 'Je hebt ervoor gekozen om je bestelling achteraf te betalen'. Is dit de standaard gang van zaken bij Wehkamp?
Hmm raar heb zelf ook achteraf en vestelling werd direct geplaatst. Overigens werkt/kan achteraf alleen als je eerder iets besteld/bezorgd heb op het adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Nu, ik ben ook tegen scalpen, maar Nintendo jaagt er ons gewoon naartoe. Ik ga niet overdrijven, maar ik heb nu één in pre-order staan bij Amazon. Als BOL.com en Game Mania hun pre-orders aanzwieren dan pre-order ik bij die beide winkels ook één. Da's dan drie en daar blijft het bij. Ik hoop dan om die bij Amazon te kunnen annuleren en indien er ik één teveel heb, dan verkoop ik die gewoon aan dezelfde prijs aan wat ik die zelf aangekocht heb.

Hopelijk zwieren BOL en Game Mania vandaag hun pre-orders aan, want morgen en vrijdag heb ik hele drukke dagen op het werk en kan pas 's avonds checken of we kunnen pre-orderen en dat zal natuurlijk veel te laat zijn.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:00

nlboy

Alles kitz?

Hawk86 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:37:
[...]

Precies, ik zie mensen 3/4 bestellen, en die gaan ze natuurlijk allemaal netjes cancellen of voor kostprijs verkopen als ze binnenkomen... O-)
Bij de mini nes had ik twee controllers voor de kostprijs doorverkocht aan een mede-tweaker. :) Dat ben ik ook wel van plan mocht ik twee bestellingen ontvangen en niemand van mijn vriendenkring interesse hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door nlboy op 28-06-2017 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:21

Bluebe

Roar

Ja had ik ook, ik heb Wehkamp gemailed of dat alles nu goed binnen gekomen is. Lijkt wel een bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Hawk86 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:37:
[...]

Uhuh, jij weet hoeveel neefjes en nichtjes ik heb hè?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 10:40
Ryatzu schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:40:
[...]
Overigens werkt/kan achteraf alleen als je eerder iets besteld/bezorgd heb op het adres.
Ah dat zal het zijn, heb namelijk een minuut ervoor een nieuw account aangemaakt :P dan zal het wel goed komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb achteraf betalen gedaan, werkte bij mij goed. Ik heb die zelfde vermelding in de mail, maar dat is logisch.

Ik heb bij een eerdere bestelling die ik wel direct betaalde de bevestiging opgezocht, en de layout van die mail was anders maar daar stond wel bij "je hebt een ideal betaling gedaan". Dus ik zou als ik jou was wel even een mailtje er achter aan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starcaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 10:15
Nog steeds niet gelukt nu 3x net te laat, maar ik geef niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
Ik begin nu ook een beetje te twijfelen over m'n Wehkamp reservering. Heb namelijk geen bevestigingsmail en de bestelling blijft 'in behandeling' staan.

Ook een nieuwe account en toch achteraf betalen als optie gekozen (kon gewoon vreemd genoeg).

Blijft de status gewoon enige tijd op 'in behandeling' staan normaal bij Wehkamp of mag ik verwachten dat er iets mis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Wat een paniek allemaal om niks. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
sylvesterrr schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:42:
[...]

Uhuh, jij weet hoeveel neefjes en nichtjes ik heb hè?

***members only***
Hoop dat ze allemaal geannuleerd worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
NotSoSteady schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:47:
Wat een paniek allemaal om niks. :'(
Paranoia, ik bel zo wel even naar ze :P :/ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:52
zo ook even 7 ge-pre ordered voor marktplaats...euh neefjes en nichtjes natuurlijk. :P >:) 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Michel242186 op 28-06-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik ga wel lachen als hier gewoon echt voorraad van komt in winkels. Ze hebben immers gezegt dat ze veel meer gaan produceren dan de NES mini. Die heb ik helaas niet. En ik vertik het om er een te kopen op MP voor 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Michel242186 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:49:
zo ook even 7 ge-pre ordered voor marktplaats...euh neefjes en nichtjes natuurlijk. ;-)
Denk dat scalpers er minder aan verdienen dit keer. Iedereen is nu op de hoogte ervan en is / probeert er op tijd bij te zijn. Dus veel aanbod op marktplaats straks = lagere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Nopheros schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:47:
[...]

Hoop dat ze allemaal geannuleerd worden 8)7
Why? Gun je die kinderen geen SNES Mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Een SNES is voor volwassenen, niet voor kinderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlackMage
NotSoSteady schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:56:
Of voor volwassenen die hun kinderen willen laten spelen met de zelfde games als zij vroeger speelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

@m.lammers
We kunnen het alleen maar hopen :) Dat mensen hier nu alvast willen pre-orderen is voornamelijk risicobeperking zodat ze (en ik) hopelijk niet weer naast de boot zouden kunnen vallen :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:38
Wat is dat nu weer voor vreemde opmerking? Hoezo vind je dat? Collega van me heeft de NES Mini thuis staan en zijn zoon van 10 speelt er meer op dan hij. Die gast vindt dat helemaal geweldig.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
Mochten mensen die besteld hebben bij Wehkamp en gekozen hebben voor de optie 'achteraf betalen' hetzelfde probleem hebben als ik: het niet ontvangen van een bevestigingsmail.

Dit komt omdat de betaling dan ter goedkeuring bij de financiële afdeling ligt (waarschijnlijk omdat ik een nieuwe account heb, zal wel mail krijgen dat ik alsnog vooraf moet moet betalen), je krijgt sws mail en de aankoop is bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
BlackMage schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:57:
[...]

Of voor volwassenen die hun kinderen willen laten spelen met de zelfde games als zij vroeger speelden ;)
Ik heb zelf geen kinderen, maar wel genoeg neefjes en nichtjes. Ik zou het echt tof vinden om samen met hen de games te spelen waarmee ik ben opgegroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ik heb bij intertoys besteld met afterpay maar hou er rekening mee dat je dan wel moet betalen 14 dagen na je bestelling...was bij de nintendo switch ook zo.

[ Voor 21% gewijzigd door Michel242186 op 28-06-2017 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:10
Michel242186 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:05:
ik heb bij intertoys besteld met afterpay maar hou er rekening mee dat je dan wel moet betalen 14 dagen na je bestelling...was bij de nintendo switch ook zo.
14 dagen na levering toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Volgens de Intertoys vanaf 7 jaar. O-)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Eh nou, zelf begonnen op 12 jarige leeftijd met een snes... daarvoor een Philips videopac g7000.
Daarna Sega 16bit.
Toen dat fiasco van de cdi. :+
Deze dus http://gamegrumps.wikia.com/wiki/Philips_CD-i

[ Voor 24% gewijzigd door Daniel36 op 28-06-2017 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
haaibaa2 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:07:
[...]

14 dagen na levering toch?
zo staat het inderdaad wel in de mail.....maar bij de nintendo switch moest ik al betalen 14 dagen na bestellen...misschien nu anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Ik heb zelf nooit een SNES gehad, wel een NES.
Ik ging altijd bij een vriend in de buurt op zijn SNES spelen, o.a. Donkey kong, mario kart, super mario world :D

Kreeg overigens net bevestiging van mijn bestelling bij Wehkamp. Alleen klopte de tijd niet helemaal :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
DonJunior schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:00:
[...]

Wat is dat nu weer voor vreemde opmerking? Hoezo vind je dat? Collega van me heeft de NES Mini thuis staan en zijn zoon van 10 speelt er meer op dan hij. Die gast vindt dat helemaal geweldig.
Nee het leven niet te serieus. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Laatst online: 15:24
Hmm, om een of andere reden lukt het niet meer om bij Intertoys te bestellen terwijl hij wel op "voorraad" is...
Zijn er betere plekken om hem toch te krijgen, of heb ik er net langs gegrepen voor de eerste batch? :|

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Krijg nu net een melding van de Pricewatch dat hij beschikbaar is bij Wehkamp: no it's not!
Handig systeem... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:02
Stelletje kaassoufles!

ik krijg net een mailtje van de prijswatch: pricewatch: Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System

Meteen naar wehkamp en hij is al uitverkocht! Cmooon :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Same, ook een melding van de Wehkamp, had daar vanochtend al besteld dankzij oplettende gf :P

[ Voor 4% gewijzigd door BlackEyedAngel op 28-06-2017 10:30 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geteisem schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:09:
[...]

Volgens de Intertoys vanaf 7 jaar. O-)
Volgens de doos PEGI 12+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:44
Styreta schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:28:
Stelletje kaassoufles!

ik krijg net een mailtje van de prijswatch: pricewatch: Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System

Haha ik ook, heb er al een bij de amazon.de gepreorderd..
Maar door al die hecktiek hier op het forum aan het twijfelen voor een 2e preorder.
Maar aan de andere kant, als amazon.de niet uitleverd heb ik gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Laatst online: 15:20
Styreta schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:28:
Stelletje kaassoufles!

He he, en mensen roepen maar dat je pricewatch in de gaten moet houden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
lennertvdkort schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:30:
[...]

Haha ik ook, heb er al een bij de amazon.de gepreorderd..
Maar door al die hecktiek hier op het forum aan het twijfelen voor een 2e preorder.
Maar aan de andere kant, als amazon.de niet uitleverd heb ik gewoon pech.
Er zijn hier mensen die er 6 bestellen voor hun "neefjes", vind her persoonlijk beetje asociaal maar schijnt normaal te zijn dus ik zou zeggen bestellen die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Nopheros schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:32:
[...]

Er zijn hier mensen die er 6 bestellen voor hun "neefjes", vind her persoonlijk beetje asociaal maar schijnt normaal te zijn dus ik zou zeggen bestellen die handel.
Bij intertoys
Je mag van dit artikel maar 1 stuks in je winkelwagentje doen.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Sinds de aankondiging heb ik de hele tijd muziek van mmx, sm, sf en mk in m'n hoofd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:48
Heeft iemand een link naar de snes op amazon.de? Kan deze niet vinden op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
fonias schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:49:
Heeft iemand een link naar de snes op amazon.de? Kan deze niet vinden op de site.
https://www.amazon.de/gp/product/B073BVHY3F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
EDIT: hij is al gepost

[ Voor 96% gewijzigd door kibber op 28-06-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
fonias schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:49:
https://www.amazon.de/gp/product/B073BVHY3F/
werkt deze?
is niet op voorraad trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:48
Thanks, maar niet meer te bestellen op amazon.de helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Excuus, was ik mij niet van bewust. Zag het later. Heb de hele post al even weggehaald aangezien de link al 3x gepost was ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Iemand die hem voor 144,55 wil bij coolshop?
(ik betrouw de shop niet zo, ken m niet, dus laat deze passeren)
https://www.coolshop.nl/p...inment-system-snes/AD398H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

masauri schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:56:
Liever geen dat dit soort prijzen neerleggen. Trieste praktijken. :N

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ik vermoed dat het een pre-order prijs is, maar met zoiets weet ge het nooit.
"(je krijgt prijsgarantie, betaalt pas bij verzending). Betaling alleen via creditcard."
Via de help chat aan de 89,99 prijs te krijgen na linken naar andere sites zoals bart smit enz.

[ Voor 54% gewijzigd door masauri op 28-06-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Betrouwbaar, maar duur. Daarnaast geldt die garantie niet, omdat de SNES nergens direct beschikbaar is.

[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 28-06-2017 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
Wat een ellende, ze zijn overal nog sneller uitverkocht dan Defqon 1 kaartjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Zie edit boven u bericht, maar ik heb geen cc, dus moet alsnog passen. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

PRIJSGARANTIE OOK NOG!! *O*

:')
:9

[ Voor 16% gewijzigd door BlackEyedAngel op 28-06-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:44
Iemand al inside information op welke basis de verschillende shops de preorders toelaten?
Hoeveel bestellingen ze toe kunnen laten? of is dat natte vinger werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ik had nog de ijdele hoop deze makkelijker te kunnen bemachtigen dan de NES mini (die ik overigens nog steeds niet heb staan). De hype en scalp is real.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
masauri schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:01:
[...]

Zie edit boven u bericht, maar ik heb geen cc, dus moet alsnog passen. |:(
Dan moet die bij andere aanbieders direct beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Geteisem schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:03:
Ik had nog de ijdele hoop deze makkelijker te kunnen bemachtigen dan de NES mini (die ik overigens nog steeds niet heb staan). De hype en scalp is real.
De grootste Nederlandse retailers zijn nog niet eens begonnen met aannemen van pre-orders :) Denk aan Bol, MediaMarkt, Coolblue, Game Mania......

Geef de hoop nog niet op dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
lennertvdkort schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:02:
Iemand al inside information op welke basis de verschillende shops de preorders toelaten?
Hoeveel bestellingen ze toe kunnen laten? of is dat natte vinger werk?
Ze weten ongeveer hoeveel ze er krijgen, maar ze gaan voor zekerheid, waardoor er vaak enkele dagen voor de lancering ook nog wat exemplaren vrijkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Geteisem schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:03:
De re-sale prijzen van het vorige mini model lopen ook volledig uit de klauwen:

https://www.amazon.de/gp/...endo+Entertainment+System

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

BlackMage schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:04:
[...]

De grootste Nederlandse retailers zijn nog niet eens begonnen met aannemen van pre-orders :) Denk aan Bol, MediaMarkt, Coolblue, Game Mania......

Geef de hoop nog niet op dus ;)
True. F5en op kantoor it is. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Ja en inclusief verzendkosten!
;)
Wat een "schurken".

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Modbreak:Ik snap dat er veel mensen erg enthousiast zijn over de SNES, dat is super! Maar kunnen jullie gezamenlijk even tot 10 tellen voordat er weer allerlei mensen reageren op een troll of flame. Houd het topic leuk voor anderen.

Het is niet nodig om te vermelden dat je het gekocht hebt, mocht het ergens uitverkocht zijn, dan kan dat wel gemeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Het grote wachten is begonnen op de grote retailers. F5 f5 f5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hawk86 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:32:
Het grote wachten is begonnen op de grote retailers. F5 f5 f5 :)
Ik adviseer iedereen om FireFox + Check4Change te installeren.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Seroczynski schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:34:
[...]

Ik adviseer iedereen om FireFox + Check4Change te installeren.
Dan moet je wel de juiste zoeksleutels meegeven, voorlopig geeft iedereen dat kreng een andere naam. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hawk86 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:41:
[...]

Dan moet je wel de juiste zoeksleutels meegeven, voorlopig geeft iedereen dat kreng een andere naam. :X
Dat is met F5 bashen niet anders. Check4Change zorgt ervoor dat je niet continue hoeft te refreshen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Als de product pagina al online is dan kan ik Distill voor Firefox ook aanraden. Zodra er een wijzing aan de pagina gedaan wordt, dan gaat ie piepen (en krijg je eventueel een mail als je dat instelt). Gebruik het wel eens voor andere producten die snel weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

oNo

Voor degene die bij wehkamp heeft besteld en GEEN bevestigingsmail heeft gehad. Ben je wel op de bedanktpagina uitgekomen? De bevestigingsmail moet je altijd krijgen!

En voor degene die voor achteraf betalen heeft gekozen en vervolgens verplicht werd om via ideal te betalen. Het bericht bij de bevestiging klopt wel.

[ Voor 7% gewijzigd door oNo op 28-06-2017 12:50 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen