Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3mhpftbAKyb4ire1dXrw23Hj/full.jpg
Om de discussie in het originele topic wat meer over het systeem zelf te laten gaan, en minder over beschikbaarheid een apart topic.

Handige links:
pricewatch: Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System
Budgetgaming - SNES Mini

[SNES] Super Nintendo Entertainment System Mini Topic

[ Voor 6% gewijzigd door JanW op 02-10-2017 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als je het niet erg vind om in het buitenland te bestellen:
http://www.nowinstock.net...ntendosnesclassicedition/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:46

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Zijn er meer mensen die hem gisteren bij Mediamarkt online hebben besteld (toen hij weer even op voorraad was)?

Ik heb alleen een bestelbevestiging ontvangen, maar verder niets meer gehoord (dus geen track & trace). Hebben anderen al wel een T&T gekregen?

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 20:23
Heroic_Nonsense schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:03:
Zijn er meer mensen die hem gisteren bij Mediamarkt online hebben besteld (toen hij weer even op voorraad was)?

Ik heb alleen een bestelbevestiging ontvangen, maar verder niets meer gehoord (dus geen track & trace). Hebben anderen al wel een T&T gekregen?
Hier precies hetzelfde. Niks "voor 23:00 besteld en morgen in huis".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:24

Lapras

Ice beam

Ik houd het topic ook even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obbiie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01 20:59
Ik heb net Media Markt Deventer aan de lijn gehad. Zij hadden er sowieso nog 1 liggen, deze is nu gereserveerd voor mij :) Ik zal vanmiddag even kijken hoeveel er in de winkel nog liggen. Wellicht een telefoontje waard.

Edit: Net 3 stuks opgehaald, 2 voor 2 collega's. Er waren er nog meer in MM Deventer.

[ Voor 18% gewijzigd door Obbiie op 03-10-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Ik heb net van MediaMarkt (via Twitter) gehoord dat mijn bestelling niet uitgeleverd wordt omdat het product toch niet op voorraad is. Dus ik denk dat ik gisteren net te laat was met mijn onlinebestelling.

Helaas pindakaas!

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:51
Ik wacht nog steeds op mijn levering via Bol.com - donderdag de melding van PostNL ontvangen en bevestiging van Bol dat het verstuurd is maar tot nu toe niks ontvangen. Bol geeft aan dat er wat mis gaat maar geen idee wat. Meer mensen in datzelfde schuitje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 20:23
Heroic_Nonsense schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:43:
Ik heb net van MediaMarkt (via Twitter) gehoord dat mijn bestelling niet uitgeleverd wordt omdat het product toch niet op voorraad is. Dus ik denk dat ik gisteren net te laat was met mijn onlinebestelling.

Helaas pindakaas!
Vandaag heb ik ff gebeld met Media Markt en ik kreeg ook te horen dat het niet op voorraad was. Tevens konden ze niet vertellen wanneer ze weer nieuwe voorraad zouden krijgen.

Nog wel ff gezegd dat dit pure misleiding is, maar verder kan er weinig aan veranderd worden.

Gelukkig wordt mijn bestelling bij game-outlet vandaag wel verstuurd _/-\o_

EDIT: Game-outlet stuurt nadat ik een verzendbevestiging ontvang een mail dat ze het ook niet meer voorraad hebben. Gaat lekker zo. Wat een gedoe zeg :N

[ Voor 10% gewijzigd door JP_Frost op 03-10-2017 17:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:45
Zijn mensen serieus verrast dat ze geen snes krijgen? Deze zijn allemaal opgekocht en worden voor 100+ euro verkocht. Dit was ook zo bij de nes, en gebeurd nu ook, de grootste seller krijgt de hoogste prioriteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morrisz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-04 15:19
Joeri.Bijlsma schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:03:
Zijn mensen serieus verrast dat ze geen snes krijgen? Deze zijn allemaal opgekocht en worden voor 100+ euro verkocht. Dit was ook zo bij de nes, en gebeurd nu ook, de grootste seller krijgt de hoogste prioriteit.
Deze keer zijn er echter veel meer geproduceerd dan toen met de mini nes. Nintendo heeft ook aangegeven dat productie nog doorgaat in 2018 en dat de mini nes ook nog een extra productierun krijgt.

Met een beetje geduld kan iedereen aan een console komen voor de normale prijs.

[ Voor 7% gewijzigd door morrisz op 03-10-2017 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetterRobo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-07-2021
Kijk daarnaast eens naar:
http://www.intertoys.nl/n...ousSearchTerm=snes%20mini

winkelvoorraad

Op basis hiervan had ik even gebeld en gereserveerd bij mijn plaatselijke intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 15:44
ZiSE schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:55:
Ik wacht nog steeds op mijn levering via Bol.com - donderdag de melding van PostNL ontvangen en bevestiging van Bol dat het verstuurd is maar tot nu toe niks ontvangen. Bol geeft aan dat er wat mis gaat maar geen idee wat. Meer mensen in datzelfde schuitje?
Zelfde hier, BOL geeft aan dat sinds donderdag de bestelling het magazijn heeft verlaten, terwijl postnl app aangeeft dat het pakket wordt verwacht, maar nog niet in het sorteerproces zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
securitymayo schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:01:
[...]

Zelfde hier, BOL geeft aan dat sinds donderdag de bestelling het magazijn heeft verlaten, terwijl postnl app aangeeft dat het pakket wordt verwacht, maar nog niet in het sorteerproces zit...
Ze gaan me donderdag bellen met een update. Ik zal m dan hier even delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
ZiSE schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:24:
[...]

Ze gaan me donderdag bellen met een update. Ik zal m dan hier even delen.
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:52

C0nscious

Mysteryman.

Volgens mij heeft Nintendo aangegeven de SNES Mini alleen dit jaar te produceren, met een paar (kleinere) restocks in de komende maanden, aangezien het nog steeds een tijdelijk Nintendo product betreft.

In de zomer van 2018 geeft Nintendo aan een nieuwe NES Mini run te doen (in ieder geval in de VS, Europa waarschijnlijk ook).

Intertoys voorraad zijn helaas vrijwel altijd reserveringen die nog niet opgehaald zijn, of je moet geluk hebben.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater91
  • Laatst online: 02-06 14:55
Hij was prima leverbaar dit keer, heb er meerdere kunnen bestellen voor familie en vrienden, 7 in totaal. Een dag voor de release kwam de eerste, en 2 dagen later de rest.
Prima geregeld dus, ookal staan er inmiddels wel honderden voor 200 euro op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Joeri.Bijlsma schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:03:
Nu ja, als een retailer opeens voorraad zegt te hebben, dan is het toch niet vreemd dat je verwacht dat je de bestelling ook daadwerkelijk geleverd krijgt?

En er wordt mondjesmaat geleverd; zo heeft de MM in Deventer (zie een paar posts hierboven) nog een nalevering gehad en ook Game Mania-vestigingen hebben zo nu en dan stock (zou ook wel om niet opgehaalde preorders kunnen gaan natuurlijk).

Als de geruchten kloppen, volgt er rond 27 oktober weer bevoorrading vanuit Nintendo. Maar of dat voldoende is om de preorders te vervullen weet niemand (althans geen van de winkels die ik gesproken heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 22:03
Belachelijk gedoe steeds van Nintendo.
De hardware stelt werkelijk waar NIETS maar dan ook NIETS voor om te maken en daarom hoeft er ook helemaal geen schaarste te zijn.
Dit zou een eenvoudige melkkoe voor Nintendo moeten zijn en toch blijven ze Apple achtige releases hebben met alles wat ze tegenwoordig verkopen.

Om maar te zwijgen over het ontbreken van een voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 21:51
Op marktplaats zie ik er overigens ook genoeg weg gaan voor 100 euro, is volgens mij ook de prijs in sommige winkels..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Reactie van Bol.com vanmorgen:
We hebben helaas nog geen update, Marjolein. We raden je aan om scherp de Track & Trace in de gaten te houden. We willen de verzending nog de kans geven om ons magazijn te verlaten. We hebben te horen gekregen dat er een grote kans is dat dit nog gaat gebeuren. Als we nu besluiten om het artikel af te boeken ben je definitief je SNES Classic mini kwijt. We snappen dat je daar niet op zit te wachten. We durven niet te zeggen hoe lang dit nog gaat duren, maar we hopen het voor begin van volgende week te hebben geregeld. Geef je ons van het weekend weer een update? We staan voor je klaar.

Reactie van afgelopen maandag:
We begrijpen dat je twijfelt of het pakket vandaag nog geleverd wordt, Marjolein. We doen er altijd alles aan om je bestelling op tijd te leveren, dat is dit keer helaas niet gelukt. Zo te zien heeft je bestelling ons distributiecentrum al wel verlaten en is deze ook voorgemeld bij de bezorgdienst. Dit is de fase vlak voordat de bezorger onderweg is. Daarom vragen we je nog tot vanavond geduld te hebben, omdat het pakket nog geleverd kan worden. Als dit niet het geval is, bedenken we een passende oplossing voor deze situatie. Laat het ons weten of je vanavond niets hebt ontvangen, we staan voor je klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

securitymayo schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:33:
Reactie van Bol.com vanmorgen:
We hebben helaas nog geen update, Marjolein. We raden je aan om scherp de Track & Trace in de gaten te houden. We willen de verzending nog de kans geven om ons magazijn te verlaten. We hebben te horen gekregen dat er een grote kans is dat dit nog gaat gebeuren. Als we nu besluiten om het artikel af te boeken ben je definitief je SNES Classic mini kwijt. We snappen dat je daar niet op zit te wachten. We durven niet te zeggen hoe lang dit nog gaat duren, maar we hopen het voor begin van volgende week te hebben geregeld. Geef je ons van het weekend weer een update? We staan voor je klaar.

Reactie van afgelopen maandag:
We begrijpen dat je twijfelt of het pakket vandaag nog geleverd wordt, Marjolein. We doen er altijd alles aan om je bestelling op tijd te leveren, dat is dit keer helaas niet gelukt. Zo te zien heeft je bestelling ons distributiecentrum al wel verlaten en is deze ook voorgemeld bij de bezorgdienst. Dit is de fase vlak voordat de bezorger onderweg is. Daarom vragen we je nog tot vanavond geduld te hebben, omdat het pakket nog geleverd kan worden. Als dit niet het geval is, bedenken we een passende oplossing voor deze situatie. Laat het ons weten of je vanavond niets hebt ontvangen, we staan voor je klaar!
Jeetje; belachelijk. Hoe moeilijk is het om en pakket in een vrachtwagen te leggen denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddin
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-05 16:22
Weer te bestellen bij de mediamarkt.
Claimen levertijd 6-7 dagen.

Edit: Weer uitverkocht

[ Voor 6% gewijzigd door reddin op 04-10-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Laatst online: 14:56
Thanks! Zojuist toch maar besteld :) Ben benieuwd hoe snel ze kunnen leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Werd net gebeld door m'n lokale Intertoys dat ze er nog één voor me hadden. Waarschijnlijk is één van de anderen die op de lijst stonden niet op komen dagen, ikke blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:22
Nou ik had hem in het winkelwagentje gestopt, wilde inloggen en toen al niet meer op voorraad :(

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asander
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17-08-2023
laurens0619 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:05:
Nou ik had hem in het winkelwagentje gestopt, wilde inloggen en toen al niet meer op voorraad :(
Het kan zijn dat na het inloggen die item reeds in jouw winkelwagen is geplaatst. Had ik ook. Gelijk besteld. Wacht nog een bevestiging af dat mijn bestelling definitief is verwerkt. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Laatst online: 23:22
Helaas kreeg een fout bij het in het winkelwagentje stoppen :(

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchChef
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-01 13:44
Ik ben vanochtend gebeld door Wehkamp over de foute verzendwijze van de SNES. Ze boden me aan om de verpakking + console om te wisselen voor een nieuwe en/of €20,- korting. Echter had ik al €20,- korting gekregen dus heb ik vriendelijk bedankt voor het telefoontje.

Ze zijn dus blijkbaar nu toch zelf een actie gestart om alle klanten tegemoet te komen met een oplossing? Naar mijn mening erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asander
Bestelbevestiging ontvangen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Inmiddels heb ik er een bij Game Mania weten te reserveren, ook een preorder die niet is opgehaald. Helaas ben ik pas morgen in de gelegenheid om hem op te halen, maar dat mag de pret niet drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asander
Nu weer beschikbaar bij de MediaMarkt: http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1521593%7C%7Cp%7C%7C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Laatst online: 17:16
Op voorraad bij bol.com voor 89,95: https://www.bol.com/nl/p/...-system/9200000079774662/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:03

Tarin

Just plain weird.

Ik heb 2 Intertoysen opgebeld (Berkel en Rodenrijs, XL in Rotterdam Alexandrium), beiden hadden alleen de gereserveerde units die nog niet opgehaald waren op voorraad - die zouden met een week of 2, 3 weer in de schappen gezet worden.
Dank je, besteld, wordt hopelijk maandag bij m'n ouders bezorgd, kunnen die hem over twee weken meenemen naar hier (midden Duitsland) :). Hier zijn er geen serieuze opties meer beschikbaar helaas, heb de Saturns, Mediamarkt en de ene Gamestop al afgelopen. Hoef ik niet op de volgende lichting te wachten :).

[ Voor 86% gewijzigd door Tarin op 05-10-2017 11:57 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-06 11:01
Ben inmiddels al te laat op bol.com :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeNile
  • Laatst online: 14-05-2020
Half uurtje geleden ook pech. Hele bestelling afgerond. Bedrag voldaan via iDeal en opeens een orderbevestiging zonder product. Toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Tarin schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:57:
Ik heb 2 Intertoysen opgebeld (Berkel en Rodenrijs, XL in Rotterdam Alexandrium), beiden hadden alleen de gereserveerde units die nog niet opgehaald waren op voorraad - die zouden met een week of 2, 3 weer in de schappen gezet worden.

[...]

Dank je, besteld, wordt hopelijk maandag bij m'n ouders bezorgd, kunnen die hem over twee weken meenemen naar hier (midden Duitsland) :). Hier zijn er geen serieuze opties meer beschikbaar helaas, heb de Saturns, Mediamarkt en de ene Gamestop al afgelopen. Hoef ik niet op de volgende lichting te wachten :).
Ik heb 30 juni besteld bij Bol.com en meerderen met mij hebben hem nog niet eens mogen ontvangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

securitymayo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:43:
[...]

Ik heb 30 juni besteld bij Bol.com en meerderen met mij hebben hem nog niet eens mogen ontvangen....
Maar als het bij de post mis is gegaan kan bol.com daar weinig aan doen. Is zuur, omdat je dacht mooi tijdig te zijn, maar ze zullen daar het onderzoek afwachten voordat ze er een nieuwe achteraan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Tarin schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:01:
[...]
Maar als het bij de post mis is gegaan kan bol.com daar weinig aan doen. Is zuur, omdat je dacht mooi tijdig te zijn, maar ze zullen daar het onderzoek afwachten voordat ze er een nieuwe achteraan sturen.
Als je mijn voorgaande berichten leest en van anderen, zie je dat het niet ligt aan PostNL, maar aan Bol.com.

Ze geven eerst aan dat het product hun magazijn verlaten heeft (en dus bij PostNL ligt) en enkele dagen later zeggen ze dat ze het product nog de kans willen geven hun eigen magazijn te verlaten. De PostNL app geeft aan dat er een verzending is aangemaakt, maar dat het product nog niet bij hun ontvangen is.

Er is dus nog helemaal niets verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47
TheDutchChef schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:14:
Ik ben vanochtend gebeld door Wehkamp over de foute verzendwijze van de SNES. Ze boden me aan om de verpakking + console om te wisselen voor een nieuwe en/of €20,- korting. Echter had ik al €20,- korting gekregen dus heb ik vriendelijk bedankt voor het telefoontje.

Ze zijn dus blijkbaar nu toch zelf een actie gestart om alle klanten tegemoet te komen met een oplossing? Naar mijn mening erg netjes.
Wat bedoel je precies? Dat hij niet in een doos zat maar sticker op de doos? Of iets anders aan de hand. Het niet verpakken was bij mij ook zo en heeft invloed op de netheid van de doos. Inmiddels melding van gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door destroyer6670 op 05-10-2017 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-06 18:50
destroyer6670 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:35:
[...]

Wat bedoel je precies? Dat hij niet in een doos zat maar sticker op de doos? Of iets anders aan de hand.
volgens mij werden ze gewoon in de doos van de snes mini zelf verzonden. Dit had ten gevolge dat veel snes mini doosjes behoorlijk beschadigd waren. Mensen in het algemeen vinden die doosjes best belangrijk, dit geld helemaal voor verzamelaars(resale value). En het doet tevens afbreuk aan de uitpak ervaring.

20 euro tegemoetkoming is tevens erg netjes ivan Wehkamp naar mijn mening en goed opggelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:49
Is hij nog ergens te bestellen, ben steeds net te laat met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-03 19:53
misschien dat ik volgende week nog 1 heb voor de liefhebber (winkelprijs 99,99), als een vriend hem niet wil. groningen stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:43
<knip> Dit had je ook al in het algemene topic gepost (cross-posten) en hoort hier eigenlijk ook niet thuis

[ Voor 81% gewijzigd door Grotman op 05-10-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsTheSebbe
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-04 22:49
Ik heb nog een reservering staan voor een SNES mini die op te halen is bij de collishop voor 75 euro. Als iemand interesse heeft, kan ik kijken of ik kan zorgen dat iemand anders hem kan ophalen, ik heb mijne al binnen namelijk.
Stuur maar PM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankB2k
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-09-2024
Voor iemand die nog op zoek is.
Ik heb bericht dat er een voor mij klaar ligt in de Colruyt in Hoogstraten.
Stuur maar een PM wanneer je geintreseerd bent (wel zelf ophalen in Belgie :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-05 13:35
Wat een gedoe zeg om nog ergens een Snes mini in een winkel (internet of fysieke winkel) te bemachtigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik dacht dat Nintendo genoeg Snes Mini heeft gemaakt?
Zijn er nog steeds mensen bezig met het massaal inkopen ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

semidevidra schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:41:
Ik dacht dat Nintendo genoeg Snes Mini heeft gemaakt?
Zijn er nog steeds mensen bezig met het massaal inkopen ervan?
Ja en ja. Nintendo levert ze niet allemaal tegelijk uit (zou logistiek lastig zijn), dus er is momenteel een soort van schaarste waar handelaren dankbaar gebruik van maken. Ik vermoed echter dat er, net als destijds met de Wii, uiteindelijk voldoende Classic SNESsen op de markt zijn dat iedereen die er een wil hebben er een voor een voor hem/haar redelijke prijs kan halen.
Daar was de lol voor veel mensen op een gegeven moment ook van af en vervolgens werd de tweedehandsmarkt overspoeld met Wii's die alleen 3 maanden lang voor Wii Sports gebruikt waren en vervolgens een half jaar hadden staan nietsdoen.

[ Voor 16% gewijzigd door Tarin op 06-10-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:36
Ik heb er ook een besteld bij bol.com die ook nog steeds niet geleverd is. Vreemd verhaal met orderstatus bij postnl, die telkens een dag later werd gezet. Probleem ligt echter bij bol.com, deze geven aan dinsdag het uitgezocht te hebben.
Overigens heb ik er wel een 10 euro korting op de volgende order aan overgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Laatst online: 15:00
Ik heb er 2 liggen die voor de aankoopprijs weg mogen. 1 komt van wehkamp en 1 van bol.com. Heb ze voor 90 euro p.s. gekocht en voor dat bedrag mogen ze ook weg. Bon krijg je er netjes bij dus maak er geen winst op. Had gewed op 3 paarden en kreeg er ook 3 binnen.

Mocht niemand ze willen dan gaan ze netjes terug! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbomckwek
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-11-2022
Heb wel interesse 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Laatst online: 15:00
Doe me maar een PB en we stemmen de rest af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:34
securitymayo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:43:
[...]

Ik ook niet, met meerdere keren contact opgenomen hebben ze gisteren verteld dat ze geld terugstorten.
Nu lees je dat mensen hem vandaag gewoon, ook al was het heel kort dat je kon bestellen.
Wat een schijt bedrijf is dat dan zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
LordFather schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:28:
[...]

Ik ook niet, met meerdere keren contact opgenomen hebben ze gisteren verteld dat ze geld terugstorten.
Nu lees je dat mensen hem vandaag gewoon, ook al was het heel kort dat je kon bestellen.
Bolmcom is shit sinds overname door ahold. Bestel daar nooit meer iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Nog een reservering staan en extra exemplaar staan regio den haag - leiden, vandaag PM anders gaan ze terug :-). 99,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:17
Heb gewoon op marktplaats bij iemand om de hoek gekocht voor €125. Die paar euro's meer of minder. Nu wachten tot ie gehacked is (zag al uitleg ervan op youtube maar vond het nog iets te lastig). Mis echt wel een paar goede spellen...

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asander
Gameshop Twente verkoopt ze nu voor 90 euro! Net online gekocht: https://www.gameshop-twen...6&&staat2ehands_id=257067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 19:46
Ik heb er ook 1 besteld. Hopelijk komt het goed. Ik zag dat het niet mogelijk was om er meer dan 1 te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
LordFather schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:28:
[...]

Ze storten bij jou geld terug, tegen mij zeggen ze dat ik moet wachten tot na het weekend, tegen een andere tweaker wachten tot dinsdag en krijgt een 10 euro kortingsbon op volgende aankoop.... lekkere toko...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asander
Ik had een melding ontvangen dat mijn snes bij Gameshop Twente toch niet op voorraad is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 19:46
asander schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:45:
Ik had een melding ontvangen dat mijn snes bij Gameshop Twente toch niet op voorraad is.....
Ik ook. Ik heb daarna wel een reservering kunnen maken voor wanneer ze weer binnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Vandaag de Mediamarkt in Rotterdam centrum binnengelopen voor iets compleet anders.
Toch even tegen beter weten in op de game afdeling gekeken. Staan / stonden 10 Snes mini's.

Allicht morgen ook nog aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Op ebay staan er inmiddels ook vele. De prijzen van de nes mini halen ze niet, het lijkt dat er toch meer aanbod is. Vele gaan voor tussen de 90 en 125 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Op marktplaats staan er 1000. Ik zou er zelf gewoon een daar halen voor 110 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morlune
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:35
Ik zoek er nog eentje tenzij een winkel weer nieuwe voorraad krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-03 19:53
nog een liefhebber/tweaker in groningen stad voor 100 shopprijs? anders gaat ie morgen retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:45

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

lama83 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:14:
nog een liefhebber/tweaker in groningen stad voor 100 shopprijs? anders gaat ie morgen retour.
Ik wilde er eigenlijk niet meer dan 90 euro aan uitgeven, maar als ik jou er mee uit de brand kan helpen dan vooruit. Ik werk in de stad, stuur maar een pm als je iets wilt regelen.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 526900

Wanneer verwachten jullie nieuwe voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:21

Kraz

Saving the world

Anoniem: 526900 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:22:
Wanneer verwachten jullie nieuwe voorraad?
Ik heb het gisteren bij de MM in Den Bosch gevraagd en hij had vernomen dat er ergens deze week weer geleverd zou worden....waarschijnlijk.

*wel goede truc om mensen terug te laten komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 526900

Kraz schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:59:
[...]

Ik heb het gisteren bij de MM in Den Bosch gevraagd en hij had vernomen dat er ergens deze week weer geleverd zou worden....waarschijnlijk.

*wel goede truc om mensen terug te laten komen ;)
Hm ja, vraag me inderdaad af hoe dat zit. Ben benieuwd of ze in filiaal breda hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Goed eindelijk antwoord van @bol.com wat neerkomt op ‘zoek het lekker uit klant’. Ik krijg net deze mail (en gebeld heeft mij niemand uiteraard, ook vorige week niet toen men ging bellen). Klasse bol.
Ik heb je telefonisch proberen te bereiken, helaas zonder enig succes. naar aanleiding van je bestelling die je niet hebt ontvangen stuur ik je deze mail.

Helaas moet ik vermelden dat je bestelling is vastgelopen in ons sorteer centrum. Dit houdt in dat je je bestelling niet meer zult ontvangen. Ik heb het artikel afgeboekt en binnen 3 tot 5 werkdagen verwacht ik dat je je geld terug hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:15
het forum is niet de plek om te handelen

[ Voor 90% gewijzigd door BM op 10-10-2017 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
[quote]ZiSE schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:04:
Goed eindelijk antwoord van @bol.com wat neerkomt op ‘zoek het lekker uit klant’. Ik krijg net deze mail (en gebeld heeft mij niemand uiteraard, ook vorige week niet toen men ging bellen). Klasse bol.

[...]
Wat een excuus....
Ik wacht nog steeds op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Wat een prutsers, het minste wat ze hadden kunnen doen is (aanbieden) eentje van de volgende lichting (of eentje die een scalper dankzij wkoa terug heeft gestuurd) te reserveren. Je zou denken dat ze de situatie rond het product kennen :/. Niet eens een kortingsbon voor een volgende aankoop?

Mijn SNES Mini is gisteren aangekomen, nu nog anderhalve week geduld tot m'n ouders hem meenemen.

O.a. CoolBlue geven aan dat ze volgende week een nieuwe lichting verwachten, en er staan er ook een aantal voor een redelijke prijs op V&A. Hopelijk zit er voor jullie ook een positief einde aan het verhaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Tarin op 10-10-2017 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:28

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Ik zou gewoon bij lokale speelgoed winkels gaan rond hangen. Zo heb ik de mijne afgelopen zaterdag pas gekocht. Dat was een reservering die 'm niet op tijd kwam ophalen of had afgezegd.

Daarbij wat ik hier wel merk, dat er soms enorm slecht wordt gereageerd op "achter het net vissen". Pech hoort er nou eenmaal bij. Natuurlijk helpt het niet als er een toko crap communiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:16
https://www.nedgame.nl/su...0Nintendo%2FSpelcomputers

Weet niet of er nog mensen zijn die er 1 zoeken, maar Nedgame gaat 27 oktober weer leveren.

Maar helaas nog steeds voor 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeNile
Zie net dat Nedgame weer gegarandeerde pre-orders aanbiedt. Voor de 27e.

[ Voor 3% gewijzigd door OmeNile op 10-10-2017 10:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 20:15

ijskonijn

Now MOVE!

Intertoys heeft hem op voorraad, voor 23:00 besteld morgen in huis
http://www.intertoys.nl/nintendo-classic-mini-super-nintendo

Helaas alweer weg
OmeNile schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:57:
Zie net dat Nedgame weer gegarandeerde pre-orders aanbiedt. Voor de 27e.
Die is alweer gesloten helaas

[ Voor 57% gewijzigd door ijskonijn op 10-10-2017 14:23 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Laatst online: 23:21

Kraz

Saving the world

Thnx!

Zojuist besteld.
*Flashbacks...here I come! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:03
YES! besteld :D Thanks!

Nostalgie time

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 23:56

alwinus

Tweaked

Dank u! Nog 1 besteld voor vrienden. Zelf heb ik hem al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtune_stefan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-05 13:36
2e kans bij Coolblue: https://www.coolblue.nl/zoeken?query=snes+classic

Is alweer weg...

[ Voor 15% gewijzigd door dtune_stefan op 10-10-2017 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 15:03
Onverwacht! Ging er alweer van uit dat ik naast de pot piste zoals bij de Classic NES.
Deze toch wel weten te bemachtigen :)

Edit: Even topic doorlopen, ik reken mijzelf nog niet rijk tot de deurbel gaat.

[ Voor 24% gewijzigd door Novarion op 10-10-2017 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Jammer dat intertoys enkel verkoopt in NL. :(

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DixxyJS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Inmiddels is de snes classic bij intertoys te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:52

C0nscious

Mysteryman.

DixxyJS schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:16:
Inmiddels is de snes classic bij intertoys te bestellen.
Helaas al even niet meer (niet in mandje te plaatsen).

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-06 09:47

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb hem vandaag nog kunnen halen bij MM Zwolle, even een medewerker ernaar vragen en dan lopen ze even naar achteren. Wel 1 per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:36
Mijn Mini van bol.com wordt ook niet meer geleverd. Ze zeggen dat postnl ze is kwijtgeraakt. Fijn. Krijg wel 10 euro korting extra maar had liever een mini gehad. Krijg ofc wel mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 11:13
Gisteren binnen 1 minuut nadat ikd e mail van intertoys ontving besteld. ING betaling gedaan maar de mail bleef uit. Ik bekijk mijn account op intertoys.nl en er staat dat mijn order niet goed verwerkt is. Helpdesk gebeld en ze zouden het nagaan. later op de middag een telefoontje van de helpdesk dat gezien het aantal aanvragen er kleine kans is dat ik mijn order krijg. Okay, kan gebeuren. Echter log ik vandaag in op mijn account en is de gehele order zelfs verwijderd. Rare gang van zaken, want nu heb ik dus geen gegevens mbt ordernummers etc. Laten we maar hopen dat mijn geld tijdig terug gestort wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
muffstuff schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:53:
Gisteren binnen 1 minuut nadat ikd e mail van intertoys ontving besteld. ING betaling gedaan maar de mail bleef uit. Ik bekijk mijn account op intertoys.nl en er staat dat mijn order niet goed verwerkt is. Helpdesk gebeld en ze zouden het nagaan. later op de middag een telefoontje van de helpdesk dat gezien het aantal aanvragen er kleine kans is dat ik mijn order krijg. Okay, kan gebeuren. Echter log ik vandaag in op mijn account en is de gehele order zelfs verwijderd. Rare gang van zaken, want nu heb ik dus geen gegevens mbt ordernummers etc. Laten we maar hopen dat mijn geld tijdig terug gestort wordt.
Het kan ook nooit eens normaal gaan wanneer er een beperkte voorraad is..

Niet om vervelend te doen, maar ik heb 'm gisteren ook besteld en zojuist ontvangen.
Om de orders eens te vergelijken, hoe laat heb je 'm besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik heb in mijn logs staan dat hij gister bij de intertoys om 12:36 op de site op voorraad is gekomen, mijn ervaring met die mailings is vaak dat ze veel later verstuurd worden dan dat ze daadwerkelijk op de site staan en je er naast vist. Ben inderdaad benieuwd hoe laat ze die mail verstuurd hebben.

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeNile
Ik heb hem gisteren om 13:45 besteld en vandaag netjes ontvangen. Had wel problemen met iDeal. Heb de bestelling 3x moeten doen voordat de koppeling met iDeal werkte. Als de mail dus om 12:36 verstuurd is dan moet er ruimschoots tijd geweest zijn om de SNES te bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door OmeNile op 11-10-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 11:13
Novarion schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:20:
[...]

Het kan ook nooit eens normaal gaan wanneer er een beperkte voorraad is..

Niet om vervelend te doen, maar ik heb 'm gisteren ook besteld en zojuist ontvangen.
Om de orders eens te vergelijken, hoe laat heb je 'm besteld?
Nou dat is een goeie, want ik heb dus geen bevestigings email ontvangen van InterToys na betaling via ing. Toen ingelogd op mijn account op intertoys, waar mijn bestelling sinds vandaag gewoon verwijderd is, niet op gecancelled of iets dergelijks maar gewoon keihard verwijderd. Gisteren stond deze er gewoon nog in.

Mijn ing geeft aan dat ik om..

edit

as we speak terwijl ik type krijg ik deze mail:

"Hi Nintendo Fan,

Je gaat ergens vandaag een e-mail van ons ontvangen met het bericht dat je een Nintendo Classic Mini SNES hebt besteld maar dat wij deze helaas niet kunnen uitleveren. Door een fout in ons systeem is jouw bestelling blijven hangen en krijg jij dus deze mail. Geen paniek!
Je kan de e-mail als niet verzonden beschouwen. Inmiddels is deze storing verholpen en wordt jouw Super Nintendo ingepakt en klaar gemaakt voor verzending, je zal deze dan ook morgen van ons ontvangen.

Onze excuses voor de vertraging.

Heel veel speelplezier!"

Okay, dus ik krijg hem alsnog _/-\o_ Overigens is pagina met Mijn bestellingen op intertoys nog steeds helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 20:15

ijskonijn

Now MOVE!

Het systeem van Intertoys is een beetje de kluts kwijt denk ik. Bij mij stond hij nog steeds op “in behandeling” maar hij is wel afgeleverd vandaag

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeNile
Pre-order bij Nedgame was weer beschikbaar.

[ Voor 60% gewijzigd door OmeNile op 11-10-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
muffstuff schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:10:
[...]

Nou dat is een goeie, want ik heb dus geen bevestigings email ontvangen van InterToys na betaling via ing. Toen ingelogd op mijn account op intertoys, waar mijn bestelling sinds vandaag gewoon verwijderd is, niet op gecancelled of iets dergelijks maar gewoon keihard verwijderd. Gisteren stond deze er gewoon nog in.

Mijn ing geeft aan dat ik om..

edit

as we speak terwijl ik type krijg ik deze mail:

"Hi Nintendo Fan,

Je gaat ergens vandaag een e-mail van ons ontvangen met het bericht dat je een Nintendo Classic Mini SNES hebt besteld maar dat wij deze helaas niet kunnen uitleveren. Door een fout in ons systeem is jouw bestelling blijven hangen en krijg jij dus deze mail. Geen paniek!
Je kan de e-mail als niet verzonden beschouwen. Inmiddels is deze storing verholpen en wordt jouw Super Nintendo ingepakt en klaar gemaakt voor verzending, je zal deze dan ook morgen van ons ontvangen.

Onze excuses voor de vertraging.

Heel veel speelplezier!"

Okay, dus ik krijg hem alsnog _/-\o_ Overigens is pagina met Mijn bestellingen op intertoys nog steeds helemaal leeg.
Nice goed om te horen, ga maar van het mailtje uit dan.
Wat betreft de pagina Mijn Bestellingen, zal ik dat maar niet meer serieus nemen. Dat gaat allemaal automatisch, is in de soep gelopen. En gaat niets meer laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150104

Zijn ze nog steeds niet goed verkrijgbaar? Ik heb er al een vanaf de launch binnen en nooit geopend. Dit is eigenlijk mijn laatste dag dat ik hem weer terug kan sturen naar bol.com. Ik twijfel of ik hem aan iemand anders gun of dat ik hem gewoon retourneer. Ik heb zelf een originele snes met een sd2snes waardoor ik eigenlijk geen meerwaarde in dit leuke ding zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:41
Anoniem: 150104 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:52:
Zijn ze nog steeds niet goed verkrijgbaar? Ik heb er al een vanaf de launch binnen en nooit geopend. Dit is eigenlijk mijn laatste dag dat ik hem weer terug kan sturen naar bol.com. Ik twijfel of ik hem aan iemand anders gun of dat ik hem gewoon retourneer. Ik heb zelf een originele snes met een sd2snes waardoor ik eigenlijk geen meerwaarde in dit leuke ding zie.
Verkoop ze gewoon voor 89,99 + verzendkosten, zo heb ik ook nog 2 tweakers blij gemaakt. Ik was ze binnen een uur kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickdust
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-04 15:16
Mediamarkt Zwolle verkoopt ze ook nog. Geen idee hoeveel ze er nog hebben. Er staat er maar één in de winkel op een onlogische plek (beneden bij de consoles bij de computer waar personeel achtergrondinformatie ophaalt).
Pagina: 1 2 Laatste