Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150104

Zijn ze nog steeds niet goed verkrijgbaar? Ik heb er al een vanaf de launch binnen en nooit geopend. Dit is eigenlijk mijn laatste dag dat ik hem weer terug kan sturen naar bol.com. Ik twijfel of ik hem aan iemand anders gun of dat ik hem gewoon retourneer. Ik heb zelf een originele snes met een sd2snes waardoor ik eigenlijk geen meerwaarde in dit leuke ding zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:31
Anoniem: 150104 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:52:
Zijn ze nog steeds niet goed verkrijgbaar? Ik heb er al een vanaf de launch binnen en nooit geopend. Dit is eigenlijk mijn laatste dag dat ik hem weer terug kan sturen naar bol.com. Ik twijfel of ik hem aan iemand anders gun of dat ik hem gewoon retourneer. Ik heb zelf een originele snes met een sd2snes waardoor ik eigenlijk geen meerwaarde in dit leuke ding zie.
Verkoop ze gewoon voor 89,99 + verzendkosten, zo heb ik ook nog 2 tweakers blij gemaakt. Ik was ze binnen een uur kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickdust
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-04 15:16
Mediamarkt Zwolle verkoopt ze ook nog. Geen idee hoeveel ze er nog hebben. Er staat er maar één in de winkel op een onlogische plek (beneden bij de consoles bij de computer waar personeel achtergrondinformatie ophaalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Amazon uk verkocht ze vanmorgen voor £49,95 (!)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 11-10-2017 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 22:03
Wordt helemaal gestoord dat er preorders geplaatst kunnen worden en dan vervolgens als je direct vanaf de smartphone (na het krijgen van het mailtje) een bestelling plaatst is de boel opeens al uitverkocht !!

Waarom kunnen ze niet gewoon genoeg van dit soort dingen leveren en dus meer verkopen (meer omzet, meer winst voor nintendo) ?

Erg jammer.
Mocht iemand er hier 1 teveel hebben dan neem ik hem graag over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:19

Tarin

Just plain weird.

Bomberman71 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:36:
Wordt helemaal gestoord dat er preorders geplaatst kunnen worden en dan vervolgens als je direct vanaf de smartphone (na het krijgen van het mailtje) een bestelling plaatst is de boel opeens al uitverkocht !!

Waarom kunnen ze niet gewoon genoeg van dit soort dingen leveren en dus meer verkopen (meer omzet, meer winst voor nintendo) ?

Erg jammer.
Mocht iemand er hier 1 teveel hebben dan neem ik hem graag over.
Zie de release van de Wii, en de PS3, en nog een lading andere gewilde hardware. Het is nog verrekte lastig om een batch producten op tijd in grote hoeveelheden op duizenden verkooppunten af te leveren, dus gaat het in kleinere hoeveelheden.
Wat je nu aan preorder-mogelijkheden krijgt zijn zoals hierboven vermeld waarschijnlijk onder WKOA teruggestuurde SNESjes (van scalpers die ze niet met genoeg winst kunnen verkopen) en dus dermate kleine hoeveelheden dat de vertraging in het versturen, ontvangen en openen van de mail lang genoeg is om er te laat bij te zijn.
Vanaf volgende week worden weer serieuze leveringen verwacht, dan heb je waarschijnlijk dus meer kans er eentje te scoren.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 17:08
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:14:
nu nergens te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel10
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-06 04:24
De Media Markt (in ieder geval Zwolle) speelt volgens mij een spelletje of ze hebben het intern niet goed voor elkaar. Gisteravond 2 stuks gekocht maar je moet er wel naar vragen. Zonder problemen kwamen ze uit het magazijn. Kans bestaat dat dit bij andere vestigingen ook zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-06 22:00
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:14:
Verzenden ze de snes wel naar nederland? Er staat nu van niet namelijk. Laatst op amazon.it werd het ook niet naar nederland verstuurd.

[ Voor 6% gewijzigd door destroyer6670 op 13-10-2017 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-06 17:30
Bij Mediamarkt sontplein in groningen lagen er een half uurtje geleden nog 3 gewoon in de winkel. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bomberman71
In ben inmiddels geholpen door een medetweaker die een ander wilde helpen en dat zonder winstbejag !
Het doet mij deugd dit mee te maken, iets wat er nog zeker is maar niet altijd meer vanzelfsprekend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
Tarin schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:52:
[...]

Zie de release van de Wii, en de PS3, en nog een lading andere gewilde hardware. Het is nog verrekte lastig om een batch producten op tijd in grote hoeveelheden op duizenden verkooppunten af te leveren, dus gaat het in kleinere hoeveelheden.
De release van nieuwe hardware gaat en ging altijd wel gepaard met beperkte levering, echter nu heb je hardware die absoluut niet spannend is en de onderdelen die massaal gemaakt kunnen worden.
Een new gen console heeft vaak dure componenten en is de levering ervan beperkt, dit zien we ook bij smartphones oa.
Niks ten nadele van de mini snes maar qua hardware stelt het geen fluit voor en dat kan goedkoop en vooral massaal geproduceerd worden.
Je zou verwachten dat je als bedrijf munt gaat slaan uit de behoefte. De behoefte is duidelijk want we zagen dit ook met de mini NES en je hoeft dus geen marktonderzoek te doen en risico's te nemen.

Ben een Nintendo fan van het eerste uur, ver voor de meesten hier maar vind Nintendo als bedrijf steeds vreemder en het is de software die mij nog doet bekoren.
Qua gaming doen bedrijven zoals Sony en MS het stukken beter mijn inziens maar goed dat is een beetje off topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Idanue schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:15:
Bij Mediamarkt sontplein in groningen lagen er een half uurtje geleden nog 3 gewoon in de winkel. :)
Gisteren ook even langs de mediamarkt geweest bij mij in de buurt (omgeving Gent), melden ze mij dat er vorige week 25 waren binnengekomen en dat er iemand op de zelfde dag in één keer 21 stuks had opgekocht had opgekocht. ;w

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-06 17:30
IStealYourGun schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:55:
[...]

Gisteren ook even langs de mediamarkt geweest bij mij in de buurt (omgeving Gent), melden ze mij dat er vorige week 25 waren binnengekomen en dat er iemand op de zelfde dag in één keer 21 stuks had opgekocht had opgekocht. ;w
Dat zijn echt klootzakken idd.

Het is voor mij maar een kwartiertje rijden dus wil morgen best even voor je kijken of er nog 1 is.
Stuur hem naar je op voor verkoop prijs + verzendkosten.
Kiala is niet heel duur volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Idanue schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:59:
[...]

Het is voor mij maar een kwartiertje rijden dus wil morgen best even voor je kijken of er nog 1 is.
Stuur hem naar je op voor verkoop prijs + verzendkosten.
Kiala is niet heel duur volgens mij. :)
Dat zou super zijn, mag altijd. :)
K'heb hem ook kunnen bestellen in de winkel, maar ze wisten niet met 100% zekerheid of hij nog zou binnenkomen.

[ Voor 12% gewijzigd door IStealYourGun op 13-10-2017 21:03 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Idanue schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:59:
[...]

Nee de MM zijn klootzakken, hoe moeilijk is het om 1 of 2 per persoon erbij te zetten?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 22:48
Hier ook blij met mede tweaker! Tegen normale winkelprijs gekocht met bon. Ongeopend. Hierna mijn mini nes ook weer verkocht voor aanschafprijs,aan een andere tweaker.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:05
Kan ze nergens vinden, verschillende intertoys en media markt bezocht, is gewoon drama om deze gadget te kooen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Iemand 2 weken geleden online besteld bij de mediamarkt?
Levertijd stond toen op 6-7 dagen maar we zijn inmiddels 14dagen verder en ik heb nog niks gehoord of gezien.
Heb vorige week een mailtje gestuurd maar nog geen reactie gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Nog een kunnen ruilen met iemand via MP. Dus nu eindelijk de NES mini en SNES mini naast elkaar staan. :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 468653

Heb zelf een reservering staan bij Intertoys Weert, maar ook hier blijft het stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 11:34
sinds 30 juni bij Bol.com. een order uit staan, als een van de eersten. Na om de paar dagen contact opnemen, vanaf eind september, gaven ze afgelopen donderdag aan dat ze na het weekend contact met mij zouden opnemen. Breed begrip ;)

[ Voor 10% gewijzigd door securitymayo op 17-10-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Die scalpers maken anders neit veel winst. Op ebay gaan ze voor max de nieuwprijs tegenwoordig. De prijzen van de nes mini worden bij lange niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Nu online
Geteisem schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:16:
Nog een kunnen ruilen met iemand via MP. Dus nu eindelijk de NES mini en SNES mini naast elkaar staan. :9
Ik heb ze ook beide :) eentje via MP en eentje via tweakers.
Anoniem: 454358 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:59:
Die scalpers maken anders neit veel winst. Op ebay gaan ze voor max de nieuwprijs tegenwoordig. De prijzen van de nes mini worden bij lange niet gehaald.
Daarom, heb €125 voor de snes betaald en €100 voor de nes. Beide gehacked en alle games erop en het werkt erg goed. De spellen blijven geniaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
kowapanga schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:20:
Iemand 2 weken geleden online besteld bij de mediamarkt?
Levertijd stond toen op 6-7 dagen maar we zijn inmiddels 14dagen verder en ik heb nog niks gehoord of gezien.
Heb vorige week een mailtje gestuurd maar nog geen reactie gehad :(
Zelfde hier, heb ze eind vorige week een tweet gestuurd en ze zeggen dat hij pas in week 43 geleverd wordt (waarschijnlijk) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
clonedonkey schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:39:
[...]

Zelfde hier, heb ze eind vorige week een tweet gestuurd en ze zeggen dat hij pas in week 43 geleverd wordt (waarschijnlijk) :(
Dat is al meer informatie dan dat ik had :)
Maakt me niet zoveel uit wanneer ze geleverd worden als ik maar wel op de hoogte word gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
kowapanga schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:43:
[...]

Dat is al meer informatie dan dat ik had :)
Maakt me niet zoveel uit wanneer ze geleverd worden als ik maar wel op de hoogte word gehouden.
Eens! raar dat ze niet zelf met een update kwamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-06 20:15
Zijn ze nog ergens te vinden, zit al een paar weken te kijken maar nergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:31
Download visualping, voeg de productpagina toe van iedere webshop, stel de tijd in en je ontvangt automatisch een notificatie wanneer de pagina gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-01 21:23
Was vandaag in de Mediamarkt in Utrecht en daar lagen er een stuk of 6 in de schappen, net boven de Switch. Lijkt mij dat de SNES Mini een stuk beter leverbaar is dan de NES aangezien die helemaal nergens meer te krijgen was. En rond 27 oktober komt er al weer een nieuwe lichting consoles aan, dus iedereen komt wel aan de beurt vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 12:42

C0nscious

Mysteryman.

Amazon.fr had even kort voorraad vanavond (de 2e levering eind okt) maar was al snel uitverkocht.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Nu bij bol.com op voorraad.

Gogogo!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasedDutchGuy
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-02-2024
https://www.bol.com/nl/p/...t-system/9200000079774662

Net hier besteld. Heb gelijk bestelling van Conrad geannuleerd. Wat een drama organisatie is dat zeg.

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 20-10-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Nu online
Ik lees weleens dat mensen vaak de oude TV's ervoor gebruiken (zoals de beovisions) omdat het lekkerder speelt en natuurlijk 4:3 is. Welke raden jullie dan aan en wat koop je dan om het van hdmi naar scart te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-05 12:36

mrdjey

That Shit is Wack

MajinChaos schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:24:
Nu bij bol.com op voorraad.

Gogogo!!
Dank

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 22:43

alwinus

Tweaked

en besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:53
Nu ook op voorraad bij coolblue!

https://www.consoleshop.n...do-classic-mini-snes.html

[ Voor 94% gewijzigd door HKLM_ op 19-10-2017 13:34 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:13
uitverkocht

[ Voor 85% gewijzigd door Aggressor op 19-10-2017 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-06 01:23
Coolblue heeft 'm weer op voorraad, wel beetje duur overigens, 99 euro :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:19
Nopheros schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:16:
Coolblue heeft 'm weer op voorraad, wel beetje duur overigens, 99 euro :|
https://www.bol.com/nl/p/...-system/9200000079774662/

€89,-

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 20-10-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:29
yes! Ik heb er ook eentje bij bol weten te bestellen.

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djryan87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:07
(nog steeds) bij Coolblue te bestellen op dit moment, net mijne eindelijk kunnen bestellen en als het goed is gewoon morgen binnen.

Edit: vergeten nieuwe reacties te lezen hèhè

[ Voor 21% gewijzigd door djryan87 op 19-10-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:17

Lapras

Ice beam

Heb er ook één bij Bol.com besteld. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Laatst online: 14-06 17:40
helaas weer overal net te laat....
Hopen dat iemand er 1 over heeft of dat er binnenkort weer een ronde is waar ik wel mazzel heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik wil ook hier even benadrukken dat referal url's ook hier niet gewaardeerd worden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abel75
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-06 19:31
Bij Nedgame is SNES Mini nu te pre-orderen met levering op 17 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 19:11
Vandaag 18 stuks gezien bij MM Hoorn, ze zijn wel €99 per stuk bij de game afdeling.

(zelf geen interesse in, prijs is veel te hoog voor zo'n simpel apparaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Mizgala28 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:21:
Vandaag 18 stuks gezien bij MM Hoorn, ze zijn wel €99 per stuk bij de game afdeling.

(zelf geen interesse in, prijs is veel te hoog voor zo'n simpel apparaat)
Je betaalt ook voor de software/games + 2 hoogwaardige SNES controllers.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 13-06 19:11
C0nscious schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:06:
[...]

Dat snap ik, maar het is mijn mening erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

C0nscious schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:06:
[...]

Hij heeft gelijk. In de usa liggen ze voor €68 ex btw , dus €82 inc nederlandse btw in de schappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 04:33:
[...]

Hij heeft gelijk. In de usa liggen ze voor €68 ex btw , dus €82 inc nederlandse btw in de schappen.
80,- vind ik een mooie prijs, alleen door de geniale mogelijkheden van mods zou ik er meer voor over hebben (mocht ik er niet al 1 hebben).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Besloot om ff te gaan kijken in een winkel. Dit is momenteel het aanbod in de media markt bij de Arena.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NWlbkrPpNtNSIsexA7x2ecNN/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bij de MM Almere nog 9 stuks; a uiteraard €99 ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LpuonruGrgQNNIOEyUPVQzTU/medium.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door apis29 op 12-11-2017 23:56 . Reden: alsnog plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 14:00
Hier al op 27 juni bij Foregames.nl besteld. Bij de release niets ontvangen of gehoord, dus daarna gebeld. Kreeg te horen dat het misschien wat langer zou duren, ze hebben er minder gekregen dan van te voren gedacht. 2 weken later gebeld, opnieuw hetzelfde verhaal, ze wisten niet zeker wanneer er weer wat zou komen en hoeveel, maar of ik met 1-2 weken weer wilde bellen.

Afgelopen week weer gebeld, niemand kon me iets vertellen, maar vrijdag zou er weer voorraad binnen komen. Mijn order zou daar waarschijnlijk bij zitten, of ik zaterdag opnieuw wilde bellen en mijn order per mail nog even wilde doorsturen.

Krijg ik afgelopen weekend ineens een e-mail met de melding dat mijn order is geannuleerd. Ik heb meteen per mail gevraagd waarom. Reactie vanuit Foregames:
Hallo,

We vonden het niet netjes hoe u ons te woord stond hierover en hebben daarom besloten om
uw order te annuleren. We hebben een gratis vrijblijvend reserverings systeem hiervoor en met dit soort
producten is geduld echt noodzaak want alle winkels krijgen niet zoveel maar de vraag is extreem hoog hiervoor.

m.v.g.

Foregames
:?

Ik heb steeds gebeld, omdat ze zelf aangaven dat ik het beste kon bellen over x weken. Ik heb gemaild met mijn ordernummer, ik heb 1 extra vraag gesteld; of ze de snes mini konden verzenden naar mij ipv ophalen. Ik snap deze reactie daarom ook niet...

Inmiddels heb ik gereageerd op deze mail met het verzoek gewoon te leveren, zoals afgesproken. Ben benieuwd.

Iemand anders ook dit soort ervaringen met deze shop? Volgens mij is het verder ook een prima shop, maar dit is toch een beetje raar.

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 08:19

Tarin

Just plain weird.

@don_appie Gewoon de winkel (voortaan) links laten liggen, ergens anders bestellen en een negatieve shop-review achterlaten. Dit mailtje getuigt niet bepaald van professionaliteit.
Jammer, want het lijkt een speciaalzaak(je) met ervaring en geschiedenis, maar dan nog kan je een (hoewel chaotische) productlancering niet zo afhandelen.

Coolblue verwacht ze deze week weer dus dan zullen ze ook bij Bol weer voor €89 verkrijgbaar zijn. De vorige keer waren ze bijna een halve dag lang te bestellen.
[url="&SC=GME&KAC=NNS&artikelNummer=428609&MaatCode=0000&BC=TWK&&utm_source=Tweakers&utm_medium=comparison&utm_term=864286090000&utm_campaign=comparison_productfeed_C26_GME&utm_content=21443-HJPJBKGRYW73Y"]Wehkamp heeft ze nog op voorraad voor €99[/url] als het je een tientje meer waard is en je geen Mediamarkt in de buurt hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Tarin op 26-10-2017 10:18 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Laatst online: 05-06 14:00
Tarin schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:13:
@don_appie Gewoon de winkel (voortaan) links laten liggen, ergens anders bestellen en een negatieve shop-review achterlaten. Dit mailtje getuigt niet bepaald van professionaliteit.
Jammer, want het lijkt een speciaalzaak(je) met ervaring en geschiedenis, maar dan nog kan je een (hoewel chaotische) productlancering niet zo afhandelen.

Coolblue verwacht ze deze week weer dus dan zullen ze ook bij Bol weer voor €89 verkrijgbaar zijn. De vorige keer waren ze bijna een halve dag lang te bestellen.
[url="&SC=GME&KAC=NNS&artikelNummer=428609&MaatCode=0000&BC=TWK&&utm_source=Tweakers&utm_medium=comparison&utm_term=864286090000&utm_campaign=comparison_productfeed_C26_GME&utm_content=21443-HJPJBKGRYW73Y"]Wehkamp heeft ze nog op voorraad voor €99[/url] als het je een tientje meer waard is en je geen Mediamarkt in de buurt hebt.
Ja joh, is ook zo. Wellicht beter om daar te kijken. Dat tientje meer maakt ook niet uit, Foregames verkoopt ze voor 99,-.

Goeie tip in ieder geval van die shopreview.

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-06 22:34
Ze zijn al heel de dag beschikbaar bij Wehkamp voor 100 euro.
Persoonlijk ga ik hem dan niet kopen aangezien ik 90 al de max vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Beter iets te duur,dan een scalper steunen... Die 10 euro,maakte me weinig uit. 89 of 99. Ben blij dat ik een heb voor 99.

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Jij steunt liever de georganiseerde scalpers :D ? (79 bij de MM in België en 99 in NL?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Tsja.. zo kun je het ook zien. Beter te duur, dan niet te koop, :+

[ Voor 5% gewijzigd door PsYgHo op 26-10-2017 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-06 22:22
Nu nog bestelbaar bij bol.com en maar klagen dat die zo moeilijk te krijgen zou zijn. Ik heb er nu al 8 binnen gekregen voor diverse collega's, vrienden (en mijzelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Jvann schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:04:
Ze zijn al heel de dag beschikbaar bij Wehkamp voor 100 euro.
Persoonlijk ga ik hem dan niet kopen aangezien ik 90 al de max vond.
bij bol 89,99 en morgen in huis :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-06 22:34
is al weer weg zeker?

n.v.m gekocht
thx!!!

[ Voor 37% gewijzigd door Jvann op 26-10-2017 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Jvann schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:42:
is al weer weg zeker?

n.v.m gekocht
thx!!!
Nee nee, dan geef ik het niet aan! fijn dat je er 1 hebt kunnen krijgen door mijn berichtje! Have fun! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hawk86 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:28:
Nu nog bestelbaar bij bol.com en maar klagen dat die zo moeilijk te krijgen zou zijn. Ik heb er nu al 8 binnen gekregen voor diverse collega's, vrienden (en mijzelf).
Dat jij nou de tijd hebt om de hele dag alle sites te checken telt niet voor 90% van de andere kopers die zodra ze tijd hebben hem willen kopen.
Maar hé, dan zijn ze alweer uitverkocht door mensen zoals jij, volgens mij veroorzaak jij die klagers ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:53
Volgens de pricewatch ook bij Wehkamp leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-06 09:17

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

TheUninvited schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:33:
Volgens de pricewatch ook bij Wehkamp leverbaar.
Gisteren besteld, als het goed is ligt ie straks thuis voor me klaar. Kreeg gistren een telefoontje van Game Mania dat mijn bestelling (die een paar weken geleden geleverd zou worden) weer vertraagd was omdat Nintendo niet geleverd had. "Komt een weekje later, 8 november." Uh, wut, dats is toch twee weken? Ze bekijken het maar, dan maar 10 euro meer betalen en wel geleverd krijgen..

Nog steeds beschikbaar trouwens..

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344236

Dit mag alleen via de Vraag en aanbod sectie van deze site :) -> https://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 87% gewijzigd door Grotman op 28-10-2017 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:49
Zojuist bij de Mediamarkt in Dordrecht ook een stuk of 6 op voorraad.

Lijkt dat veel Media markten ze op voorraad hebben. Maar dit is nergens terug te vinden op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Humma Kavula schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:10:
[...]

Dat jij nou de tijd hebt om de hele dag alle sites te checken telt niet voor 90% van de andere kopers die zodra ze tijd hebben hem willen kopen.
Maar hé, dan zijn ze alweer uitverkocht door mensen zoals jij, volgens mij veroorzaak jij die klagers ;)
Jammer dat je allerlei aannames doet, ik werk namelijk gewoon 50 uur in de week. Als je de tijd neemt om op een onbewaakt moment een forum te lezen en te bestellen zodra het kan..dan is er niet zo veel aan de hand. En ze zijn alweer uitverkocht door ''mensen zoals ik'' daarmee doel je dan op wie dan ook die WEL op tijd de website bereikt en op bestellen drukt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-06 21:08
Het is niet toegestaan je advertentie hier te noemen omdat iedereen dan zijn advertenties ook op het forum gaat pluggen en het hier dan een reclamefestijn wordt. We hebben V&A voor advertenties en het forum voor discussies.

[ Voor 85% gewijzigd door Grotman op 31-10-2017 10:48 ]

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-06 21:08
TTHEEBO1 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:43:
[mbr]Het is niet toegestaan je advertentie hier te noemen omdat iedereen dan zijn advertenties ook op het forum gaat pluggen en het hier dan een reclamefestijn wordt. We hebben V&A voor advertenties en het forum voor discussies.[/]
Excuses, ik wilde vooral medetweakers blij maken. Dat is overigens gelukt ;)

ps. zag geen topic warning, maar zal wel algemene policy zijn dan

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:50
Net mailtje gekregen van Coolblue dat de Snes Mini er weer is. Morgen ophalen in de winkel.
https://www.coolblue.nl/p...do-classic-mini-snes.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
3stuks SNES Mini bij de MM in Alphen aan den Rijn

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:53
https://www.directsale.nl...-mini-super-nintendo.html 12 stuks voor 87 euro te koop, te mooi om waar te zijn? Ken deze partij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-06 19:31
Zeau dan, YGZ.nl levert eindelijk ook, een maand na dato.....maar goed morgen dus 2 in de verkoop PM me maar indien interesse, gaan tegen kostprijs weg

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 16:45
Megupe schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:04:
Besloot om ff te gaan kijken in een winkel. Dit is momenteel het aanbod in de media markt bij de Arena.

[afbeelding]
Wel met zo'n stomme spider rond de doos, die het karton gewoon kapot drukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Tja, dat gekrenkte karton ligt ergens in de opslagruimte of prullenbak. Heb er geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:49
Verkrijgbaar bij Bart Smit en Intertoys op dit moment voor 89,99 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Dyna20 op 02-11-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 13:45
Er staat nog een bult SNES classics bij MM Rotterdam Centrum. En dan echt iets van 15 a 20 stuks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-06 21:41
SNES classic mini nu op voorraad bij webshops van Intertoys & Bart Smit

[ Voor 4% gewijzigd door Metaalhoofd op 02-11-2017 15:20 . Reden: dubbelpost ]

Star Citizen Referral Code

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
Op bol.com zijn ze weer beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furywolf
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-04 11:57
Levering 5 nu te pre-orderen bij Nedgame, wordt geleverd op 22 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Laatst online: 15-06 22:37
furywolf schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:08:
Levering 5 nu te pre-orderen bij Nedgame, wordt geleverd op 22 december.
Ik heb toegehapt.. dank voor de link! Benieuwd of het Nedgame ook daadwerkelijk lukt te leveren voor de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Voor de liefhebber... Ik heb er nog 2 beschikbaar. Mogen zonder bijverdienste weg (waren € 90).

Graag DM.

• Wobcat
  • Laatst online: 15-06 08:20
Bij Amazon.de voor ~€70

[ Voor 12% gewijzigd door Wobcat op 16-11-2017 13:34 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

JeyJey schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:30:
[...]

Ik heb toegehapt.. dank voor de link! Benieuwd of het Nedgame ook daadwerkelijk lukt te leveren voor de kerst.
Dat gaat lukken... De vorige levering (4) zijn er ook veel geannulleerd, dus een aantal mensen zullen de komende week nog geluk krijgen ook.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-06 12:40
https://www.wehkamp.nl/Zo...6&View=Grid&NavState=&Ns=

Wehkamp heeft em weer :), morgen geleverd. Heb er net ook 1 besteld. Voor 99€.

PSN: bryanlost

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:45
bryanvan schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:49:
https://www.wehkamp.nl/Zo...6&View=Grid&NavState=&Ns=

Wehkamp heeft em weer :), morgen geleverd. Heb er net ook 1 besteld. Voor 99€.
Ben benieuwd of ze gewoon weer een sticker op de originele doos plakken na al die klachten. En anders gewoon opbellen, krijg je weer een tientje terug.

• bryanvan
DCNY schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:04:
[...]

Ben benieuwd of ze gewoon weer een sticker op de originele doos plakken na al die klachten. En anders gewoon opbellen, krijg je weer een tientje terug.
Hoe bedoel je al die klachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:45
bryanvan schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:45:
[...]

Hoe bedoel je al die klachten?
Wehkamp bezuinigt op een doos dus plakt de adressticker direct op de SNES-doos. Veel mensen waren daar niet zo blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
DCNY schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:30:
[...]

Wehkamp bezuinigt op een doos dus plakt de adressticker direct op de SNES-doos. Veel mensen waren daar niet zo blij mee.
Aah zo.

Nou hij is binnen, en hij is geleverd in een hele grote wehkamp doos :). Dus geen stickers op verpakking van de SNES zelf.

hij is nog steeds op voorraad trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noctis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-06-2022
Nu op voorraad bij bol.com! Net eentje besteld en zal morgen al geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furywolf
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-04 11:57
BtM909 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:42:
[...]

Dat gaat lukken... De vorige levering (4) zijn er ook veel geannulleerd, dus een aantal mensen zullen de komende week nog geluk krijgen ook.
Ja ik heb dus afgelopen donderdag de 30e de SNES Mini binnengekregen. Op het stickertje stond inderdaad levering 4, terwijl ik voor levering 5 had gepreorderd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-04 16:05
Ik heb een tijdje terug een snes mini gevonden op zomaar een doordeweekse ochtend in de mediamarkt Amsterdam centrum. Daarom heb ik zelf weinig aan de mail die ik zojuist van de Intertoys ontving, met de mededeling dat de Snes mini's weer op voorraad zijn (ze vragen er wel 110,- voor). Net op tijd voor pakjesavond.

[ Voor 4% gewijzigd door sahel op 05-12-2017 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:11

Dennahz

Life feels like hell should.

Is er weer zo'n run op die SNES Classic Mini? Heb hem zelf dubbel en twijfel een beetje wat ik ga doen.
Oftewel mooi in de verpakking laten en over 30 jaar verkopen (collectors item :p), oftewel gewoon weer te koop zetten.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:54
Dennahz schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:54:
Is er weer zo'n run op die SNES Classic Mini? Heb hem zelf dubbel en twijfel een beetje wat ik ga doen.
Oftewel mooi in de verpakking laten en over 30 jaar verkopen (collectors item :p), oftewel gewoon weer te koop zetten.
Zou ie dan nog werken? Iets met NAND opslag enzo😜Sowieso benieuwd hoe lang dat geheugen mee gaat op zo'n ding. Als dat lang is en je gaat er normaal mee om kan zo'n heel lang mee gaan met wat geluk. De SNES die nu bij mijn broer staat heb ik vroeger gehad en daarvoor mijn neef. Dus +- 25 jaar oud al! Werkt nog steeds. Knopjes controller zijn wel mwah, en de nintendo rammelt van binnen, maar de kinderen van mijn broer spelen er nog rustig Mario op!👍🏻😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissibon
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 27-10-2024
Voor de mensen die er nog geen hebben... hij is bij de mediamarkt weer te bestellen!

http://www.mediamarkt.nl/...nment-system-1521593.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 20:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-06 22:20

BoGu5

hmmmz

https://www.theverge.com/...-nes-snes-classic-console
Lijkt erop dat de productie gaat stoppen (in de VS tenminste).

request.getCookies();

Pagina: 1 2 Laatste