Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 12:03
Afbeeldingslocatie: http://www.gamegrin.com/assets/Uploads/_resampled/croppedimage640200-Nintendo-Logo-transparent.png

Afbeeldingslocatie: https://www.nintendo.com/images/page/nes-classic/nes-classic-edition.png

Wat zit er in de doos?
  • Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System
  • 1x Nintendo Classic Mini: NES-controller (0.75 meter)
  • HDMI-kabel (1.8 meter)
  • USB-kabel*
  • 30 games voor-geïnstalleerd
* Exclusief voeding voor de USB-kabel. Je kan ook de USB kabel in je TV USB aansluiten voor voeding (bevestigd door mede-Tweakers)

Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/10_share_images/others_3/H2x1_NintendoClassicMiniNES_Announcement_bannerXS.jpg

Welke Games zijn voor-geïnstalleerd?
  • Balloon Fight
  • Bubble Bobble
  • Castlevania
  • Castlevania II - Simon’s Quest
  • Donkey Kong
  • Donkey Kong Jr.
  • Double Dragon II - The Revenge
  • Dr. Mario
  • Excitebike
  • Final Fantasy
  • Galaga
  • Ghosts 'n Goblins
  • Gradius
  • Ice Climber
  • Kid Icarus
  • Kirby’s Adventure
  • Mario Bros.
  • Mega Man 2
  • Metroid
  • Ninja Gaiden
  • Pac-Man
  • Punch-Out!! Featuring Mr. Dream
  • StarTropics
  • Super C
  • Super Mario Bros.
  • Super Mario Bros. 2
  • Super Mario Bros. 3
  • Tecmo Bowl
  • The Legend of Zelda
  • Zelda II - The Adventure of Link
Nintendo Classic Mini prijzen en voorraad topic

[ Voor 13% gewijzigd door whiteclear op 25-11-2016 15:00 ]

• whiteclear
- Lengte HDMI kabel toegevoegd
- USB voeding mogelijkheid toegevoegd
- Topic toegevoegd voor verkooppunten, prijzen en voorraad (Nintendo Classic Mini prijzen en voorraad topic)

[ Voor 148% gewijzigd door whiteclear op 25-11-2016 15:01 ]

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-05 22:53
Gister besteld bij MM, met de "voor 22:00 besteld, morgen in huis" tekst... tot zover niets verzonden.

• whiteclear
Gister besteld bij Media Markt Breda (voorraad artikel)

Ik kreeg netjes een bevestiging dat het product op voorraad was. Na een uur kreeg ik een mail van Breda dat ik het product had geannuleerd. Huh wat?

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:18

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Weken geleden een pre-order geplaatst bij Bart Smit. Tot op heden een doodse stilte. Ben bang dat het nooit meer gaat komen..

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:47
BadpunK schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:39:
Weken geleden een pre-order geplaatst bij Bart Smit. Tot op heden een doodse stilte. Ben bang dat het nooit meer gaat komen..
Doe je iets niet goed, mijn eerste zoekopdracht.

https://www.techtastic.nl...i-nes-het-snelst-in-huis/

Gewoon op voorraad dus.

http://www.bartsmit.com/n...DDeeplink&utm_term=110922

• whiteclear
Het inschrijvingssysteem (reserveren via email) werkt niet via Bart Smit. Idemdito voor Intertoys. Heb ik weken geleden ook gedaan (meerdere keren) maar ik kreeg nooit een melding. Terwijl er inderdaad voorraad was de laatste dagen. Wel wisselend de voorraad. Het komt en het gaat.

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-05 11:44
Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.

Stom systeem :(

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 10:22
Je kan de nes niet eens in je winkelmand krijgen bij bart smit op de website. En als je de bart smit winkels belt die hem volgens de website op voorraad zouden moeten hebben krijg je te horen dat dit niet het geval is

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Er schijnen nog wel NES mini's te komen (volgens de Game Mania, maar ze verwachten alleen nog pre-orders binnen te krijgen. De eerste batch (waar ik zelf bij zat) is uiteraard gewoon geleverd. De extra controller zou dan alleen middels de pre-orders nog komen. Of er daarna nog iets komt, dat is nog maar de vraag. Nintendo zou er goed aan doen om er nog een stuk extra te maken, maar verwacht dat op een gegeven moment de interesse wel weg is en een aantal van die mensen een emulator pakken of iets brouwen met een Pi. Of ze komen dus totaal niet meer, of ze komen wel, maar little to late en blijven ze met voorraden zitten.

• NotSoSteady
Robolokotobo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:11:
Je kan de nes niet eens in je winkelmand krijgen bij bart smit op de website. En als je de bart smit winkels belt die hem volgens de website op voorraad zouden moeten hebben krijg je te horen dat dit niet het geval is
Sorry, maar ik heb er gewoon twee kunnen bestellen, waarschijnlijk ben je te laat.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9eUWkzE.png

[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 24-11-2016 17:14 ]

• BadpunK
  • Laatst online: 10:18

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Na een belletje blijkt, dat slechts een deel naar de winkels gaat, deel naar webshop en een deel naar de mensen die een pre-order hebben geplaatst.. Uiteraard net te laat om de deeplink te gebruiken. :(

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• NotSoSteady
Na een belletje blijkt, dat slechts een deel naar de winkels gaat, deel naar webshop en een deel naar de mensen die een pre-order hebben geplaatst.. Uiteraard net te laat om de deeplink te gebruiken. :(

Je kan weer bestellen.

[ Voor 39% gewijzigd door NotSoSteady op 24-11-2016 17:47 ]

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 14:01
Iemand enig idee waar je in NL controller extension kabels kan scoren? Die zijn nog zeldzamer dan de NES classic zelf ;-)

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-05 18:55
Heb er ook een aangeschaft. Tot op heden geen geluid kunnen horen/krijgen. Ga het morgen maar ff op de computer proberen

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:29
Wunk schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:01:
Iemand enig idee waar je in NL controller extension kabels kan scoren? Die zijn nog zeldzamer dan de NES classic zelf ;-)
Deze ?

https://www.amazon.co.uk/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

6 GBP met verzendkosten. Verzending duur alleen een week. Heb er gister een besteld.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:12
Gisteren er een te pakken kunne krijgen bij de media markt.
Vandaag voor het eerst wat games mee gespeelt. Kwaliteit van het beeld is vergeleken bij de composite aansluiting op de echte nes echt een meerwaarde.

Kwaliteit van de controller is zoals de nes controller van vroeger, gewoon goed en vertrouwd

Eerste uurtje Star Tropics zit er alweer op. Erg leuk :p

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 20:57
Ik heb hem gisteren op kunnen halen bij de Media Markt in Breda maar die kabel van de controler is wel schandalig kort. Heeft iemand van jullie ervaring met goedkope verlengstukjes hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Je kan via ebay of aliexpress verlengkabels van ongeveer 1,8 meter bestellen. Ik heb 3 verlengkabels besteld, maar die zijn nog onderweg. Ik was zelf iets meer dan 2 euro per kabel kwijt inclusief verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Bianca schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:06:
Je kan via ebay of aliexpress verlengkabels van ongeveer 1,8 meter bestellen. Ik heb 3 verlengkabels besteld, maar die zijn nog onderweg. Ik was zelf iets meer dan 2 euro per kabel kwijt inclusief verzenden.
Damn nog goedkoper.

Die kabel van de controller is echt veel te kort. Over het apparaatje zelf, erg cute. Voor alle duidelijkheid er zit dus in de doos:

- Micro USB kabel om in een standaard USB adapter te stoppen
- HDMI kabel (1.8 m)
- Controller
- Console zelf

Standaard 5W USB adapter zou genoeg moeten zijn.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-05 11:13
loekf2 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:10:
[...]

Damn nog goedkoper.

Die kabel van de controller is echt veel te kort. Over het apparaatje zelf, erg cute. Voor alle duidelijkheid er zit dus in de doos:

- Micro USB kabel om in een standaard USB adapter te stoppen
- HDMI kabel (1.8 m)
- Controller
- Console zelf

Standaard 5W USB adapter zou genoeg moeten zijn.
Ik lees ook al berichten van mensen die de USB in hun tv proppen en dat dat ook gewoon werkt, ik ga hem denk volgende maand maar even scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Skinnyice schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:52:
[...]

Ik lees ook al berichten van mensen die de USB in hun tv proppen en dat dat ook gewoon werkt, ik ga hem denk volgende maand maar even scoren
Dat zou helemaal mooi zijn. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
whiteclear schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:04:
[...]

Dat zou helemaal mooi zijn. Kan iemand dit bevestigen?
Dit werkt, want zo heb ik hem ook in gebruik.
Samsung ju7000 serie in de mini box van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-06 15:44
Ik krijg m zelfs aan met een accubank aan. Heeft heel weinig watt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:44
Bianca schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:06:
Heb je een linkje van de verlengkabel die je hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Skinnyice schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:52:
[...]

Ik heb de USB ook in de televisie zitten. Werkt inderdaad prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
meesje schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:29:
[...]

Heb je een linkje van de verlengkabel die je hebt besteld?
Ik had er eerst 2 besteld en later nog 1 bij een andere aanbieder.
http://www.ebay.nl/itm/192024487285
http://www.ebay.nl/itm/272444639074

Verzending duurt wel even vanuit China, maar dan ben je wel goedkoper uit dan via markplaats. Mijn bestelde kabels zijn nog onderweg.

[ Voor 16% gewijzigd door Bianca op 25-11-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-05 23:15

Deathchant

Don't intend. Do!

https://www.knaldeals.com...-classic-nintendo-1180095

Echt om te kotsen..... Aasgieren!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik ben ook opgegroeid in de tijd van het blazen in de cartridges en het aan 1 stuk uitspelen van een game. Ik heb dus ook bijna alle spellen die op de mini nes staan ook op cartridge gehad. Ik heb vandaag wat excitebike, Mario, Mario 2 en double dragon 2 gespeeld. Echt super, wat een leuke aankoop zeg! Die CRT Modus... Hebben ze wel goed gedaan. De pixel perfect modus is wat mij betreft wat overbodig. Maakt 't beeld vierkant, ziet er beetje onnatuurlijk uit tov vroeger.
De kabel van de controller is schandalig kort, maar goed, de hdmi kabel en de usb kabel die ik zelf al had zijn lang genoeg. Ik wacht nog op de verlengkabels.
1 ding wat me wel een beetje negatief opvalt is dat de audio niet in sync loopt met 't beeld en de aanslagen op de controller. Daarnaast is er o.a. bij excitebike voor gekozen om de opgepitchte versie van de muziek te gebruiken die je bij de NTSC versies van de games had vroeger. Ik had graag gezien dat ze de PAL-versie audio hadden gebruikt. De NTSC versies zijn gewoon opgepitcht en veel sneller.
Daarnaast is bijvoorbeeld het geluid wanneer het motortje oververhit dreigt te raken niet hetzelfde. Dus niet het moment dat de motor echt oververhit is maar de aanloop ernaartoe zeg maar. Ook bij double dragon zijn enkele sfx effecten, zoals het aankomen van een trap/stoot comoleet anders dan hoe ik het van de PAL versie op de echte Nes gewend ben. Vind ik wel jammer. Maar het zijn maar kleine dingetjes want voor de rest is het echt toppie. Laat de snes mini, N64 mini e.d. maar komen. Ik hoop stiekem op een remake van de originele gameboy ;)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik had gelezen/gehoord dat het ding overal uitverkocht is en dat het wachten is tot Nintendo nieuwe bijmaakt. Het lijkt me vrij sterk dat mediamarkt hem dan op voorraad heeft en kunnen ze inderdaad voor veel meer geld worden doorverkocht.

oa hier: http://nos.nl/op3/artikel...cht-opzet-of-onkunde.html

Ik zou hem ook wel willen, heb veel gespeeld op de NES in die tijd. Had hem toen voor sinterklaas gekregen van mijn vader.

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 26-11-2016 20:47 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, hij is afgelopen woensdag heel even op voorraad geweest in Mediamarkt en in Bart Smit, maar volgens binnen 2 uur ook weer weg :'(

Ik moet dan ook wel zeggen dat ik het behoorlijk vervelend vind dat deze "tactieken" toegepast worden. Iedereen, ook Nintendo, weet dat er zoveel mensen deze jaren 80 nostalgie willen beleven, ook weten ze dat dit een ideaal kerstcadeau is....dat ze dan zorgen voor genoeg voorraad...Het begint net apple te lijken. Mijlen ver van te voren iets groots aankondigen en als het zover is geen voorraad hebben. Laten we wel eerlijk zijn; het is maar een emulatortje met een NES-look-a-like omhulsel, that's it.

Maar goed. Ik heb er 2 kunnen krijgen, 1 voor mezelf en 1 om als kerstcadeau aan mijn moeder te geven (ja, ik heb een moeder die ook veel gamet :P) en wacht zelf nog op de verlengkabels die van ebay komen.

EDIT: hier mijn korte review: productreview: Nintendo Classic Mini Grijs review door Deathchant

[ Voor 9% gewijzigd door Deathchant op 27-11-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-06 16:14
Ik probeer er vanaf dag 1 ook al een te scoren maar het is me tot nu toe nog niet gelukt.
Wel grappig om te zien dat het zo'n enorm succes is (en was).
Ik heb echt zo enorm veel tijd doorgebracht op de 8 bit nes.

Ik kan niet wachten totdat hij ergens weer leverbaar is!

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Waarom? Moeten ze toch zelf weten. Vraag en aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
NotSoSteady schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:37:
[...]

Waarom? Moeten ze toch zelf weten. Vraag en aanbod.
Klopt, verboden is het niet maar jammer is het wel.
Alle mensen die op een eerlijke manier hieraan willen komen grijpen mis omdat alle handelaren alles opkopen.
Het is niet verboden, wel jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 23:45
Vandaag eentje besteld in een Mediamarkt. Er waren voor mij al 22 reserveringen voor de Nes en 56 voor de losse controller. Verwachting dat ik hem op kan halen is ergens volgend jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Als ik het zo allemaal mag samenvatten wordt het dit jaar niks meer haha.
Bizar maar ook begrijpelijk dat er zo enorm veel vraag naar is in 2016.

Wel erg leuke en vooral goede zet van nintendo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Baal nu ook dat ik hem niet geperoreerd heb toen.. Nu is het helaas afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nou en?
Ik heb de originele hier, plus alles roms op mijn PSP.

Weetje waarom er veel vraag naar is?
Die mensen die ze willen doorverkopen voor meer aan mensen die ze wel echt willen kopen maar extreem lang moeten wachten op die langen wachtlijsten door veel opkopers en handelaren.

Als Nintendo de prijs nou eens hoger maken naar de Marktplaats prijs (want mensen willen het er toch voor neerleggen) dan houd die handel ongein snel op!

* Zakkenwasser gaat niet mee met die hype

[ Voor 38% gewijzigd door Zakkenwasser op 29-11-2016 14:04 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

De console heb ik vrij makkelijk kunnen krijgen. Maar een extra controller daarentegen. Ik had mijn NES Mini besteld in augustus en deze mooi op release gekregen van Game Mania. Ik heb op hetzelfde ogenblik ook een extra controller besteld en Game Mania kan me niet bevestigen of ik deze uberhaupt ooit ga krijgen. Ze verwerken de voorraad wel die ze krijgen adhv de volgorde van bestellingen die ze gekregen hebben. Maar een extra controller zit er zeker dit jaar niet meer in.

Maar dit is toch idioot. Die console met één controller is geen reet waard. Ik heb twee controllers nodig.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
DarthDavy schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:34:
Die console met één controller is geen reet waard.
Ik wil hem wel van je overnemen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Ik heb net bij gamemania die van mij opgehaald, maar ook geen 2e controller nog aanwezig en mijn bestelde usb adapter was in een slechte batch gekomen en ook terug. Dus ik wacht nog op de 2e controller en usb adapter.

Tijdens het ophalen werd er door 2 verschillende mensen telefonisch nog een preorder geplaatst, ding is populair. Ik heb hem 3 weken na het bekend maken dat je kon pre orderen besteld trouwens, was het al weer vergeten.

Ik verkoop hem trouwens zometeen voor 60 euro aan mijn schoonzus, had ondertussen al een nividia shield gekocht (ook erg lastig te krijgen om welke reden dan ook) en daarop ga ik wel een emulator draaien. Het valt me wel op dat veel materiaal slecht leverbaar is momenteel, de nes dus en de nvidia shield en ook de hatchimals voor de kinderen hebben veel moeite gekost, kennelijk nieuwe tactiek om nieuw spul gewild te maken 8)7

Ik hoop trouwens eens op een echt goede mini msx 2, dat zou pas the bomb zijn. Even aangenomen dat ik ook gewoon in basic ermee aan de slag kan enzo. En ook mijn cardridges e.d. kan gebruiken. Maar het liefst wel met hdmi en klein formaat, dat zou echt vet zijn voor mij persoonlijk en ik denk voor alle 40+ tweakers.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 01-12-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:51
Het is vreemd dat de NES Mini Classic nu overal van de website is gehaald.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Jumpman schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:54:
Ik zie hem nog wel op websites, maar chronisch uitverkocht.

Gisteren m'n verlengkabel binnen, wat een luxe met nu 2.5m kabel.

Ook een draadloze controller besteld, maar die gaat op z'n vroegst eind December komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
De pouch welke op de site van GM stond is een andere dan welke ik nu gekregen heb. Andere binnenkant. Maar ja, hij past verder wel precies, dus ga er voor die prijs ook niet echt moeilijk over doen. De huidige staat nu dan op de site.

Hoop ooit de extra controller te krijgen, maar ben bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:56
he Jumpman, jij ook hier. Leuk.

Ik heb nog steeds rete veel plezier met de Mini NES. Heb ondertussen meerdere games al uit gepeeld.
Alleen met Double Dragon blijf ik falen. ;(

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Vreemd, ik zie hem gewoon nog overal, wel uitverkocht maar ik zie hem wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Jasphur schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:57:
[...]

he Jumpman, jij ook hier. Leuk.

Ik heb nog steeds rete veel plezier met de Mini NES. Heb ondertussen meerdere games al uit gepeeld.
Alleen met Double Dragon blijf ik falen. ;(
Beat the system, die game is zo scripted dat je gewoon als je niet teveel loopt maar steeds kleine pasje maakt de tegenstanders 1 voor 1 op je afkomen. Daarnaast is de spin kick een must om te beheersen als ook de jump knee. Vooral met die laatste kun je een hoop puin ruimen als je steeds goed timed als je neer komt.
Deze game heb ik helemaal lens gespeeld samen met mijn broer op de originele NES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 17:55
Deathchant schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:28:
Ik ben ook opgegroeid in de tijd van het blazen in de cartridges en het aan 1 stuk uitspelen van een game. Ik heb dus ook bijna alle spellen die op de mini nes staan ook op cartridge gehad. Ik heb vandaag wat excitebike, Mario, Mario 2 en double dragon 2 gespeeld. Echt super, wat een leuke aankoop zeg! Die CRT Modus... Hebben ze wel goed gedaan. De pixel perfect modus is wat mij betreft wat overbodig. Maakt 't beeld vierkant, ziet er beetje onnatuurlijk uit tov vroeger.
De kabel van de controller is schandalig kort, maar goed, de hdmi kabel en de usb kabel die ik zelf al had zijn lang genoeg. Ik wacht nog op de verlengkabels.
1 ding wat me wel een beetje negatief opvalt is dat de audio niet in sync loopt met 't beeld en de aanslagen op de controller. Daarnaast is er o.a. bij excitebike voor gekozen om de opgepitchte versie van de muziek te gebruiken die je bij de NTSC versies van de games had vroeger. Ik had graag gezien dat ze de PAL-versie audio hadden gebruikt. De NTSC versies zijn gewoon opgepitcht en veel sneller.
Daarnaast is bijvoorbeeld het geluid wanneer het motortje oververhit dreigt te raken niet hetzelfde. Dus niet het moment dat de motor echt oververhit is maar de aanloop ernaartoe zeg maar. Ook bij double dragon zijn enkele sfx effecten, zoals het aankomen van een trap/stoot comoleet anders dan hoe ik het van de PAL versie op de echte Nes gewend ben. Vind ik wel jammer. Maar het zijn maar kleine dingetjes want voor de rest is het echt toppie. Laat de snes mini, N64 mini e.d. maar komen. Ik hoop stiekem op een remake van de originele gameboy ;)
Heb je al geprobeerd je tv op game modus te zetten voor het sync probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nee nog niet. Ik had em op THX staan met alle beeldverbeteraars sowieso uit. Iemand in mijn review zei dat desondanks toch vanalles nog aan staat...ik heb dit nergens online kunnen vinden. Een plasma tv zou sowieso al veel minder inputlag moeten hebben dan een LCD...maar goed. Ik heb em aan mijn partner moeten afgeven, dus de eerst volgende keer dat ik kan proberen is met 1e kerstdag :) Ik had em uit de doos gehaald en geprobeerd om te kijken of er niks mis mee was. Toen ff wat gespeeld en gesaved en alles werkte naar behoren.

Ik zal nog terugkoppelen of het aanzetten van de game modus (als mijn panasonic dit uberhaupt heeft) een gunstig effect heeft gehad.

Overigens: V&A aangeboden: Nog steeds te koop! Nieuwe Nintendo Classic Mini met Bon

Iets minder een aasgier dan op marktplaats, maar toch nog steeds 40 euro teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302806

Anoniem: 738905 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:35:

<KNIP>

Ik hoop trouwens eens op een echt goede mini msx 2, dat zou pas the bomb zijn. Even aangenomen dat ik ook gewoon in basic ermee aan de slag kan enzo. En ook mijn cardridges e.d. kan gebruiken. Maar het liefst wel met hdmi en klein formaat, dat zou echt vet zijn voor mij persoonlijk en ik denk voor alle 40+ tweakers.
Das al een tijdje geleden gedaan, in 2006 :P https://www.msx.org/wiki/One_Chip_MSX en de vdhl-code kreeg je er nog bij ook voor de msx2! Heb 2 jaar geleden zelf een soortgelijk systeem gemaakt op basis van een z80 met nog 'echte' ic's in dip formaat, lijkt mij persoonlijk nog steeds te gek om een keer een MSX-compatible machine te maken, maar ik weet inmiddels hoe veel tijd en toch ook wel kosten er in gaan zitten. De videochips en audiochips heb ik hier zelfs liggen. Was de bedoeling om in mijn eigen bouwsel de V9958 te gebruiken, maar uiteindelijk gekozen voor practisch en een ftdi-kabeltje geprikt naar de laptop voor een terminal.

Die bussen van de MSX/Z80 zijn overigens uitstekend gedocumenteerd, zo een cartridgeslot maken is niets meer dan een aftapping op de bus zetten.

Zelf zou het me wel tof lijken als er een werkende turbo R in miniformaat komt :P of zo een nms8280 :D

Ohja, en ik ben nog geen 40! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Heb net ff gekeken, mijn Panasonic 42G20 plasma heeft geen game modus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 17:55
Deathchant schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:04:
Misschien wat beeldverberaars uitzetten maar dan moet je het telkens weer anders instellen met een ander apparaat :-/ .

Wel mooi zo'n plasma. Maar misschien kan je met een andere tv eens kijken of het input lag is dan weet je in ieder geval dat het niet aan je Nes ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb 2 NES 'en hè en beiden hebben 't issue.... Dus ik denk niet dat het aan de NESjes ligt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-06 20:46
Voor diegene die een hoesje willen voor vervoer etc, zojuist leverbaar bij bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...ini-nes/9200000065575289/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Ryatzu schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:10:
Voor diegene die een hoesje willen voor vervoer etc, zojuist leverbaar bij bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...ini-nes/9200000065575289/
Bij de meeste blijft het tasje leeg.. Dramatische levertijden voor de Nintendo Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55

Mx. Alba

hen/die/zij

Ik heb er een gekregen als kerstpakket... Grappig ding! Alleen wel stom van dat korte kabeltje van die controller, je moet het apparaatje echt op tafel zetten en alle kabels staan strak.

In mijn jeugd nooit een NES gehad, maar wel bij een vriendje wel eens met zijn NES gespeeld. Dan deden we alleen meestal Duck Hunt want dat was echt cool, "echt" schieten met zo'n pistool! Dus eigenlijk alle spellen die op de Nintendo Classic Mini staan zijn nieuw voor me. Uiteraard ken ik de meeste wel van naam en ben ik bekend met de cultstatus eromheen, maar verder ben ik een compleet groentje... :D

Wat me als eerste opvalt is hoe lastig die spellen zijn om te spelen. Ik had verwacht dat net als bij veel moderne spellen, de eerste levels vrij eenvoudig zijn en met veel uitleg. Maar bij NES-spellen word je kennelijk direct in het diepe gegooid en mag je het zelf maar uitzoeken.

Vooral Final Fantasy en Zelda wil ik graag gaan uitspelen. Ik heb ooit vele tientallen uren in Final Fantasy gestoken ... nummer 8 volgens mij? Lijkt me wel leuk om het origineel eens uit te spelen. En Zelda natuurlijk vanwege de cult.

Ik had al vrij snel het CRT filter gevonden. Zonder dat CRT filter ziet het er veel te strak uit allemaal - met dat filter eroverheen ziet het er allemaal veel authentieker uit.

Ik zou 'm zelf niet gekocht hebben maar als "gegeven paard" wel een leuk hebbedingetje! (Wel sneu natuurlijk ten opzichte van mensen die met smart tevergeefs proberen zo'n ding te bemachtigen...)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:03
Ik heb m'n NES vandaag ontvangen. Via een zusje van een collega die bij een grote retailer werkt en er eentje voor me heeft achtergehouden. :) Alleen geen tweede controller. Via andere partijen wel te vinden voor 25+ euro, maar dat is ruim 2 keer zoveel als de adviesprijs. Dus daar wacht ik nog wel even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Deathchant schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:04:
Volgens HDTV Test zou die TV dat wel moeten hebben, maar desondanks meten ze daar tot 46 ms inputlag met en zonder Game Mode. Dat is toch wel aanzienlijk meer dan de 20-30 ms die als echt goed worden gezien. Overigens moet je je daar ook niet te veel blind op staren. Genoeg mensen die op een Panasonic (ik geloof de ST60) met meer dan 70 ms input lag lekker gamen.

De hele manier van gamen is gewoon anders. Ik ben slechts een casual gamer, maar zo vaak mis springen als in Mario heb ik in Tomb Raider of Uncharted nog nooit gedaan :P

Edit:
Nederlandse handleiding pagina 28, "SPEL" onder de beeldinstellingen.

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 19-12-2016 20:05 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik weet bij god niet waar ik het moet zoeken dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:51
Iemand misschien een tip waar ik op korte termijn een verlenfkabel voor de controller kan scoren? Heb er al eentje uit china in bestelling staan maar zou er graag nog eentje hebben en dan sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55

Mx. Alba

hen/die/zij

Hahaha, Final Fantasy wordt een stuk speelbaarder als je eenmaal door hebt dat je wapens en armour eerst moet equippen... 8)7

(30 jaar oud spel maar nog steeds verslavend...)
clonedonkey schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:17:
Iemand misschien een tip waar ik op korte termijn een verlenfkabel voor de controller kan scoren? Heb er al eentje uit china in bestelling staan maar zou er graag nog eentje hebben en dan sneller :)
Als tijdelijke oplossing kan je natuurlijk ook langere HDMI- en USB-kabels gebruiken?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-06 08:21
Lange HDMI kabel, en dan de usb power uit een bron die dichter bij is. (De telefoonoplader naast mijn bank in dit geval) is sowieso de makkelijkere oplossing voor mij. Al is het maar omdat je voor de savestates op het reset knopje moet drukken.
Het is natuurlijk in sommige spellen een beetje flauw om de savestates te gebruiken, omdat de games zo niet bedoeld zijn, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
clonedonkey schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:17:
Retrogamefreak.com verkoopt ze ook. Wat duurder en zitten in Nederland. Spijkenisse wel te verstaan. Dus ophalen als je in de buurt woont is ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-06 22:34
Vraagje...

Ik ben geïnteresseerd in een Nintendo Classic Mini en was er van plan een te kopen (Als de voorraad eens een keer meewerkt). Maar ik vroeg me af of de Nintendo Classic Mini een aparte 3.5mm audio poort heeft?

Ik wil namelijk de Nintendo Classic Mini op mijn computermonitor aansluiten, en die heeft alleen een DVI poort. Een HDMI naar DVI kabel heb ik wel, maar dan heb ik natuurlijk geen geluid. Als de Nintendo Classic Mini geen aparte 3.5mm audio poort heeft vroeg ik me af of een HDMI naar DVI + 3.5mm geluid kabel zou werken?

http://www.ekabels.nl/hdm...-met-geluid---2-meter.asp zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Jvann schreef op maandag 26 december 2016 @ 12:14:
Vraagje...

Ik ben geïnteresseerd in een Nintendo Classic Mini en was er van plan een te kopen (Als de voorraad eens een keer meewerkt). Maar ik vroeg me af of de Nintendo Classic Mini een aparte 3.5mm audio poort heeft?

Ik wil namelijk de Nintendo Classic Mini op mijn computermonitor aansluiten, en die heeft alleen een DVI poort. Een HDMI naar DVI kabel heb ik wel, maar dan heb ik natuurlijk geen geluid. Als de Nintendo Classic Mini geen aparte 3.5mm audio poort heeft vroeg ik me af of een HDMI naar DVI + 3.5mm geluid kabel zou werken?

Hij heeft alleen hdmi en micro usb aansluiting.
Dus iets vinden om het geluid van de hdmi te splitsen is denk ik je enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Nou, een maand later en controller nummer 2 die ik al 6 maand terug heb gepre ordered is er nog steeds niet :(
Man man man, wat een rotzooi is het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vanmorgen heb ik ook Mario Bros 1 uitgespeeld. Al moet ik eerlijk toegeven dat het zonder de save games niet gelukt was!

Nu op naar Mario 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_nl
  • Laatst online: 24-05 12:27
Jvann schreef op maandag 26 december 2016 @ 12:14:

Je hebt daarvoor een audio extractor nodig. https://www.conrad.nl/nl/...80-pix-zwart-1408610.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

TripleQ schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:26:
Vanmorgen heb ik ook Mario Bros 1 uitgespeeld. Al moet ik eerlijk toegeven dat het zonder de save games niet gelukt was!

Nu op naar Mario 2
Mario 2 is moeilijk man! Waar ik vroeger doorheen rende, spring ik nu vaak gewoon keihard ernaast....zoals wereld 4-1 of 4-2 bij die walvissenstaarten....altijd mis :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Deathchant schreef op maandag 26 december 2016 @ 21:19:
[...]

Mario 2 is moeilijk man! Waar ik vroeger doorheen rende, spring ik nu vaak gewoon keihard ernaast....zoals wereld 4-1 of 4-2 bij die walvissenstaarten....altijd mis :'(
Denk dat dat te maken heeft met dat de manier van besturing van vroeger en wat we nu gewend zijn.
Dit heb ik ook. Dat is voor mij de reden dat de herspeelbaarheid van het 16 bits tijdperk een stuk hoger is dan die van het 8 bit tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Zojuist de nes mini ontvangen en junior van 8 zit al een half uurtje te spelen met veel plezier.
Eerste indrukken: wat een goed beeld en wat is hij klein!
EN ja, het kabeltje van de controller is idd belachelijk kort.

Straks zelf ook maar even proberen.

Inmiddels vanuit China twee verlengkabel voor de controllers en een extra controller besteld,maar dat gaat nog wel ff duren...

Leuk ding alles bij elkaar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 693545

Vandaag een update gedaan van de Nintendo Classic Mini:
Adventures of Lolo 2, Arkanoid, Batman, Battletoads, Bionic Comando, Bomberman, Bomberman II, Boulder Dash, Castlevania III, Chip & Dale Rescue Rangers, Chip & Dale Rescue Rangers II, Contra, Darkwing Duck, Double Dragon, Double Dragon III - The Sacred Stones, Ducktales, Ducktales II, Fester's Quest, Kung Fu, Megaman III, Metal Gear, Metal Storm, Ninja Gaiden II, Ninja Gaiden III, Puzznic, Rampage, River City Ransom, Snake Rattle 'n Roll, Solomon's Key, Solomon's Key II, Super Dodge Ball, Talespin, Teenage Mutant Ninja Turtles, Teenage Mutant Ninja Turtles II - The Arcade Game en Tetris erbij _/-\o_

Ik denk dat hij zo compleet is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:30
Interesante ontwikkeling!
Even getest, en ja ,even 20 games extra toegevoegd.. Dikke Humor.. _/-\o_ :9~ 8)
Zonder de hack met de save game van Mario in slot 1.

[ Voor 73% gewijzigd door PsYgHo op 07-01-2017 22:56 ]

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 20:04
Anoniem: 693545 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:46:
Vandaag een update gedaan van de Nintendo Classic Mini:
Adventures of Lolo 2, Arkanoid, Batman, Battletoads, Bionic Comando, Bomberman, Bomberman II, Boulder Dash, Castlevania III, Chip & Dale Rescue Rangers, Chip & Dale Rescue Rangers II, Contra, Darkwing Duck, Double Dragon, Double Dragon III - The Sacred Stones, Ducktales, Ducktales II, Fester's Quest, Kung Fu, Megaman III, Metal Gear, Metal Storm, Ninja Gaiden II, Ninja Gaiden III, Puzznic, Rampage, River City Ransom, Snake Rattle 'n Roll, Solomon's Key, Solomon's Key II, Super Dodge Ball, Talespin, Teenage Mutant Ninja Turtles, Teenage Mutant Ninja Turtles II - The Arcade Game en Tetris erbij _/-\o_

Ik denk dat hij zo compleet is :9
Update, hoe heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
micmulder schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:56:
[...]

Dit is warez/illegaal en mag hier niet besproken worden

[ Voor 29% gewijzigd door Grotman op 18-01-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:24

Bluebe

Roar

PsYgHo schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:15:
Interesante ontwikkeling!
Even getest, en ja ,even 20 games extra toegevoegd.. Dikke Humor.. _/-\o_ :9~ 8)
Zonder de hack met de save game van Mario in slot 1.
Heb jij de bekende hack uitgevoerd, en dit werkte zonder problemen? Ik twijfel nogal, heb nu een werkend systeem maar wil mis toch echt een aantal toppers zoals Chip 'N Dale: Rescue Rangers, Turtles en ducktales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:58

CyBeRSPiN

sinds 2001

Deathchant schreef op maandag 26 december 2016 @ 21:19:
[...]

Onderschat de input lag niet.. staat tv op Game modus? Had je vroeger geen last van.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Zou wel graag Little Nemo en idd rescue rangers erop hebben. Heb lang geleden alle roms van die en de 16 bit generatie ooit gedownload. Dus moet genoeg zijn...
Eerst maar eens uitzoeken hoe het werkt en wat het precies met je systeem doet. Heb verder geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Heb de methode gebruikt met programma "ha*ci2" geen virus of malware of andere troep.
Werkt goed, en veel prettiger dan de eerste versie. Wel goed de gemelde stappen volgen, maar wijst zich vanzelf. Sommige EU mini nes hebben problemen, maar hier nergens last van.

Houd 2 seconden de reset in, niet langer,niet korter!,Er is weinig speling, op die van mij.
Driver pas installeren ls hij daarom vraagt!!, niet eerder!,en ook geen andere driver pakken!

Gebruik zelf de US roms, en verbeeld me dat er geen inputlag meer is.(battletoads, bionic commando) Wil het nog testen met smb1 en smb3 , naast de originele games.

Bestaande save games blijven trouwens gewoon behouden van de voor geïnstalleerde 30 games!!

Twijfel om de originele 30 games ook te wissen, en er gewoon 60 echt goede games op te zetten...

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 693545

micmulder schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:56:
[...]

Door het programmaatje genoemd door PsYgHo. Ik wist niet zeker als dat hier genoemd mocht worden. Al word er wel over gesproken in de nieuwsfeed. Ten eerste kreeg ik wel adware meldingen dus ik heb het programma opgestart op een pc die niet in gebruik was zonder internet. Maar zoals het er nu uitziet zijn het valse meldingen. Ik twijfelde enorm om het te doen omdat het nog in beta is.

Het programma is erg gebruiksvriendelijk. Bijna tot op het punt dat iedereen het zou kunnen doen. Twee knopjes drukken (Dump kernel, flash custom kernel) en je kan beginnen. Het programma doet ook een checkum als je kernel de goede versie is. Die van mij was exact hetzelfde als van de maker. Maar er zijn berichten dat sommigen een error kregen dat die een andere kernel er op hebben staan. Dan gaat het niet werken. Slechts een paar keer werkte het spel niet ideaal zoals de Europese Battletoads maar door het te vervangen door de Amerikaanse versie was het snel opgelost. Mensen die denken allemaal Japanse import spellen er op te zetten, jammer maar helaas. Die zullen niet allemaal werken omdat de emulator van de NES Mini niet alle mappers ondersteund. Daarom zal Gradius 2 bijvoorbeeld niet werken op de originele software. Voor mij niet zo interessant maar toch goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

CyBeRSPiN schreef op zondag 8 januari 2017 @ 01:11:
[...]

Onderschat de input lag niet.. staat tv op Game modus? Had je vroeger geen last van.. ;)
Ik heb de game modus gevonden en aangezet (ik heb een Neo PDP plasma die al redelijk goed zit qua inputlag). Geen verschil t.o.v. andere settings.
Ik merk het niet alleen met de NES mini, maar ook met PC games, ik heb die snelle handjes van vroeger niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Deathchant schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:27:
[...]

Ik heb de game modus gevonden en aangezet (ik heb een Neo PDP plasma die al redelijk goed zit qua inputlag). Geen verschil t.o.v. andere settings.
Ik merk het niet alleen met de NES mini, maar ook met PC games, ik heb die snelle handjes van vroeger niet meer :)
I know right? Mijn zoon van 8 veegt de vloer met me aan...en ik kende de spelletjes al van vroegah. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Moet zeggen echt top dat je er nog meer spellen op kan zetten, vergroot het speel plezier aanzienlijk :) Al weer de nodige uurtjes in Turtles, Megaman 4 en Rescue Rangers gestopt. Valt echt vies tegen soms hoe moeilijk sommige spellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
Iemand nog leuke Nes game tips om te spelen? ;) Ben benieuwd of ik nog wat over het hoofd zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Black Manta
Bucky O' Hare
World Cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
Deathchant schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:55:
Black Manta
Bucky O' Hare
World Cup
Thnx, ik ga Black Manta, Bucky O' Hare eens proberen deze kende ik nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Deze vind ik wel aardig:

- Aladdin
- Batman
- Batman Returns
- Battle city
- Bubble Bobble II
- Castlevania III
- Lion King
- Rescue Rangers
- Rescue Rangers II
- Darkwing Duck
- Double Dragon III
- The Jungle Book
- Kung Fu
- Mega Man 3
- Mega Man 4
- Smurfs
- Teenage Mutant Hero Turtles
- Teenage Mutant Hero Turtles II
- Teenage Mutant Hero Turtles III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Battletoads ! Wel even een fix erover heen,(Patch version 1.0 (23 Aug 2015) ) anders loopt hij vast in level 2 met de grot. En natuurlijk de beste smb1 en smb 3 hacks! (google top 10 nes hacks)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PsYgHo
Modbreak:Linken of vragen naar onofficiële bronnen van software met copyright, gratis of niet, is niet toegestaan.
Lees de Algemene voorwaarden (art. 4.2.v) voor meer info.

[ Voor 78% gewijzigd door Ircghost op 27-06-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
PsYgHo schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:24:
Heb een filmpje gemaakt,maakt een en ander duidelijk ;)
Disclaimer: gebruik enkel roms van games welke jezelf legaal in het bezit hebt!

*knip*
Thanks _/-\o_ ! dit ga ik ook (eens) proberen! Eerst even kijken wanneer ik hiervoor tijd heb.

Voorlopig heeft een maat hem nog in gebruik. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Ircghost op 27-06-2017 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Heb vandaag eindelijk het voor elkaar gekregen om de NES mini van wat extra spellen te voorzien. Hiervoor moest ik uiteindelijk grijpen naar een andere computer. Toen werkte het wel ineens.

Little Nemo, met wat grafische bugs en nog wat spellen zoals Mega Man 1 t/m zoveel, Rescue Rangers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Pal roms, spelen 17% sneller dan het zou moeten op de nes mini.
De EU versie maakt dus gebruik van US roms..

[ Voor 5% gewijzigd door PsYgHo op 19-01-2017 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik was wel van plan er nog een aan te schaffen eigenlijk. Nergens te krijgen uiteraard. 8)7

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Daar is een ander draadje voor.. ;)

Ik moet hier ook de adoptie papieren nog invullen voor die ik hier thuis heb staan.. ;)
Vraag is enkel of de eigenaar ermee akkoord gaat, aan de andere kant hij heeft er 2. Waarvan momenteel er geen 1 bij hem thuis staat.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PsYgHo
Modbreak:Linken of vragen naar onofficiële bronnen van software met copyright, gratis of niet, is niet toegestaan.
Lees de Algemene voorwaarden (art. 4.2.v) voor meer info.

[ Voor 90% gewijzigd door Ircghost op 27-06-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 881047

Ik heb even hulp nodig! ik heb sinds vandaag eindelijk een mini Nintendo en heb hem aangesloten.
Ik heb een Sony Ultra HD tv en heb de voeding op een USB poort aangesloten. Het geluid doet het goed, tot ik begin met spelen, dan valt het telkens weg..
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik zou uiteraard graag normaal geluid hebben wat constant doorspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
En wat gebeurd er wanneer je de nes mini voed met een adapter ipv via de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 881047

Ja exact hetzelfde! Maare ik heb altijd mijn harry karton setje aan. En als ik die uitzet en het over de speakers van de tv doet, dan gaat t wel goed.... Erg bijzonder...
Edit: maar het belangrijkste, het werkt!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 881047 op 02-02-2017 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 20:21
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor zaken omtrent de console zelf, niet randzaken zoals levertijden of waar het te koop is