Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 21-02 17:44
Ik was vergeten hoe veel moeilijker de games vroeger waren. :/

Megaman en Mario gingen vroeger toch echt soepeler..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Bartosy
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 20-02 23:02
quote:
Malfunctions schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:18:
Ik was vergeten hoe veel moeilijker de games vroeger waren. :/

Megaman en Mario gingen vroeger toch echt soepeler..
Dat zijn juist de spellen waar input lag een grote rol spelen. Mijn broertje dacht ook wel even mario te kunnen spelen op een emulator speelde dat spel 3x uit op een leven maar kwam van een koude kermis thuis, zeg niet dat de input lag zo erg is maar met een lcd tv wordt het er niet beter op. Naar een tijdje ben je er wel aan gewend denk ik.

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-02 22:06
Jongens, dat komt omdat jullie nu wat ouder zijn dan toen ;) Ik merk hetzelfde; ik kon nog alle geheime dingetjes vinden, maar het reageren gaat iets langzamer en je bent motoriek-gezien minder handig ;)

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• BadpunK
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10:00

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

quote:
Deathchant schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 23:05:
Jongens, dat komt omdat jullie nu wat ouder zijn dan toen ;) Ik merk hetzelfde; ik kon nog alle geheime dingetjes vinden, maar het reageren gaat iets langzamer en je bent motoriek-gezien minder handig ;)
oh noes! ik maar denken dat het aan de console lag. daar gaat mijn excuus! :+

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

Daarom hou ik het voorlopig nog maar even bij Final Fantasy. :D

Mijn party is ondertussen allemaal op level 21 en ik sta op het punt om de waterval in te gaan. Heb ik gisteren al een poging toe gedaan maar toen werd in het allereerste gevecht binnen de helft van mijn party doodgestaard dus toen dacht ik "fuck It, wel weer genoeg voor vandaag" :D

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

• paulb_nl
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01-02 12:36
Dat die speller nu moeilijker zijn ligt voor een groot gedeelte aan de input lag inderdaad. Tegenwoordig heb je met een TV die niet op gamemodus staat meestal meer dan 100ms vertraging. Daarbij opgeteld dat de NES mini 32ms meer vertraging dan de originele NES heeft, dan lijkt het spel opeens veel moeilijker te zijn dan vroeger.

Als je met de NES mini op een monitor speelt zal het waarschijnlijk opeens een stuk makkelijker zijn.

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
is er al iets bekend over (originele) de controllers met langere snoeren ?

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 09:45
quote:
lennox-06 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 08:40:
is er al iets bekend over (originele) de controllers met langere snoeren ?
Ik heb er niks over gelezen. For the time being kun je toch zoiets bestellen?
https://nl.aliexpress.com...on-cable/32781539325.html

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

AW_Bos

Sjoema flop 🧙‍♂️

Ligt het aan mij, of lijkt die originele meegeleverde controller wat fragieler? :?
Die start- en select-knop kan je naar mijn idee iets te makkelijk indrukken, dan bij de orginele controller van de oude old-skoel NES.

En ja, ik merk ook dat ik niet meer goed in Mario ben. Of het ligt inderdaad aan de input-lag op mijn Samsung TV of ik ben het zwaar verleerd. :P

...

• Albantar
  • Nu online

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

quote:
meesje schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:11:
[...]

Ik heb er niks over gelezen. For the time being kun je toch zoiets bestellen?
https://nl.aliexpress.com...on-cable/32781539325.html
Of via oom Ali een verlengkabel van 2m voor €1? Werkt perfect. :)

• meesje
quote:
Albantar schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 06:40:
[...]

Of via oom Ali een verlengkabel van 2m voor €1? Werkt perfect. :)
De meeste kabels zijn max 1,8m. Deze is 3m. Dat heb ik denk ik wel nodig.

• Hamazaki
  • Niet online
wat is de meest lange kabel bij alibaba ?, ik vind het een wazige website. willen jullie mij het linkje doorsturen zodat ik direct kan bestellen ?

• meesje
quote:
lennox-06 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:57:
wat is de meest lange kabel bij alibaba ?, ik vind het een wazige website. willen jullie mij het linkje doorsturen zodat ik direct kan bestellen ?
Hierboven vermeld ik toch een link naar de 3m kabel?
Waarom trouwens alibaba? Mijn link verwijst toch naar aliexpress?

meesje wijzigde deze reactie 28-02-2017 09:28 (17%)

• Hamazaki
  • Niet online
quote:
meesje schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:27:
[...]

Hierboven vermeld ik toch een link naar de 3m kabel?
Waarom trouwens alibaba? Mijn link verwijst toch naar aliexpress?
Ik dacht die 2 hetzelfde waren. Dus 3M is het meest lange die verkrijgbaar is? Dan gaat ik die
Bestellen.

• meesje
quote:
lennox-06 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:31:
[...]

Ik dacht die 2 hetzelfde waren. Dus 3M is het meest lange die verkrijgbaar is? Dan gaat ik die
Bestellen.
3m is het langste dat ik gevonden heb. Ook zijn er positieve NL reviews. Ik denk dat het wel een betrouwbare verkoper is.
Vandaag krijg ik (als het goed) de NES Mini binnen van de Wehkamp. Straks ook maar de 3m kabel bestellen. De NES Mini kan dan mooi bij de tv blijven staan (de voeding via de usb aansluiting van de tv).

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online
Ik heb bij onlinekabelshop een 1,8m verlengkabel gekocht (langer heb ik niet nodig). Ik had geen zin om 2 weken erop te moeten wachten :P

• Hamazaki
  • Niet online
waar kan ik nog een originele controller vinden voor een zachtere prijs dan de pricewatch ?

ik zie dat mensen de Nintendo hacken en 600 spellen erop zetten, kan je de Nintendo daarna naar zijn originele status zetten ? ik vind het eigenlijk zonde om het te hacken.

• Albantar
  • Nu online

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

quote:
Polycom schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:02:
Ik heb bij onlinekabelshop een 1,8m verlengkabel gekocht (langer heb ik niet nodig). Ik had geen zin om 2 weken erop te moeten wachten :P
Die die ik uit China had besteld was er in een week al! 2m verlengkabeltje voor €1. Werkt perfect. :)
quote:
lennox-06 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:42:
waar kan ik nog een originele controller vinden voor een zachtere prijs dan de pricewatch ?

ik zie dat mensen de Nintendo hacken en 600 spellen erop zetten, kan je de Nintendo daarna naar zijn originele status zetten ? ik vind het eigenlijk zonde om het te hacken.
Tja... Origineel... Tegelijk met die bovenstaande verlengkabel heb ik ook uit China een controller besteld (met 2m kabel). Daar moet ik kennelijk wat langer op wachten want die is er nog niet. :D Niet dat ik momenteel een P2 heb om samen spelletjes mee te doen, tenzij mijn kat opeens wil gaan gamen of zo... _o- Maar gewoon wel handig om er een tweede controller bij te hebben voor het geval dat. Die kostte trouwens €5.

• Hamazaki
  • Niet online
quote:
Albantar schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:51:
[...]

Die die ik uit China had besteld was er in een week al! 2m verlengkabeltje voor €1. Werkt perfect. :)

[...]

Tja... Origineel... Tegelijk met die bovenstaande verlengkabel heb ik ook uit China een controller besteld (met 2m kabel). Daar moet ik kennelijk wat langer op wachten want die is er nog niet. :D Niet dat ik momenteel een P2 heb om samen spelletjes mee te doen, tenzij mijn kat opeens wil gaan gamen of zo... _o- Maar gewoon wel handig om er een tweede controller bij te hebben voor het geval dat. Die kostte trouwens €5.
mag ik een linkje van die namaak controller ?

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

quote:
lennox-06 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:52:
[...]

mag ik een linkje van die namaak controller ?
https://nl.aliexpress.com...sic-Mini/32781287518.html?

BadpunK wijzigde deze reactie 28-02-2017 17:46 (5%)

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• breaker.evert
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20-02 22:23
Voor de mensen die de kabel van de controller te kort vinden heb ik een eenvoudig tip.

Neem een power bank en neem een langere HDMI kabel. Kan je lekker gamen op de bank.

• Eymas
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 09:38
Of neem genoegen met een klein monitortje op je bureau/tafel :+

Wat ik eigenlijk wel jammer vindt is dat de NES mini een geforceerd 16:9 beeld heeft, dus 1 van m'n kleine monitoren valt uit (Een oude 4:3 HP scherm met een HDMI>DVI adapter). Anders kon ik wel een mooi kioskje opzetten.

• Daniel36
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-02 15:21

Daniel36

niets.

quote:
Albantar schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:51:
[...]

[...]

Ik heb verlengkabels en een extra controller van Aliexpress, werkt prima.
Iets van 4 en 2 euro ofzo.

ook niets.

• Musta
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 08:01
quote:
breaker.evert schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:36:
Voor de mensen die de kabel van de controller te kort vinden heb ik een eenvoudig tip.

Neem een power bank en neem een langere HDMI kabel. Kan je lekker gamen op de bank.
Serieus, werkt een (xiaomi) powerbank ermee? Waarom heb ik daar niet aan gedacht 8)7 haha thanks voor de tip, ik plaats hem namelijk naast mn monitor op mn bureau en de usb kabel ligt dan in de weg.
verbaast me wel dat ik geen lag ondervind, las overal dat er lag was

Musta wijzigde deze reactie 01-03-2017 11:47 (6%)

Powerbank nodig? / 3DS FC: 2423-5475-5029

• neanderthaler
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19-02 15:49

neanderthaler

Are friends electric?

quote:
paulb_nl schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:18:
Dat die speller nu moeilijker zijn ligt voor een groot gedeelte aan de input lag inderdaad. Tegenwoordig heb je met een TV die niet op gamemodus staat meestal meer dan 100ms vertraging. Daarbij opgeteld dat de NES mini 32ms meer vertraging dan de originele NES heeft, dan lijkt het spel opeens veel moeilijker te zijn dan vroeger.

Als je met de NES mini op een monitor speelt zal het waarschijnlijk opeens een stuk makkelijker zijn.
Maar dat gaat dan toch vanzelf wennen? Je moet dan aanleren net iets eerder of later te springen etc.

Ik ga er nu nog geen 1 kopen, ik wacht wel tot de prijzen een beetje dalen of de eerste generatie eigenaren hem zat is. Of is het een beperkte oplage?

• AMDFreak
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20-02 13:13

AMDFreak

Intel is zo..

quote:
neanderthaler schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:30:
[...]

Maar dat gaat dan toch vanzelf wennen? Je moet dan aanleren net iets eerder of later te springen etc.

Ik ga er nu nog geen 1 kopen, ik wacht wel tot de prijzen een beetje dalen of de eerste generatie eigenaren hem zat is. Of is het een beperkte oplage?
Het ziet er wel naar uit dat het een beperkte oplage is..

15x Jinko 260Wp = 3900Wp @ SE4000 - Zuid 35 PV output

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
What the hey? Ik lees net ergens dat ze op dit moment zelfs MAME spellen e.d. draaiende hebben op de NES Mini. Sega, N64, SNES. Dan moet je haast wel de Classic controller voor de Wii in je bezit hebben omdat je knoppen te kort komt.

Gisteren de NES mini even op de tv aangesloten gehad. Mijn dochtertje van 3 was met strijkkralen bezig en mijn vrouw aan het haken. Ga dan niet uit mijn neus zitten eten. Na een paar spelletjes geprobeerd te hebben en ik uit kwam bij Kirby komt mijn dochtertje ineens vragen of ze ook mag proberen. Nu speel ik eigenlijk nooit spelletjes als zij er is, maar vind het wel grappig. Uiteraard heeft ze gespeeld. Ging natuurlijk niet heel denderend, maar ze leerde best snel. Alleen tegelijk lopen en springen werd hem niet. Bubble Bobble wilde ze doen vanwege de draakjes. Natuurlijk werd ze constant geraakt, maar uiteindelijk kreeg ze het voor elkaar om zonder te bewegen naar level 2 te gaan. Start en nog een keer start had ze ook snel door om zo opnieuw te starten. Wel uber schattig om te zien.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• paulb_nl
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01-02 12:36
quote:
neanderthaler schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:30:
[...]

Je kan inderdaad soms anticiperen door bijvoorbeeld eerder te springen maar als er plotseling iets gebeurt waardoor je snel moet reageren dan is het door de vertraging al te laat.

Punchout uitspelen met een beetje lag wordt al heel lastig. Ook al is het sowieso veel lastiger omdat de amerikaanse versie op de Nes classic veel sneller is dan de pal versie. :)

• DigitalExcorcist
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10:06
Net vandaag nog gewoon in een speelgoedzaak een NES Mini gevonden 😎 Of nou ja, m'n vrouw vond 'm.... leuk verjaardagscadeautje alvast!

Ze heeft ook gelijk voor €150 aan Amiibo gekocht. Tsja. Strenge selectiecriteria hanteren als je een partner zoekt he 😊

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-02 16:30

Geteisem

Tech cvlt

quote:
DigitalExcorcist schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:05:
Net vandaag nog gewoon in een speelgoedzaak een NES Mini gevonden 😎 Of nou ja, m'n vrouw vond 'm.... leuk verjaardagscadeautje alvast!

Ze heeft ook gelijk voor €150 aan Amiibo gekocht. Tsja. Strenge selectiecriteria hanteren als je een partner zoekt he 😊
Nooit wegdoen die vrouw. _/-\o_

http://www.gevoeligeplaten.nl - 

• Atlas
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Stomme vraag waar ik tot mijn grote verbazing het antwoord niet via Google kan vinden.
Stel ik koop een Classic Mini in Amerika. Tegen welke problemen ga ik dan aanlopen, met uitzondering van de fysieken stopcontact plug?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 04:14
Hij is nu weer uit voorraad te bestellen.
quote:
Atlas schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:35:
Stomme vraag waar ik tot mijn grote verbazing het antwoord niet via Google kan vinden.
Stel ik koop een Classic Mini in Amerika. Tegen welke problemen ga ik dan aanlopen, met uitzondering van de fysieken stopcontact plug?
De Mini komt zonder adapter, dus daar hoef je je toch al geen zorgen over te maken. :+

NotSoSteady wijzigde deze reactie 24-03-2017 12:40 (92%)

• Sn3gG3l
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 05:20
quote:
NotSoSteady schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:39:
Hij is nu weer uit voorraad te bestellen.

[...]

De Mini komt zonder adapter, dus daar hoef je je toch al geen zorgen over te maken. :+
Waar zou deze te bestellen zijn dan?

Steam: Sneggel

• NotSoSteady
quote:
Sn3gG3l schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:51:
[...]

Waar zou deze te bestellen zijn dan?
Bart Smit, maar is alweer weg.

• nnndoh
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
om er hopeloos van te worden

• T-Junkie
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11-12-2018

T-Junkie

user brain not connected...

Ik baal als een stekker. }:O
Ik had geen pre-order gedaan. En toen de eerste levering uitverkocht was, ging ik er wel vanuit dat ze nog een lading zou komen.
Helemaal toen Nintendo Amerika er tweets over stuurde.

"The Nintendo Entertainment System: NES Classic Edition system is a hot item, and we are working hard to keep up with consumer demand. 1/3"
https://twitter.com/Ninte...status/797124318706601984

"There will be a steady flow of additional systems through the holiday shopping season and into the new year. 2/3"
https://twitter.com/Ninte...status/797124398813626372

Alleen daar is het volgens mij nooit meer echt van gekomen hier in Nederland.

Wat zou de grote reden zijn dat Nintendo ze niet meer levert?

Ik snap het zelf niet dat ze een succesvol product gewoon niet willen/kunnen leveren?
Elk ander bedrijf zou erom springen.

// users are losers //Kimmo.biz // systeemspecs //

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07:57

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

quote:
T-Junkie schreef op maandag 3 april 2017 @ 01:13:
Ik had geen pre-order gedaan. En toen de eerste levering uitverkocht was, ging ik er wel vanuit dat ze nog een lading zou komen.

"The Nintendo Entertainment System: NES Classic Edition system is a hot item, and we are working hard to keep up with consumer demand. 1/3"

"There will be a steady flow of additional systems through the holiday shopping season and into the new year. 2/3"

Ik snap het zelf niet dat ze een succesvol product gewoon niet willen/kunnen leveren?
Voorraad is al langs geweest, helaas worden deze direct opgekocht.

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hamazaki
  • Niet online

• Polycom
  • Nu online
quote:
Ligt wel in de lijn der verwachting natuurlijk. Nu maar hopen dat de hardware wel goed verkrijgbaar is en dat de controllers een snoer krijgen van 2 meter ipv 2 cm. }:O

Van het weekend een leuke Track en Field sessie gedaan, de save functie komt bij zo'n game echt goed tot z'n recht.

• Hamazaki
  • Niet online
quote:
Polycom schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:48:
[...]

Ligt wel in de lijn der verwachting natuurlijk. Nu maar hopen dat de hardware wel goed verkrijgbaar is en dat de controllers een snoer krijgen van 2 meter ipv 2 cm. }:O

Van het weekend een leuke Track en Field sessie gedaan, de save functie komt bij zo'n game echt goed tot z'n recht.
de save gaat weg bij mij nadat ik nes mini uitzet, hoort dat zo ? of heb ik niet goed gekeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online
quote:
lennox-06 schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:49:
[...]

de save gaat weg bij mij nadat ik nes mini uitzet, hoort dat zo ?
Dat is niet de bedoeling. Je kan 'saven' door op de reset knop te drukken en dan met de pijltjes toets één van de 4 slots te kiezen.

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:01
quote:
T-Junkie schreef op maandag 3 april 2017 @ 01:13:

De laatste levering aan de retail is net voor de lancering van de Nintendo Switch geweest.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 05:10

BlackEyedAngel

Just a nice guy

quote:
De seconde dat ik zou lezen dat er een SNES versie komt, gaat die in de pre-order :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Jumpman
En weer een gerucht over de SNES Mini: http://www.eurogamer.net/...aunch-snes-mini-this-year.

• Bakkertje_01
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 09:09
Ik werd vandaag gebeld door een Intertoys medewerker of ik nog belang had bij een nes classic mini (ik stond op de reserve lijst). Natuurlijk direct ja gezegd en er 1 opgehaald. Welke Chinese controller kan ik er nu het best bij kopen?

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

quote:
Bakkertje_01 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:51:
Ik werd vandaag gebeld door een Intertoys medewerker of ik nog belang had bij een nes classic mini (ik stond op de reserve lijst). Natuurlijk direct ja gezegd en er 1 opgehaald. Welke Chinese controller kan ik er nu het best bij kopen?
Als je dit topic doorneemt staat deze meerdere keren genoemd.

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 26-01 22:39

GS88

π raat

quote:
Yes! Yes! Yes! Hier ben ik enthousiaster voor dan voor de NES-versie. :D

Hoop dat er een hoop leuke spellen bij zitten. (o.a. Biker Mice, Killer Instinct, Street Fighter, Zelda, Mario, Donkey Kong, Kirby, TMNT en F-Zero! 8) )

Rotterdam

• Arunia
  • Nu online
Ik heb op de Snes zat spellen welke ik echt leuk vind. Volgens mij hoeven ze ook alleen maar een buitenkant te maken en de spellen erop te zetten als je al ziet wat ze met de nes mini hebben geregeld.

• Albantar
  • Nu online

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

Tja, ik heb een NES Classic Mini maar doe er niet zo veel mee eigenlijk. Misschien even wachten tot de prijzen van die dingen op de V&A stijgen en hem verkopen... :D

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

quote:
GS88 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:33:
[...]
Hoop dat er een hoop leuke spellen bij zitten. (o.a. Biker Mice, Killer Instinct, Street Fighter, Zelda, Mario, Donkey Kong, Kirby, TMNT en F-Zero! 8) )
Als Chrono Trigger erop zit, dan wordt het een instant buy. Nu waarschijnlijk ook wel, maar zal er wel even over na gaan denken.

• Bartosy
heb er sinds gister ook eentje het is zeker mooi spul om naar te kijken alleen het spelen is een beetje minder. Als je het vergelijkt met de echte hardware is de inputlag best extreem(was ook te verwachten). Daardoor zijn de bekende platformgames moeilijk speelbaar. Gamemode veranderd hier weinig aan denk ik. Het is gewoon een emulator+lcd tv iets..

Maar voor de rest wel tevreden.

• Deathchant
quote:
Bartosy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:01:
heb er sinds gister ook eentje het is zeker mooi spul om naar te kijken alleen het spelen is een beetje minder. Als je het vergelijkt met de echte hardware is de inputlag best extreem(was ook te verwachten). Daardoor zijn de bekende platformgames moeilijk speelbaar. Gamemode veranderd hier weinig aan denk ik. Het is gewoon een emulator+lcd tv iets..

Ik heb een plasma tv en ondanks deze weinig inputlag heeft (minder dan LCD iig) en ik em ook op de gamestand heb geprobeerd, ervaar ik de inputlag ook.
Het kan nog altijd de leeftijd zijn dat ik constant pal naast een vloer spring in Mario, maar ik geef de inputlag de schuld :P

• mvz
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09:26

mvz

muziek verslaafde

quote:
Bartosy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:01:

De snelheid en geluidseffecten zijn ook 'off' - op m'n echte NES+CRT loopt Super Mario Bros bijvoorbeeld veel sneller dan op de Classic Mini. En Ninja Gaiden is bijna niet te doen zo erg ( als je gewend bent aan de echte NES )

Toch is en blijft het een leuk hebbeding :)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 08:01
weet niet of mensen hier de originele controller nog zoeken, maar hij was zonet nog op amazon fr te vinden voor 27 euro. Als je snel bent kan je er eentje bemachtigen

Powerbank nodig? / 3DS FC: 2423-5475-5029

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jumpman
quote:
Musta schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 00:37:
weet niet of mensen hier de originele controller nog zoeken, maar hij was zonet nog op amazon fr te vinden voor 27 euro. Als je snel bent kan je er eentje bemachtigen
Deze heb ik gisteravond ook besteld, € 50,00 voor twee controllers inclusief verzenden is aan de prijs. Je moet wat, wil je nog een originele controller.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 21-02 21:33
quote:
Jumpman schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:12:
[...]

Deze heb ik gisteravond ook besteld, € 50,00 voor twee controllers inclusief verzenden is aan de prijs. Je moet wat, wil je nog een originele controller.
Inmiddels alweer weg? Staat er nu voor € 50,- voor 1 exemplaar?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jumpman
quote:
ThinClientQ schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:24:
[...]

Inmiddels alweer weg? Staat er nu voor € 50,- voor 1 exemplaar?
Was behoorlijk snel weg, ja.

• meesje
Yes! Voor een zeer acceptabele prijs van een particulier een Nes Mini Classic met originele extra controller kunnen overnemen. De Nes is in mooie staat, helemaal compleet in doos. De extra comtroller zit zelfs nog in dichte verpakking. Beide op 10 nov. vorig jaar door bol.com geleverd. Ik dacht dat de extra controller pas recentelijk even leverbaar was.

Edit: Klopt het trouwens dat de gekte op marktplaats wel een beetje over is? Ik zie tegenwoordig weinig biedingen bij advertenties met de hoge vraagprijzen van 150+ euro.

meesje wijzigde deze reactie 26-05-2017 15:24 (19%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
Hebben jullie bij Kirby ook een verticale balk aan de linkerzijde?

Edit: Net op youtube het volgende filmpje gezien: YouTube: Nintendo Classic Mini's: Kirby's Adventure
Het filmpje begint met een blauwe balk en vanaf 1:25 is deze wit. Kennelijk is dit 'normaal' voor de Nes classic mini. Hebben we hier te maken met slechte emulatie of kende het echte spel ook deze verticale balk?

meesje wijzigde deze reactie 27-05-2017 14:49 (74%)

• Gim
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 09:30
<knip>
V&A :)
Zie mijn reactie een paar posts hieronder

Grotman wijzigde deze reactie 04-06-2017 17:25 (86%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hobbykok
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 22:50
quote:
Gim schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:07:
Ik ga nu dan al snel naar forum activiteit kijken e.d. naast iemands verhaal.
voor verkopen is vraag & aanbod hier, svp niet in dit topic dit soort meldingen zetten. Handel het gewoon af, straks ontstaat hier een pagina lange discussie aan wie je hem hebt verkocht.

Hobbykok wijzigde deze reactie 04-06-2017 10:35 (15%)

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gim
quote:
Hobbykok schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:34:
[...]

voor verkopen is vraag & aanbod hier, svp niet in dit topic dit soort meldingen zetten. Handel het gewoon af, straks ontstaat hier een pagina lange discussie aan wie je hem hebt verkocht.
Je hebt gelijk. Excuses. Ik handel het verder af via pm.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

Grotman

Moderator Spielerij / Cryptocurrencies
Dit gaat inderdaad over zaken waar wij uitsluitend V&A voor hebben. (Potentiële) V&A-vermeldingen en discussies daarover zijn op het forum niet toegestaan. Juist om te voorkomen dat topics ineens over handeltjes onderling gaan :)

Vanaf nu dus weer ontopic.

Grotman wijzigde deze reactie 04-06-2017 17:24 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gim
Morgen maar even contact opnemen met de webshop. De 2e controller (nepperd) al na 3x spelen kapot. Gisteravond nog even aangesloten. Iets duurzamer had toch wel gemogen.

Gim wijzigde deze reactie 05-06-2017 13:52 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deathchant
Ik werd vanmorgen gebeld door de Mediamarkt...Geen idee waarom...Totdat hij vertelde: meneer u heeft vorig jaar een NES controller besteld. Die is binnengekomen :) Dus tja morgen maar gaan afhalen dan ;)
8 maanden later lol. Nou ja, beter laat dan nooit ;)

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 10:13

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Welke Rom types moeten het zijn als je de mini nes wil uitbreiden qua games? ik wilde meerdere roms er op zetten maar dat zijn .nes bestanden en dan geeft die aan dat het niet de juiste emulator bevat. of moet ik dat gewoon negeren?

nevermind, lag denk ik aan de website waar ik downloade. dezelfde games nu bij andere rom site gedownload en nu werkt het wel

Ricmaniac wijzigde deze reactie 07-06-2017 12:05 (21%)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Bartosy
quote:
meesje schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:59:
Yes! Voor een zeer acceptabele prijs van een particulier een Nes Mini Classic met originele extra controller kunnen overnemen. De Nes is in mooie staat, helemaal compleet in doos. De extra comtroller zit zelfs nog in dichte verpakking. Beide op 10 nov. vorig jaar door bol.com geleverd. Ik dacht dat de extra controller pas recentelijk even leverbaar was.

Edit: Klopt het trouwens dat de gekte op marktplaats wel een beetje over is? Ik zie tegenwoordig weinig biedingen bij advertenties met de hoge vraagprijzen van 150+ euro.
denk dat de nes mini money grab hype wel een beetje voorbij is gelukkig. iedereen die er echt eentje wou hebben zou nu wel voorzien moeten zijn of hopelijk kunnen ze op korte termijn eentje krijgen voor een iets normale prijs. heb uiteindelijk ook mijn nes mini bij een particulier gevonden die hem voor de verkoopprijs wegdeed.. heeft wel wat tijd gekost. heb er ook nog een extra joypad bijgekocht via amazon.de.

nu het ding er is doet ze niks anders meer dan zielig onder de tv staan.. de input lag is te hoog en als emulator kan je ook gewoon een p4 pakken die je vaak gratis kan ophalen ergens.. Het blijft wel een leuk collectors item.

denk dat ik de meteen de snes mini ga pre-orderen op de eerste dag.

• meesje
quote:
Bartosy schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:49:
[...]

denk dat de nes mini money grab hype wel een beetje voorbij is gelukkig. iedereen die er echt eentje wou hebben zou nu wel voorzien moeten zijn of hopelijk kunnen ze op korte termijn eentje krijgen voor een iets normale prijs. heb uiteindelijk ook mijn nes mini bij een particulier gevonden die hem voor de verkoopprijs wegdeed.. heeft wel wat tijd gekost. heb er ook nog een extra joypad bijgekocht via amazon.de.

nu het ding er is doet ze niks anders meer dan zielig onder de tv staan.. de input lag is te hoog en als emulator kan je ook gewoon een p4 pakken die je vaak gratis kan ophalen ergens.. Het blijft wel een leuk collectors item.

denk dat ik de meteen de snes mini ga pre-orderen op de eerste dag.
Mijn prijs was 85 euro. Degene van wie ik het had gekocht had 'm destijds via bol.com gepreorderd voor 65 euro + 12,50 euro voor de extra originele controller. Met 7,50 euro meerprijs kan ik nog wel leven. Bol was trouwens niet de goedkoopste. Bij intertoys zou je resp. 60 en 11 euro kwijt geweest zijn. Maar ja, ook met 14 euro meerprijs kan ik leven... ;-)

Wat betreft de input lag, dat ervaar ik zelf totaal niet. Volgens is dat heel erg afhankelijk van je tv. Sommige tv's worden in reviews echt specifiek aangeraden voor gamers. Zo ook mijn Sony w829b. Ook helpen allerlei beeldverbeteraars niet en bij sommige tv's is de speciale game instelling nog steeds waardeloos.

• meesje
Ik ben nu bezig met Super Mario Bros deel 1. In levels 1-1 t/m 1-4 moet je aan het einde in de vlaggenmast springen, maar dit lukt me totaal niet. Vroeger (met nes classic spel op gba) wel. Doe ik iets verkeerd? Is mijn timing super beroerd? Is dit toch de input lag. Voor de rest tijdens het spelen ervaar ik dat niet.

• NotSoSteady
Op 29 september verschijnt het Super Nintendo Entertainment System, Nintendo’s opvolger van het legendarische Nintendo Entertainment System, in een nieuwe, kleinere vorm als het Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System.
De Super Nintendo verscheen in 1992 in Europa en veel games die ervoor uitkwamen worden vaak genoemd in lijsten met beste games aller tijden – waaronder klassiekers als Super Mario World, The Legend of Zelda: A Link to the Past, Super Mario Kart, Super Metroid en F-ZERO.

Het Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System bevat 21 voorgeïnstalleerde klassieke games en kan met de bijgeleverde HDMI-kabel gemakkelijk worden aangesloten op elke hd-tv. Bezitters van het systeem kunnen voor het eerst genieten van het science-fictionavontuur Star Fox 2, het vervolg op het originele Star Fox game (dat in Europa onder de naam Star Wing verscheen). Deze game werd tijdens het Super Nintendo-tijdperk gemaakt maar is nooit verschenen… waar dan ook!

Het Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System heeft hetzelfde uiterlijk als het originele systeem – maar dan kleiner – en biedt standaard toegang tot 21 games:

• DCNY
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 08:02
Whoehoeeee!! En standaard 2 controllers erbij! Dit keer wel direct pre-orderen

• meesje
Wie is er handig met het maken van een nieuw topic? ;-)

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
NotSoSteady schreef op maandag 26 juni 2017 @ 18:45:
Op 29 september verschijnt het Super Nintendo Entertainment System, Nintendo’s opvolger van het legendarische Nintendo Entertainment System, in een nieuwe, kleinere vorm als het Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System.
De Super Nintendo verscheen in 1992 in Europa en veel games die ervoor uitkwamen worden vaak genoemd in lijsten met beste games aller tijden – waaronder klassiekers als Super Mario World, The Legend of Zelda: A Link to the Past, Super Mario Kart, Super Metroid en F-ZERO.

Het Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System bevat 21 voorgeïnstalleerde klassieke games en kan met de bijgeleverde HDMI-kabel gemakkelijk worden aangesloten op elke hd-tv. Bezitters van het systeem kunnen voor het eerst genieten van het science-fictionavontuur Star Fox 2, het vervolg op het originele Star Fox game (dat in Europa onder de naam Star Wing verscheen). Deze game werd tijdens het Super Nintendo-tijdperk gemaakt maar is nooit verschenen… waar dan ook!

Het Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System heeft hetzelfde uiterlijk als het originele systeem – maar dan kleiner – en biedt standaard toegang tot 21 games:
Interessant! Bron? :)

CH4OS wijzigde deze reactie 26-06-2017 19:05 (255%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• NotSoSteady
quote:
Persbericht Nintendo.

· Contra III: The Alien Wars
· Donkey Kong Country™
· EarthBound™
· Final Fantasy III
· F-ZERO™
· Kirby™ Super Star
· Kirby’s Dream Course™
· The Legend of Zelda™: A Link to the Past™
· Mega Man® X
· Secret of Mana
· Star Fox™
· Star Fox™ 2
· Street Fighter® II Turbo: Hyper Fighting
· Super Castlevania IV ™
· Super Ghouls ’n Ghosts®
· Super Mario Kart™
· Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars™
· Super Mario World™
· Super Metroid™
· Super Punch-Out!!™
· Yoshi’s Island™

• Arunia
  • Nu online
Awesome! Meteen preorder en extra controller zodra het kan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07:12

Gynnad

* * *

quote:
meesje schreef op maandag 26 juni 2017 @ 18:57:
Wie is er handig met het maken van een nieuw topic? ;-)
[SNES] Super Nintendo Entertainment System Mini Topic

Gynnad wijzigde deze reactie 26-06-2017 19:43 (49%)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 06:26
quote:
Arunia schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:12:
Awesome! Meteen preorder en extra controller zodra het kan.
Extra controller zit er al bij.

• Hamazaki
  • Niet online
waar kan ik een 3M verlengsnoer bestellen voor mijn nes mini ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
quote:
lennox-06 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:00:
waar kan ik een 3M verlengsnoer bestellen voor mijn nes mini ?
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.S81KVD

De bestelling heeft wel ongeveer 3 weken geduurd. Vanochtend een tweede exemplaar besteld.

• MaffeMaarten
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09:14
Ik denk dat ik de snes mini maar over ga slaan, heb ondertussen de DK triologie toch al wel gespeeld op de pi.
Waar ikzelf dan weer wel op wacht (maar ik vraag me af of die ooit gaat komen) is de gameboy (color) mini classic edition.

• nnndoh
  • Niet online
Wat vinden jullie van deze best wel goede namaak ?

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1402501
die heb ik blijkbaar vandaag ontvangen via aliexpress ( was eigenlijk wel te verwachten ).

nnndoh wijzigde deze reactie 15-07-2017 15:46 (189%)

• meesje
quote:
nnndoh schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:22:

die heb ik blijkbaar vandaag ontvangen via aliexpress ( was eigenlijk wel te verwachten ).
Ik vind de namaak er bedrieglijk echt uit zien. Zonder ze naast elkaar te houden zijn er maar een paar dingen die echt afwijken. Zie ook: https://m.imgur.com/a/jQKT1

Op marktplaats heb ik er al een paar gespot. Ik meld ze aan bij MP. Je ziet nu dat veel verkopers (bewust?) geen foto maken van de achterkant van de verpakking. Dan is fake direct herkenbaar: geen afgeronde hoekjes en onjuiste plaats gele bolletjes tussen de titels.

meesje wijzigde deze reactie 07-08-2017 21:39 (7%)

• Flotter
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:16

Flotter

Pelipper!

Die fake controllers zijn makkelijk te herkennen zo te zien, het adres van Nintendo of Europe is niet Herriotrasse 4 in Frankfurt am Maim maar Herriotstrasse 4 in Frankfurt am Main.
Chinese knock-offs en typo's :N

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• hbsJR
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:18

hbsJR

All rounder

Heb eindelijk de nes mini kunnen scoren van een vriendelijke tweaker. Ben er echt super blij mee, heb hem direct even aan de PC gehangen en wat toevoegingen gedaan. Wat een enorm leuk ding is het, ben nu nog meer hyped om de snes mini.

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

quote:

Zijn die ook hackable? Dan is het nog niet eens zo'n slechte aankoop toch?

• nnndoh
  • Niet online
quote:
neanderthaler schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:00:
[...]

Zijn die ook hackable? Dan is het nog niet eens zo'n slechte aankoop toch?
nope helaas nog niet.

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

De Coolbaby HDMI met 600 ingebouwde spellen is best aantrekkelijk om aan te schaffen voor een paar tientjes

• DaLass
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21-02 16:56
quote:

offtopic:
Nog wel voor een leuke prijs? Is namelijk wel een leuk doosje om een RPi in te bouwen. :)

"Ohana means family, and family means nobody gets left behind or forgotten."

• jpv91
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 21-02 12:45
quote:
neanderthaler schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:00:
De Coolbaby HDMI met 600 ingebouwde spellen is best aantrekkelijk om aan te schaffen voor een paar tientjes
Deze heb ik onlangs zelf aangeschaft en sinds 1 week in huis.
Werkt prima, controllers zijn goed maar heb er wel een verleng kabel voor moeten halen om mijn bank te bereiken.
Zijn ongeveer rond de ~525 games maar meer dan genoeg, alle belangrijke games zitten er in.
het wordt aangevuld met een aantal vage Japanse games waar geen Engelse vertaling voor is.
Je kan je games niet opslaan in een save state zoals met de officiële NES mini.

Het enige wat mij opgevallen is, is dat er wat vreemde artifacts in het beeld zitten.
Bij bewegende vijanden wil het nog wel eens zijn dat die vijanden aan het "knipperen" zijn op het scherm.
Vergelijkbaar met wanneer je geraakt wordt in Mario dat jou karakter even gaat knipperen.
Verder niet heel hinderlijk, draait soepel op 720p via HDMI op mijn 49inch scherm.

Geen problemen met lag en dergelijke.
Voor inderdaad 2-3 tientjes raad ik deze wel aan.

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

quote:
jpv91 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:01:
[...]

Deze heb ik onlangs zelf aangeschaft en sinds 1 week in huis.
Werkt prima, controllers zijn goed maar heb er wel een verleng kabel voor moeten halen om mijn bank te bereiken.
Zijn ongeveer rond de ~525 games maar meer dan genoeg, alle belangrijke games zitten er in.
het wordt aangevuld met een aantal vage Japanse games waar geen Engelse vertaling voor is.
Je kan je games niet opslaan in een save state zoals met de officiële NES mini.

Het enige wat mij opgevallen is, is dat er wat vreemde artifacts in het beeld zitten.
Bij bewegende vijanden wil het nog wel eens zijn dat die vijanden aan het "knipperen" zijn op het scherm.
Vergelijkbaar met wanneer je geraakt wordt in Mario dat jou karakter even gaat knipperen.
Verder niet heel hinderlijk, draait soepel op 720p via HDMI op mijn 49inch scherm.

Geen problemen met lag en dergelijke.
Voor inderdaad 2-3 tientjes raad ik deze wel aan.
Waar kocht je hem voor dat geld? In China of gewoon in NL?

• jpv91
quote:
neanderthaler schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:30:
[...]

Waar kocht je hem voor dat geld? In China of gewoon in NL?
China, gewoon bij Ali :P

• meesje
quote:
Goed zo! In principe ben je wel illegaal bezig. Zowel de verkoper als koper weten dat het namaak betreft met illegale roms. Maar ja, je hebt 'm in ieder geval niet bij een marktplaats scalper gekocht.

meesje wijzigde deze reactie 06-09-2017 18:18 (32%)

• jpv91
Inmiddels ben ik de eigenaar van de orginele NES mini geworden.

Nu heb ik zo'n 2 uur gespeeld en verschillende games geprobeerd maar ik krijg uit niets iets heel raars.
Mijn NES mini gaat zomaar opeens uit, zwart scherm led gaat uit en daarna weer aan maar start niet meer op.

Ik moet de nes van het stroom af halen, even wachten en opnieuw inpluggen voordat deze weer werkt.
Dit is al meerdere malen gebeurd en blijft ook gebeuren.
Ik wordt er helemaal gek van, mijn neppe uit china werkt gewoon beter dan deze originele.
Iemand enig idee hoe dit kan gebeuren? moet ik wellicht de NES mini eerst updaten, als er überhaupt updates voor zijn.

• Arunia
  • Nu online
@jpv91 wat voor adapter gebruik je om hem te voeden? Wellicht dat die te zwak is of goedkope Chinese adapter? Daar klinkt het iig naar.

• MaffeMaarten
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09:14
quote:
jpv91 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:06:
Inmiddels ben ik de eigenaar van de orginele NES mini geworden.

Nu heb ik zo'n 2 uur gespeeld en verschillende games geprobeerd maar ik krijg uit niets iets heel raars.
Mijn NES mini gaat zomaar opeens uit, zwart scherm led gaat uit en daarna weer aan maar start niet meer op.

Ik moet de nes van het stroom af halen, even wachten en opnieuw inpluggen voordat deze weer werkt.
Dit is al meerdere malen gebeurd en blijft ook gebeuren.
Ik wordt er helemaal gek van, mijn neppe uit china werkt gewoon beter dan deze originele.
Iemand enig idee hoe dit kan gebeuren? moet ik wellicht de NES mini eerst updaten, als er überhaupt updates voor zijn.
Dit gebeurde mij ook als ik de usb-poort van m'n tv gebruikte als spanningsbron. Ik zou inderdaad eens een andere adapter proberen. Als je geen praktische stopcontacten in de buurt hebt, zou je zelfs een powerbank kunnen pakker, schijnt ook goed te gaan.
Ik geloof niet dat er ooit updates voor zijn geweest. Zover het publiek officieel weet is de usb poort alleen voor power >:) .

• jpv91
Bedankt voor de tips, ik ga het inderdaad met een ander spanningsbron proberen.
Ik had er gisteren 2 getest, 1 was van de TV zelf.
De ander is van Xtorm: Xtorm adapter
Deze vond ik praktisch gezien ik wellicht in de toekomst meer hardware via USB aansluit en dat kan dan op 1 stopcontact.

Ik moet even kijken of ik ergens een adapter heb die 5V 1A verstuurd.
De Xtorm geeft mogelijk meer en wellicht ook de TV zelf?

• zwik
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20-02 11:32

zwik

randomized

1A geeft aan dat ie dat maximaal kan leveren. Als het apparaat 0,5A vraagt, geeft hij dat. Vraagt het apparaat 1,5A is je adapter te klein bemeten :) .

Als het apparaat meer kan leveren is dat beter dus.

• breminem
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10:06
Hier hebben we V&A voor :) We willen het forum schoonhouden van advertenties en het pluggen daarvan.

Grotman wijzigde deze reactie 16-09-2017 19:49 (80%)

PSN: breminem

• meesje
quote:
Euh..... vraag & aanbod....?
Btw, 'voor aankoopbedrag', erg netjes!

Grotman wijzigde deze reactie 16-09-2017 19:49 (34%)

• YoshiBignose
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 27-01 08:01
Ik krijg een zwart scherm na hackchi.... als ik oude kernel er weer op zet werkt ie gewoon. Iemand dit ook gehad?

When you are dead, you don't know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True