Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• whiteclear
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19:25

Wat zit er in de doos?
  • Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System
  • 1x Nintendo Classic Mini: NES-controller (0.75 meter)
  • HDMI-kabel (1.8 meter)
  • USB-kabel*
  • 30 games voor-geïnstalleerd
* Exclusief voeding voor de USB-kabel. Je kan ook de USB kabel in je TV USB aansluiten voor voeding (bevestigd door mede-Tweakers)

Welke Games zijn voor-geïnstalleerd?
  • Balloon Fight
  • Bubble Bobble
  • Castlevania
  • Castlevania II - Simon’s Quest
  • Donkey Kong
  • Donkey Kong Jr.
  • Double Dragon II - The Revenge
  • Dr. Mario
  • Excitebike
  • Final Fantasy
  • Galaga
  • Ghosts 'n Goblins
  • Gradius
  • Ice Climber
  • Kid Icarus
  • Kirby’s Adventure
  • Mario Bros.
  • Mega Man 2
  • Metroid
  • Ninja Gaiden
  • Pac-Man
  • Punch-Out!! Featuring Mr. Dream
  • StarTropics
  • Super C
  • Super Mario Bros.
  • Super Mario Bros. 2
  • Super Mario Bros. 3
  • Tecmo Bowl
  • The Legend of Zelda
  • Zelda II - The Adventure of Link
Nintendo Classic Mini prijzen en voorraad topic

whiteclear wijzigde deze reactie 25-11-2016 15:00 (13%)

• Bianca
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online
quote:
meesje schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:29:
[...]

Heb je een linkje van de verlengkabel die je hebt besteld?
Ik had er eerst 2 besteld en later nog 1 bij een andere aanbieder.
http://www.ebay.nl/itm/192024487285
http://www.ebay.nl/itm/272444639074

Verzending duurt wel even vanuit China, maar dan ben je wel goedkoper uit dan via markplaats. Mijn bestelde kabels zijn nog onderweg.

Bianca wijzigde deze reactie 25-11-2016 16:51 (16%)

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:57
Nou, hij is afgelopen woensdag heel even op voorraad geweest in Mediamarkt en in Bart Smit, maar volgens binnen 2 uur ook weer weg :'(

Ik moet dan ook wel zeggen dat ik het behoorlijk vervelend vind dat deze "tactieken" toegepast worden. Iedereen, ook Nintendo, weet dat er zoveel mensen deze jaren 80 nostalgie willen beleven, ook weten ze dat dit een ideaal kerstcadeau is....dat ze dan zorgen voor genoeg voorraad...Het begint net apple te lijken. Mijlen ver van te voren iets groots aankondigen en als het zover is geen voorraad hebben. Laten we wel eerlijk zijn; het is maar een emulatortje met een NES-look-a-like omhulsel, that's it.

Maar goed. Ik heb er 2 kunnen krijgen, 1 voor mezelf en 1 om als kerstcadeau aan mijn moeder te geven (ja, ik heb een moeder die ook veel gamet :P) en wacht zelf nog op de verlengkabels die van ebay komen.

EDIT: hier mijn korte review: productreview: Nintendo Classic Mini Grijs review door Deathchant

Deathchant wijzigde deze reactie 27-11-2016 14:52 (9%)

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• Hobbykok
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-03 18:38
Ik heb net bij gamemania die van mij opgehaald, maar ook geen 2e controller nog aanwezig en mijn bestelde usb adapter was in een slechte batch gekomen en ook terug. Dus ik wacht nog op de 2e controller en usb adapter.

Tijdens het ophalen werd er door 2 verschillende mensen telefonisch nog een preorder geplaatst, ding is populair. Ik heb hem 3 weken na het bekend maken dat je kon pre orderen besteld trouwens, was het al weer vergeten.

Ik verkoop hem trouwens zometeen voor 60 euro aan mijn schoonzus, had ondertussen al een nividia shield gekocht (ook erg lastig te krijgen om welke reden dan ook) en daarop ga ik wel een emulator draaien. Het valt me wel op dat veel materiaal slecht leverbaar is momenteel, de nes dus en de nvidia shield en ook de hatchimals voor de kinderen hebben veel moeite gekost, kennelijk nieuwe tactiek om nieuw spul gewild te maken 8)7

Ik hoop trouwens eens op een echt goede mini msx 2, dat zou pas the bomb zijn. Even aangenomen dat ik ook gewoon in basic ermee aan de slag kan enzo. En ook mijn cardridges e.d. kan gebruiken. Maar het liefst wel met hdmi en klein formaat, dat zou echt vet zijn voor mij persoonlijk en ik denk voor alle 40+ tweakers.

Hobbykok wijzigde deze reactie 01-12-2016 18:54 (47%)

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:45
quote:
Jasphur schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:57:
[...]

he Jumpman, jij ook hier. Leuk.

Ik heb nog steeds rete veel plezier met de Mini NES. Heb ondertussen meerdere games al uit gepeeld.
Alleen met Double Dragon blijf ik falen. ;(
Beat the system, die game is zo scripted dat je gewoon als je niet teveel loopt maar steeds kleine pasje maakt de tegenstanders 1 voor 1 op je afkomen. Daarnaast is de spin kick een must om te beheersen als ook de jump knee. Vooral met die laatste kun je een hoop puin ruimen als je steeds goed timed als je neer komt.
Deze game heb ik helemaal lens gespeeld samen met mijn broer op de originele NES.

PVOutput

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17:36

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Voor diegene die een hoesje willen voor vervoer etc, zojuist leverbaar bij bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...ini-nes/9200000065575289/

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

• AnotherWorld
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 30-04 18:42
Vandaag een update gedaan van de Nintendo Classic Mini:
Adventures of Lolo 2, Arkanoid, Batman, Battletoads, Bionic Comando, Bomberman, Bomberman II, Boulder Dash, Castlevania III, Chip & Dale Rescue Rangers, Chip & Dale Rescue Rangers II, Contra, Darkwing Duck, Double Dragon, Double Dragon III - The Sacred Stones, Ducktales, Ducktales II, Fester's Quest, Kung Fu, Megaman III, Metal Gear, Metal Storm, Ninja Gaiden II, Ninja Gaiden III, Puzznic, Rampage, River City Ransom, Snake Rattle 'n Roll, Solomon's Key, Solomon's Key II, Super Dodge Ball, Talespin, Teenage Mutant Ninja Turtles, Teenage Mutant Ninja Turtles II - The Arcade Game en Tetris erbij _/-\o_

Ik denk dat hij zo compleet is :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AnotherWorld
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 30-04 18:42
quote:
micmulder schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:56:
[...]

Update, hoe heb je dat gedaan?
Door het programmaatje genoemd door PsYgHo. Ik wist niet zeker als dat hier genoemd mocht worden. Al word er wel over gesproken in de nieuwsfeed. Ten eerste kreeg ik wel adware meldingen dus ik heb het programma opgestart op een pc die niet in gebruik was zonder internet. Maar zoals het er nu uitziet zijn het valse meldingen. Ik twijfelde enorm om het te doen omdat het nog in beta is.

Het programma is erg gebruiksvriendelijk. Bijna tot op het punt dat iedereen het zou kunnen doen. Twee knopjes drukken (Dump kernel, flash custom kernel) en je kan beginnen. Het programma doet ook een checkum als je kernel de goede versie is. Die van mij was exact hetzelfde als van de maker. Maar er zijn berichten dat sommigen een error kregen dat die een andere kernel er op hebben staan. Dan gaat het niet werken. Slechts een paar keer werkte het spel niet ideaal zoals de Europese Battletoads maar door het te vervangen door de Amerikaanse versie was het snel opgelost. Mensen die denken allemaal Japanse import spellen er op te zetten, jammer maar helaas. Die zullen niet allemaal werken omdat de emulator van de NES Mini niet alle mappers ondersteund. Daarom zal Gradius 2 bijvoorbeeld niet werken op de originele software. Voor mij niet zo interessant maar toch goed om te weten.

• Bluebe
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 22:10

Bluebe

Roar

Moet zeggen echt top dat je er nog meer spellen op kan zetten, vergroot het speel plezier aanzienlijk :) Al weer de nodige uurtjes in Turtles, Megaman 4 en Rescue Rangers gestopt. Valt echt vies tegen soms hoe moeilijk sommige spellen zijn.

• PsYgHo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18-05 22:20
Modbreak:
Linken of vragen naar onofficiële bronnen van software met copyright, gratis of niet, is niet toegestaan.
Lees de Algemene voorwaarden (art. 4.2.v) voor meer info.

Ircghost wijzigde deze reactie 27-06-2017 09:40 (78%)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• PsYgHo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18-05 22:20
Modbreak:
Linken of vragen naar onofficiële bronnen van software met copyright, gratis of niet, is niet toegestaan.
Lees de Algemene voorwaarden (art. 4.2.v) voor meer info.

Ircghost wijzigde deze reactie 27-06-2017 09:40 (90%)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
Jongens, dat komt omdat jullie nu wat ouder zijn dan toen ;) Ik merk hetzelfde; ik kon nog alle geheime dingetjes vinden, maar het reageren gaat iets langzamer en je bent motoriek-gezien minder handig ;)

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• BadpunK
  • Laatst online: 22:29

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

quote:
Deathchant schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 23:05:
Jongens, dat komt omdat jullie nu wat ouder zijn dan toen ;) Ik merk hetzelfde; ik kon nog alle geheime dingetjes vinden, maar het reageren gaat iets langzamer en je bent motoriek-gezien minder handig ;)
oh noes! ik maar denken dat het aan de console lag. daar gaat mijn excuus! :+

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• paulb_nl
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15-05 00:43
Dat die speller nu moeilijker zijn ligt voor een groot gedeelte aan de input lag inderdaad. Tegenwoordig heb je met een TV die niet op gamemodus staat meestal meer dan 100ms vertraging. Daarbij opgeteld dat de NES mini 32ms meer vertraging dan de originele NES heeft, dan lijkt het spel opeens veel moeilijker te zijn dan vroeger.

Als je met de NES mini op een monitor speelt zal het waarschijnlijk opeens een stuk makkelijker zijn.

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:58

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

quote:
Polycom schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:02:
Ik heb bij onlinekabelshop een 1,8m verlengkabel gekocht (langer heb ik niet nodig). Ik had geen zin om 2 weken erop te moeten wachten :P
Die die ik uit China had besteld was er in een week al! 2m verlengkabeltje voor €1. Werkt perfect. :)
quote:
lennox-06 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:42:
waar kan ik nog een originele controller vinden voor een zachtere prijs dan de pricewatch ?

ik zie dat mensen de Nintendo hacken en 600 spellen erop zetten, kan je de Nintendo daarna naar zijn originele status zetten ? ik vind het eigenlijk zonde om het te hacken.
Tja... Origineel... Tegelijk met die bovenstaande verlengkabel heb ik ook uit China een controller besteld (met 2m kabel). Daar moet ik kennelijk wat langer op wachten want die is er nog niet. :D Niet dat ik momenteel een P2 heb om samen spelletjes mee te doen, tenzij mijn kat opeens wil gaan gamen of zo... _o- Maar gewoon wel handig om er een tweede controller bij te hebben voor het geval dat. Die kostte trouwens €5.

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

• BadpunK
  • Laatst online: 22:29

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

quote:
lennox-06 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:52:
[...]

mag ik een linkje van die namaak controller ?
https://nl.aliexpress.com...sic-Mini/32781287518.html?

BadpunK wijzigde deze reactie 28-02-2017 17:46 (5%)

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• breaker.evert
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:51
Voor de mensen die de kabel van de controller te kort vinden heb ik een eenvoudig tip.

Neem een power bank en neem een langere HDMI kabel. Kan je lekker gamen op de bank.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
quote:
lennox-06 schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:49:
[...]

de save gaat weg bij mij nadat ik nes mini uitzet, hoort dat zo ?
Dat is niet de bedoeling. Je kan 'saven' door op de reset knop te drukken en dan met de pijltjes toets één van de 4 slots te kiezen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-05 00:17
quote:
Musta schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 00:37:
weet niet of mensen hier de originele controller nog zoeken, maar hij was zonet nog op amazon fr te vinden voor 27 euro. Als je snel bent kan je er eentje bemachtigen
Deze heb ik gisteravond ook besteld, € 50,00 voor twee controllers inclusief verzenden is aan de prijs. Je moet wat, wil je nog een originele controller.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hobbykok
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-03 18:38
quote:
Gim schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:07:
Ik ga nu dan al snel naar forum activiteit kijken e.d. naast iemands verhaal.
voor verkopen is vraag & aanbod hier, svp niet in dit topic dit soort meldingen zetten. Handel het gewoon af, straks ontstaat hier een pagina lange discussie aan wie je hem hebt verkocht.

Hobbykok wijzigde deze reactie 04-06-2017 10:35 (15%)

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:04

Gynnad

* * *

quote:
meesje schreef op maandag 26 juni 2017 @ 18:57:
Wie is er handig met het maken van een nieuw topic? ;-)
[SNES] Super Nintendo Entertainment System Mini Topic

Gynnad wijzigde deze reactie 26-06-2017 19:43 (49%)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16-05 08:46
quote:
Arunia schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:12:
Awesome! Meteen preorder en extra controller zodra het kan.
Extra controller zit er al bij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:03
quote:
lennox-06 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:00:
waar kan ik een 3M verlengsnoer bestellen voor mijn nes mini ?
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.S81KVD

De bestelling heeft wel ongeveer 3 weken geduurd. Vanochtend een tweede exemplaar besteld.

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:03
quote:
nnndoh schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:22:
Wat vinden jullie van deze best wel goede namaak ?

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1402501
die heb ik blijkbaar vandaag ontvangen via aliexpress ( was eigenlijk wel te verwachten ).
Ik vind de namaak er bedrieglijk echt uit zien. Zonder ze naast elkaar te houden zijn er maar een paar dingen die echt afwijken. Zie ook: https://m.imgur.com/a/jQKT1

Op marktplaats heb ik er al een paar gespot. Ik meld ze aan bij MP. Je ziet nu dat veel verkopers (bewust?) geen foto maken van de achterkant van de verpakking. Dan is fake direct herkenbaar: geen afgeronde hoekjes en onjuiste plaats gele bolletjes tussen de titels.

meesje wijzigde deze reactie 07-08-2017 21:39 (7%)

• jpv91
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14-03 17:30
quote:
neanderthaler schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:30:
[...]

Waar kocht je hem voor dat geld? In China of gewoon in NL?
China, gewoon bij Ali :P

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:49
@jpv91 wat voor adapter gebruik je om hem te voeden? Wellicht dat die te zwak is of goedkope Chinese adapter? Daar klinkt het iig naar.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:34

Mauz1978

Console War Veteran

http://dscomics.nl Stem op mij! Via http://stripglossy.nl/dennis-spaans/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:34

Mauz1978

Console War Veteran

Vandaag mijn NES ontvangen van de nieuwe batch! Voor 70 euries, prima prijs, leuk ding, alleen die controller is belachelijk kort! Maar goed, geen scalper prijzen voor mij ;)...

http://dscomics.nl Stem op mij! Via http://stripglossy.nl/dennis-spaans/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:49
@Mauz1978 Je kan via AliExpress verlengkabels bestellen. Zijn dezelfde als voor de Wii nunchuck.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• tim427
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08:02

tim427

Turbulence!

• Hawk86
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 01-01 22:47
quote:
Met de hoop op doorverkoop of 1 extra voor een vriend/familielid?
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True