Geen idee of ik op die pagina kwam, niet op gelet eerlijk gezegd.oNo schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:47:
Voor degene die bij wehkamp heeft besteld en GEEN bevestigingsmail heeft gehad. Ben je wel op de bedanktpagina uitgekomen? De bevestigingsmail moet je altijd krijgen!
En voor degene die voor achteraf betalen heeft gekozen en vervolgens verplicht werd om via ideal te betalen. Het bericht bij de bevestiging klopt wel.
Heb gebeld met Wehkamp en m'n order stond goed in het systeem, lag alleen bij de financiële afdeling, bevestiging zou alsnog komen later vandaag.
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Ja als je terug leest zie je dat ze gelijk weg warenOpperclowntje schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:14:
Het lukt mij niet meer om te pre-orderen bij Wehkamp. Ik denk dat ze hem er al weer af hebben gehaald?
De bevestigingsmail wordt dan wat later verstuurd (nadat de order achteraf is bijgewerkt met de betalingsstatus)
Goed dat zn nummer er bij staat, die gaat veel gebeld wordenm.lammers schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:16:
https://link.marktplaats.nl/m1178705893 De eerste zijn al gespot
Beste ,
Helaas is het niet (meer) mogelijk om de SNES te pre-orderen. Wij hebben vanochtend een kleine voorraad online gehad en deze is helaas binnen enkele minuten volledig uitverkocht. Ik kan je aanraden om de website in de gaten te houden.
Hopende hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Servicedesk Webshop/Winkel
INTERTOYS HOLLAND B.V.
Hessenbergweg 8
1101 BT Amsterdam
From DEC to Dragon.
Net of iemand nu een pre-order gaat overnemen.Zspirit schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:18:
[...]
Goed dat zn nummer er bij staat, die gaat veel gebeld worden
zeker niet zolang coolbue nog altijd 40 euro goedkoper is.NotSoSteady schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:52:
[...]
Net of iemand nu een pre-order gaat overnemen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Bij coolblue is ie toch gewoon 99,-? Echter niet op voorraad.Kevinp schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:06:
[...]
zeker niet zolang coolbue nog altijd 40 euro goedkoper is.
Jij bent denk ik in de war met coolshop
En zo komen goede bedrijven dus aan een slechte naam, even snel lezen en denken dat het van Coolblue komt.Partypsych schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:08:
[...]
Bij coolblue is ie toch gewoon 99,-? Echter niet op voorraad.
Denk inderdaad in de war met coolshop, maar over Coolblue...Partypsych schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:08:
[...]
Ik neem aan dat zij het net zo doen als met de Nintendo Switch toentertijd, ze gooien de pre-order pas open als zij weten hoeveel stuks ze ontvangen.
Nadeel was toen dat het allemaal wat later te pre-orderen was, voordeel was echter dat iedereen met een pre-order zeker was van een Switch.
Ik heb dit wel vaker gezien, verwacht dat er nog meer dan genoeg pre-order mogelijkheden zullen komen (ook bij partijen waar dit al mogelijk is geweest).Kevinp schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:06:
[...]
zeker niet zolang coolbue nog altijd 40 euro goedkoper is.
Sorry, maar het punt blijft hetzelfde.Partypsych schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:08:
[...]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Maw. Game Mania doet voorlopig niet aan pre-orders tot zolang ze niet weten hoeveel ze er gaan krijgen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
tekst game maniaDarthDavy schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:46:
https://www.gamemania.be/...intendo-classic-mini-snes
Maw. Game Mania doet voorlopig niet aan pre-orders tot zolang ze niet weten hoeveel ze er gaan krijgen.
Reserveren?
Onze telefoon stond op de ochtend van de aankondiging meteen roodgloeiend met de vraag wanneer hij gereserveerd kan worden bij Game Mania. Een begrijpelijk scenario als je weet dat iedereen die naast de Classic Mini NES greep nu zit te azen op een exemplaar. Helaas kunnen we op dit ogenblik geen zekerheid bieden voor aangenomen reserveringen. Game Mania wacht vol spanning het aantal stuks af dat er uiteindelijk beschikbaar zal zijn voor onze klanten. In een officieel bericht wou Nintendo de gemoederen alvast bedaren door te melden dat er aanzienlijk méér SNES consoles beschikbaar zullen zijn in vergelijking met de NES. Omdat we geen garantie kunnen geven voor pre-orders hebben we besloten om nog geen reserveringen te noteren op de SNES. We willen jullie daarom vragen om onze website nauw in de gaten te houden om kans te maken op jouw exemplaar.
Dit was toch al op voorhand te voorspellen

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nintendo en voorraad.Jumpman schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:07:
Alles wijst er op dat Nintendo dit jaar met de SNES Classic Mini een andere strategie voert dan met de NES Classic Mini vorig jaar. Ook geeft Nintendo dit jaar zelf aan dat er veel meer geproduceerd gaat worden. Waarschijnlijk draaien na het succes van vorig jaar de fabrieken al volop productie op de SNES Classic Mini, waar ze vorige jaar bij introductie maar één grote batch ter beschikking hadden. Nintendo is ook niet achterlijk en ziet dit als mooie PR om ‘overal’ weer een Nintendo in huis te krijgen.
Dat. Vergeet ook niet dat ze al aangeknodigd hebben om tot eind 2017 te produceren. Wat is er eind 2017 nog? Sinterklaas, kerst, etc... Dit is een mooi kado voor die periode, zeker voor mensen die met de SNES zijn opgegroeid maar misschien ook wel voor jongere kinderen... Ik denk dat als je in de markt bent door bijv. een Nintendo DS dat dit voor kerst ook een mooie optie kan zijn...Jumpman schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:07:
Alles wijst er op dat Nintendo dit jaar met de SNES Classic Mini een andere strategie voert dan met de NES Classic Mini vorig jaar. Ook geeft Nintendo dit jaar zelf aan dat er veel meer geproduceerd gaat worden. Waarschijnlijk draaien na het succes van vorig jaar de fabrieken al volop productie op de SNES Classic Mini, waar ze vorige jaar bij introductie maar één grote batch ter beschikking hadden. Nintendo is ook niet achterlijk en ziet dit als mooie PR om ‘overal’ weer een Nintendo in huis te krijgen.
Ik denk niet dat dit meer dan een hobbyprojectje is voor Nintendo. Anders hadden ze het wel aangekondigd op de E3 of in een direct, in plaats van stilletjes via hun Twitter.Jumpman schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:07:
Het stilzetten van de NES mini was vast wel omdat deze eraan kwam. Ik denk dat het ding aan de binnenkant vrijwel het zelfde is als de NES. Die was ook al in staat om SNES games af te spelen (als je een Classic controller had, anders mistte je knoppen
Speelde deze ook de games die vroeger gebruik maakten van de FX chip moeiteloos af?BlackMage schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:12:
[...]
Ik denk niet dat dit meer dan een hobbyprojectje is voor Nintendo. Anders hadden ze het wel aangekondigd op de E3 of in een direct, in plaats van stilletjes via hun Twitter.
Het stilzetten van de NES mini was vast wel omdat deze eraan kwam. Ik denk dat het ding aan de binnenkant vrijwel het zelfde is als de NES. Die was ook al in staat om SNES games af te spelen (als je een Classic controller had, anders mistte je knoppen)
Een beetje wishful thinking daar. Nintendo heeft dat nog nooit gedaan en ik zie geen reden waarom het dit keer anders zou zijn. Waarom zou het anders zijn? Omdat ze het zeggen??? Hahaha, eerst zien en dan geloven zei de blinde. De terughoudendheid van een BOL en een Game Mania bewijst ook dat ze er niet al teveel vertrouwen in hebben en ik denk dat deze bedrijven zeker hun handen niet willen verbranden aan teveel pre-orders te nemen.Jumpman schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:07:
Ik herinner mij toen ik mijn exemplaar van de NES mini ging afhalen en ik mijn extra controller niet kreeg de opmerking kreeg: "wees blij dat je een NES mini hebt tenminste, we hadden meer dan 300 pre-orders aangenomen en maar 40 van die dingen binnengekregen. Controllers zelfs maar 10." Dat is als retailer uiteraard ook niet leuk.
Zover ik weet; niet moeiteloos. Met een overclock ging het wel. Maar ze gebruikten RetroArch met een SNES core, en die zijn natuurlijk niet echt geoptimaliseerd voor dat platform.Jumpman schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:18:
[...]
Speelde deze ook de games die vroeger gebruik maakten van de FX chip moeiteloos af?
Oh, dat zou wel erg jammer zijn. Anders was het lekker dichtbij geweest.Nopheros schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:17:
Gameshop twente zojuist gebeld, ze verwachten helemaal geen consoles te krijgen omdat Nintendo alleen aan "de grote jongens" zou leveren. Jammer.
"Beste #####,
Je hebt bij ons een bestelling geplaatst waarbij we je hebben aangegeven dat onderstaand(e) artikel(en) direct leverbaar waren. Het spijt ons vreselijk, maar bij het verwerken van je bestelling blijkt nu dat deze toch niet leverbaar is. Het gaat om de volgende artikelen:
Nintendo Classic Mini: Super
Wij begrijpen hoe vervelend dit voor je is. Onder mijn bestellingen vind je de actuele verwachte levertijd. Je krijgt natuurlijk bericht wanneer de bestelling voor je beschikbaar is."
Edit: geen problemen, ik lees half, my bad
Meer een bevestiging juist dit.
[ Voor 6% gewijzigd door R4m0n_46 op 28-06-2017 15:38 . Reden: Half lezen ]
Die kreeg ik ookR4m0n_46 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:34:
Krijgt een vriend van me zojuist van Wehkamp..
"Beste #####,
Je hebt bij ons een bestelling geplaatst waarbij we je hebben aangegeven dat onderstaand(e) artikel(en) direct leverbaar waren. Het spijt ons vreselijk, maar bij het verwerken van je bestelling blijkt nu dat deze toch niet leverbaar is. Het gaat om de volgende artikelen:
Nintendo Classic Mini: Super
Wij begrijpen hoe vervelend dit voor je is. Onder mijn bestellingen vind je de actuele verwachte levertijd. Je krijgt natuurlijk bericht wanneer de bestelling voor je beschikbaar is."
Misschien dat ze perongeluk dat eventjes op de site hadden staan en daarom hebben ze nu maar het zekere voor het onzekere genomen en iedereen gemailt.
helemaal niks maar sommige mensen lezen alles maar half.MadDogMcCree schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:37:
Wat is het probleem dan? Wehkamp stuurt deze mail om aan te geven dat hij de 29ste september pas beschikbaar is.
My bad, lees niet goed kennelijk, dacht in de vlugheid dat het ff om een annulering gingMadDogMcCree schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:37:
Wat is het probleem dan? Wehkamp stuurt deze mail om aan te geven dat hij de 29ste september pas beschikbaar is.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zeror schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:07:
Ik vraag mij trouwens af wat ze met het cartridge slot gaan doen in het model. Zal dat gewoon dicht gemaakt zijn of gaat het nog een doel krijgen?

Ik neem aan dat die dicht zit. Dat is met de NES ook zo, je kan dat klepje goed zien, maar dat zit gewoon aan de rest van de case vast.Zeror schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:07:
Ik vraag mij trouwens af wat ze met het cartridge slot gaan doen in het model. Zal dat gewoon dicht gemaakt zijn of gaat het nog een doel krijgen?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Als ze slim zijn dan bouwen ze een mini-cartridge voor het toevoegen van meer games, van bijv. 3rd party uitgevers. ~20 euro voor een cartridge met zo'n 4 extra games zie ik persoonlijk best zittenZeror schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:07:
Maar dat doen ze vast niet
Helaas heeft de leverancier nog geen verwachte leverdatum aangegeven.
Dit product is momenteel niet beschikbaar, maar je kunt je inschrijven, zodat je kunt zien wanneer het product weer beschikbaar is.
Asus Zenbook i7 256gb
Al bouwen ze er een microSD slot in om je SNES save-files mee te kunnen nemen naar vrienden. Het zou leuk zijn als het een doel zou hebben.BlackMage schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:12:
[...]
Als ze slim zijn dan bouwen ze een mini-cartridge voor het toevoegen van meer games, van bijv. 3rd party uitgevers. ~20 euro voor een cartridge met zo'n 4 extra games zie ik persoonlijk best zitten![]()
Maar dat doen ze vast nietIk denk dat het gewoon vast zit.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dus geen ruimte voor de goede oude GAMEGENIESpike_wolf schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:11:
[...]
Ik neem aan dat die dicht zit. Dat is met de NES ook zo, je kan dat klepje goed zien, maar dat zit gewoon aan de rest van de case vast.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Hakchi2 waarmee je voor de NES mini extra roms erop kon zetten had iig de mogelijkheid voor game genie codes. Ik ga ervan uit dat de snes mini net zo makkelijk te kraken is.Destianto schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:15:
[...]
Dus geen ruimte voor de goede oude GAMEGENIE
[afbeelding]
Je kan net zo goed je hele snes mee nemen naar vriendenZeror schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:15:
[...]
Al bouwen ze er een microSD slot in om je SNES save-files mee te kunnen nemen naar vrienden. Het zou leuk zijn als het een doel zou hebben.
Maar ze kunnen vrij eenvoudig de functionaliteit uitbreiden. Opslagcapaciteit is geen issue (alle snes-games bij elkaar komt niet eens op 1gb) en er komen ook nooit meer "nieuwe" games voor uit, dus ze kunnen letterlijk elk SNES spel er op kwijt, maar dan afgeschermd. Dan koop je cartridges met een NFC-chip (zoals amiibo) om die games te unlocken (zolang ze in de cartridgeslot zitten). Daardoor zijn de productiekosten van de cartridges goedkoop genoeg om flink wat winst te maken als ze bijv. 20 euro zouden kosten.
Niet volledig mijn idee, inspiratie van iemand (naam kwijt) die op deze manier met een raspberry een hele vette nes heeft gemaakt
Update: Momenteel is de SNES Classic nergens op voorraad. Game Mania heeft op Twitter later weten dat de SNES Classic Mini vermoedelijk aanstaande zaterdag te bestellen is via de website.
Ook even Intertoys in het centrum opgebeld, zij deden echter helemaal niet aan inschrijvingen omdat ze niet weten hoeveel ze er binnen krijgen. Wellicht op een later moment wel, maar nu nog niet.
Ik heb zo'n idee dat dit net zo'n drama gaat worden als met die NES Classic Mini.

Ze zouden er nog tig spellen op kunnen zetten. En dan een NFC scanner in het apparaat zodat je deze extra spellen met een amiibo kunt unlocken. Zou wel tof zijn.BlackMage schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:27:
[...]
Je kan net zo goed je hele snes mee nemen naar vrienden
Maar ze kunnen vrij eenvoudig de functionaliteit uitbreiden. Opslagcapaciteit is geen issue (alle snes-games bij elkaar komt niet eens op 1gb) en er komen ook nooit meer "nieuwe" games voor uit, dus ze kunnen letterlijk elk SNES spel er op kwijt, maar dan afgeschermd. Dan koop je cartridges met een NFC-chip (zoals amiibo) om die games te unlocken (zolang ze in de cartridgeslot zitten). Daardoor zijn de productiekosten van de cartridges goedkoop genoeg om flink wat winst te maken als ze bijv. 20 euro zouden kosten.
Niet volledig mijn idee, inspiratie van iemand (naam kwijt) die op deze manier met een raspberry een hele vette nes heeft gemaakt
Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. Retailers hebben nog helemaal geen of weinig informatie van Nintendo binnen gekregen en plaatsen allemaal een kleine hoeveelheid online (enkele tientallen), om maar zichtbaar te zijn. Het ding is net aangekondigd en Nintendo zal haar productie baseren op de vraag die er naar is bij enkele grote retailers.DedSec85 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:43:
Vanmiddag nog even langs de plaatselijke Intertoys geweest met de vraag of ik al kon inschrijven....nee, dat was niet mogelijk want ze hadden al teveel inschrijvingen binnen.![]()
Ook even Intertoys in het centrum opgebeld, zij deden echter helemaal niet aan inschrijvingen omdat ze niet weten hoeveel ze er binnen krijgen. Wellicht op een later moment wel, maar nu nog niet.
Ik heb zo'n idee dat dit net zo'n drama gaat worden als met die NES Classic Mini.
Ik zou er niet eens van staan te kijken dat de productie nog moet starten. De release is pas over 3 maanden. Nintendo zal vast een schaarse veroorzaken, maar zo slecht als bij de NES Mini zie ik het niet gebeuren.
Voor de duidelijkheid, er is nog geen EAN code voor dit product. De pre-orders die mogelijk zijn geweest zijn niets meer dan minimale prognoses van Intertoys en Wehkamp.
[ Voor 6% gewijzigd door MadDogMcCree op 28-06-2017 16:58 ]
Inderdaad, voor zoekmachine optimalisatie is het ook niet onlogisch om er vroeg bij te zijn als winkel.MadDogMcCree schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:55:
[...]
Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. Retailers hebben nog helemaal geen of weinig informatie van Nintendo binnen gekregen en plaatsen allemaal een kleine hoeveelheid online (enkele tientallen), om maar zichtbaar te zijn. Het ding is net aangekondigd en Nintendo zal haar productie baseren op de vraag die er naar is bij enkele grote retailers.
Ik zou er niet eens van staan te kijken dat de productie nog moet starten. De release is pas over 3 maanden. Nintendo zal vast een schaarse veroorzaken, maar zo slecht als bij de NES Mini zie ik het niet gebeuren.
Voor de duidelijkheid, er is nog geen EAN code voor dit product. De pre-orders die mogelijk zijn geweest zijn niets meer dan minimale prognoses van Intertoys en Wehkamp.
Daar vooral niet bestellen zou ik zeggen, ik zou de switch bij hun ook direct krijgen op de dag van de release. Echter hebben ze nooit meer van zich laten horen en toen ik ernaar vroeg werd ik alleen maar raar aangekeken.Nopheros schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:17:
Gameshop twente zojuist gebeld, ze verwachten helemaal geen consoles te krijgen omdat Nintendo alleen aan "de grote jongens" zou leveren. Jammer.

Lost Vikings? Dan hadden ze Blizzard lief moeten aankijken. Maar wellicht heeft Blizzard andere plannen met de franchise.kibber schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:13:
Ik vind het trouwens wel jammer dat er geen Vikings spel bij zit. Hopelijk kan je die later zelf nog toevoegendie heb ik vroeger samen met Mario World, Donkey Kong, Street Fighter en Mario Kart echt grijs gespeeld zeg.
Ze zou eigenlijk pas de 29e beginnen met de lijst, ik hoop dat ik bij deze wel geluk heb.
In het geval van de SNES is dat eerder bruin gespeeldkibber schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:13:
Ik vind het trouwens wel jammer dat er geen Vikings spel bij zit. Hopelijk kan je die later zelf nog toevoegendie heb ik vroeger samen met Mario World, Donkey Kong, Street Fighter en Mario Kart echt grijs gespeeld zeg.

Dit is de US SNES, maar de EU SNES had dit probleem ook. Ik vond er alleen niet onmiddellijk een afbeelding van.
Ik beacht het mij toen ik op verstuur klikte inderdaad ;-). Ook mijn SNES werd na verloop van tijd bruin/geel. Voor de grap nete ven opgezocht hoe dat kwam: http://www.tested.com/tec...tendo-looks-super-yellow/DarthDavy schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:49:
[...]
In het geval van de SNES is dat eerder bruin gespeeld
[afbeelding]
Dit is de US SNES, maar de EU SNES had dit probleem ook. Ik vond er alleen niet onmiddellijk een afbeelding van.
Zometeen op zolder eens op zoek naar mijn oud originele SNES die ik jaren terug op MP op de kop tikte voor 15 euro. Eens kijken hoe het daarmee is

En er zijn stukken uit van eens hard te vallen, maar hij werkt nog altijd!!!
The SNES Gets A Brand-New Game With Unholy Night: Darkness HunterBlackMage schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:27:
en er komen ook nooit meer "nieuwe" games voor uit
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ja en de honderden romhacks die nog gemaakt worden
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Meneer heeft er 250 besteld, toe maar..

enkel nog de mini game boy casettes vinden voor in de snes dan.
Die kabels zijn van de nes mini.

Hier wordt nog steeds al gespeeld op de Super Nintendo.

Daar staan ze al.Geteisem schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:29:
Leuk hoor. Ik heb ook nog een Snes op zolder liggen maar hoort dit niet meer thuis in het Retro topic?
Wat is het verhaal van die zwarte cartridge?
Was Killer Instinct niet altijd een zwarte cartridge? De mijne is ook zwart.kibber schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:32:
Mooie collectie! Dat heeft destijds een klein kapitaal gekost
Even doorsturen naar de Belastingdienst, piept ie wel andersPurple Dolphin schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:39:
[...]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Destijds? Ik heb alles afgelopen jaar gekocht.kibber schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:32:
Mooie collectie! Dat heeft destijds een klein kapitaal gekost
Verder, wil ik best inhoudelijk op zaken in gaan, maar dan in het Goeie oude (retro) consoles topic.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 28-06-2017 21:37 ]
Van mij ook. Gewoon standaard voor Killer Instinct.DarthDavy schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:33:
[...]
Was Killer Instinct niet altijd een zwarte cartridge? De mijne is ook zwart.
Ondermijnt ie meteen z'n eigen handel, wat een kneusPurple Dolphin schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:39:
[...]
Zoveel gaat Nintendo er niet eens producerenPurple Dolphin schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:39:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Niemand weet nog welke aantallen ze krijgen, dus waarschijnlijk hebben ze gewoon rekening gehouden met een kleine voorraad. Bij de Wehkamp en Intertoys zijn dit soort dingen altijd goed geregeld, niks om je zorgen over te maken.Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:15:
Iemand een idee hoe 'hard' preorders bij de wehkamp zijn? Vanmorgen besteld en betaald, zie dat ze nu op uitverkocht staan. Hoe groot is de kans dat je 'm dan echt krijgt? Thanks!
Vorig jaar kregen mensen van zowel Wehkamp als Intertoys hun preorder niet binnen.NotSoSteady schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:17:
[...]
Niemand weet nog welke aantallen ze krijgen, dus waarschijnlijk hebben ze gewoon rekening gehouden met een kleine voorraad. Bij de Wehkamp en Intertoys zijn dit soort dingen altijd goed geregeld, niks om je zorgen over te maken.
Ik kreeg alleen de extra NES controllers niet. De console wel.Hawk86 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:44:
[...]
Vorig jaar kregen mensen van zowel Wehkamp als Intertoys hun preorder niet binnen.
Dan zou ik me wel zorgen maken.Hawk86 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:44:
[...]
Vorig jaar kregen mensen van zowel Wehkamp als Intertoys hun preorder niet binnen.
Heb je ook bronnen of roep je gewoon wat omdat het interessant klinkt?Vinnocchio schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:01:
Frankrijk schijnt er slechts 160.000 te krijgen
Inderdaad ze worden nog tot eind 2017 geleverd. Ik snap die hele paniekerige sfeer hier dan ook niet zo. Volg dit topic en je krijgt er vanzelf een.Hawk86 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:54:
Maak jezelf niet nu al helemaal gekals je er echt 1 wil dan kan je er altijd aankomen, het kost je alleen wat meer.
Ja neogaf ongelovige ThomasHawk86 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:04:
[...]
Heb je ook bronnen of roep je gewoon wat omdat het interessant klinkt?
Ik denk dat t komt doordat heel veel mensen de mini nes hebben misgelopen door geen pre-order hebben gedaan.NotSoSteady schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:38:
[...]
Inderdaad ze worden nog tot eind 2017 geleverd. Ik snap die hele paniekerige sfeer hier dan ook niet zo. Volg dit topic en je krijgt er vanzelf een.
Heb nu een bij Wehkamp ge pre-orderd en reservering bij lokale intertoys.
Hopelijk krijg ik er 1.. zo niet, pech gehad.. geen paniek.
Als ik ze alle 2 krijgt, kan ik 1 retour doen (maar denk er ook aan 1 kado te doen aan ee vriend of familie)
Ik heb geen pre-order geplaatst voor de Classic Mini: NES en daarna nog vele malen de kans gehad om er 1 te bestellen.Eek2nd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:13:
[...]
Ik denk dat t komt doordat heel veel mensen de mini nes hebben misgelopen door geen pre-order hebben gedaan.
Heb nu een bij Wehkamp ge pre-orderd en reservering bij lokale intertoys.
Hopelijk krijg ik er 1.. zo niet, pech gehad.. geen paniek.
Als ik ze alle 2 krijgt, kan ik 1 retour doen (maar denk er ook aan 1 kado te doen aan ee vriend of familie)
Xbox: SendexNL
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2017 07:29 ]
Don't worry, neem aan dat dit alles te maken heeft met het feit dat er niet meer gepreordered kan worden bij Wehkamp.
PSN: breminem
Als je dit soort dingen gaat roepen zonder een officiele bron dan voegt het weinig toe.Vinnocchio schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:04:
[...]
Ow lol weer zo'n niets toevoegende post.
Ik kan ook zeggen dat het schijnt dat ze er 15 in Nederland krijgen, je hebt er vrij weinig aan.
De 160.000 lijkt mij sterk aangezien de Switch 105.000 keer verkocht werd in Frankrijk bij de lancering.
Zie bron: http://nintendoeverything...for-a-console-in-history/
[ Voor 12% gewijzigd door Hawk86 op 29-06-2017 07:43 ]
Verwijderd
Dank voor het checken!breminem schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:37:
Staat bij mij ook bij mijn Wehkamp bestelling.
Don't worry, neem aan dat dit alles te maken heeft met het feit dat er niet meer gepreordered kan worden bij Wehkamp.
Zoiets hoopte ik al! Ik ben allang blij dat ik eindelijk eens op het juiste moment online was, voor de Mini NES heb ik namelijk moeten leuren bij GM en de plaatselijke Intertoys. Ik kreeg hem alsnog, maar met maanden vertraging.
Voor onze niets toevoegende, ongelovige Thomas dan:Hawk86 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:42:
[...]
Als je dit soort dingen gaat roepen zonder een officiele bron dan voegt het weinig toe.
Ik kan ook zeggen dat het schijnt dat ze er 15 in Nederland krijgen, je hebt er vrij weinig aan.
De 160.000 lijkt mij sterk aangezien de Switch 105.000 keer verkocht werd in Frankrijk bij de lancering.
Zie bron: http://nintendoeverything...for-a-console-in-history/
NintendoHome France:
https://mobile.twitter.co...status/880076204245745665
En France, 160 000 SNES Mini seront disponibles lors du lancement de la console.
[ Voor 36% gewijzigd door Vinnocchio op 29-06-2017 07:54 ]
Ah een twitteraccount van een Nintendofan zonder bron! Super!Vinnocchio schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:53:
[...]
Voor onze niets toevoegende, ongelovige Thomas dan:
NintendoHome France:
https://mobile.twitter.co...status/880076204245745665
[...]
Lol je hebt inhoudelijks echt niks te zeggen of welHawk86 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:54:
[...]
Ah een twitteraccount van een Nintendofan zonder bron! Super!
Hij heeft toch gelijk. Echt betrouwbaar is je bron niet.Vinnocchio schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:55:
[...]
Lol je hebt inhoudelijks echt niks te zeggen of wel
Huh....? Klopt het dat de SNES mini nu van de site van Wehkamp verdwenen is? Link die voorheen werkte geeft nu geen productpagina meer. Zoektocht bij Wehkamp levert niks op.Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:28:
Ik was gisterochtend gelukkig nog op tijd om te bestellen bij Wehkamp, nu staat er onder Mijn Bestellingen onder de bezorgdatum 'uitverkocht'... Zijn er meer mensen die dit hebben? Dat zou ik wel enorm lullig vinden want het geld is al afgeschreven. Ik heb wel gewoon de bevestigingsmail ontvangen toen ik bestelde.
Wat ik je probeer duidelijk te maken is dat je met loze berichten komt die je niet kan onderbouwen.Vinnocchio schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:55:
[...]
Lol je hebt inhoudelijks echt niks te zeggen of wel
Dit gebeurt zo vaak op internet, nu is het een twitteraar die zijn bek een douw geeft en roept dat er 160.000 in Frankrijk worden uitgebracht, zonder enige bron die dat verhaal ondersteunt. Een forumlid (op een groot forum als Neogaf) praat hem na, en voor je het weet gaat iedereen er vanuit dat het de waarheid is.
Je kan het vervelend vinden om te horen, maar dit is precies waarom er zoveel troep op internet staat.
Het maakt helemaal niet uit dat je het zegt, we wonen niet eens in Frankrijk, maar je kan er voor jezelf wel rekening mee houden dat als je wat roept, je zelf eerst uitzoekt of het ook echt klopt (in plaats van als een blinde alles gelijk overnemen).
Meer niet, we hoeven er niet over bezig te blijven.

Doen ze altijd, no worries! Had ik bij de Nes Mini ook.Gim schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:01:
[...]
Huh....? Klopt het dat de SNES mini nu van de site van Wehkamp verdwenen is? Link die voorheen werkte geeft nu geen productpagina meer. Zoektocht bij Wehkamp levert niks op.
Verwijderd
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen