- Mauz1978
- Registratie: Juni 2005
-
Laatst online: 08:26
Doe even rustig mensen. Door jullie zenuwachtig gedoe, gaat juist die prijs omhoog, en gaan mensen woekerprijzen vragen. Elke winkel moet hun voorraadlijsten nog krijgen, en Nintendo produceert extra.
Ze zijn straks in elke winkel te koop: gamemania, mediamarkt, bol etc. Chill out en wacht tot de NL winkels gaan verkopen. En ja, ik wil er ook 1, en ja ik ben de vorige mini helaas misgelopen, maar ik gun ook winkels geen euro extra die hier aan (woekerprijzen) meedoen.
Something under the bed is drooling
Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is
SNES Mini - Levertijden en prijzen