Ik heb hem gister toch echt gepreordered bij Amazon.Hawk86 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:22:
[...]
Erg knap dat mensen er 5 reserveren zonder officiele pre-orders?
Onnodige flame zoals je het nu opschrijft.
[ Voor 79% gewijzigd door Ircghost op 27-06-2017 15:59 ]
@Vincent Dave
Well no shit, de games zijn nou eenmaal 4:3
Well no shit, de games zijn nou eenmaal 4:3
[ Voor 17% gewijzigd door BlackEyedAngel op 27-06-2017 15:46 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Zelf knutsel emulatie is niet leuk maar als Nintendo het zelf aanbied in de originele form dan is dat wel degelijk erg leuk.Vincent Dave schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:39:
Blabla.....
[ Voor 20% gewijzigd door Sir_Hendro op 27-06-2017 16:17 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
DankVincent Dave schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:39:
Oh god, daar gaan we weer. Wat een hype voor brakke emulatie. Leuk! 4:3 games op je breedbeeld spelen!
Veel plezier allemaal.
Weer iemand minder die hem wil aanschaffen...

Reageer of normaal, of reageer gewoon niet.
[ Voor 77% gewijzigd door Ircghost op 27-06-2017 16:01 ]
Vul de volgende keer gewoon een TR in, in plaats van het topic te vervuilen.
[ Voor 83% gewijzigd door Ircghost op 27-06-2017 16:01 ]
Zegt degene met een pixelated Mario als icon uit wss een 4:3 gameVincent Dave schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:39:
Oh god, daar gaan we weer. Wat een hype voor brakke emulatie. Leuk! 4:3 games op je breedbeeld spelen!
Veel plezier allemaal.
Enfin Gamemania wilde niks weten van alvast op de lijst staan, MM idem, Intertoys/BartSmit wel. Ik heb er eentje voor mezelf en eentje voor mijn neefje. Kan die net zoals ik beginnen met dezelfde games
Nu al op voorraad? Zou toch in september zijn?dubstepjoris schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:18:
Inmiddels op-voorraad, coolblue, Game Mania, NedGame, Media Markt en bol open staan. Iemand een idee wanneer we iets kunnen verwachten? Komende dagen ergens?
http://www.xbmcfreak.nl/
neenee, de 'op-voorraad- is een linkje naar een website, niet een indicatie dat hij al "op vooraad" is
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik hoop snel op een placeholder voor Amazon.de .. dan is het alleen nog maar pagina resetten.
Ook maar gereserveerd hier (Tiel je moet ergens wonen Intertoys) nummer 2 dus dat komt wel goed dan.
Dit is wel genoeg voor de mensen die pre-orderen gok ik zo.90710 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:23:
[...]
Ze hebben al gezegd dat ze er meer gaan maken dat de NES Mini, maar hoeveel meer dit is is natuurlijk onduidelijk. Van de NES Mini zijn er 2,3 miljoen verkocht. Ik heb zo een vermoeden dat zelfs 10 miljoen niet genoeg zal zijn.
Plus, deze productie is al veel eerder gestart.
Jammer dat de controllers niet draadloos zijn.. Compatibility met Switch Joycons zou ook mooi zijn geweest..
De NES mini uiteindelijk met wat moeite/geluk kunnen bemachtigen, maar heb ik nog geen uur op gespeeld (te korte draad voor de controller, 8-bit is toch wel echt oude zooi, en als ik dan af en toe game dan liever op de Switch).
De SNES lijkt me ook wel weer interessant, maar zou liever een soort gelijkgeprijsde VC-bundle zien voor op de Switch.
Draadloos is echt een must, hebben ze bij de SEGA classic ook gedaan.
pricewatch: At Games Sega Mega Drive Classic Gaming Console Zwart
De NES mini uiteindelijk met wat moeite/geluk kunnen bemachtigen, maar heb ik nog geen uur op gespeeld (te korte draad voor de controller, 8-bit is toch wel echt oude zooi, en als ik dan af en toe game dan liever op de Switch).
De SNES lijkt me ook wel weer interessant, maar zou liever een soort gelijkgeprijsde VC-bundle zien voor op de Switch.
[ Voor 18% gewijzigd door CyBeRSPiN op 27-06-2017 16:30 ]
Dit is een apparaat wat voor de nostalgie gaat. Daar horen bedrade controllers ook bij. Je kan het niet vergelijken met RetroPi, VC en andere opties, de enige overeenkomst is het feit dat het dezelfde spellen zijn. De ervaring (en hardware) is volledig anders. Ik denk ook dat je met gemak een draadloze third party controller kan aanschaffen straks voor gebruik op de Snes Mini. nemen alleen de kosten weer verder toe..CyBeRSPiN schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:28:
Jammer dat de controllers niet draadloos zijn.. Compatibility met Switch Joycons zou ook mooi zijn geweest..
Draadloos is echt een must.
Ook maar een reservering geplaatst bij de lokale Intertoys. Nog nooit gedaan, dus hopen op het beste.
Gegroet!
Anoniem: 693545
Die link die je plaatst is geen Sega product en is de grootste rotzooi die bestaat. Draadloos via IR waardoor de controller vaak stottert. Slechte muziek emulatie waardoor bijna alles vals klinkt. Geen digitaal beeld, enkel analoog signaal. De nieuwe At Games zou trouwens beter worden met 720p en fatsoenlijk draadloos. Maar die zal meer kosten dan de SNES Mini kost bij de CoolBlueCyBeRSPiN schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:28:
Ik zie het niet?atomix9 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:12:
Beschikbaar via pre-order op Amazon....
Hiero: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B073BVHY3F?
edit: net te laat
[ Voor 5% gewijzigd door Jolly_Jumper op 27-06-2017 17:18 ]
Wat is dan precies het verschil met de pre order gisteren op amazon.co.uk?
https://www.amazon.co.uk/...age_o01_s00?ie=UTF8&psc=1
Dit is namelijk een andere link voor hetzelfde product van dezelfde aanbieder.
Deze is niet te bestellen, die andere wel en hij is een tientje goedkoper.champion16 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:19:
Wat is dan precies het verschil met de pre order gisteren op amazon.co.uk?
Amazon hanteert laagste prijs garantie, en maar 1 per adres, dus als je gisteren voor meer hebt besteld, wordt de prijs gewoon netjes aangepast naar de 69.99.Jolly_Jumper schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:20:
[...]
Deze is niet te bestellen, die andere wel en hij is een tientje goedkoper.
So, das wel heel snel gegaan dan...kibber schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:22:
Zijn al niet meer te bestellen helaas.

Inderdaad
. Vraag is, bij iedereen die nu pre-orders aanneemt, natuurlijk ook of ze nu al weten hoeveel ze binnenkrijgen. Zeer waarschijnlijk niet. Ik denk dat iedereen daarom ook wat terughoudend is met het aannemen van pre-orders. waar je nu ook je bestelling doet, het is een gok.
Nee ze weten vast nog niet hoeveel ze krijgen. Maar het feit dat ze een limiet er aan hangen wil wel zeggen dat ze voorzichtig zijn. Een winkel die gewoon zoveel mogelijk pre-orders wil zal dat niet doen denk ikkibber schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:27:
Inderdaad. Vraag is, bij iedereen die nu pre-orders aanneemt, natuurlijk ook of ze nu al weten hoeveel ze binnenkrijgen. Zeer waarschijnlijk niet. Ik denk dat iedereen daarom ook wat terughoudend is met het aannemen van pre-orders. waar je nu ook je bestelling doet, het is een gok.
Ze baseren zich op de aantallen van vorig jaar. Dus pre-orders zullen wel goed komen grotendeels.kibber schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:27:
Inderdaad. Vraag is, bij iedereen die nu pre-orders aanneemt, natuurlijk ook of ze nu al weten hoeveel ze binnenkrijgen. Zeer waarschijnlijk niet. Ik denk dat iedereen daarom ook wat terughoudend is met het aannemen van pre-orders. waar je nu ook je bestelling doet, het is een gok.
Met wat geld en moeite is het op zich wel draadloos te krijgen. Door een 8Bitdo Retro Receiver te kopen en de controllers met een Wiimote te verbinden kan je ze draadloos gebruiken.CyBeRSPiN schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:28:
Nu te reserveren bij amazon.de. €99,99
https://www.amazon.de/dp/B073BVHY3F
https://www.amazon.de/dp/B073BVHY3F
[ Voor 75% gewijzigd door Ike. op 27-06-2017 18:15 ]
Kan niet laten bezorgen naar nl? Jullie wel bij amazon.de?
Bij mij pakt hij ook geen NL adres...Virtual Reality schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:39:
Kan niet laten bezorgen naar nl? Jullie wel bij amazon.de?
Kom alleen maar https://www.amazon.de/Nin...sr=8-1&keywords=snes+mini tegen en die is niet bestelbaar...
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Klopt, blijkbaar hebben ze aangegeven op de Duitse website dat het apparaat niet geëxporteerd word naar het buitenland

https://www.amazon.de/dp/...gamin0c-21&language=nl_NL
Dit is het artikel, m
aar werkt dus niet...alleen voor DE personen/adressen
Dit is het artikel, m
[ Voor 36% gewijzigd door atomix9 op 27-06-2017 17:43 ]
Wordt niet verzonden naar NL.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Edit.. denk dat ze het artikel alleen op de Duitse markt mogen vrijgeven.
[ Voor 68% gewijzigd door Rammstein op 27-06-2017 17:53 ]
Wel bizar dat een SNES vanuit de UK wel naar nederland kan worden verzonden en vanuit DE niet.P.C.Simonis schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:50:
Geen prime dus geen verzending naar Nederland.
En tot zover de kreet dat Amazon.de nu ook beschikbaar is voor Nederlanders.....ik merk het!

Via amazon.de mag je er één per klant bestellen. Zodra je een tweede wilt toevoegen wordt je bestelling aangepast:
"Die Abnahmemenge dieses Artikels ist leider begrenzt. Wir haben Ihre Stückzahl auf die maximal mögliche Abnahmemenge geändert."
"Die Abnahmemenge dieses Artikels ist leider begrenzt. Wir haben Ihre Stückzahl auf die maximal mögliche Abnahmemenge geändert."
Je taalgebruik kan wel wat normaler..atomix9 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:54:
[...]
Wel bizar dat een SNES vanuit de UK wel naar nederland kan worden verzonden en vanuit DE niet.![]()
En tot zover de kreet dat Amazon.de nu ook beschikbaar is voor Nederlanders.....ik merk het!
[ Voor 9% gewijzigd door Ircghost op 28-06-2017 09:43 ]
Thanks, gelukt
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Hier ook gelukt
helaas wel
[ Voor 18% gewijzigd door kibber op 27-06-2017 17:57 ]
Ga niet bij zo'n gare shop bestellen, weet wel precies hoe dat gaat. Ontvangen er zeker 3 stuks en daarna een lullig excuusje.
Hoe bedoel je? Heeft niemand geleerd van de NES mini hysterie? Een beetje cynische/kritische noot wordt meteen als een trollpost gezien. Ook dit apparaatje gaat weer minimaal twee keer over de kop, prima want ik sta er buiten maar niet huilen als de markt verpest wordt door handelaartjes.Boinkie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:43:
[mbr]Reageer of normaal, of reageer gewoon niet.[/]
Yep, ik wacht ook liever op de "grotere" jongens.NotSoSteady schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:58:
Ga niet bij zo'n gare shop bestellen, weet wel precies hoe dat gaat. Ontvangen er zeker 3 stuks en daarna een lullig excuusje.
Nu wel te bestellen op de amazon.de site!
Dus ook naar een NL adres....
Yes nu wel! Bedankt!atomix9 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:11:
Hier ook besteld! Wel voor 101.68 euro?atomix9 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:11:
Kan ik er vanuit gaan dat ie geleverd gaat worden door Amazon DE? Of is het aan te raden nog te pre orderen bij andere bedrijven?
Het lijkt erop dat de definitieve prijs later wordt bepaald... (weet niet helemaal ckers)Aggressor schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:12:
Is 99 euro de advies prijs?
Hier ook besteld via Amazon.de.
De prijs is daar iets hoger door het verschil in BTW met Duitsland als ik t goed heb..
Bedrag wordt later pas door Amazon van de creditcard afgeschreven toch?
De prijs is daar iets hoger door het verschil in BTW met Duitsland als ik t goed heb..
Xbox Live: MarkH
Pas bij verzending.MarkH NL schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:14:

Ik zie nog geen enkele CC afschrijving, dus JA, dat zal welMarkH NL schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:14:
Hier ook besteld via Amazon.de.
*te laat met reactie*
[ Voor 3% gewijzigd door atomix9 op 27-06-2017 18:16 ]
Idd, lijkt alweer uitverkocht te zijn bij Amazon.de
Sjonge doe hem in t wagentje.. ben aan t afrekenen. Error
Grr, ik zag de preorder button op de amazon.de pagina. Direct na het klikken was het al niet mee beschikbaar.
De prijs staat niet vast op 99 euro.P.C.Simonis schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:54:
Ik vind 99 nogal prijzig?
EUR 99,99
(of minder)
Ook maar besteld bij amazon.de. Nu twee pre-orders lopen dus ik wacht het af
. Mocht ik er twee krijgen dan gaat er eentje naar een mede-tweaker 
EDIT: wat mij wel opvalt in de bevestigingsmail van Amazon.de:
Bezorging:
woensdag, 4 oktober -
donderdag, 5 oktober
EDIT: wat mij wel opvalt in de bevestigingsmail van Amazon.de:
Bezorging:
woensdag, 4 oktober -
donderdag, 5 oktober
[ Voor 29% gewijzigd door kibber op 27-06-2017 18:26 ]
De Nintendo store UK verzendt niet naar het buitenland trouwens. Ik kreeg netjes een mail van Nintendo dat ik 'm kon bestellen, maar bij de laatste stap ging het mis. 

Dan plaats ik een pre-order bij jou.kibber schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:25:
Ook maar besteld bij amazon.de. Nu twee pre-orders lopen dus ik wacht het af. Mocht ik er twee krijgen dan gaat er eentje naar een mede-tweaker
[ Voor 47% gewijzigd door Mawlana op 27-06-2017 18:27 ]
Thanks, ik heb er ook eentje kunnen pre-orderen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Thanks. Nu ook besteld bij Amazon. Ben benieuwd of de prijs nog aangepast wordt
Waarom zou de prijs aangepast worden?P.C.Simonis schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:34:
Thanks. Nu ook besteld bij Amazon. Ben benieuwd of de prijs nog aangepast wordt
Mocht de verkoopprijs tegen de verschijningsdatum in prijs verlaagd worden, dan profiteren we daarvan.Anoniem: 693545 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:36:
[...]
Waarom zou de prijs aangepast worden?
https://www.amazon.de/gp/...tails/popup/AL4WJ0LQ6H3QF
[ Voor 11% gewijzigd door Mawlana op 27-06-2017 18:41 ]
Moet je een apart Amazon.de account hebben? Ik heb al een .com en .co.uk account van Amazon.
Die goeie ouwe tijd dat je nog in de rij moest liggen bij de speelgoedwinkel als er een nieuwe console uitkwam...
Ben wel blij dat ik er eentje te pakken heb nu
Ben wel blij dat ik er eentje te pakken heb nu
Ik gebruik mijn UK account voor al m'n bestellingen.DedSec85 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:39:
Moet je een apart Amazon.de account hebben? Ik heb al een .com en .co.uk account van Amazon.
Ik heb er ook eentje besteld via Amazon Duitsland. Ik woon sowieso in Duitsland dus dat maakt het allemaal lekker eenvoudig. Bedankt voor het posten van de link!
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ook besteld via amazon.de
101,65 Eur.
Zou fraai zijn als er nog een prijscorrectie in het voordeel van de consument plaats zal vinden..
101,65 Eur.
Zou fraai zijn als er nog een prijscorrectie in het voordeel van de consument plaats zal vinden..
Ook besteld via Amazon.de. Ik zie bij de bevestiging dat de verzendatum 4. Oktober 2017 - 5. Oktober 2017 is.
Hij komt eind september uit. Heeft iedereen ongeveer dezelfde leverdatum?
Stomme vraag misschien, maar is het niet zo dat we via Amazon.de met duitse handleidingen en/of schermteksten te maken krijgen?
Ik heb hetzelfde staanDedSec85 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:46:
Ook besteld via Amazon.de. Ik zie bij de bevestiging dat de verzendatum 4. Oktober 2017 - 5. Oktober 2017 is.
VielleichtBeempje schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:47:
Stomme vraag misschien, maar is het niet zo dat we via Amazon.de met duitse handleidingen en/of schermteksten te maken krijgen?
Ja dat vraag ik mij ook af. De NES classic mini is in meerdere talen in te stellen. Ik verwacht dat dit bij de Super Nintendo ook zo zal zijn.Beempje schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:47:
Die NES Classic mini is ook in Duits in te stellen zie ik zojuist.
[ Voor 8% gewijzigd door DedSec85 op 27-06-2017 18:52 ]
Zal altijd wel in het Engels zijn hoor. Wellicht boekjes/handleiding in Frans en Duits. Net zoals vroeger toen ik mn Gameboy spullen in Duitsland ging kopen.
Bij mij staat er ook 4-5oktober maar dit is de leveringsdatumDedSec85 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:46:
Besteld via amazon.de
Dezelfde levertijd en prijs als iedereen. Cc is nog niet afgeschreven.
Amazon schrijft pas bij verzending af.extreme schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:54:
Besteld via amazon.de
Dit dussylvesterrr schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:39:
[...]
Mocht de verkoopprijs tegen de verschijningsdatum in prijs verlaagd worden, dan profiteren we daarvan.
https://www.amazon.de/gp/...tails/popup/AL4WJ0LQ6H3QF
Op de dozen van alle Europese versies (bijv. ook die van Amazon.co.uk) staat het USK embleem (voor de leeftijd), naast die van PEGI en vermoedelijk een Russische.Beempje schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:47:
Daar aan kan je wel zien dat die versie in meerdere regio's wordt verkocht.
Als je alleen USK ziet staan dan moet je je zorgen maken
Thanks. Ja het lijkt me ook logischer/effecienter om voor de hele EU hetzelfde product te kunnen distribueren eigenlijk.BlackMage schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:56:
[...]
Op de dozen van alle Europese versies (bijv. ook die van Amazon.co.uk) staat het USK embleem (voor de leeftijd), naast die van PEGI en vermoedelijk een Russische.
Daar aan kan je wel zien dat die versie in meerdere regio's wordt verkocht.
Als je alleen USK ziet staan dan moet je je zorgen maken
Goed om te weten. Je mag bij Amazon gratis storneren totdat de verzending in gang is gezet
zie bij mijn bestelling.
[ Voor 11% gewijzigd door Rammstein op 27-06-2017 19:03 ]
Op de doos staat tekst in zowel engels als frans. Dus moet wel goedkomenDedSec85 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:50:
[...]
Ja dat vraag ik mij ook af. De NES classic mini is in meerdere talen in te stellen. Ik verwacht dat dit bij de Super Nintendo ook zo zal zijn.
Die NES Classic mini is ook in Duits in te stellen zie ik zojuist.
heb hem ook bij amazon kunnen voorbestellen, verzending naar belgie.
It's dark but I don't want to find the light
Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen