Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-04 20:20
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 07:48:
Had het nog vetter gevonden als Nintendo spellen zou uitbrengen op mini cartridges. Konden ze ws minimaal 10 per stuk voor vragen en elke cartridge zou een collectors item worden. Win-win-win lijkt me.
Kost meer om te produceren om het per game als cartridge te produceren. En als ze extra cash wilden hebben dan waren deze dingen niet gelimiteerd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:05

Nitai

Live the life you love.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:11
90710 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 07:40:
[...]

Dat is goed :)

Hoe controleren jullie websites? Ik heb twee favorieten gemaakt bij mijn favoriete webwinkels:

https://www.gamemania.nl/consoles/PreOrder
https://www.nedgame.nl/spelcomputers/pre-order/

Maar zijn er ook andere tactieken?
Ik hou zelf dit topic en de mediamarkt website in de gaten:

http://www.mediamarkt.nl/...te&view=PRODUCTLIST&page=

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 17:44
90710 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 07:40:
[...]

Dat is goed :)

Hoe controleren jullie websites? Ik heb twee favorieten gemaakt bij mijn favoriete webwinkels:

https://www.gamemania.nl/consoles/PreOrder
https://www.nedgame.nl/spelcomputers/pre-order/

Maar zijn er ook andere tactieken?
Forumdraadje in de gaten houden, mediamarkt/gamemania/nedgame in de gaten houden en in de pricewatch een price alert ingesteld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06 21:35

Deathchant

Don't intend. Do!

Ach, we hebben altijd nog onze beruchte tweaker collega die ze waarschijnlijk weer met de massa gaat inkopen en dan voor 't dubbele gaat verkopen, dus jullie kunnen er altijd wel eentje bemachtigen ;)

Wat ik jammer vind is dat er geen mortal kombat of regulier street fighter II op zit. Maar ja misschien kun je deze ook wel weer midden.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat ze geen bluetooth controllers gebruiken die dan ook op bv de Switch werken.

Maar ja 8bitdo controllers zullen wel weer werken gezien die een adapter voor de NES Mini hebben en die gebruikt dezelfde aansluiting.

Verder heb ik een pre-order bij Amazon UK, maar hun prijs is een stuk hoger dan de adviesprijs (als je het omrekent)

[ Voor 56% gewijzigd door 90710 op 27-06-2017 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 17:39
Deathchant schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:45:
Wat ik jammer vind is dat er geen mortal kombat of regulier street fighter II op zit. Maar ja misschien kun je deze ook wel weer midden.
Street fighter is idd jammer, maar de meeste games die er bij zitten zijn genoeg reden om het te kopen. De NES heeft ook een heleboel games die ik nooit zal spelen.

Ik hoop dat ik deze keer eentje kan bemachtigen, altijd een snes willen hebben toen ik klein was, dus nu de kans en het heeft alle games dat ik zou willen.

Komen al die games ook niet beschikbaar voor de switch? Lijkt me ideaal platform om dergelijke games op te spelen.

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nadat ik het las gisteren heb ik nonstop zitten geeken, hopen dat er snel een preorder gedaan kan worden :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wanneer komt er een voorraadtopic ? zodra ze in nederland te pre-orderen zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-06 12:04
Nog nergens een pre order kunnen vinden dus tot die tijd heeft een topic niet veel zin lijkt me.
Ik post het in ieder geval gelijk als ik m ergens kan pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zspirit schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:16:
Nog nergens een pre order kunnen vinden dus tot die tijd heeft een topic niet veel zin lijkt me.
Ik post het in ieder geval gelijk als ik m ergens kan pre orderen.
Ik ook, nadat ik ff rap zelf zo'n ding heb besteld. Kwam gisteren al niet door het orderproces van game.co.uk :/

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Ik ken mezelf, dat word de hele dag tussen de bedrijven door overal checken... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Daniel36 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:27:
Ik ken mezelf, dat word de hele dag tussen de bedrijven door overal checken... ;)
Ik heb sinds het nieuws van gisteren echt letterlijk al 30x gekeken op alle sites die ik kan bedenken, hopend dat ik dit keer niet naast de boot val net als de NES mini :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:29:
[...]

Ik heb sinds het nieuws van gisteren echt letterlijk al 30x gekeken op alle sites die ik kan bedenken, hopend dat ik dit keer niet naast de boot val net als de NES mini :P
Ik ook, en toch was ik te laat om een pre-order te plaatsen op amazon.co.uk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 12:33
Deathchant schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:45:
Ach, we hebben altijd nog onze beruchte tweaker collega die ze waarschijnlijk weer met de massa gaat inkopen en dan voor 't dubbele gaat verkopen, dus jullie kunnen er altijd wel eentje bemachtigen ;)

De gecensureerde Mortal Kombat op de SNES is toch niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-06 14:10

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syndroom
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-05 09:10
die 80$ vanuit het tweakers artikkel is meestal in staten waar er amper tax op staat..

Wat je zelf doet, heb je toch maar mooi zelf gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:37
Coolblue vraagt voor ieder product vrijwel standaard een tientje meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ja, hun Switches zijn dan ook 350 euro (hoogste prijs die ik tot nu toe bij een winkel ben tegengekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
90710 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:39:
Ja, hun Switches zijn dan ook 350 euro (hoogste prijs die ik tot nu toe bij een winkel ben tegengekomen)
Media Markt en Wehkamp hebben die prijs ook gehanteerd, terwijl de MM nog met 309 begon. :z

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 27-06-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Syndroom schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:38:
die 80$ vanuit het tweakers artikkel is meestal in staten waar er amper tax op staat..
Dat is altijd excl de "vat" tax.

80 dollar omgerekend naar euro en dan 21% btw erop komt neer op 86 euro. Afgerond naar boven is 89 euro een net prijsje.

Maar een tientje meer vind ik niet schrikbarend veel. Je kan natuurlijk uit principe hier bezwaar tegen hebben, maar zijn je principes een SNES mini waard? Ik denk niet dat het veel winkels goedkoper gaan zijn namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 08:59
BlackMage schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:02:
[...]

Dat is altijd excl de "vat" tax.

80 dollar omgerekend naar euro en dan 21% btw erop komt neer op 86 euro. Afgerond naar boven is 89 euro een net prijsje.

Maar een tientje meer vind ik niet schrikbarend veel. Je kan natuurlijk uit principe hier bezwaar tegen hebben, maar zijn je principes een SNES mini waard? Ik denk niet dat het veel winkels goedkoper gaan zijn namelijk :)
80 dollar / pond / euro is wat gecommuniceerd is gisteren.

Als de prijs daadwerkelijk 100 euro is dan ga ik er toch nog even goed over nadenken. Het verschil 80 of 100 is voor mij toch net een principe kwestie ook al is het maar 20 euro. Ik bedoel mijn Raspberry pi met retropi doet exact 1:1 hetzelfde, goed dat ziet er niet zo fancy uit maar om nou 100 euro neer te tellen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
Tim14ww schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:13:
[...]

80 dollar / pond / euro is wat gecommuniceerd is gisteren.

Als de prijs daadwerkelijk 100 euro is dan ga ik er toch nog even goed over nadenken. Het verschil 80 of 100 is voor mij toch net een principe kwestie ook al is het maar 20 euro. Ik bedoel mijn Raspberry pi met retropi doet exact 1:1 hetzelfde, goed dat ziet er niet zo fancy uit maar om nou 100 euro neer te tellen...
Is dat wel gecommuniceerd?

Voor zover ik weet hebben ze alleen een adviesprijs in us dollar gegeven. Maar als ik wat mis hoor ik het graag ;)

En je moet zo'n product als dit niet zien als iets functioneels. Want ja een Pi met behuizing, sd kaart e.d. heb je voor zo'n 50 euro, twee pokken controllers erbij en je zit op het zelfde geld als dit ding. Lakka of RetroPi erop en daarmee heb je een objectief gezien functioneler ding. Maar het is niet origineel/illegaal en mist de Nintendo flair. Alleen dat is al dat geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 13:30
Nevermind

[ Voor 94% gewijzigd door Malfunctions op 27-06-2017 11:32 ]

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BlackMage schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:21:
[...]
Maar het is niet origineel/illegaal en mist de Nintendo flair. Alleen dat is al dat geld waard.
Dit. Of heb je voor 50 euro ook een Pi met SNES behuizing te pakken? Tuurlijk we zijn tweakers en zoiets valt zo eigenhandig in elkaar te zetten. Genoeg roms om te downloaden. Maar het is niet origineel waar zoals Van Es (Van Kooten en de Bie) zo mooi zegt. En dat het makkelijk cashen is voor Nintendo vind ik geen reden om het dan maar voor minder een SNES mini DYI te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:23
Joosie200 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:32:
[...]

Dit. Of heb je voor 50 euro ook een Pi met SNES behuizing te pakken? Tuurlijk we zijn tweakers en zoiets valt zo eigenhandig in elkaar te zetten. Genoeg roms om te downloaden. Maar het is niet origineel waar zoals Van Es (Van Kooten en de Bie) zo mooi zegt. En dat het makkelijk cashen is voor Nintendo vind ik geen reden om het dan maar voor minder een SNES mini DYI te overwegen.
Die behuizingen zijn zo te downloaden...
https://www.thingiverse.com/thing:1496674
https://www.thingiverse.com/thing:1040242

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• riick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-05 14:13
3D printer heeft iedereen ook standaard in huis natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Sorry, maar het gaat er toch juist om dat het van Nintendo is? Dat maakt het speciaal. Ik kan ook wel SNES-games op mijn smartphone spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door NotSoSteady op 27-06-2017 11:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Yeps :Y Goede kans dat er ooit alsnog een Rpi naast komt te staan mocht deze niet gehackt worden (waar ik wel op hoop), maar wil toch gewoon iets 'echts' ivm goed gedeelte van m'n jeugd O+

[ Voor 6% gewijzigd door BlackEyedAngel op 27-06-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:23
NotSoSteady schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:40:
Sorry, maar het gaat er toch juist om dat het van Nintendo is? Dat maakt het speciaal. Ik kan ook wel SNES-games op mijn smartphone spelen.
Misschien wel, maar ik vind 80 euro voor een apparaat waar je maar zo weinig spellen op kan spelen best duur.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Waarschijnlijk sla ik deze (ook) gewoon over maar speelt deze wel de games af op originele snelheid in tegenstelling tot de NES mini?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Voor 100 euro een mini SNES, origineel van Nintendo met de meest interessante spellen erbij, ja, daar kan je ook een Raspberry PI voor kopen, een behuizing 3D printen, een SD kaartje inrichten met de juiste software en configuratie en controllers aanschaffen maar daar ben je dan bijna net zo veel aan kwijt, inclusief heel wat uurtjes werk, plus het eindresultaat zal niet zo polished zijn als een apparaat van Nintendo zelf en de kans is ook groter dat je problemen zult krijgen met een corrupt SD kaartje of opstartproblemen in Linux na een power cycle. Beide hebben hun voor- en nadelen maar ik zou in deze toch zeker kiezen voor het origineel van Nintendo ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:46
riick schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:39:
[...]

3D printer heeft iedereen ook standaard in huis natuurlijk :+
3dhubs.com, je hebt tegenwoordig zelf geen 3d printer nodig. Werkt perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Geteisem schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:44:
Waarschijnlijk sla ik deze (ook) gewoon over maar speelt deze wel de games af op originele snelheid in tegenstelling tot de NES mini?
Ja, zowel deze als de NES spelen games af op 60 Hz :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:40:
Jup, voor mij was de SNES het begin van gaming. Tuurlijk had ik dat al jarenlang kunnen herleven door een vergeeld exemplaar van marktplaats te halen of via emulatie op de pc/smartphone of waar dan ook te spelen. Maar das niet hetzelfde. Want een oorspronkelijke SNES nu aansluiten op mijn oled tv als het al kan ziet het er niet uit. De SNES mini komt iig met HDMI, dat scheelt al een hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:55
Jongens het gaat er toch niet om of het apparaat zijn geld waard is? Voor sommige simpelweg wel vanwege nostalgie en omdat het een officieel Nintendo product is. Voor anderen werkt een RBpi met 3D geprint doosje ook prima.

Je hoeft hier niet je standpunt komen te verdedigen, ieder zo zijn ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:38

Zeror

Ik Henk 'm!

Virtual Reality schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:47:
Jongens het gaat er toch niet om of het apparaat zijn geld waard is?
Het is blijkbaar wel een probleem om hier 80 euro voor te gaan betalen.

Maar op Virtual console zijn dergelijke games al 5-10 euro. Dus dat bedrag maal 21 kom je ergens uit tussen de 100 en de 200 euro. Als je dat liever zou wegleggen, ga je gang. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:21
Ik meld me ook weer! Deze wil ik wel graag hebben in tegenstelling tot de Nintendo Classic. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Media Markt en Coolblue zijn er als de kippen bij om producten omhoog te prijzen, als ze schaars worden of zijn. Maar hè, dit hebben we over ons zelf afgeroepen, eerst zijn alle kleinere winkels met hetzelfde assortiment om zeep geholpen (hier hebben deze grote ketens veel in geïnvesteerd, om constant het goedkoopst te zijn) en hebben nu de grootste order rechten bij de groothandels/leveranciers. Dit fenomeen gaat alleen maar erger worden. Gelukkig hebben we Bart Smit, Intertoys, Bol, Game Mania etc. nog, maar hoe minder retailers er zijn, hoe meer we dit gedrag bij dit soort ketens gaan zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 27-06-2017 12:00 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
Net met de Gamemania (Eindhoven) gebeld, nog niet te pre-orderen, maar ze hebben al wel een pre-order lijst. Staan al bijna 30 man op blijkbaar.

Dus ik zou bellen i.p.v. wachten tot hij op de site verschijnt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Casturan schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:13:
Net met de Gamemania (Eindhoven) gebeld, nog niet te pre-orderen, maar ze hebben al wel een pre-order lijst. Staan al bijna 30 man op blijkbaar.

Dus ik zou bellen i.p.v. wachten tot hij op de site verschijnt ;)
Jezus hoe dan nu al 30 man joh, klinkt mij heel onwaarschijnlijk in de oren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starcaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 10:15
Nog even een site om in de gaten te houden ;)

http://www.insidegamer.nl...e-snes-classic-mini-kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
Zspirit schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:23:
[...]

Jezus hoe dan nu al 30 man joh, klinkt mij heel onwaarschijnlijk in de oren hoor.
Omdat de lijst al bestaat sinds er geruchten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:40
Zspirit schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:23:
[...]

Ik ga dit ontkrachten, ik heb net met een 4-tal winkels van Game Mania gesproken. Zij geven ieder aan dat men geen reserveringen aan mag nemen!

Vanuit het hoofdkantoor van Game Mania heeft iedere winkel deze instructie gehad en in Eindhoven (Woensel) gaf met aan dat er al ruim 50 man waren die gebeld hadden maar dat bestaande reserveringen op aandringen van klanten, niet geldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Laatst online: 21:44
Bij internationale websites van Gamestop (o.a. Italie en Ierland) zijn ze voor 80 of 90 euro euro te bestellen, jammer genoeg geen international shipping.

https://www.gamestop.it/W...endo-entertainment-system

[ Voor 3% gewijzigd door Gsus86 op 27-06-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumple
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
sarlo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:26:
[...]

Ik ga dit ontkrachten, ik heb net met een 4-tal winkels van Game Mania gesproken. Zij geven ieder aan dat men geen reserveringen aan mag nemen!

Vanuit het hoofdkantoor van Game Mania heeft iedere winkel deze instructie gehad en in Eindhoven (Woensel) gaf met aan dat er al ruim 50 man waren die gebeld hadden maar dat bestaande reserveringen op aandringen van klanten, niet geldig zijn.
Klopt, hier ook. Geen reservering mogelijk.

Delft / Den Haag / Zoetermeer / Hoofddorp en Vlaardingen.

Pagina in de gaten houden, moet later deze dag als het goed is verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-06 12:03
Net met de winkel in Nijmegen gesproken en zij vertelden me dat Eindhoven een franchisenemer is en daardoor zijn eigen plan kan trekken. Filialen mogen inderdaad nog niets doen. De verwachting is dat het morgenochtend met de update in het systeem komt en dan reserveringen geplaatst kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:11
Thanks voor de nuttige link, TS aangepast.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Zojuist naar de lokale Intertoys gelopen. Er waren al 2 fanatiekelingen voor mij die een reservering hebben geplaatst. Ik sta op positie 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:57
De bekende website (op-voorraad.nl) is uitgebreid met de SNES Classic Mini.
https://op-voorraad.nl/snes-classic-mini

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
meesje schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:35:
De bekende website (op-voorraad.nl) is uitgebreid met de SNES Classic Mini.
https://op-voorraad.nl/snes-classic-mini
Klopt, je bent er snel bij, heb hem net toegevoegd :z
Zodra er meer pre-order links zijn komen ze er vanzelf bij te staan!

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Net even bij Nintendo nagevraagd, maar ze hanteren in Nederland geen adviesprijzen en het hangt van de winkels af wanneer ze beginnen met het aannemen van pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Voor degene die echt willen: Intertoys eindhoven (heuvel galarie) neemt al telefonische reseveringen aan. Ben daar momenteel de 4e persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Ik ga uit mn werk maar eens een rondje doen in eindhoven.
Bellen voor dit soort dingen onder werktijd kan ik niet maken O-)

[ Voor 48% gewijzigd door Zspirit op 27-06-2017 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadnessTB
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-12-2020
Ik heb het bij game mania belgie nagevraagd en ze beginnen pas met de pre orders wanneer ze weten hoeveel ze er ontvangen om de problemen zoals met de Nes te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-06 08:33
Zojuist ook naar Intertoys gebeld, werd mij verteld dat ik op de website moest kijken. Na even door te vragen hebben ze ook een reservering via de telefoon gedaan, dus wanneer hij uit komt zou ik een van de eerste moeten zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
  • Laatst online: 13-06 22:22
Wat een paniek van iedereen hier zeg. De Nintendo Classic was slecht leverbaar, mede omdat mensen pas later een exemplaar wilde kopen. Ik ken niemand uit mijn omgeving die een pre-order had en er niet 1 heeft ontvangen. Dat wanhopige bellen naar elke winkel alsof het goud is wat ze verkopen, heb gewoon even geduld en je kan op je gemak een pre-order plaatsen. En zelfs al loop je hem mis, kijkende naar de Nintendo Classic, die kan je voor onder de 100 euro ook op Marktplaats nieuw oppikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rumple
Hawk86 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:52:
Wat een paniek van iedereen hier zeg. De Nintendo Classic was slecht leverbaar, mede omdat mensen pas later een exemplaar wilde kopen. Ik ken niemand uit mijn omgeving die een pre-order had en er niet 1 heeft ontvangen. Dat wanhopige bellen naar elke winkel alsof het goud is wat ze verkopen, heb gewoon even geduld en je kan op je gemak een pre-order plaatsen. En zelfs al loop je hem mis, kijkende naar de Nintendo Classic, die kan je voor onder de 100 euro ook op Marktplaats nieuw oppikken.
Na 8 maanden monopolie op de NES mini ja..
500-600 euro op marktplaats met termen zoals "koop hem nou maar, want je kunt hem nergens anders goedkoper krijgen."

Niet gek dat mensen bang zijn om weer mis te grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Hawk86 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:52:
Het verschil met de NES mini is dat de scalpers nu wel weten hoe populair het ding gaat worden. Als winkels gewoon een 1-per-adres limiet hanteerden was er inderdaad niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Rumple schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:54:
[...]

Na 8 maanden monopolie op de NES mini ja..
500-600 euro op marktplaats met termen zoals "koop hem nou maar, want je kunt hem nergens anders goedkoper krijgen."

Niet gek dat mensen bang zijn om weer mis te grijpen.
Dat snap ik, maar we zijn nog geen jaar verder en na alle hysterie de 1e maanden kan je er nu 1 oppikken voor onder de 100 euro. Ja, hij was oorspronkelijk 60, klopt. Maar de prijzen zijn alleszins prima. Ik snap dat mensen bang zijn, maar er worden er EN meer gemaakt EN hij is iets duurder. Dus ik zou mij niet zo druk maken, en ja, ook ik wil hem graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
BlackMage schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:55:
[...]

Het verschil met de NES mini is dat de scalpers nu wel weten hoe populair het ding gaat worden. Als winkels gewoon een 1-per-adres limiet hanteerden was er inderdaad niks aan de hand.
De scalpers hebben een aantal nadelen:

- Er worden er meer gemaakt
- Mensen gaan eerder hun order plaatsen.
- De Nintendo classic verkoopt in de 2e hands markt zeer slecht ( kijk maar op marktplaats, ze zijn EN veel goedkoper EN er staan er veel al maanden te koop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davince72
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-03 14:00
Hawk86 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:56:
- De Nintendo classic verkoopt in de 2e hands markt zeer slecht ( kijk maar op marktplaats, ze zijn EN veel goedkoper EN er staan er veel al maanden te koop)
Zojuist even gedaan, maar daar staan er diverse op gereserveerd met hoogste bod tussen 150 en 175 euro.
Misschien zijn het allemaal grapjassen die hoog bieden, maar niet overgaan tot koop. Maar ziet er wel serieus uit, dus omschrijven als ' zeer slecht' vind ik een understatement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
davince72 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:19:
[...]

Zojuist even gedaan, maar daar staan er diverse op gereserveerd met hoogste bod tussen 150 en 175 euro.
Misschien zijn het allemaal grapjassen die hoog bieden, maar niet overgaan tot koop. Maar ziet er wel serieus uit, dus omschrijven als ' zeer slecht' vind ik een understatement...
Ik heb vandaag nog gereageerd op een MP advertentie voor een NES Mini voor €130. Ding is zojuist op gereserveerd gezet voor €175, W.T.F. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-05 14:13
davince72 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:19:
[...]

Laagste wat ik zag was 130.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Seroczynski schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:24:
[...]

Ik heb vandaag nog gereageerd op een MP advertentie voor een NES Mini voor €130. Ding is zojuist op gereserveerd gezet voor €175, W.T.F. :(
Ik ben niet helderziend, maar ik zie hier wel vaak ''verdachte'' biedingen bedoelt om de prijs op te schroeven.
Maar inderdaad, iets minder rooskleurig dan ik het schetste :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Nou is het natuurlijk, net na de aankondiging van de Snes Mini, geen goede tijd om naar die NES te gaan zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 10:31
Hawk86 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:27:
Nou is het natuurlijk, net na de aankondiging van de Snes Mini, geen goede tijd om naar die NES te gaan zoeken.
Zou me ook niet verbazen als de SNES Mino intern exact dezelfde hardware heeft als de NES MIni.
Dan is het een kwestie van wachten tot hackers de nes emulator van die laatste op de SNES Mini aan de praat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

-MB- schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:29:
[...]

Zou me ook niet verbazen als de SNES Mino intern exact dezelfde hardware heeft als de NES MIni.
Dan is het een kwestie van wachten tot hackers de nes emulator van die laatste op de SNES Mini aan de praat krijgt.
Hoop het wel eigenlijk, dan kunnen er nog meer games op die ik 'mis' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-06 13:24

s0kkie

Cowabunga

Wat ik heel vreemd vind is dat dat NES Classic 30 games heeft en de SNES maar 20 :/
Beetje karige lijst ook naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zelfs als scalpers het een jaar na inkoop verkopen met een tientje winst, dan is dat nog steeds 100x meer dan wanneer ze rente op een spaarrekening zouden krijgen over een jaar tijd.

Dat is precies het grote probleem met scalpers: vrijwel geen risico en toch geen slechte baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-06 00:22
Gsus86 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:28:
Bij internationale websites van Gamestop (o.a. Italie en Ierland) zijn ze voor 80 of 90 euro euro te bestellen, jammer genoeg geen international shipping.

https://www.gamestop.it/W...endo-entertainment-system
In Duitsland kun je hem reserveren voor afhalen in een winkel via hun site zo te zien. Op zich handig als je aan de grens woont.

https://www.gamestop.de/M...endo-entertainment-system

[ Voor 3% gewijzigd door Rammstein op 27-06-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
s0kkie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:31:
Wat ik heel vreemd vind is dat dat NES Classic 30 games heeft en de SNES maar 20 :/
Ik snap dit soort commentaren altijd maar lastig.
Als je geinteresseerd bent in de games die erop staan, dan heb je 200+ uur (en nog wel meer) te gaan om de diverse spellen zoals bijvoorbeeld FF3, Secret of Mana en Super Mario RPG uit te spelen, en dat alles voor €80.
Het gemiddelde Xbox spelletje kost je al €60,- en daar haal je een stuk minder tijd uit (in de meeste gevallen).
Dus als je het mij vraagt, het kan altijd beter, maar dan heb je nog steeds erg veel waar voor je geld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Casturan
Plus het feit dat je er nu wel een tweede controller erbij krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Casturan schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:35:
Plus het feit dat je er nu wel een tweede controller erbij krijgt
Hopelijk de gf zover krijgen om mario kart samen te doen, lijkt me leuk om d'r in te maken te laten winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-06 14:34
s0kkie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:31:
Niks mis met de lijst staan een hele hoop goede spellen op -Kirby. Was baloon fight iceclimber of excite bike dan zo veel beter ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Hawk86 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:34:
[...]

Ik snap dit soort commentaren altijd maar lastig.
Als je geinteresseerd bent in de games die erop staan, dan heb je 200+ uur (en nog wel meer) te gaan om de diverse spellen zoals bijvoorbeeld FF3, Secret of Mana en Super Mario RPG uit te spelen, en dat alles voor €80.
Het gemiddelde Xbox spelletje kost je al €60,- en daar haal je een stuk minder tijd uit (in de meeste gevallen).
Dus als je het mij vraagt, het kan altijd beter, maar dan heb je nog steeds erg veel waar voor je geld.
De NES versie had meer dan deze. En dat is niet omdat ze geen opties meer hadden of omdat de techniek niet meer toeliet, dat is puur omdat iemand bij Nintendo dacht "dit is genoeg". En ik snap best waarom iemand dat jammer vindt.

Vind ik zelf ook :)

Maar als je het gewoon los bekijkt dan is het prima. Als je de helft van de games zou kopen op de VC (8 euro per stuk) dan krijg je in principe de hardware en andere games gratis.

En ik geef het 85% kans dat de hardware identiek is aan de NES-mini en er dus bepaalde tooltjes komen die het toelaten om andere games toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-06 11:05
Is er een manier om een soort reminder per mail te krijgen zodra hij ergens te preorderen is? Ik heb geen zin om alweer een NES Classic ervaring opnieuw te krijgen, ofwel met lege handen thuis komen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starcaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 10:15
Je kunt bij cool-blue een mailtje krijgen zodra hij beschikbaar is:
https://www.consoleshop.n...do-classic-mini-snes.html
Weet alleen niet of dit ook voor Pre-Orderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-06 14:34
BlackMage schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:43:
[...]

De NES versie had meer dan deze. En dat is niet omdat ze geen opties meer hadden of omdat de techniek niet meer toeliet, dat is puur omdat iemand bij Nintendo dacht "dit is genoeg". En ik snap best waarom iemand dat jammer vindt.

Vind ik zelf ook :)

Maar als je het gewoon los bekijkt dan is het prima. Als je de helft van de games zou kopen op de VC (8 euro per stuk) dan krijg je in principe de hardware en andere games gratis.

En ik geef het 85% kans dat de hardware identiek is aan de NES-mini en er dus bepaalde tooltjes komen die het toelaten om andere games toe te voegen.
Misschien is het ook wel omdat de nes titels in die tijd echt vernieuwend waren en true classics in dat opzicht.dat kan natuurlijk ook een reden zijn dat er meer spellen op de nes mini waren.

Veel van de titels en characters draaien nu nog steeds mee.. kirby, mario,luigi,princess,toad,kid Icarus,link zelda etc etc etc.

De snes heeft niet zoveel unieke spellen. Kan er wel een paar noemen waaronder mario kart en donkey kong en wat square titels maar de rest is meestal gewoon hetzelfde principe als de nes maar met betere graphics. Dat zie je ook als mensen vragen welke belangrijke titels je mist dat ze met een lijstje komen van 10 spellen terwijl het bij de nes een stuk gemakkelijker is om er zo 20 tot 30 bij te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Starcaz schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:54:
Je kunt bij cool-blue een mailtje krijgen zodra hij beschikbaar is:
https://www.consoleshop.n...do-classic-mini-snes.html
Weet alleen niet of dit ook voor Pre-Orderen is.
Die mail komt op het moment dat er niks meer te verkrijgen is, een slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
NotSoSteady schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:56:
[...]

Die mail komt op het moment dat er niks meer te verkrijgen is, een slecht idee.
Ok, je krijgt dus geen mail wanneer het product is opengesteld voor pre-orders. :') Grr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Je kan beter gewoon een prijsalert instellen op Tweakers, werkt veel beter of dit topic in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 19:36
Volgens ArsTechnica krijgt Japan de Mini Super Famicom, met andere spellen:
Update: Nintendo has officially unveiled the Mini Super Famicom for Japan. It looks just like the European version of the SNES (pictured top), rather than the squared-off version of the console (pictured below) that was released in the US. It'll cost ¥‎7,980 in Japan, or about $70. The only difference is that it'll come with different games: Panel de Pon, Fire Emblem: Mystery of the Emblem, Ganbare Goemon: The Legend of the Mystical Ninja, Super Soccer, and Super Street Fighter II, will replace EarthBound, Kirby’s Dream Course, Street Fighter II Turbo, Super Castlevania IV, and Super Punch-Out from the EU/US models.
Bron: https://arstechnica.co.uk/gaming/2017/06/nintendo-mini-snes/

De andere spellen komen dus in de plaats van spellen die wij wel krijgen. Er staan niet meer spellen op de Japanse versie van de EU versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-06 15:47
Inmiddels op-voorraad, coolblue, Game Mania, NedGame, Media Markt en bol open staan. Iemand een idee wanneer we iets kunnen verwachten? Komende dagen ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik hoop het wel, liefst voor het weekend want dan heb ik geen/nauwelijks gelegeheid om te lurken en zsm de preorder te plaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadnessTB
dubstepjoris schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:18:
Inmiddels op-voorraad, coolblue, Game Mania, NedGame, Media Markt en bol open staan. Iemand een idee wanneer we iets kunnen verwachten? Komende dagen ergens?
http://www.insidegamer.nl...e-snes-classic-mini-kopen

en anders zie ebay :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Mjah, lastig ende moeilijk: te lam m te bellen en zo te reserveren, Dld is te ver rijden want minimaal twee uur, geen zin om de hele tijd de diverse pagina's te verversen...
Ik weet al wat het gaat worden: af en toe ff kijken en dan proberen te pre-oreren...

Ben benieuwd, als ik er wel 1 kan bemachtigen doe ik de nes mini de deur uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Daniel36 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:53:
Mjah, lastig ende moeilijk: te lam m te bellen en zo te reserveren, Dld is te ver rijden want minimaal twee uur, geen zin om de hele tijd de diverse pagina's te verversen...
Ik weet al wat het gaat worden: af en toe ff kijken en dan proberen te pre-oreren...

want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Daniel36 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:53:

Gewoon elk uur de bovengenoemde insider link in de gaten houden en dit topic ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Ondertussen telefonisch al een stuk of 6 reserveringen kunnen plaatsen. Bij één toko vroegen ze zelfs hoeveel ik er wilde reserveren.. toen ik vroeg waarom: "ja de persoon voor u wilde er het liefst meteen 5 reserveren..".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
sarlo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:57:
Ondertussen telefonisch al een stuk of 6 reserveringen kunnen plaatsen. Bij één toko vroegen ze zelfs hoeveel ik er wilde reserveren.. toen ik vroeg waarom: "ja de persoon voor u wilde er het liefst meteen 5 reserveren..".
Pff, jammer dat ze dat toestaan. Eerlijk gezegd bestel ik er misschien ook wel twee, maar die tweede is dan voor een collega van mij die zelf niet zo handig is met 'vlotte pre-orders'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
Seroczynski schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:00:
[...]

Pff, jammer dat ze dat toestaan. Eerlijk gezegd bestel ik er misschien ook wel twee, maar die tweede is dan voor een collega van mij die zelf niet zo handig is met 'vlotte pre-orders'.
Ik plaats nu op verschillende plaatsen pre-orders omdat ik gewoon niet mis wil grijpen. Als ik straks meerdere SNES mini's op kan halen, dan maak ik liever een mede-tweaker blij dan dat ik er meteen 5 ga reserveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadnessTB
sarlo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:03:
[...]

Ik plaats nu op verschillende plaatsen pre-orders omdat ik gewoon niet mis wil grijpen. Als ik straks meerdere SNES mini's op kan halen, dan maak ik liever een mede-tweaker blij dan dat ik er meteen 5 ga reserveren.
en bij welke toko dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
Ik heb verschillende speelgoedwinkels gebeld (Intertoys, top 1 toys etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumple
Intertoys neemt op zich wel netjes naam en telefoonnummer op een pre-order formulier op via de telefoon.
Even een belletje en dan noteren ze je naam en je telefoonnummer en mochten ze binnen zijn (pre-order) dan krijg je een telefoontje of je hem nog wenst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Toch heb ik meer vertrouwen in een digitale pre-order, met een bevestiging ervan, ipv een formulier dat ergens in een lade kan verdwijnen #paranoide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik voorzie weer dezelfde problemen als met de NES mini.. Het is en blijft Nintendo.

Wel diep triest dat mensen er meteen 5 reserveren, die gaan waarschijnlijk direct door voor handel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Segafreak83 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:18:
Ik voorzie weer dezelfde problemen als met de NES mini.. Het is en blijft Nintendo.

Wel diep triest dat mensen er meteen 5 reserveren, die gaan waarschijnlijk direct door voor handel..
Erg knap dat mensen er 5 reserveren zonder officiele pre-orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Segafreak83 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:18:

Ze hebben al gezegd dat ze er meer gaan maken dat de NES Mini, maar hoeveel meer dit is is natuurlijk onduidelijk. Van de NES Mini zijn er 2,3 miljoen verkocht. Ik heb zo een vermoeden dat zelfs 10 miljoen niet genoeg zal zijn.
Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen