Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:10:
[...]

Goede suggesties allemaal, net als Goof Troop en Asterix enzovoorts, maar aangezien het veelal om gelicenseerde producten gaat is het de vraag of die licenties niet inmiddels allang verlopen zijn.

Turtles in Time remake is ooit op PSN uitgebracht en ook weer verwijderd, omdat de licentie verlopen was.
Was ook meer een wens gevoed door nostalgie, zie het helaas (om de reden die je noemt) ook niet snel gebeuren.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ryatzu schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:01:
[...]

Ah je werkt bij de mediamarkt? Dat is fijn.
MM is idd al eens geweest.. Alleen met veel pijn en moeite konden mensen bestellen (veel refreshen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
lennox-06 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:07:
100 euro voor 21x spellen waarvan nog niet eens alle mario's compleet. grapjassen.
tis maar hoe je het bekijkt. 21 spellen met nostalgie voor iets minder dan 5 euro per stuk. De een vind het te veel den ander heeft het ervoor over,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almerian
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:08
UncleSam schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:49:
[...]

tis maar hoe je het bekijkt. 21 spellen met nostalgie voor iets minder dan 5 euro per stuk. De een vind het te veel den ander heeft het ervoor over,-)
Plus 2 merk controllers en HDMI. En hoogstwaarschijnlijk waardevast. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Na vele teleurstellingen met de online pre orders, was het me vandaag toch per toeval gegunt om 2 exemplaren te bemachtigen. Hier ga ik mezelf en een familielid erg blij mee maken ;)

Ik ging in de stad van Almere even wat eten en zag toen op een advertentiebord bij de GameMania een klein a4-tje dat je hem kon pre orderen. Ik geloofde mijn eigen ogen niet, naar binnen gelopen en natuurlijk direct besteld/betaald 8)

Voor de gene die klagen over het beperkte aantal games, de NES mini was ook binnen de kortste keren gehacked waardoor je alle games er alsnog op kon zetten, ik verwacht bij de SNES niet anders >:)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:00
Destianto schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:54:
Na vele teleurstellingen met de online pre orders, was het me vandaag toch per toeval gegunt om 2 exemplaren te bemachtigen. Hier ga ik mezelf en een familielid erg blij mee maken ;)

Ik ging in de stad van Almere even wat eten en zag toen op een advertentiebord bij de GameMania een klein a4-tje dat je hem kon pre orderen. Ik geloofde mijn eigen ogen niet, naar binnen gelopen en natuurlijk direct besteld/betaald 8)

Voor de gene die klagen over het beperkte aantal games, de NES mini was ook binnen de kortste keren gehacked waardoor je alle games er alsnog op kon zetten, ik verwacht bij de SNES niet anders >:)
En een prima bewijs dat dat paniekerige gedoe hier helemaal niet nodig is. Als de hele wereld er 1 wil dan was die niet vandaag nog te bestellen bij de gamemania. Leuk dat je er 2 hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnvdSluis
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 17:08
Nieuw verkoop / pre-oder punt!

https://www.suprabazar.be...-super-nintendo-snes.html

doe er je voordeel me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
Leveren ook in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Idd, is gewoon Logica, MM had een hele beperkte pre-order online staan voordat bij hen de aantallen bekend waren die zij zouden ontvangen. Logischer wijs komt daar dus nog een pre-order ronde nu zij de aantallen wel weten. (eerste pre-order ronde was dusdanig klein dat de "echte" aantallen dit wel moet overschrijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:16

Metzie

Nyaano !

Dank je wel! Meteen een pre-order gedaan. Was in eerste instantie niet van plan om er eentje te kopen maar kan de verleiding toch niet weerstaan.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45
Net MM Assen binnen gelopen en er eentje gepre-ordered. Tientje betaald, nu maar wachten.

Een uur daarvoor gehoord dat het bod dat we hadden gedaan op een huis geaccepteerd is.

Ik denk dat ik ook nog maar even een staatslot koop :P

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:40
Zojuist bij Gamemania Amsterdam ceintuurbaan de laatste pre-order gekocht (volledige aanbetaling, volgens de verkoper gegarandeerde levering). Volgens de verkopers was dit de laatste en bij t filiaal op de Nieuwendijk was ie ook al uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Houd het vriendelijk mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Natrappen is niet handig en feedback kan in Feedback op moderatie binnen Spielerij

Even on topic: In Amerika kan men nog steeds geen pre-order plaatsen, ik verwacht black friday achtige praktijken zodra die daar in de winkels ligt!

[ Voor 55% gewijzigd door Gropah op 09-07-2017 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Dacht stuur het maar even door :

Beste Danny Princen

Om 22:00 zondag starten we met de pre-order van de Super Nintendo Classic Mini.
We verwachten dat deze klassieker binnen een paar uur uitverkocht zal zijn, dus wacht niet te lang.

Zit je helaas niet bij de gelukkigen? Hou dan onze updates bij voor informatie over levering 2.

Met vriendelijke groet,

Mitchel, Brian en Michael

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
drijfhout schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:35:

Beste Danny Princen

We verwachten dat deze klassieker binnen een paar uur uitverkocht zal zijn, dus wacht niet te lang.

Zit je helaas niet bij de gelukkigen? Hou dan onze updates bij voor informatie over levering 2.

Met vriendelijke groet,

En welke winkel is dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drijfhout
  • Laatst online: 31-05 03:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

drijfhout schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:35:

Beste Danny Princen

Met vriendelijke groet,

Ze spelen leuk in op de hype, 10 euro meer dan de rest en 20 meer dan de advies prijs (volgens mij). Daarbij moet je ook nog eens vooruit betalen, dus vangen ze direct geld. En dan maar hopen dat ze niet over de kop gaan in de aankomende twee maanden of uberhaut op de 29ste leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deatheyee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:25
Ontzettend bedankt, het is mij gelukt :)

Lijkt nu al wel weer uitverkocht te zijn.. dat ging erg snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:42
Mij is het gelukt! bedankt ;)

En inderdaad een 10 duurder dan sommige, echter is het bij meer winkels al het geval. (Media Markt bijvoorbeeld, ook niet echt een kleine speler in het geheel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Laatst online: 26-12-2024
Na 2 minuten al alles weg... Ben ik er eens redelijk op tijd bij en nog steeds kansloos.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
Damn, probeer achteraf ergens een tweede Snes mini te vinden voor mijn schoonzus, die er graag een wilt kopen voor mijn zwager zijn verjaardag. Die zijn echter niet zo actief in de gamewereld en ze wist niet dat je zonder pre-order shit out of luck bent :(

Is het waar dat je bij sommige MM's nog naar binnen kan lopen voor een pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Rob-T6 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:09:
Mij is het gelukt! bedankt ;)

En inderdaad een 10 duurder dan sommige, echter is het bij meer winkels al het geval. (Media Markt bijvoorbeeld, ook niet echt een kleine speler in het geheel.)
Mij is door MM verteld dat ze laagste prijs garantie hebben. Dus als er eentje hem voor 80 verkoopt, dan gaat hij daar ook voor 80. Zelfs met terugwerkende kracht.
Gutanoth schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:07:
Damn, probeer achteraf ergens een tweede Snes mini te vinden voor mijn schoonzus, die er graag een wilt kopen voor mijn zwager zijn verjaardag. Die zijn echter niet zo actief in de gamewereld en ze wist niet dat je zonder pre-order shit out of luck bent :(

Is het waar dat je bij sommige MM's nog naar binnen kan lopen voor een pre-order?
Vrijdagavond wel. Nu geen idee. Probeer het zou ik zeggen.

[ Voor 35% gewijzigd door Dr. Strangelove op 10-07-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Gutanoth schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:07:

Adem in, adem uit. Er is nog zat keuze voor wat betreft het aanschaffen van de SNES. Dit betreft pas de eerste batch, probeer een gamemania of MM in een wat kleinere stad en je hebt kans dat het lukt. Ik zou een belrondje gamemania's doen en dan ben je denk ik al een heel eind! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
We gaan het proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwie0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-06 01:42
Wouw bedankt! Het lijkt bij mij gelukt te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Heb deze ook besteld. Ken de webshop niet dus hoop dat ze een accurate voorraadplanning hebben. Heb geen zin om op meerdere adressen 80-90 euro neer te leggen in de hoop er maar eentje te krijgen. Daarnaast is dat niet echt eerlijk tegenover anderen die er eentje willen. Let's wait and see :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Blaim schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:34:
[...]

Heb deze ook besteld. Ken de webshop niet dus hoop dat ze een accurate voorraadplanning hebben. Heb geen zin om op meerdere adressen 80-90 euro neer te leggen in de hoop er maar eentje te krijgen. Daarnaast is dat niet echt eerlijk tegenover anderen die er eentje willen. Let's wait and see :O
Ik heb er denk ik 2x een spel besteld en ging altijd prima. Volgens mij is het in de gamingcommunity een gerespecteerd verkoopkanaal. Op tweakers weinig recente reviews van de winkel, maar bij budgetgaming genoeg: https://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-115.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:11
Iemand hier die via Afterpay bij Intertoys gepreordered hebben die wel al een factuur van Afterpay hebben gezien? Ik heb nog niks kwa mails ontvangen namelijk.
Zal het dan toch pas NA de daadwerkelijke levering gebeuren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Twee keer wat besteld, beide keren niet op tijd geleverd en werd ook nogal laconiek over gedaan, maar ze zijn vaak wel erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
-MB- schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:35:
Iemand hier die via Afterpay bij Intertoys gepreordered hebben die wel al een factuur van Afterpay hebben gezien? Ik heb nog niks kwa mails ontvangen namelijk.
Zal het dan toch pas NA de daadwerkelijke levering gebeuren dan?
Dit lijkt me logisch mijn afterpay mailtjes zijn vaak zo uitgelegd. Hoe nu verder:

1. Je ontvangt de spullen die je besteld hebt
2. Je ontvangt daarna de mail van afterpay
3 je maakt het binnen gestelde termijn over or je retourneert je product en dan vervalt de betalingsverplichting

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Blaim schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:34:
[...]

Ik heb hier ook één of twee keer wat bij besteld. Ging over pre-orders. Konden helaas niet op release geleverd worden maar kreeg ze ook niet veel later (paar dagen). Kwa prijs waren ze wel echt de goedkoopste, en kreeg tenminste wel een reactie op mijn mailtjes. Wat mij betreft scoort die winkel een voldoende :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Dr. Strangelove schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:55:
[...]

Mij is door MM verteld dat ze laagste prijs garantie hebben. Dus als er eentje hem voor 80 verkoopt, dan gaat hij daar ook voor 80. Zelfs met terugwerkende kracht.
Mij is verteld door de Mediamarkt dat dan op dezelfde verkoopdag het apparaat elders goedkoper moest zijn bij een van de concurrerende winkels (volgens hun lijstje). Om te beginnen was er geen andere winkel op de dag dat zij hem verkochten die hem ook verkocht, dus daarom gaat die vlieger al niet op.
Denk dus echt dat de Mediamarkt prijs op 99 blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Dr. Strangelove schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:55:
[...]

[...]

Vrijdagavond wel. Nu geen idee. Probeer het zou ik zeggen.
Dat gaat niet gebeuren. Coolblue en Media Markt blijven vasthouden aan hun hoge prijzen, er is op de dag van levering waarschijnlijk toch nergens voorraad.

En ik heb het al eerder gezegd: Jumpman in "[SNES] Super Nintendo Entertainment System Mini Topic".

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:11
Ik zit te twijfelen wat ik zal doen. Ik heb twee pre-orders staan, Wehkamp (vooruitbetaald) en Bol (niets aanbetaald). Van Bol heb ik de bekende e-mail waarover niet gesproken zal worden niet ontvangen. Van Wehkamp wel het goed-nieuws bericht.
Ik heb geen belang bij twee van deze apparaten dus op zich lijkt cancellen bij Bol de beste optie, ware het niet dat ik bij Bol toch een beter gevoel heb dan bij Wehkamp als het om dit soort dingen gaat. Beide ontvangen en 1 doorverkopen heb ik niet zo'n zin in, zul je zien dat één van beide toch weer later komt en ik er dan mee blijf zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazZz
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 21:46
Jean-Bob schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:33:
Ik zit te twijfelen wat ik zal doen. Ik heb twee pre-orders staan, Wehkamp (vooruitbetaald) en Bol (niets aanbetaald). Van Bol heb ik de bekende e-mail waarover niet gesproken zal worden niet ontvangen. Van Wehkamp wel het goed-nieuws bericht.
Ik heb geen belang bij twee van deze apparaten dus op zich lijkt cancellen bij Bol de beste optie, ware het niet dat ik bij Bol toch een beter gevoel heb dan bij Wehkamp als het om dit soort dingen gaat. Beide ontvangen en 1 doorverkopen heb ik niet zo'n zin in, zul je zien dat één van beide toch weer later komt en ik er dan mee blijf zitten.
Ik heb de NES mini destijds ook bij de Whekamp besteld en netjes geleverd gekregen. Bestel daar wel vaker en tot op heden altijd goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:11
MazZz schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:36:
[...]

Ik heb de NES mini destijds ook bij de Whekamp besteld en netjes geleverd gekregen. Bestel daar wel vaker en tot op heden altijd goed gegaan.
Thanks, dan ga ik voor Wehkamp.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
Bij Bol.com en Wehkamp kun je kosteloos retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Jumpman schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:21:
[...]

Dat gaat niet gebeuren. Coolblue en Media Markt blijven vasthouden aan hun hoge prijzen, er is op de dag van levering waarschijnlijk toch nergens voorraad.

En ik heb het al eerder gezegd: Jumpman in "[SNES] Super Nintendo Entertainment System Mini Topic".
Ik denk dat dat wel meevalt. Met andere producten doen ze het ook en ze zijn nooit choosy over wie ze als concurrent zien. Bovendien kan je het claimen met 14 dagen terugwerkende kracht. For what it's worth, ze hebben me in person gegarandeerd hier niet moeilijk over te doen.

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html

Verder lig ik ook niet wakker van die twee tientjes trouwens, als je ziet wat je nu voor een NES mini moet neertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Dr. Strangelove schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:30:
[...]

Ik denk dat dat wel meevalt. Met andere producten doen ze het ook en ze zijn nooit choosy over wie ze als concurrent zien. Bovendien kan je het claimen met 14 dagen terugwerkende kracht. For what it's worth, ze hebben me in person gegarandeerd hier niet moeilijk over te doen.

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html

Verder lig ik ook niet wakker van die twee tientjes trouwens, als je ziet wat je nu voor een NES mini moet neertellen :P
Het product moet op voorraad zijn.
Het product moet op de dag van jouw aankoop aantoonbaar goedkoper en op voorraad zijn geweest bij een van de retailers* waar wij onze prijzen mee vergelijken.

[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 12-07-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
We zullen het zien over twee maanden :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Zo hee, ik begrijp je dilemma. Ik zou daar 's nachts van wakker liggen. Je hebt een extra pre-order geplaatst, niks hoeven te betalen en je kunt kosteloos retourneren (binnen 30 dagen).

[Sarcasme mode uit] Jemig, waarom stel je überhaupt deze vraag? Als je de bestelling van bol.com ontvangt (op releasedatum of misschien een ronde verder) kun je toch alsnog kijken wat er mee te doen? Terugsturen (gratis, en 30 dagen de tijd) of verkopen via marktplaats of hier via V&A. Je zult de SNES Mini dan ongetwijfeld binnen 24 uur verkocht hebben. Ik vind deze vraag echt een vervuiling van dit topic. Mijn reactie daarentegen ook, maar ik kan het niet laten.... ;-) Ik denk dat een moderator vandaag weer aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon beide houden, zal je net zien dat je er 1 niet ontvangt. En zoals al gezegd marktplaats of retourneren. Ik zou iig het risico niet nemen.

Edit: anders heb ik wel interesse. Mocht je er met twee zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2017 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Er is veel gedoe over scalpers enzo, maar eigenlijk zijn MM en Coolblue ook scalpers, 20 euro bovendien adviesprijs, 10 euro boven de "reguliere" prijs en 15 euro bovenop Dreamland.be. Verkoop je er een stuk of 5000 (wat volgens mij geen idioot hoog aantal is bij zulke partijen) dan pakken ze 50k gratis geld, maar eigenlijk 100k. Niks mis mee overigens, business=business.

[ Voor 4% gewijzigd door ilyasse15 op 13-07-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Benieuwd hoeveel het aanbod gaat afwijken van de vraag. Verwacht dat het minder dramatisch wordt dan met de Mini NES.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

ilyasse15 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:18:
Er is veel gedoe over scalpers enzo, maar eigenlijk zijn MM en Coolblue ook scalpers, 20 euro bovendien adviesprijs, 10 euro boven de "reguliere" prijs en 15 euro bovenop Dreamland.be. Verkoop je er een stuk of 5000 (wat volgens mij geen idioot hoog aantal is bij zulke partijen) dan pakken ze 50k gratis geld, maar eigenlijk 100k. Niks mis mee overigens, business=business.
Ach ja, 'scalpers'. Gejank/hipsterterm van verwende millenials die denken dat ze een bepaald verworven recht hebben om producten voor een bepaalde prijs te mogen kopen. :+

https://basiseconomie.nl/vraag-en-aanbod/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:13
EddoH schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:45:
[...]

Ach ja, 'scalpers'. Gejank/hipsterterm van verwende millenials die denken dat ze een bepaald verworven recht hebben om producten voor een bepaalde prijs te mogen kopen. :+

Leuk die link die je dropt, maar waar wordt daar precies het effect van ongewenste, opgedrongen tussenpersonen besproken?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Vanaf 2 minuten geleden op Amazon.de voor 100 euro.

edit: uitverkocht

[ Voor 8% gewijzigd door Pikoe op 14-07-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
[...]

Eens. Is ook (schoolplein)gezeik.
Malfunctions schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:41:
[...]

Leuk die link die je dropt, maar waar wordt daar precies het effect van ongewenste, opgedrongen tussenpersonen besproken?
Hoezo ongewenst, opgedrongen etc. Tussenpersonen zullen altijd bestaan, je moet bij de leverancier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Pikoe schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:09:
Vanaf 2 minuten geleden op Amazon.de voor 100 euro.

edit: uitverkocht
Thanks voor de tip, was er op tijd bij!

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:30
Nephalem schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:14:
[...]

Thanks voor de tip, was er op tijd bij!
Ging weer heel snel inderdaad, zal wel een soort van 2e levering zijn geweest. Zijn dan denk ik geen grote aantallen geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmarenko1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 17:11
[...]

Betaal je dan ook netjes belastingen op de winst die je maakt door het doorverkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Palmarenko1 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:16:
[...]

Betaal je dan ook netjes belastingen op de winst die je maakt door het doorverkopen?
? Weet ik veel, ik verkoop niet door.
Daarnaast ga ik mij niet drukmaken om iemand anders zijn belastingzaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Meer mensen die de 27e van juni besteld hebben bij amazon.de en de volgende leverdatum hebben:
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2zfmuz6.png
Maak me niet druk, maar ben benieuwd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
lennertvdkort schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:30:
Meer mensen die de 27e van juni besteld hebben bij amazon.de en de volgende leverdatum hebben:
[afbeelding]
Maak me niet druk, maar ben benieuwd :*)
Dat is normaal, levertijd van Amazon.de naar Nederland is altijd rond de 5 dagen. Ik heb vandaag besteld en zie dezelfde datum.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
Gisteren even bij intertoys kalverstraat a'dam binnen gelopen. Daar accepteren ze geen pre-orders, maar hebben slechts 12 devices op de dag van de release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
diedbase schreef op zondag 16 juli 2017 @ 09:12:
Gisteren even bij intertoys kalverstraat a'dam binnen gelopen. Daar accepteren ze geen pre-orders, maar hebben slechts 12 devices op de dag van de release..
Dat wordt voor de deur liggen dus :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Ik heb na enig peinzen toch besloten de Mediamarkt order te annuleren. Gelukkig deden ze daar niet moeilijk over. Paar uur na mijn mailtje kreeg ik de annuleringsbevestiging en een dag later melding van Paypal dat de betaling geannuleerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:39

Daniel36

vernieuwde formule

Mooie discussie imo, waar bestellen en n hoeveel?
Ik heb er drie besteld, waarvan twee bevestigd zijn. In geen geval vooruitbetaald en ik zie wel wat er bezorgd wordt.

Één houd ik zelf, één voor mijn broer en de derde zal waarschijnlijk niet geleverd worden denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:07
https://www.nedgame.nl/su...ic-mini:-snes/9477088972/

weer te bestellen.

EDIT: dat was snel

[ Voor 12% gewijzigd door jugger naut op 19-07-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen waarschijnlijk een antal gannuleerd zijn geweest vanwege dubbele pre-orders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Laatst online: 17-09 00:00
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:14:
[...]

Zullen waarschijnlijk een antal gannuleerd zijn geweest vanwege dubbele pre-orders :P
Denk dat ze het systeem hebben gewiped van mensen met meer dan 2/3 ;), jammer joh scalpers. Deze winkel doet niet mee aan jullie praktijken :D

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 20:13
Ik heb mijn nedgame pre-order geannuleerd, dus kan best zijn dat dit één van die snes mini's is die nu weer in de pre-order ging.

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 20-07-2017 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:39

WhiteDog

met zwarte hond

Iemand een idee van shops waar de pre-order mogelijk nog online gaat komen?
Ik denk dan aan Art&Craft, Otto, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
WhiteDog schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:44:
Iemand een idee van shops waar de pre-order mogelijk nog online gaat komen?
Ik denk dan aan Art&Craft, Otto, ...
Otto is al geweest deze week.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
Kadardar schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:12:
[...]

Denk dat ze het systeem hebben gewiped van mensen met meer dan 2 ;), jammer joh scalpers. Deze winkel doet mee aan jullie praktijken :D
Ja je zal er maar een aantal hebben gekocht voor vrienden he..of is iedereen die een bestelling doet van meer dan 1 een scalper? <knip> Dat is niet nodig

[ Voor 5% gewijzigd door Grotman op 21-07-2017 01:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
Hawk86 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:00:
[...]

Ja je zal er maar een aantal hebben gekocht voor vrienden he..of is iedereen die een bestelling doet van meer dan 1 een scalper? <knip>
Stond toch echt duidelijk bij nedgame dat je er maar 2 of 3 mocht bestellen en anders wordt die geannuleerd. Daarna zijn ze weer ff tijdelijk in de verkoop gegaan, of dat iets te maken heeft gehad met annuleringen of opgeheven door meer dan 2 of 3 gekocht te hebben is voor ons allemaal een raadsel.
<knip>

[ Voor 21% gewijzigd door Grotman op 21-07-2017 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Hopelijk zijn deze pookjes beter dan de originele pookjes :+
Zou wel awesome zijn. Dan heb ik straks een mini-versie van elke console naar de originele console staan. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• max2k9
  • Laatst online: 19-05 13:31
Goldeneye en snowboard kids graag!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:15
Mario 64, MK64, Zelda: OoT en Goldeneye. Shut up and take my money!

Afbeeldingslocatie: http://www.ryansgoblog.com/images/n64kid1.jpg
Nintendo Sixty Foooour!!!!!!!!!!!

[ Voor 43% gewijzigd door Sir_Hendro op 21-07-2017 12:11 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Mijn wishlist voor de N64 versie:
- Mario 64 (duh)
- Mario Kart 64
- Mario Party (zeg maar dag tegen je pookje!)
- Paper Mario
- Super Smash Bros
- Zelda OOT
- Zelda MM
- Crash Bandicoot
- DK 64
- Star Wars: Rogue Squadron
- Pokemon Stadium
- Pokemon Snap
- Perfect Dark
- Star Fox 64
- GoldenEye

en als klap op de vuurpijl:
Concer's bad fur day *O*

Die laatste is nauwelijks nog origineel te spelen namelijk. 200+ op MP omdat de release in Europa vrij snel verboden was in veel landen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Waah Blast Corps mis ik alleen nog in je lijstje. Voor de rest prima keuzes.

Anyway, back ontopic?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 22:44

CyBeRSPiN

sinds 2001

@Waah en Banjo Kazooie natuurlijk!
Maar idd.. Beter om daar tzt (als het echt waar blijkt.. N64 lijkt me toch net ff lastiger emuleren dan NES/SNES) een nieuw topic over starten en het het over de SNES mini blijven hebben ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:23
Een N64 mini doet me echt niks. De 3D graphics uit die periode zijn niet echt opgeknapt zeg maar. De SNES mini wil ik nog steeds, maar ik heb helaas niet echt mijn best gedaan de afgelopen tijd dus nu maar hopen dat ik hem nog ergens vandaan kan toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De hardware van de Classic Mini: NES kan al N64-games draaien. Er hoeft alleen een soc in met een iets snellere gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Beakzz schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:09:
Een N64 mini doet me echt niks. De 3D graphics uit die periode zijn niet echt opgeknapt zeg maar. De SNES mini wil ik nog steeds, maar ik heb helaas niet echt mijn best gedaan de afgelopen tijd dus nu maar hopen dat ik hem nog ergens vandaan kan toveren.
Daar verschillen we over qua mening. De SNES was een flinke upgrade vanaf de NES: 3D racen bij mario kart.

De N64 blijft toch voor mij de beste herinnering... In Mario alle sterren verzamelen, in Goldeneye de Golden Gun vrijspelen en tegen maten spelen... In Perfect Dark alle extra's vrijspelen door vooral heel erg snel door alle levels te gaan... In Zelda vechten, paard rijden en liedjes spelen... Schilden schieten in Mario Kart... Man o man, het is jammer dat die controllers zo snel lam waren :+

Ik ga er vanuit dat de graphics wel worden bijgesteld naar vandaag de dag! Daar ruil ik met alle liefde mijn SNES (besteld bij de Intertoys op 1 juli) voor in, want zo interessant vind ik de SNES ook niet echt (heb deze ook niet gehad vroeger, heb besteld om hem niet mis te lopen) :+

[ Voor 10% gewijzigd door President op 22-07-2017 09:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
President schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 09:50:
[...]
Ik ga er vanuit dat de graphics wel worden bijgesteld naar vandaag de dag!
Waar baseer je dat op? Dat is niet met de NES gebeurd, noch met de SNES, waarom dan wel ineens met de N64? Denk dat de enige bijstelling van graphics uit je nostalgiebril zal komen :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:23
President schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 09:50:
[...]

Daar verschillen we over qua mening. De SNES was een flinke upgrade vanaf de NES: 3D racen bij mario kart.

De N64 blijft toch voor mij de beste herinnering... In Mario alle sterren verzamelen, in Goldeneye de Golden Gun vrijspelen en tegen maten spelen... In Perfect Dark alle extra's vrijspelen door vooral heel erg snel door alle levels te gaan... In Zelda vechten, paard rijden en liedjes spelen... Schilden schieten in Mario Kart... Man o man, het is jammer dat die controllers zo snel lam waren :+

Ik ga er vanuit dat de graphics wel worden bijgesteld naar vandaag de dag! Daar ruil ik met alle liefde mijn SNES (besteld bij de Intertoys op 1 juli) voor in, want zo interessant vind ik de SNES ook niet echt (heb deze ook niet gehad vroeger, heb besteld om hem niet mis te lopen) :+
Je mist mijn punt denk ik. Ja het was een grote upgrade, maar 3D games drogen gewoon niet goed op. Dat komt omdat we nu nog steeds in het 3D tijdperk zitten en we al veel mooier gewend zijn. In de periode van de N64 dacht je sinpelweg dat het vanaf dat moment niet meer mooier kon. Een 2D game uit het SNES tijdperk kan ik nog steeds echt mooi vinden. Of de games goed waren heeft daar niks mee te maken.

Zoals hier boven al aangegeven wordt moet je zeker niet uit gaan van een update in de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikola
  • Laatst online: 18-08 10:13
Net een email gehad van Art&Craft, ze gaan de SNES mini niet verkopen.

edit: verkeerde bericht gequote.

[ Voor 69% gewijzigd door Nikola op 24-07-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Nikola schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:48:
Net een email gehad van Art&Craft, ze gaan de SNES mini niet verkopen.

edit: verkeerde bericht gequote.
Maar ze hebben nu wel mooi jouw email-adres. ;) Sneaky... >:)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carra
  • Laatst online: 30-08 23:44
Beakzz schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 11:47:
[...]Je mist mijn punt denk ik. Ja het was een grote upgrade, maar 3D games drogen gewoon niet goed op. Dat komt omdat we nu nog steeds in het 3D tijdperk zitten en we al veel mooier gewend zijn. In de periode van de N64 dacht je sinpelweg dat het vanaf dat moment niet meer mooier kon. Een 2D game uit het SNES tijdperk kan ik nog steeds echt mooi vinden.
Ja, de eerste 3D games met polygonen zien er vandaag de dag niet meer uit. Pas sinds ongeveer Half Life 2 dat ik de 3D graphics op een acceptabel niveau vind. De 2D games van een SNES daarentegen zijn vandaag nog altijd mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 20:18:
De hardware van de Classic Mini: NES kan al N64-games draaien. Er hoeft alleen een soc in met een iets snellere gpu.
Dan kan de huidige hardware het dus niet. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Carra schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:35:
[...]

Ja, de eerste 3D games met polygonen zien er vandaag de dag niet meer uit. Pas sinds ongeveer Half Life 2 dat ik de 3D graphics op een acceptabel niveau vind. De 2D games van een SNES daarentegen zijn vandaag nog altijd mooi.
Ach ook dat bekijk je door je nostalgie-bril. heel eerlijk zijn nieuwe 2D platformers natuurlijk veel mooier. Super Mario Bros ziet er natuurlijk niet uit, vergeleken met Super Mario World bijvoorbeeld. En het lijkt al helemaal slecht vergeleken met bijvoorbeeld Ori & the blind forest.
Afbeeldingslocatie: https://r.mprd.se/media/images/57098-Super_Mario_Bros._(Japan,_USA)-8.jpg
Afbeeldingslocatie: https://snes.in/screenshots/super-mario-world/super-mario-world.3.png
Afbeeldingslocatie: https://www.rockpapershotgun.com/images/14/jun/ori2.jpg

Natuurlijk zijn de eerste 3D games minder "acceptabel". Maar de eerste 2D games waren Pong e.d. en dat was ook drama in graphics.

Ik speel games toch vooral voor de fun. En de fun wordt niet minder met mindere graphics IMHO :D
kijkend naar veel games tegenwoordig, met alle grey-duck-n-cover-shooters opvolger 8.... lijkt het soms juist dat hoe beter de graphics zijn hoe slechter de games worden. Maar dat is natuurlijk geen direct verband :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:17:
[...]

Ach ook dat bekijk je door je nostalgie-bril. heel eerlijk zijn nieuwe 2D platformers natuurlijk veel mooier. Super Mario Bros ziet er natuurlijk niet uit, vergeleken met Super Mario World bijvoorbeeld. En het lijkt al helemaal slecht vergeleken met bijvoorbeeld Ori & the blind forest.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Natuurlijk zijn de eerste 3D games minder "acceptabel". Maar de eerste 2D games waren Pong e.d. en dat was ook drama in graphics.

Ik speel games toch vooral voor de fun. En de fun wordt niet minder met mindere graphics IMHO :D
kijkend naar veel games tegenwoordig, met alle grey-duck-n-cover-shooters opvolger 8.... lijkt het soms juist dat hoe beter de graphics zijn hoe slechter de games worden. Maar dat is natuurlijk geen direct verband :+
Maar wat je ook vaak hebt in moderne 2D "sidescrollers" is dat er zo veel op het scherm gebeurt dat je je moeilijk(er) kan concentreren. En vaak heb je in die spellen dat je in een "2.5d" modus speelt: draaiende camera's, voorgrond en achtergrond gebieden, etc. Allemaal leuk en aardig, maar dat haalt het hele 2D effect uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Hoe beter de graphics, des te minder je ziet waar iets is. Dat is iig mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Waah schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:17:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Natuurlijk kun je het zo bekijken, maar vergeet niet dat de tijd dat de games uitkwamen er geen alternatief was. Zelfde zou nu zijn als ik Doom 1 met Battlefield 1 of Call of Duty Inifinite Warfare zou gaan vergelijken. Dat is natuurlijk totaal geen eerlijke vergelijking. Als je een eerlijke vergelijking wilt zou je op de console moeten blijven kijken want daar spelen de hardwarematige limieten op.

Je kan er nog een andere vergelijking uittrekken door SNES vs Genesis/Megadrive te nemen want die waren veel meer aan elkaar gewaagd. Dat je dan Sonic mooier vond dan Super Mario World of andersom kan ik er wat bij voorstellen.

Van uit een PC oogpunt vind ik dat je max 1,5 jaar met elkaar mag vergelijken voor eerlijkheid. Want daar gaat het veel en veel sneller.

Maarja gelukkig maken graphics alleen geen game :)Doe mij maar lievereen 16 bit look met goede gameplay dan fancy graphics all over the place en geen zak aan.

Tevens, Ori and the blind forest is wel weer een game waarvan ik kan zeggen dat het grafische geweld van de game niet veel afdoet van de gameplay zelf. Zeker het spelen waard als je dat nog niet hebt gedaan. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 25-07-2017 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
@sanderev66 dan zijn dat games met slecht design. Want bij (oa) Ori is dat niet het geval...

@Kadardar met je eens. Maar dat geld natuurlijk ook voor de 2D games. Zeggen dat je de N64 niet koopt, want slechte graphics.... tja dat geld dus ook voor de NES/SNES.

Maar koop hem vooral niet mocht die uitkomen. Meer kans voor mij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Waah schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:54:
@sanderev66 dan zijn dat games met slecht design. Want bij (oa) Ori is dat niet het geval...

@Kadardar met je eens. Maar dat geld natuurlijk ook voor de 2D games. Zeggen dat je de N64 niet koopt, want slechte graphics.... tja dat geld dus ook voor de NES/SNES.

Maar koop hem vooral niet mocht die uitkomen. Meer kans voor mij ;-)
ik zou je een Mini N64 niet ontnemen, maar als je pech hebt heb je er wat mij betreft geen want de N64 mini komt er ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Waah schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:20:

en als klap op de vuurpijl:
Concer's bad fur day *O*

Die laatste is nauwelijks nog origineel te spelen namelijk. 200+ op MP omdat de release in Europa vrij snel verboden was in veel landen.
Waarschijnlijk ten overvloede, maar deze is ook onderdeel van Rare Replay en mocht je hem op een console willen spelen kan dat dus op de Xbox :) Zo heb ik hem kunnen spelen uiteindelijk, want ook zelfde probleem als wat jij ondervonden hebt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carra
  • Laatst online: 30-08 23:44
waah schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:17:

Ach ook dat bekijk je door je nostalgie-bril. heel eerlijk zijn nieuwe 2D platformers natuurlijk veel mooier. Super Mario Bros ziet er natuurlijk niet uit, vergeleken met Super Mario World bijvoorbeeld.
Da's een foto van een NES spel, Super Mario Bros. De SNES games zien er stukken beter uit:
Afbeeldingslocatie: https://r.mprd.se/media/images/33505-Donkey_Kong_Country_(USA)-3.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Carra op 25-07-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
grappig joh...

Maar de grote vraag die ik heb! Ga ik er echt mee spelen... of beland(en) het(ze) in de kast!

[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 30-07-2017 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
op de gamer.nl site las ik dat die nergens meer te pre orderen is , is dat wereldwijd zo ? ik was er vroeg bij maar heb nog niet een reactie van Nintendo gezien op de hele toestand die er is ontstaan.

Vindt het wel weer leuk om die oude games te kunnen spelen, ik ben nog van de tijd van de atari 2600, de msx computers, de vextrex... de Nintendo etc.. te klein om er een te kunnen kopen toen (lees geen geld )

toch is het leuk als je al die vorderingen hebt meegemaakt en je nu op een punt komt waarbij het behoorlijk echt gaat worden qua mogelijkheden. Tijd voor een super special op Tweakers over dit onderwerp en dan eens terug beginnen bij pong ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Gandalf68 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:48:
op de gamer.nl site las ik dat die nergens meer te pre orderen is , is dat wereldwijd zo ? ik was er vroeg bij maar heb nog niet een reactie van Nintendo gezien op de hele toestand die er is ontstaan.

Vindt het wel weer leuk om die oude games te kunnen spelen, ik ben nog van de tijd van de atari 2600, de msx computers, de vextrex... de Nintendo etc.. te klein om er een te kunnen kopen toen (lees geen geld )

toch is het leuk als je al die vorderingen hebt meegemaakt en je nu op een punt komt waarbij het behoorlijk echt gaat worden qua mogelijkheden. Tijd voor een super special op Tweakers over dit onderwerp en dan eens terug beginnen bij pong ....
Pre-orders van zelfs de grootste retailers zijn maar een paar uur open. Dus ja, de pre-orders zijn overal "op".

Is dat wereldwijd zo? Ja en nee. Ja als in het is nergens te pre-orderen, maar de VS heeft hem nog helemaal niet kunnen pre-orderen. Wallmart heeft een tijdje de pre-orders open gehad maar die zijn allemaal weer gecanceld omdat ze ten onrechte beschikbaar waren. Vermoedelijk omdat die luilakken van de FCC hem nog niet hebben kunnen keuren en ze dus nog niet verkocht mogen worden.

Als je nog 1 wilt dan kan je op dit moment alleen maar hopen dat er meer komen dan de eerste batch. En dan sites als Budgetgaming en dit topic in de gaten blijven houden, omdat er hier (of daar) vast wel iemand aangeeft als er weer iets te krijgen is. Maar zelfs dan geldt; snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:22
BlackMage schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:05:
[...]

... Vermoedelijk omdat die luilakken van de FCC hem nog niet hebben kunnen keuren en ze dus nog niet verkocht mogen worden...
Lichtelijk off-topic, maar het is Nintendo die deze keuring moet regelen en dat kan wereldwijd bij erkende testlabs.
En FCC-keuring is nodig voor import in de US, dit houdt pre-orders niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
Heeft iemand al ontdekt wat de specs van de USB adapter zijn die Nintendo los verkoopt? Zou je je oude ipod/ipad USB adapter kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Laatst online: 16-09 12:03
BlackMage schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:05:
[...]

Pre-orders van zelfs de grootste retailers zijn maar een paar uur open. Dus ja, de pre-orders zijn overal "op".

Is dat wereldwijd zo? Ja en nee. Ja als in het is nergens te pre-orderen, maar de VS heeft hem nog helemaal niet kunnen pre-orderen. Wallmart heeft een tijdje de pre-orders open gehad maar die zijn allemaal weer gecanceld omdat ze ten onrechte beschikbaar waren. Vermoedelijk omdat die luilakken van de FCC hem nog niet hebben kunnen keuren en ze dus nog niet verkocht mogen worden.

Als je nog 1 wilt dan kan je op dit moment alleen maar hopen dat er meer komen dan de eerste batch. En dan sites als Budgetgaming en dit topic in de gaten blijven houden, omdat er hier (of daar) vast wel iemand aangeeft als er weer iets te krijgen is. Maar zelfs dan geldt; snel zijn.
Ik vermoed (gelezen?) Dat Nintendo maar 1 (erg grote) serie heeft gemaakt en dat we het daar mee moeten doen. Volgens mij is er ook genoeg aanbod voor de reeele vraag maar is er schaarste door de hoarding (waar ik zelf ook aan mee doe met mijn 3 of zo preorders)

Ik hoop ook dat ze met een mooie n64 mini komen met hier genoemde spellen. Vind al de Nintendo consoles tot en met de N64 erg vet qua nostalgie gehalte. Tot daar is voor mij persoonlijk ook nog retro, alles erna is 'nieuw'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
diedbase schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:07:
Heeft iemand al ontdekt wat de specs van de USB adapter zijn die Nintendo los verkoopt? Zou je je oude ipod/ipad USB adapter kunnen gebruiken?
Nintendo verkoopt geen USB adapter voor de classic consoles. Als een winkel anders beweert dan wordt je aan het lijntje gehouden.

Als de NES mini een indicatie is dan werkt elke standaard USB adapter of powerbank. Ik gebruik zelf een cheapo 2A adapter van de Action. Ik zou wel 1A of meer aanraden :) Maar dat is vrijwel alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:09
warcow schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:36:
[...]

Ik vermoed (gelezen?) Dat Nintendo maar 1 (erg grote) serie heeft gemaakt en dat we het daar mee moeten doen.
Geen idee waar je dat vandaan hebt maar het is toch algemeen bekend dat nintendo tot eind 2017 verstuurd, en dus blijkbaar ook produceert. Deze info komt van eind juni, misschien dat er nieuwe berichten zijn die ik gemist heb...
Pagina: 1 ... 18 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen