drijfhout schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:02:
[...]
Zoals Gamemania moeten alle winkels het doen.
Echte liefhebbers gaan er wel naartoe maar groot opkopers krijgen veel minder geregeld.
Als je het land door moet voor 1 SNES per winkel, schiet niet echt op, kunnen mensen nog wel wat opkopen maar nooit alles wegroven.
En er komen mensen naar een fysieke winkel, wat voor Gamemania ook erg nuttig is.
idd, nou moest ik er helaas ook het halve land voor door XD, Werk deze week in Den Helder, maar ff een avondje naar huis in Meppel en dan onderweg daar even langs haha.
Maar idd goed geregeld, tijdens mijn belletje nog even gevraagd of die tot ik daar was een plekje kon vrijhouden, nee alleen met volle aanbetaling in de winkel, weg=pech. Voor mij situatie iets minder maar over het algemeen gewoon een goeie regeling.
1 per winkel en op naam, zo zouden alle concertkaartjes ook gedaan moeten worden. Dat bespaard veel mensen een hoop ergernis en geld en levert een heleboel meer blije klanten op i.p.v. een handjevol handelaren die over de rug van anderen geld verdienen.
even offtopic betreffende die concertkaartjes, die industrie gaat wereldwijd over $8 biljoen
the secondary ticketing market is widely estimated to be worth $8bn a year world-wide (around £1bn in the UK) although there is so little transparency when it comes to the accounts of the key players that in reality, it’s likely to be much more.Mavel 128 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:05:
[...]
Mwah, als je aan het werk bent loop je dan helemaal alles mis. Mee eens dat het moeilijker is voor opkopers, maar dit is eerlijker voor iedereen die niet in de buurt van een grote winkel wonen en overdag werken.
Ze begonnen op zaterdag en ik heb vandaag eind van de dag nog 1tje kunnen regelen dus mits het goed gebeurd is dat geen probleem, en als alle winkels die fysiek bestaan het zo doen dan had ik ook bijv. naar de intertoys hier in Meppel kunnen gaan.
[
Voor 14% gewijzigd door
iwaarden op 04-07-2017 20:19
]