Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Waah schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:32:
Status van levering tot nu toe bij mij:

Bol.com: 29 september a 89 euro (bevestigd)
Coolblue: 29 september a 99 euro (90% zeker)
Conrad: 10 oktober a 89 euro (niet op release)
Intertoys: 29 september a 89 euro (geen contact sinds kopen)
NedGame: ??? a 99 euro (ga ik annuleren)

De laatste ga ik sowieso annuleren (ben toch bang dat een bedrijf als nedgame eerder omvalt als een bol.com). Dan is het nog kijken of de Coolblue-optie blijft staan, of dat ik voor die 10 euro 2 weken kan wachten (of eigenlijk mijn zus een weekje kan laten wachten)
Tis dat je t zegt.. had het niet door bij Conrad: Verwachte verzenddatum: 07-10-2017 .

Die ga ik wel cancellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Waah schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:32:
Status van levering tot nu toe bij mij:

Bol.com: 29 september a 89 euro (bevestigd)
Coolblue: 29 september a 99 euro (90% zeker)
Conrad: 10 oktober a 89 euro (niet op release)
Intertoys: 29 september a 89 euro (geen contact sinds kopen)
NedGame: ??? a 99 euro (ga ik annuleren)

De laatste ga ik sowieso annuleren (ben toch bang dat een bedrijf als nedgame eerder omvalt als een bol.com). Dan is het nog kijken of de Coolblue-optie blijft staan, of dat ik voor die 10 euro 2 weken kan wachten (of eigenlijk mijn zus een weekje kan laten wachten)
Ik bestel meestal bij Nedgame.
Ze leveren goed op tijd (en vaak zelfs een dag te vroeg) en hun service is erg goed.
Tenminste dat zijn mijn ervaringen.

Ik baal dat ik hem nog nergens kan bestellen.
Bij de mini NES ging dat beter.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:13
Eek2nd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:14:
[...]

Tis dat je t zegt.. had het niet door bij Conrad: Verwachte verzenddatum: 07-10-2017 .

Die ga ik wel cancellen
Vandaar dat ik het hier allemaal even opsomde :+ Zitten vast meer mensen in hetzelfde schuitje... Daarom ook jammer dat veel shops nog geen keiharde toezegging doen (behalve bol.com en coolblue waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Waah schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:29:
[...]

Vandaar dat ik het hier allemaal even opsomde :+ Zitten vast meer mensen in hetzelfde schuitje... Daarom ook jammer dat veel shops nog geen keiharde toezegging doen (behalve bol.com en coolblue waarschijnlijk)
En dus wehkamp sinds vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugkijken naar eerdere berichten in dit topic was een goed idee! Ik had de mijne binnen 20 minuten na de eerste aankondiging in deze thread besteld.

Als volgorde van reserveringen iets betekent... ;)

Gelukkig staat de reservering wel op mijn account op bol.com, dus is ie iig niet spoorloos verdwenen :D

Nu is het tijd om te kalmeren: het is wat het is en ik kan alleen maar de winkels in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar bol.com heeft niet gezegd dat die zeker weten geleverd gaat worden.
Ze hebben het over een verwachting, en ik heb via de live chat gehoord dat het 90% zeker is en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:29:
[...]

Ik bestel meestal bij Nedgame.
Ze leveren goed op tijd (en vaak zelfs een dag te vroeg) en hun service is erg goed.
Tenminste dat zijn mijn ervaringen.
Klopt, ik heb zelf ook meerdere malen een game een dag voor release al binnen gehad van ze, en nog nooit te laat. De Super Mario Maker limited edition bestelling bij bol.com kwam echter pas de maandag erop binnen... je moet denk ik ook gewoon een beetje mazzel hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb net een pre-order op Cool-Blue kunnen plaatsen. Doen ze dit nou op basis van voorraad wat ze toegekend krijgen van Nintendo of is het gewoon een schatting en moet je geluk hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
UncleSam schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:51:
Ik heb net een pre-order op Cool-Blue kunnen plaatsen. Doen ze dit nou op basis van voorraad wat ze toegekend krijgen van Nintendo of is het gewoon een schatting en moet je geluk hebben?
"net" als in voor 16:30 uur? Want daarna is het mij niet meer gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
kadoendra schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:01:
[...]

"net" als in voor 16:30 uur? Want daarna is het mij niet meer gelukt.
16:15 om wat preciezer te zijn.

ps. Oculus Rift pre order al over again.-) Ik kon me herinneren dat mensen toen op reddit lijsten bijhielden waarop je op basis van ordernummer een schatting kon maken over de lichting die je in zat. Dat even terzijde,-)

[ Voor 33% gewijzigd door Tasminos op 04-07-2017 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
UncleSam schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:05:
[...]

16:15 om wat preciezer te zijn.
Ik zou zeggen dat het goed moet zijn als je een orderbevestiging in je mail hebt waarin staat dat het betaald is... maar dan neem ik wel even aan dat voorraadstatus automatisch bijgehouden wordt.

Hoe het precies gaat tijdens zo'n druk kwartier zal alleen Coolblue kunnen vertellen, als er alsnog orders geannuleerd worden zal dat vast snel gebeuren in ieder geval.

[ Voor 32% gewijzigd door Sfynx op 04-07-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Kan prima, bij postzaak of bruna bij de grens laten bezorgen. Dan is het niet zo ver.
Tenminste als je een brabo zoals ik bent.

Sowieso stuk goedkoper als de andere zaken dus geld over voor de trein.

Je kan trouwens betalen bij afhalen en max 2, dus mocht je dicht bij de grens wonen dan is het een beste nette deal.

[ Voor 12% gewijzigd door drijfhout op 04-07-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

drijfhout schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:16:
[...]

Kan prima, bij postzaak of bruna bij de grens laten bezorgen. Dan is het niet zo ver.
Tenminste als je een brabo zoals ik bent.

Sowieso stuk goedkoper als de andere zaken dus geld over voor de trein.

Je kan trouwens betalen bij afhalen en max 2, dus mocht je dicht bij de grens wonen dan is het een beste nette deal.
Zeker waar, verwachte leverdatum staat op november, dus vandaar het geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15
Ik heb alle pre-orders op internet compleet misgelopen, zelfs Bol.com die ik juist in de gaten hield.

Maar gelukkig heb ik er vanmiddag om 16:45 met volle aanbetaling nog 1tje kunnen reserveren bij de Gamemania in Heerenveen, na mij hadden ze nog 1 plekje over daar. Ik had van tevoren nog even gebeld, rond 15:00, toen hadden ze er nog 3, dus in die tussentijd nog 1tje voor mij geweest.

Dus mocht je nog wat zoeken, misschien ff een belletje naar je gamemania in de buurt doen of ze nog reserveringsplekken hebben, zullen er vast nog een paar zijn die nog een enkele plek over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Owja niet eens gezien.

PS voor de nederlanders, postcode bij grens ( richting Eindhoven ) 3930.
Scheelt zoeken naar afhaalpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
iwaarden schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:56:
Ik heb alle pre-orders op internet compleet misgelopen, zelfs Bol.com die ik juist in de gaten hield.

Maar gelukkig heb ik er vanmiddag om 16:45 met volle aanbetaling nog 1tje kunnen reserveren bij de Gamemania in Heerenveen, na mij hadden ze nog 1 plekje over daar. Ik had van tevoren nog even gebeld, rond 15:00, toen hadden ze er nog 3, dus in die tussentijd nog 1tje voor mij geweest.

Dus mocht je nog wat zoeken, misschien ff een belletje naar je gamemania in de buurt doen of ze nog reserveringsplekken hebben, zullen er vast nog een paar zijn die nog een enkele plek over hebben.
Zoals Gamemania moeten alle winkels het doen.
Echte liefhebbers gaan er wel naartoe maar groot opkopers krijgen veel minder geregeld.
Als je het land door moet voor 1 SNES per winkel, schiet niet echt op, kunnen mensen nog wel wat opkopen maar nooit alles wegroven.
En er komen mensen naar een fysieke winkel, wat voor Gamemania ook erg nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

drijfhout schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:02:
[...]

Echte liefhebbers gaan er wel naartoe maar groot opkopers krijgen veel minder geregeld.
Als je het land door moet voor 1 SNES per winkel, schiet niet echt op, kunnen mensen nog wel wat opkopen maar nooit alles wegroven.
En er komen mensen naar een fysieke winkel, wat voor Gamemania ook erg nuttig is.
Mwah, als je aan het werk bent loop je dan helemaal alles mis. Mee eens dat het moeilijker is voor opkopers, maar dit is eerlijker voor iedereen die niet in de buurt van een grote winkel wonen en overdag werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15
drijfhout schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:02:
[...]

idd, nou moest ik er helaas ook het halve land voor door XD, Werk deze week in Den Helder, maar ff een avondje naar huis in Meppel en dan onderweg daar even langs haha.

Maar idd goed geregeld, tijdens mijn belletje nog even gevraagd of die tot ik daar was een plekje kon vrijhouden, nee alleen met volle aanbetaling in de winkel, weg=pech. Voor mij situatie iets minder maar over het algemeen gewoon een goeie regeling.

1 per winkel en op naam, zo zouden alle concertkaartjes ook gedaan moeten worden. Dat bespaard veel mensen een hoop ergernis en geld en levert een heleboel meer blije klanten op i.p.v. een handjevol handelaren die over de rug van anderen geld verdienen.

even offtopic betreffende die concertkaartjes, die industrie gaat wereldwijd over $8 biljoen the secondary ticketing market is widely estimated to be worth $8bn a year world-wide (around £1bn in the UK) although there is so little transparency when it comes to the accounts of the key players that in reality, it’s likely to be much more.
Mavel 128 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:05:
[...]

Mwah, als je aan het werk bent loop je dan helemaal alles mis. Mee eens dat het moeilijker is voor opkopers, maar dit is eerlijker voor iedereen die niet in de buurt van een grote winkel wonen en overdag werken.
Ze begonnen op zaterdag en ik heb vandaag eind van de dag nog 1tje kunnen regelen dus mits het goed gebeurd is dat geen probleem, en als alle winkels die fysiek bestaan het zo doen dan had ik ook bijv. naar de intertoys hier in Meppel kunnen gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door iwaarden op 04-07-2017 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
[...]

Krijg ik net een mail binnen van Conrad met gewijzigde datum..
Circa 8 weken (ff gekeke .. precies 29 sep.. ehhh... 29 Augustus ?)
Bedankt voor uw bestelling. U ontvangt deze e-mail omdat de levertijd van één of meerdere
door u bestelde producten is gewijzigd. Onze excuses hiervoor.
Er zijn meerdere redenen waardoor de aangegeven leverdatum kan veranderen, zoals;
* de voorraadstatus van het artikel is tijdens het plaatsen van uw bestelling gewijzigd.
(Dit ontstaat o.a. doordat meerdere klanten gelijktijdig bestellen)
* Veranderingen vanuit onze leveranciers.
Onderaan deze mail staat aangegeven om welk(e) product(en) het gaat en wat de actuele
leverdatum is. Deze leverdatum is een inschatting en kunnen wij niet garanderen. U
ontvangt bij nieuwe wijzigingen geen e-mail van ons. We raden u aan om zelf regelmatig op
de productpagina van onze website te kijken voor de actuele leverdatum. Ook kunt u deze
informatie vinden wanneer u inlogt in "Mijn account" en kiest voor "Mijn bestellingen".
Met vriendelijke groet,
conrad.nl

Artnr. Artikelomschrijving Aantal Leverdatum
____________________________________________________________________________________
1576931 Nintendo Classic Mini: Super Nintendo 1 ST ong. 08 weken

[ Voor 56% gewijzigd door Eek2nd op 04-07-2017 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Tja Conrad,

Zelf vrij vaak problemen mee gehad qua orders, maar komt uiteindelijk vaak in orde.
1 tip bij problemen gewoon bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Verkeerd gekeken.. 8 weken is 2 maanden.. tis 29 Augustus :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Eek2nd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:41:
Verkeerd gekeken.. 8 weken is 2 maanden.. tis 29 Augustus :?
Tja kan best dat andere winkels dadelijk trager het spul binnenkrijgen dan verwacht en dat deze datum nog snel is ;)

Overal staat een "verwachte" leverdatum....

[ Voor 7% gewijzigd door drijfhout op 04-07-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:42
al wat ik zoek, ik kan hem nergens meer reserveren.... :'(

https://retro.foregames.n...endo-entertainment-system lijkt nu wel een site om tegen die tijd in de gaten te gaan houden.

Ze doen niet aan de pre-orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Rob-T6 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:51:
al wat ik zoek, ik kan hem nergens meer reserveren.... :'(

https://retro.foregames.n...endo-entertainment-system lijkt nu wel een site om tegen die tijd in de gaten te gaan houden.

Ze doen niet aan de pre-orders
Zij deden zeker wel aan pre-orders :) Ik had hem daar eerst ook in de pre-order staan, maar heb deze uiteindelijk geannuleerd omdat ik twee pre-orders heb (Bol.com en Amazon.de) die nog goedkoper waren ook.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Voor de Belgen € 74,99, maar levering 08-11-2017: https://www.dreamland.be/...ni-super-nes-grijs-125371.

Als je nu al ziet, wat voor gekte er is rondom de SNES Classic Mini op Game en ICT forums, dan ben ik benieuwd wat er gebeurt bij release, als de grote massa ook een SNES Classic Mini wilt.

[ Voor 41% gewijzigd door Jumpman op 05-07-2017 13:06 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:29

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik ben op dit moment voornamelijk beniewd naar de diverse beeldinstellingen.. heb een 65" staan en geen idee hoe dat soort oude games erop uitgaan zien, en wat voor effect de instellingen/filters gaan hebben.. hopelijk goed te doen heb zoveel zin in bepaalde games weer spelen :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
BlackEyedAngel schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:04:
Ik ben op dit moment voornamelijk beniewd naar de diverse beeldinstellingen.. heb een 65" staan en geen idee hoe dat soort oude games erop uitgaan zien, en wat voor effect de instellingen/filters gaan hebben.. hopelijk goed te doen heb zoveel zin in bepaalde games weer spelen :9
Het heeft er nooit goed uitgezien toch? :+
Speel hier regelmatig nog op de NES en SNES op een beamer (120") en dat speelt prima. Alles beter dan die postzegels van vroeger (behalve duckhunt... Speciale monitor voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-07 17:41
Nog te koop bij de Duitse mediamarkt, ik heb begrepen dat de console dan wel naar een Duits adres verzonden moet worden. Misschien interessant voor mensen die dichtbij de Duitse grens wonen?

https://shop.mediamarkt.c...classic-mini/idpg6m9b2pi5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeeftZijWeer
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-08-2024
lamoreas schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:57:
Nog te koop bij de Duitse mediamarkt, ik heb begrepen dat de console dan wel naar een Duits adres verzonden moet worden. Misschien interessant voor mensen die dichtbij de Duitse grens wonen?

https://shop.mediamarkt.c...classic-mini/idpg6m9b2pi5
Is dat niet Zwitserland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:52
Yes, of ze moeten sinds kort Italiaans en Frans praten in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
https://www.nowinstock.ne...ntendosnesclassicedition/

Deze site houd ook vrij goed bij wanneer er ergens order gedaan kunnen worden, voor de shops in het buitenland.

Wie weet heeft iemand met vrienden in het buitenland er iets aan?

Sowieso wil ik zelf die US versie wel, mocht deze met invoer en verzendkosten niet plots 300€ kosten ;)

Earthbound is sowieso al een flinke plus.

[ Voor 23% gewijzigd door drijfhout op 05-07-2017 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
drijfhout schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:31:

Deze site houd ook vrij goed bij wanneer er ergens order gedaan kunnen worden, voor de shops in het buitenland.

Sowieso wil ik zelf die US versie wel, mocht deze met invoer en verzendkosten niet plots 300€ kosten ;)

Amerikaanse shops versturen vrijwel nooit naar Nederland, waardoor je op eBay moet zoeken en dan kom je al snel op bedragen uit die rond de 300 euro liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Jammer....

Dan maar hopen dat er een amerikasn de EU versie wil, ruilen is denk ik de enige betaalbare optie dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29
Net op Twitter gezien:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/cYTg2v/bol.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen mail ontvangen maar na navragen is die wel naar mij verstuurd dus ik zit er wel bij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Begrijpelijk, bij BOL toen 2 bestellingen per seconde...dat moet haast wel misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Je moet bij Bol.com gewoon onder je account kijken en als het goed is staat er: "Wordt verwerkt".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:00
NotSoSteady schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:40:
Je moet bij Bol.com gewoon onder je account kijken en als het goed is staat er: "Wordt verwerkt".
Is dat leidend? als dat er niet staat dan is je order mislukt? of zijn er ook mensen die geen mail hebben maar wel wordt verwerkt hebben staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 11:43
drijfhout schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:31:

Earthbound staat toch ook gewoon op de EU versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hawk86 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:42:
[...]

Is dat leidend? als dat er niet staat dan is je order mislukt? of zijn er ook mensen die geen mail hebben maar wel wordt verwerkt hebben staan?
Als dat er niet staat dan is je order inderdaad niet goed binnengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
michel2506 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:42:
[...]

Earthbound staat toch ook gewoon op de EU versie?
Klopt, de games zijn gelijk tussen EU en US, Japan heeft wel een aantal andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
NotSoSteady schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:43:
[...]

Als dat er niet staat dan is je order inderdaad niet goed binnengekomen.
Dan staat het bij mij allemaal prima :)
Ik zou de mail hebben gehad maar heb niks ontvangen, dus ik vertrouw maar op de Customer servie medewerker..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een Mini SNES geregeld bij de Game Mania in Tilburg.

Ondanks mijn eerdere terughoudendheid om mijn geld 3 maanden vast te leggen, heb ik het toch maar gedaan. Mede door de goede policy van Game Mania.

Blijkbaar heb ik hier goed aan gedaan, als ik de tweet van bol.com hierboven lees. Ook ik had geen email verzonden. Mijn email waarin ik vraag of die nog zou kunnen komen, is na 48 uur ook nog onbeantwoord.

De verkoper bij deze Game Mania wist mij te vertellen dat ik geluk had. Gisteren kregen ze te horen dat ze nog een paar extra reserveringen mochten opnemen.

Er zijn in dit filiaal dus nog enkele plaatsen!

Good luck! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De aantallen die de grote partijen krijgen liggen boven de 5000 exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Hawk86 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:43:
[...]

Klopt, de games zijn gelijk tussen EU en US, Japan heeft wel een aantal andere games.
Gelukkig, dat scheelt.
Mijn dag is weer goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29
NotSoSteady schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:45:
De aantallen die de grote partijen krijgen liggen boven de 5000 exemplaren.
Ik weet via via dat een bekende webwinkel niet meer dan 1500 stuks ontvangt. Dus boven de 5000 exemplaren is onzin. Waar haal jij deze informatie vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Wolliebolly schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:47:
[...]

Ik weet via via dat een bekende webwinkel niet meer dan 1500 stuks ontvangt. Dus boven de 5000 exemplaren is onzin. Waar haal jij deze informatie vandaan ?
Een bekende webwinkel is nog wat anders dan een grote partij, dus doe maar rustig met je geschreeuw als "onzin".

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 05-07-2017 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, misschien moeten jullie beide minder onduidelijk zijn en jullie woordkeus ietwat toelichten (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Wolliebolly schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:47:
[...]

De klantenservice medewerker van bol gaf aan dat zij 5500 bestellingen zullen uitleveren op releasedag. Dat is dus maximaal (aangezien men er 2 per acccount mocht bestellen) 11.000 snesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hawk86 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:50:
[...]

De klantenservice medewerker van bol gaf aan dat zij 5500 bestellingen zullen uitleveren op releasedag. Dat is dus maximaal (aangezien men er 2 per acccount mocht bestellen) 11.000 snesjes.
Het merendeel heeft er 1 besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
NotSoSteady schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:53:
[...]

Het merendeel heeft er 1 besteld.
Vandaar ook: MAXIMAAL 11.000 :) Ik snap dat niet iedereen er 2 heeft besteld haha :*)
Wel fijn dat jij weet dat de meesten er 1 hebben besteld, hoe ben je daar achter gekomen?

[ Voor 15% gewijzigd door Hawk86 op 05-07-2017 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hawk86 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:55:
[...]

Vandaar ook: MAXIMAAL 11.000 :) Ik snap dat niet iedereen er 2 heeft besteld haha :*)
Wel fijn dat jij weet dat de meesten er 1 hebben besteld, hoe ben je daar achter gekomen?
Dat kan ik terugzien in mijn orders, ongeveer 7 op de 10 mensen hebben er 1 besteld. Daarnaast waren er ook nog een aantal die er 10 hadden besteld, maar die zijn allemaal geannuleerd door Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinse
  • Laatst online: 17-09 15:52
Zojuist bevestiging gehad van Intertoys nadat ik ze had gemaild:
Indien jij de Nintendo SNES zonder problemen hebt kunnen bestellen en hebt kunnen betalen, is je bestelling goed bij ons binnen gekomen en kan jij de Nintendo SNES op de release datum verwachten (29 september).
Raar dat ze dat niet gewoon pro-actief hadden laten weten aan degenen die besteld hebben, althans ik had nog niet een dergelijke bevestiging gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Bedankt voor je interesse in de Nintendo Classic Mini: SNES. Op volgorde van inschrijving hebben we geïnteresseerde gamers op de hoogte gebracht. Helaas zat jij hier niet bij en moeten we je teleurstellen. We hebben een beperkte toezegging gehad vanuit Nintendo, maar deze voorraad is in hoog tempo gereserveerd. Hierdoor kun je geen pre-order plaatsen.

Op dit moment weten we nog niet of we meer consoles binnen krijgen. Houd rond 29 september de website in de gaten.

We hopen dat we je op deze manier voldoende geïnformeerd hebben. Om je een hart onder de riem te steken, hebben we ook een paar voordelen van deze situatie voor je op een rijtje gezet:

• Het Mario-deuntje blijft niet dagenlang in je hoofd rondspoken.
• Je krijgt geen last van je duim door het te hard drukken op de knopjes.
• Je hoeft geen eindbaas te verslaan.
• Je kunt gewoon lekker op tijd naar bed.
Via Coolblue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
Laat me raden, die populaire toon...Coolblue?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hawk86 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:01:
[...]

Laat me raden, die populaire toon...Coolblue?
Yes, om van te kotsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de pijnlijke duimen na, zijn dat totaal geen nadelen hoor!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hawk86
Hehe! eindelijk iemand die daar net zo van gruwelt als ik, walgelijk is het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:39

Daniel36

vernieuwde formule

idem ende dito, stelletje rukkers, en dat terwijl ik normaal best een fan ben van ze, met Bol.com op 1 natuurlijk. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Daniel36 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:22:
[...]

idem ende dito, stelletje rukkers, en dat terwijl ik normaal best een fan ben van ze, met Bol.com op 1 natuurlijk. -O-
Nou ik heb al een pre-order openstaan, dus mij maakt het niet veel uit. Maar het is wel een beetje twijfelachtig aangezien het gisteren via de site gewoon mogelijk was om een pre-order te plaatsen.

[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 05-07-2017 16:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Ze proberen zelfs grappig te doen bij het eenzijdig annuleren van orders. Bizar.

Het is wel erg geforceerd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:53
NotSoSteady schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:24:
[...]

Nou ik heb al een pre-order openstaan, dus mij maakt het niet veel uit. Maar het is wel een beetje twijfelachtig aangezien het gisteren via de site gewoon mogelijk was om een pre-order te plaatsen.
Je had toch niks besteld bij Coolblue? Dat las ik gisteren. Als je wel besteld hebt hoe laat had je dan je orderbevestiging? Ik ben in iedergeval nog niet op de hoogte gebracht door Coolblue via mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 18:30
Zojuist een belletje gekregen van m'n locale game mania. Had in de winkel gevraagd en nu is gebleken dat ik wel een snes mini bij ze kan bestellen; moet wel van te voren betalen, maar dat mag ook over een paar weken pas. Heb ook bij bol een bestelling bevestigd gekregen.
Zit nu toch wel te twijfelen of ik niet beter een raspberry pi 3 kan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist contact opgenomen met bol.com klantenservice (via de chat daar). Zij wisten mij te vertellen dat ze het ook nog niet helemaal wisten:

- de mail van gisteren was een massa-mail;
- mensen die GEEN mail gekregen hebben, zijn niet automatisch al buitengesloten;
- er zijn een hoop reserveringen van boven de 2 stuks en deze zullen verminderd worden naar een max. van 2;
- ze weten nog niet wie wel of niet een Mini SNESje zal krijgen.

(Beetje vaag dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:02:
Zojuist contact opgenomen met bol.com klantenservice (via de chat daar). Zij wisten mij te vertellen dat ze het ook nog niet helemaal wisten:

- de mail van gisteren was een massa-mail;
- mensen die GEEN mail gekregen hebben, zijn niet automatisch al buitengesloten;
- er zijn een hoop reserveringen van boven de 2 stuks en deze zullen verminderd worden naar een max. van 2;
- ze weten nog niet wie wel of niet een Mini SNESje zal krijgen.

(Beetje vaag dus)
Dit klopt al niet, want ik kan zien dat alle orders boven de 2 al zijn geannuleerd en niet zijn verminderd. Mijn advies is om de klantenservice nooit te serieus te nemen met dit soort dingen.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 05-07-2017 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@NotSoSteady
Nee, dat gevoel kreeg ik dus ook. Hoezo krijgt niet iedereen de massa-mail? om maar één ding te noemen.

Mag ik vragen wat je doet waardoor je meer insider informatie hebt? Je klinkt alsof je bij bol.com werkt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2017 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Tessa vd Heide schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:40:
Zojuist een belletje gekregen van m'n locale game mania. Had in de winkel gevraagd en nu is gebleken dat ik wel een snes mini bij ze kan bestellen; moet wel van te voren betalen, maar dat mag ook over een paar weken pas. Heb ook bij bol een bestelling bevestigd gekregen.
Zit nu toch wel te twijfelen of ik niet beter een raspberry pi 3 kan halen..
Kon je al die tijd al doen..dus die begrijp ik niet zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 18:30
ilyasse15 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:33:
[...]

Kon je al die tijd al doen..dus die begrijp ik niet zo goed
Eerder nog niet echt naar gekeken, totdat ik een preorder had geplaatst voor de mini SNES. Hij is natuurlijk wel heel schattig, maar zoals al eerder was gezegd, kun je met een raspberry pi veel meer. Dus nu ben ik aan het twijfelen :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 14:20

GS88

π raat

Ik vind het belachelijk dat Turtles in Time ontbreekt op de lijst!

Nog wat andere spellen die er wel bij hadden gemogen wat mij betreft:
- Mario All Star
- killer instinct
- fatal fury 2
- biker mice

Ze hadden er wel 30 spellen van mogen maken ipv "maar 21" :-)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

hinse schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:58:
Zojuist bevestiging gehad van Intertoys nadat ik ze had gemaild:

[...]

Raar dat ze dat niet gewoon pro-actief hadden laten weten aan degenen die besteld hebben, althans ik had nog niet een dergelijke bevestiging gehad.
Bestelbevestiging wel maar inderdaad geen verdere communicatie dat het daarmee dan ook zeker is. Wel prettig dat we dat dan nu weten :-) Hoeven we Intertoys niet allemaal te mailen. Of misschien juist wel ;-)

Vind t overigens wel super dat de SNES geleverd wordt met twee controllers.

[ Voor 6% gewijzigd door Gim op 05-07-2017 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:29

BlackEyedAngel

Just a decent guy

GS88 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:23:

- Mario All Star
- killer instinct
- fatal fury 2
- biker mice

En dat Chrono Trigger ontbreekt is helemaal :'( en baal ik eerlijk wel van

#fwp :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis ook een aantal nostalgische games:

Lufia 2
Asterix en Obelix
Goof Troop

Vooral de eerste speelde ik vaak toen we de SNES leenden van mijn neef. De tweede speelde ik toen we zelf de console hadden. De derde veel bij mijn vader destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:59:

Lufia 2
Asterix en Obelix
Goof
Lufia had ik graag willen proberen, anderen volledig eens. Verder had ik graag nog wat persoonlijke favorieten gezien zoals:

Alladin
Ren & Stimpy time warp
ISS
NBA Jam
Loony tunes basketbal
Turtles in Time
Batman returns
Clayfighter

Niet allemaal evengoede games, maar wel de games waar ik hele warme herinneringen aan heb :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Mario All Star
- killer instinct
- fatal fury 2
- biker mice

Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:59:

Lufia 2
Asterix en Obelix
Goof Troop

Vooral de eerste speelde ik vaak toen we de SNES leenden van mijn neef. De tweede speelde ik toen we zelf de console hadden. De derde veel bij mijn vader destijds.
TTHEEBO1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:09:
[...]

Lufia had ik graag willen proberen, anderen volledig eens. Verder had ik graag nog wat persoonlijke favorieten gezien zoals:

Alladin
Ren & Stimpy time warp
ISS
NBA Jam
Loony tunes basketbal
Turtles in Time
Batman returns
Clayfighter

Niet allemaal evengoede games, maar wel de games waar ik hele warme herinneringen aan heb :-)
Wel bijna allemaal third party games, waarvan het gewoon moeilijker is om er veel van te verkrijgen.

Super Mario AllStars + World had van mij ipv World gemogen, maar dat is zo'n beetje de enige wijziging die ik zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86

- Mario All Star
- killer instinct
- fatal fury 2
- biker mice

Klaag jij maar weer nadat je deze 21 spellen hebt uitgespeeld (voorspelling: dat lukt je al niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Even gevraagd aan Coolblue hoe het nu zit met die mail.

Hi Waah,

Bedankt voor je bericht en natuurlijk nog voor je pre-order. Ik begrijp dat je erg uitkijkt naar je SNES en best schrikt van dit bericht! We hebben dit bericht verzonden naar mensen die op de notificatielijst staan omdat er enorm veel vraag naar de SNES was en we nooit genoeg modellen binnen zouden krijgen om aan alle interesse te voldoen. We willen mensen natuurlijk niet teleurstellen. Jouw pre-order blijft gewoon staan voor wanneer we onze levering binnen hebben. Of deze levering voldoen zal zijn om alle pre-orders te voldoen durf ik je niet te beloven maar ik duim natuurlijk met je mee. ;)

Groetjes,
Xxxxxxx van Coolblue

Ik had me aangemeld voor de notificatiemail..... Misschien geld dat ook voor de rest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben het wel steeds over de games die we missen, maar eerlijk gezegd heb ik de meeste die we krijgen, nog nooit eerder gespeeld! Dus sowieso genoeg 'nieuw' speelplezier voor mij.

Gisteren ging ik even op youtube Castlevania IV kijken, en 10 seconden later sloot ik het al af. Ik vond dat kleine stukkie al vet in wilde de rest namelijk niet spoilen voor mezelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Jumpman schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:04:
Voor de Belgen € 74,99, maar levering 08-11-2017: https://www.dreamland.be/...ni-super-nes-grijs-125371.

Als je nu al ziet, wat voor gekte er is rondom de SNES Classic Mini op Game en ICT forums, dan ben ik benieuwd wat er gebeurt bij release, als de grote massa ook een SNES Classic Mini wilt.
Thanks, heb er één besteld. Late levering, maar dan heb ik er iig één :)
Kan nu rustig verder zoeken om te zien of er nog ergens eerder een levering is :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

NikkiNailz schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:25:
[...]

Ze proberen zelfs grappig te doen bij het eenzijdig annuleren van orders. Bizar.

Het is wel erg geforceerd allemaal.
Het te graag grappig willen zijn en dan de plank totaal mis slaan. Dat je baas dat wilt proberen op het werk ok. Maar van een winkel verwacht ik toch wel beter. ;(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:03
Waah schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:52:

Hi Waah,

Bedankt voor je bericht en natuurlijk nog voor je pre-order. Ik begrijp dat je erg uitkijkt naar je SNES en best schrikt van dit bericht! We hebben dit bericht verzonden naar mensen die op de notificatielijst staan omdat er enorm veel vraag naar de SNES was en we nooit genoeg modellen binnen zouden krijgen om aan alle interesse te voldoen. We willen mensen natuurlijk niet teleurstellen. Jouw pre-order blijft gewoon staan voor wanneer we onze levering binnen hebben. Of deze levering voldoen zal zijn om alle pre-orders te voldoen durf ik je niet te beloven maar ik duim natuurlijk met je mee. ;)

Groetjes,
Xxxxxxx van Coolblue

Ik had me aangemeld voor de notificatiemail..... Misschien geld dat ook voor de rest??
Ik had om 16:04 besteld en bevestiging gehad.. heb verder geen andere mail of communicatie gehad van coolblue dus neem aan dat mijn preorder erdoor is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Meulendijks89 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:10:
[...]

Ik had om 16:04 besteld en bevestiging gehad.. heb verder geen andere mail of communicatie gehad van coolblue dus neem aan dat mijn preorder erdoor is..
Hier 16:09 bevestiging. Dus waarschijnlijk ligt het moment ergens in het midden....

op zich geen ramp. Blij dat ik het niet bij 1 pre-order heb gelaten... En annuleer nu zeker niet eentje voor zekere bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:52:

Hi Waah,

Groetjes,
Xxxxxxx van Coolblue

Maar geen notificatie sturen wanneer het product weer leverbaar is, zoals eergister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:23
Heb een preorder staan maar herinner mij er ook weer aan waarom die snes mini en niet toch een retropie? (Behalve Starfox2?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:58:
[...]

Maar geen notificatie sturen wanneer het product weer leverbaar is, zoals eergister.
Snap niks van het notificatie verhaal. Ik had ig van te voren aangegeven op de hoogte te houden worden. Pre-order ging gisteren om 15:58 open, ig dat was het moment dat ik een mailtje kreeg van Coolblue en om 16:05 had ik een orderbevestiging. Die notificatie werkte bij mij dus erg goed. Maar eergisteren? Gisteren was voorlopig het eerste moment om te pre-orderen bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De Media Markt komt ook nog, dus als je er nog geen een hebt kunnen bestellen, geen paniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L23 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:20:
[...]

Snap niks van het notificatie verhaal. Ik had ig van te voren aangegeven op de hoogte te houden worden. Pre-order ging gisteren om 15:58 open, ig dat was het moment dat ik een mailtje kreeg van Coolblue en om 16:05 had ik een orderbevestiging. Die notificatie werkte bij mij dus erg goed. Maar eergisteren? Gisteren was voorlopig het eerste moment om te pre-orderen bij Coolblue.
Oh sorry, gister bedoel ik. Tweede pre order moment overigens. Hopelijk krijgen de winkels nog een tweede levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTHEEBO1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:09:
[...]

Alladin
Ren & Stimpy time warp
ISS
NBA Jam
Loony tunes basketbal
Turtles in Time
Batman returns
Clayfighter

Goede suggesties allemaal, net als Goof Troop en Asterix enzovoorts, maar aangezien het veelal om gelicenseerde producten gaat is het de vraag of die licenties niet inmiddels allang verlopen zijn.

Turtles in Time remake is ooit op PSN uitgebracht en ook weer verwijderd, omdat de licentie verlopen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:57
Aaii, paar dagen niet gevolgt en heb geen mail gehad van bol.com..
Staat wel op wordt verwerkt, we gaan het wel zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

lennertvdkort schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:47:
Aaii, paar dagen niet gevolgt en heb geen mail gehad van bol.com..
Staat wel op wordt verwerkt, we gaan het wel zien!
Logischerwijs zit je er dan wel bij denk ik. Anders is het wel een heel slecht systeem. Dat wordt verwerkt blijft in principe staan totdat de pre-order beschikbaar is/verzonden wordt.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickdust
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:02
Ik heb 'm bij de Game-Mania gepre-orderd in de winkel. Kan ik ervan uit gaan dat ik 'm ook daadwerkelijk kan afhalen? Omdat ik zoveel lees over dat winkels (nog) niet weten hoeveel ze er gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Laatst online: 20:09
Quickdust schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:08:
Ik heb 'm bij de Game-Mania gepre-orderd in de winkel. Kan ik ervan uit gaan dat ik 'm ook daadwerkelijk kan afhalen? Omdat ik zoveel lees over dat winkels (nog) niet weten hoeveel ze er gaan krijgen.
Vraag het ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickdust
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:02
Tja, maar dan zullen ze zeggen dat ze het inderdaad kunnen garanderen (net als de verkoper me beloofde toen ik 'm pre-orderde).

Mijn vraag is eigenlijk of Game Mania het ook wel eens mis heeft of verkeerd heeft met dit soort pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Quickdust schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:11:
[...]

Tja, maar dan zullen ze zeggen dat ze het inderdaad kunnen garanderen (net als de verkoper me beloofde toen ik 'm pre-orderde).

Mijn vraag is eigenlijk of Game Mania het ook wel eens mis heeft of verkeerd heeft met dit soort pre-orders.
Nou dan heb je je antwoord toch? Waarom moet iedereen in dit topic 30 keer een bevestiging van iets krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Laatst online: 21:50
NotSoSteady schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:21:
De Media Markt komt ook nog, dus als je er nog geen een hebt kunnen bestellen, geen paniek.
Mediamarkt is al lang geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ryatzu schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:52:
[...]

Mediamarkt is al lang geweest.
Komt nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ja, ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ah je werkt bij de mediamarkt? Dat is fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
100 euro voor 21x spellen waarvan nog niet eens alle mario's compleet. grapjassen.
Pagina: 1 ... 17 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen