(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Laat je niet gek maken, bol.com is niet uitverkocht. Hun 1e levering is uitverkocht.MuVo schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:15:
Via welke links bestellen jullie, bij BOL.com kan ik niks bestellen alleen reserveren. Zelfde geld voor de winkels hier: http://www.insidegamer.nl...e-snes-classic-mini-kopen
Gewoon in de gaten houden of loop even langs een Gamemania, daar nemen ze nog bestellingen aan op de meeste vestigingen.
Game Mania neemt volgens mij sinds vandaag ook geen pre-orders meer aan. Wellicht dat iemand anders dit nog kan bevestigen vanuit een andere vestiging?MuVo schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:27:
Ga ik doen. In iedergeval op hun website staat het volgende: https://www.gamemania.nl/...endo-entertainment-system
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik denk dat je onderschat hoe groot de vraag is, zeker voor de Europese versie die over de grens en in andere delen van de wereld naar mijn verwachting voor veel meer zal worden verkocht dan voor 90 euro. Het is cheap as fuck voor Nintendo te maken, maar 90 euro is nog goedkoop ik denk dat Nintendo er makkelijk 149 euro van had kunnen maken en ze zouden zijn verkocht allemaal ook.Hawk86 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:05:
[...]
Ik denk niet zozeer dat de vraag groter is, eerder de initiële vraag bij de launch omdat men heeft geleerd van de lancering van de NES Mini en iedereen nu zijn pre-order wil hebben. Zodra die launch achter de rug is verwacht ik dat men met meer gemak een Snes MINI console kan kopen dan dat vorig jaar het geval was met de NES. Ze worden ook in grotere aantallen geproduceerd en er volgen meerdere batches. Dan sterft de hype ook gelijk af, en zijn ze op Marktplaats voor een prima prijs te vinden. Pas na de kerst als de productie stopt en mensen zich ineens beseffen dat ze er toch 1 willen trekt de markt weer aan en zal die in prijs omhoog gaan. Dat is in ieder geval mijn verwachting.
[ Voor 8% gewijzigd door ilyasse15 op 03-07-2017 17:48 ]
Verwijderd
Stel nou dat 25% die em toen gekocht hebben al gestorven zijnkraftwerk schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:02:
Volgens Wikipedia is de originele SNES zo'n 50 miljoen keer over de toonbank gegaan. Stel nou dat 25% van de originele SNES kopers ook de SNES Classic Mini wil aanschaffen. Dan moet Nintendo toch aanzienlijk meer gaan produceren dan dat ze bij de NES Classic Mini hebben gedaan.
Aangezien ze er 10.000.000 produceren zie ik het probleem niet echt.kraftwerk schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:02:
Volgens Wikipedia is de originele SNES zo'n 50 miljoen keer over de toonbank gegaan. Stel nou dat 25% van de originele SNES kopers ook de SNES Classic Mini wil aanschaffen. Dan moet Nintendo toch aanzienlijk meer gaan produceren dan dat ze bij de NES Classic Mini hebben gedaan.
Bron? Er is alleen bekend dat Ninty er meer dan de Classic NES wil produceren maar dan wel in een kortere spanne, gezien van de SNES al is aangegeven dat ze shippen tot eind 2017. Kortom de productie zal misschien hoger zijn maar de 10 miljoen zullen ze niet halen.Nopheros schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:20:
[...]
Aangezien ze er 10.000.000 produceren zie ik het probleem niet echt.
De classic NES heeft er 5 maanden overgedaan van launch tot EOL. Als hier het zelfde gaat dan is de launch dus in september en wordt hij januari EOL verklaard (ninty kennende zal dat weer pas 3 maanden later bekend worden gemaakt)
Trouwens hier https://www.consoleshop.n...187-1653702598.1498726190 is hij al mooi verschoven naar 9-13 oktober
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Je vraagt mij om een bron en vervolgens concludeer je dat 10 milioen niet gehaald kan worden gebaseerd op niets?SpoekGTi schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:27:
[...]
Bron? Er is alleen bekend dat Ninty er meer dan de Classic NES wil produceren maar dan wel in een kortere spanne, gezien van de SNES al is aangegeven dat ze shippen tot eind 2017. Kortom de productie zal misschien hoger zijn maar de 10 miljoen zullen ze niet halen.
Het feit dat iedereen in dit topic op tweakers afgelopen week minimaal 2 pre orders heeft geplaatst zegt toch al genoeg.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 03-07-2017 18:58 ]
Verwijderd
Zou dat al om de 2e levering gaan dan?SpoekGTi schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:27:
[...]
Bron? Er is alleen bekend dat Ninty er meer dan de Classic NES wil produceren maar dan wel in een kortere spanne, gezien van de SNES al is aangegeven dat ze shippen tot eind 2017. Kortom de productie zal misschien hoger zijn maar de 10 miljoen zullen ze niet halen.
De classic NES heeft er 5 maanden overgedaan van launch tot EOL. Als hier het zelfde gaat dan is de launch dus in september en wordt hij januari EOL verklaard (ninty kennende zal dat weer pas 3 maanden later bekend worden gemaakt)
Trouwens hier https://www.consoleshop.n...187-1653702598.1498726190 is hij al mooi verschoven naar 9-13 oktober
Dan kan van de resterende 75% nog steeds 25% overblijven.Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:19:
[...]
Stel nou dat 25% die em toen gekocht hebben al gestorven zijn
Even zonder gekheid. Het lijkt me best lastig om in te schatten hoeveel ze er moeten produceren om iedere SNES fan te voorzien. Duidelijk is dat 2.5 miljoen te weinig is maar misschien is 10 miljoen juist weer te veel (als ze er al zo veel gaan produceren).
Verwijderd
N.a.v. eerdere berichten hier gechevkt of wij ook een bevedtigingsmail hadden ontvangen. Helaas is dit niet het geval.
Komt misschien door achteraf betalen? (€90,- vastzetten voor een maand of drie vond ik belachelijk!)
Laten we maar duimen
Verwijderd
Ik heb vanmiddag ook geen mail ontvangen van bol.com.Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:20:
Laatst hebben mijn vriendin en ik 1+1=2 SNES mini's los van elkaar besteld bij bol.com.
N.a.v. eerdere berichten hier gechevkt of wij ook een bevedtigingsmail hadden ontvangen. Helaas is dit niet het geval.
Komt misschien door achteraf betalen? (€90,- vastzetten voor een maand of drie vond ik belachelijk!)
Laten we maar duimen
Ik heb hier over nagevraagd via live chat, en er werd mij verteld dat er wel degelijk een mail naar mij is verzonden.
Ik kon de mail niet vinden dus heb ik ze verteld dat de fout waarschijnlijk aan hun kant ligt.
Ik heb ook achteraf betalen gekozen en wel een mail gehad....Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:20:
Laatst hebben mijn vriendin en ik 1+1=2 SNES mini's los van elkaar besteld bij bol.com.
Laten we maar duimen
de eerste keer iDeal was mislukt (maar wel afgeschreven)
Dus geen paniek nog
Verwijderd
5500 e-mails de deur uit? So hé, dat zijn een hoop SNESjes.
Dit lijkt me echt een leuke bundel. Vroeger maar een aantal games gespeeld. De enige twee games die ik mis zijn Lufia (geen idee welke er in NL zijn verschenen) en Asterix en Obelix.
Zelf alleen Mega Man X, Super Mario Kart en Donkey Kong Country gespeeld.
Natuurlijk ook fan van Zelda, Metroid, en RPG/Adventure games in het algemeen, dus ik kom nauwelijks iets te kort.
Sowieso was ik destijds net te jong om er nu nog veel van te herinneren (5 jaar ofzo?), maar ik vind die games nu nog altijd heel tof.
Nu terug naar m'n inbox!
En er dan achter komen dat er veel zijn verkocht en je ze aan de straatstenen niet kwijt raaktVerwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:55:
Denk dat er meerdere menen voor een ruil optie gaan.
Dan gaat ie gewoon retour hoor.Hawk86 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:07:
[...]
En er dan achter komen dat er veel zijn verkocht en je ze aan de straatstenen niet kwijt raakt

Ik baseer mijn bedenking op het productie traject van de NES Classic, waarin er 2,3Miljoen in 5 maanden zijn geproduceerd. Dus al zouden ze de productie verhogen zouden ze een factor 4 meer moeten produceren in dezelfde tijd en dat is heel veel in heel korte tijd.Nopheros schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:57:
[...]
Je vraagt mij om een bron en vervolgens concludeer je dat 10 milioen niet gehaald kan worden gebaseerd op niets?
Het feit dat iedereen in dit topic op tweakers afgelopen week minimaal 2 pre orders heeft geplaatst zegt toch al genoeg.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ja.Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:20:
Zullen er inderdaad zo veel meer geproduceerd gaan worden als de gewone mini nes?
De productie heeft een hele tijd stil gelegen, omdat Nintendo eigenlijk niet van plan was om nieuwe exemplaren te produceren. Dus dat zegt helemaal niks, net zoals jij helemaal niets weet over de productiecapaciteit van Nintendo. Hier worden alleen maar aannames gedaan op basis van lucht.SpoekGTi schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:09:
[...]
Ik baseer mijn bedenking op het productie traject van de NES Classic, waarin er 2,3Miljoen in 5 maanden zijn geproduceerd. Dus al zouden ze de productie verhogen zouden ze een factor 4 meer moeten produceren in dezelfde tijd en dat is heel veel in heel korte tijd.
[ Voor 65% gewijzigd door NotSoSteady op 03-07-2017 20:24 ]
Verwijderd
Ik denk dat de meeste Wehkamp bestellingen gewoon met de eerste levering geleverd zullen worden.
Hier achteraf betalen gekozen en netjes een mail ontvangen van bol rond 15:00Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:20:
Laten we maar duimen
Asus Zenbook i7 256gb
IdemGhostrider schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:42:
[...]
Hier achteraf betalen gekozen en netjes een mail ontvangen van bol rond 15:00
psn: jagermeistertim
Verwijderd
Ik denk dat er meer mensen zijn die niet op 1 paard willen wedden. Een bekende van me zei alleen dat hij er uiteindelijk iets van 5-6 in bestelling bij 3 of 4 winkels had staan om maar niet mis te willen grijpen. Dat lijkt me weer het andere uiterste. Als ze dan allemaal op dezelfde dag uitgeleverd worden.Geteisem schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:54:
Het lijkt erop dat ik er zeker een over ga hebben. Mits ik alles netjes binnen krijg. Wil deze graag ruilen voor een NES mini.
In het MM systeem stond dat er al 22 reserveringen waren, ik was nr 23. Onduidelijk is hoeveel van deze 22 er al aanbetaald hebben.
De reservering anuleren zou ook mogelijk zijn, al wist ie dat niet zeker. Maar gezien de vraag/aanbod zou dat geen probleem moeten zijn.
Bij de Media Markt in Eindhoven centrum wisten ze mij telefonisch niet te vertellen of pre-order mogelijk is, ze hebben mij wel geïnformeerd per mail:
Beste,
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.
Wij kunnen de snes voor je reserveren echter dien je hiervoor naar de winkel te komen voor de aanbetaling van €10.
Wij zien je graag in de vestiging.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je verder nog vragen? Wij helpen je graag!
Met vriendelijke groet,
Jouw MediaMarkt-team
[ Voor 5% gewijzigd door MuVo op 04-07-2017 09:31 ]
Dat was ook mijn eerste idee, maar ik heb uiteindelijk maar gewoon een NES Mini gekocht. Ik verwacht dat, ondanks de pre-order gekte, de SNES Mini veel beter verkrijgbaar zal zijn dan de NES Mini was.Geteisem schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:54:
Het lijkt erop dat ik er zeker een over ga hebben. Mits ik alles netjes binnen krijg. Wil deze graag ruilen voor een NES mini.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Je verwacht? Ze gaan er meer produceren en vrijwel iedereen die in dit topic zat vorige week heeft minimaal 2 preoders. Daarnaast kon je een SNES bestellen op verschillende webwinkels voor meerdere uren, bol.com volgens mij bijna een halve dag.Seroczynski schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:39:
[...]
Dat was ook mijn eerste idee, maar ik heb uiteindelijk maar gewoon een NES Mini gekocht. Ik verwacht dat, ondanks de pre-order gekte, de SNES Mini veel beter verkrijgbaar zal zijn dan de NES Mini was.
Snes was dus prima verkrijgbaar.
Ik kan bij Dreamland reserveren voor levering November op dit moment.
Alleen leveren ze niet in Nederland
https://www.dreamland.be/...ni-super-nes-grijs-125371
Ik heb er zelf een aantal bij Bol. Mijn vriendin ook nog bij Nedgame. Maar goed ga er wel vanuit dat ik er straks in ieder geval een heb. Met de NES mini ben ik zelf destijds gewoon te laks geweest en misgegrepen. Helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:20:
[...]
Ik denk dat er meer mensen zijn die niet op 1 paard willen wedden. Een bekende van me zei alleen dat hij er uiteindelijk iets van 5-6 in bestelling bij 3 of 4 winkels had staan om maar niet mis te willen grijpen. Dat lijkt me weer het andere uiterste. Als ze dan allemaal op dezelfde dag uitgeleverd worden.

Dan zijn er niet veel bijgekomen. Vorige week stond de teller op iets van 16. Mij werd trouwens niet verteld dat het ook kon zonder bijbetaling. Ik heb zelf de bijbetaling gedaan. Wel goed om te weten. Ik verwacht dat je in het Centrum ook gewoon kunt pre-orderen, maar denk dat daar het rijtje wel een stuk langer is. Het gemak van het centrumMuVo schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:30:
Gisteren heb ik de Snes mini gereserveerd bij Media Markt in Eindhoven (Ekkersrijt), voor 99 euro. Hier gaven ze aan dat je kunt reserveren zonder bij te betalen, dan geld wie er als eerste is krijgt een snes als deze beschikbaar is. En ze bieden de mogelijkheid om 15 euro bij te betalen, dan reserveren ze een snes voor jouw en op basis van de volgorde van reservering met de gerantie dat je er dan ook een krijgt. (Ben benieuwd wat deze gerantie is als ze er gewoon weg niet meer krijgen).
In het MM systeem stond dat er al 22 reserveringen waren, ik was nr 23. Onduidelijk is hoeveel van deze 22 er al aanbetaald hebben.
De reservering anuleren zou ook mogelijk zijn, al wist ie dat niet zeker. Maar gezien de vraag/aanbod zou dat geen probleem moeten zijn.
Bij de Media Markt in Eindhoven centrum wisten ze mij telefonisch niet te vertellen of pre-order mogelijk is, ze hebben mij wel geïnformeerd per mail:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Gim op 04-07-2017 12:45 ]
Verwijderd
Ik heb ook misgegrepen en daar heb ik me maar bij neergelegd, aangezien ik niet van plan ben exorbitante bedragen niet te leggen voor een systeem waarvan ik het origineel reeds in mijn bezit heb. De (S)NES Mini is voor erbij. De hoofdmoot van de games zal ik op de PS4/PS3/PSVita spelen.Geteisem schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:42:
[...]
Ik heb er zelf een aantal bij Bol. Mijn vriendin ook nog bij Nedgame. Maar goed ga er wel vanuit dat ik er straks in ieder geval een heb. Met de NES mini ben ik zelf destijds gewoon te laks geweest en misgegrepen. Helaas.
Hier ook hoor. Leuk hebbeding ook vooral. De meeste uren slijt ik toch achter de PS4 PRO / PS VR.Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:22:
[...]
Ik heb ook misgegrepen en daar heb ik me maar bij neergelegd, aangezien ik niet van plan ben exorbitante bedragen niet te leggen voor een systeem waarvan ik het origineel reeds in mijn bezit heb. De (S)NES Mini is voor erbij. De hoofdmoot van de games zal ik op de PS4/PS3/PSVita spelen.
PSVR? is dat wat? ik lees/zie alleen maar mensen die het niks vindenGeteisem schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:02:
[...]
Hier ook hoor. Leuk hebbeding ook vooral. De meeste uren slijt ik toch achter de PS4 PRO / PS VR.
Ja vermaak mij er prima mee. Maar goed ieder zijn ding.Hawk86 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:28:
[...]
PSVR? is dat wat? ik lees/zie alleen maar mensen die het niks vinden
Is leuk, maar het aanbod wat betreft games is echt van een bedroevend niveau. De enige volwaardige titel is Resident Evil 7, de rest zijn saaie en inspiratieloze titels die in een weekje in elkaar zijn gezet. Mijn bril ligt sinds januari al stof te happen.Hawk86 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:28:
[...]
PSVR? is dat wat? ik lees/zie alleen maar mensen die het niks vinden
Verwijderd
Zoals je wellicht weet hadden wij afgelopen woensdag per ongeluk de Nintendo SNES Classic Mini op onze website gezet. Binnen twee uur kregen wij een paar duizend pre-orders. Helaas wisten wij toen nog niet hoeveel exemplaren wij van Nintendo zouden krijgen. De kans bestond dat wij heel veel klanten moesten teleurstellen.
Maar we hebben goed nieuws!
Het heeft de nodige telefoontjes gekost, maar we hebben goed nieuws: we krijgen genoeg exemplaren van Nintendo om iedereen die pre-orders heeft geplaatst, één SNES Classic Mini te leveren.
Heb je meerdere exemplaren besteld, dan moeten wij je (deels) teleurstellen: je ontvangt er maar één. Hopelijk mag dit de voorpret niet al te veel drukken. Op 29 september kun je onze bezorger verwachten met een klein pakketje waarin één Nintendo SNES Classic Mini zit. En dan is het Mario-time!
Met vriendelijke groet,
wehkamp
Het heeft de nodige telefoontjes gekost, maar we hebben goed nieuws: we krijgen genoeg exemplaren van Nintendo om iedereen die pre-orders heeft geplaatst, één SNES Classic Mini te leveren.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ook mooi dat Wehkamp er maar 1 levert, zo heeft iedereen er een ipv dat scalpers hun slag slaan.
Bij de NES mini waren er "tweakers" die er 8 tegelijk bestelden

Nog tijd zat om hem ergens op te pikken, bel even een gamemania, daar nemen ze nog orders aan!Labbers schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:44:
Ja, gloeiende gloeiende, vriend van mij had voor mij en hem besteld. Ik vis dus achter het net...
haha, me too!BLACKfm schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:43:
"Ik ook!", maar 'dat is niet interessant voor andere om te lezen'.
Maar meer OT: ik heb uiteindelijk ook op meerdere paarden gegokt en ben benieuwd wat Bol.com gaat doen...overigens gaat het om drie stuks bij twee winkels en kan ik sowieso twee ervan "kwijt"aan mezelf en mijn broer. Die derde gaat of niet door, hell misschien de tweede ook wel niet, of krijgt hij een plekje bij verdere familie/vrienden.
Moet ineens denken aan een snes mini als kerstcadeautje

Benieuwd wat Intertoys gaat doen. Tot op heden nog niks gehoord. Dus lijkt mij positief.Njay schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:36:
Net een mail van wehkamp dat iedereen gewoon 1 snes mini krijgt die een pre order heeft staa
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Ik denk dat de game mania's nu wel zijn uitverkocht kwa pre orders.Hawk86 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:45:
[...]
Nog tijd zat om hem ergens op te pikken, bel even een gamemania, daar nemen ze nog orders aan!
Ik belde gister middag rotterdam oude binnenweg en daar was het op.
Dat is toch wel discutabel hoor vind ik, dat een webshop gewoon de prijs verhoogt en kalmpjes incasseert.Geteisem schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:05:
Reken er maar niet op dat Nedgame de prijs gaat verlagen.
Vraag en aanbod natuurlijk maar toch.
Dan heb ik er 1 van wehkamp en 1 van mediamarkt voor een collega. Dan zou je toch verwachten dat de Mediamarkt toch zeker 1 exemplaar voor iedereen zal krijgen.Zoals je wellicht weet hadden wij afgelopen woensdag per ongeluk de Nintendo SNES Classic Mini op onze website gezet. Binnen twee uur kregen wij een paar duizend pre-orders. Helaas wisten wij toen nog niet hoeveel exemplaren wij van Nintendo zouden krijgen. De kans bestond dat wij heel veel klanten moesten teleurstellen.
Maar we hebben goed nieuws!
Heb je meerdere exemplaren besteld, dan moeten wij je (deels) teleurstellen: je ontvangt er maar één. Hopelijk mag dit de voorpret niet al te veel drukken. Op 29 september kun je onze bezorger verwachten met een klein pakketje waarin één Nintendo SNES Classic Mini zit. En dan is het Mario-time!
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Verwijderd
Goh had ik weer gelijk. Nu heb ik 3 bevestigde pre-orders. Ik ga die van Wehkamp iig annuleren (nu gedaan) en die van Bol.com misschien ook.Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:31:
Persoonlijk denk ik dat Nintendo best veel SNES Minis gemaakt heeft. Alleen mensen zijn "geschrokken" van de e-mail van Wehkamp van vorige week. Let op: Zij wisten / weten niet hoeveel SNES Minis ze kregen dus dachten ze al direct van "dit gaat niet goed". De e-mail die ze verzonden was een paniek-reactie.
Ik denk dat de meeste Wehkamp bestellingen gewoon met de eerste levering geleverd zullen worden.
Ja, een webshop die geld wil verdienen, wat een wereld leven we toch. Er is niet eens een adviesprijs, hoewel ze zich daar natuurlijk ook niet aan hoeven te houden.Daniel36 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:06:
[...]
Dat is toch wel discutabel hoor vind ik, dat een webshop gewoon de prijs verhoogt en kalmpjes incasseert.
Vraag en aanbod natuurlijk maar toch.
[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 04-07-2017 15:17 ]
[ Voor 10% gewijzigd door ilyasse15 op 04-07-2017 15:45 ]
Prima punt! Maar ik bedoel meer in geval van schaarste gelijk de prijs verhogen. Zoals trouwens o.a. Coolblue ook heeft gedaan met de levering van de nes mini.NotSoSteady schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:16:
[...]
Ja, een webshop die geld wil verdienen, wat een wereld leven we toch. Er is niet eens een adviesprijs, hoewel ze zich daar natuurlijk ook niet aan hoeven te houden.
En interessanter: wat is de gedachte/situatie bij Nintendo? Doen ze dit bewust, om een hype te creëren of???
Waarom aankondigen, pre-ordenen en vervolgens weinig leveren?
From DEC to Dragon.
https://www.consoleshop.n...do-classic-mini-snes.html
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Net besteld, zag het bij toevalZspirit schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:00:
Nu te bestellen bij coolblue!
https://www.consoleshop.n...do-classic-mini-snes.html
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Even getest maar hier nog wel.Morpheusk schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:06:
Toevoegen aan de winkelmand lukt hier al niet meer.
Heb nu 1x confirmed. Moet nog 1 voor mijn zus confirmed hebben en 1 voor ruilen tegen een NES mini. Wie het eerst confirmed dat ze op de releasedag leveren houd ik en de rest annuleer ik dan gewoon. Als je het niet kan garanderen krijg je mijn geld ook niet

[ Voor 26% gewijzigd door NotSoSteady op 04-07-2017 16:15 ]
Thx for de tip. 100 besteld.Wolliebolly schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:05:
Je kan een onbeperkt aantal bestellen bij Coolblue zo te zien. Zou ze sieren als ze gewoon orders annuleren als iemand meer dan twee heeft aangekocht. Zo krijgen de opkopers geen kans.
Ik ben een belgDarthDavy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:38:
[...]
Ik vind het gewoon grappig dat de Nederlanders er ook op springen. Die Colruyt in Lommel zal lachen.Het is dat ik aan de andere kant van Vlaanderen woon, anders wil ik dat daar wel eens op de parking in Lommel zien op 29 september.
Tot nu toe lijkt gamemania de goedkoopste.
It's dark but I don't want to find the light
yep ze maken niet dezelfde fout als de vorige keerPL3X4N schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:19:
Ik zie bij Coolblue dat er een groen vinkje staat bij "2de controller" dus dat die er bij zit. Is dat bij elke shop zo?
It's dark but I don't want to find the light
Ja, zit standaard in de doosPL3X4N schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:19:
Ik zie bij Coolblue dat er een groen vinkje staat bij "2de controller" dus dat die er bij zit. Is dat bij elke shop zo?
We verwachten de Mini SNES vanaf 29 september te leveren, met een beperkte pre-order oplage. OP=OP en 1 SNES per klant. Grote orders worden geannuleerd.
We verwachten de Mini SNES vanaf 29 september te leveren, met een beperkte pre-order oplage. OP=OP en 1 SNES per klant. Grote orders worden geannuleerd.Wolliebolly schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:05:
Je kan een onbeperkt aantal bestellen bij Coolblue zo te zien. Zou ze sieren als ze gewoon orders annuleren als iemand meer dan twee heeft aangekocht. Zo krijgen de opkopers geen kans.
Dat zeg ik net, maar goed..... Eerst stond dat er niet op de site overigens.NotSoSteady schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:22:
[...]
We verwachten de Mini SNES vanaf 29 september te leveren, met een beperkte pre-order oplage. OP=OP en 1 SNES per klant. Grote orders worden geannuleerd.
Ik heb er 2 besteld omdat mijn broer er ook graag één wilt maar hij nog op zijn werk zit en de website niet kan bezoeken.
Hopelijk wordt mijn order niet geannuleerd
Ik ga zelf maar even CoolBlue contacten
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bol.com: 29 september a 89 euro (bevestigd)
Coolblue: 29 september a 99 euro (90% zeker)
Conrad: 10 oktober a 89 euro (niet op release)
Intertoys: 29 september a 89 euro (geen contact sinds kopen)
NedGame: ??? a 99 euro (ga ik annuleren)
De laatste ga ik sowieso annuleren (ben toch bang dat een bedrijf als nedgame eerder omvalt als een bol.com). Dan is het nog kijken of de Coolblue-optie blijft staan, of dat ik voor die 10 euro 2 weken kan wachten (of eigenlijk mijn zus een weekje kan laten wachten)
Ze hebben iedereen gemaild dat hij te bestellen was en hadden initeel geen beperking op aantal... dus dan gaat het hard. Je hebt kans dat er een paar groten worden geannuleerd en ze hem later nog even opengooien.NotSoSteady schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:34:
Wat is dit voor mini levering in vergelijking met de rest.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Sorry, maar bij Bol.com, Intertoys en NedGame stond die urenlang open.Electrowolf schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:36:
[...]
Ze hebben iedereen gemaild dat hij te bestellen was en hadden initeel geen beperking op aantal... dus dan gaat het hard. Je hebt kans dat er een paar groten worden geannuleerd en ze hem later nog even opengooien.
Ik heb via-via begrepen dat er meer dan 1500 stuks in een kwartier bij ze zijn besteld.NotSoSteady schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:34:
Wat is dit voor mini levering in vergelijking met de rest.
Kan me tevens niet voorstellen dat jij nog geen pre-order(s) heb lopen dus ik snap de frustratie niet helemaal
Vraag me af of dat mag. Je heb toch gewoon een overeenkomst. Het is geen prijsfout oid.DedSec85 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:26:
Dat 1 SNES per klant stond er eerst niet.
Ik heb er 2 besteld omdat mijn broer er ook graag één wilt maar hij nog op zijn werk zit en de website niet kan bezoeken.
Hopelijk wordt mijn order niet geannuleerdAls ze maar 1 SNES leveren zou ik dat prima vinden maar de hele order cancelen is belachelijk. Tenzij iemand er 10 heeft besteld o.i.d.
Ik ga zelf maar even CoolBlue contacten
Ik heb niks besteld bij Coolblue, dus daar gaat het niet om. Het viel me alleen op dat de voorraad in vergelijking met de andere winkels binnen no-time was verdwenen.Ralphoman schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:38:
[...]
Ik heb via-via begrepen dat er meer dan 1500 stuks in een kwartier bij ze zijn besteld.
Kan me tevens niet voorstellen dat jij nog geen pre-order(s) heb lopen dus ik snap de frustratie niet helemaal(geen aanval, ik vraag slechts om toelichting)
Bij de anderen moest je het toevallig tegen komen (of dit topic/andere sites in de gaten houden). Dit is een mailtje op je telefoon en bestellen maar.
We gaan hier niet nogmaals de discussie over doorverkopen voeren/opstartenRalphoman schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:38:
[...]
Ik heb via-via begrepen dat er meer dan 1500 stuks in een kwartier bij ze zijn besteld.
Kan me tevens niet voorstellen dat jij nog geen pre-order(s) heb lopen dus ik snap de frustratie niet helemaal(geen aanval, ik vraag slechts om toelichting)
[ Voor 21% gewijzigd door Grotman op 04-07-2017 18:21 ]
Vestig daar je hoop maar niet op want daar heb ik al zovaak een pre-order misgelopen of zelfs nooit meer wat gehoord ,waardeloos!NotSoSteady schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:41:
Er komt overigens ook nog een pre-order ronde bij de Media Markt.
Ze hebben me laten weten dat ze de pre-order pas weer openzetten wanneer ze de exacte aantallen weten.Hawk86 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:42:
[...]
Vestig daar je hoop maar niet op want daar heb ik al zovaak een pre-order misgelopen of zelfs nooit meer wat gehoord ,waardeloos!
Verwijderd
Hoe laat hebben jullie hem vrijdag besteld?
Ik zou zeggen check het topic vanaf afgelopen vrijdag, dan weet je het.Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:46:
En ondertussen wacht ik nog op mijn mail van bol.com....
Hoe laat hebben jullie hem vrijdag besteld?
Verwijderd
Die notificatie werkt nooit, komt altijd te laat.Waah schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:40:
Ik verwacht dat iedereen die nog geen SNES mini had, zijn hoop op Coolblue had gezet. En als de mail-notificatie-bij-release goed werkt (wat ik bij Coolblue wel verwacht) snap ik wel dat ze in no-time uitverkocht zijn.
Bij de anderen moest je het toevallig tegen komen (of dit topic/andere sites in de gaten houden). Dit is een mailtje op je telefoon en bestellen maar.
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen