Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:40
BlackMage schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:43:
[...]

Nintendo verkoopt geen USB adapter voor de classic consoles. Als een winkel anders beweert dan wordt je aan het lijntje gehouden.

Als de NES mini een indicatie is dan werkt elke standaard USB adapter of powerbank. Ik gebruik zelf een cheapo 2A adapter van de Action. Ik zou wel 1A of meer aanraden :) Maar dat is vrijwel alles.
zie: https://www.nintendo.nl/D...nment-System-1238330.html en dan even scrollen.

Nintendo USB-voeding

De Nintendo USB-voeding (wordt apart verkocht) wordt op dezelfde dag uitgebracht, en is geschikt voor gebruik met het Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System.

Maar dan ga ik t inderdaad eerst proberen met wat ik nog heb liggen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door diedbase op 01-08-2017 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
diedbase schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:53:
[...]

zie: https://www.nintendo.nl/D...nment-System-1238330.html en dan even scrollen.

Nintendo USB-voeding

De Nintendo USB-voeding (wordt apart verkocht) wordt op dezelfde dag uitgebracht, en is geschikt voor gebruik met het Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System.

Maar dan ga ik t inderdaad eerst proberen met wat ik nog heb liggen ;)
I stand corrected ;)

Met de NES classic waren er winkels (*kuch*gamemania*kuch*) die een cheapo adapter met minimaal 1000% marge in assortiment hadden en zelfs probeerden dat verplicht te koppelen.

Ben benieuwd of winkels uberhaubt die Nintendo adapter in assortiment gaan nemen en wat het gaat kosten. Zou er best 15 euro voor over hebben om zo het setje 100% origineel te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:39

WhiteDog

met zwarte hond

BlackMage schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:01:
[...]

I stand corrected ;)

Met de NES classic waren er winkels (*kuch*gamemania*kuch*) die een cheapo adapter met minimaal 1000% marge in assortiment hadden en zelfs probeerden dat verplicht te koppelen.
Waarschijnlijk meteen de reden waarom ze deze op de markt brengen, mensen die gaan klagen dat hun NES Classic het niet doet terwijl het gewoon aan de el-cheapo voeding ligt die ze gebruikten. Helaas is niet elke USB adapter (laat staan kabel) dezelfde... en dat krijg je ook amper aan iemand uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
WhiteDog schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:06:
[...]

Waarschijnlijk meteen de reden waarom ze deze op de markt brengen, mensen die gaan klagen dat hun NES Classic het niet doet terwijl het gewoon aan de el-cheapo voeding ligt die ze gebruikten. Helaas is niet elke USB adapter (laat staan kabel) dezelfde... en dat krijg je ook amper aan iemand uitgelegd.
De kabel kreeg je er gewoon bij :) Het klopt wel dat de USB-kabels vaak de bottleneck zijn, maar dat is hier niet van toepassing.

En de NES gebruikt zo'n 0,35A tijdens gamen, dus in theorie bestaan er geen USB stroombronnen die niet voldoende leveren. Maar in de praktijk wel en op de doos van de NES geven ze dat ook aan. Maar het enige waar ik me van kan voorstellen dat een bron niet voldoende levert is een oudere laptop die op accu werkt, of een niet-powered USB hub van bijvoorbeeld een toetsenbord. In de praktijk zullen misschien de USB-poorten van de TV wellicht al een Chromecast ofzo voorzien van stroom en kan de combinatie voor problemen zorgen.

Afgezien van de domme keus om geen adapter er bij te leveren vind ik niet dat ze onduidelijk zijn en verwacht ook niet dat er mensen zijn die tegen problemen aangelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Sir_Hendro schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:06:
Mario 64, MK64, Zelda: OoT en Goldeneye. Shut up and take my money!

[afbeelding]
Nintendo Sixty Foooour!!!!!!!!!!!
:D

Gisteren op basis van een Raspberry Pi een emulator geinstalleerd en 2 n64 controllers op Ebay gekocht.

beetje klooien met roms enzo. Maar wat een feest om weer te mariokarten en Goldeneye te spelen. _/-\o_

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
https://www.amazon.de/gp/...c27e614f1&pf_rd_i=desktop

In de productbeschrijving staat Ausgangsspannung, -strom: 5,2 V DC, 1 A dus zal wel inderdaad wel goed komen met oude adapters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koitje
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 23:02
BlackMage schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:05:
[...]

Pre-orders van zelfs de grootste retailers zijn maar een paar uur open. Dus ja, de pre-orders zijn overal "op".
Daar kwam ik ook achter, echter was GameMania de enige winkel waar het pre-order process in mijn ogen fair was, pre-order plaatsen? Dan dient deze in de winkel geplaatst te worden en volledig aanbetaald te worden.

Zo heb ik alsnog een pre-order in de wacht kunnen slepen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-09 17:32
Carra schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:02:
[...]

Da's een foto van een NES spel, Super Mario Bros. De SNES games zien er stukken beter uit:
[afbeelding]
Nes spellen kunnen er ook mooi uitzien. Sowieso mis ik scanlines dat het beeld zeker ten goede komt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OrWEW77wTmhgVQgPGE4xhmZE/medium.jpg

Gooi het op een PVM of BVM en het ziet er nog best strak uit. Heelemaal met een snes die native Rgb ondersteunt merk je echt de scherpte en de kleuren goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oohLbQwFg4BFEjGmM1DbL910/medium.jpg

Denk wel dat het een iets andere ervaring is dan mensen zich vaak herinneren. Mede omdat hier pal gebruikt werd en de console waarschijnlijk op 60hz draait. Als ik mijn Amerikaanse snes of nes vergelijk met de pal versie dan is het echt een heel stuk trager en minder vloeiend. Misschien is dat ook een van de redenen waarom mensen het in een keer zo moeilijk vinden.. dat en de +30 ouderdomsjaren natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Bartosy op 03-08-2017 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik vraag me wel af of onze SNES mini ook op 50hz-mode werkt. We krijgen wel een compleet ander model als de amerikanen dus het zou best mogelijk zijn dat ze dat aanpassen. Immers is het toch al een aparte lijn in de fabriek, dus wie weet.

Ik weet alleen niet wat ik hoop :P (Afgezien van een keuzeoptie dan, dat is altijd het beste).
- 50hz is zoals wij het origineel hadden
- 60hz is zoals de ontwikkelaars het bedoeld hadden en waar de hele wereld qua speedruns en records enzo mee zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:50
BlackMage schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:41:
Ik vraag me wel af of onze SNES mini ook op 50hz-mode werkt. We krijgen wel een compleet ander model als de amerikanen dus het zou best mogelijk zijn dat ze dat aanpassen. Immers is het toch al een aparte lijn in de fabriek, dus wie weet.

Ik weet alleen niet wat ik hoop :P (Afgezien van een keuzeoptie dan, dat is altijd het beste).
- 60hz is zoals de ontwikkelaars het bedoeld hadden en waar de hele wereld qua speedruns en records enzo mee zal werken.
Wij krijgen hier ook de oorspronkelijke Amerikaanse 60 Hz versies. Bron: https://www.nintendo.nl/D...nment-System-1238330.html.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Doordat ik op de vakantie was in de USA, heb ik de hele pre-order hype gemist... :'(

Nu heb ik een Raspberry Pi3B met alle denkbare SNES-roms, maar ik wil die SNES-mini toch ook wel heel erg graag hebben. Hoe kom ik er nu aan? Moet ik op 29 september in een slaapzak voor een willekeurige winkel liggen die ze gaat verkopen? Die Raspberry kocht ik destijds, omdat ik bij de NES-mini al naast de pot piste.

Ik hoop dat Nintendo er voldoende gaat maken, pure nostalgie. Ik had zelf geen SNES, wel een Commodore Amiga 500 (en later nog een 2000), maar de buren hadden de SNES en daar hebben we heel wat potjes Super Mario World, Street Fighter 2, Mortal Kombat 2 gespeeld en natuurlijk toen de Super Scope uit kwam, ook heel wat potjes Super Scope 6 gespeeld. Al weer 25 jaar geleden... kan me nog zo het doosje van Street Fighter 2 voor de geest halen in de lokale Intertoys, met 'FL 249,00' op de sticker.

Dus, kunnen mensen zonder pre-order er uberhaupt nog wel een scoren (zonder idiote prijzen op marktplaats)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Een vriendin van me had de NES mini destijds bij onze lokale Intertoys gehaald zonder pre-order. Ik ga dat denk ik ook doen.

En ja die Super Scope dat was een geweldig ding. Echt spijt dat ik m'n SNES destijds heb weggedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
JK schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:05:
Doordat ik op de vakantie was in de USA, heb ik de hele pre-order hype gemist... :'(

Nu heb ik een Raspberry Pi3B met alle denkbare SNES-roms, maar ik wil die SNES-mini toch ook wel heel erg graag hebben. Hoe kom ik er nu aan? Moet ik op 29 september in een slaapzak voor een willekeurige winkel liggen die ze gaat verkopen? Die Raspberry kocht ik destijds, omdat ik bij de NES-mini al naast de pot piste.

Ik hoop dat Nintendo er voldoende gaat maken, pure nostalgie. Ik had zelf geen SNES, wel een Commodore Amiga 500 (en later nog een 2000), maar de buren hadden de SNES en daar hebben we heel wat potjes Super Mario World, Street Fighter 2, Mortal Kombat 2 gespeeld en natuurlijk toen de Super Scope uit kwam, ook heel wat potjes Super Scope 6 gespeeld. Al weer 25 jaar geleden... kan me nog zo het doosje van Street Fighter 2 voor de geest halen in de lokale Intertoys, met 'FL 249,00' op de sticker.

Dus, kunnen mensen zonder pre-order er uberhaupt nog wel een scoren (zonder idiote prijzen op marktplaats)?
Ik denk dat de pre-order voorraad 50% is van wat er te koop gaat zijn. Die geruchten gaan ook rond.

Nintendo blijft ze maken tot minimaal eind dit jaar, dat hebben ze bevestigd. Dus nog 3 maand na release. Ze zijn (denk ik, gezien de nieuwsberichten van einde productie van de NES) sinds mei bezig met de productie (dat is dus 5 maand).

Als we dan nog mee rekenen dat ze wat opstart tijd nodig hadden voor de productie en dat er bij release nog SNES mini's in de supply chain zitten en dus nog niet naar pre-orders kunnen... Dan klopt het wel aardig dat ze met de productie tot eind dit jaar nog het aantal kunnen verdubbelen.

Dus ik denk dat je, als je oplet (webshops en forumtopics zoals deze volgen), een goede kans hebt om nog één te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Bedankt, dit topic blijf ik volgen en uiteraard de pricewatch. Moet er toch eentje hebben! _/-\o_

29 september ben ik toch vrij, dus dan plan ik dat in om een rondje in de omgeving te doen, op zoek naar een SNES-mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
Ik denk dat de lokale interoys/bart smit misschien je beste opties zijn op de release dag. De intertoys hier in de buurt (amsterdam) doet niet aan pre-orders en verkoopt op de dag zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:26
@JK ga een dag vantevoren al een rondje doen. Vaak liggen ze dan al in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Arunia schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 15:08:
@JK ga een dag vantevoren al een rondje doen. Vaak liggen ze dan al in de winkels.
Bedankt, zal ook dan wel even kijken! Gelukkig gaan ze er wel meer maken, de NES mini is echt nog steeds te duur op Ebay etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 19:55
BlackMage schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:24:
[...]

Ik denk dat de pre-order voorraad 50% is van wat er te koop gaat zijn. Die geruchten gaan ook rond.

Nintendo blijft ze maken tot minimaal eind dit jaar, dat hebben ze bevestigd. Dus nog 3 maand na release. Ze zijn (denk ik, gezien de nieuwsberichten van einde productie van de NES) sinds mei bezig met de productie (dat is dus 5 maand).

Als we dan nog mee rekenen dat ze wat opstart tijd nodig hadden voor de productie en dat er bij release nog SNES mini's in de supply chain zitten en dus nog niet naar pre-orders kunnen... Dan klopt het wel aardig dat ze met de productie tot eind dit jaar nog het aantal kunnen verdubbelen.

Dus ik denk dat je, als je oplet (webshops en forumtopics zoals deze volgen), een goede kans hebt om nog één te bemachtigen.
1 en al aannames gebaseerd op niks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08

Hier nog een video van de US versie, zie je gelijk hoe de controllers achter een klepje zitten aan de voorkant. Ben benieuwd of dit bij de EU versie ook zo is gemaakt, ik was bang dat de controller ports aan de achterkant zouden komen oid. Vind het er wel wat fragiel uitzien..

*update*

Afbeeldingslocatie: http://www.ydna.nl/upload-files/snes-mini.jpg
Zo te zien ook bij de EU versie aan de voorkant..

[ Voor 17% gewijzigd door Noctonix op 07-08-2017 15:55 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:41:

50 hz. De meeste Japanse en Amerikaanse programmeurs zouden zich kapot schamen als ze zien wat dat met hun spel doet.
En dan nog balkjes boven en onder. Ik had altijd medelijden met mensen die een Nederlandse snes/megadrive hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:01
Noctonix schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:49:
[video]

Hier nog een video van de US versie, zie je gelijk hoe de controllers achter een klepje zitten aan de voorkant. Ben benieuwd of dit bij de EU versie ook zo is gemaakt, ik was bang dat de controller ports aan de achterkant zouden komen oid. Vind het er wel wat fragiel uitzien..

*update*

[afbeelding]
Zo te zien ook bij de EU versie aan de voorkant..
Prima snoer lengte voor de controllers, daar was ik erg benieuwd naar in het draadloze tijdperk.. ;)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 21:56
Hij is nu weer te pre-orderen bij coolblue.
Net meteen besteld, je kan er wel maar 1 per klant _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
robino007 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:57:
Hij is nu weer te pre-orderen bij coolblue.
Net meteen besteld, je kan er wel maar 1 per klant _/-\o_
Ik wilde het net posten. Zie dat hij inmiddels niet meer beschikbaar is, hoop voor je dat ze toch gaan leveren aan je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 21:56
heb een bevestigingsmail en betaald, Dus ik ga er wel van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:54
never mind

[ Voor 84% gewijzigd door Jorizzz op 11-08-2017 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Op dit moment weer te pre-orderen bij Coolblue.
Direct gedaan. Bevestigingsmail is binnen. Kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marties
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 21:11
Zojuist ook een pre-order bij coolblue geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:54
gevonden

[ Voor 79% gewijzigd door Jorizzz op 14-08-2017 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 23:56
Wordt het bij coolblue direct van je CC afgeschreven of pas bij verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:10
FrankoNL schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:08:
Wordt het bij coolblue direct van je CC afgeschreven of pas bij verzending?
Pre-order
Het product is nog niet 'uit'. Bestel het alvast en je hebt het op de dag van de release in huis. Bovenaan de paarse bestelknop staat de datum waarop je de postbode met jouw bestelling mag verwachten. Hou wel rekening met het volgende:
Je dient het product volledig vooraf te betalen.
Je bestelling wordt pas verstuurd wanneer alle producten op voorraad zijn. Wil je voorradige artikelen nu al hebben? Bestel ze dan apart.
Het is niet mogelijk een pre-order af te halen in één van onze winkels.
https://www.consoleshop.n...-over/voorraadstatus.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
ohh .. Nouja tis niet anders :)

EDIT: Hij staat op mijn CC wel als "reservering" .. Dus misschien lossen ze het bij een CC zo op. Nu afwachten of ze ook daadwerkelijk gaan leveren.

[ Voor 22% gewijzigd door FrankoNL op 14-08-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:25
Ik heb het in een opwelling besteld maar heb hem toch weer geannuleerd. Ik vind 100euro voor een handvol spellen (want vind niet elk spel leuk, mis ook DK2, DK3 en Ninja Gaiden) erg duur. Dus bij coolblue is weer een plekje vrij voor een pre-order :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
D. Ninjai schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:16:
Ik heb het in een opwelling besteld maar heb hem toch weer geannuleerd. Ik vind 100euro voor een handvol spellen (want vind niet elk spel leuk, mis ook DK2, DK3 en Ninja Gaiden) erg duur. Dus bij coolblue is weer een plekje vrij voor een pre-order :+
Ja is het natuurlijk ook. Al denk ik dat dit uiteindelijk veel in waarde zal stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Moet je voor de gein eens kijken hoeveel je kwijt zou zijn als je die spellen (of enkel tien daarvan) voor een echte SNES wil aanschaffen :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17-09 20:31
Ook maar eens gepre-orderd, alleen geen bevestingsmail ontvangen vaan Coolblue. Wel betaalbewijs ontvangen van de bank. Trouwens weet iemand hoelang die draden zijn van de controllers? Hopelijk zijn ze niet zo kort als bij de NES Classic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parshift
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:27
Pvesh schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:46:
Ook maar eens gepre-orderd, alleen geen bevestingsmail ontvangen vaan Coolblue. Wel betaalbewijs ontvangen van de bank. Trouwens weet iemand hoelang die draden zijn van de controllers? Hopelijk zijn ze niet zo kort als bij de NES Classic..
5 feet, of 1,5 meter. 2 feet langer dan bij de NES Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
_BZRK_ schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:49:
[...]

Kijk dat lijkt er al meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:38

zwik

randomized

Is de pre-order bij consoleshop alweer afgelopen? :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
zwik schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:06:
Is de pre-order bij consoleshop alweer afgelopen? :o .
Ja echt net net..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:38

zwik

randomized

Jammer, loop er weer naast haha. Ben benieuwd of ik er nog één kan kopen zodra die echt uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
zwik schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:17:
[...]

Jammer, loop er weer naast haha. Ben benieuwd of ik er nog één kan kopen zodra die echt uit is...
Superveel mensen verkopen hun 'Pre-order' al via Marktplaats |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
_BZRK_ schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:49:
[...]

Nog steeds korter dan het origineel? ;) Ik zou ze na moeten meten. Die NES dingen sloegen nergens op, je zat met je neus op je TV. Dat is ook geen 37cm beeldbuisje meer zoals vroeger. |:(

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Wij zetten de NES gewoon op de tafel pal voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verlengkabels zijn ook niet zo duur, volgens mij heb ik een tientje betaald voor 2x 3meter verlengkabel. Amazon.de heeft ze wel.

En het lijkt erop dat ze ook gewoon voor de SNES werken, 1,5 meter is wat mij betreft ook te kort dus ik koop vast nog een setje voor de SNES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Aanrader:
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.0GJq2T

Heb ik destijds gekocht voor de NES Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:34

Michelli

LL.M

tiguan schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:36:
Wij zetten de NES gewoon op de tafel pal voor ons :)
De mijne staat op mijn bureau met een lange HDMI kabel naar de TV op mijn kamer. Maar ik gebruik 'm ook hoofdzakelijk om snel een spelletje te spelen tijdens het schrijven van mijn scriptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Pvesh schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:18:
[...]

Superveel mensen verkopen hun 'Pre-order' al via Marktplaats |:(
Trieste bedoening. Annuleer hem dan. Profit profit profit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:47

silverball

De wagen voor moderne mensen

Hendrikje1 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:41:
Op dit moment weer te pre-orderen bij Coolblue.
Direct gedaan. Bevestigingsmail is binnen. Kan niet wachten :)
Top! Ben nu eindelijk op tijd geweest, 30 seconden later stond hij alweer dicht

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
silverball schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:40:
[...]

Top! Ben nu eindelijk op tijd geweest, 30 seconden later stond hij alweer dicht
Je moet er inderdaad snel zijn. Ik had ook al die tijd pech bij diverse webshops en winkels. Gisteren keek ik toevallig op Consoleshop.nl, waardoor ik zag dat je de Snes Mini weer kon pre-orderen.

Helaas was een kennis net te laat. Die moet de site dan maar regelmatig in de gaten houden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Je moet idd echt snel zijn, heb die extra pre-order bij Coolblue dus gemist. Maar het lijkt ook minutenwerk, als ik het hier lees. Triest idd van die mensen die 'm voor 150-200 euro online zetten. Geef mensen die 'm echt willen hebben de kans ipv te denken aan die stomme euro's. Overigens ga ik 'm als ik 'm niet kan krijgen, niet voor zoveel geld kopen, dan blijf ik gewoon op mijn raspberry spelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Arunia
Zien jullie dat onderste stukje tekst in het roze onder dit draadje? Lees die eens.
Het is allemaal heel vervelend, maar ik hoef echt niet constant hetzelfde te horen.
Miepen erover zal het echt niet veranderen. Laten we dit topic gebruiken voor de dingen waarvoor het dient.
Dat lees ik liever.

Verwijderd

Dus ik lees hier dat de voeding er niet standaard bij zit? Is er iets dat als vervanging kan dienen dat ik al in huis heb? Of is het kinda verplicht?

Ik ben een complete noob wat tech betreft, maar ik leer graag...

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:56:
Dus ik lees hier dat de voeding er niet standaard bij zit? Is er iets dat als vervanging kan dienen dat ik al in huis heb? Of is het kinda verplicht?

Ik ben een complete noob wat tech betreft, maar ik leer graag...
Zou moeten werken met een standaard telefoon oplader.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Arunia
@Verwijderd Bij mij zat de NES mini gewoon in de usb aansluiting van de tv. Dat werkte zonder problemen, maar elke goede telefoonlader zou prima moeten zijn. Daarmee bedoel ik dat je eigenlijk altijd weg moet blijven bij goedkope meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Ik heb ook een pre-order kunnen scoren. Het is nu wel te hopen dat coolblue ze ook daadwerkelijk levert. Niet dat we over een maand krijgen: Sorry, we hebben je geld gepakt maar we hebben hem toch niet, toedeledokie.

Zou niet voor het eerst zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

FrankoNL schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:29:
Ik heb ook een pre-order kunnen scoren. Het is nu wel te hopen dat coolblue ze ook daadwerkelijk levert. Niet dat we over een maand krijgen: Sorry, we hebben je geld gepakt maar we hebben hem toch niet, toedeledokie.

Zou niet voor het eerst zijn ;)
Je geld gepakt?
Het kost hun meer administratie om alles weer terug te storten dan dat ze er iets aan verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
EddoH schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:51:
[...]

Je geld gepakt?
Het kost hun meer administratie om alles weer terug te storten dan dat ze er iets aan verdienen...
Bedoel niet zozeer dat zij er wat aan verdienen maar dat jij wel 1,5 maand 100 euro lichter bent. Je betaald in principe voor iets wat je niet krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

EddoH schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:51:
[...]

Je geld gepakt?
Valt ook wel mee, cashflow positie en rente compenseren dat ruimschoots, anders zou niemand preorders aanbieden. Ze doen dat ook niet uit liefdadigheid. Een beetje goede financiële administratie heeft het restitutie proces heel efficiënt op orde. Afgezien van een handmatige controle vaak nagenoeg automatisch.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden we van de 21 spellen?
Is dit de beste selectie van Nintendo?
Welke 10 spellen mis je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Volgens mij zitten ze ook vast aan bepaalde rechten waardoor ze sommige spellen niet kunnen gebruiken.

Ikzelf heb ook wel wensen, maar hoop stiekem dat hij weer gehackt wordt zodat ik die erbij kan plaatsen. Grijs weliswaar omdat ik die spellen op de originele Snes ook gewoon heb.
Heb pas Soul Blazer gekocht, dit is een in mijn ogen goede actie Rpg. Maar Lagoon is ook een goed spel. Donkey Kong country altijd goed. Enzovoorts. De Snes heeft veel meer leuke en speelbare spellen dan de nes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:48

RayNbow

Kirika <3

Arunia schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 10:56:
Heb pas Soul Blazer gekocht, dit is een in mijn ogen goede actie Rpg.
Heb je het laatste spel van de Soul Blazer "trilogie"? :)

#verkaptereclamevoorterranigma

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
RayNbow schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:01:
[...]

Heb je het laatste spel van de Soul Blazer "trilogie"? :)

#verkaptereclamevoorterranigma
Die heb ik inderdaad. Onze SNES is toentertijd verkocht om wat voor stomme reden. Toen hadden we Soul Blazer al wel. Dus alles weg. Jaren later toen ik volwassen was, uiteindelijk een SNES weer gekocht met van alles erbij. Waaronder ook Terranigma. Vorig jaar uiteindelijk Soul Blazer weer gekocht.
Dacht dat ik Illusion of Gaia ook had. Maar kan ook zijn dat ik die vroeger vaak gehuurd heb.

Dat is er ook wel eentje voor op het lijstje idd. En uiteraard E.V.O.! Een must have!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furywolf
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-04 11:57
Zullen op 29 september niet gewoon de games- en speelgoedwinkels een paar stuks op locatie op voorraad hebben? Ik weet niet hoe dit ging met de NES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gim schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:33:
[...]

Trieste bedoening. Annuleer hem dan. Profit profit profit....
Ik vind er niks mis mee. Wat de gek ervoor geeft.
Je werkt toch ook niet gratis voor je baas of zegt: doe maar wat minder salaris.
Het is geen communistisch Rusland maar het meest kapitalistische land ter wereld waar we leven.
furywolf schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:28:
Zullen op 29 september niet gewoon de games- en speelgoedwinkels een paar stuks op locatie op voorraad hebben? Ik weet niet hoe dit ging met de NES mini
Ja, maar die zijn binnen een paar uur overal weg, je moet snel wezen. Ja

Ik hoop dat deze ook makkelijk te kraken is, want ik wil ongeveer 50 spellen hebben voor de Snes die ik goed vind.
Zou wel mooi zijn als Nintendo dat er gewoon in liet, want het wordt toch gekraakt, sooner or later.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2017 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 143% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:38
Zin in! :Y

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havoc.
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-02 22:15
Komt er nog nieuwe voorraad beschikbaar op één van de webshops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:50
Havoc. schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:24:
Komt er nog nieuwe voorraad beschikbaar op één van de webshops?
Ongetwijfeld, maar de eerste batches die nu komen zullen nog wel zo uitverkocht zijn, gezien de gekte rondom de eerste batch.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
The verge heeft een hands on waarin ook de rewind feature wordt uitgelegd:

https://www.theverge.com/...tos-video-hands-on-rewind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Ben echt hyped voor dat ding! Heel veel zin in om lekker Zelda voor de 10e keer te spelen en alle andere spellen!

Ik heb er wellicht eentje over die ik tegen die tijd wel ga ruilen tegen een nieuwe NES mini of gewoon verkopen hier op Tweakers voor de normale aankoopprijs inclusief verzendkosten ofzo. Heb twee pre-orders lopen om er zeker van te zijn dat ik er eentje heb, dus mocht iemand intresse hebben dan hoor ik het wel :).

Dat aasgieren gedoe heb ik een hekel aan!

*Update: inmiddels al een PM binnen van een vriendelijke Tweaker. Hij heeft dibs ;)

[ Voor 22% gewijzigd door hmr op 22-08-2017 14:26 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Hier een unboxing vid van de EU versie!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klepje voor de controllers ziet er een beetje raar uit als je hem openmaakt, maar voor de rest vind ik hem geweldig! Net 'n paar vids gekeken hierboven en ik ben echt blij dat ik er een heb weten te bestellen!

Met welke game gaan jullie beginnen? Ik dacht aan Donkey Kong Country!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik vind zelf dat klepje ook een beetje vreemd. Het lijkt misschien mooier zodra de controllers er niet in zitten, maar zodra dat wel is dan lijkt het raar.

Ik hoopte stiekem dat het klepje erop zat omdat de console draadloze controllers zou ondersteunen (de Wiimote, WiiU Pro, Switch Pro). Maar dan hadden er ongetwijfeld menu-opties voor ingezeten, en die kon ik niet ontdekken in de video's. Dus helaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasedDutchGuy
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-02-2024
Vanmiddag toevallig op zolder Mario all stars gevonden. Deze werkt toch ook op de snes mini..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:54

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nee, er gaan geen cartridges in.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 23:55:
Ik vind er niks mis mee. Wat de gek ervoor geeft.
Je werkt toch ook niet gratis voor je baas of zegt: doe maar wat minder salaris.
Het is geen communistisch Rusland maar het meest kapitalistische land ter wereld waar we leven.
Een stukje frustratie wat even meespeelde :) Eerst maar eens kijken hoe het gaat lopen met de SNES Mini. Valt uiteindelijk misschien wel reuze mee vergeleken met de NES Mini. Moge iedere liefhebber er eentje kunnen bemachtigen tegen een schappelijke prijs :) Ben eerlijk gezegd enthousiaster over de SNES Mini dan de NES Mini.

Handelen doen we in V&A.

[ Voor 44% gewijzigd door Geronimous op 24-08-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:31:
Ik vind zelf dat klepje ook een beetje vreemd. Het lijkt misschien mooier zodra de controllers er niet in zitten, maar zodra dat wel is dan lijkt het raar.

Ik hoopte stiekem dat het klepje erop zat omdat de console draadloze controllers zou ondersteunen (de Wiimote, WiiU Pro, Switch Pro). Maar dan hadden er ongetwijfeld menu-opties voor ingezeten, en die kon ik niet ontdekken in de video's. Dus helaas :+
Je kan altijd deze gebruiken (http://www.8bitdo.com/retro-receiver-nes-classic/) met de verschillende draadloze controllers. Alleen kan ook dan het klepje niet dicht. Misschien maken ze nog een ontvanger die geheel achter het klepje past :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:46:
[...]

Je kan altijd deze gebruiken (http://www.8bitdo.com/retro-receiver-nes-classic/) met de verschillende draadloze controllers. Alleen kan ook dan het klepje niet dicht. Misschien maken ze nog een ontvanger die geheel achter het klepje past :p
Je hebt voor de NES inbouw ontvangers. Ik verwacht eigenlijk dat die ook wel werken met de SNES als er ruimte is in de behuizing.

http://www.brookaccessory.com/NINCADE/list.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:43:
[...]

Je hebt voor de NES inbouw ontvangers. Ik verwacht eigenlijk dat die ook wel werken met de SNES als er ruimte is in de behuizing.

http://www.brookaccessory.com/NINCADE/list.html
Lijkt me wel, de aansluiting is immers dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:31
hebben jullie nog wat van intertoys gehoord?
ik heb hier 1 juli 1tje besteld...

en verder niks meer gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:14:
[...]

Lijkt me wel, de aansluiting is immers dezelfde.
Dat is een printplaatje die je in de behuizing van de NES mini moet proppen (tussen het moederbord en de controllerpoort). De NES mini is flink wat groter dus misschien is er gewoon geen ruimte in de SNES mini. En daarnaast is het gebouwd voor de interne connector, van de nunchuck-poort naar het moederbord van de console. Niemand heeft de SNES nog open gemaakt dus we weten niet of die interne connector het zelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwdgk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Aggressor schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:20:

Ik heb ook een pre-order bij intertoys staan. Naderhand heb ik de klantenservice nog gebeld. Deze hebben mij verteld dat het totale aantal pre-orders gelijk is aan de voorraad. We hoeven ons dus geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Havoc. schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:35:
Toch een beetje absurd dit allemaal.
Grappig, gewoon bij Target op dat ding klikken om te bestellen, hij zit in je winkelmandje en de boel is al uitverkocht. _/-\o_
En dat terwijl het ding na een week of twee bij velen stof staat te happen. Nintendo is goed bezig.
Zoals ik al eerder aan gaf, ik zal de 28e en 29e bij wat winkels in de buurt proberen en lukt dat niet, dan blijf ik mijn retropie gebruiken.

Nintendo had eigenlijk wel met cartridges moeten werken en dan bijv. 5 cartridges los moeten verkopen.
SNES mini voor bijv. 50 euro en dan elke cartridge met daarop 15 a 20 spellen per cartridge, voor 30 euro.
Maar goed, niet elke uitgever wil z'n software voor weinig weggeven. Aan de andere kant; hoeveel mensen spelen nog 16-bit games?

Met de N64 Mini krijg je weer hetzelfde gezeik, maar dat is pas iets voor eind 2018.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
Aggressor schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:20:

Wat verwacht je dan? Je plaatst een pre-order en ontvangt de console op de dag van release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JK schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:44:
[...]

Grappig, gewoon bij Target op dat ding klikken om te bestellen, hij zit in je winkelmandje en de boel is al uitverkocht. _/-\o_
En dat terwijl het ding na een week of twee bij velen stof staat te happen. Nintendo is goed bezig.
Zoals ik al eerder aan gaf, ik zal de 28e en 29e bij wat winkels in de buurt proberen en lukt dat niet, dan blijf ik mijn retropie gebruiken.

Nintendo had eigenlijk wel met cartridges moeten werken en dan bijv. 5 cartridges los moeten verkopen.
SNES mini voor bijv. 50 euro en dan elke cartridge met daarop 15 a 20 spellen per cartridge, voor 30 euro.
Maar goed, niet elke uitgever wil z'n software voor weinig weggeven. Aan de andere kant; hoeveel mensen spelen nog 16-bit games?

Met de N64 Mini krijg je weer hetzelfde gezeik, maar dat is pas iets voor eind 2018.
Het punt is dat Nintendo de SNES Mini voor een te laag bedrag verkoopt. Hierdoor zullen weinig mensen geneigd zijn het niet te kopen. Hierdoor gaat de vraag omhoog maar het aanbod blijft gelijk. Maw. er ontstaat een tekort.

Nintendo kan natuurlijk nóg meer SNES Minis produceren, maar dat kan problemen geven met de productie van Switches en/of 3DSen. En dat zal ook niet snel het "probleem" wegnemen.

Reken maar na. De SNES Mini geeft je 21 spellen voor 90 euro (console niet meegerekend). Dat is ongeveer € 4,30 per spel. Een SNES spel op de New 3DS kost 8 euro gemiddeld. Dus je zou kunnen zeggen dat de SNES Mini ongeveer 168 euro zou moeten kosten. Reken daar de prijs van de console zelf bij en rond het netjes af dan kom ik op 175-200 euro per console.

Dan moet je nu bij jezelf nagaan: zou jij een SNES Mini kopen met een adviesprijs van 175-200 euro?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:04:
[...]

Het punt is dat Nintendo de SNES Mini voor een te laag bedrag verkoopt. Hierdoor zullen weinig mensen geneigd zijn het niet te kopen. Hierdoor gaat de vraag omhoog maar het aanbod blijft gelijk. Maw. er ontstaat een tekort.

Nintendo kan natuurlijk nóg meer SNES Minis produceren, maar dat kan problemen geven met de productie van Switches en/of 3DSen. En dat zal ook niet snel het "probleem" wegnemen.

Reken maar na. De SNES Mini geeft je 21 spellen voor 90 euro (console niet meegerekend). Dat is ongeveer € 4,30 per spel. Een SNES spel op de New 3DS kost 8 euro gemiddeld. Dus je zou kunnen zeggen dat de SNES Mini ongeveer 168 euro zou moeten kosten. Reken daar de prijs van de console zelf bij en rond het netjes af dan kom ik op 175-200 euro per console.

Dan moet je nu bij jezelf nagaan: zou jij een SNES Mini kopen met een adviesprijs van 175-200 euro?
Met alle respect maar dat zijn wel erg kort door de bocht beweringen die je doet. Wat heeft de productie van de SNES mini te maken met de productie van de Switch en 3DS. Voor de Switch en 3DS gelden heel andere investeringen en verdienmodellen. Vergelijk de SNES classic eerder met een zeer lichte computertje die een emulator draait met wat games. Dat rechtvaardigt de prijs. De games hebben zich al zeer lang geleden dubbel en dwars terug verdiend. Ik vind de prijs gezien de nostalgie redelijk. Bij 200 euro zou ik afhaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
NotSoSteady schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 20:42:
[...]

Wat verwacht je dan? Je plaatst een pre-order en ontvangt de console op de dag van release.
Meen je dit serieus? zeker geen nes classic gekocht?

Wat ik verwacht?
Net zoals als bol.com een mailtje dat als je hem besteld hebt dat ie ook geleverd gaat worden.

Omdat het product zo snel uitverkocht is, en iedereen over zijn order inzit ....
Dan is het toch zo wel zo netjes om je klanten te informeren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Aggressor schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:34:
[...]

Meen je dit serieus? zeker geen nes classic gekocht?

Wat ik verwacht?
Net zoals als bol.com een mailtje dat als je hem besteld hebt dat ie ook geleverd gaat worden.

Omdat het product zo snel uitverkocht is, en iedereen over zijn order inzit ....
Dan is het toch zo wel zo netjes om je klanten te informeren???
Je hebt toch een orderbevestiging gekregen in juli met daarin de releasedatum. Waarom moeten ze jou dan nogmaals een mailtje sturen dat alles in orde is? De Intertoys doet juist uitermate zijn best om dit soort problemen te voorkomen en zet vaak een kleinere voorraad online dan Nintendo aangeeft te gaan leveren.
UncleSam schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:48:
[...]

Met alle respect maar dat zijn wel erg kort door de bocht beweringen die je doet. Wat heeft de productie van de SNES mini te maken met de productie van de Switch en 3DS. Voor de Switch en 3DS gelden heel andere investeringen en verdienmodellen. Vergelijk de SNES classic eerder met een zeer lichte computertje die een emulator draait met wat games. Dat rechtvaardigt de prijs. De games hebben zich al zeer lang geleden dubbel en dwars terug verdiend. Ik vind de prijs gezien de nostalgie redelijk. Bij 200 euro zou ik afhaken.
Omdat de productiecapaciteit van Nintendo beperkt is, daarom.

[ Voor 32% gewijzigd door NotSoSteady op 23-08-2017 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UncleSam schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:48:
[...]

Het is idd gewoon een virtuele console, net zoals Virtual Console op een 3DS of Wii U. En zulke "consoles" heb je in verschillende vormen en maten. Bv heb je de Retron5 (177 euro) welke originele cartridges speelt dmv emulatie. Zulke retro consoles zijn opzich ook erg prijzig. En als je gaat kijken naar wat fysieke versies van verschillende SNES games kosten. Bv Legend of Zelda A Link to the Past originele cartridge kost gewoon 90 euro tweedehands.

Als je naar de prijzen kijkt die mensen normaal gesproken voor retro games uitgeven kijkt dan is 90 euro voor een SNES mini, 2 controllers en 21 spellen gewoon héél erg goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Aggressor op 23-08-2017 23:21 ]

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:47:
[...]

[...]

Omdat de productiecapaciteit van Nintendo beperkt is, daarom.
En waar baseer je dat op? Het kan ook zijn dat ze de productie hebben uitbesteed.

[ Voor 7% gewijzigd door Tasminos op 24-08-2017 09:41 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
UncleSam schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:08:
[...]

En waar baseer je dat op? Voor hetzelfde geld hebben ze het uitbesteed.
https://www.polygon.com/2...classic-supply-more-units

Het blijft speculeren of ze dit opzettelijk schaars houden of niet. Het maakt uiteindelijk ook niet uit waarom. Dat ze in beperkte oplage worden geproduceerd is een feit, daar verander je niets aan helaas. Of dit slim of dom is van nintento is al veel besproken.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Wanneer komt de Switch Mini uit? dat zal wel nice zijn voor zo'n laag bedrag :+

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
UncleSam schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:08:
[...]

En waar baseer je dat op? Het kan ook zijn dat ze de productie hebben uitbesteed.
De productie wordt altijd uitbesteed.
While it might sound backwards for a business to discontinue a massively popular product, Nintendo isn’t issuing an empty warning. The company discontinued the NES Classic Edition in April of this year, just months after its release. “We’ve got a lot going on right now,” said Reggie Fils-Aimé, president and chief operating officer of Nintendo of America, in an interview with Time, “and we don’t have unlimited resources.”

Fils-Aimé was referring to the company’s other manufacturing focuses, including the Nintendo Switch and Nintendo 3DS family of portables, all of which are regularly sold out in stores and online.

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
Iemand al weer een pre-order kunnen doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Om het wachten te verzachten alvast een voorproefje op wat komen gaat. Al zijn niet al deze titels inbegrepen.

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Mist het beste SNES spel allertijden dat nooit een herrelease heeft gezien. :p

Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen