Je kunt het beste ook de potjes spelen met mensen die je kent. In de beta speelde ik een potje Aachen waarbij je die brug moet opbouwen als Amerikaan zijnde. Die idioten bleven maar schieten en ik de hele tijd typen: ''Give me support'' of "'Build the bridge'' Maar allemaal stuk voor stuk zo dom als een kwartel, kreeg ik met geluk op 1 miliseconden die brug afgebouwd en toen wonnen we het potje ook nog eens.
Die rotzooien maar wat aan, de gemiddelde Call Of Duty speler heeft 3x0 inzicht. Bizar en verschrikkelijk irritant soms. Je zou denken dat ze er maandelijks 3.000 voor betaald krijgen om zulke domme potjes te spelen.
In ieder geval begrijp ik dat de game wel leuk moet zijn? Ik krijg zelf het gevoel, na alle reviews gelezen te hebben, dat de game opzich prima is, maar dat er zeker nog aandachtspunten zijn.
Die rotzooien maar wat aan, de gemiddelde Call Of Duty speler heeft 3x0 inzicht. Bizar en verschrikkelijk irritant soms. Je zou denken dat ze er maandelijks 3.000 voor betaald krijgen om zulke domme potjes te spelen.
In ieder geval begrijp ik dat de game wel leuk moet zijn? Ik krijg zelf het gevoel, na alle reviews gelezen te hebben, dat de game opzich prima is, maar dat er zeker nog aandachtspunten zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 07-11-2017 22:49 ]
Ѫа$тёя чѳця аят