Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-06 14:43
Je kunt het beste ook de potjes spelen met mensen die je kent. In de beta speelde ik een potje Aachen waarbij je die brug moet opbouwen als Amerikaan zijnde. Die idioten bleven maar schieten en ik de hele tijd typen: ''Give me support'' of "'Build the bridge'' Maar allemaal stuk voor stuk zo dom als een kwartel, kreeg ik met geluk op 1 miliseconden die brug afgebouwd en toen wonnen we het potje ook nog eens.

Die rotzooien maar wat aan, de gemiddelde Call Of Duty speler heeft 3x0 inzicht. Bizar en verschrikkelijk irritant soms. Je zou denken dat ze er maandelijks 3.000 voor betaald krijgen om zulke domme potjes te spelen.

In ieder geval begrijp ik dat de game wel leuk moet zijn? Ik krijg zelf het gevoel, na alle reviews gelezen te hebben, dat de game opzich prima is, maar dat er zeker nog aandachtspunten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 07-11-2017 22:49 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Vergeet het spel bij jullie ook de fov settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:54
Sj44k13 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:04:
Vergeet het spel bij jullie ook de fov settings?
Ja dat is een bug... zal wel gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Ok, ik heb iets doms gedaan. Ik had dit spel gekocht, maar tijdens het downloaden toch nog wat meer footage bekeken, en direct besloten dat het een miskoop was voor mijn type speelplezier.

Ik heb een refund gedaan en direct gekregen, dus als iemand een refund overweegt wees snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:22
Is steam policy. Als je minder dan 2u (meen ik?) hebt gespeeld kom je hiervoor in aanmerking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:27
Ik heb het spel gisteren (toch) aangeschaft en na een avond multiplayer gespeeld te hebben geef ik het op het moment een krappe 7. Black Ops 2 was voorheen de laatste CoD die ik had gekocht. MW, MW2, MW3, WaW en Blops ook in bezit.

De pluspunten
- Een zeer degelijke PC port. Veel opties om aan te passen qua grafische instellingen. Ik ging er vanuit dat ik alles op max kan draaien, maar er zijn hier en daar toch wat frame drops op rare momenten. Ik moet de laatste driver nog downloaden, hopelijk lost dat het een en ander op. i7 6700K, GTX1070, 32GB RAM. Battlefield 1 draait werkelijk als een zonnetje en dit ietsje minder. CPU en GPU worden volop gebruikt en dat is goed om te zien.

- War mode. Een heerlijke objective based mode, een ware aanvulling voor CoD. Teamplay is nog ver te zoeken af en toe though.

- Gunplay voelt nog altijd vertrouwd aan en de wapens schieten lekker weg.

De minpunten
- Hit detection.
- Sommige maps zijn erg klein.
- De geluiden van de wapens zijn echt bedroevend. Alsof je gehoorbescherming draagt, zo klinken ze.
- Het spel heeft WW2 als setting, maar zo voelt het op sommige momenten niet. World at War had de sfeer stukken beter voor elkaar.
- Zoveel challenges, unlockables, contracts, weet ik wat. Dit zal voor veel mensen leuk zijn om te blijven spelen, maar vind het waardeloos.
- Lag spikes.
- Als het potje is afgelopen duurt het veel te lang voordat je weer in het menu zit. Eerst de melding victory or loss, dan een soort cutscene die op het einde lijkt vast te lopen, dan scoreboard, dan nog het emotes gebeuren en daarna gaat hij pas door naar de lobby. Dit kan veel beter en sneller.

- Gigantische hitboxes. Als het potje is afgelopen krijg je altijd nog de beste kill te zien en soms zie je iemand dik naast schieten en is het alsnog raak.

[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 08-11-2017 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Op best veel punten met je eens @vinom, wat ik vooral jammer vind is de te kleine maps, waardoor het run and gun principe wel heel erg wordt. Ook vind ik de attachments op de wapens afbreuk doen aan de WW2 ervaring. Volgens mij hadden ze het simpeler moeten houden, je kan je karakter en de divisions levelen. Binnen de divisions kan je dan wat kleine dingen unlocken op je wapen.

Nog een puntje waar ik echt gek van wordt zijn de kill streak rewards. Die zijn veel te sterk, zo'n bombardement duurt te lang en je kan het bijna niet ontwijken. De guided glide bomb doet te veel schade (ik stond toch echt binnen?) en de machine geweren uit de vliegtuigen zijn helemaal gaar.

Ik heb plezier in het spelen van de MP, maar het had zo veel beter kunnen zijn. Vooral simpeler houden en zorgen dat de basis goed is, zoals de netcode (hitdetection, algehele lag) en de focus houden op het spel (weg met de cutscenes en tussenschermen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:38
Tanks kapot schieten is vandaag wel gelukt. Idd gewoon rond rijden (niet hele tijd stilstaan en draaien) en dan van de zijkant raaktte ik ze meestal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Ik mag toch hopen dat ze die hitdetection en lag gaat verhelpen, heb nu al vaak genoeg gehad dat ik een volledig magazijn op iemand leeg schiet op point blank range en dat die gast dan gewoon niet doodgaat.

Net zoiets als deze BS: https://gfycat.com/infiniteordinarygrosbeak

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik heb maar 1 vraag.... hoe kan ik mijn camo's aan mijn wapen plakken, kan nergens in de menu's vinden waar je die kan toepassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:22
RoaDHouse schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:03:
Ik heb maar 1 vraag.... hoe kan ik mijn camo's aan mijn wapen plakken, kan nergens in de menu's vinden waar je die kan toepassen.
Als je je wapen selecteert er niet op klikken, maar erop blijven zweven en dan op F1 klikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
vinom schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:47:
Ik heb het spel gisteren (toch) aangeschaft en na een avond multiplayer gespeeld te hebben geef ik het op het moment een krappe 7. Black Ops 2 was voorheen de laatste CoD die ik had gekocht. MW, MW2, MW3, WaW en Blops ook in bezit.

De pluspunten
- Een zeer degelijke PC port. Veel opties om aan te passen qua grafische instellingen. Ik ging er vanuit dat ik alles op max kan draaien, maar er zijn hier en daar toch wat frame drops op rare momenten. Ik moet de laatste driver nog downloaden, hopelijk lost dat het een en ander op. i7 6700K, GTX1070, 32GB RAM. Battlefield 1 draait werkelijk als een zonnetje en dit ietsje minder. CPU en GPU worden volop gebruikt en dat is goed om te zien.

- War mode. Een heerlijke objective based mode, een ware aanvulling voor CoD. Teamplay is nog ver te zoeken af en toe though.

- Gunplay voelt nog altijd vertrouwd aan en de wapens schieten lekker weg.

De minpunten
- Hit detection.
- Sommige maps zijn erg klein.
- De geluiden van de wapens zijn echt bedroevend. Alsof je gehoorbescherming draagt, zo klinken ze.
- Het spel heeft WW2 als setting, maar zo voelt het op sommige momenten niet. World at War had de sfeer stukken beter voor elkaar.
- Zoveel challenges, unlockables, contracts, weet ik wat. Dit zal voor veel mensen leuk zijn om te blijven spelen, maar vind het waardeloos.
- Lag spikes.
- Als het potje is afgelopen duurt het veel te lang voordat je weer in het menu zit. Eerst de melding victory or loss, dan een soort cutscene die op het einde lijkt vast te lopen, dan scoreboard, dan nog het emotes gebeuren en daarna gaat hij pas door naar de lobby. Dit kan veel beter en sneller.

- Gigantische hitboxes. Als het potje is afgelopen krijg je altijd nog de beste kill te zien en soms zie je iemand dik naast schieten en is het alsnog raak.
Merendeel met je eens.

De twee grootste ergernissen mis ik echter nog in je lijstje:

1. De meeste potjes zijn ontzettend kort, en de downtime tussen potjes is ontzettend lang. Ik vond dit "vroeger" al lang maar het lijkt bij elke versie weer langer te worden. Zoals je al noemt al die cutscenes etc duren erg lang en daarna gaat hij in het beste geval nog een volle minuut niks doen voordat de volgende map gaat laden.

TDM in een goed team duurt letterlijk 2-3 min?? Vandaar spelen veel mensen DOM ofzo en negeren dan ook compleet de vlaggen omdat ze alleen maar spelen omdat de potjes langer zijn. Waarom kan een TDM potje niet tot 100, of 150 ipv 75? Los je twee problemen in een keer op.

Als je pech hebt loopt de halve lobby leeg, en in mijn ervaring loopt die daarna ook nooit meer vol en moet je eruit en een nieuwe zoeken. Dit is vast nog een bug ofzo of server problemen maar zwaar irritant.

Bij het initieel zoeken naar een game heb ik ook vaak dat hij ontzettend lang nodig heeft, ook al staat er "30 games found" ofzo.

2. Cheaters....... Man man man het is weer raak hoor. En dan heb ik het niet eens over mensen die verdacht goed zijn, maar gewoon de absurd overduidelijke wallhacks + aimbots die de hele map door mensen op het hoofd tracken. Ik wil mensen die gewoon verdacht goed zijn nog wel eens het voordeel van de twijfel geven maar als ik zie hoeveel duidelijke cheaters er rondlopen ga ik toch denken dat er ook ontzettend veel cheaters moeten zijn die wel "goeie" hacks hebben die niet zo makkelijk te zien zijn. Dat is nog wel het ergste, dat je niet kan weten of iemand gewoon goed is of gewoon een goeie hack heeft. Dan heb ik nog liever iemand die gewoon overduidelijk door 8 muren heen schiet. :(

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 08-11-2017 22:17 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:47
Vanavond toch wel 2,5 uur gegamed op de PC. War gespeeld. Wat is dat frustrerend met een team dat niet speelt voor objective....
Verder de Grease Gun eens gepakt en die werkt zeer lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
Renzzie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:23:
[...]

Als je je wapen selecteert er niet op klikken, maar erop blijven zweven en dan op F1 klikken.
Super bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
NickThissen schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:16:
[...]
Bij het initieel zoeken naar een game heb ik ook vaak dat hij ontzettend lang nodig heeft, ook al staat er "30 games found" ofzo.
Staat je NAT type niet op strict ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Zo vandaag SP uitgespeeld. Was vrijdag gestart. Maar heb het in delen gedaan en tussendoor ook multiplayer. Wat vonden jullie van de SP? Ik vond hem wel verfrissend. Ik vond vooral het eerste gedeelte het leukste. Het laatste gedeelte in Duitsland en de ardennen enzo vond ik mwa. Het eerste stuk vond ik vooral Omaha Beach een stukje nostalgie. Ook dat je undercover gaat als die vrouw en dat je dat kind moet redden vond ik wel spannend, maar ook wel leuk voor de afwisseling. Toch ben ik altijd meer van het schieten opzich. Meest vervelende vond ik toch met die tanks kapot schieten, uiteindelijk luktte het wel. Het einde van de SP vond ik wel ''plots'' Al met al vond ik het een prima SP :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
De SP vond ik zelf wel mooi gedaan, alleen jammer dat het alleen een US campaign was zoals ik al eerder zei.
Bepaalde dingen uit de map Aachen kwamen mij bekend voor van toen ik zelf in Aachen was ;) die zijn dus degelijk nagemaakt.

Enige echte minpunt vond ik toch wel de tank besturing.

Gisteren trouwens een twijfel geval gezien in MP.. was een gast die de hele tijd aparte kills maakte, in de killcam zag je dat hij je soms al aan het volgen was terwijl je nog achter een muur liep... Uiteraard direct door zodra je dan achter de cover vandaan kwam... Wel een paar lekkere potjes gedaan verder.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
wsLy schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 07:25:
De SP vond ik zelf wel mooi gedaan, alleen jammer dat het alleen een US campaign was zoals ik al eerder zei.
Bepaalde dingen uit de map Aachen kwamen mij bekend voor van toen ik zelf in Aachen was ;) die zijn dus degelijk nagemaakt.

Enige echte minpunt vond ik toch wel de tank besturing.

Gisteren trouwens een twijfel geval gezien in MP.. was een gast die de hele tijd aparte kills maakte, in de killcam zag je dat hij je soms al aan het volgen was terwijl je nog achter een muur liep... Uiteraard direct door zodra je dan achter de cover vandaan kwam... Wel een paar lekkere potjes gedaan verder.
Jep die tankbesturing was gaar idd. Alleen US is idd wel jammer. MP heb ik nog niet heel veel gespeeld, maar het viel me wel op wat anderen ook al zeiden. Je wordt zelf vaak gekilld op een rare manier bv met weinig kogels en plots. Terwijl je zelf vollop schiet en er lijkt niet snel iemand dood te gaan. Nu moet ik zeggen dat ik nog niet heel veel heb gespeeld. Wat ik jammer vind is dat je geen maps uit de cod1/2 hebt. Ja carentan zit er in, maar daarvoor heb je die gouden editie van COD WW2 nodig. Ik heb de gewone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 21:43
Ik vermaak me heel erg met de multiplayer op dit moment maar ik erger me aan de connectiviteit. De ene ronde schiet ik vijanden makkelijk neer na een aantal hitmarkers terwijl de andere ronde niks raak lijkt te gaan en ik totaal afgemaakt wordt. Zonder te overdrijven: ik ben geen noob 😋. Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Rickpm1 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:12:
Ik vermaak me heel erg met de multiplayer op dit moment maar ik erger me aan de connectiviteit. De ene ronde schiet ik vijanden makkelijk neer na een aantal hitmarkers terwijl de andere ronde niks raak lijkt te gaan en ik totaal afgemaakt wordt. Zonder te overdrijven: ik ben geen noob 😋. Hebben jullie daar ook last van?
Ja, hitdetection en lag is vaak een drama. Vrienden van mij klagen er ook veel over.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Ik heb er ook last van. Echter gisteren wel een goede lobby geahd waar ik samen met twee vrienden elke keer bovenaan kon eindigen.

[ Voor 6% gewijzigd door Shivs op 10-11-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
PS4/XBOX krijgen vanavond/morgen hun update, ik hoop dat wij als PC gamers ook snel aan de beurt zijn. Kunnen we eindelijk weer is normaal Orders completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:24
Ik heb de game niet gekocht, het voelt gewoon niet zo aan als de oude Cod op basis van de BETA, missn een keer uit de budgetbak of steam aanbieding vissen. Ben wel bezig de campaign via youtube te kijken en waar ik me echt wel aan stoor is dat vijanden Russische wapens droppen..... 8)7

Was het dan nog aan het oosfront geweest was het misschien nog enigszins uit te leggen maar dit is echt zulke onzin. Kunnen ze wel mooi een verhaal op hangen van hoe historical accurate het is ( tiger II kuch ) maar hiermee kom je niet echt geloofwaardig over als je het mij vraagt. Dat het in de MP zit prima, is mee te leven maar had wel verwacht dat ze SP nog enige moeite zouden doen.

Ze hadden die SVT-40 ook net zo goed kunnen omswitchen naar de Gewher 43. Of die Type 100 naar een sten....hoe simpel had het kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-06 16:17

cptbuttlick

Nvidia

Rickpm1 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:12:
Ja , Daar had ik het met mijn maat ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
jantje 2 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:36:
Ze hadden die SVT-40 ook net zo goed kunnen omswitchen naar de Gewher 43. Of die Type 100 naar een sten....hoe simpel had het kunnen zijn.
Er moet nog wat content overblijven om later als DLC aan te bieden >:)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:24
Grim schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:37:
[...]

Er moet nog wat content overblijven om later als DLC aan te bieden >:)
Hadden ze beter een russian DLC weapon pack of mappack of wat dan ook kunnen uitbrengen :+
Was gelijk een goede hype geweest, zoveel gemiste kansen daar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
jantje 2 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:49:
[...]

Hadden ze beter een russian DLC weapon pack of mappack of wat dan ook kunnen uitbrengen :+
Was gelijk een goede hype geweest, zoveel gemiste kansen daar 8)7
Gewoon een goeie ouwe expansion pack met een hele SP erbij (Russen in dit geval). En dan gelijk een sloot Russische wapens erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
w00tstok schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:34:
PS4/XBOX krijgen vanavond/morgen hun update, ik hoop dat wij als PC gamers ook snel aan de beurt zijn. Kunnen we eindelijk weer is normaal Orders completen.
Double XP voor PC zou ook fijn zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
Roodey schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:32:
[...]

Double XP voor PC zou ook fijn zijn ;)
Ik ging er een beetje vanuit dat dit op alle platformen zou gelden :| :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
w00tstok schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:14:
[...]

Ik ging er een beetje vanuit dat dit op alle platformen zou gelden :| :/
#MeToo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Op PS4/Xbox hebben ze aanzienelijk meer problemen gehad sinds launch dan op PC. Heel veel games kregen een disconnect op het einde, waardoor de punten dan niet meer mee telde. Ik denk dat ze het op deze manier trachten te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Het ging gisteravond zowaar ineens erg goed. Is er onlangs een update geweest voor PC?
Geen last van laggy servers, relaxte sfeer in de lobbies 😁
Zou dit dan toch een leuke cod gaan worden?

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Deurstopper schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:56:
Het ging gisteravond zowaar ineens erg goed. Is er onlangs een update geweest voor PC?
Geen last van laggy servers, relaxte sfeer in de lobbies 😁
Zou dit dan toch een leuke cod gaan worden?
Geen update op PC, zou je anders via Steam wel hebben kunnen zien. Server updates gebeuren langs hun kant, daar moet jij dus niets voor downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
Grim schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:16:
Op PS4/Xbox hebben ze aanzienelijk meer problemen gehad sinds launch dan op PC. Heel veel games kregen een disconnect op het einde, waardoor de punten dan niet meer mee telde. Ik denk dat ze het op deze manier trachten te compenseren.
Is dat reden genoeg om een heel platform links te laten liggen? Ik ga er vanuit dat voor elk platform een dedicated team is. PS4 heeft exclusiviteit dit jaar, maar XBOX krijgt vervolgens wel 2x Exp, maar PC niet? Activision flips the finger naar PC gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-06 11:23
Zucht jammer dat ik af en toe nog steeds een call of duty haat voel op komen als je weer random gekilled word door een score/skillstreak. blijf dat nog steeds oneerlijk vinden.

tijd tussen de potjes mag ook eens een keer sneller. gewoon net als de singleplayer, van actie naar actie gaan.
Dus speel je TDM of wat dan ook en de teams zijn full. Gelijk door gaan naar de nieuwe map en niet steeds naar de lobby terug keren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
w00tstok schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:59:
[...]

Is dat reden genoeg om een heel platform links te laten liggen? Ik ga er vanuit dat voor elk platform een dedicated team is. PS4 heeft exclusiviteit dit jaar, maar XBOX krijgt vervolgens wel 2x Exp, maar PC niet? Activision flips the finger naar PC gamers.
Nee hoor. Als je op reddit leest over alle problemen is dit 80-90% allemaal console gerelateerd. Als je je helemaal wilt krom lachen: de servers werken amper/niet op console EN 2XP werkt momenteel niet eens op de consoles. Het staat geactiveerd in main menu/lobby maar werkt niet in-game.

Nu blij?

Update voor PC komt er een van deze dagen ook aan als je daar ook om bezorgd bent.

Prettig weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
Mijn opmerking was geen persoonlijke aanval, meer een opmerking dat Activision PC wel vaker (te vaak in mijn opinie) links laat liggen. Dat console spelers het nog slechter hebben is erg spijtig en hoop dat afgelopen patch dingen wel heeft verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
w00tstok schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:39:
[...]

Mijn opmerking was geen persoonlijke aanval, meer een opmerking dat Activision PC wel vaker (te vaak in mijn opinie) links laat liggen. Dat console spelers het nog slechter hebben is erg spijtig en hoop dat afgelopen patch dingen wel heeft verbeterd.
Klopt. Maar dit keer is het enkel een terechte compensatie wegens de aanhoudende problemen voor console spelers waar de PC versie geen/amper last van heeft.

Dat jij dan een 2XP wilt omdat de consoles die krijgen is een beetje scheef zonder de achterliggende reden van die 2XP te kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06 19:38
oh man, wat heb ik genoeg van die 'quick scope' snipers. Ik maak geen enkele kans als ik deze tegenkom. Op afstand kan ik ze vaak wel onderuit krijgen met mijn mp44, maar van dichtbij ben ik echt de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632581

Ik lees allemaal tegenstrijdige reviews op steam enzv. Is het waard om cod nu nog te halen? ik heb zelf vanaf de eerste cod tot en met mw2 gespeeld daarna niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Anoniem: 632581 schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:07:
Ik lees allemaal tegenstrijdige reviews op steam enzv. Is het waard om cod nu nog te halen? ik heb zelf vanaf de eerste cod tot en met mw2 gespeeld daarna niet meer..
Nee ik zou het niet doen,,, de game is al een week oud en dan loop je al ver achter. Je kan beter wachten tot volgend jaar.....pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632581

RoaDHouse schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:21:
[...]

Nee ik zou het niet doen,,, de game is al een week oud en dan loop je al ver achter. Je kan beter wachten tot volgend jaar.....pffff
Moest ik nou lachen of wat was de bedoeling? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ligt er maar aan wat voor bedrag je er voor over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-06 18:52
En online ligt er weer eens uit

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 22:26
Deze thread gaat niet hard. Is dit een teken dat weinig mensen het meer spelen op PC?

Gisteren voor het eerst overduidelijk cheater aan t werk gezien. In het laatste filmpje zag je deze meneer 2 man neer knallen, en daarna vliegnsvlug omdraaien om iemand achter een zandzak te killen. De draai naar achteren was een beetje teveel van t goeie (aimbot). Jammer dat soort gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
MAGDATTT schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:13:
Deze thread gaat niet hard. Is dit een teken dat weinig mensen het meer spelen op PC?

Gisteren voor het eerst overduidelijk cheater aan t werk gezien. In het laatste filmpje zag je deze meneer 2 man neer knallen, en daarna vliegnsvlug omdraaien om iemand achter een zandzak te killen. De draai naar achteren was een beetje teveel van t goeie (aimbot). Jammer dat soort gasten.
Ik heb er nu bijna 60 uur opzitten en de servers zijn altijd vol, zelfs tot 3 uur in de nacht. Aimbots zijn er altijd al geweest in cod en bij deze versie dus ook :) het valt nog mee, ben er nog maar 2 tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Inmiddels een aantal uur gespeeld en zit al op level 30.
Ik begreep alleen niet waarom ik zelf zo hard levelde totdat ik zag dat ik met de deluxe versie een MP upgrade had wat betekent dat ik 4 uur in-game Double XP heb :D

Inmiddels nog dik een uur over :9

Weet iemand toevallig welke modus de meeste XP oplevert ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-06 07:49
Ik hoor t al, wachten tot die goedkoper is voor de sp. :)

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
MAGDATTT schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:13:

We zijn allemaal te druk met het spel ;)
Nee, ik moet eerlijk bekennen dat ik met de beta niet veel had, maar toch via via in aanraking gekomen ben met het spel en speel nu op hardcore en het gaat erg goed.
Qua lag valt het mee, heel af en toe zit je in een lobby waarbij er een speler de rest qua connectie onderuit lijkt te halen. (1 iemand met oranje verbinding en de rest gaat van groen ook ineens naar oranje..)
Cheaters ben ik nog niet tegen gekomen. In HC heb je geen killcams, dus lastiger te controleren.
Wat ik jammer vind is dat er geen theater-mode is zoals in alle TreyArch-CODs.
Keek af en toe een game nog eens terug om m'n gameplay te recorden, maar ook om cheaters te reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Deurstopper schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:55:
[...]

We zijn allemaal te druk met het spel ;)
Nee, ik moet eerlijk bekennen dat ik met de beta niet veel had, maar toch via via in aanraking gekomen ben met het spel en speel nu op hardcore en het gaat erg goed.
Qua lag valt het mee, heel af en toe zit je in een lobby waarbij er een speler de rest qua connectie onderuit lijkt te halen. (1 iemand met oranje verbinding en de rest gaat van groen ook ineens naar oranje..)
Cheaters ben ik nog niet tegen gekomen. In HC heb je geen killcams, dus lastiger te controleren.
Wat ik jammer vind is dat er geen theater-mode is zoals in alle TreyArch-CODs.
Keek af en toe een game nog eens terug om m'n gameplay te recorden, maar ook om cheaters te reporten.
:P

Ik heb me er ook in laten lullen, maar moet eerlijk bekennen dat ik deze COD wel weer leuk vind. De killstreaks mogen me gestolen worden, maar voor de rest wel vermakelijk.

Merk wel dat ik te oud wordt voor deze games (ben 40+) qua scores. Bovenaan staan is er niet meer bij. Was bij de allereerste versie wel anders. Ben tegenwoordig al tevreden als ik plus scores neerzet tegen die 13 jarigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
MAGDATTT schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:48:
[...]

:P

Ik heb me er ook in laten lullen, maar moet eerlijk bekennen dat ik deze COD wel weer leuk vind. De killstreaks mogen me gestolen worden, maar voor de rest wel vermakelijk.

Merk wel dat ik te oud wordt voor deze games (ben 40+) qua scores. Bovenaan staan is er niet meer bij. Was bij de allereerste versie wel anders. Ben tegenwoordig al tevreden als ik plus scores neerzet tegen die 13 jarigen :)
Hahaha, 35 hier en mijn oplossing was hardcore om maar enigzins een kans te maken :+
En toch verbaast het mij dat er genoeg 'oude rotten' zijn, als ik die voice-chat af en toe wat harder zet.
Of ze hebben allemaal de baard in de keel.. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Deurstopper schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:01:
[...]

Hahaha, 35 hier en mijn oplossing was hardcore om maar enigzins een kans te maken :+
En toch verbaast het mij dat er genoeg 'oude rotten' zijn, als ik die voice-chat af en toe wat harder zet.
Of ze hebben allemaal de baard in de keel.. :D
:) :) 52 hier. En ik speel nog steeds met zeer veel plezier. KD loopt weer op, zit nu op 0,86, we gaan weer vooruit. Al boeit die KD me niet echt, als ik maar plezier heb. En ik kan wel zeggen dat na al dat gespring via de muren, ik WW2 een verademing vind. Leveltje 51 inmiddels, dus nog een klein stukje te gaan voor de 1ste prestige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Wat vinden de mensen hier vd maps?
London docks, USS Texas en Ardennes forest zijn toch wel mn favorieten. Prima flank routes!
Flak tower vind ik minder, is een spawnkill paradijs.
Gustav cannon map is eigenlijk te groot, de enige map waar ik de sniperguns pak om te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:00
Ben er wel weer even klaar mee. Hoop lol gehad afgelopen week met het spel... maar sinds gisteren steeds als ik een potje win dan krijg ik een disconnect waardoor deze niet meetelt voor mijn win/lose ratio. En bepaalde bonussen niet haal. Lees her en der op fora's wel meer problemen. Denk dat ik maar ga wachten op een update tot ik weer ga spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Die update hebben we vanavond op de PS4 gehad, hele avond geen last meer van gehad. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-06 20:46
Ik heb continu last van disconnects, inmiddels prestige 1 lvl 33.
Het heeft in ieder geval een verband met als je in de top eindigt of niet.

Vanavond kwam ik later een server binnen waardoor ik in de middelmoot eindigde, geen disconnect.
Potje daarna: eerste plek en weer een disconnect.
Mijn KDR is momenteel ook al gezakt naar 1.12 :(.

Heb maar besloten om niet meer te gaan spelen totdat ze een patch hebben uitgebracht, want de punten die je haalt tellen niet op deze manier. Kills tellen niet, maar deaths wel omdat je bent geleaved :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
PC is altijd stabiel geweest, maar gisteravond ook alles vrij laggie. Echt dat je denkt "Ik krijg die XP toch wel?".
Gelukkig wel alle XP erbij gekregen. Ik ben geen eerste geworden, wel top 3 af en toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
De gameplay mag ook onderhanden worden genomen.
Shotguns met kogels waardoor je in de fik vliegt.
One hit kill sniperrifles nog steeds een ding.
Scorestreaks in sommige gamemodes niet eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-11-2022
Pykow schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:25:
Gelukkig wel zeg! dit moet ook een ding blijven. Kar98k met iron sight _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Pykow schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:16:
*knip* vermoedelijk gebruik je zelf ook killstreaks.

tijd tussen de potjes mag ook eens een keer sneller. gewoon net als de singleplayer, van actie naar actie gaan.
Dus speel je TDM of wat dan ook en de teams zijn full. Gelijk door gaan naar de nieuwe map en niet steeds naar de lobby terug keren.
Van de ene kant misschien wel, maar ik merk bij mijzelf en de rest van mijn familie/vriendenkring dat ze wel elke keer gebruik maken van de paar sec in de lobby na het potje (toilet, drinken pakken, sigaretje pakken etc).
Stel ze deden dit niet, nou dan leave wij toch de gehele tijd? Jammer voor de mensen die dan direct doorgaan, die mogen lekker wachten op nieuwe mensen die joinen.

Nee ik vind het een goede manier om nieuwe mensen te laten joinen terwijl je in de lobby zit en mensen even snel hun ding te laten doen. De ander gaat weer even snel een nieuwe order aanzetten of laten een kistje droppen in de headquarter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:12
Op pc bestaat een lobby gewoon uit 75% quickscopers. Waar ik me daar eerst flink aan ergerde, speel ik nu mee. Het voelt lekker, maar dit verneuqt natuurlijk wel de game. Hoop dat ze snipers alleen headshot one shot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik vind dat quickscopen maar erg lastig je hebt daar wel skill voor nodig. Heb het meerdere keren geprobeerd maar ik laat dat maar over aan de pro's :)

Misschien dat ik eerst meer unlocks voor het wapen moet hebben voor dat het een beetje te doen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Alexknl schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:06:
Op pc bestaat een lobby gewoon uit 75% quickscopers. Waar ik me daar eerst flink aan ergerde, speel ik nu mee. Het voelt lekker, maar dit verneuqt natuurlijk wel de game. Hoop dat ze snipers alleen headshot one shot maken.
Ik denk dat het quick scopen beter zelf uit de game kan worden gehaald. Het one-shot-one kill met een sniper ben ik wel voor. Maar je moet pas echt gericht kunnen schieten als de inzoom animatie klaar is. Anders is de waarde van een sniper in deze game heel snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewalter
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-12-2022
Pykow schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:25:
De gameplay mag ook onderhanden worden genomen.
Shotguns met kogels waardoor je in de fik vliegt.
Scorestreaks in sommige gamemodes niet eerlijk.
Erger me zelf ook enorm aan de shotguns. Vraag me ook af wie van Activision dacht dat het een goed plan was om kogels aan een shotgun toe te voegen waardoor je in de fik vliegt toe te voegen. Verder heb ik niet erg veel last van de snipers. Speel zelf met de PPSH met extended mags, grip en FMJ en dan lekker door de map rushen.

Oja Hardcore met de type 100 spelen is ook een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Goed ik heb net twee patches gehad. Een van 23 Mb en 1 van 80Mb voor de multiplayer.
En dan wil je er in en dan staat er constant Connecting to online services....

Ah de release notes van de patch:
---
GENERAL UPDATES:

Fixed an issue where the FOV was being reset to 65 every time the user starts Multiplayer
Resolved an issue where FPS is locked to 60 fps when using HDR on 60hz monitors in Windowed (No Border) mode
Fixed a hitching issue when using 144hz monitor in Windowed (Not Border) with Vsync & Freesync enabled
Ranked Play support added for the upcoming Ranked Season in December
Support added for Discord

COD:WWII MULTIPLAYER UPDATES:

Connectivity improvements and optimizations
Leaderboard stability improvements and bug fixes
General UI improvements
Various issues with when the party leader disbands the party
Fixed various issues with parties following the party leader to the HQ
Fixed a rare issue where players are being booted from public lobbies
Fixed a host migration issue when the party leader exits the game via exit to desktop
Fixed issue with kill feed improperly displaying a user has changed their name
Addressed animation issue with Laughing Emote
Addressed glare issues with various Weapon Kits while SSR is set to High
Resolved issue with After Action Report not appearing after Gridiron and Capture the Flag matches
Addressed uncommon issue where HUD would only display for a single player in Hardcore DOM
Espionage Basic Training - Reduced painted time from 10 seconds to 6. Made it so only bullet damage paints you
Addressed issue with Mastery challenges were number of challenges was displaying incorrectly making Challenges impossible to complete
Fixed tank inversion and sensitivity setting for War tank controls

COD:WWII MULTIPLAYER WEAPON UPDATES:

BUFFs

Walther Toggle Action Shotgun - damage increased at extremely close range
Bren LMG - increased damage per shot
LMG Bipod - Sped up ADS time when in bipod stance

NERFs

BAR Rifle - decreased fire rate and widened hip fire spread
STG44 Rifle - widened hip fire spread
FG42 Rifle - increased recoil and widened hip fire spread
Machine Pistol - decreased damage ranges

SNIPER CLASS

Fixed a bug with all Sniper Rifles zooming to exact center when aiming down the sights.

COD:WWII NAZI ZOMBIES UPDATES:

Fixed a crash with host migration while in a public zombies match
Addressed lighting/glare issues with Tesla gun in Zombies when SSR is enabled.
Fixed Klaus pathing

UPCOMING FEATURES/FIXES:

After players prestige once, "WELCOME TO THE HQ" quest pops pack up.
After finishing a game, classes with Heroic weapons get reset
---

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Frostbite schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:48:
NERFs

BAR Rifle - decreased fire rate and widened hip fire spread
STG44 Rifle - widened hip fire spread
FG42 Rifle - increased recoil and widened hip fire spread
Machine Pistol - decreased damage ranges
Primair zeer goede patchnotes! :-D Helaas alleen een NERF voor assault terwijl ik niet het gevoel heb dat dat nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Potverdikkie. Mijn Bar generfd. Nu bak ik er nog minder van. :P

Lvl 30 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
MAGDATTT schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:18:
Potverdikkie. Mijn Bar generfd. Nu bak ik er nog minder van. :P

Lvl 30 nu.
Bij level 30 heb je de BAR toch nog niet??
Eens met @JelkeBart dat sommige AR's niet generfed hoefden te worden.
Beter nerfen ze de shotties....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:45

steveman

Comfortabel ten onder

Echt ideaal trouwens die tankbesturing in de campaign... Dat was een groter obstakel dan die vijandelijke tanks :')

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Je kan de BAR unlocken met een pretige token. Daar had ik er gratis één van toen ik de game kocht, dat is hoe ik op mijn lage level de BAR al heb ;-). Ik ben ook niet verder dan level 34 of zo.

[ Voor 0% gewijzigd door Shivs op 14-11-2017 14:22 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

JelkeBart schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:21:
Je kan de BAR unlocken met een pretige token. Daar had ik er gratis één van toen ik de game kocht, dat is hoe ik op mijn lage level de BAR al heb ;-). Ik ben ook niet verder dan level 34 of zo.
Had ik ook. Ik heb de Deluxe versie daar kreeg je er 1 prestige token bij. Na wat onderzoek en op Reddit las ik dat de BAR zeker vanwege zijn latere unlock een goede keus is om met de prestige token te unlocken.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Ik had ook idd een gouden token waar ik iets mee kon kopen. Heb ik BAR van gekocht. Ik wist niet eens dat ik een deluxe versie had. Snap ik ook waarom anderen deze token dus niet hadden. Ik dacht dat ik die geloot had of zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewalter
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-12-2022
Frostbite schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:32:
[...]

Had ik ook. Ik heb de Deluxe versie daar kreeg je er 1 prestige token bij. Na wat onderzoek en op Reddit las ik dat de BAR zeker vanwege zijn latere unlock een goede keus is om met de prestige token te unlocken.
Iedereen krijgt toch een prestige token? Of heb jij er 2 gehad?

3e prestige level 25 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06 22:30
http://steamcharts.com/app/476620

24 uurs piek ligt op 34000 spelers
En 16 min geleden 18000 das nie veel.

[ Voor 21% gewijzigd door MaXeRs op 14-11-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
MaXeRs schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:30:

Begint al af te takelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Net ff gespeeld sinds de update.
Dit valt me op:
Double XP staat uit, damn dat gaat veel minder hard.
Ik game bekabeld, maar de servers zijn niet optimaal. Erg slechte scores daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik kon er vanmiddag niet op en nu nog steeds niet.... ?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
MaXeRs schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:30:

Vergelijkbaar met
COD IW: http://steamcharts.com/app/292730
CoD MWR: http://steamcharts.com/app/393100
Doet WWII het toch iets beter ;)

Blacks ops 3 had vergelijkbare stats en die was ook prima te spelen:
http://steamcharts.com/app/311210

Deze CoD zal het de komende periode prima gaan doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

@falcon123 Dat denk ik ook wel. Er is natuurlijk ook massaal geschreeuwd door de COD Community om een WW2 shooter. Niet dat futuristische met jetpacks wat we de afgelopen jaren hebben gezien. IW was bij voorbaat al gedoemd om te mislukken. Derde ik rij en iedereen kende het nu wel. Daarbij zat BO3 in mijn ogen zo goed in elkaar dat het bijna onmogelijk was om dit te overtreffen.

Het is dat de gehele game + DLCs ontzettend groot is dat ik hem voor IW moest verwijderen. Als ik terugkijk heb ik gewoon veel meer plezier beleefd aan BO3.

Maar goed terug naar WWII , waarbij ik gisteren een Heroic M1 Garand (Rookie II) kreeg uit mijn Rare supply drop :9
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/878627699992501570/F777EECC616B5FFA6F83EEAB8D478A3485CE8DFC/?interpolation=lanczos-none&output-format=jpeg&output-quality=95&fit=inside%7C1024%3A576&composite-to=*,*%7C1024%3A576&background-color=black

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 15-11-2017 12:55 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
kan iemand mij vertellen hoe ik bepaalde grips equip? Ik heb een aantal grips uit mijn lootboxes maar ik kan enkel de "standaard" grip kiezen in the division load-out. Ik zie geen knop met een personalize mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
FrankoNL schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:13:
kan iemand mij vertellen hoe ik bepaalde grips equip? Ik heb een aantal grips uit mijn lootboxes maar ik kan enkel de "standaard" grip kiezen in the division load-out. Ik zie geen knop met een personalize mogelijkheid?
Heb je al bij je pistolen gekeken? Die hebben iig een grote hoeveelheid aan grips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Wat is dat snipen vreselijk moeilijk in dit spel, ik kan amper 3 kills krijgen in een partijtje.

De skill is veel hoger in cod, in BF1 daar knal ik ze met gemak af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik met de helft van die drops moet.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Tja in WWII worden we bedolven met de diverse pistol grips plaatjes, embleempjes en callingcards.

Bij IW werd je juist weer bedolven onder de vele camo's. Elke class had zijn eigen camos dus kon het zo zijn dat je in een rare supply drop achter elkaar dezelfde camo kreeg maar dan telkens voor een andere class.

De No-Dupe supply drop was helemaal schandalig dan kreeg je alleen maar camo's.

Je moeten gewoon verschillende zaken in zo'n supply drop stoppen Ik ben op zich wel blij dat ze maar 2 kledingsets (help/uniform) hebben ipv loadout/helm/shirt/broek/scheenbeschermers/handschoenen/exo zoals in COD:AW

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomGamer02PSN
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-09-2020
Ik heb de Pro Edition nog volledig onaangeroerd in seal thuis liggen. Terugsturen of houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Ik heb vaak dat ik in een server zit waar andere mijn al ruimschoots om de hoek zien komen en ik binnen 0.1 seconden dood ben. Ellende is dat zeg.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
Masterkale1 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:25:
Ik heb vaak dat ik in een server zit waar andere mijn al ruimschoots om de hoek zien komen en ik binnen 0.1 seconden dood ben. Ellende is dat zeg.
Ik ook! Dan zie ik ze nauwelijks een halve seconde en in de killcam zien ze mij al langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Dartillus schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:26:
[...]

Ik ook! Dan zie ik ze nauwelijks een halve seconde en in de killcam zien ze mij al langer.
Heb ik ook wel af en toe. Je ziet juist iemand, wilt beginnen schieten en dan schiet hij al en ben je dood. Kijk je de killcam terug ben je al 2 seconden in beeld bij die gast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
Dartillus schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:26:
[...]

Precies, ongeacht welk wapen je pakt, je verliest het altijd. Na een tijdje ben ik met een shotgun gaan rondlopen in de hoop dat je sneller bent dan een lmg.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dartillus
Masterkale1 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:39:
[...]

Precies, ongeacht welk wapen je pakt, je verliest het altijd. Na een tijdje ben ik met een shotgun gaan rondlopen in de hoop dat je sneller bent dan een lmg.
Zolang je niet al te ver wegstaat is de Expeditionary Force met z'n Incendiary shotgun ammo geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
Dartillus schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:41:
[...]

Zolang je niet al te ver wegstaat is de Expeditionary Force met z'n Incendiary shotgun ammo geweldig :P
Level 4 heeft dat nog niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dartillus
Is toch de division skill die je gelijk kan gebruiken?

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
RoaDHouse schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:59:
Wat is dat snipen vreselijk moeilijk in dit spel, ik kan amper 3 kills krijgen in een partijtje.

De skill is veel hoger in cod, in BF1 daar knal ik ze met gemak af.
Ik kan wel redelijk snipen in Cod, maar in BF hoef ík het dan weer niet te proberen. :+

Ben overigens wel blij met de update, heb nu niet continu last van disconnects na elk potje waar ik daarvoor wel enorm vaak last van had.

Wel had ik gisteren na de update last van een "disk read error", die het spel compleet afsloot. Vanavond dan weer geen last van gehad gelukkig. :)

• vinom
Wat zijn eigenlijk de max levels voor de divisions? Mijn airborne zit nu op vier, maar het gaat niet meer zo snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
vinom schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:05:
Wat zijn eigenlijk de max levels voor de divisions? Mijn airborne zit nu op vier, maar het gaat niet meer zo snel.
Je moet vier nog helemaal doorlopen. Dan issie max en kan je prestigen.

• vinom
Dat is mooi, want dan kan ik eindelijk met de MP40 spelen :D

• bamibal15
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-02-2022
Ben ik hier de enige die NU al last heeft van hackers op PC?

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
bamibal15 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:47:
Ben ik hier de enige die NU al last heeft van hackers op PC?
Vraag die ik gelijk wil stellen: weet je het zeker? Of ben je gewoon een beetje raging omdat je verliest van bepaalde mensen?

Nofi hoor, maar er wordt in de FPS community altijd redelijk snel met de hacker kaart gespeeld.

• bamibal15
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-02-2022
hahaha nee ik ga me niet boos maken om n spelletje ;)
maar als iemand je hele team killed als de game 0.5 seconden begonnen is is dat n beetje verdacht...
Drawer schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:58:
[...]

Vraag die ik gelijk wil stellen: weet je het zeker? Of ben je gewoon een beetje raging omdat je verliest van bepaalde mensen?

Nofi hoor, maar er wordt in de FPS community altijd redelijk snel met de hacker kaart gespeeld.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:58
bamibal15 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:00:
hahaha nee ik ga me niet boos maken om n spelletje ;)
maar als iemand je hele team killed als de game 0.5 seconden begonnen is is dat n beetje verdacht...

[...]
0.5 seconden is ook wel een beetje overdreven. Kan zijn dat het hele team op 1 plek stond en je gewoon pech had dat hij jullie eerder zag,

En nee, ik ben nog geen hackers/cheaters tegen gekomen.
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste