De wapens rouleren om de zoveel tijd, het kan zijn dat hij over een paar dagen er weer tussen staat. Moet je wel in HQ zijn om het te kunnen zien.joskuiper schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:37:
Hoe kan ik momenteel het Volkssturmgewehr nog krijgen?
Staat niet meer bij de orders als beloning namelijk ...
En als ik die oppak van een ander dan speelt die namelijk wel geweldig lekker!
Vanavond de Volksturmgewehr ontvangen na een order.
Damn wat is dat ding een beest in HC!
Damn wat is dat ding een beest in HC!
Ik vind het knap dat je zo handig bent met quickscopen, tegelijkertijd is dit wel de reden dat ik alleen maar hardcore speel.Anoniem: 1039847 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:22:
Hey iedereen ik ben nieuw hier ik speel net WWII en ben een echte fan.
daarom heb ik ook mijn eigen YT kanaal gemaakt waar ik :
sniper edit video's op maak.
check het uit
YouTube: Stijn verlinden
alvast bedankt en geef jullie menging
mvg
stijn
Echt veruit de slechtste COD ever....
Mappen belachelijk klein en zo voorspelbaar.
Spawnraping is echt nog nooit zo populair geweest.
Camping is iets van alle shooters maar in combinatie met het spawnraping hier maakt dit echt tot een super irritante game.
Nee weg ermee tijd voor wat anders
Camping is iets van alle shooters maar in combinatie met het spawnraping hier maakt dit echt tot een super irritante game.
MuziekLiefhebbert
Het is 1 van de betere cod's..... misschien is je skill niet hoog genoeg om mee te kunnen komen met de rest,, en dan is een game al snel slechtoldsmelly schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:07:
Echt veruit de slechtste COD ever....
Nee sorry als je dit een van de betere cod's vindt hebt heb je echt geen online ervaring in een tijd dat skills er nog toe deden. De tijden dat je keihard werd gekicked als je zat te campen . Mappen die je veel vrijheid gaven om je eigen weg te bepalen (veel hoogste verschillen bv) .....RoaDHouse schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:19:
[...]
Het is 1 van de betere cod's..... misschien is je skill niet hoog genoeg om mee te kunnen komen met de rest,, en dan is een game al snel slecht

Ik speel al online sinds Quake3 / Mohaa en ja ik ben wellicht niet meer piep jong maar mijn DK ratio zit nog altijd aan de positieve kant...
De mappen zuigen echt. ze nodigen uit tot spawnraping en camping. De vrijheid in de mappen is er niet er zijn vaak maar 3 "lanen" die je kunt lopen (zie hier waarom camping zo makkelijk scoren is).
En dan heb ik het nog niet over het meest erbarmelijk spawning systeem die ooit in een game heeft gezeten. Je spawned gewoon recht voor je tegenstander die gewoon lekker op zijn gemakkie achter de spawsites zit te campen.
[ Voor 20% gewijzigd door oldsmelly op 10-02-2018 16:17 ]
MuziekLiefhebbert
Op zich vind ik hem niet eens zo slecht. Ik was bang dat er allemaal cheaters in zaten na het spelen van de beta maar het valt me echt mee.
Ik speel vrijwel alleen HC want in SC klopt het voor mijn gevoel niet allemaal. Gisteren Demolition gespeeld maar ik vind de nieuwe opzet niet echt geslaagd. Had er vroeger toch mee plezier van.
De Volksturmgewehr tja leuke gun maar in HC ben je altijd wel te laat met schieten maar dat kan ook aan mij liggen
En daar heb ik heb 17000 armor credits aan gespendeerd
Na een paar orders open je wat kratjes om wederom alleen maar dups te krijgen. Zonde van de tijd en moeite op die manier. Ik merk dat ik naast het dagelijk inloggen maar een paar challenges speel kratjes open en dan weer afsluit. Geen idee waaraan het ligt. Misschien dat het leuker is dat niet telkens dups krijgt of een Epic item wat niets meer is dan een bestaand embleempje met een gouden randje....
Op die manier is de lol er wel snel af voor mij...
Ik speel vrijwel alleen HC want in SC klopt het voor mijn gevoel niet allemaal. Gisteren Demolition gespeeld maar ik vind de nieuwe opzet niet echt geslaagd. Had er vroeger toch mee plezier van.
De Volksturmgewehr tja leuke gun maar in HC ben je altijd wel te laat met schieten maar dat kan ook aan mij liggen
Na een paar orders open je wat kratjes om wederom alleen maar dups te krijgen. Zonde van de tijd en moeite op die manier. Ik merk dat ik naast het dagelijk inloggen maar een paar challenges speel kratjes open en dan weer afsluit. Geen idee waaraan het ligt. Misschien dat het leuker is dat niet telkens dups krijgt of een Epic item wat niets meer is dan een bestaand embleempje met een gouden randje....
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Heren, ik heb net dit spel aangeschaft en een aantal potjes gespeeld. Vrij vermakelijk allemaal!
Waar ik echter last van heb is dat ik op random momenten lag stootjes / fps drops heb. Dat ik echt ff 0.5sec vast hang en dan weer door schiet. Uiteraard is dit in MP niet lang leuk... Speel op een i5-6400 met een GTX1060 6gb en 16gb RAM. Lijkt me dus niet dat dit aan mijn specs kan liggen. Heb verder ook gewoon een stabiele 60 fps met de standaard instellingen.. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Waar ik echter last van heb is dat ik op random momenten lag stootjes / fps drops heb. Dat ik echt ff 0.5sec vast hang en dan weer door schiet. Uiteraard is dit in MP niet lang leuk... Speel op een i5-6400 met een GTX1060 6gb en 16gb RAM. Lijkt me dus niet dat dit aan mijn specs kan liggen. Heb verder ook gewoon een stabiele 60 fps met de standaard instellingen.. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Zou je instellingen even goed checken al dan niet in combinatie met de tweak guide.Pyr0_ schreef op maandag 12 februari 2018 @ 17:58:
Heren, ik heb net dit spel aangeschaft en een aantal potjes gespeeld. Vrij vermakelijk allemaal!
Sommige settings zijn fps vreters
Waar vind ik deze guide? Ik zie em niet in de startpost staan?Dhrax schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:21:
[...]
Zou je instellingen even goed checken al dan niet in combinatie met de tweak guide.
Sommige settings zijn fps vreters
Vaak heeft Nvidia wel een tweak guide voor populair games, voor deze game zie ik dat echter niet.Pyr0_ schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:28:
[...]
Waar vind ik deze guide? Ik zie em niet in de startpost staan?
Wel: https://www.gamingscan.com/best-settings-call-duty-wwii/
Ik heb exact het zelfde maar dan met een Ryzen1600 en een GTX1060 6gb en 16GBPyr0_ schreef op maandag 12 februari 2018 @ 17:58:
De gpu is altijd op 99% allerlei instellingen geprobeerd, niks geoced en de nieuwste drivers en updates.
Helemaal mee eens. Ze zouden het wel wat meer mogen verdelen, wat meer epics en heroics er tussen. Heb het spel nu al geruime tijd en ik geloof dat ik nog maar een stuk of 5 à 6 heroics heb geopend.
Daarnaast kreeg ik al een paar keer armory credits in een legendary supply drop... tsja, leuk, maar naast al die duplicates zit ik daar niet echt op te wachten.
Daarnaast kreeg ik al een paar keer armory credits in een legendary supply drop... tsja, leuk, maar naast al die duplicates zit ik daar niet echt op te wachten.
Frostbite schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:44:
Op zich vind ik hem niet eens zo slecht. Ik was bang dat er allemaal cheaters in zaten na het spelen van de beta maar het valt me echt mee.
De Volksturmgewehr tja leuke gun maar in HC ben je altijd wel te laat met schieten maar dat kan ook aan mij liggenEn daar heb ik heb 17000 armor credits aan gespendeerd
![]()
Weet iemand wanneer de DLC voor de PC released wordt?
Kan het op internet niet vinden, alleen dat het een maand na de PS4 zou komen (die 30 januari is uitgekomen).
Gezien het nergens staat lijkt het me niet zeker dat het nu 28 februari uitkomt..
Kan het op internet niet vinden, alleen dat het een maand na de PS4 zou komen (die 30 januari is uitgekomen).
Gezien het nergens staat lijkt het me niet zeker dat het nu 28 februari uitkomt..
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
1 maart zie hierjoskuiper schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:43:
Weet iemand wanneer de DLC voor de PC released wordt?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hmmmm hebben ze de Bazooka een buff op splash range gegeven ofzo? Ben vandaag meerdere keren gekilled door de splash van een bazooka round... en dan bedoel ik niet direct voor mijn voeten, maar 1,5-2 meter van mij vandaan.
[ Voor 22% gewijzigd door wsLy op 26-02-2018 21:24 ]
Kan je de DLC packs ook los kopen... 3 mappen extra lijkt me nog wel leuk.
Kan ook gewoon aan de engine liggen. Uit ervaring met andere Call Of Duty games, is de MP soms gewoon vaag. Lage pings lijken daarbij vaak het voordeel te hebben.dejavu023 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:34:
[...]
Ik heb exact het zelfde maar dan met een Ryzen1600 en een GTX1060 6gb en 16GB
De gpu is altijd op 99% allerlei instellingen geprobeerd, niks geoced en de nieuwste drivers en updates.
Misschien heb je een achtergrond programma draaien wat stoort? Niets is onmogelijk, maar als je alles zo’n beetje uitgesloten hebt, zou het ook gewoon aan de MP zelf kunnen liggen. Dat zou mij niet verwonderen.
Ѫа$тёя чѳця аят
*Similar to previous Call of Duty titles, Call of Duty: WWII DLC Packs are only available with the Season Pass on PC platform. DLC Packs are not available separately.RoaDHouse schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:40:
Kan je de DLC packs ook los kopen... 3 mappen extra lijkt me nog wel leuk.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
txs for the info... dat ga ik dan maar skippenjoskuiper schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:52:
[...]
*Similar to previous Call of Duty titles, Call of Duty: WWII DLC Packs are only available with the Season Pass on PC platform. DLC Packs are not available separately.
Iemand de DLC al binnen? Of is dat pas vanavond beschikbaar?
Dlc is hier nu binnen. Ga dadelijk knallen
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Hier ook nog geen update te zien helaas.
Ik kan vanavond pas spelen na 19:30 uur maar wil wel graag de update vast binnen en geïnstalleerd hebben op dat moment
Ik kan vanavond pas spelen na 19:30 uur maar wil wel graag de update vast binnen en geïnstalleerd hebben op dat moment
[ Voor 60% gewijzigd door joskuiper op 01-03-2018 10:33 ]
Ik zal vanavond ook nog eens kijken. Wel jammer dat HQ nu weer standaard/saai is.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
HQ is weer aangepast aan de nieuwe event.Frostbite schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:08:
Ik zal vanavond ook nog eens kijken. Wel jammer dat HQ nu weer standaard/saai is.
Aan de ene kant wel blij dat ze de duplicates hebben aangepakt, aan de andere kant.. nu krijg ik een pak minder armory credits binnen hahaha.
Gisteren het Sgt. Patrick uniform gekocht en de nieuwe SMG unlocked, moet zeggen dat die wel lekker aanvoelt.
Tevena ook de 3e prestige ingegaan gisteren
@wsLy Klopt ik had het gezien op Facebook en die avond nog aangeslingerd.
Ziet er wel leuk uit. Had gisteren ook nog dat kabouterspel gespeeld. Als je die neerschiet dan telt die voor tig kills / krijg je ineens al je scorestreaks.
Ik heb zelf een weekly challenge om tig kills te maken maar weggedaan en die Handler challenge opgestart voor die nieuwe SMG. Waar ik wel van baal is de nieuwe camo's en hangers (aan de wapens) zoals we die hadden in IW. Nu krijg je weer een zooi spul waar je gewoon niets aan hebt.
Zo vind ik zelf een Heroic wapen het mooiste zonder rare camo.
Vanavond na de CL voetbal maar weer aanslingeren. Ziet er wel weer grappig uit.
Ziet er wel leuk uit. Had gisteren ook nog dat kabouterspel gespeeld. Als je die neerschiet dan telt die voor tig kills / krijg je ineens al je scorestreaks.
Ik heb zelf een weekly challenge om tig kills te maken maar weggedaan en die Handler challenge opgestart voor die nieuwe SMG. Waar ik wel van baal is de nieuwe camo's en hangers (aan de wapens) zoals we die hadden in IW. Nu krijg je weer een zooi spul waar je gewoon niets aan hebt.
Zo vind ik zelf een Heroic wapen het mooiste zonder rare camo.
Vanavond na de CL voetbal maar weer aanslingeren. Ziet er wel weer grappig uit.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Heb gisteren ook de DLC season pass gekocht en gedownload.
Leuke maps!
Verder vind ik die nieuwe shipment 1944 map ook wel heel tof!
Super kleine map, veel kogels, altijd leuk:)
Leuke maps!
Op HC is het gewoon niet te doen. Teammates rennen rond en de kans is groot dat je na zoveel kills gekicked wordt omdat ze telkens door je line of fire lopen...Androo schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:39:
Leuke maps!
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Shipment is gewoon niet te doen. Wat een waanzinnige K map is dat zeg, zeker in domination. Je kunt geen stap verzetten of je ligt al weer om. Had gisteren zo'n gast die achter een spawnpoint was gaan zitten en iedereen direct weer neermaaide (Los daarvan had hij ook wel verdacht veel ammo). Uiteindelijk eindigde hij met 131 kills en 10 deaths oid, terwijl de anderen max kills iets van 30 hadden ofzo. Gaat nergens over.Androo schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:39:
Leuke maps!
Als deze map in de lobby verschijnt skip ik hem meestal, daar is geen lol aan.
Dat had ik gisteren ook. Als je achter de jeep ligt bij punt A dan kun je zo alles neermaaien (tot je ammo op is). Voor het halen van contracts is het een prima map hoorDakdoef schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:27:
[...]
Shipment is gewoon niet te doen. Wat een waanzinnige K map is dat zeg, zeker in domination. Je kunt geen stap verzetten of je ligt al weer om. Had gisteren zo'n gast die achter een spawnpoint was gaan zitten en iedereen direct weer neermaaide (Los daarvan had hij ook wel verdacht veel ammo). Uiteindelijk eindigde hij met 131 kills en 10 deaths oid, terwijl de anderen max kills iets van 30 hadden ofzo. Gaat nergens over.
Als deze map in de lobby verschijnt skip ik hem meestal, daar is geen lol aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 28-03-2018 11:17 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Gezien de division updates morgen ...
Wat ik mis is dat je alleen op de SMG een suppressor/silencer kan zetten.
Zou toch wat graag op mijn M1A1 een suppressor willen zetten ...
Gisteren ook een potje HC DOM in Aachen waarbij ik de enemy spawnde bij Dom point C (waar die diepe put zit) en ik schoot iedereen steeds neer. Ze kregen me niet te pakken en gingen we uitmaken voor hacker... Score uiteindelijk iets van 37-6

Met een silencer op dat ding is het zeker op HC helemaal lastig om te weten waar iemand zit.
Mijn favo rifle is dus echt wel de M1A1. Gisteren gold gehaald
. Goede range, goede damage en met een RDS en klein puntje kunt je alles goed neerhalen. Zelfs de Fire rate heb je zelf in de handen door snel te klikken.
Wat ik mis is dat je alleen op de SMG een suppressor/silencer kan zetten.
Zou toch wat graag op mijn M1A1 een suppressor willen zetten ...
Gisteren ook een potje HC DOM in Aachen waarbij ik de enemy spawnde bij Dom point C (waar die diepe put zit) en ik schoot iedereen steeds neer. Ze kregen me niet te pakken en gingen we uitmaken voor hacker... Score uiteindelijk iets van 37-6
Met een silencer op dat ding is het zeker op HC helemaal lastig om te weten waar iemand zit.
Mijn favo rifle is dus echt wel de M1A1. Gisteren gold gehaald
[ Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 09-04-2018 10:33 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Vandaag krijgen wij (PC) de update die de divisions aanzienlijk wijzigt.
Weet iemand hoe laat die komt? Vanavond 19 uur?
Weet iemand hoe laat die komt? Vanavond 19 uur?
Is bij mij nu aan het downloaden. 3,8gb.
Het is er niet beter op geworden,,, overal liggen nu die ellendige mines.
Veel plezier aan gehad maar na 500 uur gameplay ben ik er nu wel klaar mee
Veel plezier aan gehad maar na 500 uur gameplay ben ik er nu wel klaar mee
Zin in het nieuwe event Blitzkrieg.
5 Nieuwe wapens dus weer genoeg te doen om deze te krijgen.
Zal hem vanavond eens aanslingeren. Alleen jammer dat ik weinig potjes kan spelen met andere Discord leden. Gebruiken jullie dit nog wel?
Zal hem vanavond eens aanslingeren. Alleen jammer dat ik weinig potjes kan spelen met andere Discord leden. Gebruiken jullie dit nog wel?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik zit op Discord en speel het nog steeds. Ik was alleen onaangenaam verrast door de update van gisteren...
Je hebt mij op steam geloof ik. Ik ben er waarschijnlijk vanavond weer.Frostbite schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:09:
Zin in het nieuwe event Blitzkrieg.
Nou gisteren in een drukke headquarters gekeken naar tig kratjes die opgemaakt werden maar ik zag werkelijk geen enkel DLC wapen verschijnen.
Hebben jullie er al 1 te pakken? (Van het Blitzkrieg event)
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik speel alleen maar ranked play, nu is net het 3e seizoen begonnen maar niemand hun mmr is gerest?
Mijn mmr is wel weer gerest naar 1500 2e keer in 2 weken tijd, iemand anders daar last van ?
Mijn mmr is wel weer gerest naar 1500 2e keer in 2 weken tijd, iemand anders daar last van ?
Nope, Zit volgens niks anders om dan heul veul armory credits te verzamelen en ze te halen bij captain butcher. Wat ik dan wel weer belachelijk vind, is dat je er zo enorm veel van die Credits voor nodig hebt, slaat nergens op. Het wordt er zo niet leuker op.Frostbite schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:38:
Nou gisteren in een drukke headquarters gekeken naar tig kratjes die opgemaakt werden maar ik zag werkelijk geen enkel DLC wapen verschijnen.
Daar komt bij dat je na dat evenement niet meer bij de wapens kunt, dus je moet ze in deze periode "kopen". Een aantal zit trouwens gewoon onder de normale "operation".
Inmiddels de itra gekregen (Femme Fatale) en de Sterling maar zelf gekocht nadat ik die muts met bril kreeg. Dat was ook gelijk de duurste om te kopen (10k ofzo).
Ik wil die Sniper wel hebben maar goed ff doorsparen en/of hopen op een leuk kratje.
Daarover gesproken paar weken terug bij dat St Patrick Day event heb ik alleen maar unieke items en vaak Heroic spul zonder dubbelen en nu weer alleen maar dups... Kreeg net een heroic maar het bleek om een wapen te gaan wat ik al had. Daarvoor krijg je dan 1300 armor kredits.... Beetje schandalig weinig als je het mij vraagt want voor een of ander plaatje of hangertje vragen ze dan weer 2000 kredits.
Ik wil die Sniper wel hebben maar goed ff doorsparen en/of hopen op een leuk kratje.
Daarover gesproken paar weken terug bij dat St Patrick Day event heb ik alleen maar unieke items en vaak Heroic spul zonder dubbelen en nu weer alleen maar dups... Kreeg net een heroic maar het bleek om een wapen te gaan wat ik al had. Daarvoor krijg je dan 1300 armor kredits.... Beetje schandalig weinig als je het mij vraagt want voor een of ander plaatje of hangertje vragen ze dan weer 2000 kredits.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Eindelijk master prestige behaald vandaag!
Veel gespeeld met de heroic variant van de type 38. Mijne nieuwe favoriet. Ik ben helemaal geen sniper fanaat maar had de challenges om hem diamand te krijgen binnen 2 uur klaar! Mijn kdr laatste 5 matches met dat ding stond op 3.84 met 550 spm op shipment. Echt ongelooflijk ver boven m'n gemiddelde. (1.36 & 260spm). Speel momenteel meer sniper dan welk wapen ook.
Class setup is trouwens : resistance, type 38. ACOG scope, rapid fire en calibration. Met hustle of blitzkrieg als BT. (afhankelijk van de tegenstanders in de lobby) en een mine en gas grenade.
Veel gespeeld met de heroic variant van de type 38. Mijne nieuwe favoriet. Ik ben helemaal geen sniper fanaat maar had de challenges om hem diamand te krijgen binnen 2 uur klaar! Mijn kdr laatste 5 matches met dat ding stond op 3.84 met 550 spm op shipment. Echt ongelooflijk ver boven m'n gemiddelde. (1.36 & 260spm). Speel momenteel meer sniper dan welk wapen ook.
Class setup is trouwens : resistance, type 38. ACOG scope, rapid fire en calibration. Met hustle of blitzkrieg als BT. (afhankelijk van de tegenstanders in de lobby) en een mine en gas grenade.
Wie weet of de Mountain klasse ook onzichtbaar is wanneer je schiet? Want dat zou voor die klasse betekenen dat de silencer niet nodig is.
Is er ergens een lijst met hoeveel spelers er per multiplayer mode op een map kunnen? Ik kan dit nergens terugvinden. Dus ik vermoed nu dat dit wel een erg laag getal zal zijn. Normaal staat dit soort gegevens wel op de product pagina.
Edit: http://steamcharts.com/app/476620, dit is wel erg. 4000 spelers gemiddeld. Ik dacht dat dit een populaire PC spel was
. Was eigenlijk opzoek naar iets anders dan Battlefield 1.
Edit: http://steamcharts.com/app/476620, dit is wel erg. 4000 spelers gemiddeld. Ik dacht dat dit een populaire PC spel was

[ Voor 29% gewijzigd door aex351 op 06-05-2018 04:31 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Dat is inderdaad wel ernstig, maarja. Het wordt zelf gecreëerd door Activision/SHG.aex351 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 04:25:
Is er ergens een lijst met hoeveel spelers er per multiplayer mode op een map kunnen? Ik kan dit nergens terugvinden. Dus ik vermoed nu dat dit wel een erg laag getal zal zijn. Normaal staat dit soort gegevens wel op de product pagina.
Edit: http://steamcharts.com/app/476620, dit is wel erg. 4000 spelers gemiddeld. Ik dacht dat dit een populaire PC spel was. Was eigenlijk opzoek naar iets anders dan Battlefield 1.
Anoniem: 1072515
Hallo,
Mijn vrienden en in spelen cod ww2 en nu spelen we nog wel is custom matchtes.. alleen als je multiplayer speelt ( gewoon online ) dan worden je scores enzo geregistreerd. Nu mijn vraag kan je dat ook online vinden voor als je een custom match gespeeld heb?? Is er een website die die stats registreren?
Kan iemand mij alsjeblieft helpen!
Dank alvast..!!
Mijn vrienden en in spelen cod ww2 en nu spelen we nog wel is custom matchtes.. alleen als je multiplayer speelt ( gewoon online ) dan worden je scores enzo geregistreerd. Nu mijn vraag kan je dat ook online vinden voor als je een custom match gespeeld heb?? Is er een website die die stats registreren?
Kan iemand mij alsjeblieft helpen!
Dank alvast..!!
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1072515 op 16-05-2018 09:33 ]
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android
Deze post vat pc eigenlijk wel samen momenteel.
Wilde de game juist gaan kopen, maar dat heeft weinig zin zo te zien. Had ik de ps4 toch niet moeten verkopen voor die nieuwe gpuRTM93 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 04:45:
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android
Op zich heb ik toch altijd snel een game te pakken.
Paar challenges / contracts even via de Shipment map halen en dan een paar potjes HC domination.
Ben helaas mijn daily login streak kwijt van 200 dagen... Was afgelopen weekend niet thuis ach van de zomer ben ik er toch ook een aantal dagen niet.
Inmiddels 4 van de 6 divisies op max. Expeditionary (P4 nu) en Mountain (P3) moeten dus nog even. Zeker met shotguns rennen met die shells gaat op het Shipment wel hard. Met mountain probeer ik zelf met de Kar of Type 35 te quickscopen om kills te krijgen.
Het valt me wel tegen dat die type 5 en die andere M2 carbine niet zo vaak in de kratjes zitten. Het zijn de twee wapens die ik nog niet ontgrendeld heb. Jammer genoeg ook niet met de twee heroic weapon bribes via de 100 multiplayer game special order.
Of heeft iemand hier ze wel en is het wat?
Paar challenges / contracts even via de Shipment map halen en dan een paar potjes HC domination.
Ben helaas mijn daily login streak kwijt van 200 dagen... Was afgelopen weekend niet thuis ach van de zomer ben ik er toch ook een aantal dagen niet.
Inmiddels 4 van de 6 divisies op max. Expeditionary (P4 nu) en Mountain (P3) moeten dus nog even. Zeker met shotguns rennen met die shells gaat op het Shipment wel hard. Met mountain probeer ik zelf met de Kar of Type 35 te quickscopen om kills te krijgen.
Het valt me wel tegen dat die type 5 en die andere M2 carbine niet zo vaak in de kratjes zitten. Het zijn de twee wapens die ik nog niet ontgrendeld heb. Jammer genoeg ook niet met de twee heroic weapon bribes via de 100 multiplayer game special order.
Of heeft iemand hier ze wel en is het wat?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Is het op pc ook mogelijk om gun game te spelen? Tijdens het gratis weekend ging dat wel, maar met 3-4K spelers wereldwijd vrees ik toch dat ik alleen TDM kan spelen.
Gun game speelt niemand. Alle party games doen het slecht. Alleen tdm, dom war Hardpoint loopt prima. En sommige HC modus
Dan laat ik de game toch echt aan me voorbij gaan, heb in black ops 3 honderden uren in gun game dus dat is zeker een gemis.RTM93 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 19:17:
Gun game speelt niemand. Alle party games doen het slecht. Alleen tdm, dom war Hardpoint loopt prima. En sommige HC modus
Heb de game sinds deze week op de PS4 en daar zijn de servers gelukkig lekker bevolkt. Vind t een prima shooter voor even tussendoor!
Call of Duty is al een aantal jaar een console shooter waardoor daar de playerbase ook druk blijft.
O wacht zie nu dat er een apart topic voor is, excuses.
Sinds gisteren is het event "Attack of the Undead" gestart.
Daarbij zijn er veel veranderingen doorgevoerd zoals:
- Nieuwe wapens / uniforms / wapencamo's / Charms
- Nieuwe gezichtscamo's
- Special Hat nu bij class.
- Infected modes
Daarbij is ook de class optie voor mijn gezien iets verder ingezoomd en wordt nu het wapen vastgehouden per class.
Daarbij zijn er veel veranderingen doorgevoerd zoals:
- Nieuwe wapens / uniforms / wapencamo's / Charms
- Nieuwe gezichtscamo's
- Special Hat nu bij class.
- Infected modes
Daarbij is ook de class optie voor mijn gezien iets verder ingezoomd en wordt nu het wapen vastgehouden per class.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik heb met het zoeken van een match geen probleem, kom altijd wel in een lobby terecht. Wat ik wel merk is dat de servers soms ongelofelijk last van Lag hebben, maar ja, soms pakt dat ook positief uit....
Daarnaast vindt ik het wel irritant dat je voor die nieuwe collections enorm veel armory credits moet neerleggen, belachelijk. En uit de supply drops krijg je bijna niks van dat nieuwe spul. Sinds die Undead update heb ik al een stuk of 20 crates gehad en nog maar 2 zaken van dat undead gebeuren.. Wel éé'n hele vette trouwens, die PTSR sniper. Wat een beest is dat....
Daarnaast vindt ik het wel irritant dat je voor die nieuwe collections enorm veel armory credits moet neerleggen, belachelijk. En uit de supply drops krijg je bijna niks van dat nieuwe spul. Sinds die Undead update heb ik al een stuk of 20 crates gehad en nog maar 2 zaken van dat undead gebeuren.. Wel éé'n hele vette trouwens, die PTSR sniper. Wat een beest is dat....
[ Voor 0% gewijzigd door Dakdoef op 06-06-2018 10:52 . Reden: typo ]
*Kuch*Dakdoef schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:51:
Ik heb met het zoeken van een match geen probleem, kom altijd wel in een lobby terecht. Wat ik wel merk is dat de servers soms ongelofelijk last van Lag hebben, maar ja, soms pakt dat ook positief uit....
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1403052966
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1398835865
Later nog de Epic variant gekregen.
Maar ik heb al wat undead zaken gehad. De Kraken kwam uit een Heroic Weapon Bribe. De ADS is wel erg langzaam dus op HC is het ding in de meeste mappen onbruikbaar omdat je daar gewoon snel en gericht moet kunnen schieten. Quick scopen lukt met beter met de KAR in bijvoorbeeld de Shipment map.
[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 06-06-2018 15:52 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Toch de game aangeschaft en veel lol mee.
Tot ik mijn gtx970 ging upgraden voor een 1070ti. Nu heb ik constant microstutter in het spel zitten. Speel op een 144hz gsync monitor en heb een fps cap op 110. Met de 970 haalde ik zo'n 90-100. De 1070 komt er dik bovenuit. Is er iets met de 10 series en stotter of is dit de game gewoon.
Een complete herinstallatie van windows 10 1803 heeft niet geholpen.
Tot ik mijn gtx970 ging upgraden voor een 1070ti. Nu heb ik constant microstutter in het spel zitten. Speel op een 144hz gsync monitor en heb een fps cap op 110. Met de 970 haalde ik zo'n 90-100. De 1070 komt er dik bovenuit. Is er iets met de 10 series en stotter of is dit de game gewoon.
Ik heb een gtx 1070 en als ik een tijdje die kleine map shipment aan het doen ben, dan krijg op gegeven moment dikke frame drops en ook micro stutters inderdaad. Als iets van chrome er naast open heb staan, dan krijg ik sowieso al dikke frame frops. Heb dat alleen met CoD WWII.Eduardboon schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:22:
Toch de game aangeschaft en veel lol mee.
Specs i7 7700k @5GHZ
16gb DDR4 3200mhz
GTX 1070
Speel zelf ook op een gsync 165hz scherm.
Speel cod nu een stuk minder hierdoor. Black Ops 3 doet het daarnaast an sich gewoon prima.
[ Voor 5% gewijzigd door falcon123 op 14-06-2018 18:51 ]
Ik heb nu de framecap op 105 gezet. Op 110 schoot hij soms over de 120 heen waardoor gsync uitging en daarna weer aanging. De limitering in de game is niet stabiel. Verder heb ik vsync aangezet in de game, ook al kom ik niet op mijn refresh, scheelt aanzienlijk. De enige map die nu nog stottert is Gustavfalcon123 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:49:
[...]
Ik heb een gtx 1070 en als ik een tijdje die kleine map shipment aan het doen ben, dan krijg op gegeven moment dikke frame drops en ook micro stutters inderdaad. Als iets van chrome er naast open heb staan, dan krijg ik sowieso al dikke frame frops. Heb dat alleen met CoD WWII.
Specs i7 7700k @5GHZ
16gb DDR4 3200mhz
GTX 1070
Speel zelf ook op een gsync 165hz scherm.
Speel cod nu een stuk minder hierdoor. Black Ops 3 doet het daarnaast an sich gewoon prima.
Deze Call of Duty vind ik naast Black Ops 2 het beste deel wat ik heb gespeeld! Ik speel samen met een vriend van mij sinds de release vorig jaar. We hebben de season pas en ik ben inmiddels prestige 9 level 45, nog maar 10 levels te gaan voor master prestige. De pre-order stond oorspronkelijk voor mijn PS4, maar omdat mijn vrienden hem niet gingen kopen heb ik de pre-order overgezet naar PC.Wat mij opvalt is dat er op de PC veel minder mensen spelen dan op de console, wat voor ons af en toe frustrerend is. We spelen als sinds de release heel graag Carentan 24/7, we hebben hier aardig wat potjes gespeeld maar tegenwoordig zijn er nooit meer lobby's te vinden. Welke mensen spelen nog meer heel erg graag Carentan?
Is de groep op Discord opgedoekt ?
Ik heb ineens een lege discord?
Ik heb ineens een lege discord?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Heb het spel eindelijk ook eens gekocht.. Way too late, maar oke..
Krijg ik direct een update error (code 26). Wanneer ik het net intik op Google krijg ik 2 resultaten die van eergisteren zijn, iemand van jullie ook problemen hiermee?
Krijg ik direct een update error (code 26). Wanneer ik het net intik op Google krijg ik 2 resultaten die van eergisteren zijn, iemand van jullie ook problemen hiermee?
Ѫа$тёя чѳця аят
Nee maar op Reddit lees is dat Activision er al mee bezig is.Mosin schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:22:
Heb het spel eindelijk ook eens gekocht.. Way too late, maar oke..
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
MooiFrostbite schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:52:
[...]
Nee maar op Reddit lees is dat Activision er al mee bezig is.
Ѫа$тёя чѳця аят
Ja vervelend, hopelijk fixen ze dit snel. Heb dit probleem ook al sinds eergisteren.
Is al gefixt bij mij, dus das mooi!
Ѫа$тёя чѳця аят
Cancertan ? In de community is er een reden waarom hij deze bijnaam heeft gekregen. Ik gok zomaar dat je de enigste bent met je vrienden die de map wel leuk vinden.Fruitjoy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:21:
Deze Call of Duty vind ik naast Black Ops 2 het beste deel wat ik heb gespeeld! Ik speel samen met een vriend van mij sinds de release vorig jaar. We hebben de season pas en ik ben inmiddels prestige 9 level 45, nog maar 10 levels te gaan voor master prestige. De pre-order stond oorspronkelijk voor mijn PS4, maar omdat mijn vrienden hem niet gingen kopen heb ik de pre-order overgezet naar PC.Wat mij opvalt is dat er op de PC veel minder mensen spelen dan op de console, wat voor ons af en toe frustrerend is. We spelen als sinds de release heel graag Carentan 24/7, we hebben hier aardig wat potjes gespeeld maar tegenwoordig zijn er nooit meer lobby's te vinden. Welke mensen spelen nog meer heel erg graag Carentan?
RTM93 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:52:
[...]
Cancertan ? In de community is er een reden waarom hij deze bijnaam heeft gekregen. Ik gok zomaar dat je de enigste bent met je vrienden die de map wel leuk vinden.
offtopic:
*enige*
*enige*
en ja, Cancertan 24/7 is echt een bout-map.. doe mij maar lekker shipment 1944 of Point du Hoc, lekker al die bobo's rekken..
Infected (double xp) is echt een afk grinding fest.
Tot dinsdag vaak meegemaakt dat je in een volle pot komt 12 man en er maar 3 actief zijn.
Vaak zelf maar mijn trip mine kapot geschoten en er als Zombie vrolijk op los gehakt...
Jammere nu is dat al mijn behaalde crates vol zitten met duplicates... Zo wordt het plezier weer de kop ingedrukt. Ik bedoel soms heb je een lastige order en na dagen spelen heb je hem gehaald om vervolgens alleen maar dups te krijgen...
Tot dinsdag vaak meegemaakt dat je in een volle pot komt 12 man en er maar 3 actief zijn.
Vaak zelf maar mijn trip mine kapot geschoten en er als Zombie vrolijk op los gehakt...
Jammere nu is dat al mijn behaalde crates vol zitten met duplicates... Zo wordt het plezier weer de kop ingedrukt. Ik bedoel soms heb je een lastige order en na dagen spelen heb je hem gehaald om vervolgens alleen maar dups te krijgen...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Tja, niet iedereen is in staat om objectives tactisch te kunnen spelen. In Carentan spelen we iedereen onder de tafel met Hardpoint en Domination, in Shipment 1944 zijn we bijna altijd de enigste die iedere keer gemiddeld 10 caps en 30 defends hebben omdat de rest van het team alleen maar wil knallen en verder niks, wat natuurlijk heel makkelijk is in Shipment maar daar heb je totaal geen skills voor nodig.Tweakez schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:56:
[...]
offtopic:
*enige*
en ja, Cancertan 24/7 is echt een bout-map.. doe mij maar lekker shipment 1944 of Point du Hoc, lekker al die bobo's rekken..![]()
Ach, breek me de .... niet los over "tactisch spelen".. De laatste tijd heb ik niets anders dan bobo's in m'n team die OF een KDR van 0,1 hebben ofzo.. OF alleen maar kills gaan pakken en geen moer geven om objectives.. Waardoor je dus de ronde steeds maar weer verliest.Fruitjoy schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 20:36:
[...]
Tja, niet iedereen is in staat om objectives tactisch te kunnen spelen. In Carentan spelen we iedereen onder de tafel met Hardpoint en Domination, in Shipment 1944 zijn we bijna altijd de enigste die iedere keer gemiddeld 10 caps en 30 defends hebben omdat de rest van het team alleen maar wil knallen en verder niks, wat natuurlijk heel makkelijk is in Shipment maar daar heb je totaal geen skills voor nodig.
Gisteren in de leprechaun playlist een aantal boze Amerikanen op mijn nek gekregen. 
Ik heb de hoogste scorestreaks ingesteld dus na een aantal kills zie ik Leppy lopen en na wat schieten kill ik hem en heb ik al mijn scorestreaks. Dus parachutisten, Bomber en Turrent Gunner.
Het verveldende is dat Leppy zelf ook rood gemarkeerd op je radar dus had ik het gisteren een aantal keer dat ik als je dan in de turrent gunner zit je hem nog een keer neerschiet en weer je scorestreaks hebt.
Als je dat een aantal keer doet dan vinden ze dat niet leuk
Oh en de lag compensation zorgde ervoor dat ik alle gun fights won.... Ik had op een gegeven moment een killstreak van 37 
Had ik een keer een legit streak en zo mijn scorestreaks op een normale manier gehaald waren ze nog aan het mekkeren dat ze me zouden rapporteren. Succes mannen.
De nieuwe Commando division is echt OP bij lvl 4 kun je een tweede basic training kiezen...
Ik heb de hoogste scorestreaks ingesteld dus na een aantal kills zie ik Leppy lopen en na wat schieten kill ik hem en heb ik al mijn scorestreaks. Dus parachutisten, Bomber en Turrent Gunner.
Het verveldende is dat Leppy zelf ook rood gemarkeerd op je radar dus had ik het gisteren een aantal keer dat ik als je dan in de turrent gunner zit je hem nog een keer neerschiet en weer je scorestreaks hebt.
Als je dat een aantal keer doet dan vinden ze dat niet leuk
Had ik een keer een legit streak en zo mijn scorestreaks op een normale manier gehaald waren ze nog aan het mekkeren dat ze me zouden rapporteren. Succes mannen.
De nieuwe Commando division is echt OP bij lvl 4 kun je een tweede basic training kiezen...
[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 29-08-2018 13:04 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Jammer dat dit topic zo dood lijkt..
Gisteren Master Prestige gehaald. Ben niet zo iemand die voor alle camo's gaat maar dit MP wilde ik wel halen.Verder jammer dat de Leprechaun playlist weg is. Dat was nog wel de meeste fun.
Gisteren Master Prestige gehaald. Ben niet zo iemand die voor alle camo's gaat maar dit MP wilde ik wel halen.Verder jammer dat de Leprechaun playlist weg is. Dat was nog wel de meeste fun.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Gefeliciteerd!!!Frostbite schreef op maandag 24 september 2018 @ 07:58:
Jammer dat dit topic zo dood lijkt..
Veel mensen hebben de focus al op BO4, dit is elk jaar weer zo. Zelf speel ik op de PS4, ook daar is het forum dood. Hoort erbij
De commando division is echt de beste toevoeging tot nu toe. Brengt hele nieuwe tactieken met zich mee. Wat is het heerlijk om de tegenstander te verrassen vanuit de lucht. 80% van de tijd heb ik al twee kills voordat ik de grond raak. Ik speel dan ook echt alleen maar HC
Gisteren effe gedownload, schiet wel heerlijk weg zeg! Vooral 1944 shipment? 1 van mn eerste potje 89 kills 
Lijkt erop dat dit spel een beetje dood is, althans.. of ik moet me vergissen?
[ Voor 27% gewijzigd door Luukwa op 25-09-2018 13:03 ]
Ik speel het de meeste dagen nog!Luukwa schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:01:
Gisteren effe gedownload, schiet wel heerlijk weg zeg! Vooral 1944 shipment? 1 van mn eerste potje 89 kills
Ah dus toch! Ik vermaak me er ook ontzettend mee, lekker knallen
Mochten er mensen samen willen knallen of potjes War spelen voeg me maar via op Steam.
Ik zit meestal in de avonduren in COD WWII te knallen.
Tegenwoordig bijna alleen maar 24/7 shipment omdat je daar zo snel je challenges/contracts mee kan halen.
Tegenwoordig bijna alleen maar 24/7 shipment omdat je daar zo snel je challenges/contracts mee kan halen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Helaas merk ik wel de laatste tijd dat er bijzonder weinig mensen zijn die het nog spelen in de regio; ik word dan ook vaak in een lobby geplaatst met ESP, ITA, FR en HUN..Luukwa schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:03:
Ah dus toch! Ik vermaak me er ook ontzettend mee, lekker knallen
We zijn al vrienden, maar dat weet je denk ik niet.Frostbite schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:44:
Mochten er mensen samen willen knallen of potjes War spelen voeg me maar via op Steam.
RAGE
Wat speel je met name?
Ik veel HC TDM OF HC FFA
Ik speel met name TDM, DOM en soms WAR.joskuiper schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:14:
[...]
Wat speel je met name?
Ik veel HC TDM OF HC FFA
Pfff shipment, wat een chaos is dat zegFrostbite schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:44:
Zeker in HC
Steam/Epic: Deurstopper
Het spel inmiddels zonder problemen opnieuw geïnstalleerd, want het gaf regelmatig foutmeldingen. Alle settings staan in de cloud opgeslagen. Helaas nog steeds veel foutmeldingen
[ Voor 54% gewijzigd door Farrell op 30-09-2018 09:22 ]
Is iedereen inmiddels overgestapt naar BO4 of zijn er nog diehard WWII fans hier?
Ik zou het co-op nog wel willen, maar op dit moment helemaal into Black Ops 4, maar WW2 blijft een heerlijke shooter. Even wat ouderwetser.Farrell schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:18:
Is iedereen inmiddels overgestapt naar BO4 of zijn er nog diehard WWII fans hier?
Speel je nonhardcore?Daniel. schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:46:
[...]
Ik zou het co-op nog wel willen, maar op dit moment helemaal into Black Ops 4, maar WW2 blijft een heerlijke shooter. Even wat ouderwetser.
Mis je het leanen niet bij BO4?
Heel raar maar na een week niet gespeeld te hebben werkt de besturing ineens niet meer !
Als ik ingame kom kan ik wel met de muis rond kijken maar verder werkt er behalve de ESCAPE knop helemaal niets!
Kan niet lopen, schieten of wat dan ook.
Ook na system restart geen verschil.
Iemand enig idee?
Als ik ingame kom kan ik wel met de muis rond kijken maar verder werkt er behalve de ESCAPE knop helemaal niets!
Kan niet lopen, schieten of wat dan ook.
Ook na system restart geen verschil.
Iemand enig idee?
Aankomende maand is er een aanbieding bij Humblebundle en is CoD WWII voor een prikkie te koop.
Wellicht vullen de servers zich weer even.
Ik ga hem wel halen.
Af en toe nog op PS4 maar vind keyboard & mouse ook wel erg lekker.
Wellicht vullen de servers zich weer even.
Ik ga hem wel halen.
Af en toe nog op PS4 maar vind keyboard & mouse ook wel erg lekker.
Goedendag,
Ik heb sinds gister een playstation 4 met de game call of duty war 2, Gaaf spel!
alleen het gekke vind ik hij slaat niet op waar ik gestopt ben in de game..Dus kan hele tijd weer opnieuw beginnen waar ik met de boot aankom
Ik heb sinds gister een playstation 4 met de game call of duty war 2, Gaaf spel!
alleen het gekke vind ik hij slaat niet op waar ik gestopt ben in de game..Dus kan hele tijd weer opnieuw beginnen waar ik met de boot aankom
Misschien een rare vraag maar weet iemand of je op de PS4 in multiplayer een nieuw account kan aanmaken of opnieuw kan beginnen? Aan het begin was ik enorm slecht in dit spel dus mijn KDR is nu maar 1.16. Aangezien ik er nu aanzienlijk beter in ben maar al op bijna 40.000 kills en deaths zit veranderd daar weinig meer in en ben benieuwd wat voor KDR ik nu kan behalen. Vandaar dat ik graag op 0 zou willen beginnen.
Raden mensen dit spel aan om te kopen met korting voor alleen de single player?
heel af en toe koop ik nog een ouwer COD om de campaign en co-op te spelen met een vriend van me.
heel af en toe koop ik nog een ouwer COD om de campaign en co-op te spelen met een vriend van me.
Let op:
Discord server voor CoD: WWII
Discord server voor CoD: WWII