Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 18-06 13:40
Grafisch ziet het er wederom slecht uit. Echt uitmelkerij. Toch heeft CoD zo zijn charme. Ik heb niet altijd zin in een lang Battlefield 4/1 potje. Bij CoD is gewoon snel knallen, killstreaks zijn cool. Dit is sowieso beter dan hun next-gen games. Ik koop het spel denk wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-05 18:13

8GUS

Papa & Gamer

quote:
s0kkie schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:05:
het is exact de laatste 5 COD games maar dan weer in een WW2 jasje. Ze konden iets innovatiefs brengen maar het is weer een copy paste game zoals altijd.
Vooral dit viel me ook op. Hele vlotte reactieve kills (ja ik bedoel echt Kills). Het lijkt inderdaad dezelfde twitch-reactie game als altijd in een WOII jasje.

Kan heel leuk zijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar qua gameplay voel het weinig innovatief.

Papa Probeert Gaming

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bighugmug
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 00:13
quote:
s0kkie schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:05:
De hele manier waarop de laatste trailer in elkaar is gezet is gewoon echt een kopie van BF1, de stijl van editing, de muziek |:(

De uitgelekte MP gameplay video belooft ook weinig goeds. Het loopt allemaal houterig, het is exact de laatste 5 COD games maar dan weer in een WW2 jasje. Ze konden iets innovatiefs brengen maar het is weer een copy paste game zoals altijd.
Sluit me helemaal bij aan, dan de vrouwelijke soldaten, de voice-actings is tenenkrommend slecht. Wil zo graag dat de game slaagt maar de EA machine luistert niet naar de community. ;w

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Zo niet mijn ding die zombies...... :(

Video: https://my.mixtape.moe/iwwstb.mp4

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19:07

Hupske

AFCA

24 minuten gespeeld en weer verwijderd. Spel doet pijn aan de ogen. Headshots wordt nog weinig mee gedaan, want blijkbaar is het normaal dat je daarvoor 2/3 kogels nodig hebt |:(

6 vs 6, njah wordt er niet warm van en dan op van die lekkere symmetrische mappen. Geluid klinkt wat plastisch. Leuk dat je granaatje gooit en wat puin hoort vliegen en landen. Maar zie verder niet dat er puin valt.

Ik houd het nog mooi bij Modern Warfare op een Freeze Tag server, gungame of war.

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
speelt bij mij ook super soepel en speelt lekker weg. :P

Er zijn ook nieuwe nvidia drivers specifiek voor de open beta:
http://www.nvidia.com/dow...Results.aspx/123936/en-us

• Flavius
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17:49
Heb het even gespeeld, maar ik vind het totaal geen leuk spel. De mechaniek voelt totaal niet fijn aan. Daarnaast ook vrij chaotisch. Als oud CoD1 en CoD2 speler stelt deze CoD mij enorm teleur. Ga 'm dus zeker niet aanschaffen.

• charlie7
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19:43
quote:
SPOXYWOXY schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:43:
Dit zal idd geen eSports game worden, dat is zeker. Het speelt wel aardig weg moet ik zeggen, maar mis toch de grotere maps en gewoon 16vs16 zoals vroeger in CoD2 bijvoorbeeld... 6vs6 is gewoon wat weinig.
Verder mis ik bepaalde wapens die bijvoorbeeld in CoD1/2 zaten. De BAR, de Thompson en de MP40 bijvoorbeeld. Of komen die later pas?
Wow hij leeft nog!
The Man The Myth, the legend. H2k Spox.

Ben ook bang dat het geen Esports game wordt. Echter, public play zal meer dan vermakelijk zijn.

i7 6700K / MSI Z170A SLI PUS / 16GB 2800MHz / MSI GTX 1070 Armor OC / Samsung 850 EVO 250GB

• Prosac
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 13:30
Uurtje gespeeld.. maar ga er geen geld aan uitgeven voor de MP in elk geval. Stroperig en veel te weinig bewegingsruimte. Echt het gevoel dat je rondjes loopt in een doolhof.

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
WWII kenmerkt zich door battlefields, dit zo'n gewoon 'arenas'. Voor mijn gevoel is het Quake II met WW2 maps en een weaponpack. Totaal niets met WWII te maken (multiplayer dan). De MP maps zijn echt van bijzonder matige kwaliteit, zijn weer typische COD arenas wat eigenlijk geen maps te noemen zijn.

Ik skip.

RedHat wijzigde deze reactie 29-09-2017 23:40 (24%)

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• herman1990
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12-06 10:57
Hallo,

Is er iemand met het zelfde probleem als mij. Als ik het spel opstart vraagt hij of ik het spel wil starten krijg ik een window met de melding: Your CPU does not meet the minimum specification for running Call of Duty: WW2

Daarna als de game gestart is en ik druk op play krijg ik na enkele seconden de melding: Call of Duty: WWII MP werkt niet meer.

Komt dit door de eerder melding over de CPU of is het wat anders aan de hand.Heb tot nu toe nooit problemen gehad met deze CPU in games als bf1 en de andere call of duty games.

Specs:
AMD phenom II X4 965
16Gb ram
RX480 8gb
Asus formula IV

Safe modes werkt niet, standaard opties werken niet en opstarten als administrator ook niet. Graag hoor ik van jullie of jullie het problemen kennen en of er misschien oplossingen zijn

• Lootbox
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 18-06 13:40
6 tegen 6 = te weinig spelers
Maps zijn te klein (klote spawn points ook). Merendeel rent rond met shotguns.
Grafisch ziet het er uit als poep.
Menu is omslachig en kei lelijk.

Maargoed we kopen hem wel, in de uitverkoop dan weliswaar :P:P

• beebie121
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 13:06
ik vind het leuk!
ben zo te zien 1 van de weinigen maar ik vind het echt leuk.
Gewoon om ff te knallen. Ff niet te serieus etc. Maar gewoon lekker.
Wapens voelen op zich prima aan. Ik vind de maps perfect voor 6vs6.
Ik hou wel van het CQ gevoel.

Ik hoop alleen wel dat het uiteindelijk bijvoorbeeld 16 vs 16 wordt.

I7 6700K | Asus Republic Of Gamers Z170 Maximus VIII Hero | GTX 1080TI | Fractal Design Define R5 | Asus RoG Swift PG278Q | Noctua DH15 | Astro A50 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 Proteus Core

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 19:36
quote:
beebie121 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:38:
ik vind het leuk!
ben zo te zien 1 van de weinigen maar ik vind het echt leuk.
Gewoon om ff te knallen. Ff niet te serieus etc. Maar gewoon lekker.
Wapens voelen op zich prima aan. Ik vind de maps perfect voor 6vs6.
Ik hou wel van het CQ gevoel.

Ik hoop alleen wel dat het uiteindelijk bijvoorbeeld 16 vs 16 wordt.
Dit heb ik ook. Gewoon om effe tussendoor te knallen. Vooral de snelle CQ gameplay met zo snel mogelijk reageren op alles vind ik wel tof als afwisseling voor de wat serieuzere games zoals Battlefield :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 12:01

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
RoaDHouse schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 01:03:
Hoeft geen hacker te zijn,,, niveau is gewoon erg hoog, daar heb je soms geen idee van.
Ja nog even. 95% headshot ratio, preaim op de plek waar je komt aanlopen en door wallbang spots en alles met headshots heen schieten. Geen idee of jij al 100+ gezien hebt in 10minuten, maar die kans is vrijwel nihil. Dit was een 100% hacker. 8)7

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RmanX
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 05:28

RmanX

Mario pizza!

Net de bèta geprobeerd. Speelt eigenlijk best wel leuk, als in knalt wel lekker weg, voor een paar ronden. Ik mis wel de sfeer, muziek en grootsheid van BF1.. Zal een beetje afhangen van de SP of ik hem haal in november.

Draait overigens veel beter dan ik had verwacht op 3840x2160 met de FX-8350 en R9 Fury X. Meeste instellingen staan op ultra en heb alleen af en toe wat dips gezien in de Point du Hoc map. :9

AMD Ryzen 7 2700 | 16 GB DDR4 3200 Mhz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

• falcon123
  • Niet online
Dit is toch wel enigszins nice dat het lijkt dat ze naar de feedback luisteren:
quote:
Happy Saturday, all. Tomorrow is October! Then it's November... 3rd! The PC Open Beta has been exciting for sure. We’ve seen a lot of you streaming, playing with friends, leaving feedback, and it’s been great. It's been fun watching the action in Kill Confirmed, and during the chase for the new player ranks. So thank you for your support and efforts in helping us make this a great test. We wanted to share some more updates on some of the topics you have been discussing and let you know what we’re working on for launch.
We’ve heard your feedback and are actively looking into changes in the following areas:
• Mouse performance
• Connection quality optimizations
• Playing with multiple monitors
• Better switching between the game and other apps
• Rendering performance tuning
• More keyboard bind options
• UI improvements
• FOV concerns

We’ve also heard comments on the following items, which we’re working to address for launch:
• In War Mode, some buildable walls showing the gamertag of the person hiding behind them, giving away their position.
• Implementing an option to quit the game from the MP menu, rather than having to go to Settings – Main Menu – Exit
• Adding functionality to use numbers to set sensitivity, not just a slider
• Allowing hold on Shift key to keep sprinting
• Allowing hold and release Tab for the scoreboard
• Some weapon muzzle flashes may be too strong in 1st person view model perspective
quote:
Again, thank you all so much for taking the time to play and share your feedback. Keep letting us know what you think and reporting any issues you are seeing. When in doubt, consult our Troubleshooting Guide on Steam for more help.
Have fun, and fight hard!
Cheers, Condrey
https://www.reddit.com/r/...beta_is_now_live/dnqq6dx/

Ik heb mij tot nu wel redelijk vermaakt met de beta. Spel is zeker niet perfect, maar wel way better dan de vorige versies(IW/MWR). Benieuwd naar de release versie.

• TDFDouma
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 17-04 12:04
Vandaag de beta nog even een aantal uren mogen proberen en ben toch wel teleurgesteld. Ik ben nog van de eerste generatie CoD/UO games en heb gespeeld tot CoD2 en mis het WW2 gevoel gewoon totaal.Het voelt een beetje alsof ik in een modern warfare game stap, maar dan in een WW2 jasje. Ik ben geen fan van je wapen volledig kunnen tweaken of het inroepen van airstrikes, recon of andere zaken, Nee ik wil simpelweg een wapen in mijn handen gedrukt krijgen en zonder al die poes pas de vijand overhoop schieten.

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 16:20
quote:
Pas08 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:31:

Op steam las ik een wel grappige reactie. Iemand zei daar I had no idea ww2 was about black woman quick scoping each orher 8)7
Maak daar ook nog eens: "black nazi woman" van

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18:40

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Wat een hemelse zegen! _/-\o_
Blijf ook maar fijn in het console topic voor CoD WW2!

Steam || Diablo 3

• Paulus07
  • Niet online
Incoming News - Carentan Bonus Map Coming to Call of Duty: WWII!

https://blog.activision.c...f-Duty-WWII/ba-p/10432606

Eerst roepen dat het een iconische map is blablabla en dan:
quote:
Carentan will be made available at launch as a Bonus Map for all Season Pass holders. The Season Pass for Call of Duty: WWII is already bursting at the seams, but the addition of Carentan puts it over the top.
:(

Paulus07 wijzigde deze reactie 06-10-2017 22:40 (11%)

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Als ik deze game koop word het toch voor de single player.
Ik vond met name de mouse response kloterig aanvoelen, kan niet precies de vinger er opleggen wat het is maar ik heb het idee dat er onwijs gesmooth word terwijl dat toch echt uit staat.

I am the great Cornholio!

• Mexel
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13-06 20:22

Mexel

Geschikt [..] Ongeschikt [.x.]

Wie gaat er ook naar de nacht opening bij Mediamarkt Zwolle.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• Encryla
  • Laatst online: 20-05 19:45
quote:
pelidee schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:32:
[...]

Laat het even weten, ben ook wel benieuwd.
Levering is ondertussen al 3 keer veranderd. Verwacht dat het morgen op de deurmat valt.
Blijkbaar is de verzending wel aangemeld door Bart Smit maar uiteindelijk nog niet verzonden.

Geen idee hoe dat proces in elkaar zit

PSN: Edgyi-

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Nu online
quote:
Major_ton schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:40:
Welke versie is nu het meest verstandig om te kopen? (PS4). Digitaal kan je 2 versies pre-orderen, eentje van € 69,99 en eentje van € 99,99. Heeft die eerste variant nog meer te bieden dan de versie die overmorgen bij de Mediamarkt voor € 54,99 tekoop is?
Playstation Store prijzen liggen altijd een stuk hoger. Denk niet dat er veel verschil in zal zitten.

• Lekkerbek312
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:42
quote:
Major_ton schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:40:
Welke versie is nu het meest verstandig om te kopen? (PS4). Digitaal kan je 2 versies pre-orderen, eentje van € 69,99 en eentje van € 99,99. Heeft die eerste variant nog meer te bieden dan de versie die overmorgen bij de Mediamarkt voor € 54,99 tekoop is?
Hangt er een beetje vanaf of je de DLC ook wilt hebben. Volgens mij is dat 4x € 15, waardoor de € 99,99 versie aantrekkelijker lijkt. Krijg je ook gelijk de map Carentan erbij.

Ga je niet voor de DLC (of niet allemaal), kan je mi beter de Mediamarkt versie kopen.
quote:
Grim schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:13:
[...]

Op reddit zei een Duitser die het spel al heeft (PS4) dat het wel een leuke campaign is. Hij heeft er ongeveer 5 uur over gedaan op normale moeilijkheid en redelijk snel doorgespeeld. Wat dus overeenkomt met alle COD campaigns tot nu toe (5-6 uur).
Daar ga ik dus niet meer dan 3 tientjes aan uitgeven.
quote:
cptbuttlick schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:17:
[...]

Das kort , Als hij net zo goed is als Infinite dan is het goed.
Dat was de beste SP vond ik.
Over IW heb ik volgens mij wel meer dan 5 uur gedaan.
quote:
Ryan_ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:18:
[...]

5-6 uur is genoeg. Een game zoals CoD WWII moet het vooral hebben van de MP.
Een onderzoek van een aantal jaren terug wees uit dat 40% CoD nog steeds voor de SP koopt. Dan is 6 uur gewoon te kort voor een full priced spel.

Ik zou wel naar een model toe willen waarbij je gewoon kunt betalen voor wat je speelt. Gewoon MP, SP en zombies splitsen en € 20,- per onderdeel vragen. Dan koop ik voor € 20,- meteen de SP als die goed is. Zombies en MP doe ik toch niet.

• cptbuttlick
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 19:30

cptbuttlick

R7 2700X ,Zotac Gtx1080Ti Mini

quote:
Mitchell-CWD schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:58:
[...]

Er staat before or on the day of release. Betekent dit dan dat de key 00.01 te downloaden is of kan dit ook pas ergens in de middag zijn?
De game launcht over 20 uur staat op de WW2 website.
Denk wel dat de key rond 00:01 komt
En laat ik nou vrij zijn 2 weken O-) O-)

cptbuttlick wijzigde deze reactie 02-11-2017 12:01 (5%)

• 0stone0
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 17-06 18:48

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

quote:
Mitchell-CWD schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:58:
[...]

Er staat before or on the day of release. Betekent dit dan dat de key 00.01 te downloaden is of kan dit ook pas ergens in de middag zijn?
Ik hoop dat @cptbuttlick gelijk heeft ;)
quote:
Ik denk dat we dat kunnen vergeten. Het scheelt je wel 20 euro ;)
Wrs wel ;) Heb teamviewer al aangezet om op mn werk even de download aan te kunnen zetten, dan meteen spelen als ik thuis kom 8)

We gaan het zien.. .:D

0stone0 wijzigde deze reactie 02-11-2017 12:03 (24%)

SteamInventaris"~~Linux is only free if your time has no value"

• JacobsT
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12-06 16:58
quote:
Ryan_ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:18:
[...]

5-6 uur is genoeg. Een game zoals CoD WWII moet het vooral hebben van de MP.
Kinda disagree.

Ik speelde COD vroeger voor de single player. Was vroeger ook een echte single player game.
Ik snap dat tijden veranderen maar 5u voor een complete playthrough is gewoon absurd weinig imho.
Na Modern Warfare 2 compleet afgehaakt terwijl ik de vorige games kapot gespeeld heb. Was gewoon een expansion ipv een nieuwe game. Ik vind dat zelfs nu er weinig vernieuwing zit buiten de setting en wapens tussen alle COD games sinds modern warfare. Verbaast me dat de franchise er niet op afgerekend wordt.
Misschien ben ik te oud en te kritisch aan het worden :)

Het is niet dat de multiplayer vernieuwend is. Weer absurde perks, kleine maps, ...

Beta even gespeeld en ik vind de gunplay wel leuk maar het enige dat je nodig hebt is rapidfire en je raped gewoon iedereen als je wat kan aimen/reflexen hebt. Feit dat je red-dots op guns kan zetten in een WO2 game vind ik ENORM frustrerend. What were they thinking?

Toon eens ballen en ga gewoon zoals Battlefield 1 met de gelimiteerde sights die ze hadden en maak de game wat meer waarheidsgetrouw. Dit is spijtig genoeg weer herkauwde soep in een WO2 jasje. Keek nochtans echt uit naar een nieuwe triple A WO2 game. Hopelijk doet Dice er terug iets mee.

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

• kiiv3H
  • Laatst online: 10:49
Ik zie dat de pagina van CDKeys bij mij is geupdate, met de volgende melding:
quote:
This product is a pre-order and will be available later today.
Er is dus nog hoop voor een pre-load ;)

• cptbuttlick

cptbuttlick

Je key staat klaar

• 0stone0

0stone0

quote:
BlazeMuis schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:00:
Ik heb de preload ook maar ff aangezet. Zit de Zombies trouwens in de SP of in de MP?
Multiplayer, maar wel apart. Als je rechtermuisknop op View Pre Load Info drukt, krijg je deze 2 opties;

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18:40

l0n3w012ph

AlphaW0lf

quote:
JacobsT schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:11:
[...]

Kinda disagree.

Ik speelde COD vroeger voor de single player. Was vroeger ook een echte single player game.
Ik snap dat tijden veranderen maar 5u voor een complete playthrough is gewoon absurd weinig imho.
Na Modern Warfare 2 compleet afgehaakt terwijl ik de vorige games kapot gespeeld heb. Was gewoon een expansion ipv een nieuwe game. Ik vind dat zelfs nu er weinig vernieuwing zit buiten de setting en wapens tussen alle COD games sinds modern warfare. Verbaast me dat de franchise er niet op afgerekend wordt.
Misschien ben ik te oud en te kritisch aan het worden :)

Het is niet dat de multiplayer vernieuwend is. Weer absurde perks, kleine maps, ...

Beta even gespeeld en ik vind de gunplay wel leuk maar het enige dat je nodig hebt is rapidfire en je raped gewoon iedereen als je wat kan aimen/reflexen hebt. Feit dat je red-dots op guns kan zetten in een WO2 game vind ik ENORM frustrerend. What were they thinking?

Toon eens ballen en ga gewoon zoals Battlefield 1 met de gelimiteerde sights die ze hadden en maak de game wat meer waarheidsgetrouw. Dit is spijtig genoeg weer herkauwde soep in een WO2 jasje. Keek nochtans echt uit naar een nieuwe triple A WO2 game. Hopelijk doet Dice er terug iets mee.
_/-\o_

Jij weet tenminste waar je over spreekt. Gelukkig heb ik/hebben wij die gouden tijden van CoD met dedicated servers, TeamSpeak en goede clans op Clanbase nog mee gemaakt. En ja, de single player campaigns waren tot en met CoD4 echt briljant en fantastisch. De missie "All ghillied up" is n.m.m. nooit meer geëvenaard.

Ik heb geen CoD meer serieus aangeraakt sinds MW2 maar wens iedereen veel plezier met deze editie!

Steam || Diablo 3

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:22
quote:
l0n3w012ph schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:04:
[...]

_/-\o_

Jij weet tenminste waar je over spreekt. Gelukkig heb ik/hebben wij die gouden tijden van CoD met dedicated servers, TeamSpeak en goede clans op Clanbase nog mee gemaakt. En ja, de single player campaigns waren tot en met CoD4 echt briljant en fantastisch. De missie "All ghillied up" is n.m.m. nooit meer geëvenaard.

Ik heb geen CoD meer serieus aangeraakt sinds MW2 maar wens iedereen veel plezier met deze editie!
De avonden COD 1, United Offensive en 2 waren ook magisch.

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• DervishD
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 13-06 12:53
Ik weet nog goed dat we met COD4 clan wars hadden die soms een hele nacht duurden. Geweldige tijden waren dat voor gamen. En dan natuurlijk de pro mod.

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:06
Koop 'm op steam, en als het niet naar behoren werkt, gebruik je de return policy?

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:06
http://store.steampowered.com/steam_refunds/?l=dutch

Max 2 uurtjes spelen, binnen 14 dagen.

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.

quote:
Dartillus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:26:
Voor de mensen die hem gekocht hebben: is MP leuk? Heb tijdens de beta maar twee maps gespeeld maar ik had moeite met het design ervan (vond ze erg klein, werd altijd door iemand in zijgangetjes of achter me genakt).
Dat vraag je op releasedag om 8:26 's ochtends? Dat kun je pas echt zeggen na een aantal dagen spelen.

• Roodey
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16-06 21:37
quote:
Madstorm schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:23:
[...]

Hoeveel mappen komen er voor in War-mode? In de Beta was dit maar één dacht ik. Zijn er nu wel wat meer?
3 stuks

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19:38
quote:
dennis_rsb schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:52:
[...]

Jup, volgens mij was dat ook enkel multiplayer. Ik ben vooral benieuwd naar hoe leuk of niet leuk de single player is. Het staat me bij dat er bij een aantal diensten een soort lease model bestaat. Zal zo eens op steam daarvoor kijken. Want om nu 60 euri’s uit te geven voor een game waarvan ik nog niet weet hoe ie bevalt. Als ie zo goed is als cod1 en 2 dan koop ik hem meteen.
Je kan hem via Steam kopen. Dan heb je twee uur de tijd om te kijken of het wat is. Vind je het niks, dan kun je een refund aanvragen zolang je niet langer dan twee uur speeltijd hebt.

• Grim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:14
quote:
dennis_rsb schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:11:
ben ik dood gegaan door dat een Duitser met een zwaard ofzo mij stak, je moet dan F indrukken maar dan gebeurd er niks. Wie herkent dit:P? Want nu moet ik volledig opnieuw starten in de campagne (hoe kan je tussentijds saven?)
Je moet F blijven spammen, wordt ook aangegeven door middel dat de cirkel snel in en uit beweegt. ;) Verder kan je niet manueel saven, alle saves gebeuren volledig automatisch. Tot grote frustratie af en toe wanneer je op veteran speelt >:)

Steam: Grim

• Grim
quote:
dennis_rsb schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:31:
[...]

Ah oke bedoel je tokkelen of echt ingedrukt houden?:P hmm oké ik denk dat het zo is dat na elke ''deel'' zoals omaha beach hij het saved. Ik zag wel dat hij wel checkpoints maakt dus dat je vanuit daar verder gaat als je dood bent (zolang je het spel dan maar niet afsluit)
Op blijven rammen :)

• Grim
quote:
BastiaanN schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:50:
Hmm.. ik ben in campaign-mode nu die kerk uit. Ik hoor opeens iemand zeggen "Use the flamethrower to push them back!" maar ik kan dat ding nergens vinden :X Ben ik nou gewoon blind of ligt dat ding echt nergens?
Aan de linker kant van die muur die je voor je hebt. Je moet dat trouwens niet gebruiken als je niet wilt :)

• Pykow
  • Laatst online: 18:32
Als battlefield veteraan heb ik even mijn eerste indruk online gezet.
Ik ben best wel positief over de game, hoewel de laadtijden anno 2017 erg lang zijn en dat de servers nog niet stabiel zijn. Maar dat is een standaard CoD release probleem.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• w00tstok
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 18-06 16:49
quote:
vinom schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:05:
@w00tstok
http://steamcharts.com/app/476620
Rechtsboven kan je zoeken op de andere titels. Ik verbaasde mij overigens ook over het laag aantal spelers.
Steam Charts begonnen in Juli 2012, toen was MW2 al bijna 2 jaar oud. Black Ops 2 had 70K als alltime peak ter info.

• Rolfski
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-06 23:50
Net de campagne op "hardened" uitgespeeld. Toch veel pittiger dan ik van COD campagnes gewend ben, moet ik zeggen. Zonder heal vrij tot je beschikking ga je behoorlijk vaak dood, zeker als je heroic acties probeert uit te voeren. Op een gegeven moment heb ik een frustrerend sluip level maar met een speedrun opgelost. Iedere keer ontdekt worden om vervolgens de rest af te knallen was bijna niet te doen met zo weinig medpacks tot je beschikking.

Er zaten iig weer eens ouderwets memorabele momenten in, zoals die ijzersterke verzedsstijdster missie. Die vliegmissie was dan wel weer pijnlijk slecht door slechte controls, duidelijk gemaakt voor consoles.

Voor de rest zie ik deze game niet lang op mijn HD zitten. Qua MP heeft Battlefield COD toch wel links en rechts ingehaald.

Rolfski wijzigde deze reactie 05-11-2017 17:24 (7%)

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 18:13
Net een tijdje de SP gespeeld, ik ben nu in Aachen (30km verderop van waar ik woon :P) aan het vechten. Wat ik bijzonder irritant vind is de besturing van de tank.. dat ding lijkt zijn eigen wil te hebben mbt rijden. Een collega van mij was daar ook al over aan het klagen dat die besturing gewoon dramatisch is, gelukkig ben ik dat stuk doorgekomen en ben ik verder kunnen komen.

Deze week maar eens verder de SP doorspelen, tot nu toe bevalt die me wel :)

Stichting Hobbyserver

• calsonic
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 06:21
Super! Echt de beste CoD in jaren _/-\o_

calsonic wijzigde deze reactie 06-11-2017 11:10 (12%)

• Grim
quote:
SBanga1976 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:32:
Kreeg gedurende de campaign wel meerdere malen een gevoel van deja vu. De missie van D-Day leek bijna exact op die uit Medal of Honor Allied Assault. Ook het gevecht in de Ardennen was grotendeels identiek aan de startmissie uit Call of Duty: United Offensive.
Je kunt de geschiedenis moeilijk veranderen op dat vlak. :D

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 19:36
quote:
Tallguy schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:49:
*embarrassed mode aan :X
Hoe switch ik de granaat naar de smoke grenate? Standdaard granaat is de G-toets. Ik mis blijkbaar iets 8)7
Secondary grenades is E, moet je uiteraard wel in de division de loadout wijzigen door gewoon simpelweg een smoke grenade te selecteren.

• Paulus07
  • Niet online
quote:
GG85 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:24:
[...]

Verschil in graphics idd heel groot. Speel met een 1070GTX lachend met alles op ultra en render resolution op 200% alleen is de singleplayer gameplay niet echt indrukwekkend qua graphics. Vooral lage kwaliteit textures lijkt het.
De 'events'/in-engine filmpjes daarintegen zijn dan weer jawdropping mooi...

Toch jammer
Yup heb ik ook met de 1070 (al kakt het op sommige momenten wel in, geen idee of dat slechte optimalisatie is....).

Maar de cutscenes etc zijn wel nice gedaan en lijkt soms of je gewoon een film of serie als BoB zit te kijken :) Jammer dat ze dat niveau niet in de gameplay zelf krijgen.

En heb vroeger zelf voor cod1 en cod2 veel custom maps gemaakt. Maar in deze maps kom ik dan toch wel soms behoorlijk wat foutjes tegen waarvan ik dacht, jammer. Dit had ik zelf anders gedaan of toch even wat opgepoetst/models anders van positie neergezet. :)

En de d-day/normandie map/missie was te kort. Had graag meer willen zien aan bunkers ontruimen, door heggen heen sluipen etc.

• user549890
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-06 11:37
Jarenlange Battlefield liefhebber hier.

Ik vind het spel best wel vet, zeker het thema, wel zijn de kleine mappen die erg gerestricteerd zijn iets wat echt moet wennen. Je kan niet zomaar ergens op klimmen of een shortcut nemen.. Ik zie dit vooral chokepoints worden. Weliswaar als je de mappen begint te kennen kan dit in je voordeel spelen.

Al bij al tevreden gebruiker van het spel. Had liever wel wat meer spelers gezien ipv max 12...

Hopelijk zal BF een WW2 thema hebben met de typische grote mappen en voertuigen, dat zal het grote verschil zijn.

En het typische run & gun gameplay in COD is persoonlijk voor mij na een paar uurtjes om van te flippen of hyperkinetisch te worden... Of misschien begin ik gewoon oud te worden... (28 jaar 'jong')

user549890 wijzigde deze reactie 06-11-2017 17:19 (3%)

• Mitchell-CWD
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:48
quote:
YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:26:
[...]

Ah okey, dan zal ik even kijken wat er allemaal nog meer in zit en of mij dat het waard is.
In eerste instantie voor deluxe. Na een tijdje is de map voor iedereen beschikbaar! En op verschillende keysites is hij voor rond de 45 te krijgen.

Mitchell-CWD wijzigde deze reactie 06-11-2017 18:48 (10%)

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• blitzah
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17-06 19:51
quote:
YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:17:
Heb CoD een tijdje naast me laten liggen, de meeste uren zaten toch wel in CoD2 en hoop met deze game toch een beetje dat gevoel terug te krijgen. Kan ik hier op rekenen als ik deze game koop? Zitten natuurlijk wel wat modernere dingen in, maar dat is geen probleem.

Toch zal het niet hetzelfde zijn, aangezien CoD2 erg community-driven was met veel custom maps.

Hoe bevalt S&D eigenlijk?

Verder brengen die oude maps toch wel weer mooie gevoelens naar boven... Hoeveel potjes ik wel niet op carentan heb gespeeld.
ik heb zelf ook heeeel veel uren COD2 gespeeld. deze game geeft me meer het gevoel dat ik dat ik COD5 speel. opzich wel leuk alleen niet zo goed als COD2 en 4. Ik vind het jammer dat op bepaalde dingen niet kunt jumpen of springen. vind ik dus eigenlijk beperkt.

Als ik iemand 10 x raak en de andere persoon mij 2 x raakt. ben ik nog dood. iemand op zijn hoofd knallen met 5 kogels, persoon gaat nog niet dood. Als ik dood ga zie ik in KC niet hoevaak ik de enemy dan heb geraakt. Geen idee of dit normaal is.

ze moeten gewoon een COD2 remaster maken:)

• Spunker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2018

Spunker

Banned

Zonde stond wel even op het punt om het aan te schaffen maar toen zagen mijn ogen iets.

- Absurde wapen en chararter skins.....
-Acogs en red dot scopes en silencers.....
- Super kleine maps met speedy Gonzales gameplay.

Ik was snel genezen en hou mooi me centen in mijn portomonee.

• green-tea
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 16:30
quote:
unfor schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:46:
[...]

Het is CoD, had je wat anders verwacht? Op je laatste punt na is het altijd al zo geweest.
Ik heb ze bijna allemaal gespeeld maar met elke generatie is de gameplay sneller, of het komt omdat ik ouder wordt 8)7

Betaal je fiat rekening met Bitcoins | iRacing Profiel

• Renzzie
  • Laatst online: 18:28
Heb al een tijd lang geen CoD meer gekocht. Laatste was Black Ops. Heel dat muurspringen en al dat soort vage spul had ik totaal geen zin in. Ben nu 30 en moet zeggen dat ik me goed vermaak met dit spel. Merk duidelijk dat ik minder snel ben als vroeger, maar is nog steeds goed te doen! :D

Voor mijn gevoel laten veel mensen zich afschrikken omdat het net even wat anders speelt dan bijv BF1 of CS. Je komt gewoon snel in gevecht en moet niet verwachten dat je lang rond kan lopen zonder actie. Gewoon goed achter cover lopen en er van uit gaan dat achter ieder hoekje een vijand loopt. Een headset is ook aan te raden, want voetstappen zijn een hele goede indicatie dat er iemand in de buurt loopt. Prima en leuk voor even een snelle speelsessie van 30min tussendoor dus. Wat uiteraard weer perfect past nu je wat ouder wordt en minder tijd hebt om te gamen.

Frustratie die ik wel deel is dat mensen inderdaad nog steeds (erg) weinig objective spelen. Zeker bij die brug repareren. Ik lijk wel de enige die een class heeft gemaakt met een rookbom. Lijkt me toch echt iets wat noodzakelijk is? Is PTFO?! nog steeds iets wat gezegd wordt tegenwoordig? :P

Al met al vind ik het spel zeker een aanrader!

• 0stone0

0stone0

quote:
masterblue schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:05:
Hoi allemaal,

En? hebben jullie COD WW2 al uitgespeeld?
Ik kom niet langs het level " Collateral Damage" . Het lukt mij niet om snel te draaien met de tank waardoor ik in het nadeel ben. Kan ik dat aanpassen ergens? Weet iemand dat?
Volgens mij kan dat niet! Als advies kan ik geven om eerst even te 'spelen' met de besturing van de tank. (@Family Guy reactie klopt) Als het je lukt om rondjes te rijden, is het level zo gedaan!

• Davografie
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 27-08-2018
Is er een Tweakers Discord / TeamSpeak channel opgezet zodat we samen kunnen fraggen?

• Renzzie
@Davografie @0stone0 Ik heb een discord kanaal aangemaakt: https://discord.gg/4unjmGH

Als je wilt helpen met rollen, ed, laat even weten.
Mocht er al een discord zijn kan deze uiteraard weg :)

Renzzie wijzigde deze reactie 07-11-2017 13:37 (6%)

• falcon123
  • Niet online
De tips die in dit filmpje worden gegeven zullen voor sommige al standaard zijn, maar kan geen kwaad om het als nog te delen, aangezien het prima tips zijn:

Blijkbaar is er ook weer een nuke killstreak, alleen je moet er iets meer voor doen:

https://www.reddit.com/r/...ts/7bat4f/nuke_confirmed/

falcon123 wijzigde deze reactie 07-11-2017 14:32 (33%)

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Gewoon van achter raken of van de zijkant. Basic knowledge om een tank neer te halen :-)

• wsLy
De besturing van die tank is gewoon dramatisch, ding lijkt af en toe een eigen wil te hebben. Maar je moet inderdaad die Panzer 4 en Tiger II van de zijkant of achterkant aanvallen, maar het is inderdaad belachelijk hoe snel die dingen draaien.. vooral de Tiger II met zijn 70ton gewicht...

Zojuist de campaign afgerond, vind het wel jammer dat het alleen een Amerikaanse campaign is en geen andere natie..

wsLy wijzigde deze reactie 07-11-2017 20:47 (17%)

Stichting Hobbyserver

• Renzzie
Is steam policy. Als je minder dan 2u (meen ik?) hebt gespeeld kom je hiervoor in aanmerking.

• vinom
  • Nu online
Ik heb het spel gisteren (toch) aangeschaft en na een avond multiplayer gespeeld te hebben geef ik het op het moment een krappe 7. Black Ops 2 was voorheen de laatste CoD die ik had gekocht. MW, MW2, MW3, WaW en Blops ook in bezit.

De pluspunten
- Een zeer degelijke PC port. Veel opties om aan te passen qua grafische instellingen. Ik ging er vanuit dat ik alles op max kan draaien, maar er zijn hier en daar toch wat frame drops op rare momenten. Ik moet de laatste driver nog downloaden, hopelijk lost dat het een en ander op. i7 6700K, GTX1070, 32GB RAM. Battlefield 1 draait werkelijk als een zonnetje en dit ietsje minder. CPU en GPU worden volop gebruikt en dat is goed om te zien.

- War mode. Een heerlijke objective based mode, een ware aanvulling voor CoD. Teamplay is nog ver te zoeken af en toe though.

- Gunplay voelt nog altijd vertrouwd aan en de wapens schieten lekker weg.

De minpunten
- Hit detection.
- Sommige maps zijn erg klein.
- De geluiden van de wapens zijn echt bedroevend. Alsof je gehoorbescherming draagt, zo klinken ze.
- Het spel heeft WW2 als setting, maar zo voelt het op sommige momenten niet. World at War had de sfeer stukken beter voor elkaar.
- Zoveel challenges, unlockables, contracts, weet ik wat. Dit zal voor veel mensen leuk zijn om te blijven spelen, maar vind het waardeloos.
- Lag spikes.
- Als het potje is afgelopen duurt het veel te lang voordat je weer in het menu zit. Eerst de melding victory or loss, dan een soort cutscene die op het einde lijkt vast te lopen, dan scoreboard, dan nog het emotes gebeuren en daarna gaat hij pas door naar de lobby. Dit kan veel beter en sneller.

- Gigantische hitboxes. Als het potje is afgelopen krijg je altijd nog de beste kill te zien en soms zie je iemand dik naast schieten en is het alsnog raak.

vinom wijzigde deze reactie 08-11-2017 08:49 (4%)

• Renzzie
quote:
RoaDHouse schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:03:
Ik heb maar 1 vraag.... hoe kan ik mijn camo's aan mijn wapen plakken, kan nergens in de menu's vinden waar je die kan toepassen.
Als je je wapen selecteert er niet op klikken, maar erop blijven zweven en dan op F1 klikken.

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
quote:
vinom schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:47:
Ik heb het spel gisteren (toch) aangeschaft en na een avond multiplayer gespeeld te hebben geef ik het op het moment een krappe 7. Black Ops 2 was voorheen de laatste CoD die ik had gekocht. MW, MW2, MW3, WaW en Blops ook in bezit.

De pluspunten
- Een zeer degelijke PC port. Veel opties om aan te passen qua grafische instellingen. Ik ging er vanuit dat ik alles op max kan draaien, maar er zijn hier en daar toch wat frame drops op rare momenten. Ik moet de laatste driver nog downloaden, hopelijk lost dat het een en ander op. i7 6700K, GTX1070, 32GB RAM. Battlefield 1 draait werkelijk als een zonnetje en dit ietsje minder. CPU en GPU worden volop gebruikt en dat is goed om te zien.

- War mode. Een heerlijke objective based mode, een ware aanvulling voor CoD. Teamplay is nog ver te zoeken af en toe though.

- Gunplay voelt nog altijd vertrouwd aan en de wapens schieten lekker weg.

De minpunten
- Hit detection.
- Sommige maps zijn erg klein.
- De geluiden van de wapens zijn echt bedroevend. Alsof je gehoorbescherming draagt, zo klinken ze.
- Het spel heeft WW2 als setting, maar zo voelt het op sommige momenten niet. World at War had de sfeer stukken beter voor elkaar.
- Zoveel challenges, unlockables, contracts, weet ik wat. Dit zal voor veel mensen leuk zijn om te blijven spelen, maar vind het waardeloos.
- Lag spikes.
- Als het potje is afgelopen duurt het veel te lang voordat je weer in het menu zit. Eerst de melding victory or loss, dan een soort cutscene die op het einde lijkt vast te lopen, dan scoreboard, dan nog het emotes gebeuren en daarna gaat hij pas door naar de lobby. Dit kan veel beter en sneller.

- Gigantische hitboxes. Als het potje is afgelopen krijg je altijd nog de beste kill te zien en soms zie je iemand dik naast schieten en is het alsnog raak.
Merendeel met je eens.

De twee grootste ergernissen mis ik echter nog in je lijstje:

1. De meeste potjes zijn ontzettend kort, en de downtime tussen potjes is ontzettend lang. Ik vond dit "vroeger" al lang maar het lijkt bij elke versie weer langer te worden. Zoals je al noemt al die cutscenes etc duren erg lang en daarna gaat hij in het beste geval nog een volle minuut niks doen voordat de volgende map gaat laden.

TDM in een goed team duurt letterlijk 2-3 min?? Vandaar spelen veel mensen DOM ofzo en negeren dan ook compleet de vlaggen omdat ze alleen maar spelen omdat de potjes langer zijn. Waarom kan een TDM potje niet tot 100, of 150 ipv 75? Los je twee problemen in een keer op.

Als je pech hebt loopt de halve lobby leeg, en in mijn ervaring loopt die daarna ook nooit meer vol en moet je eruit en een nieuwe zoeken. Dit is vast nog een bug ofzo of server problemen maar zwaar irritant.

Bij het initieel zoeken naar een game heb ik ook vaak dat hij ontzettend lang nodig heeft, ook al staat er "30 games found" ofzo.

2. Cheaters....... Man man man het is weer raak hoor. En dan heb ik het niet eens over mensen die verdacht goed zijn, maar gewoon de absurd overduidelijke wallhacks + aimbots die de hele map door mensen op het hoofd tracken. Ik wil mensen die gewoon verdacht goed zijn nog wel eens het voordeel van de twijfel geven maar als ik zie hoeveel duidelijke cheaters er rondlopen ga ik toch denken dat er ook ontzettend veel cheaters moeten zijn die wel "goeie" hacks hebben die niet zo makkelijk te zien zijn. Dat is nog wel het ergste, dat je niet kan weten of iemand gewoon goed is of gewoon een goeie hack heeft. Dan heb ik nog liever iemand die gewoon overduidelijk door 8 muren heen schiet. :(

NickThissen wijzigde deze reactie 08-11-2017 22:17 (3%)

Mijn iRacing profiel

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 18:25
quote:
Renzzie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:23:
[...]

Als je je wapen selecteert er niet op klikken, maar erop blijven zweven en dan op F1 klikken.
Super bedankt :)

• wsLy
De SP vond ik zelf wel mooi gedaan, alleen jammer dat het alleen een US campaign was zoals ik al eerder zei.
Bepaalde dingen uit de map Aachen kwamen mij bekend voor van toen ik zelf in Aachen was ;) die zijn dus degelijk nagemaakt.

Enige echte minpunt vond ik toch wel de tank besturing.

Gisteren trouwens een twijfel geval gezien in MP.. was een gast die de hele tijd aparte kills maakte, in de killcam zag je dat hij je soms al aan het volgen was terwijl je nog achter een muur liep... Uiteraard direct door zodra je dan achter de cover vandaan kwam... Wel een paar lekkere potjes gedaan verder.

Stichting Hobbyserver

• wsLy
quote:
Rickpm1 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:12:
Ik vermaak me heel erg met de multiplayer op dit moment maar ik erger me aan de connectiviteit. De ene ronde schiet ik vijanden makkelijk neer na een aantal hitmarkers terwijl de andere ronde niks raak lijkt te gaan en ik totaal afgemaakt wordt. Zonder te overdrijven: ik ben geen noob 😋. Hebben jullie daar ook last van?
Ja, hitdetection en lag is vaak een drama. Vrienden van mij klagen er ook veel over.

Stichting Hobbyserver

• cptbuttlick

cptbuttlick

quote:
Rickpm1 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:12:
Ik vermaak me heel erg met de multiplayer op dit moment maar ik erger me aan de connectiviteit. De ene ronde schiet ik vijanden makkelijk neer na een aantal hitmarkers terwijl de andere ronde niks raak lijkt te gaan en ik totaal afgemaakt wordt. Zonder te overdrijven: ik ben geen noob 😋. Hebben jullie daar ook last van?
Ja , Daar had ik het met mijn maat ook over.

• DikkeDijk
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 03-12-2018
quote:
Deurstopper schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:01:
[...]

Hahaha, 35 hier en mijn oplossing was hardcore om maar enigzins een kans te maken :+
En toch verbaast het mij dat er genoeg 'oude rotten' zijn, als ik die voice-chat af en toe wat harder zet.
Of ze hebben allemaal de baard in de keel.. :D
:) :) 52 hier. En ik speel nog steeds met zeer veel plezier. KD loopt weer op, zit nu op 0,86, we gaan weer vooruit. Al boeit die KD me niet echt, als ik maar plezier heb. En ik kan wel zeggen dat na al dat gespring via de muren, ik WW2 een verademing vind. Leveltje 51 inmiddels, dus nog een klein stukje te gaan voor de 1ste prestige.

• Pykow
  • Laatst online: 18:32
De gameplay mag ook onderhanden worden genomen.
Shotguns met kogels waardoor je in de fik vliegt.
One hit kill sniperrifles nog steeds een ding.
Scorestreaks in sommige gamemodes niet eerlijk.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Shivs
  • Niet online
quote:
Alexknl schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:06:
Op pc bestaat een lobby gewoon uit 75% quickscopers. Waar ik me daar eerst flink aan ergerde, speel ik nu mee. Het voelt lekker, maar dit verneuqt natuurlijk wel de game. Hoop dat ze snipers alleen headshot one shot maken.
Ik denk dat het quick scopen beter zelf uit de game kan worden gehaald. Het one-shot-one kill met een sniper ben ik wel voor. Maar je moet pas echt gericht kunnen schieten als de inzoom animatie klaar is. Anders is de waarde van een sniper in deze game heel snel weg.

• Frostbite
  • Laatst online: 00:37
Tja in WWII worden we bedolven met de diverse pistol grips plaatjes, embleempjes en callingcards.

Bij IW werd je juist weer bedolven onder de vele camo's. Elke class had zijn eigen camos dus kon het zo zijn dat je in een rare supply drop achter elkaar dezelfde camo kreeg maar dan telkens voor een andere class.

De No-Dupe supply drop was helemaal schandalig dan kreeg je alleen maar camo's.

Je moeten gewoon verschillende zaken in zo'n supply drop stoppen Ik ben op zich wel blij dat ze maar 2 kledingsets (help/uniform) hebben ipv loadout/helm/shirt/broek/scheenbeschermers/handschoenen/exo zoals in COD:AW

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Dartillus
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15:21
quote:
Masterkale1 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:39:
[...]

Precies, ongeacht welk wapen je pakt, je verliest het altijd. Na een tijdje ben ik met een shotgun gaan rondlopen in de hoop dat je sneller bent dan een lmg.
Zolang je niet al te ver wegstaat is de Expeditionary Force met z'n Incendiary shotgun ammo geweldig :P

• Dartillus
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15:21
quote:
Is toch de division skill die je gelijk kan gebruiken?

• Drawer
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
quote:
vinom schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:05:
Wat zijn eigenlijk de max levels voor de divisions? Mijn airborne zit nu op vier, maar het gaat niet meer zo snel.
Je moet vier nog helemaal doorlopen. Dan issie max en kan je prestigen.

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
quote:
Dhrax schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:23:
Is het nog de moeite waard om in te stappen ? Speelde redelijk actief Destiny2, maar ik merk dat ik niet veel zin meer heb om die game op te starten. Het is grinden voor betere gear, wel een beetje gezien. CoD is natuurlijk ook een one-trick-pony, ben ook wel een beetje bang dat ik hier weer snel ook uitgekeken geraak. Aan de andere kant, de WAR modus lijkt me wel tof en S&D is ook altijd wel goed.

Ik lees wat verhalen over cheaters hier, is het drama of word er aan gewerkt door de ontwikkelaars ?
Op de PC ben ik ze in hardcore modus nog niet tegengekomen.
En inderdaad, ook hier is het grinden voor betere gear.
Voordeel vind ik wel, dat je bepaalde zaken eenmalig definitief unlocked en niet meer bij iedere prestige opnieuw moet unlocken.

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• Roodey
https://community.sledgeh...PDATE-11-21/ba-p/10507670

Winter Carentan vanaf 8 december t/m begin januari gratis te spelen voor iedereen.
Daarnaast wordt/is vandaag 2XP aangezet t/m Thanksgiving weekend.
Leuk nieuws!

• Grim
Voor degene die niet op reddit/steam announcements kijken. Vanavond om 19u begint thanksgiving 2XP tot maandag 19u.

Hieronder nog een groot deel van de 'patch notes' waarbij ik de belangrijkste dingen nog eens in het vet heb gezet.
quote:
Winter Carentan Map – Our first Seasonal Community Event for Call of Duty: WWII titled “Winter Siege” starts 10am PST on Friday, December 8, and will run until early January. There’s a ton packed into this special event, but one thing that we’re particularly excited about is Winter Carentan. One of the most beloved maps in Call of Duty history is now set in the cold and snowy winter of 1944 and will be free to all players for a limited time during the event and will be added to all MP game modes. Be sure to check out Domination and Hardpoint, they’re two of our studio favorites for Winter Carentan. We can’t wait to play online with you. Also, we have weekly Winter Siege rewards for players that join us throughout the event, and we’ll have more to share in the coming weeks.

Emblem Editor For PC – Emblem Editor will launch on PC with PC-specific features on December 8.

Game UpdatesNext week, we’ll have a game update that contains many important changes including map exploit fixes, UI improvements, fixes to issues with Party, connectivity optimizations, and more. Listening to fans and looking at global match data, we adjusted the BAR (increased recoil), reduced the flinch-reduction in the Primed Basic Training, fixed the “snaking” exploit while crouching and proning repeatedly, and fixed an important bug with the smoke grenade. We are currently play testing a reduced flinch over all weapon primaries, and will look to update once we verify the balance across all weapons remains. Stay tuned for more exciting news on changes coming, including new game modes launching during our Winter Siege event.
http://steamcommunity.com...etail/1470851782082650119

• Frostbite
quote:
Dhrax schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:13:
[...]

Ik heb de standard version, geen pre-order. Ik heb de 1100 ook gehad :)
van de Activision site
quote:
COD Points are now live and available for purchase through the Quartermaster or your platform's store. If pre-ordered a Digital Standard Edition, or you're a Digital Deluxe Edition owner, pick up your bonus of 1,100 COD Points from the Mail vendor.
Ah vandaar.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Backsmash92
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18-06 08:37
quote:
Dhrax schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:58:
[...]

Ik houd de game toch maar, na de eerste avond eigenlijk geen gekke dingen meer gezien.
Wel wat laggy af en toe maar er is genoeg te doen en de SP wil ik ook sowieso nog checken.
Ik ben ook nog maar 2 keer hackers tegen gekomen. Beide keren hadden die een vreemd karakter in hun naam staan. Kennelijk crasht de game als je ze dan wilt reporten.

• AntraXxX
  • Laatst online: 18:23

Eindelijk eens Carentan uitproberen!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Roodey
Bij mij start MP niet meer op. Bij het zien van het Activision logo loopt hij keer op keer vast...

Edit:
Veel mensen last van op Steam. Blijkbaar moet je je integriteit van spelcache controleren.
Dat doe ik nu. Kijken of hij daarna wil starten.

Edit2:
Conform de rest van Steam kunnen er 29 niet gevalideerd worden.
9GB wordt opnieuw gedownload.

Edit3:
Werkt weer.

Roodey wijzigde deze reactie 08-12-2017 20:31 (65%)

• Paulus07
  • Niet online
kan je op een of andere manier in de SP die cutscenes skippen? Wil best nog een keer omaha beach spelen, maar elke keer die tergende cutscenes ervoor........

• Dinictus208
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

whaha zo dit spel is bagger zeg. Ik had er wel zin in maar op deze manier is het gewoon niet leuk:

1: Op 1 of andere manier denken ze dat alles toffer is als het beeld heel de tijd beweegt maar sorrry, als ik bv van een boot spring dan gaat mij hoofd niet van recht omhoog naar recht naar beneden. Bullshit en ik vond het allemaal maar een misselijk makende ervaring. Alsof ik het spel speel op een boot die in zwaar weer zit.
2: Cutscenes, ik wil graag spelen en ik wil niet dat om de 4 minuten het spel overgenomen wordt om weer een kutscene te kijken.
3: Wapens: hoe vaak moet ik iemand raken voordat hij neer gaat? Serieus,je knalt op een duitser met een fokking mg42, dan valt hij en staat weer op en gaat vrolijk verder met schieten. Dat moet je dan nog 2 keer doen voordat hij echt neer gaat.

Garbage, en zonde van de 59 euro die ik ervoor heb neergeteld. Vermijd dit spel.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 18:25
quote:
MAGDATTT schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:57:
Ik kom in niet 1 potje geen cheater meer tegen. Scores als 37-1 zijn meer regelmaat dan uitzondering. Deze game is MP technisch dood als een pier.

Zonde , want is best vermakelijk als je een normale pot terecht komt
Overdrijven is ook een vak :)

• MAGDATTT
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11:18
Dan zou ik als ik jou was deze game niet aanschaffen.

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 15:50
@Frostbite
Ik ben laatste tijd weer actief in CoD sluit je gerust aan bij mij, wij hebben elkaar al op steam :)

• Dhrax
  • Laatst online: 18-06 15:25
quote:
Pyr0_ schreef op maandag 12 februari 2018 @ 17:58:
Heren, ik heb net dit spel aangeschaft en een aantal potjes gespeeld. Vrij vermakelijk allemaal!
Waar ik echter last van heb is dat ik op random momenten lag stootjes / fps drops heb. Dat ik echt ff 0.5sec vast hang en dan weer door schiet. Uiteraard is dit in MP niet lang leuk... Speel op een i5-6400 met een GTX1060 6gb en 16gb RAM. Lijkt me dus niet dat dit aan mijn specs kan liggen. Heb verder ook gewoon een stabiele 60 fps met de standaard instellingen.. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Zou je instellingen even goed checken al dan niet in combinatie met de tweak guide.
Sommige settings zijn fps vreters ;)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• Dhrax
  • Laatst online: 18-06 15:25
quote:
Pyr0_ schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:28:
[...]

Waar vind ik deze guide? Ik zie em niet in de startpost staan?:)
Vaak heeft Nvidia wel een tweak guide voor populair games, voor deze game zie ik dat echter niet.
Wel: https://www.gamingscan.com/best-settings-call-duty-wwii/

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frostbite
quote:
Aquila schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:22:
Heb het spel eindelijk ook eens gekocht.. Way too late, maar oke..
Krijg ik direct een update error (code 26). Wanneer ik het net intik op Google krijg ik 2 resultaten die van eergisteren zijn, iemand van jullie ook problemen hiermee?
Nee maar op Reddit lees is dat Activision er al mee bezig is.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19:31
Ja vervelend, hopelijk fixen ze dit snel. Heb dit probleem ook al sinds eergisteren.

• Frostbite
Jammer dat dit topic zo dood lijkt..

Gisteren Master Prestige gehaald. Ben niet zo iemand die voor alle camo's gaat maar dit MP wilde ik wel halen.Verder jammer dat de Leprechaun playlist weg is. Dat was nog wel de meeste fun.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True