• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online

Madstorm

Derping all the way!

Ik ben eerder deze week ook mijn eerste cheater tegen gekomen, geluk was aan mijn kant want hij zat bij mij in het team. Maar deze was gewoon erg duidelijk (om de 2 a 3 seconden kwamen er twee headshots bij in de killfeed, soms ineens 4 a 5 achterelkaar), en gaf dit ook in de chat gewoon toe.
Dus ze zijn er zeker, maar naast deze ben ik geen 'opvallende' cheater tegengekomen (27 uur gespeeld).

Trouwens de STG + rapidfire :9~ :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Madstorm op 16-11-2017 10:19 ]

I'm an Ironman!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Kan iemand mij zeggen hoe die Division XP berekend wordt? Of weet iemand een site waar dit uitgelegd wordt? Kan niet veel over vinden helaas...

[ Voor 22% gewijzigd door wsLy op 16-11-2017 11:14 ]

Stichting Hobbyserver

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:30
RoaDHouse schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:59:
Wat is dat snipen vreselijk moeilijk in dit spel, ik kan amper 3 kills krijgen in een partijtje.

De skill is veel hoger in cod, in BF1 daar knal ik ze met gemak af.
BF1 sniper is niet te vergelijken met ieder andere game.
Daar hebben ze het best wel makkelijk gemaakt.

Maar ga eens sniper spelen in Battlefield 3 of 4 en je zal al merken dat het een stuk pittiger is.
Snipen in CoD is een mix tussen het snipen van BF4 en BF1. One hit kill is het altijd, maar de scopes zijn zo ver ingezoomed waardoor het wat lastiger is.

Omdat er geen nieuwe shooter op de markt is gekomen en BF1 stil is blijven staan, speel ik nu CoD.
Lekker wachten op nieuwe shooters volgend jaar.
BlazeMuis schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:03:
[...]

0.5 seconden is ook wel een beetje overdreven. Kan zijn dat het hele team op 1 plek stond en je gewoon pech had dat hij jullie eerder zag,

En nee, ik ben nog geen hackers/cheaters tegen gekomen.
Ik ben ze helaas al wel tegengekomen, maar het is nu nog te verdragen.
Je hebt daarnaast geen cheats nodig .
Shotgun met vuurkogels is net zo "vals spelen"

Angelo NL / Global Cargo VTC

• bamibal15
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-02-2022
gaat denk ik erom hoeveel je met die division speelt (en hoe goed je het doet natuurlijk ;) )
wsLy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:13:
Kan iemand mij zeggen hoe die Division XP berekend wordt? Of weet iemand een site waar dit uitgelegd wordt? Kan niet veel over vinden helaas...

• wsLy
bamibal15 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:50:
gaat denk ik erom hoeveel je met die division speelt (en hoe goed je het doet natuurlijk ;) )

[...]
Ja dat begrijp ik ook.. maar ik doel meer op de berekening van de XP. Als ik bijv. aan het eind van een potje iets van 25.000xp heb (dmv alle bonussen en weet ik wat nog meer) dan krijg ik iets van 2-2500 Division XP ofzo?

Kan het zelf niet precies controleren hoeveel ik krijg momenteel (ben onderweg naar Noorwegen met de vrachtwagen).

[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 16-11-2017 12:26 ]

Stichting Hobbyserver

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 23:57
Roodey schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:08:
Net ff gespeeld sinds de update.
Dit valt me op:
Double XP staat uit, damn dat gaat veel minder hard.
Ik game bekabeld, maar de servers zijn niet optimaal. Erg slechte scores daardoor.
Staat je NAT ook op open? dit kun je vinden bij de system info in het spel. Bij mij stond ie eerst op moderate (oid). Toen ik de UDP poort 3074 open had gezet stond ie op open. Ging voor mijn gevoel toen veel beter met de verbinding.

Die slechte score kan natuurlijk ook gewoon aan je skills liggen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Dakdoef op 16-11-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:21
Dakdoef schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:45:
[...]

Staat je NAT ook op open? dit kun je vinden bij de system info in het spel. Bij mij stond ie eerst op moderate (oid). Toen ik de UDP poort 3074 open had gezet stond ie op open. Ging voor mijn gevoel toen veel beter met de verbinding.

Die slechte score kan natuurlijk ook gewoon aan je skills liggen ;)
Afgelopen dagen druk geweest en daardoor geen tijd gehad om te testen wat jij schrijft.
Ik denk alleen dat het hier niet aan ligt, want het ene potje presteer ik slecht. Potjes erna fantastisch.

Ik erken zeker dat er veel betere spelers zijn dan mij, maar ik ben wel gemiddeld. Niet dat ik 0,5KDR speel.
Op Reddit lees ik ook veel over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:59
Ik vind de game geweldig spelen maar de boel crashed constant de laatste week en dan zit het ook echt helemaal vast (beeldfreeze) en moet rebooten.

Zwaar irritant en het gebeurd minimaal 2x op een avond. Het probleem doet zich alleen voor cod ww2.

Komen jullie dit probleem ook tegen of ik heb een instelleing verkeerd staan die de game laat crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-04 16:30

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

(jarig!)
RoaDHouse schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:29:
Ik vind de game geweldig spelen maar de boel crashed constant de laatste week en dan zit het ook echt helemaal vast (beeldfreeze) en moet rebooten.

Zwaar irritant en het gebeurd minimaal 2x op een avond. Dir probleem doet zich alleen voor cod ww2.

Komen jullie dit probleem ook tegen of ik heb een instelleing verkeerd staan die de game laat crashen.
Ik heb hier nog geen last van gehad.

Wat zijn de specs van je pc??

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
0stone0 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:31:
[...]

Ik heb hier nog geen last van gehad.

Wat zijn de specs van je pc??
i7 7700K
GTX 1080TI OC
16GB MEM

Heb alle drivers al geprobeerd maar dat lost het probleem ook niet op.

Het zit hem niet in de specs, alles draait als een malle. Het is ontstaan na de game update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
RoaDHouse schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:59:
[...]

i7 7700K
GTX 1080TI OC
16GB MEM

Het zit hem niet in de specs, alles draait als een malle. Het is ontstaan na de game update.
Bekijk even je achtergrond processen.
Ik draai namelijk zelf ongeveer met dezelfde specificaties.
Alleen heb ik een GTX1080 en geen Ti versie.

Alles staat op high en sommige onzinnige dingen op normal om 144fps te behalen.
Heb niet de laatste Nvidia driver geinstalleerd, misschien dat daar het verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-06 18:52
Sinds gisteravond vindt hij hier geen enkel online spel meer.
Kan wel gewoon inloggen op een lobby maar er komt nooit iemand bij.
In alle modi ..

Meer mensen last van ?

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
en ik kom sinds vandaag heel veel hackers tegen.
Voornamelijk wallhack wat je dan kan zien in de killcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
RoaDHouse schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:59:
[...]

i7 7700K
GTX 1080TI OC
16GB MEM

Heb je al met DDU je GPU drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd? DDU verwijderd alle oude restanten die eventueel voor issues kunnen zorgen. DDU heeft bij mij altijd goed gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
falcon123 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:24:
[...]

Heb je al met DDU je GPU drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd? DDU verwijderd alle oude restanten die eventueel voor issues kunnen zorgen. DDU heeft bij mij altijd goed gewerkt.
Ja ik ken het het proggie maar in dit geval heb ik die niet nodig gehad omdat ik alles op een clean image had geinstalled (zonder internet) om te voorkomen dat hij de 'oude' drivers gaat installeren.

Ik heb nu steam met alles erop en eraan verwijderd en alles opnieuw geinstalled en vervolgens steam-overlay en directwrite uitgezet en op dit moment nog geen stutters of crash meer gehad. Nog even afwachten of alles nu goed blijft gaan.

Update: heeft uiteindelijk niet geholpen, kan niet anders concluderen dat de game niet erg stabiel is op de pc en random crashes veroorzaakt. Eindelijk een cod die ik tof vind om te spelen en dan krijg je deze onzin :)

[ Voor 11% gewijzigd door RoaDHouse op 20-11-2017 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:55

Dhrax

Prog Lord

Is het nog de moeite waard om in te stappen ? Speelde redelijk actief Destiny2, maar ik merk dat ik niet veel zin meer heb om die game op te starten. Het is grinden voor betere gear, wel een beetje gezien. CoD is natuurlijk ook een one-trick-pony, ben ook wel een beetje bang dat ik hier weer snel ook uitgekeken geraak. Aan de andere kant, de WAR modus lijkt me wel tof en S&D is ook altijd wel goed.

Ik lees wat verhalen over cheaters hier, is het drama of word er aan gewerkt door de ontwikkelaars ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Dhrax schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:23:
Is het nog de moeite waard om in te stappen ? Speelde redelijk actief Destiny2, maar ik merk dat ik niet veel zin meer heb om die game op te starten. Het is grinden voor betere gear, wel een beetje gezien. CoD is natuurlijk ook een one-trick-pony, ben ook wel een beetje bang dat ik hier weer snel ook uitgekeken geraak. Aan de andere kant, de WAR modus lijkt me wel tof en S&D is ook altijd wel goed.

Ik lees wat verhalen over cheaters hier, is het drama of word er aan gewerkt door de ontwikkelaars ?
Op de PC ben ik ze in hardcore modus nog niet tegengekomen.
En inderdaad, ook hier is het grinden voor betere gear.
Voordeel vind ik wel, dat je bepaalde zaken eenmalig definitief unlocked en niet meer bij iedere prestige opnieuw moet unlocken.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Deurstopper schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:37:
[...]

Op de PC ben ik ze in hardcore modus nog niet tegengekomen.
En inderdaad, ook hier is het grinden voor betere gear.
Voordeel vind ik wel, dat je bepaalde zaken eenmalig definitief unlocked en niet meer bij iedere prestige opnieuw moet unlocken.
Gisteravond de game aangeschaft en een uurtje kunnen spelen. Zeker al een aantal hackers gezien ...
Toch was heerlijk om na jaren weer eens CoD te spelen, voelde goed en de game draait super smooth.

Echter, als ik de verhalen mag geloven word het van kwaad tot erger met hackers en is Activision niet heel druk achter de schermen om dit te verhelpen.

Ik kan nog ongeveer een uurtje proberen voor een Steam refund ... lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Dhrax schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:28:
[...]

Gisteravond de game aangeschaft en een uurtje kunnen spelen. Zeker al een aantal hackers gezien ...
Toch was heerlijk om na jaren weer eens CoD te spelen, voelde goed en de game draait super smooth.

Echter, als ik de verhalen mag geloven word het van kwaad tot erger met hackers en is Activision niet heel druk achter de schermen om dit te verhelpen.

Ik heb al heel wat uurtjes gespeeld maar hackers kom ik eigenlijk niet tegen, dat was wel anders met mw2 en mw3.

Goede spelers worden vaak als hackers gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik heb nu zo'n 15 uur MP gespeeld en nog geen 1 hacker gezien.
Speel vaak alleen DOM, KC en WAR.

[ Voor 10% gewijzigd door Roodey op 21-11-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Merk wel dat ik niet meer, zoals in de BO1 en BO2 tijd, door wil grinden van prestige naar prestige.
Misschien is het de leeftijd.. :) maar af en toe een paar potjes WW2 op een avond speelt lekker weg.

Heeft iemand al die ballen al gevonden in headquarters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Deurstopper schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:15:
Merk wel dat ik niet meer, zoals in de BO1 en BO2 tijd, door wil grinden van prestige naar prestige.
Misschien is het de leeftijd.. :) maar af en toe een paar potjes WW2 op een avond speelt lekker weg.

Ik heb hetzelfde. Op Youtube ook voldoende filmpjes van personen die al op Prestige 10 zitten en dan door levelen. De game is net 2 weken uit. Ik zie er ook het nut niet van in. Ben je straks max level wat moet je dan de rest van de 11 maanden doen :D

Nee net als @Deurstopper gewoon paar potjes doen en zo rustig levelen. Bij IW was ik ook iets van Prestige 5 of 6.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Deurstopper schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:15:

Ja, 1 is makkelijk te vinden en de andere 2 moet je dmv trickjumps doen.

Hier in dit filmpje kun je zien hoe je dat allemaal moet doen

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Vanavond de standaard loadout van mountain gepakt. Daar de nodige kills meegemaakt, maar geen XP voor division mountain gekregen. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
Dat klopt, staat er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Dhrax schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:28:
[...]

Ik ben in 15 uur 1 hacker tegengekomen en dat is erg weinig voor een cod game.
Was een wallhacker, hij had geen aimbot of dergelijken. Was terug te zien in de killcam steeds.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roodey
https://community.sledgeh...PDATE-11-21/ba-p/10507670

Winter Carentan vanaf 8 december t/m begin januari gratis te spelen voor iedereen.
Daarnaast wordt/is vandaag 2XP aangezet t/m Thanksgiving weekend.
Leuk nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Pykow schreef op woensdag 22 november 2017 @ 06:52:
[...]

Ik ben in 15 uur 1 hacker tegengekomen en dat is erg weinig voor een cod game.
Was een wallhacker, hij had geen aimbot of dergelijken. Was terug te zien in de killcam steeds.
Ik houd de game toch maar, na de eerste avond eigenlijk geen gekke dingen meer gezien.
Wel wat laggy af en toe maar er is genoeg te doen en de SP wil ik ook sowieso nog checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Voor degene die niet op reddit/steam announcements kijken. Vanavond om 19u begint thanksgiving 2XP tot maandag 19u.

Hieronder nog een groot deel van de 'patch notes' waarbij ik de belangrijkste dingen nog eens in het vet heb gezet.
Winter Carentan Map – Our first Seasonal Community Event for Call of Duty: WWII titled “Winter Siege” starts 10am PST on Friday, December 8, and will run until early January. There’s a ton packed into this special event, but one thing that we’re particularly excited about is Winter Carentan. One of the most beloved maps in Call of Duty history is now set in the cold and snowy winter of 1944 and will be free to all players for a limited time during the event and will be added to all MP game modes. Be sure to check out Domination and Hardpoint, they’re two of our studio favorites for Winter Carentan. We can’t wait to play online with you. Also, we have weekly Winter Siege rewards for players that join us throughout the event, and we’ll have more to share in the coming weeks.

Emblem Editor For PC – Emblem Editor will launch on PC with PC-specific features on December 8.

Game UpdatesNext week, we’ll have a game update that contains many important changes including map exploit fixes, UI improvements, fixes to issues with Party, connectivity optimizations, and more. Listening to fans and looking at global match data, we adjusted the BAR (increased recoil), reduced the flinch-reduction in the Primed Basic Training, fixed the “snaking” exploit while crouching and proning repeatedly, and fixed an important bug with the smoke grenade. We are currently play testing a reduced flinch over all weapon primaries, and will look to update once we verify the balance across all weapons remains. Stay tuned for more exciting news on changes coming, including new game modes launching during our Winter Siege event.
http://steamcommunity.com...etail/1470851782082650119

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 06:39
Blijft toch werkelijk waar belachelijk dat die Emblem Editor niet gelijk bij de release erbij zit, en nu eerst 'getest' wordt op de PC dus. Hoe moeilijk kan het zijn zeg...

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sinds gisteren zijn de COD points beschikbaar gekomen en kreeg ik ook mijn 1100 punten. Daarnaast kun je nu via de Quatermaster ook krates kopen met geld of COD points.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• wsLy
Frostbite schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:38:
Sinds gisteren zijn de COD points beschikbaar gekomen en kreeg ik ook mijn 1100 punten. Daarnaast kun je nu via de Quatermaster ook krates kopen met geld of COD points.
Volgens mij krijg je CoD Points enkel door ze te kopen, toch? Dus je moet gewoon betalen voor die supply crates uiteindelijk. 1100 CP is $9,99 volgens mij, hoe meer je koopt, hoe voordeliger.

Stichting Hobbyserver

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

wsLy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:11:
[...]

Volgens mij krijg je CoD Points enkel door ze te kopen, toch? Dus je moet gewoon betalen voor die supply crates uiteindelijk. 1100 CP is $9,99 volgens mij, hoe meer je koopt, hoe voordeliger.
Klopt dat is in de afgelopen CODs zo. Die 1100 kreeg ik omdat ik de Deluxe versie heb (game+sp+extras)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• wsLy
Frostbite schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:18:
[...]

Klopt dat is in de afgelopen CODs zo. Die 1100 kreeg ik omdat ik de Deluxe versie heb (game+sp+extras)
Ja I know, heb zelf ook de digital deluxe edition gekocht. Maar gaat even over de CoD Points zelf, die zijn verder toch alleen te koop en niet te verdienen, klopt dat?

Stichting Hobbyserver

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

wsLy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:49:
[...]

Ja I know, heb zelf ook de digital deluxe edition gekocht. Maar gaat even over de CoD Points zelf, die zijn verder toch alleen te koop en niet te verdienen, klopt dat?
inderdaad.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Frostbite schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:18:
[...]

Ik heb de standard version, geen pre-order. Ik heb de 1100 ook gehad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dhrax schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:13:
[...]

Ik heb de standard version, geen pre-order. Ik heb de 1100 ook gehad :)
van de Activision site
COD Points are now live and available for purchase through the Quartermaster or your platform's store. If pre-ordered a Digital Standard Edition, or you're a Digital Deluxe Edition owner, pick up your bonus of 1,100 COD Points from the Mail vendor.
Ah vandaar.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Backsmash92
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-06 13:05
Dhrax schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:58:
[...]

Ik houd de game toch maar, na de eerste avond eigenlijk geen gekke dingen meer gezien.
Wel wat laggy af en toe maar er is genoeg te doen en de SP wil ik ook sowieso nog checken.
Ik ben ook nog maar 2 keer hackers tegen gekomen. Beide keren hadden die een vreemd karakter in hun naam staan. Kennelijk crasht de game als je ze dan wilt reporten.

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-06 20:25
Prijs jullie maar gelukkig dat je geen cheaters tegen komt. Vandaag alleen 3 aimbotters tegen gekomen die insta HS binnen 10 seconden het hele team 2 keer.

Gelukkig komt dit niet zo vaak voor als wh. Tegen een wh heb je in ieder geval nog iets van een kans.

Ik begrijp gewoon niet dat ze geen code toe hebben gevoegd waar iemand insta gebanned word na 6 headahots binnen 3 seconden.

Edit:

Wil je cheaters tegenkomen? Ga dan even een uurtje capture the flag spelen. Elk pothe CTF die ik join zit er minimaal 1 aimbotter in. Wou die special missie halen, met win van elke game mode 1 keer, CTf is de laatste, maar ze kunnen het beter capture the cheater noemen 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Pas08 op 23-11-2017 17:38 ]

• Roodey
Meer mensen die er momenteel niet in kunnen komen?
Tijdens een potje eruit gegooid :( Ik kom er nu niet meer in!

[ Voor 39% gewijzigd door Roodey op 23-11-2017 21:08 ]

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 19:18
Roodey schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:07:
Meer mensen die er momenteel niet in kunnen komen?
Tijdens een potje eruit gegooid :( Ik kom er nu niet meer in!
Wilde net met 'n aantal vrienden gamen, helaas.. niemand komt er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Dit was voor mij 1 van leukste cod's van de laatste jaren, helaas nemen nu de hackers en cheaters het nu over.

Ik had het natuurlijk kunnen weten bij Slegdgehammer games, ik heb er wel veel plezier aan beleefd. Bij Treyarch heb je dat probleem toch echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

RoaDHouse schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:35:
Dit was voor mij 1 van leukste cod's van de laatste jaren, helaas nemen nu de hackers en cheaters het nu over.

Ik had het natuurlijk kunnen weten bij Slegdgehammer games, ik heb er wel veel plezier aan beleefd. Bij Treyarch heb je dat probleem toch echt niet.
Oh ja, die heerlijke tijden van COD WaW en BlackOps van Treyarch. Er was geen enkele hacker te zien... _O- _O-

Naief, blind of het niet willen zien?

Hackers zijn van alle tijden en zullen er altijd zijn. Al dat geneuzel over Fair fight, Punkbuster en die onzin. Het enige dat écht goed werkte was met een paar goede admins op je eigen server de boel in de gaten houden met de mogelijkheid van Hans door je eigen dedicated servers.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
l0n3w012ph schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:44:
[...]

Oh ja, die heerlijke tijden van COD WaW en BlackOps van Treyarch. Er was geen enkele hacker te zien... _O- _O-

Naief, blind of het niet willen zien?

Hackers zijn van alle tijden en zullen er altijd zijn. Al dat geneuzel over Fair fight, Punkbuster en die onzin. Het enige dat écht goed werkte was met een paar goede admins op je eigen server de boel in de gaten houden met de mogelijkheid van Hans door je eigen dedicated servers.
Kan je wel een beetje populair gaan doen,,, ik heb bijna (geen) last van hackers gehad in de blackops tijd.

Of je bent zo slecht met aimen dat je overal hackers ziet :) dat is het denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 12:15

joskuiper

PapaCooper

Bij mij loopt de game op zich soepel maar zodra ik in-game kom zie ik vaak de eerste 10 seconden alleen maar een paar handen zonder een wapen. Die is nog aan het laden.
Wat kan dit zijn? Mijn verbinding is 400 mbps dus dat kan het probleem niet zijn.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:04
joskuiper schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:56:
Bij mij loopt de game op zich soepel maar zodra ik in-game kom zie ik vaak de eerste 10 seconden alleen maar een paar handen zonder een wapen. Die is nog aan het laden.
Wat kan dit zijn? Mijn verbinding is 400 mbps dus dat kan het probleem niet zijn.
Misschien iets met je pc? Ik weet het niet hoor. Maar (als je pc die is in je sig) is natuurlijk niet het nieuwste dingetje meer.
Speel je bedraad?

ik heb zelf hier nooit last van. (en heb ook bedraad 400 mbit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Oeps, mijn sig is niet meer actueel.
Weet de specs zo niet uit mijn hoofd, maar PC is 3 jaar geleden aangeschaft met o.a. een GTX970.
Lijkt mij het probleem niet?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 22:26
Ik heb vaak hetzelfde. Geef wel toe dat mijn processor niet meer de jongste is.

3930K op 4.0Ghz
GTX 1070

Ik had 1 keer dat ik dus steeds die handen zag, niet kon joinen en op gegeven moment gekicked werd voor inactief zijn. :P

Game loopt voor de rest als een trein op 1920x1080.

Maar laadtijden zijn soms irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik ervaar hetzelfde als @MAGDATTT en @joskuiper.
Mijn verbinding is bedraad en ik heb een vrije nieuwe pc.
Het doet zich de ene ronde wel voor en vervolgens niet meer. Heel wisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Vanavond iets raars gehad. Gisteren level 48 gehaald en direct daarna de Thompson unlocked.
Deze had ik toegevoegd aan een division. Dus daar ging ik vanavond mee spelen.
Aan het eind van het eerste potje van vanavond krijg ik een bericht dat ik rank 48 heb behaald, alweer!!!
Wat heb ik vrijgespeeld? De Thompson.
Blijkbaar sync niet goed gegaan ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Geweldig elke dag meer en meer hackers,,, tjonge dat ze daar nu niks aan kunnen doen.

Slechte zaak dit,, in elk partijtje zit wel een loser met hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
RoaDHouse schreef op zondag 26 november 2017 @ 22:02:
[...]

Kan je wel een beetje populair gaan doen,,, ik heb bijna (geen) last van hackers gehad in de blackops tijd.

Of je bent zo slecht met aimen dat je overal hackers ziet :) dat is het denk ik.
Je hebt gelijk. Kan me vooral herinneren dat met Black Ops 2 en 3 de hack detection 100x beter was.
Bij de niet Treyarch COD is het al tijden slecht op de PC. Dan speel je em beter op de console.

WW2 begint echt een drama te worden. Niet eens 'legit' spelende hackers die je nog eens kan hebben, maar echt mensen die alles headshotten en niet eens meer de moeite doen om die shit nog een beetje te verbergen. Killcams waar 'getrackt' wordt door muren heen en dan instant headshot als het hoofdje te voorschijn komt. Gaat echt nergens meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik heb zelf nog maar een handje vol daadwerkelijke obvious hackers gezien in mijn 64 uur speel tijd. Soms heb ik ook wel is mijn twijfels, maar soms is het ook gewoon mijn schuld omdat ik dan rond ren als een dwaas. Als mensen dan daadwerkelijk op geluid spelen en mij horen aankomen dan kunnen dat soms onverwachte deaths zijn, maarja helaas pindakaas dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren ook weer even gespeeld.

Even kort:
- midden in een goede War pot (veel multikills / buildpunten/ nr1 zijn ... ) vastslaan :( (mijn PC is nog nooit vastgelopen)
- Ineens in een andere Dom pot terecht komen na einde potje (en daar liep vrolijk een aimbotter waar zijn aim op de killcam nog vrolijk het halve scherm versprong)
- Een hacker (zie hiervoor) die al Prestige 5 (die had allang geband moeten zijn)

Positieve dan 3 crates openen (waarvan 1 rare)
- Supply crate met Epic kleding (Netherlands Infantry -> Mechanical Infantry)
- Supply crate met Epic M1941 Savior :9
- Rare Supply crate met Herotic Lee Enfield (Greased II) (*klik*, *klik* )

Al met al weer apart avondje ...

Ik zie dat het kanaal in Discord weg is maar waar zitten jullie nu allemaal? Zou wel eens War willen spelen met medetweakers.

[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 29-11-2017 07:59 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Is er inderdaad nog een discord waar je met mede tweakers kan spelen?

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
MAGDATTT schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:00:
Ik heb vaak hetzelfde. Geef wel toe dat mijn processor niet meer de jongste is.

3930K op 4.0Ghz
GTX 1070

Ik had 1 keer dat ik dus steeds die handen zag, niet kon joinen en op gegeven moment gekicked werd voor inactief zijn. :P

Game loopt voor de rest als een trein op 1920x1080.

Maar laadtijden zijn soms irritant.
Ik heb dat ook! Zwaar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:22
pascal073 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:33:
Is er inderdaad nog een discord waar je met mede tweakers kan spelen?
Jazeker! We zijn samengegaan met de algemene Spielerij discord: https://discord.gg/D3CFcvS
Als het goed is is nu de link onderaan dit bericht ook geupdate. @Frostbite @pascal073

Spelen regelmatig samen met oa Dave, Iris, Wim, etc. Altijd gezellig :D

[ Voor 11% gewijzigd door Renzzie op 01-12-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Gisteravond eerste prestige gedaan. Lekker weer opnieuw ranken.
Eerste levels zijn ruk zeg qua basic training en wapens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-06 22:06
Roodey schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:50:
Gisteravond eerste prestige gedaan. Lekker weer opnieuw ranken.
Eerste levels zijn ruk zeg qua basic training en wapens...
Wellicht een idee om je Prestige Unlock Token in te zetten voor een wapen dan?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
MyUtd4Life schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:54:
[...]

Wellicht een idee om je Prestige Unlock Token in te zetten voor een wapen dan?
Ik was nog niet echt overtuigd van de BAR, maar toch die unlocked.
Rest die ik erg fijn vind speel je snel vrij (STG, Type 100).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Ik ben best een online shooter van het eerste uur( al sinds Quake 3) en ook de vele COD gespeeld maar bij deze versie begint de verveling al toe te slaan zeker in Team DM (al dan niet HC).
De mappen nodigen wel heel erg uit tot spawnKilling, ook de de respawn helpt niet . gisteren 5 maal een respawn met een tegenstander vlak achter me. Dat ze dit nog steeds niet op orde hebben blijft me verbazen.
De setting is weer leuk in WW2 en lekker back to basic met de wapens... de streaks zijn vaak wel weer overdone geholpen door de slechte respawn (net respawn ik gewoon midden in een Artillery strike ..)

Het is dat WAR mode dan wel weer gaaf is om te doen anders was het denk ik voor mij snel gedaan helaas.

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
oldsmelly schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:57:
Ik ben best een online shooter van het eerste uur( al sinds Quake 3) en ook de vele COD gespeeld maar bij deze versie begint de verveling al toe te slaan zeker in Team DM (al dan niet HC).
De mappen nodigen wel heel erg uit tot spawnKilling, ook de de respawn helpt niet . gisteren 5 maal een respawn met een tegenstander vlak achter me. Dat ze dit nog steeds niet op orde hebben blijft me verbazen.
De setting is weer leuk in WW2 en lekker back to basic met de wapens... de streaks zijn vaak wel weer overdone geholpen door de slechte respawn (net respawn ik gewoon midden in een Artillery strike ..)

Het is dat WAR mode dan wel weer gaaf is om te doen anders was het denk ik voor mij snel gedaan helaas.
Ik wissel KC, DOM en WAR af.
Andere modi raak ik niet aan.
TDM vind ik ook snel saai worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Roodey schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:07:
[...]

Ik wissel KC, DOM en WAR af.
Andere modi raak ik niet aan.
TDM vind ik ook snel saai worden.
Ik zelf HC: DOM en HC: TDM
en SD: WAR

Het zijn de enige gamemodes waarmee ik me kan vermaken. Ik heb nog steeds die speciaal order openstaan dat je elke standaardmodes 1 keer moet winnen maar daar moet ik er dus nog steeds 6 van doen.
Inmiddels nu lvl 50 dus ik verwacht binnenkort te mogen prestigen. Vind het wel leuk om dat een paar keer te doen maar dan is de lol er wel af.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Dit is voor mij de eerste keer dat ik de sniperclass vaker gebruik dan in welke COD's dan ook.
Speel normaal met SMG's of Assault rifles, maar in deze game de default sniper class op de USS-boot of die grote map met die trein in het midden. Wat schiet dat lekker weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online

Madstorm

Derping all the way!

Ook niet vreemd, snipers zijn gewoon zo goed dat (bijna) iedereen er mee speelt. Ik vind snipen normaal gesproken ook erg leuk, maar in deze CoD zijn ze gewoon te sterk.

Ben inmiddels alweer prestige 5 dus op de helft (had vakantie afgelopen 2 weken), ben bezig om de assault rifles op diamond te krijgen. Ik heb de SVT bijna klaar, en dan alleen nog de M1A1 Carbine, maar wat zijn die Carbines ongelofelijke $#@ wapens.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashlane
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-06 20:57
Madstorm schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:59:
Ook niet vreemd, snipers zijn gewoon zo goed dat (bijna) iedereen er mee speelt. Ik vind snipen normaal gesproken ook erg leuk, maar in deze CoD zijn ze gewoon te sterk.

Ben inmiddels alweer prestige 5 dus op de helft (had vakantie afgelopen 2 weken), ben bezig om de assault rifles op diamond te krijgen. Ik heb de SVT bijna klaar, en dan alleen nog de M1A1 Carbine, maar wat zijn die Carbines ongelofelijke $#@ wapens.
COD WW2 is mijn eerste COD op de ps4, hiervoor BF1 gespeeld. De Sniperguns zijn echt overpowered. Op de PS4 zit er een soort van auto-aim in, op de killcam zie je dat ze nog niet een gescoped hebben en je dan al neer hebben. Zeker na update 1.06 is naar mijn idee een grote groep overgestapt op de snipers. Qua balans klopt het niet als je met een SMG in een kleine ruimte het moet afleggen tegen een sniper.

Edit: Excuus, zie nu pas dat dit het PC COD WW2 forum is.

[ Voor 3% gewijzigd door Dashlane op 05-12-2017 10:34 . Reden: PC versie ipv PS4 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Madstorm schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:59:

Nou zelf ben ik iemand die wel van een uitdaging houd, ik speel meestal SMG, of ASSAULT.
Speel eigenlijk nooit met snipers. Als het zo makkelijk is als je zegt dan wordt het volgens mij ook snel saai.
Ik speel vaak met carbine assault rifles en ik vind die juist heerlijk schieten, vooral de SVT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren had ik een potje TDM en DOM op die boot met een Lee Enfield zowel met als zonder ACOG (4x zoom) dat ging wel redelijk alleen kost het even om telkens je adem in te houden te aimen en te schieten.
Toen pakte ik van de tegenstander de M1 Carbine op met ACOG. Als je daarmee naar ADS gaat dan hangt je aim dus gewoon stil :o Niets geen sway ofzo....
Ik kon zo met wat campen een stuk of 5 gasten achter elkaar neerschieten. De marsman rifle SVT40 + ACOG geven hetzelfde resultaat.

Probeer die eens....

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX

Afbeeldingslocatie: https://www.callofduty.com/content/dam/atvi/callofduty/wwii/winter/calendar/winter-siege-d-w1.png
Afbeeldingslocatie: https://www.callofduty.com/content/dam/atvi/callofduty/wwii/winter/calendar/winter-siege-d-w2.png
Afbeeldingslocatie: https://www.callofduty.com/content/dam/atvi/callofduty/wwii/winter/calendar/winter-siege-d-w3.png
Afbeeldingslocatie: https://www.callofduty.com/content/dam/atvi/callofduty/wwii/winter/calendar/winter-siege-d-w4.jpg

Eindelijk eens Carentan uitproberen!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Moet je de season pass hiervoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
evangael schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:25:
[...]

Moet je de season pass hiervoor hebben?
Nee, voor iedereen is Carentan bijvoorbeeld gewoon te spelen. (Winter Carentan van 8 dec - 2 jan te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Winter siege update is live! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roodey
Bij mij start MP niet meer op. Bij het zien van het Activision logo loopt hij keer op keer vast...

Edit:
Veel mensen last van op Steam. Blijkbaar moet je je integriteit van spelcache controleren.
Dat doe ik nu. Kijken of hij daarna wil starten.

Edit2:
Conform de rest van Steam kunnen er 29 niet gevalideerd worden.
9GB wordt opnieuw gedownload.

Edit3:
Werkt weer.

[ Voor 65% gewijzigd door Roodey op 08-12-2017 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Roodey schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:09:
Bij mij start MP niet meer op. Bij het zien van het Activision logo loopt hij keer op keer vast...

Edit:
Veel mensen last van op Steam. Blijkbaar moet je je integriteit van spelcache controleren.

Edit2:
Dit dus...

Thanks eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Drawer schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:31:
[...]

Dit dus...

Thanks eens proberen!
Zie mijn 3e edit. Werkt weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Roodey schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:09:

Edit:

Edit2:

Edit3:
Werkt weer.
Zie je post nu pas maar ik had exact hetzelfde probleem en oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-06 19:25
Toch zonde dat ze carentan net even anders hebben gemaakt. Ik mis de kelder... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
De laatste 2 dagen al bijna geen spelers online ?

Ik kan met moeite een game vinden online in alle speel modi....

Nu al klaar met COD op de pc?

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
oldsmelly schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 18:26:
De laatste 2 dagen al bijna geen spelers online ?

Ik kan met moeite een game vinden online in alle speel modi....

Nu al klaar met COD op de pc?
20k spelers op dit moment, dus not really dead :)
http://steamcharts.com/app/476620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Dan begrijp ik niet waarom er maar zo weinig games te vinden zijn dan , soms echt 10 min wachten

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
oldsmelly schreef op zondag 10 december 2017 @ 09:36:
[...]

Dan begrijp ik niet waarom er maar zo weinig games te vinden zijn dan , soms echt 10 min wachten
In hardcore modus geen last van.
Staat btw je NAT op open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Sterker nog in HC geen enkele game !

Ik zal ff tjekken maar daar is niks aan veranderd, althans niet bewust....

Nop geen enkele game in HC TDM

NAT : Moderate (zoals al jaaaaren)

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Dan is er bij jou iets niet in de haak @oldsmelly
Hier vind ik meer dan genoeg games, echter altijd die freakin' delay.
In killcam zie ik mezelf nooit schieten terwijl ik ingame wel hitmarkers heb :(
BAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
joskuiper schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:15:
Dan is er bij jou iets niet in de haak @oldsmelly
Hier vind ik meer dan genoeg games, echter altijd die freakin' delay.
In killcam zie ik mezelf nooit schieten terwijl ik ingame wel hitmarkers heb :(
BAH
Erg vreemd heb mijn pc nu in de DMZ gezet en na zeker 10 min wachten maar 2 games gevonden 8)7

Tot en met vrijdag nergens last van gehad

En nu de melding

"No Steam content servers are currently configured to deliver content for this game"

Blijkbaar moet er een update plaatsvinden maar helaas.....

[ Voor 15% gewijzigd door oldsmelly op 10-12-2017 18:00 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Sinds vandaag heb ik het spel aangeschaft, maar ik krijg het niet voor elkaar om online te spelen. Heb het een en ander gegoogled maar kom er niet helemaal uit. Is port forwarding de oplossing. De error die ik krijg is 103294, maar zie geen echte duidelijke foutmelding online.

Port forwarding krijg ik niet goed voor elkaar. Heb de ziggo connectbox en heb geen port forwarding opties...lees ergens dat je dan de router indient te laten stellen door ziggo naar IPv4 ipv 6. Gaat port forwarding inderdaad het probleem oplossen? Alle hulp is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-06 19:25
Vandaag op één server voor het eerst een paar wallhackers gehad. Diep triest weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 22:26
SPOXYWOXY schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:23:
Vandaag op één server voor het eerst een paar wallhackers gehad. Diep triest weer...
Ik kom ze heel erg vaak tegen. Haalt alle plezier weg. Er werd zelfs door 1 of andere deur geschoten waardoor je meteen damage had als je spawnde in winter carentan. Idd erg jammer dat die kelder er niet meer inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Tommilio schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:33:
Sinds vandaag heb ik het spel aangeschaft, maar ik krijg het niet voor elkaar om online te spelen. Heb het een en ander gegoogled maar kom er niet helemaal uit. Is port forwarding de oplossing. De error die ik krijg is 103294, maar zie geen echte duidelijke foutmelding online.

Port forwarding krijg ik niet goed voor elkaar. Heb de ziggo connectbox en heb geen port forwarding opties...lees ergens dat je dan de router indient te laten stellen door ziggo naar IPv4 ipv 6. Gaat port forwarding inderdaad het probleem oplossen? Alle hulp is welkom.
Nu staat de update van de MP weer in "Update queued" ...
Kolere een "update" noemen ze het 27,3 GB >:)

Wat een gepruts weer, was bij de eerste installatie ook al zo.. soms een 1 MB- 50 MB aan data dan weer 15 min wachten 8)7

Echt belachelijk dit, Steam zuigt de laatste tijd echt Harige DonkeyBalls

[ Voor 7% gewijzigd door oldsmelly op 11-12-2017 14:00 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
oldsmelly schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:46:
[...]

Nu staat de update van de MP weer in "Update queued" ...
Kolere een "update" noemen ze het 27,3 GB >:)

Wat een gepruts weer, was bij de eerste installatie ook al zo.. soms een 1 MB- 50 MB aan data dan weer 15 min wachten 8)7

Echt belachelijk dit, Steam zuigt de laatste tijd echt Harige DonkeyBalls
Integriteit van spelcache heb ik gecontroleerd. Geen problemen....er staat geen update klaar.
Iemand die mij iets kan vertellen over het openzetten van poorten of dit het verschil gaat maken?

-Update-
Na Ziggo gecontact te hebben kan ik nu de poorten forwarden. Ook dat geprobeerd DMZ aan/uit. Niks helpt blijf dezelfde foutmelding houden. Iemand die er wel op kan?! Iemand een idee wat er nog te proberen valt?

[ Voor 14% gewijzigd door Tommilio op 11-12-2017 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Kolere wat een stelletje ongelofelijke PRUTSERS!

Eindelijk na bijna 48 uur de download compleet (en ik zit hier op 400Mbit download).... krijg ik allerlei errors dat dingen niet op de schijf staan of dat ze corrupt zijn....

Ben nu al vanaf vrijdag bezig, alles 2 maal compleet opnieuw gedownload.... Daarvoor was alles prima..

[ Voor 15% gewijzigd door oldsmelly op 11-12-2017 17:27 ]

MuziekLiefhebbert

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

oldsmelly schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:25:
Kolere wat een stelletje ongelofelijke PRUTSERS!

Eindelijk na bijna 48 uur de download compleet (en ik zit hier op 400Mbit download).... krijg ik allerlei errors dat dingen niet op de schijf staan of dat ze corrupt zijn....

Ben nu al vanaf vrijdag bezig, alles 2 maal compleet opnieuw gedownload.... Daarvoor was alles prima..
Game staat bij mij op een SSD. Na een half uur downloaden (ook 400Mb) had ik alles binnen.
Ik zou alles eens weggooien en het hele spul opnieuw downloaden op een ander moment.
(Ik haal zelf meestal via Steam 50MB/s )

Inmiddels P1 en nu lvl 12 geloof ik. Ik doe nu telkens de Wintercontracts. Zeker die 45 kills in any mode + 55 in TDM leveren na een paar potjes toch al weer 2 kratjes op.
Elke dag inloggen sinds 14-11 levert ook elke dag 375 armor points op. Van de week de Gewehr 43 unlocked via de armor points. Vind dat wel een prima wapen maar goed ik ben dan ook fan van de semi-auto rifles :*) _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Frostbite op 14-12-2017 11:04 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Roodey
Frostbite schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:01:
[...]

Inmiddels P1 en nu lvl 12 geloof ik. Ik doe nu telkens de Wintercontracts. Zeker die 45 kills in any mode + 55 in TDM leveren na een paar potjes toch al weer 2 kratjes op.
Elke dag inloggen sinds 14-11 levert ook elke dag 375 armor points op. Van de week de Gewehr 43 unlocked via de armor points. Vind dat wel een prima wapen maar goed ik ben dan ook fan van de semi-auto rifles :*) _/-\o_
Ik ben P1 en level 31. Ik denk dat ik ook hierna wel weer ga prestigen.
Gisteren eindelijk Mountain division prestiged, daardoor de Kar98K unlocked.
Daar binnenkort eens mee gaan spelen.

Ik ben bezig met special contract dat je 45 matches moet spelen om de Sten te unlocken. Die wil ik wel graag :P
Goeie tip van die kills! Dat zijn daily orders? Of moet ik daarvoor naar Quartermaster omdat je het over contracts hebt? Daar kijk ik namelijk nooit.

Wat ik veel doe ik 2XP Carentan spelen zodat ik de XP lekker gaat, zeker als je een division (mountain) wil prestigen.

• wsLy
Roodey schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:29:
[...]

Goeie tip van die kills! Dat zijn daily orders? Of moet ik daarvoor naar Quartermaster omdat je het over contracts hebt? Daar kijk ik namelijk nooit.

Wat ik veel doe ik 2XP Carentan spelen zodat ik de XP lekker gaat, zeker als je een division (mountain) wil prestigen.
Dat zijn contracts bij de quartermaster.

Stichting Hobbyserver

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Roodey schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:29:
[...]

Ik ben P1 en level 31. Ik denk dat ik ook hierna wel weer ga prestigen.
Gisteren eindelijk Mountain division prestiged, daardoor de Kar98K unlocked.
Daar binnenkort eens mee gaan spelen.

Ik ben bezig met special contract dat je 45 matches moet spelen om de Sten te unlocken. Die wil ik wel graag :P

wsLy schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:08:
[...]

Dat zijn contracts bij de quartermaster.
Klopt, die contracts kun je kopen voor een iets van 100/200 armor points. Die kills haal je makkelijk binnen een paar uur.

Wat ik al zei ik had gisteren iets van 8000 armor points. Aangezien ik er niet zoveel mee doe geef ik ze op die manier maar uit. Die contracts zeker de wintervarianten zijn best leuk.

Ik heb nog een daily openstaan dat ik een kratje moet openen met 15 toeschouwers maar als ik dan in de headquarters kom heb ik altijd maar een paar man erin zitten :|

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Tommilio
Heb het spel verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Poorten geforward, maar blijf de error 103294 houden. Iemand nog een idee of hetzelfde probleem?!

• Deurstopper
  • Niet online
Frostbite schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:28:
[...]

[...]

Ik heb nog een daily openstaan dat ik een kratje moet openen met 15 toeschouwers maar als ik dan in de headquarters kom heb ik altijd maar een paar man erin zitten :|
Er zullen hier vast wel 14 man zijn die even voor jou in hq willen zitten.
Laat maar weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-06 10:22
Wat me tegen valt (of ik doe iets verkeerd) is de beperkte ammo per wapen.

Ik kan dit niet echt aanvullen (of ik doe iets verkeerd). De enige optie is een ander wapen oppakken (wat ook weer beperkte ammo heeft). Zo blijf je bezig...

Ik dacht, even kijken naar cheats voor onbeperkte ammo. Die zijn er wel maar daar moet je voor betalen.

Eigenlijk heb ik dus 2 vragen:

1. "mis" ik ammo voor wapens in mijn bezit en zo ja, waar vind ik die?

2. zijn er gratis cheats in de vorm van console commando's zoals in het verleden ook wel eens kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249002

be3a18 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:43:

Ik kan dit niet echt aanvullen (of ik doe iets verkeerd). De enige optie is een ander wapen oppakken (wat ook weer beperkte ammo heeft). Zo blijf je bezig...

Ik dacht, even kijken naar cheats voor onbeperkte ammo. Die zijn er wel maar daar moet je voor betalen.

2. zijn er gratis cheats in de vorm van console commando's zoals in het verleden ook wel eens kon?
In mutliplayer heb je met Infantry division III extra magazines en met de forage (basic training) kan je "Resupply bullets from killed enemies, and swap weapons faster.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
be3a18 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:43:

Neem aan dat je het over de SP hebt. Welke difficulty speel je? Want volgens mij is op de hoogste difficulty de munitie altijd schaarser dan op de andere difficulties, zelf heb ik het spel uitgespeeld op Hard ofzo, omdat de hoogste soms bijna niet te doen was doordat het een grote clusterfuck is op sommige momenten.

Op Hard heb ik eigenlijk nooit echt problemen gehad mbt munitie, er was altijd wel wat te vinden waarmee ik het level goed door kon komen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Aangezien je over cheats en console commands bezig bent ga ik er ook vanuit dat je over de SP bezig bent. Ik heb de SP op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld en er is allesbehalve een gebrek aan munitie. Je kunt uiteraard geen hele missie uitspelen met je Thompson want die hebben de Duitsers niet. Pak je dan een MP40 op dan ga je zelden ammo te weinig hebben of je moet serieus wat fout doen.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste