Goed geregeld tot nu toe. Vrijdag lag ie er uit. Zaterdag na 4 potjes, en nu weer.
Prima.
Prima.
Anoniem: 600543
Anoniem: 632581
Je moet niet 1x op de F drukken, maar de F achter elkaar in blijven drukken. Dus F, F, F, F, F, F, etc.Anoniem: 600543 schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:03:
Een vraagje over de single-player op de PC. In de eerste missie (D-Day) word je zodra je de laatste bunker binnenkomt fysiek aangevallen door een Duitser, wat een man tegen-man-gevecht wordt. Er verschijnt ook een cirkel met een F daarin. Je kunt geen wapens gebruiken, dus hoe leg je die Duitser om?
[ Voor 7% gewijzigd door Rolfski op 05-11-2017 17:24 ]
Dank. Dat had ik net ook uitgevonden :-).Renzzie schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:18:
[...]
Je moet niet 1x op de F drukken, maar de F achter elkaar in blijven drukken. Dus F, F, F, F, F, F, etc.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 600543 op 05-11-2017 17:51 ]
Volgens mij moet je na het 'F tappen' je muis in het aangegeven rondje sturen en dan op de letter drukken die in beeld komt.Anoniem: 600543 schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:38:
[...]
Dank. Dat had ik net ook uitgevonden :-).
Alleen zodra ik vervolgens de helm pak van de Duitse soldaat word ik (binnen 2 seconden ofzo) neergestoken. Wat moet ik doen om die Duitser te pakken te nemen? (Dus net als op de Youtube-video hem met de helm op zijn hoofd slaan.)
Wederom bedankt! Het werkt! En ik heb de eerste missie inmiddels afgerondRenzzie schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:52:
[...]
Volgens mij moet je na het 'F tappen' je muis in het aangegeven rondje sturen en dan op de letter drukken die in beeld komt.
Graag gedaan!Anoniem: 600543 schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:28:
[...]
Wederom bedankt! Het werkt! En ik heb de eerste missie inmiddels afgerond.
Wanneer je 'player of the game' bent.. dus met een mooie kill-streak of bijv. no scope, 360kill.RoaDHouse schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:38:
Er 1 ding wat ik niet begrijp,,, wanneer krijg je de final killcam.
Steam/Epic: Deurstopper
ah i seeDeurstopper schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:57:
[...]
Wanneer je 'player of the game' bent.. dus met een mooie kill-streak of bijv. no scope, 360kill.
Je hoeft er iig niet meer de laatste kill voor te maken.
I am the great Cornholio!
Steam ID = Ackerfiets
Steam: Grim
[ Voor 12% gewijzigd door calsonic op 06-11-2017 11:10 ]
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Je kunt de geschiedenis moeilijk veranderen op dat vlak.SBanga1976 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:32:
Kreeg gedurende de campaign wel meerdere malen een gevoel van deja vu. De missie van D-Day leek bijna exact op die uit Medal of Honor Allied Assault. Ook het gevecht in de Ardennen was grotendeels identiek aan de startmissie uit Call of Duty: United Offensive.
Secondary grenades is E, moet je uiteraard wel in de division de loadout wijzigen door gewoon simpelweg een smoke grenade te selecteren.Tallguy schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:49:
*embarrassed mode aan![]()
Hoe switch ik de granaat naar de smoke grenate? Standdaard granaat is de G-toets. Ik mis blijkbaar iets
Je hebt het in beide games dan ook over dezelfde historische gebeurtenissen en daarin kun je, om zo accuraat mogelijk te blijven, natuurlijk niet veel veranderen. Omaha Beach is Omaha Beach and Hedgerows will be Hedgerows.SBanga1976 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:32:
Gisteren de Campaign uitgespeeld op Hardened. Zeer uitdagend. Kreeg gedurende de campaign wel meerdere malen een gevoel van deja vu. De missie van D-Day leek bijna exact op die uit Medal of Honor Allied Assault. Ook het gevecht in de Ardennen was grotendeels identiek aan de startmissie uit Call of Duty: United Offensive.
Steam ID = Ackerfiets
Doe het gewoon joh, het speelt lekker weg en er zijn zat spelers als je de Steam charts bekijktFrostbite schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:07:
Vandaag hard denken of ik hem toch niet ga kopen.
Als je houdt van een goede game in een WOII-setting, ga je vooruit kunnen met deze game. Of het hetzelfde gevoel op wekt als CoD2 tig jaren terug gaat niemand je kunnen vertellen, dat is per persoon verschillend.YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:17:
Heb CoD een tijdje naast me laten liggen, de meeste uren zaten toch wel in CoD2 en hoop met deze game toch een beetje dat gevoel terug te krijgen. Kan ik hier op rekenen als ik deze game koop? Zitten natuurlijk wel wat modernere dingen in, maar dat is geen probleem.
Toch zal het niet hetzelfde zijn, aangezien CoD2 erg community-driven was met veel custom maps.
Hoe bevalt S&D eigenlijk?
Verder brengen die oude maps toch wel weer mooie gevoelens naar boven... Hoeveel potjes ik wel niet op carentan heb gespeeld.
Steam ID = Ackerfiets
Carentan zit alleen bij de Deluxe versie!YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:17:
Heb CoD een tijdje naast me laten liggen, de meeste uren zaten toch wel in CoD2 en hoop met deze game toch een beetje dat gevoel terug te krijgen. Kan ik hier op rekenen als ik deze game koop? Zitten natuurlijk wel wat modernere dingen in, maar dat is geen probleem.
Toch zal het niet hetzelfde zijn, aangezien CoD2 erg community-driven was met veel custom maps.
Verder brengen die oude maps toch wel weer mooie gevoelens naar boven... Hoeveel potjes ik wel niet op carentan heb gespeeld.
Verschil in graphics idd heel groot. Speel met een 1070GTX lachend met alles op ultra en render resolution op 200% alleen is de singleplayer gameplay niet echt indrukwekkend qua graphics. Vooral lage kwaliteit textures lijkt het.Paulus07 schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:58:
Bezig met de singleplayer. Gemengde gevoelens bij. Enen keer is het nice en ziet het er ook goed uit andere keer is het weer gewoon niks
Verschil tussen de filmpjes/events in graphics is wel heel erg groot.
Grootste minpunt is nog wel de AI. Dat je soms met verbazing zit te kijken dat een team-member tegenover een duitser staat en beide maar knallen knallen knallen en er gebeurd niks.......
Maarja, Eindelijk weer een WW2 setting dus dat is al een + punt voor mij
ohja wat was dat level met die tank tergend. wth hebben ze daar met de controls gedaan?
Yup heb ik ook met de 1070 (al kakt het op sommige momenten wel in, geen idee of dat slechte optimalisatie is....).GG85 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:24:
[...]
Verschil in graphics idd heel groot. Speel met een 1070GTX lachend met alles op ultra en render resolution op 200% alleen is de singleplayer gameplay niet echt indrukwekkend qua graphics. Vooral lage kwaliteit textures lijkt het.
De 'events'/in-engine filmpjes daarintegen zijn dan weer jawdropping mooi...
Toch jammer
Precies. Bij elke missie heb ik zoiets van 'nu al afgelopen?'. Mochten van mij best wat opgevuld worden met extra "nutteloze" dingen. Extra bangalores, extra submissie a la 'flak 88' of het innemen van een extra post ofzo.Paulus07 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:42:
[...]
En de d-day/normandie map/missie was te kort. Had graag meer willen zien aan bunkers ontruimen, door heggen heen sluipen etc.
Steam ID = Ackerfiets
[ Voor 3% gewijzigd door Grim op 06-11-2017 14:07 ]
Precies. Vond de sneeuw in belgie wel nice gedaan. Maar miste daar ook weer een verlengde versie ervan. kreeg wel weer het CoD:UO gevoel terugFamily Guy schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:49:
[...]
Precies. Bij elke missie heb ik zoiets van 'nu al afgelopen?'. Mochten van mij best wat opgevuld worden met extra "nutteloze" dingen. Extra bangalores, extra submissie a la 'flak 88' of het innemen van een extra post ofzo.
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeDit staat onder audio settings.Tallguy schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:32:
Was 't iemand al gelukt ondertitels aan te zetten? Heb me suf gezocht bij de scherm-instellingen, maar niks gevonden
Precies....ik vind de single player campagne gewoon keihard tegenvallen.Family Guy schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:49:
[...]
Precies. Bij elke missie heb ik zoiets van 'nu al afgelopen?'. Mochten van mij best wat opgevuld worden met extra "nutteloze" dingen. Extra bangalores, extra submissie a la 'flak 88' of het innemen van een extra post ofzo.
Rapapa...
Was ook voornamelijk veel te makkelijk. Stuk waar je bijvoorbeeld de pak guns voor de shermans moest uitschakelen. Zit je op een positie waar je gewoon al met je M1 garand de crew af kan knallen. En hop dat was dan je missieLosGieros schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:53:
[...]
Precies....ik vind de single player campagne gewoon keihard tegenvallen.
Ik vind 'm niet tegenvallen, hij is juist heel vet. Maar simpelweg véél te kort. Lijkt soms wel afgeraffeld vanwege tijdsdruk ofzo.LosGieros schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:53:
[...]
Precies....ik vind de single player campagne gewoon keihard tegenvallen.
Steam ID = Ackerfiets
Hoe kom je bij 40 euro? En weet je toevallig ook of je die oude CoD 2 maps ook bij de season pass kan krijgen of alleen bij de deluxe editieNipje schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:01:
[...]
Doe het gewoon joh, het speelt lekker weg en er zijn zat spelers als je de Steam charts bekijkt.Die 40 euro haal je er altijd wel uit aan plezier.
De enige oude COD map is Carentan en die kan je voorlopig enkel krijgen als je de deluxe editite koopt.YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:24:
[...]
Hoe kom je bij 40 euro? En weet je toevallig ook of je die oude CoD 2 maps ook bij de season pass kan krijgen of alleen bij de deluxe editie
Oh okey.. dacht dat ik meer had gezien, niet echt de moeite waard dan.Grim schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:35:
[...]
De enige oude COD map is Carentan en die kan je voorlopig enkel krijgen als je de deluxe editite koopt.
[ Voor 3% gewijzigd door user549890 op 06-11-2017 17:19 ]
In eerste instantie voor deluxe. Na een tijdje is de map voor iedereen beschikbaar! En op verschillende keysites is hij voor rond de 45 te krijgen.YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:26:
[...]
Ah okey, dan zal ik even kijken wat er allemaal nog meer in zit en of mij dat het waard is.
[ Voor 10% gewijzigd door Mitchell-CWD op 06-11-2017 18:48 ]
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Ah okey, dat klinkt prima, anders verdeel je de playerbase ook alleen maar.Mitchell-CWD schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:46:
[...]
In eerste instantie voor deluxe. Na een tijdje is de map voor iedereen beschikbaar! En op verschillende keysites is hij voor rond de 45 te krijgen.
ik heb zelf ook heeeel veel uren COD2 gespeeld. deze game geeft me meer het gevoel dat ik dat ik COD5 speel. opzich wel leuk alleen niet zo goed als COD2 en 4. Ik vind het jammer dat op bepaalde dingen niet kunt jumpen of springen. vind ik dus eigenlijk beperkt.YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:17:
Tip: speel hardcore.blitzah schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:10:
Als ik iemand 10 x raak en de andere persoon mij 2 x raakt. ben ik nog dood. iemand op zijn hoofd knallen met 5 kogels, persoon gaat nog niet dood. Als ik dood ga zie ik in KC niet hoevaak ik de enemy dan heb geraakt. Geen idee of dit normaal is.
ze moeten gewoon een COD2 remaster maken:)
Dit heeft niets te maken met Hardcore of niet.Deurstopper schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:27:
[...]
Tip: speel hardcore.
Jouw ervaring klinkt zo herkenbaar, in core leg ik het ook vaak af tov de meeste tegenstanders. In HC heb ik hier totaal geen last van.
Angelo NL / Global Cargo VTC
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
[ Voor 17% gewijzigd door Pas08 op 07-11-2017 00:24 ]
Anoniem: 57942
Volgensmij moet je dan eerst de betreffende wapens omhoog levelen.Frostbite schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:01:
Ok dus ik heb twee epic wapens gekregen maar die kan ik nergens terug zien?
In mijn eerste supplydrops zaten al een paar epics en 1 herotic
Epic - Bug juice en Atlertag
Herotic - O.A.O. II ..
Ik kan dus dus nergens vinden... Ik zie bij twee wapen een groene ster staan maar die heb ik dus nog niet unlocked. Zijn het daarvan varianten?
[ Voor 67% gewijzigd door green-tea op 07-11-2017 08:11 ]
Het is CoD, had je wat anders verwacht? Op je laatste punt na is het altijd al zo geweest.green-tea schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:10:
Ligt het aan mij of valt het toch echt super tegen?
- Waardeloos kleine maps
- De gameplay nog rapper dan altijd
- Zombies na 30 potjes ken je de map en wordt het vrij 'saai' (of komt het omdat ik nu een keer weet hoe het moet..?)
- Laggy as hell
- Continue disconnects
- Vage headquarters
Ik heb ze bijna allemaal gespeeld maar met elke generatie is de gameplay sneller, of het komt omdat ik ouder wordtunfor schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:46:
[...]
Het is CoD, had je wat anders verwacht? Op je laatste punt na is het altijd al zo geweest.
Steam ID = Ackerfiets
Snap nog steeds niet hoe die besturing in elkaar stak. Had verwacht dat W gewoon vooruit rijden was maar wat de tank zelf deed............Family Guy schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:01:
Die tank-missie in Aachen mag van mij overigens wel ingekort worden naar een seconde of 3.
Grafbesturing, grafzicht, grafisch ook zwak. Trillende tanks van de enemy, idioot dom gedrag (daardoor onvoorspelbaar?) en ontzettend frustrerend gebied.
/bashmodeoff
WASD werkt, maar W zorgt er voor dat de tank rijdt naar waar de loop wijst. Dus als je haaks naar rechts kijkt en 'gewoon' achteruit wilt rijden, zul je op D moeten drukken.Paulus07 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:05:
[...]
Snap nog steeds niet hoe die besturing in elkaar stak. Had verwacht dat W gewoon vooruit rijden was maar wat de tank zelf deed............
Als die besturing gewoon klopte was het nog wel redelijk te doen en simpel. maar nu........
Steam ID = Ackerfiets
Anoniem: 171060
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Volgens mij kan dat niet! Als advies kan ik geven om eerst even te 'spelen' met de besturing van de tank. (@Family Guy reactie klopt) Als het je lukt om rondjes te rijden, is het level zo gedaan!Anoniem: 171060 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:05:
Hoi allemaal,
En? hebben jullie COD WW2 al uitgespeeld?
Ik kom niet langs het level " Collateral Damage" . Het lukt mij niet om snel te draaien met de tank waardoor ik in het nadeel ben. Kan ik dat aanpassen ergens? Weet iemand dat?
Klein? Gustav cannon?green-tea schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:10:
Ligt het aan mij of valt het toch echt super tegen?
- Waardeloos kleine maps
- De gameplay nog rapper dan altijd
- Zombies na 30 potjes ken je de map en wordt het vrij 'saai' (of komt het omdat ik nu een keer weet hoe het moet..?)
- Laggy as hell
- Continue disconnects
- Vage headquarters
Ooh dat is een goede! Daar heb ik ook wel interesse in!Davografie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:54:
Is er een Tweakers Discord / TeamSpeak channel opgezet zodat we samen kunnen fraggen?
Dit kan je zien als je klasse aanpast. Uit mijn hoofd ga je naar division > selecteer 1 van je loadouts/divisies > daar kan je je wapen selecteren. Rechts ervan staan de attachments. Als je daar dan op klikt is het vrij duidelijk welke attachments je al hebt door middel van een slotje dat er wel/niet op zit.TheBuddha schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:15:
Ligt het aan mij of kun je niet zien welke attachment je voor welke wapens hebt unlocked. In zie de attachments staan maar het is mij niet duidelijk voor welk wapen dit is.
Ik denk dat hij bedoelt in het post-game screen. Als je dan met meerdere wapens gespeeld hebt waarvoor je unlocks hebt gekregen krijg je inderdaad niet te zien voor welk wapen welke unlock is.Renzzie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:15:
[...]
Ooh dat is een goede! Daar heb ik ook wel interesse in!
[...]
Dit kan je zien als je klasse aanpast. Uit mijn hoofd ga je naar division > selecteer 1 van je loadouts/divisies > daar kan je je wapen selecteren. Rechts ervan staan de attachments. Als je daar dan op klikt is het vrij duidelijk welke attachments je al hebt door middel van een slotje dat er wel/niet op zit.
Kan je er dan niet op drukken voor meer info? Het moet te zien zijn in het post-menu, kijk vanavond anders wel even hoe ik dat gister deedGrim schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:18:
[...]
Ik denk dat hij bedoelt in het post-game screen. Als je dan met meerdere wapens gespeeld hebt waarvoor je unlocks hebt gekregen krijg je inderdaad niet te zien voor welk wapen welke unlock is.
[ Voor 6% gewijzigd door Renzzie op 07-11-2017 13:37 ]
Het is voor mij erg zoeken waar alles zit.Deurstopper schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 06:42:
[...]
Volgensmij moet je dan eerst de betreffende wapens omhoog levelen.
Wat zijn je eerste indrukken vd game?
Ik zit er ook bijRenzzie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:20:
@Davografie @0stone0 Ik heb een discord kanaal aangemaakt: https://discord.gg/4unjmGH
Als je wilt helpen met rollen, ed, laat even weten.
Mocht er al een discord zijn kan deze uiteraard weg
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik ben daarjuist ook gejoind in discord channel.Renzzie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:20:
@Davografie @0stone0 Ik heb een discord kanaal aangemaakt: https://discord.gg/4unjmGH
Als je wilt helpen met rollen, ed, laat even weten.
Mocht er al een discord zijn kan deze uiteraard weg
Bijzonder soepel. Heb een i5-6400 Boxed met een r9 290 en zit met gemak op een stabiele 80 FPS.Eduardboon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:53:
Hoe draait deze game op PC? Heb er op zich wel interesse in na jaren CoD op de PS4, maar ben wel wat huiverig voor stotters en een hele kleine community
Bij mijn weten kan dit ook niet. Als jij weet hoe het moet, hoor ik het ook graag.0stone0 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:25:
[...]
Kan je er dan niet op drukken voor meer info? Het moet te zien zijn in het post-menu, kijk vanavond anders wel even hoe ik dat gister deed
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeOp deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube[ Voor 33% gewijzigd door falcon123 op 07-11-2017 14:32 ]
Op welke resolutie met welke instellingen?Renzzie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:04:
[...]
Bijzonder soepel. Heb een i5-6400 Boxed met een r9 290 en zit met gemak op een stabiele 80 FPS.
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Gevarieerd eigenlijk. Ik heb iets van 2900/4000 gebruikt van mijn videokaart. Per setting zie je dit veranderen.stevens20 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:27:
[...]
Op welke resolutie met welke instellingen?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ah thanks, van achter had ik volgens mij nog niet geprobeerd. Zijkant wou ik doen, maar elke keer draaien die tanks van hun zo snel. En die besturing snap ik ook geen hout van. Ik las in dit topic ook al wat er over. Want je zou normaal denk. W vooruit, S achteruit, A links, D rechts. maar door de loop van die tank is het verwarrend.vinom schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:21:
Gewoon van achter raken of van de zijkant. Basic knowledge om een tank neer te halen :-)
[ Voor 17% gewijzigd door wsLy op 07-11-2017 20:47 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq