Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 22:26
Goed geregeld tot nu toe. Vrijdag lag ie er uit. Zaterdag na 4 potjes, en nu weer.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:20
Roodey schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:57:
Online Services ligt plat :(
Kan dus geen MP spelen.
Ik kom er nu in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-06 21:39

Bluebe

Roar

Ik wordt er echt gek van, vrijdag ging het nog wel maar gister nauwelijks kunnen spelen en vandaag is het helemaal drama. Sinds half 1 maar 3 of 4 potjes kunnen doen voor de rest alleen maar Disconnect of dat je uberhaubt niet kan connecten en dat hij je online profile niet ophaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 600543

Een vraagje over de single-player op de PC. In de eerste missie (D-Day) word je zodra je de laatste bunker binnenkomt fysiek aangevallen door een Duitser, wat een man tegen-man-gevecht wordt. Er verschijnt ook een cirkel met een F daarin. Je kunt geen wapens gebruiken, dus hoe leg je die Duitser om?

Ik heb op Youtube gezien dat je de Duitser een tijdje bezig kan houden met vechten totdat een maat van je te hulp komt. Dat is me gelukt door heel snel op de toetsen F, G, H, J, K te drukken. De Duitser overwint dat gevecht echter en komt dan met een mes op je af. Als je de Duitser nog even weet af te weren kun je zijn helm pakken. Op Youtube heb ik gezien dat je de Duitser daarmee dood kan slaan. Dat is me echter niet gelukt. Iemand enig idee hoe dat moet.

En meer in zijn algemeenheid, hoe je dit soort man-tegen-man gevechten aanpakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632581

Ben me echt aan het bedenken of ik cod moet halen ofniet. Ben bang dat er na een paar maandjes niet veel players meer zijn om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:08
Anoniem: 600543 schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:03:
Een vraagje over de single-player op de PC. In de eerste missie (D-Day) word je zodra je de laatste bunker binnenkomt fysiek aangevallen door een Duitser, wat een man tegen-man-gevecht wordt. Er verschijnt ook een cirkel met een F daarin. Je kunt geen wapens gebruiken, dus hoe leg je die Duitser om?
Je moet niet 1x op de F drukken, maar de F achter elkaar in blijven drukken. Dus F, F, F, F, F, F, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 22:00
Net de campagne op "hardened" uitgespeeld. Toch veel pittiger dan ik van COD campagnes gewend ben, moet ik zeggen. Zonder heal vrij tot je beschikking ga je behoorlijk vaak dood, zeker als je heroic acties probeert uit te voeren. Op een gegeven moment heb ik een frustrerend sluip level maar met een speedrun opgelost. Iedere keer ontdekt worden om vervolgens de rest af te knallen was bijna niet te doen met zo weinig medpacks tot je beschikking.

Er zaten iig weer eens ouderwets memorabele momenten in, zoals die ijzersterke verzedsstijdster missie. Die vliegmissie was dan wel weer pijnlijk slecht door slechte controls, duidelijk gemaakt voor consoles.

Voor de rest zie ik deze game niet lang op mijn HD zitten. Qua MP heeft Battlefield COD toch wel links en rechts ingehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door Rolfski op 05-11-2017 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Renzzie schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:18:
[...]

Je moet niet 1x op de F drukken, maar de F achter elkaar in blijven drukken. Dus F, F, F, F, F, F, etc.
Dank. Dat had ik net ook uitgevonden :-).

Alleen zodra ik vervolgens de helm pak van de Duitse soldaat word ik (binnen 2 seconden ofzo) neergestoken. Wat moet ik doen om die Duitser te pakken te nemen? (Dus net als op de Youtube-video hem met de helm op zijn hoofd slaan.)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 600543 op 05-11-2017 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Anoniem: 600543 schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:38:
[...]

Dank. Dat had ik net ook uitgevonden :-).

Alleen zodra ik vervolgens de helm pak van de Duitse soldaat word ik (binnen 2 seconden ofzo) neergestoken. Wat moet ik doen om die Duitser te pakken te nemen? (Dus net als op de Youtube-video hem met de helm op zijn hoofd slaan.)
Volgens mij moet je na het 'F tappen' je muis in het aangegeven rondje sturen en dan op de letter drukken die in beeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bezig met de singleplayer. Gemengde gevoelens bij. Enen keer is het nice en ziet het er ook goed uit andere keer is het weer gewoon niks :S
Verschil tussen de filmpjes/events in graphics is wel heel erg groot.

Grootste minpunt is nog wel de AI. Dat je soms met verbazing zit te kijken dat een team-member tegenover een duitser staat en beide maar knallen knallen knallen en er gebeurd niks.......

Maarja, Eindelijk weer een WW2 setting dus dat is al een + punt voor mij :)

ohja wat was dat level met die tank tergend. wth hebben ze daar met de controls gedaan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Renzzie schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:52:
[...]

Volgens mij moet je na het 'F tappen' je muis in het aangegeven rondje sturen en dan op de letter drukken die in beeld komt.
Wederom bedankt! Het werkt! En ik heb de eerste missie inmiddels afgerond :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Anoniem: 600543 schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:28:
[...]

Wederom bedankt! Het werkt! En ik heb de eerste missie inmiddels afgerond :) .
Graag gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Net een tijdje de SP gespeeld, ik ben nu in Aachen (30km verderop van waar ik woon :P) aan het vechten. Wat ik bijzonder irritant vind is de besturing van de tank.. dat ding lijkt zijn eigen wil te hebben mbt rijden. Een collega van mij was daar ook al over aan het klagen dat die besturing gewoon dramatisch is, gelukkig ben ik dat stuk doorgekomen en ben ik verder kunnen komen.

Deze week maar eens verder de SP doorspelen, tot nu toe bevalt die me wel :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:55
Er 1 ding wat ik niet begrijp,,, wanneer krijg je de final killcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
RoaDHouse schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:38:
Er 1 ding wat ik niet begrijp,,, wanneer krijg je de final killcam.
Wanneer je 'player of the game' bent.. dus met een mooie kill-streak of bijv. no scope, 360kill.
Je hoeft er iig niet meer de laatste kill voor te maken.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:55
Deurstopper schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:57:
[...]

Wanneer je 'player of the game' bent.. dus met een mooie kill-streak of bijv. no scope, 360kill.
Je hoeft er iig niet meer de laatste kill voor te maken.
ah i see :) vandaar dat ik nooit de final killcam heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:25

HaterFrame

Well... Poo came out!

Wat een drama, mijn verbinding word constant verbroken.... Ben benieuwd wanneer ze dit gaan patchen :(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
En dat was de singleplayer alweer :( Maar die hebben ze wel netjes gedaan :)
Jammer dat er geen photomode in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-06 15:28

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Singleplayer is inderdaad een hele fijne, ik speel elke keer een klein uurtje om vervolgens weer te kappen. Zo spreid ik het plezier wat uit.

Is er iets bekend over een Campaign-DLC? Heb ik best wat voor over op deze manier. :)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Hier op de hoogste moeilijkheidsgraad een 10 uur gedaan over de singleplayer. Met nog heel wat extra uurtjes te gaan mocht ik voor alle achievements willen gaan. Verder slechts enkele uuren MP gespeeld dit weekend aangezien ik het voor de rest redelijk druk had. Niet zo erg dat ik niet veel kon spelen als ik de reacties over de servers lees. :+

Steam: Grim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Super! Echt de beste CoD in jaren _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door calsonic op 06-11-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-06 11:38
Wat een topwapen is die BAR. Blij dat ik die meteen vrij heb gespeeld met mijn prestige token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 13:10

joskuiper

PapaCooper

Ben gister een uurtje of 2/3 met de SP bezig geweest omdat de servers toch down waren.
Hele goede ervaring. Speel op het moeilijkste niveau en dat is wel echt gaaf!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBanga1976
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-08-2023
Gisteren de Campaign uitgespeeld op Hardened. Zeer uitdagend. Kreeg gedurende de campaign wel meerdere malen een gevoel van deja vu. De missie van D-Day leek bijna exact op die uit Medal of Honor Allied Assault. Ook het gevecht in de Ardennen was grotendeels identiek aan de startmissie uit Call of Duty: United Offensive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vandaag hard denken of ik hem toch niet ga kopen. :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
SBanga1976 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:32:
Kreeg gedurende de campaign wel meerdere malen een gevoel van deja vu. De missie van D-Day leek bijna exact op die uit Medal of Honor Allied Assault. Ook het gevecht in de Ardennen was grotendeels identiek aan de startmissie uit Call of Duty: United Offensive.
Je kunt de geschiedenis moeilijk veranderen op dat vlak. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

*embarrassed mode aan :X
Hoe switch ik de granaat naar de smoke grenate? Standdaard granaat is de G-toets. Ik mis blijkbaar iets 8)7

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:18
Tallguy schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:49:
*embarrassed mode aan :X
Hoe switch ik de granaat naar de smoke grenate? Standdaard granaat is de G-toets. Ik mis blijkbaar iets 8)7
Secondary grenades is E, moet je uiteraard wel in de division de loadout wijzigen door gewoon simpelweg een smoke grenade te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

SBanga1976 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:32:
Gisteren de Campaign uitgespeeld op Hardened. Zeer uitdagend. Kreeg gedurende de campaign wel meerdere malen een gevoel van deja vu. De missie van D-Day leek bijna exact op die uit Medal of Honor Allied Assault. Ook het gevecht in de Ardennen was grotendeels identiek aan de startmissie uit Call of Duty: United Offensive.
Je hebt het in beide games dan ook over dezelfde historische gebeurtenissen en daarin kun je, om zo accuraat mogelijk te blijven, natuurlijk niet veel veranderen. Omaha Beach is Omaha Beach and Hedgerows will be Hedgerows.

Ach, van mij mogen ze de Russische campagne uit World at War dunnetjes over doen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Frostbite schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:07:
Vandaag hard denken of ik hem toch niet ga kopen. :)
Doe het gewoon joh, het speelt lekker weg en er zijn zat spelers als je de Steam charts bekijkt :).Die 40 euro haal je er altijd wel uit aan plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:01
Heb CoD een tijdje naast me laten liggen, de meeste uren zaten toch wel in CoD2 en hoop met deze game toch een beetje dat gevoel terug te krijgen. Kan ik hier op rekenen als ik deze game koop? Zitten natuurlijk wel wat modernere dingen in, maar dat is geen probleem.

Toch zal het niet hetzelfde zijn, aangezien CoD2 erg community-driven was met veel custom maps.

Hoe bevalt S&D eigenlijk?

Verder brengen die oude maps toch wel weer mooie gevoelens naar boven... Hoeveel potjes ik wel niet op carentan heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:17:
Heb CoD een tijdje naast me laten liggen, de meeste uren zaten toch wel in CoD2 en hoop met deze game toch een beetje dat gevoel terug te krijgen. Kan ik hier op rekenen als ik deze game koop? Zitten natuurlijk wel wat modernere dingen in, maar dat is geen probleem.

Toch zal het niet hetzelfde zijn, aangezien CoD2 erg community-driven was met veel custom maps.

Verder brengen die oude maps toch wel weer mooie gevoelens naar boven... Hoeveel potjes ik wel niet op carentan heb gespeeld.
Als je houdt van een goede game in een WOII-setting, ga je vooruit kunnen met deze game. Of het hetzelfde gevoel op wekt als CoD2 tig jaren terug gaat niemand je kunnen vertellen, dat is per persoon verschillend.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey

Carentan zit alleen bij de Deluxe versie!
Verder heb ik ook veel oude COD's gespeeld en de nieuwere geskipped. Bevalt goed die 3 uur die ik er inmiddels mee heb kunnen spelen.
Vanavond even 2 uurtjes MP levelen :)
Zin in en dat is het gevoel dat hoort bij een spel.
En dan heb ik de SP nog tegoed, wat volgens de reactie erg goed moet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06 16:36

GG85

.......

Paulus07 schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:58:
Bezig met de singleplayer. Gemengde gevoelens bij. Enen keer is het nice en ziet het er ook goed uit andere keer is het weer gewoon niks :S
Verschil tussen de filmpjes/events in graphics is wel heel erg groot.

Grootste minpunt is nog wel de AI. Dat je soms met verbazing zit te kijken dat een team-member tegenover een duitser staat en beide maar knallen knallen knallen en er gebeurd niks.......

Maarja, Eindelijk weer een WW2 setting dus dat is al een + punt voor mij :)

ohja wat was dat level met die tank tergend. wth hebben ze daar met de controls gedaan? :S
Verschil in graphics idd heel groot. Speel met een 1070GTX lachend met alles op ultra en render resolution op 200% alleen is de singleplayer gameplay niet echt indrukwekkend qua graphics. Vooral lage kwaliteit textures lijkt het.
De 'events'/in-engine filmpjes daarintegen zijn dan weer jawdropping mooi...

Toch jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Misschien dat iemand hier kan helpen. Ik heb op launch day een aantal uur kunnen spelen zonder problemen. Toen ik op zaterdag het spel weer wilde opstarten kwam er geen scherm. Steam zegt wel dat hij "running" is, en het proces start op, maar dat is het dan ook.

Ik heb ondertussen alles al geprobeerd: drivers waren al laatste versie, windows updates zijn allemaal geinstalleerd, ik heb opnieuw geinstalleerd, alle services standaard afgezet, etc.... niks hielp.

Heeft iemand hier nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Roodey schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:21:
[...]

Carentan zit alleen bij de Deluxe versie!
Ah okey, dan zal ik even kijken wat er allemaal nog meer in zit en of mij dat het waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
GG85 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:24:
[...]

Verschil in graphics idd heel groot. Speel met een 1070GTX lachend met alles op ultra en render resolution op 200% alleen is de singleplayer gameplay niet echt indrukwekkend qua graphics. Vooral lage kwaliteit textures lijkt het.
De 'events'/in-engine filmpjes daarintegen zijn dan weer jawdropping mooi...

Toch jammer
Yup heb ik ook met de 1070 (al kakt het op sommige momenten wel in, geen idee of dat slechte optimalisatie is....).

Maar de cutscenes etc zijn wel nice gedaan en lijkt soms of je gewoon een film of serie als BoB zit te kijken :) Jammer dat ze dat niveau niet in de gameplay zelf krijgen.

En heb vroeger zelf voor cod1 en cod2 veel custom maps gemaakt. Maar in deze maps kom ik dan toch wel soms behoorlijk wat foutjes tegen waarvan ik dacht, jammer. Dit had ik zelf anders gedaan of toch even wat opgepoetst/models anders van positie neergezet. :)

En de d-day/normandie map/missie was te kort. Had graag meer willen zien aan bunkers ontruimen, door heggen heen sluipen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Paulus07 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:42:
[...]

En de d-day/normandie map/missie was te kort. Had graag meer willen zien aan bunkers ontruimen, door heggen heen sluipen etc.
Precies. Bij elke missie heb ik zoiets van 'nu al afgelopen?'. Mochten van mij best wat opgevuld worden met extra "nutteloze" dingen. Extra bangalores, extra submissie a la 'flak 88' of het innemen van een extra post ofzo.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Wat ik vooral mis, is dat je vroeger (voornamelijk COD1/2) in redelijk wat multiplayer maps bepaalde singleplayer missies in terug kan herkennen. Dat is bij deze COD amper van toepassing. Het lijkt wel compleet van elkaar te zijn ontwikkelt met slechts een dunne rode draad tussen SP & MP.

[ Voor 3% gewijzigd door Grim op 06-11-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Family Guy schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:49:
[...]

Precies. Bij elke missie heb ik zoiets van 'nu al afgelopen?'. Mochten van mij best wat opgevuld worden met extra "nutteloze" dingen. Extra bangalores, extra submissie a la 'flak 88' of het innemen van een extra post ofzo.
Precies. Vond de sneeuw in belgie wel nice gedaan. Maar miste daar ook weer een verlengde versie ervan. kreeg wel weer het CoD:UO gevoel terug :) Maar dus erg jammer dat ook die missie weer heel kort was.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Call of Duty United Offensive - Mission 1 - Battle of the Bulge , Bastogne , Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Was 't iemand al gelukt ondertitels aan te zetten? Heb me suf gezocht bij de scherm-instellingen, maar niks gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Laatst online: 27-05 22:39
Tallguy schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:32:
Was 't iemand al gelukt ondertitels aan te zetten? Heb me suf gezocht bij de scherm-instellingen, maar niks gevonden
Dit staat onder audio settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

ah...daar! Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Heeft er iemand in deze game trouwens al gevonden of je hier een console command line kan krijgen?
Bij de oude cod games kon je die openen dmv ~ en dan kon je daar bijvoorbeeld de noclip etc ingooien.

Wil dit in de singleplayer testen om bijvoorbeeld toffe screenshots te maken etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Family Guy schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:49:
[...]

Precies....ik vind de single player campagne gewoon keihard tegenvallen. :-(

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
LosGieros schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:53:
[...]

Was ook voornamelijk veel te makkelijk. Stuk waar je bijvoorbeeld de pak guns voor de shermans moest uitschakelen. Zit je op een positie waar je gewoon al met je M1 garand de crew af kan knallen. En hop dat was dan je missie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

LosGieros schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:53:
[...]

Ik vind 'm niet tegenvallen, hij is juist heel vet. Maar simpelweg véél te kort. Lijkt soms wel afgeraffeld vanwege tijdsdruk ofzo.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:53
Call of Duty SP is al vanaf het 1e deel maar een paar uurtjes speelplezier geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-05 18:59
Gisteren begonnen spelen, Kreeg ik bij het opstarten van COD een Melding van Update requierd. You need version Radeon radeon software 17.7.2. Deze gister upgedate en daarna niks aan de hand. Wil ik vanmiddag weer spelen. Krijg ik weer dezelfde foutmelding. Weer de update geinstalleerd maar nu blijft het probleem zich voor doen. Ik kan wel gamen, maar ik kan niet bij mijn settings van het spel. Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Nipje schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:01:
[...]

Doe het gewoon joh, het speelt lekker weg en er zijn zat spelers als je de Steam charts bekijkt :).Die 40 euro haal je er altijd wel uit aan plezier.
Hoe kom je bij 40 euro? En weet je toevallig ook of je die oude CoD 2 maps ook bij de season pass kan krijgen of alleen bij de deluxe editie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:24:
[...]

Hoe kom je bij 40 euro? En weet je toevallig ook of je die oude CoD 2 maps ook bij de season pass kan krijgen of alleen bij de deluxe editie
De enige oude COD map is Carentan en die kan je voorlopig enkel krijgen als je de deluxe editite koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Grim schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:35:
[...]

De enige oude COD map is Carentan en die kan je voorlopig enkel krijgen als je de deluxe editite koopt.
Oh okey.. dacht dat ik meer had gezien, niet echt de moeite waard dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• user549890
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2024
Jarenlange Battlefield liefhebber hier.

Ik vind het spel best wel vet, zeker het thema, wel zijn de kleine mappen die erg gerestricteerd zijn iets wat echt moet wennen. Je kan niet zomaar ergens op klimmen of een shortcut nemen.. Ik zie dit vooral chokepoints worden. Weliswaar als je de mappen begint te kennen kan dit in je voordeel spelen.

Al bij al tevreden gebruiker van het spel. Had liever wel wat meer spelers gezien ipv max 12...

Hopelijk zal BF een WW2 thema hebben met de typische grote mappen en voertuigen, dat zal het grote verschil zijn.

En het typische run & gun gameplay in COD is persoonlijk voor mij na een paar uurtjes om van te flippen of hyperkinetisch te worden... Of misschien begin ik gewoon oud te worden... (28 jaar 'jong')

[ Voor 3% gewijzigd door user549890 op 06-11-2017 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-06 10:49
YouR schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:26:
[...]

Ah okey, dan zal ik even kijken wat er allemaal nog meer in zit en of mij dat het waard is.
In eerste instantie voor deluxe. Na een tijdje is de map voor iedereen beschikbaar! En op verschillende keysites is hij voor rond de 45 te krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mitchell-CWD op 06-11-2017 18:48 ]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Mitchell-CWD schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:46:
[...]

In eerste instantie voor deluxe. Na een tijdje is de map voor iedereen beschikbaar! En op verschillende keysites is hij voor rond de 45 te krijgen.
Ah okey, dat klinkt prima, anders verdeel je de playerbase ook alleen maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blitzah
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-06 08:33

ik heb zelf ook heeeel veel uren COD2 gespeeld. deze game geeft me meer het gevoel dat ik dat ik COD5 speel. opzich wel leuk alleen niet zo goed als COD2 en 4. Ik vind het jammer dat op bepaalde dingen niet kunt jumpen of springen. vind ik dus eigenlijk beperkt.

Als ik iemand 10 x raak en de andere persoon mij 2 x raakt. ben ik nog dood. iemand op zijn hoofd knallen met 5 kogels, persoon gaat nog niet dood. Als ik dood ga zie ik in KC niet hoevaak ik de enemy dan heb geraakt. Geen idee of dit normaal is.

ze moeten gewoon een COD2 remaster maken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
blitzah schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:10:

Als ik iemand 10 x raak en de andere persoon mij 2 x raakt. ben ik nog dood. iemand op zijn hoofd knallen met 5 kogels, persoon gaat nog niet dood. Als ik dood ga zie ik in KC niet hoevaak ik de enemy dan heb geraakt. Geen idee of dit normaal is.

ze moeten gewoon een COD2 remaster maken:)
Tip: speel hardcore.
Jouw ervaring klinkt zo herkenbaar, in core leg ik het ook vaak af tov de meeste tegenstanders. In HC heb ik hier totaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 18:52
Deurstopper schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:27:
[...]

Tip: speel hardcore.
Jouw ervaring klinkt zo herkenbaar, in core leg ik het ook vaak af tov de meeste tegenstanders. In HC heb ik hier totaal geen last van.
Dit heeft niets te maken met Hardcore of niet.
De netcode is gewoon bagger.

maar goed je moet CoD ook nooit serieus nemen.
Het is altijd de Netcode die tegenwerkt, of er zit een rus met een hoge ping of de matchmaking is zo belaberd dat je bij voorbaat al verliest.

Gelukkig vandaag eindelijk een WAR game kunnen winnen.
Je raad het al. Ik had alle objectives gepakt.

daarna CTF geprobeerd en op eens was iedereen verbaasd op de server.
het was gelijk, vervolgens blijven we in game en stopt de game terwijl niemand een vlag had veroverd.
We krijgen de melding : Defeated.
nog geen 3 seconde later, zie ik dat we niet naar een kill game aan het kijken zijn, maar dat we nog aan het spelen zijn.
Dus was er iets van een golden cap. WTF ??

Echt die interface van CoD is zo verschikkelijk onduidelijk.
alleen maar Medals boven in je scherm. Maar niet duidelijk of de vlag afgepakt is, of dat je een golden cap round in gaat.

Bij war ook. je moet er echt opstaan om te zien dat je op F kunt klikken om iets te bouwen of op te blazen.
waarom niet op het object zelf een F zoals ze dat doen in headquater ?
Maakt het allemaal veel duidelijker.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zo toch maar besloten de Deluxe aan te schaffen. Nu downloaden en zometeen aanslingeren.
Heb even gewacht en ik lees alleen maar positieve verhalen en zie genoeg filmpjes van bekende posters online.

Hopelijk was de Beta echt een beta....

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Weer even kort paar single player missies gedaan. Wat had ik gehoopt dat ze hier modtools support bij hadden gedaan. Wil zo graag een normandie map maken + een Foy.......... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ok dus ik heb twee epic wapens gekregen maar die kan ik nergens terug zien?

In mijn eerste supplydrops zaten al een paar epics en 1 herotic

Epic - Bug juice en Atlertag

Herotic - O.A.O. II ..

Ik kan dus dus nergens vinden... Ik zie bij twee wapen een groene ster staan maar die heb ik dus nog niet unlocked. Zijn het daarvan varianten?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-06 20:25
Ik ben toch enigzins aan het twijfelen om hem te halen, maar heb toch een aantal vragen waarop ik nog niet echt een antwoord eb kunnen vinden.

Klopt het dat het maximaal aantal spelers per potje 12 is? ( dus Max 6vs6)? En dit ook niet veranderd in de toekomst?

Verwachten jullie dat er in de nabije toekomst custom games te starten en te spelen zijn? Zoals rifle only bv? Of blijft dit onmogelijk door geen dedicated servers / mod tools?

Hoe voelt de game aan op pc? Als in spelen met muis en tobo? Hitboxes? En spelen met een lage Ping?

En zijn er dingen waar jullie je al aan storen? (Server issues daar gelaten)

[ Voor 17% gewijzigd door Pas08 op 07-11-2017 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Zonde stond wel even op het punt om het aan te schaffen maar toen zagen mijn ogen iets.

- Absurde wapen en chararter skins.....
-Acogs en red dot scopes en silencers.....
- Super kleine maps met speedy Gonzales gameplay.

Ik was snel genezen en hou mooi me centen in mijn portomonee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Frostbite schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:01:
Ok dus ik heb twee epic wapens gekregen maar die kan ik nergens terug zien?

In mijn eerste supplydrops zaten al een paar epics en 1 herotic

Epic - Bug juice en Atlertag

Herotic - O.A.O. II ..

Ik kan dus dus nergens vinden... Ik zie bij twee wapen een groene ster staan maar die heb ik dus nog niet unlocked. Zijn het daarvan varianten?
Volgensmij moet je dan eerst de betreffende wapens omhoog levelen.

Wat zijn je eerste indrukken vd game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ligt het aan mij of valt het toch echt super tegen?

- Waardeloos kleine maps
- De gameplay nog rapper dan altijd
- Zombies na 30 potjes ken je de map en wordt het vrij 'saai' (of komt het omdat ik nu een keer weet hoe het moet..?)
- Laggy as hell
- Continue disconnects
- Vage headquarters

[ Voor 67% gewijzigd door green-tea op 07-11-2017 08:11 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
green-tea schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:10:

- Waardeloos kleine maps
- Zombies na 30 potjes ken je de map en wordt het vrij 'saai' (of komt het omdat ik nu een keer weet hoe het moet..?)
- Laggy as hell
- Continue disconnects
- Vage headquarters
Het is CoD, had je wat anders verwacht? Op je laatste punt na is het altijd al zo geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
unfor schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:46:
[...]

Het is CoD, had je wat anders verwacht? Op je laatste punt na is het altijd al zo geweest.
Ik heb ze bijna allemaal gespeeld maar met elke generatie is de gameplay sneller, of het komt omdat ik ouder wordt 8)7

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renzzie
Heb al een tijd lang geen CoD meer gekocht. Laatste was Black Ops. Heel dat muurspringen en al dat soort vage spul had ik totaal geen zin in. Ben nu 30 en moet zeggen dat ik me goed vermaak met dit spel. Merk duidelijk dat ik minder snel ben als vroeger, maar is nog steeds goed te doen! :D

Voor mijn gevoel laten veel mensen zich afschrikken omdat het net even wat anders speelt dan bijv BF1 of CS. Je komt gewoon snel in gevecht en moet niet verwachten dat je lang rond kan lopen zonder actie. Gewoon goed achter cover lopen en er van uit gaan dat achter ieder hoekje een vijand loopt. Een headset is ook aan te raden, want voetstappen zijn een hele goede indicatie dat er iemand in de buurt loopt. Prima en leuk voor even een snelle speelsessie van 30min tussendoor dus. Wat uiteraard weer perfect past nu je wat ouder wordt en minder tijd hebt om te gamen.

Frustratie die ik wel deel is dat mensen inderdaad nog steeds (erg) weinig objective spelen. Zeker bij die brug repareren. Ik lijk wel de enige die een class heeft gemaakt met een rookbom. Lijkt me toch echt iets wat noodzakelijk is? Is PTFO?! nog steeds iets wat gezegd wordt tegenwoordig? :P

Al met al vind ik het spel zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Zijn de server problemen inmiddels een beetje opgelost? Ik ben nog aan het twijfelen om hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:26
ik zal misschien één van de enige zijn, maar ik heb weinig server problemen gehad. Ben ondertussen level 44 en vermaak mij er prima mee. Ondanks dat ik hiervoor het slomere PUBG veel heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Die tank-missie in Aachen mag van mij overigens wel ingekort worden naar een seconde of 3.

Grafbesturing, grafzicht, grafisch ook zwak. Trillende tanks van de enemy, idioot dom gedrag (daardoor onvoorspelbaar?) en ontzettend frustrerend gebied.

/bashmodeoff

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Family Guy schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:01:
Die tank-missie in Aachen mag van mij overigens wel ingekort worden naar een seconde of 3.

Grafbesturing, grafzicht, grafisch ook zwak. Trillende tanks van de enemy, idioot dom gedrag (daardoor onvoorspelbaar?) en ontzettend frustrerend gebied.

/bashmodeoff
Snap nog steeds niet hoe die besturing in elkaar stak. Had verwacht dat W gewoon vooruit rijden was maar wat de tank zelf deed............

Als die besturing gewoon klopte was het nog wel redelijk te doen en simpel. maar nu........ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Paulus07 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:05:
[...]

Snap nog steeds niet hoe die besturing in elkaar stak. Had verwacht dat W gewoon vooruit rijden was maar wat de tank zelf deed............

Als die besturing gewoon klopte was het nog wel redelijk te doen en simpel. maar nu........ |:(
WASD werkt, maar W zorgt er voor dat de tank rijdt naar waar de loop wijst. Dus als je haaks naar rechts kijkt en 'gewoon' achteruit wilt rijden, zul je op D moeten drukken.

Denk ik. Lijkt af en toe nog steeds niet te werken. Bovendien is die omgeving zo belachelijk met al een aantal vernietigde tanks waardoor je keer op keer botst. Je kunt ook niet achter je kijken. 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:26
De lean functie kun je overigens gewoon instellen in het menu. Dit is zeker een aanrader. Vind dat echt een super functie weer om net wat voorzichtiger te kunnen peaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171060

Hoi allemaal,

En? hebben jullie COD WW2 al uitgespeeld?
Ik kom niet langs het level " Collateral Damage" . Het lukt mij niet om snel te draaien met de tank waardoor ik in het nadeel ben. Kan ik dat aanpassen ergens? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Ligt het aan mij of kun je niet zien welke attachment je voor welke wapens hebt unlocked. In zie de attachments staan maar het is mij niet duidelijk voor welk wapen dit is.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-04 16:30

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Anoniem: 171060 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:05:
Hoi allemaal,

En? hebben jullie COD WW2 al uitgespeeld?
Ik kom niet langs het level " Collateral Damage" . Het lukt mij niet om snel te draaien met de tank waardoor ik in het nadeel ben. Kan ik dat aanpassen ergens? Weet iemand dat?
Volgens mij kan dat niet! Als advies kan ik geven om eerst even te 'spelen' met de besturing van de tank. (@Family Guy reactie klopt) Als het je lukt om rondjes te rijden, is het level zo gedaan!

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davografie
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-01-2023
Is er een Tweakers Discord / TeamSpeak channel opgezet zodat we samen kunnen fraggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-06 16:17

cptbuttlick

Nvidia

green-tea schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:10:

- Waardeloos kleine maps
- Laggy as hell
- Continue disconnects
- Vage headquarters
Klein? Gustav cannon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Davografie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:54:
Is er een Tweakers Discord / TeamSpeak channel opgezet zodat we samen kunnen fraggen?
Ooh dat is een goede! Daar heb ik ook wel interesse in!
TheBuddha schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:15:
Ligt het aan mij of kun je niet zien welke attachment je voor welke wapens hebt unlocked. In zie de attachments staan maar het is mij niet duidelijk voor welk wapen dit is.
Dit kan je zien als je klasse aanpast. Uit mijn hoofd ga je naar division > selecteer 1 van je loadouts/divisies > daar kan je je wapen selecteren. Rechts ervan staan de attachments. Als je daar dan op klikt is het vrij duidelijk welke attachments je al hebt door middel van een slotje dat er wel/niet op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Renzzie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:15:
[...]

Ooh dat is een goede! Daar heb ik ook wel interesse in!

[...]

Dit kan je zien als je klasse aanpast. Uit mijn hoofd ga je naar division > selecteer 1 van je loadouts/divisies > daar kan je je wapen selecteren. Rechts ervan staan de attachments. Als je daar dan op klikt is het vrij duidelijk welke attachments je al hebt door middel van een slotje dat er wel/niet op zit.
Ik denk dat hij bedoelt in het post-game screen. Als je dan met meerdere wapens gespeeld hebt waarvoor je unlocks hebt gekregen krijg je inderdaad niet te zien voor welk wapen welke unlock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-04 16:30

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Grim schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:18:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt in het post-game screen. Als je dan met meerdere wapens gespeeld hebt waarvoor je unlocks hebt gekregen krijg je inderdaad niet te zien voor welk wapen welke unlock is.
Kan je er dan niet op drukken voor meer info? Het moet te zien zijn in het post-menu, kijk vanavond anders wel even hoe ik dat gister deed :D

@Davografie, dat lijkt mij ook wel wat!

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
@Davografie @0stone0 Ik heb een discord kanaal aangemaakt: https://discord.gg/4unjmGH

Als je wilt helpen met rollen, ed, laat even weten.
Mocht er al een discord zijn kan deze uiteraard weg :)

[ Voor 6% gewijzigd door Renzzie op 07-11-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Deurstopper schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 06:42:
[...]

Volgensmij moet je dan eerst de betreffende wapens omhoog levelen.

Wat zijn je eerste indrukken vd game?
Het is voor mij erg zoeken waar alles zit.
De MP game zelf gaat me wel redelijk af. Nog geen aimbotter tegengekomen dus dat is al een plus waard.
Verder heb ik mijn PRestige Token (Ik heb de Deluxe verie) gebruikt voor de BAR. Volgens de meeste is dat wel een van de betere wapens en dat merk ik wel. Sta nu telkens 1 of 2 in mijn team (ongeacht of we winnen of verliezen).

Minpunt is de Spawn. Ik speel HC en dan ren je van je eigen spawn naar de andere kant maar als je halverwege bent dan kan het ook ineens zijn dat de rest van je team aan de andere kant spawnt. Kwam vandaag ook vaak voor dat ik mijn teammates neerknalde.. Het vervelende is dan ook dat je dus ook gemakkelijk in je rug geschoten kan worden.

Aangezien ik het vandaag (papadag) toch nog even speel in het vrije uurtje wat ik heb zegt toch al genoeg denk ik. Voorlopig speelt het wel lekker weg.
Renzzie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:20:
@Davografie @0stone0 Ik heb een discord kanaal aangemaakt: https://discord.gg/4unjmGH

Ik zit er ook bij :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commandokilla
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-06 09:12
Renzzie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:20:

Ik ben daarjuist ook gejoind in discord channel.
Heb nog even zitten twijfelen om te beginnen met deze CoD door de vele tegenstrijdige reviews maar ga het toch een poging geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Ook maar even discord gejoined. Lijkt me vooral leuk om War te spelen aangezien je daar toch een redelijk voordeel hebt als je gecoördineerd samenwerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Hoe draait deze game op PC? Heb er op zich wel interesse in na jaren CoD op de PS4, maar ben wel wat huiverig voor stotters en een hele kleine community :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-06 08:21
Lijkt mij ook wel eens leuk om samen te spelen, met name de war mode inderdaad. Ben elke keer in mijn eentje smokes aan het gooien, gaat snel vervelend op die manier. Zal ik mijn microfoon ook maar weer eens zoeken 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Eduardboon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:53:
Hoe draait deze game op PC? Heb er op zich wel interesse in na jaren CoD op de PS4, maar ben wel wat huiverig voor stotters en een hele kleine community :+
Bijzonder soepel. Heb een i5-6400 Boxed met een r9 290 en zit met gemak op een stabiele 80 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
0stone0 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:25:
[...]

Kan je er dan niet op drukken voor meer info? Het moet te zien zijn in het post-menu, kijk vanavond anders wel even hoe ik dat gister deed :D
Bij mijn weten kan dit ook niet. Als jij weet hoe het moet, hoor ik het ook graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De tips die in dit filmpje worden gegeven zullen voor sommige al standaard zijn, maar kan geen kwaad om het als nog te delen, aangezien het prima tips zijn:

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Official Call of Duty®: WWII Insider – Top 5 Tips

Blijkbaar is er ook weer een nuke killstreak, alleen je moet er iets meer voor doen:

Bekijk op YouTube
How to Get the Secret "Nuke" in CoD WW2! | (V2 Rocket)

https://www.reddit.com/r/...ts/7bat4f/nuke_confirmed/

[ Voor 33% gewijzigd door falcon123 op 07-11-2017 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 07:48
Renzzie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:04:
[...]

Bijzonder soepel. Heb een i5-6400 Boxed met een r9 290 en zit met gemak op een stabiele 80 FPS.
Op welke resolutie met welke instellingen?

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Ik speel op een I5 6400, GTX 970, 16GB RAM op 1920x1080 met een FPS tussen de 75 en 100 stabiel. Ik heb wel alle settings zelf ingesteld, maar over het algemeen kun je het zien als medium settings voor de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
stevens20 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:27:
[...]

Op welke resolutie met welke instellingen?
Gevarieerd eigenlijk. Ik heb iets van 2900/4000 gebruikt van mijn videokaart. Per setting zie je dit veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 18:52
Ik speel met Intel i7-7700K, GTX 1080, 16GB DDR4 op 1440p alles op de hoogste settings op minimaal 144 FPS

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Laatst online: 20:02
Vinden jullie die missie met die tanks in Aachen ook zo irritant? De tanks die ik beschiet gaan bijna niet kapot en ik snap dat draaien ook niet goed met die tank. Ik ga er constant aan, ben er maar even mee gestopt nu uit frustratie :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Gewoon van achter raken of van de zijkant. Basic knowledge om een tank neer te halen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Laatst online: 20:02
vinom schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:21:
Gewoon van achter raken of van de zijkant. Basic knowledge om een tank neer te halen :-)
Ah thanks, van achter had ik volgens mij nog niet geprobeerd. Zijkant wou ik doen, maar elke keer draaien die tanks van hun zo snel. En die besturing snap ik ook geen hout van. Ik las in dit topic ook al wat er over. Want je zou normaal denk. W vooruit, S achteruit, A links, D rechts. maar door de loop van die tank is het verwarrend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
De besturing van die tank is gewoon dramatisch, ding lijkt af en toe een eigen wil te hebben. Maar je moet inderdaad die Panzer 4 en Tiger II van de zijkant of achterkant aanvallen, maar het is inderdaad belachelijk hoe snel die dingen draaien.. vooral de Tiger II met zijn 70ton gewicht...

Zojuist de campaign afgerond, vind het wel jammer dat het alleen een Amerikaanse campaign is en geen andere natie..

[ Voor 17% gewijzigd door wsLy op 07-11-2017 20:47 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Vanavond al wat leuke potjes samen gehad met andere tweakers! Heerlijk om te zien dat samenspel toch echt wel verschil maakt. Mooi moment dat we echt een rolverdeling hadden tussen sniper/soldier/shotgun en dat ze niet eens de bunkers konden clearen, mwahaha }) 8)

Mocht je ook interesse hebben om eens samen te spelen join dan de Discord: https://discord.gg/4unjmGH
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste