Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 18:08
Roodey schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:30:

Weet iemand hoe het werkt met die supply drops?
Ik had er 1 en die heb ik geopend, maar vervolgens kan ik de 3 kaarten niet aanklikken.
Bevatte 10 minuten double XP voor divisions en de STG-44.
Kan ik die kaarten activeren?
Die kaarten zijn al gelijk geactiveerd de komende 10min speeltijd is die kaart actief en krijg je dus dubble division xp etc.

Je kan helaas niet zelf een moment uitkiezen wanneer je hem wil activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
DervishD schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:09:
Dus je krijgt voor €60 negen multispeler kaarten en drie oorlog kaarten. En ja, ik weet dat oorlog ook multispeler is maar sommigen spelen nooit een doelgerichte spelmodus. Voor mij zou dat dus betekenen dat ik maar negen kaarten tot mijn beschikking zou hebben. Dat is toch echt veel te weinig voor €60. Ik denk dat ik maar moet accepteren dat CoD voor mij is afgelopen.

Kijk, meerdere zinnen zonder Engelse woorden. Het kan wel hoor :P
En een (tot nu toe) leuke singleplayer campaign en zombies wat altijd wel vermakelijk is met wat vrienden. :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 20:15
Leuk die team balance..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZNAMdcU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dartillus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:22:
[...]

Ik had met Black Ops 2 en een midnight release niet veel tijd nodig om te beoordelen of multiplayer leuk was, hoopte dat iemand er al wat van kon zeggen.
Nou ja het is CoD dus zo in eerste instantie lijkt het op de voorgaande 40 delen. Na een paar dagen/weken kom je pas echt achter bepaalde OP elementen en ken je de maps, wapens en perks (die ook vaak grotendeels hetzelfde zijn) pas echt een beetje. Een MP game moet altijd even rijpen om er echt een goed oordeel over te kunnen vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Nu online
SPOXYWOXY schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:50:
Meer mensen die last hebben met het inruilen van de promotiecodes? Kon de Divisions Pack wel gewoon netjes inruilen, maar bij de Nazi Zombies Weapon Camo en Multiplayer Upgrade krijg ik een error...

Gekocht via bol.com overigens.
ik heb juist hetzelfde voor. Snap ook niet hoe dit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Het hackfest met de demo heeft ervoor gezorgd dat ik hem nog niet heb gehaald.
Ik kijk hier eerst even de reactie af voordat ik hem ga aanschaffen.

Iemand die de beta heeft gespeeld en kan aangeven of het beter loopt ?
Iemand al hackers/aimbotters gezien waar de beta zo vol van zat?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:31
Zit de Lean functie er gewoon weer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 07:40
Meer mensen die last hebben met het inruilen van de promotiecodes? Kon de Divisions Pack wel gewoon netjes inruilen, maar bij de Nazi Zombies Weapon Camo en Multiplayer Upgrade krijg ik een error...

Wat kreeg je erbij geleverd of was het alleen een leeg doosje + steamkey? Ben benieuwd wat de boxed versie erbij krijgt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 11:34
JvdHoudt schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:03:
[...]

Wat kreeg je erbij geleverd of was het alleen een leeg doosje + steamkey? Ben benieuwd wat de boxed versie erbij krijgt namelijk.
Deze promotiecodes heb ik vanochtend vroeg van bol.com via de mail ontvangen. De game zelf is nog onderweg... trage PostNL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
SPOXYWOXY schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:15:
[...]

Deze promotiecodes heb ik vanochtend vroeg van bol.com via de mail ontvangen. De game zelf is nog onderweg... trage PostNL...
Zou je willen posten als je het doosje binnen hebt? :D Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:40

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Mijn steam download niks? 0b/s, heb wel gewoon internet.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:47

Bluebe

Roar

JvdHoudt schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:19:
[...]

Zou je willen posten als je het doosje binnen hebt? :D Ben erg benieuwd.
Bedoel je wat je krijgt als je de fysieke game hebt besteld? Zit gewoon het hoesje met een kartonnetje in de vorm van de dvd met de steam code in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Farrell schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:35:
Zit de Lean functie er gewoon weer in?
Zou volgens een post van de developers zelf er in moeten zitten. Tot nu toe enkel SP gespeeld en daar heb je een soort automatisch lean. Als je achter een object/muurtje staat aan de rechtse kant en dan ADS doet leunt je mannetje automatisch naar rechts. Omgekeerd voor links uiteraard. :)

Ik vind het zelf niet zo handig, heb liever zelf de volledige controle over zo een zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Bluebe schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:31:
[...]

Bedoel je wat je krijgt als je de fysieke game hebt besteld? Zit gewoon het hoesje met een kartonnetje in de vorm van de dvd met de steam code in.
Precies dit, het stelt weinig voor nog die fysieke exemplaren :P. Maar je moet wat heh met die bol.com kadobonnen :+

[ Voor 7% gewijzigd door SPOXYWOXY op 03-11-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Family Guy schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:27:
Vanochtend binnen gehaald zonder problemen. Een vriend van me idem laat in de ochtend (en zelfs met 34MB/s).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
SPOXYWOXY schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:02:
[...]

Precies dit, het stelt weinig voor nog die fysieke exemplaren :P. Maar je moet wat heh met die bol.com kadobonnen :+
Bluebe schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:31:
[...]

Bedankt. Had gehoopt op een handleiding enzo zoals dit vroeger het geval was. Beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Family Guy schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:27:
Dat had ik gisterenavond ook. Als je goed kijkt is die klaar met downloaden, maar staat er iets van 'unpacking'. En dat duurt heel lang (en ja, dat op een SSD...). Vond het al raar, want toen die begon met downloaden was de indicatie iets van 10 mins, maar toen ik een half uur later keek was die nog bezig (downloading @ 0kb/s), maar stond er wel iets van 33GB van 33GB binnen todat ik rechts 'unpacking' zag staan.

ontopic: Gisterenavond ff wat TDM en DOM gespeeld, maar vond het net zo spelen als in de beta en die viel me tegen... Had gehoopt dat er toch het e.e.a. zou zijn aangepast. Ik werd bijvoorbeeld regelmatig gekilled, terwijl ik die persoon nog niet in beeld zag (van voren dan he), dat zag ik ook vaak in de killcam's. Maar goed, kan natuurlijk zijn dat de tegenpartij veel UAV's had ofzo.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

JvdHoudt schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:22:
[...]

[...]

Bedankt. Had gehoopt op een handleiding enzo zoals dit vroeger het geval was. Beetje jammer dit.
Nee, dat zou te luxe zijn. Je krijgt er wel gratis gezondheids instructies bij :)

Call of duty WWII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Wow, wat is die war-mode tof zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Is er een mogelijkheid om de singleplayer een stukje gratis te kunnen proberen? Of dat de je de game voor een x aantal uur huurt? Liefst voor de pc, maar heb ook een Xbox One S. Daar kan ik hem op disc kopen en mocht ie tegenvallen doorverkopen, maar voorkeur gaat duidelijk naar de pc. Ik ben slecht in shooters op een console😂

BF1 is me zo tegengevallen dat ik nu niet weer zoveel geld er tegen aan smijt voor ik uberhaubt weet of ik het een leuk spel vind.

Dank alvast voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Zironako schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:45:
Wow, wat is die war-mode tof zeg.
Hoeveel mappen komen er voor in War-mode? In de Beta was dit maar één dacht ik. Zijn er nu wel wat meer?

I'm an Ironman!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:11
Madstorm schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:23:
[...]

Hoeveel mappen komen er voor in War-mode? In de Beta was dit maar één dacht ik. Zijn er nu wel wat meer?
3 stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
dennis_rsb schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:20:
Is er een mogelijkheid om de singleplayer een stukje gratis te kunnen proberen? Of dat de je de game voor een x aantal uur huurt? Liefst voor de pc, maar heb ook een Xbox One S. Daar kan ik hem op disc kopen en mocht ie tegenvallen doorverkopen, maar voorkeur gaat duidelijk naar de pc. Ik ben slecht in shooters op een console😂

BF1 is me zo tegengevallen dat ik nu niet weer zoveel geld er tegen aan smijt voor ik uberhaubt weet of ik het een leuk spel vind.

Dank alvast voor het meedenken.
De beta gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Madstorm schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:23:
[...]

Heb pas twee potjes gespeeld en allebei waren andere maps.

Zijn er nog mensen hier die zombies willen doen? Net een potje met randoms gedaan, maar daar is 0 communicatie en niemand wist echt wat hij aan het doen was. Dus misschien leuk om met een aantal Tweakers te kijken hoe ver we kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:11
In hoeverre lijkt de war modus op de operations uit BF1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:14
Wow dit speelt echt lekker,,, eindelijk weer eens een goede cod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Ik krijg net een epic outfit uit mijn loot box, maar zie nergens in het dossier een optie om deze aan te doen? Iemand een idee waar ik dit kan wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Ik had nog geld op mn steam account. Daarvoor nu ff cod ww2 gehaald voor 25 euro

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:32

Ik krijg bij de Nazi Zombies en MP upgrade ook iedere keer een foutmelding. Niet mogelijk om te redeemen.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
Jup, volgens mij was dat ook enkel multiplayer. Ik ben vooral benieuwd naar hoe leuk of niet leuk de single player is. Het staat me bij dat er bij een aantal diensten een soort lease model bestaat. Zal zo eens op steam daarvoor kijken. Want om nu 60 euri’s uit te geven voor een game waarvan ik nog niet weet hoe ie bevalt. Als ie zo goed is als cod1 en 2 dan koop ik hem meteen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
dennis_rsb schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:52:
[...]

Jup, volgens mij was dat ook enkel multiplayer. Ik ben vooral benieuwd naar hoe leuk of niet leuk de single player is. Het staat me bij dat er bij een aantal diensten een soort lease model bestaat. Zal zo eens op steam daarvoor kijken. Want om nu 60 euri’s uit te geven voor een game waarvan ik nog niet weet hoe ie bevalt. Als ie zo goed is als cod1 en 2 dan koop ik hem meteen.
Je kan hem via Steam kopen. Dan heb je twee uur de tijd om te kijken of het wat is. Vind je het niks, dan kun je een refund aanvragen zolang je niet langer dan twee uur speeltijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Luuksche schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:51:
[...]

Ik krijg bij de Nazi Zombies en MP upgrade ook iedere keer een foutmelding. Niet mogelijk om te redeemen.
Volgens bol.com hebben de servers het te druk op het moment. Maar het werkt al de hele dag niet.. Dus ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
Zironako schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:02:
[...]

Je kan hem via Steam kopen. Dan heb je twee uur de tijd om te kijken of het wat is. Vind je het niks, dan kun je een refund aanvragen zolang je niet langer dan twee uur speeltijd hebt.
Dankje die optie ga ik eens bekijken! Echter de review op tweakers die ik las vanochtend klonk ook wel positief. Dus ik denk dat hij mij wel gaat bevallen, maar goed handig om een stok achter de deur te hebben mocht het niet werken. Qua systemeisen zou het ook moeten gaan (i3 6100, gtx1060 3gb, 16gb ram heb ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:40

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Poaaaa de D-Day missie *O* *; d:)b

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Zojuist de eerste 2 daily orders van Captain Howard voltooid.
Ze proberen je op allerlei manieren in de game te houden.

Kill Confirmed blijft leuk, vanavond even Domination spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Eerste Call of Duty voor mij weer sinds United Offensive :P Wel weer een leuke afwisseling op Battlefield. En wennen aan de andere shortcuts zeg...

[ Voor 3% gewijzigd door BastiaanN op 03-11-2017 19:00 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 20:29
Ter info: ik kreeg error 102526 / connection problems.
Ik heb daarna UPnP in mijn router uitgeschakeld. Daarna werkt het direct prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
heb hem gekocht! En wat ben ik onder de indruk! Vooral de graphics zijn echt mooi en het geluid vind ik ook netjes. Had nog wel 2 dingen die ik niet snap. 1. Als ik op TAB druk zou je je doelen moeten zien, maar ik zie dan niks. En 2. Wat verder in het gedeelte van Omaha Beach ben ik dood gegaan door dat een Duitser met een zwaard ofzo mij stak, je moet dan F indrukken maar dan gebeurd er niks. Wie herkent dit:P? Want nu moet ik volledig opnieuw starten in de campagne (hoe kan je tussentijds saven?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
dennis_rsb schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:11:
ben ik dood gegaan door dat een Duitser met een zwaard ofzo mij stak, je moet dan F indrukken maar dan gebeurd er niks. Wie herkent dit:P? Want nu moet ik volledig opnieuw starten in de campagne (hoe kan je tussentijds saven?)
Je moet F blijven spammen, wordt ook aangegeven door middel dat de cirkel snel in en uit beweegt. ;) Verder kan je niet manueel saven, alle saves gebeuren volledig automatisch. Tot grote frustratie af en toe wanneer je op veteran speelt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
Grim schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:13:
[...]

Je moet F blijven spammen, wordt ook aangegeven door middel dat de cirkel snel in en uit beweegt. ;) Verder kan je niet manueel saven, alle saves gebeuren volledig automatisch. Tot grote frustratie af en toe wanneer je op veteran speelt >:)
Ah oke bedoel je tokkelen of echt ingedrukt houden?:P hmm oké ik denk dat het zo is dat na elke ''deel'' zoals omaha beach hij het saved. Ik zag wel dat hij wel checkpoints maakt dus dat je vanuit daar verder gaat als je dood bent (zolang je het spel dan maar niet afsluit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Renzzie schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:09:
Ter info: ik kreeg error 102526 / connection problems.
Ik heb daarna UPnP in mijn router uitgeschakeld. Daarna werkt het direct prima.
Ik krijg rond dat tijdstip ook 'Unable to connect to host'.
Potje daarvoor erg veel lag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
dennis_rsb schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:31:
[...]

Ah oke bedoel je tokkelen of echt ingedrukt houden?:P hmm oké ik denk dat het zo is dat na elke ''deel'' zoals omaha beach hij het saved. Ik zag wel dat hij wel checkpoints maakt dus dat je vanuit daar verder gaat als je dood bent (zolang je het spel dan maar niet afsluit)
Op blijven rammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
Thanks! Ga morgen even omaha beach overnieuw beginnen dan! Verder bevalt de game goed! Moet alleen stapsgewijs de toetsen ontdekken. Als er staat stay cover komt er niemand health brengen. Maar even later kwam er ineens iemand op een andere plaats😜zie bij keybindings in ieder geval niet stay cover oid staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
Weet iemand hoe je de pre-order CoD Points kan spenden? Kan niets vinden namelijk >_< Voor de rest ben ik tot zo ver wel tevreden over deze CoD, gelukkig betere maps dan in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hmm.. ik ben in campaign-mode nu die kerk uit. Ik hoor opeens iemand zeggen "Use the flamethrower to push them back!" maar ik kan dat ding nergens vinden :X Ben ik nou gewoon blind of ligt dat ding echt nergens?

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
Op een uurtje spelen misschien 1 match volledig af kunnen maken. De rest blijft het spel crashen. Ene keer dx crash dan weer uit het niets naar de desktop zonder melding. Speel met een 980ti niet overclocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
JvdHoudt schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:20:
Op een uurtje spelen misschien 1 match volledig af kunnen maken. De rest blijft het spel crashen. Ene keer dx crash dan weer uit het niets naar de desktop zonder melding. Speel met een 980ti niet overclocked.
Alle drivers geupdate? Vooral die van je videokaart? Er zijn speciale CoD WW2 drivers available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
Ja die heb ik ook gedownload, maar heeft niet echt veel geholpen. Crasht die de helft minder van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Nog geen 1 zombie uitgespeeld zonder disconnect :(

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pas
  • Laatst online: 29-06 16:34

pas

Morgen probeer ik nog eens een half uurtje maar ik vrees dat het een refund aanvragen gaat worden... dit is niet mijn ding ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
BastiaanN schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:50:
Hmm.. ik ben in campaign-mode nu die kerk uit. Ik hoor opeens iemand zeggen "Use the flamethrower to push them back!" maar ik kan dat ding nergens vinden :X Ben ik nou gewoon blind of ligt dat ding echt nergens?
Aan de linker kant van die muur die je voor je hebt. Je moet dat trouwens niet gebruiken als je niet wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Zo, 9 uur gespeeld vandaag en moet zeggen dat het mijn favoriete CoD is in een lange tijd. Hij speelt heerlijk weg, toffe maps en die headquarter is een leuke toevoeging. Alleen jammer dat er maar weinig maps zijn, heb een beetje het gevoel dat ik constant op dezelfde speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
positief verrast door CoD, maar nog steeds snap ik de killstreaks niet ;).
Random dood gaan moet ik maar voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Voor die 28 euro die ik ervoor betaald heb in juni bij een keyshop is het een prima game. Niet teveel nadenken over hoe je dood bent gegaan, gewoon erin rammen en overal om je heen schieten. Leuke afwisseling voor BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heren pc gamers,
Hoe zit het met de playerbase op de pc?
Kunnen jullie snel een lobby vinden? En dan met name in hardcore modus.
Is er daar ook kill confirmed?

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Pykow schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:14:
positief verrast door CoD, maar nog steeds snap ik de killstreaks niet ;).
Random dood gaan moet ik maar voor lief nemen.
In HQ kun je alle killstreaks bekijken/oefenen. Langs de bunker van Major huppeldepup door en dan links bij de toren op het strand.
Deurstopper schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:31:
Heren pc gamers,
Kunnen jullie snel een lobby vinden? En dan met name in hardcore modus.
Is er daar ook kill confirmed?
Lobbies gaan meestal wel snel, maar dat is te begrijpen bij een release. De vraag is hoe het over 1-2 maanden is. Only time wil tell.

In hardcore heb je enkel FFA, TDM, SnD & Domination. Geen idee wanneer andere game modes bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
In hardcore heb je enkel FFA, TDM, SnD & Domination. Geen idee wanneer andere game modes bij komen.
In CoD worden HC spelers altijd al benadeeld helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Deurstopper schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:31:
Heren pc gamers,
Steam stats:

COD WW2: 45.000 players op peak moment op release date...

Ter vergelijking:

PUBG: 2,5 miljoen players op peak moment meer dan een jaar na release date...

Ik zou snel gaan spelen want deze is snel dood denk ik...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Grim schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:35:
[...]

Toch jammer dat TDM niet direct is vervangen voor TDM Kill Confirmed. Speelde dit in BO2 ook altijd en het merendeel ging toch voor de tags. Wat er weer voor zorgde dat het aantal campers drastisch verminderde.

Maar idd, even afwachten wat de playerbase is na 2 maanden, anders kun je 'm beter aanschaffen voor op de console.

Zijn er ook, net als steamcharts, sites waar je de players aantallen voor de consoles ziet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:22:
[...]

Steam stats:

Ter vergelijking:

Zou dit nou door de COD franchise komen? Om het jaar een nieuwe COD?
PUBG is redelijk origineel in zijn doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Deurstopper schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:25:
[...]

Zou dit nou door de COD franchise komen? Om het jaar een nieuwe COD?
PUBG is redelijk origineel in zijn doen
Ik denk inderdaad door de franchise in combinatie met weinig tot geen vernieuwing, dezelfde engine (hoewel mij dat juist niet uit maakt want gameplay > graphics) maar vooral de tot in het belachelijke doorgetrokken perks, upgrades en lawaaierige beloningen. Nou zullen de kids van tegenwoordig dat misschien geweldig vinden maar een publisher als die van PUBG begrijpt het veel beter. De meeste spelers willen gewoon superspannende potjes waarbij iedereen dezelfde wapens kan krijgen, geen upgrades en perks etc en weer terug naar pure skill.

Maar goed, Activision heeft zijn geld weer binnen dus brengen ze volgend jaar wel COD WW2-a uit :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
l0n3w012ph schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:22:
[...]

Steam stats:

Ter vergelijking:

In CoD’s verdediging: er is geen enkele game die momenteel kan opboksen tegen pugb.
Dat zeggende is CoD op PC altijd binnen een aantal maanden dood.
Zeker geen dlc kopen, die fout heb ik wel eens gemaakt maar er was niemand om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:38:
[...]

Ik denk inderdaad door de franchise in combinatie met weinig tot geen vernieuwing, dezelfde engine (hoewel mij dat juist niet uit maakt want gameplay > graphics) maar vooral de tot in het belachelijke doorgetrokken perks, upgrades en lawaaierige beloningen. Nou zullen de kids van tegenwoordig dat misschien geweldig vinden maar een publisher als die van PUBG begrijpt het veel beter. De meeste spelers willen gewoon superspannende potjes waarbij iedereen dezelfde wapens kan krijgen, geen upgrades en perks etc en weer terug naar pure skill.

Maar goed, Activision heeft zijn geld weer binnen dus brengen ze volgend jaar wel COD WW2-a uit :)
PUBG speel ik zelf ook graag, maar mis het snelle respawnen als je dood gaat. Elke keer weer die aanvang timer en met zn alle het vliegtuig in etc. Het is natuurlijk meer gericht op tactisch spelen ipv rushen, maar zo'n modus icm een kleiner speelveld zou super zijn.
Alleen ga je dan weer de COD-kant op.. 😁
We gaan zien hoe het loopt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pykow
Als battlefield veteraan heb ik even mijn eerste indruk online gezet.
Ik ben best wel positief over de game, hoewel de laadtijden anno 2017 erg lang zijn en dat de servers nog niet stabiel zijn. Maar dat is een standaard CoD release probleem.
[YouTube: https://youtu.be/woxAMW1kyhY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
Pykow schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:52:
Als battlefield veteraan heb ik even mijn eerste indruk online gezet.
Ik ben best wel positief over de game, hoewel de laadtijden anno 2017 erg lang zijn en dat de servers nog niet stabiel zijn. Maar dat is een standaard CoD release probleem.
[video]
Bedankt voor het filmpje. Ziet er leuk uit. Inderdaad zijn de killstreaks zo te zien erg hinderlijk. Hoe zit het met perks? Bestaat dat weer? Dead Silence, Martydome enzovoorts...

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:58
Iemand had het hier over het aantal spelers op de pc. Ik ben eens gaan vergelijken met de andere Call of Duty spellen, wat die als all-time peak hadden:

Modern Warfare 2: 11K
Black Ops: 7K
World at War: 4K
Modern Warfare 3: 6K
Modern Warfare Remastered: 6K
Infinite Warfare: 15K
World War 2: 45K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
vinom schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:39:
Iemand had het hier over het aantal spelers op de pc. Ik ben eens gaan vergelijken met de andere Call of Duty spellen, wat die als all-time peak hadden:

Momenteel 35k en dat is netjes.
Je moet het niet vergelijken met PUBG, want ik geloof die cijfers gewoon niet.
Want hoe kan een game die zo vol met bugs zitten meer dan 2.3 miljoen actieve gebruikers hebben.
Daar moeten bots of iets anders in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
vinom schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:39:

Ik wil niet de wijsneus uithangen, maar heb je een source? Want bij Black Ops 2 stonden het aantal spelers in de Main Menu erbij en daar heb ik dikwijls 30k+ (PC) zien staan. Dus zeker een aantal titels vind ik erg laag qua aantal spelers op een all-time peak, zeker gezien de flater van IW vorig jaar met 15k, kan me niet voorstellen dat die game meer spelers had dan een MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
@w00tstok
http://steamcharts.com/app/476620
Rechtsboven kan je zoeken op de andere titels. Ik verbaasde mij overigens ook over het laag aantal spelers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• w00tstok
vinom schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:05:
@w00tstok
http://steamcharts.com/app/476620
Rechtsboven kan je zoeken op de andere titels. Ik verbaasde mij overigens ook over het laag aantal spelers.
Steam Charts begonnen in Juli 2012, toen was MW2 al bijna 2 jaar oud. Black Ops 2 had 70K als alltime peak ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:47:
[...]

Momenteel 35k en dat is netjes.
Mwah, dat is vergelijkbaar met Battlefield 1 ruim een jaar na release. Mag hopen dat het nog drukker gaat worden.
Want hoe kan een game die zo vol met bugs zitten meer dan 2.3 miljoen actieve gebruikers hebben.
De gameplay is gewoon ijzersterk. Zelfs in Europa meer concurrent spelers dan Call of Duty en Battlefield 1 wereldwijd samen.

Gamers hebben geen zin meer in tientallen gamemodes, vage perks en potjes die altijd hetzelfde zijn. Gewoon een enkele gamemode die qua gameplay en spanning erg goed in elkaar steekt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Aantal spelers zal ook laag blijven als je niet eens online kan komen.
Ik kom momenteel gewoon niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er mij soms iemand me zeggen wat ik moet doen bij singleplayer compain bij de eerste missie saving the bunkers hoe ik die soldaat met de bajonet van mij krijg ?
de letter F komt op mijn scherm maar als ik daar op druk gebeurd er niks en steekt hij mij dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
My guess: F meerdere keren achter elkaar indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

We komen totaal niet in games met onze clan. We vinden slechts 1 game bij TDM, maar die kunnen we niet connecten. Online services hangt ook.

Site van Activision geeft geen probleem qua servers:
https://support.activisio...l+of+Duty%3A+Black+Ops+II

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Ik kan niet online connecten, meer mensen die hier last van hebben?

Als dit zo door gaat, ga ik mijn geld terugvragen via steam. Krijg ik het bedrag dan terug op mijn paypal? Heb niet eens 1 potje kunnen spelen en het begint al weer met server problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigdaddy1993 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:20:
Geen idee, je leest er niks over....

/sarcasmode off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voluptas85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:47
Al jaren geen COD meer gespeeld, maar deze lijkt mij dan wel weer leuk. Weet iemand toevallig hoe ik het meest voordelig een key kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Prijzen liggen nu rond de €43,-. Paar maanden geleden rond de €32,-. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat ze gaan zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff 2 dagen prima gespeeld. zegt steam dat die de TICH GB opnieuw moet installeren. terwijl de game gewoon geïnstalleerd is. WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-09 02:42

cptbuttlick

Team green

bigdaddy1993 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:20:

Als dit zo door gaat, ga ik mijn geld terugvragen via steam. Krijg ik het bedrag dan terug op mijn paypal? Heb niet eens 1 potje kunnen spelen en het begint al weer met server problemen
Het spel heeft momenteel nu 43.000 players online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Ik vind het spel tot zo ver wel oke, al moet ik zeggen dat de War modus erg snel verveeld met maar 3 maps. Ze moeten in Domination, TDM, etc. echt wat aan de spawns doen want die zijn echt verschrikkelijk om gek van te worden. Ook zijn de servers nog erg instabiel, soms lukt het wel om een paar potjes lag vrij te spelen maar het komt te vaak voor dat de sessie down gaat of dat er lag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Pykow schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:47:
[...]

1 land: China. PUBG is in China immens populair. Meestal lopen games daar via een Chinese partner en zitten Chinesen dus zelden op Steam. In het geval van PUBG is dit niet zo of anders (ken de exacte details niet) en dan heb je zulke cijfers.

Als je de Chinese DotA 2 en CS:GO spelers op Steam zou hebben zitten die games ook over de miljoenen. ;) CS:GO had de afgelopen maand bijna 12 miljoen unieke spelers online, om maar een voorbeeld te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Sinds gisteren aan het spelen en vermaak mij wel met dit spel. Lekker simpel een potje knallen zonder al te veel diepgang, speel daarom vooral TDM. Helaas spelen al mijn vrienden het op een console, want door met bekende te spelen maakt het een spel toch net wat leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:14
Toch wel de beste cod sinds jaren, vind het geluid echt wel lekker klinken vooral het laag.

Geen problemen gehad tot nu toe en het draait als een malle en de muis-feel is ook dik in orde wat bij de beta nog wel een beetje vreemd aanvoelde. De graphics vind ik echt minder belangrijk, het gaat me echt om de gameplay.

Ik ben nog geen hackers of cheaters tegen-gekomen, hopen dat het zo blijft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 22:17
YouTube: Call of Duty WWII Review - Worthabuy?

De review van "is it worth a buy" is online.
Zombie mode schijnt wel goed te zijn das toch al iets voor je +40 euro. :+

[ Voor 21% gewijzigd door MaXeRs op 05-11-2017 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-09 19:38
Speel dit weekend alleen maar nazi zombies op ps4 van een maat. Moet zeggen, eindelijk weer een leuke zombiemode. Vermaak me dr echt mee!
Rest vd game nog niet getest.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Was van plan om vandaag de game te kopen.
Maar zag op Steam vele negatieve reacties dat ik het toch maar uitstel.

Wat vinden jullie van de prijs / kwaliteit verhouding ?

(Ben persoonlijk bang dat het teveel ga vergelijken met "Modern Warfare" wat ik een hele goeie shooter vond zonder gekkigheid er bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

88Gamer88 schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:49:
Maar zag op Steam vele negatieve reacties dat ik het toch maar uitstel.
Steam reacties zijn nou niet echt bepaald betrouwbaar.

Als een ventje z'n spel niet aan de praat krijgt door een eigen fout dan word het spel al helemaal afgekraakt.
Een week later lukt het wel en dan wordt het weer de hemel in geprezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik vind deze CoD, ook echt wel één van de beste sinds lange tijd en ik kijk tegenwoordig bij populaire spellen al helemaal niet meer naar steam reviews en vooral CoD. Hierbij is het vaak meer cool om te haten op CoD dan daadwerkelijk iets nuttigs toe te voegen. Ik zag ook dat veel mensen op steam hun review hebben gebaseerd op de beta die ze toen der tijd hebben gespeeld(iig zo lijkt het er op gebaseerd op hun feedback).

Vooral de PC versie is dit jaar zoveel beter dan IW en MWR. Black Ops 3 was ook goed en daarvoor had je Advanced Warfare en die was ook best wel slecht op de PC.

[ Voor 16% gewijzigd door falcon123 op 05-11-2017 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Wat is WAR toch een verschikkelijk slecht uitgevoerde gamemode in CoD.
Je moet een brug bouwen midden in het open veld.
Dat is gewoon bijna niet te doen.

Sterker nog ik snapte er geen hol van, ik lag tegen de brug aan en de brug werdt niet gebouwd.
ook zag ik geen toets (of niet duidelijk genoeg) op mijn scherm, wat ik zou in moeten drukken.

Toen ik moest verdedigen ging het helemaal mis.
Genoeg kills, maar zodra ik dood was verloren we de objectives.
Te weinig man ? of te veel last van snipers die je in one hit neer kunnen halen (Wat totaal nergens op slaat in zo'n gamemode)

Voor mij geen WAR gamemode meer, alleen als ik een contract moet vrijspelen.
Maar vrijwillig never nooit meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 05-11-2017 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Pykow schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:45:
Wat is WAR toch een verschikkelijk slecht uitgevoerde gamemode in CoD.
Je moet een brug bouwen midden in het open veld.
Dat is gewoon bijna niet te doen.

Sterker nog ik snapte er geen hol van, ik lag tegen de brug aan en de brug werdt niet gebouwd.
ook zag ik geen toets (of niet duidelijk genoeg) op mijn scherm, wat ik zou in moeten drukken.

Toen ik moest verdedigen ging het helemaal mis.
Genoeg kills, maar zodra ik dood was verloren we de objectives.
Te weinig man ? of te veel last van snipers die je in one hit neer kunnen halen (Wat totaal nergens op slaat in zo'n gamemode)
Werkt prima, alleen je team moet wel samenwerken om dingen te doen, als dat niet gebeurt of niemand weet wat er gedaan moet worden, dan zal het wss niet zo lekker gaan.

Die brug moet je gewoon goed smoken en een aantal snipers hebben die de MG mensen en enemy snipers dood terwijl de rest van het team de brug aan het bouwen is terwijl de smoke er ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
falcon123 schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:49:
[...]

Werkt prima, alleen je team moet wel samenwerken om dingen te doen, als dat niet gebeurt of niemand weet wat er gedaan moet worden, dan zal het wss niet zo lekker gaan.

Die brug moet je gewoon goed smoken en een aantal snipers hebben die de MG mensen en enemy snipers dood terwijl de rest van het team de brug aan het bouwen is terwijl de smoke er ligt. :)
misschien dat ik dus 3 potjes had met russische kinderen die niet kunnen richten ;)
Moet het gewoon nog een kans geven, denk ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Pykow schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:52:
[...]

misschien dat ik dus 3 potjes had met russische kinderen die niet kunnen richten ;)
Moet het gewoon nog een kans geven, denk ik dan maar.
Ja, ik had vergelijkbare ervaring bij de d-day map in war mode om van het strand af te komen. Vergelijkbare situatie zorg dat je smokes en voldoende dekking zoekt en zelf sniped of snipers in je team hebt die de MG's en dergelijke neer schiet en geleidelijk steeds meer het strand op lopen :P

Ik vind die 1vs1 mode bij headquarters ook wel cool gedaan, op gegeven moment won ik een aantal potjes achter elkaar en werd ik even later alweer hacker genoemd :O :X Simpelweg alleen omdat ik beter was

[ Voor 18% gewijzigd door falcon123 op 05-11-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Weet iemand een oplossing voor het volgende?
Elke keer als ik de game opnieuw start is de FOV weer op 65 gezet.
Ik pas 'm dan weer aan naar het maximale en dat werkt.
Maar na een herstart van de game staat het weer op 65 ... :S

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
joskuiper schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:17:
Weet iemand een oplossing voor het volgende?
Elke keer als ik de game opnieuw start is de FOV weer op 65 gezet.
Ik pas 'm dan weer aan naar het maximale en dat werkt.
Maar na een herstart van de game staat het weer op 65 ... :S
Als je geen instellingen meer wilt wijzigen, dan zou je kunnen proberen om user_config_mp bestand in
Steam\steamapps\common\Call of Duty WWII\players2
op read only te zetten, dan zou die in ieder geval niet meer van waarde moeten wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Online Services ligt plat :(
Kan dus geen MP spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door Roodey op 05-11-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013