Je kan ook gewoon even de website doorlezen, daar staat het ook beschreven. Wat mij het meeste aanspreekt en waar ik potentie in zie, is dat DMarket het eerste multi cross platform is om te handelen in assets in games.walletje-w schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:48:
[...]
En naar welke potentie kijk je dan als ik vragen mag? Dat zou het ook wat interessanter maken voor de rest van de lezers. Ik neem aan dat je je geld niet zomaar weg gooit dus blijkbaar ben je tot een interessante conclusie gekomen en die wil je met ons delen, maar ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat je nu precies probeert te communiceren.
Alles overgezet van kraken naar bittrex. Wat ik wel lastig vind aan bittrex is dat ik mijn crypto's niet kan verkopen tegen fiat. Nu kan ik alleen crypto's vast houden die mogelijk in waarde kunnen dalen. Hoe doen jullie dat?..
Gebruik maken van USDT, onderste categorie op de markt pagina.MindCtrller schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 00:14:
Alles overgezet van kraken naar bittrex. Wat ik wel lastig vind aan bittrex is dat ik mijn crypto's niet kan verkopen tegen fiat. Nu kan ik alleen crypto's vast houden die mogelijk in waarde kunnen dalen. Hoe doen jullie dat?..
Die houdt de prijs van de dollar aan
en dat is nou het hele punt?Mathadon schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:51:
[...]
Je kan ook gewoon even de website doorlezen, daar staat het ook beschreven. Wat mij het meeste aanspreekt en waar ik potentie in zie, is dat DMarket het eerste multi cross platform is om te handelen in assets in games.
Waarom zou je crossplatform assets willen traden?
Als ik CSGO niet speel wil ik geen skin hebben twv 100 euro. En als iemand het wel wil en als een investering gaat beschouwen. Dan zijn game assests het laatste waar ik zou gaan in investeren.
maar goed. Dat is mijn mening.
Ik heb maar in 1 ICO geinvesteerd de laatste tijd. En dat is in Salt
[ Voor 7% gewijzigd door SonyEricsson op 20-08-2017 00:51 ]
En waarom is asfalt veelbelovend? Nu ook benieuwd naar je onderbouwingSonyEricsson schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 00:50:
[...]
en dat is nou het hele punt?
Waarom zou je crossplatform assets willen traden?
Als ik CSGO niet speel wil ik geen skin hebben twv 100 euro. En als iemand het wel wil en als een investering gaat beschouwen. Dan zijn game assests het laatste waar ik zou gaan in investeren.
maar goed. Dat is mijn mening.
Ik heb maar in 1 ICO geinvesteerd de laatste tijd. En dat is in Salt
Soort zoekt soortD-Ed schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 01:05:
[...]
En waarom is asfalt veelbelovend? Nu ook benieuwd naar je onderbouwing
Salt Lending.D-Ed schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 01:05:
[...]
En waarom is asfalt veelbelovend? Nu ook benieuwd naar je onderbouwing
Probleem tackelen waar cryptobeleggers mee zit (geen daytraders, maar long investors)
Salt is een leen platform waar je crypto als deposit parkeerd.
voorbeeld
Wil je 100k lenen. Dan dien je 125k aan crypto te parkeren.
Wil je lenen tegen een lagere rente dan normaal, dan kan je 200k or zelfs meer parkeren.
Stijgt de waarde van je crypto. Goed nieuws voor jou.
Daalt de waarde van je crypto met bv 25%, dan dien je je crypto aan te vullen.
Voordeel is dat cryptobeleggers tegen een relatieve lage rente toch over fiat kunnen beschikken.
bv. Je hebt geld nodig, maar al je geld zit in crypto. Dan biedt dit natuurlijk een hele mooie uitkomst.
Je hebt cash, bij koersstijging heb je je crypto.
Nu moet je bv je crypto op een exchange verkopen om aan fiat te komen. Dat probleem heb je met salt niet meer.
overigens is het nu niet meer aantrekkelijk om in salt te stappen.
Ze hebben alle tiers die winstgevend kunnen zijn al verkocht.
van 0.25ct per token tot $5 per token.
Ze zitten nu op $7,50 en dat is maar 2,50 onder de $10 retail.
[ Voor 10% gewijzigd door SonyEricsson op 20-08-2017 01:15 ]
Thx! Ben niet van plan hierin te investeren maar snap wél dat jij dat hebt gedaanSonyEricsson schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 01:13:
[...]
Salt Lending.
Probleem tackelen waar cryptobeleggers mee zit (geen daytraders, maar long investors)
voorbeeld
Wil je lenen tegen een lagere rente dan normaal, dan kan je 200k or zelfs meer parkeren.
Voordeel is dat cryptobeleggers tegen een relatieve lage rente toch over fiat kunnen beschikken.
bv. Je hebt geld nodig, maar al je geld zit in crypto. Dan biedt dit natuurlijk een hele mooie uitkomst.
Nu moet je bv je crypto op een exchange verkopen om aan fiat te komen. Dat probleem heb je met salt niet meer.
Ok en wat nu als de waarde van je crypto's dalen, en je ze dus aan moet vullen, maar dat kun je niet? Dan vervalt je lening en moet je die terugbetalen? Terwijl je je lening wel netjes betaalt? Eigenlijk moet je dan dus, in ruil voor die lagere rente waarschijnlijk, zorgen dat je 2 zaken op peil houdt.SonyEricsson schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 01:13:
[...]
Salt Lending.
voorbeeld
Het werkt net zoals een margin call.FireFox1980 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 01:37:
[...]
Ok en wat nu als de waarde van je crypto's dalen, en je ze dus aan moet vullen, maar dat kun je niet? Dan vervalt je lening en moet je die terugbetalen? Terwijl je je lening wel netjes betaalt? Eigenlijk moet je dan dus, in ruil voor die lagere rente waarschijnlijk, zorgen dat je 2 zaken op peil houdt.
Als je het niet kan aanvullen, zullen je assets inderdaad verkocht worden om de lening te dekken.
Het is dus niet verstandig om 100% van je crypto erin te stoppen, maar bv 50%
en zeg nou zelf.
Wanneer is BTC (dat is nog meest stabiele coin) met 25% gedaald?
Heel veel keren vroeger, maar de BTC wordt steeds stabieler en minder volatiel.
Op bittrex is op bcc/usdt een interessante markt manupilator actief. Hij vult het orderbook aan de buykant constant automatisch aan met honderden orders van minimale grote (helft van een halve cent). Hierdoor kunnen de limitorders aan de sellkant nauwelijks naar beneden, want zijn bot is razendsnel en hij verkleint de spread tot minimale grootte.
Bovendien gaan andere serieuze limitorders met hem mee steeds omhoog en zetten een buywall neer die nauwelijks wijkt.
Hierdoor lijkt de koers stabiel en steeds terug omhoog te willen, waardoor anderen de koers daadwerkelijk verder pumpen met marketorders.
Zolang je serieuze limitorders aan de sellkant ervan kan weerhouden hun sells te verlagen hou je een hoop trailingbots en pariteitsbots tegen.
Bovendien gaan andere serieuze limitorders met hem mee steeds omhoog en zetten een buywall neer die nauwelijks wijkt.
Hierdoor lijkt de koers stabiel en steeds terug omhoog te willen, waardoor anderen de koers daadwerkelijk verder pumpen met marketorders.
Zolang je serieuze limitorders aan de sellkant ervan kan weerhouden hun sells te verlagen hou je een hoop trailingbots en pariteitsbots tegen.
[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 20-08-2017 03:52 ]
OMG oftwewel OmiseGO volg ik al een tijdje. Munt heeft opzich veel potentie. Ethereum founders staan erachter en Thaise ministerie van Finance steunen de munt.klepper6 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:26:
Iemand deze gezien?
[OMG] Palm Beach Research Group believes OMG may rise to over $700 per coin!
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2103044.0
Of fake news ?
Voor de zekerheid maar wat OMG ingekocht. Gaat vast stijgen.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Palm Beach Research Group klinkt alsof ze zondags bij Harry Mens aan tafel zitten in business classklepper6 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:26:
Iemand deze gezien?
[OMG] Palm Beach Research Group believes OMG may rise to over $700 per coin!
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2103044.0
Of fake news ?
Voor de zekerheid maar wat OMG ingekocht. Gaat vast stijgen.

Misschien kan iemand mij dit duidelijk maken: ik probeer te ontrafelen welke crypocurrences momenteel al op mondiale schaal gebruikt kunnen worden, dus ook door commerciele partijen, zoals winkels.
De grote showstopper daarin is het aantal transacties per seconde.
BTC deed 7 tr/sec, dit is na segwit verhoogd naar 14 tr/sec, maar als ik dat vergelijk met VISA. dan doet die makkelijk 12000 tr/sec.
Begrijp ik het goed dat de enige manier waarop BTC zo'n grote speler als VISA kan worden, is de implementatie van het secundaire lightning netwerk ( dankzij peer to peer in potentie miljoenen transacties per seconde ), waarbij alleen de wijzigingen aan de blockchain gecommit worden?
De grote showstopper daarin is het aantal transacties per seconde.
BTC deed 7 tr/sec, dit is na segwit verhoogd naar 14 tr/sec, maar als ik dat vergelijk met VISA. dan doet die makkelijk 12000 tr/sec.
Begrijp ik het goed dat de enige manier waarop BTC zo'n grote speler als VISA kan worden, is de implementatie van het secundaire lightning netwerk ( dankzij peer to peer in potentie miljoenen transacties per seconde ), waarbij alleen de wijzigingen aan de blockchain gecommit worden?
Ruudboek
Ik had het nog even open staan om me er later in te verdiepen. Het ziet er heel interessant uit. Enige vraag, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, is of er niet al bedrijven zijn die dezelfde toepassing hebben?Orangelights23 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:09:
Interessante ICO: Monetha. Goede white paper, goed team met een voormalig Paypal VP. ICO start op 31 augustus om 16.00.
https://www.monetha.io/
Toch maar BTC bijgekocht om alts te gaan handelen, de verleiding is te groot
Dit is weer zo'n ICO die op globale schaal payments wil gaan fasciliteren. Hoe willen ze dat gaan doen wetende dat ethereum max 20 transacties per seconde aan kan en VISA 12000 tr/sec nodig heeft?FireFox1980 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:00:
[...]
Ik had het nog even open staan om me er later in te verdiepen. Het ziet er heel interessant uit. Enige vraag, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, is of er niet al bedrijven zijn die dezelfde toepassing hebben?
Dat gaat toch nooit werken?
Ruudboek
Ah in de FAQ van Monetha staat al dat ze daar ook onzeker over zijn, dit is allemaal toekomstmuziek:RuudBoek schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:08:
[...]
Dit is weer zo'n ICO die op globale schaal payments wil gaan fasciliteren. Hoe willen ze dat gaan doen wetende dat ethereum max 20 transacties per seconde aan kan en VISA 12000 tr/sec nodig heeft?
Dat gaat toch nooit werken?
How do you plan to deal with scalability and latency issues present in Ethereum, as well as rising fee prices?
We acknowledge the fact that Ethereum at the moment is not as scalable as it should be. But as you probably know, the switch to Casper is coming. Switching to Casper will (probably) result in more transactions per second on the Ethereum network. The algorithm also accommodates faster block times compared to using the proof-of-work algorithm currently in place. This will also have an impact on the network’s gas prices, which will increase and decrease based on how much the network’s validators can handle comfortably. At the same time, state channel allows to put more transactions into one block, resulting in decrease of cost per transaction. If Casper and State Channel works as it is promised to work, Ethereum should not face scalability issues. Which results in much cheaper and faster Peer-to-Peer transactions for merchants while utilising the blockchain technology. Which also results in scalable technology on which products such as Monetha can be build.
Even having all these facts above, we still have to acknowledge the fact that the biggest risk is Ethereum being able to deliver on Casper and State Channel technology, because payment gateway (as any other blockchain based companies) needs a scalable blockchain technology to make a real impact.
On the other hand, we should also mention, that Monetha is a blockchain agnostic solution, which basically means that we need a blockchain that has a smart contract capability and which is scalable to run our product. So, in case Ethereum will not able to solve the scalability issues (or even if it will), we will be able to migrate to other blockchains, for example Tezos, or any other blockchain that has solved scalability issues and has a smart contract capability.
To add a point, we think it is very important to start now (and as a result take more risks) in order to be able to take a pole position and be the first mover (as PayPal was in pioneering the online money transfers in the early 2000s) in creating a next generation payment processing solution combined with a decentralised trust and reputation for global commerce. If we start when all the scaling problems blockchain technology now faces are solved, it would be too late.
Ruudboek
misschien een n00b vraag, maar kan ik ergens bitcoin aankopen in het weekend?
Inderdaad wel interessant, uiteindelijk verslaat bijna niemand een index. Nadeel vind ik wel die 3% kosten en dat ze in de start-up fase al een PA to the CEO en een office manager aannemen:JPS schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:13:
[...]
Het enige dat ICONOMI op de site laat zien is het waardeverloop van de index (BLX, tot voor kort ICNX). Dat is zeker geen garantie of verwachting die ze proberen te wekken. Het zijn dus actuele waardes: gaat de index omlaag dan zie je dat gelijk natuurlijk. Garantie krijg je bij de bank, namelijk < 0,5% jaarrente![]()
De BLX index bestaat uit ongeveer 20 crypto's waardoor je natuurlijk een nivellerend effect krijgt, minder risico loopt en inderdaad geen gedoe hebt om zelf een portfolio te beheren, wallets hoeft te installeren etc. Het maakt de stap voor de gewone belegger naar cryptobeleggen een stuk kleiner. Omdat crypto's de komende jaren gezien waarschijnlijk wel een gemiddelde uptrend zullen hebben kun je op die trend makkelijk en redelijk veilig mee liften via het ICONOMI platform.
https://www.iconomi.net/about
[ Voor 26% gewijzigd door Katseviool op 20-08-2017 14:14 ]
Zeker weten een n00b vraag. Heb je de topicwaarschuwing niet gezien?stekki schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:45:
misschien een n00b vraag, maar kan ik ergens bitcoin aankopen in het weekend?
Edit: het is wat kortaf wellicht, excuses, maar met een paar minuten zoeken in de topicstart en een Google zoekopdracht heb je je antwoord.
[ Voor 21% gewijzigd door uNoTopia op 20-08-2017 14:40 ]
Ik heb dat pdf bestand gelezen waarin die analist o.a. ethereum 'goed' voorspeld heeft. En OMG kan in SE-Asia groot worden. Ik denk dat ik wel wat OMG shares ga halen. 700$ over enkele jaren lijkt me echter wel iets te voorbarig...Korkss schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 10:13:
[...]
OMG oftwewel OmiseGO volg ik al een tijdje. Munt heeft opzich veel potentie. Ethereum founders staan erachter en Thaise ministerie van Finance steunen de munt.
Ltrz,....
Inderdaad, heb het ook gelezen, daarna zelf wat van OMG gelezen, het idee erachter ziet er goed uit. Er zijn goede mensen bij betrokken. Maar 700 dollar... Mwoah. Eerst maar eens naar de 20 dollar.Steelo schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:49:
[...]
Ik heb dat pdf bestand gelezen waarin die analist o.a. ethereum 'goed' voorspeld heeft. En OMG kan in SE-Asia groot worden. Ik denk dat ik wel wat OMG shares ga halen. 700$ over enkele jaren lijkt me echter wel iets te voorbarig...
PSN/Steam: Xamsix
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Heb wat coins verspreid voor "de long term" OMG had ik al, NXT en STEEM bijgekocht. Kijken of mijn voorspellingen en van anderen gaan uitkomen.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Verwijderd
Ik gebruik nu de bittrex exchange alleen 1 ding snap ik niet helemaal.
Je moet dus met BTC bijvoorbeeld NEO kopen, maar wat als de BTC zakt?
als je bijvoorbeeld winst hebt gemaakt met je NEO, maar vervolgens zakt de bitcoin, dan heb je er toch niks aan?
Ik zag ook dat ze een market hebben met USD maar ik kan nergens vinden waar je BTC kan omzetten naar USD?
als je bijvoorbeeld winst hebt gemaakt met je NEO, maar vervolgens zakt de bitcoin, dan heb je er toch niks aan?
Ik zag ook dat ze een market hebben met USD maar ik kan nergens vinden waar je BTC kan omzetten naar USD?

Dat maakt niet uit toch.. als je NEO omzet naar BTC terwijl BTC is gezakt, krijg je toch gewoon meer BTC?!Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:36:
Ik gebruik nu de bittrex exchange alleen 1 ding snap ik niet helemaal.
Verwijderd
Ja dat wel maar als hij daarna zakt, dan word mijn BTC toch minder?Korkss schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:39:
[...]
Dat maakt niet uit toch.. als je NEO omzet naar BTC terwijl BTC is gezakt, krijg je toch gewoon meer BTC?!
En als BTC stijgt, dan stijgt de waarde van je NEO nog meer. Zo werkt het gewoon als je NEO koopt met bitcoinVerwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:41:
[...]
Ja dat wel maar als hij daarna zakt, dan word mijn BTC toch minder?
Ja 3% kosten vind ik ook wat aan de hoge kant. Het is ook maar 1 prijsstelling, geen staffels oid. Maar met het oog op mogelijke rendementen en een groot gemak voor een CryptoN00b wel gerechtvaardigd.Katseviool schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:47:
[...]
Inderdaad wel interessant, uiteindelijk verslaat bijna niemand een index. Nadeel vind ik wel die 3% kosten en dat ze in de start-up fase al een PA to the CEO en een office manager aannemen:
https://www.iconomi.net/about
Overigens is Iconomi al veel verder dan de startup fase vergeleken met de meeste blockchain companies. ICO is al weer een tijd geleden en er is doordacht product met een al functionerend verdienmodel. De meeste blockchain projecten zijn nog niet verder dan de tekentafel, gelikte website of hooguit een alpha testomgeving. Logisch dan ook dat er nu gewoon business functies aan de gang worden gezet.
[ Voor 5% gewijzigd door JPS op 20-08-2017 18:50 ]
En daarom is het fijn dat je NEO ook nog in kan wisselen voor ETH waardoor je i.i.g. nog een 'keuze' hebt.SkyField schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:43:
[...]
En als BTC stijgt, dan stijgt de waarde van je NEO nog meer. Zo werkt het gewoon als je NEO koopt met bitcoin
Ltrz,....
Haha, long term investment. Ik heb overigens ook nog wat CVC (Civic) gehaald omdat hun plan er wel oke uitziet en afgaande van de info op https://bitcointalk.org/index.php?topic=1942882.0Xamsix schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:14:
[...]
Inderdaad, heb het ook gelezen, daarna zelf wat van OMG gelezen, het idee erachter ziet er goed uit. Er zijn goede mensen bij betrokken. Maar 700 dollar... Mwoah. Eerst maar eens naar de 20 dollar.
Daar zie ik nog wel het 1 en ander gebeuren.
[ Voor 4% gewijzigd door Steelo op 20-08-2017 19:15 ]
Ltrz,....
Wat is er aan de hand met Lisk dan? Een nieuwtje wat ik heb gemist of een pump?
vraag ik me ook af.xminator schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 19:28:
Ook duidelijk te zien op Nicehash, de prijs om hashrate te huren is bijna verdubbeld sinds gisteren. Iedereen mined nu opeens bch omdat het winstgevender is dan btc. Zal straks wel weer omklappen zodra de difficulty van bch weer omhoog gaat.Tourniquet schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:31:
Nou, de nieuwe difficulty is duidelijk actief bij BCC. 28 blokken in het afgelopen uur.![]()
[afbeelding]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Yup, was handig om mijn BCH deposit lekker vlot door de 20 confirmations op Kraken te krijgen. Die difficulty zal binnen een paar dagen weer flink omhoog schieten, waarna de meer opportunistische miners afhaken en er later weer een correctie omlaag zal komen. En zo zal het nog wel een tijdje door oscilleren, tot er wat stabiliteit in de difficulty komt.Tourniquet schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:31:
Nou, de nieuwe difficulty is duidelijk actief bij BCC. 28 blokken in het afgelopen uur.![]()
[afbeelding]
Overigens heb ik, na bijna 3 weken vakantie, mijn Byteball en BCH airdrops kunnen dumpen. Byteball omgezet naar BTC en BCH is allemaal Euro's geworden. Na de recente stijging van BCH was dat te verleidelijk. Meteen de vakantie terugverdient. En de volgende. En de volgende
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een mining rig in een trapkast?
Daar is het lekker koel (sowieso is de hal veel koeler i.v.m. zonligging). Minpunt is dat het er soms wat vochtig kan zijn, maar misschien helpt een ventilatierooster in de deur nog. De 1e etage en zolder zijn hier altijd een stuk warmer, vandaar het idee.
Daar is het lekker koel (sowieso is de hal veel koeler i.v.m. zonligging). Minpunt is dat het er soms wat vochtig kan zijn, maar misschien helpt een ventilatierooster in de deur nog. De 1e etage en zolder zijn hier altijd een stuk warmer, vandaar het idee.
Verwijderd
OMG heb ik ook voor long term ..Korkss schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:13:
Heb wat coins verspreid voor "de long term" OMG had ik al, NXT en STEEM bijgekocht. Kijken of mijn voorspellingen en van anderen gaan uitkomen.
Net wat AdEx gekocht .. benieuwd wat die gaat doen !

Civic zat ik ook nog op te twijfelen.. misschien gooi ik die er ook nog bij.Steelo schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 19:14:
[...]
Haha, long term investment. Ik heb overigens ook nog wat CVC (Civic) gehaald omdat hun plan er wel oke uitziet en afgaande van de info op https://bitcointalk.org/index.php?topic=1942882.0
Ja wtf echtxminator schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 19:28:
[ Voor 19% gewijzigd door Korkss op 20-08-2017 21:12 ]
^^ Dat, en het is ook niet meer vochtigPilatuS schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:37:
[...]
Het blijft er dan alleen maar 15 minuten koel
Moet zelf nog een goede optie voor mijn 2 miners zien te vinden, voor de winter maanden geen probleem maar voor de echte warme zomer dagen moet ik misschien wel iets gaan zoeken.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
In de zomer is het volgens mij niet echt te doen, tenzij het in één of andere koele kelder is. Heb mijn rig nu zelf gewoon in de garage draaien met het raam op de tochtstand. Je merkt wel een verschil qua temperatuur, maar het is niet schrikbarend. In de winter zal het nog wel beter zijnThe-Source schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:25:
[...]
^^ Dat, en het is ook niet meer vochtig
Moet zelf nog een goede optie voor mijn 2 miners zien te vinden, voor de winter maanden geen probleem maar voor de echte warme zomer dagen moet ik misschien wel iets gaan zoeken.
Als de rigs compleet zijn gaat er continu 2KW er doorheen en dat zal toch grotendeels warmte worden.
Heb als het moet wel airco beschikbaar maar dat is slecht voor de winst
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Dat is dus 17.500 kW per jaar? Kost je ongeveer 17 eurocent per kWh dus globaal € 3.000 per jaar. Wat ga je minen, BCH?The-Source schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:53:
Als de rigs compleet zijn gaat er continu 2KW er doorheen en dat zal toch grotendeels warmte worden.
Gewoon energiezuinige afzzuigventilator is meer dan voldoende koeling voor in een schuur lijkt meThe-Source schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:53:
Ventilator hoog plaatsen, zorgen dat lucht laag naar binnen gezogen word, dan moet je makkelijk de 2kW bij kunnen houden.
Lisk is zo gestegen vanwege wallet problemen bij Bittrex, er kwam niks meer in of uit. Door het gelimiteerde aanbod is de prijs 'kunstmatig' gestuwd. Bij Polo krijg je een Lisk voor 1USD minder

Ik heb ook een garage maar die is vrij slecht geïsoleerd. In de winter heel koud, in de zomer heel warm. Dus dat schiet ook niet echt op. Tocht wel lekker door inderdaad, kan aan beide kanten iets open zetten. Maar dan nog een van de warmste vertrekken in huis.Dennahz schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:31:
[...]
In de zomer is het volgens mij niet echt te doen, tenzij het in één of andere koele kelder is. Heb mijn rig nu zelf gewoon in de garage draaien met het raam op de tochtstand. Je merkt wel een verschil qua temperatuur, maar het is niet schrikbarend. In de winter zal het nog wel beter zijn
Wat mine je zoal? Ben me er ook wat op in aan het lezen maar de juiste (instap) setups zijn nergens te krijgen. Ik huur mijn kantoor inclusief stroom dus wellicht eens met een (kleine) rig beginnenThe-Source schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:53:
Dit is maar een klein gedeelte van het verhaal. Lisk is voornamelijk gestegen door de ontwikkeling van Core 1.0 en aankomende "Rebranding" in September. Verwacht dat Lisk aankomend maand of 2 nog ruim boven de $5 zal uitkomen.neo_mkl schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:00:
Lisk is zo gestegen vanwege wallet problemen bij Bittrex, er kwam niks meer in of uit. Door het gelimiteerde aanbod is de prijs 'kunstmatig' gestuwd. Bij Polo krijg je een Lisk voor 1USD minder
Klik.
Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2D-Ed schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:28:
[...]
Wat mine je zoal? Ben me er ook wat op in aan het lezen maar de juiste (instap) setups zijn nergens te krijgen. Ik huur mijn kantoor inclusief stroom dus wellicht eens met een (kleine) rig beginnen
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Lang verwachte nieuwe website en logo Digibyte eindelijk gerealiseerd. Lijkt niet veel anders op het eerste gezicht.
https://digibyte.co/
https://digibyte.co/
[ Voor 9% gewijzigd door LALA op 21-08-2017 00:46 ]
Ik heb de Ledger Nano S besteld, iemand hier die deze ook gebruikt? Even een paar vragen daarover:
- Wat is jullie overweging geweest om voor de Ledger Nano S te gaan ipv bijv. de Trezor? Alleen de prijs? Het nadeel van de Ledger is namelijk wel dat het niet opensource is.
- In hoeverre is zo'n Ledger veilig? Ik bedoel: totdat ik de Ledger binnen heb, gebruik ik andere (web) wallets. Misschien is het wel zo dat mijn (private)keys al een keer zijn onderschept zonder dat ik het weet. In hoeverre is de Ledger dan nog veilig?
- I.v.m. vorige vraag: krijg je standaard nieuwe wallets bij de Ledger of kun je die aanmaken via de Ledger? Zo ja, dan heb je dus ook geen last van het vorige punt
Ben benieuwd naar de reacties. Ik wil als ik mijn Ledger heb straks zo veilig mogelijk mijn crypto's op gaan slaan, dus ben daar even goed over na aan het denken. Ga bijv. ook de nieuwe Mac van mijn vriendin gebruiken voor het benaderen van de wallet (dmv Ledger) en niet mijn oude Dell van 6 jaar oud. Daar zou ik me namelijk pas beter bij voelen als ik die eerst even formatteer en een frisse nieuwe installatie geef
- Wat is jullie overweging geweest om voor de Ledger Nano S te gaan ipv bijv. de Trezor? Alleen de prijs? Het nadeel van de Ledger is namelijk wel dat het niet opensource is.
- In hoeverre is zo'n Ledger veilig? Ik bedoel: totdat ik de Ledger binnen heb, gebruik ik andere (web) wallets. Misschien is het wel zo dat mijn (private)keys al een keer zijn onderschept zonder dat ik het weet. In hoeverre is de Ledger dan nog veilig?
- I.v.m. vorige vraag: krijg je standaard nieuwe wallets bij de Ledger of kun je die aanmaken via de Ledger? Zo ja, dan heb je dus ook geen last van het vorige punt
Ben benieuwd naar de reacties. Ik wil als ik mijn Ledger heb straks zo veilig mogelijk mijn crypto's op gaan slaan, dus ben daar even goed over na aan het denken. Ga bijv. ook de nieuwe Mac van mijn vriendin gebruiken voor het benaderen van de wallet (dmv Ledger) en niet mijn oude Dell van 6 jaar oud. Daar zou ik me namelijk pas beter bij voelen als ik die eerst even formatteer en een frisse nieuwe installatie geef
Wat is deze? Kraken die razendsnel werkt? Ik heb niet eens tijd meer om koffie te halen tussen schermen in! Lijkt er op dat ze opgeschaald zijn... of er is weinig tot geen traffic. Heb nog geen order geplaatst, maar hoop dat hun engine ook een stuk sneller werkt.
misschien omdat iedereen is weggelopen bij Kraken?
Of deed zoals ik: alles willen weghalen bij kraken, bitcoin adres toevoegen, confirmatiemail klrijgen, op de link klikken..... en dan merken dat er 2 links in die mail stonden, waarbij je klikte op de link: block account.
Ik kan er dus niet meer in, en nergens op de site uitleg om te deblokkeren. Dit wil je ook niet meemaken...
Of deed zoals ik: alles willen weghalen bij kraken, bitcoin adres toevoegen, confirmatiemail klrijgen, op de link klikken..... en dan merken dat er 2 links in die mail stonden, waarbij je klikte op de link: block account.
Ik kan er dus niet meer in, en nergens op de site uitleg om te deblokkeren. Dit wil je ook niet meemaken...
Ik heb de Ledger gekozen vanwege de form factor, je kan hem makkelijk meenemen aan je sleutelbos. Standaard krijg je een nieuwe seed, je kan ook een oude seed importeren, maar dat zou ik echt afraden. Je betaald dus wel wat fees om het naar de nieuwe adres over te maken, maar dat is wel zo veilig. Als je huidige seed onderschept is, was je balans overigens al leeg, so no worries daar. Het mooie van de Ledger is dat je dus gebruik kunt maken van iedere machine, omdat de private key en het signen van een transactie op de ledger gebeurd. Je hebt dus geen aparte offline machine nodig. De ledger is de offline machine.YinYang schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 06:43:
Ik heb de Ledger Nano S besteld, iemand hier die deze ook gebruikt? Even een paar vragen daarover:
Volgens mij een combi van een aantal zaken:yinx84 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 07:22:
Wat is deze? Kraken die razendsnel werkt? Ik heb niet eens tijd meer om koffie te halen tussen schermen in! Lijkt er op dat ze opgeschaald zijn... of er is weinig tot geen traffic. Heb nog geen order geplaatst, maar hoop dat hun engine ook een stuk sneller werkt.
- Ze hebben de problemen van afgelopen weekend verholpen.
- Een hoop mensen zijn vertrokken.
- Het is ochtend, dan is volgens mij altijd wat rustiger bij Kraken. 's Middags/Avonds is het merkbaar drukken.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
En de weekend dip voor Ethereum is weer voorbij. Harde stijging van 10%, terug naar 325$. Of is er meer aan de hand?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Weet iemand een android password manager app voor android die offline wachtwoorden opslaat en niet in de cloud ?
Wat is er met monero aan de hand. Die schiet opeens door de $70$90 heen waar deze eerder rond de 45~50 schommelde?
Niet dat 't erg is. Heb iets van 15 xmr
[ Voor 3% gewijzigd door 3dmaster op 21-08-2017 11:23 ]
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Schijnbaar komt hij eind van de week op een nieuwe exchange...3dmaster schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:42:
Wat is er met monero aan de hand. Die schiet opeens door de $70 heen waar deze eerder rond de 45~50 schommelde?
En er was gisteren een dev-meeting met wat nieuws (https://monerobase.com/wiki/DevMeeting_2017-08-20)
Ik weet overigens niet welke er nu meer bijdraagt aan de huidige koersexplosie
Ziet er goed uit inderdaad.
Wat ik ga doen is 2 databases aanmaken in Keepass.
1 voor alleen wachtwoorden voor websites.
en 1 aparte voor het crypto gedeelte.
Iemand nog tips hoe dan de Keepass masterpassword veilig aan KeepassDroid door te geven voor het open van de database ?
Een soort cold storage apparaat gebruiken daarvoor ? (Kan de Ledger Nano S dat ?)
Ubikey ?
Wat ik ga doen is 2 databases aanmaken in Keepass.
1 voor alleen wachtwoorden voor websites.
en 1 aparte voor het crypto gedeelte.
Iemand nog tips hoe dan de Keepass masterpassword veilig aan KeepassDroid door te geven voor het open van de database ?
Een soort cold storage apparaat gebruiken daarvoor ? (Kan de Ledger Nano S dat ?)
Ubikey ?
De Slack link uit de TL werkt niet meer, kan deze een update krijgen?
Monero knalt er even een lekker ongezonde 60% in in 45 minuten. Benieuwd of we over een paar uurtjes een gigadump zien.
EDIT:
Er worden redelijke aantallen ($1000,- per keer) gekocht tegen $99,99, terwijl de koers op $80,- staat. Er is in ieder geval iemand gek bezig. Er word ook verkocht tegen $104,-.
EDIT:
Er worden redelijke aantallen ($1000,- per keer) gekocht tegen $99,99, terwijl de koers op $80,- staat. Er is in ieder geval iemand gek bezig. Er word ook verkocht tegen $104,-.
[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 21-08-2017 11:05 ]
Trailing stop loss op -5% neergeknald voor de zekerheid... mooie test of de trade engine van Kraken het een beetje doetPWM schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:02:
Monero knalt er even een lekker ongezonde 60% in in 45 minuten. Benieuwd of we over een paar uurtjes een gigadump zien.
EDIT:
Dat mis ik echt zo hard op Bittrex... Trailing stop lossyinx84 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:07:
[...]
Trailing stop loss op -5% neergeknald voor de zekerheid... mooie test of de trade engine van Kraken het een beetje doet
Best wel eng om te zien hoe dat gaat. Er worden echt order van $20.000,- en hoger ingelegd tegen koers+25%. Degene die aan het klooien zijn, zijn mensen met diepe zakken.
Ik heb mijn winst maar even gepakt. 80% is meer dan prima.PWM schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:10:
Best wel eng om te zien hoe dat gaat. Er worden echt order van $20.000,- en hoger ingelegd tegen koers+25%. Degene die aan het klooien zijn, zijn mensen met diepe zakken.
PSN: DeNachtBaron
Verwijderd
Same here haha! Dat ging even snel zegRonnio G schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:16:
[...]
Ik heb mijn winst maar even gepakt. 80% is meer dan prima.

Hier ook. Eerste keer dat Kraken een beetje fatsoenlijk en tijdig m'n order heeft getriggerd. Verkocht @ 76,05 euroRonnio G schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:16:
[...]
Ik heb mijn winst maar even gepakt. 80% is meer dan prima.
Wbt de Monero....'had' ik maar vanochtend op $65 ingekocht
Op $88 dacht ik...,nu zal die wel op ath zijn...
Het bekende liedje...'had en als'
Heb wel mijn destijds op €260 ingekochte eth (80x) op €272 omgezet naar fiat en btc...wil toch weer niet getuigen zijn dat die naar de <240 zakt....
Is wel minder winst dan dat ik (in Mei) had gedacht te pakken met deze coin...maar is beter dan verlies.

Op $88 dacht ik...,nu zal die wel op ath zijn...

Het bekende liedje...'had en als'

Heb wel mijn destijds op €260 ingekochte eth (80x) op €272 omgezet naar fiat en btc...wil toch weer niet getuigen zijn dat die naar de <240 zakt....
Is wel minder winst dan dat ik (in Mei) had gedacht te pakken met deze coin...maar is beter dan verlies.
9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,
Dankje! Dus in principe zeg je ook dat ik de Ledger overal kan gebruiken, ookal is die pc/laptop besmet met malware/virussen? Oké, dat doe je dan niet, maar "in principe" kan het dus wel?DaCoTa schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 08:26:
[...]
Ik heb de Ledger gekozen vanwege de form factor, je kan hem makkelijk meenemen aan je sleutelbos. Standaard krijg je een nieuwe seed, je kan ook een oude seed importeren, maar dat zou ik echt afraden. Je betaald dus wel wat fees om het naar de nieuwe adres over te maken, maar dat is wel zo veilig. Als je huidige seed onderschept is, was je balans overigens al leeg, so no worries daar. Het mooie van de Ledger is dat je dus gebruik kunt maken van iedere machine, omdat de private key en het signen van een transactie op de ledger gebeurd. Je hebt dus geen aparte offline machine nodig. De ledger is de offline machine.
Verwijderd
Ik heb een vraag voor de tweakers die Hush minen, hoe verkopen jullie dit? Aangezien ze bij weinig exchanges listed zijn volgens coinmarketcap en het volume ook behoorlijk laag is.
Ja in principe kan dat.YinYang schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:13:
[...]
Dankje! Dus in principe zeg je ook dat ik de Ledger overal kan gebruiken, ookal is die pc/laptop besmet met malware/virussen? Oké, dat doe je dan niet, maar "in principe" kan het dus wel?
verzenden van Monero (XMR) gaat wel traag zeg.. uur geleden verstuurd van Kraken naar Bittrex (omdat de koers op Bittrex €30 hoger was), maar het is er nog niet...
Verwijderd
De koers van Monero stond al maanden muurvast tov fiat, deze stijging is dan ook heel welkom. Grootste reden zal zijn dat Bithumb 'm gaat toevoegen.
Hmm total supply 1,000,000,000. Dat is voor mij te hoog om in te stappen in ieder geval.Steelo schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 19:14:
[...]
Haha, long term investment. Ik heb overigens ook nog wat CVC (Civic) gehaald omdat hun plan er wel oke uitziet en afgaande van de info op https://bitcointalk.org/index.php?topic=1942882.0
PSN/Steam: Xamsix
Kraken is de laatste tijd telkens traag met transacties of slecht bereikbaar als een populaire coin snel stijgt of daalt.Pusherman_ schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:31:
verzenden van Monero (XMR) gaat wel traag zeg.. uur geleden verstuurd van Kraken naar Bittrex (omdat de koers op Bittrex €30 hoger was), maar het is er nog niet...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Oh Kraken, wat blijf je toch een vaag fenomeen...
De 'Volume executed' tab in het Order scherm komen gewoon niet overeen met wat je uiteindelijk in je wallet ontvangt... in mijn nadeel. Het gaat echt om een paar cijfers achter de komma, maar toch.
Wat ook niet klopt; ik weet 100% zeker dat mijn EUR saldo 0,00 was. Volgens het orderscherm verkoop ik iets voor 112,63 euro, maar er zit doodleuk 111,82 in m'n wallet.
Iets klopt er gewoon niet en het lijkt altijd in je nadeel te zijn... meer mensen die dit ervaren?
De 'Volume executed' tab in het Order scherm komen gewoon niet overeen met wat je uiteindelijk in je wallet ontvangt... in mijn nadeel. Het gaat echt om een paar cijfers achter de komma, maar toch.
Wat ook niet klopt; ik weet 100% zeker dat mijn EUR saldo 0,00 was. Volgens het orderscherm verkoop ik iets voor 112,63 euro, maar er zit doodleuk 111,82 in m'n wallet.
Iets klopt er gewoon niet en het lijkt altijd in je nadeel te zijn... meer mensen die dit ervaren?
ja, of onbekende fouten (rode balk)yinx84 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:06:
Vaak heeft t met een koerswijziging te maken.
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
Heeft dat niet met fees te maken die je betaalt voor elke trade?yinx84 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:06:
Nee, (nog) niet ervaren, maar ik ga er nu wel op letten. Ben ook een beetje klaar met Kraken. Het enige waar Kraken handig voor is, is voor de mogelijkheid tot SEPA transfer van en naar je bank.yinx84 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:06:
Dat zou kunnen, maar vaak klopt het ook wel in exact dezelfde situaties.Hoogie2004 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:09:
[...]
Heeft dat niet met fees te maken die je betaalt voor elke trade?
Kraken heeft een "Ledger" functie waarmee je een volledige geschiedenis van alle mutaties in je account kunt zien. Hier kun je achterhalen wat er precies is bijgekomen door verkoop, ingehouden vanwege fees, enz... Daarnaast geeft deze functie bij iedere stap aan wat het eindsaldo is, zodat je ook kunt checken wat je saldo was voor een bepaalde transactie.yinx84 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:10:
[...]
Dat zou kunnen, maar vaak klopt het ook wel in exact dezelfde situaties.
Duik hier eens in. Kom je er dan nog niet uit, post de relevante ledger entries dan eens hier in de thread.
Wie heeft er hier ervaring met de exchange van Poloniex? Ik heb eerder een account aangemaakt op Bitfinex en Bittrex, zonder al te veel informatie op te geven. Maar bij Poloniex vragen ze om je 'passport ID' en ik vind dat nogal ver gaan. Is het echt niet mogelijk om alleen met 2FA ingeschakeld en email verficatie op Poloniex met crypto te traden?
Dat zou zonder problemen moeten werken, echter heb je dan wel een limiet per dag. Ik weet niet met welke bedragen je wil handelen ?Larkinzzz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:45:
Wie heeft er hier ervaring met de exchange van Poloniex? Ik heb eerder een account aangemaakt op Bitfinex en Bittrex, zonder al te veel informatie op te geven. Maar bij Poloniex vragen ze om je 'passport ID' en ik vind dat nogal ver gaan. Is het echt niet mogelijk om alleen met 2FA ingeschakeld en email verficatie op Poloniex met crypto te traden?
Ik zou iedereen aanraden van Kraken weg te blijven...
Heb per ongeluk op de verkeerde link geklikt bij een bevestiginsmail om withdraw adres voor bitcoin toe te voegen. De éne link was om de accepteren, de andere om mijn account te blokkeren.
Er is wel nergens een optie om te deblokkeren.
Kan al 2 dagen niks meer doen... geen reactie van support. En mijn XMR staan daar ook gedikke
Heb per ongeluk op de verkeerde link geklikt bij een bevestiginsmail om withdraw adres voor bitcoin toe te voegen. De éne link was om de accepteren, de andere om mijn account te blokkeren.
Kan al 2 dagen niks meer doen... geen reactie van support. En mijn XMR staan daar ook gedikke
ik zou iedereen aanraden om goed te lezen voordat er links worden geopend. Het enige wat je op kraken kan aanmerken is de traagheid tijdens drukte. Maar verder doet de exchange wat die moet doen. Zeker ook omdat Kraken geavanceerde orders heeft.telenut schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:50:
Het gaat maar om kleine bedragen op dit moment, ik ben pas net weer begonnen met crypto nadat 2 jaar geleden mijn btc-e account was gehackt en toen was ik ermee gestopt.KraveN schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:46:
[...]
Dat zou zonder problemen moeten werken, echter heb je dan wel een limiet per dag. Ik weet niet met welke bedragen je wil handelen ?
Op dit moment staat er dit bij mijn account info op poloniex: http://i.imgur.com/dUMglib.png
Ik heb vanaf begin mei tier2 aangevraagd, maar heb nog steeds niet gekregen. Ik zal bij Polo wegblijven. Mijn munten zijn al voor 70% weggehaald, iedereen dag max. 2000USD is niet te doen zo.Larkinzzz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:45:
Volgende keer beter klikken. Kraken werkt heel goed voor fiat - BTC.telenut schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:50:
Tsja... Zelf op een verkeerde link klikken en dan Kraken de schuld geven dat gaat me wat ver. Dat ze niet reageren in het weekend lijkt me ook niet heel raar.telenut schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:50:
Ik reageer ook wel wat uit frustratieDefector schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:53:
[...]
ik zou iedereen aanraden om goed te lezen voordat er links worden geopend. Het enige wat je op kraken kan aanmerken is de traagheid tijdens drukte. Maar verder doet de exchange wat die moet doen. Zeker ook omdat Kraken geavanceerde orders heeft.
En als op een link klikken zo een effect heeft mocht daar wel eerst een melding komen in de zin van 'are you sure?'.
En als je het dan toch doet, info op hun support pagina om het ongedaan te maken. Nu lijkt het alsof dit niet eens mogelijk is.
Het doel van de blokkeer-link in die email is om in het geval dat je account is gekaapt, snel te kunnen handelen. Daar moeten dus niet allerlei extra stappen achter zitten. Op het moment dat je zo'n email onverwacht krijgt, dan zit er dus iemand in je account te prutsen en is het zaak om dat zo snel mogelijk te blokkeren. Ontgrendelen is op dat moment een bijzaak.telenut schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:59:
[...]
En als op een link klikken zo een effect heeft mocht daar wel eerst een melding komen in de zin van 'are you sure?'.
En als je het dan toch doet, info op hun support pagina om het ongedaan te maken. Nu lijkt het alsof dit niet eens mogelijk is.
Overigens is de email behoorlijk duidelijk:
Er staat erg duidelijk welke link je account blokkeert. En direct daarna staat er dat je voor het weer vrij geven een support request moet indienen.Hi,
A new withdrawal address has been added to your Kraken account.
Currency: XBT
Address description: <description>
As a security precaution, the withdrawal address cannot be used until it is
confirmed. If you are SURE this is correct, please confirm the address by clicking
the link below (otherwise it will be removed in one hour). The address only needs to
be confirmed one time (unless you remove it and add it back later).
CONFIRM ADDRESS:
https://www.kraken.com/withdrawal-approve?code=CODE
Review the request very carefully before confirming. We recommend you first login to
your account and double-check the address and other details.
Thanks for choosing Kraken Digital Asset Exchange
The Kraken Team
Note: If you DID NOT REQUEST this withdrawal, your account may be compromised and
you should do the following immediately:
1) LOCK YOUR ACCOUNT:
https://www.kraken.com/lock-account?code=CODE
(ONLY CLICK THIS IF YOU WANT TO LOCK YOUR ACCOUNT)
2) Submit a support request to securely unlock your account: https://support.kraken.com
The IP recorded for this action was: <IP>
[ Voor 4% gewijzigd door Rannasha op 21-08-2017 14:05 ]
Ik heb net geprobeerd uit te cashen bij litebit maar mijn transactie is nu al 2 uur bezig. Die gaat vervallen ben ik bang.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Verwijderd
Litebit is wel erg duur om uit te laten cashen... Vind ik zonde van het geld..3dmaster schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:12:
Ik heb net geprobeerd uit te cashen bij litebit maar mijn transactie is nu al 2 uur bezig. Die gaat vervallen ben ik bang.
Indien je snel wilt cashen is bitonic voordeliger dan litebit. Maar kraken en andere exchanges zijn inderdaad het goedkoopste als je geduld hebt.
Verwijderd
https://cointelegraph.com...oin-from-tomorrow-reports
Hier wordt gesuggereerd dat het lightning network sneller up-and-running is dan verwacht... zelfs ruim voor de hardfork in aanstaande november.
Ik snap alleen niet zo goed, mocht dit gerucht over lightning network waar zijn, wat de toegevoegde waarde van de blocksize increase in november dan nog is? De blocksize increase is er om meer transacties p/seconde te kunnen verrichten... dit is alleen een marginale oplossing. LN zorgt toch voor veel meer transacties p/seconde dan een blocksize increase, toch? Waarom dan nog een hardfork in november als het scalability issue al ruimschoots is opgelost?
Hier wordt gesuggereerd dat het lightning network sneller up-and-running is dan verwacht... zelfs ruim voor de hardfork in aanstaande november.
Ik snap alleen niet zo goed, mocht dit gerucht over lightning network waar zijn, wat de toegevoegde waarde van de blocksize increase in november dan nog is? De blocksize increase is er om meer transacties p/seconde te kunnen verrichten... dit is alleen een marginale oplossing. LN zorgt toch voor veel meer transacties p/seconde dan een blocksize increase, toch? Waarom dan nog een hardfork in november als het scalability issue al ruimschoots is opgelost?
De mail is inderdaad duidelijk, echter opende ik deze op mijn gsm, ik had hem ook verwacht, want ik deed een aanvraag. Maar een gsm heeft een touchscreen ... en dan scroll je door de mail en klik je plots die link in. Bam gedaan...Rannasha schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:04:
[...]
Het doel van de blokkeer-link in die email is om in het geval dat je account is gekaapt, snel te kunnen handelen. Daar moeten dus niet allerlei extra stappen achter zitten. Op het moment dat je zo'n email onverwacht krijgt, dan zit er dus iemand in je account te prutsen en is het zaak om dat zo snel mogelijk te blokkeren. Ontgrendelen is op dat moment een bijzaak.
Overigens is de email behoorlijk duidelijk:
[...]
Er staat erg duidelijk welke link je account blokkeert. En direct daarna staat er dat je voor het weer vrij geven een support request moet indienen.
Het blijft mijn eigen fout, maar de ondersteuning mag wat sneller. Ze verdienen genoeg aan mij ;-)
Ik heb volgens mij alleen ooit mijn naam opgegeven. Zojuist even gechecked en ik heb alleen level 1 verification. Mijn gegevens : Voornaam, achternaam en land. Wel een limiet van 2000$ per dag.Larkinzzz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:54:
[...]
Het gaat maar om kleine bedragen op dit moment, ik ben pas net weer begonnen met crypto nadat 2 jaar geleden mijn btc-e account was gehackt en toen was ik ermee gestopt.
Op dit moment staat er dit bij mijn account info op poloniex: http://i.imgur.com/dUMglib.png
Ik zie dit echter niet meer in de screenshot terugkomen. Ik weet wel dat ze de voorwaarden recent nog hebben aangepast. Wellicht is het een idee om alleen voornaam, achternaam en dan land in te vullen en vervolgens het form te versturen ? Of krijg je dan de melding dat je meer moet invullen ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om