[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.899 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thatanas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:30
marteltor schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:39:
[...]

Ok, en nu? Wat maakt het voor verschil voor gebruikers van de currency?
Wat nu gebeurt is het volgende:

1) BTC miners die op korte termijn winsten af gaan schakelen om naar het minen van BCC
2) Als teveel miners dit zouden doen, is het minen van blocks bij BTC bijna ondoenlijk
3) De difficulty zal zich dan met moeite aanpassen

Het worden spannende tijden. Ben benieuwd of miners massaal overstappen. Ik vermoed van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
Stijging vandaag van meer dan 50% in BCH is echt ongekend. Kan toch alleen maar in de cryptowereld. _/-\o_

Ik heb zitten slapen. Had wel een stijging verwacht maar niets gekocht.

[ Voor 25% gewijzigd door Cancun op 18-08-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
In principe is bitcoin cash een andere munt dan bitcoin toch? De twee zijn precies hetzelfde alleen kan het bitcoin cash netwerk sneller transacties verwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:26
Ondertussen staat de BCH al aan de €540 en blijft stijgen. Ik ga mij toch eens inlezen in wat kleinere munten en even weg blijven van BCH en BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-10 21:24

996

Valt wel op dat de koers van BTC en BCH samen zo rond de 4100 euro blijft hangen.
Op enig moment gister was het 3850 om 250 nu 3550 om 550....

Waarom BCH zoveel hoger wordt gewaardeerd? Langzaamaan meer minersfee? Meer toekomstbestendig qua techniek?

[ Voor 14% gewijzigd door 996 op 18-08-2017 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:48

UTADDICT

NERF

996 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:20:
Valt wel op dat de koers van BTC en BCH samen zo rond de 4100 euro blijft hangen.
Op enig moment gister was het 3850 om 250 nu 3550 om 550....

Waarom BCH zoveel hoger wordt gewaardeerd? Langzaamaan meer minersfee? Meer toekomstbestendig qua techniek?
2% meer profitable nu.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:27
Je bedoelt 15% neem ik aan.

https://cash.coin.dance/blocks

Hashrate en miners gaan gestaagd omhoog bij bch:
https://pool.viabtc.com/

Was vanmiddag nog 2050, nu >3100

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 00:28
ik heb een tijdje terug DNT gekocht op etherdelta. vandaag is het bericht gekomen dat Binance ook DNT gaat ondersteunen en wil ik mijn DNT alvast overmaken.
om DNT over te maken naar een andere exchange is er ETH nodig (minimaal 0.00175), helaas heb ik maar 0.001 ETH over dus kan de transfer niet plaatsvinden.

wat is de makkelijkste / goedkoopste manier om ETH op Etherdelta te krijgen zodat ik mijn DNT kan verplaatsen ? ik heb diverse alt op bittrex staan, maar dan betaal je ook weer een fee dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRos
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-07-2021
ronjon schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:57:
wat is de makkelijkste / goedkoopste manier om ETH op Etherdelta te krijgen zodat ik mijn DNT kan verplaatsen ? ik heb diverse alt op bittrex staan, maar dan betaal je ook weer een fee dacht ik
https://www.litebit.eu/nl/kopen/ethereum

Duur, maar wel eenvoudig.

[ Voor 28% gewijzigd door JeroenRos op 18-08-2017 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Nou leuke winst op BCH gemaakt, stopless gezet zodat indien het naar beneden dondert dat ik nog mijn winst kan pakken. Iedereen verwacht dat dit marktmanipulatie is, maar is dit niet gewoon een hogere koers omdat de mining verbeterd is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:27
RRCreations schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:17:
Nou leuke winst op BCH gemaakt, stopless gezet zodat indien het naar beneden dondert dat ik nog mijn winst kan pakken. Iedereen verwacht dat dit marktmanipulatie is, maar is dit niet gewoon een hogere koers omdat de mining verbeterd is?
Mining volgt de prijs, niet andersom.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neo gaat hard omlaag ! Tijd voor bij te kopen ?

Trouwens weer nieuws over NEO:

https://cointelegraph.com...under-of-chinese-ethereum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:31:

IOTA is ook flink aan het kelderen.. Mijn eerste week is erg interessant zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
D-Ed schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:38:
[...]

IOTA is ook flink aan het kelderen.. Mijn eerste week is erg interessant zo :/
Ik was zo stom om mijn IOTA die ik sinds juni ben het holden te verkopen op 58 cent -.- Had op de vorige ATH ingekocht en was blij dat me verlies weg was, maar dacht er niet over na dat het verder zou stijgen, rookie mistake |:(

Ben benieuwd of het weer terug keldert nu.

Denk dat ik mijn XPR maar eens ga verkopen, lijkt aardig dood.

[ Voor 11% gewijzigd door Meessen op 18-08-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meessen schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:42:
[...]

Ik was zo stom om mijn IOTA die ik sinds juni ben het holden te verkopen op 58 cent -.- Had op de vorige ATH ingekocht en was blij dat me verlies weg was, maar dacht er niet over na dat het verder zou stijgen, rookie mistake |:(

Ik daar straks nog ADX ingekocht ... ook even gehalveerd byna 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09 22:23
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:31:

Ben blij dat ik ze allemaal op 41 usd verkocht heb!

gaat nog wel naar de 30 denk ik.

www.covesting.io/?ref=12955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origin88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-01 18:15
Meessen schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:42:
[...]

Denk niet dat die helemaal terug keldert. IOTA was simpelweg te snel gestegen binnen een te korte tijd en ondergaat nu dus gewoon een correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Origin88 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:45:
[...]

Denk niet dat die helemaal terug keldert. IOTA was simpelweg te snel gestegen binnen een te korte tijd en ondergaat nu dus gewoon een correctie.
Hij heeft vanavond even op $0,77 gestaan.. Nu weer richting de $0,90 stijgen met ups en downs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origin88
  • Laatst online: 16-01 18:15
D-Ed schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:50:
[...]

Hij heeft vanavond even op $0,77 gestaan.. Nu weer richting de $0,90 stijgen met ups en downs
Dat zou mooi zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 18:46
Weer niet fraai wat hier gaande is! Doet me denken aan de weekend dips van vorige maand. Gelukkig zorgen DNT, FCT en ARK voor nog wat groen in m'n Blockfolio :)

Ik zie het wel... lekker holden. Geen zin in de stress van de dips proberen te bespelen. Vroeg of laat gaat al dat geld terugvloeien, dat is een ding wat zeker is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steelo
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Timberly2 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:45:
[...]

Die Chinezen worden helemaal gek zo lijkt. Binance natuurlijk wel een betere coin dan 0x (die zonder werkend product voledig overgewaardeerd is). Dus dat Binance stijgt, plus combinatie met gokgrage chinezen, dat was niet zo moeilijk. Volgens mij heb ik die coin ook wel genoemd in dit forum op 0,45 cent.
EDIT: Orderboek Binance is ook vrijwel leeg, met 30 BTC ben je op ~4$ per coin. Maakt ook sprongen van 10 cent nu _/-\o_

NEO Komt nog wel, bij ETH zag je dat het ook min of meer een getrapte raket was (10-->20-->50-->100+), heb geduld luidt het devies. Marktwaarde NEO 2mrd, prima om in stand te houden door Chinezen en de westerse markt. Heb nog niet het gevoel dat het overgewaardeerd is. Wacht maar eens tot de eerste ICO erop komen, kost even tijd. Tot die tijd GAS staken :)
ICO TRON ziet er interessant uit en de creator is een protege van jack ma, mr. aliexpress, en is founder van Clash of Kings. Ik denk dat het de BNB's en de NEO's een duw in de rug kan geven.
En ik lees net dat Binance de volgende coins gaat toevoegen;

OAX/ETH、DNT/ETH, MCO/ETH、ICN/ETH

[ Voor 4% gewijzigd door Steelo op 18-08-2017 22:26 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

Pas een hardfork achter de rug. Nu alweer rumoer om een mogelijke volgende fork die eraan komt.
Lees hier

Persoonlijk hoop ik dat of BTC of BCH toch de verbetering Segwit2x toe gaat passen, kan dat überhaupt?
Daarom houd ik sowieso beide coins in bezit. Volgens mij zijn de koersbewegingen namelijk complementair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Eindelijk een klein beetje beweging in de Ripple(XRP)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Origin88 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:45:
[...]

Dat geldt voor elke coin. Alles stijgt veel te hard inclusief de bitcoin. En alles hangt vast aan de koers van bitcoin. De strijd lijkt zich nu te verschuiven naar BCH vs BTC.
996 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:26:
Pas een hardfork achter de rug. Nu alweer rumoer om een mogelijke volgende fork die eraan komt.
Lees hier

Persoonlijk hoop ik dat of BTC of BCH toch de verbetering Segwit2x toe gaat passen, kan dat überhaupt?
Daarom houd ik sowieso beide coins in bezit. Volgens mij zijn de koersbewegingen namelijk complementair.
In principe is dit allang bekend. Al voordat de hardfork naar BCH en de activatie van segwit zou plaatsvinden. Daar staat de 2x namelijk voor in Segwit2x. Het is de bedoeling om bitcoin "up te graden" met eerst SegWit en daarna de uitbreiding van 1 MB naar 2 MB. Vandaar de 2x (twee stappen) in SegWit2X. SegWit is inmiddels gebeurt op 1 aug, nu de upgrade naar 2MB nog.

BCH zal nooit Segwit gaan toepassen. Dat was in eerste instantie het hele idee van de hardfork. Bij BCH is de blockgrootte al aangepast naar een dynamische (uit mijn hoofd) 8MB. Vandaar ook de hardfork. BCH heeft dus geen segwit en de blockgrootte is al 8MB. BTC heeft wel segwit en op dit moment een blockgrootte van 1MB.

Maar ik kan me voorstellen dat dit voor veel mensen onduidelijk is. Mede om dit soort zaken is imo de bitcoin nog lang niet klaar voor het grote publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBruinsma87
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
Ik hoop dat ik deze vraag hier mag stellen maar ik probeer al een tijdje Gekko Bot aan de praat te krijgen op m'n RPI3 servertje maar ik kan geen enkele data importeren of hem live krijgen voor paper trading.

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Met betrekking tot de Neo hype van de afgelopen dagen. Ik had me er nog niet echt in verdiept en ben wat gaan Googlen, erg weinig over te vinden eigenlijk wat dieper gaat dan "China!, ETH vervanger".
Uiteindelijk op deze blogpost uitgekomen die dieper ingaat op de doelen van Neo, wat het uniek maakt en wat de minder positieve punten zijn. https://hackernoon.com/is-neo-the-one-67799886b78f

TLDR: Neo is een serieus project dat de moeite heeft genomen om bestaande technologieën (blockchain & fiat) samen te voegen op een manier die redelijk snel haalbaar moet zijn. Het is geen revolutionair systeem, meer een tussenversie omdat het dus gebaseerd is op fiat en redelijk wat gecentraliseerde onderdelen in plaats van decentrale onderdelen.

Wat heeft dit voor invloed op de waarde van de munt? Zelf denk ik dat hij op de huidige prijs (0,0087BTC of 30 euro) overgewaardeerd is. Ze zijn nog niet zo ver qua ontwikkeling, hebben zelf 50% van de tokens in bezit, en de prijs is gigantisch gestegen zonder echt een reden behalve FOMO. Desalniettemin, kun je nog steeds goed verdienen met Neo omdat de markt zo gek reageert. Maar ik zou Neo dus niet als long term investment zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
walletje-w schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:34:
Met betrekking tot de Neo hype van de afgelopen dagen. Ik had me er nog niet echt in verdiept en ben wat gaan Googlen, erg weinig over te vinden eigenlijk wat dieper gaat dan "China!, ETH vervanger".
Uiteindelijk op deze blogpost uitgekomen die dieper ingaat op de doelen van Neo, wat het uniek maakt en wat de minder positieve punten zijn. https://hackernoon.com/is-neo-the-one-67799886b78f

TLDR: Neo is een serieus project dat de moeite heeft genomen om bestaande technologieën (blockchain & fiat) samen te voegen op een manier die redelijk snel haalbaar moet zijn. Het is geen revolutionair systeem, meer een tussenversie omdat het dus gebaseerd is op fiat en redelijk wat gecentraliseerde onderdelen in plaats van decentrale onderdelen.

Wat heeft dit voor invloed op de waarde van de munt? Zelf denk ik dat hij op de huidige prijs (0,0087BTC of 30 euro) overgewaardeerd is. Ze zijn nog niet zo ver qua ontwikkeling, hebben zelf 50% van de tokens in bezit, en de prijs is gigantisch gestegen zonder echt een reden behalve FOMO. Desalniettemin, kun je nog steeds goed verdienen met Neo omdat de markt zo gek reageert. Maar ik zou Neo dus niet als long term investment zien.
Omdat ze nog niet zo ver zijn in de ontwikkelingen zou je Neo juist als een long term investment kunnen zien. Het is maar net hoe je het bekijkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Nu online
Luuk schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:38:
[...]

Omdat ze nog niet zo ver zijn in de ontwikkelingen zou je Neo juist als een long term investment kunnen zien. Het is maar net hoe je het bekijkt :)
Haha, ja dan zou ik dat van 99% van alle ICO's kunnen zeggen :+ die vlieger gaat niet op natuurlijk. Ik zie het niet als een long term investment (5 tot 10 jaar) omdat de technologie dus niet revolutionair is. Ze beginnen met een platform wat vanaf het begin al problemen zal hebben, zoals de gecentraliseerde uitgifte van certificaten en de mogelijkheden voor fraude op de blockchain doordat gebruikers hun eigen smart contracts mogen ontwikkelen en draaien op een soort van side (private) chain. Ze benoemen in hun whitepaper wel dat dit in de toekomst opgelost gaat worden, maar het punt is dat je dan met legacy code zit die wel ondersteund moet blijven. Anders zouden veel mensen ineens hun contract verliezen? :? Maar tegen de tijd dat ze dit gaan aanpakken zijn er genoeg alternatieven die hetzelfde bieden, maar dan op een volledig gedecentraliseerde manier zonder de legacy waar omheen gewerkt moet worden. Nee ik zie dit dus echt als tussenstap(je).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Aan de hand van een borrel gesprek met een vriend van me gisteren eens gaan verdiepen in cryptocurrencies. Ik zou zelf best wel wat willen investeren voor de langere termijn (HODL), maar ik heb wat moeite met de richting daarvan.

Als ik voor een kleine altcoin ga, is het verschrikkelijk moeilijk om als leek te voorspellen wat de potentie hiervan is. Doe je meer actief traden, dan kan ik me voorstellen dat zo'n coin makkelijker te dealen is omdat je korte termijn values in de gaten houdt. In de OP lees ik wel advies op welke punten te beoordelen voor welke crypto te gaan kopen, maar zit je helemaal niet in de terminologie, dan is dat wel echt een zware kluif. Ik mis hier een beetje het stuk voor diegene die iets zoeken voor HODL, maar er verder niet helemaal in willen duiken. Wat zijn bijvoorbeeld wat handige tips om als leek een selectie te maken wat potentie heeft om een HODL optie te zijn?

Kies je voor een meer gevestigde coin, BTC of ETH bijvoorbeeld, is de prijs eigenlijk al zo hoog dat je er én niet veel van kan kopen, én je jezelf afvraagt of je niet gewoon dik te laat bent. Zijn zulke coins überhaupt wel zinvol voor een nieuwkomer die HODL zoekt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 18:32
Kaap schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 07:04:
Aan de hand van een borrel gesprek met een vriend van me gisteren eens gaan verdiepen in cryptocurrencies. Ik zou zelf best wel wat willen investeren voor de langere termijn (HODL), maar ik heb wat moeite met de richting daarvan.

Als ik voor een kleine altcoin ga, is het verschrikkelijk moeilijk om als leek te voorspellen wat de potentie hiervan is. Doe je meer actief traden, dan kan ik me voorstellen dat zo'n coin makkelijker te dealen is omdat je korte termijn values in de gaten houdt. In de OP lees ik wel advies op welke punten te beoordelen voor welke crypto te gaan kopen, maar zit je helemaal niet in de terminologie, dan is dat wel echt een zware kluif. Ik mis hier een beetje het stuk voor diegene die iets zoeken voor HODL, maar er verder niet helemaal in willen duiken. Wat zijn bijvoorbeeld wat handige tips om als leek een selectie te maken wat potentie heeft om een HODL optie te zijn?

Kies je voor een meer gevestigde coin, BTC of ETH bijvoorbeeld, is de prijs eigenlijk al zo hoog dat je er én niet veel van kan kopen, én je jezelf afvraagt of je niet gewoon dik te laat bent. Zijn zulke coins überhaupt wel zinvol voor een nieuwkomer die HODL zoekt?
Je kijkt naar percentages.
Net zoals je geen pennystocks moet kopen op de beurs als je er geen verstand van hebt.

Leuk een aandeel xxxx tech pharm voor 20ct maar ik heb toch liever alphabet/apple in mijn portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:19
Iedereen hier problemen met Kraken :?
Krijg continue timeouts en zit nu naar een lege grafiek/orderbook te kijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-10 20:09
ybos schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 08:13:
Ja, hier ook. Sell order gelukkig wel uitgevoerd vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

ybos schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 08:13:
Ja gisteren was kraken ook al instabiel. In een ticker app staat de teller ook vaak stil.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Kraken is echt brak. Ze zoeken nog ICT'ers

Engineering
Software Engineer - Crypto/Payments
San Francisco or RemoteEngineeringFull-time
Software Engineer - Crypto/Payments
BerlinEngineeringFull-time
Software Engineer - Frontend
Software Engineer - Mobile
Sr. Software Engineer - Frontend
VP, Engineering
San FranciscoEngineeringFull-time

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weet niet wat er nu aan de hand is met kraken maar mijn balances staan ineens allemaal op 0 :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 10:09
Klopt, ook bij mij. En withdraw/deposit is ook niet mogelijk, "Feature Disabled".

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik geraak niet meer ingelogd bij Kraken, Error 520 / 500. Trade lijkt wel te werken: https://trade.kraken.com/kraken/

[ Voor 35% gewijzigd door beyazz06 op 19-08-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

beyazz06 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:27:
Ik geraak niet meer ingelogd bij Kraken, Error 520 / 500. Trade lijkt wel te werken: https://trade.kraken.com/kraken/
Ik kom er ook niet meer in. Fijn ook dat ze communiceren dat en wat er iets aan de hand is. Het is de hele nacht al hommeles.

De API geeft nog wel antwoord, maar dat gaat ook niet van harte. Veel timeouts en andere errors.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 08:42:
Weet niet wat er nu aan de hand is met kraken maar mijn balances staan ineens allemaal op 0 :( :'(
Zal wel onderhoud zijn, fiat is gewoon zichtbaar. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

Mr_Ripple schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:35:
[...]

Zal wel onderhoud zijn, fiat is gewoon zichtbaar. ;)
Nou, dit is geen onderhoud meer hoor. De meest simpele API calls falen ook meer wel dan niet. Hun hele systeem lijkt onder extreem zware belasting te staan.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouge Baste
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:58
beyazz06 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:27:
Ik probeer ook al sinds gistermiddag enkele orders erdoor te krijgen, alles zonder succes. Nu hier ook dat zelfs inloggen niet meer werkt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindCtrller
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 12:45
Hier ook problemen met kraken. Zit sinds een week op kraken en vindt het maar slecht werken. Vaak heel traag en regelmatig errors. Ga maar eens kijken hoe bittrex werkt.

Heeft kraken voorheen wel goed gewerkt? Vindt de beta chart pagina wel fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

MindCtrller schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:46:
Hier ook problemen met kraken. Zit sinds een week op kraken en vindt het maar slecht werken. Vaak heel traag en regelmatig errors. Ga maar eens kijken hoe bittrex werkt.

Heeft kraken voorheen wel goed gewerkt? Vindt de beta chart pagina wel fijn werken.
Is die beta chart niet hetzelfde als https://www.tradingview.com/ :? Wordt door meerdere exchanges gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 11:50
Zojuist wat 0x (ZRX) aangeschaft. Die gaat knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MindCtrller schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:46:

Voor mij werkte kraken goed het is de laatste weken pas echt slecht geworden.
Het is de enigste exchange waar ik een groter bedrag op durfde te laten staan, schiet niet op kleine bedragen op andere exchanges te zetten in mijn geval.

Balance is weer terug hier ben nu alles om aan het zetten in euro om het daar weg te halen tot het weer normaal werkt

edit... En weer eruit kan nu niet eens meer inloggen

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 19-08-2017 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
Bitcoin cash begint serieus te worden. 3 miljard dollar aan volume in de afgelopen 24 uur. Iemand of een groep is hier honderden miljoenen aan het inslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filerijder
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-04 21:14
Ik krijg de melding "This invite link is no longer active." als ik de invite link in de warning van dit topic probeer te openen. Ligt dit aan mij of kan iemand deze link fixen?

Ik ben deze week begonnen met wat handelen in cryptocurrency en wil nu natuurlijk helemaal op de hoogte blijven en heb nog veel te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnio G
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 16:12
Kaap schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 07:04:

Misschien is het interessant om het door een ander te laten managen? Ik heb er geen ervaring mee, maar zover ik begrijp kan je op https://www.iconomi.net een beheerde index aan cryptocurrencies kopen. Ik zie het zelf als een soort ETF. Volgens mij was er laatst hier iemand die het voor z'n ouders had opgezet.

PSN: DeNachtBaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-10 04:58
walletje-w schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:50:
[...]

Haha, ja dan zou ik dat van 99% van alle ICO's kunnen zeggen :+ die vlieger gaat niet op natuurlijk. Ik zie het niet als een long term investment (5 tot 10 jaar) omdat de technologie dus niet revolutionair is. Ze beginnen met een platform wat vanaf het begin al problemen zal hebben, zoals de gecentraliseerde uitgifte van certificaten en de mogelijkheden voor fraude op de blockchain doordat gebruikers hun eigen smart contracts mogen ontwikkelen en draaien op een soort van side (private) chain. Ze benoemen in hun whitepaper wel dat dit in de toekomst opgelost gaat worden, maar het punt is dat je dan met legacy code zit die wel ondersteund moet blijven. Anders zouden veel mensen ineens hun contract verliezen? :? Maar tegen de tijd dat ze dit gaan aanpakken zijn er genoeg alternatieven die hetzelfde bieden, maar dan op een volledig gedecentraliseerde manier zonder de legacy waar omheen gewerkt moet worden. Nee ik zie dit dus echt als tussenstap(je).
geldt dit niet een beetje voor de gehele crypto markt, dat het een tussen stapje is?
in mijn ogen staat heel de crypto markt nog enorm in de kinderschoenen, wie zegt dat de huidige "gevestigde"top 3 (BTC/ETH/LTC) over enkele jaren nog enige betekenis hebben al die munten hebben zo wel hun problemen (gehad).
persoonlijk zie ik wel een toekomst voor cryptocurrencie maar of dat in zijn huidige vorm is....
momenteel wordt het naar mijn idee te veel gedreven door speculatie "buy the rumor/sell the news"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

beany schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:37:
[...]

Nou, dit is geen onderhoud meer hoor. De meest simpele API calls falen ook meer wel dan niet. Hun hele systeem lijkt onder extreem zware belasting te staan.
Het is ook altijd wat met die coins, is er geen roof dan is er wel weer iets anders.

Ook lekker als je net je coins wilt verkopen :O :|

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zou lekker verdienen zijn momenteel met BTC/EUR op kraken
https://multicharts.netli...AKEN:LTCEUR,KRAKEN:ETHEUR

gaat meerdere keren van 3400 naar 3600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Slux schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:07:
Zou lekker verdienen zijn momenteel met BTC/EUR op kraken
https://multicharts.netli...AKEN:LTCEUR,KRAKEN:ETHEUR

gaat meerdere keren van 3400 naar 3600
Moet kraken het wel doen.
Krijg alleen maar 502, 520 en 404 errors.
Het is wel vaker buggy, echter na 4x inloggen zit je er wel in.
Nu met geen mogelijkheid.
Ook het orderbook van kraken via blockfolio staat stil.
Vindt het niet een fijne gedachte..

Edit: het werkt nu gelukkig weer :X

[ Voor 3% gewijzigd door DJKroon op 19-08-2017 11:32 ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Laatst online: 11-10 06:27
Steelo schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:23:
[...]

ICO TRON ziet er interessant uit en de creator is een protege van jack ma, mr. aliexpress, en is founder van Clash of Kings. Ik denk dat het de BNB's en de NEO's een duw in de rug kan geven.
En ik lees net dat Binance de volgende coins gaat toevoegen;

OAX/ETH、DNT/ETH, MCO/ETH、ICN/ETH
Check, Binance is echt een verademing vergeleken bij Kraken als exchange. Van de grond af aan opgezet, snelheid voorop.

Ze voegen ook in hoog tempo nieuwe coins toe zoals je zegt. Ben nu Bytom (BTM) aan het inslaan, onbekend op dit moment nog, tevens flink gecorrigeerd vanaf ATH. Kan wel eens voor spektakel gaan zorgen. Qua waardering kun je hier nog makkelijk op vermenigvuldigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJKroon schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:14:
[...]

Moet kraken het wel doen.
Krijg alleen maar 502, 520 en 404 errors.
Het is wel vaker buggy, echter na 4x inloggen zit je er wel in.
Nu met geen mogelijkheid.
Ook het orderbook van kraken via blockfolio staat stil.
Vindt het niet een fijne gedachte..
Ik ben er net weer in gekukkig, gelijk mijn funds over zetten naar bittrex. Ben wel een beetje klaar met kraken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Timberly2 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:24:
[...]

Check, Binance is echt een verademing vergeleken bij Kraken als exchange. Van de grond af aan opgezet, snelheid voorop.
Ik heb toch liever een bank uit de EU dan 1 uit China of waar ze ook zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Nu online
ica1984 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:42:
[...]

geldt dit niet een beetje voor de gehele crypto markt, dat het een tussen stapje is?
in mijn ogen staat heel de crypto markt nog enorm in de kinderschoenen, wie zegt dat de huidige "gevestigde"top 3 (BTC/ETH/LTC) over enkele jaren nog enige betekenis hebben al die munten hebben zo wel hun problemen (gehad).
persoonlijk zie ik wel een toekomst voor cryptocurrencie maar of dat in zijn huidige vorm is....
momenteel wordt het naar mijn idee te veel gedreven door speculatie "buy the rumor/sell the news"
Ik heb het dan ook minder over crypto currency specifiek maar meer over de techniek die erachter zit, waarom de cryptocurrency nodig is. Als iets een geldelijke waarde heeft kan het gebruikt worden om een samenleving te sturen, dat is vaak hoe het gebruikt word binnen een whitepaper/proposal/concept/systeem/netwerk. Ik ben het met je eens dat er niets is wat garandeert dat de huidige top 3 over een aantal jaar nog relevant is. Daarom is het als je gaat HODL'n ook belangrijk om de markt wel een beetje in de gaten te houden. Stel dat heel de markt van BTC naar BCH gaat dan is het wel zinvol om dat door te hebben en je BTC in te wisselen, anders kun je inderdaad in 1 keer al je vermogen kwijt zijn.

Met betrekking tot het in 1 keer kwijt zijn. Tijdens de vorige bubbel van Bitcoin (en vooral de crash) waren er nog geen altcoins die gebruikt konden worden als veilige tussenplaats. Als Bitcoin straks crasht, wat verwachten jullie dan, trekt BTC de gehele altcoin markt mee naar beneden, want vertrouwen in cryptocurrency is gedaald, of gaan we straks zien dat de altcoins gigantisch toenemen in waarde omdat mensen daar nog wel vertrouwen in hebben? Zie we dus een loskoppeling van BTC en altcoins?

En als dat het geval is, dan zien we dat BTC niets meer waard is, qua techniek niet erg bijzonder meer is, stappen we dan ineens massaal over op een altcoin die veel meer potentie heeft qua onderliggende techniek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
  • Laatst online: 11-10 06:27
Slux schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Ik heb toch liever een bank uit de EU dan 1 uit China of waar ze ook zitten
Kraken is geen bank, dus je geld is daar ook niet gegarandeerd onder het deposito garantiestelsel. Tevens kan een westerse exchange net zo goed omvallen. Dat die uit China komt is dubieus, maar maakt het niet perse onbetrouwbaarder. Als daar bitcoins zouden verdwijnen dan vallen ze ook vanzelf om door negatieve publiciteit. Gokken met je geld doe je toch al als je hierin stapt, dat extra risico wat de exchange met zich meebrengt is te overzien als je je coins naar PC wallets stuurt na aanschaf.

Als pluspunt heeft Binance een van de grond af aan opgebouwd trading stelsel dat blijkbaar veel beter schaalt dan die van Kraken... Kraken is ook bezig met een nieuwe trading engine, maar dat zijn ze al een tijdje...

EDIT: P.S. Aanschaf Bytom op Binance is een feit :). En waarom 0x (exchange idee, geen werkend product) hoger staat dan Binance coin (goed werkende exchange en daadwerkelijk bestaand product) is mij ook een raadsel, normale waarderingen doen er totaal niet meer toe.

[ Voor 10% gewijzigd door Timberly2 op 19-08-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:49

Crusader

Arc Nature

walletje-w schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Met betrekking tot het in 1 keer kwijt zijn. Tijdens de vorige bubbel van Bitcoin (en vooral de crash) waren er nog geen altcoins die gebruikt konden worden als veilige tussenplaats. Als Bitcoin straks crasht, wat verwachten jullie dan ...
Als Bittrex gebruiker verkoop ik de boel dan naar USDT, dat lijkt mij dan de meest veilige optie. Altcoins vertrouw ik dan niet, verwacht dat die naar beneden worden meegezogen.

[ Voor 7% gewijzigd door Crusader op 19-08-2017 11:55 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Timberly2 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:45:
[...]

Kraken is geen bank, dus je geld is daar ook niet gegarandeerd onder het deposito garantiestelsel. Tevens kan een westerse exchange net zo goed omvallen. Dat die uit China komt is dubieus, maar maakt het niet perse onbetrouwbaarder. Als daar bitcoins zouden verdwijnen dan vallen ze ook vanzelf om door negatieve publiciteit. Gokken met je geld doe je toch al als je hierin stapt, dat extra risico wat de exchange met zich meebrengt is te overzien als je je coins naar PC wallets stuurt na aanschaf.

Als pluspunt heeft Binance een van de grond af aan opgebouwd trading stelsel dat blijkbaar veel beter schaalt dan die van Kraken... Kraken is ook bezig met een nieuwe trading engine, maar dat zijn ze al een tijdje...

P.S. Aanschaf Bytom op Binance is een feit :)
Dat snap dan kraken geen bank is, zij werken met een Duitse bank Fidor die onder BaFin toezicht staat en hun hoofdkantoor zit in de UK.
Geeft mij toch wat meer vertrouwen als mijn euries daarop staan

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 19-08-2017 11:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Crusader schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:54:
[...]Als Bittrex gebruiker verkoop ik de boel dan naar USDT, dat lijkt mij dan de meest veilige optie. Altcoins vertrouw ik dan niet, verwacht dat die naar beneden worden meegezogen.
Voordat je in USDT stapt wil je misschien dit artikel lezen en huiveren. Fake USDT scam is wellicht de oorzaak van de BTC surge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:49

Crusader

Arc Nature

Wortelstok schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:10:
[...]

Voordat je in USDT stapt wil je misschien dit artikel lezen en huiveren. Fake USDT scam is wellicht de oorzaak van de BTC surge.
Doordat Bitfinex z'n zaakjes niet op orde heeft dus.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Slux schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Dat snap dan kraken geen bank is, zij werken met een Duitse bank Fidor die onder BaFin toezicht staat en hun hoofdkantoor zit in de UK.
Geeft mij toch wat meer vertrouwen als mijn euries daarop staan
Vergeet niet dat je euro's in 'crypto curr.' zit en je eigenlijk op dat moment (tenzij je nog fiat geld er op hebt staan) geen enkele euro hebt totdat je wat in EU's omzet. (verkoopt) Als Kraken of een andere internet wallet exchange infinitely crasht/gehackt wordt, dan kan je waarschijnlijk toch fluiten naar je centjes...

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
stefan1988 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:59:
Bitcoin cash begint serieus te worden. 3 miljard dollar aan volume in de afgelopen 24 uur. Iemand of een groep is hier honderden miljoenen aan het inslaan
Is dat na te gaan in de blockchain? Gaat over de €700 nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Bitcoin Cash is zowat de enige die behoorlijk in de plus staat. Voor de rest (op een paar na) staat zowat de hele top 100 in de min...It's weekend dumping time...

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
filerijder schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:26:
[...]

Ik krijg de melding "This invite link is no longer active." als ik de invite link in de warning van dit topic probeer te openen. Ligt dit aan mij of kan iemand deze link fixen?

Ik ben deze week begonnen met wat handelen in cryptocurrency en wil nu natuurlijk helemaal op de hoogte blijven en heb nog veel te leren.
Hierbij de link waarmee het wel moet lukken.

de link werkt toch niet

@.oisyn Kan jij de topic warning hieronder even aanpassen met de nieuwe link?

[ Voor 13% gewijzigd door Ernemmer op 19-08-2017 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 14-10 04:38
Bij iconomi nu maar wat bitcoin gedropt en blx terug gekocht. Dat is alles wat je moet doen? Mensen hier die daar hun beloofde rendement hebben gehaald (ofja waar ze mee adverteren)

Ben benieuwd, mocht het werken dan ga ik waarschijnlijk wel schuiven en wil ik af van alle losse coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:23

orf

BCH doet toch wel een beetje pijn nu. Ik heb op 1 augustus direct 15 BCH verkocht voor €1.721.
Dat zou nu € 11.250 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik heb ze begin deze week ook ingeruild voor ETH op $300 :(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Steelo schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:44:
[...]

Vergeet niet dat je euro's in 'crypto curr.' zit en je eigenlijk op dat moment (tenzij je nog fiat geld er op hebt staan) geen enkele euro hebt totdat je wat in EU's omzet. (verkoopt) Als Kraken of een andere internet wallet exchange infinitely crasht/gehackt wordt, dan kan je waarschijnlijk toch fluiten naar je centjes...
Klopt ik doe alleen aan daytraden met fingers aan de knoppen en zit meer in de euro dan ik coins op kraken laat staan LT, ik heb wel wat kleine bedragen over de verschillende exchanges staan en wat op de nano ledger s maar het grootste bedrag waar ik mee handel staat bij kraken, Ik durf bedragen met meer dan 5 nullen niet in crypto curr op exchanges te laten staan dan alleen kraken waar ik snel handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Laatst online: 13-10 15:18
BCH stijgt nu wel echt behoorlijk hard! :D Toch even geluk dat ik gisteren wat heb ingekocht en toen het vanochtend begon te stijgen nog maar eens de gok genomen.
orf schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 14:03:
BCH doet toch wel een beetje pijn nu. Ik heb op 1 augustus direct 15 BCH verkocht voor €1.721.
Dat zou nu € 11.265 zijn.
:X Dat is inderdaad nogal zuur. Ik vermoed dat dit het nog wel blijft stijgen voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Ernemmer Is er geen permalink oid want ik word er een beetje moe van om elke maand die link te moeten updaten :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Laatst online: 30-09 18:45
Binnenkort NXT weer in de lift?
https://www.jelurida.com/ico

2 augustus was hoogste punt bij vorige Ignis ICO, toch maar wat ingeslagen om op 23 augustus weer te verkopen!
Of zou dat te makkelijk zijn?.. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Pingu007 op 19-08-2017 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

De verhouding tussen BTC, BCC en NEO is fantastisch om te zien. Zodra de BTC aantrekt, knalt de NEO de lucht in en de BCC gaat hard onderuit. Gaat de BTC weer rustig of snel omlaag knalt de BCC omhoog en daalt de NEO weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Crusader schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:19:
[...]

Doordat Bitfinex z'n zaakjes niet op orde heeft dus.
Nou ik zou het wat sterker uitdrukken. Het lijkt alsof er onbeperkt USDT bijgemaakt worden en dat daarmee de afgelopen week BTC is gekocht, dat de USDT dekking die beloofd wordt er simpelweg niet is. Er wordt wel gezegd dat je voor een USDT een dollar krijgt, maar daar is geen enkele garantie op als je in de voorwaarden kijkt, er is geen formele controle, en de koppeling met de (Taiwanese) bank bestaat ook niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wortelstok
Danny.G schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 14:05:
BCH stijgt nu wel echt behoorlijk hard! :D Toch even geluk dat ik gisteren wat heb ingekocht en toen het vanochtend begon te stijgen nog maar eens de gok genomen.
[...]
:X Dat is inderdaad nogal zuur. Ik vermoed dat dit het nog wel blijft stijgen voor nu.
Ik heb vanaf het begin BCC bijgekocht en net ook weer snel wat met XRP via Changelly.
Er zitten dikke "walvissen" achter de prijs hike. Ik vermoed (en speculeer) dat het mensen zijn die al lang (veel) bitcoins hebben en die het gebeuren met Segwit en Core helemaal niet vertrouwen. Dus mijn speculatie is dat ze niet uit zijn op een "ritje" maar strategisch hun stukken verzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:25
GBruinsma87 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:35:
Ik hoop dat ik deze vraag hier mag stellen maar ik probeer al een tijdje Gekko Bot aan de praat te krijgen op m'n RPI3 servertje maar ik kan geen enkele data importeren of hem live krijgen voor paper trading.

Iemand die hier ervaring mee heeft?
Ik gok dat je SQLite3 nog even handmatig moet installeren! Ik ben nu ook aan het spelen met Gekko, maar de resultaten die ik er tot nu toe uit krijg vallen best tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Danny.G schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 14:05:

[...]

Kijk het allemaal vanaf de zijlijn. Mijn BCH staat lekker naast mijn BTC
maar lijkt alsof de prijs keihard boven de $1000 is gepusht en dat iedereen een shitload aan sellorders heeft staan. Daalde weer net zo hard naar $ 820
Nu stabiliseert het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
SonyEricsson schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:09:
[...]

maar lijkt alsof de prijs keihard boven de $1000 is gepusht en dat iedereen een shitload aan sellorders heeft staan. Daalde weer net zo hard naar $ 820
0x (ZRX) doet het ook goed. Sinds vanochtend met 35% gestegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
SonyEricsson schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:09:
[...]

Zie het ook allemaal met verbazing, maar BTC + BHC = +/- 5000 dollar, hoe de verdeling is maakt me weinig uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filerijder
  • Laatst online: 01-04 21:14
Ernemmer schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:37:
[...]

Hierbij de link waarmee het wel moet lukken.

https://coin-talk-team.sl...DMxNDI1ODYtMGY3YWY5Y2E4Ng

@.oisyn Kan jij de topic warning hieronder even aanpassen met de nieuwe link?
Voor mij werkt deze link niet. Ik krijg de melding: "You’re already here! It looks like you’ve already accepted the invitation we sent to you." Als ik dan doorklik kan ik inloggen of een password reset aanvragen. Via de password reset krijg ik een mail met de volgende tekst: "You asked us to send you a password reset link for coin-talk-team.slack.com. It turns out the email address xxxxxx@xxxxxx.​xx doesn't have an account on that team yet."

Is het iemand anders misschien wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Laatst online: 11:09
filerijder schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:15:
[...]

Voor mij werkt deze link niet. Ik krijg de melding: "You’re already here! It looks like you’ve already accepted the invitation we sent to you." Als ik dan doorklik kan ik inloggen of een password reset aanvragen. Via de password reset krijg ik een mail met de volgende tekst: "You asked us to send you a password reset link for coin-talk-team.slack.com. It turns out the email address xxxxxx@xxxxxx.​xx doesn't have an account on that team yet."

Is het iemand anders misschien wel gelukt?
Hier lukt het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 19:19
Iemand een idee wat er met dash gebeurt? Lijkt op pure manipulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
.oisyn schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 14:06:
@Ernemmer Is er geen permalink oid want ik word er een beetje moe van om elke maand die link te moeten updaten :)
De nieuwe link werkt toch niet. Ik heb Loewie om een andere link gevraagd en zal die doorgeven zodra ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
Kungfukip schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:09:
Iemand een idee wat er met dash gebeurt? Lijkt op pure manipulatie.
Heb ergens gelezen dat er op Bittrex veel gekocht is. Heb hem lang in bezit gehad, lag ook lange tijd waardevast. Ben er quitte, maar veel te vroeg uitgestapt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo, na 2 jaar helemaal niks gedaan te hebben met m'n beperkte hoeveelheid BTC en met net iets meer vrije cash om mee te spelen, nu maar eens wat geld in BTC en BCH gestopt. Wel dit keer niet alleen op Kraken maar ook op Bittrex, aangezien Kraken nog steeds zeer instabiel lijkt te zijn.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Practics schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:52:
Bij iconomi nu maar wat bitcoin gedropt en blx terug gekocht. Dat is alles wat je moet doen? Mensen hier die daar hun beloofde rendement hebben gehaald (ofja waar ze mee adverteren)

Ben benieuwd, mocht het werken dan ga ik waarschijnlijk wel schuiven en wil ik af van alle losse coins.
Het enige dat ICONOMI op de site laat zien is het waardeverloop van de index (BLX, tot voor kort ICNX). Dat is zeker geen garantie of verwachting die ze proberen te wekken. Het zijn dus actuele waardes: gaat de index omlaag dan zie je dat gelijk natuurlijk. Garantie krijg je bij de bank, namelijk < 0,5% jaarrente :+

De BLX index bestaat uit ongeveer 20 crypto's waardoor je natuurlijk een nivellerend effect krijgt, minder risico loopt en inderdaad geen gedoe hebt om zelf een portfolio te beheren, wallets hoeft te installeren etc. Het maakt de stap voor de gewone belegger naar cryptobeleggen een stuk kleiner. Omdat crypto's de komende jaren gezien waarschijnlijk wel een gemiddelde uptrend zullen hebben kun je op die trend makkelijk en redelijk veilig mee liften via het ICONOMI platform.

[ Voor 3% gewijzigd door JPS op 19-08-2017 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepper6
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-10 10:09
Iemand deze gezien?

[OMG] Palm Beach Research Group believes OMG may rise to over $700 per coin!

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2103044.0

Of fake news ?

Voor de zekerheid maar wat OMG ingekocht. Gaat vast stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
Doen er nog andere mensen mee aan deze ICO?
https://dmarket.io/
Ziet er wel veel belovend uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
@.oisyn Loewie heeft een nieuwe link gemaakt die het moet doen.

https://join.slack.com/t/...DMxNjgyNTYtMGUwNDI2NzE0ZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
klepper6 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:26:
Iemand deze gezien?

[OMG] Palm Beach Research Group believes OMG may rise to over $700 per coin!

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2103044.0

Of fake news ?

Voor de zekerheid maar wat OMG ingekocht. Gaat vast stijgen.
Ziet er goed uit, heb ook wat ingeslagen. Kijken of het iets gaat doen...

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 11:12

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik heb me de laatste weken niet zo bezig gehouden met crypto (kleine kater van een slechte trade) en nu lees ik de term erc-20. Ik heb even in het forum gezocht en via google, maar wat me niet helemaal duidelijk is; is dit nou een coin/token die verhandelbaar is of is het een classificatie van eth-gebasseerde tokens?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
DirtyBird schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:16:
Ik heb me de laatste weken niet zo bezig gehouden met crypto (kleine kater van een slechte trade) en nu lees ik de term erc-20. Ik heb even in het forum gezocht en via google, maar wat me niet helemaal duidelijk is; is dit nou een coin/token die verhandelbaar is of is het een classificatie van eth-gebasseerde tokens?
dat laatste, een standaard waar tokens aan moeten voldoen om als ERC20 geclassificeerd te worden.
https://etherscan.io/tokens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 18:46
Ben echt benieuwd wat er nu met BTC/BCH gaat gebeuren. Ik probeer op Reddit uit te zoeken wat er gaande is, maar op /r/Bitcoin is men pro-BTC en op /r/BTC is men pro-BCH. Beide kampen beschuldigen elkaar van het spreiden van misinformatie en leugens. Het schijnt wel zo te zijn dat flink wat miners overstappen. Verbaas me dan ook dat de koers van BTC zich nog redelijk houdt want volgens mij is het redelijk een big fucking deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

yinx84 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:01:
Ben echt benieuwd wat er nu met BTC/BCH gaat gebeuren. Ik probeer op Reddit uit te zoeken wat er gaande is, maar op /r/Bitcoin is men pro-BTC en op /r/BTC is men pro-BCH. Beide kampen beschuldigen elkaar van het spreiden van misinformatie en leugens. Het schijnt wel zo te zijn dat flink wat miners overstappen. Verbaas me dan ook dat de koers van BTC zich nog redelijk houdt want volgens mij is het redelijk een big fucking deal.
Zolang de totaalsom van de twee coins samen blijft stijgen hou ik ze allebei aan. Ben ook benieuwd wat er de komende dagen gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
Is het normaal dat je transactie nog niet zichtbaar is op het netwerk wanneer je token hebt gekocht met Ether? ik heb dmarket gekocht, maar de transactie is niet eens bekend op het netwerk, zie: https://etherscan.io/tx/0x2f76e8cebbabca610dca175c37e1ca9cce83c72ff7ffb86823dae183bbeaea7f

d'r staat op die pagina: "Tip: If you have just submitted this transaction please wait for at least 30 secs before refreshing this page.Also in times when the network is busy (i.e during ICOs) it can take awhile for your transaction to propogate through the network and reach us "

Maar het is al meer dan een uur geleden... dus begin me nu beetje zorgen te maken. Iemand ervaring/tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Op Zerohedge is de stijgende BCH ook aktueel nieuws:
http://www.zerohedge.com/...-highs-over-900-heres-why

Grootste deel van de BCH handel gebeurd in Korea, dat is al vreemd en btw, vele BTC holders kunnen
toch nog niet eens aan hun verkregen BHC komen/verhandelen?

[ Voor 35% gewijzigd door RaptorXS op 19-08-2017 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:14:
Op Zerohedge is de stijgende BCH ook aktueel nieuws:
http://www.zerohedge.com/...-highs-over-900-heres-why

Grootste deel van de BCH handel gebeurd in Korea, dat is al vreemd en btw, vele BTC holders kunnen
toch nog niet eens aan hun verkregen BHC komen/verhandelen?
Allemaal goed en wel, maar als je de short term trend van de afgelopen dag bekijkt dan gedraagt het zich nou niet heel stabiel als je BCH tegenover BTC plot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4KXLEsKS9TFtRIyhYr3U0xrE/full.png

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Mathadon schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:36:
Doen er nog andere mensen mee aan deze ICO?
https://dmarket.io/
Ziet er wel veel belovend uit.
Waarom vind je dit veel belovend?
Heb de whitepaper doorgenomen en ik zie alleen maar obstakels ipv oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
SonyEricsson schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:42:
[...]

Waarom vind je dit veel belovend?
Heb de whitepaper doorgenomen en ik zie alleen maar obstakels ipv oplossingen.
obstakels heb je bijna bij elke coin, ik kijk meer naar de potentie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• walletje-w
  • Nu online
Mathadon schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:43:
[...]
obstakels heb je bijna bij elke coin, ik kijk meer naar de potentie.
En naar welke potentie kijk je dan als ik vragen mag? Dat zou het ook wat interessanter maken voor de rest van de lezers. Ik neem aan dat je je geld niet zomaar weg gooit dus blijkbaar ben je tot een interessante conclusie gekomen en die wil je met ons delen, maar ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat je nu precies probeert te communiceren.
Pagina: 1 ... 66 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).