[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.299 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:16
SmokingCrop schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:41:
[...]

[afbeelding]

Ik vermoed dat je ze binnen 22 uur en 20 minuten ze zal beginnen krijgen :)
En nee, als je ze gratis krijgt dan zal het niet schaden.. Het is enkel maar de vraag hoeveel ze er weggeven en hoeveel ze nog gaan waard zijn als de ICO gedaan is en op een grote exchange is gelaunched.
Maar kan niet zijn dat ze via dit toegang proberen te krijgen tot wallets oid?
Hoewel ik al heb meegedaan onder mom van 'stel dat', ben ik tegelijk toch ook beetje argwanig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:49:
[...]

Maar kan niet zijn dat ze via dit toegang proberen te krijgen tot wallets oid?
Hoewel ik al heb meegedaan onder mom van 'stel dat', ben ik tegelijk toch ook beetje argwanig.
Naja, het zijn gewoon waardeloze coins met een vraag/aanbod waarde.
Als dit flopt dan is het niets waard, ze verliezen er op die manier ook niets mee.
Als dit ervoor zorgt dat hun ICO een groot succes is dan is dit maar een kleine kost aan gratis coins ;)

Als je alsnog argwanend bent, maak gewoon een aparte wallet aan voor deze coins.

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 25-07-2017 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
SmokingCrop schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:51:
[...]

Naja, het zijn gewoon waardeloze coins met een vraag/aanbod waarde.
Als dit flopt dan is het niets waard, ze verliezen er op die manier ook niets mee.
Als dit ervoor zorgt dat hun ICO een groot succes is dan is dit maar een kleine kost aan gratis coins ;)

Als je alsnog argwanend bent, maak gewoon een aparte wallet aan voor deze coins.
Ah dus die waarde die ze er aan geven is uit de lucht gegrepen?
"1 BTC = 800 Tokens"
"Receive 0,53 tokens ($1.83) for each day when you visit your account page"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 22:24

T-8one

take it easy, take a sisi

SmokingCrop schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:41:
[...]

[afbeelding]

Ik vermoed dat je ze binnen 22 uur en 20 minuten ze zal beginnen krijgen :)
En nee, als je ze gratis krijgt dan zal het niet schaden.. Het is enkel maar de vraag hoeveel ze er weggeven en hoeveel ze nog gaan waard zijn als de ICO gedaan is en op een grote exchange is gelaunched.
Wanneer gaat dat gebeuren?
Ik heb er inmiddels 600, het is me niet helemaal duidelijk waarom blijkbaar heb ik meerdere signup rewards gekregen.
Nog minder duidelijk is het voor me waarom ze straks bij de ICO nog een waarde zullen hebben.
Ik snap trouwens ook niet wat hun basis is voor die 600? hebben ze al een blockchain, of kan ik die waarde elders (in de waves blockchain?) bevestigd zien?
Ik zie ook nergens een whitepaper oid met technische documentatie.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:53:
[...]

Ah dus die waarde die ze er aan geven is uit de lucht gegrepen?
"1 BTC = 800 Tokens"
"Receive 0,53 tokens ($1.83) for each day when you visit your account page"
Ik vermoed dat dit de waarde van deze coin zal zijn bij de ICO.
Ze zullen ze wellicht verkopen voor deze prijs.

Die prijs is echt nogal lachwekkend die ze eraan gegeven hebben als je dan ziet hoeveel ze geven met de bonussen:
Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/5yGs0_Q2SsKOqKLVJzaziQ.png

[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 25-07-2017 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-06 14:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Hertog_Martin schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:34:
[...]

Same here, aangemeld, krijg vervolgens een popup met dat ik 75 tokens heb gekregen, maar vervolgens staan die nergens.

[afbeelding]

Hele pagina is ingericht op 'verdien tokens met dit en dat' en stream van wie er tokens hebben verdiend enzo.
Oa dus met referrals, dus hier mijn linkje:
*knip*
Heb zoiets van baat het niet dan schaad het niet, of zou het wel kunnen schaden?
Ik blijf ook op 0 staan. Ze zijn in ieder geval een beetje extreem zuinig met de serveruitgaven, jezus wat een trage bedoeling :O

Sort-of-edit: nu na een refresh heb ik dat draaiding met 75 tokens weer in beeld. De teller blijft echter fijn op 0 staan.

[ Voor 5% gewijzigd door defiant op 27-07-2017 15:55 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-06 17:54
T-8one schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:53:
[...]

Wanneer gaat dat gebeuren?
Ik heb er inmiddels 600, het is me niet helemaal duidelijk waarom blijkbaar heb ik meerdere signup rewards gekregen.
Nog minder duidelijk is het voor me waarom ze straks bij de ICO nog een waarde zullen hebben.
Ik snap trouwens ook niet wat hun basis is voor die 600? hebben ze al een blockchain, of kan ik die waarde elders (in de waves blockchain?) bevestigd zien?
Ik zie ook nergens een whitepaper oid met technische documentatie.
Hier inmiddels 700+ tokens. Zoals je al zei, geen technische documentatie te vinden verder en de website is de hele dag al brak (zie daily logins hieronder als voorbeeld) Geen idee wat ze er verder mee willen en ik ga er maar niet vanuit dat we ooit wat ontvangen, kwaad kan het in ieder geval niet met een nieuwe en lege Waves wallet 8)7

Afbeeldingslocatie: http://oi64.tinypic.com/9hrt37.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-06 14:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Randle schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:25:
[...]

Hier inmiddels 700+ tokens. Zoals je al zei, geen technische documentatie te vinden verder en de website is de hele dag al brak (zie daily logins hieronder als voorbeeld) Geen idee wat ze er verder mee willen en ik ga er maar niet vanuit dat we ooit wat ontvangen, kwaad kan het in ieder geval niet met een nieuwe en lege Waves wallet 8)7

[afbeelding]
Apart, welke browser gebruik je? Niet dat ik denk dat ik even gratis 2000 euro kan binnenslepen, maar al is het een tientje >:)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-06 17:54
kuusj98 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:26:
[...]

Apart, welke browser gebruik je? Niet dat ik denk dat ik even gratis 2000 euro kan binnenslepen, maar al is het een tientje >:)
Firefox.

Verder heeft het allemaal geen zin en raad ik niemand aan om er verder tijd in te steken.
Zie ook deze post: leonardo1504 in "Gratis Coinstarter coins"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-08-2017
Noxa schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:54:
[...]

Ik geloof er nog steeds geen snars van! Dat valt gewoon echt niet te voorspellen. Ik heb er tallozen gezien en geen van alle deed wat ze beloofden.

Maar even to the point. Je hebt nu een break-out voorspelt maar geen idee naar boven of naar beneden. Kortom dus je hebt er nog niks aan. En daarbij, heb je nu geld verdient met deze TA? Want als het echt werkt was je toch al lang miljonair?

Laat mij, of ons hier 10x zo'n TA zien en als ze tien x op een rij klopt kunnen we de 11e keer een Lamborghini verdienen.
1) Relaxt. Je komt in beide reacties op mijn posts een beetje overspannen over.

2) zoals gezegd is dit een forum over handel & koers en daar hoort TA dus OOK bij. Ik zeg niet dat er alleen TA is en dat het 100% altijd klopt, het was gewoon algemene vraag over wat er aan zat te komen.

3) Omdat het idd niet duidelijk was of het breakout of -down was, heb ik alles in BTC laten staan(in geval breakout naar boven, zit je sowieso goed) en prijsalarm ingesteld voor breakdown. Hierdoor heb ik kunnen verkopen bij BTC prijs van 2335 Euro. Ja, dit had meer kunnen zijn als ik alles van tevoren had omgezet naar Fiat, maar ja dat is dus wat je niet weet. En de BTC prijs is as we speak 2150 Euro en mogelijk nog verder zakken. Ik ga dus meer BTC terugkopen dan ik voorheen had met hetzelfde geld. Dus ja ik ga hierop verdienen(althans, ik ga meer BTC bezitten dan voorheen).

Maar mss moet je een beetje inlezen in trading. Dan leer je ook dat niemand 100% succes-rate heeft, eerder 20%, als je geluk hebt, ,anders was de Lambo idd net zo populair als de VW Golf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vind dit wel een goede post: https://www.tradingview.c...-SEGWIT2x-UASF-Confirmed/

Even los van de grafiek gaat het mij om wat hij zegt. Waarom het dus nu omlaag gaat en waarom hij verwacht dat dit nog best even zo door kan gaan en wanneer het weer omhoog gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 25-07-2017 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06 11:36
Heb gisteren m'n BTC tegen 2365 euro verkocht. Was toen nog een lichte daling. Uiteindelijk blij mee natuurlijk. Ben aan het overwegen om een trailing stop buy te plaatsen voordat ik straks ga slapen... maar de kans dat het vannacht herstelt lijkt me zeer klein...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:08
Totaal in de lijn der verwachting. Je kunt wel praten over "tokens" en "ICO", maar in feite doe je gewoon een aandelenuitgifte en de SEC wil daar toezicht op hebben. Het is ook niet gek dat veel ICOs een regeltje in de voorwaarden hebben waarin staat dat Amerikanen niet mee mogen doen. Maar ja, de vraag is of dat voldoende gevonden wordt, want er is natuurlijk geen enkele controle op.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
yinx84 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:56:
Heb gisteren m'n BTC tegen 2365 euro verkocht. Was toen nog een lichte daling. Uiteindelijk blij mee natuurlijk. Ben aan het overwegen om een trailing stop buy te plaatsen voordat ik straks ga slapen... maar de kans dat het vannacht herstelt lijkt me zeer klein...
Netjes, goede keuze idd. Lijkt me niet dat het overnacht zal herstellen. Maar crypto blijft onvoorspelbare markt. Kom online redelijk vaak de ondergrens 2200 dollar(1900 Euro) tegen als strong support.
Wel bepaald middels TA ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:00
Gelukkig hebben alle ETH token ICO's dat afgedekt met een vink boxje dat je niet uit de VS komt als je er in "investeert" :+

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Randle schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:39:
[...]

Firefox.

Verder heeft het allemaal geen zin en raad ik niemand aan om er verder tijd in te steken.
Zie ook deze post: leonardo1504 in "Gratis Coinstarter coins"
Ik heb nu ook plots 473 tokens... iets werkt iig niet goed.
Maar als scam.. zou het wellicht zijn om e-mailadressen en wachtwoord combi's te verzamelen die men misschien ook bij bitcoin exchanges en online wallets gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Op bitonic een grote order geplaatst met een geverifieerde rekening had dit echt niet verwacht :X
Bedankt voor uw bestelling.
Uw order voldoet aan de kenmerken die handmatige goedkeuring vereisen. Een medewerker van Bitonic zal de transactie zo spoedig mogelijk beoordelen, en indien goedgekeurd uw bitcoins direct versturen. U kunt deze pagina in de gaten houden voor de voortgang.
Voor vragen kunt u telefonisch contact met ons opnemen (tijdens kantooruren):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-06 20:46
Meekoh schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:19:
[...]

Tsja, het blijft nog steeds niets meer dan een "Educated guess"... ;)
En resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst enzo :Y)
Hahah naar mijn idee worden de strepen ook maar random gezet inderdaad.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-06 20:59
Iemand enig idee hoe ik mijn NEO (voorheen ANS) wallet beter kan beveiligen? Nu is het alleen beveiligd met een password en daar wordt ik niet zo vrolijk van... Zou mijn NEO's bijna terug willen zetten naar de Exchange.. :-/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-06 11:52
MartyMcFly1955 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:41:
[...]

1) Relaxt. Je komt in beide reacties op mijn posts een beetje overspannen over.

2) zoals gezegd is dit een forum over handel & koers en daar hoort TA dus OOK bij. Ik zeg niet dat er alleen TA is en dat het 100% altijd klopt, het was gewoon algemene vraag over wat er aan zat te komen.

3) Omdat het idd niet duidelijk was of het breakout of -down was, heb ik alles in BTC laten staan(in geval breakout naar boven, zit je sowieso goed) en prijsalarm ingesteld voor breakdown. Hierdoor heb ik kunnen verkopen bij BTC prijs van 2335 Euro. Ja, dit had meer kunnen zijn als ik alles van tevoren had omgezet naar Fiat, maar ja dat is dus wat je niet weet. En de BTC prijs is as we speak 2150 Euro en mogelijk nog verder zakken. Ik ga dus meer BTC terugkopen dan ik voorheen had met hetzelfde geld. Dus ja ik ga hierop verdienen(althans, ik ga meer BTC bezitten dan voorheen).

Maar mss moet je een beetje inlezen in trading. Dan leer je ook dat niemand 100% succes-rate heeft, eerder 20%, als je geluk hebt, ,anders was de Lambo idd net zo populair als de VW Golf.
Ben niet overspannen hoor maar van dit soort pseudo wetenschap krijg ik echt jeuk.

Zoals je zelf al zegt, een succes rate van 20%. Dat is in mijn ogen het zelfde als gokken.

Maar je hebt gelijk, een ieder moet doen wat hem/haar goed dunkt. Ik zal het in ieder geval nooit gebruiken.... Tenzij je me die 10 TA's gaat laten zien die het goed hebben natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
Noxa schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 07:05:
[...]

Ben niet overspannen hoor maar van dit soort pseudo wetenschap krijg ik echt jeuk.

Zoals je zelf al zegt, een succes rate van 20%. Dat is in mijn ogen het zelfde als gokken.

Maar je hebt gelijk, een ieder moet doen wat hem/haar goed dunkt. Ik zal het in ieder geval nooit gebruiken.... Tenzij je me die 10 TA's gaat laten zien die het goed hebben natuurlijk ;).
Als je (dag)handel gokken vindt, dan moet je er idd weg van blijven en coins waar je toekomst in ziet hodlen, hopend dat ze een leuk rendement gaan opleveren in de toekomst.

En de succes-rate van 20%, bedoelde ik niet alleen handel met hulp van TA, maar handel in het algemeen. Of denk dat je ze bij de AEX wel altijd goed voorspellen dat Shell en Philips stijgen of dalen. Nee, anders reden ze daar ook wel allemaal in Lambo's. Het gaat erom dat je overall rendement positief is.

Maar duidelijk, TA geloof je niet in. En ik gebruik het wel als hulpmiddel(niet hoofdlijn). Verschillen moeten er zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
YinYang schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 06:40:
Iemand enig idee hoe ik mijn NEO (voorheen ANS) wallet beter kan beveiligen? Nu is het alleen beveiligd met een password en daar wordt ik niet zo vrolijk van... Zou mijn NEO's bijna terug willen zetten naar de Exchange.. :-/
Je kunt de dB bestand in een beveiligde USB stick wegschrijven, dan is het voor mij in combinatie met een paswoord veilig genoeg. Bij de exchange krijg je geen NEOgas.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Zhou schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 07:49:
[...]

Je kunt de dB bestand in een beveiligde USB stick wegschrijven, dan is het voor mij in combinatie met een paswoord veilig genoeg. Bij de exchange krijg je geen NEOgas.
Ivm NEOgas heb ik het inderdaad ook naar de wallet gezet. Maar als ik het DB3 bestand op een USB zet en dus verwijder van mijn laptop, dan kan ik als ik later de NEO wallet weer wil openen gewoon het DB3 bestand terugzetten op mijn laptop in dezelfde map?

En wat als het bestand op de USB corrupt raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
YinYang schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 07:51:
[...]

Ivm NEOgas heb ik het inderdaad ook naar de wallet gezet. Maar als ik het DB3 bestand op een USB zet en dus verwijder van mijn laptop, dan kan ik als ik later de NEO wallet weer wil openen gewoon het DB3 bestand terugzetten op mijn laptop in dezelfde map?

En wat als het bestand op de USB corrupt raakt?
Telkens als je de wallet opstart moet je de dB bestand inladen en een paswoord opgeven, dus ja iedere keer je USB stick gebruiken. Waarom zou je het bestand terugzetten naar je laptop? Je kunt voor de zekerheid meerdere beveiligde USB sticks aanmaken (bewaren op het werk bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Zhou schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:00:
[...]

Telkens als je de wallet opstart moet je de dB bestand inladen en een paswoord opgeven, dus ja iedere keer je USB stick gebruiken. Waarom zou je het bestand terugzetten naar je laptop? Je kunt voor de zekerheid meerdere beveiligde USB sticks aanmaken (bewaren op het werk bijvoorbeeld).
Ja ik ga het op meerderen USB's zetten dan. En dan vanaf USB opstarten. Ben alleen bang dat het problemen geeft om het vanaf USB op te starten, maar zal denk ik wel meevallen :)

En anders kun je altijd nog opnieuw de NEO wallet downloaden en met je private keys inloggen lijkt me, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
YinYang schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:10:
[...]

Ja ik ga het op meerderen USB's zetten dan. En dan vanaf USB opstarten. Ben alleen bang dat het problemen geeft om het vanaf USB op te starten, maar zal denk ik wel meevallen :)

En anders kun je altijd nog opnieuw de NEO wallet downloaden en met je private keys inloggen lijkt me, toch?
Je kunt anders ook de web wallet gebruiken dan kun je de private keys (WIF) invoeren + paswoord. Ik heb heel de NEO wallet naar de USB stick gezet (1Gb groot). Het downloaden van de chain was niet zo snel gegaan totdat ik de chain.cc.zip had gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Iemand hier nog wat tegoed staan op BTC-E? Ze zijn al sinds gisteren offline. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
T-8one schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:17:
Iemand hier nog wat tegoed staan op BTC-E? Ze zijn al sinds gisteren offline. :|
"Unplanned maintenance" in hun datacenter.

https://twitter.com/btcecom voor updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:07
T-8one schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:17:
Yup, en al 12 uur geen update meer via Twitter, in het meest gunstige geval slechte communicatie. Maar heb er een slecht gevoel bij.

Maar goed het meeste heb ik in mijn Breadwallet staan dus heel stiekem hoop ik een scam a la mtGox zodat ik daarna weer lekker goedkoop kan inkopen, dan neem ik die paar honderd eur verlies wel. Zou wel de perfecte timing zijn icm 1 aug. :P

[ Voor 27% gewijzigd door EvolutionX op 26-07-2017 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Rannasha schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:20:
[...]

"Unplanned maintenance" in hun datacenter.

https://twitter.com/btcecom voor updates.
Jah, laatste update is 12 uur geleden :|
Ik lees her en der dat er problemen schijnen te zijn met hun servers, maar ben er niet heel gerust op.
https://forum.bits.media/...ecom/page-154#entry790754

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik handel voor de kennis met IOT op Bitfinex.

Nu heb ik die verkocht ("Exchange sell") en staat "available" op 0.00 maar de exchange value laat het totaal nog zien. Maar ik kom er niet bij. In mijn wallet IOT staat totaal een waarde maar available is dus 0. En nergens zie ik dat ik bij de totaal waarde kan komen

Weet iemand hoe ik die beschikare waarde kan ophalen en bv overzet naar een ander cion of BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
robertpNL schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:01:

Nu heb ik die verkocht ("Exchange sell") en staat "available" op 0.00 maar de exchange value laat het totaal nog zien. Maar ik kom er niet bij. In mijn wallet IOT staat totaal een waarde maar available is dus 0. En nergens zie ik dat ik bij de totaal waarde kan komen

Weet iemand hoe ik die beschikare waarde kan ophalen en bv overzet naar een ander cion of BTC?
Is die wel verkocht en staat je order niet gewoon nog open? Dan is je balance namelijk "reserved" voor de order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
robertpNL schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:01:

Ik heb hetzelfde probleem op Bittrex. Wel een waarde in de wallet, maar niets onder available.
Daar doet het zich met name voor na het cancelen van een order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
MaZo schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:30:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem op Bittrex. Wel een waarde in de wallet, maar niets onder available.
Daar doet het zich met name voor na het cancelen van een order.
Maar hoe is dat bij jouw opgelost? Ging dat vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
robertpNL schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:11:
[...]

Maar hoe is dat bij jouw opgelost? Ging dat vanzelf?
Ja, op de een of andere manier komt de waarde weer vrij nadat ik naar mijn wallet browse, maar dit werkt niet altijd en is natuurlijk geen oplossing. Ik zit er om deze reden aan te denken mijn coins weer weg te halen bij Bittrex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-03 08:39

Bornin1972

Bornclean

Wanneer ik op mijn Bittrex account naar mijn Wallet kijk lees ik onder mijn
Bitcoin wallet : UITROEPTEKEN "Confirmations temporarily increased to 6 due to BIP-91"
Wanneer ik ermee wil handelen lukt dat blijkbaar wel.
Onder Bitshares staat : UITROEPTEKEN " Automated Maintenance." en daar kan ik niets mee uitvoeren op dit moment.
Wat moet ik hier onder verstaan?
Alvast bedankt voor een woordje uitleg ;)

Bornclean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yozd1982
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-01-2024
Filip Canoot schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:54:
Wanneer ik op mijn Bittrex account naar mijn Wallet kijk lees ik onder mijn
Bitcoin wallet : UITROEPTEKEN "Confirmations temporarily increased to 6 due to BIP-91"
Wanneer ik ermee wil handelen lukt dat blijkbaar wel.
Onder Bitshares staat : UITROEPTEKEN " Automated Maintenance." en daar kan ik niets mee uitvoeren op dit moment.
Wat moet ik hier onder verstaan?
Alvast bedankt voor een woordje uitleg ;)
Wat betreft Bitcoin wallet: dat betekent dat je bij een transactie (bijv. een withdraw naar een wallet of andere exchange) nu 6 confirmations nodig hebt. Withdrawen van Kraken naar Bittrex duurde gisteren bij mij daardoor iets langer dan eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-03 08:39

Bornin1972

Bornclean

Bedankt voor uw reactie, Yozd1982 :)
Die 6 confirmaties duren nu al 12 uur...blijkbaar kan ik daar niet veel aan doen.

Bornclean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Bornin1972 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:38:
Bedankt voor uw reactie, Yozd1982 :)
Die 6 confirmaties duren nu al 12 uur...blijkbaar kan ik daar niet veel aan doen.
Post eens het adres waar de transactie naar toe gaat of de transactie-id, dan kunnen we kijken wat er aan de hand is.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Anoniem: 110209

LOL....ik had me voorgenomen om niet te reageren op de hele discussie rondom TA, maar ik kan het toch niet laten.....

Ik ben mij er van bewust dat er velen zeer sceptisch staan tegenover TA, al vaak genoeg meegemaakt dat er op een openbaar forum sceptisch tot aan het belachelijk overdrevene aan toe op gereageerd wordt.
Ik zie hier bijna belachelijke reacties van traders die liever een orderbook bekijken.....WTF!!! In een markt die bol staat van manipulaties, pumpgroepen, whales die hun eigen orders opkopen, fake walls etc, ga je een orderbook checken maar ondertussen een TA'er belachelijk maken??? 8)7

Deels komt dit ook door de TA'ers zelf omdat ze er een potje van maken en na een 2-3 goede "voorspellingen" denken de markt door en door kennen. Traders die niet bekend zijn met TA (of het niet beheersen) zien dat soort zelf gecreëerde guru's en lachen er terecht om. Ik lach ook om zulke gasten.....
Anderzijds is er m.i. veel weerstand tegen TA van traders die niet echt bekend zijn met TA, omdat ze het zelf niet goed beheersen. Er zijn honderden soorten van analyses te maken en allemaal zullen ze het wel eens (of heel vaak) fout hebben.
Zelf trade ik al heel wat jaartjes en heb allerlei soorten van TA-strategiëen geprobeerd, geld mee verdient en misschien nog wel veel meer mee verloren, maar ik ben altijd bij het idee gebleven dat TA mij KAN helpen in een trade. In mijn beleving moet TA slechts een hulpmiddel zijn (zeker in crypto's) waardoor je beter voorbereid een trade in gaat. Als ik overtuigd ben van mijn TA, zit ik comfortabeler in een trade. Een plotseling opdoemende wall in het orderbook maak ik mij niet zo druk om. Gaat het toch fout, dan zit ik safe door mijn SL die op basis van TA op een plek staat waar ik denk dat de trade set up niet meer geldig is.
Verlies ik geld door die foute verwachting? So be it, cut your losses and let the winners roll. Zolang je ervoor zorgt dat je win/loss ratio goed is, kun je prima meerdere keren fout zitten.

Hoe vaak heb ik hier (ja, ik lurk hier nog wel eens.posten doe ik niet meer na de idiote reacties op TA) al wel niet het plaatje met glazen bol voorbij zien komen..... Wat hier eerder al geschreven werd, met TA kun je anticiperen op eventueel komende moves. Daar zit niets van waarzeggerij of zo achter, een goede TA'er denkt ook niet zo. Met behulp van TA kun je zones ontdekken waar je denkt dat het interessant wordt om te traden en analyseren wat de prijs gaat doen als die zone gehaald wordt en bijvoorbeeld daar uitbreekt.
Een TA'er die gaat "voorspellen" wat een koers gaat doen, is in mijn optiek geen goede TA'er. Zeker in crypto is dat gewoon niet haalbaar. In crypto moet TA niets meer zijn dan 1 van je hulpmiddelen. Er is teveel manipulatie in crypto om volledig op TA te vertrouwen.

Ik zag de reacties op de charts met 2 richtingen aangegeven..... Die reacties geven aan dat je die TA niet begrijpt. Ik zelf had dezelfde patronen gezien (zoals 95% van de TA'ers) en ik zelf had in het afgelopen weekend het idee dat we naar beneden zouden uitbreken. Wellicht onderbuikgevoel, marktkennis, sentiment etc maar ik zat te anticiperen op een break out naar beneden. Ga ik dan direct shorten?
Nee....ik wacht tot de prijs bevestigd wat ik vermoedde en ga er dan pas naar handelen.
Hieronder een verhaaltje dat ik maandagmorgen in een klein groepje gedeeld heb met mijn verwachtingen. Ik toon het hier niet om te laten zien dat mijn verwachting uitkwam maar welk beeld ik had van de prijsontwikkelingen, wat er zou kunnen gebeuren en wat daar dan eventueel de consequenties van zouden kunnen zijn. Verwachting: op groter timeframe verder omhoog, op kortere termijn een correctie die mogelijke nog verder down zou gaan middels een break out naar beneden met een target rond 2500 (blauwe vak).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M6ho259sRad2c25yjkQe1Lga/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PhFmrypUbuykKRCUE3yQcsP7/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Bi2685pp09z4D6elorPM2uem/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ooVevUX6OqPGysD4dLfxuUSk/thumb.png

Deze TA is gemaakt op basis van wave patterns icm fibonacci en de indicatoren RSI, MACD, Stoch (staan niet op de charts om het overzichtelijk te houden)

Waarom ik dat laat zien? Zeker niet als een soort van show off, maar ik hoop dat dit bijdraagt aan het beeld dat TA een hulpmiddel kan zijn (niets meer). Mits je het maar goed toepast kan het verrekte fijn zijn om wat geruster in een trade te zitten dan heel de tijd het orderbook checken of bij een plotselinge wending te denken "het komt wel weer goed, want het gaat toch altijd omhoog". Het zou fijn zijn als er wat minder overdreven gereageerd wordt op TA.

Een aantal reacties kan ik inmiddels al wel voorspellen, laat ik er vast antwoord op geven:

* Nee, ik ben er niet megarijk mee geworden. Ik rij geen Lambo. Heb er een tijd lang van kunnen leven en heb de pech gehad dat ik tot 2x toe de mega bull run gemist heb. Redenen daarvoor hebben echter niets met tradingresultaten te maken.
* Koers kan 2 kanten uitgaan. Idd maar met behulp van andere indicatoren die ik gebruik (RSI, MACD, Stoch) kan ik vrij goed inschatten welke kant het meest waarschijnlijk is en de meeste kans van slagen heeft. Gaat ie toch de andere kant uit, neem ik de trade niet.
* Die simpele lijntjes zeggen helemaal niets. Jouw misschien niet, mij wel. Ik heb 15-20 boeken gelezen over tradingstrategiën, duizenden videos bekeken en ik DENK te weten hoe ik die simpele lijntjes moet tekenen. De simpele lijntjes die ik gebruik worden ook wel Wave Patterns genoemd.
* TA werkt alleen als je terugkijkt. Ik beweer ook niet dat TA altijd werkt, je zit ook wel eens mis (zoals iedereen hier). Kwestie dat je dan je trading rules aanhoudt.
* Ik geloof het pas als je 10 goede trades laat zien. Pfff ik kom hier niet om mijn gelijk te krijgen in een welles/niets spelletje. Ik hoop alleen op iets meer respect voor goede TA.
* Je laat nu toevallig 1 goede trade zien. Klopt, ik heb er wel meer, zit ook regelmatig fout en maak ook niog altijd fouten, maar mijn intentie was om mbv die trade te laten zien dat TA een hulpmiddel kan zijn en niet gepost omdat het een goede set up was.

Sorry voor de Wall of Text.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Op deze drop zijn sowieso bijzonder veel TA'en met succes op los te laten. Het was in bijna alle opzichten een kantelpunt! Alleen waar we nu heen gaan zijn meerdere logische oplossingen. Zal me benieuwen. Ik doe voorlopig weinig, gevoel zegt verder rood!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:50
https://www.fscomeau.com/why-technical-analysis-is-bullshit/

TA kan niet werken want als het werkt zou iedereen het doen en dan zou het juist daardoor weer niet werken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mirved schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:36:

TA kan niet werken want als het werkt zou iedereen het doen en dan zou het juist daardoor weer niet werken :)
Mannen met blond haar en een baard kunnen niet autorijden.........
Kan ik aantonen door 10 voorbeelden van ongelukken te verzamelen waar blonde mannen met een baard de veroorzaker zijn. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:48

DirtyBird

Praktiserend denker

Mirved schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:36:

Ik ben het niet helemaal met je eens. TA reflecteert de neiging van beurshandelaren bij een bepaald koerspatroon. Hoe je voorspelling er op papier uitziet hangt af van hoe jij de lijnen 'kiest', oftewel, hoe goed je de massa psychologie weet te simuleren. Het is veel meer dan een beetje lukraak lijnen trekken en jij en ik zullen in hetzelfde koersverloop niet dezelfde verwachting constueren ookal gebruiken we dezelfde theorie.
Ervaring en patroonherkenning zijn daarbij denk ik belangrijk.
Zoals ik het nu verwoord betekent dat dat je goed of slecht kunt zijn in het doen van een technische analyse, maar dat het, mits uitgevoerd door een ervaren- en kundig persoon, best van waarde kan zijn.
Komen we bij het laatste aspect; de mensen die hier daadwerkelijk goed in zijn houden hun analyse voor zichzelf. Degenen die het delen zijn er onzeker over en hopen de door hun voorspelde beweging te realiseren door hem openbaar te maken en daarbij geloofwaardig over te komen.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-06 16:12
Kan iemand mij(noob) vertellen hoe ik het makkelijkst en goedkoopst Waves kan kopen?
Koop nu vnl. nog bij Litebit.eu maar die prijzen lijken me wat hoog..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 950361

Anoniem: 110209 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:06:
Zelf trade ik al heel wat jaartjes en heb allerlei soorten van TA-strategiëen geprobeerd, geld mee verdient en misschien nog wel veel meer mee verloren, maar ik ben altijd bij het idee gebleven dat TA mij KAN helpen in een trade
Maar....dan had je wellicht beter geen TA kunnen gebruiken?

Ik ben niet 'tegen' TA, maar ik vraag me wel af of je succesratio groter is dan wanneer je maar lukraak wat doet? Daarbij moet ik altijd denken aan chimpansee Raven:

Ze gooide lukraak dartpijltjes naar 'beursfondsen' en haalde een rendement van 213%. Daarmee zou ze op plek 22 staan van de 6000(!) beste beurshandelaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 950361 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:13:
[...]

Ik ben niet 'tegen' TA, maar ik vraag me wel af of je succesratio groter is dan wanneer je maar lukraak wat doet? Daarbij moet ik altijd denken aan chimpansee Raven:

Ze gooide lukraak dartpijltjes naar 'beursfondsen' en haalde een rendement van 213%. Daarmee zou ze op plek 22 staan van de 6000(!) beste beurshandelaren...
Tja, achteraf kijk je een aap koe altijd in de kont :P
Mijn opmerking was meer bedoeld als "bij wijze van spreken". Zeker wel leergeld betaalt, maar onder de streep wel winstgevend.....Wat verder niet zo belangrijk is m.i. Het gaat er mij meer om dat TA een hulpmiddel kan zijn waarbij de 1e reacties er alweer vanuit gaan dat ik volledig afga op TA....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Btc-e is weer in de lucht met de volgende melding:

Maintenance
Site is under maintenance. We apologize for the inconvenience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
Anoniem: 950361 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:13:
[...]

Vertel, hoe ziet jouw handelsstrategie er uit? Waar zeg je stops? Wanneer ga je in een trade en wanneer stap je uit? Wat als het fout gaat?

Een octopus kon het WK voorspellen, honderden andere dieren zaten er steeds naast. Die aap zegt dus helemaal niets.

Je succesratio wordt groter zodra je gedisciplineerd handelt zonder emotie. TA en SA zijn tools om doelen te stellen. Is je win-verlies ratio >50% dan doe je het goed.

De geposte link dat TA bullshit is, had een stuk kredietwaardiger over gekomen als de tekst niet zo schreeuwerig en ongefundeerd was.

Zie TA maar als een goed bereden snelweg: Je kan redelijk goed bepalen wanneer het druk gaat worden, of er files en ongelukken ontstaan is geen garantie, maar je kan dit wel goed inschatten na analyze van het weggebruik(wordt het drukker of zitten we in een vakantieperiode en is er plots geen kip op de weg). Zodra je op deze snelweg rijdt kan je -zodra er files onstaan- een afslag eerder nemen(stop-loss). Je kan ook door blijven rijden en stoppen bij je bestemming(koersdoel).

Kijk je op een interval van 1 dag, dan zal je wellicht een cup-and-handle achtige grafiek krijgen van het gebruik van deze weg. Zoom je uit naar 6 maanden, dan is dit wellicht niets anders dan ruis en blijkt het steeds drukker te worden.

[ Voor 28% gewijzigd door LED-Maniak op 26-07-2017 14:36 ]

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

LED-Maniak schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:28:
[...]

Vertel, hoe ziet jouw handelsstrategie er uit? Waar zeg je stops? Wanneer ga je in een trade en wanneer stap je uit? Wat als het fout gaat?
Ik handel puur op emotie en de waan van de dag. Soms win ik wat, soms verlies ik wat.
Een octopus kon het WK voorspellen, honderden andere dieren zaten er steeds naast. Die aap zegt dus helemaal niets.
Een beurshandelaar kan de koers voorspellen, honderden andere zitten er steeds naast. Die beurshandelaar zegt dus helemaal niets.
Je succesratio wordt groter zodra je gedisciplineerd handelt zonder emotie. TA en SA zijn tools om doelen te stellen. Is je win-verlies ratio >50% dan doe je het goed.
Is dat zo wel zo dan? Want nav meerdere experimenten blijkt dat willekeurig handelen net zoveel, zo niet meer, winst oplevert dan gedisciplineerd handelen.
Je slaapt hoogstens beter omdat jezelf niks te verwijten valt, je hebt immers alles gedaan om zo objectief mogelijk de koers in te schatten.
Zie TA maar als een goed bereden snelweg: Je kan redelijk goed bepalen wanneer het druk gaat worden, of er files en ongelukken ontstaan is geen garantie, maar je kan dit wel goed inschatten na analyze van het weggebruik(wordt het drukker of zitten we in een vakantieperiode en is er plots geen kip op de weg). Zodra je op deze snelweg rijdt kan je -zodra er files onstaan- een afslag eerder nemen(stop-loss). Je kan ook door blijven rijden en stoppen bij je bestemming(koersdoel).
Ik wil ook niet beweren dat je er niets uit kunt afleiden (en daarop kunt handelen), maar de vraag is of dat méér succes met zich brengt dan wanneer je puur gokt. De een rijdt op de snelweg en schat in dat er een file komt en neemt een afslag eerder. Dan ander rijdt blind door. Soms staat er daadwerkelijk een file, soms niet. Soms is de een eerder thuis, soms de ander.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 950361 op 26-07-2017 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
Anoniem: 950361 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:35:
[...]
Is dat zo wel zo dan? Want nav meerdere experimenten blijkt dat willekeurig handelen net zoveel, zo niet meer, winst oplevert dan gedisciplineerd handelen.
Je slaapt hoogstens beter omdat jezelf niks te verwijten valt, je hebt immers alles gedaan om zo objectief mogelijk de koers in te schatten.
Als je op emotie en waan handelt en wellicht uit paniek posities sluit, ben je bezig met een kansberekening die exact hetzelfde is als gokken. Waarom zijn er veel traders die al tientallen jaren met succes traden? Als ik de kansberekening erbij pak, dan hadden deze al lang en breed failliet gegaan moeten zijn. Wat doen zijn dan beter dan alle andere traders? Hoe komt het dat zij beter dan de rest inschatten wanneer ze moeten instappen?
Anoniem: 950361 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:35:
[...]

Ik wil ook niet beweren dat je er niets uit kunt afleiden (en daarop kunt handelen), maar de vraag is of dat méér succes met zich brengt dan wanneer je puur gokt. De een rijdt op de snelweg en schat in dat er een file komt en neemt een afslag eerder. Dan ander rijdt blind door. Soms staat er daadwerkelijk een file, soms niet. Soms is de een eerder thuis, soms de ander.
De vraag is, wat doe je zodra je de verkeerde keuze hebt gemaakt en je had toch die afslag moeten nemen? Ik zie de ganse dag liquidaties van posities voorbij komen omdat mensen denken dat ze pas verlies hebben als een positie gesloten is(en niet willen toegeven dat het de verkeerde kant op gaat). Gedisciplineerd handelen levert je vele malen meer op. Het is alleen ontzettend moeilijk en daar gaat het dan ook vaak fout(en krijg je mensen die gaan roeptoeteren dat hun in elkaar geflanste lijnen spel niet op de euro precies klopt en analyse dus onzin is). Het gaat over het totaalplaatje.

[ Voor 38% gewijzigd door LED-Maniak op 26-07-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-05 10:43
Pingu007 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:12:
Kan iemand mij(noob) vertellen hoe ik het makkelijkst en goedkoopst Waves kan kopen?
Koop nu vnl. nog bij Litebit.eu maar die prijzen lijken me wat hoog..
Ik stelde een soortgelijke vraag paar dagen geleden over hoe ik het best, mocht Stratis op voldoende winst komen te staan om te verkopen, dit kon verkopen. Bij Litebit betaal je meer en ontvang je minder als je verkoopt.

Daarom heb ik afgelopen week alles omgezet naar Bittrex. En via Kraken heb ik geld omgezet naar BTC en dat weer naar Bittrex overgezet en gisteravond toevallig Waves gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LED-Maniak schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:43:
De vraag is, wat doe je zodra je de verkeerde keuze hebt gemaakt en je had toch die afslag moeten nemen?
De vraag is, doet het er long term iets toe wat je in dat geval doet? Positie sluiten beperkt misschien de schade, positie openhouden levert misschien onverwacht toch weer rendement op.
Bij puur gokken zijn de swings m.i. gewoon veel groter (en daarom wellicht niet betaalbaar, vgl. de Martingale-tactiek), terwijl je mbv analyses redelijk binnen een bandbreedte kunt blijven. In beide gevallen moet je wel hopen dat de uitersten elkaar opheffen (en er dan uiteraard nog wat overblijft).

Nogmaals, ik vind TA's geen onzin want je minimaliseert risico's, maar ik vraag me af of je daarmee altijd een beter rendement haalt dan met pure willekeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
voor zij die traden icn staat mss op het punt om even gedumpt te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
wally228 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:37:
Waar haal je dit vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Heeft iemand een duidelijke tutorial voor het installeren van de Waves Lite Client? Lukt me niet..
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:53
Pingu007 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:40:
Heeft iemand een duidelijke tutorial voor het installeren van de Waves Lite Client? Lukt me niet..
Thx
Google.
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2

Laat me raden: je probeert je zogezegde tokens te claimen van die referralscamsite die je hier hebt gepost?

Tip: Verspil er geen tijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
rednaz420 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:43:
[...]

Google.
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2

Laat me raden: je probeert je zogezegde tokens te claimen van die referralscamsite die je hier hebt gepost?

Tip: Verspil er geen tijd aan.
Euh nee, ik wil één dezer dagen Waves kopen en loop te stoeien met de Wallet..

Edit: En excuses voor de referral posting, ben gewend op ander forum dat dat mag..

[ Voor 8% gewijzigd door Pingu007 op 26-07-2017 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeesper
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
wally228 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:37:
Nieuws artikel of voorgevoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
jeeesper schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:50:
[...]

orderboek en gewoon voor de traders die van zoiets willen gebruik maken als het idd zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
ter aanvulling op bovenstaande discussie over TA en hoe het te handelen...
Persoonlijk vind ik intuïtie nog de beste raadgever. Net zoals men naar een voetbal match kijkt zit er een bepaald ritme in de koers. Je "voelt" aan dat er spanning wordt opgebouwd. Dat er druk wordt gezet. Dat de tegenaanvallen goed worden opgevangen en onderschept en dat alles vlot weer vooruitgaat. Dat een (tegen)doelpunt nabij is.

Technische analyse geeft een een paar nummertjes hieraan (zoals op tv), bv. hoeveel % balbezit heeft deze ploeg gehad, hoeveel schoten op doel, hoeveel overtredingen. Hoewel deze nummers niet incorrect zijn zeggen ze echter weinig over het "spel" zelf. Kijk je naar het voetbal of naar een paar nummertjes (macd, rsi,..)? Het gevaar aan deze cijfers is dat ze een vertekend beeld kunnen geven.

Daarmee wil ik niet zeggen dat de intuïtie niet verkeerd kan zijn. Vaak gebeuren er onvoorspelbare dingen in het voetbal (FC Barcelona maakt er nog een 6-1 van in de toegevoegde tijd tegen PSG). Maar als je je team (lees: munt en bepaalde exchange) een miljoen keer hebt zien bewegen, merk je intuïtief wel een paar patronen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kristof1234 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:34:
[...]

Persoonlijk vind ik intuïtie nog de beste raadgever. Net zoals men naar een voetbal match kijkt zit er een bepaald ritme in de koers. Je "voelt" aan dat er spanning wordt opgebouwd. Dat er druk wordt gezet. Dat de tegenaanvallen goed worden opgevangen en onderschept en dat alles vlot weer vooruitgaat. Dat een (tegen)doelpunt nabij is.

Technische analyse geeft een een paar nummertjes hieraan (zoals op tv), bv. hoeveel % balbezit heeft deze ploeg gehad, hoeveel schoten op doel, hoeveel overtredingen. Hoewel deze nummers niet incorrect zijn zeggen ze echter weinig over het "spel" zelf. Kijk je naar het voetbal of naar een paar nummertjes (macd, rsi,..)? Het gevaar aan deze cijfers is dat ze een vertekend beeld kunnen geven.

Daarmee wil ik niet zeggen dat de intuïtie niet verkeerd kan zijn. Vaak gebeuren er onvoorspelbare dingen in het voetbal (FC Barcelona maakt er nog een 6-1 van in de toegevoegde tijd tegen PSG). Maar als je je team (lees: munt en bepaalde exchange) een miljoen keer hebt zien bewegen, merk je intuïtief wel een paar patronen op.
Het gevaar van op je intuitie af gaan is dat je mening niet objectief is en niet gestaafd wordt adhv bijv. TA.
In mijn voorbeeld gaf ik aan dat mijn intuïtie zei dat het naar beneden zou kunnen gaan. TA onderbouwde dat.Ik gebruik het als hulpmiddel om juist objectief te kunnen kijken.
Slechts enkel je intuïtie heb ik er al velen op zien stuk gaan. Ook op TA hoor....maar alleen intuïtie lijkt mij heel erg tricky. Maar wellicht is je intuïtie vele malen beter dan de mijne ;)

Wel grappig dat je het in 1 zin hebt over intuïtie en patronen ontdekken. De 1 tekent die patronen en noemt het TA, jij vind t bij intuïtie horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeNile
  • Laatst online: 14-05-2020
jeeesper schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:50:
[...]

Ik denk dat hij zich baseert op de geruchten welke er momenteel gaan n.a.v. het nieuwsbericht wat in dit artikel besproken wordt. In verschillende slacks wordt gezegd dat o.a. Kraken Iconomi zal gaan de-listen omdat ze anders in de problemen komen. Ook bij andere coins zie ik mensen die hun tokens dumpen op basis van vergelijkbare geruchten.

[ Voor 5% gewijzigd door OmeNile op 26-07-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
LED-Maniak schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:43:
[...]

Als je op emotie en waan handelt en wellicht uit paniek posities sluit, ben je bezig met een kansberekening die exact hetzelfde is als gokken. Waarom zijn er veel traders die al tientallen jaren met succes traden? Als ik de kansberekening erbij pak, dan hadden deze al lang en breed failliet gegaan moeten zijn. Wat doen zijn dan beter dan alle andere traders? Hoe komt het dat zij beter dan de rest inschatten wanneer ze moeten instappen?

[...]

De vraag is, wat doe je zodra je de verkeerde keuze hebt gemaakt en je had toch die afslag moeten nemen? Ik zie de ganse dag liquidaties van posities voorbij komen omdat mensen denken dat ze pas verlies hebben als een positie gesloten is(en niet willen toegeven dat het de verkeerde kant op gaat). Gedisciplineerd handelen levert je vele malen meer op. Het is alleen ontzettend moeilijk en daar gaat het dan ook vaak fout(en krijg je mensen die gaan roeptoeteren dat hun in elkaar geflanste lijnen spel niet op de euro precies klopt en analyse dus onzin is). Het gaat over het totaalplaatje.
Noem eens een paar beurshandelaren die al jaren met succes handelen en beter presteren dan index fondsen? Warren Buffet heeft een weddenschap afgesloten voor 1 miljoen dat een Index fonds het beter doet dan de beste handelaren op Wallstreet. Warren staat op 65% en de professionele handelaren op 21%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-06 20:46
Anoniem: 110209 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:45:
[...]

Joh, bespaar je de moeite om hier TA te gaan verdedigen..... Doe gewoon wat jij denkt dat werkt zonder er veel over te posten. Er is nou eenmaal een grote groep die niet ontvankelijk is voor TA, zeker in Crypto.
Mijns inziens komt dat vooral omdat men er niet goed bekend mee is, of t zelf geprobeerd hebben en t niet onder de knie krijgen met als gevolg dat ze er schamper over gaan doen en je behandelen als iemand die de koers voorspelt terwijl je eiglk alleen maar probeert te anticiperen op mogelijke bewegingen.
Daarnaast zitten er hier diverse mondige posters die btc jaren geleden gekocht hebben en het stug holden, ongeacht wat de koers doet, want "het komt wel weer goed".
In feite heeft dat tot nu toe geklopt, maar het kan ook ooit mis gaan of je kunt veel meer verdienen (ja, ook verliezen) door actief te daytraden.

Zelf gebruik ik (tot grote tevredenheid) min of meer dezelfde strategieën die jij benoemt (break outs obv wave patterns, Elliot Wave, Fibonacci en een aantal indicatoren). Hou er rekening mee dat de Crypto markt een stuk manipulatiever is en gebruik je TA enkel als een hulpmiddel.
Trade what you see, not what you think.....als je dat in je achterhoofd houdt, zul jij ook resultaten kunnen behalen waar jezelf versteld van staat, maar forummers je om uitlachen of zeggen dat je een keer geluk had.

Succes!
JackieTreehorn schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:50:
[...]

Thanks, ik was net van plan om wat screens te plaatsen van trades die vandaag heb genomen op basis van TA met wat onderbouwing. Deze laat ik dan maar achterwege. Ik wist niet dat het hier niet gewaardeerd wordt, ben nieuw hier. :)

[...]

Ik ben zelf ook benieuwd. Op de FX markt probeer ik zoveel mogelijk uit trades te blijven als er belangrijk (economisch) nieuws uitkomt. Dit lukt vrij makkelijk, omdat er het meeste nieuws van te voren wordt aangekondigd. Bij crypto ligt dat wel even anders. We gaan het zien! Ik zal de traders in deze topic er in ieder geval niet mee vermoeien ;)
Jammer, ik was ook wel benieuwd. Zelf heb ik helemaal geen verstand van TA, maar het is iets wat ik wel wil leren. Wat Ed zegt klopt wel, er zijn veel mensen die zeiken dat TA totaal geen nut heeft. Zoals gezegd heb ik er zelf weinig verstand van, maar ik heb de volgende indruk van de mensen die roepen dat TA niet werkt.

Zij denken dat TA de perfecte voorspelling geeft van wat de koers gaat doen, tjsa.. Ik denk dus zelf ook dat je het vooral als indicatie moet gebruiken wat de koers kán gaan doen en daarop kun je anticiperen. Zo lees ik wel eens van mensen die Fibonacci (?) gebruiken concluderen dat de koers zowel naar boven als naar beneden kan uitbreken. Dan krijg je de flamers die zeggen dat dat nutteloos is. Ja of juist niet. Ik heb in mijn studie een beetje beleggen in aandelen mee gekregen en daar kwamen ook strategieën bij kijken. M.i. kun je op zo'n onzeker moment (naar boven of beneden uitbreken) juist bijvoorbeeld zowel een margin short als margin long positie openen. Breek ie uit naar boven, close je short en visa versa.

Hoe dan ook, post a.u.b. juist wel je TA en je onderbouwing erbij, ik zou het waarderen! :)
Noxa schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:54:
[...]

Ik geloof er nog steeds geen snars van! Dat valt gewoon echt niet te voorspellen. Ik heb er tallozen gezien en geen van alle deed wat ze beloofden.

Maar even to the point. Je hebt nu een break-out voorspelt maar geen idee naar boven of naar beneden. Kortom dus je hebt er nog niks aan. En daarbij, heb je nu geld verdient met deze TA? Want als het echt werkt was je toch al lang miljonair?

Laat mij, of ons hier 10x zo'n TA zien en als ze tien x op een rij klopt kunnen we de 11e keer een Lamborghini verdienen.
Dit dus.. :')

[ Voor 8% gewijzigd door GrazendeKoe op 26-07-2017 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
DirtyBird schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:58:
[...]

Ik ben het niet helemaal met je eens. TA reflecteert de neiging van beurshandelaren bij een bepaald koerspatroon. Hoe je voorspelling er op papier uitziet hangt af van hoe jij de lijnen 'kiest', oftewel, hoe goed je de massa psychologie weet te simuleren. Het is veel meer dan een beetje lukraak lijnen trekken en jij en ik zullen in hetzelfde koersverloop niet dezelfde verwachting constueren ookal gebruiken we dezelfde theorie.
Ervaring en patroonherkenning zijn daarbij denk ik belangrijk.
Zoals ik het nu verwoord betekent dat dat je goed of slecht kunt zijn in het doen van een technische analyse, maar dat het, mits uitgevoerd door een ervaren- en kundig persoon, best van waarde kan zijn.
Komen we bij het laatste aspect; de mensen die hier daadwerkelijk goed in zijn houden hun analyse voor zichzelf. Degenen die het delen zijn er onzeker over en hopen de door hun voorspelde beweging te realiseren door hem openbaar te maken en daarbij geloofwaardig over te komen.
En als dat zo zou zijn dan zouden mensen dit toch massaal toepassen en weer andere hierop inspringen door een algoritme te schrijven die deze TA razend snel kan doorgronden en dus al weet welke positie de handelaren gaan innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
OmeNile schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:56:
[...]

Ik denk dat hij zich baseert op de geruchten welke er momenteel gaan n.a.v. het nieuwsbericht wat in dit artikel besproken wordt. In verschillende slacks wordt gezegd dat o.a. Kraken Iconomi zal gaan de-listen omdat ze anders in de problemen komen. Ook bij andere coins zie ik mensen die hun tokens dumpen op basis van vergelijkbare geruchten.
geluks treffer zij die toevallig gekocht hebben op de bodem daarjuist hebben 5% winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:48

DirtyBird

Praktiserend denker

Mirved schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:19:
[...]

En als dat zo zou zijn dan zouden mensen dit toch massaal toepassen en weer andere hierop inspringen door een algoritme te schrijven die deze TA razend snel kan doorgronden en dus al weet welke positie de handelaren gaan innemen.
Nee dus. Precies wat ik zeg. De uitkomst van je TA is sterk afhankelijk van je eigen kennis en ervaring. Om dat met een algorithme te doorgronden heb je goede image analyze nodig, iets wat nog altijd beter door mensen wordt gedaan (bijvoorbeeld het herkennen van type sterrenstelsels). Daarnaast zou je algorithme als enige voeding de TA van onzekere amateurs hebben, daar zet ik mn geld liever niet op in.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Developing story:

Bitcoin fraud suspect arrested in Greece

Op Reddit wordt gemeld dat het om de eigenaar van BTC-e zou gaan. Dit vooralsnog op basis van 1 Griekse bron, dus nog onvebestigd:
http://www.dailythess.gr/...opise-fbi-sti-chalkidiki/

Saillant detail, mocht het kloppen:
"According to documents, 306,853 bitcoins stolen after the attack on Mt. Gox entered the BTC-e purses ."

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Tourniquet schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:47:
Developing story:

Bitcoin fraud suspect arrested in Greece

Op Reddit wordt gemeld dat het om de eigenaar van BTC-e zou gaan. Dit vooralsnog op basis van 1 Griekse bron, dus nog onvebestigd:
http://www.dailythess.gr/...opise-fbi-sti-chalkidiki/

Saillant detail, mocht het kloppen:
"According to documents, 306,853 bitcoins stolen after the attack on Mt. Gox entered the BTC-e purses ."
Misschien dat dit wat makkelijker leest:
https://translate.google....ise-fbi-sti-chalkidiki%2F :)

ps edit: Heb het altijd al een schimmig geheel gevonden maar de troll-box is er heerlijk :9

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 26-07-2017 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

RaptorXS schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:51:
[...]

Misschien dat dit wat makkelijker leest:
https://translate.google....ise-fbi-sti-chalkidiki%2F :)

ps edit: Heb het altijd al een schimmig geheel gevonden maar de troll-box is er heerlijk :9
Dank! Kreeg mobiel de Translate link niet goed voor elkaar.

Reddit draad: https://www.reddit.com/r/.../?st=J5L73X5F&sh=71cfc107

Stel je voor dat btc-e eigenlijk een dekmantel was om de gesloten Mt Gox coins wit te wassen. :o

[ Voor 7% gewijzigd door Tourniquet op 26-07-2017 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeesper
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
OmeNile schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:56:
[...]

Hmm, dat is nogal wat.

Een market cap van 247 miljoen en als bijna de enige exchange deze de-listen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 846827

Mirved schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:19:
[...]

Op de gewone aandelen-beurs gebeurt dat dus allang, 70% van de handel zijn bot/scripts.. Iedereen die zonder kennis van zaken stelt dat TA onzin is, moet zich serieus afvragen wat-ie in de crypto-handel te zoeken heeft. Veel handelaren gebruiken het en in de crypto-wereld draaien ook heel veel bots zoals je zou moeten weten. Die bots draaien niet op onderbuiken of natte vingers maar op een vorm van TA.

Maar goed, als je minder wil verdienen dan mogelijk is, koop je gewoon een bitcoin, Hodl hem totdat je een ons weegt en hou je vooral je kantoorbaan. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Anoniem: 846827 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:47:
[...]

Op de gewone aandelen-beurs gebeurt dat dus allang, 70% van de handel zijn bot/scripts.. Iedereen die zonder kennis van zaken stelt dat TA onzin is, moet zich serieus afvragen wat-ie in de crypto-handel te zoeken heeft. Veel handelaren gebruiken het en in de crypto-wereld draaien ook heel veel bots zoals je zou moeten weten. Die bots draaien niet op onderbuiken of natte vingers maar op een vorm van TA.

Maar goed, als je minder wil verdienen dan mogelijk is, koop je gewoon een bitcoin, Hodl hem totdat je een ons weegt en hou je vooral je kantoorbaan. Succes.
Dikke grijns, dat doe ik al jaren met meerdere bitcoins.Hodl.
En ik zie de resultaten.
En verdienen doe ik bij de werkgever trouwens. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 24-06 12:44

Ryan1981

Je ne sais pas

Ben benieuwd of er dit weekend wel een dip komt, vorig weekend was hij er niet echt!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Ryan1981 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 19:06:
Ben benieuwd of er dit weekend wel een dip komt, vorig weekend was hij er niet echt!
Is de dip niet gewoon aan de gang momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
De Rus die in Griekenland is gearresteerd is mogelijk betrokken geweest bij de hack op MtGox:

https://twitter.com/coindesk/status/890256080965599232
https://twitter.com/MagicalTux/status/890251940306632704

Dit kan nog een interessant verhaal worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• l3p
  • Laatst online: 13:48

l3p

www.^.nl

http://blog.wizsec.jp/2017/07/breaking-open-mtgox-1.html

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/d890368f080632a38a596e6fdb2ec7f7.png

[ Voor 53% gewijzigd door l3p op 26-07-2017 20:16 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wow, ben benieuwd wat er de komende dagen allemaal gaat gebeuren. Dit moet echt verfilmd worden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
En dit is dus ook cryptocurrency. Prachtig om te zien die afbeelding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Laatst online: 13:48

l3p

www.^.nl

Ik heb gewoon een half uur zitten staren, vol fascinatie wat je zou doen als je zoveel BTC hebt en niet weet hoe je er af moet komen :P
Ook grappig dat diegene ook zelf meerdere malen weer BTC ontnomen is door scams/theft

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Anoniem: 846827 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:47:
[...]

Zal het nog een keer zeggen de markt bepaald de koers, dat komt niet alleen uit een tekendoos.
Het is het zelfde als het algoritme bepalen van de roulette tafel.
Een TA is heel wat anders dan een paar lijntjes die ik hier voorbij zie komen.

Daarom zitten ze er bij o.a. RTL-Z ook altijd naast omdat ze teveel lijntjes zien en waarschijnlijk ook gebruiken. 1 van hun slogans is dat niemand weet wat de markt zal doen.

Als er een aanslag of natuur ramp of 1 of andere draakje in een ivoren torentje wat roept schiet de markt in de stress daar kunnen geen lijntjes tegen op.

Minder wilt verdienen omdat je geen lijntjes volgt ? ik haal gemiddeld 30% rendement per jaar op de reguliere beurzen en 250% rendement in nog geen 3 maanden in crypto land, en ik heb er geen teken klas voor nodig gehad.

Iedereen handelt op hun eigen manier, voor die werkt dat en de ander dat, maar om te gaan roepen dat je minder zal verdienen omdat je geen lijntjes zoals ze hier getekend worden is grote onzin.

Die opmerking van hou je kantoorbaan maar lekker, zal ik verder niet op in gaan, lijkt een beetje op die kansloze reactie van die snuitert die met zijn RS5 naar schiphol ging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• René!
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-03 18:28
Hier een mede tweaker die jullie graag wil laten weten dat wij binnenkort een ICO starten. Veruit de meeste startups zijn opgezet vanuit hebzucht en hebben alleen maar een financieel voordeel. Wij denken dat dit beter kan en gaan de blockchain op een betere manier gebruiken.

De stichting die we hebben opgezet heet Opakeco en je kunt ons vinden op Reddit, Bitcointalk, Youtube, Twitter en binnenkort ook op Slack. We zijn momenteel bezig om alles online te krijgen, dus onze website is nog niet af :) Mocht je het interessant vinden kun je hier onze white paper vinden: https://www.opakeco.org/whitepaper.pdf

De stichting is volledig transparant en de token holders hebben stemrecht binnen de organisatie. Met de tokens kun jij dus bepalen waar de focus van de organisatie moet liggen. Samen met de organisatie kun jij de wereld verbeteren.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 14:49

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Update2: На данный момент ведутся работы по восстановлению работы сервиса. Примерные сроки от 5 до 10 дней. Спасибо за понимание #btce

ofwel vertaald:

Update2: At the moment, work is underway to restore the service. Approximate terms from 5 to 10 days. Thank you for understanding #btce

(tweet van 2042: https://twitter.com/btcecom/status/890281223632764928 )

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:22

Ethirty

Who...me?

Wacht, het verhaal van MtGox speelde al sinds 2011? :o

Ik weet dat het niet de juiste bewoording is, maar telt dit niet een van de grootste "bank"roven in de geschiedenis, zeker met de huidige koers?

Als het allemaal waar is zou dit nog wel eens een staartje kunnen krijgen. Hoeveel vertrouwen in andere exchanges hebben mensen nog als het zo makkelijk is om mensen om de tuin te leiden? Hoe controleer je écht of een exchange betrrouwbaar is? Populariteit lijkt me niet de beste manier.

Aan de andere kant, als je met toezichthouders of andere centrale organen gaat werken, wat is dan nog de toegevoegde waarde van een decentraal systeem. Hoewel, ik vraag me wel eens af hoe decentraal het nog is, met de hashing in hande van een kleine groep steenrijke miners en de whales die alles kunnen manipuleren.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 925971

Goedenavond, ik wil een paper wallet aanmaken ivm aankomende 1 augustus. Weet iemand welke website hiervoor betrouwbaar is? Met de nadruk op betrouwbaar

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 925971 op 26-07-2017 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ethirty schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:55:
[...]
Hoe controleer je écht of een exchange betrrouwbaar is? Populariteit lijkt me niet de beste manier.
Daarom durf ik het niet aan om veel geld of coins op een exchange te hebben. Natuurlijk kan het jaren goed gaan en zelfs nooit fout gaat, maar als het fout gaat ben je ook alles kwijt. Zie je geld maar eens te krijgen als de exchange zich bevind in Rusland of China.
Anoniem: 925971 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:05:
Goedenavond, ik wil een paper wallet aanmaken ivm aankomende 1 augustus. Weet iemand welke website hiervoor betrouwbaar is? Met de nadruk op betrouwbaar
Geen enkele site is hier betrouwbaar voor. Als ik het goed begrijp wil je dus je privatekeys uploaden naar een site zodat hun een wallet op papier voor je maken ? Stuur je keys maar naar mij toe hoor, ik beloof je dat ik er niets mee zal doen. Naar mij sturen of naar een site is precies hetzelfde.

[ Voor 37% gewijzigd door PilatuS op 26-07-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Goedenavond, ik wil een paper wallet aanmaken ivm aankomende 1 augustus. Weet iemand welke website hiervoor betrouwbaar is?
Je hebt die hele grote rode waarschuwing gemist?

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 925971

Ethirty schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:06:
[...]

Je hebt die hele grote rode waarschuwing gemist?
Blijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
Idd, bizar nieuws. De grote BTC-heist lijkt opgelost en daarbij BTC-e als witwas-platform neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06 12:07
Is het toeval dat Monero (XMR) omhoog schiet na dit nieuws? Als BTC niet meer anoniem genoeg blijkt...

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
René! schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:47:
Hier een mede tweaker die jullie graag wil laten weten dat wij binnenkort een ICO starten. Veruit de meeste startups zijn opgezet vanuit hebzucht en hebben alleen maar een financieel voordeel. Wij denken dat dit beter kan en gaan de blockchain op een betere manier gebruiken.

De stichting die we hebben opgezet heet Opakeco en je kunt ons vinden op Reddit, Bitcointalk, Youtube, Twitter en binnenkort ook op Slack. We zijn momenteel bezig om alles online te krijgen, dus onze website is nog niet af :) Mocht je het interessant vinden kun je hier onze white paper vinden: https://www.opakeco.org/whitepaper.pdf

De stichting is volledig transparant en de token holders hebben stemrecht binnen de organisatie. Met de tokens kun jij dus bepalen waar de focus van de organisatie moet liggen. Samen met de organisatie kun jij de wereld verbeteren.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :)
Oh wow wat goed zeg, wereld verbeteraars. Hebben jullie daarvoor 32,5% van de tokens in handen voor nodig, naast de ICO inkomsten die jullie al binnen trekken?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

MartyMcFly1955 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:11:
[...]

Idd, bizar nieuws. De grote BTC-heist lijkt opgelost en daarbij BTC-e als witwas-platform neergezet.
Mocht dit allemaal kloppen, dan kan dat Mark Karpales wel enigszins vrijpleiten. Die zal wel opgelucht zijn. :P

Ben benieuwd hoe lang hij al op de hoogte was, al wel een tijd vermoedelijk gezien zijn eerdere tweet en die blogpost van WizSec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

MartyMcFly1955 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:11:
[...]

Ergens klinkt het achteraf ook wel logisch dat je daar zonder enkele KYC kon handelen. Dat maakt het aantrekkelijk voor witwassen. Wie weet, misschien is het wel met dat doel opgezet.

Vond het ook altijd verdacht dat de mensen erachter altijd anoniem waren, gaf me nooit een fuzzy gevoel.
Tourniquet schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:15:
[...]

Mocht dit allemaal kloppen, dan kan dat Mark Karpales wel enigszins vrijpleiten. Die zal wel opgelucht zijn. :P

Ben benieuwd hoe lang hij al op de hoogte was, al wel een tijd vermoedelijk gezien zijn eerdere tweet en die blogpost van WizSec.
Wie zegt dat ze er niet samen aan mee gedaan hebben? Mark is volgens mij echt niet brandschoon in dit verhaal.

[ Voor 37% gewijzigd door Ethirty op 26-07-2017 21:18 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Zhou schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 07:49:
[...]

Hm is voordeligste manier om NEO in wallet te krijgen nog wel om bij exchange te kopen en dan te withdrawen naar wallet?

Welke coins kan je nog meer extras verdienen in een wallet die je op exchange niet krijgt? Heb zelf ether, bitcoins, litecoins, lisk, ant/neo en waves op de exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Eigenlijk moet je hier zijn met deze vraag: Bitcoin topic - deel 2

Maar vooruit: https://en.bitcoin.it/wiki/Paper_wallet
Ethirty schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:16:
[...]

Ergens klinkt het achteraf ook wel logisch dat je daar zonder enkele KYC kon handelen. Dat maakt het aantrekkelijk voor witwassen. Wie weet, misschien is het wel met dat doel opgezet.

Vond het ook altijd verdacht dat de mensen erachter altijd anoniem waren, gaf me nooit een fuzzy gevoel.

[...]

Wie zegt dat ze er niet samen aan mee gedaan hebben? Mark is volgens mij echt niet brandschoon in dit verhaal.
Daarom schreef ik ook "mocht dit allemaal kloppen". Ik ben heel benieuwd hoe dit verhaal zich gaat ontwikkelen!

[ Voor 42% gewijzigd door Tourniquet op 26-07-2017 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-06 05:48
hansdegit schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:12:
Is het toeval dat Monero (XMR) omhoog schiet na dit nieuws? Als BTC niet meer anoniem genoeg blijkt...
Zou uiteraard zomaar kunnen. Verwacht dan ook nog dat ZCash wel een run gaat maken. Is ook hard afgestraft afgelopen weken. Komt vanaf 400$ en schijnt de privacy nog hoger op het vaandel te hebben dan Monero. Persoonlijk alleen ZCash inbezit, maar ben ondertussen meer overtuigd van Monero (grotere community, bestaat langer, lagere inflatie, etc.). Echter, ZCash al wel aankondiging gehad van samenwerking met JPMorgan. Mooie dag was dat, stijging van 100$ naar 200$. Ik houd mijn ZCash voorlopig aan, heb niet zo'n gelukkige hand in handelen, hopen dat de markt het privacy aspect meer gaat waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06 12:07
Timberly2 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:27:
[...]
Ik houd mijn ZCash voorlopig aan, heb niet zo'n gelukkige hand in handelen, hopen dat men het privacy aspect meer gaat waarderen.
Ja, ook ik zit zwaarder in ZEC dan XMR, maar dat heeft nog weinig opgeleverd (om het eufemistisch te stellen)

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Pagina: 1 ... 40 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).