yup, was op tijd.Tankiej schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:17:
[...]
Op tijd kunnen bestellen? Zie dat ie nu op 419 staat
nogal een geluk!
de wit/gouden staat nu wel weer op 299
[ Voor 8% gewijzigd door Kheos op 17-12-2017 23:41 ]
yup, was op tijd.Tankiej schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:17:
[...]
Op tijd kunnen bestellen? Zie dat ie nu op 419 staat
[ Voor 8% gewijzigd door Kheos op 17-12-2017 23:41 ]
Die klacht kwam ik op Reddit al tegen, is alleen voor de VS. Duidelijk waar de prioriteiten liggen dus.RocketKoen schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:06:
De moto mods app is geupdate. Nu kun je in de App mods kopen.
Maar als je je land kiest staat Nederland er niet tussen....
Blijkbaar is Lenovo/moto ons alweer vergeten.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Frankrijk, Duitsland en UK staan er wel tussen. Maar ook Singapore, Chili en Vietnam bijvoorbeeld...Rick-Jan schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:31:
[...]
Die klacht kwam ik op Reddit al tegen, is alleen voor de VS. Duidelijk waar de prioriteiten liggen dus.
Zet m eens op Duits/UK en probeer een mod te kopenRocketKoen schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:29:
[...]
Frankrijk, Duitsland en UK staan er wel tussen. Maar ook Singapore, Chili en Vietnam bijvoorbeeld...
Zie settings > region. Voor de volledige lijst.
[ Voor 4% gewijzigd door Rick-Jan op 19-12-2017 11:51 ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Werkt gewoon? Tenminste, het opent je browser op de Motorola shop pagina.Rick-Jan schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:49:
[...]
Zet m eens op Duits/UK en probeer een mod te kopenJe kan alleen vanuit de VS een Mod kopen. Dat was mijn punt eigenlijk.
Al geïnformeerd bij Motorola zelf?DraadbreuQ schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:32:
Ik heb hier iemand naast me die het scherm van zijn toestel heeft gebroken en het totaal ook niet meer aan de praat krijgt. Hij heeft al rond gezocht maar nog geen shop getroffen die het toestel kan repareren. Iemand suggesties?
Ik heb zelf accubattery draaien ipv de stock indicator.LeStef schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:39:
Iemand enig idee of er ergens een optie bestaat om de battery percentage weer te geven?
Ik heb nu een percentage in het zeer klein binnen de batterij maar Ik zou dit liever in het groter naast de batterij willen zien. De moto g5s Plus heeft dit.
[ Voor 12% gewijzigd door LeStef op 14-01-2018 00:17 ]
https://www.how2shout.com...lay-android-7-nougat.htmlLeStef schreef op zondag 14 januari 2018 @ 00:17:
Blijkbaar is er wel een optie.
Zoals je op deze foto kan zien
https://phandroid.s3.amaz...tions-Z2-Play-800x533.jpg
Maar kan die optie nergens vinden.
Dan staat het percentage (onleesbaar) in de batterij.Kheos schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:14:
[...]
https://www.how2shout.com...lay-android-7-nougat.html
eerste resultaat in google...
Ik ben hier een keer ingedoken. Alleen bepaalde provider varianten in de US hebben deze optie. Het zit niet in "stock Android" zoals dat op Europese Moto's draait. Maar... Daar komt verandering in met Android Oreo. Vanaf die versie zit de optie het batterijpercentage naast de batterij weer te geven dan eindelijk standaard in het os ingebakken. Binnenkort dus!LeStef schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:39:
Iemand enig idee of er ergens een optie bestaat om de battery percentage weer te geven?
Ik heb nu een percentage in het zeer klein binnen de batterij maar Ik zou dit liever in het groter naast de batterij willen zien. De moto g5s Plus heeft dit.
Een softbrick restore tool?hsb85 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:33:
Zou een van jullie ook de telefoon gaan rooten of roms plaatsen als de nieuwe lineage 15.1 op xda? Ik deed het mijn nexus 5 constant, maar daar was het heel simpel om weer terug te komen op stock. Ik zie alleen nergens vanuit lenovo/Motorola een tool om een softbrick tel terug te zetten.
[ Voor 14% gewijzigd door LeStef op 29-01-2018 07:39 ]
Zijn de updates al begonnen dan? Ik zit nu op de januari of eigenlijk februari security update te wachten, maar oreo zou ook fijn zijn.LeStef schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:22:
Iemand Oreo al binnen?
Niet sinds kort, die staat er altijd als ik nfc aan zet.hsb85 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:29:
Hebben jullie sinds kort ook een nfc logo bovenin?
[ Voor 6% gewijzigd door Tankiej op 23-03-2018 09:01 ]
Maar dat was niet de vraag van @Tankiej , waarom heb je de powermod ipv een gewone powerbank?hsb85 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:35:
Ik ben toch voor de powermod gegaan omdat je die eigenlijk altijd aan het stopcontact kan leggen en zo mijn telefoon nooit op een vaste plek hoef te houden. Was sowieso al een tijdje aan het kijken of ik hem ergens kon krijgen, dus toen ik hem donderdag tegenkwam dacht ik ga er gewoon voor.
Vond dat tijdens de proefperiode van die simpele power mod altijd zo irritant dat je de mod alleen kon opladen via de telefoon.
[ Voor 36% gewijzigd door hsb85 op 17-04-2018 14:34 ]
Is dit een versie die beperkt is qua banden voor 4G?hsb85 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:32:
https://www.lightinthebox...a-core-3000_p6273871.html
Zie net bovenstaande deal voor de Z2 Play langs komen; Gold voor EUR 184,11 of in Zwart EUR 240,14. Dit is wel een hele lage prijs voor dit toestel..
Gewoon de final versie lijkt me, als ik dit bericht zie:hsb85 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:16:
@Tankiej De Oreo versie in Zuid-Amerika is de 'SOAK' beta versie, Nieuw-Zeeland en Austalie weet ik niet welke versie daar is.
Ah, maar daar onder die van AT&T staan er nog twee: Lenovo Vital Moto Mod and Livermorium Slider Keyboard Moto Mod.Qua nieuwe Moto Mods, als ik onderstaande link mag geloven, komt er binnenkort een nieuwe aan, niet dat wij in NL er iets aan hebben aangezien hij specifiek voor de USA is.
https://www.androidauthority.com/moto-mods-789689/
The Lenovo Vital Moto Mod will be released in April for $395.
Dat toetsenbord duurt nog even dus, dat wordt pas Q4. Ben benieuwd wat er nog voor komt. Als ik het me goed herinner gaf Motorola aan 3 of 4 mods per kwartaal op de markt te brengen. Dan moeten er naast die 'vital mod' nog minstens 2 op de stapel staan voor dit kwartaal.The keyboard Moto Mod will be released sometime this winter for $99.
[ Voor 82% gewijzigd door hsb85 op 09-05-2018 11:13 . Reden: upgrade gelukt ]
[ Voor 67% gewijzigd door hsb85 op 09-05-2018 11:20 . Reden: update oreo rom ]
Dank voor je rappe antwoord! Hij bevalt prima, heb hem nu met de speaker en ben bezig om een accu te bemachtigen.hsb85 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:43:
@thomskipsp he leuk dat je een Z2 Play hebt, fijne telefoon vind ik zelf![]()
Ik heb zelf het moto screen helemaal uitgezet aangezien ik niet de hele tijd de notifications wil zien, maar in de periode dat ik het wel gebruikte heb ik geen last gehad van een spastisch icoontje.
Android 8 kan je wel zelf installeren via de methode die ik een paar posts terug geplaatst heb.
Noppes, nog niet inderdaad. Geen idee wanneer hij gepland staat voor reteu....kvandt schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:59:
Iemand de OTA al binnen? Ik kijk regelmatig, maar steeds 'Up-to-date' melding. Het is een beetje stil geworden... Volgens mij loopt de uitrol nu in zuid Amerika en India. Mijn reteu is nog steeds niet aan de beurt.
Ik wacht toch voorlopig nog maar op de OTA.hsb85 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:46:
ik draai hem nu al een maand via de methode die ik eerder had gegeven, maar die heeft ook nog de 1 april patch.. het update proces gaat niet lekker dus bij ze op dit moment.
Waar?thomskipsp schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:37:
Langzaam druppelen de meldingen van de OTA op reteu binnen. Nog een beetje geduld:)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Z Play, of Z2 Play???Grrrrrene schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:26:
Hij komt bij mijn Moto Z Play zojuist binnen, gewoon de OTA-update. Ik heb geen trucs uitgehaald, toevallig dat m'n vriendin vroeg "Heb jij die grote Windows-update al gehad" en dit mij triggerde om mijn telefoon eens op updates te controleren. Ein-de-lijk naar Oreo![]()
Z Play, anders had ik wel Z2 Play gezegd
Oh..vreemd dat het het dan in het topic van de Z2 zet...
acoster schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:14:
[...]
Oh..vreemd dat het het dan in het topic van de Z2 zet...
[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 21-06-2018 17:01 ]
Hij schijnt binnen te druppelen OTA.Grrrrrene schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:01:
[...]
Het was een lange dag gisteren, zullen we maar zeggen
Begrijp ik hier overigens uit dat de Z2 de update nog niet heeft?
Yep, same here. Ze hebben niet zo'n haast blijktRocketKoen schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:19:
[...]
Hij schijnt binnen te druppelen OTA.
Maar die van mij zegt nog steeds "up to date" met de security patch van februari....
[ Voor 5% gewijzigd door kvandt op 25-06-2018 20:47 ]
Ja, hier ook! Dat ik dat nog mag meemaken...kvandt schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:47:
Yes, krijg net Oreo binnen via OTA. Reteu versie. Ben benieuwd, download loopt... 1190 MB.
Ja, met de April Security update...hsb85 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:08:
Ook met de April security update?
http://raptr.com/Doppert/about
Kan ik niet zeggen, ik neem nagenoeg nooit foto's dus ik heb weinig voor/na vergelijkingsmateriaal en ik kan zoiets ook slecht inschatten.Doppert schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:20:
Hoe is de camera software van de z2play na de Oreo update?.
Ik kan mij van de Moto X play herinneren dat na een android update er minder mooie foto's uit de camera kwamen. De software was ook totaal anders.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
[ Voor 20% gewijzigd door kvandt op 07-10-2018 17:19 ]
Volgens mij komt alleen de Motorola One naar Nederland, de Power niet. Ik denk daarnaast ook niet dat de prijs nog veel verder gaat zakken.kvandt schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:18:
Zit nog erg te twijfelen om deze te kopen of de Motorla One Power (die nog niet beschikbaar is). Vooral de prijs van de One Power zou nog wel eens schrikken kunnen zijnEn wie weet hoe ver de prijs van de Z2 Play nog zakt? (en hoe lang de voorraad strekt..)
[ Voor 18% gewijzigd door Stefan22 op 08-10-2018 10:23 ]
Van die trage processor merk ik niets bij de taken die ik doe. WhatsApp, Twitter, Reddit, browsen, Spotify, YouTube en multitasken met de 4GB RAM gaat echt meer dan prima en snel genoeg.Kapot schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:42:
190 euro, das geen verkeerde prijs voor een toestel met Amoled scherm, alleen de processor is aan de langzame kant....
[ Voor 15% gewijzigd door Stefan22 op 31-10-2018 00:34 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq