Over het algemeen heb ik ook goede mobiele internetdekking met T-mobile. Ik heb wel weer vaker dat ik in huis (goede isolatie) minder verstaanbaar ben of de andere kant minder kan verstaan tijdens het bellen dan ik afgelopen jaar met m'n Xperia Z2 had. Iemand diezelfde ervaring?Port187 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:23:
[...]
Geen last van, strak 4G met T-mobile. Zit in Sim1 op het moment, maar volgens mij moet dat niet uitmaken.
De moto z2 play staat bij Amazon de 429 euro. Ik heb mijn z play die daar 309 staat enkele weken terug in promo maar 253 betaald. Goed Hoppen en shoppen en eens op Amazon De kijken kan je veel geld besparen.
Ik woon in de buurt van een tmob mast, binnen ook weinig problemen.Feroxz schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:05:
[...]
Over het algemeen heb ik ook goede mobiele internetdekking met T-mobile. Ik heb wel weer vaker dat ik in huis (goede isolatie) minder verstaanbaar ben of de andere kant minder kan verstaan tijdens het bellen dan ik afgelopen jaar met m'n Xperia Z2 had. Iemand diezelfde ervaring?
Dat was nog wel eens anders toen ik nog bij vodafone zat.
Uiteindelijk zijn dit soort zaken vaak erg afhankelijk van bij welke provider je zit en of er een mast in de buurt is.
Nee nog niet, zal zodra de mod binnen is een berichtje plaatsen op het forum. De review moet over 9 dagen online zoals afgesproken. Ik ga mij ieder geval aan de afspraak houden met of zonder modNTwoO schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:21:
Heeft iemand al een mod binnen?
Tja, mijn review is klaar en wacht op de Mod voor wat extraatjes. Die ga ik nog even bewaren, maar gaat ook online voor de einddatum.
Ik ben nog niet begonnen met de review 
Maar dat is ook alleen maar een stukje typen foto's toevoegen etc, dat gaat sowieso wel lukken voor de deadline. Zou wel mooi zijn als de mod daarvoor binnen is en die ook gelijk mee kan, maar anders voeg ik die later wel toe aan de review
Maar dat is ook alleen maar een stukje typen foto's toevoegen etc, dat gaat sowieso wel lukken voor de deadline. Zou wel mooi zijn als de mod daarvoor binnen is en die ook gelijk mee kan, maar anders voeg ik die later wel toe aan de review
Ik heb gisteren de review geplaatst, had eigenlijk de volgende dag meteen al de Moto Powerpack mod gekocht bij Bol. Die heb ik tijdens het event vergeleken met de TurboPower pack en die laatste was me iets te zwaar en dik om permanent op het toestel te laten zitten (ik wil wel een accu van minstens 5.000 mAh omdat ik die ook in mijn Lenovo P2 heb).
En toen kregen we de mail dat we nog een mod mochten uitzoeken, was nog best twijfelen tussen toch dat Turbopower pack of die JBL speakers.... toch maar Turbopower gevraagd. Die speakers koop ik misschien ook nog wel eens. Welke Mod hebben jullie gevraagd?
En nog iets anders, hebben we al een link naar de foto's die we hebben genomen? Vriend van me geloofde niet dat we ook professionele modellen mochten fotograferen, I would like to proof him wrong...
En toen kregen we de mail dat we nog een mod mochten uitzoeken, was nog best twijfelen tussen toch dat Turbopower pack of die JBL speakers.... toch maar Turbopower gevraagd. Die speakers koop ik misschien ook nog wel eens. Welke Mod hebben jullie gevraagd?
En nog iets anders, hebben we al een link naar de foto's die we hebben genomen? Vriend van me geloofde niet dat we ook professionele modellen mochten fotograferen, I would like to proof him wrong...
Ik ga je review lezen. Nog geen links gehad en wacht de aanvraag van een mod met spanning af.
nee nog niets van gehoord, had woensdag nog een mailtje gestuurd of Maartje wist wanneer ze verzonden zouden worden, maar nog geen reactie gehad.NTwoO schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:21:
Heeft iemand al een mod binnen?
Ik heb de JBL mod gevraagd, wil ik nog wel eens testen, het was te druk in de testruimte om echt goed het geluid te kunnen horen.
[ Voor 18% gewijzigd door Arjant2 op 01-09-2017 12:04 ]
Goede keus! Zelfs in die drukke testruimte viel mij al wel op dat het geluid echt véél beter was dan ik had verwacht. Het zijn nog steeds vrij kleine speakertjes immersArjant2 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:02:
[...]
nee nog niets van gehoord, had woensdag nog een mailtje gestuurd of Maartje wist wanneer ze verzonden zouden worden, maar nog geen reactie gehad.
Ik heb de JBL mod gevraagd, wil ik nog wel eens testen, het was te druk in de testruimte om echt goed het geluid te kunnen horen.
Ding is nog best duur trouwens, 100 Euro. En voor iedereen die ze wil kopen: goed opletten dat je de Soundboost 2 hebt, en niet versie 1. Versie 2 schijnt wel echt hoorbaar beter geluid te hebben namelijk. Dat was overigens ook de versie die we mochten testen
Ik heb de beamer mod gevraagd. De accu mods en de speaker geloof ik wel, de ene is gewoon een powerbank die aan de telefoon hangt en de andere andere speakers. Dat is wellicht wel handig, ik vind het niet echt 'bijzonder'.Theratron schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:49:
[...] Welke Mod hebben jullie gevraagd?
Die beamer ben ik wel benieuwd naar, naast dat het iets is dat ik toch nooit zou kopen (voor die prijs) en nu makkelijk kan testen
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, die foto's!En nog iets anders, hebben we al een link naar de foto's die we hebben genomen? Vriend van me geloofde niet dat we ook professionele modellen mochten fotograferen, I would like to proof him wrong...
@Tankiej gelukkig testen we niet allemaal dezelfde mod dan 
Ja die foto's ben ik ook wel benieuwd naar, geeft wel een goed beeld van wat er mogelijk is met de camera mod.
Ja die foto's ben ik ook wel benieuwd naar, geeft wel een goed beeld van wat er mogelijk is met de camera mod.
Ik heb ook foto's genomen met de standaard camera, en die zagen er naar mijn idee tijdens de test beter uit dan nu ik hem thuis probeer, dus die wil ik graag ook nog even terug zien.
En ik meen dat de hometoets er anders uit zag, meer als de Pixels waar je die vier bolletjes in kleur ziet als je de hometoets aanraakt. Waarschijnlijk stonden ze in het Engels en was de Google assistant geactiveerd? Is iemand dat opgevallen?
En ik meen dat de hometoets er anders uit zag, meer als de Pixels waar je die vier bolletjes in kleur ziet als je de hometoets aanraakt. Waarschijnlijk stonden ze in het Engels en was de Google assistant geactiveerd? Is iemand dat opgevallen?
Ik heb de Soundboost 2 aangevraagd, dat is toch de mod die ik in de praktijk het meest ga gebruiken. Had al de turbopower pack mod besteld. Beide mods wil ik in mijn review opnemen.
En ook hier interesse in de foto's om dezelfde reden
En ook hier interesse in de foto's om dezelfde reden
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
@Theratron Leuke review! Ik heb hem net met TTS beluisterd.
Als je de invoertaal op Nederlands zet zet ie Google assistent uit even als de voice activation. Het was voor mij ook even zoeken in het settings menu van google om het weer aan te krijgen.Theratron schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:24:
Waarschijnlijk stonden ze in het Engels en was de Google assistant geactiveerd? Is iemand dat opgevallen?
Als je english(uk) als een van je invoertalen instelt is Google assistent weer aan zetten en heb je de stipjes ook weer.
Hoe ondervinden jullie de hardware matige knopen aan de zijkant? ik merk op mijn z2 play dat ze veel meer wiebelen dan op mijn z play waar ze er gewoon stabiel er in zitten.
Thanks! En cool, hoe doe je dat? Is geen service op deze website toch?NTwoO schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:14:
@Theratron Leuke review! Ik heb hem net met TTS beluisterd.
Ik vermoedde al zoiets. Ze hadden de testtoestellen dus in het Engels staan. Ga ik ook maar eens proberen danflazo schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:14:
[...]
Als je de invoertaal op Nederlands zet zet ie Google assistent uit even als de voice activation. Het was voor mij ook even zoeken in het settings menu van google om het weer aan te krijgen.
Als je english(uk) als een van je invoertalen instelt is Google assistent weer aan zetten en heb je de stipjes ook weer.
Hoe ondervinden jullie de hardware matige knopen aan de zijkant? ik merk op mijn z2 play dat ze veel meer wiebelen dan op mijn z play waar ze er gewoon stabiel er in zitten.
Ja, de knopjes wiebelen bij mij ook, ik benoem het ook in mijn review. Je hoort ze niet als je de telefoon beweegt (bij de Lenovo P2 wel), maar je voel het als je er met je vinger langs gaat. Die Lenovo is "manufactured by Motorola" trouwens. Dus ze maken vaker toestellen met wiebelende knopjes. Is wel iets waar ik voortaan op zou letten bij het productieproces als ik hun was, want het is echt niet nodig.
Even de tekst uitgeknipt en in App op de telefoon gedaan. Beetje luie lezer. Schrijven heb ik wat minder moeite mee.Theratron schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:01:
[...]
Thanks! En cool, hoe doe je dat? Is geen service op deze website toch?
@flazo mijn knopjes wiebelen niet. Zit te proberen of ik zie wat je bedoeld maar enige beweging die er in zit is als je ze indrukt en dat lijkt me te horen 
Shit ik wilde even de dualsim uitproberen met een multidatasim van de zaak maar vodafone activeert alleen sims van maandag tot vrijdag van 8 tot 18u voor zakelijke abonnementen. Really??
Dat wordt dus pas maandag testen. Maar goed de mod is er ook nog niet dus mijn review moet ik toch later nog aanpassen.
Ik schrijf hem in ieder geval dit weekend grotendeels af.
Shit ik wilde even de dualsim uitproberen met een multidatasim van de zaak maar vodafone activeert alleen sims van maandag tot vrijdag van 8 tot 18u voor zakelijke abonnementen. Really??

Dat wordt dus pas maandag testen. Maar goed de mod is er ook nog niet dus mijn review moet ik toch later nog aanpassen.
Ik schrijf hem in ieder geval dit weekend grotendeels af.
[ Voor 57% gewijzigd door Arjant2 op 01-09-2017 19:14 ]
Mijn review is nu ook online. Cameratesten volgen nog.
Mooi om te lezen die reviews.
Iedereen heeft zo zijn eigen invalshoek en perceptie. Wat vind je belangrijk en wat niet heeft gewoon veel invloed op hoe het toestel scoort.
Zo zie ik 5 sterren scores maar ook 4 en @Port187 zit eigenlijk tussen 3 en 4.
Zelf zit ik ook ergens tussen de 3 en 4 sterren.
Iedereen heeft zo zijn eigen invalshoek en perceptie. Wat vind je belangrijk en wat niet heeft gewoon veel invloed op hoe het toestel scoort.
Zo zie ik 5 sterren scores maar ook 4 en @Port187 zit eigenlijk tussen 3 en 4.
Zelf zit ik ook ergens tussen de 3 en 4 sterren.
Idd leuk. Voor iedereen weegt het anders. De telefoon is wel een blijvertje voor mij. Dat is zeker. De vraag wat ik wel mee zat, is als deze een 4 sterren wordt, wat is dan de vijf sterren toestel rond 400? De one+ misschien? Voor mij is gebrek aan uitbreidbare geheugen echter een gemis bij de one+.
[ Voor 50% gewijzigd door NTwoO op 02-09-2017 13:37 ]
@NTwoO 5 ster voor mij had een Z2 geweest met een Z1 batterij, Z2 design maar dan iets dikker uiteraard en rond de 300-350 prijsklasse. Bij 400-450 kom je teveel in de buurt van een oneplus 5 incl. monster specs.
@Arjant2 ik maak onderscheid tussen upgraden en nieuwe gebruiker met mijn waardeering. Als upgrade is het nou eenmaal geen killer vandaar de 3*, los van het upgraden krijgt deze mobiel een 4*.
@Arjant2 ik maak onderscheid tussen upgraden en nieuwe gebruiker met mijn waardeering. Als upgrade is het nou eenmaal geen killer vandaar de 3*, los van het upgraden krijgt deze mobiel een 4*.
[ Voor 35% gewijzigd door Port187 op 02-09-2017 14:06 ]
De one+ noemde ik, want het is de enigste in de buurt, al is die nog 50-100 EUR duurder. Die is echter een geval apart, aangezien het een china phone is en hierdoor een andere concurrentie biedt met wellicht verborgen nadelen zoals duur en kwaliteit van de ondersteuning.. De one+ zou dan ook eigenlijk iedere flagship naar 3-4 sterren moeten drukken. Andere alternatieven zijn de flagships van vorig jaar zoals de s7. Die hebben weer de nadeel dat zij een jaar minder lang ondersteuning hebben. Dan is er nog de toestellen als de Samsung a5 ed, maar die komen voor vergelijkbare prijs nog meer te kort in specificaties. Of die een vergelijkbare afwerking hebben vraag ik me af. De argument dat een eigenaar met een z play de upgrade kan skippen, dat snap ik weer wel.
De moto x4 lijkt ook een grote concurrent te worden van de Z2 play qua prijsklasse.
Die bied een SD630 soc en dual camera voor rond de 380 euro en komt einde van de maand uit.
Die bied een SD630 soc en dual camera voor rond de 380 euro en komt einde van de maand uit.
Iedereen heeft wel een telefoon waar je vandaan komt. Dat onderscheid kan je niet maken, kan je beter weglaten. De telefoon is op zich een bepaald aantal sterren waard. Want als ik die redenatie zou volgen moet ik de Z2 Play 2 sterren geven want ik heb een samsung s8 waar ik vandaan kom en dan 3 of 4 sterren voor de telefoon opzich. Werkt wel erg verwarrend.Port187 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:04:
@NTwoO 5 ster voor mij had een Z2 geweest met een Z1 batterij, Z2 design maar dan iets dikker uiteraard en rond de 300-350 prijsklasse. Bij 400-450 kom je teveel in de buurt van een oneplus 5 incl. monster specs.
Ook is het vaag om de z play met de z2 play te vergelijken voor een nieuwe aankoop. De oudere heeft immers een jaar minder lang (security) updates...
Zo gesproken over de updates... Net even gecheckt... En ja hoor, update is beschikbaar. De mijne stond op security update van mei. 536.1MB stroomt binnen over de trage adsl thuis.
Zo gesproken over de updates... Net even gecheckt... En ja hoor, update is beschikbaar. De mijne stond op security update van mei. 536.1MB stroomt binnen over de trage adsl thuis.
[ Voor 8% gewijzigd door NTwoO op 02-09-2017 19:14 ]
Appels met peren vergelijken.Arjant2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:46:
[...]
Iedereen heeft wel een telefoon waar je vandaan komt. Dat onderscheid kan je niet maken, kan je beter weglaten. De telefoon is op zich een bepaald aantal sterren waard. Want als ik die redenatie zou volgen moet ik de Z2 Play 2 sterren geven want ik heb een samsung s8 waar ik vandaan kom en dan 3 of 4 sterren voor de telefoon opzich. Werkt wel erg verwarrend.
Het is minder aannemelijk dat iemand van samsung s8 naar de z2 gaat "upgraden".
Wel is het erg aannemelijk dat iemand van de z play gaat upgraden en graag wil weten of het de moeite is.
Waar je wel gelijk hebt is dat ik opzich geen ster hoef te geven voor de upgrade, want daar was ik al duidelijk genoeg in de review zelf.
@Port187 dat bedoelde ik dus te zeggen, he tis geen appels met peren. De sterren toebedelen aan waar je vandaan upgrade zegt niets. Dan zou t voor iemand die van de iphone 1 afkomt misschien wel 5 sterren zijn. Dat zegt dus niets. Je moet t toestel op zich zelf gewoon beoordelen en daarbij kan je natuurlijk een vergelijking maken met een ander toestel.
Daar heb je zeker gelijk in!Arjant2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 20:20:
@Port187 dat bedoelde ik dus te zeggen, he tis geen appels met peren. De sterren toebedelen aan waar je vandaan upgrade zegt niets. Dan zou t voor iemand die van de iphone 1 afkomt misschien wel 5 sterren zijn. Dat zegt dus niets. Je moet t toestel op zich zelf gewoon beoordelen en daarbij kan je natuurlijk een vergelijking maken met een ander toestel.
3 euro 50 voor een hout/leren style shell mod.
Foutje of extreem korting?
[edit] link verwijderd - ze hebben het al aangepast.
Foutje of extreem korting?
[edit] link verwijderd - ze hebben het al aangepast.
[ Voor 61% gewijzigd door Port187 op 03-09-2017 09:04 ]
Waar zie je 3.50?
Edit: never mind dus.
Overigens meer dan 30 euro voor een simpel achterkantje?

[ Voor 84% gewijzigd door Arjant2 op 02-09-2017 23:29 ]
Belachelijk duur inderdaad.Arjant2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:21:
Waar zie je 3.50?
En en met wireless charging komt er nog een tientje bovenop.
Het zal wel door de 4 magneetjes komen.
@Port187 dat "foutje" van bol lijkt verdacht op een poging om een link gepost te krijgen,denk jij niet? Of ben ik nu para? Er is nu wel een link naar bol met een moto mod "een sloot alternatieven in een moto thread... Toeval of slim? Zij zijn iig overbodig, nu dat de flash sale over is.

@Port187 dat "foutje" van bol lijkt verdacht op een poging om een link gepost te krijgen,denk jij niet? Of ben ik nu para? Er is nu wel een link naar bol met een moto mod "een sloot alternatieven in een moto thread... Toeval of slim? Zij zijn iig overbodig, nu dat de flash sale over is.
Het leek achteraf echt op een foutje, het was ook een reseller op bol.com.NTwoO schreef op zondag 3 september 2017 @ 08:59:
Het zal wel door de 4 magneetjes komen.![]()
Heb de link verwijderd inmiddels.
Ik heb in elk geval twee in de bestelling, eens zien of ze aankomen!
Handig, zo snel betalen met een vingerafdrukscanner. Ik neem wel eentje van je over voor een vijfje
Zo mijn eerste draft review staat ook online
, ga hem deze week nog maar een keertje lezen en kijken of ik nog iets gemist heb, maar vind het een fijn toestel, ga hem zeker blijven gebruiken, hoop alleen dat ze een optie om die haptic feedback uit te zetten toe gaan voegen in de toekomst. Dan gaat hij 5 sterren van me krijgen.

Dank voor de leesvoer. Dat ga ik straks lezen.
Edit: gelezen (beluisterd). Uit jouw verhaal las ik hoe groot de haptic feedback weegt op de rating. Jij noemt het ook al in je laatste respons. Dat is wel interessant, want daar zullen wel meer mensen zijn wie dat niet wilt. Mij maakt het geheel niet uit of het aan of uit zou staan.
Edit: gelezen (beluisterd). Uit jouw verhaal las ik hoe groot de haptic feedback weegt op de rating. Jij noemt het ook al in je laatste respons. Dat is wel interessant, want daar zullen wel meer mensen zijn wie dat niet wilt. Mij maakt het geheel niet uit of het aan of uit zou staan.
[ Voor 75% gewijzigd door NTwoO op 04-09-2017 06:15 ]
@NTwoO ja die haptic feedback is inderdaad een belangrijke factor voor mij. Ik wil juist graag die scanner gebruiken, maar wordt daardoor tegengehouden. Geeft mij ook juist een gevoel van low/mid range dat hij altijd moet trillen alsof ze verwachten dat hij niet vaak wel werkt en ze daarom moeten vertellen dat hij een keertje wel werkt. En dat is mijns inziens volledig onnodig, hij werkt altijd..
Maar heb wel een paar andere kleine dingen die hem 4 sterren geven. Laagste helderheid setting en netwerk reset bijvoorbeeld.
Maar heb wel een paar andere kleine dingen die hem 4 sterren geven. Laagste helderheid setting en netwerk reset bijvoorbeeld.
[ Voor 13% gewijzigd door hsb85 op 04-09-2017 07:27 ]
Het viel me op dat de fingerprint scanner vaak haptic feedback geeft in mijn broekzak, iets wat de oude z1 nooit deed. Snap je klacht, vind 't ook afleiden omdat het lijkt alsof ik een bericht ontvang.hsb85 schreef op maandag 4 september 2017 @ 07:24:
@NTwoO ja die haptic feedback is inderdaad een belangrijke factor voor mij. Ik wil juist graag die scanner gebruiken, maar wordt daardoor tegengehouden. Geeft mij ook juist een gevoel van low/mid range dat hij altijd moet trillen alsof ze verwachten dat hij niet vaak wel werkt en ze daarom moeten vertellen dat hij een keertje wel werkt. En dat is mijns inziens volledig onnodig, hij werkt altijd..
in mijn broekzak heb ik het niet gehad gelukkig. Al snap ik nog niet waarom hij dan moet trillen, als het goed is kan je broekzak de telefoon toch niet ontgrendelen.Port187 schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:12:
[...]
Het viel me op dat de fingerprint scanner vaak haptic feedback geeft in mijn broekzak, iets wat de oude z1 nooit deed. Snap je klacht, vind 't ook afleiden omdat het lijkt alsof ik een bericht ontvang.
Ik heb mijn mobieltjes altijd met scherm naar binnen richting mijn been voor extra veiligheid (perongeluk ergens tegenaan lopen bv) dit zorgt er helaas wel voor in het geval van de z2 dat de haptic feedback vaker afgaat denkende dat mijn been een fingerprint poging is.hsb85 schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:45:
[...]
in mijn broekzak heb ik het niet gehad gelukkig. Al snap ik nog niet waarom hij dan moet trillen, als het goed is kan je broekzak de telefoon toch niet ontgrendelen.
Hebben jullie trouwens al iets gehoord van de genomen foto's? Ben wel benieuwd naar de geschoten plaatjes. Misschien ook handig voor je review.
nee nog niet, refereer er in mijn review ook naar, en wel handig als ik inderdaad een foto toe kan voegenoosterhofjf schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:13:
Hebben jullie trouwens al iets gehoord van de genomen foto's? Ben wel benieuwd naar de geschoten plaatjes. Misschien ook handig voor je review.
Inderdaad radiostilte aan de kant van Tweakers over de fotos en mods.
Mijn review is zo goed als klaar, maar zou graag nog wat foto's toevoegen van de Hasselblad en mijn ervaring met de soundmod.
Ik wacht nog even op reactie vanuit Tweakers anders gaat de review morgen of overmorgen online.
Mijn review is zo goed als klaar, maar zou graag nog wat foto's toevoegen van de Hasselblad en mijn ervaring met de soundmod.
Ik wacht nog even op reactie vanuit Tweakers anders gaat de review morgen of overmorgen online.
[ Voor 62% gewijzigd door Arjant2 op 04-09-2017 12:05 ]
Goh deze zag ik niet aankomenNTwoO schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:24:
Handig, zo snel betalen met een vingerafdrukscanner. Ik neem wel eentje van je over voor een vijfje![]()
Wat zullen ze een moeite gedaan hebben om de bestelling alsnog te leveren!"Dank voor uw bestelling op Bol.com.
Helaas was het artikel dat u heeft gekocht niet meer op voorraad. En via onze leveranciers ook niet meer leverbaar.
We hebben enige tijd geprobeerd uw bestelling via andere kanalen alsnog te kunnen leveren. Dat is ons helaas niet gelukt.
Hierbij moeten wij dus helaas verzoeken de orde rin uw bol-account te annuleren. Bol betaalt u dan binnen 24 uur terug."
[ Voor 5% gewijzigd door Port187 op 04-09-2017 14:27 ]
ik zie hem anders gewoon nog op voorraad bij bol.com..Port187 schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:27:
[...]
Wat zullen ze een moeite gedaan hebben om de bestelling alsnog te leveren!

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
Het betreft een externe verkoper van bol.com, vandaar dat ze nog wel op voorraad zijn op bol.com zelf.hsb85 schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:36:
[...]
ik zie hem anders gewoon nog op voorraad bij bol.com..![]()
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
Phonextra
Concurrentie uit de eigen stal met de nieuwe Moto X4 wellicht?NTwoO schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:42:
De one+ noemde ik, want het is de enigste in de buurt, al is die nog 50-100 EUR duurder. Die is echter een geval apart, aangezien het een china phone is en hierdoor een andere concurrentie biedt met wellicht verborgen nadelen zoals duur en kwaliteit van de ondersteuning.. De one+ zou dan ook eigenlijk iedere flagship naar 3-4 sterren moeten drukken. Andere alternatieven zijn de flagships van vorig jaar zoals de s7. Die hebben weer de nadeel dat zij een jaar minder lang ondersteuning hebben. Dan is er nog de toestellen als de Samsung a5 ed, maar die komen voor vergelijkbare prijs nog meer te kort in specificaties. Of die een vergelijkbare afwerking hebben vraag ik me af. De argument dat een eigenaar met een z play de upgrade kan skippen, dat snap ik weer wel.
Ook de nieuwe Samsung J7+ als die hier uitkomt is wel een geduchte concurrent als je de specs ziet.
Samsung J krijgt toch maar 1 major upgrade? Dat betekent dat de telefoon al na 1 jaar geen updates meer krijgt. Wel lekker voor de doorstroom
Als er maar security updates komen en dat zou met android 8 een stuk beter geregeld moeten zijn. Dan boeien mij de grote updates eigenlijk niet echt.
Zoveel veranderd er niet meer de laatste jaren.
Zoveel veranderd er niet meer de laatste jaren.
[ Voor 14% gewijzigd door Arjant2 op 04-09-2017 23:35 ]
hebben jullie trouwens ook dat bij batterijgebruik Cell standby ergens bovenin staat altijd? Meestal gebruikt dat bij mij meer stroom dan het scherm zelf dan wel bijna net zoveel..
Mijn review staat ook online.
Mocht de mod nog komen en/of de foto's dan vul ik hem aan.
Edit: ik vind het wel jammer dat na een goed georganiseerde meeting vorige week het nu zo lang stil blijft. Iemand al iets gehoord over de mod?
Edit 2: zojuist bericht terug gekregen van Maartje. De Mods laten nog even op zich wachten, ze wachten op testsamples van Motorola.
Ik heb ook een link gekregen naar de foto's die wij genomen hebben op het event. Ik zal hem hier niet openbaar zetten maar mocht iemand hem willen hebben, stuur me even een PM. Ze staan er lang niet allemaal op, maar wel een fiks aantal.
Edit: ik vind het wel jammer dat na een goed georganiseerde meeting vorige week het nu zo lang stil blijft. Iemand al iets gehoord over de mod?
Edit 2: zojuist bericht terug gekregen van Maartje. De Mods laten nog even op zich wachten, ze wachten op testsamples van Motorola.
Ik heb ook een link gekregen naar de foto's die wij genomen hebben op het event. Ik zal hem hier niet openbaar zetten maar mocht iemand hem willen hebben, stuur me even een PM. Ze staan er lang niet allemaal op, maar wel een fiks aantal.
[ Voor 89% gewijzigd door Arjant2 op 05-09-2017 15:07 ]
Heb het idee dat veel fotos missen.Arjant2 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:44:
Mijn review staat ook online.
Jammer van de mods, hopenlijk gaat het nog door.
[ Voor 4% gewijzigd door Port187 op 05-09-2017 15:12 ]
1 foto in ieder geval wel van ons, aangezien onze groep er op staat, en die is met volgens mij met mijn toestel genomen.
Maar verder zie ik inderdaad weinig van onze groep, in ieder geval niet van de modellen.
Mijn foto's die ik buiten heb genomen en binnen met het model staan er in ieder geval helaas niet bij.
Maar verder zie ik inderdaad weinig van onze groep, in ieder geval niet van de modellen.
Mijn foto's die ik buiten heb genomen en binnen met het model staan er in ieder geval helaas niet bij.
[ Voor 20% gewijzigd door Arjant2 op 05-09-2017 15:14 ]
als ik de foto's ook zo zie dan is het met name van de groepen die als laatste de camera's mod mee kregen
Het is me niet opgevallen. Maar als je het toestel 1 of 2 dagen niet gebruikt dan kan het natuurlijk. De vraag is hoe je het toestel in die periode gebruikt hebthsb85 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:35:
hebben jullie trouwens ook dat bij batterijgebruik Cell standby ergens bovenin staat altijd? Meestal gebruikt dat bij mij meer stroom dan het scherm zelf dan wel bijna net zoveel..
De stat klopt gewoon niet. Hier stond hij op 500mAh = 9% na 8 uur standby. En screen on stond op 423mAh en 1% en ruim een uur gebruik.Arjant2 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 17:50:
[...]
Het is me niet opgevallen. Maar als je het toestel 1 of 2 dagen niet gebruikt dan kan het natuurlijk. De vraag is hoe je het toestel in die periode gebruikt hebt
Ik dacht eigenlijk dat hij in de war was omdat ik al een tijdje niet tot 100% heb geladen.
Zoals nu heb ik hem 4 uur geleden van stroom gehaald. En zo te zien 35 minuten scherm aan gehad met 53mah, waarbij cell standby al 161mah heeft gebruikt..
Daarbij staat plex zelfs nog hoger in het lijstje met 76mah dan scherm terwijl ik plex niet eens geopent heb vandaag
Daarbij staat plex zelfs nog hoger in het lijstje met 76mah dan scherm terwijl ik plex niet eens geopent heb vandaag
Dat percentage is inderdaad wel raar. Ik heb even gekeken. Bewust het scherm een tijdje aangehouden en ipv dat het percentage van het scherm oploopt, loopt het percentage bij cell standby op, terwijl het geschatte verbruik gelijk blijft (logisch want hij staat niet standby).
Mijn review is ook online. Wordt nog aangevuld met meer foto's en ervaringen met de Moto Mods. Al met al ben ik erg blij met het toestel!
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Welke regiotype wordt in Nederland verkocht?
Online kwam ik dit rijtje tegen, met minstens verschillen in LTE banden, geheugen en simslots:
XT1710-01 USA
XT1710-02 USA, 3/32GB, ssim
XT1710-06 international?
XT1710-07 Brazil
XT1710-08 China, Hong Kong
XT1710-10 India
Online kwam ik dit rijtje tegen, met minstens verschillen in LTE banden, geheugen en simslots:
XT1710-01 USA
XT1710-06 international?
XT1710-07 Brazil
XT1710-10 India
XT1710-09punthoofd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 21:18:
Welke regiotype wordt in Nederland verkocht?
XT1710-01 USA
XT1710-06 international?
XT1710-07 Brazil
XT1710-10 India
Grappig, zelfde regiomodel als "Australia, Indonesia, Japan, Malaysia" schijnbaar.>> XT1710-09
> Dat staat bij mij ook onderaan het toestel naast de usb-c aansluiting
En doet ie naast GPS, Glonass en Galileo wss ook Beidou? (als dat uberhaupt al genoeg dekking heeft)
Zojuist ook besteld, zal het binnenkort zelf checken
Gisteren mijn X Play omgeruild voor een Z2 Play en zo op het eerste gezicht ben ik zeer tevreden over het toestel. Ik merk dat hij sneller reageert en leuke nieuw opties die Nougat met zich mee brengt.
Heb hem via T-mobile, waar ik me abonnement heb verlengt, daarbij was het toestel stukken goedkoper van in de losse verkoop.
Moet alleen nog even wennen aan de uit stekende lens.
Heb hem via T-mobile, waar ik me abonnement heb verlengt, daarbij was het toestel stukken goedkoper van in de losse verkoop.
@acoster Ik heb ook zo iets besteld voor mijn telefoon http://www.ebay.nl/itm/7-...oto-Z2-Play-/311926965310
Deze werd besteld (met wat voordeliger bulk tarieven)
http://www.ebay.com/itm/162483198425
Deze werd besteld (met wat voordeliger bulk tarieven)
http://www.ebay.com/itm/162483198425
[ Voor 21% gewijzigd door NTwoO op 07-09-2017 12:00 ]
Tip: koop de Moto powerpack mod. Dan zit de camera verzonken en is de achterkant weer helemaal vlak. En je toestel heeft als bonus een gigantische batterij die je in drie dagen niet leeg krijgt. En als X Play gebruiker was je waarschijnlijk sowieso al een zeer goede accuduur gewend, dus... 😉acoster schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:37:
of je koopt er gewoon een siliconen hoesje ofzo omheen vanuit china, een stuk goedkoper en je telefoon is niet gelijk mega dik en zwaar
Inderdaad, ik probeer het eerst wel even met een siliconen hoesje. Een powerpack is weer een hele investering.
Ik heb een nieuw hoesje + screenprotector over, voor de geïnteresseerde.
V&A aangeboden: Nillkin Frosted Shield +screenprotector voor Moto Z2 play Nieuw
Ik bedoel niet de Turbopower pack hoor, die is inderdaad dik en zwaar. Ik bedoel de "gewone" die ook op het event te zien was (de witte). Dan valt het echt enorm mee.Arjant2 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:27:
of je koopt er gewoon een siliconen hoesje ofzo omheen vanuit china, een stuk goedkoper en je telefoon is niet gelijk mega dik en zwaar
Leuk hoesje! na verwijderen van het achterkant is het niet eens inleveren op dikte.Rick-Jan schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:29:
Ik heb een nieuw hoesje + screenprotector over, voor de geïnteresseerde.
Ik heb 5 stuks achterfrontjes kunnen bemachtigen via ebay. 2x rood, 2x donkergrijs hout, 1x lichtgrijs hout. De ene rode en de ene grijze komt dus tzt in de verkoop voor 15 euro per stuk inclusief verzendkosten. De advertentie komt tzt wel in de VA
game controller iemand?
http://www.ebay.nl/itm/172854487053
http://www.ebay.nl/itm/172854487053
[Video: http://gph.is/XKrquS]
[ Voor 27% gewijzigd door NTwoO op 07-09-2017 18:04 ]
Goed nieuws inderdaad. Hopelijk komt hij nog vandaag binnen
PostNL is net langs geweest en nog geen mod. Morgen dus.
morgen inderdaad, zie hem nu ook aangemeld op PostNL. Helaas werkadres opgegeven dus dat wordt pas maandag.
De postbode kwam net langs met een powerpack mod. Eens kijken hoe die is in het dagelijks gebruik.
Ik heb de post natuurlijk gemist, want die komt op zaterdagmiddag. Ik vind dat zo achterlijk! Dan is er natuurlijk niemand thuis! Kom in de avond, dan zijn mensen wel thuis en is het verkeer een stuk rustiger zodat je ook beter door kan rijden en je dus veel minder lang bezig bent met je route. Zucht. Ik moet nu iig tot maandag wachten... Dan komen ze ook weer midden op de dag 😠
@Theratron idem dito hier. Zelfs thuis gebleven en alsnog gemist. Grommeldebommel.. Zelfs een collega die ik toevallig tegen kwam gevraagd om het bij de balie in de buurt af te zetten, maar helaas... Het wordt maandagavond ophalen in de buurt.
Heb sinds kort ook de Z2 Play. Over het algemeen zeer tevreden mee, al heb ik wel een paar zaken waar ikzelf minder blij mee ben;
- Tijdens opladen met turbolader of filmen wordt toestel nogal warm,
- Als je het toestel schut hoor ik de camera nogal tikken. Maar goed, bij het aanzetten van de camera minder dus dit zal de lens wel zijn,
- Maar wat me met name stoort is dat ik bij notificaties of ringtones eerst een soort kraakje van de speaker hoor. Een 'pop'. Bij het ene geluid hoor ik het meer als het ander.
Wanneer ik bijv. in whatsapp een bericht verzend valt het me echt op. Het geluid is ook te reproduceren door bijv. de beltoon 'Arcturus' in het geluid menu een aantal keer achter elkaar (meteen, dus tijdens afspelen nog) in te drukken. Ik hoor dan toch echt kraakjes door het geluid heen. Precies zoals HIER beschreven is. Hebben jullie hier ook last van? Ik gebruik wel bluetooth maar niet Moto voice. Ben erg benieuwd of jullie er ook last van hebben, en of het iemand al opgevallen is...
- Tijdens opladen met turbolader of filmen wordt toestel nogal warm,
- Als je het toestel schut hoor ik de camera nogal tikken. Maar goed, bij het aanzetten van de camera minder dus dit zal de lens wel zijn,
- Maar wat me met name stoort is dat ik bij notificaties of ringtones eerst een soort kraakje van de speaker hoor. Een 'pop'. Bij het ene geluid hoor ik het meer als het ander.
Wanneer ik bijv. in whatsapp een bericht verzend valt het me echt op. Het geluid is ook te reproduceren door bijv. de beltoon 'Arcturus' in het geluid menu een aantal keer achter elkaar (meteen, dus tijdens afspelen nog) in te drukken. Ik hoor dan toch echt kraakjes door het geluid heen. Precies zoals HIER beschreven is. Hebben jullie hier ook last van? Ik gebruik wel bluetooth maar niet Moto voice. Ben erg benieuwd of jullie er ook last van hebben, en of het iemand al opgevallen is...
Ik niet, maar ik herken wel dat hij erg warm wordt tijdens het opladen. En het is niet eens een supersnelle lader met 15W...
Mijn batterij app (3C) toont dat de Z2 Play laad met een 5V stroom van 3A. Dat komt overeen met de specificaties van de lader. Het valt wel op dat de laadstroom geregeld wordt voor een grote gedeelte op de temperatuur die bij 40 graden de laadstroom terugregelt. Bij de X Force werd een 25W lader geleverd, maar de eindelijke laadstroom werd aangegeven als 4A op de 5V equivalent. Er werd dus maar 20W benut van de lader zijn beschikbare vermogen. De X Force regelde ook op temperatuur, maar daar ging de temperatuur op tot 44 (of 45 graden). De temperatuurverschil is ook opvallend tussen de 2 telefoons. De gebruik van QC2 en QC3 staat bekend om hogere temperaturen. De voordeel van de hogere spanning in de kabel (en dus minder verliezen over de kabel en connectoren) gaat echter gepaard met omzetten tussen diverse spanningen en dat is natuurlijk niet zonder verliezen. Dat is dan ook een argument voor 1+ om met 5V te werken en diverse reviews bevestigen ook dat de laadtemperaturen van de 1+ lager is. Daarvoor had de 1+ weer kabel euvels.
Een geluidseuvel heb ik ook meegemaakt. Daar is deze moto forum post meer een overeenkomst. het lijkt echter dat deze niet meer optreed sinds de 1jun security update.
Een geluidseuvel heb ik ook meegemaakt. Daar is deze moto forum post meer een overeenkomst. het lijkt echter dat deze niet meer optreed sinds de 1jun security update.
Dat viel mij dus ook op. Misschien dat het door de dikte en aluminium behuizing komt?Theratron schreef op zondag 10 september 2017 @ 08:52:
Ik niet, maar ik herken wel dat hij erg warm wordt tijdens het opladen. En het is niet eens een supersnelle lader met 15W...
Dit is het probleem met geluid dat altijd langzaam harder wordt. Overigens heb ik hier ook last van met de meest recente updates, maar hier had ik het niet over...NTwoO schreef op zondag 10 september 2017 @ 12:42:
Wanneer mijn speaker nu geluid produceert, bijvoorbeeld zoals bij het versturen van een bericht, dan hoor ik kraakjes. Door het meldingsgeluid 'Arcturus' af te spelen (dus snel na elkaar aanklikken) is dit goed te horen. Je hoort kraakjes/plopjes door het geluid heen. Het gekke is dat zodra de speaker speelt geen vervormingen meer te horen zijn. Ik was eerst in de veronderstelling dat het om een bekend probleem gaat, want het is exact zoals in m'n vorige link staat, maar bij nader kijken gaat dit met name om de Force variant.
Niemand heeft hier verder last van of dit opgemerkt?
Ik hoor dat bij bijna alle meldingsgeluiden als ik ze snel na elkaar aanklik, bij sommige net iets harder dan de ander, maar hoor het bij bijna allemaal. Het komt als ik het geluid nog een keer aan tik als hij al iets afspeelt, niet als ik het de 1e keer aan zet. Lijkt dus te komen als hij abrupt het ene geluid stopt, niet als hij het andere start.Martijn_VA schreef op zondag 10 september 2017 @ 13:01:
[...]
Dat viel mij dus ook op. Misschien dat het door de dikte en aluminium behuizing komt?
[...]
Dit is het probleem met geluid dat altijd langzaam harder wordt. Overigens heb ik hier ook last van met de meest recente updates, maar hier had ik het niet over...
Wanneer mijn speaker nu geluid produceert, bijvoorbeeld zoals bij het versturen van een bericht, dan hoor ik kraakjes. Door het meldingsgeluid 'Arcturus' af te spelen (dus snel na elkaar aanklikken) is dit goed te horen. Je hoort kraakjes/plopjes door het geluid heen. Het gekke is dat zodra de speaker speelt geen vervormingen meer te horen zijn. Ik was eerst in de veronderstelling dat het om een bekend probleem gaat, want het is exact zoals in m'n vorige link staat, maar bij nader kijken gaat dit met name om de Force variant.
Niemand heeft hier verder last van of dit opgemerkt?
Ik hoor het ook alleen in die specifieke situatie, bij het kiezen van een meldingsgeluid/beltoon/alarmgeluid en dan iets aanklikken als er al wat speelt. Dit is niet iets wat ik (vaak) doe, dus voor mij is het geen probleem. Maar als je het voor elk geluid hebt dat hij af wil spelen lijkt het me wel storend en een probleem met het toestel.
Ik noemde dit als voorbeeld omdat het geluid dan redelijk hard te reproduceren is, uiteraard doe ik dit ook normaal niet. Ik heb het ook bijv merkbaar bij het geluid van het versturen van een whatsapp-bericht. Dan is het minder hard te horen maar ik hoor nog altijd een distortion aan het begin. Ik hoor het zodra er geluid richting de speaker gaat, dus normaliter niet tijdens het geluidsfragment wanneer deze reeds speelt. Precies zoals HIER beschreven dus, alleen gebruik ik geen moto voice en helpt bluetooth uitzetten en rebooten niet. Ook lijken de andere google hits met name over de Force te gaan of de Z play (gen1). Misschien dat bij mij de speaker een klein beetje kortsluiting maakt?Tankiej schreef op zondag 10 september 2017 @ 13:50:
[...]
Ik hoor dat bij bijna alle meldingsgeluiden als ik ze snel na elkaar aanklik, bij sommige net iets harder dan de ander, maar hoor het bij bijna allemaal. Het komt als ik het geluid nog een keer aan tik als hij al iets afspeelt, niet als ik het de 1e keer aan zet. Lijkt dus te komen als hij abrupt het ene geluid stopt, niet als hij het andere start.
Ik hoor het ook alleen in die specifieke situatie, bij het kiezen van een meldingsgeluid/beltoon/alarmgeluid en dan iets aanklikken als er al wat speelt. Dit is niet iets wat ik (vaak) doe, dus voor mij is het geen probleem. Maar als je het voor elk geluid hebt dat hij af wil spelen lijkt het me wel storend en een probleem met het toestel.
[ Voor 12% gewijzigd door Martijn_VA op 10-09-2017 15:25 ]
Ik heb die beltoon er niet bijstaan dus die kan ik niet testen. Wel een aantal andere geprobeerd maar ik kan het niet reproduceren wat jij hoort.Martijn_VA schreef op zondag 10 september 2017 @ 02:02:
Heb het net getest en ik heb er ook last van blijkbaar. Was me gelukkig nog niet opgevallen. Is trouwens een notification ringtone.
Jup, een notification ringtone.hsb85 schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:42:
Heb het net getest en ik heb er ook last van blijkbaar. Was me gelukkig nog niet opgevallen. Is trouwens een notification ringtone.
Heb je het ook in bijv. whatsapp of facebook? Wanneer je bijvoorbeeld een bericht verstuurd?
Ik heb wel aan andere bug.
Moto display werkt niet als spotify aan staat. Althans niet het gedeelte waarbij het scherm aan gaat als je boven t toestel zwaait. Diverse keren geprobeerd, spotify uit werkt het, spotify aan niet.
Moto display werkt niet als spotify aan staat. Althans niet het gedeelte waarbij het scherm aan gaat als je boven t toestel zwaait. Diverse keren geprobeerd, spotify uit werkt het, spotify aan niet.
Afgelopen zaterdag lag de beamer mod in de brievenbus, de bezorger vond het prima om een kruisje te zetten als handtekening en hem daar maar in te gooien. Blijft toch apart, die pakketbezorgers.
Maar goed, leuk ding die mod! Zou hem zeker nooit kopen voor die prijs (pricewatch: Lenovo Projector Moto Insta-Share voor Moto Z, maar hij werkt nog best goed. Maximale helderheid is niet heel geweldig, kamer moet wel echt goed donker zijn wil je goed beeld hebben. Accu gaat ook wel snel leeg, heb hem +/- 15 minuten gebruikt en de accu is al 40% kwijt.
Zal er deze week eens een review van maken
Ik heb wel af en toe dat het niet werkt als ik hem net uit m'n broekzak haal, maar verder gaat het scherm altijd aan als ik er boven zwaai met m'n hand.
Maar goed, leuk ding die mod! Zou hem zeker nooit kopen voor die prijs (pricewatch: Lenovo Projector Moto Insta-Share voor Moto Z, maar hij werkt nog best goed. Maximale helderheid is niet heel geweldig, kamer moet wel echt goed donker zijn wil je goed beeld hebben. Accu gaat ook wel snel leeg, heb hem +/- 15 minuten gebruikt en de accu is al 40% kwijt.
Zal er deze week eens een review van maken
Werkt bij mij prima, heb Spotify nu ook aan en hij het scherm gaat gewoon aan als ik met m'n hand in de buurt kom/er boven zwaai.Arjant2 schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:51:
Ik heb wel aan andere bug.
Ik heb wel af en toe dat het niet werkt als ik hem net uit m'n broekzak haal, maar verder gaat het scherm altijd aan als ik er boven zwaai met m'n hand.
[ Voor 36% gewijzigd door Tankiej op 11-09-2017 08:03 ]
Zaterdag heb ik de Soundboost 2 binnen gekregen. Zo een stuk beter te testen dan in de testruimte bij het event
Kwaliteit is voor een normale ruimte prima, alhoewel de speaker soms nog wat diepte mist maar dat ga ik nog testen. Er is ook nog een EQ app dus dat kan ook nog een hoop goedmaken.
Toch apart, bij mij echt niet.Tankiej schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:00:
Werkt bij mij prima, heb Spotify nu ook aan en hij het scherm gaat gewoon aan als ik met m'n hand in de buurt kom/er boven zwaai.
Hij gaat te pas en te onpas aan als hij op mijn bureau op werk ligt, maar zodra spotify afspeelt is hij met geen mogelijkheid aan te krijgen. Je moet echt op de vingerscanner drukken of op een andere knop. Zojuist nog een keer geprobeerd, maar helaas. Spotify uit en direct werkt het weer.
@GOTD Mooie review. Duidelijk flink wat positiever dan ik ben over bepaalde zaken, maar mooi uitgewerkte review.
[ Voor 12% gewijzigd door Arjant2 op 11-09-2017 09:52 ]
Werkt bij mij inderdaad ook perfect. In de nacht heb ik mijn telefoon op mijn nachtkastje liggen en kan ik op die manier makkelijk kijken hoe laat het is.Arjant2 schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:43:
[...]
Toch apart, bij mij echt niet.
Hij gaat te pas en te onpas aan als hij op mijn bureau op werk ligt, maar zodra spotify afspeelt is hij met geen mogelijkheid aan te krijgen. Je moet echt op de vingerscanner drukken of op een andere knop. Zojuist nog een keer geprobeerd, maar helaas. Spotify uit en direct werkt het weer.
Dank je wel!@GOTD Mooie review. Duidelijk flink wat positiever dan ik ben over bepaalde zaken, maar mooi uitgewerkte review.
ik neem aan dat je geen spotify aan hebt 's nachts?GOTD schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:58:
[...]
Werkt bij mij inderdaad ook perfect. In de nacht heb ik mijn telefoon op mijn nachtkastje liggen en kan ik op die manier makkelijk kijken hoe laat het is.
Het werkt bij mij ook altijd, alleen niet als ik spotify aan heb, dan weigert hij gewoon altijd, niet af en toe wel/niet, gewoon niet.
Misschien bij je review ook nog iets toevoegen van een oordeel of vergelijking bij de benchmarks?
Ik heb het zelf niet gedaan omdat ik alleen een S8 had om mee te vergelijken en dat is gewoon oneerlijk, want die is veel en veel sneller in de benchmarks (render zelfs meer dan 2,5x zo snel) en dat zou niet fair zijn. Wat overigens wel laat zien dat je de Z2 Play niet voor games moet hebben.
Edit: de Soundboost 2 is binnen. Vanavond eens even mee spelen.
[ Voor 32% gewijzigd door Arjant2 op 11-09-2017 14:31 ]
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Moto Mods: [Motorola Moto Mods] Ervaringen & Discussie
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Moto Mods: [Motorola Moto Mods] Ervaringen & Discussie