Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Lenovo heeft de Moto Z serie aangekondigd: een serie smartphones die zich moeten onderscheiden met Moto Mods. Dit zijn modules die op het toestel geklikt kunnen worden en extra functionaliteit toevoegen, zoals speakers, een additionele accu of een beamer.

De Moto Z-modellen moeten zich vooral onderscheiden dankzij de aanwezigheid van de MotoMods-connector aan de achterkant. Deze is gecombineerd met magneten zodat covers geklikt kunnen worden die functionaliteit toevoegen. Bij introductie zijn dat de JBL SoundBoost met extra speakers, de Insta-Share Projector voor projectieweergave en een Power Pack die extra accuduur toevoegt. Daarnaast komen er reguliere covers om het uiterlijk aan te passen. Lenovo belooft dat de Moto Mods ook gecombineerd kunnen worden met toekomstige Moto Z-modellen.

Dit topic is bedoeld om te discussiëren over aankopen, kwaliteit en beschikbaarheid van de Moto Mods.

Terug naar Inhoudsopgave

Tegelijkertijd met de Moto Z-toestellen heeft Lenovo Moto Mods geïntroduceerd, vanaf de introductie zijn de volgende Mods beschikbaar:

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/5Y2PpWKWAj47id1FLynlVY07/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/NY67e9mja0Nk5O0NHsEYPoHJ/medium.jpg
JBL SoundBoostInsta-Share Projector
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/8k7TU8vBtaEG9DNkaH0O5tPU/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/oGCvBz7Ct8gxAuEeEKgYbi2k/medium.jpg
Reguliere CoverPower Pack
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/2001523221.jpegAfbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001582147.jpeg
Gamepad360 Camera

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.010-06-2016Topic aangemaakt
V2.028-08-2017Nieuwe Mods toegevoegd

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 57% gewijzigd door rens-br op 09-10-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Leuk nieuwtje, er is een IndieGogo campagne gestart om een Moto Z fysiek keyboard mod te maken :)
https://www.indiegogo.com...keyboard-mod-for-moto-z#/

Voor de early bird prijs van $60,- kun je nu al zo'n ding supporten. Normale prijs gaat $120,- worden. Gaat volgens de campaign starter geproduceerd worden in een van de Foxconn fabrieken.

Volg voor meer info dit topic:
http://talk.maemo.org/showthread.php?t=98678

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

pixeled schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:00:
Leuk nieuwtje, er is een IndieGogo campagne gestart om een Moto Z fysiek keyboard mod te maken :)

Voor de early bird prijs van $60,- kun je nu al zo'n ding supporten. Normale prijs gaat $120,- worden. Gaat volgens de campaign starter geproduceerd worden in een van de Foxconn fabrieken.

Top!
Ik hoop dat de indigogo het haalt.
Rubberen toetsen en een pc-layout is misschien niet optimaal voor mobiel gebruik. Maar de uitwerking ziet er beter uit dan wat Samsung de laatste jaren heeft uitgebracht voor de S6/7's. Sowieso weer horizontaal. Dus groot en fijn.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxz
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-03-2021

rxz

pixeled schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:00:

Toevallig las ik vanmorgen hier een stukje op webwereld over: http://webwereld.nl/hardw...uitschuifbaar-toetsenbord // Ik ben iig benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 06:55

shicomm

<***>

Ik heb de keyboardmod besteld.
Als het goed is beginnen de eerste shipments deze maand nog...

Kan niet wachten... :P

I live in darkness , i exist in the shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 06:55

shicomm

<***>

Keyboardmod komt er waarschijnlijk helaas pas in augustus... :'(

To sum up I'm sorry to say the shipping date will be delayed likely to August...

Bron: indiegogo pagina

I live in darkness , i exist in the shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolkingler1
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Enig idee wanneer de nieuwe mods uitkomen? Wil graag de TurboPower mod. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sectial
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10-2024
Weet iemand waar ik de nieuwe moto mod Powerpack (niet de turbo, de gewone) kan kopen in het zwart?

Ik vind op bol enkel de witte ( https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch )

Ook zou ik graag een hoesje/bumper zoeken die compatible is met de batterij mod, heb een Z2 play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
ik kan alleen de Incipio versie nog vinden. klikkk

De Moto Powerpack zou in het voorjaar 2017 besachikbaar moeten komen. Misschien even hun support afdeling mailen? Ik kreeg vanochtend vrij snel antwoord op mijn vraag.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOTD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 13:02
Ik heb nogal moeite met de mods te vinden in de Nederlandse internet winkels. Alleen Mediamarkt en Belsimpel hebben er een paar, weet iemand een site waar ik ze makkelijk, goedkoop en snel kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/202040001434

Is deze iets voor iemand? Jammer dat de invoerbelasting best wel op gaat lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punthoofd
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-08 18:09
budget-dev-kit :+
https://www.thingiverse.com/thing:1995593

€ 25,86 in SLS, vast goedkoper in FDM?

[ Voor 25% gewijzigd door punthoofd op 26-09-2017 23:02 . Reden: info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punthoofd
$20 + $6 verzendkosten 10-30 bussinessdays:
http://www.diythinker.com/shop-moto-style-shell

Bijna goedkoper dan 3d printen?

<edit>
Binnen 10 werkdagen op de deurmat. Goed verpakt, goed geprint, zelfde kwaliteit als de originele meegeleverde hout-look cover, incl. metalen centreer pinnetje en Moto logo aan de binnenkant (schijnbaar samenwerking met Motorola China).

[ Voor 58% gewijzigd door punthoofd op 07-10-2017 13:18 . Reden: info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is tegenwoording ook al een Moto Mod Wireless charging Shell, waarmee je je Motorola Device draadloos op kunt laden. Werkt erg goed, zeker het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiNSToNEd
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik heb zopas de Incipio batterij cover gehaald inclusief Qi-Wireless Charging; via Black Friday stond die aan de helft van de prijs; wat dan (inclusief verzending en invoerbelastingen uit de VS) weer op de standaardprijs neer kwam.

Heerlijk te zien hoe dit gewoon meteen werkt. Je klikt de Moto Mod aan de telefoon, deze wordt meteen herkend en je krijgt enkele opties om in te stellen. De telefoon wordt uiteraard een stuk dikker en zwaarder; maar het afgeronde ontwerp zorgt er wel voor dat het al bij al heel goed meevalt. In alle geval een héél stuk handiger dan altijd zo'n powerbank + kabels mee te moeten sleuren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiNSToNEd
En ondertussen ook de Moto Mod Wireless Charging Shell aangeschaft; werkt wederom feilloos. Installatie gaat automatisch, de Mod krijgt vanzelf een update. Nu enkel wachten op m'n QI-chargers ;).

Enkel jammer dat de eerder aangekondigde stijlen (hout, bloemen, enz ...) niet bestaan; dus deze Shell ziet er quasi hetzelfde uit als de bijgeleverde Shell van de Play Z2 (mss tintje lichter grijs).

Nu maar hopen dat Lenovo/Motorola dit blijft verder ontwikkelen... Security update is al geleden van 1 november en Android Oreo is nog nergens te bespeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:24

Kheos

FP ProMod
EiNSToNEd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:54:
En ondertussen ook de Moto Mod Wireless Charging Shell aangeschaft; werkt wederom feilloos. Installatie gaat automatisch, de Mod krijgt vanzelf een update. Nu enkel wachten op m'n QI-chargers ;).

Enkel jammer dat de eerder aangekondigde stijlen (hout, bloemen, enz ...) niet bestaan; dus deze Shell ziet er quasi hetzelfde uit als de bijgeleverde Shell van de Play Z2 (mss tintje lichter grijs).

Nu maar hopen dat Lenovo/Motorola dit blijft verder ontwikkelen... Security update is al geleden van 1 november en Android Oreo is nog nergens te bespeuren...
misschien stomme vraag, maar werkt die mod ook als er al een hoesje rond je toestel zit?
Of moet je dan eerst je hoesje er af halen, en dan mod erop klikken?

ik heb nu deze:
https://www.amazon.de/dp/...3044161_189395811_TE_dp_1
en heb wel interesse in die draadloze charger mod (want ik heb zo'n draadloos oplaadding in mijn wagen) maar heb dan niet veel zin om telkens mijn hoesje er af te halen als ik in de wagen stap en mijn foon wil opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiNSToNEd
Geen stomme vraag hoor :).

Je moet je bestaande shell (indien je er eentje hebt) eraf halen, deze mod erop klikken en dan je hoes erover doen. Leg dan je toestel op je draadloos oplaadding en het toestel zou moeten beginnen opladen.
De mod is niet veel dikker dan de standaard shell, dus je hoes zou nog steeds perfect moeten passen. Wil je natuurlijk een andere mod toevoegen (bv de camera, of extra batterij), zal je je hoes niet meer kunnen gebruiken; daar jouw hoes maar een bepaalde dikte ondersteunt.

Als je huidige hoes érg strak rond je telefoon zit, zou het kunnen zijn dat deze met de mod niet meer zal passen... Het is sowieso niet mogelijk om bovenop de hoes de mod te plaatsen, daar er hierdoor geen connectie is tussen de connectoren op de telefoon en de pins op de mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iemand ervaring met de Incipio autohouder?
Helaas ook erg slecht leverbaar in Nederland (alleen enkele vage eBay shops)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
EiNSToNEd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:13:
Geen stomme vraag hoor :).

Je moet je bestaande shell (indien je er eentje hebt) eraf halen, deze mod erop klikken en dan je hoes erover doen. Leg dan je toestel op je draadloos oplaadding en het toestel zou moeten beginnen opladen.
De mod is niet veel dikker dan de standaard shell, dus je hoes zou nog steeds perfect moeten passen. Wil je natuurlijk een andere mod toevoegen (bv de camera, of extra batterij), zal je je hoes niet meer kunnen gebruiken; daar jouw hoes maar een bepaalde dikte ondersteunt.

Als je huidige hoes érg strak rond je telefoon zit, zou het kunnen zijn dat deze met de mod niet meer zal passen... Het is sowieso niet mogelijk om bovenop de hoes de mod te plaatsen, daar er hierdoor geen connectie is tussen de connectoren op de telefoon en de pins op de mod.
Mijn hoes is (denk ik toch?) enkel groot genoeg voor mijn toestel, niet toestel plus een mod.
Ik wil gerust uitkijken naar een nieuwe hoes, maar nergens zie ik geadverteerd: deze hoes is voor een telefoon EN een mod. Volgens mij vooral omdat die mods geen standaard dikte hebben (ok, sommige zijn even dik, maar dat geldt dus echt niet voor alle mods) dus ik denk dat geen fabrikant zich daaraan wil branden.
dus er moet altijd contact zijn met die pinnen? (dacht ik al, maar hoopte op iets met magnetisme en inductie ofzo :))
Dan snap ik nog steeds iets niet: ik heb al enkele hoezen gezien waar die pinnen onbedenkt liggen en de rest van de achterkant bedenkt is door de hoes. Maar dan kan zo'n mod toch nog niet werken omdat die hoes toch op de rest van de achterkant een zekere dikte heeft (laten we zeggen een millimeter) en die mod dus altijd een zekere afstand van de het toestel blijft? Of steken die pinnen dan een eindje uit de achterkant van die mod?

Ik ben zo in de war over Motorola's visie voor Mods en hoezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kheos schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:32:
[...]

Dan snap ik nog steeds iets niet: ik heb al enkele hoezen gezien waar die pinnen onbedenkt liggen en de rest van de achterkant bedenkt is door de hoes. Maar dan kan zo'n mod toch nog niet werken omdat die hoes toch op de rest van de achterkant een zekere dikte heeft (laten we zeggen een millimeter) en die mod dus altijd een zekere afstand van de het toestel blijft? Of steken die pinnen dan een eindje uit de achterkant van die mod?

Ik ben zo in de war over Motorola's visie voor Mods en hoezen :?
Die vat ik inderdaad ook niet.
Volgens mij zijn dat voornamelijk 3rd party bedrijfjes die niet weten hoe de mods werken
Motorola zelf heeft alleen achterkantjes die de hele achterkant bedekken zo ver ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiNSToNEd
Ik denk dat Motorola/Lenovo geen visie heeft voor Mods én hoezen. Zou verklaren waarom Motorola zelf geen hoesjes aanbiedt; enkel shells. Elke mod heeft idd een andere dikte, mijn extra batterij is 3x zo dik als m'n wireless shell, dus het is een onmogelijke taak om een hoes te ontwikkelen die overal op past…

De pinnen steken niet erg uit, dus die zullen echt wel erop moeten klikken. Een hoes met onbedekte pinnen lijkt mij niet te kunnen werken, zo'n hoes neemt altijd wat dikte in waardoor het contact met de pinnen moeilijk zal worden. Eventueel even contact opnemen met de maker van deze hoezen? Zij gaan wel weten wat de bedoeling is (indien erover nagedacht is tenminste...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Chaser2600 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:43:
[...]

Die vat ik inderdaad ook niet.
Volgens mij zijn dat voornamelijk 3rd party bedrijfjes die niet weten hoe de mods werken
Motorola zelf heeft alleen achterkantjes die de hele achterkant bedekken zo ver ik weet
geen idee bij wie het probleem ligt, maar ik zou verwachten dat Motorola zelf kan bedenken: hey, met die mods kunnen hoesfabrikanten onmogelijk weten hoe dik ons toestal wordt, dus zo moeten ze er mee omgaan.
Bijvoorbeeld:
-er zijn drie diktes: toestal zonder mod, toestel met dunne mod (die altijd exact even dik zijn), toestel met overige mod met variabele dikte, Dus dan kunnen fabrikanten 2 verschillende standaard hoesjes maken en de overige mods negeren
-of wij Motorola leveren bij onze mods standaard een hoes die enkel de achterkant beschermt, dus dan kunnnen fabrikanten een hoes maken die enkel de zijkant beschermt, of zelf een hoes maken die de achterkant beschermt van de standaard dunne mods
-of wij Motorola leveren bij elke mod een passende hoes voor toestel en Mod, dus fuck off hoesfabrikanten
-of elke mod heeft een andere dikte, maar ze schelen telkens een veelvoud aan millimeters, dus dan kunnen hoesfabrikanten modulaire hoesjes maken ofzo
-of op deze manier kunnen hoesfabrikanten zelf pinnen in hun ontwerp meenemen, zodat het signaal gewoon door de hoes wordt doorgegeven
-of de pinnen in toestel en mod zijn pogopinnen (met zo'n veertje ingebouwd) dus dikte van hoes maakt niks uit
-of...

Nu lijkt het iets waar niemand aan gedacht heeft en iedereen stilzwijgend negeert.

Als hoesjes met een uitsparing voor de pinnen van mods geen nut hebben, (want er moet steeds contact zijn) waarom bestaan die dan? Puur estetisch? Want waarom bescherm je je achterkant, maar laat je dan een stuk open en bloot? Dan vraag je toch voor krassen, vuil, stof, water... andere ongein? Precies wat je wil vermijden want je hebt een hoes. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Kheos op 16-01-2018 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EiNSToNEd
Ik denk dat die hoesjesfabrikanten enkel de mod-loze versie willen ondersteunen, daar de markt voor de telefoons met mods té variabel is om rendabel te zijn. Kijk naar het verschil in dikte tussen de Wireless Shell, de Polaroid printer en het fototoestel... Ook maakt een hoesje het gemakkelijk wisselen van de mods een stukje lastiger. Het is nu ook niet dat deze Motorola's een onwaarschijnlijk verkoopsucces zijn om de gok te wagen voor derden. Kijk maar naar de ontwikkeling van nieuwe mods door andere fabrikanten dan Lenovo/Motorola...

Ik heb nu ook voor de eerste keer een telefoon zonder hoesje; en probeer er vooral voorzichtig mee te zijn. Helaas weet ik ook wel dat de hoeken en het scherm binnen de kortste keren wat schade zullen hebben. Dit zetten we dan maar onder een negatief aspect aan deze reeks telefoons...

Update: kijk wat ik net gevonden heb: https://www.motorola.com/us/products/moto-mods/moto-folio . Het eerste hoesje van Motorola zelf. Werkt als een gewone mod, dus je moet wel telkens de andere mod verwijderen voordat je deze eraan kan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punthoofd
EiNSToNEd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:18:
Ik heb nu ook voor de eerste keer een telefoon zonder hoesje; en probeer er vooral voorzichtig mee te zijn.
Dit hoesje is vrij dun, ligt prettig in de hand, en beschermt goed dmv harde achterkant en zachtere zijkant. Het is me niet gelukt de achterkant er netjes uit te snijden om zo tegelijkertijd ook een mod te gebruiken. Maar het hoesje gaat er makkelijk op- en redelijk af (de mod-opening heb ik met tape dicht gemaakt). Aanrader!

Met deze bumper case past m'n cover mod in ieder geval wel. Past goed, stevig metaal, wel glad, en helaas ook geen 4G ontvangst meer :'( (antenne zal wel aan de rand zitten)

Verizon in de US biedt een plastic bumper case aan voor gebruik met mods. Echter de vriendelijke supportpersoon daar vertelde me dat ze echt niet buiten de US verschepen ;w
De Verizon (of Ademite ?) bumper case lijkt ook op ebay te verschijnen (kostbare verzending). Op het Motorola forum is er een kleine discussie over mod-compatibility hiermee.
[EDIT]Ademite op Amazon EUR 13,63 incl verzending, 2 weken wachten nu :)

[ Voor 3% gewijzigd door punthoofd op 24-01-2018 16:34 . Reden: goedkoper ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punthoofd
Nieuwe Motorola Moto Mod Community wedstrijd: https://www.element14.com...rtphone-challenge-returns

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@punthoofd De Ademite/Verizon bumpercase heb ik ook besteld. Wel via EBay, dus de prijs is een beetje hoog geweest en ik heb helaas een witte ontvangen. Jammer dat ik niet hier heb gekeken :( . Verder heb ik voor mijn verjaardag mods gevraagd/gekregen/gekocht. Ik heb in huis de camera, de gamepad, het projectortje en de soundboost2. Alle mods waren via ebay of andere goedkoop kanalen bemachtigd om de prijs een beetje leuk te houden.

Volgende bevindingen kort op een rijtje:

1: De camera heb ik al in gebruik gehad tijdens de testen, dus de toegevoegde waarde en beperkingen was mij al duidelijk. De zoom is voor mij krachtig genoeg om te zeggen dat ik niet zonder wil. Ik gebruik de mod niet dagelijks, maar hij werkt wel goed mits de bekende probleempjes vermeid worden. Hieronder een paar foto's. De foto van onze hond is gedaan met 5x zoom om zodoende afstand te creëren waardoor de hond rustig blijft zitten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YO4ZhVDOy2knDq79HFVWxRtX/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1VJRU7pm6S0WrbsXQ1fqIh7t/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vJZ70WJDJFuKT3g2KVU0YpZ1/thumb.jpg

2: De projector vond ik geinig, maar is de mod wat ik denk ik het minst gaat gebruiken. Voor een vakantie is het echter ideaal. De ventilator is enorm stil en de beeldkwaliteit is prima mits de kamer donker is.De prijs was schappelijk, dus kon hem daarvoor niet laten liggen.

3: De speaker is een leuke toevoeging. Voor in en om het huis heb ik die vaak aan staan. Het geluid is goed en met de aangepaste impulsrespons setting klinkt het behoorlijk goed. Dat is zeker de toegevoegde waarde van de Soundboost 2, want de originele had die niet. Met een volle lading is het prima de dag door te komen zonder bij te laden.

4: De game controller is echt een gaaf ding! Ik ben geen serieuze gamer, maar enkele spelletjes die ik wel speel is wel leuk met de controller. De originele Abe's Oddesee heeft een rework in android ontvangen. Het spel werkt enorm slecht met de on screen controls, maar met de gamepad werkt het als een tierelier. Responstijd is goed en de controls zijn lekker progressief en voelt scherp aan. De test versies bij de testevent waren demo/debug/beta versies en voelde slap en onaccuraat aan. Ik maakte mij al zorgen over het product. De eindversie is echter een enorm lol. Het werkt niet voor alle spelletjes, maar voor de gene waar het goed mee werkt is het echt keigaaf! De batterijleven is zeer goed en de aansluiting voor de koptelefoon werkt goed. Bluetooth koptelefonen lijken te haperen tezamen met de controller en dat is wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AadFrancissen
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-09 13:43
Een vraag, ergens in de replies op een moto product topic (niet in het forum), postte iemand een link naar een nl webstore met echt acceptabele prijzen voor moto mods. De site verkocht allerlei accessoires. Ik zoek me helemaal een ongeluk, maar kan de opmerking + link niet meer vinden. Weet iemand hier welke webstore ik bedoel? Ik hoor graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punthoofd
Ben zoiezo wel nieuwsgierig naar een webshop, ik zie net dat zowel Bol, Mediamarkt als Amazon.de uitverkocht zijn.
Terwijl de mods tegenwoordig wèl op motorola.nl staan.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AadFrancissen
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-09 13:43
Ik zag in de mediamarkt in Enschede een mooie stand met moto telefoons, waaronder de Z3 & drie mods. De 360" cam, de nieuwe jbl speaker en een battery pack. Die 360" cam is echt fantastisch 🤩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 22:07
AadFrancissen schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 20:40:
Ik zag in de mediamarkt in Enschede een mooie stand met moto telefoons, waaronder de Z3 & drie mods. De 360" cam, de nieuwe jbl speaker en een battery pack. Die 360" cam is echt fantastisch 🤩
Yup, en die JBL speaker is ook niet verkeerd. Ga ik zeker nog kopen.
Ik heb vandaag een 2ehands true zoom binnengekregen. Ook erg leuk. Ga er binnenkort mee op vakantie en ga er dan eens mee spelen :-)

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 21:39

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Zijn er nog mensen die uberhaupt een beetje vertrouwen hebben in die Transform the smartphone challenge van Motorola?

Had ooit de Keyboard Mod en de Edge mod gebacked, de Edge mod is sinds december vorig jaar al van de radar verdwenen en nooit meer wat van gehoord.
Gister krijg ik een mailtje dat de Keyboard Mod gecancelled is :(

En dan durft Moto op die nieuwe transform the smartphone challenge pagina nog trots te zijn op de vorige mods die zijn "ontwikkeld"

Desalnietemin erg tevreden met de battery pack, 360 camera en JBL speaker, wil toch nog de Hasselblad ergens voor een mooie prijs op de kop tikken denk ik..

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
Spongerobie schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:42:
Zijn er nog mensen die uberhaupt een beetje vertrouwen hebben in die Transform the smartphone challenge van Motorola?

Had ooit de Keyboard Mod en de Edge mod gebacked, de Edge mod is sinds december vorig jaar al van de radar verdwenen en nooit meer wat van gehoord.
Gister krijg ik een mailtje dat de Keyboard Mod gecancelled is :(

En dan durft Moto op die nieuwe transform the smartphone challenge pagina nog trots te zijn op de vorige mods die zijn "ontwikkeld"

Desalnietemin erg tevreden met de battery pack, 360 camera en JBL speaker, wil toch nog de Hasselblad ergens voor een mooie prijs op de kop tikken denk ik..
Ik moest even googlen, wist helemaal niet wat Transform the smartphone challenge was. Goed reclame gemaakt dus :+

Ik heb überhaupt niet zoveel vertrouwen in motomods. Ik zie ook nog steeds niet de toegevoegde waarde er van ten opzichte van een losse powerbank, speaker etc. De mods zie ik nog steeds als een gimmick die totaal waardeloos zijn als je switcht van smartphone (waar geen motomods op kunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrain2000
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:20
Na jarenlang op Windows Phone te hebben gegokt, toch wat voorzichtig geworden.

Het idee van de moto mods ziet er goed uit maar die zijn redelijk (om het maar zo te zeggen) duur en slecht verkrijgbaar.

De overstap naar een Motorola Z is zo te maken, maar als er dan geen "voordeel" is te behalen uit Motorola Mods is wel een ding.

Hoe bevalt de huidige gebruikers het gebruik van de Mods en gebruiken jullie meer dan alleen de batterij mod?
Pagina: 1