Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 30 ... 51 Laatste
Acties:

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17-08 16:33

Cloud

Moderator FM / T.net PowerMod

Go Hawks!

Topicstarter
quote:
Elefant schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:08:
Weer bliksemsnel -1 gekregen voor mijn mijn reactie in "Overheidssites VS en VK draaiden cryptominer via populaire plug-in" die in verkeerde aarde valt bij bitcoin advocaten.
Je reactie staat nu al niet meer op -1. Probeer het moderatiesysteem de tijd te geven alvorens je klaagt over een te lage score. Na een half uur meteen al kijken en actie vereisen is zonde van jouw en onze tijd, omdat ze vaak met wat meer tijd gewoon goed komen te staan :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• Elefant
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 15-08 17:55
Okay, zal ik doen.
Bedankt voor de tip

• Meg
  • Registratie: september 2016
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• MarvTheMartian
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 11-08 11:00
sapphire in 'nieuws: Anno 2070-spelers klagen over onspeelbaarheid wegens drm... geen +2 lijkt mij, gewoon een on topic persoonlijke mening zonder veel ondersteunende onderbouwing.

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 03:13

Bor

T.net PowerMod / Frontpage Admin

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
quote:
MarvTheMartian schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:49:
sapphire in 'nieuws: Anno 2070-spelers klagen over onspeelbaarheid wegens drm... geen +2 lijkt mij, gewoon een on topic persoonlijke mening zonder veel ondersteunende onderbouwing.
Daar past een normale +1 inderdaad beter.

Frontpagemoderatie Forum

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• Tjolk
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17-08 15:37

Tjolk

FP ProMod

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

quote:
Ger schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:38:
[...]
De +3 tjes voor die eerste hebben het niet echt begrepen nee.
Dat kan ik niet zien. :+

• botoo
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 22:59

botoo

too old to die young

Yero in 'reviews: De portretstand: spelen met onscherpte op een smartphone'

Omdat het de auteur van het artikel is die reageert maakt het nog geen +2, daarbij is het ook nog eens een loze opmerking en mag wmb naar de 0.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Ik vind +1 eigenlijk wel een goede score. :)

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MadDogMcCree in 'nieuws: Blizzard heeft geen plannen om Hearthstone uit te br...

Geen +2, dit is een post waarbij iemand aangeeft eens te zijn met een ander bericht.

[ Overwatch ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
Zie hier echt op geen enkele wijze een -1 in, krijgt wel erg massaal oneens moderaties.
geekeep in 'nieuws: Duitse rechter verklaart bepaalde standaardinstellingen v...

• botoo

botoo

too old to die young

quote:
Meg schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:18:
Ik vind +1 eigenlijk wel een goede score. :)
Redactioneel commentaar van users op een artikel mag doorgaans naar GR en krijgt ook geen bonuspunten.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:17

HMC

Pluviophile

Mag ik vragen waarom mijn 3 reacties allen op -2 gemod zijn in het TG-client topic? :o
Ik heb nog nooit -2 gekregen.

Betaalde Kremlin-troll || On the Wagon

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

T.net PowerMod / Moderator Witgoed

Plons!

@HMC zie daarvoor de mail die je ontvangen hebt.

Frontpagemoderatie forum | Discusie over witgoed, Themaforum Witgoed

• Bor

Bor

Topicstarter

Frontpagemoderatie Forum

• MarvTheMartian
aliberto in 'nieuws: 'Criminelen gebruikten Telegram-client voor verspreiding... geen +1 is gewoon maximaal een off topic en misschien zelfs wel een flame want het is bijna onmogelijk om erop verder te discussieren zonder in meningen te vervallen en dan zijn we nog verder van huis.

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

quote:
MarvTheMartian schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:35:
aliberto in 'nieuws: 'Criminelen gebruikten Telegram-client voor verspreiding... geen +1 is gewoon maximaal een off topic en misschien zelfs wel een flame want het is bijna onmogelijk om erop verder te discussieren zonder in meningen te vervallen en dan zijn we nog verder van huis.
Dat soort reacties horen thuis in Geachte Redactie

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

Control-freak

quote:
MarvTheMartian schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:35:
Heb het een (terechte) -1 gegeven.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• MarvTheMartian
Heb mijn eigen score van 0 aangepast naar -1 ( en ook de inhoud van mijn reactie verwijderd, is gewoon niet de plek voor politieke discussies die niks met het artikel zelf te maken hebben ).

• olivierh
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14-08 15:14
quote:
Zeehond schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:57:
@HMC zie daarvoor de mail die je ontvangen hebt.
Weet niet wat er precies gebeurd is maar moet ik me hier zorgen over maken? kan de melding trouwens niet 'weg' klikken vanwege verwijderde reactie, zal ik ook even bug-reportje over posten.

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

https://oowoo.club/clqj81fw.png zou hem als gelezen moeten markeren @olivierh, niet echt een bug dus.

• olivierh
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14-08 15:14
Ah kijk dat wist ik niet, dankjewel :)

• Bart «
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:43

Bart «

I make the fucking Wooshnoise!

mark-k in 'nieuws: Inkomsten van Ubisoft uit microtransacties verdubbelen bijna'

Is dit nou een typisch voorbeeld van meningmodden? Lijkt mij totaal geen +2...

I have the cape.

• Bor

Bor

Topicstarter
quote:
Dat is inderdaad geen +2 in de huidige vorm.

Frontpagemoderatie Forum

• MarvTheMartian
quote:
Bor schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:50:
[...]

Dat is inderdaad geen +2 in de huidige vorm.
Ik vind dit wel moeilijk hoor, je bent je toch wel bewust dat er research papers zijn van gerenommeerde ontwikkelaars juist op het psychologisch vlak om mensen zoveel mogelijk uit te laten geven? Zelfde soort methoden worden ook gebruikt bij gokken.

En spellen zijn ook gericht aan een jong publiek wat over het algemeen vrij kwetsbaar is.

Dus tja, mag misschien niet zo goed onderbouwd worden in de opmerking zelf de kern van wat hij zegt is wel degelijk een zeer nuttige aanvulling op het artikel.

Zou het een +1 geven hoor, maar ik snap dat meningmodden wel ( al zou het mensen meer sieren om dan zelf met een uitgebreidere reactie te komen welke wel de juiste informatie biedt om voor een +2 of hoger in aanmerking te komen ).

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17-08 16:33

Cloud

Moderator FM / T.net PowerMod

Go Hawks!

Topicstarter
@MarvTheMartian
Je snijdt eigenlijk zelf de argumenten ervoor al aan:
quote:
Dus tja, mag misschien niet zo goed onderbouwd worden in de opmerking zelf[...]
quote:
[...]al zou het mensen meer sieren om dan zelf met een uitgebreidere reactie te komen welke wel de juiste informatie biedt om voor een +2[...]
Heel kort door de bocht: simpelweg een waarheid plaatsen is niet voldoende voor +2.
Hij heeft zeker een punt maar zoals het nu gebracht wordt is dat punt niet onderbouwd en niet een zodanige toevoeging dat het een +2 waard is. Exact wat @Bor ook zegt; 'in de huidige vorm'. Juist ook om mensen te motiveren in wat jij zegt, zorgen dat uitgebreidere reacties geschreven worden met veel juiste informatie / bronnen etc :)

Als de +2 zo makkelijk bereikbaar zou zijn, zou het verschil tussen +2/+3 ook vervagen en zou er gevoelsmatig een niveau gaan missen aan de bovenzijde. Het onderscheid tussen +1 en +2 is best wel belangrijk in ons moderatiesysteem.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

Cornelisjuh in 'nieuws: Inlichtingendiensten VS raden Amerikanen af om Huawei...
Enkel speculatie is een +2.

Falco in 'nieuws: Online magazine Salon laat bezoekers kiezen tussen adverten...
+2 is hier ook te hoog, +1 is een prima score.

Neko Koneko in 'nieuws: Online magazine Salon laat bezoekers kiezen tussen ad...
JAVE in 'nieuws: Online magazine Salon laat bezoekers kiezen tussen advertent...
Beide zijn geen +3, opmerkingen worden daarnaast vaak gemaakt een soortgelijke artikelen op Tweakers. +1 is hier een prima score.

Zeehond wijzigde deze reactie 14-02-2018 16:45 (70%)

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 17-08 16:34

Dutchredgaming

ICT Beheerder

jimzz in 'nieuws: 'Samsung stopt verspreiding Android 8.0-ugrade voor Galaxy ...

Ik snap niet waarom een anti-Samsung een +1 heeft....

Review Samsung C27H800 Monitor

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

quote:
Een -1 is het ook niet waar de reactie nu op staat. Het is wat speculatie/ kreet welke niet onderbouwd is, maar niet ongewenst.

Aanvulling
0 zou hier een betere score zijn.

Zeehond wijzigde deze reactie 14-02-2018 21:59 (9%)

• TheCapK
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23:14

TheCapK

T.net PowerMod

It's always tease, tease,

Topicstarter
quote:
Gaat het je om het feit dat het anti-samsung is en daarom geen +1 mag krijgen of gewoon om de vorm? Dat is namelijk waar we naar kijken. Iemand kan best iets anti-samsung posten maar als dit netjes wordt gedaan, eventueel met onderbouwing kan dat misschien zelfs wel een +2 opleveren...

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 17-08 16:34

Dutchredgaming

ICT Beheerder

quote:
TheCapK schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:31:
[...]

Gaat het je om het feit dat het anti-samsung is en daarom geen +1 mag krijgen of gewoon om de vorm? Dat is namelijk waar we naar kijken. Iemand kan best iets anti-samsung posten maar als dit netjes wordt gedaan, eventueel met onderbouwing kan dat misschien zelfs wel een +2 opleveren...
Sorry dat ik niet meteen duidelijk heb getypt.

Ik ben geen voorstander van censuur (Pro Apple of Samsung of andere bedrijven), maar een anti bedrijf post moet inderdaad onderbouwen zijn om minimaal +1 te halen. Achteraf had de Tweaker mij beantwoord dat het een gok is.

Dank u wel voor het nakijken van de post!

Review Samsung C27H800 Monitor

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 01:09
Volgens mij is hier weer eens een mening modder aan de gang :(
Dennism in 'nieuws: Overheid Hawaii komt met wetten om verkoop games met loot...

Chronia Lvl 110 Warlock Diablo 3

• VECTOR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:36
quote:
Staat toch gewoon op +1 ?

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS Rog Strix X470-F GAMING | ASUS Radeon RX580 8GB OC | Corsair Crystal 570X RGB | AOC Q3279VWF | Logitech Z623 | Corsair CMK32GX4M43000C15 | Corsair RM 750i | Samsung 960 Evo 250 GB | ASUS Strix Pro | Corsair Strafe RGB | W10 Pro |

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 01:09
quote:
Inmiddels wel zie ik, daarstraks toen ik dat postte op -1.

Chronia Lvl 110 Warlock Diablo 3

• Bor

Bor

Topicstarter
quote:
Dennism schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:33:
[...]

Inmiddels wel zie ik, daarstraks toen ik dat postte op -1.
Dat klopt. Ik heb een extra moderatie toegevoegd waarmee je op +1 bent gekomen :)

Frontpagemoderatie Forum

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Topicstarter
ExIT in 'nieuws: Britse regering zegt dat Rusland achter de NotPetya-aanvalle...
Klagen over nieuwswaarde is geen +3, maar een 0 maximaal.

kweniston in 'nieuws: Britse regering zegt dat Rusland achter de NotPetya-aan...
Standaardreactie bij al het Ruslandnieuws, wat mij betreft niet meer dan een 0.

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Geen +3? ExIT in 'nieuws: Britse regering zegt dat Rusland achter de NotPetya-aanvalle...
Oh @RoD was eerder.

Meg wijzigde deze reactie 15-02-2018 11:43 (3%)

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11-07 08:45

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

quote:
quote:
RoD schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:42:
ExIT in 'nieuws: Britse regering zegt dat Rusland achter de NotPetya-aanvalle...
Klagen over nieuwswaarde is geen +3, maar een 0 maximaal.

kweniston in 'nieuws: Britse regering zegt dat Rusland achter de NotPetya-aan...
Standaardreactie bij al het Ruslandnieuws, wat mij betreft niet meer dan een 0.
0 + boost gegeven.

Een ontopic kan ik nog inkomen maar 33x spotlight? Daar zijn boosts gebruikt, ik kan het mij niet voorstellen dat er daadwerkelijk 33 users een +3 op hebben gegeven. De +2 is ook discutabel echter, 20x.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Mee eens idd.

k995 in 'nieuws: Britse regering zegt dat Rusland achter de NotPetya-aanvalle...

Dit lijkt me eerder een 0 dan +1, niet relevant voor het onderwerp.

wildhagen wijzigde deze reactie 15-02-2018 13:20 (4%)

Virussen? Scan ze hier!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

• VECTOR
Het begint weer ...

gallery: Haroletita

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS Rog Strix X470-F GAMING | ASUS Radeon RX580 8GB OC | Corsair Crystal 570X RGB | AOC Q3279VWF | Logitech Z623 | Corsair CMK32GX4M43000C15 | Corsair RM 750i | Samsung 960 Evo 250 GB | ASUS Strix Pro | Corsair Strafe RGB | W10 Pro |

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Dat hoort thuis in Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only* (waar het al gemeld is), niet hier ;)

Virussen? Scan ze hier!

• VECTOR
quote:
My bad ,niet goed gekeken en erg druk bezig :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

quote:
VECTOR schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:55:
[...]

My bad niet goed gekeken en erg druk bezig :)
No problem, was ook niet persoonlijk bedoeld ofzo :)

Virussen? Scan ze hier!

• MarvTheMartian
Elefant in 'nieuws: Britse regering zegt dat Rusland achter de NotPetya-aanva... Dit is toch absoluut geen +2 waard zeg, beetje mening zonder onderbouwing en als het maar anti 'establishment' is.

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
Fledder2000 in 'nieuws: Gerucht: iPhone krijgt in 2019 TrueDepth-achtig camer...
Met veel aannames en ten minste 1 onwaarheid kan dat nooit +2 zijn. Eerder 0 IMO

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:17

HMC

Pluviophile

SSDtje in 'nieuws: Britse regering zegt dat Rusland achter de NotPetya-aanval...
Geen +2
quote:
Al moet ik er wel eerlijk bij vermelden dat ik ze zelf nog niet helemaal heb kunnen doorlezen, dus dat ga ik vanavond dan ook maar eens doen.
_O-

Ik ga de links niet allemaal lezen, maar als het over Rusland gaat zal dat vast in de titel staan.
(Edit: Bovendien zijn deze al eerder aangehaald.)

Als er een paar links in de post staan, maakt dat de post niet meteen +2.
Mooie +1 dus.

HMC wijzigde deze reactie 15-02-2018 18:35 (3%)

Betaalde Kremlin-troll || On the Wagon

• Bor

Bor

Topicstarter
quote:
Een linkdump waarbij de poster zelf de inhoud niet eens heeft gelezen is in deze vorm geen +2 inderdaad.

Frontpagemoderatie Forum

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

@Meg de eerste van xBytez en de reactie van TD-er kunnen mijn inziens wel op +2. De eerste reactie van alfredjodocus is GR materiaal

Zeehond wijzigde deze reactie 15-02-2018 22:15 (5%)

• Bor

Bor

Topicstarter
De reactie van TD-er is pure speculatie wat betreft het issue en kan wat mij betreft op +1.

Dit onzin verhaal is overduidelijk geen +2: Liberteque in 'nieuws: Speciaal Indiaas teken laat Messages en WhatsApp op iO...

Bor wijzigde deze reactie 15-02-2018 22:19 (67%)

Frontpagemoderatie Forum

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

quote:
Bor schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:18:
De reactie van TD-er is pure speculatie wat betreft het issue en kan wat mij betreft op +1.
Of het ook van toepassing is in dit geval is idd speculatie, de poster geeft zelf ook aan dat hij niet weet of het hier geld maar dat is ook niet het doel van zijn bericht als ik het goed begrijp. Echter de manier van afhandelen van tekens die word uitgelegd en hoe fouten hierin kunnen optreden kan wel interessant zijn losstaand of dit dus ook hier het probleem is. Een +2 kan ik daarom wel in die reactie zien. Betekent natuurlijk niet dat dit de enige juiste score is.

Zeehond wijzigde deze reactie 15-02-2018 22:38 (11%)

• MarvTheMartian
Morgan4321 in 'nieuws: Britse regering zegt dat Rusland achter de NotPetya-aa... dit staat wel op -1 maar mag van mij wel op -2 met waarschuwing. 'Moslim problematiek' is discriminerend, Moslims zijn een bevolkingsgroep en je op dergelijke manieren uitlaten daarover suggereert dat er een probleem is met alle moslims en niet alleen met een stel extremisten.

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

Control-freak

AnonymousWP in 'nieuws: Ziggo Go-app krijgt optie om programma's op te nemen ...

Wow, dat ik een incorrecte aanname doe betekent niet dat ik gemind moet worden.. Diegene die op mij reageert is op de man bezig door tegen mij te zeggen "na´eveling". Naar mijn mening gewoon een +1.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
Jeroenneman in 'nieuws: Overname Tele2 door T-Mobile zet frequentieveiling in...

Hij heeft gelijk, maar zo'n oneliner is met +1 voldoende gewaardeerd. +2 en zelfs tientallen +3 beoordelingen snappen het niet helemaal.
quote:
MarvTheMartian schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 03:48:
Morgan4321 in 'nieuws: Britse regering zegt dat Rusland achter de NotPetya-aa... dit staat wel op -1 maar mag van mij wel op -2 met waarschuwing. 'Moslim problematiek' is discriminerend, Moslims zijn een bevolkingsgroep en je op dergelijke manieren uitlaten daarover suggereert dat er een probleem is met alle moslims en niet alleen met een stel extremisten.
Deze staat reeds ter beoordeling bij de hogere lieden in de pikorde.

Tjolk wijzigde deze reactie 16-02-2018 11:12 (44%)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Fawn in 'nieuws: Aanvallers Swift-systeem voor banken maakten in Rusland 4,8 ...
Huxley in 'nieuws: Aanvallers Swift-systeem voor banken maakten in Rusland 4,...

Imho zijn beiden geen +1's, maar -1's of hooguit een 0? Sowieso mogen de +2 en +3 gevers nagekeken worden, want dat is op geen enkele wijze te rechtvaardigen.

Virussen? Scan ze hier!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

• MarvTheMartian
quote:
Ger schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:11:
[...]
Deze staat reeds ter beoordeling bij de hogere lieden in de pikorde.
En verdwenen, blij toe _/-\o_

• downcom
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15-07 15:07
Kan iemand mij de score van een van mijn post verklaren?

downcom in 'plan: Tweakers Q&A: stel vragen aan D66-Kamerlid Kees Verhoeven'

Komen de vragen niet uit? heel toevallig tot gister nog bovenaan de reacties. Heel verdacht

downcom wijzigde deze reactie 16-02-2018 15:17 (9%)

PC: i7 6700k (4.7GHz) / MSI GTX1080 Seahawk X / 4x 8GB Kingston HyperX DDR4 2666MHz / Asus Maxiumus VIII Hero / 512GB Samsung 850 Pro / Corsair Straffe RGB / Razer Deathadder Chroma | NAS: Synology DX1512+ (16TB Raid5) + DX513 (10TB Raid5)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Die staat toch gewoon op een ontopic score? Wat is precies het probleem, wat verklaard moet worden?

Virussen? Scan ze hier!

• downcom
quote:
wildhagen schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:18:
Die staat toch gewoon op een ontopic score? Wat is precies het probleem, wat verklaard moet worden?
Volgens mij staat er effectief 2,5? tot gister ook nog +3. Een artikel dat bijna meer dan een week oud is daar wordt imo amper meer op gevote. Beetje vreemd niet?

PC: i7 6700k (4.7GHz) / MSI GTX1080 Seahawk X / 4x 8GB Kingston HyperX DDR4 2666MHz / Asus Maxiumus VIII Hero / 512GB Samsung 850 Pro / Corsair Straffe RGB / Razer Deathadder Chroma | NAS: Synology DX1512+ (16TB Raid5) + DX513 (10TB Raid5)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Ow zo. Nou ja, dan lijkt het me vrij redelijk. Want het is een prima reactie, maar een +3 is het natuurlijk bij lange na ook weer niet.

Virussen? Scan ze hier!

• downcom
quote:
wildhagen schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:21:
Ow zo. Nou ja, dan lijkt het me vrij redelijk. Want het is een prima reactie, maar een +3 is het natuurlijk bij lange na ook weer niet.
Lol 8)7

Er wordt aan de lezers gevraagd vragen te stellen aan kees verhoeven hoezo bepaald een mod dan of het goed is niet. Dat wordt dan toch bepaald door de lezers. Dit is gewoon censuur.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Met censuur heeft het geen drol te maken. De reactie is gewoon perfect leesbaar. Niks censuur aan dus.

En dat er gevraagd wordt om vragen, dat klopt. Echter, dat betekent niet dat een vraag ook meteen maar +3 moet krijgen.

Een +3 is een Must Read. Dat is deze reactie niet echt[, ook al is het verder een prima reactie.

Virussen? Scan ze hier!

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

@downcom het is een reactie die on topic is, maar is je reactie een +2 informatief of een +3 spotlight? Neen, je stelt een hele hoop vragen, maar zelf bied je geen informatie aan, dus je reactie is niet "informatief" of hoger, dus blijft het bij "on topic".

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• downcom
quote:
wildhagen schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:24:
Met censuur heeft het geen drol te maken. De reactie is gewoon perfect leesbaar. Niks censuur aan dus.

En dat er gevraagd wordt om vragen, dat klopt. Echter, dat betekent niet dat een vraag ook meteen maar +3 moet krijgen.

Een +3 is een Must Read. Dat is deze reactie niet echt[, ook al is het verder een prima reactie.
Waarom dan naar 8 dagen boven aan gestaan te hebben? Dit rammelt!
En dan vergeten mijn tweede reactie op 3+ te laten staan wordt direct het argument onderuit gehaald.

Maar een reactie die gaat over het feit dat D66 gebasht wordt blijft +2 jullie zijn zo voorspelbaar jammer weer.

• botoo

botoo

too old to die young

quote:
wildhagen schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:18:
Die score is gefixeerd, en blijkbaar is dit gedaan nadat die post week(?) op +3 heeft gestaan, dat is idd een vreemde manier van werken.
Een +3 is wel wat veel van het goede maar een +2 zou imho verdedigbaar moeten zijn in dat specifieke artikel en daarmee is een moderator fixatie imho niet correct.

• downcom
quote:
botoo schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:36:
[...]

Die score is gefixeerd, en blijkbaar is dit gedaan nadat die post week(?) op +3 heeft gestaan, dat is idd een vreemde manier van werken.
Een +3 is wel wat veel van het goede maar een +2 zou imho verdedigbaar moeten zijn in dat specifieke artikel en daarmee is een moderator fixatie imho niet correct.
Na ik mag toch aannemen dat de manier van voten op een dergelijk artikel best kunt samenvatten als algemene gedachte en interesse waar de vragen over moeten gaan. Daarom dat ik die +3 verdedig.

Leuk dat we het over techniek en digitalisering willen hebben met een persoon uit een partij die bekend staat te halveren als het deel heeft genomen aan een kabinet (zie cijfertjes zelf) En dus ook niet aan de wieg van die ontwikkeling zal mee kunnen werken. Waar het wel verantwoordelijk voor (wordt) is oa de Sleepwet en daarom begon ik er ook over. Idem als voor de referenda en hoe wij moeten kijken naar D66 als het gaat om die punten. Dat dit geen fijne onderwerpen zijn voor de heer Kees Verhoeven maakt mij dan ook niks uit dan had je maar geen politicus moeten worden. Je weet dat je moeilijke vraagstukken krijgt.

In plaats daarvan wordt er zonder wat te zeggen een post omlaag gehaald om bepaalde vragen naar voren te schuiven tenminste dat gevoel roepen jullie toch wel erg op jullie af. Dit wordt ook nog eens versterkt dat dit pas na een week gebeurd is en mensen 'waarschijnlijk' het artikel niet meer in de gaten houden.

Daarmee vind ik dat Tweakers zich op zeer glad ijs begeeft en zoals ik het zie de opinie probeert te be´nvloeden. Schokkend.

Hierbij wil ik het graag laten. Want ik heb geleerd dat de discussie hier niet te winnen valt als deze op meningen gebaseerd is,

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
Misschien gewoon omdat jij, net al vele anderen, op de verkeerde plaats zit:
quote:
Heb jij vragen voor Kees Verhoeven? Je kunt ze stellen in het topic op Gathering of Tweakers: Stel vragen aan D66-kamerlid Kees Verhoeven. Staat de vraag die je wilde stellen er al? Dan kun je die belonen met het duimpje.
Dan kan er simpel duimpjes geteld worden en klaar. Jij verzint nu een eigen, ingewikkelder, systeem naast het andere systeem wat het nog eens kwadratisch ingewikkelder maakt. Uit coulance heb je nog een +1 eraan overgehouden maar een 0 is zelfs verdedigbaar omdat de (terechte) vragen die je hebt in dat eerdere topic zouden moeten staan.

• Elefant
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 15-08 17:55
quote:
MarvTheMartian schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:04:
Elefant in 'nieuws: Britse regering zegt dat Rusland achter de NotPetya-aanva... Dit is toch absoluut geen +2 waard zeg, beetje mening zonder onderbouwing en als het maar anti 'establishment' is.
Geen kritiek maar een kleine toelichting:

Ik denk dat je mij verkeerd inschat. ik ben namelijk helemaal niet anti-establishment, lees mijn bitcoin posts maar (pro-overheid en pro-banken). Daarbij begin ik juist met een lange onderbouwing door historische voorbeelden aan te halen. Een feite verwijs ik alleen maar dingen aanwijsbaar die gebeurd zijn.

Ik ben NEDERLANDER en daarom erg pro-nederlands en daarom ook behoud van het Nederlandse establishment en ook warm voorstander van de EU. Niet het Amerikaanse establishment als je dat bedoeld of aanhanger van globalistisch denken dat multinationals propageren. Dat zou ik eerder anti-lokaal establishment noemen.

Verder accepteer ik gewoon alle moderaties, het is ten slotte mensenwerk en jullie doen je best, dat zie ik wel, Ik wens jullie veel wijsheid.

• downcom
quote:
Ger schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:53:
Misschien gewoon omdat jij, net al vele anderen, op de verkeerde plaats zit:

[...]

Dan kan er simpel duimpjes geteld worden en klaar. Jij verzint nu een eigen, ingewikkelder, systeem naast het andere systeem wat het nog eens kwadratisch ingewikkelder maakt. Uit coulance heb je nog een +1 eraan overgehouden maar een 0 is zelfs verdedigbaar omdat de (terechte) vragen die je hebt in dat eerdere topic zouden moeten staan.
Ah kijk eens aan waarom staan er dan nog zoveel +2 berichten? met allemaal vragen? Waarom wordt daar dan niks aangedaan? Dit is per definitie selectief. Maar zoals ik al zei discussie met modjes hebben over het algemeen geen zin ze mengen te veel hun mening in hun standpunten terwijl ze volgens mij huisregels moeten werken.

Daarnaast ik kan van 8 februari niet direct een toppic op het forum herinneren maar goed kan ook fouten maken maar gooi dan de reactie dicht onder dit artikel.

Maar laten we vooral niks doen met die ander +2 berichten vol met vragen.
*zucht*

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
quote:
downcom schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:04:
[...]

Ah kijk eens aan waarom staan er dan nog zoveel +2 berichten? met allemaal vragen? Waarom wordt daar dan niks aangedaan? Dit is per definitie selectief.
Ik tel er niet veel, maar slechts 1. Blijkbaar niet (op tijd) opgemerkt. Het zal je verbazen, maar niemand heeft ooit gezegd dat alle scores exact op het juiste niveau eindigen.
quote:
Maar zoals ik al zei discussie met modjes hebben over het algemeen geen zin ze mengen te veel hun mening in hun standpunten terwijl ze volgens mij huisregels moeten werken.

Daarnaast ik kan van 8 februari niet direct een toppic op het forum herinneren maar goed kan ook fouten maken maar gooi dan de reactie dicht onder dit artikel.
Als je een probleem hebt met een persoon, moet je dat bij Dirk aankaarten, heb je een probleem met het systeem, moet je daarvoor in ÚÚn van de topics over verbetering van het systeem zijn, heb je een probleem met een specifieke moderatie moet je die hier melden. Mogelijkheden genoeg.
quote:
Maar laten we vooral niks doen met die ander +2 berichten vol met vragen.
Nogmaals: volgens mij is het er maar 1: rickboy333 in 'plan: Tweakers Q&A: stel vragen aan D66-Kamerlid Kees Verhoeven'
Die kan met 3 moderaties van een Promod of Powermod (die nog steeds kunnen beoordelen) gecorrigeerd worden als ik het goed tel. Kan prima dus.

Eind goed, al goed? :>

• downcom
quote:
Ger schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:15:
[...]
Ik tel er niet veel, maar slechts 1. Blijkbaar niet (op tijd) opgemerkt. Het zal je verbazen, maar niemand heeft ooit gezegd dat alle scores exact op het juiste niveau eindigen.

[...]
Als je een probleem hebt met een persoon, moet je dat bij Dirk aankaarten, heb je een probleem met het systeem, moet je daarvoor in ÚÚn van de topics over verbetering van het systeem zijn, heb je een probleem met een specifieke moderatie moet je die hier melden. Mogelijkheden genoeg.

[...]
Nogmaals: volgens mij is het er maar 1: rickboy333 in 'plan: Tweakers Q&A: stel vragen aan D66-Kamerlid Kees Verhoeven'
Die kan met 3 moderaties van een Promod of Powermod (die nog steeds kunnen beoordelen) gecorrigeerd worden als ik het goed tel. Kan prima dus.

Eind goed, al goed? :>
Nee helaas niet

het zijn er sowieso 3 (waren er uiteraard die dag veel meer)
rickboy333 in 'plan: Tweakers Q&A: stel vragen aan D66-Kamerlid Kees Verhoeven'
daan! in 'plan: Tweakers Q&A: stel vragen aan D66-Kamerlid Kees Verhoeven'
Rembert in 'plan: Tweakers Q&A: stel vragen aan D66-Kamerlid Kees Verhoeven'

Maar ik denk dat ik wel een reden gevonden heb jij als mod kan best zien welke reactie als laatst van mij verwijderd is. En waarom. En wat de content wa /is. En dat heel toevallig op dat zelfde moment mijn reactie onder het artikel voor vragen Kees Verhoeven wordt aangepast. Je kunt veel zeggen maar dit blijft rammelen.

Nog een puntje de tijd tussen de eerste reactie gerelateerde GOT-topic is zelfs van na mijn reactie. Ik denk dat de betreffende url nog niet bij het artikel vermeld stond.

Verder kan ik praten als Brugman maar ik merk toch dat het geen enkele zin heeft. Ik zal wel een jaartje afwezig op Tweakers om de ongefundeerde waarschuwingen (2) die ik heb gekregen wit te wassen. En zo maken we iemand mond dood toch? Mensen de groeten! 8)

• Bor

Bor

Topicstarter
quote:
downcom schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:23:
[...]

Lol 8)7

Er wordt aan de lezers gevraagd vragen te stellen aan kees verhoeven hoezo bepaald een mod dan of het goed is niet. Dat wordt dan toch bepaald door de lezers. Dit is gewoon censuur.
De reactie is gefixeerd gezien de afwijking ten opzichte van de richtlijnen uit de moderatie FAQ veel te groot is. In gevallen waar de afwijking te groot is en het niet meer mogelijk lijkt om de reactie op een goed passende score te doen belangen kan er gekozen worden om de score vast te zetten. In dit geval is dat een +1 wat een prima score is. De reactie is netjes en ontopic maar voldoet niet aan de voorwaarden / richtlijnen van een +3. Dat heeft echt niets met censuur te maken. De reactie is ook nog gewoon leesbaar zoals ook anderen hier al aangeven.

Frontpagemoderatie Forum

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
quote:
Die tweede bevat geen vragen aan Kees Verhoeven, de derde had ik gemist.
quote:
Maar ik denk dat ik wel een reden gevonden heb jij als mod kan best zien welke reactie als laatst van mij verwijderd is. En waarom. En wat de content wa /is. En dat heel toevallig op dat zelfde moment mijn reactie onder het artikel voor vragen Kees Verhoeven wordt aangepast. Je kunt veel zeggen maar dit blijft rammelen.
Dat denk je verkeerd. Behalve dat ik langer dan jij kan modereren en mijn moderatie een weging van 6 heeft ben ik niets meer dan iedere andere user.
quote:
Nog een puntje de tijd tussen de eerste reactie gerelateerde GOT-topic is zelfs van na mijn reactie. Ik denk dat de betreffende url nog niet bij het artikel vermeld stond.
Die link stond er op het moment dat ik het artikel las. Meer weet ik niet.
quote:
Verder kan ik praten als Brugman maar ik merk toch dat het geen enkele zin heeft. Ik zal wel een jaartje afwezig op Tweakers om de ongefundeerde waarschuwingen (2) die ik heb gekregen wit te wassen. En zo maken we iemand mond dood toch? Mensen de groeten! 8)
Als je geen interesse hebt in een redelijk gesprek en alleen maar de slachtofferrol wenst: :w

• Dirk
  • Laatst online: 03:05

Dirk

Co÷rdinator Frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

quote:
downcom schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:27:
[...]

Pro mods kunnen geen verwijderde reacties terugzien evenals dat ze geen reacties kunnen fixeren.
quote:
Nee, andersom, het desbetreffende topic stond er een dag eerder (07-02-2018 13:07) als het artikel (08-02-2018 14:33) en dus ook eerder dan jouw reactie.

• downcom
quote:
Als je geen interesse hebt in een redelijk gesprek en alleen maar de slachtofferrol wenst: :w
Dan moet een mod prive PM of Mail wel terug reageren natuurlijk. Het feit dat ik het openbare kanaal moet gebruiken slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Maar laten we lekker als mod iemand een trap na geven zo laat jij even je kleur zien.

• Bor

Bor

Topicstarter
quote:
downcom schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:55:
[...]

Dan moet een mod prive PM of Mail wel terug reageren natuurlijk. Het feit dat ik het openbare kanaal moet gebruiken slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Misschien moet je iemand ook even de kans geven om te reageren. Je hebt inmiddels reactie gekregen. Je wordt ook nergens gedwongen een openbaar kanaal te gebruiken. Daarbij Ger is geen moderator. De ProMods zijn normale users alleen hebben zij een zwaardere standaard weging wegens bewezen ervaring in het modereren.

Deze discussie mag hier stoppen gezien het niet over foutief gemodereerde reacties gaat.

Bor wijzigde deze reactie 16-02-2018 17:03 (12%)

Frontpagemoderatie Forum

• MarvTheMartian
quote:
Elefant schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:54:
[...]

Geen kritiek maar een kleine toelichting:

Ik denk dat je mij verkeerd inschat. ik ben namelijk helemaal niet anti-establishment, lees mijn bitcoin posts maar (pro-overheid en pro-banken). Daarbij begin ik juist met een lange onderbouwing door historische voorbeelden aan te halen. Een feite verwijs ik alleen maar dingen aanwijsbaar die gebeurd zijn.

Ik ben NEDERLANDER en daarom erg pro-nederlands en daarom ook behoud van het Nederlandse establishment en ook warm voorstander van de EU. Niet het Amerikaanse establishment als je dat bedoeld of aanhanger van globalistisch denken dat multinationals propageren. Dat zou ik eerder anti-lokaal establishment noemen.

Verder accepteer ik gewoon alle moderaties, het is ten slotte mensenwerk en jullie doen je best, dat zie ik wel, Ik wens jullie veel wijsheid.
Het gaat ook niet om hoeveel mensen je een bepaalde moderatie geven dat is nou juist het punt. De inhoud van je reactie is mijns inziens geen +2 waard, een +1 kan ik mee leven en alles wat daar te ver af zit is volgens mij niet in lijn met de moderatie opzet ( onderbouw je wat je zegt krijg je van mij ook een +2 :9~ ).

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23:02
In het Rusland nieuws van de dag word er extreem op mening gemodereerd.
nieuws: VS klaagt dertien Russen aan voor be´nvloeding van presidentsverkiezi...
Zo te zien heeft het ant-Rusland kamp nu de overhand. Kan daar even naar gekeken worden want wel heel veel reacties hebben nu een uiteenlopende score van -1 naar +3. Dat lijkt mij niet realistisch.

Thorgrem wijzigde deze reactie 16-02-2018 23:06 (22%)

• D3F
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 16-08 20:58
quote:
Thorgrem schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:06:
In het Rusland nieuws van de dag word er extreem op mening gemodereerd.
nieuws: VS klaagt dertien Russen aan voor be´nvloeding van presidentsverkiezi...
Zo te zien heeft het ant-Rusland kamp nu de overhand. Kan daar even naar gekeken worden want wel heel veel reacties hebben nu een uiteenlopende score van -1 naar +3. Dat lijkt mij niet realistisch.
Valt mij inderdaad ook op dat met politieke voorkeur wordt gestemd. Zon beetje alle -1 postjes zijn in ieder geval en 0, en sommige een +1.

Jammer om te zien dat men elkaar op deze manier modereert, of eigenlijk censureert!!!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Het overgrote deel van de -1's staat daar terecht. Er wordt in dat topic met de botte bijl op elkaar ingehakt en de flames schieten heen en weer. Dat is gewoon niet wenselijk.

Ben er even doorheen gelopen, en heb een aantal dingen kunnen rechttrekken. Nog niet alles is gelukt helaas.

Virussen? Scan ze hier!

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-08 14:11
VECTOR in 'nieuws: OM klaagt mannen aan voor computervredebreuk om fraude met... gewoon een +1... meningen zijn nog steeds toegestaan

Pietervs in 'nieuws: OM klaagt mannen aan voor computervredebreuk om fraude m... Zeker geen +2, aangezien het gaat om een foutieve aanname (die ik eronder ook uitleg)
quote:
wildhagen schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:33:
Het overgrote deel van de -1's staat daar terecht. Er wordt in dat topic met de botte bijl op elkaar ingehakt en de flames schieten heen en weer. Dat is gewoon niet wenselijk.

Ben er even doorheen gelopen, en heb een aantal dingen kunnen rechttrekken. Nog niet alles is gelukt helaas.
Wat me wel opvalt is dat alle anti-rustland propaganda fanboys massaal +1/+2 worden gemod. En mensen die er maar ook iets van kritiek op hebben snel 0/-1 krijgen. Niet alleen dat artikel hoor, maar met elk nieuws item over rusland.

Ik lees de berichten/reacties niet eens meer. Aangezien ik kritisch ben tegenover de rusland haat is het mij allang duidelijk geworden dat die mening niet gewaardeerd wordt

corset wijzigde deze reactie 17-02-2018 11:37 (33%)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• corset
Dubbelpost fail

corset wijzigde deze reactie 17-02-2018 11:37 (97%)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Caspersky in 'nieuws: VS klaagt dertien Russen aan voor be´nvloeding van pres...

Een niet-onderbouwde beschuldiging zonder enig bewijsmateriaal lijkt me geen +3 waard, maar eerder een -1 of op zijn hoogst een 0.

Virussen? Scan ze hier!

• MarvTheMartian
quote:
corset schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:03:

[...]

Wat me wel opvalt is dat alle anti-rustland propaganda fanboys massaal +1/+2 worden gemod. En mensen die er maar ook iets van kritiek op hebben snel 0/-1 krijgen. Niet alleen dat artikel hoor, maar met elk nieuws item over rusland.
Wat mij opvalt is dat de pro RU propaganda fanboys massaal reacties neerzetten met een mening zonder enige onderbouwing. Deze is dan ook bij definitie moeilijk hoger als een +1 te zetten. Als er dan ook nog minpunten bij komen vanwege zeuren over 'ongewenste meningen dus zal wel slechte moderaties krijgen' dan kom je snel op een 0, of een -1 als de eigenlijke post niet eens een relevante reactie op het artikel is.

( ps, heb het maar onderlijnd maar als jij in je reactie al meteen begint over 'fanboys' ga je eigenlijk dus meteen alle mogelijke discussie uit de weg want kan toch worden afgedaan als fanboyism. )
quote:
Ik lees de berichten/reacties niet eens meer. Aangezien ik kritisch ben tegenover de rusland haat is het mij allang duidelijk geworden dat die mening niet gewaardeerd wordt
Als je kan aantonen dat er gemening-mod wordt, wordt daar op actie ondernomen. Dus jouw kritische houding is niet hetgeen niet gewaardeerd word, maar de inhoud van je reacties. En als je het echt niet meer zou lezen, zou je ook niet op het forum erover klagen dus dat is ook weer stemmingmakerij ( alsof je mening ervoor zorgt dat je je niet kan uiten / gecensureerd word ).

• corset
quote:
MarvTheMartian schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:44:
[...]

Wat mij opvalt is dat de pro RU propaganda fanboys massaal reacties neerzetten met een mening zonder enige onderbouwing. Deze is dan ook bij definitie moeilijk hoger als een +1 te zetten. Als er dan ook nog minpunten bij komen vanwege zeuren over 'ongewenste meningen dus zal wel slechte moderaties krijgen' dan kom je snel op een 0, of een -1 als de eigenlijke post niet eens een relevante reactie op het artikel is.

( ps, heb het maar onderlijnd maar als jij in je reactie al meteen begint over 'fanboys' ga je eigenlijk dus meteen alle mogelijke discussie uit de weg want kan toch worden afgedaan als fanboyism. )

[...]

Als je kan aantonen dat er gemening-mod wordt, wordt daar op actie ondernomen. Dus jouw kritische houding is niet hetgeen niet gewaardeerd word, maar de inhoud van je reacties. En als je het echt niet meer zou lezen, zou je ook niet op het forum erover klagen dus dat is ook weer stemmingmakerij ( alsof je mening ervoor zorgt dat je je niet kan uiten / gecensureerd word ).
deze onzin argumentatie kan je allebei de kanten opvoeren 8)7 aangezien er van beide kanten geen controleerbare feiten zijn is dit een eindeloze discussie :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

CBel in 'geek: Instructeur bouwt 3d-engine in Excel'

Leuk dat de instructeur ook reageert, maar dit lijkt me geen +3 waard. Een +1 lijkt me wel voldoende?

Virussen? Scan ze hier!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Topicstarter
^Eens.

Er wordt daar overigens sowieso erg royaal gemodereerd.

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Al zijn reacties zijn volgens mij max +1? https://tweakers.net/sear...ch%5BsearchString%5D=CBel

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

quote:
Alleen de reactie die door wildhagen hier genoemd wordt van CBel is geen +2 of +3. De andere 3 reacties van de gebruiker bij het nieuwsbericht mogen rustig wel op +2.

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

@Zeehond top. :-)

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 00:06

.oisyn

Moderator Devschuur« / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

quote:
wildhagen schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:34:
Caspersky in 'nieuws: VS klaagt dertien Russen aan voor be´nvloeding van pres...

Een niet-onderbouwde beschuldiging zonder enig bewijsmateriaal lijkt me geen +3 waard, maar eerder een -1 of op zijn hoogst een 0.
Het is gewoon een +1. Een 0 of -1 geef je voor iets dat niet klopt. Aangezien noch jij noch een reactie in de thread komt met argumentatie waarom het niet klopt vind ik het compleet van de pot gerukt dat iedereen hier dus blijkbaar zomaar meegaat in het feit dat het een -1 is, gezien de moderaties die zijn uitgedeeld |:(.

Het is ook niet onwaar wat hij zegt. Iedereen met een beetje achtergrondkennis van het onderzoek weet dat dit een vrij standaard manier van zaken is.

.oisyn wijzigde deze reactie 17-02-2018 19:31 (7%)

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

• Dirk
  • Laatst online: 03:05

Dirk

Co÷rdinator Frontpagemoderatie
Topicstarter
Het is nogal een beschuldiging van be´nvloeding. Als iedereen het 'weet', dan zal er ook wel bewijs van zijn. Zonder bewijs vind ik dergelijke beschuldigingen ongewenst.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1 ... 30 ... 51 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True