Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 28 ... 54 Laatste
Acties:

• Oyxl
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 16-09 12:16
quote:
Bor schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:27:
dezwarteziel in 'nieuws: WhatsApp Business is beschikbaar in Nederland' mist onderbouwing.

[...]

Dit is niet het topic om dergelijke klachten te uiten. Feedback is welkom maar kom dan tenminste met onderbouwing en tips waar je het graag anders zou willen zien. Dat gezegd te hebben zie ik weinig van jouw recente reacties die onterecht op -1 staan.
Dat lijkt me sterk. En dan nog, het zal me echt aan m'n reet roesten waar ik dit moet posten. Het afgelopen jaar hebben posts op +3 gestaan die financieel impact gehad hebben op mensen (bepaalde crypto topics bijv.) die daar direct werden debunked, maar er nog steeds staan. En visa versa wordt er zat (niet perse mijn posts, ik houd er tenslotte van op het randje te posten) gemind waar totaal geen valide reden achter zit.

‹berhaupt, dat het nog gezegd moet worden, spreekt van de wanstaltig slechte moderatie op de Tweakers frontpage. Maargoed; Tweakers heeft er blijkbaar geen belang bij en dat leidt mede tot een teloorgang van de kwaliteit. Jullie hebben 'mazzel' met de toevoeging van HWI. Komt er af en toe nog iets zinnigs uit.

Sifortua Aristea - Skyforge

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19:45

Bor

T.net PowerMod / Frontpage Admin

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
quote:
Slavy schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:37:
Slavy in 'nieuws: Gerucht: Microsoft overweegt EA over te nemen'

2 dingen:

1. Vind dat het niet een -1 waard is, eerder een 0. Voegt niks toe, daar ben ik het mee eens, maar het is geen flamebait of troll.
2. Ik begrijp jouw admin edit niet @Bor , heb mijn reactie niet gewijzigd, dit was mijn originele reactie en heb hem niet naderhand bewerkt om een reactie tegen alle - kudo's te geven.
Jouw reactie is zonder opmerkingen over moderatie een 0. Gezien je de zin al opent met een sneer naar het moderatiesysteem / de moderatiescores mag er een punt afgetrokken waardoor je op -1 uitkomt.
quote:
Oyxl schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:38:
[...]

Dat lijkt me sterk. En dan nog, het zal me echt aan m'n reet roesten waar ik dit moet posten. Het afgelopen jaar hebben posts op +3 gestaan die financieel impact gehad hebben op mensen (bepaalde crypto topics bijv.) die daar direct werden debunked, maar er nog steeds staan. En visa versa wordt er zat (niet perse mijn posts, ik houd er tenslotte van op het randje te posten) gemind waar totaal geen valide reden achter zit.

‹berhaupt, dat het nog gezegd moet worden, spreekt van de wanstaltig slechte moderatie op de Tweakers frontpage. Maargoed; Tweakers heeft er blijkbaar geen belang bij en dat leidt mede tot een teloorgang van de kwaliteit. Jullie hebben 'mazzel' met de toevoeging van HWI. Komt er af en toe nog iets zinnigs uit.
Jammer dat je er voor kiest om direct onnodig te gaan trollen. Feedback is welkom mist op de juiste plek, netjes gebracht en voorzien van onderbouwing. Deze discussie mag je hier stoppen.

Bor wijzigde deze reactie 30-01-2018 08:42 (38%)

Frontpagemoderatie Forum

• Oyxl
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 16-09 12:16

Wat was er niet duidelijk aan "Deze discussie mag je hier stoppen"?

Bor wijzigde deze reactie 30-01-2018 08:50 (84%)

Sifortua Aristea - Skyforge

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

quote:
Bor schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:39:
[...]

Jouw reactie is zonder opmerkingen over moderatie een 0. Gezien je de zin al opent met een sneer naar het moderatiesysteem / de moderatiescores mag er een punt afgetrokken waardoor je op -1 uitkomt.

[...]

Jammer dat je er voor kiest om direct onnodig te gaan trollen. Feedback is welkom mist op de juiste plek, netjes gebracht en voorzien van onderbouwing. Deze discussie mag je hier stoppen.
Het was niet als sneer bedoelt, hetgene wat ik meer bedoelde was "Slechter zal het er niet met Microsoft op worden, misschien dat ik hier voor gedownvote wordt maar meer kan ik er nog niet over zeggen".

Beredenering waarom ik het anders eerder had verwoord: Vroeg en geen koffie op. ;)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Joris748 in 'nieuws: Waymo schaft duizenden minivans aan voor taxidienst zond...
krijgt +2, is gewoon offtopic. Heeft niets met zelf rijdende auto's te maken.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17:32

HMC

Pluviophile

Heathcliff in 'geek: Hobbyist krijgt Windows RT 8.1 werkend op Lumia 640 XL'

Allemaal waar wat er gezegd wordt, maar daar gaat dit artikel niet over. Dit gaat over een gewone Win RT 8.1 op de phone zetten.

+1 max

Betaalde Kremlin-troll || On the Wagon

• warp
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
Als iemand iets zomaar roept aan de hand van het onderwerp, en je vervolgens met een quote uit het artikel en daarop reageert, is dat tegenwoordig ook al off-topic?
warp in 'nieuws: 'Verizon ziet na AT&T ook af van verkopen smartphones Huawei''

• HMC

HMC

Pluviophile

quote:
warp schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:57:
Als iemand iets zomaar roept aan de hand van het onderwerp, en je vervolgens met een quote uit het artikel en daarop reageert, is dat tegenwoordig ook al off-topic?
Door je modgezeur (in die reactie) is het voor mij wel 0. Anders gewoon +1 inderdaad. :)

• Bor

Bor

Topicstarter
quote:
warp schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:57:
Voor het verwerken van een moderatieklacht wordt in veel gevallen een punt afgetrokken. Dan kom je in dit geval op een 0 uit.

Frontpagemoderatie Forum

• warp
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
Die klacht had ik er net pas bijgezet (zie edit tijd).
Maar goed, weet gelijk wel weer waarom ik nooit meer op de FP reageer. Ga zo door!

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

doenietzodom in 'nieuws: Nederlandse regering maakt tapstatistieken AIVD en M...

Dit soort niet-onderbouwde beschuldigingen lijkt me eerder -1 dan +1? En dan krijg het zelfs nog +2 ook.

Virussen? Scan ze hier!

• TheCapK
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19-09 13:25

TheCapK

T.net PowerMod

It's always tease, tease,

Topicstarter
Gezien wat er aan berichten overal rondgaan is het niet zo'n vergezochte beschuldiging als misschien lijkt. -1 is te streng daarvoor imho!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Tjolk
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:28

Tjolk

FP ProMod
Nja, dat soort ongefundeerde beschuldigingen weer ik liefst zoveel mogelijk van Tweakers. Roepen dat we onze rechtstaat niet kunnen vertrouwen (maar alles wat op Facebook staat natuurlijk wel) hoef ik niet onder serieuze nieuwsberichten te lezen eerlijk gezegd.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• Bor

Bor

Topicstarter
vanaalten in 'plan: Meer producten in de Pricewatch - Development-iteratie #124' is een nette +1 reactie maar krijgt vermoedelijk veel " mee eens " stemmen. Wie helpt hier?

Frontpagemoderatie Forum

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

Control-freak

quote:
warp schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:06:
Die klacht had ik er net pas bijgezet (zie edit tijd).
Maar goed, weet gelijk wel weer waarom ik nooit meer op de FP reageer. Ga zo door!
Of je wijzigt gewoon niets aan je post en uit je frustratie op een normale/rustige manier in dit topic waardoor je uiteindelijk op +1 beland ;).
quote:
Bor schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:52:
vanaalten in 'plan: Meer producten in de Pricewatch - Development-iteratie #124' is een nette +1 reactie maar krijgt vermoedelijk veel " mee eens " stemmen. Wie helpt hier?
Done.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• Bor

Bor

Topicstarter

Frontpagemoderatie Forum

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• Tribits
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:44

Tribits

Onkruid vergaat niet

• Dirk
  • Laatst online: 21:05

Dirk

CoŲrdinator Frontpagemoderatie
Topicstarter
De inhoud van raugustinus in 'nieuws: Gerucht: Dell wordt overgenomen door eigen bedrijf VM... en netman in 'nieuws: Gerucht: Dell wordt overgenomen door eigen bedrijf VMware' kan ik vrijwel letterlijk in het artikel terugvinden. Die reacties zijn dus geen +2 waard.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• JDVB
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:00

JDVB

FP ProMod
freaxje in 'nieuws: Nederlandse regering maakt tapstatistieken AIVD en MIVD o...

Lukt me geen +2, de minister, de rechter, bof en vrijwel ieder ander hier weet dat die statistieken gewoon gepubliceerd worden.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

• robvanwijk
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 13-08 20:06
Is WhatsappHack in 'nieuws: Nederlandse regering maakt tapstatistieken AIVD en M... echt een +3? Het voelt meer als een heleboel "ja, dat vind ik ook"-stemmen.

• Dirk

Dirk

Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
litebyte in 'nieuws: Nederlandse regering maakt tapstatistieken AIVD en MIVD ...
quote:
valse naieve gevaarlijke en leugenachtige smerigheid waarmee regenteske bestuurders als Ollongren opereren
Met zulke taal kan het n.m.m. nooit een +2 zijn, maar is het gewoon een -1. Zelfs zonder die taal zou ik het hooguit een +1 geven.

• TheCapK

TheCapK

T.net PowerMod

Topicstarter
quote:
Ger schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:05:
litebyte in 'nieuws: Nederlandse regering maakt tapstatistieken AIVD en MIVD ...

[...]
Met zulke taal kan het n.m.m. nooit een +2 zijn, maar is het gewoon een -1. Zelfs zonder die taal zou ik het hooguit een +1 geven.
Onderbouwing zou mooi zijn maar de realiteit laat helaas zien dat zijn woorden niet eens zo ver bezijden de waarheid zouden kunnen zitten. Moet dat perse een -1 zijn? Ik durf het niet te zeggen. We weten allemaal dat de gegevens die de regering in dit soortzaken naar buiten brengt vaak niet kloppen met de werkelijkheid.
In het verleden hebben ze vaak genoeg laten zien opzettelijk informatie te hebben achtergehouden of verdraaid. Dat ka je best smerig vinen en dat is ook leugenachtig. Ook is het naief te denken dat mensen dit nog zomaar voetstoots aannnemen...

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
quote:
TheCapK schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:49:
[...]

Onderbouwing zou mooi zijn maar de realiteit laat helaas zien dat zijn woorden niet eens zo ver bezijden de waarheid zouden kunnen zitten. Moet dat perse een -1 zijn? Ik durf het niet te zeggen. We weten allemaal dat de gegevens die de regering in dit soortzaken naar buiten brengt vaak niet kloppen met de werkelijkheid.
In het verleden hebben ze vaak genoeg laten zien opzettelijk informatie te hebben achtergehouden of verdraaid. Dat ka je best smerig vinen en dat is ook leugenachtig. Ook is het naief te denken dat mensen dit nog zomaar voetstoots aannnemen...
De eerste en laatste alinea zouden prima een +1 zijn, maar dat geciteerde is voor mij minstens een punt aftrek. Het is onnodig, op de persoon, zonder enige onderbouwing en feitelijk gewoon een flame. Persoonlijk vind ik zulke taal ongewenst. Indien hij kan aantonen dat die minister smerig is, liegt, naÔef en gevaarlijk is, dan is het prima en moet je dat ook maar doen. Klaag zo iemand vooral aan in dat geval. We hebben een rechtssysteem in Nederland wat dit prima faciliteert. Daar heeft hij echter geen behoefte aan, de enige behoefte is de post versieren met krachttermen.

Dat is ongewenst, ergo -1.

• TheCapK

TheCapK

T.net PowerMod

Topicstarter
Hioj stelt niet dat de minister zo is maar dat zijn gedrag zo is, dat is een subtiel verschil, dat weet ik, maar het is een verschil. En zoals ik al zei: dat de ervaring leert dat hij er waarschijnlijk nog gelijk in heeft ook...

• Jorrit
  • Laatst online: 20:01
Eerlijk gezegd kom ik ook op 0 of -1. De eerste alinea is ongefundeerd en insinuerend op zijn best. Daarna volgt een incoherente opsomming van bijvoeglijke naamwoorden die bedoeld is om een minister in een negatief daglicht te zetten, wederom zonder onderbouwing. De laatste alinea om maar vooral erg rechts te stemmen lijkt mij ook offtopic en zonder onderbouwing.

Persoonlijk vind ik het een -1 maar ik kan een 0 begrijpen

• Bor

Bor

Topicstarter
quote:
Ger schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Indien hij kan aantonen dat die minister smerig is, liegt, naÔef en gevaarlijk is, dan is het prima en moet je dat ook maar doen. Klaag zo iemand vooral aan in dat geval. We hebben een rechtssysteem in Nederland wat dit prima faciliteert. Daar heeft hij echter geen behoefte aan, de enige behoefte is de post versieren met krachttermen.

Dat is ongewenst, ergo -1.
Ik ben het met je eens. De insinuaties en niet onderbouwde beschuldigingen zorgen ook bij mij voor aftrek van punten.

Frontpagemoderatie Forum

• Ford Prefect
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 09:51
Tikkels in 'nieuws: Nederlandse gameontwikkelaar Rami Ismail geŽerd bij GDC'

Is niet echt in +2 IMHO, de hele post wordt ongeveer gebruikt om te beschrijven dat Rami Ismail "wel nederlands genoeg is" om "nederlands genoemd" te worden.

ps: bovenstaande woorden komen vanuit het topic, het is een discussie die ik persoonlijk ongepast vindt.

• VECTOR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:35

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS Rog Strix X470-F GAMING | ASUS Radeon RX580 8GB OC | Corsair Crystal 570X RGB | AOC Q3279VWF | Logitech Z623 | Corsair CMK32GX4M43000C15 | Corsair RM 750i | Samsung 960 Evo 250 GB | ASUS Strix Pro | Corsair Strafe RGB | W10 Pro |

• Bor

Bor

Topicstarter

Frontpagemoderatie Forum

• Bor

Bor

Topicstarter
Niet zo zeer mismoderaties maar wel behoorlijk wat ongemodde reacties bij:

nieuws: Mini-Commodore 64 met 64 games komt eind maart uit

EOSfoto in 'nieuws: Nederlandse minister onderzoekt mogelijkheden regulering ... is zo te zien geen populaire mening maar dat maakt het imho geen -1.

Idem voor: EOSfoto in 'nieuws: Nederlandse minister onderzoekt mogelijkheden regulering ... wat gewoon een ontopic reactie is.

.oisyn in 'nieuws: Nederlandse minister onderzoekt mogelijkheden regulering c... bevat hierintegen een niet onderbouwde flame / beschuldiging en is daarmee zeker geen +2.

Er wordt weer erg scheef gemod bij cryptocoin topics.

Bor wijzigde deze reactie 31-01-2018 19:46 (88%)

Frontpagemoderatie Forum

• Meg
  • Registratie: september 2016
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Fledder2000 in 'nieuws: Nederlandse minister onderzoekt mogelijkheden reguler... is ook geen +2.

Of is dat de laatste reactie die Bor nou aangaf? Niet helemaal duidelijk.

Meg wijzigde deze reactie 31-01-2018 21:25 (9%)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• Bor

Bor

Topicstarter
quote:
Markimoo schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:24:
Fledder2000 in 'nieuws: Nederlandse minister onderzoekt mogelijkheden reguler... is ook geen +2.

Of is dat de laatste reactie die Bor nou aangaf? Niet helemaal duidelijk.
Dat is niet de laatste reactie die ik aangaf maar een antwoord daarop. Je hebt gelijk, dat is inderdaad geen +2 maar een aanval op de man zonder onderbouwing. -1 lijkt mij een betere score.

Frontpagemoderatie Forum

• Bor

Bor

Topicstarter

Frontpagemoderatie Forum

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

quote:
Gevalletje lap tekst plus populair standpunt? Hij kan zelf natuurlijk wel roepen dat het geen alu hoedje verhaal is en dat het feiten zijn, maar ik lees vooral twijfelachtige stellingen zonder verdere onderbouwing.

• TheCapK

TheCapK

T.net PowerMod

Topicstarter
Alleen de vraag of we die nog goed krijgen...

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sanderev66 in 'nieuws: Nintendo werkt aan Mario-film en Mario Kart-game voor ...

Kan best zijn dat wat Sander hier schrijft gelijktijdig is aangekondigd (en zoals aangegeven door Arnoud komt (en intussen is) er een apart artikel), maar dat is nu niet erg duidelijk en dat maakt de reactie 0, geen +2 als je het mij vraagt. Zou de reactie voorzien zijn van meer context, had de reactie wel op +2 kunnen (blijven) staan.

CH4OS wijzigde deze reactie 01-02-2018 12:19 (6%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Bor

Bor

Topicstarter

Frontpagemoderatie Forum

• TheCapK

TheCapK

T.net PowerMod

Topicstarter
quote:
Is weer een gevalletje: de auteur heeft gereageerd dus!!!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Linken naar een artikel achter een paywall, maar zelf niet eea toelichten, lijkt mij zeker geen +2. Doordat ik nu totaal mis wat de poster wil zeggen, lijkt het mij eerder een 0;

z1rconium in 'nieuws: Boek over cybersecurity van 'Nieuwsuur-expert' uit hand...

• TheCapK

TheCapK

T.net PowerMod

Topicstarter
quote:
CH4OS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:03:
Linken naar een artikel achter een paywall, maar zelf niet eea toelichten, lijkt mij zeker geen +2. Doordat ik nu totaal mis wat de poster wil zeggen, lijkt het mij eerder een 0;

z1rconium in 'nieuws: Boek over cybersecurity van 'Nieuwsuur-expert' uit hand...
Ik krijg na het aanklikken van de link gewoon het artikel te zien. Niets geen paywall...

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
TheCapK schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:09:
Ik krijg na het aanklikken van de link gewoon het artikel te zien. Niets geen paywall...
Ik krijg een modal (soort popup) die ik niet kan wegklikken om lid te worden en kan het artikel ook niet scrollen.

• TheCapK

TheCapK

T.net PowerMod

Topicstarter
Vreemd, Ik ben het artikel aan het lezen zonder problemen. Ik kreeg alleen de bekende cookieboodschap.
Het gaat over oud PvdA politicus Vermeend en zijn schimmige bemoeienissen overal en nergens.

TheCapK wijzigde deze reactie 02-02-2018 10:13 (31%)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb ook even mijn ad blocker uitgeschakeld en ook dan behoud ik die modal. Met andere browsers ook, overigens, waar ik helemaal geen add-ons of extensions in heb zitten.

CH4OS wijzigde deze reactie 02-02-2018 10:14 (21%)

• Dorus
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17-09 11:51

Dorus

FP ProMod
Het zal wel zo'n site zijn waar je 3-5x gratis een link mag lezen, en daarna moet je weer een maand wachten. Het is dus alleen een paywal als je er vaker komt.

• JDVB
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:00

JDVB

FP ProMod

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

• botoo
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 16:42

botoo

too old to die young

quote:
Mag wmb gewoon naar de 0 want meer dan ranten is het niet en de rant gaat niet eens specifiek over het artikel.

Tielenaar in 'nieuws: MediaMarkt beraadt zich op kortingsacties na commotie B... mag imho ook naar de 0, nutteloze opmerkingen.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.

• Bor

Bor

Topicstarter
Geen +3 / +2:

OddesE in 'nieuws: MediaMarkt beraadt zich op kortingsacties na commotie BTW ...

Enorm open deur.

Onderstaande is zonder onderbouwing geen +3:

provista30 in 'nieuws: MediaMarkt beraadt zich op kortingsacties na commotie ...

kwaakvaak_v2 in 'nieuws: MediaMarkt beraadt zich op kortingsacties na commoti... is geen +2

Er wordt behoorlijk op emotie gemod bij dat topic.

Bor wijzigde deze reactie 02-02-2018 12:13 (55%)

Frontpagemoderatie Forum

• botoo

botoo

too old to die young

quote:
Dat is erg moeilijk om te onderbouwen zonder daar de kontrakten en of facturen met de toeleveranciers in te kunnen zien. Ik weet wel dat dit een normale gang van zaken is bij grote bedrijven om de leveranciers te laten (mee)betalen in hun acties/kortingen/reclame/folders.
Provista30 heeft duidelijk kennis van het reilen en zeilen van de MM maar dat is niet zomaar te bewijzen.
+3 is wel weer wat veel van het goede maar een +2 is wmb dikke prima.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Raketje in 'nieuws: Dataverbruik Nederlandse Tele2-klanten verviervoudigde ei... en Patrick_Wolf in 'nieuws: Dataverbruik Nederlandse Tele2-klanten verviervoudig... lijken mij nou niet echt +2, eerder 0, wat ijn reacties ook zouden moeten zijn (volgens mij).

CH4OS wijzigde deze reactie 02-02-2018 14:02 (3%)

• Bor

Bor

Topicstarter

Frontpagemoderatie Forum

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

droner in 'nieuws: YouTube informeert kijkers in VS als nieuwsorganisaties ov...

Geen +3, lijkt vooral van aannames voorzien, mist alle onderbouwing voor sommige statements in elk geval. Ik vind het zonder onderbouwing een +1 het maximale, voor de moeite.

CH4OS wijzigde deze reactie 02-02-2018 19:36 (7%)

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

T.net PowerMod / Moderator Witgoed

Plons!

Lt. Marx in 'nieuws: Apple noemt bluetooth niet als audiobron voor HomePod-sp...
Niet echt informatief voor een +2, een +1 is prima.

S-Face in 'nieuws: Jonge internetcriminelen werken bij beveiligingsbedrijf bi...
+3 is hier ook wat aan de hoge kant.

YannickMaas in 'nieuws: Jonge internetcriminelen werken bij beveiligingsbedri...
Is een goede +1, +2 is ook vrij hoog.

Zeehond wijzigde deze reactie 02-02-2018 22:04 (54%)

Frontpagemoderatie forum | Discusie over witgoed, Themaforum Witgoed

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Elefant in 'nieuws: YouTube informeert kijkers in VS als nieuwsorganisaties o...

Ik zie even niet wat hier +2 is. Ik heb hem een 0 gegeven.

Edit:
Menesis in 'nieuws: Apple noemt bluetooth niet als audiobron voor HomePod-spe...
Geen +2, +1 is voldoende.

CH4OS wijzigde deze reactie 03-02-2018 09:25 (30%)

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Topicstarter
nomad_ in 'nieuws: Chinees bekent schuld aan verkopen nep-iPhones en -iPads i...
Klagen over nieuwswaarde is niet ontopic. Wat mij betreft een -1.

• MarvTheMartian
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 11-08 11:00
Dit is belachelijk -> zeef in 'plan: Even voorstellen: Ginz, de nieuwe communitymanager'

Leuk hoor bekende naam, maar net als alle andere 'veel geluk' reacties is dit absoluut geen +3. Proberen mensen te laten zien hoeveel ze van Zeef houden met hun idiote +3's ofzo?

• Dirk

Dirk

Topicstarter
De score is inderdaad wat aan de hoge kant, maar tegelijkertijd begrijp ik prima dat een publiek bericht van de scheidend CM aan de nieuwe CM wel gewaardeerd wordt. Deze reactie mag best boven de rest uitsteken bij een artikel als dit.

• Bor

Bor

Topicstarter
+3 voor onderstaande is echt veel te hoog. Max +1 wat mij betreft.

lukjah in 'nieuws: Britse bank verbiedt aanschaf cryptovaluta via creditcard ...

Frontpagemoderatie Forum

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CH4OS in 'nieuws: Gerucht: volgende Call of Duty wordt Black Ops 4 en speelt ...

Ik mis even wat hier ongewenst/offtopic aan is. Lijkt me dat ik vrij terechte punten aanhaal, die verre van ongewenst zijn en ook niet direct offtopic zijn.

CH4OS wijzigde deze reactie 05-02-2018 11:59 (6%)

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

quote:
CH4OS schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:59:
CH4OS in 'nieuws: Gerucht: volgende Call of Duty wordt Black Ops 4 en speelt ...

Ik mis even wat hier ongewenst/offtopic aan is. Lijkt me dat ik vrij terechte punten aanhaal, die verre van ongewenst zijn en ook niet direct offtopic zijn.
Wellicht haal je een terecht punt aan, maar waar is dat "Nou boe zeg" voor nodig?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
Zeehond schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:02:
Wellicht haal je een terecht punt aan, maar waar is dat "Nou boe zeg" voor nodig?
Kijkend naar waar ik op reageer, vind ik het niet zo heel schandalig dat er blijkbaar minder games aangekondigd waren dan door de persoon voorspelt.

Als dat al een reactie ongewenst maakt, is het spoor echt bijster, als je het mij vraagt. Kan er ook wel poepoe of poe hey van maken of zo, maar dat veranderd niets aan de context, imo.

CH4OS wijzigde deze reactie 05-02-2018 12:08 (9%)

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

Ik vind niet dat een bovenliggende redactie rechtvaardig op zo'n manier in discussie te gaan. Het voegt niets positiefs toe en lijdt hooguit eerder tot het ontsporen van discussie. Blijf gewoon netjes en respectvol als je op iemand reageert. Je kan ook prima je punt maken zonder dergelijke opmerkingen.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
Zeehond schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:15:
Ik vind niet dat een bovenliggende redactie rechtvaardig op zo'n manier in discussie te gaan. Het voegt niets positiefs toe en lijdt hooguit eerder tot het ontsporen van discussie. Blijf gewoon netjes en respectvol als je op iemand reageert. Je kan ook prima je punt maken zonder dergelijke opmerkingen.
Jammer dat door een dergelijke bewoording een reactie direct als ongewenst wordt bestempeld, dat zegt echt wat over het moderatie systeem, positief wil ik dat in elk geval niet noemen, even cru, maar ik dacht dat er normaal altijd op context en inhoud gemodereerd werd, wat nu dus klaarblijkelijk niet gebeurd, omdat 3 woorden gebruikt zijn wat niet geheel in (iemands?) verwachting ligt.

In het voorbeeld wat degene geeft waar ik op reageer, rekent hij dat de persoon redelijk kwalijjk, dat er niet vijf (zoals door die persoon voorspeld) maar 2 games werden aangekondigd in December door uitgever Bandai. En daar reageer ik op, want zo erg is dat niet, vandaar de 'Nou boe zeg'.

EDIT:
Heb het wel even aangepast, ondanks dat ik het verre van met je eens ben.

CH4OS wijzigde deze reactie 05-02-2018 14:13 (21%)

• DeComponeur
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-09 16:37

DeComponeur

♫ KLNKRWG

Huh -1?? ik neem zelfs de moeite om een goed linkje te plaatsen.
Door wie ik wordt weggemod weet ik niet, jullie ongetwijfeld wel ;)
DeComponeur in 'nieuws: CableLabs voegt MAC-specificatie toe aan Full Duplex ...
en
DeComponeur in 'nieuws: CableLabs voegt MAC-specificatie toe aan Full Duplex ...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

quote:
CH4OS schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:08:
[...]
Jammer dat door een dergelijke bewoording een reactie direct als ongewenst wordt bestempeld, dat zegt echt wat over het moderatie systeem, positief wil ik dat in elk geval niet noemen, even cru, maar ik dacht dat er normaal altijd op context en inhoud gemodereerd werd, wat nu dus klaarblijkelijk niet gebeurd, omdat 3 woorden gebruikt zijn wat niet geheel in (iemands?) verwachting ligt.

In het voorbeeld wat degene geeft waar ik op reageer, rekent hij dat de persoon redelijk kwalijjk, dat er niet vijf (zoals door die persoon voorspeld) maar 2 games werden aangekondigd in December door uitgever Bandai. En daar reageer ik op, want zo erg is dat niet, vandaar de 'Nou boe zeg'.

EDIT:
Heb het wel even aangepast, ondanks dat ik het verre van met je eens ben.
Het gaat om de toon. Het geheel weegt mee, de inhoud van je reactie, maar ook hoe je het overbrengt. "Nou boe zeg" geeft niet een heel vriendelijk karakter aan je reactie.

Zoals het er nu staat is beter, ik vind het toch tof van je dat je het hebt aangepast d:)b.

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 20:47

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
MarvTheMartian schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:17:
Dit is belachelijk -> zeef in 'plan: Even voorstellen: Ginz, de nieuwe communitymanager'

Leuk hoor bekende naam, maar net als alle andere 'veel geluk' reacties is dit absoluut geen +3. Proberen mensen te laten zien hoeveel ze van Zeef houden met hun idiote +3's ofzo?
quote:
Dirk schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:39:
De score is inderdaad wat aan de hoge kant, maar tegelijkertijd begrijp ik prima dat een publiek bericht van de scheidend CM aan de nieuwe CM wel gewaardeerd wordt. Deze reactie mag best boven de rest uitsteken bij een artikel als dit.
+2 lijkt mij een prima score zoals het nu staat.

Waarom is @pven met 2 posts net -1 gemod?
O.a. pven in 'plan: Even voorstellen: Ginz, de nieuwe communitymanager'

LinkedIn WoT Cash Converter

• MarvTheMartian
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 11-08 11:00
quote:
Dirk schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:39:
Dat was precies de reactie die ik verwachte, jammer genoeg. Want zeg je nu dat mening modden is toegestaan MITS het om de unieke situatie gaat dat de ene afwijzende CM de andere CM verwelkomt :P

Inhoudelijk is het gewoon een +1 net als de rest toch :)

Sorry, had misschien een :+ erbij moeten zetten maar ik vind het gewoon grappig ( voor een Aspy, grappig is misschien niet het juiste woord want, er zijn regels maar de regels gelden niet O-) ).

@PcDealer tja zelfs +2 is volgens mij niet echt in lijn met moderatie faq maar wel verdedigbaar natuurlijk als je die faq even laat voor wat het is :X

• Dirk

Dirk

Topicstarter
.plans mogen soepeler gemodereerd worden. :)

En pven staat op -1 omdat hij toch redelijk op de man speelt...

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 20:47

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
Dirk schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:41:

Bij de tweede kan ik het me voorstellen, bij de eerste zeker niet.

LinkedIn WoT Cash Converter

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Topicstarter
quote:
PcDealer schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:44:
[...]

Bij de tweede kan ik het me voorstellen, bij de eerste zeker niet.
Ik vind em wel wat trollerig, dus een -1 snap ik daar wel.

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
quote:
Dirk schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:41:
Daar ben ik het zelfs mee eens. ;)

Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-)

• terradrone
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14-08 21:29
Een nieuwsbericht wat over docsis kabelinternet gaat wordt meteen met de eerste post richting beklag omtrend een zogenaamd stagnerende glasvezeluitrol gestuurd. Steeds vaker word ieder nieuwsbericht omtrend uitrol van breedband anders dan die van glasvezelnetten gekaapt door glasvezelfanboys en ieder weerwoord hiertegen wordt afgestraft met een negatieve moderatie.

Gaarne mijn reactie op een juiste manier beoordelen:

terradrone in 'nieuws: CableLabs voegt MAC-specificatie toe aan Full Duplex D...

Daarnaast ben ik van mening dat de talloze "glasvezel is altijd beter en ik ben daarom ontevreden" reacties maar eens tot het verleden moeten behoren.

• Bor

Bor

Topicstarter
quote:
terradrone schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:03:
Een nieuwsbericht wat over docsis kabelinternet gaat wordt meteen met de eerste post richting beklag omtrend een zogenaamd stagnerende glasvezeluitrol gestuurd. Steeds vaker word ieder nieuwsbericht omtrend uitrol van breedband anders dan die van glasvezelnetten gekaapt door glasvezelfanboys en ieder weerwoord hiertegen wordt afgestrapt met een negatieve moderatie.

Gaarne mijn reactie op een juiste manier beoordelen:

terradrone in 'nieuws: CableLabs voegt MAC-specificatie toe aan Full Duplex D...

Daarnaast ben ik van mening dat de talloze "glasvezel is altijd beter en ik ben daarom ontevreden" reacties maar eens tot het verleden moeten behoren.
Jouw post staat momenteel op een juiste score: -1. Op zijn best is het offtopic maar gezien de manier hoe je je punt brengt met krachttermen als "glasvezelgejank" krijg je punten aftrek.

Frontpagemoderatie Forum

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

• terradrone
quote:
Bor schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:32:
[...]

Jouw post staat momenteel op een juiste score: -1. Op zijn best is het offtopic maar gezien de manier hoe je je punt brengt met krachttermen als "glasvezelgejank" krijg je punten aftrek.
Die mening deel ik zeker niet. Dit is zeker niet offtopic maar raakt een trend die al langer gaande is en waar ook al vaker door andere bezoekers hun ergernis over is uitgesproken.
Wellicht dat je het ook nog op kunt brengen in te gaan op het punt wat ik daadwerkelijk maak?

edit: ik bedenk mijzelf overigens zojuist: erg frappant dat je valt over een bewoordig als "glasvezelgejank" terwijl er op de frontpage met grote regelmaat krachttermen als "fucking" worden gebruikt en men hier kennelijk geen problemen mee heeft. Redelijk dubbel moralistisch wat mij betreft.

terradrone wijzigde deze reactie 06-02-2018 11:03 (20%)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

• botoo

botoo

too old to die young

@terradrone Je reactie is begrijpelijk maar offtopic (net als de andere glasvezel comments). De andere reacties tot glasvezelgejank degraderen kan idd als flame gezien worden waarmee een -1 verdedigbaar is. Wmb neigt het modereren naar -1 toch teveel naar overgevoeligheid en ik hang er dan ook een 0 aan. Ik zou er niet op hopen dat je nog uit de rode zone komt, daarvoor is de groep 'glasvezeljankers' te groot.

• TheCapK

TheCapK

T.net PowerMod

Topicstarter
quote:
terradrone schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:54:
[...]

Die mening deel ik zeker niet. Dit is zeker niet offtopic maar raakt een trend die al langer gaande is en waar ook al vaker door andere bezoekers hun ergernis over is uitgesproken.
Wellicht dat je het ook nog op kunt brengen in te gaan op het punt wat ik daadwerkelijk maak?

edit: ik bedenk mijzelf overigens zojuist: erg frappant dat je valt over een bewoordig als "glasvezelgejank" terwijl er op de frontpage met grote regelmaat krachttermen als "fucking" worden gebruikt en men hier kennelijk geen problemen mee heeft. Redelijk dubbel moralistisch wat mij betreft.
Als mensen krachttermen gebruiken zal dit zeker bij serieuze modders een punt aftrek tot gevolg hebben.
Echter lopen er te veel mensen rond die die soort populaire taal maar wat stoer vinden en dus een hogere score geven dan de bedoeling is. Daar proberen we zeker wat aan te doen maar soms is dat dweilen met de kraan open. Neemt niet weg dat we gewoon volhardend door blijven dweilen.

Het punt is hier: je hoeft niet perse op deze manier te reageren. Dat kan ook zonder woorden als: 'gezeik', 'gejank' e.d. gebeuren. Doe je dat wel dan kan je verwachten dat er aftrek wordt toegepast.
Ik vind personlijk jouw post niet zodanig dat het perse een -1 moet zijn maar ghoger dan een 0 kom ik nooit van zijn levensdagen.

• HMC

HMC

Pluviophile

Te vroeg gemeld? Ja.
Maar je weet hoe het gaat met de papagaaimods.

-36- in 'nieuws: Kaspersky wil rechtszaak beginnen tegen 'Nieuwsuur-expert' o...
Eigenlijk een 0, maar ik heb het zelf nog +1 gegeven. Zeker geen +3

Frozen in 'nieuws: Kaspersky wil rechtszaak beginnen tegen 'Nieuwsuur-expert'...
Weer zo'n reactie die tot ten einde tijd +2 blijft krijgen?
Nonsens. Max +1.

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

Control-freak

quote:
HMC schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:45:
Te vroeg gemeld? Ja.
Maar je weet hoe het gaat met de papagaaimods.

-36- in 'nieuws: Kaspersky wil rechtszaak beginnen tegen 'Nieuwsuur-expert' o...
Eigenlijk een 0, maar ik heb het zelf nog +1 gegeven. Zeker geen +3

Frozen in 'nieuws: Kaspersky wil rechtszaak beginnen tegen 'Nieuwsuur-expert'...
Weer zo'n reactie die tot ten einde tijd +2 blijft krijgen?
Nonsens. Max +1.
Precies die "jaaaa inderdaad!" reacties. Zelfde als deze, die al wat +2's en +3's heeft gekregen: Aganim in 'nieuws: Kaspersky wil rechtszaak beginnen tegen 'Nieuwsuur-expert'...

+1 vind ik het wel, voor de humor.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• terradrone
quote:
botoo schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:03:
@terradrone Je reactie is begrijpelijk maar offtopic (net als de andere glasvezel comments). De andere reacties tot glasvezelgejank degraderen kan idd als flame gezien worden waarmee een -1 verdedigbaar is. Wmb neigt het modereren naar -1 toch teveel naar overgevoeligheid en ik hang er dan ook een 0 aan. Ik zou er niet op hopen dat je nog uit de rode zone komt, daarvoor is de groep 'glasvezeljankers' te groot.
Precies dat; wat mij erg steekt is dat bij berichtgeving omtrend bepaalde zeer specifieke onderwerpen er telkens groepjes gebruikers zijn die de berichtgeving misbruiken om hun eigen beklag te doen over een bepaald onderwerp. Dit is bij berichtend betreft breedband zeer sterk aan de orde, en begint het gezanik over glasvezel vaak al bij een 1st post. Dit zie je bij berichten over docsis , vplus/vdsl en bijv. 4g (4g voor thuis). Zoals gezegd komt het me zo onderhand de strot uit.

Er moet op tweakers.net op een niet denigrerende wijze met elkander gediscussieerd kunnen worden, de (in mijn beleving) snuiters die vanuit hun slaapkamertje bij moeders thuis websites aan het verzieken zijn , aan het volkotsen zijn met hun "wereldse" onvrede , mogen wat mij betreft hun heil elders zoeken. Hier mag ťťnieder anders over denken, echter is dit hoe ik hier tegenaan kijk en het recht om dit te benoemen gebruik ik dan ook bij deze.

• Bor

Bor

Topicstarter
quote:
terradrone schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 17:09:
[...]
Er moet op tweakers.net op een niet denigrerende wijze met elkander gediscussieerd kunnen worden
Eens :)
quote:
... de (in mijn beleving) snuiters die vanuit hun slaapkamertje bij moeders thuis websites aan het verzieken zijn , aan het volkotsen zijn met hun "wereldse" onvrede , mogen wat mij betreft hun heil elders zoeken.
Eh, zie je eigen reactie in de eerste quote. Je reageert zelf zo denigrerend als het maar kan.

Op Tweakers verwachten wij een normale omgangsnorm en tevens dat je een reactie waar mogelijk van onderbouwing voorziet. Bovenstaande of de mening van een ander afdoen als gejank is daar imho geen voorbeeld van. Je hebt daarvoor terecht punten aftrek voor gekregen. Gezien de reactie op zich een 0, want offtopic is, kom je op -1 uit. Ipv je vooral te focussen op deze reactie zou ik mijn tijd stoppen in het voortaan netter brengen van je reactie. Dat werkt vast en zeker in je voordeel.

Bor wijzigde deze reactie 06-02-2018 18:57 (30%)

Frontpagemoderatie Forum

• terradrone
quote:
Bor schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:53:
[...]

Eens :)

[...]

Eh, zie je eigen reactie in de eerste quote. Je reageert zelf zo denigrerend als het maar kan.

Op Tweakers verwachten wij een normale omgangsnorm en tevens dat je een reactie waar mogelijk van onderbouwing voorziet. Bovenstaande of de mening van een ander afdoen als gejank is daar imho geen voorbeeld van. Je hebt daarvoor terecht punten aftrek voor gekregen. Gezien de reactie op zich een 0, want offtopic is, kom je op -1 uit. Ipv je vooral te focussen op deze reactie zou ik mijn tijd stoppen in het voortaan netter brengen van je reactie. Dat werkt vast en zeker in je voordeel.
Je haalt nu een aantal fundamentele zaken door elkaar mijnheer @Bor . Als je nog eens goed leest wat ik schrijf valt duidelijk te lezen dat het scenario wat ik beschrijf een is zoals ik die voor mij zie. Ik vindt dat je al erg ver gaat in wat jij als "kwetsend" ervaart, maar nu ga je een stap verder door andermans beleving als denigrerend te bestempelen. Niet alleen ga je hiermee verder dan de censuur zoals de stasi die gekend heeft (hoewel men daar ook aardig "gedachtengoed" bestrafde), zoals jij in je reactie beschrijft het gedrag of de beleving van anderen te willen "sturen" is simpelweg bij wet verboden en gaat vťťl te ver wat betreft modereren,.

Anders gezegd: in nederland (en dus ook tweakers.net) kennen we de vrijheid een eigen beleving en zienswijze erop na te houden. Je hebt geen enkel recht of autoriteit om anderen dit te ontnemen. Ik zou je aanraden je gedrag hierin aan te passen; hoewel tweakers.net met haar moderatie systeem al aardig tegen het toelaatbare aanschuurd is hetgeen je nu noemt simpelweg niet een praktijk die in ons vrije nederland bestaansrecht kent.

"Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voorafgaande controle door de staat Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voorafgaande controle door de staat"

Wikipedia: Vrijheid van meningsuiting

• Bor

Bor

Topicstarter
quote:
terradrone schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:49:
[...]
Niet alleen ga je hiermee verder dan de censuur zoals de stasi die gekend heeft (hoewel men daar ook aardig "gedachtengoed" bestrafde), zoals jij in je reactie beschrijft het gedrag of de beleving van anderen te willen "sturen" is simpelweg bij wet verboden en gaat vťťl te ver wat betreft modereren,.
Klaar met trollen. Laat ik heel duidelijk zijn: bovenstaande reacties worden niet op prijs gesteld.

Je hele betoog hier heeft niets te maken met vrijheid van meningsuiting of censuur. Voor je met Wiki linkjes komt aanzetten kun je beter eerst onderzoeken waar je een ander van beticht. Deze discussie stop hier nu.

Bor wijzigde deze reactie 06-02-2018 19:59 (17%)

Frontpagemoderatie Forum

• terradrone
*knip*

De discussie was gestopt, dus die blijft gestopt.

Stuur een persoonlijk bericht naar Bor als je iets nog niet duidelijk is, en als je er met hem niet uitkomt, mag je contact met mij opnemen.

Dirk wijzigde deze reactie 06-02-2018 21:20 (142%)

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17:38
Is het gek als ik mijn eigen post niet meer dan +1 waard vind?

ChojinZ in 'nieuws: Kaspersky wil rechtszaak beginnen tegen 'Nieuwsuur-expert...

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• Bor

Bor

Topicstarter
quote:
Nee hoor, ook eigen reacties die te hoog staan kun je natuurlijk voorleggen. Ik vind de reactie een nette +1 in ieder geval.

Frontpagemoderatie Forum

• Bor

Bor

Topicstarter
-36- in 'nieuws: Kaspersky wil rechtszaak beginnen tegen 'Nieuwsuur-expert' o... heeft nog een aantal moderaties nodig om op een beter passende score uit te komen.

Frontpagemoderatie Forum

• MatthiasDS
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:55
MatthiasDS in 'reviews: Vriendelijk geprijsde Androids - De felle strijd in d...

Ik snap het niet helemaal. Dus in een test over vriendelijk geprijsde Android-smartphones geef ik een valabel alternatief en wat eigen ervaring, en dat wordt vervolgens ongewenst gemod.

Is dit niet juist heel erg gewenst? Dat mensen die een toestel in deze prijsklasse overwegen, ook op mogelijke alternatieven gewezen worden? Is dat niet net verrijkend bij de test?

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Het is zeker geen - 1 als je niet begint over het moderatiegezeur. Dat is een punt aftrek en maakt het voor mij een - 1.

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• MatthiasDS
quote:
Markimoo schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:36:
Het is zeker geen - 1 als je niet begint over het moderatiegezeur. Dat is een punt aftrek en maakt het voor mij een - 1.
Dat stond er dan ook nog niet.

Het is weer weg, maar in het algemeen begrijp ik ook helemaal niet waarom je blatant onzinnige moderaties niet publiekelijk mag benoemen. De meesten komen toch niet voortdurend in dit topic kijken en hebben dan ook geen idee dat ze fout bezig zijn.

Ik begrijp ook niet dat een punt aftrek hierdoor het terecht op -1 zou doen belanden. Alsof die reactie op zich al slechts een "0" waard is. Afgaande op de uitleg is de post gewoon een +2 waard ("nuttige aanvulling op het artikel"), met een punt aftrek eindig je dan nog steeds op +1, niet op -1.

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Dat mag je wel, in dit forum.

Ik vind zelf een +1 een goede score.

• MatthiasDS
quote:
Ja, maar dat is m'n punt: degenen die dan -1 modereren hebben er ook geen idee van dat ze fout bezig zijn, en waarom dat zo is.
Of worden deze wel aangesproken op dat soort moderaties?

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Ja maar dat krijgen wij niet te zien.

Pagina: 1 ... 28 ... 54 Laatste

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True