Dat lijkt me sterk. En dan nog, het zal me echt aan m'n reet roesten waar ik dit moet posten. Het afgelopen jaar hebben posts op +3 gestaan die financieel impact gehad hebben op mensen (bepaalde crypto topics bijv.) die daar direct werden debunked, maar er nog steeds staan. En visa versa wordt er zat (niet perse mijn posts, ik houd er tenslotte van op het randje te posten) gemind waar totaal geen valide reden achter zit.Bor schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:27:
nullbyte in 'nieuws: WhatsApp Business is beschikbaar in Nederland' mist onderbouwing.
[...]
Dit is niet het topic om dergelijke klachten te uiten. Feedback is welkom maar kom dan tenminste met onderbouwing en tips waar je het graag anders zou willen zien. Dat gezegd te hebben zie ik weinig van jouw recente reacties die onterecht op -1 staan.
Überhaupt, dat het nog gezegd moet worden, spreekt van de wanstaltig slechte moderatie op de Tweakers frontpage. Maargoed; Tweakers heeft er blijkbaar geen belang bij en dat leidt mede tot een teloorgang van de kwaliteit. Jullie hebben 'mazzel' met de toevoeging van HWI. Komt er af en toe nog iets zinnigs uit.