Ik link naar een trial versie welke is ontwikkeld door de maker en het doel heeft om verspreid te worden. In mijn reactie link ik naar 2 URLs namelijk:Bor schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:26:
[...]
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik heb de reactie aangepast.
1. De website van het open RCT2 project. Deze staat ook in de meuktracker..
2. Naar de trial versie van het spel. Deze is legaal te vinden en mag volgens de licentievoorwaarden van de maker worden verspreid en worden gebruikt.
De link naar de trial is verwijderd, de link naar de website van het open RCT2 project niet. Waarom is het linken naar een trial versie van een spel niet toegestaan?
Also, ik heb dezelfde link eerder gepost in de meuktracker en kreeg hier een +3 score voor. Nu, krijg ik nu een +1 score (eerst was het +2), met een waarschuwing dat ik illegale content plaats. Dat begrijp ik niet helemaal. Voor hetzelfde bericht een +3 in topic A, en een +1 in topic B met een waarschuwing voor illegale content (wat het niet is).
@Bor ik heb je hier een PM en een e-mail over gestuurd en ontdekte vervolgens dit topic (sorry mijn fout). De PM en e-mail (naar bor@tweakers.net) mag je wat mij betreft negeren, excusses.
[ Voor 45% gewijzigd door RxTweak op 29-09-2017 10:46 ]