Weg
Waarom dit 40x +3 krijgt is mij een raadsel. Ik weet dat het een geluidje van een unit uit de game was (volgens mij vanuit deel 2 ook nog is), dus snap de referentie wel, maar dat is geen +2 waard, waar de reactie nu op staat dankzij mijn moderatie, maar wat ook niet de juiste is, denk dat +1 meer dan voldoende is.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 13-06-2017 07:55 ]
Jorrie in 'nieuws: Racegame The Crew 2 bevat boten en vliegtuigen'
Om dat met een +3 te belonen vind ik wat ver gaan, makkelijk scoren dan zo.
Dat is nogal overdreven inderdaad. Mag nog wel een paar zetjes krijgen, dan komt het wel goed.CH40S schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:32:
IMO kan iedereen een bericht als deze met een link dumpen in een reactie:
Jorrie in 'nieuws: Racegame The Crew 2 bevat boten en vliegtuigen'
Om dat met een +3 te belonen vind ik wat ver gaan, makkelijk scoren dan zo.
Zie ook de topicwarning:
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

EddoH in 'video: Microsoft Xbox One X - Eerste ervaringen met de nieuwe console'
Tijd om de mensen die zo beoordelen halt toe te roepen imo.
Joshh in 'video: Microsoft Xbox One X - Eerste ervaringen met de nieuwe console'
De +1 offtopic:
jeroen_loeffen in 'nieuws: Onderzeese 160Tbit/s-kabel van Facebook en Microso...
De -1 offtopic (zelfde verhaaltje, maar veel meer uitleg + ontopic vraag op het einde):
Chris van der G in 'nieuws: Onderzeese 160Tbit/s-kabel van Facebook en Micros...
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Tjolk in 'nieuws: Waymo stopt met ontwikkeling van kleine, autonoom rijdende Fi...
Volgens mij geef ik juist relevante informatie in antwoord op c.q. aanvulling op de vorige post van LOTG.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Hann1BaL in 'nieuws: EU-Hof verklaart The Pirate Bay illegaal en baant weg vo...
uncle_sjohie in 'nieuws: EU-Hof verklaart The Pirate Bay illegaal en baant we...
Power2All in 'nieuws: EU-Hof verklaart The Pirate Bay illegaal en baant weg v...
Bliksem B in 'nieuws: EU-Hof verklaart The Pirate Bay illegaal en baant weg v...
bbob in 'nieuws: EU-Hof verklaart The Pirate Bay illegaal en baant weg vo...
laptopleon in 'nieuws: EU-Hof verklaart The Pirate Bay illegaal en baant weg vo...
Geen +2
arnovos in 'reviews: Wolfenstein II: The New Colossus'
Geen +2
[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 14-06-2017 16:06 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Staat nu zelfs op +3, terwijl het niet meer dan een +1 is. Mag denk ik wel ff naar de modmisbruikers die +2 en +3 geven gekeken worden.
Virussen? Scan ze hier!
Deze kan wel op +2 lijkt me. Helaas zorgt die 6x -1 ervoor dat hij op +1 blijft hangen...
Slechts een +1 waard lijkt mij. Het is gezien de +3's en +2's wel een mening waar meerderen het mee eens zijn, maar niet meer dan dat.
[ Voor 1% gewijzigd door Ubartu op 14-06-2017 23:29 . Reden: kleine aanvulling ]
Tja, een lastige. Typisch een reactie die tussen een +1 en +2 in zit vind ik.Ubartu schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:28:
Anoniem: 120539 in 'nieuws: Screenshots tonen vermoedelijk nieuwe interface Windows ...
Slechts een +1 waard lijkt mij. Het is gezien de +3's en +2's wel een mening waar meerderen het mee eens zijn, maar niet meer dan dat.
Hij noemt een aantal argumenten waarom W10 Mobile nooit een volwaardig OS is geworden en wat dat betreft steekt het wel boven de doorsnee +1 oneliners uit. Een +2 zou ik geen mismod noemen, maar een +3 wel.
Caelorum in 'nieuws: Screenshots tonen vermoedelijk nieuwe interface Windows ...
Renegade666 in 'nieuws: Screenshots tonen vermoedelijk nieuwe interface Windo...
Fair enough. Ik begreep dat een +2 wel meer informatief (met nieuwe info/inzichten en onderbouwing) moet zijn dan een standaard +1-reacties, ofwel kennis bevatten die niet bij het grote publiek aanwezig is. Daarnaast bestaat de argumentatie uit een serie van aannames die niet onderbouwd worden.tweaker2010 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:38:
[...]
Tja, een lastige. Typisch een reactie die tussen een +1 en +2 in zit vind ik.
Hij noemt een aantal argumenten waarom W10 Mobile nooit een volwaardig OS is geworden en wat dat betreft steekt het wel boven de doorsnee +1 oneliners uit. Een +2 zou ik geen mismod noemen, maar een +3 wel.
Hoe dan ook, ik kan me ook voorstellen dat je wel twijfelt of het +2/+1 ernstig genoeg is om het een mismod te noemen.
Ja minimaal en maximaal een 0. Dus met die edit is het volgens jou een flamebait, troll of belediging? Want dat wordt gesuggereerd als ik iemand -1 geef. Ik zie hem zelf alleen vragen of een -1 voor zijn bericht niet wat overdreven is. Ik snap dat deze vragen daar niet gewenst zijn, maar staat er ergens in de regels dat die daarom -1 moet krijgen?Bor schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:14:
[...]
Deze reactie zou maximaal een 0 scoren maar nu de edit met moderatieklachten is geplaatst kun je een punt aftrekken. Dan kom je effectief op -1 uit.
[ Voor 21% gewijzigd door Bitmaster op 15-06-2017 10:42 ]
Weer zo'n typisch gevalletje van "helemaal mee eens! Dikke +2 en +3!"
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Die reactie is zonder edit een 0 want geheel offtopic ten opzichte van het nieuwsitem. Gezien de moderatieklachten is er een punt aftrek conform de moderatie FAQ:Bitmaster schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:29:
[...]
Ja minimaal en maximaal een 0. Dus met die edit is het volgens jou een flamebait, troll of belediging? Want dat wordt gesuggereerd als ik iemand -1 geef. Ik zie hem zelf alleen vragen of een -1 voor zijn bericht niet wat overdreven is. Ik snap dat deze vragen daar niet gewenst zijn, maar staat er ergens in de regels dat die daarom -1 moet krijgen?
Klachten over moderaties
Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Frontpagemoderatie-forum. Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen. Ook hier geldt dat altijd gekeken moet worden naar de rest van de inhoud, om tot een moderatie te komen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Volgens mij ging het artikel over het implementeren van nieuwe codecs door vodafone, leg ik uit hoe het zit op een basaal niveau en dat is off-topic? Vreemd is het dan wel want de persoon die mijn uitleg in nog makkelijkere taal uitlegd krijgt een +1 moderatie en ik die uitleg geeft over waarom nou precies geluidskwaliteit zo bagger wordt ondervonden door een tweaker krijgt -1 off topic? En deze uitleg was nodig, vanwege een misverstand die deze persoon had, aangezien het softwarematig was en niet hardware matig.
Niet Henk in 'nieuws: 'Pak piraterij aan door alternatieven aantrekkelijker t...
Hoe is dit 41x +3?
Idem voor waar bovenstaande een reactie op is:
625164 in 'nieuws: 'Pak piraterij aan door alternatieven aantrekkelijker t...
Deze is met 153x +3 denk ik niet meer goed te krijgen en kan wel een fixatie gebruiken, dit is echt geen totaal ontbrekende informatie en echt duidelijk meningmodders.
Zoop in 'nieuws: 'Pak piraterij aan door alternatieven aantrekkelijker te mak...
Is ook een +1, een +2 zie ik hier echt niet in.
[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 15-06-2017 12:55 ]
Een +3 zou ik mijn reactie ook niet geven en hoewel het niet perse informatief is brengt het wel enige nuance die ik persoonlijk vaak mis bij dit soort berichtgeving. Media nemen elkaar klakkeloos over en van kritisch kijken blijkt vaak weinig sprake. Vind ik een kwalijke zaak en daar mag best wat van gezegd worden. En blijkbaar ben ik niet de enige met dat standpunt, wat ook prima is. Het brengt een discussie op gang waardoor soortgelijke berichtgeving in de toekomst misschien net wat anders (en genuanceerder) gebracht wordt.Anonymoussaurus schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:52:
SomerenV in 'nieuws: 'Intern NSA-rapport legt link tussen WannaCry en Noord-K...
Weer zo'n typisch gevalletje van "helemaal mee eens! Dikke +2 en +3!"
Als je commentaar hebt op de redactie, breng het dan ook naar de redactie...SomerenV schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:30:
[...]
Een +3 zou ik mijn reactie ook niet geven en hoewel het niet perse informatief is brengt het wel enige nuance die ik persoonlijk vaak mis bij dit soort berichtgeving. Media nemen elkaar klakkeloos over en van kritisch kijken blijkt vaak weinig sprake. Vind ik een kwalijke zaak en daar mag best wat van gezegd worden. En blijkbaar ben ik niet de enige met dat standpunt, wat ook prima is. Het brengt een discussie op gang waardoor soortgelijke berichtgeving in de toekomst misschien net wat anders (en genuanceerder) gebracht wordt.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit is niet helemaal commentaar op de redactie maar meer op dit soort berichtgeving in het algemeen. De redactie pakt ook maar een bron en vertaalt min of meer wat daar staat. Dit zelf onderzoeken is onbegonnen werk, dus ik snap het wel vanuit dat oogpunt.Dirk schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:35:
[...]
Als je commentaar hebt op de redactie, breng het dan ook naar de redactie...
Ik vind de -1 mods en eigenlijk ook de 0 mods op deze post niet terecht. Het is een inhoudelijke vraag die tot een goede discussie leidt en derhalve +1.
Beschuldiging van corruptie én omkoping zonder enige onderbouwing lijkt me eerder -1 dan +1.
Virussen? Scan ze hier!
Lijkt mij ook niet echt een +3 waardige post. Maar ja, BREIN / illegaal downloaden is nu eenmaal een mismod gevoelig onderwerp
434365
Brit bekent diefstal satellietcommunicatie Amerikaanse defensie
Iemand zit alles offtopic en ongewenst te moddereren, maar meneer RGAT vangt +2's en +3's? volgens mij is er iemand account roulette aan het spelen.
Is volgens mij +3 zeker geen -1.
Er worden relevante voorbeelden gegeven die Google in hun chip zou willen hebben.
Ze zijn allemaal door Google bedacht en zijn kern in de accelleratie van de internet beleving.
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Dat is wel een vrij ernstige beschuldig om te maken naar een mede gebruiker zonder bewijs.434365 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:51:
Veel te vroeg, maar hier klopt iets niet
Brit bekent diefstal satellietcommunicatie Amerikaanse defensie
Iemand zit alles offtopic en ongewenst te moddereren, maar meneer RGAT vangt +2's en +3's? volgens mij is er iemand account roulette aan het spelen.
Wat dat betreft, er stonden daar idd wel een aantal reacties op de verkeerde score, maar er staan ook best wel een aantal ongefundeerde aannames en/ of meerdere keren ongeveer dezelfde reactie, wat idd niet meer waard zijn dan een 0.
Wat betreft de reacties van RGAT, die waren idd nu ook weer geen +2 of +3 waard. Maar om hem hierom van clones te beschuldigen is wat overdreven, dus laat dat in vervolg s.v.p. achterwegen.
Select * from fish
434365
Geen +3, +1 maximaal.
Geen +3 materiaal, omdat er bijvoorbeeld bronvermeldingen missen, zou ik deze reactie op +2 maximaal zetten, zeker niet belonen met +3.
Anoniem: 420148 in 'nieuws: Gerucht: Tencent wil Angry Birds-maker Rovio overnemen...
Is geen +2, de reactie erboven, die van mij, is volgens mij ook geen 0, maar laat ik aan jullie over.
[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2017 12:04 ]
Dat viel mij ook al op in dat draadje ja, aardig meningmodder/fanboy gehalte. Wat mij betreft sloeg je de spijker op zijn kop met die twee reacties, en is het gewoon een +2. ZEKER geen -1, die hij oorspronkelijk kreeg.Dennism schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:32:
Volgens mij is hier: Dennism in 'nieuws: Intel verruilt ringbus voor mesh-netwerk in grote process... een meningmodder bezig.....
Please do not contact me telepathically.
miicker in 'nieuws: Rocket League komt naar Switch en krijgt cross-play met S...
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Anoniem: 316357 in 'nieuws: Foto van onderkant AMD Threadripper-processor toont multi...
Geen +2 / +3
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Select * from fish
17x +3 lijkt me een beetje zwaar overdreven?
Virussen? Scan ze hier!
Staat ook nog steeds +3, terwijl hij dat niet is. En met 209x +3 niet meer goed te krijgen, vrees ik.
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2017 08:05 ]
Een +2 voor zo'n reactie is niet te begrijpen.
Si vis pacem, para bellum
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
454232 in 'nieuws: Reparatiewebsite iFixit geeft Surface Laptop een repare... idem.
[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 17-06-2017 20:56 ]
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Mensen voor 'vee' uitmaken lijkt me geen +1 waard. Sowieso is het een vrij irrelevante reactie die niets toevoegt.
Virussen? Scan ze hier!
Dit is geen +1.
Dat zoiets hoger dan een 0 uitkomt is toch wel enigsinds zorgelijk te noemen ^^.
Daar heb ik inmiddels actie op ondernomen. Dank voor de melding.eric.1 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:53:
DMT in 'nieuws: Zweedse spoorwegen laten reizigers inchecken met onderhuidse ...
Dit is geen +1.
Dat zoiets hoger dan een 0 uitkomt is toch wel enigsinds zorgelijk te noemen ^^.
Helaas op 0, terwijl hij gewoon hartstikke on-topic is (en in mijn ogen zelfs +2). Maar weer een typisch geval van mening modden, omdat iemand de 'kant van Microsoft kiest'.
En hier weer eentje die toe geeft te modden op mening.

TWyk in 'nieuws: Finse rechter: isp hoeft persoonsgegevens BitTorrent-gebruik...
TWyk in 'nieuws: Finse rechter: isp hoeft persoonsgegevens BitTorrent-gebruik...
Oh wee als de illegale downloader zich een beetje aangesporoken voelen...
En deze lijkt me ook geen -1
LytsePier98 in 'nieuws: Finse rechter: isp hoeft persoonsgegevens BitTorrent-ge...
Ik heb een aantal posts die over een foutje van ons gaan (waarvoor nederige excuses) op 0 gefixeerd. Omdat er in de comments ook twee prijzen te verloten zijn wilde ik die discussie over het ontbreken van een invulveld niet de rest laten vertroebelen. Uiteraard gooi ik de locks er later vandaag weer vanaf.
Locks opgeheven
Ik heb naar gekeken en een aantal gecorrigeerd die geen -1 zijn. Echter wat betreftTWyk schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:22:
Er is iemand boos op mij denk ik want er is weer een -1 bombardement:
Voor "Blablabla. Grotendeel pure onzin. " verdient mijn inzien toch punten aftrek. Daarnaast
Is op de man, en is een -1 ook gerechtvaardig. De reactie waar je op reageert (Anoniem: 857639 in 'nieuws: Finse rechter: isp hoeft persoonsgegevens BitTorrent-geb... is overigens ook op de man dus die staat bij deze ook op -1.
Select * from fish
waarschijnlijk wel uit eigen ervaring, maar de ervaring slaat wel op hele oude versies van uTorrent en slaan niet op de update van PicoTorrent. Ik snap dus niet helemaal waarom dit +3 krijgt.
Ik vind dat geen -1Zeehond schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:42:
[...]
Ik heb naar gekeken en een aantal gecorrigeerd die geen -1 zijn. Echter wat betreft
Voor "Blablabla. Grotendeel pure onzin. " verdient mijn inzien toch punten aftrek. Daarnaast
Zeker niet als je kijkt naar de reactie waar ik op reageer die een plus +1 krijg.
Als iemand eerst alles wat ik zeg als fout bestempelt dan vind ik het niet zo erg om zijn opmerkingen als onzin te kwalificeren. Bovendien haal jij die hierboven zin uit context want ik beargumenteer het wel duidelijk waarom ik zijn claim onzin vond.Nee, je uitgangspunt is fout, je argumentatie is fout en daardoor is je conclusie ook niet houdbaar.
"De reden dat er nog steeds illegaal gedownload wordt is omdat er geen legaal alternatief beschikbaar is."
Blablabla.
Grotendeel pure onzin.
Dat is vooral een populaire smoes van downloaders.
Juist de meest populaire content is wel degelijk prima verkrijgbaar en wordt dan nog steeds massaal gedownload.
Zo is House of Cards on line een enorm populaire download terwijl dat voor vrijwel iedereen te verkrijgen is via Netflix.
Star Wars episode VII is ook een hele populaire download maar de blu ray is overal verkrijgbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door TWyk op 19-06-2017 16:08 ]
Begrijpelijk dat je tegen argumenten wilt geven en voor het stukje "Grotendeel pure onzin." zou ik geen -1 geven, het is voornamelijk de combinatie met het "Blablabla" wat je reactie onnodig omlaag trekt aangezien je jouw reactie verder wel netjes beargumenteerd ja.TWyk schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:58:
[...]
Ik vind dat geen -1
Zeker niet als je kijkt naar de reactie waar ik op reageer die een plus +1 krijg.
[...]
Als iemand eerst alles wat ik zeg als fout bestempelt dan vind ik het niet zo erg om zijn opmerkingen als onzin te kwalificeren. Bovendien haal jij die hierboven zin uit context want ik beargumenteer het wel duidelijk waarom ik zijn claim onzin vond.
[...]
Heb er wel een 0 van gemaakt aangezien een -1 wellicht wel wat erg streng is (staat hij effectief nog niet op).
[ Voor 7% gewijzigd door Zeehond op 19-06-2017 17:00 ]
Select * from fish
sam_vde in 'reviews: Far Cry 5: nieuwe setting, oude onderdelen'
cracking cloud in 'nieuws: NSA plaatst sysadmin- en beveiligingstools op GitHub'
vinkjb in 'nieuws: Google belooft strenger op te treden tegen 'opruiende' You...
Geen +2
[ Voor 41% gewijzigd door _David_ op 19-06-2017 18:33 ]
[ Voor 0% gewijzigd door Meg op 19-06-2017 22:24 . Reden: Typo ]
freaky in 'nieuws: Intel: goede exemplaren Core i7-7740X halen 5GHz bij 1,2 v...
Behoorlijk ironisch eigenlijk gezien de content.
En vind dit eigenlijk geen 0 maar, in tegenstelling tot wat de user zegt, wel degelijk een -1. (Ook daar een aantal +2/+3 mods, maar score is al flink gedaald.) Moderatiegezeur hoort ten eerste niet onder t nieuws (moet ie weten dan na zo'n post) en ten tweede mensen die wellicht niet helemaal optimaal modereren wegzetten als "idioten" lijkt me, ondanks dat er natuurlijk mensen zijn die inderdaad niet juist modereren/meningmodden, het voordeel van de twijfel voor een 0 annuleren met een -1 als gevolg. En ook nog achteraf editen met nóg meer gezeur.
Zoop in 'nieuws: Intel: goede exemplaren Core i7-7740X halen 5GHz bij 1,2 volt'
[ Voor 8% gewijzigd door WhatsappHack op 20-06-2017 05:26 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
FreakGIB in 'nieuws: Gerucht: Samsung presenteert Galaxy Note 8 op 26 augustus'
Erg jammer dat mensen mij een -1 geven (ongewenste reactie)
Voor het geven van mijn mening/observatie over een Edge scherm.
Het is in mijn ogen een on topic reactie over scherm technieken die samsung mogelijk voor de Note gaat gebruiken en wat mijn ervaringen daar mee zijn.
Dat mensen het er niet mee eens eens zijn kan. Maar om zo iets als ongewenst te bestempelen is in mijn ogen een poging tot censuur door te proberen de negatieve reacties niet zichtbaar te laten zijn. Terwijl je in mijn ogen bij het overwegen van een toestel met gebogen scherm randen wel rekening moet houden met deze eigenschappen omdat het anders mogelijk kan tegenvallen. Ik had zelf al mijn bedenkingen toen ik het toestel kocht. Maar wilde het toch een keer een kans geven en het zelf ervaren.
Edit: Inmiddels is hij wel weer goed zichtbaar omdat er twee +1's bij gekomen zijn.
Edit 2: De reactie onder mij wordt ook met -1 gemod. Daar tegenover weer +3. Denk eerder dat het allemaal een +1 max +2 had mogen zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Astennu op 20-06-2017 15:43 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Lijkt me geen +2 waard
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Electrifying in 'nieuws: Spotify-app komt dinsdag uit in Windows Store'
visuel in 'nieuws: OnePlus 5-smartphone komt volgende week uit voor 499 euro'
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 20-06-2017 23:51 ]
Je hebt slechts één (twee) (of twee wanneer twee onervaren moderators modereren) -1 stemming gehad.Electrifying schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:47:
Waarom is mijn reactie hier een -1 waard? Lijkt mij niet onder het kopje ongewenst vallen.
Electrifying in 'nieuws: Spotify-app komt dinsdag uit in Windows Store'
Ook zonder het hier te melden was deze op een goede score gekomen, geef het systeem de tijd. 👍🏻🙃
Naast de 2 dt-fouten is dit gewoon geen nuttige reactie, toch staat die momenteel op +2 en heeft het zelfs +3 gekregen.
.
Die heeft echter best wat nodig om op een beter score te komen...Dirk schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:49:
Er staan bij dit artikel wel meer reacties opvallend hoog, maar deze springt eruit en is wat mij betreft echt geen +3 waard: R4gnax in 'plan: Nieuwe lay-out voor nieuws en reviews'
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
en
Tjolk in 'nieuws: Onderzoeksraad VS publiceert technische details Tesla-crash i...
Tweemaal -1. Je kunt het wellicht met mij oneens zijn, maar het lijkt me dat ik toch op zijn minst on topic reageer hier. In de tweede reageer ik aan het begin misschien wat gepikeerd op een ad hominem van Bob1970, maar verder ook gewoon on topic lijkt me.
Iemand die daarvoor -1 geeft lijkt het systeem niet echt te begrijpen.
Edit:
en dit: Tjolk in 'reviews: Gebruikersreview van de Maand - Mei 2017'
lijkt me toch ook gewoon on topic?
[ Voor 10% gewijzigd door Tjolk op 21-06-2017 11:51 ]
2 mensen een 0
en
2 een +2.
[ Voor 8% gewijzigd door jongetje op 21-06-2017 12:20 ]
De 0 score betrof een enkele moderatie met weging 2x. De reactie is nog jong en heeft maar weinig moderaties ontvangen. Geef het systeem wel even de tijd om zijn werk te doen.jongetje schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:19:
Ik blijf me verbazen over hoe er gemodereerd wordt bij nieuwsberichten. Neem nu mijn reactie in jongetje in 'nieuws: Fietsslot dat telefoongebruik op de fiets tegengaat, kom... dan geven:
2 mensen een 0
en
2 een +2.
Dat zijn inderdaad weer een hoop mee eens moderaties, is max een +1.
bbob in 'nieuws: 'VS wil domeinregister Costa Rica sluiten tenzij ThePira...
TheStef in 'nieuws: 'VS wil domeinregister Costa Rica sluiten tenzij ThePirat...
NTAuthority in 'nieuws: 'VS wil domeinregister Costa Rica sluiten tenzij TheP...
Geen +2 of zelfs +3
0xygen500 in 'reviews: Detroit: Become Human - Strijd tussen androïden en de ...
Tweakjur in 'reviews: Detroit: Become Human - Strijd tussen androïden en de m...
Beide 0, compleet offtopic.
[ Voor 17% gewijzigd door _David_ op 21-06-2017 18:51 ]
Inmiddels 106 +3 moderaties, dus deze heeft nog wel wat schopjes nodig._David_ schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:00:
Dat zijn inderdaad weer een hoop mee eens moderaties, is max een +1.
EDIT @ 21:16
De reactie heeft in de tussentijd 6x +3 erbij gekregen (nu dus 112x +3), men blijft dus +3 mening mods geven aan deze reactie.
Ik denk dat het daarom best verstandig is om die mensen aan te schrijven?
[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 21-06-2017 21:13 ]
Inmiddels zelfs 134x +3..CH40S schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:20:
[...]
De reactie heeft in de tussentijd 6x +3 erbij gekregen (nu dus 112x +3), men blijft dus +3 mening mods geven aan deze reactie.
Ik denk dat het daarom best verstandig is om die mensen aan te schrijven?
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Overigens heeft de reactie geen moderaties meer gekregen, maar staat nog altijd wel op +3, terwijl zelfs een promod aangegeven heeft dat de moderatie inderdaad fout is.
Sorry, maar reacties zoals die van jou doen bij mij aan een bepaald regime denken, waarvan ik dacht dat die de nodige jaren geleden al is afgeschaft.
[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 22-06-2017 16:00 ]
Laten we dus gewoon verder gaan met andere mismods.
Anoniem: 84766 in 'nieuws: ABN Amro houdt proef met nfc-ring voor contactloos betalen'
geen +2.
mhagreis in 'nieuws: ABN Amro houdt proef met nfc-ring voor contactloos betalen'
Meldt deze link meerdere keren. Om daar steeds een +2 voor te krijgen lijkt mij niet nodig.
Select * from fish
Lijkt me gewoon ontopic, zeker niet beledigend e.d.
Volgens mij ook positief van toon.
Kan er gekeken worden of bepaald modje erg scheutig is geweest met -1 onder dit artikel, mijn indruk is dat er relatief veel op -1 staan.
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Je staat momenteel stevig op +1 wat mij een prima score lijktdjwice schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:38:
djwice in 'geek: Hulpkrachten CIA trokken gratis snoep uit automaat door lost...
Lijkt me gewoon ontopic, zeker niet beledigend e.d.
Volgens mij ook positief van toon.
Kan er gekeken worden of bepaald modje erg scheutig is geweest met -1 onder dit artikel, mijn indruk is dat er relatief veel op -1 staan.
MrFax in 'nieuws: NVWA waarschuwt voor brandgevaar powerbanks Intertoys, Bar... is een prima +1 maar hoger lijkt mij niet.
[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 23-06-2017 09:46 ]
Blijkbaar, ondanks diverse meldingen, is er nog niets mee gedaan. Over een paar minuten kan er door een normaal mens niet meer gemodereerd worden. Staat nu nog steeds vrolijk bovenaan als "top comment".CH40S schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:14:
Graag dan nogmaals aandacht voor WillySis in 'nieuws: 'VS wil domeinregister Costa Rica sluiten tenzij ThePira..., ik heb het gevoel dat die nu wat ondergesneeuwd is in het topic.
Jammer dit.
Geen +2, eerder een 0.
Een +2 is dat inderdaad niet. Ik heb zelf een +1 gegeven.
Inmiddels is hij 48 uur oud en gaat dus in de geschiedenis als "top comment", @Bor kan jij er nu niet eens wat aan doen?Ger schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:25:
[...]
Blijkbaar, ondanks diverse meldingen, is er nog niets mee gedaan. Over een paar minuten kan er door een normaal mens niet meer gemodereerd worden. Staat nu nog steeds vrolijk bovenaan als "top comment".
Jammer dit.
Als we er niets mee doen, accepteer het dan gewoon.
Wat die actie moet zijn moeten jullie lekker zelf weten. En als jullie geen actie willen ondernemen: prima, jullie keuze. Maar dan zou ook duidelijke post, idealiter vergezeld van een stukje uitleg waarom het toch echt wel een +3 post is en iedereen die dat niet vind zo gek als een deur is.
Jouw reactie komt nu nogal bot over eerlijk gezegd.
Het zou fijn zijn, aangezien de reactie meermaals hier gemeld is en zelfs een ProMod aangaf dat de reactie inderdaad geen +3 is en wel wat tikjes kon gebruiken, dat er gereageerd wordt als iemand van de crew verdere acties niet nodig vindt. Begrijp mij niet verkeerd, een ding als 'wij vinden dat hij zo prima staat' is wat mij betreft dan voldoende (en ik hoef dus wederom geen verantwoording!).Dirk schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:50:
Als we er niets mee doen, accepteer het dan gewoon.
Wat heeft dit topic anders voor nut, als er mismoderaties wel gemeld worden, maar er vervolgens niets mee gebeurd?
Misschien niet echt een reactie waar jullie op zitten te wachten, dan spijt mij dat, maar zo voelt het wel.
Ah, helder.Dirk schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:09:
Dit is absoluut niet ondubbelzinnig een +3. Aan de andere kant is het dan de vraag of we de reactie op een lagere score willen fixeren. Die vraag is dus impliciet met 'nee' beantwoord.
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 23-06-2017 14:20 ]
Dit lijkt me ook geen +3 timberleek in 'nieuws: Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer op...
Geen +2 timberleek in 'nieuws: Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer op...
[ Voor 46% gewijzigd door BeToBe op 23-06-2017 15:36 ]
GoT.Typhoon in 'nieuws: Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer o...
Lijken mij beide geen -1, het is enigzins hard, maar ik zie er geen Troll in, in principe is het gewoon de waarheid als een koe.
Krijg nu zelf ook minnetjes die lijken op mening modden
Dennism in 'nieuws: Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer openen'
[ Voor 19% gewijzigd door Dennism op 23-06-2017 16:34 ]
Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer openen.
Het is mij niet duidelijk om welke reden. Het voegt weinig toe en er is geen onderbouwing. Beat-it staat volgens Tweakers ook niet bekend als slechte aanbieder, dus ik vraag me af waarom hierop positief gereageerd wordt...
vrede in rust
timberleek in 'nieuws: Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer op...
+3 lijkt mij wat hoog.
unglaublich in 'nieuws: Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer o...
Om nu voor alle linkjes naar reviews een +2 te geven lijkt mij ook wat overdreven.
Subslider in 'nieuws: Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer ope...
Scheelt dat de pagina niet bereikbaar is (krijg tenminste een 404), maar een +3 is het sowieso niet ongeacht of de pagina wel of niet bereikbaar is.
Da Queen in 'nieuws: Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer openen'
Heeft blijkbaar de werking van het moderatie systeem niet begrepen, kan naar -1 i.p.v. 0.
LordSinclair in 'nieuws: Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer ...
+3 lijkt mij ook wat aan de hoge kant.
Select * from fish
Die heeft ondertussen 99 * +3, die kan alleen nog maar door T.net gedownmod wordenZeehond schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:28:
Subslider in 'nieuws: Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer ope...
Scheelt dat de pagina niet bereikbaar is (krijg tenminste een 404), maar een +3 is het sowieso niet ongeacht of de pagina wel of niet bereikbaar is.
@Dennism Ja het is wel duidelijk dat veel mensen nogal emotioneel worden van het faillissement van Afuture, het is een groot meningmod festijn. (and that's not a good thing)
[ Voor 12% gewijzigd door zion op 23-06-2017 23:14 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Freyaldo in 'nieuws: Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer openen'
Edit: Dennism in 'nieuws: Nieuwe eigenaar wil Afuture eind volgende week weer openen' van mezelf vind ik ook geen +3 waard, net als de reactie erboven van FlorisVN
[ Voor 36% gewijzigd door Dennism op 24-06-2017 01:02 ]
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2