Toon posts:

Het grote Speed Pedelec topic.

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste
Acties:

• Niwla
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:52

Niwla

dat dus....

Hier 31km met een Klever X Alpha.
Van deur tot deur in 3 kwartier.
Restcapaciteit accu (1200Wh) na enkele rit tussen de 20% en 50% afhankelijk van weersomstandigheden dus er ligt een extra lader op het werk om daar bij te laden.

[Voor 1% gewijzigd door Niwla op 23-02-2023 10:55. Reden: Capaciteit accu toegevoegd]

niets moet......behalve adem halen

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:52

BertV

Handgemaakt

Niwla schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 08:23:
Hier 31km met een Klever X Alpha.
Van deur tot deur in 3 kwartier.
Restcapaciteit accu na enkele rit tussen de 20% en 50% afhankelijk van weersomstandigheden dus er ligt een extra lader op het werk om daar bij te laden.
Mooi te vergelijken zo:
Stromer ST2 983Wh
34km deur tot deur, 1 uur, soms iets langer (wel incl pontje)

restcapaciteit zo'n 40% tot 20% afhankelijk van vooral de wind.
Onder de 30% gaat de fiets in het rood, met duidelijk minder ondersteuning.

Levensbron Gelderland

• Niwla

Niwla

dat dus....

BertV schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:16:
[...]

Mooi te vergelijken zo:
Stromer ST2 983Wh
34km deur tot deur, 1 uur, soms iets langer (wel incl pontje)

restcapaciteit zo'n 40% tot 20% afhankelijk van vooral de wind.
Top! Heb in mijn post de accu capaciteit nog even toegevoegd. Bij Klever heb ik nog nooit iets van teruglopende ondersteuning onder X% accu gemerkt.

[fanboy]
P.s: Het hebben van richtingaanwijzers is de meest onderschatte meerwaarde van een Klever. Zonder ervaring denk je: Wat moet ik ermee. Maar eenmaal aangewend wil je niet meer zonder. Ik meen gelezen te hebben dat Klever vanaf nu alle types standaard uitrust met richtingaanwijzers.
[/fanboy]

• DaNarNi
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-03 08:02
Niwla schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:00:
[...]
Top! Heb in mijn post de accu capaciteit nog even toegevoegd. Bij Klever heb ik nog nooit iets van teruglopende ondersteuning onder X% accu gemerkt.
Ik wel (2021 X Speed Original). Vanaf 5% gaat het hard naar beneden met de ondersteuning (standje 1). En onnauwkeurig, 1km verder was het helemaal op (display 0%). Ik ben nog een kmtje zonder ondersteuning verder moeten gaan.

• Niwla

Niwla

dat dus....

DaNarNi schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:22:
[...]

Ik wel (2021 X Speed Original). Vanaf 5% gaat het hard naar beneden met de ondersteuning (standje 1). En onnauwkeurig, 1km verder was het helemaal op (display 0%). Ik ben nog een kmtje zonder ondersteuning verder moeten gaan.
Dan ben ik nog nooit diep genoeg gegaan :P

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:09

Pazo

Mroaw?

BertV schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:16:
Dat vind ik wel een nadeel hoor, doet mijn ST1X ook, onder de 30% gaat ie inhouden.
Doet dat lekker bij 10 of 15% ofzo :( Had gehoop dat het bij nieuwere modellen anders zou zijn.
Dat is een instelling die ik wel graag veranderd zou willen zien.

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

• BertV

BertV

Handgemaakt

Pazo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:44:
[...]

Dat vind ik wel een nadeel hoor, doet mijn ST1X ook, onder de 30% gaat ie inhouden.
Doet dat lekker bij 10 of 15% ofzo :( Had gehoop dat het bij nieuwere modellen anders zou zijn.
Inderdaad.
Na jaren op bosch-fietsen is mij dat nooit zo opgevallen, dat moet dus pas bij 5 of 10% zijn geweest.

Feit blijft wel dat je zelfs met inhouden nog steeds op een volledige bosch-ondersteuning zit. :D

Levensbron Gelderland

• Pazo

Pazo

Mroaw?

BertV schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:59:
[...]

Inderdaad.
Na jaren op bosch-fietsen is mij dat nooit zo opgevallen, dat moet dus pas bij 5 of 10% zijn geweest.

Feit blijft wel dat je zelfs met inhouden nog steeds op een volledige bosch-ondersteuning zit. :D
Ja maar ik fiets altijd op max, alles staat op standje hoog(ste). En dan merk je toch wel een enorm verschil als ie onder de 30% komt. Vind die grens eigenlijk veel te hoog. En daarnaast, ik zou toch zelf moeten beslissen of ik onder de 30% nog op volle bak door kunnen fietsen en misschien eerder stil val. Ik weet hoe ver ik dan nog moet, mijn fiets niet :)

Gevolg is trouwens dat ik 'm tussen de 50 en 40% al ga opladen, om te voorkomen dat de volgende rit halverwege minder vermogen heb.

[Voor 8% gewijzigd door Pazo op 23-02-2023 12:15]

• jimh307
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-03 21:37
Pazo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:44:
[...]

Ik begrijp dat dit best balen kan zijn, maar het is juist goed om je accu te beschermen. Als jij nog 30% over blijkt te hebben zijn niet alle cellen even keurig op de 30%. Als alle cellen in orde zijn heb je in werkelijkheid minder dan 25% van de originele capaciteit over. Denk maar rustig misschien nog iets minder.
Zou de fiets helemaal niet gaan inhouden dan zullen de cellen van binnen aardig warm worden en wel zover dat dit schade kan berokkenen; al begint dit langzaam. Bij een speed-pedelec wens je echt geen hoge interne weerstand.

Deden alle fietsen dit maar. Mijn Gazelle (25 km/h versie) blijft hoge ondersteuning geven tot de accu leeg is en ik moet hier zelf mee opletten. Echter ken ik ook iemand die op haar fiets continu maximale ondersteuning vraagt en zat met een vroegtijdige veroudering van de cellen. Ze haalde een enkele reis van 26 km niet eens meer met een nog jonge accu. Zette ze haar fiets op een lagere stand dan kon ze bijna heen en weer. Zoveel kan het schelen.

Als jij heel moe bent ren je ook niet graag op je snelst. Wat dat betreft is je accu net een mens.

Dus de vraag is 'hoe' erg dit in het echt is. Scheelt het veel als hij inhoud?

Vandaar dat mijn vakgebied chemische energieopslag is en ik alle ontwikkelingen nauwlettend in de gaten houd. Over een aantal jaar zul je accu's hebben die verder komen en die niet hoeven in te houden bij <30% SoC. Het is nog even schikken met wat je hebt, maar dat het niet leuk is begrijp ik echter volkomen.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:59
DaNarNi schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:22:
[...]

Met mijn Klever N Rogue ben ik nog nooit echt onder de 30% gekomen. Enkele reis van 26km zorgt voor ongeveer 50% verbruik op de hoogste stand. Ik laad hem altijd volledig op wanneer ik op het werk ben en thuis ook, dus altijd met volle accu.

Wanneer het wat beter weer gaat worden misschien een keer op een iets minder hoge stand fietsen want een retourtje met in totaal 52km op 1200Wh mag geen probleem zijn :)

• Pazo

Pazo

Mroaw?

@jimh307 goede uitleg, klikt plausibel :)

Nadeel vind ik dat als de fiets gaat inhouden dat ik amper de 40km haal en mij wezeloos moet trappen. Niet fijn als je tussen de auto's zit (die doorgaans toch eerder 60 dan 50 rijden). Ik probeer er rekening mee te houden met laden, maar als het wel gebeurt ga ik het fietspad op en pas ik mijn snelheid aan. Mocht ik daarvoor ooit aangehouden worden dan hoop ik maar dat oom agent de reden begrijpt.

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
DePaul schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:51:
Heren & dames rijders,
...

Dus, wat rijden jullie als WW afstand, en op welke SP doe je dat? :)
18km, op een Koga e-XLR8 van 2016.

De Bosch midden motor uit die tijd heeft een bescheiden 60Nm , dus je moet flink trappen om de 40 km/h te halen. Met windkracht 5 of meer kun je dat vergeten. Sterker nog, mijn 6 jaar oude 400W accu was dan leeg voor ik thuis was. Deze houdt het na revisie weer 25km vol op (voornamelijk) turbo stand.

ik doe er zo'n 32 minuten over, route over verlaten fietspaden en landweggetjes, hoef maar een klein stukje stad/bebouwde kom.

Ik heb de Koga 2e hands gekocht in 2021 voor 1150 euro (nieuwprijs 4000), dus ik vermoed dat ik hier het goedkoopste op een spd pedelec rij ;)

• Vlassie1980
Heren & dames rijders,

even een vraag over afstanden. Ik rij nu een Haibike en fiets daar 8 km enkele reis mee, is (natuurlijk) een lachertje met een SP. Nu ben ik me aan het oriënteren op en andere uitdaging maar dat zou 36 kilometer enkele reis worden. Ik zit me af te vragen of ik daar blij van ga worden op de Haibike of dat ik voor een Stromer/Klever/R&M zou moeten gaan.

26km enkel dwars door de polders met een Klever N Rogue met 1200Wh accu. Hiervoor had ik een Bulls Green Mover E45 met 675Wh accu. Dit gaat wel stukken beter qua accu capaciteit en dat is een hele zorg minder.

Suggestie voor jou: Of de Haibike verkopen of een 2e accu aanschaffen zodat je halverwege kunt switchen en niet tegen de accu limiet van Bosch aan loopt. Daarnaast ga je met Bosch in combinatie met derailleur veel onderhoud krijgen. Klever met achterwielmotor is minder onderhoud vanwege achterwielmotor die geen druk op de ketting geeft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• flupke1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-03 21:30
30k enkel door lintbebouwd Vlaanderen en hier en daar eens een betonnen veldbaan om in Brussel lijf en leden te riskeren.

Ellio, eerste generatie (nr 75 :)) en reisweg afhankelijk van het verkeer tussen de 45 en 55 minuten.

Batterij wordt opgeladen tot 80% (levensduur) en ik kan net heen en terug met die capaciteit. Dat kan je testen als je je oplader vergeet. Trapondersteuning op niveau 3 of 4 (zo hoef me niet te omkleden bij aankomst).

Spoart au kjeis makker, de prosesse es nog lank.

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:33

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Heren & dames rijders,

even een vraag over afstanden. Ik rij nu een Haibike en fiets daar 8 km enkele reis mee, is (natuurlijk) een lachertje met een SP. Nu ben ik me aan het oriënteren op en andere uitdaging maar dat zou 36 kilometer enkele reis worden. Ik zit me af te vragen of ik daar blij van ga worden op de Haibike of dat ik voor een Stromer/Klever/R&M zou moeten gaan.

Heb verschillende afstanden gefietst met een Stromer ST2 2018:
- 21 km (~30 minuten, 95% polderweg, inclusief een pontje)
- 34 km (~55 minuten, 80% polderweg, twee keer stukje langs stad met in totaal een stuk of vijf stoplichten)
- 26 km (~45 minuten, 80% polderweg, twee keer stukje langs stad met stoplichten)
- 23 km (~40 minuten, 95% polderweg, rest stukje woonwijk langs/door)

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:53
@ allemaal : Dank voor de input, ik ben heel wat wijzer geworden ondertussen. :)

Uiteindelijk is het die uitdaging toch niet geworden omdat we er salaristechnisch niet uit kwamen maar ik weet een stukje meer.

• BertV

BertV

Handgemaakt

Ik wou gisteren wegrijden met mijn '22 Stromer ST2, maar de computer zei nee:
Error 210247.

Zo blij dat ik deze fiets lease. (Al had ik anders garantie gehad)
De fiets werd netjes opgehaald, maar ik hoop dat het niet te lang gaat duren.
Na wat googlen kwam ik er achter dat dit best een nieuwe motor kan betekenen.

[Voor 5% gewijzigd door BertV op 14-03-2023 07:56]

Levensbron Gelderland

Acties:
  • +2Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:25
BertV schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 07:56:
Ik wou gisteren wegrijden met mijn '22 Stromer ST2, maar de computer zei nee:
Error 210247.

Zo blij dat ik deze fiets lease. (Al had ik anders garantie gehad)
De fiets werd netjes opgehaald, maar ik hoop dat het niet te lang gaat duren.
Na wat googlen kwam ik er achter dat dit best een nieuwe motor kan betekenen.
Gisteren met de wind en mijn 2022 ST2 een nieuwe topsnelheid bereikt van 70 km/uur. :9

• BertV

BertV

Handgemaakt

__R__ schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 09:35:
[...]

Gisteren met de wind en mijn 2022 ST2 een nieuwe topsnelheid bereikt van 70 km/uur. :9
Dat verschil is zo groot eh?
Vlaagje wind tegen of viaduct: Niet voor uit te branden.

Windje mee: Vliegen!

Heeft ook wel wat, een beetje fietsgevoel ipv een brommer.

Levensbron Gelderland

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:25
BertV schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 09:48:
[...]

Dat verschil is zo groot eh?
Vlaagje wind tegen of viaduct: Niet voor uit te branden.

Windje mee: Vliegen!

Heeft ook wel wat, een beetje fietsgevoel ipv een brommer.
Moah. Je moet natuurlijk wel je best ervoor doen. Ik zit er ook met een fietspakje op. Voor mij is het altijd 100% inzetten en sport.

Op de heenweg was het windkracht 7 tegen met uitschieters naar 8-9. Maar ook toen een gemiddelde van 31 km/h.

De 70 km/h was heuveltje af met windkracht 9 mee.

• BertV

BertV

Handgemaakt

__R__ schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:27:
[...]

De 70 km/h was heuveltje af met windkracht 9 mee.
70 heb ik nooit gezien, ik "doe" ook heuveltjes met mijn ST2. :)
Met mooier weer een wielrenpakje (zonder reclame :o )

Boven de 48km/u gaat de motor natuurlijk uit maar daarna sneller gaan lijkt moeizamer dan met mijn eerdere Bosch fietsen.

Levensbron Gelderland

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:41
Ben me een beetje aan het orienteren voor een nieuwe snelle e-bike. Woon in Stockholm, dus niks is plat. Mijn commute is 15-17km over redelijk rechte wegen met los fietspad. Ik zou even moeten kijken waar ik hier thuishoor, maar dat komt goed.
Ik heb nu een zelfgeknutselde omgebouwde Specialized hybride fiets met een Bafang 750w motor waarmee ik dus 45km/u kan, maar ik doe het zelden (omdat ie daar toch niet voor is gebouwd, vind 30-35km/u prima). Maargoed, nu dus graag een echte fiets. In principe ben ik lui en wil ik niet een ketting of tandwielcassette hoeven vervangen, dus kijk ik vooral naar riem aangedreven fietsen als de Trek Allant 9S, QWIC MA11, R&M Roadster HS, Gazelle US380. Qua design vind ik overigens de onopvallender frames mooier, vind de Stomers toch wel sterk "ik ben een snelle ebike" schreeuwen :) Maar, ik vroeg me eigenlijk met name af wat jullie meningen zijn tov. riemen vs ketting. Wat ik kan vinden lijken riemen superieur, maar waarom blijven er dan toch kettingaangedreven fietsen bestaan voor astronomische bedragen?
En de slijtage van ketting en tandwielen dus losgelaten, daar waar bij gewone Ebikes de middenmotor toch ook wel de voorkeur krijgt, wisselt dat bij de hogere snelheden ook een beetje lijkt wel en is er ook wel een kamp achtermotor. Wat zijn jullie meningen? Is de middenmotor-riem combo in de meeste gevallen beter?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vlassie1980
eswa schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:11:
Ben me een beetje aan het orienteren voor een nieuwe snelle e-bike. Woon in Stockholm, dus niks is plat. Mijn commute is 15-17km over redelijk rechte wegen met los fietspad. Ik zou even moeten kijken waar ik hier thuishoor, maar dat komt goed.
Ik heb nu een zelfgeknutselde omgebouwde Specialized hybride fiets met een Bafang 750w motor waarmee ik dus 45km/u kan, maar ik doe het zelden (omdat ie daar toch niet voor is gebouwd, vind 30-35km/u prima). Maargoed, nu dus graag een echte fiets. In principe ben ik lui en wil ik niet een ketting of tandwielcassette hoeven vervangen, dus kijk ik vooral naar riem aangedreven fietsen als de Trek Allant 9S, QWIC MA11, R&M Roadster HS, Gazelle US380. Qua design vind ik overigens de onopvallender frames mooier, vind de Stomers toch wel sterk "ik ben een snelle ebike" schreeuwen :) Maar, ik vroeg me eigenlijk met name af wat jullie meningen zijn tov. riemen vs ketting. Wat ik kan vinden lijken riemen superieur, maar waarom blijven er dan toch kettingaangedreven fietsen bestaan voor astronomische bedragen?
En de slijtage van ketting en tandwielen dus losgelaten, daar waar bij gewone Ebikes de middenmotor toch ook wel de voorkeur krijgt, wisselt dat bij de hogere snelheden ook een beetje lijkt wel en is er ook wel een kamp achtermotor. Wat zijn jullie meningen? Is de middenmotor-riem combo in de meeste gevallen beter?
Qua onderhoud is de combi middenmotor en riem beter. Maar daar boet je dan wel heel veel power voor in aangezien een achterwielmotor meestal gewoon veel krachtiger is en je makkelijk naar de 45 duwt terwijl je bij een middenmotor vaak net onder de 40 blijft hangen.

Zijn speed pedelecs een beetje leverbaar daar in Sverige?

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:41
Vlassie1980 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:13:
[...]
Zijn speed pedelecs een beetje leverbaar daar in Sverige?
Matig, de Trek Allant 9s kun je krijgen, evenals een Specialized Vado Turbo, en verder is het zoeken en kom je er soms 1 tegen maar de keuze is niet al te groot.

Dank voor het snelle antwoord overigens! Zoals gezegd vind ik 35km/u prima, dus dan is het mindere onderhoud alleen maar mooi meegenomen. Ook vanwege de winters hier met zout enzo, slijten kettingen rap, hopelijk is een riem beter bestand.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vlassie1980
eswa schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:58:
[...]

Matig, de Trek Allant 9s kun je krijgen, evenals een Specialized Vado Turbo, en verder is het zoeken en kom je er soms 1 tegen maar de keuze is niet al te groot.

Dank voor het snelle antwoord overigens! Zoals gezegd vind ik 35km/u prima, dus dan is het mindere onderhoud alleen maar mooi meegenomen. Ook vanwege de winters hier met zout enzo, slijten kettingen rap, hopelijk is een riem beter bestand.
Als dat verder geen probleem voor je is en je een gangetje van 35km/u ook prima vindt dan zou ik zeggen doen. Trek Allant is zeker een mooie fiets, volgens mij kan je de accu capaciteit ook nog uitbreiden waardoor je meer dan 1100Wh aan boord hebt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-03 18:21
Een SP met een sterke achterwiel motor is beter geschikt om 45 km/ u mee te fietsen.
Maar een middenmotor is beter in zijn element in heuvelachtig gebied. D.m.v het versnellingssysteem houd je de middenmotor altijd in het ideale gebied.

Een naafmotor heeft nu eenmaal snelheid nodig om stabiel zijn kracht kwijt te kunnen.

Riem vs Ketting. Zolang als een ketting in een gesloten kettingkast zit, is deze absoluut niet minder in onderhoud en levensduur dan een riem. Maar wel veel goedkoper.
Een ketting in een gesloten kettingskast wordt heel moeilijk echt vies en houdt goed zijn vet vast. Beide zijn zeer bevordelijk voor het onderhoud en levensduur.
Echter op een SP kom je bijna alleen maar open kettingkast tegen. Als het al een kettingkast mag heten. En dan laat een riem zijn voordelen gelden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bjp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-03 15:02
mja, tenzij ze eens leren een betere ketting te gebruiken, gaan bij vele middenmotoren de kettingen niet al te lang mee.

middenmotoren zijn typisch minder krachtig, wat ze net dat tikkeltje minder plezant maakt in heuveltjes. Maar ik geef je wel gelijk, dankzij het schakelen blijven ze in betere zone/toerental werken.

Ik heb een ketting en een achterwielmotor, en die gaat vrij lang mee. Ja af en toe afkuisen en insmeren, niet erger dan gewone fietsen. Bergop gaat ook goed, tenzij het echt heel steil is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:15
eswa schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:11:
Wat ik kan vinden lijken riemen superieur, maar waarom blijven er dan toch kettingaangedreven fietsen bestaan voor astronomische bedragen?
Het voornaamste voordeel van een traditionele cassette is dat deze makkelijk aan te passen is aan de eigen wensen, en eventuele stappen tussen de verzetten. Met een riem zit doorgaans vast aan de verzetten van de fabrikant, en kan je vrij beperkt spelen met tandwielen van de riem.

Daarbij loopt een niet versleten, schone en goed gesmeerde ketting doorgaans beter dan een riem. Maar die randvoorwaarden zijn lastig te behouden; zeker voor een dagelijkse woon/werk fiets; en dan gaat een riem dus netto gunstiger zijn.

Voor bergachtig gebied kan de middenmotor als voordeel hebben dat de verzetten 'achter' de motor zitten, waardoor je op een helling in een efficiënter toerenbereik van je motor kan rijden. Elk nadeel hep se voordeel, zeg maar.

[Voor 13% gewijzigd door ijdod op 21-03-2023 22:26]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Let op:
In Nederland is bij wet vastgelegd dat een e-bike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u: Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?

Het vragen om, of bespreken/geven van tips & tricks om deze beperkingen te omzeilen wordt gezien als opvoeren en is, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum. Dergelijke berichten worden derhalve direct (en doorgaans volledig) verwijderd.

Wordt een vraag gesteld ivm het omzeilen van deze beperkingen, rapporteer dan het betreffende bericht en ga er niet inhoudelijk op in. Hierdoor voorkomen we discussies over het grijze gebied en of de betreffende inhoud wel/niet ok is.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee