Dat weet je niet, dus is het handiger dat politiebeambten dat niet uitdragen. Als privé persoon doe je je best maar, maar een politiebeambte heeft nu eenmaal meer bevoegdheden dan een burger, en dan is het niet handig om uit te dragen dat je een geloofs- of andere overtuiging aanhangt waar een burger waar je mee geconfronteerd wordt zich aan kan storen.Dido schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:27:
[...]
offtopic:
En hoe moet ik weten dat iemand met een keppeltje niet staat te popelen om in naam van zijn god genocide te plegen? Dat wordt immers redelijk verheerlijkt in zijn heilige boek.
Hoe moet ik weten dat iemand met een kruisje om zijn nek geen geen homo's wil vermoorden (staat volgens sommigen immers in zijn heilige boek).
Cola drink je omdat je dat lekker vindt, niet om de VS te steunen.Je projecteert je eigen extremistische interpretatie van een religie op anderen. Ik ben absoluut geen voorstander van uitzonderingen op kledingvoorschriften voor religieuze groepen, maar jouw argumentatie vind ik enger dan een hoofddoek, eerlijk gezegd. Als jij cola drinkt (toch een redelijk duidelijk symbool voor de VS) dan moet ik concluderen dat jij voor alles staat wat dat land momenteel uitdraagt?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel