Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:27

GerkeP

Vragen mag altijd........

Stefan22 schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:55:
Ik vind het toch wel apart dat de Nokia 8 de patches later ontvangt dan de Nokia 5 & 6 van 2017. 't is een flagship...
Ik denk dat die van september helemaal niet komt ;-)
Best kans dat de Pie update voorrang krijgt voor de Nokia 8

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefan22 schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:55:
Ik vind het toch wel apart dat de Nokia 8 de patches later ontvangt dan de Nokia 5 & 6 van 2017. 't is een flagship...
Patches worden altijd door elkaar uitgebracht, vorige maand was de 8 een van de eersten, en de 3,5 etc kwamen later.... Heeft weinig met flagship te maken... Medio deze week komt de patch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:41

IkWilbert

Het is mij!

GerkeP schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:41:
[...]

Dat denk ik niet, zijn nog aan het beta testen op de 7+

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
Wat een gezeur iedere maand om die updates. Doet men dat ook in een Windows topic als er op patch Tuesday voor 12:00 nog geen updates binnen zijn?

Ze komen nog gewoon iedere maand dus who cares of het nou in welke week van de maand ze op je toestel landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Iemand die zo kan zeggen wat het icoontje betekent, direct links van de accu-icoon bovenin het scherm? Mijn zoon, die mijn oude toestel heeft, vroeg ernaar. Kreeg het zo snel niet gevonden, enkel een afbeelding waarin het zichtbaar is.

Afbeeldingslocatie: https://images.idgesg.net/images/article/2017/08/android-o-notification-dots-100732229-large.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:49:
Iemand die zo kan zeggen wat het icoontje betekent, direct links van de accu-icoon bovenin het scherm? Mijn zoon, die mijn oude toestel heeft, vroeg ernaar. Kreeg het zo snel niet gevonden, enkel een afbeelding waarin het zichtbaar is.

[Afbeelding]
Geen simkaart aanwezig (of wordt niet gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:58:
[...]
Geen simkaart aanwezig (of wordt niet gelezen)
Duidelijk zo. Hij wisselt nogal wat af tijdens zijn Azië reizen op dit moment. Een herstart heeft het icoontje inmiddels doen verdwijnen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylmaron
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03-2024
Dit toestel heeft mijn interesse maar ik vraag me af of je notificaties van met name Whatsapp op je scherm kunt krijgen. Bij een wat ouder filmpje zag ik alleen telefoon- en sms notificaties op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 13:35
Sylmaron schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:19:
Dit toestel heeft mijn interesse maar ik vraag me af of je notificaties van met name Whatsapp op je scherm kunt krijgen. Bij een wat ouder filmpje zag ik alleen telefoon- en sms notificaties op het scherm.
Ik denk dat je de "Glance" functie bedoeld. Daarmee zijn notificaties zichtbaar op het scherm als deze vergrendeld is en wordt opgepakt. Daarop zijn (op dit moment, Oreo), geen WhatsApp notificaties zichtbaar.

Deze functie neemt nogal wat accu (vanwege het LCD-scherm). De batterijduur wordt een halve dag / dag korter. Bij mijn gebruik kan ik drie dagen met één acculading, dus dat valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylmaron
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03-2024
Pred schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:11:
[...]

Ik denk dat je de "Glance" functie bedoeld. Daarmee zijn notificaties zichtbaar op het scherm als deze vergrendeld is en wordt opgepakt. Daarop zijn (op dit moment, Oreo), geen WhatsApp notificaties zichtbaar.

Deze functie neemt nogal wat accu (vanwege het LCD-scherm). De batterijduur wordt een halve dag / dag korter. Bij mijn gebruik kan ik drie dagen met één acculading, dus dat valt mee.
Wel jammer dat je geen Whatsapp meldingen kunt krijgen. Hopelijk komt dat nog. Moet zeggen voor de huidige prijs een zeer interessant toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 21:11
Sylmaron schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:45:
[...]

Wel jammer dat je geen Whatsapp meldingen kunt krijgen. Hopelijk komt dat nog. Moet zeggen voor de huidige prijs een zeer interessant toestel.
dat werkt goed met de app Glimp meldingen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
GerkeP schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:41:
[...]

Zoals ik het lees op Reddit is die kans wel aanwezig: https://www.reddit.com/r/nokia/comments/9gvdow/_/e67hf7g

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sylmaron schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:19:
Zoals murata inderdaad al zegt, Glance uitschakelen en Glimpse Notifications installeren. Dat is een prima en veel beter alternatief.

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:58
TexMex schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:51:
[...]

Zoals murata inderdaad al zegt, Glance uitschakelen en Glimpse Notifications installeren. Dat is een prima en veel beter alternatief.
Beter qua batterij?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

September update is beschikbaar.
80.2MB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Ik vind vooral de functionaliteit veel fijner. Qua batterij lijkt Glimpse bij mij nauwelijks een impact te hebben. Al is dat ongetwijfeld afhankelijk van hoe je de app instelt. Er zijn namelijk behoorlijk wat mogelijkheden.

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
September update hier ook zojuist ontvangen.
Frappuccino schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:05:
Wat een gezeur iedere maand om die updates. Doet men dat ook in een Windows topic als er op patch Tuesday voor 12:00 nog geen updates binnen zijn?

Ze komen nog gewoon iedere maand dus who cares of het nou in welke week van de maand ze op je toestel landen?
Het boeit mij verder totaal niet wanneer ik die update krijg, als ik hem maar krijg. Het enigste wat ik bedoelde was dat de Nokia 6 hem eerder kreeg dan Nokia 8, dat vond ik apart aangezien Nokia 8 het flagship is.

Maarja kennelijk zeurt men dus als men zich dat afvraagt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Nu online
Nou dan heb je mazzel want hij (mag dat nog of moet het het zijn?) is er dan (eindelijk).

Toch weer een zorg minder. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Frappuccino op 19-09-2018 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-09 19:54
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Ik heb nu nu de Nokia 930 Windows phone.
Nu zit ik te twijfelen of het nu een goed keus is om nu nog de Nokia 8 te kopen of de 7 plus of toch nog maar even wachten op een nieuwe lichting van een Nokia?
Ja en zo als de meeste Nederlanders wil ik eigenlijk niet te veel uitgeven en toch wel graag een goed toestel.
Nu zag ik de Nokia 8 voorbij komen voor 299 euro toch wel aantrekkelijk.
Wie kan mij daar in helpen?

Eric.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Nu online
Het is een keuze die je zelf moet maken, maar de nieuwe lichting zul je niet een twee drie voor 299 euro voorbij zien komen denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blue_Guy
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
`Voor 299 vind ik het echt een no brainer. Snel, clean, updates. Camera maakt uitmuntende kiekjes met de google ports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:30

Trygve

Redacteur
Same here, telefoon bevalt echt ontzettend goed, dezelfde redenen als @Blue_Guy opgeeft, plus dat ik erg te spreken ben over het scherm. I know, geen OLED maar wel een kwalitatief goed paneeltje. En 3,5mm + MicroSD-slot is een grote plus. De behuizing is lekker solide, voelt heel premium aan en voert de beperkte warmte van de SD835 prima af (zit een kleine heatpipe in, vandaar).

Hoewel het toestel relatief goed vast te houden is door de afgeronde hoeken moet je voor een smartphone met kleine bezels wel verder kijken, dat heeft de Nokia 8 niet echt (boven en onder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Nu online
Ik zou voor 299 ook niet twijfelen. Heb nooit spijt gehad van mijn Nokia 8, en toen ik 'm kocht was ie nog verre van 299.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
Zo net gekocht bij Belsimpel koper kleurig zei zeggen een dualsim???? of ik dat zo is zullen we wel zien voor 299 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-10 08:19
Belsimpel is een leuke webshop. De enige die de 6gb / 128 storage verkochten en naar België wouden versturen voor amper 365€ ( promotie) twee maand geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De Nokia 8 bevalt mij tot nu toe prima gedurende het afgelopen jaar. Al had ik wel graag een OLED display gehad, overdag is het geen ramp, maar als je 's avonds op bed (bijvoorbeeld) nog iets kijkt of leest merk je de tekortkomingen van LCD goed.

Qua bouw heb ik niks te klagen, het toestel heeft geen dag in een hoesje gezeten en is op de achterkant nog onbeschadigd. De voorkant is wel licht beschadigd maar dat komt doordat ik soms met het toestel, scherm naar beneden, draai over de tafel }:O En zelfs dan zitten er alleen nog kleine haar krasjes erop.
eric27 schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:57:
Zo net gekocht bij Belsimpel koper kleurig zei zeggen een dualsim???? of ik dat zo is zullen we wel zien voor 299 euro.
Is de dual sim nu wel in koper te krijgen? <jaloers :D > Toen ik de mijne kocht, op de release, was de dual sim alleen in blauw en grijs te krijgen. Had graag koper gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:34
Mijn telefoon heeft als laatste update die van 1 september en vindt geen nieuwere. Maar als ik hier lees dat er al vorige week een update beschikbaar was, dan vraag ik mij af waar die van mij blijft....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:22

Bob

Ramon 73 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:29:
Mijn telefoon heeft als laatste update die van 1 september en vindt geen nieuwere. Maar als ik hier lees dat er al vorige week een update beschikbaar was, dan vraag ik mij af waar die van mij blijft....
Dat is volgens mij de laatste. Had je die van 1 oktober al gewild? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ramon 73 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:29:
Welke update had je willen hebben dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacques1971
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10 14:03
Ik ontdekte tijdens mijn vakantie dat het audio kraakt tijdens het opnemen van een video. Bij verder onderzoek met een audio opneem app blijkt dat de rechter microfoon in het stereobeeld (bovenaan bij de camera aan de achterkant) zo nu en dan plopt en kraakt.Ik dacht eerst dat het softwarematig was, maar ik denk toch dat de microfoon staat te pruttelen. Ik ben benieuwd of dit vaker voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-10 23:04
eric27 schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:57:
Die heb ik vorige week weer teruggestuurd. Het was meer rose gold dan koper :o . Toen toch de blauwe besteld. Hij bevalt prima, was nog mooier geweest met windows er op, maar je kunt niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08 19:07

Eentje

houd van de vijver

andreas2005 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:16:
[...]

Die heb ik vorige week weer teruggestuurd. Het was meer rose gold dan koper :o . Toen toch de blauwe besteld. Hij bevalt prima, was nog mooier geweest met windows er op, maar je kunt niet alles hebben.
Windows als in het geflopte Windows Mobile?

There eent no place like home

• Ramon 73
IkWilbert schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:39:
[...]

Welke update had je willen hebben dan? :P
Ik las hier van andere users dat ze vorige week een update gekregen hebben. Dacht dat er nog iets tussen zat.

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ramon 73 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:12:
[...]

Ik las hier van andere users dat ze vorige week een update gekregen hebben. Dacht dat er nog iets tussen zat.
September is de laatste. Volgende halte Oktober en hopelijk snel Pie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Zo, ik heb weer een bruikbare Nokia 8. Goeie service van Nokia! Vorige week donderdag toestel ontvangen in service center, vrijdagmiddag gerepareerd, maandagochtend meteen verzonden en gisteren weer in huis. En ze hebben het kapotte scherm er ook bij gedaan :? :D

• jacques1971
NNF schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:56:
Zo, ik heb weer een bruikbare Nokia 8. Goeie service van Nokia! Vorige week donderdag toestel ontvangen in service center, vrijdagmiddag gerepareerd, maandagochtend meteen verzonden en gisteren weer in huis. En ze hebben het kapotte scherm er ook bij gedaan :? :D
Je hebt je toestel ook laten afhalen voor reparatie in het service center in Hongarije?
Dat is wel heel snel binnen een week weer retour.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• andreas2005
Eentje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:15:
[...]

Windows als in het geflopte Windows Mobile?
Exact! Het mag dan geflopt zijn, dat lag niet aan het besturingssysteem. De livetiles mis ik enorm op Android, evenals de heldere structuur voor alle instellingen. In de instellingen blijf je aan het zoeken. Ik vind het erg moeilijk om uit te vinden wat je waar uit moet zetten om google zoveel mogelijk op afstand te houden. Naar mijn gevoel maakt google het ook expres moeilijk om bepaalde zaken uit te zetten, bijvoorbeeld door ontkenningen te gebruiken bij een button. Wat betekent dan nog aan of uit van de button?

De widgets in Android blinken uit in lelijkheid, en nemen erg veel ruimte voor verrassend weinig informatie, waardoor je het scherm zomaar vol hebt.
Ze zijn zelfs zo lelijk (dit is mijn eigen mening, de hele wereld is het duidelijk niet met mij eens) dat ik ze maar op een ander scherm heb gezet. Bij het starten hoef ik ze dan niet te zien. Op mijn lumia 950 had ik én een mooi scherm, én alle relevante informatie direct zichtbaar.
Daarbij, er zijn misschien niet veel apps voor windows, maar degene die er zijn zijn wel héél mooi. Ik denk dan aan PitlaneOne, of aan de AAWP-app. Voor geen van beide heb ik een goed alternatief gevonden.

Goed, dat gezegd hebbende, mijn nokia 8 is wél erg snel, en de accu gaat eindeloos mee, en is dual sim. En daarnaast kan ik weer bankieren met een app.
Ik hoop op langlopende updates (ter vergelijking: de lumia 950 krijgt nog veiligheidsupdates tot eind volgend jaar. Dan heeft microsoft de 950 4 jaar ondersteund.), hopelijk vergelijkbaar met de 950. Dan kan ik daarna wellicht over naar de dan misschien niet meer imaginaire surface phone met scharnierend scherm. Moet ik wel direct beginnen met sparen, die zal zeker niet voor de 349 euro op de markt komen die ik voor de nokia 8 heb betaald. De prijs-kwaliteit-verhouding van de nokia vind ik echt uitstekend. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:48

Mr. Freeze

¡GO!

@andreas2005 Is dit niets voor je? https://play.google.com/s...ls?id=com.lw.wp8Xlauncher

of

https://play.google.com/s...id=com.microsoft.launcher

Zo zijn er nog wel een paar, zelf nooit geprobeerd hoor, dus vergeef me als het niks is.

[ Voor 16% gewijzigd door Mr. Freeze op 26-09-2018 15:37 ]

XBL gamertag StayingPow3r

• eric27
Zo een beetje aan het aan klooien geweest met de Nokia 8 en dat komt wel goed denk ik.
Wel even een vraag de foto,s zijn echt minder dan van mijn oude Nokia 930.
Dit wist ik wat dit topic volg ik al een hele tijd.
Nu word er gezegd dat je er dan de Google camera app op moet zetten of de Google camera port.
Is dit het zelfde en welke app is dat precies?

Eric.

• Gonadan
  • Laatst online: 22:20

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@andreas2005 voor jou is de oplossing vrij simpel: geen Android nemen.
Sowieso natuurlijk wel gek dat je op een OS van Google mogelijkheden zoekt om Google zo ver mogelijk buiten de deur te houden. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LeStef
Snap het ook ni.
Of Ios? Is ook een dichtgetimmerd systeem.

• Blue_Guy
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
eric27 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:49:
Zo een beetje aan het aan klooien geweest met de Nokia 8 en dat komt wel goed denk ik.
Wel even een vraag de foto,s zijn echt minder dan van mijn oude Nokia 930.
Dit wist ik wat dit topic volg ik al een hele tijd.
Nu word er gezegd dat je er dan de Google camera app op moet zetten of de Google camera port.
Is dit het zelfde en welke app is dat precies?

Eric.
Correct, de hardware is prima in orde, maar de Nokia camera software laat te wensen over qua foto kwaliteit en hdr.
Dus gebruiken de meesten van ons een apk die een port is van de google camera app die de pixel 2 (???) volgens mij gebruikt, met de fancy hdr algoritmes die google ontworpen heeft. En dat levert dus wel mooie plaatjes op.
Er zijn meerder ports en versies in omloop. Persoonlijk gebruik ik de cstark mod op moment. XDA forum lopen meerdere draadjes en links naar de laatste nieuwe versies.

Ik zou voor filmen wel nokia app blijven gebruiken anders mis je paar features.

• Trygve

Trygve

Redacteur
Blue_Guy schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:59:
[...]
Ik zou voor filmen wel nokia app blijven gebruiken anders mis je paar features.
Voor filmen gebruik ik juist ook de app van camera2 api/Google Camera omdat je daar tenminste 60 fps kan instellen, dat kom ik bij de originele app niet tegen. Toegegeven, je moet optische beeldstabilisatie voor filmen uitzetten omdat je anders een geforceerd ingezoomd beeld hebt, maar liever zo dan enkel 30 fps kunnen filmen (wat raar is gezien de hardware..).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andreas2005
Mr. Freeze schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:35:
@andreas2005 Is dit niets voor je? https://play.google.com/s...ls?id=com.lw.wp8Xlauncher

of

https://play.google.com/s...id=com.microsoft.launcher

Zo zijn er nog wel een paar, zelf nooit geprobeerd hoor, dus vergeef me als het niks is.
Ik heb de Microsoft launcher geïnstalleerd, nadat ik een aantal Windows skins had geprobeerd. Die bevalt goed qua functionaliteit. Goed genoeg in ieder geval.

Graag was ik bij Windows mobile gebleven, maar dat is helaas niet mogelijk. Dan zijn alleen Android en ios over. Apple is heel erg duur, dan blijft Android over. Ik wou daarbij redelijke zekerheid over updates. En tenslotte een redelijke camera, ik weet dat als je een goedkoper toestel doet de lumia 950 gewoon veel beter is, dus die kwaliteit was niet haalbaar.
Nog even getwijfeld tussen de 7plus en de 8. De 7plus is alleen wel heel erg groot. De 8 bleef over. En ik moet zeggen, het is een mooi toestel dat me in de verte doet denken aan de Nokia e7 en de lumia 800.
Alleen Google staat me tegen. Helemaal weg krijg ik die niet, maar er is toch niets op tegen om het te proberen? Zoeken doe ik met Bing, edge is mijn browser. Mail is hotmail. Als kaart gebruik ik herewego.

• Caayn
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:55:
@andreas2005 voor jou is de oplossing vrij simpel: geen Android nemen.
Sowieso natuurlijk wel gek dat je op een OS van Google mogelijkheden zoekt om Google zo ver mogelijk buiten de deur te houden. ;)
Gezien het beperkte aanbod in OSen op de markt is het zo gek nog niet toch?

Wil je een iOS toestel, en toch vooruit gaan ten opzichte van een Lumia 950, zal je het een en andere aan concessies moeten maken. Ik heb zelf ook best getwijfeld tussen een iPhone en een Android toestel, komend van een Lumia 950. Voor mij hebben destijds het gebrek aan 3.5mm, dual sim, usb-c de doorslag gegeven om toch voor een Android (Nokia 8 ) te gaan.

• Gonadan

Gonadan

@Caayn dat je uiteindelijk één van de twee moet kiezen snap ik wel en inderdaad, Apple kan wat eigengereid zijn qua aansluitingen. Maar als aversie jegens Google zwaar weegt zou ik het wel weten. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andreas2005
Gonadan schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:14:
@Caayn dat je uiteindelijk één van de twee moet kiezen snap ik wel en inderdaad, Apple kan wat eigengereid zijn qua aansluitingen. Maar als aversie jegens Google zwaar weegt zou ik het wel weten. ;)
En als het schip met geld binnenvaart weet ik het ook wel. Tot die tijd doe ik een concessie. Ik heb overigens nog een tweedehands / refeurbished overwogen, maar dan krijg ik geen vergoeding van mijn werkgever O-) .
Blijft over dat ik de nokia 8 echt een prachtig toestel vind om te zien en vast te houden, véél te mooi voor een hoesje.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb de Nokia 8 nu een klein half jaar en ik ben er nog steeds erg tevreden mee. Ben alleen wat minder tevreden over de Nokia Camera app, beetje buggy soms en niet altijd even handig qua UI in mijn beleving.

Benieuwd hoe Pie gaat werken op de 8. :) Hopelijk komt er een uitgebreider Glance screen, want Glance in z'n huidige vorm is totaal waardeloos voor mij, gebruik het alleen om de tijd te bekijken.

[ Voor 32% gewijzigd door Frietsaus op 27-09-2018 12:15 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

andreas2005 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:46:
[...]
[knip]

Blijft over dat ik de nokia 8 echt een prachtig toestel vind om te zien en vast te houden, véél te mooi voor een hoesje.
Geen gladde handjes zeker? 🤔

Testing, one, two ...

• andreas2005
Nee inderdaad :+

• eric27
Heb gisteravond war foto,s genomen in een donkere omgeving met de Nokia 8 camera en daar valt de kwaliteit gewoon heel erg tegen. Toen maar eens met de Pro instelling aan de gang gegaan en als je daar dan de iso waardes van aanpast naar bijvoorbeeld 200 wat vroeger heel normaal was voor in de huiskamer dan vind ik het echt een stuk beter en zeker om mee te leven.
Ik denk dat wanneer er echt weinig licht is de camera app heel snel naar een te hoge iso waarde gaat en daardoor dus minder sterk hoeft te flitsen. Gevolg een toch best wel donkere foto maar voor veel ruis.

Vanmiddag hartstikke mooi weer even buiten geprobeerd en dan maakt de camera app in de foto stand echt best wel hele mooie foto,s.

Heb ook nog wel een andere google camera port gebruikt maar dat vond ik ook niet alles.

Eric.

• Gonadan

Gonadan

Hier ook geen programmeerkelderhandjes maar gewoon eelt, vind het gladde wel mee vallen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Caayn
  • Niet online
Zo glad is het toestel nou ook weer niet? Toch }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Voor de tweakers onder ons ;)
Via Juho Sarvikas van Nokia:

To the passionate developer and modding community out there, we have news to share! You can now unlock the bootloader of your #Nokia8. #BootloaderUnlock #Nokiamobile

https://www.nokia.com/nl_nl/phones/bootloader

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Caayn schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:11:
[...]
Zo glad is het toestel nou ook weer niet? Toch }:O
Het blauwe exemplaar, wat ik een tijdje in het bezit heb gehad, was voor mijn droge handen veel te glad. :Y

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
hardware-lover schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:16:
[...]

Het blauwe exemplaar, wat ik een tijdje in het bezit heb gehad, was voor mijn droge handen veel te glad. :Y
Dat was ook mijn ervaring. Of mijn handen nu droog of vochtig waren.
Daarnaast vind ik het toestel vrij dun wat ook niet meehelpt voor een goede grip.
Beide issues zijn bij mij in 1 keer opgelost met een (inmiddels niet helemaal meer) transparante bumper. :)

IkWilbert schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:14:
Voor de tweakers onder ons ;)
Via Juho Sarvikas van Nokia:

To the passionate developer and modding community out there, we have news to share! You can now unlock the bootloader of your #Nokia8. #BootloaderUnlock #Nokiamobile

https://www.nokia.com/nl_nl/phones/bootloader
Ik ben zelf niet zo van de custom roms en zo, maar ik juich het wel toe om de vrijheid te hebben om dat te kunnen doen. :) Goed werk van HMD. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Joen op 28-09-2018 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
Heeft iemand ook oké Google aan de praat gekregen?
Bij mij wil het niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-10 23:00
eric27 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:57:
Jazeker.
Wel erop letten dat je Nederlands (Nederland) als taal hebt ingesteld

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
eric27 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:57:
Bij mij werkt het ook 9 van de 10 keer niet.
kontroll schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:28:
[...]

Jazeker.
Wel erop letten dat je Nederlands (Nederland) als taal hebt ingesteld
Zelfs dat helpt niet.

Overigens is het na 3 mislukte pogingen van zonet wel gelukt. Erg wispelturig.
Ik houd dan ook altijd maar de homeknop ingedrukt als het toestel aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
Bij mij staat handsfree ondersteuning van voicemail match op grijs daar kan ik niets instellen.
En spraakmodel staat ook op grijs kan daar dus ook niets veranderen.
Google assistent werkt prima maar oké Google antwoord niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 18:41
Met de camera app van de site van XDA https://www.xda-developers.com/google-camera-port-hub/ zijn betere foto's te maken dan met de standaard Nokia app.

Vandaag foto's gemaakt in het museum de Fundatie in Zwolle:
https://photos.app.goo.gl/xVau4JNHg9znWvXp6

Waanders In de Broeren (een boekenwinkel in een kerk) in Zwolle:
https://photos.app.goo.gl/4gLaDmnbAw4pDHHF7

[ Voor 25% gewijzigd door Xfile op 30-09-2018 17:35 ]

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
eric27 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:26:
Heb gisteravond war foto,s genomen in een donkere omgeving met de Nokia 8 camera en daar valt de kwaliteit gewoon heel erg tegen. Toen maar eens met de Pro instelling aan de gang gegaan en als je daar dan de iso waardes van aanpast naar bijvoorbeeld 200 wat vroeger heel normaal was voor in de huiskamer dan vind ik het echt een stuk beter en zeker om mee te leven.
Ik denk dat wanneer er echt weinig licht is de camera app heel snel naar een te hoge iso waarde gaat en daardoor dus minder sterk hoeft te flitsen. Gevolg een toch best wel donkere foto maar voor veel ruis.

Vanmiddag hartstikke mooi weer even buiten geprobeerd en dan maakt de camera app in de foto stand echt best wel hele mooie foto,s.

Heb ook nog wel een andere google camera port gebruikt maar dat vond ik ook niet alles.

Eric.
Voor foto's in een wat donkere omgeving is een smartphone niet geschikt.
Dan kan je beter naar een echte camera teruggrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Xfile schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:23:
[...]

Natuurlijk zal het altjid beter zijn met een echte cam, maar met mijn Nexus 5x kon ik echt wel degelijke foto's maken in het donker, waar dit met de Nokia 8 met zijn Carl Zeiss blabla hit and miss is. Dus dit had beter gekunt. Maar goed ik heb 220 euro voor mijn Nokia 8 betaald, ik ga geen 200 bijleggen om wat betere foto's te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11

Videopac

Rommelt wat aan.

eric27 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:26:

Eric.
Gebruik je de foto-app van Nokia zelf?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Videopac schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:27:
[...]

Gebruik je de foto-app van Nokia zelf?
edit

[ Voor 10% gewijzigd door Xfile op 01-10-2018 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
Xfile schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:23:
[...]

Mijn lumia 950 heeft er geen enkel probleem mee. De foto-app van nokia maakt bij slecht licht gewoon slechte foto's, terwijl het met de google cameramod wel lukt om heel redelijke foto's te maken bij slecht licht.
De hardware is prima, de software niet.

Ik heb mijn hoop gevestigd op de nieuwe versie van de camera app die met android pie mee zou komen. tot die tijd denk ik na over welke camera-app ik gebruik in welke situatie (de zwart-wit sensor vind ik helemaal top).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Bob schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:32:
[...]

Natuurlijk zal het altjid beter zijn met een echte cam, maar met mijn Nexus 5x kon ik echt wel degelijke foto's maken in het donker, waar dit met de Nokia 8 met zijn Carl Zeiss blabla hit and miss is. Dus dit had beter gekunt. Maar goed ik heb 220 euro voor mijn Nokia 8 betaald, ik ga geen 200 bijleggen om wat betere foto's te hebben :)
Het probleem van de Nokia 8 is niet hardware, maar de software (de standaard Nokia-app dus).

De Nexus 5X heb ik ook gehad, en die maakte redelijk foto's.
Maar dat is ook niet zo gek: de software is perfect aangepast aan de hardware. Google is tenslotte maker van allebei.
Het is te vergelijken met wat er in de Formule1 gaande is: Mercedes en Ferrari produceren zelf hun motoren en kunnen daardoor de chassis, motor en software perfect op elkaar afstemmen. Terwijl de klantenteams het maar uit moeten zoeken het voor elkaar te krijgen.

Ik vind dat men teveel verwacht van een smartphone wat betreft foto's maken.
Het blijft behelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 13:35
Xfile schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:02:
[...]
De Nexus 5X heb ik ook gehad, en die maakte redelijk foto's.
Maar dat is ook niet zo gek: de software is perfect aangepast aan de hardware. Google is tenslotte maker van allebei.
Nexus 5X is gefabriceerd door LG. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Pred schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:16:
[...]

Op vraag van Google. Om XFile zijn punt beter te verwoorden: Google heeft een perfecte stock firmware (incl cam) kunnen maken voor de Nexus 5x. Bij de Nokia 8 zitten we met weetikveel waarom met een niet zo schitterende Nokia app, en een geknutselde google camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Pred schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:16:
[...]

Klopt, zoals je zegt letterlijk gefabriceerd door LG, maar in opdracht van Google.
Met de specificaties die Google heeft doorgegeven.
Wikipedia: Nexus 5X

[ Voor 11% gewijzigd door Xfile op 01-10-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
Ik heb nu deze camera app geinstalleerd en nu maar eens kijken of dat beter werkt.

N6PbsgfixPortrait-GoogleCamera-Pixel2Mod-Arnova8G2-V8.2.apk (cstark27, 2018-09-28, changelog)

Eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
Zijn er meer mensen die Oke google niet kunnen installeren?

Eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacques1971
Inmiddels is het toestel retour gekomen uit Hongarije, echter het probleem is niet opgelost! Ze hebben alleen het toestel gereset. Dat kon ik natuurlijk zelf ook wel bedenken. Vermoedelijk hebben ze de klachtomschrijving niet of niet goed gelezen. Nu maar retour naar Belsimpel, de verkopende partij die aansprakelijk is voor garantie gevallen. Baal.
jacques1971 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:57:
Ik ontdekte tijdens mijn vakantie dat het audio kraakt tijdens het opnemen van een video. Bij verder onderzoek met een audio opneem app blijkt dat de rechter microfoon in het stereobeeld (bovenaan bij de camera aan de achterkant) zo nu en dan plopt en kraakt.Ik dacht eerst dat het softwarematig was, maar ik denk toch dat de microfoon staat te pruttelen. Ik ben benieuwd of dit vaker voorkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Nu online
jacques1971 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:18:
Inmiddels is het toestel retour gekomen uit Hongarije, echter het probleem is niet opgelost! Ze hebben alleen het toestel gereset. Dat kon ik natuurlijk zelf ook wel bedenken. Vermoedelijk hebben ze de klachtomschrijving niet of niet goed gelezen. Nu maar retour naar Belsimpel, de verkopende partij die aansprakelijk is voor garantie gevallen. Baal.

[...]
Opmerkelijk dat je het toestel niet direct aangeboden hebt bij Belsimpel.
Dat is immers jouw eerste contact aangaande garantie.

Beginnen die straks te miepen dat er met het toestel geklooid is. Hoop ik niet voor je natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Android Pie komt in November naar de Nokia 8
https://androidworld.nl/n...hones-update-android-pie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacques1971
Inmiddels het toestel wederom retour van Dynafix, ongeprepareerd, klacht niet geconstateerd.Ik word hier dus niet vrolijk van. De uitgebreide klacht omschrijving die ik gemaakt heb, is zwaar uitgekleed door Belsimpel en totaal anders. Ik kan me voorstellen dat een techneut bij Dynafix er dan niks van snapt.Overigens heb ik inmiddels 2,5 uur in de wacht gestaan bij Belsimpel, omdat online aanmelden van de reparatie niet lukte... Belsimpel is meestal de goedkoopste, maar o wee als het op service aankomt. Wat een ramp dit.
jacques1971 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:18:

[...]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

En de oktober update rolt alweer binnen

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve

Trygve

Redacteur
GerkeP schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:01:
En de oktober update rolt alweer binnen
Jep, hier ook! Het 'apps optimaliseren' bij het installeren duurt hier wel een hele poos.

[ Voor 18% gewijzigd door Trygve op 10-10-2018 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Meer mensen met een gps fix probleem? Als ik op 4g zit krijg ik geen goede gps fix.
Pas wanneer ik wifi inschakel werkt het goed...

Lees op XDA ook een aantal posts met dit issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Geen issues met GPS hier

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
Hier ook een melding bij een parkeer app dat de GPS niet nauwkeurig is
Ga je verder in de app dan is er niets aan de hand.

Eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
r100 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:10:
[...]

Jep, hier ook! Het 'apps optimaliseren' bij het installeren duurt hier wel een hele poos.
Ach ja... je kan de telefoon blijven gebruiken want het gebeurd op de achtergrond... wat alleen al een voordeel is boven de meeste andere telefoons die het installeren pas doen bij het opnieuw opstarten.

Mijn 8 Sirocco heeft de oktober update nog niet... vorige maand was die eerder dan de normale 8, nu dus wat later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 18:19
Als je de telefoon op luid(spreker) zet dan produceert hij nogal onverstaanbare spraak. Is dat bekend? En is er een instelling aan te passen die tot verbetering leidt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 11:01
PaoloK schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 19:12:
Als je de telefoon op luid(spreker) zet dan produceert hij nogal onverstaanbare spraak. Is dat bekend? En is er een instelling aan te passen die tot verbetering leidt?
Heb er hier geen last van.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 08:43

Thyzz

-=leeg=-

Zijn er mensen die ervaring hebben dat de 'navigatie knoppen' inclusief de vingerafdruk lezer het niet meer doen? Ik heb nu 'virtualsoftkeys' moeten installeren om nog te kunnen navigeren in mijn telefoon.

Tijdens het navigeren met 'virtualsoftkeys' lichten ze wel op. Maar ik krijg geen response van de knoppen zelf.
Ik kan er weinig over vinden (1 thread op het nokia forum met iets dat er op lijkt).

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Heb je het toestel al proberen resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
eric27 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:45:
Hier ook een melding bij een parkeer app dat de GPS niet nauwkeurig is
Ga je verder in de app dan is er niets aan de hand.

Eric.
Ik heb problemen met de gps-fix in camera-apps. Hij heeft vaker niet dan wel een locatie bij de foto's :'( .
Heb nog niet uitgevonden hoe ik dit verbeter. Het ligt in ieder geval niet aan de camera-app, ik gebruik er drie en ze hebben alledrie soms wel en soms niet een locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 14:33
Niet echt on topic maar welke weer apps raden jullie aan als widget?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:47
IkWilbert schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:24:
Meer mensen met een gps fix probleem? Als ik op 4g zit krijg ik geen goede gps fix.

Heb dit ook. Moet Bluetooth en wifi aanzetten en dan pas werkt mijn locatie. Hopelijk fixen ze dit snel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eric27
badluckboy schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:28:
Ik gebruik Weawow een mooie weer app gratis en GEEN reclame en mooie widgets.

Eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 08:43

Thyzz

-=leeg=-

LeStef schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:44:
Heb je het toestel al proberen resetten?
Jep. Geen enkele verbetering. Net maar reparatie aangevraagd

5325wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jacques1971
Nu na de 3e keer reparatie eindelijk weer goede audio bij een video-opname. Het plaatsen van een link met een YouTube filmpje heeft blijkbaar geholpen. De defecte microfoon is vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmuller
  • Laatst online: 13-07 16:55
ursel schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:35:
Hoop mee gelurkt hier, maar heb nu eigenlijk ook een probleem.
Mijn USB-C kabel zit echt belachelijk los in de telefoon, dat ik hem heel voorzichtig moet neerleggen als die aan het laden is, anders springt de kabel er alweer uit.

Weet alleen niet of dit nu aan de kabel of de telefoon ligt, maar het is wel verdomd irritant.
Dat begint mij ook steeds meer te storen. Of je nu het org. bijgeleverde kabeltje gebruikt voor 's nachts of de Brobit kabel van je dashbord standaard of zomaar een kabetje voor beneden bij de computer, het ding flubbert er zo weer uit en je bent een tijd aan het klooien voor je kan opladen of bestanden kan uitwisselen.
Als je de Nokia 8 in de dashbord houder zet zie en voel je hem gewoon terug omhoog veren.
Dat ding in de telefoon is gewoon niet goed. Heb ik nog met geen enkele MobTel meegemaakt.
Garantie gevalletje? Iemand ervaring mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:17

Quad

Doof

Ook gehad, dan zit er een hoop stof in de usb poort. Ff met een dun pinnetje / perslucht aan de gang en 't lost zich op.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
badluckboy schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:28:
WeerXL gebruik ik, geen reclame en als voordeel dat de temperatuur ook bovenaan het scherm getoond wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmuller
  • Laatst online: 13-07 16:55
Quad schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:36:
Ook gehad, dan zit er een hoop stof in de usb poort. Ff met een dun pinnetje / perslucht aan de gang en 't lost zich op.
Dank voor tip. Visueel zie je geen stof zitten, ook niet onder een felle lamp, maar het helpt wel. Kabeltje zit nu veel steviger. Goede tip. Pulken met pinnetje sla ik liever over maar als je geen pr’erslucht hebt kan dat natuurlijk ook, voorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Nu online
Gebruik dan wel iets van plastic. Weet je zeker dat je niet op een of andere manier toch ergens sluiting veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans_18T
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 14:55
IkWilbert schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:24:

Ik ben onlangs in het verre buitenland geweest, om roaming kosten ter vermijden had ik de Nokia 8 in de vliegtuigstand laten staan (Wifi aan).
Regelmatig zat ik volgens de GPS ergens in de Atlantische oceaan (0.0). De grap was, indien ik de telefoon uit zijn hoesje haalde, de telefoon wel de juiste locatie liet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerrekteZakStro
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 13:38
Meer mensen last van een scherm dat voor de helft of meer overleden is? Ik heb er geregeld last van sinds een week na een klein jaar gebruik. Telefoon gaat terug naar Coolblue hiervoor. Ben benieuwd wie nog meer vergelijkbare ervaringen hebben gehad met de Nokia 8!

Gaat om volgende klacht dus: https://community.phones....ussions/topics/7000012764.

Herken verder ook slechte opname kwaliteit geluid bij filmen of bellen. Lag bij mij aan een verstopt microfoon gaatje.

[ Voor 14% gewijzigd door VerrekteZakStro op 21-10-2018 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

VerrekteZakStro schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:30:
Meer mensen last van een scherm dat voor de helft of meer overleden is? Ik heb er geregeld last van sinds een week na een klein jaar gebruik. Telefoon gaat terug naar Coolblue hiervoor. Ben benieuwd wie nog meer vergelijkbare ervaringen hebben gehad met de Nokia 8!

[knip]
Even zoeken binnen dit topic en je komt ook hier diverse meldingen daarover tegen (en wat de gebruikers ermee gedaan hebben).

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 24 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen van de Nokia 8, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, winkels en levertijden: [Nokia 8] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Nokia 8] Het grote Accessoires topic
- Nokia 8 Sirocco: [Nokia 8 Sirocco] Ervaringen & Discussie