Zo, mijn nokia is gelukkig weer terug!
Nu alleen alles weer instellen zoals ik het had... En das wel een uitdaging omdat ik van veel echt niet meer weet hoe ik het ingesteld had staan...
Ook de launcher die ik had (zodat ik bij activeren van scherm eigen achtergrond zag en soort snelkeuze menu, geen idee meer welke app/launcher dit was, als iemand dit herkent...

)
De niet storen instellingen en prioriteiten, geloof dat ik iets met system ui tuner had gedaan hahA. System ui tuner gevonden, nu ah klooien met de losse instellingen.
Vraagje over terugzetten van de foto albums. Al mn foto's staan nu bij elkaar en niet meer onder verdeeld onder de namen van mijn bewerkingsapps. Ik kan natuurlijk handmatig gaan zoeken tussen alle foto's om ze terug te zetten, maar kan dat ook anders?
Wel mooi, kreeg maandag een update van aces dat er nogniets bekend was, dat het bij nokia altijd wat langer duurde... Ik had alleen op koningsdag een mail van nokia zelf gekregen dat mn telefoon gemaakt en teruggestuurd was.
Krijg ik vanochtend mail, dat mijn telefoon vandaag naar mij toegestuurd werd. 2 uur later werd die bezorgd... Zelfs deze info is onjuist, fail voor aces en zeker een dikke pluim voor Nokia.
@
Magure heb 3x nieuwe batterij gekocht (2x teruggestuurd want ze laadden dramatisch traag) en dat hielp helaas niet.
[
Voor 13% gewijzigd door
michellep77 op 02-05-2018 21:17
]