franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ah oke dacht wat anders gelezen te hebben ...Lincor schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:31:
[...]
..."QC 3.0 allows them to charge at 3.6V-6.5V/3A, 6.5V-9V/2A, or 9V-12V/1.5A." ( source )
[...]
Dat ervaar ik met de meegeleverde lader ook. Het gaat eerst heel erg vlotjes, net die laatste procenten doen er wat langer over.
Bij mij werkt VoLTE prima op het Vodafone netwerkfranssie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 01:39:
[...]
Er staat er nu eenje te koop op iBood - ik gebruik Tele2 - iemand ervaringen met VoLTE?
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
En VoWIFI, werkt dat ook met de Nokia 8 icm Vodafone? Dat zou mijn dekkingsprobleem binnen enorm oplossen.MrDucky schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:38:
[...]
Ah oke dacht wat anders gelezen te hebben ...
[...]
Bij mij werkt VoLTE prima op het Vodafone netwerk
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
In dit lijstje van Vodafone staat overigens dat VoLTE wel werkt met de Nokia 8, maar VoWifi niet...
En om nou voor een Samsung of een Huawei te gaan....

Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Je schijnt het hier te kunnen wijzigen: *#*#4636#*#*PaT schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:59:
Ik ben heel benieuwd. Wij hebben binnenshuis maar heel slecht dekking. Naast VoWifi is alleen een signaalversterker van rond de 1000 euro een oplossing. Je snapt dat ik dan liever voor een VoWifi oplossing ga.
In dit lijstje van Vodafone staat overigens dat VoLTE wel werkt met de Nokia 8, maar VoWifi niet...
En om nou voor een Samsung of een Huawei te gaan....
Ik vraag dit omdat ik hem ook binnen kreeg op m'n Nokia 6 maar daar verdween het bericht toen ik mijn scherm ontgrendelde.
[ Voor 4% gewijzigd door Raytje78 op 22-01-2018 11:48 ]
Heeft alleen geen enkele zin als je provider VoWIFI niet support voor jou toestel.badluckboy schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:37:
[...]
Je schijnt het hier te kunnen wijzigen: *#*#4636#*#*
I intend to live forever. So far, so good.
franssie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 01:39:
[...]
Er staat er nu eenje te koop op iBood - ik gebruik Tele2 - iemand ervaringen met VoLTE?
Iemand die nog Oreo 8.0.0 draait en de versie kan controleren?
GerkeP
Versie 8.0.0 staat er. Never mindGerkeP schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:10:
Ik zie als versienummer 8.0100.11 in Oreo 8.1 beta.
[ Voor 5% gewijzigd door IkWilbert op 23-01-2018 13:28 ]
Van de camera app bedoelde hij, ik denk dat jij de android versie nu gepost hebt?
GerkeP schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:10:
Ik zie als versienummer 8.0100.11 in Oreo 8.1 beta.
Dan is dat mooi en klopt het dat de camera app ook een update heeft gehadDe oude versie van de camera is 8.0090.11
[ Voor 67% gewijzigd door GerkeP op 23-01-2018 13:27 ]
GerkeP
Excuus, verkeerd begrepenGerkeP schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:26:
Inderdaad versienummer van de camera app
[...]
Dan is dat mooi en klopt het dat de camera app ook een update heeft gehad
[ Voor 18% gewijzigd door PaoloK op 23-01-2018 15:38 ]
Lijkt iets beter, maar ik ben geen expert 😉PaoloK schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:23:
En? Heeft het zin de 8.1. te installeren? Vooral de camera?
GerkeP
Toch zelf gevonden. Berichten app, instellingen, geavanceerd en dan waarschuwing voor draadloos.Raytje78 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:47:
De Nokia heeft inmiddels al weer even Android 8 / Oreo. Van de week kreeg ik een NL-Alert bericht binnen. Nu is mijn vraag waar je deze berichten terug kan vinden. In vorige edities van Android vond ik ze wel ergens bij berichten dacht ik maar nu kan ik ze niet meer vinden. Wie weet waar je hem wel kan vinden?
Ik vraag dit omdat ik hem ook binnen kreeg op m'n Nokia 6 maar daar verdween het bericht toen ik mijn scherm ontgrendelde.
Een behoorlijke omweg inderdaad.Raytje78 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:11:
[...]
Toch zelf gevonden. Berichten app, instellingen, geavanceerd en dan waarschuwing voor draadloos.
Daar heb ik mij ook al aan geërgerd ja. Ik kan nergens een instelling daar voor vinden. En een Engelstalige die Nederlands probeert te spreken klinkt echt niet lekker.ReneAP schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:07:
Ik heb een vraag, tijdens de storm van afgelopen week kreeg ik 2 maal een NL-alert binnen. Deze werd keurig voorgelezen maar wel in het Engels. Hoe zorg ik ervoor dat dit gewoon in het Nederlands gebeurt. Draai Android 8.0 en beveiligings update jan 2018.
Ik heb er een chat met Nokia support over gehad, maar ik had nooit de naam "NL-Alert" moeten noemen. Zodra ze dat horen denken ze dat het een of andere app is die ze niet ondersteunen...
Mocht iemand nog weer met ze chatten noem dan dus absoluut niet de naam "NL-Alert" en benoem het alleen met de algemene term "cell broadcast emergency messages".
[ Voor 68% gewijzigd door Joen op 23-01-2018 22:59 ]
Kom je via "instellingen" > zoeken naar "alert", niet meteen op de juiste plek met instellingen voor waarschuwingen? Voor mij valt er niets in of uit te schakelen want er zit geen SIM in mijn toestel.Raytje78 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:11:
[...]
Toch zelf gevonden. Berichten app, instellingen, geavanceerd en dan waarschuwing voor draadloos.
Testing, one, two ...
Ik heb de beta geïnstalleerd omdat die bij bluetooth het batterijniveau zou laten zien van mijn smartwatch (Skagen Jorn Connected). Maar ik krijg de batterij indicator niet te zien. Met een andere app (BatON) zie ik wel keurig de status van de batterij.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Waar ik anders na dik 2 dagen moest opladen is dat nu na anderhalve dag.
Ik zocht niet naar de instellingen maar waar je ze terug kon lezen en dat kon ik in eerste instantie niet vinden. Toen contact gezocht met Nokia via de support app maar die stakkers kennen amper Engels. Ze snapten mijn vraag niet en vroegen toen of ze mij nog ergens anders mee konden helpen.hardware-lover schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:21:
[...]
Kom je via "instellingen" > zoeken naar "alert", niet meteen op de juiste plek met instellingen voor waarschuwingen? Voor mij valt er niets in of uit te schakelen want er zit geen SIM in mijn toestel.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
(Android Oreo 8.0.0)

[ Voor 6% gewijzigd door Joelski op 24-01-2018 17:38 ]
Laat me raden, je vroeg naar 'NL-Alert'? Da's niet zo gek dat ze dat niet snappen het..Raytje78 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:47:
[...]
Ik zocht niet naar de instellingen maar waar je ze terug kon lezen en dat kon ik in eerste instantie niet vinden. Toen contact gezocht met Nokia via de support app maar die stakkers kennen amper Engels. Ze snapten mijn vraag niet en vroegen toen of ze mij nog ergens anders mee konden helpen.Best lastig voor een bedrijf wat zich begeeft op de internationale markt.
There eent no place like home
Totaal niet interessant om naar te kijken. En eigenlijk ook wel duidelijk dat die update weinig nieuws onder de zon brengt.
Nee ik noemde cell broadcast. Ben niet zo achterlijk om NL-Alert te noemen aangezien we dat alleen in Nederland kennen.EddoH schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:03:
[...]
Laat me raden, je vroeg naar 'NL-Alert'? Da's niet zo gek dat ze dat niet snappen het..
Lijkt me veroorzaakt te worden door je launcher, ik herken het niet in ieder gevalJoelski schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:37:
Nog meer mensen die last hebben van het gedeeltelijk wegvallen van tekst in de notification drawer ?
GerkeP
Hah okRaytje78 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:51:
[...]
Nee ik noemde cell broadcast. Ben niet zo achterlijk om NL-Alert te noemen aangezien we dat alleen in Nederland kennen.
Ach, je moest eens weten wat voor steenkolen engels ik af en toe hoor van mensen die denken engels te kunnen
De 'Nokia Mobile Care'-app kan je zeker niet-stock noemen maar dat is het wel.xabre16v schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:02:
Is de Nokia 8 nu echt helemaal stock Android (in de zin van zoals het is op Google Pixel toestellen) op de camera na?
De Nokia belofte is trouwens 'Zo stock als mogelijk' (volgens Nokia). Niet 100% stock.
Ben zelf overigens een 1st Gen Android gebruiker dus anderen weten het veel beter.
[ Voor 3% gewijzigd door Baserk op 27-01-2018 14:20 ]
Romanes eunt domus | AITMOAFU
http://www.androidpolice....tock-android-8-0-version/xabre16v schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:02:
Is de Nokia 8 nu echt helemaal stock Android (in de zin van zoals het is op Google Pixel toestellen) op de camera na?
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Die kreeg ik ook (met 8.0), toen ik het een tweede keer probeerde werkte het gelukkig wel.jacques1971 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:27:
zijn er mensen die USB kunnen tetteren met windows 10 pro? bij mij geeft dat een blauw scherm
Sinds 8.1 hoor ik geen (media) audio meer via de Bluetooth-verbinding van mijn Kenwood autoradio, telefoongesprekken hoor ik bijvoorbeeld wel. Network reset en repairing hebben niet geholpen.
Heeft iemand anders een dergelijk probleem en/of oplossing?
*Edit: hmm, misschien heeft het iets met de codecs te maken lees ik op Reddit. Ik ga even klooien met de developer options.
[ Voor 46% gewijzigd door Krizzii op 31-01-2018 10:44 . Reden: Beta bug ]
Wel de juiste vinkjes staan in de Bluetooth instellingen?Krizzii schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:19:
[...]
Die kreeg ik ook (met 8.0), toen ik het een tweede keer probeerde werkte het gelukkig wel.
Sinds 8.1 hoor ik geen (media) audio meer via de Bluetooth-verbinding van mijn Kenwood autoradio, telefoongesprekken hoor ik bijvoorbeeld wel. Network reset en repairing hebben niet geholpen.
Heeft iemand anders een dergelijk probleem en/of oplossing?
*Edit: hmm, misschien heeft het iets met de codecs te maken lees ik op Reddit. Ik ga even klooien met de developer options.

Ja, misschien ondersteund de radio geen HD-audio. Even testen later...Udrene schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:56:
[...]
Wel de juiste vinkjes staan in de Bluetooth instellingen?

Oké opgelost: na het uitvinken van HD-audio, werkte het 'media' geluid weer!Krizzii schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:02:
[...]
Ja, misschien ondersteund de radio geen HD-audio. Even testen later...
[afbeelding]
Meerdere mensen bevestigen dit probleem.I am able to get into Deep Sleep as it is supposed to be, but after about 30min, it goes back to 518 MHz and stays there. A typical Wakelock. I was not able to find out what is causing it. This is draining the battery.
Ik zie het. Al merk ik daar weinig van, zit nu op 21,5 uur met de batterij op 50%.Bathing Aap schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:13:
Mocht iemand de 8.1 beta willen installeren, er is een probleem met het activeren van de slaapstand. Iemand op XDA zegt :
[...]
Meerdere mensen bevestigen dit probleem.

Is de TA-1052 dual sim ook gewoon bruikbaar in Nederland?
Via Google kom ik geen eenduidige specificaties tegen helaas. Hopelijk heeft iemand hier daar meer informatie over.
Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"
Wat ik uit eigen hand kan zeggen:
TA-1004 is de Europese DualSIM, en doet perfect zijn werk in België
BaseT schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:22:
Weet iemand de verschillen tussen de verschillende versies?
Is de TA-1052 dual sim ook gewoon bruikbaar in Nederland?
Via Google kom ik geen eenduidige specificaties tegen helaas. Hopelijk heeft iemand hier daar meer informatie over.

Aldus de doos
Die zaklamp komt al tevoorschijn als je vanaf de bovenzijde je vinger naar beneden haalt op het vergrendelscherm, dat is te omslachtig?Udrene schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:49:
Weet iemand hoe je op het vergrendelingsscherm de snelkoppelingen kunt wijzigen? Wil graag de zaklamp daar hebben, weet alleen niet of dat kan.
Testing, one, two ...
Ik vind het wel handig als ik de zaklamp met één hand aan kan doenhardware-lover schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:09:
[...]
Die zaklamp komt al tevoorschijn als je vanaf de bovenzijde je vinger naar beneden haalt op het vergrendelscherm, dat is te omslachtig?
Installeer de Microsoft Launcher, dan kun je hem van onderaf tevoorschijn swipen...Udrene schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:24:
[...]
Ik vind het wel handig als ik de zaklamp met één hand aan kan doen
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Kan jij die zichtbaar krijgen als je telefoon nog vergrendeld is?DFKT schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 08:42:
[...]
Installeer de Microsoft Launcher, dan kun je hem van onderaf tevoorschijn swipen...
Testing, one, two ...
Die versie werkt goed en redelijk stabiel. Persoonlijk beter dan v5 vind ik. Portraitmode camera achter, maar ook front, werken echt heel goed met een mooi resultaat.
[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 07-02-2018 09:14 ]
Nee, maar is ook een beetje raar toch, dat iemand die geen toegang heeft tot de telefoon, wel de zaklamp aan kan zetten?hardware-lover schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:00:
[...]
Kan jij die zichtbaar krijgen als je telefoon nog vergrendeld is?
Dat kan standaard toch ook al? Wil liever ook geen launcher oid installeren, houd liever alles stock. Anders had ik mijn S8 wel kunnen houdenDFKT schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:31:
[...]
Nee, maar is ook een beetje raar toch, dat iemand die geen toegang heeft tot de telefoon, wel de zaklamp aan kan zetten?
De Microsoft launcher is vooral prettig/nuttig als je Outlook voor mail&agenda gebruikt ipv bijv. Gmail of Nine.Udrene schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:44:
[...]
Dat kan standaard toch ook al? Wil liever ook geen launcher oid installeren, houd liever alles stock. Anders had ik mijn S8 wel kunnen houden
[ Voor 3% gewijzigd door Baserk op 03-02-2018 20:27 ]
Romanes eunt domus | AITMOAFU
Dan is het dus raar, want nu is dat wel mogelijk zoals je eerder al hebt kunnen lezen?DFKT schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:31:
[...]
Nee, maar is ook een beetje raar toch, dat iemand die geen toegang heeft tot de telefoon, wel de zaklamp aan kan zetten?
Testing, one, two ...
Ik heb verschillende apps en apk geïnstalleerd. Zelfs ook de beta 8.1 maar nog steeds geen scherpe foto.
Jammer maar nog geen Lumia 930 kwaliteit
Wat kan ik nu nog doen?
Nu je het zegt... raar!hardware-lover schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:49:
[...]
Dan is het dus raar, want nu is dat wel mogelijk zoals je eerder al hebt kunnen lezen?
De apk die gisteren had gepost al geprobeerd?zuudje schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:30:
Ik blijf maar problemen hebben met de camera. Dat is toch meest frustrerende van deze tel.
Ik heb verschillende apps en apk geïnstalleerd. Zelfs ook de beta 8.1 maar nog steeds geen scherpe foto.
Jammer maar nog geen Lumia 930 kwaliteit
Wat kan ik nu nog doen?
@Udrene deze app wat voor jou dan? Google Play: Shake FlashlightUdrene schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:24:
[...]
Ik vind het wel handig als ik de zaklamp met één hand aan kan doen
Testing, one, two ...
Heb hem geprobeerd en werkt perfect. Thanks!hardware-lover schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:33:
[...]
@Udrene deze app wat voor jou dan? Google Play: Shake Flashlight
Verwijderd
Helaas niet mogelijk....ReneAP schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:46:
Vraag: Is het mogelijk in Glance een melding van Whatsapp te krijgen ipv bv SMS. Zo ja hoe doe je dat.
Vanavond maar eens wat zaken migreren - ik heb 1 Android OnePlus One waarvan het meeste via de back-up al over is, en een iPhone 6s. Vooral de Authenticators moet ik ff goed uitzoeken.
Ja. Doe heb ik ook geprobeerd.unknowndb schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:37:
[...]
De apk die gisteren had gepost al geprobeerd?
Bedankt! Dan durf ik het wel aan denk ik en ga ik de TA-1052 maar bestellenRonald_O schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:21:
[...]
[afbeelding]
Aldus de doos. Heb op de 2e sim, welke ik gebruik voor internet, overal 4g en vol of bijna vol bereik.
Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"
Had ik ook toevallig gisteren met het installeren van mijn nieuwe telefoon. De authenticators (alles waarvoor ik Google Authenticator gebruikte). Op mijn nieuwe telefoon maak ik nu gebruik van Authy. Deze kan richting de cloud synchroniseren waardoor je op je volgende telefoon (of na een reset) gewoon die backup kunt gebruiken ipv alles opnieuw 2-factor in te stellen. Super handig!Zebby schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:47:
Vooral de Authenticators moet ik ff goed uitzoeken.
Ik ben inderdaad relatief snel overgestapt hiernaar, dus had de meeste zaken gelijk over. De anderen waren nog wat lastig, maar is ook gelukt, dus ben nu volledig over.NightMare schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:51:
[...]
Had ik ook toevallig gisteren met het installeren van mijn nieuwe telefoon. De authenticators (alles waarvoor ik Google Authenticator gebruikte). Op mijn nieuwe telefoon maak ik nu gebruik van Authy. Deze kan richting de cloud synchroniseren waardoor je op je volgende telefoon (of na een reset) gewoon die backup kunt gebruiken ipv alles opnieuw 2-factor in te stellen. Super handig!
Ik heb nog twee problemen. De eerste is dat WhatsApp een indie game company is die alleen 1 telefoonnummer ondersteund. Ik heb geen zin in een third-party app of moeilijk doen via clonen, dus dat accepteer ik maar.
Tweede probleem is dat mijn auto het niet snapt. Als ik connect zegt de telefoon plots dat de SIM locked is, en na unlocken zegt de auto doodleuk dat er geen connectie gemaakt kan worden. Moet dat nog wel even uitzoeken, moet wel kunnen bellen in de auto.
Buiten dat tot zoverre erg tevreden. Hij voelt praktisch even snel aan als mijn OnePlus One, het scherm is mooi scherp en kan (veel te) bright. Jammer dat het geen amoled is, maar daar betaal je niet genoeg voor.
Camera nog niet gebruikt, dus ben benieuwd hoe die bevalt, zal een stuk beter moeten zijn dan mijn vorige in ieder geval, en die was al dik prima.
Nadeel blijft dat het een heel glad en kwetsbaar aanvoelend toestel is, dus hoop dat mijn hoesje snel binnenkomt...
Zijn genoeg goedkope(re) devices met een AMOLED-schermpjeZebby schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:00:
Jammer dat het geen amoled is, maar daar betaal je niet genoeg voor.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En daarnaast wat de ervaringen zijn met hoe snel Nokia met major updates komt?
Ik ben namelijk aan het kijken naar een nieuw toestel en deze (met vervangende camera app) staat op het uitzoeklijstje.
[ Voor 21% gewijzigd door donald23 op 07-02-2018 15:52 ]
A day not smiled is a day not lived!!
Het toestel wordt waarschijnlijk nog geleverd met Android 7, maar dan volgt de update erg snel. Android 8is al enige tijd geleden uitgerold voor dit toestel.donald23 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:51:
Kan iemand mij vertellen of deze telefoon nog steeds met Android 7 geleverd wordt? En wanneer de planning is dat Android 8 dan beschikbaar komt?
En daarnaast wat de ervaringen zijn met hoe snel Nokia met major updates komt?
Ik ben namelijk aan het kijken naar een nieuw toestel en deze (met vervangende camera app) staat op het uitzoeklijstje.
Dat lijkt me overigens gelijk het antwoord voor je tweede vraag. Aarzel ook niet om het topic even door te lezen.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
De beta-fase voor android 8.1 loopt inmiddels ook al enkele weken. Geen idee hoe lang die gaat duren. Ik heb zelf enkele issues aangedragen waaronder een wel storende battery drain dus ik hoop dat er nog een tweede beta komt voordat ze 8.1 gaan uitrollen.
Vooralsnog is HMD goed wel bezig vind ik
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
https://nokiapoweruser.co...res-revealed-screenshots/
Verwijderen en herinstallatie heeft niet geholpen.
Wordt eens tijd, maar ziet er nog steeds erg minimaal uitIkWilbert schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:26:
Het lijkt erop dat Glance ook uitgebreid wordt.
https://nokiapoweruser.co...res-revealed-screenshots/
Werkt hier (altijd) prima.Secretaris schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:45:
Iemand hier succesvol met de NPO Start app?
Werkt hier inmiddels ook weer... vaag, maar bedankt voor de reactie.
Nieuwe Nokia out of the box en bij het instellen geeft deze meteen aan dat de telefoon moet updaten. Grootte van de update 1523.4 mb. Ik krijg het scherm met de melding dat ik akkoord ga met de voorwaarden als ik op Volgende druk.
echter, daarna zie ik een scherm met 'Systeemupdate beschikbaar' Wat informatie dat het enkele minuten kan duren en geïnstalleerd is waarna het apparaat automatisch opnieuw wordt opgestart. Er gebeurt alleen niks. Ik zie geen akkoord of volgende knop en ik zie op dat scherm ook geen voortgangsbalk oid.
Reboot helpt niet, iemand dit ook meegemaakt en zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 09-02-2018 12:52 ]
Testing, one, two ...
Ik ben er achter gekomen dat de 8 niet wil updaten als deze is verbonden aan een hotspot. Iig niet deze grote update. Waarom dit is ben ik nog niet achter, maar nu ik het aan een regulier netwerk heb gehangen was er geen probleem.hardware-lover schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:51:
@Wren die updategrote lijkt iig de Oreo update te zijn. Gisteren is toevallig 2018-02 beveiligingsupdate beschikbaar gekomen. Misschien zit de ene update de andere een beetje in de weg en wordt je de volgende update op een later moment weer aangeboden?
Resetten kan door aan uit knop een seconde of 10 ingedrukt houden.demus55 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:18:
Hallo, ik heb een paar weken een nokia 8 en nu vanmiddag met het maken van een aantal foto's met app "camera FV-5" blijft een laatste foto op mijn scherm staan en het apparaat reageert totaal niet meer. Kan zelf niet gebeld worden, compleet vastgelopen. Batterij eruit kan bij deze niet. Hoe kan ik dit oplossen? Gr. Nico
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Volume up + Power 10 seconden ingedrukt houden.Quad schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:45:
[...]
Resetten kan door aan uit knop een seconde of 10 ingedrukt houden.
Alleen Power werkte bij mij niet bij een algeheel vastgelopen Nokia 8.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Onder System -> Developer options zit "automatic system updates". Is dit de optie die je zoekt?evilution schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:35:
Ik moet bij mijn toestel steeds handmatig systeemupdates zoeken. Ik kan de optie om dat automatisch te doen niet vinden. Iemand raad?
Onder systeem zit geen Developer options.bresjt schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:09:
[...]
Onder System -> Developer options zit "automatic system updates". Is dit de optie die je zoekt?
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Ah wtf, zijn er nog meer van dat soort verborgen menu's?bresjt schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:01:
Dan moet je onder "System" -> "About phone" een 10 tal keer op het build nummer tikken (onderaan in de lijst). Dan komen de developer options tevoorschijn.
Verwijderd
8.0? 8.1?jacques1971 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:36:
net de februari update binnen gehaald..
8.0 (rond de 87MB)
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen van de Nokia 8, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, winkels en levertijden: [Nokia 8] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Nokia 8] Het grote Accessoires topic
- Nokia 8 Sirocco: [Nokia 8 Sirocco] Ervaringen & Discussie