Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:52

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

HoppyF schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 12:51:
[...]

TV’s waar we het hier over hebben, zijn geen grootverbruikers.
Hooguit paar honderd Watt en dat is te verwaarlozen tov bijvoorbeeld waterkokers of airfryers die 2000-2500W verbruiken.
LG gebruikt gewoon standaard (vaste) netsnoeren om onduidelijke redenen en dat al jarenlang.
Zal wel een kwestie zijn van kostenbesparing door niet te willen veranderen.
Ontwerpwijzigingen kosten immers geld.
Dat zal het zijn inderdaad. Ik had ook verwacht dat er een gewone Eurostekker aan zou zitten, maar toen ik mijn C7 uit 2017 gisteren checkte, zat daar ook al een CEE 7/17 aan.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-04 21:01
Djim schreef op maandag 31 maart 2025 @ 12:00:
In de zoektocht naar een nieuwe tv uitgekomen bij de LG OLED modellen.
We twijfelen tussen de 65 inch G3 of 65 inch C4/ G4. Helaas lees ik online dat de C4 een groene gloed over het scherm heeft. Heeft de G4 dit probleem ook?

De tv wordt opgehangen aan de muur op een al bestaande Vogels thin 505 beugel. Er is geen kabelgoot aanwezig. Gaat dit problemen opleveren bij het bevestigen van de G modellen?

65c3: 1453 euro
65g3: 1517 euro
65c4: 1699 euro
65g4: 1949 euro
G4 heb je ook al voor 1699 bij hello tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:19
reinierkramer schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 20:48:
[...]

Misschien handig om zulke berichten te delen in het OLED aanbiedingen topic? Zoiets vergemakkelijkt het gesprek met hellotv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Flinke update (G4).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pnfaFmnxBIe3m8nR9Z6mzijSxj4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/imZ56MtSf6Z9Z4GZnqsRxrnF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 20:23
Voor de g5 is er ook een firmware update versie 33.10.30. Weet iemand wat hij doet? Helaas is na deze update videoland nog steeds niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-04 22:33
zijn er mensen met een G4 77 inch toevallig die ook dit probleem ervaren? popping noise / popping geluid op de tv
https://www.youtube.com/watch?v=vpxiDXRWtjA

en reddit hier:
https://www.reddit.com/r/...m_source=share&utm_term=1

[ Voor 52% gewijzigd door harrybeuker op 02-04-2025 07:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:26
harrybeuker schreef op woensdag 2 april 2025 @ 07:46:
zijn er mensen met een G4 77 inch toevallig die ook dit probleem ervaren? popping noise / popping geluid op de tv

en reddit hier:
Lees best even terug, is hier zeer recent nog besproken. Op mijn 77" G2 nog geen last van na een klein jaar, maar schijnbaar kan het nog komen.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
patchnotes 23.21.51:

Changes are:

1. Supports USB microphone.

2. Supports more gamepads.

3. Improved multi-view function.

4. Now you can search and play various contents more easily on LG TV without registering an Amazon Alexa account.

5. Always Ready supports Google Photos function.

6. ThinQ routine function has been newly added in Home Hub.

7. Provides personalized recent input items by account.

8. Automatically changes the subtitle location to a space where viewing is not disturbed through screen recognition.

9. Provides personalized recommendation function through Voice ID.

10. You can watch on a large screen using the mobile cast function without purchasing a Chromecast dongle.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 02-04-2025 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-04 22:33
Largamelion schreef op woensdag 2 april 2025 @ 08:42:
[...]
Lees best even terug, is hier zeer recent nog besproken. Op mijn 77" G2 nog geen last van na een klein jaar, maar schijnbaar kan het nog komen.
ik kon het niet vinden op bepaalde steekwoorden. ik ga even scrollen. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:04
harrybeuker schreef op woensdag 2 april 2025 @ 07:46:

en reddit hier:
Ik heb de mijne sinds eind december afgelopen jaar en heb dit probleem (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-04 16:28
Mocht er iemand een originele G5 standaard nodig hebben laat het me weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-04 10:28
Ruim 2 jaar geleden (feb 2023) heb ik een LG OLED65C25LB gekocht bij Hofma (die nu blijkbaar failliet is).
Naar volle tevredenheid heb ik de TV in gebruik gehad. De afgelopen 2 weken heb ik helaas een probleem. Telkens als ik de TV met de afstandbediening aan zet dan krijg ik geen beeld. Alleen een zwart beeld. Ook als ik bijvoorbeeld op de home knop druk of probeer een andere input te selecteren blijft het beeld zwart. Standby lampje reageert wel met de afstandbediening.
Ik moet vervolgens de stekker er uit halen en er weer in doen. Daarna functioneert alles de hele dag weer normaal tot de volgende dag.

Vanaf gisteren start de TV helemaal niet meer op. Ook niet als ik de stekker er in en uit doe. Standby lampje gaat aan. Als ik de TV aan zet gaat het lampje uit, maar het scherm blijft zwart.

Ik heb verder niets in de instellingen gewijzigd. Iemand ideen?
Ik heb LG al geapped, maar 2 jaar garantie periode is net voorbij :(

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Srvv93
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07:56
reinierkramer schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 20:48:
[...]

Heb je dat via de mail aangeboden gekregen? Ik heb een aanbieding gekregen voor 1719 namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:05
VivaAtloni schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:00:
Ruim 2 jaar geleden (feb 2023) heb ik een LG OLED65C25LB gekocht bij Hofma (die nu blijkbaar failliet is).
..
Denk dat je pech hebt. Via Google een hoop te vinden, o.a. dit:
JE PRODUCT GAAT KAPOT OF HEEFT EEN GEBREK. KAN JE NOG AANSPRAAK MAKEN OP GARANTIE?
Als je verkoper failliet gaat, kan je helaas geen aanspraak meer maken op een contractuele of de wettelijke garantie.
bron: https://www.brandmr.nl/bl...waar-heb-ik-nog-recht-op/

Je kan vragen of LG aan coulance doet en wat het dan gaat kosten. Maar reken er maar op dat dit honderden euro's gaat kosten. Defect paneel al snel over de 1000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Srvv93
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07:56
Andere vraag aan iedereen hier: is €1533 voor de 65G3 een goede deal of ga ik last van FOMO krijgen als ik niet de G4 neem? Scheelt toch zo'n 200 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Srvv93 op 02-04-2025 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@Srvv93 daar kunnen we niet bij helpen. Er is elk jaar een nieuw model, en het vorige model is het jaar daarvoor de hemel ingeprezen als "beste tv ooit". Kijk zelf wat er anders is en beslis hoeveel extra geld je wil uitgeven tov de nieuwe features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
CyBeRSPiN schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:30:
[...]

Denk dat je pech hebt. Via Google een hoop te vinden, o.a. dit:

[...]

bron: https://www.brandmr.nl/bl...waar-heb-ik-nog-recht-op/

Je kan vragen of LG aan coulance doet en wat het dan gaat kosten. Maar reken er maar op dat dit honderden euro's gaat kosten. Defect paneel al snel over de 1000 euro.
Ik heb overigens nog geen antwoord van LG. Ik vraag me ook af of het paneel kapot is. Ik denk zelf meer aan een printplaat of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
VivaAtloni schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:33:
[...]

Ik heb overigens nog geen antwoord van LG. Ik vraag me ook af of het paneel kapot is. Ik denk zelf meer aan een printplaat of iets dergelijks.
Ok, ja ze reageren via Whatsapp altijd wel goed is mijn ervaring. Ze zullen waarschijnlijk CE Repair inschakelen om een offerte te maken, dan kun je daarna beslissen wat je doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djim
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 28-04 21:02
Srvv93 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:30:
Andere vraag aan iedereen hier: is €1533 voor de 65G3 een goede deal of ga ik last van FOMO krijgen als ik niet de G4 neem? Scheelt toch zo'n 200 euro.
Wellicht heb je hier nog iets aan!
https://www.rtings.com/tv...vs-lg-g4-oled/37849/49542

Een andere reden om de G4 te nemen over de G3 is dat je een jaar extra software ondersteuning krijgt bij de G4 t.o.v. de G3

[ Voor 14% gewijzigd door Djim op 02-04-2025 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:55
DannyHrmnns schreef op woensdag 2 april 2025 @ 09:53:
Mocht er iemand een originele G5 standaard nodig hebben laat het me weten.
Welke maat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Ik heb de 55 inch maar ik weet niet of die ook op de 65 inch past maar ik denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:55
DannyHrmnns schreef op woensdag 2 april 2025 @ 11:16:
[...]

Ik heb de 55 inch maar ik weet niet of die ook op de 65 inch past maar ik denk het wel.
Volgens mij heeft elke maat zn eigen voet alleen de 77 en 83 delen de dezelfde voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
feddesman schreef op woensdag 2 april 2025 @ 11:20:
[...]

Volgens mij heeft elke maat zn eigen voet alleen de 77 en 83 delen de dezelfde voet.
Ik heb net smits gebeld en die zeggen dat de 65 inch past.

Ik heb ook meteen de mogelijke issues doorgegeven met zwart beeld. Er zijn wat problemen soms met overgang van zwarte beelden en ze gaan dat nu zelf testen. Ik hoop dat het gefixed kan worden met een software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-04 17:33
DannyHrmnns schreef op woensdag 2 april 2025 @ 12:13:
[...]

Ik heb net smits gebeld en die zeggen dat de 65 inch past.

Ik heb ook meteen de mogelijke issues doorgegeven met zwart beeld. Er zijn wat problemen soms met overgang van zwarte beelden en ze gaan dat nu zelf testen. Ik hoop dat het gefixed kan worden met een software update.
Je bedoelt het "floating blacks" issue dat hier wordt aangehaald? https://www.avforums.com/...lg-65-inch-g5-performance

Niet om zout in de wond te strooien, maar LG heeft na al die jaren met het luminance overshoot issue ook nooit een oplossing geboden. Dacht eigenlijk dat dit met de G5 opgelost zou worden, gezien het een nieuwere, betere technologie benut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:54
VivaAtloni schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:00:
Naar volle tevredenheid heb ik de TV in gebruik gehad. De afgelopen 2 weken heb ik helaas een probleem. Telkens als ik de TV met de afstandbediening aan zet dan krijg ik geen beeld. Alleen een zwart beeld. Ook als ik bijvoorbeeld op de home knop druk of probeer een andere input te selecteren blijft het beeld zwart. Standby lampje reageert wel met de afstandbediening.
Ik moet vervolgens de stekker er uit halen en er weer in doen. Daarna functioneert alles de hele dag weer normaal tot de volgende dag.

Vanaf gisteren start de TV helemaal niet meer op. Ook niet als ik de stekker er in en uit doe. Standby lampje gaat aan. Als ik de TV aan zet gaat het lampje uit, maar het scherm blijft zwart.

Ik heb verder niets in de instellingen gewijzigd. Iemand ideen?
Het heeft wel wat weg van het euvel dat ik met de CX heb gehad. Millert in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

In ons geval was een defecte voeding de boosdoener.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Yousif schreef op woensdag 2 april 2025 @ 12:25:
[...]

Je bedoelt het "floating blacks" issue dat hier wordt aangehaald? https://www.avforums.com/...lg-65-inch-g5-performance

Niet om zout in de wond te strooien, maar LG heeft na al die jaren met het luminance overshoot issue ook nooit een oplossing geboden. Dacht eigenlijk dat dit met de G5 opgelost zou worden, gezien het een nieuwere, betere technologie benut.
Ja en en soms ook als het heel donker is dat je dan blokjes ziet. Ik ben geen expert en ik weet ook niet hoe je dat noemt. Meestal werk het goed maar soms merk je dat het onscherp wordt tijdens een donkere overgang. Er is zojuist wel een nieuwe update geweest. Ik heb een hdr filmpje afgespeeld en zag nu weer meer artifacts maar ik weet nog niet of dat aan het filmpje zelf ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Ja en en soms ook als het heel donker is dat je dan blokjes ziet. Ik ben geen expert en ik weet ook niet hoe je dat noemt. Meestal werk het goed maar soms merk je dat het onscherp wordt tijdens een donkere overgang. Er is zojuist wel een nieuwe update geweest. Ik heb een hdr filmpje afgespeeld en zag nu weer meer artifacts maar ik weet nog niet of dat aan het filmpje zelf ligt.

Ik heb de tv vooral gekocht voor de f1 en daar werkt het scherm perfect voor. Daarna is netflix het belangrijkste alleen dat heb ik nog niet veel getest. Wel merk ik dat ik filmmaker mode niet gebruik omdat het beeld gewoon mooier en soepeler is zonder. Trumotion is wel echt een nusy en dan vooral op soepel. Ik zie zo niks wat ten koste gaat van het gebruiken van trumotion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 08-04 08:49
DannyHrmnns schreef op woensdag 2 april 2025 @ 12:40:
[...]
Ik heb een hdr filmpje afgespeeld en zag nu weer meer artifacts maar ik weet nog niet of dat aan het filmpje zelf ligt.
Je zit dus waarschijnlijk naar iets als een streamer of een filmpje van beperkte kwaliteit te kijken en hebt daarbij iets in een review gelezen.... dus ineens een probleem? Dat verhaal van die blokjes heeft er niets mee te maken, gewoon een bron die veel te lage kwaliteit levert. Hoe beter de tv hoe meer dat dat opvalt, gewoon compressie om een lekker lage bitrate te kunnen leveren. Dat zie je vooral in het zwart.

Het floating blacks issue uit de review van AV forums is verder nog amper gesignaleerd bij andere reviewers. Maar het is ook slechts sporadisch een issue dus dat zie jij waarschijnlijk gewoon helemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakGP
DannyHrmnns schreef op woensdag 2 april 2025 @ 12:43:
[...]
Wel merk ik dat ik filmmaker mode niet gebruik omdat het beeld gewoon mooier en soepeler is zonder.
Tja, wat zal ik daarvan zeggen..... gewoon content van een fatsoenlijke kwaliteit kijken is een begin.

Maar begin nou eerst gewoon eens met de tv wat draaiuren te laten maken, zoek wat content van een behoorlijke kwaliteit en ga dan eens rustig met de verschillende beeldinstellingen experimenteren ipv je gek te laten maken door een enkele review.

[ Voor 38% gewijzigd door TweakGP op 02-04-2025 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
TweakGP schreef op woensdag 2 april 2025 @ 13:00:
[...]

Je zit dus waarschijnlijk naar iets als een streamer of een filmpje van beperkte kwaliteit te kijken en hebt daarbij iets in een review gelezen.... dus ineens een probleem? Dat verhaal van die blokjes heeft er niets mee te maken, gewoon een bron die veel te lage kwaliteit levert. Hoe beter de tv hoe meer dat dat opvalt, gewoon compressie om een lekker lage bitrate te kunnen leveren. Dat zie je vooral in het zwart.

Het floating blacks issue uit de review van AV forums is verder nog amper gesignaleerd bij andere reviewers. Maar het is ook slechts sporadisch een issue dus dat zie jij waarschijnlijk gewoon helemaal niet.
Ik denk dat je nu iets te negatief bent. Ik ben tevreden met mijn tv alleen dat is wel iets wat me al eerder opviel. Ik stoor me daar niet zo erg aan alleen het is blijkbaar wel een issue. Zojuist weer gesproken met Smits en ze vroegen waar ik dit vooral zag en dat was vooral bij prime video. Dus vooral met streamingcontent zoals de medewerker al had verwacht. Bij series die heel donker zijn zie je dit wel vaker en dan kan het toch echt wel een beetje storen. Zo heb ik er weinig last van. Het zou mooi zijn als ze het kunnen oplossen met een softwareupdate maar de medewerker wist dat niet zeker. Dus nee het is geen probleem wat ik nu ineens zie omdat iemand dat zegt. Ik vind het niet soepele beeld zonder trumotion veel storender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
TweakGP schreef op woensdag 2 april 2025 @ 13:01:
[...]

Tja, wat zal ik daarvan zeggen..... gewoon content van een fatsoenlijke kwaliteit kijken is een begin.

Maar begin nou eerst gewoon eens met de tv wat draaiuren te laten maken, zoek wat content van een behoorlijke kwaliteit en ga dan eens rustig met de verschillende beeldinstellingen experimenteren ipv je gek te laten maken door een enkele review.
Wat is volgens uw content van fatsoenlijke kwaliteit? Ik gebruik alleen online services en apple tv kastje. En uiteindelijk is het toch belangrijk dat de content die ik kijk (vooral f1 en streamingdiensten) dat die goed functioneren? Ik heb er niks aan als een bluray dvd geweldig draait als ik het niet gebruik. F1 werkt perfect en ben ik heel blij mee. De streamingdiensten moet ik toch iets meer elke keer settings veranderen. Wheels of time is in filmmaker mode gewoon niet zo goed als met eigen instellingen. Maar goed dit is persoonlijke voorkeur. Zonder trumotion is het beeld veel te haperig. Met trumotion is het prima en merk ik geen kwaliteitsverschil. Dat is toch ook positief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-04 21:01
Srvv93 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:26:
[...]

Heb je dat via de mail aangeboden gekregen? Ik heb een aanbieding gekregen voor 1719 namelijk.
Via de chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:43
DannyHrmnns schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:06:
[...]

Wat is volgens uw content van fatsoenlijke kwaliteit? Ik gebruik alleen online services en apple tv kastje. En uiteindelijk is het toch belangrijk dat de content die ik kijk (vooral f1 en streamingdiensten) dat die goed functioneren? Ik heb er niks aan als een bluray dvd geweldig draait als ik het niet gebruik. F1 werkt perfect en ben ik heel blij mee. De streamingdiensten moet ik toch iets meer elke keer settings veranderen. Wheels of time is in filmmaker mode gewoon niet zo goed als met eigen instellingen. Maar goed dit is persoonlijke voorkeur. Zonder trumotion is het beeld veel te haperig. Met trumotion is het prima en merk ik geen kwaliteitsverschil. Dat is toch ook positief?
Gewoon gebruiken wat jij fijn vindt. Al zet je 'm op Vivid...Maar als je nog niet gewend ben aan overgesatureerde beelden( zoals Vivid) zou ik Filmmaker of in ieder geval de Cinema standen gebruiken.

Wat betreft Trumotion. Ik kan zelf ook niet zonder. Experts willen het graag uit, maar dan schokt het mij ook veel te erg. Het zogenaamde Soap Opera effect wat Trumotion Aan teweegbrengt, heb ik mij nooit aan gestoord. Wel is het zo dat Trumotion Aan kleine beeldfoutjes kan veroorzaken bij snelle camera beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Djim schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:40:
[...]

Wellicht heb je hier nog iets aan!
https://www.rtings.com/tv...vs-lg-g4-oled/37849/49542

Een andere reden om de G4 te nemen over de G3 is dat je een jaar extra software ondersteuning krijgt bij de G4 t.o.v. de G3
Ik word echt helemaal gek van deze (cijfermatige) vergelijkingen. De afgelopen tijd heb ik tig VS zoekopdrachten gedaan. C4, G3, G4, S90D, etc.
Wat ik uit jouw link op maak, is dat de G3 beter omgaat met reflecties en dat deze geschikter is voor SDR. Beide zal wellicht kunnen, maar ik verwacht van een nieuwer model dat deze op beide punten beter is. Ik kijk regelmatig naar sport en dan kan ik beter voor de G3 gaan, want beter SDR beeld. Nogmaals, het zal best kunnen, maar ik vind het vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
DutchOwnage schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:56:
[...]

Gewoon gebruiken wat jij fijn vindt. Al zet je 'm op Vivid...Maar als je nog niet gewend ben aan overgesatureerde beelden( zoals Vivid) zou ik Filmmaker of in ieder geval de Cinema standen gebruiken.

Wat betreft Trumotion. Ik kan zelf ook niet zonder. Experts willen het graag uit, maar dan schokt het mij ook veel te erg. Het zogenaamde Soap Opera effect wat Trumotion Aan teweegbrengt, heb ik mij nooit aan gestoord. Wel is het zo dat Trumotion Aan kleine beeldfoutjes kan veroorzaken bij snelle camera beelden.
Ja dat doe ik nu ook. Ik had alle instellingen gekopieerd van rtings.com voor de G4. En wheel of time ziet er gewoon niet zo goed uit met filmmaker mode tov de eigen instellingen. Ja dat effect bedoelde ik maar dat kon ik zo niet zien. Dat zal wel weer zoiets zijn als je het eenmaal ziet kun je het niet meer negeren. Misschien dat de huidige trumotion daar minder last van heeft op de G5? Ik zie vooralsnog alleen maar voordelen en geen nadelen. Ik merk ook dat alleen vloeiend echt werkt en de andere opties nog steeds haperen. Ik heb ook alle AI aan en uit geprobeerd maar zag weinig verschil. Het leek alleen alsof met AI het voetbal op de NOS iets scherper leek? Ik weet niet zo goed hoe goed de AI upscaling werkt. Hoe werkt de upscaling eigenlijk? Ik had het idee dat 1080 naar 4k werd geupscaled alleen soms merk ik dat bepaalde zenders nog steeds veel minder eruit zien dan 4k. Dus de ene keer lijkt het te werken en andere keer ziet het beeld er nog steeds uit als 1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djim
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 28-04 21:02
meesje schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:56:
[...]

Ik word echt helemaal gek van deze (cijfermatige) vergelijkingen. De afgelopen tijd heb ik tig VS zoekopdrachten gedaan. C4, G3, G4, S90D, etc.
Wat ik uit jouw link op maak, is dat de G3 beter omgaat met reflecties en dat deze geschikter is voor SDR. Beide zal wellicht kunnen, maar ik verwacht van een nieuwer model dat deze op beide punten beter is. Ik kijk regelmatig naar sport en dan kan ik beter voor de G3 gaan, want beter SDR beeld. Nogmaals, het zal best kunnen, maar ik vind het vreemd.
Eens, ik vind dat ook vreemd en heb ook al die zoekopdrachten gedaan. In de winkel heb ik de G3 niet direct naast een G4 gezien maar wel een C4 naast een G4 en je ziet dan verschil in helderheid. Als een van de modellen uiteindelijk in je woonkamer staat is het verschil niet merkbaar (denk ik). De c modellen zijn gewoon erg goed, de G modellen nog beter.

Een extra jaar ondersteuning is dus het grootste voordeel van een G4 tov een G3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Djim schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:38:
[...]

Eens en vind dat ook vreemd een ik heb ook al die zoekopdrachten gedaan. In de winkel heb ik geen G3 naast een G4 gezien maar wel een C4 naast een G4 en je ziet dan verschil in helderheid. Als een van de modellen uiteindelijk in je woonkamer staat is het verschil niet merkbaar (denk ik). De c modellen zijn gewoon erg goed, de G modellen net iets beter.

Een extra jaar ondersteuning is dus het grootste voordeel van een G4 tov een G3.
Zelf zou ik ook neigen naar een G4 (ipv G3). Een G3 met universele stand doet 1600+ euro en een G4 (met voet) 1799. Nog steeds een verschil van 200 euro, maar ik zou nog steeds voor een G4 gaan.
Zelf twijfel ik tussen een C4 en G4. Grofweg 400 euro verschil. Zoals je aangeeft, zou je naast elkaar wel verschil zien, maar afzonderlijk vind je de C4 ongetwijfeld ook fantastisch. Het enige waar ik over twijfel, is dat een G4 een (betere) anti reflectie laag heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
meesje schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:47:
[...]

Zelf zou ik ook neigen naar een G4 (ipv G3). Een G3 met universele stand doet 1600+ euro en een G4 (met voet) 1799. Nog steeds een verschil van 200 euro, maar ik zou nog steeds voor een G4 gaan.
Zelf twijfel ik tussen een C4 en G4. Grofweg 400 euro verschil. Zoals je aangeeft, zou je naast elkaar wel verschil zien, maar afzonderlijk vind je de C4 ongetwijfeld ook fantastisch. Het enige waar ik over twijfel, is dat een G4 een (betere) anti reflectie laag heeft.
Is een G5 voor 1999 euro dan geen betere optie? Als je even rond belt zal er vast wel een dealer hem voor 1999 verkopen. Binnen nu en 2 maanden krijg je een 100 euro cashback actie en dan heb je hem voor 1899 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
DannyHrmnns schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:35:
[...]

Is een G5 voor 1999 euro dan geen betere optie? Als je even rond belt zal er vast wel een dealer hem voor 1999 verkopen. Binnen nu en 2 maanden krijg je een 100 euro cashback actie en dan heb je hem voor 1899 euro.
De door mij genoemde prijzen betreffen 65 inch. De G5 in dat formaat is toch nog niet voor dat bedrag te koop? Zo ja, dan ga ik gelijk daar voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
meesje schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:37:
[...]

De door mij genoemde prijzen betreffen 65 inch. De G5 in dat formaat is toch nog niet voor dat bedrag te koop? Zo ja, dan ga ik gelijk daar voor. :)
Ok dat scheelt wel. Bij electroworld kon ik de 55 inch krijgen voor 1999 euro. Ik kon hem uiteindelijk ergens anders goedkoper krijgen maar er zat dan geen meurbeugel bij. Die heb ik los gekocht voor 25 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TweakGP
DannyHrmnns schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:06:
[...]
Wat is volgens uw content van fatsoenlijke kwaliteit? Ik gebruik alleen online services en apple tv kastje. En uiteindelijk is het toch belangrijk dat de content die ik kijk (vooral f1 en streamingdiensten) dat die goed functioneren?
Die streaming diensten functioneren gewoon prima. Maar verwacht van sommigen/de meesten gewoon geen spectaculaire kwaliteit. Het is gewoon bijna altijd dat er in donkere scene's bij de streamers artefacten te zien zijn. Dat heeft helemaal niets met je tv te maken. Daar hoef je Smits echt niet mee lastig te vallen.

Zelfs F1TV levert met de 4k feed nog gewoon een beeld waar als je er kritisch naar kijkt gewoon beeldfouten in zitten. Gewoon in de bron, niet de tv.

Stop met naar fouten te zoeken en ga lekker naar je tv kijken. En hoe beter de bron, hoe beter het beeld.
Als je fatsoenlijke donkere scene's wilt zien dan moet je naar fysieke media of een digitale versie daarvan. Maar zeker niet naar Prime, Apple TV (de streaming service) komt al beter in de buurt.

[ Voor 9% gewijzigd door TweakGP op 02-04-2025 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
TweakGP schreef op woensdag 2 april 2025 @ 17:02:
[...]

Die streaming diensten functioneren gewoon prima. Maar verwacht van sommigen/de meesten gewoon geen spectaculaire kwaliteit. Het is gewoon bijna altijd dat er in donkere scene's bij de streamers artefacten te zien zijn. Dat heeft helemaal niets met je tv te maken. Daar hoef je Smits echt niet mee lastig te vallen.

Zelfs F1TV levert met de 4k feed nog gewoon een beeld waar als je er kritisch naar kijkt gewoon beeldfouten in zitten. Gewoon in de bron, niet de tv.

Stop met naar fouten te zoeken en ga lekker naar je tv kijken. En hoe beter de bron, hoe beter het beeld.
Als je fatsoenlijke donkere scene's wilt zien dan moet je naar fysieke media of een digitale versie daarvan. Maar zeker niet naar Prime.
Het viel mij gewoon meer op omdat ik dat niet zag bij mijn oude samsung tv. Dus "normaal" zou ik het niet willen noemen. Je wilt normaal een upgrade en niet ineens beeld waarbij je het maar moet accepteren. Het is geen dealbreaker voor mij maar je verwacht wel iets meer voor zulke content. Voor de rest werkt de tv perfect. En bij de f1 heb ik nog niks gemerkt van mindere kwaliteit of artifacten. Dus zo precies zit ik blijkbaar niet te kijken en ben ik zoals je het zegt aan het genieten van het beeld. Ik ben niet op zoek om dingen te vinden maar sommige dingen vallen gewoon op zelfs zonder kennis over wat wel en niet normaal is voor zulke tv's.

Apple tv zelf is ook wel een dingetje. De native apps werken soms beter dan apple tv. Vooral bij apple tv zelf werkt het beter via webos dan via het kastje. Het beeld blijft gewoon vaker haperig via het kastje. Ik heb 4k sdr match on en QMS.

[ Voor 7% gewijzigd door DannyHrmnns op 02-04-2025 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
TweakGP schreef op woensdag 2 april 2025 @ 17:02:
[...]

Als je fatsoenlijke donkere scene's wilt zien dan moet je naar fysieke media of een digitale versie daarvan. Maar zeker niet naar Prime, Apple TV (de streaming service) komt al beter in de buurt.
Apple TV+ is inderdaad de beste dienst. Deze biedt de hoogste bitrate. En daarnaast alles in DV en Atmos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
Millert schreef op woensdag 2 april 2025 @ 12:38:
[...]

Het heeft wel wat weg van het euvel dat ik met de CX heb gehad. Millert in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

In ons geval was een defecte voeding de boosdoener.
Was de reparatie duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverdax
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-04 11:12
Er is een nieuwe firmware update uit voor de G4, namelijk 23.21.51.

Jammer dat er haast nooit een fatsoenlijke changelog bij zit. Althans ik kan het meestal niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:57
Farabi schreef op woensdag 2 april 2025 @ 08:58:
[...]

patchnotes 23.21.51:

Changes are:

1. Supports USB microphone.

2. Supports more gamepads.

3. Improved multi-view function.

4. Now you can search and play various contents more easily on LG TV without registering an Amazon Alexa account.

5. Always Ready supports Google Photos function.

6. ThinQ routine function has been newly added in Home Hub.

7. Provides personalized recent input items by account.

8. Automatically changes the subtitle location to a space where viewing is not disturbed through screen recognition.

9. Provides personalized recommendation function through Voice ID.

10. You can watch on a large screen using the mobile cast function without purchasing a Chromecast dongle.
@Silverdax
Zie eerdere post van iemand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prostie34
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-04 09:30
Wij gebruiken al 10 jaar Apple TV. Echt ideaal en veelal net effe beter dan de standaard software van de tv. Sneller, stabieler en beter beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prostie34
Idd nieuwe update G4 23.21.51 geïnstalleerd.

YouTube: LG OLED Update 23.21.51 you WON'T believe what LG had to say!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Dit vind ik dus niet meer acceptabel.

YouTube: LG G5 banding issues

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Nee idd. Welke bron is dit want hetzelfde krijg je als het enorm gecomprimeerd is.
Hier lijkt wel echt iets mis te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
CyBeRSPiN schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:27:
[...]

Nee idd. Welke bron is dit want hetzelfde krijg je als het enorm gecomprimeerd is.
Hier lijkt wel echt iets mis te gaan.
Ik keek nu op DV gepersonaliseerde modus. Daarna filmmaker gedaan en toen was het wel veel verbeterd maar nog steeds duidelijk zichtbaar. Voor de update was het zeker nog niet zo erg als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
DannyHrmnns schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:50:
[...]

Ik keek nu op DV gepersonaliseerde modus. Daarna filmmaker gedaan en toen was het wel veel verbeterd maar nog steeds duidelijk zichtbaar. Voor de update was het zeker nog niet zo erg als nu.
Misschien de tv eens een factory reset geven? Soms gaat zo’n update niet goed en blijven er oude settings hangen. Heb dat aan de hand gehad met privacy settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
CyBeRSPiN schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:55:
[...]

Misschien de tv eens een factory reset geven? Soms gaat zo’n update niet goed en blijven er oude settings hangen. Heb dat aan de hand gehad met privacy settings.
Ok dat probeer ik morgen wel even.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 22:54
Ik heb de factuur erbij gezocht. De televisie was buiten de garantie en LG heeft coulance gegeven op de voeding, het paneel is vervangen onder pixel garantie (winkel). Volgens mij zijn deze vergoedingen op de factuur beide onder coulance geschaard.
De prijs van de voeding valt te overzien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8GFs8LwODhJt2w7a2cAhVEydUo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SblYB4cWAtdErAe6P6VU0WAf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Millert op 02-04-2025 22:49 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-04 18:18
Silverdax schreef op woensdag 2 april 2025 @ 18:39:
Er is een nieuwe firmware update uit voor de G4, namelijk 23.21.51.

Jammer dat er haast nooit een fatsoenlijke changelog bij zit. Althans ik kan het meestal niet vinden.
De E7N heeft ook een update ontvangen, 06.10.60. Enkel 'small bugfixes'.
Zelf had ik geen update meer verwacht van een tv die 8 jaar oud is.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 29-04 19:53
Ik heb mijn nieuwe televisie besteld:

Ik heb de LG OLED65B42LA (65-inch B4, 2024) gekocht als opvolger op mijn huidige LG 55EG910V Curved OLED Full-HD televisie model 2015 met WebOS 2 gekocht in Mei 2016 toen €1499

• LG OLED65B42LA
• Vogels TVM 3405 SP OLED Zwart
Totaal €1363,80 inclusief installatie en wordt door een monteur aan de muur opgehangen

Ik mag tot aan de levering nog veranderen. Voor een C4 65-inch betaal ik €500 extra en voor een 77-inch B4 zelfs €615.

Ik ben benieuwd.

Weet iemand ook toevallig wanneer WebOS 25 naar LG'S 2024 modellen komen? Ik heb begrepen 5 jaar updatebeleid en mijn nieuwe televisie uit 2024 nog 4 jaar resterend.

De verkoper heeft mij verteld, ik kan beter 65-inch C4 kiezen boven een 77-inch B4 :) mocht ik onverhoopt mijn bestelling willen wijzigen

De 65-inch B4 in de showroom:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G3nzXOLcvMfC1L9nIzK84_z6_KQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4kfQ8oo0dj74wUaNpUBk4MHJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F7V5N_6siUmujwZn2gLpblGMkyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/msdVKEQXZBH4z21Im9YX6blf.jpg?f=fotoalbum_large

Het geluid van mijn huidige en nieuwe televisie gaat via Logitech Z-5500 speakers. Ik heb deze 15 jaar in gebruik en heb ik professioneel laten ophangen in een 5.1 in mijn woonkamer via Digitale Coax naar de televisie en 3-stekkers naar mijn computer. Daarbij hebben ze 2x 20m kabels gebruikt om alles aan te sluiten.

[ Voor 57% gewijzigd door Van der Berg op 05-04-2025 23:07 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFX77
  • Laatst online: 02:20
Van der Berg schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 21:25:
Ik heb mijn nieuwe televisie besteld:

Ik heb de LG OLED65B42LA (65-inch B4, 2024) gekocht als opvolger op mijn huidige LG 55EG910V Curved OLED Full-HD televisie model 2015 met WebOS 2 gekocht in Mei 2016 toen €1499

• LG OLED65B42LA
• Vogels TVM 3405 SP OLED Zwart
Totaal €1363,80 inclusief installatie en wordt door een monteur aan de muur opgehangen

Ik mag tot aan de levering nog veranderen. Voor een C4 65-inch betaal ik €500 extra en voor een 77-inch B4 zelfs €615.

Ik ben benieuwd.

Weet iemand ook toevallig wanneer WebOS 25 naar LG'S 2024 modellen komen? Ik heb begrepen 5 jaar updatebeleid en mijn nieuwe televisie uit 2024 nog 4 jaar resterend.

De verkoper heeft mij verteld, ik kan beter 65-inch C4 kiezen boven een 77-inch B4 :) mocht ik onverhoopt mijn bestelling willen wijzigen

De 65-inch B4 in de showroom:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het geluid van mijn huidige en nieuwe televisie gaat via Logitech Z-5500 speakers. Ik heb deze 15 jaar in gebruik en heb ik professioneel laten ophangen in een 5.1 in mijn woonkamer via Digitale Coax naar de televisie en 3-stekkers naar mijn computer. Daarbij hebben ze 2x 20m kabels gebruikt om alles aan te sluiten.
Volgens mij is er niets mis met de B versie. Meestal dezelfde technologie als de C van het jaar daarvoor. Vaak is de processor van de C krachtiger, echter merk ik dat ik juist alles waarvoor rekenkracht nodig is, ik dit uitzet. Zoals sharpness, enhancements, upscaling, etc.

Ik koop meestal de C maar meer omdat ik dan weer drie a vier jaar mee vooruit kan. Ik wil graag na een paar jaar een nieuwer OS welke weer zonder problemen kan streamen. Ik had de C7 uit 2017 en daar werd na drie kaar de Netflix App echt traag.

Keuzes. In dit geval is er geen verkeerde keuze denk ik. Alleen je portemonnaie...

Hoe dan ook... Geniet ervan!

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:52

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

SPee schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 20:50:
[...]

De E7N heeft ook een update ontvangen, 06.10.60. Enkel 'small bugfixes'.
Zelf had ik geen update meer verwacht van een tv die 8 jaar oud is.
Mijn C7 uit 2017 kreeg daarnet ook z'n update binnen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:57
3 maanden in bezit van de LG Oled C4 48 inch. Hier voor een Sony Bravia tv gehad. Maar Oled maakt toch echt een verschil in beeld kwaliteit. Zeer tevreden over. Ook over WebOs, werkt fijn en snel. Alleen jammer dat je de "muis" niet uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Ik heb 2 weken de g5 55 inch vind het een hele mooi tv. Alleen loop ik tegen het volgende rond om aan de rand lijkt het beeld iets lichter. Is dit normaal voor OLED?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:37

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Egbert Jan schreef op zondag 6 april 2025 @ 22:22:
Ik heb 2 weken de g5 55 inch vind het een hele mooi tv. Alleen loop ik tegen het volgende rond om aan de rand lijkt het beeld iets lichter. Is dit normaal voor OLED?
Beeld zou over de gehele oppervlakte uniform moeten zijn. Wat jij omschrijft doet mij denken aan backlight bleeding wat volgens mij niet mogelijk is met OLED techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Egbert Jan schreef op zondag 6 april 2025 @ 22:22:
hier heb ik 2 plaatjes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z6yM0LKly5YpsEBVoCZrdp_BPHE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rEGAbuq8dtALJq10VtyFlRqo.jpg?f=fotoalbum_large

hier je het beste links onderin langs de rand. De eerste rij pixels lijkt hier wat lichter als je inzoomt kan je het beste zien. Bij de overgang van zwart naar kleur bij de rand

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DmZXGKjaemytofPpyAmDprNE3rE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vmzCVdNk8pZ9KQ8BXYeQ8Gkx.jpg?f=fotoalbum_large

zoom maar is in op de rand van beeld als die over gaat naar zwart. Net of er een lichter randje om heen zit. Ik zie dat steeds bij het kijken van het beeld. Is dit normaal of is dit een defect van mijn tv

[ Voor 6% gewijzigd door Egbert Jan op 06-04-2025 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:37

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Egbert Jan schreef op zondag 6 april 2025 @ 23:49:
[...]

hier heb ik 2 plaatjes

[Afbeelding]

hier je het beste links onderin langs de rand. De eerste rij pixels lijkt hier wat lichter als je inzoomt kan je het beste zien. Bij de overgang van zwart naar kleur bij de rand

[Afbeelding]

zoom maar is in op de rand van beeld als die over gaat naar zwart. Net of er een lichter randje om heen zit. Ik zie dat steeds bij het kijken van het beeld. Is dit normaal of is dit een defect van mijn tv
Erg lastig zien, misschien de YT OLED burn in test video gebruiken voor uniforme helderheids weergave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:57
Egbert Jan schreef op zondag 6 april 2025 @ 23:49:
[...]

hier heb ik 2 plaatjes

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Kijk eens op AVS forum voor verschillende testen
Op een foto is het lastig / nooit goed te beoordelen.

Met de test patterns kom je al een heel eind.

HDR-10 calibration and test patterns set

HDR10 test patterns set

Google Drive full version

Verder

Display Calibration
is altijd interessant om door te nemen

[ Voor 3% gewijzigd door d-vine op 07-04-2025 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:01
Ik heb eeen bijna vijf jaar oude 65CX6LA. Gisteren stond ik met mijn neus boven op het beeld en zag langs de bovenzijde over de breedte tientallen dode pixels. Inmidels wordt deze TV niet zoveel meer gebruikt, dus geen ramp. Maar is dit normaal? Kan hier onder garantie/non-conformiteit nog iets mee doen, of dikke pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsja83
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-04 17:44
mcsluis schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:25:
Ik heb eeen bijna vijf jaar oude 65CX6LA. Gisteren stond ik met mijn neus boven op het beeld en zag langs de bovenzijde over de breedte tientallen dode pixels. Inmidels wordt deze TV niet zoveel meer gebruikt, dus geen ramp. Maar is dit normaal? Kan hier onder garantie/non-conformiteit nog iets mee doen, of dikke pech?
Ik heb hetzelfde met mijn C8. De garantie van 2 jaar is natuurlijk lang en breed voorbij. Uiteraard heb je ook 6 jaar garantie op de gebruiksduur van de televisie, maar daar zit afschrijving in. Dus als de reparatie 1.000 euro is (kreeg ik als offerte, komt dan een nieuw scherm in) kreeg ik 200 euro compensatie en moest ik 800 euro zelf betalen. Daarom ook de reparatie niet gedaan en wellicht einde van het jaar een nieuwe c5 of g5 kopen.

PV-output | 5,32 kWp | platdak 13° | ZZW | regio 0299

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@Tsja83 als dit een Nederlandse aankoop betreft had je het via de verkoper moeten spelen en je recht moeten halen mbt de Wettelijke Garantie ipv je af te laten wimpelen met coulance en zelf mee moeten betalen.

De garantie die LG aanvullend geeft op de G- serie (ik geloof vanaf de G1, in elk geval vanaf de G2) geeft je recht op kosteloze reparatie/vervanging van het paneel de eerste 5 jaar. Dit gaat dan direct via LG en niet via een winkel.
Kan dus een extra reden zijn om voor een nieuwe G5 ipv C5 te gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeRSPiN op 07-04-2025 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Is het noodzakelijk om te laten kalibreren? Ik heb een LG OLED65B42LA besteld een 65-inch B4 model 2024 in bestelling. Nu is mij verteld dat dit al is gekalibreerd vanuit de fabrikant en dat ik niet hoef te doen.

Ik dacht aan ISF kalibratie.

Zouden jullie dit doen of is het waar vanuit de fabrikant al gedaan is?

[ Voor 16% gewijzigd door Van der Berg op 07-04-2025 15:20 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyBeRSPiN schreef op maandag 7 april 2025 @ 12:03:
@Tsja83 als dit een Nederlandse aankoop betreft had je het via de verkoper moeten spelen en je recht moeten halen mbt de Wettelijke Garantie ipv je af te laten wimpelen met coulance en zelf mee moeten betalen.

De garantie die LG aanvullend geeft op de G- serie (ik geloof vanaf de G1, in elk geval vanaf de G2) geeft je recht op kosteloze reparatie/vervanging van het paneel de eerste 5 jaar. Dit gaat dan direct via LG en niet via een winkel.
Bij reparatie geldt GEEN afschrijving!
Dus als een paneel vervangen moet worden kost je dit zelf niets, ook niet na 2 jaar.

Als een TV niet meer te repareren is bv omdat de onderdelen er niet meer zijn, dan kan de verkoper je een nieuwe vervangende TV aanbieden. In dat geval geldt WEL een afschrijving omdat je een geheel nieuwe TV krijgt en je een X aantal maanden/jaren van je TV gebruik hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
CyBeRSPiN schreef op maandag 7 april 2025 @ 12:03:

LG biedt ook geen kosteloze reparatie aan voor G-series. In hun eigen voorwaarden via https://www.lg.com/nl/ondersteuning/garantie-informatie/ en specifieker https://www.lg.com/conten...2_Garantievoorwaarden.pdf staat dat het paneel 'gratis' is bij vervanging. De arbeidskosten worden wél in rekening gebracht.

"6 Deze garantie is alleen geldig tegen defecte materialen en fabricagefouten met betrekking tot de displaypaneelonderdelen van het product. LG's verplichtingen zijn beperkt tot de succesvolle reparatie of, naar afhankelijk van de situatie, vervanging van het product of defecte onderdelen van het beeldscherm. Arbeid voor de reparatie of vervanging valt niet onder deze garantie en wordt aan u in rekening gebracht door het geautoriseerde LG-servicecentrum of een LG geauthorizeerde servicedealer. Met de dan geldende standaardtarieven, tenzij anders vereist door de nationale wetgeving die van toepassing is op
deze garantie"

Maar je zou nog kunnen aangeven dat nationale wetgeving in Nederland aangeeft dat de reparatie kosteloos moet plaatsvinden.

[ Voor 27% gewijzigd door stin00 op 07-04-2025 15:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Van der Berg schreef op maandag 7 april 2025 @ 15:18:
Is het noodzakelijk om te laten kalibreren? Ik heb een LG OLED65B42LA besteld een 65-inch B4 model 2024 in bestelling. Nu is mij verteld dat dit al is gekalibreerd vanuit de fabrikant en dat ik niet hoef te doen.

Ik dacht aan ISF kalibratie.

Zouden jullie dit doen of is het waar vanuit de fabrikant al gedaan is?
Ik zou het niet doen.
Je hebt al een OLED gehad en deze B4 is ook weer een OLED alleen van een nieuwe generatie.
Kijk het eerst even aan.
Af fabriek zijn de TV’s best goed ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stin00 schreef op maandag 7 april 2025 @ 15:24:
[...]

LG biedt ook geen kosteloze reparatie aan voor G-series. In hun eigen voorwaarden via https://www.lg.com/nl/ondersteuning/garantie-informatie/ en specifieker https://www.lg.com/conten...2_Garantievoorwaarden.pdf staat dat het paneel 'gratis' is bij vervanging. De arbeidskosten worden wél in rekening gebracht.

"6 Deze garantie is alleen geldig tegen defecte materialen en fabricagefouten met betrekking tot de displaypaneelonderdelen van het product. LG's verplichtingen zijn beperkt tot de succesvolle reparatie of, naar afhankelijk van de situatie, vervanging van het product of defecte onderdelen van het beeldscherm. Arbeid voor de reparatie of vervanging valt niet onder deze garantie en wordt aan u in rekening gebracht door het geautoriseerde LG-servicecentrum of een LG geauthorizeerde servicedealer. Met de dan geldende standaardtarieven, tenzij anders vereist door de nationale wetgeving die van toepassing is op
deze garantie"

Maar je zou nog kunnen aangeven dat nationale wetgeving aangeeft dat de repartie kosteloos moet plaatsvinden.
Klopt.
Beetje vreemd is het wel.
In dat geval zou ik de arbeidskosten door de verkoper laten betalen.
Valt immers onder de gewone garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
HoppyF schreef op maandag 7 april 2025 @ 15:25:
[...]

Ik zou het niet doen.
Je hebt al een OLED gehad en deze B4 is ook weer een OLED alleen van een nieuwe generatie.
Kijk het eerst even aan.
Af fabriek zijn de TV’s best goed ingesteld.
Duidelijk, ik heb wel gehoord dat als de monteur mijn nieuwe televisie heeft opgehangen hij de instellingen zal doorlopen en het instellen van de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
stin00 schreef op maandag 7 april 2025 @ 15:24:
[...]

deze garantie"

Maar je zou nog kunnen aangeven dat nationale wetgeving in Nederland aangeeft dat de reparatie kosteloos moet plaatsvinden.
Ah ok, idd, dan is het idd voor de Nederlandse kopers onder ons alsnog altijd beter om het via de verkopende partij te spelen zodat al de hele kostendiscussie iets is tussen LG en de winkel. Jij hebt als consument gewoon recht op een conform product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
HoppyF schreef op maandag 7 april 2025 @ 15:22:
[...]

Bij reparatie geldt GEEN afschrijving!
Dus als een paneel vervangen moet worden kost je dit zelf niets, ook niet na 2 jaar.

Als een TV niet meer te repareren is bv omdat de onderdelen er niet meer zijn, dan kan de verkoper je een nieuwe vervangende TV aanbieden. In dat geval geldt WEL een afschrijving omdat je een geheel nieuwe TV krijgt en je een X aantal maanden/jaren van je TV gebruik hebt gemaakt.
Ok. Dan heb ik mazzel gehad want ik kreeg na 3 jaar het volledige aankoopbedrag terug van mijn 65GX nadat ie na 3 pogingen niet te repareren bleek.
Helaas is KameraExpress gestopt met de verkoop van tv's, want ik zou zo geen andere winkel weten waar het zo goed geregeld is (en je ook een hele scherpe prijs kon onderhandelen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Van der Berg schreef op maandag 7 april 2025 @ 16:09:
[...]

Duidelijk, ik heb wel gehoord dat als de monteur mijn nieuwe televisie heeft opgehangen hij de instellingen zal doorlopen en het instellen van de TV.
:p
Zolang ie hem niet in de winkelmodus zet waar alle kleuren van het scherm af spatten en in je ogen branden komt het dan wel goed gok ik :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jesco_white
  • Laatst online: 06:45
Van der Berg schreef op maandag 7 april 2025 @ 16:09:
[...]

Dat zegt toch niets over jouw voorkeuren? Wie weet schakelt monteur allerlei meuk in waardoor enorm soap opera effect optreedt. Sommige mensen vinden dat mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-04 13:02
(jarig!)
Hmm B9 update 5.40.80

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-04 12:53
iemand al ervaring met de firmware update voor LG oleds (in mijn geval CX) 2020, LG 04.60.65 firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:27
roycerolls schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:26:
iemand al ervaring met de firmware update voor LG oleds (in mijn geval CX) 2020, LG 04.60.65 firmware?
Mijn CX update steeds automatisch. Nooit enig verschil gemerkt na een update, dus verwacht nu ook niks spannends. Van wanneer is die 04.60.65?

Bovendien is je vraag niet te beantwoorden als je niet vermeld vanaf welke versie je komt.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-04 17:46
Andrehj schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:52:
[...]

Mijn CX update steeds automatisch. Nooit enig verschil gemerkt na een update, dus verwacht nu ook niks spannends. Van wanneer is die 04.60.65?

Bovendien is je vraag niet te beantwoorden als je niet vermeld vanaf welke versie je komt.
Volgens dit artikel wordt het VRR probleem met de update verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:27
Rembock schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:54:
Volgens dit artikel wordt het VRR probleem met de update verholpen
Even gezocht. Betekent blijkbaar Variable Refresh Rate. Welk probleem heeft een CX daarmee? (Andrehj heeft hier nooit iets van gemerkt :? )

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Andrehj schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:01:
[...]

Even gezocht. Betekent blijkbaar Variable Refresh Rate. Welk probleem heeft een CX daarmee? (Andrehj heeft hier nooit iets van gemerkt :? )
Als je geen device er aan hebt hangen dat met VRR via HDMI beelden stuurt, zoals het merendeel van de eigenaars, zal je dat idd nooit merken :)

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 09-04-2025 15:07 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-04 17:46
Andrehj schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:01:
[...]

Uit het artikel zelf:
By establishing a fixed charging time for the OLED sub-pixels, the gamma value of the OLED can be optimized and fixed to 120Hz.VRR is enabled when the frame rate is less than 120Hz.When the OLED TV uses a frame rate less than 120Hz, the change of the gamma curve will cause an inconsistent frame rate.” Therefore, a lower frame rate will cause the sub-pixels to be overcharged, resulting in flickering of dark gray images, which is suitable for dark scenes. It is obvious for images rather than images of bright scenes, because the human eye is more sensitive to low-gray colors. LGD may solve this problem by creating multiple gamma curves optimized for lower frame rates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19
Zit te denken over een G4. Kom van Sony.

Ik gebruik daar VLC media player op voor het streamen van films van mijn NAS.
Ik Google en zoek dus her en der of VLC ook op een G4 is te plaatsen
Maar kan volslagen geen bevestiging vinden.

Zie ik dat goed?

Edit ; zitten niet in hun appstore, maar weet iemand of er iets is te sideloaden of zoiets

Of is er een vergelijkbare app voor de G4. Dus net zo veelzijdig

[ Voor 23% gewijzigd door maartend op 09-04-2025 18:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
maartend schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:13:

Zie ik dat goed?
Geen antwoord op je vraag. Maar ik zou een losse kastje (Apple TV, Google, etc) adviseren. Mijn ervaring is dat apps voor dergelijke apparaten beter werken en ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Laatst online: 06:45
maartend schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:13:

Zie ik dat goed?
Ik zit even te kijken voor je op mijn G4 en VLC wordt niet aangeboden in de appstore op de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
meesje schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:24:
[...]

Geen antwoord op je vraag. Maar ik zou een losse kastje (Apple TV, Google, etc) adviseren. Mijn ervaring is dat apps voor dergelijke apparaten beter werken en ondersteund worden.
Doe het al tig jaar zo en gaat tot nu altijd goed. Kan ik nog doen als het ooit niet meer werkt op apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
maartend schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:37:
[...]

Doe het al tig jaar zo en gaat tot nu altijd goed. Kan ik nog doen als het ooit niet meer werkt op apparaat.
Laat ik het anders verwoorden. Ik zou de keuze van een nieuwe televisie niet laten afhangen van beschikbare apps.

Antwoord je vraag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bEPOH78dEIx9cAz0Zrw1_4F0QFY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2LrHIOSThFWB2s8jJyenFruf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
meesje schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:40:
[...]

Laat ik het anders verwoorden. Ik zou de keuze van een nieuwe televisie niet laten afhangen van beschikbare apps.

Antwoord je vraag:
[Afbeelding]
Dit stuk ken ik maar zegt precies wat ik weet. Niet in de store. Maar daarom vraag ik me af of het kan worden gesideload. Net zoals Kodi tot paar jaar terug op LG kon. Maar dat is nu ook voor LG zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
maartend schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:44:
[...]

Dit stuk ken ik maar zegt precies wat ik weet. Niet in de store. Maar daarom vraag ik me af of het kan worden gesideload. Net zoals Kodi tot paar jaar terug op LG kon. Maar dat is nu ook voor LG zelf
Deze info was mij niet bekend ten tijde van mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-04 08:32

CasGas

.

Misschien iets wat al vaker gevraagd is maar ik kon het zo niet vinden in het topic.

Als ik nu een nieuwe tv koop, hoe weet ik dan welke apps er wel en niet op kunnen? Op mijn eerdere LG's was het bij de 1 wel en de ander niet (bijvoorbeeld wel disney op allebei, maar de ander kon weer geen videoland).

Is dat tegenwoordig een beetje gestandariseerd met de webos versies?

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@CasGas welke zoek je specifiek? Ik heb bijna alle streamingsdiensten en mis alleen F1TV, maar die kan ik via de ingebouwde browser kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark28179
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-04 10:01
Ik heb nu sinds 2 dagen de G5 83 inch hangen en dat is uiteraard een hele stap voorwaarts vanaf een 65e99pla. Echter wat ik ervaar is als ik nu bv house of David kijk dat de ondertiteling best wel fel is tov de donkere scènes. Is er een manier om deze bij te stellen? En weet iemand waar de schermbeveiliging zit. Op onze oude tv als je een serie pauzeerde kreeg je na een korte tijd een scherm beveiliging tw zien soort exploderende pixels. Kan dat hier alleen niet vinden

[ Voor 27% gewijzigd door mark28179 op 10-04-2025 13:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooknl
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-04 13:57
IK denk dat de onderste pixels of all pixels langs de kanten van het scherm last hebben van licht reflex van de silvere randjes van de buitenrand.

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

mark28179 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:53:
Ik heb nu sinds 2 dagen de G5 83 inch hangen en dat is uiteraard een hele stap voorwaarts vanaf een 65e99pla. Echter wat ik ervaar is als ik nu bv house of David kijk dat de ondertiteling best wel fel is tov de donkere scènes. Is er een manier om deze bij te stellen?
het helpt als je meld via welke app je dat kijkt. gezien bijv netflix daar zelf settings voor heeft etc.
En weet iemand waar de schermbeveiliging zit. Op onze oude tv als je een serie pauzeerde kreeg je na een korte tijd een scherm beveiliging tw zien soort exploderende pixels. Kan dat hier alleen niet vinden
afhankelijk van welke input/app je gebruikt zal dat er inderdaad zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 10-04-2025 14:05 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark28179
  • Laatst online: 29-04 10:01
YakuzA schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:04:
[...]

het helpt als je meld via welke app je dat kijkt. gezien bijv netflix daar zelf settings voor heeft etc.

[...]

afhankelijk van welke input/app je gebruikt zal dat er inderdaad zijn.
Dit geld voor eigenlijk alle apps. Op de vorige tv was dit gewoon een instelling die je aan of uit kon zetten en dan na ongeveer 1 minuut als de uitzending op pauze staat dan werd de screen saver geactiveerd en zag je soort vuurwerk of exploderende pixels op steeds een andere plek. Als ik nu de tv op pauze zet dan blijft het beeld gewoon staan en gebeurd er verder niks.
Net even op de netflix app op de tv gekeken maar daar geeft hij nergens zo'n instelling aan.

[ Voor 6% gewijzigd door mark28179 op 10-04-2025 14:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prostie34
@mark28179

Koop gewoon een Apple TV dan heb je nergens meer last van😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
  • Laatst online: 02:20
mark28179 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:43:
[...]

Dit geld voor eigenlijk alle apps. Op de vorige tv was dit gewoon een instelling die je aan of uit kon zetten en dan na ongeveer 1 minuut als de uitzending op pauze staat dan werd de screen saver geactiveerd en zag je soort vuurwerk of exploderende pixels op steeds een andere plek. Als ik nu de tv op pauze zet dan blijft het beeld gewoon staan en gebeurd er verder niks.
Net even op de netflix app op de tv gekeken maar daar geeft hij nergens zo'n instelling aan.
Inloggen met het hoofdaccount op een met een browser op een computer/laptop/iPad. Profiel plaatje aanklikken/hoveren -> Account -> Instellingen bewerken -> Weergave van ondertitels.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qI6F5McCF5S7a5mxPEfixYA8XMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HCjVshaJYRPj727NIJe448X1.jpg?f=fotoalbum_large

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Laatst online: 23:24
TFX77 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 19:41:
[...]

Inloggen met het hoofdaccount op een met een browser op een computer/laptop/iPad. Profiel plaatje aanklikken/hoveren -> Account -> Instellingen bewerken -> Weergave van ondertitels.

[Afbeelding]
En Disney, Skyshowtime, Prime en HBO hebben vergelijkbare settings, bij sommigen moet je het in de app van de tv instellen en bij sommigen kan het alleen via de website, iedere keer weer een beetje zoeken.
Pagina: 1 ... 557 ... 560 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.